(0268) 405000 | contact@brasovcity.ro

Brasovcity.ro
  • Despre Brașov
      • Cum ajung
      • Evenimente și Cultură
      • Calendar si proceduri organizare evenimente
      • Atracții turistice
      • Agrement
      • Istorie
      • Personalități
      • Cetățeni de onoare
      • Junii Brașovului
      • Ultimele noutăți citește
      • Harta Brașovului
      • Harta puncte de interes
      • Grădina zoologică / Planetariu - cumpără bilet
      • Spectacole Planetariu
      • Statutul Municipiului Brașov
      • Tarife transport instalații pe cablu
      • Starea instalațiilor pe cablu
      • Harta domeniului schiabil
      • Caracteristici domeniu schiabil
      • Decalogul schiorului
  • Primăria
      • Primarul Municipiului Brașov
      • Organizare (Primăria Brașov)
        • Organigrama
        • Departamente
        • Servicii publice
        • Întreprinderi publice
        • Regulament Intern
        • Regulament de Organizare si Functionare
        • Codul de conduita al angajatilor
        • Planul privind egalitatea de șanse
      • Declarații de avere
      • Regulamente
      • Rapoarte
      • Achiziții
      • Licitații publice de vânzare / închiriere
      • Licitaţii închirieri spații RIAL
      • Concursuri
      • Proiecte Europene
        • Proiecte Europene finalizate
        • Proiecte Europene în implementare
      • Proiecte PNRR
        • Proiecte PNRR în implementare
      • Proiecte Regio 2021-2027
        • Proiecte Regio 2021-2027 finalizate
        • Proiecte Regio 2021-2027 în implementare
      • Parteneriate
        • Consorțiul regional integrat pentru învățământ dual
        • Centrul de excelență pentru comunități montane sustenabile
      • Strategii
        • Strategia de Dezvoltare
          Durabilă Brașov 2030
          • Strategia de dezvoltare a Municipiului Brașov
          • Viziunea de dezvoltare a Zonei Metropolitane Brașov 2030
          • Raport Sondaje
          • Studiu Analiză SWOT
          • Studiu Prognoza Demografică
        • Strategia Integrată
          de Dezvoltare Urbană
          • Analiza situației existente
          • Portofoliu de proiecte - consultare publică
          • SIDU
        • Plan de mobilitate
          urbană durabilă
          • Decizie încadrare PMUD Brașov
          • BRAȘOV - PMUD RO rev-08
          • Brosura SUMP RO v8
        • Eficiență Energetică și Neutralitate Climatică
          • PAED Brasov 2010-2020
          • PIEE Brasov 2010-2020
          • Raport monitorizare Brașov 2014
          • Raport de Monitorizare PAED 2020
          • Program de imbunatatire a eficientei energetice 2021-2030
        • Adaptare la schimbări
          climatice
          • Plan de actiune privind adaptarea la schimbarile climatice
          • Strategia privind adaptare la schimbari climatice
        • Strategia de dezvoltare a serviciilor sociale 2023 - 2033
        • Strategia pentru alimentare cu energie termica 2023 - 2033
      • Arii protejate
        • Aria protejată (Parcul Natural) Brassovia
      • Comunicate de presă
      • Ultimele noutăți citește
      • Transparență și liber acces
      • Promovare
      • Accesibilitate persoane cu dizabilități
  • Consiliul Local
      • Proiecte de hotărâre
      • Proiecte de hotărâre - dezbatere publică
      • Registrul de Hotărâri ale Consiliului Local
      • Procese verbale ședinte de consiliu
      • Atribuții
      • Regulament
      • Componență
      • Comisii
      • Contact Birou relații cu Consilieri
      • Portal extranet
      • Rapoarte de activitate
      • Arhiva video ședințe
      • Ordinul Prefectului privind constituirea Consiliul Local
  • Servicii cetățeni
      • Autentificare portal(Servicii electronice)
      • Interacționează cu Primăria (e-Funcționar)
      • Consultări publice
      • Grupuri de lucru | opinii
      • Portal instituții subordonate
      • Plăți online
      • Urbanism
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Urbanism
        • Consultare Autorizații de Construire
        • Consultare Certificate de Urbanism
        • Consultare Certificate de atestare edificare/extindere/radiere
        • PUD-uri
        • PUZ-uri
        • PUG
        • Consultare publică PUG
        • Hărți urbanism
        • Documente utile
        • Planul Urbanistic General
        • Regulamente
        • Nomenclator stradal
        • Zonarea Municipiului Brașov
      • Mediu
        • Anunțuri
        • Program curățenie
        • Calitatea aerului
        • Hărți
        • Planuri de acțiune
        • Rapoarte
        • Regulamente
        • Proiecte de mediu
        • Toaletare arbori
        • Tăieri arbori
        • Înscriere în Registrul SIA Colectare și Epurare
        • Programul Rabla Local
      • Financiar
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Taxe și Impozite
        • Prezentare Proiect Buget 2025
        • Proiect Buget
        • Indicatori Buget
        • Buget
        • Situații financiare
        • Buget general consolidat
        • Registru datorie publică
        • Program de investiții
        • Proiecte cultură - sport - social
        • Rating Municipiul Brașov
      • Parcări
        • Anunțuri (parcări reședință)
        • Programări (parcări reședință)
        • Regulamente (parcări reședință)
        • Harta parcări (parcări publice)
      • Transport
        • Anunțuri Transport
        • Interacționează cu Primăria - Transport
        • Actualizare studiu de trafic Brasov
        • Obținere permis LT online
        • Harta transportului public
        • RAT
          • HCL 734/2018 - facilități transport
        • Taxi
      • Evidența persoanelor
        • Interacționează cu Primăria - Evidența persoanelor
        • Programare online
        • Regulament programări online
        • Caută stadiu eliberare Carte de Identitate - SPCLEP BRAȘOV
      • Stare civilă
        • Interacționează cu Primăria - Stare civilă
        • Rezervare data și oră pentru încheierea căsătoriei civile
        • Rezervare dată depunere acte înregistrare naștere nou născut
        • Programare online - transcriere acte din Republica Moldova
      • Juridic
        • Contencios administrativ
          • Legea 10/2001
      • Asociații de proprietari
        • Anunțuri
        • Administratori atestați/autorizați
        • Baza de date asociații de proprietari
        • Formulare
        • Regulamente
        • Legislație
      • Situații de urgență
        • Recomandări și reguli
        • Anunțuri
        • Promo aplicația APEL 112
        • Hotărâri ale Comitetului Local pentru Situații de Urgență al Municipiului Brașov
        • Planuri
        • Pliante
        • Protecție
        • Hartă locații defibrilatoare
      • Patrimoniu și urbanism comercial Valorificare,Reg.Agricol si Fond Funciar
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Patrimoniu și urbanism comercial
      • Asfalt, becuri, curățenie...
      • Chestionar feedback
      • Raportează incidente
      • Depune petiții
      • Înscriere audiență

      • Cerere înscriere/reînscriere în creșă

      • Transparență și liber acces
      • Accesibilitate persoane cu dizabilități
  • Caută
    • În site
      • Căutare particularizată
      În servicii pentru cetățeni
      • Documente și tematici
      • Consultare Certificate de Urbanism
      • Consultare Autorizații de Construire
      • Consultare Certificate de atestare a edificării/extinderii/radierii
      • Căutare document în registratură
      • Registrul de Hotărâri ale Consiliului Local
      • Registrul Dispozitii de Primar
      • Caută stadiu eliberare Carte de Identitate - SPCLEP BRAȘOV
      În Hărți
      • Cauta in harta sectia ta de votare!
      • Harta generală
      • Harta transportului public
      • Harta parcărilor publice
      • Harta spațiilor verzi
      • Harta incidentelor
      • Harta urbanism
      • Harta puncte de interes
      • Hartă salubrizare
      • Hartă WiFi4EU
      • Hartă locații defibrilatoare
  • Contact
  • Monitor oficial local
    • Statutul unității administrativ-teritoriale
    • Regulamente privind procedurile administrative
    • Hotărârile autorității deliberative
    • Dispozițiile autorității executive
    • Documente și informații financiare
    • Alte documente
Brasovcity.ro

Consultare Certificate de Urbanism


Brasovcity.ro

Consultare Autorizații de Construire


Brasovcity.ro

Consultare Certificate de atestare a edificării/extinderii/radierii


Brasovcity.ro

Caută document în registratură


Nota: * Completarea tuturor câmpurilor este obligatorie

Brasovcity.ro

Consultare Registru H.C.L.


Brasovcity.ro

Căutare stadiu eliberare Carte de Identitate


Brasovcity.ro

Consultare Registru Dispoziții Primar

Cu caracter normativ


Primăria Braşov la un click distanţă

URBANISM



  • AUTORIZĂRI CONSTRUCȚII

  • PUD/PUZ/BRANȘAMENTE/
    RACORDĂRI REȚELE EDILITARE/
    NOMENCLATURĂ STRADALĂ

OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU CONSTRUCŢII IMOBILE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU ORGANIZĂRI DE EVENIMENTE CULTURAL - SPORTIVE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE AUTORIZAŢIE DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ
OBŢINERE CERTIFICAT DE ATESTARE EDIFICARE CONSTRUCŢIE
ADEVERINŢĂ PRIVIND MODALITATEA DE ÎNTABULARE A CONSTRUCŢIILOR REALIZATE ÎNAINTE DE ANUL 1958
ADEVERINȚĂ DESFIINȚARE
ADEVERINȚĂ RADIERE CONSTRUCȚIE DIN C.F. (IMOBILE DESFIINȚATE FĂRĂ A.D.)
LEGALIZARE CONSTRUCŢII REALIZATE FĂRĂ AUTORIZAŢIE DE CONSTRUIRE
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE
PRELUNGIRE CERTIFICAT DE URBANISM
PRELUNGIRE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE
ANUNȚ ÎNCEPERE LUCRĂRI

HARTĂ URBANISM
OBŢINERE CERTIFICAT DE NOMENCLATURĂ STRADALĂ ŞI ADRESĂ
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE AUTORIZAŢIE PENTRU EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ- – EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE – EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU CONSTRUIRE DRUMURI/STRĂZI NOI
OBȚINERE AUTORIZAȚIE PENTRU CONSTRUIRE DEUMURI/STRĂZI NOI (ILUMINAT STRADAL, SEMAFORIZĂRI, GIRAȚII)
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ – STRĂZI
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE – STRĂZI
AVIZARE TEMĂ DE PROIECTARE PENTRU PUD (PUZ)
CERERE PENTRU EMITEREA AVIZULUI DE OPORTUNITATE (P.U.Z)
APROBARE PUD (PUZ)
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU DEZLIPIRE, ALIPIRE IMOBILE, ÎNSCRIERE SERVITUTE (DOCUMENT DE INFORMARE)
PRELUNGIRE CERTIFICAT DE URBANISM
PRELUNGIRE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE
ANUNȚ ÎNCEPERE LUCRĂRI

HARTĂ URBANISM

Primăria Braşov la un click distanţă

EVIDENTA PERSOANELOR

Despre Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor
www.spclepbv.ro

EVIDENȚA PERSOANELOR - Programări online
Programare online Carte de Identitate SIMPLĂ sau provizorie – Serviciul Evidenţa Persoanelor (apasă aici)
Programare online Carte de Identitate ELECTRONICĂ – Serviciul Evidenţa Persoanelor (apasă aici)
Cautare Stadiu Eliberare Carte de Identitate (apasă aici)

Depunerea cererii pentru emiterea actului de identitate, se poate face în baza unei programări online SAU a unui bon de ordine emis zilnic de ordonatorul amplasat în incinta serviciului, începând cu ora 8:15. Persoanele care au programare on-line, se regăsesc pe liste afișate și NU au nevoie de bon de ordine de la ordonatorul numeric aflat în incinta instituției.

Va rugăm să consultați Regulamentul programărilor online – Serviciul Public Local de Evidență a Persoanelor Brașov

Anunț privind termenele  de eliberare ale actelor de identitate

  • Termenul de soluționare a cererilor pentru eliberarea actelor de identitate este de 10 zile lucrătoare de la data înregistrării cererii.
  • În cazul cererilor care necesită verificări suplimentare (prin structurile de poliție de ordine publică sau în cazul solicitării duplicatelor certificatelor/extraselor  de stare civilă din alte localități), termenul de soluționare a cererilor pentru eliberarea actelor de identitate este de până la 30 de zile, ce poate fi prelungit cu încă 15 zile.
  • În cazul cetățenilor aflați într-o situație deosebită ce poate justifica solicitarea eliberării actului de identitate într-un termen mai scurt decât cel stabilit (ex.:motive medicale, deplasarea urgentă în altă localitate sau în alt stat, susținerea unor concursuri/examene, efectuarea unor operațiuni notariale/bancare/poștale, etc.), aceștia pot solicita directorului executiv al SPCLEP aprobarea pentru eliberarea actului de identitate într-un termen mai scurt decât cel stabilit. Cererea motivată pentru eliberarea actului de identitate, pentru astfel de situații, se depune la lucrătorul de evidență care instrumentează lucrarea sau, după caz, la Ghișeul Eliberări-Informații, cu referire la cererea inițială depusă.
  • În situații de urgență, cetățenii se pot adresa și Direcției Județene Comunitare de Evidență a Persoanelor Brașov, cu sediul în Mun. Brașov, str. Nicolae Titulescu nr. 28.
Evidența persoanelor - Acte necesare
Eliberare carte de identitate expirare, preschimbare, schimbare domiciliu
Eliberare carte de identitate pierdere, furt, distrugere, deteriorare
Eliberare carte de identitate schimbare nume - prenume
Eliberare carte de identitate minorilor cu vârsta cuprinsă între 14 și 18 ani
Eliberarea actelor de identitate persoanelor netransportabile
Eliberarea cărții de identitate la schimbarea domiciliului din străinătate în România
Eliberarea cărții de identitate provizorii în cazul în care solicitantul actului de identitate nu deține toate documentele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate
Eliberare carte de identitate provizorie pentru cetățenii români cu domiciliul în străinătate și reședința în România
Solicitare înscriere viză reședință (Flotant)
Eliberarea adeverinţei privind istoricul de domicilii - cnp - acte de identitate emise
Eliberarea certificatului privind domiciliul din registrul național de evidență a persoanelor, precum și a formularului standard multilingv care însoţeşte certificatul privind domiciliul, necesare în străinătate
Furnizarea din R.N.E.P. a datelor cu caracter personal privind persoanele fizice
Dovada adresei de domiciliu sau reședință
Acordarea sau redobândirea cetățeniei române

Primăria Braşov la un click distanţă

TRANSPORT


ELIBERARE PERMIS DE LIBERĂ TRECERE
OBȚINERE CARD – LEGITIMAŢIE PENTRU PERSOANĂ CU HANDICAP
AVIZUL COMISIEI DE CIRCULAŢIE/ADMINISTRATOR DRUM
ELIBERARE AUTORIZAŢIE DE TRANSPORT ÎN REGIM DE TAXI (PERSOANE SAU MĂRFURI)
ELIBERARE AUTORIZAŢIE TAXI (TRANSPORT PERSOANE ÎN REGIM DE TAXI)
ELIBERARE AUTORIZAŢIE TAXI (TRANSPORT BUNURI ŞI MĂRFURI ÎN REGIM DE TAXI)
ELIBERAREA AUTORIZAŢIEI DE TRANSPORT MODIFICATĂ
OBŢINEREA AUTORIZAŢIEI DE DISPECERAT TAXI
MODIFICAREA AUTORIZAŢIEI TAXI CA URMARE A ÎNLOCUIRII AUTOVEHICULULUI CARE EXECUTĂ TRANSPORT PERSOANE ÎN REGIM DE TAXI
MODIFICAREA AUTORIZAŢIEI TAXI CU OCAZIA TRECERII AUTOVEHICULULUI DIN LEASING ÎN PROPRIETATE
PRELUNGIREA AUTORIZAŢIEI TAXI
VIZAREA AUTORIZAŢIEI DE TRANSPORT
ELIBERARE DUPLICAT AUTORIZAŢIE DE TRANSPORT/AUTORIZAŢIE TAXI
RETRAGERE AUTORIZAȚIE DE TRANSPORT
RETRAGERE AUTORIZAŢIE TAXI
CAZIER DE CONDUITĂ PROFESIONALĂ PENTRU TAXIMENTRIST SAU PENTRU PERSOANA DESEMNATĂ
DOVADA ÎNSCRIERII ÎN BAZĂ DE DATE
ELIBERARE LISTĂ DE TARIFE VIZATĂ PENTRU FIECARE AUTOVEHICUL TAXI

Primăria Braşov la un click distanţă

TAXE ȘI IMPOZITE


  • Persoane juridice

  • Persoane fizice

DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A CLADIRILOR PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE FISCALĂ PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE TEREN PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A TERENURILOR PENTRU PERSOANE JURIDICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE JURIDICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A MIJLOACELOR DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARAȚIE DECONT PRIVIND SUMELE ÎNCASATE REPREZENTÂND TAXA SPECIALĂ PENTRU PROMOVAREA TURISTICĂ A MUNICIPIULUI BRAȘOV
DECLARAȚIE TAXĂ SALVAMONT
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE SPECTACOLE PERSOANE JURIDICE
STABILIREA TAXEI DE AFIȘAJ ÎN SCOP DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE
DECLARAŢIE PENTRU STABILIREA TAXEI DE SERVICII DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE
DEPUNEREA UNEI CONTESTAȚII
SOLICITARE DE COMPENSARE SAU RESTITUIRE

CERTIFICAT FISCAL PERSOANE JURIDICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A CLADIRILOR PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE TEREN PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A TERENURILOR PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A MIJLOACELOR DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA UNEI CERERI ÎN VEDEREA SCUTIRII DE LA PLATA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE, TEREN, MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE FIZICE
DECLARAȚIE DECONT PRIVIND SUMELE ÎNCASATE REPREZENTÂND TAXA SPECIALĂ PENTRU PROMOVAREA TURISTICĂ A MUNICIPIULUI BRAȘOV
DECLARAȚIE TAXĂ SALVAMONT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE SPECTACOLE PERSOANE FIZICE
STABILIREA TAXEI DE AFIȘAJ ÎN SCOP DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE PENTRU PERSOANE FIZICE
SOLICITARE TRANSFER DOSAR AUTO PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA UNEI CONTESTAȚII PENTRU PERSOANE FIZICE
SOLICITARE DE COMPENSARE SAU RESTITUIRE PENTRU PERSOANE FIZICE
CERERE PENTRU ELIBERAREA UNEI DOVEZI DE PLATĂ PENTRU PERSOANE FIZICE

CERTIFICAT FISCAL PENTRU PERSOANE FIZICE

Primăria Braşov la un click distanţă

DOMENIUL PUBLIC


CERERE PARTENERIAT PENTRU ORGANIZARE EVENIMENTE ÎMPREUNĂ CU MUNICIPIUL BRAȘOV
OBȚINERE PARCARE DE REȘEDINȚĂ
OBŢINERE ABONAMENT PENTRU OCUPARE DOMENIUL PUBLIC P.J.
OBȚINERE ACORD OCUPARE DOMENIULUI PUBLIC PENTRU ORGANIZAŢII NON PROFIT
OBȚINERE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
PRELUNGIRE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
OBŢINERE AVIZ DE TĂIERE SAU TOALETARE ARBORI
AVIZ DE PRINCIPIU PENTRU EXECUTAREA BRANŞAMENTELOR
APROBARE DE SĂPĂTURĂ
ÎNSCRIERE ÎN PROGRAMUL NAȚIONAL DE REABILITARE TERMICĂ
FORMULAR ONLINE - AVIZ DE SĂPĂTURI ÎN REGIM DE URGENŢĂ
FORMULAR ONLINE - AVIZ DE SĂPĂTURI ÎN REGIM DE URGENŢĂ INTERVENŢIE
CERERE INCHIRIERE LOC DE PARCARE PENTRU BICICLETE

Primăria Braşov la un click distanţă

STARE CIVILĂ

Despre Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor
www.spclepbv.ro

NAȘTERI - Programări online
Rezervare dată depunere acte înregistrare naștere nou născut
NAȘTERI - Acte necesare
Înregistrarea nașterii copilului conceput în cadrul căsătoriei
Înregistrarea naşterii copilului din afara căsătoriei - mamă necăsătorită sau divorţată sau văduvă
Înregistrarea naşterii copilului din afara căsătoriei când declaraţia de recunoaştere se face în momentul înregistrării naşterii – părinţi necăsătoriţi
Înregistrarea naşterii copilului în situaţia în care unul dintre părinţi sau ambii sunt cetăţeni străini
Înregistrarea naşterii copilului în situaţia în care mama copilului are vârsta sub 14 ani, iar tatăl nu recunoaşte copilul
Înregistrarea tardivă a naşterii copiilor cu vârsta cuprinsă între 14 şi 18 ani
Înregistrarea tardivă a naşterii persoanei majore
CĂSĂTORII - Programări online
Rezervare data și oră pentru încheierea căsătoriei civile
CĂSĂTORII - Acte necesare
Acte necesare pentru încheierea căsătoriei cu un cetăţean român
Acte necesare pentru încheierea căsătoriei cu un cetăţean străin
Înscrierea divorţului pronunţat la autorităţile române
DECESE - Acte necesare
Deces
ARHIVĂ - ELIBERĂRI CERTIFICATE STARE CIVILĂ, LIVRETE DE FAMILIE ȘI OPERARE MENȚIUNI - Acte necesare
Preschimbare certificate de stare civilă
Eliberare duplicate certificate de stare civilă
Eliberare adeverinţe de stare civilă ( anexa 9)
Eliberare extrase multilingve
Întocmirea sesizării pentru deschiderea procedurii succesorale de pe urma unui defunct
Tăgadă paternitate, recunoaştere paternitate, purtare nume
Actualizări livrete de familie
TRANSCRIERI, SCHIMBĂRI DE NUME, RECTIFICĂRI, ÎNSCRIERI MENȚIUNI DIN STRĂINĂTATE, DIVORȚURI ADMINISTRATIVE - Programări online
Programare online – transcriere acte din Republica Moldova și Ucraina
Deblocarea calendarului se efectuează  AUTOMAT  la  ÎNCEPUTUL  fiecărei luni pentru luna următoare conform Regulamentului.
..
.

Prin adresa nr. 2182 din 05.02.2024, DIRECȚIA JUDEȚEANĂ COMUNITARĂ DE EVIDENȚĂ A PERSOANELOR BRAȘOV,

ne comunică următoarele:

” Prin Hotărârea nr. 494 din 22.12.2023 – privind stabilirea taxelor și tarifelor de interes județean pentru anul 2024,

Consiliul județean Brașov a stabilit următoarele taxe speciale pentru avizarea transcrierilor:

  • 219 lei – Taxă pentru avizarea transcrierii în registrele de stare civilă române a actelor de stare civilă ale cetățenilor români, întocmite de autoritățile străine, în termen de 30 zile de la data înregistrării documentației.
  • 439 lei – Taxă pentru avizarea transcrierii în registrele de stare civilă române a actelor de stare civilă ale cetățenilor români, întocmite de autoritățile străine, în regim de urgență.
  • 295 lei – Taxă pentru soluționarea cererii de schimbare a numelui și/sau prenumelui  pe cale administrativă, în termen de 30 de zile de la data înregistrării documentației.

* Plățile se vor efectua în contul: RO77TREZ13121360206XXXXX, deschis la Trezoreria Brașov, BENEFICIAR JUDEȚUL BRAȘOV – Cod de identificare fiscală 4384150 (pe ordinul de plată va fi înscrisă obligatoriu mențiunea – taxă transcriere, precum și numele titularului actului).”

TRANSCRIERI, SCHIMBĂRI DE NUME, RECTIFICĂRI, ÎNSCRIERI MENȚIUNI DIN STRĂINĂTATE, DIVORȚURI ADMINISTRATIVE - Acte necesare
Transcriere certificat de naştere
Transcriere certificat de căsătorie
Transcriere certificat de deces
Transcriere certificat de naştere - Republica Moldova
Transcriere certificat de căsătorie - Republica Moldova
Desfacerea căsătoriei prin divorţ pe cale administrativă
Înscrierea menţiunii de divorţ pronunţat în străinătate
Înscrierea menţiunii de căsătorie şi divorţ intervenite în străinătate
Înscrierea menţiunii de căsătorie şi deces intervenite în străinătate
Înscrierea menţiunii de deces intervenit în străinătate
Schimbarea numelui de familie şi - sau a prenumelui pe cale administrativă
Înscrierea menţiunii de schimbare a numelui - prenumelui intervenite în străinătate
Schimbarea numelui de familie şi - sau a prenumelui pe cale administrativă cetăţean român cu domiciliul în străinătate  
Înscriere prin menţiune pe marginea actelor de stare civilă a numelui de familie şi - sau a prenumelui retradus sau cu ortografia limbii materne 
Rectificarea actelor de stare civilă

Primăria Braşov la un click distanţă

PATRIMONIU ȘI CADASTRU


CONCESIONAREA UNUI TEREN DE MAXIM 10 MP ÎN VEDEREA REALIZĂRII UNUI ACCES DIN EXTERIOR
CONCESIONAREA UNUI TEREN PENTRU EXTINDEREA CONSTRUCȚIILOR PE TERENURI ALĂTURATE
ÎNCHIRIERE LOCUINȚE PRIN A.N.L. – TINERI ȘI FAMILII DE TINERI ÎN VÂRSTĂ DE PÂNĂ LA 35 ANI
OBȚINERE DECIZIE DE ATRIBUIRE TEREN
OBȚINERE ADEVERINŢĂ INTRAVILAN/EXTRAVILAN
OBȚINERE ADEVERINȚĂ FOND FUNCIAR
OBȚINERE CERTIFICAT DE PRODUCĂTOR
EXERCITAREA DREPTULUI DE PREEMŢIUNE
ACCEPTAREA DONAŢIILOR DE CĂTRE MUNICIPIUL BRAŞOV PRIN CONSILIUL LOCAL
CONTRACT ARENDĂ
SUBVENŢII ÎN AGRICULTURĂ
ANEXE PRIVIND RECEPŢIA LUCRĂRILOR DE CADASTRU
PROPUNERE ACORDARE DESPĂGUBIRI - VETERENI DE RĂZBOI (MOŞTENITORI)
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM DECRETULUI-LEGE NR. 189/2000
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM DECRETULUI-LEGE NR. 118/1990
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM LEGII NR. 341/2004
SOLICITARE LOCURI ÎNHUMARE – PAUPERI

Primăria Braşov la un click distanţă

TUTELĂ


PROCEDURA EFECTUĂRII ANCHETEI SOCIALE PENTRU ACORDAREA DREPTURILOR CUVENITE COPILULUI ÎN SITUAȚIA PĂRINȚILOR NECĂSĂTORIȚI

Primăria Braşov la un click distanţă

SERVICII SOCIALE


DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ

Primăria Braşov la un click distanţă

ÎNSCRIERE ÎN AUDIENȚĂ


FORMULAR ÎNSCRIERE ÎN AUDIENȚĂ

Primăria Braşov la un click distanţă

TRANSPARENȚĂ ȘI LIBER ACCES


Aceasta actiune este permisa doar daca sunteti inregistrat in contul dumneavoastra
Depune solicitare privind liberul acces la informaţii de interes public, cf.Legii nr.544/2001
Proiecte de hotărâre în dezbatere publică

Primăria Braşov la un click distanţă

DEPUNE PETIȚII (reglementate de OG nr.27/2002)


DEPUNE PETIȚII (reglementate de OG nr.27/2002)

Primăria Braşov la un click distanţă

ACTIVITĂȚI ECONOMICE
(ACORDURI DE FUNCȚIONARE)


OBȚINERE ACORD OCUPARE DOMENIULUI PUBLIC PENTRU ORGANIZAŢII NON PROFIT
OBȚINERE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
PRELUNGIRE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE

Primăria Braşov la un click distanţă

MEDIU


Programul Rabla Local

Brasovcity.ro

Starea vremii - Brașov


meteoblue

meteoblue

meteoblue
Brasovcity.ro

Căutare particularizată


Harta generală


Deschide în fereastră nouă

Harta transportului public


Deschide în fereastră nouă

Harta parcărilor publice


Deschide în fereastră nouă

Harta spațiilor verzi


Deschide în fereastră nouă

Harta urbanism


Deschide în fereastră nouă

Harta puncte de interes


Deschide în fereastră nouă

Harta sectia ta de votare


Deschide în fereastră nouă

Hartă salubrizare


Deschide în fereastră nouă

Hartă WiFi4EU


Deschide în fereastră nouă

Hartă locații defibrilatoare


Deschide în fereastră nouă

Licitaţii publice de vânzare / închiriere
Primăria Municipiului Brașov

  • Acasă
  • Licitaţii publice de vânzare / închiriere

Licitaţii publice de vânzare / închiriere

 Acces rapid

  • Licitaţii publice de vânzare / închiriere

Acces rapid

Acces rapid


  • Licitaţii publice de vânzare / închiriere

Licitaţii publice de vânzare / închiriere

27-02-2025 ora 11:00
  Vezi în pagină separată  

Termenul limită de depunere a ofertelor: 27.02.2025 ora 11:00
Termen limită pentru depunerea solicitărilor de clarificare: 11.02.2025 ora 14:30

ANUNȚ DE LICITAȚIE PUBLICĂ

În vederea ducerii la îndeplinire a prevederilor Hotărârii Consiliului Local Brașov nr. 417/2024, Municipiul Brașov, cu sediul în Municipiul Brașov, Bulevarrdul Eroilor nr. 8, județul Brașov, cod fiscal: 4384206, www.brașovcity.ro, telefon: +40752103067 și +40268416550, persoană contact – Stoian Raluca, organizează licitație publică privind concesionarea lotului format din Cabinetele nr. 5 și nr. 6, în suprafață totală de 55,69 mp, situate în Municipiul Brașov, Strada Cometei nr. 1, identificate prin: - CF nt. 134393-C1-U5 Brașov, nr. cad. 134393-C1-U5, reprezentând ... (click pentru detalii)

Brasovcity.ro

Licitaţii publice de vânzare / închiriere: 27-02-2025 ora 11:00

  Vezi în pagină separată  

Termen limită pentru depunerea solicitărilor de clarificare: 11.02.2025 ora 14:30
Termenul limită de depunere a ofertelor: 27.02.2025 ora 11:00

ANUNȚ DE LICITAȚIE PUBLICĂ

În vederea ducerii la îndeplinire a prevederilor Hotărârii Consiliului Local Brașov nr. 417/2024, Municipiul Brașov, cu sediul în Municipiul Brașov, Bulevarrdul Eroilor nr. 8, județul Brașov, cod fiscal: 4384206, www.brașovcity.ro, telefon: +40752103067 și +40268416550, persoană contact – Stoian Raluca, organizează licitație publică privind concesionarea lotului format din Cabinetele nr. 5 și nr. 6, în suprafață totală de 55,69 mp, situate în Municipiul Brașov, Strada Cometei nr. 1, identificate prin:
- CF nt. 134393-C1-U5 Brașov, nr. cad. 134393-C1-U5, reprezentând „Laborator”, în suprafață utilă de 10,23 mp, cu cota de 2,28 din părțile comune: terenul construit și neconstruit cu nr. cad. 134393 de 970 mp, fundațiile zidurile, branșamentele la rețelele edilitare, acoperișul tip terasă, holurile, 2 depozite, boxa (TE), anexa; grupurile sanitare, boxa, casa scării, sp.administrativ, vestiar tehniceni, turnare, scara serviciu + scara;
- CF nr. 134393-C1-U15 Brașov, nr. cad, 134393-C1-U15 reprezentând „Cabinet Medical Stomatologic”, în suprafață utilă de 17,31 mp, cu cota de 3,85 din părțile comune: terenul construit și neconstruit cu nr. cad. 134393 de 970 mp, fundațiile zidurile, branșamentele la rețelele edilitare, acoperișul tip terasă, holurile, 2 depozite, boxa (TE), anexa; grupurile sanitare, boxa, casa scării, sp.administrativ, vestiar tehniceni, turnare, scara serviciu + scara.
Prețul de pornire al licitației publice, conform Raportului de evaluare întocmit de Societatea DANINA STAR SRL, aprobat prin HCL nr. 410 din 28.06.2024, este de 1007,27 euro/an/lot format din Cabinetele nr. 5 și nr. 6 în suprafață totală de 55,69 mp.
Documentația de atribuire care conține: Caietul de sarcini, Fișa de date a procedurii, Contractul de concesiune, Formulare, pe suport de hârtie se poate achiziționa de la Centrul de Informații pentru Cetățeni, masa nr. 4 sau nr. 5, din cadrul Primăriei Municipiului Brașov, contra sumei de 25 lei, de luni până joi între orele 8:00 – 16:00 și vineri între orele 8:00 – 13:00, prețul acestuia urmând să se achite la casieria Primăriei Municipiului Brașov din incinta Primăriei Brașov, B-dul Eroilor nr. 8.
Documentația de atribuire se poate obține și gratuit în format electronic de pe site-ul Primăriei Brașov: www.brasovcity.ro, din Secțiunea „Licitații publice de vânzare/închiriere.”
Informații suplimentare se pot obține de la Serviciul Administrare Patrimoniu și Urbanism Comercial, camera 119, din cadrul Primăriei Municipiului Brașov, telefon 0268/416550, interior 375, persoana de contact Raluca Stoian.
Data limită până la care se pot solicita clarificări este 11.02.2025, ora 14:30
Municipiul Brașov va răspunde la clarificările solicitate în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data înregistrării solicitărilor.
Data limită pentru depunerea ofertelor este 27.02.2025, ora 11:00.
Ofertantul are obligația de a elabora oferta în conformitate cu prevederile Documentației de atribuire.
Ofertele se redactează în limba română.
Oferta are caracter obligatoriu, din punct de vedere al conținutului, pe toată perioada sa de valabilitate, respectiv 90 de zile de la data înregistrării ei.
Fiecare participant poate depune numai o singură ofertă. Riscurile legate de transmiterea ofertei, inclusiv forța majoră, cad în sarcina persoanei interesate.
Oferta depusă la o altă adresă a Primăriei Brașov decât cea stabilită sau după expirarea datei limită pentru depunere se returnează nedeschisă
Ofertele se depun și se înregistrază la sediul Primăriei Municipiului Brașov, din Brașov, B-dul Eroilor nr. 8, județul Brașov, la Centrul Informații Cetățeni – Primăria Brașov, în ordinea primirii lor, precizându-se data și ora, într-un singur exemplar semnat de ofertant, în două plicuri sigilate, unul exterior și unul interior.
Pe plicul exterior se va indica: Numele și adresa autorității contractante: „Primăria Municipiului Brașov, B-dul Eroilor nr. 8, Brașov, Județul Brașov”, precum și obiectul licitației pentru care este depusă oferta, respectiv: „Licitație publică de concesionare a lotului format din Cabinetele nr. 5 și nr. 6, în suprafață totală de 55,69 mp, situate în Municipiul Brașov, Str. Cometei nr. 1.”, precum și datele de identificare ale ofertantului.
Acesta va trebui să conțină:
-Formularele F1 și F2 din documentația de atribuire, semnate de ofertant, fără îngroșări, ștersături sau modificări;
-Acte doveditoare privind calitățile și capacitățile ofertantului, respectiv: actele menționate la punctul III.2.1.a din Fișa de date, parte integrantă din documentația de atribuire.
- Acte doveditoare privind intrarea în posesia caietului de sarcini, respectiv. copia chitanței cu care s-a achiziționat Caietul de sarcini sau prima pagină a Caietului de sarcini, descărcat de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov;
- Dovada achitării garanției de participare la licitație;
- Formularele 3,4,5 din documentația de atribuire;
Ofertantul trebuie să constituie garanția pentru participare, în sumă de 5.000 lei .
Ofertantul trebuie să precizeze pe documentul doveditor al plății garanției de participare obiectul licitației, respectiv: „Licitația publică de concesionare a lotului format din Cabinetele nr. 5 și nr. 6, situate în Municipiul Brașov, Str. Cometei nr. 1.” .
Garanția pentru participare poate fi constituită prin ordin de plată în contul organizatorului licitației, respectiv contul: RO06.TREZ.1315.006X.X00.0170 deschis la Trezorerie Brașov, cod fiscal 4384206.
Ofertele care nu sunt însoțite de dovada constituirii garanției pentru participare vor fi respinse.
Organizatorul procedurii are dreptul de a vira garanția pentru participare în bugetul propriu, ofertantul pierzând suma constituită, atunci când acesta din urmă se află în oricare dintre următoarele situații:
a) își retrage oferta în perioada de valabilitate a acesteia;
b) oferta sa fiind stabilită câștigătoare, refuză să semneze contractul de închiriere în perioada de valabilitate a ofertei;
c) înainte de semnarea contractului de închiriere nu achită garanția de bună plată, care reprezintă contravaloarea unei redevențe anuale.
Garanția pentru participare constituită de ofertantul a cărui ofertă a fost stabilită ca fiind câștigătoare se restituie de către organizatorul licitației în cel mult 5 zile lucrătoare de la data la care ofertantul a făcut dovada constituirii garanției de bună plată al cărui nivel este de 1 (una) redevență adjudecată.
Garanția pentru participare, constituită de ofertanți ale căror oferte nu au fost stabilite ca fiind câștigătoare, se returnează de către organizatorul procedurii în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la data expirării termenului pentru depunerea eventualelor contestații (5 zile de la data transmiterii adresei Primăriei Municipiului Brașov, privind rezultatul licitației).
Pe plicul interior, care conține oferta propriu zisă, se înscriu numele sau denumirea ofertantului, precum și domiciliul sau sediul social al acestuia, după caz.
Acesta conține Formularul 6 , din documentația de atribuire.
Ședința publică de deschidere a ofertelor se va desfășura la sediul Primăriei Municipiului Brașov, din Brașov, B-dul Eroilor nr. 8, Județul Brașov, în data de 27 februarie 2025, ora 12:00.
În cazul în care, în urma publicării anunțului de licitație nu au fost depuse cel puțin două oferte valabile, U.A.T. – Municipiul Brașov este obligat să anuleze procedura și să organizeze o nouă licitație.
Adjudecarea licitației se va face în favoarea ofertei cu cel mai mare nivel al redevenței, exprimat în euro (fără TVA)/lună/lot cabinete medicale nr. 5 și nr. 6.
Clasamentul ofertelor se stabilește prin ordonarea crescătoare a ofertelor respective, oferta câștigătoare fiind cea de pe primul loc, respectiv cea cu nivelul cel mai mare al redevenței.
În cazul în care două sau mai multe oferte sunt situate pe primul loc, autoritatea contractantă va solicita ofertanților o nouă propunere financiară, iar contractul va fi atribuit ofertantului a cărui nouă propunere financiară are prețul cel mai mare.
Soluționarea litigiilor este de competența Tribunalului Brașov, iar termenul de contestație este de 10 zile de la data primirii adresei Primăriei Municipiului Brașov, privind rezultatul licitației.

DOCUMENTE ANEXATE

  • Documentație

ETAPA - Documentație


Documentatie de atribuire.pdf
20-01-2025 ora 11:00
  Vezi în pagină separată  

Termenul limită de depunere a ofertelor: 20.01.2025 ora 11:00
Termen limită pentru depunerea solicitărilor de clarificare: 10.01.2025 ora 15:00

LICITAȚIE PUBLICĂ DE ÎNCHIRIERE

1. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: se scoate la licitație spațiul, în suprafață de 43 mp, cu destinația de servicii complementare (spațiu destinat servirii băuturilor) din cadrul imobilului Centrul de Agrement și Divertisment Poiana Brașov, situat în Poiana Brașov, str. Valea Dragă nr. 2A, aparținând domeniului privat al Municipiului Brașov și administrat de către Serviciului Public Local Salvamont, Agrement și Parking. Închirierea se face conform ... (click pentru detalii)

Brasovcity.ro

Licitaţii publice de vânzare / închiriere: 20-01-2025 ora 11:00

  Vezi în pagină separată  

Termen limită pentru depunerea solicitărilor de clarificare: 10.01.2025 ora 15:00
Termenul limită de depunere a ofertelor: 20.01.2025 ora 11:00

LICITAȚIE PUBLICĂ DE ÎNCHIRIERE

1. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: se scoate la licitație spațiul, în suprafață de 43 mp, cu destinația de servicii complementare (spațiu destinat servirii băuturilor) din cadrul imobilului Centrul de Agrement și Divertisment Poiana Brașov, situat în Poiana Brașov, str. Valea Dragă nr. 2A, aparținând domeniului privat al Municipiului Brașov și administrat de către Serviciului Public Local Salvamont, Agrement și Parking. Închirierea se face conform H.C.L. nr. 205/25.04.2024, republicat prin H.C.L. nr. 395/28.06.2024 și prevederilor Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 57/03.07.2019 privind Codul administrativ.
2. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Serviciul Public Local Salvamont, Agrement și Parking, str. Poiana Doamnei NR.20B, Brașov, județul Brașov, telefon 0368103194, fax 0368103194, email: office@salvamontbrasov.ro.
3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: documentația de atribuire se obține la cerere în format electronic de la compartiment resurse umane, juridic, achiziții publice, adresa de e-mail: office@salvamontbrasov.ro.
3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: compartiment resurse umane, juridic, achiziții publice, telefon 0368/103.194, adresa de e-mail: office@salvamontbrasov.ro.
3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: gratuit.
3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificărilor: 10/01/2025, ora 15:00.
4. Informații privind ofertele:
4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 20/01/2025, ora 11:00.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Poiana Brașov, str. Poiana Doamnei nr. 20B, județul Brașov.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: 1 exemplar, într-un plic sigilat format A4.
5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 20/01/2025, ora 12:00, la Centrul de Agrement și Divertisment Poiana Brașov, str. Valea Dragă nr.2A, Poiana Brașov, județul Brașov.
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Brașov, localitatea Brașov, str. Bd. 15 Noiembrie nr.45, județul Brașov, telefon 0268/419.615, e-mail: trbrasov@just.ro, cod poștal: 500097.

DOCUMENTE ANEXATE

    Nu există documente anexate.
    15-01-2025 ora 11:00
      Vezi în pagină separată  

    Termenul limită de depunere a ofertelor: 15.01.2025 ora 11:00
    Termen limită pentru depunerea solicitărilor de clarificare: 30.12.2024 ora 12:00

    ANUNȚ DE LICITAȚIE PUBLICĂ

    În vederea ducerii la îndeplinire a prevederilor Hotărârii Consiliului Local Brașov nr. 417/2024, Municipiul Brașov, cu sediul în Municipiul Brașov, Bulevarrdul Eroilor nr. 8, județul Brașov, cod fiscal: 4384206, www.brașovcity.ro, telefon: +040752103067 și +40268416550, persoană contact – Stoian Raluca, organizează licitație publică privind concesionarea lotului format din Cabinetele nr. 5 și nr. 6, în suprafață totală de 55,69 mp, situate în Municipiul Brașov, Strada Cometei nr. 1, identificate prin: - CF nt. 134393-C1-U5 Brașov, nr. cad. 134393-C1-U5, reprezentând ... (click pentru detalii)

    Brasovcity.ro

    Licitaţii publice de vânzare / închiriere: 15-01-2025 ora 11:00

      Vezi în pagină separată  

    Termen limită pentru depunerea solicitărilor de clarificare: 30.12.2024 ora 12:00
    Termenul limită de depunere a ofertelor: 15.01.2025 ora 11:00

    ANUNȚ DE LICITAȚIE PUBLICĂ

    În vederea ducerii la îndeplinire a prevederilor Hotărârii Consiliului Local Brașov nr. 417/2024, Municipiul Brașov, cu sediul în Municipiul Brașov, Bulevarrdul Eroilor nr. 8, județul Brașov, cod fiscal: 4384206, www.brașovcity.ro, telefon: +040752103067 și +40268416550, persoană contact – Stoian Raluca, organizează licitație publică privind concesionarea lotului format din Cabinetele nr. 5 și nr. 6, în suprafață totală de 55,69 mp, situate în Municipiul Brașov, Strada Cometei nr. 1, identificate prin:
    - CF nt. 134393-C1-U5 Brașov, nr. cad. 134393-C1-U5, reprezentând „Laborator”, în suprafață utilă de 10,23 mp, cu cota de 2,28 din părțile comune: terenul construit și neconstruit cu nr. cad. 134393 de 970 mp, fundațiile zidurile, branșamentele la rețelele edilitare, acoperișul tip terasă, holurile, 2 depozite, boxa (TE), anexa; grupurile sanitare, boxa, casa scării, sp.administrativ, vestiar tehniceni, turnare, scara serviciu + scara;
    - CF nr. 134393-C1-U15 Brașov, nr. cad, 134393-C1-U15 reprezentând „Cabinet Medical Stomatologic”, în suprafață utilă de 17,31 mp, cu cota de 3,85 din părțile comune: terenul construit și neconstruit cu nr. cad. 134393 de 970 mp, fundațiile zidurile, branșamentele la rețelele edilitare, acoperișul tip terasă, holurile, 2 depozite, boxa (TE), anexa; grupurile sanitare, boxa, casa scării, sp.administrativ, vestiar tehniceni, turnare, scara serviciu + scara.
    Prețul de pornire al licitației publice, conform Raportului de evaluare întocmit de Societatea DANINA STAR SRL, aprobat prin HCL nr. 410 din 28.06.2024, este de 1007,27 euro/an/lot format din Cabinetele nr. 5 și nr. 6 în suprafață totală de 55,69 mp.
    Documentația de atribuire care conține: Caietul de sarcini, Fișa de date a procedurii, Contractul de concesiune, Formulare, pe suport de hârtie se poate achiziționa de la Centrul de Informații pentru Cetățeni, masa nr. 4 sau nr. 5, din cadrul Primăriei Municipiului Brașov, contra sumei de 20 lei, de luni până joi între orele 8:00 – 16:00 și vineri între orele 8:00 – 13:00, prețul acestuia urmând să se achite la casieria Primăriei Municipiului Brașov din incinta Primăriei Brașov, B-dul Eroilor nr. 8.
    Documentația de atribuire se poate obține și gratuit în format electronic de pe site-ul Primăriei Brașov: www.brasovcity.ro, din Secțiunea „Licitații publice de vânzare/închiriere.”
    Informații suplimentare se pot obține de la Serviciul Administrare Patrimoniu și Urbanism Comercial, camera 119, din cadrul Primăriei Municipiului Brașov, telefon 0268/416550, interior 375, persoana de contact Raluca Stoian.
    Data limită până la care se pot solicita clarificări este 30 decembrie 2024 ora 12:00
    Municipiul Brașov va răspunde la clarificările solicitate în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data înregistrării solicitărilor.
    Data limită pentru depunerea ofertelor este 15.01.2025, ora 11:00.
    Ofertantul are obligația de a elabora oferta în conformitate cu prevederile Documentației de atribuire.
    Ofertele se redactează în limba română.
    Oferta are caracter obligatoriu, din punct de vedere al conținutului, pe toată perioada sa de valabilitate, respectiv 90 de zile de la data înregistrării ei.
    Fiecare participant poate depune numai o singură ofertă. Riscurile legate de transmiterea ofertei, inclusiv forța majoră, cad în sarcina persoanei interesate.
    Oferta depusă la o altă adresă a Primăriei Brașov decât cea stabilită sau după expirarea datei limită pentru depunere se returnează nedeschisă
    Ofertele se depun și se înregistrază la sediul Primăriei Municipiului Brașov, din Brașov, B-dul Eroilor nr. 8, județul Brașov, la Centrul Informații Cetățeni – Primăria Brașov, în ordinea primirii lor, precizându-se data și ora, într-un singur exemplar semnat de ofertant, în două plicuri sigilate, unul exterior și unul interior.
    Pe plicul exterior se va indica: Numele și adresa autorității contractante: „Primăria Municipiului Brașov, B-dul Eroilor nr. 8, Brașov, Județul Brașov”, precum și obiectul licitației pentru care este depusă oferta, respectiv: „Licitație publică de concesionare a lotului format din Cabinetele nr. 5 și nr. 6, în suprafață totală de 55,69 mp, situate în Municipiul Brașov, Str. Cometei nr. 1.” .
    Acesta va trebui să conțină:
    -Formularele F1 și F2 din documentația de atribuire, semnate de ofertant, fără îngroșări, ștersături sau modificări;
    -Acte doveditoare privind calitățile și capacitățile ofertantului, respectiv: actele menționate la punctul III.2.1.a din Fișa de date, parte integrantă din documentația de atribuire.
    - Acte doveditoare privind intrarea în posesia caietului de sarcini, respectiv. copia chitanței cu care s-a achiziționat Caietul de sarcini sau prima pagină a Caietului de sarcini, descărcat de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov;
    - Dovada achitării garanției de participare la licitație;
    - Formularele 3-5 din documentația de atribuire;
    Ofertantul trebuie să constituie garanția pentru participare, în sumă de 5.000 lei.
    Ofertantul trebuie să precizeze pe documentul doveditor al plății garanției de participare obiectul licitației, respectiv: „Licitația publică de concesionare a lotului format din Cabinetele nr. 5 și nr. 6, situate în Municipiul Brașov, Str. Cometei nr. 1.” .
    Garanția pentru participare poate fi constituită prin ordin de plată în contul organizatorului licitației, respectiv contul: RO06.TREZ.1315.006X.X00.0170 deschis la Trezorerie Brașov, cod fiscal 4384206.
    Ofertele care nu sunt însoțite de dovada constituirii garanției pentru participare vor fi respinse.
    Organizatorul procedurii are dreptul de a vira garanția pentru participare în bugetul propriu, ofertantul pierzând suma constituită, atunci când acesta din urmă se află în oricare dintre următoarele situații:
    a) își retrage oferta în perioada de valabilitate a acesteia;
    b) oferta sa fiind stabilită câștigătoare, refuză să semneze contractul de închiriere în perioada de valabilitate a ofertei;
    c) înainte de semnarea contractului de închiriere nu achită garanția de bună plată, care reprezintă contravaloarea unei redevențe anuale.
    Garanția pentru participare constituită de ofertantul a cărui ofertă a fost stabilită ca fiind câștigătoare se restituie de către organizatorul licitației în cel mult 5 zile lucrătoare de la data la care ofertantul a făcut dovada constituirii garanției de bună plată al cărui nivel este de 1 (una) redevență adjudecată.
    Garanția pentru participare, constituită de ofertanți ale căror oferte nu au fost stabilite ca fiind câștigătoare, se returnează de către organizatorul procedurii în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la data expirării termenului pentru depunerea eventualelor contestații (5 zile de la data transmiterii adresei Primăriei Municipiului Brașov, privind rezultatul licitației).
    Pe plicul interior, care conține oferta propriu zisă, se înscriu numele sau denumirea ofertantului, precum și domiciliul sau sediul social al acestuia, după caz.
    Acesta conține Formularul 6, din documentația de atribuire.
    Ședința publică de deschidere a ofertelor se va desfășura la sediul Primăriei Municipiului Brașov, din Brașov, B-dul Eroilor nr. 8, Județul Brașov, în data de 15 ianuarie 2025, ora 12:00.
    În cazul în care, în urma publicării anunțului de licitație nu au fost depuse cel puțin două oferte valabile, U.A.T. – Municipiul Brașov este obligat să anuleze procedura și să organizeze o nouă licitație.
    Adjudecarea licitației se va face în favoarea ofertei cu cel mai mare nivel al redevenței, exprimat în euro (fără TVA)/lună/lot cabinete medicale nr. 5 și nr. 6.
    Clasamentul ofertelor se stabilește prin ordonarea crescătoare a ofertelor respective, oferta câștigătoare fiind cea de pe primul loc, respectiv cea cu nivelul cel mai mare al redevenței.
    În cazul în care două sau mai multe oferte sunt situate pe primul loc, autoritatea contractantă va solicita ofertanților o nouă propunere financiară, iar contractul va fi atribuit ofertantului a cărui nouă propunere financiară are prețul cel mai mare.
    Soluționarea litigiilor este de competența Tribunalului Brașov, iar termenul de contestație este de 10 zile de la data primirii adresei Primăriei Municipiului Brașov, privind rezultatul licitației.
    Anunțul de licitație a fost transmis către instituțiile abilitate, în vederea publicării, după cum urmează
    - Monitorul Oficial – Partea a VI-a 10.12.2024;
    - Transilvania Expres:12.12.2024;
    - Jurnalul Național:12.12.2024;

    DOCUMENTE ANEXATE

    • Documentatie
    • Raspuns clarificari

    ETAPA - Documentatie


    Caiet de sarcini.pdf
    Contract de concesiune (model).pdf
    Documentatie de atribuire.pdf
    Fisa de date.pdf
    Formulare.pdf

    ETAPA - Raspuns clarificari


    Raspuns clarificari.pdf
    09-09-2024 ora 12:00
      Vezi în pagină separată  

    Termenul limită de depunere a ofertelor: 09.09.2024 ora 11:00
    Termen limită pentru depunerea solicitărilor de clarificare: 26.08.2024 ora 12:00

    ANUNȚ DE LICITAȚIE PUBLICĂ DE INCHIRIERE

    În vederea ducerii la îndeplinire a prevederilor HCL nr. 415/28.06.2024, Municipiul Braşov, cu sediul în B-dul Eroilor nr. 8 din Municipiul Brașov, județul Brașov, Cod fiscal: 4384206, www.brasovcity.ro, telefon: +040752103067 și +40268416550, persoană contact - Protopopescu Maria-Magdalena, organizează licitaţia publică privind închirierea unui lot compus din imobile situate în Municipiul Brașov, pe fosta platformă industrială” Rulmentul”, între str. 13 Decembrie și str. Henri Coandă fn, identificate prin: -CF 112996 Brașov nr. top (9060/2/4, 9103/4/a/3, 9103/4/a/4, ... (click pentru detalii)

    Brasovcity.ro

    Licitaţii publice de vânzare / închiriere: 09-09-2024 ora 12:00

      Vezi în pagină separată  

    Termen limită pentru depunerea solicitărilor de clarificare: 26.08.2024 ora 12:00
    Termenul limită de depunere a ofertelor: 09.09.2024 ora 11:00

    ANUNȚ DE LICITAȚIE PUBLICĂ DE INCHIRIERE


    În vederea ducerii la îndeplinire a prevederilor HCL nr. 415/28.06.2024, Municipiul Braşov, cu sediul în B-dul Eroilor nr. 8 din Municipiul Brașov, județul Brașov, Cod fiscal: 4384206, www.brasovcity.ro, telefon: +040752103067 și +40268416550, persoană contact - Protopopescu Maria-Magdalena, organizează licitaţia publică privind închirierea unui lot compus din imobile situate în Municipiul Brașov, pe fosta platformă industrială” Rulmentul”, între str. 13 Decembrie și str. Henri Coandă fn, identificate prin:
    -CF 112996 Brașov nr. top (9060/2/4, 9103/4/a/3, 9103/4/a/4, 9103/4/a/5)/2/1/187, reprezentând: depozit deschis laminate – depozit laminate deservit de pod rulant – suprafață construită 192 mp și teren în suprafață de 5.213 mp,
    -CF 112448 Brașov cad.112448, reprezentând: teren în suprafață de 5.289 mp,
    -CF 113658 Brașov nr. top (9060/2/4, 9103/4/a/3, 9103/4/a/4, 9103/4/a/5)/2/1/185, reprezentând: anexă depozit laminate – suprafață construită 141 mp și teren în suprafață de 141 mp,
    -CF 113686 Brașov nr. top (9060/2/4, 9103/4/a/3, 9103/4/a/4, 9103/4/a/5)/2/1/188 Brașov, reprezentând: anexă tehnico- socială – suprafață construită desfășurată de 668 mp și teren în suprafață de 1.767 mp.
    Preţul de pornire al licitaţiei publice, conform HCL nr. 415/2024, este de 5753 euro ( fără TVA) / lună/lot de imobile.
    Valoarea minimă a chiriei estimate fără TVA este de 276.144 euro/lot de imobile pentru o perioadă de 4 ani respectiv, pentru chiria minimă de 5.753 euro( fără TVA) /lună/lot de imobile.
    Documentaţia de atribuire ce conține: Caietul de sarcini, Contractul de închiriere și Fișe de date ale procedurii, pe suport de hârtie se poate achiziţiona de la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, masa nr.4 sau nr. 5, din cadrul Primăriei Municipiului Braşov, contra sumei de 28 lei, de luni până joi între orele 8:00-16:00 şi vineri între orele 8:00 – 13:00, prețul acesteia urmând a se achita la casieria ¬¬¬¬ ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬Direcției Fiscale Brașov din incinta Primăriei Brașov, B-dul Eroilor nr. 8.
    Documentația de atribuire se poate obține și gratuit în format electronic de pe site- ul Primăria Municipiului Brașov , www.brasovcity.ro, din Secțiunea ”Licitații publice de vânzare/închiriere. ”
    Informaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Administrare Patrimoniu şi Urbanism Comercial, camera 119, din cadrul Primăriei Municipiului Braşov, telefon 0268/416550, interior 373, persoană contact: Protopopescu Maria - Magdalena .
    Data limită până la care se pot solicita clarificări este 26.08.2024, ora 12:00.
    Municipiul Brașov va răspunde la clarificările solicitate în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data înregistrării solicitărilor.
    Data limită pentru depunerea ofertelor este 09.09.2024, ora 11:00.
    Ofertantul are obligaţia de a elabora oferta în conformitate cu prevederile Documentaţiei de atribuire.
    Ofertele se redactează în limba română.
    Oferta are caracter obligatoriu , din punct de vedere al conținutului, pe toată perioada sa de valabilitate respectiv, 90 de zile de la data înregistrării ei.
    Fiecare participant poate depune doar o singură ofertă. Riscurile legate de transmiterea ofertei, inclusiv forța majoră, cad în sarcina persoanei interesate.
    Oferta depusă la o altă adresă a Primăriei Municipiului Brașov decât cea stabilită sau după expirarea datei limită pentru depunere se returnează nedeschisă.
    Ofertele se depun și se înregistrează la sediul Primăriei Municipiului Brașov din Brașov, B-dul Eroilor nr. 8, județul Brașov, la Centrul Informații Cetățeni - Primăria Brașov, în ordinea primirii lor, precizându-se data şi ora, într-un sigur exemplar semnat de ofertant, în două plicuri sigilate , unul exterior și unul interior.
    Pe plicul exterior se va indica: Numele și adresa autorității contractante: ”Primăria Municipiului Brașov, B-dul Eroilor nr. 8, Brașov, județul Brașov precum și obiectul licitatiei pentru care este depusă oferta, respectiv: ” Licitație de închiriere un lot compus din imobile situate în Municipiul Brașov, pe fosta platformă industrială ” Rulmentul” , între str. 13 Decembrie și str. Henri Coandă. ”
    Acesta va trebui să conțină:
    - Formularele F1 și F2 din documentația de atribuire, semnate de ofertant, fără îngroșări, ștersături sau modificări;
    - Acte doveditoare privind calitățile și capacitățile ofertantului, respectiv: actele menționate la punctul III.2.1.a din Fișa de date, parte integrantă din documentația de atribuire.
    -Acte doveditoare privind intrarea în posesia caietului de sarcini, respectiv: copie de pe chitanța cu care s-a achiziționat caietul de sarcini sau prima pagina a caietului de sarcini descărcat de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov;
    - dovada achitării garanției de participare la licitație;
    - Formularele 3-5 din documentația de atribuire.
    Ofertantul trebuie să constituie garanţia pentru participare în sumă de 28.765 lei. Ofertantul va trebui să precizeze pe documentul doveditor al plății garanţiei de participare obiectul licitației , respectiv: ” Licitație de închiriere un lot compus din imobile situate în Municipiul Brașov, pe fosta platformă industrială ” Rulmentul” , între str. 13 Decembrie și str. Henri Coandă. ”
    Garanţia pentru participare poate fi constituită prin ordin de plată în contul organizatorului licitaţiei, respectiv contul RO06.TREZ.1315.006X.X00.0170 deschis la Trezoreria Brașov, cod fiscal 4384206.
    Ofertele care nu sunt însoţite de dovada constituirii garanţiei pentru participare vor fi respinse.
    Organizatorul procedurii are dreptul de a vira garanţia pentru participare în bugetul propriu, ofertantul pierzând suma constituită, atunci când acesta din urma se află în oricare dintre următoarele situaţii:
    a) - îşi retrage oferta în perioada de valabilitate a acesteia;
    b) - oferta sa fiind stabilită câştigătoare, refuză să semneze contractul de închiriere în perioada de valabilitate a ofertei;
    c) - înainte de semnarea contractului de închiriere nu achită garanţia de bună plată ce reprezintă contravaloarea a două chirii lunare.
    Garanţia pentru participare constituită de ofertantul a cărui ofertă a fost stabilită ca fiind câştigătoare se restituie de către organizatorul licitaţiei în cel mult 5 zile lucrătoare de la data la care ofertantul a făcut dovada constituirii garanţiei de bună plată al cărui nivel este de 3 (trei) chirii adjudecate.
    Garanţia pentru participare, constituită de ofertanţii ale căror oferte nu au fost stabilite ca fiind câştigătoare, se returnează de către organizatorul procedurii în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la data expirării termenului pentru depunerea eventualelor contestaţii (5 zile de la data transmiterii adresei Primăriei Municipiului Brașov, privind rezultatul licitației
    Pe plicul interior, care conține oferta propriu zisă, se înscriu numele sau denumirea ofertantului, precum și domiciliul sau sediul social al acestuia, după caz.
    Acesta conține Formularul 6, din documetația de atribuire.
    Ședința publică de deschidere a ofertelor se va desfășura la sediul Primăriei Municipiului Brașov din Brașov, B-dul Eroilor nr. 8, județul Brașov, în data de 09.09.2024, ora 12:00.
    În cazul în care în urma publicării anunţului de licitaţie nu au fost depuse cel puţin două oferte valabile, U.A.T – Municipiul Brașov este obligat să anuleze procedura şi să organizeze o nouă licitaţie.
    În cazul în care devine necesară prelungirea termenului de depunere a ofertei ca urmare a unor modificări faţă de informaţiile deja publicate şi incluse în documentaţia de atribuire sau ca urmare a apariţiei unor motive obiective şi justificate, U.A.T – Municipiul Brașov are dreptul de a prelungi termenul de depunere a ofertei.
    Adjudecarea licitaţiei se va face în favoarea ofertei cu cel mai mare nivel al chiriei, exprimat în euro ( fără TVA) /lună/ lot imobile.
    Clasamentul ofertelor se stabilește prin ordonarea crescătoare a ofertelor respective, oferta cîștigătoare fiind cea de pe primul loc, respectiv cea cu nivelul cel mai mare al chiriei.
    În cazul în care se clasează pe primul loc minim două oferte, cu un nivel egal al chiriei din care, unul dintre ofertanți este locatarul care a deținut în chirie lotul de imobile supus licitației publice în baza contractului de închiriere nr. 80918/2018, modificat prin actul adițional nr. 1/2022, acesta din urmă are un drept de preferință, conform prevederilor cuprinse la art. 1828 alin.(1) din Codul Civil.
    În cazul în care două sau mai multe oferte sunt situate pe primul loc, autoritatea constractantă va solicita ofertanților o nouă propunere financiară, iar contractul va fi atribuit ofertantului a cărui nouă propunere financiară are prețul cel mai mare.
    Soluționarea litigiilor este de competența Tribunalului Brașov iar termenul de contestație este de 10 zile de la data primirii adresei Primăriei Municipiului Brașov, privind rezultatul licitației.
    Anunțul de licitație a fost transmis către instituțiile abilitate, în vederea publicării.

    DOCUMENTE ANEXATE

    • Documentatie
    • Raspuns clarificari
    • HCL nr. 545_2024

    ETAPA - Documentatie


    Documentatie de atribuie.pdf

    ETAPA - Raspuns clarificari


    Raspuns clarificari.pdf

    ETAPA - HCL nr. 545_2024


    Hotararea nr. 545.pdf
    12-06-2024 ora 11:00
      Vezi în pagină separată  

    Termenul limită de depunere a ofertelor: 12.06.2024 ora 11:00
    Termen limită pentru depunerea solicitărilor de clarificare: 04.06.2024 ora 15:00

    LICITAȚIE PUBLICĂ DE ÎNCHIRIERE

    Termen limită pentru depunerea solicitărilor de clarificare: 04.06.2024 ora 15:00 Termenul limită de depunere a ofertelor: 12.06.2024 ora 11:00 Denumire: SERVICIUL PUBLIC LOCAL SALVAMONT, AGREMENT ȘI PARCHING Adresa: Brașov, Poiana Brașov, Str. Poiana Doamnei nr.20B Cod fiscal 35800774 Persoană de contact: Murariu Andreea Telefon: 0368/103194; Mobil: 0724.059952 Adresă e-mail: office@salvamontbrasov.ro Adresa web: www.brasovcity.ro Serviciul Public Local Salvamont, Agrement și Parking, în calitate de administrator al imobilului Centrul de Agrement și Divertisment Poiana Brașov, ... (click pentru detalii)

    Brasovcity.ro

    Licitaţii publice de vânzare / închiriere: 12-06-2024 ora 11:00

      Vezi în pagină separată  

    Termen limită pentru depunerea solicitărilor de clarificare: 04.06.2024 ora 15:00
    Termenul limită de depunere a ofertelor: 12.06.2024 ora 11:00

    LICITAȚIE PUBLICĂ DE ÎNCHIRIERE


    Termen limită pentru depunerea solicitărilor de clarificare: 04.06.2024 ora 15:00
    Termenul limită de depunere a ofertelor: 12.06.2024 ora 11:00

    Denumire: SERVICIUL PUBLIC LOCAL SALVAMONT, AGREMENT ȘI PARCHING
    Adresa: Brașov, Poiana Brașov, Str. Poiana Doamnei nr.20B
    Cod fiscal 35800774
    Persoană de contact: Murariu Andreea
    Telefon: 0368/103194; Mobil: 0724.059952
    Adresă e-mail: office@salvamontbrasov.ro
    Adresa web: www.brasovcity.ro
    Serviciul Public Local Salvamont, Agrement și Parking, în calitate de administrator al imobilului Centrul de Agrement și Divertisment Poiana Brașov, scoate la licitație spațiul, în suprafață de 43 mp, cu destinația de servicii complementare (spațiu destinat servirii băuturilor), situat în Poiana Brașov, str. Valea Dragă nr. 2A, județul Brașov.
    Închirierea se face conform H.C.L. nr. 205/25.04.2024 și prevederilor Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 57/03.07.2019 privind Codul administrativ.
    Solicitare detalii și documentația de atribuire: email office@salvamontbrasov.ro sau telefon 0368/103.194.
    Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 04.06.2024, ora 15:00.
    Data-limită de depunere a ofertelor: 12.06.2024, ora 11:00, la sediul instituției.
    Data la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 12.06.2024, ora 12:00, la Centrul de Agrement și Divertisment Poiana Brașov, Poiana Brașov, Str. Valea Dragă nr. 2A, județul Brașov.
    Se recomandă vizitarea amplasamentului. (Persoană de contact – D-ra. Andreea Murariu, nr. telefon 0724.059952).
    Documentația de atribuire se obține la cerere în format electronic de la Compartiment Resurse Umane, Juridic, Achiziții Publice, adresa de email office@salvamontbrasov.ro, telefon 0368/103.194. Obținerea unui exemplar al documentației de atribuire nu implică costuri.
    Instanța competentă în soluționarea litigiilor apărute: Tribunalul Brașov, loc. Brașov, str. B-dul 15 Noiembrie nr.45, jud. Brașov, telefon 0268/419.615, email trbrasov@just.ro, cod poștal: 500097.

    DOCUMENTE ANEXATE

      Nu există documente anexate.
      20-01-2024 ora 12:00
        Vezi în pagină separată  

      Termenul limită de depunere a ofertelor: 15.01.2024 ora 12:00
      Termen limită pentru depunerea solicitărilor de clarificare: 08.01.2024 ora 13:00

      ,,Închiriere spațiu/spații pentru relocarea temporară a activității școlare (învățământ primar, gimnazial sau liceal), pentru școlile din Municipiul Brașov al căror sediu urmează să fie reabilitat”, cu următoarea modificare:

      În vederea ducerii la îndeplinire a HCL 720/06.09.2022, Municipiul Braşov, reprezentat legal prin Primar, Allen Coliban, cu sediul în Braşov, B-dul Eroilor nr. 8, CIF 4384206, organizează procedura privind ,,Închiriere spațiu/spații pentru relocarea temporară a activității școlare (învățământ primar, gimnazial sau liceal), pentru școlile din Municipiul Brașov al căror sediu urmează să fie reabilitat”. Se modifică informațiile din anunțul publicat pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov - www.brasovcity.ro, la secțiunea Licitații publice de vânzare/închiriere, ... (click pentru detalii)

      Brasovcity.ro

      Licitaţii publice de vânzare / închiriere: 20-01-2024 ora 12:00

        Vezi în pagină separată  

      Termen limită pentru depunerea solicitărilor de clarificare: 08.01.2024 ora 13:00
      Termenul limită de depunere a ofertelor: 15.01.2024 ora 12:00

      ,,Închiriere spațiu/spații pentru relocarea temporară a activității școlare (învățământ primar, gimnazial sau liceal), pentru școlile din Municipiul Brașov al căror sediu urmează să fie reabilitat”, cu următoarea modificare:

      În vederea ducerii la îndeplinire a HCL 720/06.09.2022, Municipiul Braşov, reprezentat legal prin Primar, Allen Coliban, cu sediul în Braşov, B-dul Eroilor nr. 8, CIF 4384206, organizează procedura privind ,,Închiriere spațiu/spații pentru relocarea temporară a activității școlare (învățământ primar, gimnazial sau liceal), pentru școlile din Municipiul Brașov al căror sediu urmează să fie reabilitat”.
      Se modifică informațiile din anunțul publicat pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov - www.brasovcity.ro, la secțiunea Licitații publice de vânzare/închiriere, în data de 03.11.2023, după cum urmează:
      Termenul limită de depunere a ofertelor (într-un exemplar) la Centrul de Informare pentru Cetăţeni, masa nr.4 sau 5, din cadrul Primăriei Municipiului Braşov, Bd. Eroilor nr. 8, se prelungește până la data de 15.01.2024, ora 12:00.
      Persoanele interesate au dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire până în data de 8.01.2024, ora 13:00.
      Termenul limită de transmitere a răspunsurilor la clarificările solicitate de ofertanți de către autoritatea contractantă este: 10.01.2024, ora 14:00.
      Ședința de deschidere a ofertelor va avea loc în data de 18.01.2024, ora 10:00, la sediul Primăriei Municipiului Brașov din Brașov, B-dul Eroilor nr. 8.
      Calendarul procedurii se modifică în mod corespunzător.
      Informaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Administrare Patrimoniu şi Urbanism Comercial, din cadrul Primăriei Municipiului Braşov, telefon 0268/416550, interior 199, 0752103067, adresă e-mail patrimbv@brasovcity.ro.

      DOCUMENTE ANEXATE

        Nu există documente anexate.
        03-01-2024 ora 12:00
          Vezi în pagină separată  

        Termenul limită de depunere a ofertelor: 03.01.2024 ora 12:00
        Termen limită pentru depunerea solicitărilor de clarificare: 20.11.2023 ora 13:00

        ,,Închiriere spațiu/spații pentru relocarea temporară a activității școlare (învățământ primar, gimnazial sau liceal), pentru școlile din Municipiul Brașov al căror sediu urmează să fie reabilitat”, cu următoarea modificare:

        În vederea ducerii la îndeplinire a HCL 720/06.09.2022, Municipiul Braşov, reprezentat legal prin Primar, Allen Coliban, cu sediul în Braşov, B-dul Eroilor nr. 8, CIF 4384206, organizează procedura privind ,,Închiriere spațiu/spații pentru relocarea temporară a activității școlare (învățământ primar, gimnazial sau liceal), pentru școlile din Municipiul Brașov al căror sediu urmează să fie reabilitat”. Se modifică informațiile din anunțul publicat pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov - www.brasovcity.ro, la secțiunea Licitații publice de ... (click pentru detalii)

        Brasovcity.ro

        Licitaţii publice de vânzare / închiriere: 03-01-2024 ora 12:00

          Vezi în pagină separată  

        Termen limită pentru depunerea solicitărilor de clarificare: 20.11.2023 ora 13:00
        Termenul limită de depunere a ofertelor: 03.01.2024 ora 12:00

        ,,Închiriere spațiu/spații pentru relocarea temporară a activității școlare (învățământ primar, gimnazial sau liceal), pentru școlile din Municipiul Brașov al căror sediu urmează să fie reabilitat”, cu următoarea modificare:

        În vederea ducerii la îndeplinire a HCL 720/06.09.2022, Municipiul Braşov, reprezentat legal prin Primar, Allen Coliban, cu sediul în Braşov, B-dul Eroilor nr. 8, CIF 4384206, organizează procedura privind ,,Închiriere spațiu/spații pentru relocarea temporară a activității școlare (învățământ primar, gimnazial sau liceal), pentru școlile din Municipiul Brașov al căror sediu urmează să fie reabilitat”.
        Se modifică informațiile din anunțul publicat pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov - www.brasovcity.ro, la secțiunea Licitații publice de vânzare/închiriere., în data de 05.09.2023, după cum urmează:
        Termenul limită de depunere a ofertelor (într-un exemplar) la Centrul de Informare pentru Cetăţeni, masa nr.4 sau 5, din cadrul Primăriei Municipiului Braşov, Bd. Eroilor nr. 8, se prelungește cu 60 zile calendaristice, până la data de 03.01.2024, ora 12:00.
        Persoanele interesate au dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire până în data de 20.11.2023, ora 13:00.
        Termenul limită de transmitere a răspunsurilor la clarificările solicitate de ofertanți de către autoritatea contractantă este: 27.11.2023, ora 14:00.
        Ședința de deschidere a ofertelor va avea loc în data de 11.01.2024, ora 10:00, la sediul Primăriei Municipiului Brașov din Brașov, B-dul Eroilor nr. 8.
        Calendarul procedurii se modifică în mod corespunzător.
        Informaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Administrare Patrimoniu şi Urbanism Comercial, din cadrul Primăriei Municipiului Braşov, telefon 0268/416550, interior 199, 0752103067, adresă e-mail patrimbv@brasovcity.ro.

        DOCUMENTE ANEXATE

        • Documentatie

        ETAPA - Documentatie


        Documentatie de atribuire relocare temporara.pdf
        03-11-2023 ora 12:00
          Vezi în pagină separată  

        Termenul limită de depunere a ofertelor: 03.11.2023 ora 12:00
        Termen limită pentru depunerea solicitărilor de clarificare: 16.10.2023 ora 13:00

        Prelungire anunț pentru ,,Închiriere spațiu/spații pentru relocarea temporară a activității școlare (învățământ primar, gimnazial sau liceal), pentru școlile din Municipiul Brașov al căror sediu urmează să fie reabilitat”

        În vederea ducerii la îndeplinire a HCL 720/06.09.2022, Municipiul Braşov, reprezentat legal prin Primar, Allen Coliban, cu sediul în Braşov, B-dul Eroilor nr. 8, CIF 4384206, organizează procedura privind ,,Închiriere spațiu/spații pentru relocarea temporară a activității școlare (învățământ primar, gimnazial sau liceal), pentru școlile din Municipiul Brașov al căror sediu urmează să fie reabilitat”. Se modifică informațiile din anunțul publicat pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov - www.brasovcity.ro, la secțiunea Licitații publice de ... (click pentru detalii)

        Brasovcity.ro

        Licitaţii publice de vânzare / închiriere: 03-11-2023 ora 12:00

          Vezi în pagină separată  

        Termen limită pentru depunerea solicitărilor de clarificare: 16.10.2023 ora 13:00
        Termenul limită de depunere a ofertelor: 03.11.2023 ora 12:00

        Prelungire anunț pentru ,,Închiriere spațiu/spații pentru relocarea temporară a activității școlare (învățământ primar, gimnazial sau liceal), pentru școlile din Municipiul Brașov al căror sediu urmează să fie reabilitat”

        În vederea ducerii la îndeplinire a HCL 720/06.09.2022, Municipiul Braşov, reprezentat legal prin Primar, Allen Coliban, cu sediul în Braşov, B-dul Eroilor nr. 8, CIF 4384206, organizează procedura privind ,,Închiriere spațiu/spații pentru relocarea temporară a activității școlare (învățământ primar, gimnazial sau liceal), pentru școlile din Municipiul Brașov al căror sediu urmează să fie reabilitat”.
        Se modifică informațiile din anunțul publicat pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov - www.brasovcity.ro, la secțiunea Licitații publice de vânzare/închiriere., în data de 21.07.2023, după cum urmează:
        Termenul limită de depunere a ofertelor (într-un exemplar) la Centrul de Informare pentru Cetăţeni, masa nr. 4 sau 5, din cadrul Primăriei Municipiului Braşov, Bd. Eroilor nr. 8, se prelungește cu 60 zile calendaristice, până la data de 03.11.2023, ora 12:00.
        Persoanele interesate au dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire până în data de 16.10.2023, ora 13:00.
        Termenul limită de transmitere a răspunsurilor la clarificările solicitate de ofertanți de către autoritatea contractantă este: 23.10.2023, ora 14:00.
        Ședința de deschidere a ofertelor va avea loc în data de 14.11.2023, ora 10:00, la sediul Primăriei Municipiului Brașov din Brașov, B-dul Eroilor nr. 8.
        Calendarul procedurii se modifică în mod corespunzător.
        Informaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Administrare Patrimoniu şi Urbanism Comercial, din cadrul Primăriei Municipiului Braşov, telefon 0268/416550, interior 199, 0752103067, adresă e-mail patrimbv@brasovcity.ro.
        Prezentul anunț se transmite către publicare în data de 04.09.2023, după ora 12:00.

        DOCUMENTE ANEXATE

        • Documentatie

        ETAPA - Documentatie


        Documentatie de atribuire relocare temporara.pdf
        04-09-2023 ora 12:00
          Vezi în pagină separată  

        Termenul limită de depunere a ofertelor: 04.09.2023 ora 12:00
        Termen limită pentru depunerea solicitărilor de clarificare: 10.08.2023 ora 13:00

        “Închiriere spațiu/spații pentru relocarea temporară a activității școlare (învățământ primar, gimnazial sau liceal), pentru școlile din Municipiul Brașov al căror sediu urmează să fie reabilitat”.

        În vederea ducerii la îndeplinire a HCL 720/06.09.2022, Municipiul Braşov, reprezentat legal prin Primar, Allen Coliban, cu sediul în Braşov, B-dul Eroilor nr. 8, CIF 4384206, organizează procedura privind “Închiriere spațiu/spații pentru relocarea temporară a activității școlare (învățământ primar, gimnazial sau liceal), pentru școlile din Municipiul Brașov al căror sediu urmează să fie reabilitat”. Se modifică informațiile din anunțul publicat pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov - www.brasovcity.ro, la secțiunea Licitații publice de ... (click pentru detalii)

        Brasovcity.ro

        Licitaţii publice de vânzare / închiriere: 04-09-2023 ora 12:00

          Vezi în pagină separată  

        Termen limită pentru depunerea solicitărilor de clarificare: 10.08.2023 ora 13:00
        Termenul limită de depunere a ofertelor: 04.09.2023 ora 12:00

        “Închiriere spațiu/spații pentru relocarea temporară a activității școlare (învățământ primar, gimnazial sau liceal), pentru școlile din Municipiul Brașov al căror sediu urmează să fie reabilitat”.


        În vederea ducerii la îndeplinire a HCL 720/06.09.2022, Municipiul Braşov, reprezentat legal prin Primar, Allen Coliban, cu sediul în Braşov, B-dul Eroilor nr. 8, CIF 4384206, organizează procedura privind “Închiriere spațiu/spații pentru relocarea temporară a activității școlare (învățământ primar, gimnazial sau liceal), pentru școlile din Municipiul Brașov al căror sediu urmează să fie reabilitat”.
        Se modifică informațiile din anunțul publicat pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov - www.brasovcity.ro, la secțiunea Licitații publice de vânzare/închiriere., în data de 24.04.2023, după cum urmează:
        Termenul limită de depunere a ofertelor (într-un exemplar) la Centrul de Informare pentru Cetăţeni, masa nr.4 sau 5, din cadrul Primăriei Municipiului Braşov, Bd. Eroilor nr. 8, se prelungește cu 30 de zile calendaristice, până la data de 04.09.2023, ora 12:00.
        Persoanele interesate au dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire până în data de 10.08.2023, ora 13:00.
        Termenul limită de transmitere a răspunsurilor la clarificările solicitate de ofertanți de către autoritatea contractantă este: 18.08.2023, ora 14:00.
        Ședința de deschidere a ofertelor va avea loc în data de 12.09.2023, ora 10:00, la sediul Primăriei Municipiului Brașov din Brașov, B-dul Eroilor nr. 8.
        Calendarul procedurii se modifică în mod corespunzător.
        Informaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Administrare Patrimoniu şi Urbanism Comercial, din cadrul Primăriei Municipiului Braşov, telefon 0268/416550, interior 199, 0752103067, adresă e-mail patrimbv@brasovcity.ro.
        Prezentul anunț se transmite către publicare în data de 20.07.2023, după ora 12:00.

        DOCUMENTE ANEXATE

          Nu există documente anexate.
          20-07-2023 ora 12:00
            Vezi în pagină separată  

          Termenul limită de depunere a ofertelor: 20.07.2023 ora 12:00
          Termen limită pentru depunerea solicitărilor de clarificare: 07.07.2023 ora 13:00

          “Închiriere spațiu/spații pentru relocarea temporară a activității școlare (învățământ primar, gimnazial sau liceal), pentru școlile din Municipiul Brașov al căror sediu urmează să fie reabilitat”.

          În vederea ducerii la îndeplinire a HCL 720/06.09.2022, Municipiul Braşov, reprezentat legal prin Primar, Allen Coliban, cu sediul în Braşov, B-dul Eroilor nr. 8, CIF 4384206, organizează procedura privind “Închiriere spațiu/spații pentru relocarea temporară a activității școlare (învățământ primar, gimnazial sau liceal), pentru școlile din Municipiul Brașov al căror sediu urmează să fie reabilitat”. Se modifică informațiile din anunțul publicat pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov - www.brasovcity.ro, la secțiunea Licitații publice de ... (click pentru detalii)

          Brasovcity.ro

          Licitaţii publice de vânzare / închiriere: 20-07-2023 ora 12:00

            Vezi în pagină separată  

          Termen limită pentru depunerea solicitărilor de clarificare: 07.07.2023 ora 13:00
          Termenul limită de depunere a ofertelor: 20.07.2023 ora 12:00

          “Închiriere spațiu/spații pentru relocarea temporară a activității școlare (învățământ primar, gimnazial sau liceal), pentru școlile din Municipiul Brașov al căror sediu urmează să fie reabilitat”.


          În vederea ducerii la îndeplinire a HCL 720/06.09.2022, Municipiul Braşov, reprezentat legal prin Primar, Allen Coliban, cu sediul în Braşov, B-dul Eroilor nr. 8, CIF 4384206, organizează procedura privind “Închiriere spațiu/spații pentru relocarea temporară a activității școlare (învățământ primar, gimnazial sau liceal), pentru școlile din Municipiul Brașov al căror sediu urmează să fie reabilitat”.
          Se modifică informațiile din anunțul publicat pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov - www.brasovcity.ro, la secțiunea Licitații publice de vânzare/închiriere., în data de 17.05.2023, după cum urmează:
          Termenul limită de depunere a ofertelor (într-un exemplar) la Centrul de Informare pentru Cetăţeni, masa nr.4 sau 5, din cadrul Primăriei Municipiului Braşov, Bd. Eroilor nr. 8, se prelungește cu 30 de zile lucrătoare, până la data de 20.07.2023, ora 12:00.
          Persoanele interesate au dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire până în data de 07.07.2023, ora 13:00.
          Termenul limită de transmitere a răspunsurilor la clarificările solicitate de ofertanți de către autoritatea contractantă este: 14.07.2023, ora 14:00.
          Ședința de deschidere a ofertelor va avea loc în data de 31.07.2023, ora 10:00, la sediul Primăriei Municipiului Brașov din Brașov, B-dul Eroilor nr. 8.
          Calendarul procedurii se modifică în mod corespunzător.
          Informaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Administrare Patrimoniu şi Urbanism Comercial, din cadrul Primăriei Municipiului Braşov, telefon 0268/416550, interior 199, 0752103067, adresă e-mail patrimbv@brasovcity.ro.
          Prezentul anunț se transmite către publicare în data de 19.06.2023, după ora 12:00.

          DOCUMENTE ANEXATE

          • Documentatie

          ETAPA - Documentatie


          Documentatie de atribuire relocare temporara.pdf

          • 1
          • 2
          • 3

          Brasovcity.ro

          Copyright © 2002 - 2024 - PRIMĂRIA MUNICIPIULUI BRAȘOV, toate drepturile rezervate.
          Imaginile și articolele video din prezentul site sunt supuse legilor dreptului de autor.
          Orice reproducere este interzisă fără acordul proprietarului acestora.
          Reglementări privind prelucarea și protecția datelor cu caracter personal
          Informare privind protectia avertizorilor în interes public
          Ultima actualizare: 22-05-2025

          • abc.brasovcity.ro
          • buget2025.brasovcity.ro
          • covid19.brasovcity.ro
          • cultura.brasovcity.ro
          • educatie.brasovcity.ro
          • evenimente.brasovcity.ro
          • invatamantdual.brasovcity.ro
          • starepartii.brasovcity.ro
          • ua.brasovcity.ro
          • www.primariabrasovenilor.ro
          • finantare.primariabrasovenilor.ro
          • Portal servicii electronice
          • www.spclepbv.ro

          Solicitări frecvente   |   Chestionar satisfacție   |   Contact   |   My Brașov City Android | IOS

          Contact

          Local: (0268) 405000

          • Adresa: Bdul. Eroilor nr.8, Brasov, ROMANIA
          • Email: contact@brasovcity.ro

          Folosește Google translator: