Achiziții
Primăria Municipiului Brașov
Achiziții / Proceduri proprii: 23-08-2023 ora 16:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: Ana Maria Tofan In atentia: : Ana Maria Tofan
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de întreţinere Trasee de biciclete din Poiana Brașov, Masivul Postăvarul
Data limita depunere oferta:
23.08.2023 16.00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
Valoare estimata:
161.791,60 RON
Caiet de sarcini:
CAIET SARCINI + ANEXE.pdf
Descriere contract:
Servicii de întreţinere Trasee de biciclete din Poiana Brașov, Masivul Postăvarul, conform cerintelor din caietul de sarcini
Conditii referitoare la contract:
Contractul de prestări servicii are valabilitate de la data ordinului de începere a lucrărilor, până la 31.12.2023, incluzând şi perioada de recepţie a serviciilor prestate.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț publicitar. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Pentru eligibilitate, ofertantii vor face dovada construirii cel puțin al unui traseu montan de mountain bike. Oferta va conține Propunerea tehnică și financiară. Oferta tehnică va fi fermă şi va conține descrierea pe scurt a serviciilor oferite și în mod obligatoriu angajamentul prestatorului că va respecta în totalitate prevederile caietului de sarcini. Oferta tehnică va presupune o echipă de intervenție și mentenanță de minim 4 oameni/intervenție.. Propunerea financiară va fi prezentată sub formă prezentata in Modele formulare – Anexa 1 la Formularul de oferta.. Prețurile ofertate pentru serviciile de mai sus se vor exprima în lei, fără TVA, și vor cuprinde costurile de manopera, de transport sau alte cheltuieli suplimentare, profit. Prețurile stabilite de ofertanți sunt ferme, nu pot fi majorate ulterior și vor fi valabile pe toată perioada de derulare a contractului.
Criterii de atribuire:
Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta conformă și admisibilă cu prețul cel mai scăzut.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei: limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietul de sarcini. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare pentru prestarea serviciilor. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări cu privire la documentația de atribuire, nu mai târziu de 2 zile lucrătoare până la data-limită stabilită de depunere a ofertei. NOTA: s-a atașat fisier CS+Anexe,
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 23-08-2023 ora 16:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Bulevardul Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: ALLEN COLiBAN In atentia: : Ana Maria Tofan
ANUNT
Denumire contract:
Furnizare și montare de cișmele în municipiul Brașov
Data limita depunere oferta:
23.08.2023 16:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Furnizare
Cod si denumire CPV:
44411100-5 - Robinete (Rev.2)
Valoare estimata:
252.100,84 RON
Caiet de sarcini:
Caiet de sarcini + anexe si formulare.pdf
Descriere contract:
Furnizare și montare de cișmele în Municipiul Brașov necesare pentru asigurarea surselor de băut apă potabilă atât pentru persoane, persoane cu handicap cât și pentru animale
Conditii referitoare la contract:
Furnizare și montare de cișmele în Municipiul Brașov destinate atât uzului persoanelor, persoanelor cu handicap cât și animalelor de companie, se va realiza pentru asigurarea surselor de băut apă potabilă, cu respectarea cerințelor caietului de sarcini cu anexe (atașat), astfel : A. Furnizare și montare cișmele stradale de dimensiuni 200 x 86 x 990 mm - 12 buc ; B. Furnizare și montare cișmele stradale de dimensiuni 692 x 300 x 1135 mm - 12 buc . Produsele care fac obiectul contractului vor fi noi și se vor furniza împreună cu toate componentele necesare conectării acestora la utilități urmând a fi montate de furnizor cu asigurarea de personal de specialitate și cu încadrarea în termenele contractuale, astfel : 1. Termen de livrare al produselor : 45 de zile calendaristice de la data semnării contractului; 2. Termen de montare : 15 zile calendaristice de la data livrării produselor; 3. Durata contract 60 de zile de la semnare. Furnizorul se obligă să constituie garanția de bună execuție în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la semnarea contractului, în cuantum de 10 % din valoarea fără TVA a contractului. În cazul neîndeplinirii condițiilor contractuale vor fi percepute penalități de întârziere.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în SEAP, care au capacitatea de a furniza și monta produsele ce fac obiectul achiziției. Ofertantul trebuie sa fie înregistrat la Registrul Comerțului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achiziției. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Modul de prezentare a ofertei: Oferta va conține propunere tehnică și ofertă financiară pentru „Furnizare și montare de cișmele în municipiul Brașov”. Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite în totalitate toate cerințele specificate în caietul de sarcini. Modul de prezentare a ofertei financiare: Ofertanții vor prezenta oferta financiară elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat conform formularului 1 de Oferta financiară. Oferta financiara va fi și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile de la depunere. Odată cu oferta se depune și Certificatul constatator emis de Registrul Comerțului, valabil la data prezentării. Neprezentarea propunerii tehnice, a formularului de ofertă financiară sau a Certificatului ONRC, pot determina respingerea ofertei ca inacceptabilă, neconformă și/sau neadecvată în baza art. 137 din HG 395/2016. Caietul de sarcini este atașat prezentului anunț. Se completează Declarațiile în baza prevederilor Art. 51, 59, 60, 164, 165 și 167 din Legea 98/ 2016 atașate deasemenea prezentului anunț.
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scăzut
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau să efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentatia de participare se poate descărca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea „Achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba română. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Caietului de sarcini atașat prezentului anunț de publicitate Oferta financiara totală va fi exprimată în LEI fără TVA, cu TVA-ul evidențiat separat, va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscală, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informații pentru Cetățeni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Dacă oferta conține fișiere arhivă de dimensiuni mari (ex. tip „.rar”), se poate solicita acces și transmitere fișiere pe link-ul https://etransfer.brasovcity.ro/. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț. Potențialii ofertanți au obligația să consulte zilnic anunțul de publicitate postat pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții”, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 09-08-2023 ora 12:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: ALLEN COLiBAN In atentia: : Ana Maria Tofan
ANUNT
Denumire contract:
Servcii de consultanta pentru inventarierea bunurilor aflate in proprietatea SC CET Brasov SA - in faliment
Data limita depunere oferta:
09.08.2023 12:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71315210-4 - Servicii de consultanta in instalatii tehnice de constructii (Rev.2)
Valoare estimata:
25.210,08 RON
Caiet de sarcini:
Formulare si loturi inventariere.pdf
Descriere contract:
Se intentionaza achizitia serviciilor de speciailitate pentru inventarierea bunurilor mobile si imobile pe platforma CET. Bunurile mobile si imobile se gasesc centralizate pe loturi de amplasament in atasament, alaturi de formulare.
Conditii referitoare la contract:
Durata de elaborare a documenatiei este de 60 zile de la data semnarii contractului. Valabilitatea ofertei financiare este de 90 zile. Ofertantul castigator va constitui garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a achizitiei.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț publicitar. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta va conține Propunerea financiară,
Criterii de atribuire:
Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta conformă și admisibilă cu prețul cel mai scăzut.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” . Limba de redactare a ofertei: limba româna. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare realizării documentației solicitate. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 04-08-2023 ora 12:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: Ana Maria Tofan In atentia: : Ana Maria Tofan
ANUNT
Denumire contract:
Balon Sportiv Scoala Gimnaziala nr.2 Diaconu Coressi Brasov
Data limita depunere oferta:
04.08.2023 12:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
45212200-8 - Lucrari de constructii de complexe sportive (Rev.2)
Valoare estimata:
775.881,26 RON
Caiet de sarcini:
Caiet de Sarcini + formalre Balon SC.2 DC.pdf
Descriere contract:
Municipiul Brasov intentioneaza sa amenajeze pe terenul de la Scoala Gimnazial nr. 2 un teren de sport acoperit cu gazon sintetic avand dimensiunile maxime exterioare (inclusiv balon) de 42*24m. Terenul va putea fi utilizat si pe perioasa de vara (lateralele de aerisire se vor deschide complet) .
Conditii referitoare la contract:
Termenul pentru proiectare, executie , transport si montaj este 01.09.2023 . Ofertantul castigator va constitui garantia de buna executie de 10% din valoarea contractului fara TVA in conformitate cu Art.154 din Legea 98/2016 actualizata. Garantia lucrarilor este de minim 24 de luni.Garantia gazonului artificial va fi de min 5 ani.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț publicitar. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta va conține Propunerea tehnică și financiară, conform Caietului de Sarcini. Oferta tehnică va fi fermă şi va cuprinde toate lucrările necesare pentru execuţia contractului, aşa cum sunt stipulate în caietul de sarcini sau documentele care decurg din aceasta. Propunerea financiară va cuprinde costul detaliat pentru fiecare componenta în parte, conform Anexa 1 la Formularul de oferta finaciara F3.
Criterii de atribuire:
Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta conformă și admisibilă cu prețul cel mai scăzut
Informatii suplimentare:
Se va prezenta propunere tehnica si financiara in conformitate cu cerintele Caietului de sarcini pe care il regasiti atasat prezentei solicitari de oferta. Oferta tehnico-financiara se va trimite pe adresa de e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro pana la data de 04.08.2023 ora 12:00.
Se va prezenta propunere tehnica si financiara in conformitate cu cerintele Caietului de Sarcini pe care il regasiti atasat prezentei solicitari de oferta. Oferta tehnico-financiara se va trimite pe adresa de e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro pana la data de 04.08.2023 ora 12:00.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 21-07-2023 ora 10:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: ALLEN COLiBAN In atentia: : Ana Maria Tofan
ANUNT
Denumire contract:
Servcii de consultanta la inventarierea bunurilor aflate in proprietatea SC CET Brasov SA - in faliment
Data limita depunere oferta:
21.07.2023 10:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71315210-4 - Servicii de consultanta in instalatii tehnice de constructii (Rev.2)
Valoare estimata:
25.210,08 RON
Caiet de sarcini:
Formulare si loturi inventariere.pdf
Descriere contract:
Se intentionaza achizitia serviciilor de speciailitate pentru inventarierea bunurilor mobile si imobile pe platforma CET. Bunurile mobile si imobile se gasesc centralizate pe loturi de amplasament in atasament, alaturi de formulare.
Conditii referitoare la contract:
Durata de elaborare a documenatiei este de 60 zile de la data semnarii contractului. Valabilitatea ofertei financiare este de 90 zile. Ofertantul castigator va constitui garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a achizitiei.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț publicitar. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta va conține Propunerea financiară,.
Criterii de atribuire:
Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta conformă și admisibilă cu prețul cel mai scăzut.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” . Limba de redactare a ofertei: limba româna. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare realizării documentației solicitate. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 13-07-2023 ora 23:59 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: Ana Maria Tofan In atentia: : Ana Maria Tofan
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de întreţinere Trasee de biciclete din Poiana Brașov, Masivul Postăvarul
Data limita depunere oferta:
13.07.2023 23:59
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
vCod si denumire CPV:
50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
Valoare estimata:
202.239,50 RON
Caiet de sarcini:
CAIET SARCINI + ANEXE.pdf
Descriere contract:
Servicii de întreţinere Trasee de biciclete din Poiana Brașov, Masivul Postăvarul
Conditii referitoare la contract:
Contractul de prestări servicii are valabilitate de la data ordinului de începere a lucrărilor, până la 31.12.2023, incluzând şi perioada de recepţie a serviciilor prestate.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț publicitar. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Pentru eligibilitate, ofertantii vor face dovada construirii cel puțin al unui traseu montan de mountain bike. Oferta va conține Propunerea tehnică și financiară. Oferta tehnică va fi fermă şi va conține descrierea pe scurt a serviciilor oferite și în mod obligatoriu angajamentul prestatorului că va respecta în totalitate prevederile caietului de sarcini. Oferta tehnică va presupune o echipă de intervenție și mentenanță de minim 4 oameni/intervenție.. Propunerea financiară va fi prezentată sub formă de deviz general conform activităților din Anexa2. Devizul general va fi structurat pe capitole și subcapitole, care va cuprinde toate cheltuielile necesare pentru prestarea serviciilor. Oferta financiară va conține prețul manoperei/lună pentru efectuarea lucrărilor de întretinere a traseelor mai sus mentionate, în conformitate cu Anexa 2 la Caietul de sarcini. Prețul va fi defalcat pe fiecare activitate cuprinsă în Anexa 2 la CS, cuprinzând cheltuieli directe și indirecte. Prețurile ofertate pentru serviciile de mai sus se vor exprima în lei, fără TVA, și vor cuprinde inclusiv costurile de transport sau alte cheltuieli suplimentare. Prețurile stabilite de ofertanți sunt ferme, nu pot fi majorate ulterior și vor fi valabile pe toată perioada de derulare a contractului.
Criterii de atribuire:
Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta conformă și admisibilă cu prețul cel mai scăzut.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei: limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietul de sarcini. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare pentru prestarea serviciilor. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări cu privire la documentația de atribuire, nu mai târziu de 2 zile lucrătoare până la data-limită stabilită de depunere a ofertei. Clarificare: s-a atașat fisier CS+Anexe, omise la anuntul inițial.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 29-06-2023 ora 23:59 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: ALLEN COLiBAN In atentia: : Ana Maria Tofan
ANUNT - versiunea 2
Denumire contract:
Servicii de întreţinere Trasee de biciclete din Poiana Brașov, Masivul Postăvarul
Data limita depunere oferta:
29.06.2023 23:59
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
Valoare estimata:
202.239,50 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI CU ANEXE.pdf
Descriere contract:
Servicii de întreţinere Trasee de biciclete din Poiana Brașov, Masivul Postăvarul
Conditii referitoare la contract:
Contractul de prestări servicii are valabilitate de la data ordinului de începere a lucrărilor, până la 31.12.2023, incluzând şi perioada de recepţie a serviciilor prestate.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț publicitar. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Pentru eligibilitate, ofertantii vor face dovada construirii cel puțin al unui traseu montan de mountain bike. Oferta va conține Propunerea tehnică și financiară. Oferta tehnică va fi fermă şi va conține descrierea pe scurt a serviciilor oferite și în mod obligatoriu angajamentul prestatorului că va respecta în totalitate prevederile caietului de sarcini. Oferta tehnică va presupune o echipă de intervenție și mentenanță de minim 4 oameni/intervenție.. Propunerea financiară va fi prezentată sub formă de deviz general conform activităților din Anexa2. Devizul general va fi structurat pe capitole și subcapitole, care va cuprinde toate cheltuielile necesare pentru prestarea serviciilor. Oferta financiară va conține prețul manoperei/lună pentru efectuarea lucrărilor de întretinere a traseelor mai sus mentionate, în conformitate cu Anexa 2 la Caietul de sarcini. Prețul va fi defalcat pe fiecare activitate cuprinsă în Anexa 2 la CS, cuprinzând cheltuieli directe și indirecte. Prețurile ofertate pentru serviciile de mai sus se vor exprima în lei, fără TVA, și vor cuprinde inclusiv costurile de transport sau alte cheltuieli suplimentare. Prețurile stabilite de ofertanți sunt ferme, nu pot fi majorate ulterior și vor fi valabile pe toată perioada de derulare a contractului.
Criterii de atribuire:
Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta conformă și admisibilă cu prețul cel mai scăzut.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei: limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietul de sarcini. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare pentru prestarea serviciilor. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări cu privire la documentația de atribuire, nu mai târziu de 2 zile lucrătoare până la data-limită stabilită de depunere a ofertei.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 23-06-2023 ora 23:59 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: ALLEN COLiBAN
In atentia: : Ana Maria Tofan
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de întreţinere Trasee de biciclete din Poiana Brașov, Masivul Postăvarul
Data limita depunere oferta:
23.06.2023 23:59
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
Valoare estimata:
202.239,50 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI CU ANEXE.pdf
Descriere contract:
Servicii de întreţinere Trasee de biciclete din Poiana Brașov, Masivul Postăvarul
Conditii referitoare la contract:
Contractul de prestări servicii are valabilitate de la data ordinului de începere a lucrărilor, până la 31.12.2023, incluzând şi perioada de recepţie a serviciilor prestate.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț publicitar. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Pentru eligibilitate, ofertantii vor face dovada construirii cel puțin al unui traseu montan de mountain bike. Oferta va conține Propunerea tehnică și financiară. Oferta tehnică va fi fermă şi va conține descrierea pe scurt a serviciilor oferite și în mod obligatoriu angajamentul prestatorului că va respecta în totalitate prevederile caietului de sarcini. Oferta tehnică va presupune o echipă de intervenție și mentenanță de minim 4 oameni/intervenție.. Propunerea financiară va fi prezentată sub formă de deviz general conform activităților din Anexa2. Devizul general va fi structurat pe capitole și subcapitole, care va cuprinde toate cheltuielile necesare pentru prestarea serviciilor. Oferta financiară va conține prețul manoperei/lună pentru efectuarea lucrărilor de întretinere a traseelor mai sus mentionate, în conformitate cu Anexa 2 la Caietul de sarcini. Prețul va fi defalcat pe fiecare activitate cuprinsă în Anexa 2 la CS, cuprinzând cheltuieli directe și indirecte. Prețurile ofertate pentru serviciile de mai sus se vor exprima în lei, fără TVA, și vor cuprinde inclusiv costurile de transport sau alte cheltuieli suplimentare. Prețurile stabilite de ofertanți sunt ferme, nu pot fi majorate ulterior și vor fi valabile pe toată perioada de derulare a contractului.
Criterii de atribuire:
Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta conformă și admisibilă cu prețul cel mai scăzut.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei: limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietul de sarcini. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare pentru prestarea serviciilor. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări cu privire la documentația de atribuire, nu mai târziu de 2 zile lucrătoare până la data-limită stabilită de depunere a ofertei.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 14-06-2023 ora 12:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: ALLEN COLiBAN In atentia: : Ana Maria Tofan
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de acordare credit bancar în valoare de maxim 100.000.000 lei, destinat finantarii unor obiective de investitii de interes public
Data limita depunere oferta:
14.06.2023 12:00
Tip anunt:
Anexa 2
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
Valoare estimata:
100.000.000,00 RON
Caiet de sarcini:
DOCUMENTATIE ATRIBUIRE SERVICII ACORDARE CREDIT.pdf
Descriere contract:
Prezenta documentație cuprinde condițiile impuse de către achizitor operatorilor economici care vor depune oferte la procedura internă de selecție oferte, inițiată în vederea contractării serviciului de acordare a unui credit bancar în valoare de maxim 100.000.000 lei în vederea cofinanțării / finanțării unor obiective de investitii de interes public.
Conditii referitoare la contract:
Legislația aplicabilă - Procedura proprie privind atribuirea contractelor de achiziție publică ce au ca obiect serviciile de creditare bancara pentru contractarea unui împrumut destinat finantarii unor obiective de investitii de interes public . În măsura în care nu contravin prevederilor Procedurii proprii mai sus menționată, acestea se completează cu prevederile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice, ale Hotărârii Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și ale Legii nr. 101/2016 privind remediile și Căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziție publică, a contractelor sectoriale și a contractelor de concesiune de lucrări și concesiune de servicii, precum și pentru organizarea si funcționarea Consiliului National de Soluționare a Contestațiilor. - OUG nr. 64/2007 privind datoria publică locală, cu modificările și completările ulterioare; - Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare; - OUG nr. 99/2006 privind instituțiile de credit și adecvarea capitalului, cu modificările și completările ulterioare;
Conditii de participare:
- Situația personală a candidatului sau ofertantului: Ofertanții NU trebuie să se regăsească în situațiile prevăzute la art. 164, 165 și 167 din Legea nr. 98/2016. Modalitatea prin care poate fi demonstrata îndeplinirea cerinței: este obligatorie completarea și prezentarea formularului declarației pe proprie răspundere privind participarea la procedura de achizitie publica de servicii de creditare bancara, ca dovadă a neîncadrării în situațiile de excludere menționate. Declarația privind neîncadrarea în prevederile art. 59 și 60 din Legea 98/2016 privind achizițiile publice (conflictul de interese), va fi prezentată de ofertanți la depunerea ofertei. Modalitatea prin care poate fi demonstrata îndeplinirea cerinței: este obligatorie completarea și prezentarea Declarației pe proprie răspundere privind neîncadrarea în prevederile art. 59 și 60 din Legea 98/2016 - Capacitatea de exercitare a activității profesionale: Operatorii economici care depun oferta trebuie să prezinte autorizație de funcționare de la BNR, în conformitate cu prevederile OUG nr. 99/2006, privind instituțiile de credit și adecvarea capitalului (copie conform cu originalul ). Au dreptul de a participa la procedura pentru atribuirea contractului de achiziție publică bănci naționale și internaționale, în nume propriu sau prin filialele sau sucursalele lor.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare:
Documentatia de atribuire, formularele editabile precum si documentele financiare se vor descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”Achiziții” . Limba de redactare a ofertei: limba româna. Oferta va indeplini toate condițiile prevăzute în Documentatia de atribuire. Valabilitatea ofertelor este de 120 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor transmite pe email, la adresa bugetpmb@brasovcity.ro. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”Achiziții”. Persoanele interesate pot obține clarificări referitoare la documentația de achiziții prin transmiterea unei solicitări la adresa de email bugetpmb@brasovcity.ro . Data limită de primire a solicitărilor de clarificări: cu minim 3 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. Răspunsurile la solicitările de clarificări vor fi postate numai pe site-ul Municipiului Brasov.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 07-06-2023 ora 12:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: ALLEN COLiBAN In atentia: : Ana Maria Tofan
ANUNT
Denumire contract:
Proiectare - Regenerare cladiri publice Str Trifoiului nr.8
Data limita depunere oferta:
07.06.2023 12:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
Valoare estimata:
260.000,00 RON
Caiet de sarcini:
tema proiectare + formualre str Trifoiului.pdf
Descriere contract:
Se intentionaza regenerarea cladirii aflate pe str Trifoiului nr. 8, pentru amenajarea unui centru medico-social. Cladirea propusa pentru regenerare a fost construita in anul 1980. Incepand cu anul 1990, incalzirea centralizata din Municipiul Brasov a fost desfiintat in etape pana la descentralizarea totala, iar blocurile arondate centralei termice analizate au fost debransate total astfel incat constructia si-a pierdut utilitatea.
Conditii referitoare la contract:
Durata de elaborare este de 6 luni de la emiterii ordinului de incepere a lucrarilor pentru proiectare si obtinerea autorizatiei de construire. Valabilitatea ofertei financiare este de 90 zile. Ofertantul castigator va constitui garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a achizitiei.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț publicitar. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta va conține Propunerea tehnică și financiară, conform Temei de proiectare.
Criterii de atribuire:
Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta conformă și admisibilă cu prețul cel mai scăzut.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” . Limba de redactare a ofertei: limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în tema de proiectare . Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare realizării documentației solicitate. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”.