Anunț concurs
Primăria Municipiului Brașov
Concurs: 14-05-2020 ora 10:00
“Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a unor funcţii publice de execuţie vacante, după cum urmează:
1. Inspector, clasa I, grad profesional principal din cadrul Serviciului Amenajarea Teritoriului şi Gestiune Date Urbane - Direcţia Arhitect Şef;
2. Referent, clasa III, grad profesional superior din cadrul Serviciului Amenajarea Teritoriului şi Gestiune Date Urbane - Direcţia Arhitect Şef.
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 14.05.2020, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 13.04.2020 - 04.05.2020, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8 - Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
1. Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie de Inspector, clasa I, grad profesional principal din cadrul Serviciului Amenajarea Teritoriului şi Gestiune Date Urbane - Direcţia Arhitect Şef:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, absolvite cu diplomă de
licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe umaniste şi arte, ramura de ştiinţă (RSI)
arhitectură şi urbanism, domeniul de licenţă (DL) - arhitectură sau urbanism;
- să îndeplinească condiţiile de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. b) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ; pentru gradul profesional principal al funcţiei publice de execuţie de inspector clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 5 ani.
BIBLIOGRAFIA pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie de Inspector, clasa I, grad profesional principal din cadrul Serviciului Amenajarea Teritoriului şi Gestiune Date Urbane - Direcţia Arhitect Şef:
1. Constituţia României, republicată;
2. Partea a III -a - Administraţia publică locală din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
3. Partea a VI - a, Titlul II - Statutul funcţionarilor publici din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
4. Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare;
5. H.G. nr. 525/1996 privind aprobarea Regulamentului general de urbanism, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
6. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
2. Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de Referent, clasa III, grad profesional superior din cadrul Serviciului Amenajarea Teritoriului şi Gestiune Date Urbane - Direcţia Arhitect Şef:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
- să îndeplinească condiţia de studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat;
- să îndeplinească condiţiile de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie de referent clasa III se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani.
BIBLIOGRAFIA pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie de Referent, clasa III, grad profesional superior din cadrul Serviciului Amenajarea Teritoriului şi Gestiune Date Urbane - Direcţia Arhitect Şef:
1. Constituţia României, republicată;
2. Partea a III -a - Administraţia publică locală din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
3. Partea a VI - a, Titlul II - Statutul funcţionarilor publici din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
4. Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare;
5. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49, lit. a) – j) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 13.04.2020 - 04.05.2020, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Lupu Georgiana - inspector în cadrul Serviciului Resurse Umane.”
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 13.04.2020
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
FORMULARE ȘI PROCEDURI
FORMULARE
Adeverință vechime - model orientativ [ PDF ] [ DOC ] Model curriculum vitae [ PDF ] [ DOC ] Formular de înscriere [ PDF ] [ DOC ] Formular de inscriere - personal contractual [ PDF ] [ DOC ]
PROCEDURI
Testare cunoștințe PC - Nivel bază [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Mediu [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Nivel avansat [ PDF ] Procedură probă IT [ PDF ] Procedură limbi străine [ PDF ] Procedură probă suplimentară fizică [ PDF ]