Licitaţii publice de vânzare / închiriere
Primăria Municipiului Brașov
Licitaţii publice de vânzare / închiriere
Licitaţii publice de vânzare / închiriere: 15-12-2022 ora 12:00
Vezi în pagină separată
Termen limită pentru depunerea solicitărilor de clarificare: 05.12.2022 ora 13:00
Termenul limită de depunere a ofertelor: 15.12.2022 ora 12:00
Închiriere spațiu/spații pentru relocarea temporară a activității școlare (învățământ primar, gimnazial sau liceal), pentru școlile din Municipiul Brașov al căror sediu urmează să fie reabilitat
,,Închiriere spațiu/spații pentru relocarea temporară a activității școlare (învățământ primar, gimnazial sau liceal), pentru școlile din Municipiul Brașov al căror sediu urmează să fie reabilitat”, cu următoarea modificare:
În vederea ducerii la îndeplinire a HCL 720/06.09.2022, Primăria Municipiului Braşov organizează procedura privind ,,Închiriere spațiu/spații pentru relocarea temporară a activității școlare (învățământ primar, gimnazial sau liceal), pentru școlile din Municipiul Brașov al căror sediu urmează să fie reabilitat”.
Se modifică informațiile din anunțul publicat la secțiunea Licitații publice de vânzare/închiriere – Primăria Municipiului Brașov, din data de 16.11.2022, după cum urmează:
- Termenul de depunere a ofertelor se prelungește cu 10 zile lucrătoare calculate începând cu data de 02.12.2022, până la data de 15.12.2022, ora 12:00.
- Termenul limită de solicitare clarificări de către ofertanți privind documentația este 05.12.2022, ora 13:00.
- Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări până la data de 09.12.2022, ora 14:00.
- Ședința de deschidere a ofertelor are loc în data de 28.12.2022, ora 10:00.
Calendarul procedurii se va modifica în mod corespunzător.
Documentaţia pentru elaborarea ofertelor se poate achiziţiona de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov - www.brasovcity.ro, la secțiunea Licitații publice de vânzare/închiriere.
Informații suplimentare se se pot obţine de la Serviciul Administrare Patrimoniu şi Urbanism Comercial, din cadrul Primăriei Municipiului Braşov, telefon 0268/416550, interior 199, 0752103067, adresă e-mail patrimbv@brasovcity.ro.
DOCUMENTE ANEXATE
Licitaţii publice de vânzare / închiriere: 09-12-2022 ora 13:00
Vezi în pagină separată
Termen limită pentru depunerea solicitărilor de clarificare: 05.12.2022 ora 13:00
Termenul limită de depunere a ofertelor: 15.12.2022 ora 12:00
CLARIFICARE la anunțul "Închiriere spațiu/spații pentru relocarea temporară a activității școlare (învățământ primar, gimnazial sau liceal), pentru școlile din Municipiul Brașov al căror sediu urmează să fie reabilitat"
Urmare solicitării de clarificări înregistrată la Primăria Municipiului Brașov sub nr. 148.548/05.12.2022 formulate de un agent economic privind procedura de ” Închiriere spațiu/spații pentru relocarea temporară a activității școlare (învățământ primar, gimnazial sau liceal), pentru școlile din Municipiul Brașov al căror sediu urmează să fie reabilitat”, vă comunicăm răspunsul prin fișierul denumit "Raspuns clarificari Scoala Baffer.pdf" mai jos atașat pe care vă invităm să îl deschideți.
DOCUMENTE ANEXATE
Licitaţii publice de vânzare / închiriere: 29-11-2022 ora 12:00
Vezi în pagină separată
Termen limită pentru depunerea solicitărilor de clarificare: 18.11.2022 ora 13:00
Termenul limită de depunere a ofertelor: 29.11.2022 ora 12:00
Revenire la ANUNȚ - Închiriere spațiu/spații pentru relocarea temporară a activității școlare, pentru școlile din Municipiul Brașov al căror sediu urmează să fie reabilitat
ANUNȚ - Închiriere spațiu/spații pentru relocarea temporară a activității școlare, pentru școlile din Municipiul Brașov al căror sediu urmează să fie reabilitat
În vederea ducerii la îndeplinire a HCL 720/06.09.2022, Primăria Municipiului Braşov organizează procedura privind ,,Închiriere spațiu/spații pentru relocarea temporară a activității școlare (învățământ primar, gimnazial sau liceal), pentru școlile din Municipiul Brașov al căror sediu urmează să fie reabilitat”.
Se modifică informațiile din anunțul publicat la secțiunea Licitații publice de vânzare/închiriere de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov, din data de 17.10.2022, după cum urmează:
- Termenul de depunere a ofertelor se prelungește cu 14 zile, până la data de 29.11.2022, ora 12:00.
- Termenul limită de solicitare clarificări de către ofertanți privind documentația este 18.11.2022, ora 13:00.
- Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări până la data de 23.11.2022, ora 14:00.
- Ședința de deschidere a ofertelor are loc în data de 05.12.2022, ora 10:00.
Documentaţia pentru elaborarea ofertelor se poate achiziţiona de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov - www.brasovcity.ro, la secțiunea Licitații publice de vânzare/închiriere.
Informații suplimentare se se pot obţine de la Serviciul Administrare Patrimoniu şi Urbanism Comercial, din cadrul Primăriei Municipiului Braşov, telefon 0268/416550, interior 199, 0752103067, adresă e-mail patrimbv@brasovcity.ro.
DOCUMENTE ANEXATE
Licitaţii publice de vânzare / închiriere: 21-11-2022 ora 10:00
Vezi în pagină separată
CLARIFICARE la anuntul din 21-11-2022
Referitor la clarificarea solicitată pentru cerințele din documentele de participare la procedura de achiziție privind „Închiriere spațiu/spații pentru relocarea temporară a activității școlare, pentru școlile din Municipiul Brașov al căror sediu urmează să fie reabilitat”.
la Cap.I “Instrucțiuni pentru ofertanți”, pct.1.3.2., lit.B), pct.7) se solicită ca ofertantul să depună:
7)“Bilanț/balanță din care să rezulte capacitatea financiară a agentului economic”.
Întrebarea ce trebuie clarificată este: care bilanț/balanță trebuie anexată?
Răspunsul este “bilanțul și balanța la 31.12.2021 și o balanță la 30.09.2022
DOCUMENTE ANEXATE
Licitaţii publice de vânzare / închiriere: 21-11-2022 ora 10:00
Vezi în pagină separată
ERATĂ la anunțul din: 21-11-2022
În cadrul DOCUMENTAŢIEI DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI DE ÎNCHIRIERE privind ,,Închiriere spațiu/spații pentru relocarea temporară a activității școlare (învățământ primar, gimnazial sau liceal), pentru școlile din Municipiul Brașov al căror sediu urmează să fie reabilitat”, în Caietul de Sarcini, la Cap.VI.1., respectiv Şedinţa de deschidere, paragraful “Pentru asigurarea confidenţialităţii asupra conţinutului ofertelor, precum şi asupra oricăror alte informaţii prezentate de ofertanţi, comisia de evaluare are obligaţia de a desfăşura activităţile de examinare şi evaluare numai la sediul Curţii de Conturi”, se va înlocui astfel:
“Pentru asigurarea confidenţialităţii asupra conţinutului ofertelor, precum şi asupra oricăror alte informaţii prezentate de ofertanţi, comisia de evaluare are obligaţia de a desfăşura activităţile de examinare şi evaluare numai la sediul Primăriei Municipiului Brașov, din B-dul Eroilor nr.8”.
DOCUMENTE ANEXATE
Licitaţii publice de vânzare / închiriere: 21-11-2022 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Termen limită pentru depunerea solicitărilor de clarificare: 04.11.2022 ora 13:00
Termenul limită de depunere a ofertelor: 15.11.2022 ora 12:00
ANUNȚ - Închiriere spațiu/spații pentru relocarea temporară a activității școlare, pentru școlile din Municipiul Brașov al căror sediu urmează să fie reabilitat
În vederea ducerii la îndeplinire a HCL nr.720/06.09.2022, Municipiul Braşov, reprezentat legal prin Primar, Allen Coliban, cu sediul în Braşov, B-dul Eroilor nr. 8, CIF 4384206, organizează procedura de achiziție privind ,,Închiriere spațiu/spații pentru relocarea temporară a activității școlare (învățământ primar, gimnazial sau liceal), pentru școlile din Municipiul Brașov al căror sediu urmează să fie reabilitat ”.
Procedura de achiziție, va avea loc în data de
21.11.2022, ora 10:00, la sediul Primăriei, termenul limită de depunere a ofertelor (într-un exemplar) la Centrul de Informare pentru Cetăţeni, masa nr.4 sau 5, din cadrul Primăriei Municipiului Braşov, Bd. Eroilor nr. 8, fiind 15.11.2022, ora 12:00.
Persoanele interesate au dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire, cu cel puţin 12 zile înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor, respectiv 04.11.2022, ora. 13.00.
Documentaţia pentru elaborarea ofertelor se poate achiziţiona de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov - www.brasovcity.ro, la rubrica Achiziții.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Administrare Patrimoniu şi Urbanism Comercial, din cadrul Primăriei Municipiului Braşov, telefon 0268/416550, interior 199, 0752103067, adresă e-mail patrimbv@brasovcity.ro.
Prezentul anunț se transmite către publicare în data de 17.10.2022.
ERATA - 25.10.2022
În cadrul DOCUMENTAŢIEI DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI DE ÎNCHIRIERE privind ,,Închiriere spațiu/spații pentru relocarea temporară a activității școlare (învățământ primar, gimnazial sau liceal), pentru școlile din Municipiul Brașov al căror sediu urmează să fie reabilitat”, în Caietul de Sarcini, la Cap.VI.1., respectiv Şedinţa de deschidere, paragraful “Pentru asigurarea confidenţialităţii asupra conţinutului ofertelor, precum şi asupra oricăror alte informaţii prezentate de ofertanţi, comisia de evaluare are obligaţia de a desfăşura activităţile de examinare şi evaluare numai la sediul Curţii de Conturi”, se va înlocui astfel:
“Pentru asigurarea confidenţialităţii asupra conţinutului ofertelor, precum şi asupra oricăror alte informaţii prezentate de ofertanţi, comisia de evaluare are obligaţia de a desfăşura activităţile de examinare şi evaluare numai la sediul Primăriei Municipiului Brașov, din B-dul Eroilor nr.8”.
CLARIFICARI - 09.11.2022
Referitor la clarificarea solicitată pentru cerințele din documentele de participare la procedura de achiziție privind „Închiriere spațiu/spații pentru relocarea temporară a activității școlare, pentru școlile din Municipiul Brașov al căror sediu urmează să fie reabilitat”.
la Cap.I “Instrucțiuni pentru ofertanți”, pct.1.3.2., lit.B), pct.7) se solicită ca ofertantul să depună:
7)“Bilanț/balanță din care să rezulte capacitatea financiară a agentului economic”.
Întrebarea ce trebuie clarificată este: care bilanț/balanță trebuie anexată?
Răspunsul este “bilanțul și balanța la 31.12.2021 și o balanță la 30.09.2022
DOCUMENTE ANEXATE
Licitaţii publice de vânzare / închiriere: 26-10-2022 ora 14:00
Vezi în pagină separată
Termen limită pentru depunerea solicitărilor de clarificare: 20.10.2022 ora 14:00
Termenul limită de depunere a ofertelor: 26.10.2022 ora 14:00
Licitaţie publică de vânzare a terenului situat în Braşov, str. Sitei fn
În temeiul HCL nr. 219/ 29.03.2022, republicată conform HCL nr. 332/27.04.2022 Primăria Municipiului Braşov organizează în data de 27.10.2022, la ora 10,00 licitaţia publică de vânzare a terenului situat în Braşov, str. Sitei fn, identificat în CF nr. 145910 Braşov, nr. cad 145910, în suprafaţă de 194 mp. Preţul de pornire este de 87,98 euro/mp. Documentaţia de licitaţie se poate achiziţiona de la sediul instituţiei. Criteriul utilizat : preţul cel mai mare/mp .
Termenul limită pentru depunerea solicitărilor de clarificare este 20.10.2022 ora 14,00.
Termenul limită pentru depunerea ofertelor de cumpărare este: 26.10.2022 ora 14,00.
Contestațiile se pot depune în termen de 30 de zile laTribunalul Brașov -Secția Contencios Administrativ.
DOCUMENTE ANEXATE
Licitaţii publice de vânzare / închiriere: 14-07-2022 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Termen limită pentru depunerea solicitărilor de clarificare: 06.07.2022 ora 14:00
Termenul limită de depunere a ofertelor: 13.07.2022 ora 14:00
Licitaţia publică de vânzare a terenului situat în Braşov, str. Parcul Verde fn, identificat în CF nr. 171116 Braşov, nr. cad 171116
În temeiul HCL nr. 330/ 28.04.2022 Primăria Municipiului Braşov organizează în data de 14.07.2022, la ora 10,00 licitaţia publică de vânzare a terenului situat în Braşov, str. Parcul Verde fn, identificat în CF nr. 171116 Braşov, nr. cad 171116, în suprafaţă de 59 mp. Preţul de pornire este de 21 euro/mp. Documentaţia de licitaţie se poate achiziţiona de la sediul instituţiei. Criteriul utilizat : preţul cel mai mare/mp .
Termenul limită pentru depunerea solicitărilor de clarificare este 06.07.2022 ora 14,00.
Termenul limită pentru depunerea ofertelor de cumpărare este: 13.07.2022 ora 14,00.
Contestațiile se pot depune în termen de 30 de zile laTribunalul Brașov -Secția Contencios Administrativ
DOCUMENTE ANEXATE
Licitaţii publice de vânzare / închiriere: 21-03-2022 ora 14:00
Vezi în pagină separată
Termenul limită de depunere a ofertelor: 21.03.2022 ora 14:00
ANUNȚ – Închiriere spații pentru școală tampon cu suprafața de 2500 – 3000 mp
Primăria Municipiului Brașov , cu sediul în b-dul Eroilor nr.8 Brașov dorește să închirieze un imobil sau spații într-un imobil în vederea desfășurării activităților școlare învățământ primar, gimnazial sau liceal, a școlilor din Municipiul Brașov al căror sediu urmează să fie reabilitat.
Perioada de închiriere este de 84 luni, cu posibilitatea de prelungire.
Pot participa toți agenții economici autorizați care îndeplinesc condițiile caietului de sarcini.
Oferta de participare se depune în plic închis împreună cu documentele menționate în caietul de sarcini, în intervalul 07 – 21.03.2022, la Primăria Municipiului Brașov – Centrul de Informare pentru Cetățeni, sau la email: rodica.turcu@brasovcity.ro
Procurarea caietului de sarcini se va face în perioada 07 – 14.03.2022 de la sediul Primăriei Municipiului Brașov, Direcția Tehnică – Serviciul Administrare Patrimoniu și Urbanism Comercial, int.199, consilier Rodica Turcu.
Analiza ofertelor se va face de către comisia de evaluare în perioada 22-31.03.2022.
Rezultatul final se va afișa în data de 31.03.2022.
Ofertele pot fi depuse până în data de 21.03.2022 in format fizic până la ora 14.00 (la CIC), iar în format electronic, pe e-mail, până la ora 24.00.
Informații suplimentare – la email: rodica.turcu@brasovcity.ro
DOCUMENTE ANEXATE
Licitaţii publice de vânzare / închiriere: 06-07-2021 ora 14:00
Vezi în pagină separată
Termen limită pentru depunerea solicitărilor de clarificare: 30.06.2021 ora 14:00
Termenul limită de depunere a ofertelor: 06.07.2021 ora 14:00
Licitaţia publică de vânzare a terenului situat în Braşov, str. Fanionului fn, identificat în CF nr. 169740 Braşov, nr. cad 169740, în suprafaţă de 64 mp.
În temeiul HCL nr. 637/27.11.2020 Primăria Municipiului Braşov organizează în data de 07.07.2021, la ora 14:00 licitaţia publică de vânzare a terenului situat în Braşov, str. Fanionului fn, identificat în CF nr. 169740 Braşov, nr. cad 169740, în suprafaţă de 64 mp.. Preţul de pornire este de 53,90 euro/mp. Documentaţia de licitaţie se poate achiziţiona de la sediul instituţiei. Criteriul utilizat : preţul cel mai mare/mp . Termenul limită pentru depunerea solicitărilor de clarificare este 30.06.2021 ora 14,00. Termenul limită pentru depunerea ofertelor de cumpărare este: 06.07.2021 ora 14,00. Contestațiile se pot depune în termen de 30 de zile laTribunalul Brașov -Secția Contencios Administrativ