Achiziții
Primăria Municipiului Brașov
Achiziții / Proceduri proprii: 23-03-2018 ora 24:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: CLAUDIA FEKETE , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: DORINA-GABRIELA DRAGHICI ,Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: SERVICII DE TELEFONIE CE CUPRIND: TELEFONIE MOBILA, TRAFIC INTERNET, TELEFONIE FIXA ANALOGICA, TELEFONIE VOCE FIXA ISDN PRA SI SERVICII DE TELEVIZIUNE
CPV: 64211000-8-Servicii de telefonie publica (Rev.2)
Descrierea contractului: LOT 1 - SERVICII DE TELEFONIE MOBILA - CPV - 64212000-5 - Servicii de telefonie mobila (Rev.2) LOT 2 - SERVICII DE TELEFONIE FIXA ANALOGICA - CPV - 64211000-8 - Servicii de telefonie publica (Rev.2) LOT 3 - SERVICII DE TELEFONIE VOCE FIXA ISDN PRA - CPV - 64211000-8 - Servicii de telefonie publica (Rev.2) LOT 4 - SERVICII DE TELEVIZIUNE - 92220000-9 - Servicii de televiziune (Rev.2)
Valoarea estimata fara TVA: 56974.79 RON
Conditii contract: Contractele se vor incheia pe o perioada de doi ani de la data semnarii. Nu se vor lua in considerare ofertele care prevad costuri pentru taxa/tariful de instalare (conectare), aceasta fiind obligatoriu gratuita.
Conditii participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, care pot sa furnizeze produsele si sa onoreze serviciile ce fac obiectul contractului/contractelor termen de 72 ore de la semnarea contractului/contractelor.
Criterii adjudecare: Va fi selectata oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic, in conditiile respectarii cerintelor specificate in caietul de sarcini al achizitiei. Pentru determinarea celor mai avatajoase oferte, autoritatea contractanta aplica criteriul de atribuire "Pretul cel mai scazut" pe abonament.
Termen limita primire oferte: 23.03.2018
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Produsele achizitionate si livrate achizitorului, considerate neconforme, vor fi returnate la sediul furnizorului, pe cheltuiala acestuia. Furnizorul se obliga sa inlocuiasca produsele in termen de 7 zile calendaristice fara costuri suplimentare. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 150 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 22.03.2018 inclusiv, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului/contractelor. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie servicii de telefonie si clarificari.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 08-03-2018 ora 24:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: tataru ionela , Tel. +40 268416550/128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: Servicii de evaluare a guvernantei corporative - EVALUAREA PERFORMANTELOR - RPLP KRONSTADT RA
CPV: 79212110-7-Servicii de evaluare a guvernantei corporative (Rev.2)
Descrierea contractului: Obiectivul specific al acestui contract de prestari servicii este contractarea serviciilor unui expert independent care sa asiste autoritatea publica tutelara in vederea realizarii evaluarii anuale a performantelor, evaluare ce vizeaza indeplinirea obligatiilor ce revin administratorilor, conform contractului de mandat si obiectivelor si indicatorilor de performata financiari si nefinanciari aprobati de autoritatea publica tutelara, Regiei Publice Locale a Padurilor Kronstadt RA, conform cerintelor OUG 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare.
Valoarea estimata fara TVA: 12000.00 RON
Conditii contract: In conformitate cu cerintele prevazute in caietul de sarcini. Data la care se intentioneaza demararea proiectului este data semnarii contractului. Perioada de executie a contractului va fi cea declarata in oferta Prestatorului, dar nu mai tarziu de 30.04.2018. Prestatorul va furniza urmatoarele rapoarte: -Un raport initial (de incepere) - plan detaliat - Un raport final.
Conditii participare: Prestatorul trebuie aiba experienta in evaluarea performantelor intreprinderilor publice sau private ( acte doveditoare) Prestatorul trebuie sa prezinte documente din care sa reisa faptul ca: - obiectul de activitate cuprinde activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie - Certificatul de inregistrare si codul unic (copie conforma cu originalul) - Autorizatia emisa de Camera Auditorilor Financiari din Romania (copie conforma cu originalul). Cel putin unul din membrii echipei de evaluare trebuie sa fie membru al C.A.F.R., lucru demonstrat cu legitimatia vizata la zi (copie conforma cu originalul) .
Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire este pretul cel mai scazut, pentru ofertele admisibile.
Termen limita primire oferte: 08.03.2018
Informatii suplimentare: Oferta si documentele solicitate se vor prezenta in plic inchis pana la 08.03.2018 ora 16:00 la sediul autoritatii contractante, Primaria Municipiului Brasov, Bdul Eroilor nr. 8 Brasov cu mentiunea "pentru selectia expertului in vederea efectuarii evaluarii anuale a RPLP KRONSTADT RA" Pretul ofertat va fi pret unic final,si va include serviciile oferite pentru realizarea evaluarii anuale a RPLP KRONSTADT RA, inclusiv cheltuielile adiacente ocazionale(transport,cazare,diurna,etc). Ofertantul are obligatia sa puna la dispozitie o descriere detaliata a pretului total. Orice alte cheltuieli neprevazute care pot sa apara in vederea efectuarii evaluarii, cad in sarcina furnizorului de servicii. Ofertantul declarat castigator, va posta obligatoriu in Sitemul Electronic al Achizitiilor Publice, oferta de pret totala fara T.V.A. si serviciile aferente, urmand ca beneficiarul sa achizitioneze aceste servicii din catalogul de produse/servicii/lucrari corespunzator sectiunii "Cumparari directe". Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea "licitatii si concursuri". Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare.
Documente anexate: Documentatie achizitie servicii de evaluare a guvernantei corporative.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 28-02-2018 ora 16:00 - termen expirat
Vizualizare anunt publicitate numarul 155704
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Tataru Ionela , Tel. +40 268416550 /128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: Servicii de evaluare a guvernantei corporative - EVALUAREA PERFORMANTELOR - RPLP KRONSTADT RA
CPV: 79212110-7-Servicii de evaluare a guvernantei corporative (Rev.2)
Descrierea contractului: Obiectivul specific al acestui contract de prestari servicii este contractarea serviciilor unui expert independent care sa asiste autoritatea publica tutelara in vederea realizarii evaluarii anuale a performantelor, evaluare ce vizeaza indeplinirea obligatiilor ce revin administratorilor, conform contractului de mandat si obiectivelor si indicatorilor de performata financiari si nefinanciari aprobati de autoritatea publica tutelara, Regiei Publice Locale a Padurilor Kronstadt RA, conform cerintelor OUG 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare.
Valoarea estimata fara TVA: 12000.00 RON
Conditii contract: In conformitate cu cerintele prevazute in caietul de sarcini. Data la care se intentioneaza demararea proiectului este data semnarii contractului. Perioada de executie a contractului va fi cea declarata in oferta Prestatorului, dar nu mai tarziu de 30.04.2018. Prestatorul va furniza urmatoarele rapoarte: -Un raport initial (de incepere) - plan detaliat - Un raport final .
Conditii participare: Prestatorul trebuie aiba experienta in evaluarea performantelor intreprinderilor publice sau private ( acte doveditoare) Prestatorul trebuie sa prezinte documente din care sa reisa faptul ca: - obiectul de activitate cuprinde activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie - Certificatul de inregistrare si codul unic (copie conforma cu originalul) - Autorizatia emisa de Camera Auditorilor Financiari din Romania (copie conforma cu originalul). Cel putin unul din membrii echipei de evaluare trebuie sa fie membru al C.A.F.R., lucru demonstrat cu legitimatia vizata la zi (copie conforma cu originalul) .
Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire este pretul cel mai scazut, pentru ofertele admisibile.
Termen limita primire oferte: 28.02.2018
Informatii suplimentare: Oferta si documentele solicitate se vor prezenta in plic inchis pana la 28.02.2018 ora 16:00 la sediul autoritatii contractante, Primaria Municipiului Brasov, Bdul Eroilor nr. 8 Brasov cu mentiunea "pentru selectia expertului in vederea efectuarii evaluarii anuale a RPLP KRONSTADT RA". Pretul ofertat va fi pret unic final, si va include serviciile oferite pentru realizarea evaluarii anuale a RPLP KRONSTADT RA, inclusiv cheltuielile adiacente ocazionale (transport,cazare,diurna,etc). Ofertantul are obligatia sa puna la dispozitie o descriere detaliata a pretului total. Orice alte cheltuieli neprevazute care pot sa apara in vederea efectuarii evaluarii, cad in sarcina furnizorului de servicii. Ofertantul declarat castigator, va posta obligatoriu in Sistemul Electronic al Achizitiilor Publice, oferta de pret totala fara T.V.A. si serviciile aferente, urmand ca beneficiarul sa achizitioneze aceste servicii din catalogul de produse/servicii/lucrari corespunzator sectiunii "Cumparari directe". Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea "licitatii si concursuri". Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare.
Documente anexate: Documentatie.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 25-01-2018 ora 00:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: TATARU IONELA , Tel. +40 268416550/128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: serviciilor de intretinere la sistemul de alarmare la efractie, incendiu, TVCI, generator electric si sistem climatizare HVAC.
CPV: 50000000-5-Servicii de reparare si intretinere (Rev.2)
Descrierea contractului: Contract de achizitie publica de servicii care vor asigura Servicii specifice de intretinere la sistemul de alarmare la efractie, incendiu, TVCI, generator electric si sistem climatizare HVAC din cadrul Primariei Municipiului Brasov. Cod CPV: 50000000-5 servicii intretinere si reparare 50730000-1 servicii intretinere reparare grupuri refrigerare 50532300-6 servicii de reparare si de intretinere a generatoarelor.
Valoarea estimata fara TVA: 46218.48 RON
Conditii contract: Contractul de achizitie servicii de intretinere la sistemul de alarmare la efractie, incendiu, TVCI, generator electric si sistem climatizare HVAC va fi intra in vigoare la data semnarii si va fi scadent la data de 31.12.2018. Se vor respecta toate obligatiile, conditiile tehnice si de confidentialitate conform caietului de sarcini.Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA.In vederea elaborarii ofertei tehnice si financiare ofertantii trebuie - in mod obligatoriu - sa realizeze in cadrul etapei de ofertare, inspectia tehnica a locatiilor in care sunt instalate si operate sistemele din cadrul prezentei documentatii.
Conditii participare: Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfasoare servicii ce fac obiectul prezentului Caiet de sarcini si sa detina personal calificat si specializat pentru asigurarea serviciilor de mentenanta si intretinere a celor 5 sisteme implementate, astfel: Ofertantul (societatea) trebuie sa fie autorizat IGPR (licenta de functionare pentru a desfasura activitati de proiectare, instalare, modificare sau intretinere a sistemelor de alarmare impotriva efractiei si/sau servicii privind sistemele de securizare.Ofertantul trebuie sa fie autorizat AGFR - Asociatia Generala a Frigotehnistilor din Romania.Personalul de interventie (Tehnicienii) trebuie sa fie avizati / autorizati IGPR, ARTS, ANRE si respectiv cu calificare de Frigotehnist.Ofertantul va face dovada calificarii/autorizarii asa cum s-a mentionat mai sus si va depune odata cu oferta, copii conform cu originalul, inclusiv copie dupa CUI al firmei.
Criterii adjudecare: Adjudecarea se va face in favoarea ofertantului care va prezenta oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic, pe baza criteriului de atribuire "cel mai bun raport calitate-pret", cu respectarea tuturor cerintelor din prezentul caiet de sarcini.Factorii de evaluare: Pretul oferta: Pf - 80 puncte.Termen de remediere al defectelor ce presupun interventie corectiva, cu risc scazut : Pt1 - 10 puncte Termen de remediere al defectelor ce presupun interventie corectiva, cu risc mediu : Pt2 - 10 puncte.Descrierea algoritmului de calcul: 1. Punctajul financiar se calculeazaPentru oferta cu cel mai mic pret se acorda punctajul maxim alocat - 80 puncte.Pentru celelalte oferte, punctajul se va calcula potrivit formulei: Pf= Pret min/Pret oferta x 80, unde Pf - punctaj financiar oferta;Pret min - cel mai mic pret dintre toate ofertele Pret oferta-pretul ofertei 2. Punctajul ethnic.2.1. Punctajul pentru T.
Termen limita primire oferte: 25.01.2018
Informatii suplimentare: Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 25.01.2018 inclusiv, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie intretinere sistem de alarmare.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 15-12-2017 ora 00:00 - termen expirat
Denumirea achizitie: STUDIU DE CALITATE A AERULUI IN MUNICIPIUL BRASOV si PLANUL DE CALITATE A AERULUI IN MUNICIPIUL BRASOV
CPV: 90731100-1-Gestionarea calitatii aerului (Rev.2)
Descrierea contractului:
Obiectul contractului de prestari servicii il constituie intocmirea Planului de calitate a aerului inconjurator,care transpune Directiva 2008/50/EC a Parlamentului European si a Consiliului din 21 mai 2008, cu privire la calitatea aerului inconjurator si un aer mai curat pentru Europa, precum si in conformitate cu prevederile HG nr.257/27.04.2015 privind aprobarea Metodologiei de elaborare a planurilor de calitate a aerului, a planurilor de mentinere a calitatii aerului. Planul de calitate a aerului va fi elaborat in concordanta cu cerintele legale prevazute in Ordinul ministerul Mediului, Apelor si Padurilor nr. 3299/28.08.2012 pentru Aprobarea metodologiei de realizare si raportare a inventarelor privind emisiile de poluanti in atmosfera.
Valoarea estimata fara TVA: 115000.00 RON
Conditii contract: Durata de realizare a contractului este de 3 luni calendaristice de la emiterea Ordinului de incepere a executiei contractului.
Conditii participare: Neindeplinirea in totalitate a uneia dintre cerintele minimale solicitate in Tema de proiectare conduce automat la respingerea ofertei, conform legislatiei in vigoare. Simpla declarare a respectarii cerintelor nu se va considera ca este o dovada a modalitatii in care acest lucru se va realiza, iar oferta tehnica va fi respinsa ca neconforma.Ofertantul trebuie sa prezinte Formularul de oferta indicat in Sectiunea Formulare.
Criterii adjudecare: Adjudecarea se va face in favoarea ofertei care prezinta pretul cel mai scazut cu respectarea cerintelor Temei de proiectare. Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5% din valoarea contractului in lei fara TVA , in termen de 5 zile de la semnarea contractului. Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii. OBLIGATII SI RASPUNDERI ale executantului-conform temei de proiectare si legislatiei in vigoare
Termen limita primire oferte: 15.12.2017
Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea "Licitatii si concursuri". Limba de redactare a ofertei: romana. Se va depune oferta (tehnica si financiara) cu caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului. Ofertele se vor depune pe adresa de e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertele vor contine toate datele de identificare ale ofertantului: Denumire/Nume ofertant, adresa, alte date de identificare. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt.Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, anuntul postat pentru achizitia ce face obiectul mai sus mentionat, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Pentru detalii se pot solicita pe adresa de e-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Documente anexate: Documentatie studiu calitatea aerului BV.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 27-11-2017 ora 00:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: Cazanescu Laurentiu , Tel. +40 268416550/128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt consultare piata
Obiect consultare: Stabilirea valorii estimate pentru servicii de expertiza tenhica.
Descriere consultare: Lot 1.Expertiza tehnica Pasaj rutier nou Darste; Lot 2.Expertiza tehnica Pasaj rutier vechi Darste; Lot 3.Expertiza tehnica Pod Strada Institutului- peste Ghimbasel; Lot 4.Expertiza tehnica Pod Strada Plugarilor-peste Ghimbasel; Lot 5.Expertiza tehnica Pod Strada Fantanii-peste Ghimbasel.
Aspecte supuse consultarii: Oferta de pret in vederea determinarii valorii estimative a serviciului de elaborare expertiza tehnica aferenta fiecarui lot in vederea demararii procedurii de achizitie a serviciilor.Persoanele interesate pot efectua vizita in teren. Caietul de sarcini se poate descarca de pe SEAP sau site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro, sectiunea Licitatii si Consursuri.
Data limita transmitere propuneri: 24.11.2017
Data limita consultare: 27.11.2017
Modalitate desfasurare: Achizitia se va desfasura in sistem electronic,criteriul va fi pretul cel mai scazut.Orice persoana/organizatie interesata are posibilitatea de a transmite opiniile/sugestiile/recomandarile legate de prezenta consultare la adresa de e-mail: invest@brasovcity.ro. Autoritatea contractanta solicita participantilor la consultare sa declare informatiile confidentiale,clasificate sau protejate de un drept de proprietate intelectuala,potrivit legii.
Documente anexate: Caiet de sarcini-consultare-expertiza tehnica.pdf
Achiziții / Proceduri proprii: 23-11-2017 ora 00:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul achizitii publice , Tel. +40 268416550/128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Denumirea achizitie: STUDIU DE CALITATE A AERULUI IN MUNICIPIUL BRASOV si PLANUL DE CALITATE A AERULUI IN MUNICIPIUL BRASOV
CPV: 90731100-1-Gestionarea calitatii aerului (Rev.2)
Descrierea contractului:
Obiectul contractului de prestari servicii il constituie intocmirea Planului de calitate a aerului inconjurator,care transpune Directiva 2008/50/EC a Parlamentului European si a Consiliului din 21 mai 2008, cu privire la calitatea aerului inconjurator si un aer mai curat pentru Europa, precum si in conformitate cu prevederile HG nr.257/27.04.2015 privind aprobarea Metodologiei de elaborare a planurilor de calitate a aerului, a planurilor de mentinere a calitatii aerului. Planul de calitate a aerului va fi elaborat in concordanta cu cerintele legale prevazute in Ordinul ministerul Mediului, Apelor si Padurilor nr. 3299/28.08.2012 pentru Aprobarea metodologiei de realizare si raportare a inventarelor privind emisiile de poluanti in atmosfera.
Valoarea estimata fara TVA: 115000.00 RON
Conditii contract: Durata de realizare a contractului este de 3 luni calendaristice de la emiterea Ordinului de incepere a executiei contractului.
Conditii participare: Neindeplinirea in totalitate a uneia dintre cerintele minimale solicitate in Tema de proiectare conduce automat la respingerea ofertei, conform legislatiei in vigoare. Simpla declarare a respectarii cerintelor nu se va considera ca este o dovada a modalitatii in care acest lucru se va realiza, iar oferta tehnica va fi respinsa ca neconforma.Ofertantul trebuie sa prezinte Formularul de oferta indicat in Sectiunea Formulare.
Criterii adjudecare: Adjudecarea se va face in favoarea ofertei care prezinta pretul cel mai scazut cu respectarea cerintelor Temei de proiectare. Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5% din valoarea contractului in lei fara TVA , in termen de 5 zile de la semnarea contractului. Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii. OBLIGATII SI RASPUNDERI ale executantului-conform temei de proiectare si legislatiei in vigoare
Termen limita primire oferte: 23.11.2017
Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea "Licitatii si concursuri". Limba de redactare a ofertei: romana. Se va depune oferta (tehnica si financiara) cu caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului. Ofertele se vor depune pe adresa de e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertele vor contine toate datele de identificare ale ofertantului: Denumire/Nume ofertant, adresa, alte date de identificare. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt.Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, anuntul postat pentru achizitia ce face obiectul mai sus mentionat, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Pentru detalii se pot solicita pe adresa de e-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Documente anexate: Documentatie Studiu Calitatea aerului.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 20-11-2017 ora 00:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Cazanescu Laurentiu , Tel. +40 268416550/128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Denumirea achizitie: Achizitie si montaj Panouri Radiante cu inflarosu si degivrare cu fir incalzitor a coloanelor de alimentare cu apa la Parcarea Supraetajata Publica cu plata - Regina Maria str. Pietii FN Brasov
CPV: 45232141-2-Instalatii de incalzire (Rev.2)
Descrierea contractului: Se vor achizitiona 8 panouri radiante cu infrarosu dotate cu termostat, cu puterea de 300 W fiecare, precum si executarea lucrarilor de montaj si racordare la instalatia electrica si cablu incalzitor cu termostat, de 24 ml, de 10 ml, si de 12,5 ml si executarea lucrarilor de degivrare a 3 tronsoane de alimentare cu apa.
Valoarea estimata fara TVA: 7000.00 RON
Conditii contract: Durata contractului este de 30 de zile de la data semnarii contractului si a platii garantiei de buna executie.
Conditii participare: Prezentarea de referinte pentru lucrari similare executate/a portofoliului de clienti (scrisori de recomandare din partea clientilor), acorduri de participare la licitatii pentru servicii similare; - Dovada personalului calificat ( diplome, atestate, calificari, etc); Ofertantii vor prezenta certificat constatator emis de ONRC (sau echivalent) in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati principale sau secundare ce fac obiectul prezentei achizitii publice, informatii valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Criterii adjudecare: Va fi selectata oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic, avand in vedere pretul cel mai mic respectand conditiile prezentate in caietul de sarcini.
Termen limita primire oferte: 20.11.2017
Informatii suplimentare: Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 20.11.2017 inclusiv, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie panouri radiante.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 20-11-2017 ora 00:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Cazanescu Laurentiu , Tel. +40 268416550/128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: Servicii de Asigurare pentru bunurile apartinand domeniului schiabil din Poiana Brasov
CPV: 66510000-8-Servicii de asigurare (Rev.2)
Descrierea contractului: bunurile apartinand domeniului schiabil necesita a fi asigurate impotriva riscurilor de incendiu,trasnet,explozie,caderi accidentale de corpuri,furt,vandalism,inundatie,cutremur, avalanse de zapada,greutate strat zapada,prabusire sau alunecare teren,fenomene atmosferice, daune produse de animalele salbatice,coliziuni,caderi,rasturnari, dupa cum urmeaza: I. Asigurare utilaje neinmatriculabile(tip CASCO)pt autovehicule(utilaje) neinmatriculabile pentru 4 masini de batut zapada tip Pisten Bully. II. Asigurare pt Instalatiile de transport pe cablu pe partia Lupului si in zona Ruia-Instalatie transport pe cablu-Telescaun 6 CLD Ruia-include statia superioara si inferioara Ruia,fundatii piloni,constructie garaj pentru scaune de 370 mp,echipament sky-data cu 5 porti la statia inferioara Ruia. Instalatie transport pe cablu-Telescaun 4 CLF Lupului-include statia superioara si inferioara Lupului,fundatii piloni,echipament sky-data cu 3 porti la statia inferioara Lupului. III. Asigurare instalatii pt producere zapada artificiala-120 lancii pentru zapada si 29 tunuri pentru zapada. IV. Asigurare constructii/instalatii anexe,aferente instalatiilor de producere a zapezii artificiale si a celor de transport pe cablu(posturi de transformare,statii de compresoare, statii de pompare si cladirile aferente,fibra optica,cabluri electrice,retea apa,retea de aer,camine prefabricate pt hidranti,statie de compresoare,sistem de automatizare si control al masinilor de producere zapada etc). V. Asigurare masini/aparate de returnat carduri RFID Skidata-2 buc achizitionate in 2017.
Valoarea estimata fara TVA: 87610.10 RON
Conditii contract: Pentru asigurarea utilajelor neinmatriculabile(tip CASCO)pt 4 masini de batut zapada tip Pisten Bully, polita se va incheia pt o perioada de 5 luni de la semnare,la inceperea sezonului de schi 2017-2018. Pt. asigurarea masinilor/aparatelor de returnat carduri RFID Skidata, polita se va incheia de la inceperea sezonului de schi 2017-2018, pt o perioada de 12 luni de la semnare. Pt. celelalte asigurari pt. instalatii de producere zapada, instalatii de transport pe cablu si constructii/instalatii anexe, polita se va incheia pt. o perioada de 12 luni, cu incepere de la 24.12.2017. Valabilitate oferta - cel putin pana la data de 31.12.2017
Conditii participare: In conformitate cu cerintele prevazute in caietul de sarcini.
Criterii adjudecare: Achizitia se va efectua cu operatorul economic care indeplineste cerintele impuse si care prezinta "pretul cel mai scazut" pentru intreg pachetul.
Termen limita primire oferte: 20.11.2017
Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI fara TVA, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 20.11.2017 inclusiv, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. sau la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pt. eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie-clarificari-raspuns asigurare domeniul schiabil Poiana Brasov.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 13-11-2017 ora 00:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: CLAUDIA FEKETE , Tel. +40 268416550/128 , In atentia: CECILIA DOICIU , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Anexa 2B
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: SERVICII DE ORGANIZARE A EVENIMENTULUI "BRASOV - ORAS DIN POVESTE" 2017
CPV: 79952100-3-Servicii de organizare de evenimente culturale (Rev.2)
Descrierea contractului: 1) Servicii de organizare a evenimentelor culturale si artistice: - organizarea de spectacole artistice ce au ca element principal muzica, dansul, reprezentatii diverse; 2) Servicii de proiectare videomaping pentru Piata Sfatului si Poarta Schei. 3) Servicii de promovare a evenimentelor.
Valoarea estimata fara TVA: 370000.00 RON
Conditii contract: In conformitate cu cerintele prevazute in caietul de sarcini
Conditii participare: Ofertantii vor prezenta certificat constatator emis de ONRC (sau echivalent) in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati principale sau secundare ce fac obiectul prezentei achizitii publice, informatii valabile la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul/prestatorul trebuie sa fie posesor de Atestat de Impresariat Artistic Eliberat de Ministerul Culturii sau sa aiba angajat cu orice forma de contract o persoana care poseda atestatul. Ofertele se vor depune pana la data de 13.11.2017 inclusiv, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, Bd. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brasov sau pe adresa de mail achizitiipublice@brasovcity.ro, cu indicarea obiectului achizitiei. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi redactate in limba romana. Oferta financiara va fi prezentata in LEI, fara TVA, avand TVA-ul evidentiat separat pentru fiecare lucrare/serviciu in parte. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic anuntul pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventualele completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut, in conditiile respectarii cerintelor caietului de sarcini si a programului.
Termen limita primire oferte: 13.11.2017
Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri. Oferta financiara va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitate a contractului. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract.
Sedinta de deschidere a ofertelor are loc la data de 14.11.2017, orele 13.00, la Primaria Municipiului Brasov, camera 151. Orice ofertant are dreptul de a participa la sedinta de deschidere.
Documente anexate: Documentatie oras din poveste.zip