Anunț concurs
Primăria Municipiului Brașov
Concurs: 10-10-2024 ora 15:00
Dată limită depunere dosar: 10.10.2024 ora 15:00
CONCURS
Primăria Municipiului Brașov, în conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul instituţiilor publice de cultură, aprobată prin Legea nr. 269/2009, cu modificările şi completările ulterioare, coroborate cu prevederile Ordinului Ministrului Culturii nr. 2799/2015 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi desfăşurare a concursului de proiecte de management, a Regulamentului-cadru de organizare şi desfăşurare a evaluării managementului, a modelului-cadru al caietului de obiective, a modelului-cadru al raportului de activitate, precum şi a modelului-cadru al contractului de management, organizează concursul de proiecte de management pentru ocuparea postului de manager al Filarmonicii Brașov, instituție aflată în subordinea Consiliului Local al Municipiului Braşov.
Condiții de participare:
Candidatul trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
a) are cetăţenia română sau a unuia dintre statele membre ale Uniunii Europene;
b) are capacitate deplină de exerciţiu;
c) are studii universitare absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul de activitate al instituției:
- Domeniul fundamental (DFI)-Științe umaniste și arte; Ramura de Științe (RSI)-Arte, Domeniul de licență (DL)-Muzică
d)are vechime în specialitatea studiilor, menționate la lit.c, de minimum 5 ani;
e)are experiență în domeniul activității manageriale de minimum 3 ani sau specializări în domeniul managementului¹;
f)nu a suferit condamnări penale și/sau civile pentru fapte ce l-ar face incompatibil cu funcția pentru care candidează;
g)nu i-a încetat contractul individual de muncă, raportul de serviciu sau contractul de management pentru motive imputabile;
h)cunoaște limba română, scris și vorbit.
Concursul se organizează conform prevederilor Regulamentului de organizare și desfășurare a concursului de proiecte de management de la Filarmonica Brașov, elaborat în temeiul Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul instituţiilor publice de cultură, aprobată prin Legea nr. 269/2009, cu modificările şi completările ulterioare, coroborate cu dispozițiile Ordinului Ministerului Culturii nr. 2799/2015 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi desfăşurare a concursului de proiecte de management, a Regulamentului-cadru de organizare şi desfăşurare a evaluării managementului, a modelului-cadru al caietului de obiective, a modelului-cadru al raportului de activitate, precum şi a modelului-cadru al contractului de management, aprobat prin Dispoziția de Primar nr. 1559/27.05.2024, după cum urmează:
1. Data de 17.09.2024, aducerea la cunoștință publică a:
-condițiilor de participare la concursul de proiecte de management;
-caietului de obiective;
-regulamentului de organizare și desfășurare a concursului de proiecte de management;
-calendarului concursului, cu precizarea termenului/perioadei pentru fiecare etapă
-actelor necesare înscrierii la concursul de proiecte de management care fac obiectul dosarului de concurs;
-informațiilor privind condițiile tehnice de redactare a proiectului de management și condițiile de prezentare a acestuia;
-datelor pentru depunerea dosarelor de concurs;
-bibliografiei;
2. 10.10.2024, ora 15.00, data limită de depunere a proiectelor de management și a dosarelor de concurs de către candidați;
3. 11.10.2024-15.10.2024, selecția dosarelor;
4. 16.10.2024, anunțarea candidaților privind selecția dosarelor;
5. 17.10.2024-30.10.2024, analiza proiectelor de management -prima etapă;
6. 31.10.2024, aducerea la cunoștința candidaților a notei obținute la prima etapă și afișarea acesteia la sediul Primăriei Municipiului Brașov;
7. 06.11.2024, susținerea proiectelor de management în cadrul unui interviu -a doua etapă
8. 07.11.2024, proba scrisă de departajare, după caz;
9. 07.11.2024, aducerea la cunoștința candidaților și la cunoștința publică a rezultatului concursului și afișarea acestuia la sediul Primăriei Brașov, la sediul Filarmonicii Brașov și pe pagina de internet a Primăriei Brașov;
10. 08.11.2024-12.11.2024, ora 13.00 depunerea contestațiilor; candidații nemulțumiți pot depune contestații asupra modului de respectare a procedurii privind organizarea și desfășurarea concursului,la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B-dul Eroilor nr.8, mun. Brașov-Centrul de Informații pentru Cetățeni-parter.
11. 13.11.2024, aducerea la cunoștința publică a rezultatului final al concursului, în situația în care nu au fost depuse contestații;
12. 13.11.2024-15.11.2024, soluționarea contestațiilor, după caz;
13. 18.11.2024, aducerea la cunoștința publică a rezultatului final al concursului, după soluționarea contestațiilor, prin afișare la sediul Primăriei Municipiului Brașov.
Dosarul de concurs ( Plicul A și plicul B) se depune personal, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B-dul Eroilor nr.8, mun. Brașov, până în data de 10.10.2024, ora 15.00-Centrul de Informații pentru Cetățeni-parter.
Dosarul de concurs conține:
Plicul A:
a) cerere de înscriere la concurs cu precizarea datelor personale de contact: telefon mobil și adresă de e-mail, conform modelului anexat;
b) copie după actul de identitate;
c) curriculum vitae, conform modelului anexat;
d) diplome de studii și, după caz, documente care atestă efectuarea unor specializări²;
e) adeverința care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
f) cazierul judiciar, în cazul persoanelor cu cetățenie română sau acte similare în situația persoanelor cu altă cetățenie;
g) copia carnetului de muncă și, după caz, adeverința care să ateste vechimea în specialitatea studiilor (ulterior datei de 01.01.2011 vechimea se probează cu adeverință eliberată de angajator), conform modelului anexat;
h) declarație pe proprie răspundere că nu a fost lucrător al securității sau colaborator al acesteia, în sensul art.2 lit a)-c) din OUG nr. 24/2008 privind accesul la propriul dosar și deconspirarea Securității conform modelului anexat;
i) declarație pe proprie răspundere că nu i-a încetat contractul individual de muncă, raportul de serviciu sau contractul de management pentru motive imputabile, conform modelului anexat;
j) Declarație pe proprie răspundere, prin care se angajează, dacă este cazul, să renunțe la postul de conducere deținut, în condițiile în care este declarat câștigător în cadrul acestui concurs de management, conform modelului anexat.
k) Notă de informare și obținere acord în legătură cu prelucrarea datelor cu caracter personal în procesul de recrutare
ATENTIE! DOSARELE INCOMPLETE VOR FI ELIMINATE
și
Plicul B: PROIECTUL DE MANAGEMENT întocmit în conformitate cu Caietul de Obiective va fi depus în format letric și în format de tip pdf, pe suport stik USB- cu respectarea art. 13 din OUG nr. 189/2008 privind managementul instituțiilor publice de cultură, cu modificările și completările ulterioare.
PROIECTELE DE MANAGEMENT VOR FI REDACTATE FĂRĂ A FI PERSONALIZATE, FĂRĂ A AVEA SEMNĂTURI ŞI FĂRĂ A CONŢINE INDICII PRIVIND IDENTITATEA AUTORULUI (EX. MOTOURI, ETC.)
NOTĂ!!! PROIECTELE DE MANAGEMENT CARE NU RESPECTĂ CERINŢA DE MAI SUS VOR FI ELIMINATE DIN CONCURS.
Candidaţii la concursul pentru ocuparea postului de manager al Filarmonicii Braşov din subordinea Consiliului Local al Municipiului Braşov, vor redacta proiectele de management ce vor avea maximum 100 de pagini, inclusiv anexe, (format A4, marginile paginii: stânga: 2 cm, dreapta: 2 cm, sus: 1,25 cm, jos: 1,25 cm), cu caractere Times New Roman, dimensiunea fontului de 12 pentru textul de bază şi de 14 pentru titluri, fără pasaje subliniate, bold sau italic (se aplică şi titlurilor, capitolelor, subcapitolelor), distanţa dintre rânduri de 1,5.
Se vor folosi obligatoriu diacriticele specifice limbii române.
Paginile vor fi numerotate în partea dreaptă jos, începând cu prima pagină.
Eventualele fotografii, grafice, prezentări în Power Point sau alte prelucrări de imagine vor fi incluse obligatoriu în anexe.
Proiectul de management va avea obligatoriu titlul: „Proiect de management pentru ocuparea postului de manager al Filarmonicii Braşov”.
Proiectul de management trebuie să respecte întocmai structura din caietul de obiective, precum şi numerotarea capitolelor, subcapitolelor, subpunctelor.
La întocmirea propriei analize (socioculturale, a activităţii instituţiei, etc.) se vor păstra subtitlurile din caietul de obiective, analiza constând în interpretarea datelor de către candidat în vederea extragerii informaţiilor relevante, necesare în construirea propunerilor privind conducerea şi dezvoltarea instituţiei.
La depunerea dosarului de concurs copiile actelor se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate de către secretariatul comisiei de concurs, sau în copii legalizate. Documentele depuse într-o limbă străină vor fi însoțite obligatoriu de traduceri legalizate.
Regulamentul concursului și caietul de obiective se pot descărca de pe pagina oficială de internet a Primăriei Brașov (www.brasovcity.ro).
Relații suplimentare se pot obține în zilele lucrătoare de la Primăria Municipiului Brașov, tel.0268416550, int.467, (luni-joi între orele 08.00-15.00, vineri între orele 08.00:13.00).
BIBLIOGRAFIE
- Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul instituţiilor publice de cultură, aprobată prin Legea nr. 269/2009, cu modificările şi completările ulterioare;
- Ordinul Ministrului Culturii nr. 2799/2015 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi desfăşurare a concursului de proiecte de management, a Regulamentului-cadru de organizare şi desfăşurare a evaluării managementului, a modelului-cadru al caietului de obiective, a modelului-cadru al raportului de activitate, precum şi a modelului-cadru al contractului de management;
- Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 53/2003-Codul Muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice;
- Ordonanța Guvernului nr. 119/1999 privind controlul intern și controlul financiar preventiv, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Ordonanța Guvernului nr. 21/2007 privind instituțiile și companiile de spectacole sau concerte, precum și desfășurarea activității de impresariat artistic, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordonanța Guvernului nr. 48/2016 privind modificarea și completarea unor acte normative în domeniul culturii, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 500/2002 privind finanțele publice, cu modificările și completările ulterioare;
- Partea a III-a-Titlul V-Capitolul III, Capitolul IV, Capitolul VIII; Partea a III-a-Titlul VII-Capitolul I; Partea a V-a-Titlul I-Capitolul I, Capitolul II, Capitolul III din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul Administrativ;
- Strategia pentru cultură a Municipiului Brașov aprobată prin HCL nr. 478/2015, care se găsește pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov, https://www.brasovcity.ro/file-zone/financiar/program-investitii/cultura/2020/Strategie%20pentru%20cultura.pdf
¹Condiția de pregătire sau experiență în management poate fi substituită de pregătirea în management atestată cu certificat de absolvire (manager de proiect, manager cultural, etc) sau experiență în conducerea unei instituții, companii, organizații neguvernamentale etc., dovedită prin adeverință.
²În cazul diplomelor de studii sau a documentelor care atestă efectuarea unor specializări în altă țară, acestea trebuie să fie însoțite de dovada recunoașterii acestora în România, conform prevederilor legale. La evaluarea dosarului de concurs, nu vor fi luate în considerare diplomele de studii sau documentele care atestă efectuarea unor specializări, cu termenul de valabilitate expirat.
În cazul în care, în virtutea unor dispoziții normative impuse de protecția sănătății populației, apare imposibilitatea respectării unor termene din calendarul concursului, calendarul poate suporta modificări, care vor fi făcute publice pe site-ul Primăriei Brașov și a Filarmonicii Brașov.
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
FORMULARE ȘI PROCEDURI
FORMULARE
Adeverință vechime - model orientativ [ PDF ] [ DOC ] Model curriculum vitae [ PDF ] [ DOC ] Formular de înscriere [ PDF ] [ DOC ] Formular de inscriere - personal contractual [ PDF ] [ DOC ]
PROCEDURI
Testare cunoștințe PC - Nivel bază [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Mediu [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Nivel avansat [ PDF ] Procedură probă IT [ PDF ] Procedură limbi străine [ PDF ] Procedură probă suplimentară fizică [ PDF ]