Detalii licitație
Primăria Municipiului Brașov
Detalii licitatie publica de vanzare: 21-11-2022 ora 10:00
Termenul limită de depunere a ofertelor: 15.11.2022 ora 12:00
Termen limită pentru depunerea solicitărilor de clarificare: 04.11.2022 ora 13:00
ANUNȚ - Închiriere spațiu/spații pentru relocarea temporară a activității școlare, pentru școlile din Municipiul Brașov al căror sediu urmează să fie reabilitat
În vederea ducerii la îndeplinire a HCL nr.720/06.09.2022, Municipiul Braşov, reprezentat legal prin Primar, Allen Coliban, cu sediul în Braşov, B-dul Eroilor nr. 8, CIF 4384206, organizează procedura de achiziție privind ,,Închiriere spațiu/spații pentru relocarea temporară a activității școlare (învățământ primar, gimnazial sau liceal), pentru școlile din Municipiul Brașov al căror sediu urmează să fie reabilitat ”.
Procedura de achiziție, va avea loc în data de
21.11.2022, ora 10:00, la sediul Primăriei, termenul limită de depunere a ofertelor (într-un exemplar) la Centrul de Informare pentru Cetăţeni, masa nr.4 sau 5, din cadrul Primăriei Municipiului Braşov, Bd. Eroilor nr. 8, fiind 15.11.2022, ora 12:00.
Persoanele interesate au dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire, cu cel puţin 12 zile înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor, respectiv 04.11.2022, ora. 13.00.
Documentaţia pentru elaborarea ofertelor se poate achiziţiona de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov - www.brasovcity.ro, la rubrica Achiziții.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Administrare Patrimoniu şi Urbanism Comercial, din cadrul Primăriei Municipiului Braşov, telefon 0268/416550, interior 199, 0752103067, adresă e-mail patrimbv@brasovcity.ro.
Prezentul anunț se transmite către publicare în data de 17.10.2022.
ERATA - 25.10.2022
În cadrul DOCUMENTAŢIEI DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI DE ÎNCHIRIERE privind ,,Închiriere spațiu/spații pentru relocarea temporară a activității școlare (învățământ primar, gimnazial sau liceal), pentru școlile din Municipiul Brașov al căror sediu urmează să fie reabilitat”, în Caietul de Sarcini, la Cap.VI.1., respectiv Şedinţa de deschidere, paragraful “Pentru asigurarea confidenţialităţii asupra conţinutului ofertelor, precum şi asupra oricăror alte informaţii prezentate de ofertanţi, comisia de evaluare are obligaţia de a desfăşura activităţile de examinare şi evaluare numai la sediul Curţii de Conturi”, se va înlocui astfel:
“Pentru asigurarea confidenţialităţii asupra conţinutului ofertelor, precum şi asupra oricăror alte informaţii prezentate de ofertanţi, comisia de evaluare are obligaţia de a desfăşura activităţile de examinare şi evaluare numai la sediul Primăriei Municipiului Brașov, din B-dul Eroilor nr.8”.
CLARIFICARI - 09.11.2022
Referitor la clarificarea solicitată pentru cerințele din documentele de participare la procedura de achiziție privind „Închiriere spațiu/spații pentru relocarea temporară a activității școlare, pentru școlile din Municipiul Brașov al căror sediu urmează să fie reabilitat”.
la Cap.I “Instrucțiuni pentru ofertanți”, pct.1.3.2., lit.B), pct.7) se solicită ca ofertantul să depună:
7)“Bilanț/balanță din care să rezulte capacitatea financiară a agentului economic”.
Întrebarea ce trebuie clarificată este: care bilanț/balanță trebuie anexată?
Răspunsul este “bilanțul și balanța la 31.12.2021 și o balanță la 30.09.2022