Achiziții
Primăria Municipiului Brașov
Achiziții / Proceduri proprii: 16-09-2019 ora 13:23 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNȚ
Denumire contract:
servicii de supraveghere a lucrărilor - dirigenţie de şantier pentru urmărirea realizării obiectivului de investiţii „ Reabilitare instalatie electrica Gradinita cu program prelungit nr. 15;
Data limita depunere oferta:
16.09.2019 13:23
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
Valoare estimata:
4.298,12 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI GRADINITA 15.pdf
Descriere contract:
Servicii de consultanța de specialitate - dirigenție de santier, pentru urmarirea realizarii lucrărilor deSUPRAVEGHERE A LUCRARILOR - DIRIGENŢIE DE ŞANTIER pentru urmărirea realizării obiectivului de investiţii „ Reabilitare instalatie electrica Gradinita cu program prelungit nr. 15. Propunerea tehnica va cuprinde -elemente angajante pentru ofertant, respectiv precizari asupra modului in care isi asuma indeplinirea obligatiilor in conformitate cu cerintele din detaliul de atribuire si Caietul de Sarcini.- Personalul minim care trebuie asigurat de consultant/ofertant, permanent pe toată durata de execuţie a lucrărilor, în corelare cu programul de lucru propus/impus de antreprenor (pe zile şi luni). Pentru diriginţii de şantier se vor prezenta atestate/legitimaţii valabile la data limită de depunere a ofertelor. Pentru restul personalului solicitat se vor prezenta diplome/atestate din care să reiasă specializarea acestora. În scopul dovedirii experienţei similare, pentru diriginţi se vor prezenta CV-uri şi procese verbale de recepţie la terminarea lucrărilor din care să rezulte implicarea în minim 5 proiecte similare, finalizate. Pentru restul personalului solicitat, se vor prezenta CV-uri şi deciziile de numire, din care să rezulte implicarea în cel puţin 3 proiecte.Propunerea financiară se va prezenta astfel: formularul de oferta in care se va evidentia valoarea ofertata exprimata in lei fara TVA, TVA-ul va fi evidentiat distinct.
Condiții referitoare la contract:
Oferta tehnică va conține modul de prestare a serviciilor în concordanță cu caietul de sarcini al achizitiei. Oferta financiară va fi prezentată în concordanță cu caietul de sarcini al achizitiei.Prestatorul are obligaţia de a realiza activitatea ce face obiectul contractului de consultanţă începând cu data intrării în vigoare a acestuia şi până la recepţia finală a lucrării de investiţie menţionată în prezentul caiet de sarcini.
Condiții de participare:
Oferta va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Personalul minim care trebuie asigurat de consultant/ofertant, permanent pe toată durata de execuţie a lucrărilor, în corelare cu programul de lucru propus/impus de antreprenor (pe zile şi luni), este format din 1 diriginte de şantier autorizat MLPTL sau echivalent în domeniul instalatii electrice, 1 coordonator SSM autorizat de catre Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale si Familiei, in materie de securitate si sanatate.Oferta va fi prezentata cu valori defalcate pe obiectivul de investitii, pe fiecare obiectiv in parte.Graficul de eşalonare a ofertei financiare astfel: 1 - perioada de execuţie a lucrărilor/obiectiv; 2- perioada de garanţie a lucrărilor/obiectiv, respectiv de la data semnării procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor, până la data semnării procesului verbal de recepţie finală. Preţul din propunerea financiară va fi ferm şi nu se va modifica pe toată perioada de derulare a contractului.
Criterii de atribuire:
Atribuirea se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu preţul cel mai scăzut, cu indeplinirea tuturor cerintelor din caietul de sarcini. Ofertele care nu respecta cerintele Caietului de sarcini vor fi declarate neconforme.
Informații suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau pe email la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie servicii de supraveghere a lucrarilor-dirigentie de santier.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 13-09-2019 ora 08:54 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNȚ
Denumire contract:
Achiziţie echipament individual de protecţie
Data limita depunere oferta:
13.09.2019 08:54
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Cod si denumire CPV: 18143000-3 - Echipamente de protecție (Rev.2)
Valoare estimata: 5.319,00 RON
Descriere contract:
Achiziţionarea echipamentelor individuale de protecţie astfel: - mănuşi de protecţie palmare - 13 perechi - vestă reflectorizantă - 5 bucăţi - mănuşi electroizolante 500 V - 4 perechi - încălţăminte electroizolantă 500 V - 4 perechi - ochelari de protecţie tip lăcătuş - 8 perechi - mănuşi menaj sau de unică folosinţă - 100 perechi - semimască antipraf - 10 seturi (50 bucăţi/set) - mănuşi de protecţie (medicale din latex) - 5 seturi (100 bucăţi/set) - mănuşi de protecţie tip grădinărit - 50 perechi - cască profesională de protecţie - 4 bucăţi - încălţăminte de protecţie respirabili - 8 bucăţi - pantalon cu pieptar tip salopetă - 8 bucăţi - jachetă de lucru - 8 bucăţi - tricou - 8 bucăţi - mănuşi complet din piele - 8 bucăţi
Condiții referitoare la contract:
Echipamentele de protecţie se vor achiziţiona în termen de 7 zile de la transmiterea comenzii. Preţul va include achiziţia şi transportul echipamentelor de protecţie la sediul Primăriei Municipiului Braşov.
Condiții de participare:
Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnică a produselor furnizate cu indicațiilor precizate și oferta financiară, va fi depusă la registratura autorității contractante/Centrul de Informare Cetățeni din Brașov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brașov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Oferta financiară va fi elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat. Prețul ofertat va conține cheltuielile privind furnizarea produselor cât și încărcare, descărcarea și transportul acestora la adresa indicată de achizitor.
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scazut.
Informații suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o oferta sau să efectueze achiziția. La recepție, în cazul bunurilor deteriorate sau cu deficiențe cantitative și calitative, furnizorul va proceda la înlocuirea bunurilor necorespunzătoare și/sau completarea lipsurilor cantitative și calitative fără a modifica oferta financiară. Bunurile respinse vor fi înlocuite în termen de cel mult 48 de ore. . Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 195 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentația se poate descarca de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov: www.brasovcity.ro/ secțiunea licitații și concursuri. Limba de redactare a ofertei este limba română. Oferta financiara are caracter ferm și obligatoriu din punctul de vedere al contractului. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: Denumire/nume ofertant, adresa sediului social,telefon, email, date de identificare fiscala (cod fiscal, ONRC), cont de trezorerie, persoana responsabilă de contract și calitatea acesteia. Potențialii ofertanți au obligația de a verifica zilnic invitația de participare postată pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.
Documente anexate: Sectiunea formulare.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 11-09-2019 ora 09:55 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRAȘOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: România
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
SERVICII DE SUPRAVEGHERE- DIRIGINTIE DE ŞANTIER pentru urmărirea lucrărilor de de modernizare fântâna arteziană pietonal Valea Cetăţii
Data limita depunere oferta:
11.09.2019 09:55
Tip anunt:
Cumparări directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71311100-2 - Servicii de asistența in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
Valoare estimata:
5.000,00 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI DIRIGENTIE.pdf
Descriere contract:
Servicii de dirigenţie de şantier pentru supravegherea lucrărilor de modernizare fântâna arteziană pietonal Valea Cetăţii prin diriginte de şantier autorizat de Inspectoratul de Stat în Construcţii - instalaţii, construcţii civile . Pentru dirigintii de santier se vor prezenta autorizaţii valabile pe toata durata de derulare a contractului. Propunerea tehnica va cuprinde -elemente angajante pentru ofertant, respectiv precizari asupra modului in care isi asuma indeplinirea obligatiilor in conformitate cu cerintele din detaliul de atribuire si Caietul de Sarcini.- Oferta financiară va fi prezentată în concordanță cu caietul de sarcini al achizitiei.Prestatorul are obligaţia de a realiza activitatea ce face obiectul contractului de consultanţă începând cu data intrării în vigoare a acestuia şi până la recepţia finală a lucrării de investiţie menţionată în prezentul caiet de sarcini.
Condiții referitoare la contract:
Activitatea dirigintelui de şantier trebuie să fie comforma cu cerinţele stabilite prin Legea nr 10/1995 privind calitate în construcţii, cu modificările şi completările ulterioare. Dirigintele de şantier trebuie să asigure controlul tuturor documentelor legate de derularea contractului dintre beneficiar şi antreprenor, Inspectoratul de Stat în Construcţii şi alte autorităţi implicate. Ca reprezentant al beneficiarului, contribuie la realizarea lucrărilor de modernizare fântâna arteziană pietonal Valea Cetâţii cu respectarea cerinţelor de calitate şi încadrarea în valorile stabilite în contractul de execuţie şi îşi exercită atribuţiile în perioadele de: - pregătire execuţie lucrări; - executare de lucrări; - recepţia la terminarea lucrărilor; - după recepţia la terminarea lucrărilor până la recepţia finală; Dirigintele de şantier va asigura următoarele servicii: - aprobarea materialelor, a echipamentului, a tehnologiilor în calitate de reprezentant al beneficiarului; - administrarea corespunzătoare a contractului de lucrări în conformitate cu condiţiile prevăzute în acesta; - asigurarea înregistrării corecte şi urmărirea progresului lucrărilor; - planificarea ordonată a lucrărilor pentru finalizarea la termen a acestora; - întocmirea rapoartelor pentru fiecare activitate;
Condiții de participare:
Oferta va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire:
Atribuirea se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu preţul cel mai scăzut, cu indeplinirea tuturor cerintelor din caietul de sarcini. Ofertele care nu respecta cerintele Caietului de sarcini vor fi declarate neconforme.
Informații suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau pe email la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: SERVICII DE SUPRAVEGHERE- DIRIGINTIE DE ŞANTIER pentru urmărirea lucrărilor de de modernizare fântân
Achiziții / Proceduri proprii: 10-09-2019 ora 09:04 - termen expirat
Denumire oficială: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNȚ
Denumire contract:
,,LUCRĂRI DE MODERNIZARE FÂNTÂNA ARTEZIANĂ PIETONAL VALEA CETĂŢII DIN BRASOV”
Data limită depunere oferta:
10.09.2019 09:04
Tip anunt:
Cumpărări directe
Tip contract:
Lucrări
Cod si denumire CPV:
45000000-7 - Lucrări de construcții (Rev.2)
Valoare estimata:
294.117,65 RON
Caiet de sarcini:
Caiet de sarcini.pdf
Descriere contract:
,,LUCRĂRI DE MODERNIZARE FÂNTÂNA ARTEZIANĂ PIETONAL VALEA CETĂŢII DIN BRASOV”.Lucrările se vor executa în baza Autorizaţiei de Construire nr. 461/31.05.2019 pentru reabilitare pietonal Valea Cetaţii - etapa I, în care este inclusă şi lucraerea de modernizare a fântânii arteziene- pietonal Valea Cetâţii. - parte integrantă din prezentul Caiet de sarcini. Proiectul prevede instalarea unei fântâni arteziene cu corpuri de iluminatncu posibilitatea controlului culorii şi cu un număr de 25 jeturi de apă comandate prin electrovalve după un program prestabilit printr-un controler electronic. . La executarea lucrărilor se va respecta proiectul tehnic aferent acestui obiectiv, parte integrantă din prezenul caiet de sarcini Echipamentul va include sistemul complet de la organizarea execuţiei, săpături, realizarea bazei din beton, echipamente electrice, sanitare, finisaje de arhitectură inclusiv probele tehnologice şi testele. Orice modificare adusă proiectului trebuie avizată de proiectant
Condiții referitoare la contract:
Oferta va avea oferta tehnică ş oferta financiară Propunerea tehnică va conţine: 1. abordarea propusă pentru realizarea contractului în vederea obţinerii temei de proiectare. 2. graficul de execuţie al contractului 3. lista cu specialiştii implicaţi. Pentru fiecare se va prezenta experienţa similara, prin participarea la minim 3 lucrări similare, prin prezentare de CV, diplomă, atestate, recomandări. Această listă va cuprinde, fără a se limita la aceasta: - şef de şantier - responsabil tehnic cu execuţia - responsabil calitate - specialist în instalaţii electrice - specialist în instalaţii sanitare - responsabil SSM Se vor prezenta fişele tehnice ale produselor ce urmează a fi montate cu indicarea furnizorului şi producătorului Propunerea financiară va ciuprinde formularele F1 - F6 din HCL 907/2016 completete cu preţuri care vor deveni anexă la contract. Preţurile vor fi defalcate: materiale, manoperă, utilaj, transport În cazul în care oferta nu respectă cerinţele de mai sus, aceste va fi declarată neconformă. Termenul de execuţie: 90 zile de la data semnării contractului. Garanţia lucrărilor executate va fi de 5 ani de la data încheierii procesului-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor.
Condiții de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, care pot sa execute lucrarile mentionate mai sus. Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata în lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfasoare lucrari ce fac obiectul prezentului contract, pe toata durata acestuia.
Criterii de atribuire:
pretul cel mai scazut.
Informații suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8 - si inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/ra
Documente anexate: LUCRĂRI DE MODERNIZARE FÂNTÂNA ARTEZIANĂ PIETONAL VALEA CETĂŢII DIN BRASOV.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 10-09-2019 ora 12:25 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNȚ
Denumire contract:
ACHIZIȚIE ECHIPAMENT PROTECȚIE POMPIER PARCARE “ SPITALUL MILITAR REGINA MARIA ”
Data limita depunere oferta:
10.09.2019 12:25
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Cod si denumire CPV: 18143000-3 - Echipamente de protecție (Rev.2)
Valoare estimata: 9.768,00 RON
Caiet de sarcini: CAIET DE SARCINI (2).pdf
Descriere contract:
Achiziție echipament protectie pompier, conform condiţiilor impuse de prezentul caiet de sarcini: Costum de protecţie tip pompier = jacheta 1 buc = pantalon-1 buc,Cizme scurte din piele cu branţ metalic-1 pereche,Cască de protecţie cu vizor-1 buc,Brâu pompier (centură de siguranţă)-1 buc,Lanternă de mână-1 buc,Lanternă pentru cască-1 buc,Mănuşi de protecţie-1 pereche,Aparat respiratie autonoma-1 buc,Vesta reflectorizanta-8 buc.
Condiții referitoare la contract:
Produsele trebuie să fie în conformitate cu specificaţiile tehnice Certificate conform legislatiei in vigoare, identice cu cele folosite de pompieri, care fac parte integrantă din prezentul caiet de sarcini. Cerinţele impuse prin Specificaţiile tehnice sunt considerate ca fiind minimale şi obligatorii, neacceptându-se oferte alternative. Furnizorul se va asigura că toate materialele utilizate în procesul de fabricaţie au calitatea impusă de cerinţele specificaţiilor tehnice din caietul de sarcini şi garantează că nu au efecte nocive asupra organismului uman. Transportul produselor se va face de către furnizor la sediul Parcarii Supraetajate Regina Maria, str. Pietii, FN,Brașov, pe baza facturii sau avizului de expediţie, cu mijloacele de transport proprii curate şi acoperite.Produsele respinse cu ocazia recepţiilor vor fi refăcute în totalitate pe cheltuiala furnizorului. Furnizorul va specifica în formularul de ofertă, garanția în luni a articolelor de uniformă, menționând modul de asigurare a acestora. Perioada de garanţie a produselor începe cu data recepţiei efectuate după livrarea acestora.
Condiții de participare:
Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnică a produselor furnizate cu indicațiilor precizate și oferta financiară, va fi depusă la registratura autorității contractante/Centrul de Informare Cetățeni din Brașov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brașov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Oferta financiară va fi elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat. Prețul ofertat va conține cheltuielile privind furnizarea produselor.
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scazut.
Informații suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o oferta sau să efectueze achiziția. La recepție, în cazul bunurilor deteriorate sau cu deficiențe cantitative și calitative, furnizorul va proceda la înlocuirea bunurilor necorespunzătoare și/sau completarea lipsurilor cantitative și calitative fără a modifica oferta financiară. Bunurile respinse vor fi înlocuite în termen de cel mult 48 de ore. . Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 195 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentația se poate descarca de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov: www.brasovcity.ro/ secțiunea licitații și concursuri. Limba de redactare a ofertei este limba română. Oferta financiara are caracter ferm și obligatoriu din punctul de vedere al contractului. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: Denumire/nume ofertant, adresa sediului social,telefon, email, date de identificare fiscala (cod fiscal, ONRC), cont de trezorerie, persoana responsabilă de contract și calitatea acesteia. Potențialii ofertanți au obligația de a verifica zilnic invitația de participare postată pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.
Documente anexate: ACHIZIȚIE ECHIPAMENT PROTECȚIE POMPIER PARCARE “ SPITALUL MILITAR REGINA MARIA.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 09-09-2019 ora 10:22 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNȚ
Denumire contract:
Achiziția de materiale de informare şi promovare
Data limita depunere oferta:
09.09.2019 10:22
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Cod si denumire CPV: 79342200-5 - Servicii de promovare (Rev.2)
Valoare estimata: 95.000,00 RON
Caiet de sarcini: caiet de sarcini.pdf
Descriere contract:
Achiziția de materiale de informare şi promovare. Ofertantul are următoarele obligaţii: 1. Să realizeze conceptul grafic al materialelor de promovare, cu respectarea Manualului de Identitate Vizuală2014-2020 în vigoare, www.inforegio.ro şi www.adrbi.ro 2. Să producă şi să livreze materialele de promovare şi publicitate la termenele stabilite. Materialele ce urmează a fi realizate vor promova:proiectul, obiectivele şi activităţile propuse în cadrul proiectului;mijloacele de transport public, respectiv troleibuzele achiziţionate în cadrul proiectului;rezultatele obţinute prin proiect; Toate materialele de promovare şi publicitate vor fi realizate în limba română şi vor conţine fotografii ce vor ilustra imagini cu mijloacele de transport achiziţionate în cadrul proiectului. Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnică a produselor furnizate cu indicațiilor precizate și oferta financiară, va fi depusă la registratura autorității contractante/Centrul de Informare Cetățeni din Brașov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brașov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Oferta financiară va fi elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat.
Condiții referitoare la contract:
Metodologia și planul de lucru sunt componente cheie și obligatorii ale ofertei tehnice. Oferta tehnică trebuie prezentată în următoarea structură: a)metodologia pentru realizarea serviciilor (elaborare, montaj, livrare - transport, perioada garanţie) ; b)planul utilizat pentru realizarea serviciilor. Propunerea tehnică trebuie să respecte cerințele minime obligatorii solicitate prin prezentul caiet de sarcini. Recepția și verificarea serviciului de publicare a comunicatelor de presă se va realiza pe baza unui PrintScreen la pagina web a publicaţiei online unde s-a publicat, astfel încât să fie vizibil textul ştirii/anunţului, numele publicaţiei on line şi data aprariţiei, realizat de furnizorul de servicii, privind publicarea acestora, în conformitate cu prevederile caietului de sarcini. Recepția (verificarea cantitativă și calitativă) a materialelor de promovare (placuţe metalice și hărți) realizate în cadrul contractului se va face la sediul beneficiarului, Primăria Muncipiului Braşov, Bdul Eroilor nr. 8. La recepție, în cadrul bunurilor deteriorate sau cu deficiențe cantitative și calitative, furnizorul va proceda la înlocuirea bunurilor necorespunzătoare și/sau completarea lipsurilor cantitative și calitative fără a modifica oferta financiară.
Condiții de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care pot să furnizeze produsele ce fac obiectul prezentului contract . Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnică a produselor furnizate cu indicațiilor precizate și oferta financiară, va fi depusă la registratura autorității contractante/Centrul de Informare Cetățeni din Brașov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brașov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Oferta financiară va fi elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat. Prețul ofertat va conține cheltuielile privind furnizarea produselor cât și încărcare, descărcarea și transportul acestora la adresa indicată de achizitor.
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scazut.
Informații suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o oferta sau să efectueze achiziția. La recepție, în cazul bunurilor deteriorate sau cu deficiențe cantitative și calitative, furnizorul va proceda la înlocuirea bunurilor necorespunzătoare și/sau completarea lipsurilor cantitative și calitative fără a modifica oferta financiară. Bunurile respinse vor fi înlocuite în termen de cel mult 48 de ore. . Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 195 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentația se poate descarca de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov: www.brasovcity.ro/ secțiunea licitații și concursuri. Limba de redactare a ofertei este limba română. Oferta financiara are caracter ferm și obligatoriu din punctul de vedere al contractului. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: Denumire/nume ofertant, adresa sediului social,telefon, email, date de identificare fiscala (cod fiscal, ONRC), cont de trezorerie, persoana responsabilă de contract și calitatea acesteia. Potențialii ofertanți au obligația de a verifica zilnic invitația de participare postată pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.
Documente anexate: Achiziția de materiale de informare şi promovare.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 06-09-2019 ora 08:41 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRAȘOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de întretinere-service / verificări tehnice ascensor la obiectivul ,,Dezvoltare Zona Economică Braşov Nord-Centru de Afaceri, Transfer Tehnologic şi Incubator de Afaceri”
Data limita depunere oferta:
06.09.2019 08:41
Tip anunt:
Cumparări directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
50750000-7 - Servicii de intreținere a ascensoarelor (Rev.2)
Valoare estimata:
1.800,00 RON
Caiet de sarcini:
caiet de sarcini.pdf
Descriere contract:
Servicii de intreținere-service/verificări tehnice ascensor la obiectivul ,,Dezvoltare Zona Economică Braşov Nord-Centru de Afaceri, Transfer Tehnologic şi Incubator de Afaceri”. Servicii de întretinere-service / verificări tehnice pentru ascensorul hidraulic NLH-494 cu comanda interioară conform PT ISCIR R 2-2010. Confirmarea prestaţiei se va efectua prin încheierea la fiecare început de lună pentru luna trecută a unui proces verbal de recepţie a serviciilor prestate, care va conţine date referitoare la cantitatea şi calitatea activităţii prestate , în baza căruia se va face decontarea acestora . Contractul poate fi prelungit cu maxim 4 luni in anul 2020. Valoarea estimata a achizitiei este de 450 lei/luna fara TVA.
Conditii referitoare la contract:
Oferta tehnică va conține modul de prestare a serviciilor în concordanță cu caietul de sarcini al achizitiei. Oferta financiară va fi prezentată în concordanță cu caietul de sarcini al achizitiei.Prestatorul are obligaţia de a realiza activitatea ce face obiectul contractului de începând cu data punerii in functiune a ascensorului şi până la data de 31.12.2019, cu posibilitatea prelungirii acestuia.
Conditii de participare:
Oferta va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Documentatie minima necesara: - Autorizare ISCIR pentru prestare servicii mentenanţă si reparaţii ascensor; - Prezentarea autorizării scrise din partea furnizorului echipamentelor (a instalațiilor și sistemelor) pentru a putea efectua mentenanța și service-ul acestora sau acordul scris al firmei care a montat şi pus în functiune aceste instalaţii; - Prezentarea de referințe pentru lucrări similare executate / a portofoliului de clienți - Dovada experienței similare de minim 3 ani ; - Prezentarea acoperirii teritoriale (echipă zona Brașov) ; - Dovada existenței unui dispecerat pentru sesizări (telefon disponibil 24 h) .
Criterii de atribuire:
Atribuirea se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu preţul cel mai scăzut, cu indeplinirea tuturor cerintelor din caietul de sarcini. Ofertele care nu respecta cerintele Caietului de sarcini vor fi declarate neconforme.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau pe email la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie servicii de intretinere-service CATIA.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 06-09-2019 ora 13:32 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNȚ
Denumire contract:
Denumire contract: Achiziţia de materiale de informare şi promovare în cadrul proiectului “Centrul Național de Informare și Promovare Turistică din Poiana Brașov”
Data limita depunere oferta:
06.09.2019 13:32
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Cod si denumire CPV: 39294100-0 - Produse informative si de promovare (Rev.2)
Valoare estimata: 8.000,00 RON
Caiet de sarcini: caiet de sarcini.pdf
Descriere contract:
Achiziţia de materiale de informare şi promovare în cadrul proiectului “Centrul Național de Informare și Promovare Turistică din Poiana Brașov”
Conditii referitoare la contract:
Ofertantul va realiza: - 1.000 exemplare pliante, din care 500 buc. în limba română și 500 buc. în limba engleză în vederea promovării Centrului în rândul turiștilor români și străini - 1.000 exemplare hărți bilingve română- engleză, cu obiective și produse turistice din Poiana Brașov Limba de redactare a ofertei: limba română, Modul de prezentare a ofertei tehnice: Se aşteaptă ca în cadrul propunerii tehnice ofertantul să prezinte următoarele: - Câte două variante de concept grafic pentru toate materialele (două variante pentru pliantele în limba engleză/română cu diacritice și două variante pentru hărtile bilingve cu obiective și produse turistice din Poiana Brașov ) ce urmează a fi realizate ; - Calendarul realizării activităţilor; - Propunerile tehnice care nu îndeplinesc cerinţele din prezentul Caiet de sarcini vor fi considerate neconforme. Ofertanţii vor prezenta oferta financiara astfel: -costuri elaborare şi realizare materiale de promovare pentru fiecare tip de material în parte; Toate cerinţele privind caietul de sarcini şi specificaţiile tehnice sunt minimale şi obligatorii.
Condiții de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care pot să furnizeze produsele ce fac obiectul prezentului contract în termen de 60 de zile de la data emiterii Ordinului de Incepere . Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnică a produselor furnizate cu indicațiilor precizate și oferta financiară, va fi depusă la registratura autorității contractante/Centrul de Informare Cetățeni din Brașov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brașov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Oferta financiară va fi elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat. Prețul ofertat va conține cheltuielile privind furnizarea produselor cât și încărcare, descărcarea și transportul acestora la adresa indicată de achizitor.
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scazut.
Informații suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o oferta sau să efectueze achiziția. La recepție, în cazul bunurilor deteriorate sau cu deficiențe cantitative și calitative, furnizorul va proceda la înlocuirea bunurilor necorespunzătoare și/sau completarea lipsurilor cantitative și calitative fără a modifica oferta financiară. Bunurile respinse vor fi înlocuite în termen de cel mult 48 de ore. . Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 195 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentația se poate descarca de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov: www.brasovcity.ro/ secțiunea licitații și concursuri. Limba de redactare a ofertei este limba română. Oferta financiara are caracter ferm și obligatoriu din punctul de vedere al contractului. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: Denumire/nume ofertant, adresa sediului social,telefon, email, date de identificare fiscala (cod fiscal, ONRC), cont de trezorerie, persoana responsabilă de contract și calitatea acesteia. Potențialii ofertanți au obligația de a verifica zilnic invitația de participare postată pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.
Documente anexate: Achiziţia de materiale de informare şi promovare în cadrul proiectului “Centrul Național de Informar
Achiziții / Proceduri proprii: 28-08-2019 ora 08:30 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de intreținere-service / verificări tehnice ascensor la obiectivul ,,Dezvoltare Zona Economică Braşov Nord-Centru de Afaceri, Transfer Tehnologic şi Incubator de Afaceri”
Data limita depunere oferta:
28.08.2019 08:30
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
50750000-7 - Servicii de intreținere a ascensoarelor (Rev.2)
Valoare estimata:
1.800,00 RON
Caiet de sarcini:
caiet de sarcini.pdf
Descriere contract:
Servicii de intretinere-service/verificări tehnice ascensor la obiectivul ,,Dezvoltare Zona Economică Braşov Nord-Centru de Afaceri, Transfer Tehnologic şi Incubator de Afaceri”. Servicii de întretinere-service / verificări tehnice pentru ascensorul hidraulic NLH-494 cu comanda interioară conform PT ISCIR R 2-2010. Confirmarea prestaţiei se va efectua prin încheierea la fiecare început de lună pentru luna trecută a unui proces verbal de recepţie a serviciilor prestate, care va conţine date referitoare la cantitatea şi calitatea activităţii prestate , în baza căruia se va face decontarea acestora . Contractul poate fi prelungit cu maxim 4 luni in anul 2020. Valoarea estimata a achizitiei este de 450 lei/luna fara TVA.
Condiții referitoare la contract:
Oferta tehnică va conține modul de prestare a serviciilor în concordanță cu caietul de sarcini al achizitiei. Oferta financiară va fi prezentată în concordanță cu caietul de sarcini al achizitiei.Prestatorul are obligaţia de a realiza activitatea ce face obiectul contractului de începând cu data punerii in functiune a ascensorului şi până la data de 31.12.2019, cu posibilitatea prelungirii acestuia.
Conditii de participare:
Oferta va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Documentatie minima necesara: - Autorizare ISCIR pentru prestare servicii mentenanţă si reparaţii ascensor; - Prezentarea autorizării scrise din partea furnizorului echipamentelor (a instalațiilor și sistemelor) pentru a putea efectua mentenanța și service-ul acestora sau acordul scris al firmei care a montat şi pus în functiune aceste instalaţii; - Prezentarea de referințe pentru lucrări similare executate / a portofoliului de clienți - Dovada experienței similare de minim 3 ani ; - Prezentarea acoperirii teritoriale (echipă zona Brașov) ; - Dovada existenței unui dispecerat pentru sesizări (telefon disponibil 24 h) .
Criterii de atribuire:
Atribuirea se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu preţul cel mai scăzut, cu indeplinirea tuturor cerintelor din caietul de sarcini. Ofertele care nu respecta cerintele Caietului de sarcini vor fi declarate neconforme.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau pe email la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie servicii de intretinere-service .zip
Achiziții / Proceduri proprii: 28-08-2019 ora 23:30 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
SERVICII DE PROIECTARE ȘI INSTALARE SISTEM PENTRU FURNIZARE DE SERVICII DE ACCES LA INTERNET, PRIN TEHNOLOGIE WIRELESS - IN CADRUL PROIECTULUI WIFI4EU
Data limita depunere oferta:
28.08.2019 23:30
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
32510000-1 - Sistem de telecomunicatii fara fir (Rev.2)
Valoare estimata:
42.840,00 RON
Caiet de sarcini:
CS WIFI4EU.pdf
Descriere contract:
Obiectiv 1: achiziție echipamente hardware și lucrări de instalare și montaj în locațiile specificate la Cap I in conformitate cu proiectul tehnic realizat de furnizor, realizare portal captiv conform specificațiilor Contractului de Finanţare (Grant Agreement) nr. INEA/CEF/WiFi4EU/1-2019/007350-009226 - Proiect tehnic (inclusiv obținere de avize și autorizații în cazul în care nu există infrastructura prezenta a furnizorului de comunicatii) - Furnizare Hardware (echipamente, dispozitive, instalații, cabluri, etc); - Lucrări instalații electrice (Primăria va pune la dispoziție alimentare cu 220V AC 50Hz), telecomunicații si montaj; Obiectiv 2: - Servicii de acces la Internet pentru asigurarea funcționalității proiectului, conform cerințelor contractului de finanțare, pe o perioada de 36 luni;
Conditii referitoare la contract:
Contractul se va desfășura pe o perioada de 36 LUNI pentru serviciile de internet, iar termenul de excutie este de 60 zile de la emiterea Ordinului de începere a lucrărilor, incluzând şi perioada de recepție a produselor furnizate şi lucrărilor executate.
Conditii de participare:
1. Orice ofertă care nu îndeplinește cerințele caietului de sarcini va fi respinsă ca neconformă. 2. Omiterea vreunei informații cerute în documentele procedurii sau prezentarea unei oferte necorespunzătoare fată de documentele procedurii poate duce la respingerea ofertei ca neconformă. 3. Ofertantul are obligația să examineze instrucțiunile, formularele, termenii şi specificațiile din documentele procedurii, iar în cazul în care are nevoie de lămuriri asupra documentelor prezentate, să le solicite în scris achizitorului. 4. Ofertantul suportă toate cheltuielile asociate elaborării şi prezentării ofertei sale, nefiind îndreptățit să solicite rambursarea acestora indiferent de rezultatul obținut în urma adjudecării contractului. 5. Oferta va fi redactată în limba română, semnată şi ștampilată de către ofertant sau de către un împuternicit autorizat al acestuia. 6. Dacă nu se vor putea respecta de către ofertant cerințele tehnice ale prezentului caiet de sarcini şi se va dovedi acest lucru în urma unui audit tehnic, se vor solicita ofertantului despăgubiri până la recuperarea integrală a pagubelor provocate beneficiarului. Oferta va fi intocmita cu respectarea cerintelor din caietul de sarcini atasat la prezentul anunt.Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP. Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnică a produselor furnizate cu indicațiilor precizate și oferta financiară, va fi depusă la registratura autorității contractante/Centrul de Informare Cetățeni din Brașov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brașov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Oferta financiară va fi elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat. Prețul ofertat va conține cheltuielile privind furnizarea produselor cât și încărcare, descărcarea și transportul acestora la adresa indicată de achizitor.
Criterii de atribuire:
cel mai bun raport calitate pret 1. Componenta financiară:Punctaj total: 60 puncte; Algoritm de calcul: Punctajul se acordă astfel: a) Pentru cel mai scăzut dintre prețuri se acordă punctajul maxim alocat; b) Pentru celelalte prețuri ofertate punctajul P(n) se calculează proporțional, astfel: P1 = P(n) = (Preț min. ofertat / Preț n) * 60;Unde: P(n) - punctajul pentru oferta n;Preț min. ofertat - cel mai mic preț dintre ofertele admisibile;Preț n - preţul ofertei n;P1 - punctaj preţul ofertei 2. Componenta tehnică:Punctaj total: 40 puncte; Oferta care prezintă servicii de acces la internet cu lățime de bandă garantată sub 30 Mbps va fi considerată NECONFORMĂ. 2.1 Oferta cu lățime de bandă garantată de 30 Mbps - 0 puncte 2.2 Oferta cu lățime de bandă garantată între 31 - 100 Mbps - 10 p 2.3 Oferta cu lățime de bandă garantată 101 - 300 Mbps - 20 p 2.4 Oferta cu lățime de bandă garantată între 301 - 500 Mbps - 30 p 2.5 Oferta cu lățime de bandă garantată > de 500 Mbps-40p
Documente anexate: Documentatie achizitie servicii de proiectarea si instalare sistem.zip