Interacționează cu Primăria
Primăria Municipiului Brașov
- Acasă
- Interacționează cu Primăria
Interacționează cu Primăria
(e-Funcționar+)
Având în vedere diversitatea mijloacelor moderne de comunicații precum și necesitatea interacționării cât mai eficiente între Cetățean și Primăria Municipiului Brașov, astăzi, această interacțiune poate fi efectuată în cele trei moduri expuse în cele ce urmează (Direct la sediile Primăriei Municipiului Brașov / Prin mediul de comunicații online - Internet / Prin apelarea Call Centerului Primăriei.
Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni (CIC)
C.I.C. Braşov reprezintă contactul prim şi unic al cetăţenilor cu administraţia publică, cu instituţia. C.I.C. este poate singura modalitate şi locul unde li se oferă cetăţenilor posibilitatea de a-şi exprima opiniile, de a fi ascultaţi, de a primi un răspuns, de a simţi că sunt implicaţi şi importanţi cu adevărat.
Prin acest Centru se asigură informarea cetăţenilor asupra activităţii Consiliului Local Braşov şi a Primăriei Braşov şi se oferă relaţii privind modalitatea de a obţine documente, avize, aprobări care, în conformitate cu prevederile legale, sunt de competenţa primăriei. C.I.C. asigură servicii legate de prelucrarea acestor documente, în vederea soluţionării, scutindu-l pe cetăţean de eforturi suplimentare.
PROGRAM CU PUBLICUL LA CENTRUL DE INFORMAȚII PENTRU CETĂȚENI
PRELUĂRI DOCUMENTE:
LUNI-JOI: 08:00-14:00
VINERI: 08:00-13.00
ELIBERĂRI DOCUMENTE:
LUNI-JOI: 08:00-16:00
VINERI: 08:00-13:00
Activitatea Centrului de Informaţii pentru Cetăţeni
- Informarea şi asistarea cetăţenilor în mod direct, prin telefon, în scris şi prin materiale informative pentru rezolvarea problemelor ce ţin de administraţia locală.
- Primirea şi înregistrarea documentelor de la cetăţeni, instituţii, agenţi economici adresate primăriei în mod direct, prin poştă, prin curieri sau poşta electronică. Transmiterea documentelor prin poştă.
- Emiterea şi eliberarea pe loc fără timp de aşteptare, a LT-urilor zilnice, adeverinţelor privind deţinerea în proprietate a terenurilor agricole, acordurilor de ocupare a domeniului public cu schele şi materiale de construcţie, adeverinţelor de nomenclator stradal şi adeverinţelor privind încadrarea imobilelor în zona istorică.
- Elaborarea materialelor informative (pliante, broşuri, fluturaşi, afişe, etc.)
- Coordonarea programului de audienţe pentru conducerea primăriei prin asistarea cetăţenilor pentru a urma procedura de înscriere în audienţă, colaborarea cu serviciile primăriei privind colectarea informaţiilor pentru audienţe, înscrierea în audienţe, participarea la audienţe, raportarea rezultatelor audienţelor la conducerea primăriei.
Serviciile oferite prin Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni
Unde se află Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni (CIC)
Camera 1 - parter, bdul. Eroilor nr.8, Brașov - România - Primăria Municipiului Braşov.Primăria Braşov la un click distanţă !
Secţiunea Primăria Braşov la un click distanţă, facilitează accesul dumneavoastră la servicii electronice pe tematici precum: Domeniul Public, Urbanism, Stare Civilă, Evidenţa Persoanelor, Taxe și impozite, Transport.
HARTA INCIDENTELOR
Deschide în fereastră nouă
„eFuncționar+. Servicii electronice și simplificarea administrativă“
Proiect cofinanțat prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014 – 2020
Cod SMIS 126380
Pentru informații detaliate despre celelalte programe operaționale cofinanțate de Uniunea Europeană vă invităm să vizitați www.fonduri-ue.ro
Site-ului web al Programului Operațional Capacitate Administrativă http://www.poca.ro
Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.
Telefonic prin Call Center
0268 405 000
Soluţia „Call Center” este un sistem complex de comunicare şi informare, la dispoziţia cetăţeanului 24 de ore din 24, 7 zile din 7, cu posibilitatea de a răspunde automat la 20 de apeluri şi de a gestiona simultan 60 de apeluri.
- Cetăţeanul apelează Call Center-ul Primăriei Braşov la numărul de telefon 0268 405000
- Sistemul Call Center răspunde automat apelului prin redarea meniului vocal interactiv înregistrat în prealabil
- Cetăţeanul ascultă meniul şi alege opţiunea dorită folosind tastatura numerică a telefonului
- Soluţia Call Center oferă informaţii atât despre documentele aflate în lucru în prezent în instituţie, cât şi informaţii din trecut, din fişierele arhivate în arhiva electronică
- Soluţia Call Center se integrează cu bazele de date relaţionale: aplicaţiile de Taxe şi Impozite şi Managementul documentelor
- Apelul cetăţeanului poate fi preluat de către un operator al Call Center-ului. Dacă este necesar, apelul va fi direcţionat către alte departamente, în funcţie de cerinţele cetăţeanului
- Aplicaţia informatică disponibilă operatorului din Call Center colectează într-un singur loc date din diverse aplicaţii. Aceste date il ajută să poată furniza informaţii, la solicitarea cetăţenilor, fără să fie necesară o navigare prin fiecare aplicaţie în parte
- În afara orelor de program ale Primăriei, atunci când operatorul nu este disponibil, apelurile cetăţenilor se vor înregistra pentru a putea fi ulterior ascultate de către funcţionari din cadrul Primăriei.
Meniul telefonic - Call Center
Programul cu publicul
Primărie:
Apelare call center la numărul de telefon 0268 405000
Se ascultă meniul interactiv
Se apasă tasta 1
Se ascultă meniul interactiv
Se apasă tasta 1
Se ascultă informaţiile cu privire la programul de lucru cu publicul în
Primăria Municipiului Braşov
Se încheie apelul
Stare Civilă:
Apelare call center la numărul de telefon 0268 405000
Se ascultă meniul interactiv
Se apasă tasta 1
Se ascultă meniul interactiv
Se apasă tasta 2
Se ascultă informaţiile cu privire la programul de lucru cu publicul în
Serviciul Stare Civilă
Se încheie apelul
Situaţia actelor din Registratura Primăriei
Apelare call center la numărul de telefon 0268 405000
Se ascultă meniul interactiv
Se apasă tasta 2
Se introduce numărul de registratură primit de la Primărie
Se apasă tasta
Se introduce data în care a fost înregistrat actul, de forma: zzllaaaa (z-zi, l-lună, a-an)
Se ascultă informaţiile cu privire la situaţia documentului
Se încheie apelul.
Situaţia actelor din Registratura unui serviciu subordonat
Direcţia Fiscală:
Apelare call center la numărul de telefon 0268 405000
Se ascultă meniul interactiv
Se apasă tasta 3
Se apasă tasta 1 (Registratura Direcţiei Fiscale)
Se introduce numărul de registratură primit de la Direcţia Fiscală
Se apasă tasta #
Se introduce data în care a fost înregistrat actul, de forma: zzllaaaa (z-zi, l-lună, a-an)
Se ascultă informaţiile cu privire la situaţia documentului
Se încheie apelul
Starea Civilă:
Apelare call center la numărul de telefon 0268 405000
Se ascultă meniul interactiv
Se apasă tasta 3
Se apasă tasta 2 (Registratura Stării Civile)
Se introduce numărul de registratură primit de la Starea Civilă
Se apasă tasta #
Se introduce data în care a fost înregistrat actul, de forma:
zzllaaaa (z-zi, l-lună, a-an)
Se ascultă informaţiile cu privire la situaţia documentului
Se încheie apelul
Situaţia impozitelor şi taxelor locale
Apelare call center la numărul de telefon 0268 405000
Se ascultă meniul interactiv
Se apasă tasta 4
Pentru accesul la informaţie se va introduce contul şi parola de pe portalul e-Funcționar transformate în format numeric
Exemplu: tasta 2 reprezintă literele a,b şi c; tasta 3 reprezintă literele d, e şi f. Caracterele speciale vor fi înlocuite cu cifra 1. Pentru parola abcd- (minus) se va tasta 22231
Se introduce contul utilizatorului de portal, apoi se apasă tasta
Se introduce parola utilizatorului de portal, apoi se apasă tasta
Se ascultă informaţiile cu privire la situaţia impozitelor şi taxelor locale
Se încheie apelul
Acte necesare
Urgențe Coronavirus
Apelare call center la numărul de telefon 0268 405000
Se ascultă meniul interactiv
Răspunde un operator care preia solicitarea
Se încheie apelul
Stare Civilă - Naşteri:
Apelare call center la numărul de telefon 0268 405000
Se ascultă meniul interactiv
Se apasă tasta 5
Se ascultă meniul interactiv
Se apasă tasta 1
Se ascultă meniul interactiv
Se apasă tasta 1
Se ascultă informaţiile
Se încheie apelul
Stare Civilă - Căsătorii:
Apelare call center la numărul de telefon 0268 405000
Se ascultă meniul interactiv
Se apasă tasta 5
Se ascultă meniul interactiv
Se apasă tasta 1
Se ascultă meniul interactiv
Se apasă tasta 2
Se ascultă informaţiile
Se încheie apelul
Stare Civilă - Divorţuri:
Apelare call center la numărul de telefon 0268 405000
Se ascultă meniul interactiv
Se apasă tasta 5
Se ascultă meniul interactiv
Se apasă tasta 1
Se ascultă meniul interactiv
Se apasă tasta 3
Se ascultă informaţiile
Se încheie apelul
Stare Civilă - Decese:
Apelare call center la numărul de telefon 0268 405000
Se ascultă meniul interactiv
Se apasă tasta 5
Se ascultă meniul interactiv
Se apasă tasta 1
Se ascultă meniul interactiv
Se apasă tasta 4
Se ascultă informaţiile
Se încheie apelul
Înregistrare mesaj
Apelare call center la numărul de telefon 0268 405000
Se ascultă meniul interactiv
Se apasă tasta 6
Se ascultă meniul interactiv
Se introduce numărul de telefon de pe care se realizează apelul
Se aşteaptă semnalul sonor
Se înregistrează mesajul dorit
Se apasă tasta #
Se încheie apelul
Informaţii utile
Baze sportive din Brasov:
Apelare call center la numărul de telefon 0268 405000
Se ascultă meniul interactiv
Se apasă tasta 7
Se ascultă informaţiile referitoare la bazele sportive din Braşov
Se încheie apelul
Calendar evenimente
Evenimente locale:
Apelare call center la numărul de telefon 0268 405000
Se ascultă meniul interactiv
Se apasă tasta 8
Se ascultă informaţiile referitoare la evenimentele locale
Se încheie apelul
Transfer la un operator din dispecerat
Apelare call center la numărul de telefon 0268 405000
Se ascultă meniul interactiv
Se apasă tasta 9
Răspunde un operator care furnizează informaţiile solicitate
Se încheie apelul