• 2 NOU! PROGRAMARE ONLINE - DEPUNERE CERERE ELIBERARE ACT IDENTITATE
  • 4
  • 4

    Prima trecere de pietoni inteligentă a devenit funcţională


    11.05.2017

    Administratorul public Miklos Gantz a prezentat miercuri, 10 mai 2017, reprezentanţilor mass-media, noul sistem inteligent pentru creşterea siguranţei la trecerile de pietoni.
  • 5

    Capitala verde a Romaniei 2011

  • 6

    Brasov, orasul de vis!

  • 7

    In inima tarii, in mijlocul naturii

  • 8

    La ski in Poiana Brasov

  • 8

    Un Brasov plin de culoare si prospetime

  • 8

    Orasul in care iti place sa traiesti!

Acasa Municipiul Brasov Primaria Brasov Servicii pentru cetateni E-Functionar Plata online Solicitari frecvente Util Contact / 0268984 Join Our Facebook Fan Page
Informatii


INFORMATII DESPRE BRASOV
Scurt istoric Evenimente eTurist Sala Patria

TRANSPORT PUBLIC Prezentare R.A.T. Brasov HCL nr. 604 tarif redus pentru elevi HCL nr. 605 tarif redus pentru elevii din invatamantul preuniversitar HCL nr. 606 pentru persoane varstnice si pensionari HCL nr. 607 facilitati pentru persoane varstnice si pensionari HCL nr. 608 gratuitati pentru revolutionari HCL nr. 609 veteranii de razboi si vaduve HCL nr. 610 tarif redus pentru donatorii de sange HCL nr. 611 gratuitate pentru persoane cu handicap
HARTI Harta generala adrese Harta spatiilor verzi Harta parcarilor Harta generala Harta turism

SIGURANŢA CETĂŢEANULUI Afiş furturi din locuinţă Inselaciuni online Inselaciuni varstnici Prevenirea violentei in familie Prevenirea furturilor din locuinte in perioada sezonului estival Prudenta este cea mai buna paza Siguranta comuna asigura linistea interioara Si copiii trebuie instruiti Prevenirea talhariilor Prevenirea furturilor de auto Prevenire furturi din case de vacanta Prevenirea furturilor din locuintele aflate la parter Prevenire furturi din case aflate in construcie Recomandari prevenire furturi din locuinta Recomandari furturi din buzunare Prevenirea furturilor din case de vacanta Nu va lasati inselati Recomandari clienti taxi

Informatii
Informatii
Informatii
PRIMARUL MUNICIPIULUI GEORGE SCRIPCARU
   Biografie Atributii Raport de activitate Contact Echipa Galerie foto






Galerie foto




Licitatii si concursuri

concurs - 14-06-2017 ora 16:00

Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare in data de 26.06.2017, ora 10.00 (proba scrisa), la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr. 8, in vederea ocuparii pe perioada nedeterminata a unor functii publice de executie vacante:
Data si ora interviului vor fi comunicate ulterior
I. Serviciul Amenajare Drumuri Publice si Siguranta Circulatiei - Directia Tehnica
1. inspector clasa I grad profesional superior
2. referent clasa III grad profesional principal

1. Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de inspector clasa I grad profesional superior sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa indeplineasca conditia de studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta, in domeniul stiintelor ingineresti;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. c) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, cu modificarile si completarile ulterioare - pentru gradul profesional superior al functiei publice de executie de inspector clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 9 ani;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
2. Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de referent clasa III grad profesional principal sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa indeplineasca conditia de studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diploma de bacalaureat;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, cu modificarile si completarile ulterioare - pentru gradul profesional principal al functiei publice de executie de referent clasa III se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 5 ani;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
BIBLIOGRAFIA la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de inspector clasa I grad profesional superior care necesita studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor ingineresti:
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
4. O.G. nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicata;
5. O.U.G. nr. 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice, republicata.
BIBLIOGRAFIA la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de referent clasa III grad profesional principal care necesita studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diploma de bacalaureat:
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
4. O.G. nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicata.
II. Serviciul Amenajarea Teritoriului si Gestiune Date Urbane - Directia Arhitect Sef
1. referent de specialitate clasa II grad profesional superior
Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de referent de specialitate clasa II grad profesional superior sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa indeplineasca conditia de studii superioare de scurta durata, absolvite cu diploma, in domeniul stiintelor ingineresti;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. c) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, cu modificarile si completarile ulterioare - pentru gradul profesional superior al functiei publice de executie de referent de specialitate clasa II se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 9 ani;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
BIBLIOGRAFIA
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
4. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismul, cu modificarile si completarile ulterioare;
6. H.G. nr. 525/1996 pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
III. Compartimentul de Guvernanta Corporativa
1. inspector clasa I grad profesional superior
Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de inspector clasa I grad profesional superior sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici,republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa indeplineasca conditia de studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor economice;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. c) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, - pentru gradul profesional superior al functiei publice de executie de inspector clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 9 ani;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
BIBLIOGRAFIA
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
4. O.U.G.nr.109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. H.G. nr. 722/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a unor prevederi din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice;
IV. Directa subordonare a Secretarului Municipiului Brasov
1. consilier juridic clasa I grad profesional superior
Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de consilier juridic clasa I grad profesional superior sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa indeplineasca conditia de studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor juridice, specializarea drept;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. c) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, cu modificarile si completarile ulterioare - pentru gradul profesional superior al functiei publice de executie de consilier juridic clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 9 ani;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
BIBLIOGRAFIA
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
4. Legea nr. 393/2004 privind Statutul alesilor locali, cu modificarile si completarile ulterioare;
6. O.G nr. 35/2002 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si functionare a consiliilor locale, cu modificarile si completarile ulterioare;
7. Legea nr. 52/2003, republicata, privind transparenta decizionala in administratia publica, cu modificarile si completarile ulterioare;
8. Legea nr. 24/2000 privind normele de tehnica legislativa pentru elaborarea actelor normative, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Candidatii vor depune dosarele de inscriere cu documentele obligatorii prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial, respectiv pana in data de 14.06.2017, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov - camera nr. 1. la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr.8.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 si anume:
- formularul de inscriere - tip;
- copiile xerox a diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
- copia xerox a carnetului de munca - dupa caz;
- copia xerox a buletinului / cartii de identitate;
- copia xerox a certificatului de nastere, casatorie - dupa caz;
- adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca / in specialitatea studiilor absolvite necesare ocuparii functiei publice respective (cf. modelului anexat);
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare (eliberata de medicul de familie / unitatile sanitare abilitate, cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice);
- curriculum vitae (cf. modelului comun european);
- cazierul judiciar / declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia publica, cu obligatia ca in maxim 5 zile lucratoare de la data la care candidatul a fost declarat admis in urma selectiei dosarelor, sa-si completeze dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar;
- declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
NOTA: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate cf. art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008 .
Relatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147,160 (conditiile de participare si bibliografia se vor afisa la sediul si pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro.).
DATA AFISARII ANUNTULUI: 26.05.2017

concurs - 09-06-2017 ora 12:00

ANUNT
Concurs de proiecte de management pentru ocuparea postului de manager al Teatrului Sica Alexandrescu Brasov
Primaria Municipiului Brasov, in conformitate cu prevederile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul institutiilor publice de cultura, aprobata prin Legea 269/2009, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale Ordinului Ministerului Culturii nr. 2799/10.12.2015 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a concursului de proiecte de management, a Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a evaluarii managementului, a modelului-cadru al caietului de obiective, a modelului-cadru al raportului de activitate, precum si a modelului-cadru al contractului de management, organizeaza concursul de proiecte de management pentru ocuparea postului de manager al Teatrului Sica Alexandrescu Brasov, aflat in subordinea Consiliului Local Brasov.
Conditii de participare:
Candidatul trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
a) are cetatenia romana sau a unuia dintre statele membre ale Uniunii Europene;
b) are capacitate deplina de exercitiu;
c) are studii universitare absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul de activitate al institutiei:
- Domeniul fundamental - Stiinte umaniste si arte; ramura de stiinta - Arte; Domeniul de licenta - Teatru si artele spectacolului, conform prevederilor H.G. nr. 376/2016 privind aprobarea Nomenclatorului domeniilor si al specializarilor/programelor de studii universitare si a structurii institutiilor de invatamant superior pentru anul universitar 2016-2017;
d) are vechime in specialitatea studiilor, mentionate la lit. c), de minimum 5 ani;
e) are experienta in domeniul activitatii manageriale de minimum 3 ani sau specializari in domeniul managementului (referinta 1);
f) nu a suferit condamnari penale si civile pentru fapte ce l-ar face incompatibil cu functia pentru care candideaza;
g) nu i-a incetat contractul individual de munca, raportul de serviciu sau contractul de management pentru motive imputabile;
h) cunoaste limba romana, scris si vorbit.
Concursul se organizeaza conform prevederilor Regulamentului de organizare si desfasurare a concursului si de solutionare a contestatiilor, elaborat in temeiul Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul institutiilor publice de cultura, aprobata prin Legea 269/2009, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale Ordinului Ministerului Culturii nr. 2799/10.12.2015 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a concursului de proiecte de management, a Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a evaluarii managementului, a modelului-cadru al caietului de obiective, a modelului-cadru al raportului de activitate, precum si a modelului-cadru al contractului de management, aprobat prin Dispozitia de primar nr. 1901/2017, dupa cum urmeaza:
1. 16.05.2017, aducerea la cunostinta publica a:
- conditiilor de participare la concurs,
- caietului de obiective,
- bibliografiei,
- regulamentului de organizare si desfasurare a concursului de proiecte de management,
- datelor de depunere a dosarelor de concurs, a proiectelor de management si desfasurarea etapelor concursului;
2. 09.06.2017 ora 12:00, data limita de depunere a proiectelor de management si a dosarelor de concurs de catre candidati;
3. 12.06.2017 - 14.06.2017, selectia dosarelor;
4. 15.06.2017, anuntarea candidatilor privind selectia dosarelor;
5. 16.06.2017 - 26.06.2017, analiza proiectelor de management - prima etapa;
6. 27.06.2017, aducerea la cunostinta candidatilor a notei obtinute la prima etapa si afisarea acesteia la sediul Primariei Municipiului Brasov;
7. 29.06.2017, sustinerea proiectelor de management in cadrul unui interviu - a doua etapa;
8. 30.06.2017, proba scrisa de departajare, dupa caz;
9. 30.06.2017, aducerea la cunostinta candidatilor si la cunostinta publica a rezultatului concursului si afisarea acestuia la sediul Primariei Municipiului Brasov;
10. 03.07.2017 - 07.07.2017, depunerea contestatiilor, (luni-joi intre orele 8:00-12:30 si 13:30-15:00; vineri intre orele 8:00-12:00);
11. 10.07.2017, aducerea la cunostinta publica a rezultatului final al concursului, in situatia in care nu au fost depuse contestatii;
12. 10.07.2017 - 12.07.2017, solutionarea contestatiilor, dupa caz;
13. 13.07.2017, aducerea la cunostinta publica a rezultatului final al concursului, dupa solutionarea contestatiilor, prin afisare la sediul Primariei Municipiului Brasov.
Dosarele de concurs si proiectele de management se depun, la sediul Primariei Municipiului Brasov, B-dul. Eroilor nr. 8, Brasov, pana in data de 09.06.2017, ora 12:00 - Centrul de Informatii pentru Cetateni - parter, camera 1.
Dosarul de concurs contine:
Plicul A:
a) cerere de inscriere la concurs cu precizarea datelor personale de contact: telefon mobil si adresa de e-mail, conform modelului anexat;
b) copie dupa actul de identitate;
c) curriculum vitae (model European), conform modelului anexat;
d) diplome de studii si, dupa caz, documente care atesta efectuarea unor specializari (referinta 2);
e) adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului, de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;
f) cazierul judiciar - in cazul persoanelor cu cetatenie romana sau acte similare in situatia persoanelor cu alta cetatenie;
g) copia carnetului de munca si, dupa caz, adeverinta care sa ateste vechimea in specialitatea studiilor (ulterior datei de 01.01.2011 vechimea se probeaza cu adeverinta eliberata de angajator), conform modelului anexat;
h) declaratie pe proprie raspundere ca nu a fost lucrator al securitatii sau colaborator al acesteia, in sensul art. 2 lit. a) - c) O.U.G. nr. 24/2008 privind accesul la propriul dosar si deconspirarea Securitatii, conform modelului anexat;
i) declaratie pe propria raspundere ca nu i-a incetat contractul individual de munca, raportul de serviciu sau contractul de management pentru motive imputabile, conform modelului anexat;
j) declaratie pe propria raspundere, prin care se angajeaza, daca este cazul, sa renunte la postul de conducere detinut, in conditiile in care este declarat castigator in cadrul acestui concurs de management, conform modelului anexat;
Atentie! DOSARELE INCOMPLETE VOR FI ELIMINATE.
Plicul B: PROIECTUL DE MANAGEMENT
Sub sanctiunea eliminarii din concurs, proiectul de management, trebuie intocmit si structurat conform cerintelor din Caietul de obiective, in format scris, prezentat in dosar cu sina, si in format electronic (CD), fara a fi personalizat, fara a avea semnaturi si fara a contine indicii privind identitatea autorului (ex. motouri, etc.).
Candidatii la concursul pentru ocuparea postului de manager al Teatrului Sica Alexandrescu din subordinea Consiliului Local Brasov, vor redacta proiectele de management ce vor avea maximum 100 de pagini inclusiv anexe (format A4, marginile paginii: stanga: 2 cm, dreapta: 2 cm, sus: 1,25 cm, jos: 1,25 cm), cu caractere Times New Roman, dimensiunea fontului de 12 pentru textul de baza si de 14 pentru titluri, fara pasaje subliniate, bold sau italic (se aplica si titlurilor, capitolelor, subcapitolelor), distanta dintre randuri de 1,5.
Distanta dintre randuri solicitata se va folosi si in tabele, reprezentari grafice, etc.
Se vor folosi obligatoriu diacriticele specifice limbii romane.
Paginile vor fi numerotate in partea dreapta jos, incepand cu prima pagina.
Eventualele fotografii, grafice, prezentari in Power Point sau alte prelucrari de imagine vor fi incluse obligatoriu in anexe.
Proiectul de management va avea obligatoriu titlul: "Proiect de management pentru ocuparea postului de manager al Teatrului Sica Alexandrescu".
Proiectul de management va fi salvat pe CD in format pdf.
Proiectul de management trebuie sa respecte intocmai structura din caietul de obiective, precum si numerotarea capitolelor, subcapitolelor, subpunctelor.
La intocmirea propriei analize (socioculturale, a activitatii institutiei, etc.) se vor pastra subtitlurile din caietul de obiective, analiza constand in interpretarea datelor de catre candidat in vederea extragerii informatiilor relevante, necesare in construirea propunerilor privind conducerea si dezvoltarea institutiei.
Proiectele manageriale care nu respecta conditiile de mai sus vor fi eliminate din concurs in etapa de selectie.
La depunerea dosarului de concurs copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitate de catre secretariatul comisiei de concurs, sau in copii legalizate. Documentele depuse intr-o limba straina vor fi insotite obligatoriu de traduceri legalizate.
Regulamentul concursului si caietul de obiective se pot descarca de pe pagina oficiala de internet a Primariei Municipiului Brasov (www.brasovcity.ro).
Relatii suplimentare se pot obtine de la Primaria Municipiului Brasov, telefon 0268/416550, int. 147 - Biroul Resurse Umane, sau int. 138 - Compartimentul Monitorizare Cultura si Sport, (luni-joi intre orele 8:00-15:00; vineri intre orele 8:00-12:00).
BIBLIOGRAFIE:
- Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul institutiilor publice de cultura, aprobata prin Legea 269/2009 cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordinul ministrului culturii nr. 2799/2015 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a concursului de proiecte de management, a Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a evaluarii managementului, a modelului-cadru al caietului de obiective, a modelului-cadru al raportului de activitate, precum si a modelului-cadru al contractului de management;
- Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea Cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice, cu modificarile ulterioare;
- Ordonanta Guvernului nr. 51/1998 privind imbunatatirea sistemului de finantare a programelor, proiectelor si actiunilor culturale, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordonanta Guvernului nr. 119/1999 privind controlul intern si controlul financiar preventiv, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordonanta Guvernului nr. 21/2007 privind institutiile si companiile de spectacole sau concerte, precum si desfasurarea activitatii de impresariat artistic, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 500/2002 privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
- O.S.G.G. nr. 400/2015 pentru aprobarea Codului controlului intern managerial al entita?ilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Strategia pentru cultura a Municipiului Brasov aprobata prin HCL nr. 478/2015, care se gaseste pe site-ul Primariei Brasov, www.brasovcity.ro - Primaria Brasov - Proiecte - Proiecte culturale 2017 - Strategie Culturala.
________________________________________

1 Conditia de pregatire sau experienta in management poate fi substituita de pregatirea in management atestata cu certificat de absolvire (manager de proiect, manager cultural etc.) sau experienta in conducerea unei institutii, companii, organizatii neguvernamentale etc., dovedita prin adeverinta.
2 In cazul diplomelor de studii sau a documentelor care atesta efectuarea unor specializari in alta tara, trebuie sa fie insotite de dovada recunoasterii acestora in Romania, conform prevederilor legale. La evaluarea dosarului de concurs, nu vor fi luate in considerare diplomele de studii sau documentele care atesta efectuarea unor specializari, cu termenul de valabilitate expirat.

concurs - 07-06-2017 ora 16:00

Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare in data de 22.06.2017, ora 10.00 (proba scrisa), la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr. 8, in vederea ocuparii pe perioada nedeterminata a unor functii publice de executie vacante:
Data si ora interviului vor fi comunicate ulterior
I. Serviciul Autorizari Constructii - Directia Arhitect Sef
1. inspector clasa I grad profesional asistent
2. consilier clasa I grad profesional principal
1. Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de inspector clasa I grad profesional asistent sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
- sa indeplineasca conditia de studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor ingineresti - specializarea: constructii civile, industriale si agricole sau instalatii pentru constructii sau in domeniul arhitectura - specializarea arhitectura;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. a) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional asistent al functiei publice de executie de inspector clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 1 an;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
2. Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de consilier clasa I grad profesional principal sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
- sa indeplineasca conditia de studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor ingineresti - specializarea: constructii civile, industriale si agricole sau instalatii pentru constructii sau in domeniul arhitectura - specializarea arhitectura;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional principal al functiei publice de executie de consilier clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 5 ani;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
BIBLIOGRAFIA
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
4. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismul, cu modificarile si completarile ulterioare;
6. H.G nr. 525/1996 pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
7. Legea nr. 185/2013 privind amplasarea si autorizarea mijloacelor de publicitate, cu modificarile si completarile ulterioare;
II. Serviciul Contencios - Directia Juridica si de Administratie Publica Locala
1. consilier juridic clasa I grad profesional superior (3 posturi)
1. Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiilor publice de executie vacante de consilier juridic clasa I grad profesional superior sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
- sa indeplineasca conditia de studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor juridice, specializarea drept;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. c) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional superior al functiei publice de executie de consilier juridic clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 9 ani;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
BIBLIOGRAFIA
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
4. Legea nr. 10/2001 privind regimul juridic al unor imobile preluate in mod abuziv in perioada 6 martie 1945 - 22 decembrie 1989, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
6. Noul Cod Civil: Cartea I - Titlul IV, Cartea a III -a, Cartea a IV - a;
7. Noul Cod de Procedura Civila: Cartea I, Cartea a II - a..
Candidatii vor depune dosarele de inscriere cu documentele obligatorii prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial, respectiv pana in data de 07.06.2017, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov - camera nr. 1. la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr.8.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 si anume:
- formularul de inscriere - tip;
- copiile xerox a diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
- copia xerox a carnetului de munca - dupa caz;
- copia xerox a buletinului / cartii de identitate;
- copia xerox a certificatului de nastere, casatorie - dupa caz;
- adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca / in specialiatea studiilor absolvite necesare ocuparii functiei publice respective (cf. modelului anexat);
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare (eliberata de medicul de familie / unitatile sanitare abilitate, cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice);
- curriculum vitae (cf. modelului comun european);
- cazierul judiciar / declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia publica, cu obligatia ca in maxim 5 zile lucratoare de la data la care candidatul a fost declarat admis in urma selectiei dosarelor, sa-si completeze dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar;
- declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
NOTA: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate cf. art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008.
Relatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147, (conditiile de participare si bibliografia se vor afisa la sediul si pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro.).
DATA AFISARII ANUNTULUI: 19.05.2017

achizitie directa - 31-05-2017 ora 10:00

MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: AGURITA STROE , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: BIANCA LORINCZ-KRAILA , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: Servicii de mentenanta, dezvoltare si promovare website www.poianabrasovinfoturist.ro si promovare facebook si design logo Centrul de Agrement si Divertisment din Poiana Brasov
CPV: 72212224-5-Servicii de dezvoltare de software pentru editare de pagini web (Rev.2)
Descrierea contractului: Incheierea unui contract de prestari servicii de mentenanta, dezvoltare si promovare website www.poianabrasovinfoturist.ro si promovare facebook si design logo Centrul de Agrement si Divertisment din Poiana Brasov
Valoarea estimata fara TVA: 96200.00 RON
Conditii contract: Conform celor mentionate in Caietul de sarcini ce se regasesc in atasament pe www.brasovcity.ro. Caietul de sarcini face referire la: servicii de mentenanta website www.poianabrasovinfoturist.ro,servicii de promovarea accentuata a site-ul www.poianabrasovinfoturist.ro, servicii de dezvoltare a site-ul www.poianabrasovinfoturist.ro,servicii de promovare Facebook a paginii Centrului de Agrement si Divertisment din Poiana Brasov,servicii de de promovare Facebook,servicii design logo pentru CENTRULUI DE AGREMENT SI DIVERTISMENT DIN POIANA BRASOV. Durata contractului este de 8 luni de la data semnarii acestuia. Termenul de actualizare/modificare si introducerea de date noi se va face in 24 ore de la transmiterea acestora, inclusiv in week-end. Receptia serviciilor se va efectua lunar, la sediul Primariei Municipiului Brasov, cu sediul in Municipiul Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, si se va consemna in procesul verbal de receptie. Plata se face lunar, in urma semnarii procesului verbal de receptie, anexa la factura. Plata se va efectua prin ordin de plata, dupa receptia prestarii serviciilor, in baza procesului verbal de receptie confirmat de achizitor in prezenta prestatorului, in termen de 30 zile de la depunerea facturii la Centrul de Informatii pentru Cetateni.
Conditii participare: Oferta tehnica va cuprinde toate specificatiile din Caietul de sarcini.Ofertantul va descrie serviciile prin prezentarea tuturor etapelor, activitatilor si subactivitatilor pe care le va realiza pentru atingerea obiectivelor contractului. Neindeplinirea in totalitate a uneia dintre cerintele minimale solicitate in caietul de sarcini conduce automat la respingerea ofertei, conform legislatiei in vigoare. Simpla declarare a respectarii cerintelor nu se va considera ca este o dovada a modalitatii in care acest lucru se va realiza, iar oferta tehnica va fi respinsa ca neconforma.Ofertantul trebuie sa prezinte Formularul de oferta indicat in Sectiunea Formulare. Oferta financiara va fi structurata conform Cap.2 2 din Caietul de sarcini astfel:servicii mentenanta, dezvoltare si promovare website (Cap.2 2 A+B+C) pret/luna x 8 luni;servicii promovare Facebook (Cap.2 2 D) pret/luna x 8 luni;servicii design logo (Cap.2 2.E) pret. Pretul total, cu si fara TVA, va fi suma preturilor prezentate mai sus si va include toate cheltuielile care vor fi angajate de catre Prestator in conditiile prevazute de prezentul Caiet de sarcini. In pretul ofertat trebuie incluse toate costurile necesare indeplinirii contractului, pentru toate serviciile din Caiet de sarcini. Pretul contractului este ferm si nemodificabil pe toata perioada de derulare a acestuia.
Criterii adjudecare: Adjudecarea se va face in favoarea ofertantului care prezinta pretul total cel mai scazut, cu respectarea tuturor cerintelor din prezentul Caiet de sarcini.
Termen limita primire oferte: 31.05.2017
Informatii suplimentare: Termenul limita de depunere a ofertelor la Primaria Municipiului Brasov este 31.05.2017, ora 10:00. Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea "licitatii si concursuri". Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare. Ofertele se vor depune la sediul Primariei Municipiului Brasov, Centrul de Informare pentru Cetateni, B-dul Eroilor nr.8 in plic sigilat si stampilat cu mentiunea ,,A nu se deschide pana la data de 31.05.2017 ora 10:00". Documentele care compun oferta trebuie sa fie indosariate, lizibile, numerotate, semnate si stampilate. Nu se vor lua in calcul ofertele care au fost depuse dupa data si ora limita de depunere a ofertelor. Aceste oferte vor fi returnate ofertantului, nedeschise, fiind respinse. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

concurs - 29-05-2017 ora 16:00

Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii functiei publice de executie vacante de:
  • consilier, clasa I, grad profesional asistent la Serviciul Stare Civila - 1 post.

    Conditiile de desfasurare a concursului:
    Concursul se organizeaza dupa urmatorul program:
  • proba scrisa in 13.06.2017 ora 10:00;
  • data si ora interviului se vor afisa impreuna cu rezultatele de la proba scrisa la sediul institutiei.

    Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume:
    - selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor;
    - proba scrisa;
    - interviul.
    Candidatii vor depune dosarul de inscriere la concurs la secretariatul comisiei de concurs.Perioada pentru depunerea dosarelor de inscriere la concurs este 08.05.2017 - 29.05.2017.
    Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacante, sunt urmatoarele:
    a) sa indeplineasca conditiile prevazute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata(2), cu modificarile si completarile ulterioare;
    b) sa indeplineasca conditiile specifice prevazute in fisa postului aferenta functiei publice vacante si anume:
    " studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
    " scris caligrafic;
    " cunostinte operare PC (Windows,Word, Excel) - nivel mediu;
    " abilitati de comunicare in relatia cu publicul;
    " disponibilitate pentru desfasurarea serviciului, prin rotatie, in zilele de repaus saptamanal, precum si in zilele de sarbatori legale considerate nelucratoare;
    " vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice vacante de consilier, clasa I, gradul profesional asistent: minimum 1 an.
    BIBLIOGRAFIE
    - Legea administratiei publice locale nr. 215/2001, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarului public, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Codul Civil aprobat prin Legea 287/2009(republicata) - Cartea I - Titlul I si Titlul II, Cartea II - Titlul I, Titlul II si Titlul III;
    - Legea nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civila, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Hotararea Guvernului nr. 495/1997 privind continutul, eliberarea si actualizarea livretului de familie;
    - Metodologia cu privire la aplicarea unitara a dispozitiilor in materie de stare civila aprobata prin HG 64/2011, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Ordonanta Guvernului nr. 84/2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Ordonanta Guvernului nr. 41/2003 privind dobandirea si schimbarea pe cale administrativa a numelor persoanelor fizice, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Ordonanta Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Notiuni de baza in utilizarea calculatorului (organizarea fisierelor, editare text, calcul tabelar).
    Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu:
    1. formularul de inscriere - tip;
    2. copia actului de identitate si copii de pe actele de stare civila (certificat de nastere, certificat de casatorie, dupa caz);
    3. copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
    4. copia carnetului de munca sau, dupa caz, adeverinta care sa ateste vechimea in munca;
    5. adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca/in specialitate;
    6. cazierul judiciar;
    7. adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice;
    8. declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
    9. curriculum vitae format european.
    Nota: Copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate.
    Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice.
    Formularul de inscriere se pune la dispozitie candidatilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autoritatii sau institutiei publice organizatoare a concursului.
    Relatii suplimentare se pot obtine de la tel. 0268/414460 int. 139.
    Data afisarii: 08.05.2017

    achizitie directa - 26-05-2017 ora 12:00 - termen expirat

    Tip anunt: Cumparari directe
    Tip contract: Furnizare
    Denumirea achizitie: Realizare materiale de informare a populatiei in situatii de urgenta
    CPV: 22000000-0-Imprimate si produse conexe (Rev.2)
    Descrierea contractului: Se vor furniza materiale de informare a populatiei in situatii de urgenta, dupa cum urmeaza: 1).Afise A3, 150 g/mp, plicromatic - 1.000 buc.( pentru incendiu si cutremur) 2).Flayere A5, 1 big - hartie 130g/mp, fata-verso policromatic: - prevenire la incendiu, cutremur (apartamente) -10.000 - prevenire la incendiu, cutremur (case) -5.000 - prevenire la incendiu, inundatii (case) -5.000 - prevenire la accident chimic - 5.000
    Valoarea estimata fara TVA: 8403.36 RON
    Conditii contract: Produsele furnizate trebuie sa fie in conformitate cu specificatiile tehnice Certificate conform legislatiei in vigoare. Continutul tipariturilor (text flayere) va fi conform machetelor anexate la caietul de sarcini:(conf. Anexa nr.1, Anexa nr.2, Anexa nr.3, Anexa nr.4). Furnizorul se va asigura ca toate materialele utilizate in procesul de fabricatie au calitatea impusa de cerintele specificatiilor tehnice din caietul de sarcini si garanteaza ca nu au efecte nocive asupra organismului uman.
    Conditii participare: Pentru toate produsele ofertate se va prezenta la sediul autoritatii contractante, in ziua deschiderii ofertelor, ca propunere tehnica, cate un rand de mostre, produs finit. Mostrele castigatorului se vor pastra pentru conformitate in vederea compararii cu produsele care se vor livra. Oferta va fi depusa in original in plic sigilat, cu stampila ofertantului si cu mentiunea "A nu se deschide inainte de data 26.05.2017, orele 12,00", la registratura autoritatii contractante / Centrul de Informare Cetateni din Brasov, Bd. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Ofertantii vor prezenta certificat constatator emis de ONRC in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati principale sau secundare ce fac obiectul prezentei achizitii publice, informatii valabile la data limita de depunere a ofertelor. Oferta va contine Propunerea tehnica si Oferta financiara, in 2 exemplare, 1 exemplar original si 1 exemplar copie, pe care se va mentiona:"Oferta pentru procedura de selectie de oferte in vederea atribuirii contractului de servicii - Realizare materiale de informare a populatiei in situatii de urgenta". Oferta financiara, va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat.
    Criterii adjudecare: "Pretul cel mai scazut" in conditiile respectarii cerintelor caietului de sarcini. Ofertele care nu satisfac cerintele Caietului de sarcini, se resping ca neconforme. Preturile si tarifele prezentate in oferta, vor fi cele adjudecate in urma procedurii de achizitie publica si nu vor putea fi modificate pe durata de derulare a contractului. Ofertantul va fi inscris in CATALOGUL electronic SEAP.
    Termen limita primire oferte: 26.05.2017
    Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/ sectiunea licitatii si concursuri. Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari

    achizitie directa - 25-05-2017 ora 11:00 - termen expirat

    MUNICIPIUL BRASOV
    Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: AGURITA STROE , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: ELENA MOISA , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
    Detalii anunt
    Tip anunt: Cumparari directe
    Tip contract: Servicii
    Denumirea achizitie: Eficientizare energetica a cladirilor rezidentiale (actualizare expertiza tehnica, DALI,audit energetic)
    CPV: 71335000-5-Studii tehnice (Rev.2)
    Descrierea contractului: Incheierea unui contract de prestari servicii avand ca obiect intocmirea documentatiei tehnice privind ,,Eficientizare energetica a cladirilor rezidentiale (actualizare expertiza tehnica, DALI,audit energetic)"
    Valoarea estimata fara TVA: 79280.00 RON
    Conditii contract: Conform celor mentionate in Tema de proiectare ce se regaseste in atasament pe www.brasovcity.ro.Termenul de predare a documentatiilor este de 2 luni de la data semnarii contractului. Documentatia se va elabora in 5(cinci) exemplare originale, redactate in limba romana, cat si pe suport magnetic (CD). Receptia documentatiilor se va face in termen de 15 zile de la predarea acestera. Plata se va realiza numai pentru documentatiile tehnice intocmite, predate si receptionate pe baza procesului verbal de receptie semnat fara obiectiuni de catre beneficiar. Decontarea asistentei tehnice si a Certificatului de Audit Energetic final se va face in termen de 10 zile de la data receptiei la terminarea lucrarilor. Facturile se vor depune la Centrul de Informare pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul.Eroilor nr.8.
    Conditii participare: Oferta tehnica va cuprinde toate specificatiile din Tema de proiectare.Oferta va fi prezentata pentru toate cele 5 imobile.Oferta va mai contine asistenta tehnica si elaborarea Certificatului energetic dupa finalizarea lucrarilor de interventie.Oferta va cuprinde in mod obligatoriu graficul de predare documentatii.
    Criterii adjudecare: Adjudecarea se va face in favoarea ofertantului care va prezenta oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic, pe baza criteriului de atribuire ,,cel mai bun raport calitate-pret" cu respectarea tuturor cerintelor din Tema de proiectare.
    Termen limita primire oferte: 25.05.2017
    Informatii suplimentare: Termenul limita de depunere a ofertelor la Primaria Municipiului Brasov este 25.05.2017, ora 11:00. Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea "licitatii si concursuri". Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare. Ofertele se vor depune la sediul Primariei Municipiului Brasov, Centrul de Informare pentru Cetateni, B-dul Eroilor nr.8 in plic sigilat si stampilat cu mentiunea ,,A nu se deschide pana la data de 25.05.2017 ora 11:00". Documentele care compun oferta trebuie sa fie indosariate, lizibile, numerotate, semnate si stampilate. Nu se vor lua in calcul ofertele care au fost depuse dupa data si ora limita de depunere a ofertelor. Aceste oferte vor fi returnate ofertantului, nedeschise, fiind respinse. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

    concurs - 24-05-2017 ora 16:00 - termen expirat

    Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare in data de 07.06.2017, ora 10.00 (proba scrisa), la sediul din Brasov B-dul Eroilor nr.8, in vederea ocuparii pe perioada nedeterminata a functiei publice de executie vacante de inspector clasa I grad profesional superior din cadrul Compartimentului Protectia Mediului
    - Data si ora interviului vor fi comunicate ulterior

    Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de inspector clasa I grad profesional superior sunt urmatoarele:
    - sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
    - sa indeplineasca conditia de studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta. in specializarile: ecologie si protectia mediului, geografia mediului, chimia mediului, silvicultura, hidrologie si meteorologie;
    - sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. c) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional superior al functiei publice de executie de inspector clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 9 ani;
    - cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
    BIBLIOGRAFIA
    1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
    4. O.U.G. nr. 195/2005 aprobata prin Legea nr. 265/2006 privind protectia mediului, cu modificarile si completarile ulterioare;
    5. Legea nr. 104/2011 privind calitatea aerului inconjurator;
    6. Legea nr. 211/2011 privind regimul deseurilor;
    Candidatii vor depune dosarele de inscriere cu documentele obligatorii prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial, respectiv pana in data de 24.05.2017, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov - camera nr. 1. la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr.8.
    Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 si anume:
    - formularul de inscriere - tip;
    - copiile xerox a diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
    - copia xerox a carnetului de munca - dupa caz;
    - copia xerox a buletinului / cartii de identitate;
    - copia xerox a certificatului de nastere, casatorie - dupa caz;
    - adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca / in specialiatea studiilor absolvite necesare ocuparii functiei publice respective (cf. modelului anexat);
    - adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare (eliberata de medicul de familie / unitatile sanitare abilitate, cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice);
    - curriculum vitae (cf. modelului comun european);
    - cazierul judiciar / declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia publica, cu obligatia ca in maxim 5 zile lucratoare de la data la care candidatul a fost declarat admis in urma selectiei dosarelor, sa-si completeze dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar;
    - declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
    NOTA: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate cf. art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008.
    Relatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147, (conditiile de participare si bibliografia se vor afisa la sediul si pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro.).
    DATA AFISARII ANUNTULUI: 05.05.2017

    achizitie directa - 22-05-2017 ora 10:00 - termen expirat

    MUNICIPIUL BRASOV
    Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: AGURITA STROE , Tel. +40 268416550/128/199 , In atentia: ALEXANDRA ANICULAESA , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
    Obiect consultare: Determinarea valorii estimate pentru procedura de achizitie publica avand ca obiect intocmirea documentatiilor de analiza la risc la securitatea fizica a unitatilor de invatamant preuniversitar din Municipiul Brasov
    Descriere consultare: Avand in vedere prevederile Legii 333/2003 privind paza obiectivelor,bunurilor,valorilor si protectia persoanelor, HG 1017/2013 pentru modificarea HG 301/2012 si standardul ocupational al evaluatorului de risc la securitate fizica, precum si numeroasele solicitari venite din partea unitatilor de invatamant preuniversitar din Municipiul Brasov, ca urmare a controalelor efectuate de organele de politie, este necesara demararea intocmirii documentatiei de analiza de risc la securitatea fizica.
    Aspecte supuse consultarii: In procesul de efectuare a analizei de risc la securitate fizica pentru obiectivele mai sus mentionate, se vor parcurge urmatoarele etape: -Definirea parametrilor interni si externi care genereaza si/sau modifica riscurile la securitate fizica;stabilirea metodei si instrumentele de lucru;identificarea tuturor riscurilor la securitate fizica, a zonelor de impact,a evenimentelor si cauzelor riscului, precum si a potentialelor consecinte;analizarea riscurilor la securitate fizica;estimarea riscurilor unitatii beneficiare;intocmirea Raportului de evaluare si tratare a riscurilor la securitate fizica.Documentatia privind analiza de risc ce urmeaza a fi elaborate de prestator si predate achizitorului va cuprinde:Raportul de evaluare si tratare a riscurilor la securitate fizica;Grila de evaluare,specifica obiectului de activitate;Documentele suport.
    Data limita transmitere propuneri: 22.05.2017
    Data limita consultare: 29.05.2017
    Modalitate desfasurare: OFERTELE DE PRET vor fi depuse in plic sigilat la Primaria Municipiului Brasov pana la 22.05.2016 ora 10.00, avand mentionat pe plic obiectul anuntului privind consultarea pietei: "Determinarea valorii estimate pentru procedura de achizitie publica avand ca obiect intocmirea documentatiilor de analiza la risc la securitatea fizica a unitatilor de invatamant preuniversitar din Municipiul Brasov", adresa expeditorului si adresa destinatarului: Primaria Municipiului Brasov, bdul Eroilor nr.8

    achizitie directa - 19-05-2017 ora 10:00 - termen expirat

    MUNICIPIUL BRASOV
    Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: AGURITA STROE , Tel. +40 268416550/128/232 , In atentia: DINCA ORANTES , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, agrement@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
    Detalii anunt
    Tip anunt: Cumparari directe
    Tip contract: Servicii
    Denumirea achizitie: ACHIZITIA DE SERVICII DE TAIERI ARBORI IN MUNICIPIUL BRASOV
    CPV: 77211400-6-Servicii de taiere a arborilor (Rev.2)
    Descrierea contractului: SERVICII PUBLICE DE TAIERI ARBORI IN MUNICIPIUL BRASOV
    Valoarea estimata fara TVA: 100000.00 RON
    Conditii contract: Contractul de prestari servicii se va derula de la data semnarii acestuia si pana la data de 31.12.2017. Serviciile vor fi realizate cu personal calificat al prestatorului. Conditiile de desfasurare a activitatilor specifice serviciilor de taieri de arbori prin aplicarea de tehnologii specifice, situati pe domeniul public si privat al municipiului Brasov, stabilind nivelurile de calitate si conditiile tehnice necesare indeplinirii cerintelor in conditii de eficienta si siguranta. Specificatiile tehnice care definesc caracteristicile referitoare la nivelul calitativ, cantitativ, tehnic si de performanta, siguranta in exploatare, precum si sisteme de asigurare a calitatii, terminologia, conditiile pentru certificarea conformitatii cu standarde relevante sau altele asemenea. Specificatiile tehnice se refera, de asemenea, la algoritmul executarii activitatilor, la verificarea, inspectia si conditiile de receptie a lucrarilor, precum si la alte conditii ce deriva din actele normative si reglementarile in legatura cu desfasurarea serviciilor de taieri de arbori prin aplicarea de tehnologii specifice in Municipiul Brasov. CONFORM CAIET DE SARCINI ATASAT.
    Conditii participare: Oferta va fi depusa in original in plic sigilat, cu stampila ofertantului si cu mentiunea "A nu se deschide inainte de data 19.05.2017, orele 12,00", pana la data de 19.05.2017, orele 10,00 la registratura autoritatii contractante / Centrul de Informare Cetateni din Brasov, Bd. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Ofertantii vor prezenta certificat constatator emis de ONRC in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati principale sau secundare ce fac obiectul prezentei achizitii publice, informatii valabile la data limita de depunere a ofertelor. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat.
    Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut, in conditiile respectarii cerintelor caietului de sarcini. Va fi declarata castigatoare, oferta care intruneste tariful mediu total cel mai mic rezultat din media tarifelor aferente operatiunilor specifice pentru activitatile de taiere arbori, conform anexei 1 la Caietul de Sarcini. Preturile si tarifele prezentate in oferta, vor fi cele adjudecate in urma procedurii de achizitie publica si nu vor putea fi modificate pe durata de derulare a contractului. Ofertantul va fi inscris in CATALOGUL electronic SEAP.
    Termen limita primire oferte: 19.05.2017
    Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/ sectiunea licitatii si concursuri. Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

    achizitie directa - 05-05-2017 ora 10:00 - termen expirat

    Tip anunt: Cumparari directe
    Tip contract: Servicii
    Denumirea achizitie: Achizitia de servicii mentenanta sala de catarare
    CPV: 98112000-1-Servicii prestate de organizatii profesionale (Rev.2)
    Descrierea contractului: Servicii de mentenanta sala de catarare la Centrul de Agrement si Divertisment Poiana Brasov, situat in Poiana Brasov, strada Valea Draga, f.n
    Valoarea estimata fara TVA: 105000.00 RON
    Conditii contract: In conformitate cu cerintele prevazute in caietul de sarcini, se solicita: 1. Un instructor care sa asigure: -monitorizarea clientilor, -verificarea echipamentului inchiriat clientilor si face instructajul initial in utilizarea acestuia, -ofera, contra cost, cursuri la cerere clientilor, -se ofera la prima escalada in sala un curs introductiv in escalada si asigurarea in escalada, -sta la dispozitia clientilor pentru orice informatie solicitata. 2. Mentenanta de specialitate care include: -route setter trasee: configurare profesionala a traseelor de boulder si escalada,trasee care necesita o schimbare constanta pentru mentinerea interesului asupra salii: a)trasee incepatori, medii, avansati - copii b)trasee incepatori, medii, avansati - adulti -intretinere prize (spalat, dezinfectat, inlocuit, schimbat) -verificat trasee, panou, echipament -training instructori sau personal -consultanta pentru achizitionarea de prize si de echipament -gestiunea intregului personal din sala -evaluarea starii salii de catarat (panou, saltele, sala). 3.Asigura voluntari: -Suport suplinire instructori pentru evenimente si / sau pentru perioadele de vacanta. -Pune la dispozitie instructorii necesari functionarii optime a salii de escalada.
    Conditii participare: Avand in vedere faptul ca activitatea in sala de escalada este una care comporta un grad de risc, ofertantul va face dovada ca este alpinist profesionist cu atestat sau este membru al unui club de alpinism. Prestatotul va incheia o polita de asigurare de operare si de raspundere civila fata de terti (Operation All Risk) cu o limita maxima de asigurare de milion de euro, a carui beneficiar este atat beneficiarul cat prestatorul, si a carui cost va fi propus beneficiarului spre aprobare. Propunerea financiara va cuprinde: -preturile unitare fara TVA. -pentru personalul solicitat pentru activitatile de intretinere, propunerea financiara va cuprinde toate taxele legale aferente platilor ce se fac catre persoanele nominalizate.
    Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire este "Pretul cel mai scazut".
    Termen limita primire oferte: 05.05.2017
    Informatii suplimentare: Termenul limita de depunere a ofertelor 05.05.2017, ora 10:00. Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea "licitatii si concursuri". Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare. Ofertele se vor depune la sediul Primariei Municipiului Brasov, Centrul de Informare pentru Cetateni, b.dul Eroilor nr.8, in plic sigilat si stampilat, continand Documentele de calificare (conform cerintelor din Caietul de sarcini), Propunerea tehnica, Oferta financiara, in 2 exemplare: 1 exemplar original si 1 exemplar copie, pe care se va mentiona: "Oferta pentru achizitia avand ca obiect "Servicii de mentenanta sala de catarare". Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, anuntul postat pentru achizitia ce face obiectul mai sus mentionat, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

    achizitie directa - 05-05-2017 ora 11:00 - termen expirat

    Tip anunt: Cumparari directe
    Tip contract: Servicii
    Denumirea achizitie: ACHIZITIA DE SERVICII MENTENANTA SALA BOWLING
    CPV: 45259000-7-Reparare si intretinere a echipamentelor (Rev.2)
    Descrierea contractului: Servicii de mentenanta si intretinerea echipamentului de bowling la Centrul de Agrement si Divertisment Poiana Brasov, situat in Poiana Brasov, strada Valea Draga, f.n.
    Valoarea estimata fara TVA: 126000.00 RON
    Conditii contract: In conformitate cu cerintele prevazute in caietul de sarcini, se solicita: 4 angajati certificati- cu specializare - in total, din care 2 supervizori-ingineri care vor asigura buna functionare, mentenanta si intretinerea zilnica, lunara, semestriala precum si materiale consumabile necesare pentru intretinerea echipamentelor( detergent Formula 388 necesar curatarii pistelor de bowling, a meselor de biliard si a spatiului de joaca pentru copii; sosete bowling de unica folosinta; ulei pentru conditionarea pistelor de bowling - necesarul evaluat a fi necesar pe luna se regaseste in caietul de sarcini)
    Conditii participare: Propunere financiara va cuprinde: - pentru consumabile preturile unitare fara T.V.A. - pentru personalul solicitat pentru activitatile de intretinere toate taxele legale aferente platilor ce se fac catre persoanele nominalizate.
    Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire este "Pretul cel mai scazut".
    Termen limita primire oferte: 05.05.2017
    Informatii suplimentare: Termenul limita de depunere a ofertelor 05.05.2017, ora 11:00. Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea "licitatii si concursuri". Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare. Ofertele se vor depune la sediul Primariei Municipiului Brasov, Centrul de Informare pentru Cetateni, b.dul Eroilor nr.8, in plic sigilat si stampilat, continand Documentele de calificare (conform cerintelor din Caietul de sarcini), Propunerea tehnica, Oferta financiara, in 2 exemplare: 1 exemplar original si 1 exemplar copie, pe care se va mentiona: "Oferta pentru achizitia avand ca obiect "Servicii de mentenanta sala bowling". Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, anuntul postat pentru achizitia ce face obiectul mai sus mentionat, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.


    Documente anexate: Documentatie sala bowlig.zip

    concurs - 04-05-2017 ora 16:00 - termen expirat

    Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare in data de 15.05.2017, pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei publice de executie vacante de Consilier clasa I grad profesional principal in cadrul Serviciului Voluntar pentru Situatii de Urgenta.

    Data, ora si locul de desfasurare a concursului:
    - Proba fizica (eliminatorie): in data de 15.05.2017, ora 10,00, locul de desfasurare va fi comunicat ulterior la afisarea Procesului-Verbal de selectie a dosarelor
    - Proba scrisa: in data de 17.05.2017, ora 10.00, la sediul Primariei Municipiului Brasov - B-dul Eroilor nr. 8
    - Interviul: data si ora vor fi comunicate ulterior.

    Conditiile de participare generale si specifice sunt urmatoarele:
    - sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
    - sa indeplineasca conditia de studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
    - sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional principal al functiei publice de executie de consilier clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 5 ani;
    - sa detina certificat de competenta profesionala de inspector protectie civila, conform prevederilor art. 13, alin. (6) din Legea nr. 481/2004, republicata, privind protectia civila;
    - sa fie apt psihologic;
    - sa detina abilitati si aptitudini de comunicare;
    - disponibilitate pentru program prelungit;
    - lucru si mobilizare sub stres;
    - capacitate de a evalua si stabili prioritati;
    - cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
    BIBLIOGRAFIA
    1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
    3. Legea nr. 481/2004 privind protectia civila, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    4. O.U.G. nr. 21/2004 privind Sistemul National de Management al Situatiilor de Urgenta;
    5. Legea nr. 15/2005 pentru aprobarea Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 21/2004 privind Sistemul National de Management al Situatiilor de Urgenta;
    6. H.G. nr. 1491/2004 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind structura organizatorica, atributiile, functionarea si dotarea comitetelor si centrelor operative pentru situatii de urgenta;
    7. O.M.A.I. nr. 96/2016 pentru aprobarea Criteriilor de performanta privind constituirea, incadrarea si dotarea serviciilor voluntare si a serviciilor private pentru situatii de urgenta;
    8. O.M.A.I. nr. 160/2007 pentru aprobarea Regulamentului de planificare, organizare, desfasurare si finalizare a activitatii de prevenire a situatiilor de urgenta prestate de serviciile voluntare si private pentru situatii de urgenta;
    9. H.G. nr. 160/2007 pentru aprobarea Regulamentului privind portul, descrierea, conditiile de acordare si folosire a uniformei, echipamentului de protectie si insemnelor distinctive ale personalului serviciilor pentru situatii de urgenta voluntare/private;
    10. H.G. nr. 642/2005 pentru aprobarea Criteriilor de clasificare a unitatilor administrativ-teritoriale, institutiilor publice si operatorilor economici din punct de vedere al protectiei civile, in functie de tipurile de riscuri specifice;
    11. H.G. nr. 630/2005 pentru stabilirea semnului distinctiv national prin care se identifica personalul si se marcheaza mijloacele tehnice, adaposturile, alte bunuri de protectie civila, uniforma si cartea de identitate specifice personalului specializat cu atributii in domeniul protectiei civile;
    12. Legea nr. 575/2001 privind aprobarea Planului de amenajare a teritoriului national - Sectiunea a V-a Zone de risc natural;
    13. H.G. nr. 557/2016 privind managementul tipurilor de risc.
    Candidatii vor depune dosarele de inscriere cu documentele obligatorii prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, in termen de 20 zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial, respectiv pana in data de 04.05.2017, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov - camera nr. 1. la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr.8.
    Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 si anume:
    - formularul de inscriere - tip;
    - copiile xerox a diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
    - copia xerox a carnetului de munca - dupa caz;
    - copia xerox a buletinului / cartii de identitate;
    - copia xerox a certificatului de nastere, casatorie - dupa caz;
    - adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca / in specialiatea studiilor absolvite necesare ocuparii functiei publice respective (cf. modelului anexat);
    - adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare (eliberata de medicul de familie / unitatile sanitare abilitate, cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice);
    - curriculum vitae (cf. modelului comun european);
    - cazierul judiciar / declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia publica, cu obligatia ca in maxim 5 zile lucratoare de la data la care candidatul a fost declarat admis in urma selectiei dosarelor, sa-si completeze dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar;
    - declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
    - avizul psihologic;
    - certificatul de competenta profesionala de inspector protectie civila, conform prevederilor art. 13, alin. (6) din Legea nr. 481/2004, republicata, privind protectia civila.
    NOTA: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate cf. art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008 .
    Relatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147,160 (conditiile de participare si bibliografia se vor afisa la sediul si pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro.).
    DATA AFISARII ANUNTULUI: 14.04.2017

    concurs - 04-05-2017 ora 16:00 - termen expirat

    Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare in data de 10.05.2017 (proba scrisa), ora 10:00, la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr. 8, in vederea ocuparii pe perioada determinata a functiei publice de executie temporar vacante de Consilier clasa I grad profesional superior in cadrul Serviciului Autorizari Constructii - Directia Arhitect Sef.

    Data, ora si locul de desfasurare a concursului:
    - Proba scrisa: in data de 10.05.2017, ora 10:00, la sediul Primariei Municipiului Brasov - B-dul Eroilor nr. 8
    - Interviul: data si ora vor fi comunicate ulterior.

    Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie temporar vacante de consilier clasa I grad profesional superior sunt urmatoarele:
    - sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
    - sa indeplineasca conditia de studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor ingineresti - specializarea Constructii civile, industriale si agricole;
    - sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. c) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional superior al functiei publice de executie de consilier clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 9 ani;
    - cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
    BIBLIOGRAFIA
    1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
    4. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    5. Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismul, cu modificarile si completarile ulterioare;
    6. H.G. nr. 525/1996 pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
    7. Legea nr. 185/2013 pentru amplasarea si autorizarea mijloacelor de publicitate.
    Candidatii vor depune dosarele de inscriere cu documentele obligatorii prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, in termen de 8 zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial, respectiv pana in data de 04.05.2017, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov - camera nr. 1. la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr.8.
    Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 si anume:
    - formularul de inscriere - tip;
    - copiile xerox a diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
    - copia xerox a carnetului de munca - dupa caz;
    - copia xerox a buletinului / cartii de identitate;
    - copia xerox a certificatului de nastere, casatorie - dupa caz;
    - adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca / in specialiatea studiilor absolvite necesare ocuparii functiei publice respective (cf. modelului anexat);
    - adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare (eliberata de medicul de familie / unitatile sanitare abilitate, cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice);
    - curriculum vitae (cf. modelului comun european);
    - cazierul judiciar / declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia publica, cu obligatia ca in maxim 5 zile lucratoare de la data la care candidatul a fost declarat admis in urma selectiei dosarelor, sa-si completeze dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar;
    - declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
    NOTA: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate cf. art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008 .
    Relatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147,160 (conditiile de participare si bibliografia se vor afisa la sediul si pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro.).
    DATA AFISARII ANUNTULUI: 27.04.2017

    achizitie directa - 02-05-2017 ora 12:00 - termen expirat

    Detalii anunt
    Tip anunt: Cumparari directe
    Tip contract: Servicii
    Denumirea achizitie: Prestari servicii in vederea asigurarii intretinerii si protejarii Lacului Noua si a zonei adiacente
    CPV: 92330000-3-Servicii privind zonele de recreere (Rev.2)
    Descrierea contractului: Incheierea unui contract de prestari servicii in vederea asigurarii intretinerii si protejarii Lacului Noua si a zonei adiacente, inclusiv paza acestuia si a populatiei piscicole, intretinerea zonei verzi (cosit, greblat, adunare resturi vegetale si de alta natura), asigurarea integritatii obiectelor de mobilier urban ce au fost amplasate in zona. Serviciile si lucrarile ce vor fi realizate cu personal calificat si instruit al prestatorului, cuprind: - intretinere luciu de apa; - intretinere si exploatare debarcader; - asigurarea, intretinerea si exploatarea habitatului piscicol; - asigurarea hranei habitatului piscicol; - repopularea lacului si exploatarea sa prin organizarea de concursuri de pescuit; - inlaturarea resturilor vegetale si de alta natura din lac; - intretinerea zonei verzi (cosit, greblat, adunarea resturilor vegetale si de alta natura); - asigurarea integritatii obiectelor de mobilier urban amplasate in zona: banci, cosuri de gunoi; - intretinerea aleilor; - asigurarea pazei si protectiei in zona; - servicii de recreere si agrement pentru localnici; - organizarea de evenimente recreative pentru copii la diverse evenimente.
    Valoarea estimata fara TVA: 14285.70 RON
    Conditii contract: Incheierea contractului de prestari servicii se va face pentru perioada 01.06.2017-30.11.2017. Serviciile si lucrarile vor fi realizate cu personal calificat si instruit al prestatorului.
    Conditii participare: Oferta va fi depusa in original in plic sigilat, cu stampila ofertantului si cu mentiunea "A nu se deschide inainte de data 02.05.2017, orele 12,00", pana la data de 02.05.2017, orele 10,00 la registratura autoritatii contractante / Centrul de Informare Cetateni din Brasov, Bd. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Ofertantii vor prezenta certificat constatator emis de ONRC in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati principale sau secundare ce fac obiectul prezentei achizitii publice, informatii valabile la data limita de depunere a ofertelor. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat.
    Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut, in conditiile respectarii cerintelor caietului de sarcini si a programului.
    Termen limita primire oferte: 02.05.2017
    Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri. Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

     consiliul local
    Sedinta ordinara 31-05-2017
    Componenta Atributii Regulament Comisii Rapoarte activitate Procese Verbale Hotarari Contact



    Harta generala Brasov

    Romania





    PARTENERIATE

    energy