Anunț concurs
Primăria Municipiului Brașov
Concurs: 03-12-2020 ora 16:00
Primăria Municipiului Braşov organizează concurs de recrutare în vederea ocupării următoarelor posturi contractuale vacante din cadrul Compartimentului Protecţia Mediului - Direcţia Arhitect Şef
1. Inspector de specialitate S debutant
2. Consilier S IA
Concursul constă în următoarele etape succesive şi anume:
1. selecţia dosarelor de înscriere ale candidaţilor
2. probă scrisă
3. interviul
În conformitate cu prevederile art. 3 din H.G. nr.286/2011, cu modificările şi completările ulterioare, în vederea participării la concurs, fiecare candidat trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii generale:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza
adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit
cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra
statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea
justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar
face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit
reabilitarea.
1. Condiţiile specifice de participare la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de Inspector de specialitate S debutant în cadrul Compartimentului Protecţia Mediului - Direcţia Arhitect Şef
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe inginereşti, domeniul de licenţă (DL) - ingineria mediului sau studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă şi studii universitare de master în domeniul protecţiei mediului;
2. Condiţiile specifice de participare la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de consilier S IA în cadrul Compartimentului Protecţia Mediului - Direcţia Arhitect Şef
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe inginereşti, domeniul de licenţă (DL) - ingineria mediului sau studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă şi studii universitare de master în domeniul protecţiei mediului;
- vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei contractuale: minim 7ani.
BIBLIOGRAFIA
1. Partea a III -a, Titlul V, Capitolele III şi IV din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
2. Legea nr. 265/2006 pentru aprobarea O.U.G. nr.195/2005 privind protecţia mediului, cu modificările şi completările ulterioare;
3. O.U.G. nr. 195/2005 aprobată prin Legea nr. 265/2006 privind protecţia mediului, cu modificările şi completările ulterioare;
4. Legea nr. 104/2011 privind calitatea aerului înconjurător, cu modificările şi completările ulterioare;
5. Legea nr. 211/2011 privind regimul deşeurilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
6. Planul integrat de calitate a aerului în Municipiul Brașov 2018 - 2022 (Plan de măsuri) (https://brasovcity.ro/file-zone/mediu/planuri-
actiune/aer/Plan%20Integrat%20de%20Calitate%20a%20Aerului%20in%20
Municipiul%20 Brasov%202018-2020.pdf) - H.C.L. nr. 628/31.10.2018 privind
aprobarea Planului integrat de calitate a aerului în Municipiul Brașov.
Conform art. 6 din H.G. nr. 286/2011, cu modificările şi completările ulterioare, pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:
1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;
2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
5. cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează (cu obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului);
6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
7. curriculum vitae.
Notă: copiile actelor se prezintă însoţite de documentele în original, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, sau în copii legalizate.
Concursul se va desfăşura conform următorului calendar:
Data limită de depunere a dosarelor: 03.12.2020, ora 16:00.
- Afișare rezultat selecție dosare de concurs: 08.12.2020.
- Termen contestație selecție dosare de concurs: 09.12.2020.
- Termen soluționare contestație selecție dosare de concurs: 10.12.2020.
Proba scrisă: 15.12.2020, ora 10:00.
- Notare și comunicare rezultate proba scrisă: 16.12.2020.
- Termen contestație rezultate proba scrisă: 17.12.2020.
- Termen soluționare contestație proba scrisă: 18.12.2020.
Interviu: 21.12.2020, ora 10:00.
- Notare și comunicare interviu: 22.12.2020.
- Termen contestație rezultate interviu: 23.12.2020.
- Termen soluționare contestație rezultate interviu: 24.12.2020.
Afișare rezultate finale concurs: 28.12.2020, ora 12:00.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Braşov, telefon 0268/ 41.65.50 int.147
Data afişării anunţului: 17.11.2020
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
FORMULARE ȘI PROCEDURI
FORMULARE
Adeverință vechime - model orientativ [ PDF ] [ DOC ] Model curriculum vitae [ PDF ] [ DOC ] Formular de înscriere [ PDF ] [ DOC ] Formular de inscriere - personal contractual [ PDF ] [ DOC ]
PROCEDURI
Testare cunoștințe PC - Nivel bază [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Mediu [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Nivel avansat [ PDF ] Procedură probă IT [ PDF ] Procedură limbi străine [ PDF ] Procedură probă suplimentară fizică [ PDF ]