Anunț concurs
Primăria Municipiului Brașov
Concurs: 30-10-2020 ora 10:00
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă determinată a unor funcţii publice de execuţie temporar vacante, cu durată normală a timpului de lucru de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/ săptămână, după cum urmează:
1. Consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Autorizări Construcţii - Direcţia Arhitect Şef;
2. Inspector, clasa I, grad profesional principal din cadrul Serviciului Autorizari Construcţii - Direcţia Arhitect Şef;
3. Consilier achiziții publice, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Achiziții Publice.
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 30.10.2020, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 8 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 15.10.2020 - 22.10.2020, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
1.
1. Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie temporar vacante de Consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Autorizări Construcţii - Direcţia Arhitect Şef:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe inginereşti, ramura de ştiinţă (RSI) inginerie civilă, domeniul de licenţă (DL) - inginerie civilă, specializarea - construcţii civile, industriale şi agricole;
- să îndeplinească condiţiile de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie vacante de consilier clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani.
2. Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de executie temporar vacante de Inspector, clasa I, grad profesional principal din cadrul Serviciului Autorizări Construcţii - Direcţia Arhitect Şef:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
- să îndeplinească condiţiile de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. b) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru gradul profesional principal al funcţiei publice de execuţie vacante de inspector clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 5 ani.
BIBLIOGRAFIA pentru ocuparea funcţiilor publice de execuţie temporar vacante de Consilier, clasa I, grad profesional superior şi Inspector, clasa I, grad profesional principal, din cadrul Serviciului Autoriări Construcții - Direcția Arhitect Șef:
1. Constituţia României, republicată;
2. Titlul I și II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de trarament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
6. Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare
7. H.G. nr. 525/1996 pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, cu modificările şi completările ulterioare
8. Legea nr. 185/2013 pentru amplasarea si autorizarea mijloacelor de publicitate, cu modificările şi completările ulterioare.
3.
3. Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuție temporar vacante de consilier achiziții publice, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Achiziții Publice:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în unul din domeniile fundamentale (DFI) :
● - științe inginerești,
●- științe sociale, ramura de știință (RSI) - științe juridice,
●- științe sociale, ramura de știință (RSI) - științe economice;
- perfecționare/specializare în domeniul achizițiilor publice;
- să îndeplinească condiţiile de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie de consilier achiziții pubice clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani.
BIBLIOGRAFIA pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie temporar vacante de Consilier achiziții publice, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Achiziții Publice:
1. Constituţia României, republicată;
2. Titlul I și II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de trarament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5. Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
6. H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
7. Legea nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrări și concensiunile de servicii, cu modificările și completările ulterioare;
8. H.G. nr. 867/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii din Legea nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrări şi concesiunile de servicii, cu modificările ulterioare;
1. Legea nr. 101/2016 privind remediile și căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziție publică, a contractelor sectoriale și a contractelor de concesiune de lucrări și concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, cu modificările și completările ulterioare;
2. Legea nr. 99/2016 privind achizițiile publice sectoriale, cu modificările și completările ulterioare;
3. H.G. nr. 394/2016 privind normele de aplicare a Legii nr. 99/2016, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului sectorial/acordului-cadru din Legea nr. 99/2016 privind achiziţiile sectoriale, cu modificările și completările ulterioare.
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49, lit. a) – j) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 8 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 15.10.2020 - 22.10.2020, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Mihai Adina - inspector în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 15.10.2020
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
FORMULARE ȘI PROCEDURI
FORMULARE
Adeverință vechime - model orientativ [ PDF ] [ DOC ] Model curriculum vitae [ PDF ] [ DOC ] Formular de înscriere [ PDF ] [ DOC ] Formular de inscriere - personal contractual [ PDF ] [ DOC ]
PROCEDURI
Testare cunoștințe PC - Nivel bază [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Mediu [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Nivel avansat [ PDF ] Procedură probă IT [ PDF ] Procedură limbi străine [ PDF ] Procedură probă suplimentară fizică [ PDF ]