• 2 NOU! PROGRAMARE ONLINE - DEPUNERE CERERE ELIBERARE ACT IDENTITATE
  • 4
  • 4

    Noile atracţii de la Grădina Zoologică: rechini, piranha, murene şi caimani


    05.07.2017

    Miercuri, 05.07.2017, viceprimarul Laszlo Barabas a participat la deschiderea noilor spatii de la Gradina Zoologica, unde brasovenii si turistii vor putea vedea rechini, piranha, pesti de recif, caracatite, ciclide africane de Malawi si, nu in ultimul rand, caimani. Inca de la demararea lucrarilor de modernizare a gradinii zoologice, obiectivul Municipalitatii a fost acela de a o transforma intr-un spatiu de petrecere a timpului liber si de educare a copiilor. Incepand de astazi, vizitatorii vor putea descoperi viara marina din zonele de recif, pestii din lacurile africane sau cum traiesc caimani. Sper ca urmatoarea invitatie pe care o vom face mass-mediei pentru a prezenta o investitie majora sa fie la deschiderea planetariului, un obiectiv foarte important pentru a dezvolta si mai mult oferta educationala a gradinii, a declarat viceprimarul Laszlo Barabas.
  • 5

    Capitala verde a Romaniei 2011

  • 6

    Brasov, orasul de vis!

  • 7

    In inima tarii, in mijlocul naturii

  • 8

    La ski in Poiana Brasov

  • 8

    Un Brasov plin de culoare si prospetime

  • 8

    Orasul in care iti place sa traiesti!

Acasa Municipiul Brasov Primaria Brasov Servicii pentru cetateni E-Functionar Plata online Solicitari frecvente Util Contact / 0268984 Join Our Facebook Fan Page
Informatii


INFORMATII DESPRE BRASOV
Scurt istoric Evenimente eTurist Sala Patria

TRANSPORT PUBLIC Prezentare R.A.T. Brasov HCL nr. 604 tarif redus pentru elevi HCL nr. 605 tarif redus pentru elevii din invatamantul preuniversitar HCL nr. 606 pentru persoane varstnice si pensionari HCL nr. 607 facilitati pentru persoane varstnice si pensionari HCL nr. 608 gratuitati pentru revolutionari HCL nr. 609 veteranii de razboi si vaduve HCL nr. 610 tarif redus pentru donatorii de sange HCL nr. 611 gratuitate pentru persoane cu handicap HCL nr. 333 tarif redus pentru studenti
HARTI Harta generala adrese Harta spatiilor verzi Harta parcarilor Harta generala Harta turism

SIGURANŢA CETĂŢEANULUI Afiş furturi din locuinţă Inselaciuni online Inselaciuni varstnici Prevenirea violentei in familie Prevenirea furturilor din locuinte in perioada sezonului estival Prudenta este cea mai buna paza Siguranta comuna asigura linistea interioara Si copiii trebuie instruiti Prevenirea talhariilor Prevenirea furturilor de auto Prevenire furturi din case de vacanta Prevenirea furturilor din locuintele aflate la parter Prevenire furturi din case aflate in construcie Recomandari prevenire furturi din locuinta Recomandari furturi din buzunare Prevenirea furturilor din case de vacanta Nu va lasati inselati Recomandari clienti taxi

Informatii
Informatii
Informatii
PRIMARUL MUNICIPIULUI GEORGE SCRIPCARU
   Biografie Atributii Raport de activitate Contact Echipa Galerie foto






Galerie foto




Licitatii si concursuri

achizitie directa - 18-08-2018 ora 16:00

MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Viorica Madar , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: Horia Coman , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Denumirea achizitie: ACHIZITIONARE - MOBILIER DE BIROU - SEDIU
CPV: 39130000-2-Mobilier de birou (Rev.2)
Descrierea contractului: Achizitionarea de mobilier de birou pentru sediul Primariei Municipiului brasov, dupa cum urmeaza: 1. SCAUNE VIZITATOR(CONFERINTA)- 200 BUC.- structura cadru metalic negru, tapitate cu material textil negru 2. SCAUNE BIROU ERGONOMICE - 50 BUC.- cu brate cu spatar inalt, cu tapiterie din piele ecologica neagra 3. BANCHETA SCAUNE VIZITATORI-GRUP DE 2 SAU 4 SCAUNE - 8 SETURI DE 4 SCAUNE SAU 16 SETURI DE 2 SCAUNE - pe structura metalica, scaune din plastic cu perna tapitata din piele ecologica neagra sau albastra 4. DULAPURI DESCHISE TIP BILY - 20 BUC.- DIMENSIUNI: 80cm x 170cm x 35cm, cu rafturi de 33cm, din pal dublu melaminat de 18 mm grosime, culoare pal natur 5. DULAPURI CU CHEIE CU DOUA USI - 20 BUC.- DIMENSIUNI: 80cm X 170cm x 35cm, cu rafturi de 33cm, din pal dublu melaminat de 18 mm grosime, culoare pal natur SE SOLICITA FOTOGRAFII PENTRU TOATE COMPONENTELE DE MOBILIER SOLICITATE
Valoarea estimata fara TVA: 50756.30 RON
Conditii contract: Pretul va include si transportul la sediul Primariei Brasov, la adresa B-dul Eroilor, Nr. 8, Brasov
Conditii participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei.
Criterii adjudecare: Adjudecarea se va face in favoarea ofertei care prezinta pretul cel mai scazut cu respectarea cerintelor tehnice descrise mai sus in prezentul anunt.
Termen limita primire oferte: 18.08.2017
Informatii suplimentare: Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta financiara va fi exprimata în LEI cu si fara TVA, va avea caracter ferm si obligatoriu pe tota perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 18.08.2017, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertele ce vor fi depuse trebuie sa contina denumirea ofertantului, date de identificare si denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

concurs - 05-09-2017 ora 16:00

Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii functiei publice de executie vacante de:
  • Consilier juridic, clasa I, grad profesional principal la Compartimentul Juridic, Contencios - 1 post.

    Conditiile de desfasurare a concursului:
    Concursul se organizeaza dupa urmatorul program:
  • proba scrisa in 18.09.2017 ora 10:00;
  • data si ora interviului se vor afisa impreuna cu rezultatele de la proba scrisa la sediul institutiei.
    Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume:
    - selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor;
    - proba scrisa;
    - interviul.
    Candidatii vor depune dosarul de inscriere la concurs la secretariatul comisiei de concurs.Perioada pentru depunerea dosarelor de inscriere la concurs este 17.08.2017 - 05.09.2017.
    Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta, sunt urmatoarele:
    - sa indeplineasca conditiile prevazute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata(2), cu modificarile si completarile ulterioare;
    - sa indeplineasca conditiile specifice prevazute in fisa postului aferenta functiei publice vacante si anume:
  • studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in ramura de stiinta(RSI) "Stiinte juridice", in domeniul de licenta (DL)"Drept", specializarea(S) "Drept";
  • cunostinte operare PC (Windows,Word, Excel)- nivel mediu;
  • vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice vacante de consilier juridic, clasa I, gradul profesional principal: minimum 5 ani.
    BIBLIOGRAFIE
    - Legea administratiei publice locale nr.215/2001 - republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarului public, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Legea nr.7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Legea 287/2009 privind Codul Civil - republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Legea 134/2010 privind Codul de procedura Civila - republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Legea 554/2004 legea contenciosului administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Ordonanta Guvernului nr.84/2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Legea nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civila - republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - H.G. nr. 64/2011 pentru aprobarea Metodologiei cu privire la aplicarea unitara a dispozitiilor in materie de stare civila, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Hotararea Guvernului nr. 801/2016 pentru stabilirea procedurilor de colectare si stergere a datelor persoanelor cu identitate declarata, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative privind aplicarea unitara a dispozitiilor in materie de stare civila si evidenta persoanelor;
    - O.U.G. nr. 97/2005 privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - H.G. nr. 1375/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare unitara a dispozitiilor legale privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - O.G. nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Legea nr.101/2016 privind remediile si caile de atac in materie de atribuire a contractelor de achizitie publica, a contractelor sectoriale si a contractelor de concesiune de lucrari si concesiune de servicii, precum si pentru organizarea si functionarea Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor.
    Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu:
    1. formularul de inscriere - tip;
    2 .copia actului de identitate si copii de pe actele de stare civila (certificat de nastere, certificat de casatorie, dupa caz);
    3. copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
    4. copia carnetului de munca sau, dupa caz, adeverinta care sa ateste vechimea in munca;
    5. adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca/in specialitate;
    6. cazierul judiciar;
    7.adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice;
    8. declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
    9. curriculum vitae format european.
    Nota: Copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate.
    Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice.
    Formularul de inscriere se pune la dispozitie candidatilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autoritatii sau institutiei publice organizatoare a concursului.
    Relatii suplimentare se pot obtine de la tel. 0268/414460 int. 139.
    Data afisarii: 17.08.2017

    concurs - 05-09-2017 ora 16:00

    Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare in data de 18.09.2017, ora 10.00 (proba scrisa), la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr. 8, in vederea ocuparii pe perioada nedeterminata a functiei publice de conducere vacante de director executiv al Directiei Tehnice.
    Data si ora interviului vor fi comunicate ulterior.

    Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de conducere vacante de director executiv sunt urmatoarele:
    - sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - sa indeplineasca conditia de studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta, in domeniul stiintelor ingineresti, specializarea: Constructii civile, industriale si agricole;
    - sa indeplineasca conditia de studii de masterat sau cursuri postuniversitare absolvite in domeniul administratiei publice, management ori in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice, in conditiile legii;
    - sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de conducere de director executiv, prevazute de art. 57 alin. (6) lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, de minim 3 ani;
    - competenta manageriala: capacitate de a organiza, coordona, conduce si controla activitatea, competenta decizionala, capacitate de analiza si sinteza, capacitate de a lucra in echipa, abilitati de mediere si negociere, obiectivitate in apreciere, adaptabilitate, spirit de echipa.
    BIBLIOGRAFIA
    1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
    4. O.G. nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicata;
    5. H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare si continutul-cadru al documentatiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investitii finantate din fonduri publice;
    6. Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice;
    7. H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice;
    8. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    9. Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    10. H.G. nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de receptie a lucrarilor de constructii si instalatii aferente acestora, cu modificarile si completarile ulterioare.
    Candidatii vor depune dosarele de inscriere cu documentele obligatorii prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial, respectiv pana in data de 05.09.2017, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov - camera nr. 1. la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr.8.
    Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 si anume:
    - formularul de inscriere - tip;
    - copiile xerox a diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
    - copia xerox a carnetului de munca - dupa caz;
    - copia xerox a buletinului / cartii de identitate;
    - copia xerox a certificatului de nastere, casatorie - dupa caz;
    - adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca / in specialitatea studiilor absolvite necesare ocuparii functiei publice respective (cf. modelului anexat);
    - adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare (eliberata de medicul de familie / unitatile sanitare abilitate, cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice);
    - curriculum vitae (cf. modelului comun european);
    - cazierul judiciar / declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia publica, cu obligatia ca in maxim 5 zile lucratoare de la data la care candidatul a fost declarat admis in urma selectiei dosarelor, sa-si completeze dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar;
    - declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
    NOTA: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate cf. art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008 .
    Relatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147,160 (conditiile de participare si bibliografia se vor afisa la sediul si pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro.).
    DATA AFISARII ANUNTULUI: 17.08.2017

    concurs - 29-08-2017 ora 16:00

    Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii functiei publice de executie vacante de:
  • consilier, clasa I, grad profesional asistent la Serviciul Stare Civila - 1 post.
    Conditiile de desfasurare a concursului:
    Concursul se organizeaza dupa urmatorul program:
    - proba scrisa in 12.09.2017 ora 10:00;
    - data si ora interviului se vor afisa impreuna cu rezultatele de la proba scrisa la sediul institutiei.
    Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume:
    - selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor;
    - proba scrisa;
    - interviul.
    Candidatii vor depune dosarul de inscriere la concurs la secretariatul comisiei de concurs.Perioada pentru depunerea dosarelor de inscriere la concurs este 10.08.2017 - 29.08.2017.
    Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacante, sunt urmatoarele:
    a) sa indeplineasca conditiile prevazute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata(2), cu modificarile si completarile ulterioare;
    b) sa indeplineasca conditiile specifice prevazute in fisa postului aferenta functiei publice vacante si anume:
    - studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
    - scris caligrafic;
    - cunostinte operare PC (Windows,Word, Excel) - nivel mediu;
    - abilitati de comunicare in relatia cu publicul;
    - disponibilitate pentru desfasurarea serviciului, prin rotatie, in zilele de repaus saptamanal, precum si in zilele de sarbatori legale considerate nelucratoare;
    - vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice vacante de consilier, clasa I, gradul profesional asistent: minimum 1 an. >BIBLIOGRAFIE
    - Legea administratiei publice locale nr. 215/2001, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarului public, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Codul Civil aprobat prin Legea 287/2009(republicata) - Cartea I - Titlul I si Titlul II, Cartea II - Titlul I, Titlul II si Titlul III;
    - Legea nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civila, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Hotararea Guvernului nr. 495/1997 privind continutul, eliberarea si actualizarea livretului de familie;
    - Metodologia cu privire la aplicarea unitara a dispozitiilor in materie de stare civila aprobata prin HG 64/2011, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Ordonanta Guvernului nr. 84/2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Ordonanta Guvernului nr. 41/2003 privind dobandirea si schimbarea pe cale administrativa a numelor persoanelor fizice, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Hotararea Guvernului nr. 801/2016 pentru stabilirea procedurilor de colectare si stergere a datelor persoanelor cu identitate declarata, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative privind aplicarea unitara a dispozitiilor in materie de stare civila si evidenta persoanelor;
    - Ordonanta Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Notiuni de baza in utilizarea calculatorului (organizarea fisierelor, editare text, calcul tabelar).
    Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu:
    1. formularul de inscriere - tip;
    2. copia actului de identitate si copii de pe actele de stare civila (certificat de nastere, certificat de casatorie, dupa caz);
    3. copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
    4. copia carnetului de munca sau, dupa caz, adeverinta care sa ateste vechimea in munca;
    5. adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca/in specialitate;
    6. cazierul judiciar;
    7. adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice;
    8. declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
    9. curriculum vitae format european.
    Nota: Copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate.
    Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice.
    Formularul de inscriere se pune la dispozitie candidatilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autoritatii sau institutiei publice organizatoare a concursului.
    Relatii suplimentare se pot obtine de la tel. 0268/414460 int. 139.
    Data afisarii: 10.08.2017

    concurs - 22-08-2017 ora 16:00 - termen expirat

    Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare in data de 04.09.2017, ora 10.00 (proba scrisa), la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr. 8, in vederea ocuparii pe perioada nedeterminata a unor functii publice de executie vacante:
    Data si ora interviului vor fi comunicate ulterior
    I. Serviciul Investitii - Directia Tehnica
    1. Referent de specialitate clasa II grad profesional superior
    1. Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de referent de specialitate clasa II grad profesional superior sunt urmatoarele:
    - sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
    - sa indeplineasca conditia de studii superioare de scurta durata, absolvite cu diploma in domeniul stiintelor ingineresti ;
    - sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. c) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional superior al functiei publice de executie de referent de specialitate clasa II se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 9 ani;
    - cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
    BIBLIOGRAFIA
    1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
    4. Legea nr. 907/2017 privind etapele de elaborare si continutul cadru al documentatiilor tehnico - economice aferente obiectivelor/proiectelor de investitii finantate din fonduri publice;
    5. Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    6. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    II. Serviciul Contencios - Directia Juridica si de Administratie Publica Locala
    1. Inspector clasa I grad profesional debutant
    1. Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de inspector clasa I grad profesional debutant sunt urmatoarele:
    - sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
    - sa indeplineasca conditia de studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor juridice sau administrative;
    - cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
    BIBLIOGRAFIA
    1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
    4. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    5. Noul Cod Civil: Cartea I - Titlul IV, Cartea a III -a;
    6. Noul Cod de Procedura Civila: Cartea I, Cartea a II - a.
    Candidatii vor depune dosarele de inscriere cu documentele obligatorii prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial, respectiv pana in data de 22.08.2017, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov - camera nr. 1. la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr.8.
    Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 si anume:
    - formularul de inscriere - tip;
    - copiile xerox a diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
    - copia xerox a carnetului de munca - dupa caz;
    - copia xerox a buletinului / cartii de identitate;
    - copia xerox a certificatului de nastere, casatorie - dupa caz;
    - adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca / in specialiatea studiilor absolvite necesare ocuparii functiei publice respective (cf. modelului anexat);
    - adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare (eliberata de medicul de familie / unitatile sanitare abilitate, cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice);
    - curriculum vitae (cf. modelului comun european);
    - cazierul judiciar / declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia publica, cu obligatia ca in maxim 5 zile lucratoare de la data la care candidatul a fost declarat admis in urma selectiei dosarelor, sa-si completeze dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar;
    - declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
    NOTA: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate cf. art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008.
    Relatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147, (conditiile de participare si bibliografia se vor afisa la sediul si pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro.).
    DATA AFISARII ANUNTULUI : 03.08.2017


    Documente anexate: ERATA-concurs 04_09_2017.pdf

    concurs - 14-08-2017 ora 16:00 - termen expirat

    Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de promovare pentru ocuparea unor functii publice de conducere vacante in data de 28.08.2017, ora 10.00 (proba scrisa), la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr. 8, dupa cum urmeaza:
    Data si ora interviului vor fi comunicate ulterior.
    I. sef serviciu al Serviciului Voluntar pentru Situatii de Urgenta
    Conditiile de participare generale si specifice la concursul de promovare organizat pentru ocuparea functiei publice de conducere vacante de sef serviciu al Serviciului Voluntar pentru Situatii de Urgenta
    Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 66 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, astfel:
    - sa indeplineasca conditia de studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
    - sa fie absolventi de masterat sau studii postuniversitare in domeniul administratiei publice, management sau in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice;
    - sa fie numiti intr-o functie publica din clasa I;
    - sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de conducere de sef serviciu, prevazute de art. 57 alin. (6) lit. a) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, de minim 2 ani;
    - sa nu aiba in cazierul administrativ o sanctiune disciplinara neradiata;
    - sa detina atestat sef serviciu voluntar/privat pentru situatii de urgenta, conform prevederilor art. 17, din O.M.A.I. nr. 96/2016, pentru aprobarea Criteriilor de performanta privind constituirea, incadrarea si dotarea serviciilor voluntare si a serviciilor private pentru situatii de urgenta;
    - sa fie apt psihologic;
    - competenta manageriala: capacitate de a organiza, coordona, conduce si controla activitatea,competenta decizionala, capacitate de analiza si sinteza, capacitate de a lucra in echipa, abilitati de mediere si negociere, obiectivitate in apreciere, adaptabilitate, spirit de echipa.
    Bibliografia:
    " Legea nr. 215/2001 privind Administratia publica locala, cu modificarile si completarile ulterioare;
    " Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    " Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita al functionarilor publici, modificata si completata;
    " Legea nr. 481/2004 privind protectia civila, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    " O.U.G. nr. 21/2004 privind Sistemul National de Management al Situatiilor de Urgenta;
    " Legea nr. 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor;
    " H.G. nr. 1491/2004 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind structura organizatorica, atributiile, functionarea si dotarea comitetelor si centrelor operative pentru situatii de urgenta;
    " O.M.A.I. nr. 96/2016 pentru aprobarea Criteriilor de performanta privind constituirea, incadrarea si dotarea serviciilor voluntare si a serviciilor private pentru situatii de urgenta;
    " O.M.A.I. nr. 160/2007 pentru aprobarea Regulamentului de planificare, organizare, desfasurare si finalizare a activitatii de prevenire a situatiilor de urgenta prestate de serviciile voluntare si private pentru situatii de urgenta;
    " H.G. nr. 160/2007 pentru aprobarea Regulamentului privind portul, descrierea, conditiile de acordare si folosire a uniformei, echipamentului de protectie si insemnelor distinctive ale personalului serviciilor pentru situatii de urgenta voluntare/private;
    " H.G. nr. 642/2005 pentru aprobarea Criteriilor de clasificare a unitatilor administrativ-teritoriale, institutiilor publice si operatorilor economici din punct de vedere al protectiei civile, in functie de tipurile de riscuri specifice;
    " Ordinul nr. 712/2005 pentru aprobarea Dispozitiilor generale privind instruirea salariatilor in domeniul situatiilor de urgenta, actualizat;
    " Legea nr. 575/2001 privind aprobarea Planului de amenajare a teritoriului national - Sectiunea a V-a Zone de risc natural;

    II sef birou al Biroului Relatii Externe, Turism si Evenimente din cadrul Directiei Relatii Externe, Cultura si Evenimente
    Conditiile de participare generale si specifice la concursul de promovare organizat pentru ocuparea functiei publice de conducere vacante de sef birou al Biroului Relatii Externe, Turism si Evenimente din cadrul Directiei Relatii Externe, Cultura si Evenimente
    Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 66 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, astfel:
    - sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - sa indeplineasca conditia de studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta,
    - sa fie absolventi de masterat sau studii postuniversitare in domeniul administratiei publice, management sau in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice,
    - sa fie numiti intr-o functie publica din clasa I,
    - sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de conducere de sef birou, prevazute de art. 57 alin. (6) lit. a) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, de minim 2 ani;
    - sa nu aiba in cazierul administrativ o sanctiune disciplinara neradiata;
    - competenta manageriala: capacitate de a organiza, coordona, conduce si controla activitatea, competenta decizionala, capacitate de analiza si sinteza, capacitate de a lucra in echipa, abilitati de mediere si negociere, obiectivitate in apreciere, adaptabilitate, spirit de echipa.
    Bibliografia:
    " Legea nr. 215/2001 privind Administratia publica locala, cu modificarile si completarile ulterioare;
    " Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    " Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita al functionarilor publici, modificata si completata;
    " H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare;
    " Ordonanta nr. 21/2007 privind institutiile si companiile de spectacole sau concerte, precum si desfasurarea activitatii de impresariat artistic;
    " O.U.G. nr. 189/2008 privind managementul institutiilor publice de cultura, cu modificarile si completarile ulterioare;
    " Strategia pentru Cultura a Municipiului Brasov pentru anii 2015-2030.
    Candidatii vor depune dosarele de inscriere cu documentele obligatorii prevazute la art. 143 lit. a) - f) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial, respectiv pana in data de 14.08.2017, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov - camera nr. 1. la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr.8.
    Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 143 lit. a) - f) din H.G. nr. 611/2008 si anume:
    a) formularul de inscriere - tip;
    b) copia actului de identitate;
    c) copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
    d) copie de pe diploma de masterat sau de studii postuniversitare in domeniul administratiei publice, management ori in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice;
    e) copia carnetului de munca sau, dupa caz o adeverinta care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz, in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice;
    f) cazierul administrativ.
    Relatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147,160 (conditiile de participare si bibliografia se vor afisa la sediul si pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro.).
    DATA AFISARII ANUNTULUI: 26.07.2017

    achizitie directa - 10-08-2017 ora 16:00 - termen expirat

    MUNICIPIUL BRASOV
    Adresa postala: BD. EROILOR NR.5 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: LAURENTIU CAZANESCU , Tel. +40 268416550/128 , In atentia: BIANCA CALINSCHI , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
    Detalii anunt
    Tip anunt: Cumparari directe
    Tip contract: Servicii
    Denumirea achizitie: Servicii de audit financiar la obiectivul de investitii "Renovarea cladirilor municipale si a scolilor, utilizand tehnologii de constructii inteligente" Lot 1. "Scoala Generala nr. 4", Lot 2. "Colegiul National de Informatica Grigore Moisil"
    CPV: 79212000-3-Servicii de auditare (Rev.2)
    Descrierea contractului: Servicii de audit la obiectivul de investitii "Renovarea cladirilor municipale si a scolilor, utilizand tehnologii de constructii inteligente" Lot 1. "Scoala Generala nr. 4", Lot 2. "Colegiul National de Informatica Grigore Moisil"
    Valoarea estimata fara TVA: 101830.54 RON
    Conditii contract: Pentru o mai buna implementare a proiectului "Renovarea cladirilor municipale si a scolilor, utilizand tehnologii de constructii inteligente" Lot 1. "Scoala Generala nr. 4", Lot 2. "Colegiul National de Informatica Grigore Moisil", este necesar auditul financiar al proiectului, realizat în doua etape, audit intermediar si audit final, intocmit de un organism independent (persoana fizica sau juridica) inscris in Registrul auditorilor financiari activi intocmit de Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR), inregistrata fiscal in Romania si care detine viza de membru activ al CAFR in anul curent. Durata de prestare a serviciilor: de la semnarea contractului pana la finalizarea proiectului, respectiv 23.01.2019.
    Conditii participare: In cadrul ofertei financiare se va mentiona in mod separat contravaloarea serviciilor de audit fara TVA pentru fiecare lot in parte, totalul acestor servicii nedepasind valoarea totala estimata fara TVA. Ofertantii vor prezenta certificat constatator emis de ONRC in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati principale sau secundare ce fac obiectul prezentei achizitii publice, informatii valabile la data limita de depunere a ofertelor. Oferta financiara va fi elaborata în lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat. Se va depune adeverinta/dovada auditor financiar activ (CAFR)
    Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire este "Pretul cel mai scazut" in conditiile respectarii cerintelor caietului de sarcini cu anexe
    Termen limita primire oferte: 10.08.2017
    Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea "Licitatii si concursuri". Limba de redactare a ofertei: romana. Se va depune oferta (tehnica si financiara) cu caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului. Ofertele se vor depune pe adresa de e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro sau la sediul autoritatii contractante, Primaria Municipiului Brasov, Centrul de Informare pentru Cetateni, Bld. Eroilor nr.8, camera 1. Ofertele vor contine toate datele de identificare ale ofertantului: Denumire/Nume ofertant, adresa, alte date de identificare. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, anuntul postat pentru achizitia ce face obiectul mai sus mentionat, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Pentru detalii se pot solicita pe adresa de e-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro

    consultarea pietei - 28-07-2017 ora 14:00 - termen expirat

    MUNICIPIUL BRASOV
    Adresa postala: BD. EROILOR NR.5 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: AGURITA STROE , Tel. +40 268416550/128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
    Detalii anunt consultare piata
    Obiect consultare: Studiu piata intretinere (mentenanta) instalatii electrice de comanda-securitate incendiu,sisteme de limitare si stingere incendiu,instalatie de ventilatie, pentru parcarea supraetajata Regina Maria Brasov
    Descriere consultare: Determinarea valorii estimative in vederea achizitiei serviciu de intretinere (mentenanta) instalatii electrice de comanda-securitate incendiu,sisteme de limitare si stingere incendiu,instalatie de ventilatie, pentru parcarea supraetajata Regina Maria Brasov
    Aspecte supuse consultarii: Identificarea societatilor comerciale ce pot efectua acest serviciu, in conformitate cu cerintele Caietului de sarcini si aflarea valorii estimate a achizitiei serviciului de intretinere (mentenanta) instalatii electrice de comanda-securitate incendiu,sisteme de limitare si stingere incendiu,instalatie de ventilatie, pentru parcarea supraetajata Regina Maria Brasov
    Data limita transmitere propuneri: 28.07.2017
    Data limita consultare: 28.07.2017
    Modalitate desfasurare: Propunerile, sugestiile sau recomandarile cu privire la aspectele supuse consultarii vor fi transmise numai prin mijloace electronice la adresa de mail dirtehnica@brasovcity.ro si achizitiipublice@brasovcity.ro pana in data de 28.07.2017 ora 14

    consultarea pietei - 28-07-2017 ora 14:00 - termen expirat

    MUNICIPIUL BRASOV
    Adresa postala: BD. EROILOR NR.5 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: AGURITA STROE , Tel. +40 268416550/128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
    Detalii anunt consultare piata
    Obiect consultare: Studiu de circulatie in zona istorica Cetate Brasov
    Descriere consultare: Realizare unui studiu de circulatie in zona istorica Cetate Brasov in vederea aflarii valorii estimate a achizitiei si identificarea operatorilor economici care pot efectua acest studiu
    Aspecte supuse consultarii: Studiu de circulatie in zona istorica Cetate Brasov in vederea aflarii valorii estimate a achizitiei si identificarea operatorilor economici care pot efectua acest studiu
    Data limita transmitere propuneri: 28.07.2017
    Data limita consultare: 28.07.2017
    Modalitate desfasurare: Propunerile, sugestiile sau recomandarile cu privire la aspectele supuse consultarii vor fi transmise numai prin mijloace electronice la adresa de mail achizitiipublice@brasovcity.ro pana in data de 28.07.2017 ora 14

    concurs - 24-07-2017 ora 16:00 - termen expirat

    Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare in vederea ocuparii urmatoarelor posturi contractuale vacante:
    In cadrul Compartimentului Administrare Parcari - Serviciul Amenajare Drumuri Publice si Siguranta Circulatiei - Directia Tehnica
    1. Consilier S I A - 1 post
    2. Inspector de specialitate S I - 1 post
    3. Referent M I A - 3 posturi
    In cadrul Serviciului Autorizari Constructii - Directia Arhitect Sef
    4. Inspector de specialitate S II - 1 post
    Conditiile de desfasurare a concursului:
    Data organizarii: - probei scrise: 02.08.2017, ora 10.00
    - interviului: data si ora vor fi comunicate ulterior.
    Concursul consta in urmatoarele etape succesive si anume:
    1. selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor
    2. proba scrisa si/sau proba practica
    3. interviul
    In conformitate cu prevederile art. 3 din H.G.nr. 286/2011, modificata si completata prin H.G. nr. 1027/2014, in vederea participarii la concurs, fiecare candidat trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii generale:
    a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
    b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
    c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
    d) are capacitate deplina de exercitiu;
    e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
    f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
    g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.
    1. Conditiile specifice de participare la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de Consilier S I A - 1 post in cadrul Compartimentului Administrare Parcari - Serviciul Amenajare Drumuri Publice si Siguranta Circulatiei -Directia Tehnica:
    - nivelul studiilor: studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor ingineresti;
    - vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii postului contractual: minim 7 ani;
    - cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, MS Office, Excel si posta electronica.
    BIBLIOGRAFIA:
    1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    2. Legea nr. 477/2004 privind Codul de conduita a personalului contractual din autoritatile si institutiile publice;
    3. Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
    4. H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice
    5. O.U.G. nr. 195/2002 republicata, privind circulatia pe drumurile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
    6. Normativ pentru exploatarea instalatiilor sanitare, indicativ 19/I - 1996;
    7. Normativ privind securitatea la incendiu a constructiilor, indicativ P118/2-2013, partea a II-a - Instalatii de stingere, partea a VIII-a - Exploatarea instalatiilor de stingere a incendiilor;
    8. Normativ pentru proiectarea, executia si exploatarea instalatiilor electrice aferente cladirilor, indicativ I 7 - 2011, cap. 9 Prevederi generale pentru exploatarea instalatiilor electrice;
    9. Normativ pentru proiectarea, executia si exploatarea instalatiilor de ventilare si climatizare, indicativ I 5 - 2010.
    2. Conditiile specifice de participare la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de Inspector de specialitate S I - 1 post in cadrul Compartimentului Administrare Parcari - Serviciul Amenajare Drumuri Publice si Siguranta Circulatiei -Directia Tehnica:
    - nivelul studiilor: studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor economice;
    - vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii postului contractual: minim 4 ani;
    - cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, MS Office, Excel si posta electronica.
    BIBLIOGRAFIA:
    1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    2. Legea nr. 477/2004 privind Codul de conduita a personalului contractual din autoritatile si institutiile publice;
    3. Legea nr. 82/1991 a contabilitatii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    4. OMFP nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu modificarile si completarile ulterioare;
    5. Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale, actualizata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    6. Decretul nr. 209/1976 pentru aprobarea Regulamentului operatiilor de casa.
    3. Conditiile specifice de participare la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de Referent M I A - 3 posturi in cadrul Compartimentului Administrare Parcari - Serviciul Amenajare Drumuri Publice si Siguranta Circulatiei -Directia Tehnica:
    - nivelul studiilor: studii medii liceale absolvite cu diploma de bacalaureat sau scoala profesionala absolvita cu diploma;
    - vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii postului contractual: minim 7 ani
    - cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, MS Office, Excel si posta electronica.
    BIBLIOGRAFIA:
    1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    2. Legea nr. 477/2004 privind Codul de conduita a personalului contractual din autoritatile si institutiile publice;
    3. Legea nr.22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor organizatiilor socialiste, actualizata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    4. Decretul nr. 209/1976 pentru aprobarea Regulamentului operatiilor de casa.
    4. Conditiile specifice de participare la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de Inspector de specialitate S II - 1 post in cadrul Serviciului Autorizari Constructii - Directia Arhitect Sef:
    - nivelul studiilor: studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
    - vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii postului contractual: minim 1 an;
    - cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, MS Office, Excel si posta electronica.
    BIBLIOGRAFIA:
    1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    2. Legea nr. 477/2004 privind Codul de conduita a personalului contractual din autoritatile si institutiile publice;
    3. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea lucrarilor de constructii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    4. Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismul, actualizata, cu modificarile si completarile ulterioare.
    Conform art. 6 din H.G.nr. 286/2011, modificata si completata prin H.G. nr. 1027/2014, pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar de concurs care va contine urmatoarele documente:
    - cererea de inscriere la concurs adresata conducatorului autoritatii sau institutiei publice organizatoare;
    - copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz;
    - copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
    - carnetul de munca sau, dupa caz, adeverintele care atesta vechimea in munca, in meserie si/sau in specialitatea studiilor, in copie;
    - cazierul judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu postul pentru care candideaza (cu obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului cel mai tarziu pana la data desfasurarii probei scrise/probei practice);
    - adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;
    - curriculum vitae, model european.
    Nota: copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs, sau in copii legalizate.
    Relatii suplimentare se pot obtine la telefon 0268/ 41.65.50 int.147.
    Dosarele de inscriere se depun la sediul institutiei in termen de 10 zile lucratoare de la publicarea anuntului, respectiv pana in data de 24.07.2017.
    Data afisarii anuntului: 11.07.2017

    consultarea pietei - 21-07-2017 ora 14:00 - termen expirat

    MUNICIPIUL BRASOV
    Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: STRO AGURITA , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: IFTINICA ANTONELLA MONICA , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
    Detalii anunt consultare piata
    Obiect consultare: Studiu piata intretinere (mentenanta) echipamente si instalatii electrice pentru parcarea supraetajata Regina Maria Brasov
    Descriere consultare: Determinarea valorii estimative in vederea achizitiei serviciu de intretinere (mentenanta) a echipamentelor si instalatiilor electrice din parcarea Regina Maria,
    Aspecte supuse consultarii: Identificarea societatilor comerciale ce pot efectua acest serviciu, in conformitate cu cerintele Caietului de sarcini si aflarea valorii estimate a achizitiei serviciului de intretinere (mentenanta) a echipamentelor si instalatiilor electrice din parcarea Regina Maria
    Data limita transmitere propuneri: 21.07.2017
    Data limita consultare: 21.07.2017
    Modalitate desfasurare: Propunerile, sugestiile sau recomandarile cu privire la aspectele supuse consultarii vor fi transmise numai prin mijloace electronice la adresa de mail dirtehnica@brasovcity.ro si achizitiipublice@brasovcity.ro pana in data de 21.07.2017 ora 14

    concurs - 17-07-2017 ora 16:00 - termen expirat

    Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare in data de 31.07.2017, ora 10.00 (proba scrisa), la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr. 8, in vederea ocuparii pe perioada nedeterminata a unor functii publice de executie vacante:
    Data si ora interviului vor fi comunicate ulterior

    I. Serviciul Achizitii Publice
    1. inspector clasa I grad profesional principal
    2. inspector clasa I grad profesional superior
    1. Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de inspector clasa I grad profesional principal sunt urmatoarele:
    - sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
    - sa indeplineasca conditia de studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor economice, stiintelor juridice sau stiintelor ingineresti;
    - sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional principal al functiei publice de executie de inspector clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 5 ani;
    - cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
    2. Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de inspector clasa I grad profesional superior sunt urmatoarele:
    - sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
    - sa indeplineasca conditia de studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor economice, stiintelor juridice sau stiintelor ingineresti;
    - sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. c) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional superior al functiei publice de executie de inspector clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 9 ani;
    - cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
    BIBLIOGRAFIA
    1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
    4. Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice;
    5. Legea nr. 101/2016 privind remediile si caile de atac in materie de atribuire a contractelor de achizitie publica, a contractelor sectoriale si a contractelor de concesiune de lucrari si concesiune de servicii, precum si pentru organizarea si functionarea Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor;
    6. H.G nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice;
    7. Ordinul nr. 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie;
    8. O.U.G nr. 30/2006 privind functia de verificare a aspectelor procedurale aferente procesului de atribuire a contractelor de achizitie publica, cu modificarile si completarile ulterioare;

    II. Serviciul Investitii - Directia Tehnica
    1. Referent de specialitate clasa II grad profesional superior
    1. Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de referent de specialitate clasa II grad profesional superior sunt urmatoarele:
    - sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
    - sa indeplineasca conditia de studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de scurta durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor ingineresti ;
    - sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. c) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional superior al functiei publice de executie de referent de specialitate clasa II se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 9 ani;
    - cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
    BIBLIOGRAFIA
    1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
    4. Legea nr. 907/2017 privind etapele de elaborare si continutul cadru al documentatiilor tehnico - economice aferente obiectivelor/proiectelor de investitii finantate din fonduri publice;
    5. Legea nr. 10/1991 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    6. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

    III. Serviciul Autorizari Constructii - Directia Arhitect Sef
    1. Inspector clasa I grad profesional asistent
    2. Consilier clasa I grad profesional principal
    1. Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de inspector clasa I grad profesional asistent sunt urmatoarele:
    - sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
    - sa indeplineasca conditia de studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor ingineresti-specializarea: Constructii civile, industriale si agricole sau instalatii pentru constructii sau in domeniul arhitectura - specializarea arhitectura;
    - sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. a) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional asistent al functiei publice de executie de inspector clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 1 an;
    - cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
    2. Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de consilier clasa I grad profesional principal sunt urmatoarele:
    - sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
    - sa indeplineasca conditia de studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor ingineresti;
    - sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional principal al functiei publice de executie de consilier clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 5 ani;
    - cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
    BIBLIOGRAFIA
    1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
    4. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    5. Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismul, cu modificarile si completarile ulterioare;
    6. H.G. nr. 525/1996 pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
    7. Legea nr. 185/2013 pentru amplasarea si autorizarea mijloacelor de publicitate.
    Candidatii vor depune dosarele de inscriere cu documentele obligatorii prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial, respectiv pana in data de 17.07.2017, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov - camera nr. 1. la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr.8.
    Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 si anume:
    - formularul de inscriere - tip;
    - copiile xerox a diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
    - copia xerox a carnetului de munca - dupa caz;
    - copia xerox a buletinului / cartii de identitate;
    - copia xerox a certificatului de nastere, casatorie - dupa caz;
    - adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca / in specialiatea studiilor absolvite necesare ocuparii functiei publice respective (cf. modelului anexat);
    - adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare (eliberata de medicul de familie / unitatile sanitare abilitate, cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice);
    - curriculum vitae (cf. modelului comun european);
    - cazierul judiciar / declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia publica, cu obligatia ca in maxim 5 zile lucratoare de la data la care candidatul a fost declarat admis in urma selectiei dosarelor, sa-si completeze dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar;
    - declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
    NOTA: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate cf. art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008.
    Relatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147, (conditiile de participare si bibliografia se vor afisa la sediul si pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro.).
    DATA AFISARII ANUNTULUI: 28.06.2017

    concurs - 14-07-2017 ora 09:00 - termen expirat

    REZULTATUL FINAL al concursului de proiecte de management organizat pentru ocuparea postului de manager al TEATRULUI SICA ALEXANDRESCU BRASOV

    achizitie directa - 13-07-2017 ora 16:00 - termen expirat

    MUNICIPIUL BRASOV
    Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE , Tel. +40 268416550/128/232 , In atentia: HORIA COMAN , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
    Detalii anunt
    Tip anunt: Cumparari directe
    Tip contract: Furnizare si/sau servicii
    Denumirea achizitie: Materiale xerox-consumabile si asigurare service copiatoare
    CPV: 30125000-1-Piese si accesorii pentru fotocopiatoare (Rev.2)
    Descrierea contractului: Achizitie de consumabile, respectiv tonner, set consumabile (cilindru, developer, lamele stergere, etc.), reparatii si service pentru copiatoarele din dotarea Primaria Municipiului Brasov, obiective enumerate în cuprinsul caietului de sarcini. Coduri CPV aferente achizitiei: 30125000-1 - Piese si accesorii pentru fotocopiatoare (Rev.2) - cod principal ; 30125120-8 - Toner pentru fotocopiatoare (Rev.2) - cod secundar ; 50313100-3 - Servicii de reparare a fotocopiatoarelor (Rev.2) - cod secundar ; 50313200-4 - Servicii de intretinere a fotocopiatoarelor (Rev.2) - cod secundar .
    Valoarea estimata fara TVA: 73277.31 RON
    Conditii contract: A. Conditii Consumabile: Ofertantul are obligatia sa asigure in permanenta solicitarea cumparatorului (sa aiba tot timpul in stoc cel putin o bucata din consumabiliele cerute) la preturile stabilite prin contract. B. Conditii Service: Ofertantul castigator are obligatia sa asigure intretinerea curenta, sa constate si sa remedieze orice defectiune aparuta la copiatoare in termen de 24 de ore.
    Conditii participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei.
    Criterii adjudecare: Adjudecarea se va face in favoarea ofertei care prezinta pretul cel mai scazut pentru fiecare produs consumabil in parte/ model copiator si in favoarea ofertei care prezinta pretul cel mai scazut pentru fiecare operatie de service, cu respectarea conditiilor impuse in caietul de sarcini.
    Termen limita primire oferte: 13.07.2017
    Informatii suplimentare: Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba romana. Oferta financiara va fi exprimata în LEI cu si fara TVA, va avea caracter ferm si obligatoriu pe tota perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 13.07.2017, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertele ce vor fi depuse trebuie sa contina denumirea ofertantului, date de identificare si denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV/ codurile CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

    concurs - 06-07-2017 ora 12:00 - termen expirat

    Municipiul Brasov in calitate de actionar al S.C. RATBV S.A., prin Comisia de selectie numita prin HCL nr.82/2017, asistata de expertul independent S.C. Pluri Consultants Romania S.R.L., anunta declansarea procedurii de recrutare si selectie a candidatilor pentru 5(cinci) posturi de administrator, membri ai Consiliului de Administratie al S.C. RATBV S.A., procedura ce va fi derulata in conformitate cu prevederile OUG 109/2011, privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice cu completarile si modificarile ulterioare aduse de Legea 111/2016 si de HG 722/2016.
    Conditiile de participare, cerintele si criteriile de selectie precum si etapele procesului de selectie se gasesc pe pagina web a Primariei Municipiului Brasov - www.brasovcity.ro la sectiunea "licitatii si concursuri " si pe cea a S.C. RATBV S.A. - www.ratbv.ro la sectiunea "Home" si "RATBV- consiliu de administratie"
    Depunerea dosarelor se poate face pana pe data de 06.07.2017, in plic inchis si sigilat pe care se scrie textul " Candidatura pentru Consiliul de Administratie al S.C. RATBV S.A../ Nume si Prenume candidat/ A nu se deschide pana la data stabilita pentru evaluarea conformitatii administrative a dosarelor si a eligibilitatii candidatilor"."
    - fie depus la Registratura Primariei Municipiului Brasov din Brasov , Blvd. Eroilor, nr. 8, cod 500007
    - fie trimis prin posta la adresa mentionata anterior
    Suplimentar, dosarele se vor trimite si in format electronic la adresa de e-mail 109@pluri.ro cu titlul "Candidatura CA RATBV__Nume__Prenume__".

     consiliul local
    Sedinta ordinara 25-08-2017
    Componenta Atributii Regulament Comisii Rapoarte activitate Procese Verbale Hotarari Contact
    Arhiva video sedinte



    Harta generala Brasov

    Romania





    PARTENERIATE

    energy