Departamente - Primăria Municipiului Brașov
Primăria Municipiului Brașov
Departamente - Primăria Municipiului Brașov
Departamente - Primăria Municipiului Brașov
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI BRAȘOV / Direcția Administrație Publică Locală, Patrimoniu
Director executiv: GEORGETA SOUCA Email: diradministratiepatrimoniu@brasovcity.ro
ALTE INFORMAȚII:
DIRECŢIA ADMINISTRAŢIE PUBLICĂ LOCALĂ, PATRIMONIU este o structură organizatorică internă, de sine stătătoare, parte componentă a aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Braşov, fiind condusă de un director executiv.
Obiectivul general al Direcţiei Administraţie Publică Locală, Patrimoniu este de a asigura cadrul organizatoric precum și mijloacele necesare pentru reglementare situație juridică și gestionare a patrimoniului Municipiului Brașov, efectuarea demersurilor legale, conform competențelor stabilite, privind ocrotirea şi susţinerea minorilor, a intereselor acestora precum şi ocrotirea persoanelor lipsite de capacitate de exercițiu.
Obiectivele specifice ale Direcţiei Administraţie Publică Locală, Patrimoniu care se desprind din cele generale sunt, în esenţă, următoarele:
- organizarea evidenței patrimoniului Municipiului Brașov precum și modalitatea de valorificare a acestuia, în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
- emiterea abonamentelor și adeverințelor pentru ocuparea temporară a locurilor publice aparținând domeniului public al Municipiului Brașov, respectiv emiterea autorizațiilor de funcționare pe raza U.A.T. Municipiul Brașov;
- înscrierea, transcrierea şi completarea, pe anul în curs, în registrele agricole a gospodăriilor populaţiei deţinătoare de terenuri agricole şi animale;
- aduce la îndeplinire sarcinile referitoare la reglementarea situaţiei juridice a imobilelor proprietatea publică sau privată a Municipiului Brasov și confirmă situația juridică pentru construcții și terenuri conform cadastrului funciar;
- asigură colaborarea cu experții autorizați ce întocmesc documentații ce au ca obiect identificarea imobilelor ce aparțin domeniului public și privat al Municipiului Brașov și urmărește înscrierea acestora în evidențele de Carte Funciară;
- întocmirea și actualizarea registrului agricol cu contractele de arendare; eliberarea adeverințelor necesare pentru gospodăriile situate pe raza U.A.T. Municipiul Brașov; ține evidența contractelor privind modalitatea de exploatare a terenului agricol;
- înregistrarea, verificarea și transmiterea către APIA Brasov a cererilor pentru obținerea de subvenții agricole;
- efectuarea demersurilor legale, conform competențelor stabilite, privind ocrotirea şi susţinerea minorilor, a intereselor acestora precum şi ocrotirea persoanelor lipsite de capacitate de exercițiu sau care din cauza bolii sau a bătrâneții nu își pot apăra interesele;
- asigură afişarea şi întocmirea proceselor verbale de afişare la citaţii, publicaţii de vânzare şi alte adrese înaintate de instituţiile de specialitate din Braşov şi din toată ţara, potrivit prevederilor legale.
- preia corespondența neclasificată și asigură distribuirea ei către direcții și servicii.