Departamente - Primăria Municipiului Brașov
Primăria Municipiului Brașov
Departamente - Primăria Municipiului Brașov
Departamente - Primăria Municipiului Brașov
Direcția de Administrare / Compartimentul de Guvernanta Corporativă
Adresa: Bd. Eroilor nr. 8 cam. 202 Telefon: +40 268-405000 int. 468
DESCRIEREA ACTIVITĂȚII:
Atribuțiile compartimentului:
- Monitorizarea şi evaluarea aplicării prevederilor O.U.G. 109/2011, aprobată prin Legea 111/2016, cu modificări şi completări, şi raportarea către Ministerul Finanţelor Publice cu privire la aceasta şi cu privire la îndeplinirea atribuţiilor Consiliului Local Braşov în aplicarea legislaţiei în domeniul guvernanţei corporative a întreprinderilor publice;
- Realizarea activităţilor şi întocmirea documentaţiilor necesare pentru îndeplinirea atribuţiilor Consiliului Local Braşov în calitate de autoritate tutelară pentru întreprinderile publice sub autoritate
- Întocmirea şi publicarea pe pagina de internet www.brasovcity.ro a raportului anual prevăzut la art. 58 din O.U.G. 109/2011.Monitorizarea şi evaluarea aplicării prevederilor O.U.G. 109/2011.
- Întocmirea documentaţiei privind demararea procedurii de selecţie a membrilor consiliului de administraţie şi, în urma finalizării selecţiei, documentaţiei privind numirea candidaţilor selectaţi şi înaintarea lor spre aprobare Consiliului Local; întocmirea documentaţiei de revocare a membrilor consiliului de administraţie;
- Gestionarea contractului de achiziţie pentru serviciile expertului independent, în cazul în care autoritatea tutelară ca selecţia să se desfăşoare în acest mod;
- Întocmirea proiectului contractului de mandat;
- Întocmirea proiectului scrisorii de aşteptări şi publicarea ei, după aprobare, pe pagina de internet www.brasovcity.ro;
- Monitorizarea şi evaluarea indicatorilor financiari şi nefinanciari cuprinşi în anexele la contractele de mandat;
- Întocmirea şi publicarea pe pagina de internet www.brasovcity.ro a listei administratorilor în funcţiune;
- Întocmirea documentaţiei privind demararea procedurii de selecţie a reprezentanţilor UAT Municipiul Braşov în consiliul de administraţie şi, în urma finalizării selecţiei, documentaţiei privind numirea candidaţilor selectaţi şi înaintarea lor spre aprobare Consiliului Local;
- Întocmirea proiectului scrisorii de aşteptări şi publicarea ei, după aprobare, pe pagina de internet www.brasovcity.ro;
- Întocmirea proiectelor de hotărâre a consiliului local şi a dispoziţiilor de primar în domeniul de activitate al compartimentului;
- Solicită, ori de câte ori este necesar, întreprinderilor publice de sub autoritatea Consiliului Local, rapoarte, informări, analize, situaţii;
- În vederea achiziţionării unor servicii necesare bunei desfăşurări a activităţii specifice compartimentului, întocmeşte referatul de necesitate şi caietul de sarcini necesar achiziţiei publice;
- Îndeplineşte alte sarcini şi activităţi stabilite de lege sau încredinţate de Primarul Municipiului.