• 2 NOU! PROGRAMARE ONLINE - DEPUNERE CERERE ELIBERARE ACT IDENTITATE
  • 4
  • 4

    Municipalitatea sprijină creşterea natalităţii din Braşov


    12.11.2018

    În şedinţa Consiliului Local din data de 15 noiembrie primarul George Scripcaru va prezenta spre aprobare proiectul de hotărâre privind acordarea unor tichete în valoare de 1.500 de lei pentru cetăţenii municipiului Braşov care devin părinţi începând cu 1 ianuarie 2019.
  • 5

    Capitala verde a Romaniei 2011

  • 6

    Brasov, orasul de vis!

  • 7

    In inima tarii, in mijlocul naturii

  • 8

    La ski in Poiana Brasov

  • 8

    Un Brasov plin de culoare si prospetime

  • 8

    Orasul in care iti place sa traiesti!

Acasa Municipiul Brasov Primaria Brasov Servicii pentru cetateni E-Functionar Plata online Solicitari frecvente Util Contact / 0268405000 Join Our Facebook Fan Page

Informatii
Informatii
Informatii
PRIMARUL MUNICIPIULUI GEORGE SCRIPCARU
   Biografie Atributii Raport de activitate Contact Echipa Galerie foto





Brasov City Bus




Galerie foto




Licitatii si concursuri

achizitie directa - 15-11-2018 ora 08:46 - expira in 05 ore 48 minute


NR ANUNT: ADV1048018
TIP ANUNT: CUMPARARI DIRECTE
DATA CREARE: 09.11.2018 08:50
DATA PUBLICARE: 09.11.2018 10:42
DATE IDENTIFICARE AUTORITATE CONTRACTANTA
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT

Denumire contract:
PUZ Zona Garii + Ridicare topografica Zona Garii
Data limita depunere oferta:
15.11.2018 08:46
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:Servicii
Cod si denumire CPV: 71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
Valoare estimata: 63.025,21 RON
Caiet de sarcini:
TEMA DE PROIECTARE SI PLANSA.pdf
Descriere contract:
Achizitie plan urbanistic pentru realizare pasaj rutier peste linia de cale ferata situat intre B.dul Garii zona Sala Sporturilor si Str. Turnului. Documentatia de urbanism va stabili: Zonificarea functionala , intocmirea regulamentului de urbanism, introducerea tuturor documentatiilor de urbanism aprobate pana la data semnarii contractului, respectiv PUZ-uri, AC-uri, drumuri , retele tehnico-edilitare, corelarea documentatiei cu planurile urbanistice aprobate in zona , stabilirea categoriilor de contructii in ce priveste autorizarea , stabilirea distantelor minime fata de limitele laterale si posterioare ale parcelelor privind distanta intre obiective, vor fi prevazute in mod obligatoriu functiuni conexe locuirii, se va prezenta un studiu privind siguranta circulatiei , relationarea functionala cu celelalte zone adiacente. Zona studiata are o suprafata de aproximativ 50 ha. Ridicare Topografica PUZ zona Garii - Ridicarea topografica este o etapa obligatorie in conformitate cu prevederile ghidului privind metodologia de elaborare si continutul-cadru al planului urbanistic zonal indicativ gm -010-2000 . Suprafata aproximativa este de 50ha.
Conditii referitoare la contract:
Oferta tehnica va contine modul de prestare a serviciilor. Oferta financiara va fi prezentata in concordanta cu tema de proiectare. Termenul de predare al documentatiilor, este de maxim 4 luni de la data semnarii contractului, cu obligativitatea consultarii Beneficiarului pe parcursul prestarii serviciilor.
Conditii de participare:
Oferta va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care inso?esc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfasoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toata durata acestuia. In situatia in care ofertantul nu indeplineste oricare (una) dintre cerintele minime obligatorii, oferta respectiva va fi respinsa, fiind considerata neconforma. In conformitate cu prevederile art. 17 alin. (4), lit. a) din H.G. nr. 395/2016 (contractul ce urmeaza a fi incheiat va cuprinde o clauza privind cedarea drepturilor patrimoniale de autor) - "Toata documentatia ce face obiectul prezentului contract, elaborata sub orice forma este si va ramane proprietatea achizitorului si va respecta intocmai prevederile legale in vigoare, va fi completata, in conformitate cu tema de proiectare si cu realitatea din teren". In cazul neindeplinirii conditiilor contractuale vor fi percepute penalitati de intarziere. NU SE VOR ACCEPTA DEPASIRI DE TERMENE decat in cazuri temeinic justificate.
Criterii de atribuire:
Criteriul de atribuire este "pretul cel mai scazut". Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii. OBLIGATII SI RASPUNDERI ale prestatorului - conform temei de proiectare si legislatiei in vigoare
Informatii suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau pe email la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Tema de proiectare si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.


Documente anexate: PUZ ZONA GARII.zip

concurs - 13-11-2018 ora 16:00 - termen expirat

Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii pe perioada nedeterminata a functiei publice de executie vacante de:
  • consilier, clasa I, grad profesional asistent la Serviciul Stare Civila - 1 post;

    Conditiile de desfasurare a concursului:
    Concursul se organizeaza dupa urmatorul program:
    - proba scrisa in 26.11.2018 ora 10:00
    - data si ora interviului se vor afisa impreuna cu rezultatele de la proba scrisa la sediul institutiei;
    Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume:
    - selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor;
    - proba scrisa;
    - interviul.

    Candidatii vor depune dosarul de inscriere la concurs la secretariatul comisiei de concurs.
    Perioada pentru depunerea dosarelor de inscriere la concurs este 25.10.2018 - 13.11.2018.
    Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacante, sunt urmatoarele:
    a) sa indeplineasca conditiile prevazute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata(2), cu modificarile si completarile ulterioare;
    b) sa indeplineasca conditiile specifice prevazute in fisa postului aferenta functiei publice de executie vacante si anume:
    " studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
    " scris caligrafic;
    " abilitati de comunicare in relatia cu publicul;
    " disponibilitate pentru desfasurarea serviciului, prin rotatie, in zilele de repaus saptamanal, precum si in zilele de sarbatori legale considerate nelucratoare;
    " vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de executie vacante de consilier, clasa I, gradul profesional asistent: minimum 1 an.
    Atributiile prevazute in fisa postului aferente functiei publice de executie vacante de consilier, clasa I, grad profesional asistent sunt:
    1. inregistreaza nasterile produse pe raza municipiului Brasov;
    2. intocmeste actele de nastere in baza hotararilor judecatoresti de adoptie;
    3. intocmeste actele de nastere in baza hotararilor judecatoresti de inregistrare tardiva a nasterii;
    4. inregistreaza casatoriile incheiate in raza administrativ teritoriala a municipiului Brasov;
    5. inscrie mentiunile de divort pe baza hotararilor judecatoresti ramase definitive si irevocabile;
    6. inregistreaza decesele produse pe raza municipiului Brasov;
    7. intocmeste comunicari de nasteri, comunicari de deces;
    8. intocmeste lista certificatelor anulate, divorturilor la Serviciul de Evidenta a Persoanelor;
    9. intocmeste borderourile livretelor militare, pentru persoanele decedate si supuse obligatiilor militare;
    10. intocmeste lista persoanelor decedate, foste cu ultimul domiciliu in municipiul Brasov si le transmite la S.C. R.I.A.L. Brasov, pentru verificarea regimului juridic al locuintelor in conformitate cu H.C.L. nr. 51/28.02.2000;
    11. intocmeste lista persoanelor decedate sub 18 ani, foste cu ultimul domiciliu in municipiul Brasov, care beneficiaza de alocatii de stat si le transmite la Agentiei pentru Prestatii Sociale Brasov;
    12. intocmeste lista persoanelor decedate cu drept de vot si le transmite la Serviciul de Evidenta a Persoanelor, din raza teritoriala de la ultimul domiciliu, in vederea radierii din listele electorale;
    13. intocmeste opisul alfabetic precum si registrul desfasurator al certificatelor de stare civila;
    14. preia declaratiile de bunuri pentru intocmirea sesizarii pentru deschiderea procedurii succesorale si le preda sefului de serviciu;
    15. intocmeste, inscrie si expediaza mentiunile de modificare a starii civile a persoanelor;
    16. intocmeste actele de stare civila corespunzatoare, urmare aprobarilor date de Primarul Municipiului Brasov;
    17. solutioneaza corespondenta repartizata in termenele legale;
    18. elibereaza certificate de stare civila sau dovezi privind inregistrarea unui act de stare civila la cererea persoanelor indreptatite, precum si cele solicitate prin corespondenta;
    19. completeaza si expediaza extrase (de nastere, casatorie, deces) la cererea autoritatilor publice;
    20. intocmeste si elibereaza livretele de familie cu ocazia oficierii casatoriei;
    21. intocmeste si elibereaza livretele de familie familiilor constituite pana la data intrarii in vigoare a H.G. nr. 495/1997, la cererea scrisa a reprezentantului familiei;
    22. asigura actualizarea datelor din livretul de familie pentru orice situatie aparuta ulterior emiterii documentului;
    23. da relatii, in timpul programului cu publicul, cu privire la activitatea Serviciului de Stare Civila;
    24. asigura desfasurarea activitatii peste programul normal de munca, precum si in zilele de repaus saptamanal, respectiv sambata si duminica, conform programarilor facute;
    25. solutioneaza cererile si toate lucrarile repartizate in termenele legale, descarcandu-le in baza de date: Regist;
    26. constata contraventiile si aplica sanctiunile la regimul actelor de stare civila, urmarind incasarea amenzilor aplicate;
    27. opereaza sentintele judecatoresti ramase definitive si irevocabile cu privire la anularea, modificarea, completarea actelor de stare civila;
    28. opereaza dispozitiile de primar privind rectificarea unui act de stare civila;
    29. opereaza sentintele civile ramase definitive si irevocabile privind stabilirea filiatiei, tagada paternitatii, incuviintarea purtarii numelui, etc.;
    30. opereaza si solutioneaza conform procedurii mentiunile de pierdere, renuntare, redobandire si acordarea cetateniei romane;
    31. asigura ducerea mapelor la semnat, conform programarii;
    32. intocmeste situatia statistica si o expediaza cu buletinele statistice la Directia Judeteana de Statistica la termenele stabilite;
    33. introduce in calculator datele cuprinse in actele inscrise in registrele de stare civila;
    34. intocmeste anunturi (afise) cu privire la informatiile de interes public si le afiseaza la avizierul institutiei;
    35. afiseaza publicatiile privind incheierea unei casatorii;
    36. primeste cererile de solicitari de aprobare a transcrierilor certificatelor sau extraselor de stare civila eliberate de autoritatile straine si le transmite D.J.C.E.P. in vederea obtinerii avizului prealabil si intocmeste referatul de aprobare a primarului;
    37. primeste dosarele de schimbare a numelui de familie si/sau a prenumelui pe cale administrativa;
    38. primeste cererile privind rectificarea unui act de stare civila;
    39. preia cererile de divort pe cale administrativa ;
    40. confrunta datele din documentele prezentate cu datele inscrise in cererea de divort, certificand pentru conformitate copiile depuse;
    41. solicita Directiei pentru Evidenta Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date, prin intermediul Directiei Judetene Comunitare de Evidenta a Persoanelor, alocarea din Registrul Unic al Certificatelor de Divort numar de certificat de divort;
    42. intocmeste si elibereaza certificatul de divort;
    43. intocmeste referatul de respingere a certificatului de divort, sau, dupa caz, intocmeste dispozitie de respingere a cererii de divort, in situatia prevazuta de lege.
    44. consilierul de stare civila desfasoara activitatea pe resoartele Serviciului de Stare Civila, anual, prin rotatie.
    45. opereaza pe marginea actului de casatorie mentiunile privind regimul matrimonial ales;
    46. respecta Procedura privind circuitul documentelor la Serviciul Stare Civila;
    47. indeplineste orice alte sarcini dispuse de sefii ierarhici superiori.
    BIBLIOGRAFIE
    - Constitutia Romaniei, republicata;
    - Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarului public, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Legea administratiei publice locale nr. 215/2001, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare ;
    - Codul Civil aprobat prin Legea 287/2009(republicata) - Cartea I - Titlul I si Titlul II, Cartea II - Titlul I, Titlul II si Titlul III;
    - Legea nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civila, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Hotararea Guvernului nr. 495/1997 privind continutul, eliberarea si actualizarea livretului de familie;
    - Metodologia cu privire la aplicarea unitara a dispozitiilor in materie de stare civila aprobata prin H.G. nr. 64/2011, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Ordonanta Guvernului nr. 84/2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Ordonanta Guvernului nr. 41/2003 privind dobandirea si schimbarea pe cale administrativa a numelor persoanelor fizice, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Hotararea Guvernului nr. 801/2016 pentru stabilirea procedurilor de colectare si stergere a datelor persoanelor cu identitate declarata, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative privind aplicarea unitara a dispozitiilor in materie de stare civila si evidenta persoanelor;
    - Ordonanta Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Notiuni de baza in utilizarea calculatorului (organizarea fisierelor, editare text, calcul tabelar).
    Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu:
    1. formularul de inscriere - tip;
    2. copia actului de identitate si copii de pe actele de stare civila (certificat de nastere, certificat de casatorie, dupa caz);
    3. copiile diplomelor de studii, certificatelor si altor documente care atesta efectuarea unor specializari si perfectionari;
    4. copia carnetului de munca sau, dupa caz, adeverinta care sa ateste vechimea in munca ;
    5. adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, document ce atesta vechimea in munca/in specialitate, conform modelului din anexa nr.2D din H.G. nr.611/2008;
    6. cazierul judiciar;
    7. copia adeverintei care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului;
    8. declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste calitatea sau lipsa calitatii de lucrator al Securitatii sau colaborator al acesteia;
    9. curriculum vitae, modelul comun european.
    Nota: Copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate.
    Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice.
    Adeverintele privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011 care au un alt format decat cel prevazut in anexa nr.2D din H.G. nr.611/2008 trebuie sa cuprinda elemente similare celor prevazute in modelul din anexa si din care sa rezulte cel putin urmatoarele informatii: functia/functiile ocupata/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfasurarii activitatii, vechimea in munca acumulata, precum si vechimea in specialitatea studiilor.
    Formularul de inscriere se pune la dispozitie candidatilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autoritatii sau institutiei publice organizatoare a concursului, sau se poate descarca de pe pagina de internet www.brasovcity.ro-sectiunea LICITATII SI CONCURSURI.
    Bibliografia si conditiile specifice de ocupare a postului se vor afisa si pe pagina de internet www.brasovcity.ro-sectiunea LICITATII SI CONCURSURI.
    Coordonatele de contact pentru primirea dosarelor de concurs sunt:
    -sediul din Bd. Eroilor nr.8 Brasov, tel.0268/414460-interior 139, fax 0268/415161, adresa e-mail office@spclepbv.ro, persoana de contact Isbasoiu Rodica-Lenuta, consilier la SPCLEP Brasov.
    Data afisarii: 25.10.2018, ora 8.00


    Documente anexate: Dosar concurs 26.11.2018.zip

    concurs - 13-11-2018 ora 16:00 - termen expirat

    Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare in vederea ocuparii unui post contractual vacant:
  • Inspector de specialitate S II in cadrul Compartimentului Protectia Mediului - Directia Arhitect Sef

    Conditiile de desfasurare a concursului:
    - data organizarii: - probei scrise 21.11.2018 - ora 10:00
    - interviul: data si ora vor fi comunicate ulterior
    Concursul consta in urmatoarele etape succesive si anume:
    1. selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor
    2. proba scrisa
    3. interviul
    In conformitate cu prevederile art. 3 din H.G. nr.286/2011, modificata si completata prin H.G. nr. 1027/2014, in vederea participarii la concurs, fiecare candidat trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii generale:
    a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
    b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
    c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
    d) are capacitate deplina de exercitiu;
    e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
    f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
    g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.
    Conditiile specifice de participare la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de Inspector de specialitate S II in cadrul Compartimentului Protectia Mediului - Directia Arhitect Sef
    - sa indeplineasca conditia de studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul fundamental (DFI) - stiinte ingineresti, domeniul de licenta (DL) - ingineria mediului;
    - vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei contractuale: minim 1 an;
    - cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
    BIBLIOGRAFIA
    1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    2. Legea nr. 477/2004 privind Codul de conduita al personalului contractual;
    3. O.U.G. nr. 195/2005 aprobata prin Legea nr. 265/2006 privind protectia mediului, cu modificarile si completarile ulterioare;
    4. Legea nr. 104/2011 privind calitatea aerului inconjurator;
    5. Legea nr. 211/2011 privind regimul deseurilor, republicata;

    Conform art. 6 din H.G. nr. 286/2011, modificata si completata prin H.G nr. 1027/2014, pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar de concurs care va contine urmatoarele documente:
    1. cererea de inscriere la concurs adresata conducatorului autoritatii sau institutiei publice organizatoare;
    2. copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz;
    3. copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
    4. carnetul de munca sau, dupa caz, adeverintele care atesta vechimea in munca, in meserie si/sau in specialitatea studiilor, in copie;
    5. cazierul judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza (cu obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului cel mai tarziu pana la data desfasurarii probei scrise);
    6. adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;
    7. curriculum vitae.
    Nota: copiile actelor se prezinta insotite de documentele original, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs, sau in copii legalizate.
    Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Primariei Municipiului Brasov, telefon 0268/ 41.65.50 int.147.
    Dosarele de inscriere se depun la sediul institutiei in termen de 10 zile lucratoare de la publicarea anuntului, respectiv pana in data de 13.11.2018.
    Data afisarii anuntului: 29.10.2018

    concurs - 12-11-2018 ora 16:00 - termen expirat

    Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor din cadrul Consiliului Local Brasov organizeaza examen de promovare in gradul profesional pentru urmatoarele functii publice de executie, astfel:
    - 2 posturi de consilier, nivel studii superioare, grad profesional asistent in consilier, nivel studii superioare, grad profesional principal la Serviciul Stare Civila.
    1) Conditii de participare la examen:
    a) sa aiba cel putin 3 ani vechime in gradul profesional al functiei publice din care promoveaza;
    b) sa fi obtinut cel putin calificativul "bine" la evaluarea performantelor individuale in ultimii 2 ani in care functionarul public s-a aflat in activitate;
    c) sa nu aiba in cazierul administrativ o sanctiune disciplinara neradiata in conditiile Legii nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
    2) Conditii de desfasurare a examenului:
    Examenul se desfasoara la sediul Serviciului Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor din Brasov, Bd. Eroilor nr.8 , dupa urmatorul program:
    - proba scrisa in data de 23.11.2018, ora 09:00
    - data si ora interviului se vor afisa impreuna cu rezultatele de la proba scrisa la sediul institutiei;
    - dosarele de inscriere se depun in termen de 20 de zile de la data afisarii anuntului privind organizarea examenului sau concursului de promovare in grad profesional, la secretariatul comisiei de concurs si vor contine in mod obligatoriu actele prevazute la art.127 din H.G.nr.611/2008, cu modificarile si completarile ulterioare.
    Atributii prevazute in fisa postului pentru functia de consilier, clasa I, grad profesional principal la Serviciul Stare Civila sunt urmatoarele:
    1. Inregistreaza nasterile produse pe raza municipiului Brasov;
    2. intocmeste actele de nastere in baza hotararilor judecatoresti de adoptie;
    3. intocmeste actele de nastere in baza hotararilor judecatoresti de inregistrare tardiva a nasterii;
    4. inregistreaza casatoriile incheiate in raza administrativ teritoriala a municipiului Brasov;
    5. inscrie mentiunile de divort pe baza hotararilor judecatoresti ramase definitive si irevocabile;
    6. inregistreaza decesele produse pe raza municipiului Brasov;
    7. intocmeste comunicari de nasteri, comunicari de deces;
    8. intocmeste lista certificatelor anulate, divorturilor la Serviciul de Evidenta a Persoanelor;
    9. intocmeste borderourile livretelor militare, pentru persoanele decedate si supuse obligatiilor militare;
    10. intocmeste lista persoanelor decedate, foste cu ultimul domiciliu in municipiul Brasov si le transmite la S.C. R.I.A.L. Brasov, pentru verificarea regimului juridic al locuintelor in conformitate cu H.C.L. nr. 51/28.02.2000;
    11. intocmeste lista persoanelor decedate sub 18 ani, foste cu ultimul domiciliu in municipiul Brasov, care beneficiaza de alocatii de stat si le transmite la Agentiei pentru Prestatii Sociale Brasov;
    12. intocmeste lista persoanelor decedate cu drept de vot si le transmite la Serviciul de Evidenta a Persoanelor, din raza teritoriala de la ultimul domiciliu, in vederea radierii din listele electorale;
    13. intocmeste opisul alfabetic precum si registrul desfasurator al certificatelor de stare civila;
    14. preia declaratiile de bunuri pentru intocmirea sesizarii pentru deschiderea procedurii succesorale si le preda sefului de serviciu;
    15. intocmeste, inscrie si expediaza mentiunile de modificare a starii civile a persoanelor;
    16. intocmeste actele de stare civila corespunzatoare, urmare aprobarilor date de Primarul Municipiului Brasov;
    17. solutioneaza corespondenta repartizata in termenele legale;
    18. elibereaza certificate de stare civila sau dovezi privind inregistrarea unui act de stare civila la cererea persoanelor indreptatite, precum si cele solicitate prin corespondenta;
    19. completeaza si expediaza extrase (de nastere, casatorie, deces) la cererea autoritatilor publice;
    20. intocmeste si elibereaza livretele de familie cu ocazia oficierii casatoriei;
    21. intocmeste si elibereaza livretele de familie familiilor constituite pana la data intrarii in vigoare a H.G. nr. 495/1997, la cererea scrisa a reprezentantului familiei;
    22. asigura actualizarea datelor din livretul de familie pentru orice situatie aparuta ulterior emiterii documentului;
    23. da relatii, in timpul programului cu publicul, cu privire la activitatea Serviciului de Stare Civila;
    24. asigura desfasurarea activitatii peste programul normal de munca, precum si in zilele de repaus saptamanal, respectiv sambata si duminica, conform programarilor facute;
    25. solutioneaza cererile si toate lucrarile repartizate in termenele legale, descarcandu-le in baza de date: Regist;
    26. constata contraventiile si aplica sanctiunile la regimul actelor de stare civila, urmarind incasarea amenzilor aplicate;
    27. opereaza sentintele judecatoresti ramase definitive si irevocabile cu privire la anularea, modificarea, completarea actelor de stare civila;
    28. opereaza dispozitiile de primar privind rectificarea unui act de stare civila;
    29. opereaza sentintele civile ramase definitive si irevocabile privind stabilirea filiatiei, tagada paternitatii, incuviintarea purtarii numelui, etc.;
    30. opereaza si solutioneaza conform procedurii mentiunile de pierdere, renuntare, redobandire si acordarea cetateniei romane;
    31. asigura ducerea mapelor la semnat, conform programarii;
    32. intocmeste situatia statistica si o expediaza cu buletinele statistice la Directia Judeteana de Statistica la termenele stabilite;
    33. introduce in calculator datele cuprinse in actele inscrise in registrele de stare civila;
    34. intocmeste anunturi (afise) cu privire la informatiile de interes public si le afiseaza la avizierul institutiei;
    35. afiseaza publicatiile privind incheierea unei casatorii;
    36. primeste cererile de solicitari de aprobare a transcrierilor certificatelor sau extraselor de stare civila eliberate de autoritatile straine si le transmite D.J.C.E.P. in vederea obtinerii avizului prealabil si intocmeste referatul de aprobare a primarului;
    37. primeste dosarele de schimbare a numelui de familie si/sau a prenumelui pe cale administrativa;
    38. primeste cererile privind rectificarea unui act de stare civila;
    39. Preia cererile de divort pe cale administrativa ;
    40. Confrunta datele din documentele prezentate cu datele inscrise in cererea de divort, certificand pentru conformitate copiile depuse;
    41. Solicita Directiei pentru Evidenta Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date, prin intermediul Directiei Judetene Comunitare de Evidenta a Persoanelor, alocarea din Registrul Unic al Certificatelor de Divort numar de certificat de divort;
    42. Elibereaza certificatul de divort;
    43. Consilierul de stare civila desfasoara activitatea pe resoartele Serviciului de Stare Civila, anual, prin rotatie.
    44. Opereaza pe marginea actului de casatorie mentiunile privind regimul matrimonial ales;
    45. Respecta Procedura privind circuitul documentelor la Serviciul Stare Civila;
    46. Asigura conditiile de climatizare, sonorizare, curatenie si ale celorlalte cerinte bunei functionari in spatiul special destinat solemnitatii oficierii, precum si in celelalte spatii destinate Serviciului Stare Civila;
    47.Indeplineste orice alte sarcini dispuse de sefii ierarhici superiori.

    Bibliografia pentru examenul de promovare in grad profesional din cadrul Serviciului Stare Civila
  • Constitutia Romaniei, republicata;
  • Legea administratiei publice locale nr. 215/2001, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarului public, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Codul Civil aprobat prin Legea 287/2009(republicata) - Cartea I - Titlul I si Titlul II, Cartea II - Titlul I, Titlul II si Titlul III;
  • Legea nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civila - republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Hotararea Guvernului nr. 495/1997 privind continutul, eliberarea si actualizarea livretului de familie;
  • Metodologia cu privire la aplicarea unitara a dispozitiilor in materie de stare civila aprobata prin HG 64/2011, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Ordonanta Guvernului nr. 84/2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Ordonanta Guvernului nr. 41/2003 privind dobandirea si schimbarea pe cale administrativa a numelor persoanelor fizice, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Hotararea Guvernului nr. 801/2016 pentru stabilirea procedurilor de colectare si stergere a datelor persoanelor cu identitate declarata, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative privind aplicarea unitara a dispozitiilor in materie de stare civila si evidenta persoanelor;
  • Ordonanta Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, cu modificarile si completarile ulterioare.
    Dosarul va contine urmatoarele documente:
    a) copie de pe carnetul de munca sau adeverinta eliberata de compartimentul de resurse umane in vederea atestarii vechimii in gradul profesional din care se promoveaza;
    b) copii de pe rapoartele de evaluare a performantelor profesionale individuale din ultimii 2 ani;
    c) formularul de inscriere prevazut in anexa nr. 3.
    Dosarul de inscriere la examen se depune la sediul Serviciului Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor din Brasov, Bd. Eroilor nr.8 pana la data de 12.11.2018 ora 16:00.
    Formularul de inscriere se pune la dispozitie candidatilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autoritatii sau institutiei publice organizatoare a examenului, sau se poate descarca de pe pagina de internet www.brasovcity.ro-sectiunea LICITATII SI CONCURSURI.
    Bibliografia si conditiile specifice pentru examenul de promovare in gradul profesional se vor afisa si pe pagina de internet www.brasovcity.ro-sectiunea LICITATII SI CONCURSURI.
    Coordonatele de contact pentru primirea dosarelor sunt:
    -sediul din Bd. Eroilor nr.8 Brasov, tel.0268/414460-interior 139, fax 0268/415161, adresa e-mail office@spclepbv.ro, persoana de contact Isbasoiu Rodica-Lenuta, consilier la SPCLEP Brasov.
    Data afisarii: 23.10.2018 ora 8:00

    concurs - 07-11-2018 ora 16:00 - termen expirat


    Primaria Municipiului Brasov, cu sediul in Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a unor functii publice de executie vacante, dupa cum urmeaza:
    I. Consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Cadastru, Valorificare, Registru Agricol si Fond Funciar - Directia Juridica si de Administratie Publica Locala;
    II. Consilier juridic, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Contencios - Directia Juridica si de Administratie Publica Locala.
    Conditiile de desfasurare:
    Data organizarii:
    - probei scrise:21.11.2018, ora 10,00 la sediul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8
    - interviului: data si ora vor fi comunicate ulterior la afisarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8
    - data limita pana la care se pot depune dosarele de inscriere: in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a III-a, la sediul Primariei Municipiului Brasov din b-dul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informatii pentru Cetateni, Camera nr. 1.
    I. Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de consilier clasa I grad profesional superior din cadrul Serviciului Cadastru, Valorificare, Registru Agricol si Fond Funciar - Directia Juridica si de Administratie Publica Locala:
    - sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
    - sa indeplineasca conditia de studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul fundamental (DFI) - stiinte ingineresti, domeniul de licenta (DL) - inginerie geodezica;
    - sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. c) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata; pentru gradul profesional superior al functiei publice de executie de consilier clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 7 ani;
    - perfectionare/ specializare in domeniul evaluare proprietati imobiliare.
    BIBLIOGRAFIA pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de consilier clasa I grad profesional superior din cadrul Serviciului Cadastru, Valorificare, Registru Agricol si Fond Funciar - Directia Juridica si de Administratie Publica Locala:
    1. Constitutia Romaniei, republicata;
    2. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    3. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    4. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    5. Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publica si regimul juridic al acesteia, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    6. Legea nr. 7/1996 privind cadastrul si publicitatea imobiliara, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    7. Ordinul ANCPI nr. 700/2014 privind aprobarea Regulamentului de avizare, receptie si inscriere in evidentele de cadastru si carte funciara;
    8. Legea nr. 287/2009, republicata, privind Codul civil - Cartea a III -a - despre bunuri.
    II. Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de consilier juridic clasa I grad profesional superior din cadrul Serviciului Contencios - Directia Juridica si de Administratie Publica Locala:
    - sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
    - sa indeplineasca conditia de studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul fundamental (DFI) - stiinte sociale, ramura de stiinta (RSI) - stiinte juridice, domeniul de licenta (DL) - drept, specializarea (S) - drept;
    - sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. c) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata; pentru gradul profesional superior al functiei publice de executie de consilier juridic clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 7 ani.
    BIBLIOGRAFIA pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de consilier juridic clasa I grad profesional superior din cadrul Serviciului Contencios - Directia Juridica si de Administratie Publica Locala:
    1. Constitutia Romaniei, republicata;
    2. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    3. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    4. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    5. Noul Cod Civil - Cartea I, Titlul II si Titlul IV; Cartea a III-a;
    6. Noul Cod de Procedura Civila: Cartea a II-a: Procedura contencioasa, Titlul I, Titlul II; Cartea a V-a;
    7. Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare; contabilitatii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    8.Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare;
    9.Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
    Candidatii vor depune dosarele de inscriere cu documentele obligatorii prevazute la art. 49, lit. a) - j) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial, respectiv in perioada 19.10.2018 - 07.11.2018, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov - camera nr. 1. la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr.8.
    Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu urmatoarele documentele:
    a) formularul de inscriere - tip;
    b) curriculum vitae, modelul comun european;
    c) copia actului de identitate;
    d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor si altor documente care atesta efectuarea unor specializari si perfectionari;
    e) copia carnetului de munca si dupa caz, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz, in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice;
    f) copia adeverintei care atesta starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului;
    g) cazierul judiciar;
    h) declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste calitatea sau lipsa calitatii de lucrator al Securitatii sau colaborator al acesteia.
    NOTA: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate .
    Relatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (conditiile de participare si bibliografia se vor afisa la sediul si pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro.).
    Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
    Persoana de contact: d-na Lupu Georgiana - inspector in cadrul Serviciului Resurse Umane.
    DATA AFISARII ANUNTULUI : 19.10.2018

    achizitie directa - 07-11-2018 ora 09:06 - termen expirat

    Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
    CIF: 4384206
    Adresa: Bulevardul Eroilor, Nr. 8
    Tara: Romania
    Tel: +40 268416550/128/232
    Fax: +40 268473001
    E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
    Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
    In atentia: CRISTINA IULIA RACOVITA
    ANUNT
    Denumire contract: Studiu de fezabilitate pentru proiectul "Reconversia functionala si reutilizarea terenurilor si suprafetelor abandonate aflate in proprietatea Municipiului Brasov - parc Rulmentul"
    Data limita depunere oferta: 07.11.2018 09:06
    Tip anunt: Cumparari directe
    Tip contract: Servicii
    Cod si denumire CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
    Valoare estimata: 130.000,00 RON
    Caiet de sarcini: Caiet de sarcini.pdf
    Descriere contract: Scopul serviciilor pentru care se organizeaza achizitia este realizarea unui Studiu de Fezabilitate si a tuturor studiilor de specialitate pentru proiectul: "Reconversia functionala si reutilizarea terenurilor si suprafetelor abandonate aflate in proprietatea Municipiului Brasov - parc Rulmentul", in vederea cresterii suprafetelor de spatii verzi in zonele urbane si periurbane. Obiectivul specific al studiului de fezabilitate este: 1.1 Stoparea extinderii insulelor de caldura in perioadele de seceta urbana. Masuri 1.1.1. Cresterea suprafetelor verzi. Scopul serviciilor: Proiectul raspunde in mod direct obiectivului specific prin amenajarea unui parc pe o suprafata de aproximativ 1900 mp, proprietatea municipiului Brasov, pe terenul cu CF nr. 112427 - suprafata abandonata in fata fostelor hale industriale Rulmentul, din Municipiul Brasov. Proiectul va contribui astfel la cresterea suprafetei spatiilor verzi la nivelul municipiului, prin reconversia unor spatii degradate in spatii verzi si de recreere, spre beneficiul locuitorilor. Ofertantul trebuie sa conduca toate activitatile legate de realizarea diverselor sondaje, colectarea datelor si analizarea acestora indiferent de domeniu de activitate implicat (de ex. topografie, geotehnica, retele edilitare, mediu, transport si trafic, etc). Serviciile pe care elaboratorul le va presta in vederea elaborarii studiului de fezabilitate vor include, insa nu se vor limita la urmatoarele: investigatii, anchete, studii, servicii de proiectare, analize, evaluari etc.
    Conditii referitoare la contract: Termenul de predare al Studiului de fezabilitate este de 30 de zile de la transmiterea ordinului de incepere. Urmand ca in 15 zile sa fie predate toate avizele solicitate prin Certificatul de Urbanism. Pe durata desfasurarii studiului de fezabilitate, elaboratorul va convoca cel putin 3 sedinte comune de lucru cu beneficiarul pentru diverse validarii si agreari de solutii/variante. Documentatia se va elabora conform cerintelor din caietul de sarcini, redactat in limba romana. Plata contractului se va realiza numai pentru documentatiile intocmite, predate si receptionate pe baza procesului verbal de receptie semnat fara obiectiuni de catre beneficiar. Decontarea se va realiza pe baza de factura emisa de prestator. Daca pe parcursul indeplinirii contractului prestatorul nu respecta prevederile contractului, acesta are obligatia de a notifica acest lucru in timp util achizitorului. In cazul in care achizitorul nu este de acord cu o prelungire a termenului de executie, achizitorul are dreptul de a solicita penalitati prestatorului. Preturile din propunerea financiara vor fi ferme si nu se vor modifica pe toata perioada de derulare a contractului. Derularea contractului se va face cu respectarea clauzelor atat de beneficiar cat si de prestator. In cazul neindeplinirii conditiilor contractuale vor fi percepute penalitati de intarziere. NU SE VOR ACCEPTA DEPASIRI DE TERMENE decat in cazuri temeinic justificate.
    Conditii de participare: Oferta va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfasoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toata durata acestuia. In situatia in care ofertantul nu indeplineste oricare (una) dintre cerintele minime obligatorii prevazute pentru expertii cheie, oferta respectiva va fi respinsa, fiind considerata neconforma. In conformitate cu prevederile art. 17 alin. (4), lit. a) din H.G. nr. 395/2016 (contractul ce urmeaza a fi incheiat va cuprinde o clauza privind cedarea drepturilor patrimoniale de autor) - "Toata documentatia ce face obiectul prezentului contract, elaborata sub orice forma este si va ramane proprietatea achizitorului si va respecta intocmai prevederile legale in vigoare, va fi completata, in conformitate cu caietul de sarcini si cu realitatea din teren". In cazul neindeplinirii conditiilor contractuale vor fi percepute penalitati de intarziere. NU SE VOR ACCEPTA DEPASIRI DE TERMENE decat in cazuri temeinic justificate.
    Criterii de atribuire: pretul cel mai scazut.


    Documente anexate: SF Parc Rulmentul.zip

    achizitie directa - 07-11-2018 ora 15:34 - termen expirat

    Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
    CIF: 4384206
    Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
    Tara: Romania
    Tel: +40 268416550/128/232
    Fax: +40 268473001
    E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
    Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
    In atentia: CRISTINA IULIA RACOVITA
    ANUNT
    Denumire contract: Inchirierea de utilaje si echipamente cu operator necesare pentru aducerea in stadiu de normalitate in cazul producerii de situatii de urgenta pe teritoriul municipiului Brasov
    Data limita depunere oferta: 07.11.2018 15:34
    Tip anunt: Cumparari directe
    Tip contract: Servicii
    Cod si denumire CPV: 45500000-2 - Inchiriere de utilaje si de echipament de constructii si de lucrari publice cu operator (Rev.2)
    Valoare estimata: 25.210,08 RON
    Caiet de sarcini: Caiet de sarcini.pdf
    Descriere contract: Scopul serviciilor pentru care se organizeaza achizitia este asigurarea unei capacitati de interventie specializata, corespunzator tipurilor de riscuri la care sunt expuse teritoriul si populatia, in timpi de raspuns optimi, indiferent de locul si momentul in care se produce situatia de urgenta pe teritoriul municipiului Brasov.
    Conditii referitoare la contract: Durata contractului este de la data semnarii acestuia si pana la 31.12.2018, cu posibilitatea prelungirii acestuia cu act aditional, pe o perioada de 4 luni, in functie de fondurile bugetare aprobate.
    Conditii de participare: Activitatea de prevenire in domeniul protectiei civile si/sau al interventiei operative se asigura de catre serviciile de urgenta, prin structuri specializate, in conformitate cu competentele si atributiile stabilite potrivit legii nr. 481/ 2004 republicata privind protectia civila. Pentru asigurarea unei interventii eficiente in cazul unor situatii de urgenta, este necesara inchirierea de utilaje si de echipamente cu operator pentru rezolvarea starii generate, conform caietului de sarcini anexat prezentului anunt. Serviciile de interventie vor fi derulate sub forma actiunilor efectuate la solicitare beneficiarului, prin intermediul dispeceratului, prestatorului de servicii are va avea obligatia de a asigura prezenta utilajelor in locurile solicitate in termen de 1-2 ore din momentul efectuarii solicitarii telefonice. Prestatorul de servicii va prezenta lista de utilaje ce for fi utilizate cu personal propriu autorizat in derularea contractului. Preturile din propunerea financiara vor fi ferme si nu se vor modifica pe toata perioada de derulare a contractului. Se va prezenta oferta tehnica si financiara, conform prevederilor caietului de sarcini.
    Criterii de atribuire: Pretul cel mai scazut >Informatii suplimentare: -

    achizitie directa - 25-10-2018 ora 16:00 - termen expirat

    Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
    CIF: 4384206
    Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
    Tara: Romania
    Tel: +40 268416550/128/124
    Fax: +40 268473001
    E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
    Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
    In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
    ANUNT
    Denumire contract: REPARARE SI INTRETINERE CENTRALE TERMICE
    Data limita depunere oferta: 25.10.2018 16:00
    Tip anunt: Cumparari directe
    Tip contract: Servicii
    Cod si denumire CPV: 45259300-0 - Reparare si intretinere a centralelor termice (Rev.2)
    Valoare estimata: 15.966,39 RON
    Descriere contract: Pentru exploatarea in conditii de siguranta a centralelor termice apartinand Primariei Municipiului Brasov situate in B-dul Eroilor Nr.8 si B-dul Mihail Kogalniceanu Nr.23, trebuiesc efectuate mai multe operatiuni ce tin de revizia anuala de inlocuire a elementelor componente a centralelor si instaltiilor defecte. Primaria Municipiului Brasov detine zece cetrale termice, opt centrale termice cu capacitati intre 130-150 KW, o centrala de 60 KW (pod) si o centrala 80 KW (mansarda), in B-dul Eroilor Nr.8 si patru centrale termice de 50 KW, in B-dul Mihail Kogalniceanu Nr.23, Brasov. Aceste operatiuni sunt necesare pentru functionarea in conditii de siguranta, cu respectarea normelor de securitate in exploatare, in vederea asigurarii unui confort termic optim angajatilor din cele doua sedii. in acest sens se vor efectua urmatoarele operatiuni: - revizie anuala CT 150KW, CT 130 KW, CT 60 KW si CT 80 KW - revizie pompe circulatie agent termic - verificare vase expansiune - revizie instalatii complete - golire, spalare - inlocuire (unde este cazul) aerisitoare automate, coloane incalzire - curatire filtre anticalcar, inlocuire cartuse polifosfati - inlocuire supape de siguranta - inlocuire termomanometre (unde este cazul) - refacere izolatie circuite instalatie - inlocuire robineti tur si retur si senzori de gaz.
    Conditii referitoare la contract: Achizitia se va face prin catalogul electronic SICAP si va fi finalizata prin inchierea unui contract de prestari servicii. Pretul contractului va fi ferm, nu se va majora ulterior si va fi valabil pana la terminarea integrala a contractului. Durata contractului va fi de la data semnarii si pana la 31.12.2018. Oferta va trebui sa contina pretul separat pentru serviciile de reparatii/manopera si pentru intretinerea centrale termice. Valorile sunt ferme, fixe si nu pot fi modificate pe toata perioada de derulare a contractului. Neofertarea uneia sau mai multor pozitii din cele solicitate conduce la respingerea ofertei. Nu se admit oferte partiale sau alternative.
    Conditii de participare: Oferta va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfasoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toata durata acestuia.Autorizatiile/avizele se depun odata cu oferta. In situatia in care ofertantul nu indeplineste oricare (una) dintre cerintele minime obligatorii, oferta respectiva va fi respinsa, fiind considerata neconforma.
    Criterii de atribuire: Pretul cel mai scazut
    Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri.

    achizitie directa - 18-10-2018 ora 16:00 - termen expirat

    Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
    CIF: 4384206
    Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
    Tara: Romania
    Tel: +40 268416550/128/124
    Fax: +40 268473001
    E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
    Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
    In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
    Anunt
    Denumire contract: ASISTENTA TEHNICA (Dirigentie de santier) -Instalatie de utilizare gaz metan- pentru urmarirea realizarii obiectivului de investitii " DEZVOLTARE ZONA ECONOMICA BRASOV NORD - CENTRU DE AFACERI, TRANSFER TEHNOLOGIC SI INCUBATOR DE AFACERI" - cod SMIS 40003
    Data limita depunere oferta: 18.10.2018 16:00
    Tip anunt: Cumparari directe
    Tip contract: Servicii
    Cod si denumire CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
    Valoare estimata: 1.226,37 RON
    Caiet de sarcini: CAIET DE SARCINI.pdf
    Descriere contract: Serviciile de supraveghere a lucrarilor - dirigentia de santier, se vor efectua pentru lucrarile de executie a instalatiei de utilizare gaz metan la obiectivul " DEZVOLTARE ZONA ECONOMICA BRASOV NORD - CENTRU DE AFACERI, TRANSFER TEHNOLOGIC SI INCUBATOR DE AFACERI".
    Conditii referitoare la contract: Ofertantul va respecta cerintele caietului de sarcini.
    Conditii de participare: Oferta va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Personalul minim care trebuie asigurat de consultant/ofertant, permanent pe toata durata de executie a lucrarilor, in corelare cu programul de lucru propus/impus de antreprenor (pe zile si luni), este format din: Diriginte de santier autorizat MLPTL sau echivalent in domeniul instalatii gaze naturale.
    Criterii de atribuire: Atribuirea se va face in favoarea ofertantului ce prezinta oferta cu pretul cel mai scazut, cu indeplinirea tuturor cerintelor din caietul de sarcini. Ofertele care nu respecta cerintele Caietului de sarcini vor fi declarate neconforme.
    Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau pe email la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

    achizitie directa - 17-10-2018 ora 24:00 - termen expirat

    Denumirea achizitie: PLAN TOPOGRAFIC PENTRU PUZ - Zona str.Plugarilor - str.Fagurului - Calea Feldioarei - Ocolitoarea Municipiului Brasov
    CPV: 71351810-4 Ridicare topografica
    Descrierea contractului:
    Ridicarea topografica este o etapa obligatorie in conformitate cu prevederile ghidului privind metodologia de elaborare si continutul - cadru al PUZ indicativ gm -010-2000.
    Plansa se va prezenta la scara 1:2000, cu viza OCPI
    Valoarea estimata fara TVA: 25.210 RON
    Conditii contract: Oferta tehnica va contine modul de prestare a serviciilor.
    Oferta financiara va fi prezentata in concordanta cu tema de proiectare.
    Termenul de predare al documentatiilor, este de maxim 4 luni de la data semnarii contractului, cu obligativitatea consultarii Beneficiarului pe parcursul prestarii serviciilor.
    Conditii participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, care pot sa presteze serviciile mentionate mai sus.
    Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov.
    Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana.
    Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia.
    Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfasoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toata durata acestuia.
    Criteriul de atribuire: criteriul de atribuire este "pretul cel mai scazut". Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
    Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii.
    OBLIGATII SI RASPUNDERI ale prestatorului - conform temei de proiectare si legislatiei in vigoare
    Termen limita primire oferte: 17.10.2018
    Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia.
    Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro.
    Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract.
    Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt, la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro.
    Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului.
    Caietul de sarcini se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri.
    Referarul ci tema de proiectare pentru contractul de servicii "PLAN TOPOGRAFIC PENTRU PUZ - Zona str.Plugarilor - str.Fagurului - Calea Feldioarei - Ocolitoarea Municipiului Brasov" se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov la sectiunea licitatii si concursuri.
    Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari

    achizitie directa - 17-10-2018 ora 24:00 - termen expirat

    Denumirea achizitie: PLAN TOPOGRAFIC PENTRU PUZ - Zona Coasta Vacilor - Coltul Putinarilor - Warthe II
    CPV: 71351810-4 Ridicare topografica
    Descrierea contractului:
    Ridicarea topografica este o etapa obligatorie in conformitate cu prevederile ghidului privind metodologia de elaborare si continutul - cadru al PUZ indicativ gm -010-2000.
    Plansa se va prezenta la scara 1:2000, cu viza OCPI
    Valoarea estimata fara TVA: 25.210 RON
    Conditii contract: Oferta tehnica va contine modul de prestare a serviciilor.
    Oferta financiara va fi prezentata in concordanta cu tema de proiectare.
    Termenul de predare al documentatiilor, este de maxim 4 luni de la data semnarii contractului, cu obligativitatea consultarii Beneficiarului pe parcursul prestarii serviciilor.
    Conditii participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, care pot sa presteze serviciile mentionate mai sus.
    Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov.
    Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana.
    Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia.
    Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfasoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toata durata acestuia.
    Criteriul de atribuire: criteriul de atribuire este "pretul cel mai scazut". Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
    Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii.
    OBLIGATII SI RASPUNDERI ale prestatorului - conform temei de proiectare si legislatiei in vigoare
    Termen limita primire oferte: 17.10.2018
    Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia.
    Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro.
    Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract.
    Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt, la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro.
    Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului.
    Caietul de sarcini se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri.
    Referarul ci tema de proiectare pentru contractul de servicii "PLAN TOPOGRAFIC PENTRU PUZ - Zona Coasta Vacilor - Coltul Putinarilor - Warthe II" se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov la sectiunea licitatii si concursuri.
    Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari

    achizitie directa - 01-10-2018 ora 13:00 - termen expirat

    Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
    CIF: 4384206
    Adresa: B-dul Eroilor, Nr. 8
    Tara: Romania
    Tel: +40 268416550/128/232
    Fax: +40 268473001
    E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
    Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA

    ANUNT
    Denumire contract: MATERIALE FERONERIE
    Data limita depunere oferta: 01.10.2018 13:00
    Tip anunt: Cumparari directe
    Tip contract: Furnizare
    Cod si denumire CPV: 44316510-6 - Feronerie (Rev.2)
    Valoare estimata: 5.882,35 RON
    Caiet de sarcini: Anexa 1_Lista cantitati feronerie.pdf
    Descriere contract: MATERIALE FERONERIE
    Conditii referitoare la contract: Achizitie de materiale feronerie, conform cu cerintele din Anexa 1 si prezentul anunt. Produsele trebuie sa detina toate avizele necesare pentru a fi comercializate, certificate de garantie, certificate de conformitate, etc, dupa caz. Acestea vor fi ambalate si sigilate de catre producator, iar pe ambalajul acestora vor fi aplicate elemente de identificare si de siguranta care vor completa caracteristicile tehnice ale produselor.
    Conditii de participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei.Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar.
    Criterii de atribuire: Adjudecarea se va face in favoarea ofertei care prezinta pretul cel mai scazut cu respectarea cerintelor tehnice descrise in Anexa 1 pentru fiecare produs si a celor descrise mai sus in prezentul anunt.
    Informatii suplimentare: Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 01.10.2018, ora 13:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

    concurs - 25-09-2018 ora 16:00 - termen expirat

    Primaria Municipiului Brasov, cu sediul in Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a unor functii publice de executie vacante, dupa cum urmeaza:
    I. consilier juridic clasa I grad profesional asistent in cadrul Serviciului Contencios - Directia Juridica si de Administratie Publica Locala
    II. inspector clasa I grad profesional asistent in cadrul Serviciului Autorizari Constructii - Directia Arhitect Sef
    III. inspector clasa I grad profesional superior in cadrul Serviciului Achizitii Publice
    Conditiile de desfasurare:
    Data, ora si locul de desfasurare a concursului:
    - proba scrisa: in data de 15.10.2018, ora 10,00 la sediul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8.
    - interviul: data si ora vor fi comunicate ulterior la afisarea rezultatelor la proba scrisa, la sediul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8.
    - data limita pana la care se pot depune dosarele de inscriere: in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a III-a. respectiv, pana la data de 25.09.2018, la sediul Primariei Municipiului Brasov din B-dul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informatii pentru Cetateni, Camera nr. 1.

    I. Conditiile de participare generale si specifice la concursul de recrutare organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de consilier juridic clasa I grad profesional asistent in cadrul
    Serviciului Contencios - Directia Juridica si de Administratie Publica Locala sunt urmatoarele:
    - sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - sa indeplineasca conditia de studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in Domeniul fundamental (DFI): Stiinte sociale, Ramura de stiinta (RSI): Stiinte juridice, Domeniul de licenta (DL): Drept, Specializarea (S): Drept;
    - sa indeplineasca conditia de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. a) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, cu modificarile si completarile ulterioare - pentru gradul profesional asistent al functiei publice de executie de consilier juridic clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 1 an;
    BIBLIOGRAFIA
    1. Constitutia Romaniei - republicata;
    2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
    4. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    5. Noul Cod Civil - Cartea a V-a: Despre obligatii, Titlul II;
    6. Noul Cod de Procedura Civila; Cartea a II-a: Procedura contencioasa, Titlul I. Procedura in fata primei instante;
    7. Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;
    8. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare.

    II. Conditiile de participare generale si specifice la concursul de recrutare organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de inspector clasa I grad profesional asistent in cadrul Serviciului Autorizari Constructii - Directia Arhitect Sef, sunt urmatoarele:
    - sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - sa indeplineasca conditia de studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in Domeniile fundamentale (DFI):
    ¢ Stiinte ingineresti:
    - Domeniul de licenta (DL): Inginerie civila, Specializarea (S): Constructii civile, industriale si agricole,
    - Domeniul de licenta (DL): Ingineria instalatiilor, Specializarea (S): Instalatii pentru constructii,
    ¢ Stiinte umaniste si arte, Domeniul de licenta ( DL): Arhitectura, Specializarea (S): Arhitectura;
    - sa indeplineasca conditia de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. a) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, cu modificarile si completarile ulterioare - pentru gradul profesional asistent al functiei publice de executie de inspector, clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 1 an;
    BIBLIOGRAFIA
    1. Constitutia Romaniei - republicata;
    2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
    4. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    5. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    6. Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismul, cu modificarile si completarile ulterioare;
    7. H.G. nr. 525/1996 pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    8. Legea nr. 185/ 2013 privind amplasarea si autorizarea mijloacelor de publicitate, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

    III. Conditiile de participare generale si specifice la concursul de recrutare organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de inspector clasa I grad profesional superior in cadrul Serviciului Achizitii Publice, sunt urmatoarele:
    - sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - sa indeplineasca conditia de studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniile fundamentale (DFI) :
  • Matematica si stiinte ale naturii, Ramura de stiinta ( RSI): Matematica sau Informatica; Domeniul de licenta (DL): Matematica sau Informatica,
  • Stiinte sociale, Ramura de stiinta (RSI) : Stiinte juridice, Domeniul de licenta (DL): Drept,
  • Stiinte sociale, Ramura de stiinta (RSI): Stiinte economice;
    - sa indeplineasca conditia de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. c) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, cu modificarile si completarile ulterioare - pentru gradul profesional superior al functiei publice de executie de inspector, clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 7 ani;
    - perfectionare/ specializare in domeniul achizitiilor publice.
    BIBLIOGRAFIA
    1. Constitutia Romaniei - republicata;
    2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
    4. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    5. Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
    6. H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
    7. Legea nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrari si concesiunile de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare;
    8. H.G. nr. 867/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de concesiune de lucrari si concesiune de servicii din Legea nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrari si concesiunile de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare;
    9. Legea nr. 101/2016 privind remediile si caile de atac in materie de atribuire a contractelor de achizitie publica, a contractelor sectoriale si a contractelor de concesiune de lucrari si servicii, precum si pentru organizarea si functionarea Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor, cu modificarile si completarile ulterioare;
    10. Legea nr. 99/2016 privind achizitiile sectoriale, cu modificarile si completarile ulterioare;
    11. H.G. nr. 394/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului sectorial/ acordului cadru din Legea nr. 99/2016 privind achizitiile sectoriale, cu modificarile si completarile ulterioare.
    Perioada de depunere a dosarelor de concurs: in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a III-a. respectiv in perioada 06.09.2018 - 25.09.2018, la sediul Primariei Municipiului Brasov din B-dul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informatii pentru Cetateni, Camera nr. 1.
    Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - j) din H.G. nr. 611/2008 si anume:
    - formularul de inscriere - tip;
    - curriculum vitae (cf. modelului comun european);
    - copia xerox a actului de identitate;
    - copii xerox ale diplomelor de studii, certificatelor si altor documente care atesta efectuarea unor specializari si perfectionari;
    - copia xerox a carnetului de munca si dupa caz, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si dupa caz, in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice;
    - copia xerox a adeverintei care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare (eliberata de medicul de familie / unitatile sanitare abilitate, cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice);
    - cazierul judiciar / declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia publica, cu obligatia de a-si completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de data organizarii interviului;
    - declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste calitatea sau lipsa calitatii de lucrator al Securitatii sau colaborator al acestuia.
    NOTA: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate cf. art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008 .
    Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro. Persoana de contact d-na Mihaileanu Xenia - consilier in cadrul Serviciului Resurse Umane.
    DATA AFISARII ANUNTULUI: 06.09.2018

    concurs - 25-09-2018 ora 16:00 - termen expirat

    Primaria Municipiului Brasov, cu sediul in Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada determinata a functiei publice de executie temporar vacante de:
    - consilier, clasa I, grad profesional superior in cadrul Serviciului Autorizari Constructii - Directia Arhitect Sef.

    Conditii de desfasurare:
    Data, ora si locul de desfasurare a concursului:
    - proba scrisa: 01.10.2018, ora 10,00 la sediul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr.8.
    - interviul: data si ora vor fi comunicate ulterior la afisarea rezultatelor la proba scrisa, la sediul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8.

    Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie temporar vacante de consilier clasa I grad profesional superior sunt urmatoarele:
    - sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
    - sa indeplineasca conditia de studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in Domeniul fundamental (DFI) :
    - Stiinte ingineresti - Domeniul de licenta ( DL): Inginerie civila, Specializarea (S): Constructii civile, industriale si agricole;
    - sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5), lit. c) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional superior al functiei publice de executie de consilier clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 7 ani;
    BIBLIOGRAFIA la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie temporar vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior
    1. Constitutia Romaniei - republicata;
    2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
    4. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    5. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    6. Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismul, cu modificarile si completarile ulterioare;
    7. H.G. nr. 525/1996 pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
    8. Legea nr. 185/2013 pentru amplasarea si autorizarea mijloacelor de publicitate.
    Perioada de depune a dosarele de concurs: in termen de 8 zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a III-a, respectiv in perioada 18.09.2018 - 25.09.2018, la sediul Primariei Municipiului Brasov din B-dul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informatii pentru Cetateni -Camera nr. 1.
    Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - j) din H.G. nr. 611/2008 si anume:
    - formularul de inscriere - tip;
    - curriculum vitae (cf. modelului comun european);
    - copia xerox a actului de identitate;
    - copii xerox ale diplomelor de studii, certificatelor si altor documente care atesta efectuarea unor specializari si perfectionari;
    - copia xerox a carnetului de munca si dupa caz, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si dupa caz, in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice;
    - copia xerox a adeverintei care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare (eliberata de medicul de familie / unitatile sanitare abilitate, cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice);
    - cazierul judiciar / declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia publica, cu obligatia de a-si completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de data organizarii interviului;
    - declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste calitatea sau lipsa calitatii de lucrator al Securitatii sau colaborator al acestuia.
    NOTA: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate cf. art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008 .
    Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro. Persoana de contact d-na Mihai Adina - inspector - Serviciul Resurse Umane.
    DATA AFISARII ANUNTULUI: 18.09.2018

    achizitie directa - 24-09-2018 ora 14:00 - termen expirat

    Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
    CIF: 4384206
    Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
    Tara: Romania
    Tel: +40 268416550/128/124
    Fax: +40 268473001
    E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
    Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
    In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
    ANUNT
    Denumire contract: Intocmire Studiu de fezabilitate pentru proiectul "Realizarea unui spatiu multifunctional de recreere si sport in Municipiul Brasov".
    Data limita depunere oferta: 24.09.2018 14:00
    Tip anunt: Cumparari directe
    Tip contract: Servicii
    Cod si denumire CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
    Valoare estimata: 130.000,00 RON
    Caiet de sarcini: caiet de sarcini SF spatiu multifunctional .pdf
    Descriere contract: Scopul serviciilor pentru care se organizeaza achizitie este realizarea unui Studiu de Fezabilitate si a tuturor studiilor de specialitate in vederea REALIZAREA spatiu multifunctional de recreere si sport din municipiul Brasov . Obiectivul central al studiului de fezabilitate este de a furniza solutiile optime privind realizarea spatiu multifunctional de recreere si sport si astfel cresterea suprafetei spatiilor verzi la nivelul municipiului, prin reconversia unor spatii degradate in spatii verzi si de recreere, spre beneficiul locuitorilor.Proiectul se va implementa pe domeniul public al Municipiului Brasov, in cartierul Racadau , zona cunoscuta sub numele IEPURE , pe o suprafata de aproximativ 13.500 mp, pe terenul cu CF nr 123045 , nr. topografic 123045. Ofertantul trebuie sa conduca toate activita?ile legate de realizarea diverselor sondaje, colectarea datelor si analizarea acestora indiferent de domeniu de activitate implicat (de ex. topografie, geotehnica, retele edilitare, mediu, transport si trafic, etc). Serviciile pe care elaboratorul le va presta in vederea elaborarii studiului de fezabilitate vor include, insa nu se vor limita la urmatoarele: investigatii, anchete, studii, servicii de proiectare, analize, evaluari etc.
    Conditii referitoare la contract: Termenul de predare al Studiului de fezabilitate este de 30 de zile de la transmiterea ordinului de incepere. Urmand ca in 15 zile sa fie depuse avizelele conform CU. Pe durata desfasurarii studiului de fezabilitate, elaboratorul va convoca cel putin 3 sedinte comune de lucru cu beneficiarul pentru diverse validarii si agreeri de solu?ii/variante. Documentatia se va elabora conform cerintelor din caietul de sarcini, redactat in limba romana. Plata contractului se va realiza numai pentru documentatiile intocmite, predate si receptionate pe baza procesului verbal de receptie semnat fara obiectiuni de catre beneficiar. Decontarea se va realiza pe baza de factura emisa de prestator. Daca pe parcursul indeplinirii contractului prestatorul nu respecta prevederile contractului, acesta are obligatia de a notifica acest lucru in timp util achizitorului. In cazul in care achizitorul nu este de acord cu o prelungire a termenului de executie, achizitorul are dreptul de a solicita penalitati prestatorului. Preturile din propunerea financiara vor fi ferme si nu se vor modifica pe toata perioada de derulare a contractului. Derularea contractului se va face cu respectarea clauzelor atat de beneficiar cat si de prestator. In cazul neindeplinirii conditiilor contractuale vor fi percepute penalitati de intarziere. NU SE VOR ACCEPTA DEPASIRI DE TERMENE decat in cazuri temeinic justificate.
    Conditii de participare: Oferta va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfasoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toata durata acestuia. In situatia in care ofertantul nu indeplineste oricare (una) dintre cerintele minime obligatorii prevazute pentru expertii cheie, oferta respectiva va fi respinsa, fiind considerata neconforma. In conformitate cu prevederile art. 17 alin. (4), lit. a) din H.G. nr. 395/2016 (contractul ce urmeaza a fi incheiat va cuprinde o clauza privind cedarea drepturilor patrimoniale de autor) - "Toata documentatia ce face obiectul prezentului contract, elaborata sub orice forma este si va ramane proprietatea achizitorului si va respecta intocmai prevederile legale in vigoare, va fi completa, in conformitate cu caietul de sarcini si cu realitatea din teren".In cazul neindeplinirii conditiilor contractuale vor fi percepute penalitati de intarziere. NU SE VOR ACCEPTA DEPASIRI DE TERMENE decat in cazuri temeinic justificate.
    Criterii de atribuire: pretul cel mai scazut.
    Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

     consiliul local
    Sedinta ordinara 15-11-2018
    Componenta Atributii Regulament Comisii Rapoarte activitate Procese Verbale Hotarari Contact
    Arhiva video sedinte




    Harta generala Brasov

    Romania





    PARTENERIATE

    energy