Anunț concurs
Primăria Municipiului Brașov
Concurs: 12-11-2024 ora 12:00
Dată limită depunere dosar: 28.10.2024
Dată probă scrisă: 12.11.2024 ora 12:00
CONCURS
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul în Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează în baza art. VII, alin. (2) lit. a) din O.U.G. nr. 115/2023 și art. VII alin. (7)/XI din O.U.G. nr. 121/2023 pentru modificarea și completarea Codului administrativ, concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a funcţiei publice de execuție vacante de:
Inspector, clasa I, grad profesional superior în cadrul Serviciului Amenajare Drumuri Publice și Siguranța Circulației -Direcția Tehnică
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei suplimentare de testare a competențelor specifice în domeniul tehnologiei informației - nivel de bază: 08.11.2024, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- probei scrise: 12.11.2024, ora 12,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- interviului: data şi ora susținerii interviului se va afișa pe www.brasovcity.ro și la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8 odată cu afișarea rezultatelor probei scrise.
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile calendaristice de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 09.10.2024 – 28.10.2024.
- data publicării anunţului: 09.10.2024
Condiţii pentru ocuparea funcției publice:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu
modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
- vechime minimă în specialitatea studiilor 7 ani.
- cunoștințe de operare pe calculator – MS Office, nivel de bază, pentru care se va organiza probă
suplimentară;
Procedura de organizare și desfășurare a probei suplimentare de testare a competențelor specifice în domeniul tehnologiei informației și Anexa nr. 1 – Testare cunoștințe PC – nivel de bază – este afișată pe site-ul instituției, www.brasovcity.ro, la secțiunea Concursuri.
Bibliografia/tematica:
1. Constituția României, republicată
- cu tematica Constituția României, republicată
2. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare
- cu tematica Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de
discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare
3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare
- cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați,
republicată, cu modificările și completările ulterioare
4. Partea I, titlul I şi titlul II ale părții a II- a, titlul I al părții a IV- a, titlul I şi II ale părţii a VI- a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare
- cu tematica Partea I, titlul I şi titlul II ale părții a II- a, titlul I al părții a IV- a, titlul I şi II ale părţii a VI- a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare.
5. O.G. nr. 43/1997, privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- cu tematica: integral
6. Legea nr. 195/2002 privind circulația pe drumurile publice, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- cu tematica: integral
Atribuții stabilite în fișa postului, precum și alte date necesare desfășurării concursului:
Atribuţiile postului^9):
1. Urmăreşte derularea contractelor privind activitatea de confecţionare, întreţinere şi reparare a elementelor de siguranţa circulaţiei (parapeţi, stâlpi opritori etc.).
- Întocmeşte grafice de lucrări cu încadrarea în locaţiile bugetare
- Confirmă exactitatea, calitatea, cantitatea lucrărilor înscrise în situaţiile de lucrări şi încadrarea în preţurile licitate
- Recepţionează lucrările executate în vederea decontării
2. Urmăreşte derularea contractelor privind activitatea de întreţinere şi reparaţii drumuri publice, în baza contractelor aflate în derulare
- Întocmeşte grafice de lucrări cu încadrarea în alocaţiile bugetare
- Confirmă exactitatea, calitatea, cantitatea lucrărilor înscrise în situaţiile de lucrări şi încadrarea în preţurile licitate
- Recepţionează lucrările executate în vederea decontării
3. Urmăreşte derularea contractului privind activitatea de demolare.
- Recepţionează lucrările şi întocmeşte actele necesare în
vederea decontării
- Răspunde de luarea măsurilor concrete pentru aplicarea Dispoziţiilor de Primar privind demolarea construcţiilor neautorizate de pe domeniul public (chioşcuri, garaje, împrejmuiri etc.), în baza art.33 din Legea nr.50/1991, republicată.
4. Estimează valorile aferente achizițiilor inițiate de serviciu, pe baza programului de devize - Win.Doc.Deviz
5. Participă ca membru în comisiile de evaluare în vederea atribuirii prin proceduri de achiziție a contractelor/acordurilor-cadru din sfera de activitate a serviciului;
6. Evaluează ofertele tehnice depuse de participanții la procedurile de achiziție.
7.Întocmeşte referatele, notele, caietele de sarcini în vederea demarării procedurilor pentru încheierea contractelor pentru elemente de siguranţă.
8. Întocmeşte regulamente, referate de specialitate şi proiecte de hotărâri în vederea aprobării Consiliului Local. Face propuneri de modificare şi completare a regulamentelor aprobate conform prevederilor legale.
9. Rezolvă în termenul legal, corespondenţa repartizată de şeful de serviciu şi urmăreşte modul de soluţionare
10. În urma analizării în cadrul serviciului întocmeşte lista cu propunerile de buget necesar executării activităţilor: elemente de siguranţă şi urmăreşte execuţia bugetară aprobată.
11. Calculează redevenţa pentru contractele de concesiune din cadrul serviciului
12. Centralizează şi transmite datele necesare pentru întocmirea raportului anual la activităţile coordonate de serviciul străzi
13. Centralizează şi transmite datele necesare pentru raportul statistic anual.
14. Asigură conlucrarea şi colaborarea cu celelalte instituţii publice şi agenţi economici aflaţi în relaţii contractuale cu Mun.Braşov, în sfera de activitate a serviciului
15. Duce la îndeplinire orice dispozitie a șefilor ierarhici
16. Fişa postului se completează în mod automat cu reglementările legislative ulterioare cu privire la desfăşurarea activităţii de executare şi aplicare a legilor.
17. Dispoziţiile de Primar cu caracter individual completează fişa postului.
În îndeplinirea atribuţiilor funcţiei pe care o ocupă:
- Va respecta prevederile Codului de conduită,
- Va respecta prevederile Regulamentului intern,
- Va respecta prevederile Regulamentului de Organizare și Funcționare
- Va respecta prevederile sistemului de management integrat implementat; sistemului de comtrol intern managerial implementat
- Va avea un comportament bazat pe respect, corectitudine şi amabilitate şi nu va aduce atingere onoarei, reputaţiei şi demnităţii persoanelor din cadrul instituţiei, precum şi persoanelor cu care intra în legatură în exercitarea funcţiei, prin întrebuinţarea unor expresii jignitoare;
- Va participa la programele de perfecţionare şi va acţiona continuu pentru îmbunătăţirea cunoştinţelor profesionale;
- Respectă normele legale pe linie de P.S.I. şi S.SM.
Modalitatea de înscriere la concurs:
Candidații vor depune dosarele de concurs (conținând documentele obligatorii prevăzute la art. 38 din Anexa nr.10 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare) în perioada 09.10.2024 -28.10.2024.
Potrivit dispozițiilor art. VII alin.(17) din O.U.G. nr. 121/2023, dosarul de concurs se poate depune personal de către candidat, se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format electronic, la adresa de e-mail: ru@brasovcity.ro .
Candidaţii care depun personal dosarul de concurs – documentele cuprinse în dosar, se prezintă în original, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisie de concurs la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1 la Serviciul Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni.
Dosarelor de concurs transmise de candidați la adresa de e-mail: ru@brasovcity.ro după terminarea programului de lucru al autorității sau instituției publice, dar în perioada de depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie numărul de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus în termen.
Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligația candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfășurării probei interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcția publică în cazul promovării concursului.
Fiecărui dosar de concurs i se atribuie un număr de înregistrare de la registratura autorității sau instituției publice organizatoare a concursului, care se utilizează pentru comunicarea rezultatelor probelor concursului de recrutare
Conform Legii nr. 9/ 2023, art.2, alin. (4), în cazul în care candidații prezintă copii legalizate acestea vor fi acceptate.
Verificarea eligibilității candidaților se realizează de către comisia de concurs, pe baza documentelor depuse de candidați, iar rezultatul se publică pe site-ul și la sediul instituției, în termen de 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor de concurs.
Dosarul de concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a)formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit b) din Anexa nr. 10 la O.U.G. nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare prin raportare la art. VII din O.U.G. nr. 121/2023;
b) copia cărții de identitate valabile;
c)copia actului doveditor emis de autoritățile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naștere;
d)copia carnetului de muncă şi/sau a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deținut, potrivit prevederilor OUG nr. 57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare,
e) copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări sau deținerea unor competențe specific, după caz;
f)copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecție de către medicul de familie al candidatului și a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităților specializate acreditate în condițiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică;
i) declarația pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractual individual de muncă pentru motive disciplinare.
Pentru funcțiile publice de conducere, dosarul de concurs include și copia diplomei de master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice sau a diplomei conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea nr. 199/2023, cu modificările și completările ulterioare.
Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere. În acest caz, candidatul admis la proba de verificare a eligibilității și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă are obligația să completeze dosarul de concurs pe tot parcursul
desfășurării etapei de selecție, dat nu mai târziu de data și ora organizării interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrative de numire în funcția publică. În situația în care, la înscrierea la concurs, candidatul solicit expres preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicit potrivit legii și producerii aprobate la nivel institutional.
Conform dispozițiilor art. VII alin. (15) din O.U.G. nr. 121/2023 coroborate cu cele ale art. 38 alin. (7) din Anexa 10 la O.U.G. nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, modelul orientativ al adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată care atestă vechimea în muncă și în specialitatea studiilor este prevăzut la art. 137 lit. e) din anexa 10 la O.U.G. nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare.
Condiții de ocupare a unei funcții publice potrivit art. 465 din Codul administrativ
(1) Poate ocupa o funcţie publică persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:
a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) este apt din punct de vedere medical şi psihologic să exercite o funcţie publică. Atestarea stării de
sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie, respectiv pe bază
de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcţiei
publice –( conform anuntului de concurs);
g) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra
autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni
de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face- o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia post- condamnatorie sau dezincriminarea faptei;
k) nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie publică sau de a exercita profesia ori activitatea în
executarea căreia a săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii;
i) nu a fost destituită dintr- o funcţie publică sau nu i- a încetat contractul individual de muncă pentru
motive disciplinare în ultimii 3 ani;
j) nu a fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică;
k) i s-a aplicat una dintre modalităţile de ocupare a funcţiilor publice prevăzute la art. 466 alin. (2).
Relații suplimentare se pot obține de la Serviciul Resurse Umane, telefon 0268405000, int. 333.
Persoană de contact: Mihai Adina Mihaela- inspector, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Afișat în data de 09.10.2024 pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov: www.brasovcity.ro
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
FORMULARE ȘI PROCEDURI
FORMULARE
Adeverință vechime - model orientativ [ PDF ] [ DOC ] Model curriculum vitae [ PDF ] [ DOC ] Formular de înscriere [ PDF ] [ DOC ] Formular de inscriere - personal contractual [ PDF ] [ DOC ]
PROCEDURI
Testare cunoștințe PC - Nivel bază [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Mediu [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Nivel avansat [ PDF ] Procedură probă IT [ PDF ] Procedură limbi străine [ PDF ] Procedură probă suplimentară fizică [ PDF ]