(0268) 405000 | contact@brasovcity.ro

Brasovcity.ro
  • Despre Brașov
      • Cum ajung
      • Evenimente și Cultură
      • Calendar si proceduri organizare evenimente
      • Atracții turistice
      • Agrement
      • Istorie
      • Personalități
      • Cetățeni de onoare
      • Junii Brașovului
      • Ultimele noutăți citește
      • Harta Brașovului
      • Harta puncte de interes
      • Grădina zoologică / Planetariu - cumpără bilet
      • Spectacole Planetariu
      • Statutul Municipiului Brașov
      • Tarife transport instalații pe cablu
      • Starea instalațiilor pe cablu
      • Harta domeniului schiabil
      • Caracteristici domeniu schiabil
      • Decalogul schiorului
  • Primăria
      • Primarul Municipiului Brașov
      • Organizare (Primăria Brașov)
        • Organigrama
        • Departamente
        • Servicii publice
        • Întreprinderi publice
        • Regulament Intern
        • Regulament de Organizare si Functionare
        • Codul de conduita al angajatilor
        • Planul privind egalitatea de șanse
      • Declarații de avere
      • Regulamente
      • Rapoarte
      • Achiziții
      • Licitații publice de vânzare / închiriere
      • Licitaţii închirieri spații RIAL
      • Concursuri
      • Proiecte Europene
        • Proiecte Europene finalizate
        • Proiecte Europene în implementare
      • Proiecte PNRR
        • Proiecte PNRR în implementare
      • Proiecte Regio 2021-2027
        • Proiecte Regio 2021-2027 finalizate
        • Proiecte Regio 2021-2027 în implementare
      • Parteneriate
        • Consorțiul regional integrat pentru învățământ dual
        • Centrul de excelență pentru comunități montane sustenabile
      • Strategii
        • Strategia de Dezvoltare
          Durabilă Brașov 2030
          • Strategia de dezvoltare a Municipiului Brașov
          • Viziunea de dezvoltare a Zonei Metropolitane Brașov 2030
          • Raport Sondaje
          • Studiu Analiză SWOT
          • Studiu Prognoza Demografică
        • Strategia Integrată
          de Dezvoltare Urbană
          • Analiza situației existente
          • Portofoliu de proiecte - consultare publică
          • SIDU
        • Plan de mobilitate
          urbană durabilă
          • Decizie încadrare PMUD Brașov
          • BRAȘOV - PMUD RO rev-08
          • Brosura SUMP RO v8
        • Eficiență Energetică și Neutralitate Climatică
          • PAED Brasov 2010-2020
          • PIEE Brasov 2010-2020
          • Raport monitorizare Brașov 2014
          • Raport de Monitorizare PAED 2020
          • Program de imbunatatire a eficientei energetice 2021-2030
        • Adaptare la schimbări
          climatice
          • Plan de actiune privind adaptarea la schimbarile climatice
          • Strategia privind adaptare la schimbari climatice
        • Strategia de dezvoltare a serviciilor sociale 2023 - 2033
        • Strategia pentru alimentare cu energie termica 2023 - 2033
      • Arii protejate
        • Aria protejată (Parcul Natural) Brassovia
      • Comunicate de presă
      • Ultimele noutăți citește
      • Transparență și liber acces
      • Promovare
      • Accesibilitate persoane cu dizabilități
  • Consiliul Local
      • Proiecte de hotărâre
      • Proiecte de hotărâre - dezbatere publică
      • Registrul de Hotărâri ale Consiliului Local
      • Procese verbale ședinte de consiliu
      • Atribuții
      • Regulament
      • Componență
      • Comisii
      • Contact Birou relații cu Consilieri
      • Portal extranet
      • Rapoarte de activitate
      • Arhiva video ședințe
      • Ordinul Prefectului privind constituirea Consiliul Local
  • Servicii cetățeni
      • Autentificare portal(Servicii electronice)
      • Interacționează cu Primăria (e-Funcționar)
      • Consultări publice
      • Grupuri de lucru | opinii
      • Portal instituții subordonate
      • Plăți online
      • Urbanism
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Urbanism
        • Consultare Autorizații de Construire
        • Consultare Certificate de Urbanism
        • Consultare Certificate de atestare edificare/extindere/radiere
        • PUD-uri
        • PUZ-uri
        • PUG
        • Consultare publică PUG
        • Hărți urbanism
        • Documente utile
        • Planul Urbanistic General
        • Regulamente
        • Nomenclator stradal
        • Zonarea Municipiului Brașov
      • Mediu
        • Anunțuri
        • Program curățenie
        • Calitatea aerului
        • Hărți
        • Planuri de acțiune
        • Rapoarte
        • Regulamente
        • Proiecte de mediu
        • Toaletare arbori
        • Tăieri arbori
        • Înscriere în Registrul SIA Colectare și Epurare
        • Programul Rabla Local
      • Financiar
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Taxe și Impozite
        • Prezentare Proiect Buget 2025
        • Proiect Buget
        • Indicatori Buget
        • Buget
        • Situații financiare
        • Buget general consolidat
        • Registru datorie publică
        • Program de investiții
        • Proiecte cultură - sport - social
        • Rating Municipiul Brașov
      • Parcări
        • Anunțuri (parcări reședință)
        • Programări (parcări reședință)
        • Regulamente (parcări reședință)
        • Harta parcări (parcări publice)
      • Transport
        • Anunțuri Transport
        • Interacționează cu Primăria - Transport
        • Actualizare studiu de trafic Brasov
        • Obținere permis LT online
        • Harta transportului public
        • RAT
          • HCL 734/2018 - facilități transport
        • Taxi
      • Evidența persoanelor
        • Interacționează cu Primăria - Evidența persoanelor
        • Programare online
        • Regulament programări online
        • Caută stadiu eliberare Carte de Identitate - SPCLEP BRAȘOV
      • Stare civilă
        • Interacționează cu Primăria - Stare civilă
        • Rezervare data și oră pentru încheierea căsătoriei civile
        • Rezervare dată depunere acte înregistrare naștere nou născut
        • Programare online - transcriere acte din Republica Moldova
      • Juridic
        • Contencios administrativ
          • Legea 10/2001
      • Asociații de proprietari
        • Anunțuri
        • Administratori atestați/autorizați
        • Baza de date asociații de proprietari
        • Formulare
        • Regulamente
        • Legislație
      • Situații de urgență
        • Recomandări și reguli
        • Anunțuri
        • Promo aplicația APEL 112
        • Hotărâri ale Comitetului Local pentru Situații de Urgență al Municipiului Brașov
        • Planuri
        • Pliante
        • Protecție
        • Hartă locații defibrilatoare
      • Patrimoniu și urbanism comercial Valorificare,Reg.Agricol si Fond Funciar
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Patrimoniu și urbanism comercial
      • Asfalt, becuri, curățenie...
      • Chestionar feedback
      • Raportează incidente
      • Depune petiții
      • Înscriere audiență

      • Cerere înscriere/reînscriere în creșă

      • Transparență și liber acces
      • Accesibilitate persoane cu dizabilități
  • Caută
    • În site
      • Căutare particularizată
      În servicii pentru cetățeni
      • Documente și tematici
      • Consultare Certificate de Urbanism
      • Consultare Autorizații de Construire
      • Consultare Certificate de atestare a edificării/extinderii/radierii
      • Căutare document în registratură
      • Registrul de Hotărâri ale Consiliului Local
      • Registrul Dispozitii de Primar
      • Caută stadiu eliberare Carte de Identitate - SPCLEP BRAȘOV
      În Hărți
      • Cauta in harta sectia ta de votare!
      • Harta generală
      • Harta transportului public
      • Harta parcărilor publice
      • Harta spațiilor verzi
      • Harta incidentelor
      • Harta urbanism
      • Harta puncte de interes
      • Hartă salubrizare
      • Hartă WiFi4EU
      • Hartă locații defibrilatoare
  • Contact
  • Monitor oficial local
    • Statutul unității administrativ-teritoriale
    • Regulamente privind procedurile administrative
    • Hotărârile autorității deliberative
    • Dispozițiile autorității executive
    • Documente și informații financiare
    • Alte documente
Brasovcity.ro

Consultare Certificate de Urbanism


Brasovcity.ro

Consultare Autorizații de Construire


Brasovcity.ro

Consultare Certificate de atestare a edificării/extinderii/radierii


Brasovcity.ro

Caută document în registratură


Nota: * Completarea tuturor câmpurilor este obligatorie

Brasovcity.ro

Consultare Registru H.C.L.


Brasovcity.ro

Căutare stadiu eliberare Carte de Identitate


Brasovcity.ro

Consultare Registru Dispoziții Primar

Cu caracter normativ


Primăria Braşov la un click distanţă

URBANISM



  • AUTORIZĂRI CONSTRUCȚII

  • PUD/PUZ/BRANȘAMENTE/
    RACORDĂRI REȚELE EDILITARE/
    NOMENCLATURĂ STRADALĂ

OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU CONSTRUCŢII IMOBILE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU ORGANIZĂRI DE EVENIMENTE CULTURAL - SPORTIVE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE AUTORIZAŢIE DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ
OBŢINERE CERTIFICAT DE ATESTARE EDIFICARE CONSTRUCŢIE
ADEVERINŢĂ PRIVIND MODALITATEA DE ÎNTABULARE A CONSTRUCŢIILOR REALIZATE ÎNAINTE DE ANUL 1958
ADEVERINȚĂ DESFIINȚARE
ADEVERINȚĂ RADIERE CONSTRUCȚIE DIN C.F. (IMOBILE DESFIINȚATE FĂRĂ A.D.)
LEGALIZARE CONSTRUCŢII REALIZATE FĂRĂ AUTORIZAŢIE DE CONSTRUIRE
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE
PRELUNGIRE CERTIFICAT DE URBANISM
PRELUNGIRE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE
ANUNȚ ÎNCEPERE LUCRĂRI

HARTĂ URBANISM
OBŢINERE CERTIFICAT DE NOMENCLATURĂ STRADALĂ ŞI ADRESĂ
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE AUTORIZAŢIE PENTRU EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ- – EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE – EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU CONSTRUIRE DRUMURI/STRĂZI NOI
OBȚINERE AUTORIZAȚIE PENTRU CONSTRUIRE DEUMURI/STRĂZI NOI (ILUMINAT STRADAL, SEMAFORIZĂRI, GIRAȚII)
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ – STRĂZI
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE – STRĂZI
AVIZARE TEMĂ DE PROIECTARE PENTRU PUD (PUZ)
CERERE PENTRU EMITEREA AVIZULUI DE OPORTUNITATE (P.U.Z)
APROBARE PUD (PUZ)
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU DEZLIPIRE, ALIPIRE IMOBILE, ÎNSCRIERE SERVITUTE (DOCUMENT DE INFORMARE)
PRELUNGIRE CERTIFICAT DE URBANISM
PRELUNGIRE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE
ANUNȚ ÎNCEPERE LUCRĂRI

HARTĂ URBANISM

Primăria Braşov la un click distanţă

EVIDENTA PERSOANELOR

Despre Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor
www.spclepbv.ro

EVIDENȚA PERSOANELOR - Programări online
Programare online Carte de Identitate SIMPLĂ sau provizorie – Serviciul Evidenţa Persoanelor (apasă aici)
Programare online Carte de Identitate ELECTRONICĂ – Serviciul Evidenţa Persoanelor (apasă aici)
Cautare Stadiu Eliberare Carte de Identitate (apasă aici)

Depunerea cererii pentru emiterea actului de identitate, se poate face în baza unei programări online SAU a unui bon de ordine emis zilnic de ordonatorul amplasat în incinta serviciului, începând cu ora 8:15. Persoanele care au programare on-line, se regăsesc pe liste afișate și NU au nevoie de bon de ordine de la ordonatorul numeric aflat în incinta instituției.

Va rugăm să consultați Regulamentul programărilor online – Serviciul Public Local de Evidență a Persoanelor Brașov

Anunț privind termenele  de eliberare ale actelor de identitate

  • Termenul de soluționare a cererilor pentru eliberarea actelor de identitate este de 10 zile lucrătoare de la data înregistrării cererii.
  • În cazul cererilor care necesită verificări suplimentare (prin structurile de poliție de ordine publică sau în cazul solicitării duplicatelor certificatelor/extraselor  de stare civilă din alte localități), termenul de soluționare a cererilor pentru eliberarea actelor de identitate este de până la 30 de zile, ce poate fi prelungit cu încă 15 zile.
  • În cazul cetățenilor aflați într-o situație deosebită ce poate justifica solicitarea eliberării actului de identitate într-un termen mai scurt decât cel stabilit (ex.:motive medicale, deplasarea urgentă în altă localitate sau în alt stat, susținerea unor concursuri/examene, efectuarea unor operațiuni notariale/bancare/poștale, etc.), aceștia pot solicita directorului executiv al SPCLEP aprobarea pentru eliberarea actului de identitate într-un termen mai scurt decât cel stabilit. Cererea motivată pentru eliberarea actului de identitate, pentru astfel de situații, se depune la lucrătorul de evidență care instrumentează lucrarea sau, după caz, la Ghișeul Eliberări-Informații, cu referire la cererea inițială depusă.
  • În situații de urgență, cetățenii se pot adresa și Direcției Județene Comunitare de Evidență a Persoanelor Brașov, cu sediul în Mun. Brașov, str. Nicolae Titulescu nr. 28.
Evidența persoanelor - Acte necesare
Eliberare carte de identitate expirare, preschimbare, schimbare domiciliu
Eliberare carte de identitate pierdere, furt, distrugere, deteriorare
Eliberare carte de identitate schimbare nume - prenume
Eliberare carte de identitate minorilor cu vârsta cuprinsă între 14 și 18 ani
Eliberarea actelor de identitate persoanelor netransportabile
Eliberarea cărții de identitate la schimbarea domiciliului din străinătate în România
Eliberarea cărții de identitate provizorii în cazul în care solicitantul actului de identitate nu deține toate documentele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate
Eliberare carte de identitate provizorie pentru cetățenii români cu domiciliul în străinătate și reședința în România
Solicitare înscriere viză reședință (Flotant)
Eliberarea adeverinţei privind istoricul de domicilii - cnp - acte de identitate emise
Eliberarea certificatului privind domiciliul din registrul național de evidență a persoanelor, precum și a formularului standard multilingv care însoţeşte certificatul privind domiciliul, necesare în străinătate
Furnizarea din R.N.E.P. a datelor cu caracter personal privind persoanele fizice
Dovada adresei de domiciliu sau reședință
Acordarea sau redobândirea cetățeniei române

Primăria Braşov la un click distanţă

TRANSPORT


ELIBERARE PERMIS DE LIBERĂ TRECERE
OBȚINERE CARD – LEGITIMAŢIE PENTRU PERSOANĂ CU HANDICAP
AVIZUL COMISIEI DE CIRCULAŢIE/ADMINISTRATOR DRUM
ELIBERARE AUTORIZAŢIE DE TRANSPORT ÎN REGIM DE TAXI (PERSOANE SAU MĂRFURI)
ELIBERARE AUTORIZAŢIE TAXI (TRANSPORT PERSOANE ÎN REGIM DE TAXI)
ELIBERARE AUTORIZAŢIE TAXI (TRANSPORT BUNURI ŞI MĂRFURI ÎN REGIM DE TAXI)
ELIBERAREA AUTORIZAŢIEI DE TRANSPORT MODIFICATĂ
OBŢINEREA AUTORIZAŢIEI DE DISPECERAT TAXI
MODIFICAREA AUTORIZAŢIEI TAXI CA URMARE A ÎNLOCUIRII AUTOVEHICULULUI CARE EXECUTĂ TRANSPORT PERSOANE ÎN REGIM DE TAXI
MODIFICAREA AUTORIZAŢIEI TAXI CU OCAZIA TRECERII AUTOVEHICULULUI DIN LEASING ÎN PROPRIETATE
PRELUNGIREA AUTORIZAŢIEI TAXI
VIZAREA AUTORIZAŢIEI DE TRANSPORT
ELIBERARE DUPLICAT AUTORIZAŢIE DE TRANSPORT/AUTORIZAŢIE TAXI
RETRAGERE AUTORIZAȚIE DE TRANSPORT
RETRAGERE AUTORIZAŢIE TAXI
CAZIER DE CONDUITĂ PROFESIONALĂ PENTRU TAXIMENTRIST SAU PENTRU PERSOANA DESEMNATĂ
DOVADA ÎNSCRIERII ÎN BAZĂ DE DATE
ELIBERARE LISTĂ DE TARIFE VIZATĂ PENTRU FIECARE AUTOVEHICUL TAXI

Primăria Braşov la un click distanţă

TAXE ȘI IMPOZITE


  • Persoane juridice

  • Persoane fizice

DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A CLADIRILOR PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE FISCALĂ PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE TEREN PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A TERENURILOR PENTRU PERSOANE JURIDICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE JURIDICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A MIJLOACELOR DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARAȚIE DECONT PRIVIND SUMELE ÎNCASATE REPREZENTÂND TAXA SPECIALĂ PENTRU PROMOVAREA TURISTICĂ A MUNICIPIULUI BRAȘOV
DECLARAȚIE TAXĂ SALVAMONT
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE SPECTACOLE PERSOANE JURIDICE
STABILIREA TAXEI DE AFIȘAJ ÎN SCOP DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE
DECLARAŢIE PENTRU STABILIREA TAXEI DE SERVICII DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE
DEPUNEREA UNEI CONTESTAȚII
SOLICITARE DE COMPENSARE SAU RESTITUIRE

CERTIFICAT FISCAL PERSOANE JURIDICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A CLADIRILOR PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE TEREN PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A TERENURILOR PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A MIJLOACELOR DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA UNEI CERERI ÎN VEDEREA SCUTIRII DE LA PLATA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE, TEREN, MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE FIZICE
DECLARAȚIE DECONT PRIVIND SUMELE ÎNCASATE REPREZENTÂND TAXA SPECIALĂ PENTRU PROMOVAREA TURISTICĂ A MUNICIPIULUI BRAȘOV
DECLARAȚIE TAXĂ SALVAMONT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE SPECTACOLE PERSOANE FIZICE
STABILIREA TAXEI DE AFIȘAJ ÎN SCOP DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE PENTRU PERSOANE FIZICE
SOLICITARE TRANSFER DOSAR AUTO PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA UNEI CONTESTAȚII PENTRU PERSOANE FIZICE
SOLICITARE DE COMPENSARE SAU RESTITUIRE PENTRU PERSOANE FIZICE
CERERE PENTRU ELIBERAREA UNEI DOVEZI DE PLATĂ PENTRU PERSOANE FIZICE

CERTIFICAT FISCAL PENTRU PERSOANE FIZICE

Primăria Braşov la un click distanţă

DOMENIUL PUBLIC


CERERE PARTENERIAT PENTRU ORGANIZARE EVENIMENTE ÎMPREUNĂ CU MUNICIPIUL BRAȘOV
OBȚINERE PARCARE DE REȘEDINȚĂ
OBŢINERE ABONAMENT PENTRU OCUPARE DOMENIUL PUBLIC P.J.
OBȚINERE ACORD OCUPARE DOMENIULUI PUBLIC PENTRU ORGANIZAŢII NON PROFIT
OBȚINERE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
PRELUNGIRE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
OBŢINERE AVIZ DE TĂIERE SAU TOALETARE ARBORI
AVIZ DE PRINCIPIU PENTRU EXECUTAREA BRANŞAMENTELOR
APROBARE DE SĂPĂTURĂ
ÎNSCRIERE ÎN PROGRAMUL NAȚIONAL DE REABILITARE TERMICĂ
FORMULAR ONLINE - AVIZ DE SĂPĂTURI ÎN REGIM DE URGENŢĂ
FORMULAR ONLINE - AVIZ DE SĂPĂTURI ÎN REGIM DE URGENŢĂ INTERVENŢIE
CERERE INCHIRIERE LOC DE PARCARE PENTRU BICICLETE

Primăria Braşov la un click distanţă

STARE CIVILĂ

Despre Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor
www.spclepbv.ro

NAȘTERI - Programări online
Rezervare dată depunere acte înregistrare naștere nou născut
NAȘTERI - Acte necesare
Înregistrarea nașterii copilului conceput în cadrul căsătoriei
Înregistrarea naşterii copilului din afara căsătoriei - mamă necăsătorită sau divorţată sau văduvă
Înregistrarea naşterii copilului din afara căsătoriei când declaraţia de recunoaştere se face în momentul înregistrării naşterii – părinţi necăsătoriţi
Înregistrarea naşterii copilului în situaţia în care unul dintre părinţi sau ambii sunt cetăţeni străini
Înregistrarea naşterii copilului în situaţia în care mama copilului are vârsta sub 14 ani, iar tatăl nu recunoaşte copilul
Înregistrarea tardivă a naşterii copiilor cu vârsta cuprinsă între 14 şi 18 ani
Înregistrarea tardivă a naşterii persoanei majore
CĂSĂTORII - Programări online
Rezervare data și oră pentru încheierea căsătoriei civile
CĂSĂTORII - Acte necesare
Acte necesare pentru încheierea căsătoriei cu un cetăţean român
Acte necesare pentru încheierea căsătoriei cu un cetăţean străin
Înscrierea divorţului pronunţat la autorităţile române
DECESE - Acte necesare
Deces
ARHIVĂ - ELIBERĂRI CERTIFICATE STARE CIVILĂ, LIVRETE DE FAMILIE ȘI OPERARE MENȚIUNI - Acte necesare
Preschimbare certificate de stare civilă
Eliberare duplicate certificate de stare civilă
Eliberare adeverinţe de stare civilă ( anexa 9)
Eliberare extrase multilingve
Întocmirea sesizării pentru deschiderea procedurii succesorale de pe urma unui defunct
Tăgadă paternitate, recunoaştere paternitate, purtare nume
Actualizări livrete de familie
TRANSCRIERI, SCHIMBĂRI DE NUME, RECTIFICĂRI, ÎNSCRIERI MENȚIUNI DIN STRĂINĂTATE, DIVORȚURI ADMINISTRATIVE - Programări online
Programare online – transcriere acte din Republica Moldova și Ucraina
Deblocarea calendarului se efectuează  AUTOMAT  la  ÎNCEPUTUL  fiecărei luni pentru luna următoare conform Regulamentului.
..
.

Prin adresa nr. 2182 din 05.02.2024, DIRECȚIA JUDEȚEANĂ COMUNITARĂ DE EVIDENȚĂ A PERSOANELOR BRAȘOV,

ne comunică următoarele:

” Prin Hotărârea nr. 494 din 22.12.2023 – privind stabilirea taxelor și tarifelor de interes județean pentru anul 2024,

Consiliul județean Brașov a stabilit următoarele taxe speciale pentru avizarea transcrierilor:

  • 219 lei – Taxă pentru avizarea transcrierii în registrele de stare civilă române a actelor de stare civilă ale cetățenilor români, întocmite de autoritățile străine, în termen de 30 zile de la data înregistrării documentației.
  • 439 lei – Taxă pentru avizarea transcrierii în registrele de stare civilă române a actelor de stare civilă ale cetățenilor români, întocmite de autoritățile străine, în regim de urgență.
  • 295 lei – Taxă pentru soluționarea cererii de schimbare a numelui și/sau prenumelui  pe cale administrativă, în termen de 30 de zile de la data înregistrării documentației.

* Plățile se vor efectua în contul: RO77TREZ13121360206XXXXX, deschis la Trezoreria Brașov, BENEFICIAR JUDEȚUL BRAȘOV – Cod de identificare fiscală 4384150 (pe ordinul de plată va fi înscrisă obligatoriu mențiunea – taxă transcriere, precum și numele titularului actului).”

TRANSCRIERI, SCHIMBĂRI DE NUME, RECTIFICĂRI, ÎNSCRIERI MENȚIUNI DIN STRĂINĂTATE, DIVORȚURI ADMINISTRATIVE - Acte necesare
Transcriere certificat de naştere
Transcriere certificat de căsătorie
Transcriere certificat de deces
Transcriere certificat de naştere - Republica Moldova
Transcriere certificat de căsătorie - Republica Moldova
Desfacerea căsătoriei prin divorţ pe cale administrativă
Înscrierea menţiunii de divorţ pronunţat în străinătate
Înscrierea menţiunii de căsătorie şi divorţ intervenite în străinătate
Înscrierea menţiunii de căsătorie şi deces intervenite în străinătate
Înscrierea menţiunii de deces intervenit în străinătate
Schimbarea numelui de familie şi - sau a prenumelui pe cale administrativă
Înscrierea menţiunii de schimbare a numelui - prenumelui intervenite în străinătate
Schimbarea numelui de familie şi - sau a prenumelui pe cale administrativă cetăţean român cu domiciliul în străinătate  
Înscriere prin menţiune pe marginea actelor de stare civilă a numelui de familie şi - sau a prenumelui retradus sau cu ortografia limbii materne 
Rectificarea actelor de stare civilă

Primăria Braşov la un click distanţă

PATRIMONIU ȘI CADASTRU


CONCESIONAREA UNUI TEREN DE MAXIM 10 MP ÎN VEDEREA REALIZĂRII UNUI ACCES DIN EXTERIOR
CONCESIONAREA UNUI TEREN PENTRU EXTINDEREA CONSTRUCȚIILOR PE TERENURI ALĂTURATE
ÎNCHIRIERE LOCUINȚE PRIN A.N.L. – TINERI ȘI FAMILII DE TINERI ÎN VÂRSTĂ DE PÂNĂ LA 35 ANI
OBȚINERE DECIZIE DE ATRIBUIRE TEREN
OBȚINERE ADEVERINŢĂ INTRAVILAN/EXTRAVILAN
OBȚINERE ADEVERINȚĂ FOND FUNCIAR
OBȚINERE CERTIFICAT DE PRODUCĂTOR
EXERCITAREA DREPTULUI DE PREEMŢIUNE
ACCEPTAREA DONAŢIILOR DE CĂTRE MUNICIPIUL BRAŞOV PRIN CONSILIUL LOCAL
CONTRACT ARENDĂ
SUBVENŢII ÎN AGRICULTURĂ
ANEXE PRIVIND RECEPŢIA LUCRĂRILOR DE CADASTRU
PROPUNERE ACORDARE DESPĂGUBIRI - VETERENI DE RĂZBOI (MOŞTENITORI)
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM DECRETULUI-LEGE NR. 189/2000
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM DECRETULUI-LEGE NR. 118/1990
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM LEGII NR. 341/2004
SOLICITARE LOCURI ÎNHUMARE – PAUPERI

Primăria Braşov la un click distanţă

TUTELĂ


PROCEDURA EFECTUĂRII ANCHETEI SOCIALE PENTRU ACORDAREA DREPTURILOR CUVENITE COPILULUI ÎN SITUAȚIA PĂRINȚILOR NECĂSĂTORIȚI

Primăria Braşov la un click distanţă

SERVICII SOCIALE


DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ

Primăria Braşov la un click distanţă

ÎNSCRIERE ÎN AUDIENȚĂ


FORMULAR ÎNSCRIERE ÎN AUDIENȚĂ

Primăria Braşov la un click distanţă

TRANSPARENȚĂ ȘI LIBER ACCES


Aceasta actiune este permisa doar daca sunteti inregistrat in contul dumneavoastra
Depune solicitare privind liberul acces la informaţii de interes public, cf.Legii nr.544/2001
Proiecte de hotărâre în dezbatere publică

Primăria Braşov la un click distanţă

DEPUNE PETIȚII (reglementate de OG nr.27/2002)


DEPUNE PETIȚII (reglementate de OG nr.27/2002)

Primăria Braşov la un click distanţă

ACTIVITĂȚI ECONOMICE
(ACORDURI DE FUNCȚIONARE)


OBȚINERE ACORD OCUPARE DOMENIULUI PUBLIC PENTRU ORGANIZAŢII NON PROFIT
OBȚINERE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
PRELUNGIRE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE

Primăria Braşov la un click distanţă

MEDIU


Programul Rabla Local

Brasovcity.ro

Starea vremii - Brașov


meteoblue

meteoblue

meteoblue
Brasovcity.ro

Căutare particularizată


Harta generală


Deschide în fereastră nouă

Harta transportului public


Deschide în fereastră nouă

Harta parcărilor publice


Deschide în fereastră nouă

Harta spațiilor verzi


Deschide în fereastră nouă

Harta urbanism


Deschide în fereastră nouă

Harta puncte de interes


Deschide în fereastră nouă

Harta sectia ta de votare


Deschide în fereastră nouă

Hartă salubrizare


Deschide în fereastră nouă

Hartă WiFi4EU


Deschide în fereastră nouă

Hartă locații defibrilatoare


Deschide în fereastră nouă

Achiziții
Primăria Municipiului Brașov

  • Acasă
  • Achiziții

 Acces rapid

  • Achiziții / Proceduri proprii

Acces rapid

Acces rapid


  • Achiziții / Proceduri proprii

10-12-2021 ora 10:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 10-12-2021 ora 10:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact:

ANUNT
Denumire contract: Achizitie de articole si echipament de sport - dotari sali de sport institutii preuniversitare de stat din Municipiul Brasov
Data limita depunere oferta: 10.12.2021 10:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Cod si denumire CPV: 37400000-2 - Articole si echipament de sport (Rev.2)
Valoare estimata: 122.022,66 RON
Caiet de sarcini: CAIETE DE SARCINI + FORMULARE.pdf
Descriere contract: Municipiul Brașov intenționează să achizitioneze articole si echipament de sport, necesare dotarii salilor de sport din institutii preuniversitare de stat din Municipiul Brasov, divizate conform urmatoarei lotizari: LOT 1 -Mingi - valoarea estimată este de 44.109,52 lei fără TVA, respectiv 52.490,33 lei cu TVA; LOT 2 - Minge Oina - valoarea estimată este de 1.635,13 lei fără TVA, respectiv 1.945,80 lei cu TVA; LOT 3 - Rachete și mingi/fluturași - valoarea estimată este de 33.545,71 lei fără TVA, respectiv 39,919,40 lei cu TVA; LOT 4 - Saltele Gimnastică - valoarea estimată este de 30.428,01 lei fără TVA, respectiv 36.209,33 lei cu TVA, LOT 5 - Echipament Fitness - valoarea estimată este de 12,304,29 lei fără TVA, respectiv 14.642,11 lei cu TVA. Detalierea fiecarui lot in parte se regaseste în fisierul atasat prezentului anunt.
Conditii referitoare la contract: Termenul maxim de livrare a produselor este de maxim 10 zile de la data transmiterii comenzii ferme catre furnizor. Livrarea produselor se va face la locația comunicată în scris de către beneficiar. Livrarea se va face integral, nefiind admisa livrarea in transe. Furnizorul va comunica în scris și telefonic, cu minim 48 de ore inainte, data si ora livrarii, pentru organizarea receptiei.
Conditii de participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei. Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț publicitar. Oferta trebuie sa conțină propunerea tehnică și propunerea financiară. Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite toate cerinţele menţionate în Caietele de sarcini. Oferta financiară va cuprinde pretul estimat fara TVA cu evidențierea separată a cotei de TVA. Oferta se poate depune pentru unul sau mai multe loturi de echipamente sportive.
Criterii de atribuire: Criteriul de atribuire este pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare: Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta tehnico-financiară pentru unul sau mai multe loturi de echipamente sportive va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietele de sarcini ale lotuluiloturilor respective. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 30 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email sau la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări cu privire la documentația de atribuire, nu mai târziu de 3 zile lucrătoare până la data-limită stabilită de depunere a ofertei.

DOCUMENTE ANEXATE

  • Documentație

Documentație


FORMULARE.docx
07-12-2021 ora 13:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 07-12-2021 ora 13:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: Anna Maria Tofan

ANUNT
Denumire contract: Furnizarea de materiale pentru derularea campaniei de conştientizare privind colectarea selectivă în Municipiul Braşov
Data limita depunere oferta: 07.12.2021 13:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Cod si denumire CPV: 22462000-6 - Materiale publicitare (Rev.2)
Valoare estimata: 20.000,00 RON
Caiet de sarcini: Caiet de sarcini si sectiunea formulare.pdf Descriere contract: Furnizarea şi amplasarea de materiale pentru campania de conştientizare privind colectarea selectivă în Municipiul Braşov.Realizarea materialelor necesare campaniei de conşientizare a colectării selective în Municipiul Braşov. Vor fi furnizate şi amplasate: 100 de afişe în staţiile RAT şi vor fi colantate 100 de pubele, după grafica şi conceptul transmise de achizitor. A Furnizarea a 100 de afişe care vor fi amplasate în staţiile RAT BV.Acestea vor avea dimensiunea de 107cm (L) x159 cm (H), policromie, vor fi confecţionate dintr-un material rezistent la condiţiile meteo, radiaţii UV, montaj inslus. În propunerea tehnică se va descrie clar propunerea de material din care vor fi confecţionate afişele, cu argumentarea alegerii, se vor detalia şi propune soluţii de inscripţionare rezistente şi măsuri de protejare a părţii inscripţionate, în caz contrar ofertele vor fi respinse. Conceptul și grafica afișelor vor fi realizate de aparatul de specialitate al Primăriei Municipiului Braşov cu sprijinul specialiștilor din domeniu din Agenția Metropolitană Brașov.Furnizorul este responsabil pentru producţia afişelor şi amplasarea acestora în locaţiile stabilite, de comun acord cu beneficiarul.Garanţia şi mentenanţa: Termenul de garanţie este de un an. Furnizorul are obligaţia de a asigura garanţia pentru eventualele defecţiuni apărute la produsele ce fac obiectul achiziţiei, înlocuind produsele cu defecţiuni pe cheltuiala sa. B Furnizarea de etichete autocolante, printate şi laminate, pentru colantarea a 100 de pubele pentru colectarea selectivă. Astfel, vor fi furnizate şi aplicate pe pubele următoarele tipuri de autocolant:300 de autocolantele printate şi laminate cu explicaţii „așa da, așa nu“ pentru trei tipuri de fracție colectată. Acestea vor avea dimensiunea de 26 cm (L) x 37cm(H) pentru 3 declinări de grafică; 100 de autocolante printate şi laminate, inscripţionate cu mesajul ,,Mulţumim pentru că păstrezi Braşovul Curat!” cu dimensiunea de 80cm(L) x17 cm(H);100 de autocolante cu logo Primăria Municipiului Braşov, dimensiunea 17 (L) x8.2 (H) cm;numere de la 1 la 100 pentru numerotarea şi inventarierea pubelelor. Acestea vor avea diametru de 5,5 cm; 16 autocolante inscripţionate cu textul,, Primăria Municipiului Braşov”, dimensiune: 5,7 cm (L) x 4,80 cm (H). Vor fi confecţionate din materiale care să asigure durabilitate în timp şi să fie rezistente la condiţiile meteo nefavorabile. Toate autocolantele vor fi laminate şi cuterate. Conceptul și grafica autocolantelor vor fi realizate cu ajutorul aparatului de specialitate al Primăriei și cu sprijinul specialiștilor din domeniu din Agenția Metropolitană Brașov. Furnizorul este responsabil pentru producţia autocolantelor şi colantarea pubelelor, la comanda beneficiarului, în funcţie de data de livrare a pubelelor.Garanţia şi mentenanţa: Termenul de garanţie este de un an. Furnizorul are obligaţia de a asigura garanţia pentru eventualele defecţiuni aparute la produsele ce fac obiectul achizitiei.
Conditii referitoare la contract: -Prioritizarea activităţilor se va realiza împreună şi cu acordul achizitorului. -Să livreze şi să monteze materialele de publicitate produse, la termenele şi în cantităţile stabilite. -Materialele realizate vor respecta grafica şi conceptul puse la dispoziţie de achizitor. -Materialele vor fi realizate după acordarea ,,bunul de execuţie” (bun de tipar) de către persoanele reponsabile cu realizarea conceptului şi a graficii. Pentru afişe la locul amplasării, pentru autocolante la sediul societăţii care furnizează pubele, pe baza unui proces verbal de recepţie cantitativă şi calitativă semnat de reprezentantul Ofertantului şi reprezentantul Achizitorului prin reprezentantul Biroului de Informaţii Publice şi Mass Media.
Conditii de participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor ce fac obiectul achiziției. Ofertantul trebuie sa fie înregistrat la Registrul Comerțului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achiziției. Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite în totalitate cerinţele aferente Caietului de sarcini. Propunerea tehnică trebuie să reflecte asumarea de către ofertant a tuturor cerintelor/obligaţiilor prevazute în Caietul de sarcini. Ofertanţii vor prezenta bugetul pentru realizarea şi amplasarea materialelor de publicitate pentru fiecare categorie, respectiv:Modul de prezentare a ofertei financiare: Ofertanții vor prezenta oferta financiară elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat conform formularului 1 de Oferta financiară. Oferta financiara va fi și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 30 de zile. Odată cu oferta se depune și Certificatul constatator emis de Registrul Comerțului, valabil la data prezentării. Neprezentarea propunerii tehnice, a formularului de ofertă financiară sau a Certificatului ONRC, pot determina respingerea ofertei ca inadmisibilă și/sau neconformă art. 137 din HG 395/2016. Caietul de sarcini este atașat prezentului anunț. Se completează Declarațiile în baza prevederilor Art. 51, 59, 60, 164, 165 și 167 din Legea 98/ 2021 atașate deasemenea prezentului anunț.
Criterii de atribuire: Prețul cel mai scăzut.
Informatii suplimentare: Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Caietului de sarcini încărcată în prezentul anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 30 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.Numar zile până la care operatorii economici pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor este de 3 zile. Autoritatea contractantă va răspunde la clarificări în a 2 -a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.

DOCUMENTE ANEXATE

  • Documentație
  • Raspuns clarificări

Documentație


Caiet de sarcini si sectiunea formulare.pdf
Sectiunera formulare.docx

Raspuns clarificări


Raspuns la solicitari de clarificari.pdf
refugiu RATBv (1).jpeg
refugiu RATBv (2).jpeg
refugiu RATBv (3).jpeg
refugiu RATBv (4).jpeg
26-11-2021 ora 10:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 26-11-2021 ora 10:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro

ANUNT
Denumire contract: întocmire documentații tehnice pentru realizarea obiectivului de investiție Modernizare străzi - strada Narciselor
Data limita depunere oferta: 26.11.2021 10:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
Valoare estimata: 55.000,00 RON
Caiet de sarcini: Tema de proiectare si Formulare.pdf
Descriere contract: Pentru realizarea obiectivului de investitie Modernizare Strazi-strada Narciselor, este necesara intocmirea urmatoarelor documentatii: documentatie tehnica de identificare a imobilelor afectate de obiectivul de investitie si raport de evaluare a imobilelor ce fac obiectul exproprierii. Documentatia se supune avizarii O.C.P.I. Brasov.
Conditii referitoare la contract: Termenul de predare a documentatiilor este de 30 de zile de la data emiterii ordinului de incepere a serviciilor. Contractul va fi valabil pe intreaga perioada de executare a obligatiilor reciproce ce revin partilor contractante, incepand cu data semnarii contractului si isi produce efectele pana la incheierea procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor.
Conditii de participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț publicitar. Aceste conditii sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta trebuie sa conțină propunerea tehnică și propunerea financiară. Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite toate cerinţele menţionate în Tema de proiectare. Oferta financiară va cuprinde pretul estimat fara TVA pentru: 1.documentatia tehnica de identificare a imobilelor afectate de obiectivul de investitie si 2. raporul de evaluare a imobilelor ce fac obiectul exproprierii, cu evidențierea separată a cotei de TVA.
Criterii de atribuire: Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu cel mai bun raport calitate-preț, cu îndeplinirea tuturor cerințelor din Tema de proiectare. Cel mai bun raport calitate-pret, rezultă din aplicarea următorilor factori de evaluare: 1 Propunerea financiară - P1 40 puncte 2 Experienta expertilor cheie implicati în derularea contractului - P2 60 puncte
Informatii suplimentare: Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în Tema de proiectare. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare realizării documentației solicitate. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 30 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email sau la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări cu privire la documentația de atribuire, nu mai târziu de 3 zile lucrătoare până la data-limită stabilită de depunere a ofertei.

DOCUMENTE ANEXATE

  • Documentație

Documentație


FORMULARE.docx
Tema de proiectare si Formulare.pdf
26-11-2021 ora 15:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 26-11-2021 ora 15:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Bulevardul Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232 Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: ANNA MARIA TOFAN

ANUNT
Denumire contract: Servicii de consultanță în domeniul ingineriei și al construcțiilor
Data limita depunere oferta: 26.11.2021 15:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71310000-4 - Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.2)
Valoare estimata: 16.800,00 RON
Caiet de sarcini: Sectiunea formulare SERV AUDIT.pdf
Descriere contract: Servicii de consultanță în domeniul ingineriei și al construcțiilor necesare realizării obiectivelor misiuni ad-hoc de audit public intern, ce constau în : 1. Asigurarea consultanței de specialitate echipei de auditori în ceea ce privește : - punerea în corespondență a obiectului contractelor de lucrări de reparații curente și investiții cu materialele și lucrările din oferta anexă a acestora și cu materialele și lucrările cuprinse în devizele/situațiile de lucrări/ de plată, contracte ce fac obiectul misiunii adhoc de audit public intern; - verificarea în teren a realității lucrărilor de reparații curente și investiții executate și decontate pe baza contractelor ce fac obiectul misiunii ad-hoc de audit public intern, prin raportarea la obiectul contractelor cu oferta anexă a acestora și cu devizele/ situațiile de lucrări/ de plată; - natura lucrărilor executate în baza contractelor verificate în cadrul misiunii ad-hoc de audit public intern. 2. Constatările și concluziile detaliate vor fi formulate în scris și vor constitui parte integrantă din Raportul de audit public intern; 3. Prestatorul își va asuma întreaga responsabilitate pentru constatările și concluziile de specialitate prezentate echipei de audit.
Conditii referitoare la contract: Servicii de consultanță în domeniul ingineriei și al construcțiilor necesare realizării obiectivelor misiuni ad-hoc de audit public intern. Contractul se va derula de la semnării acestuia și până la data de 31.12.2021 incluzând și perioada de recepție a serviciilor prestate.
Conditii de participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor ce fac obiectul achiziției. Ofertantul trebuie sa fie înregistrat la Registrul Comerțului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achiziției. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Modul de prezentare a ofertei: Oferta va conține propunere tehnică și ofertă financiară pentru „Servicii de consultanță în domeniul ingineriei și al construcțiilor”. Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite în totalitate toate cerințele specificate în caietul de sarcini. Modul de prezentare a ofertei financiare: Ofertanții vor prezenta oferta financiară elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat conform formularului 1 de Oferta financiară. Oferta financiara va fi și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 30 de zile. Odată cu oferta se depune și Certificatul constatator emis de Registrul Comerțului, valabil la data prezentării. Neprezentarea propunerii tehnice, a formularului de ofertă financiară sau a Certificatului ONRC, pot determina respingerea ofertei ca inadmisibilă și/sau neconformă art. 137 din HG 395/2016. Caietul de sarcini este atașat prezentului anunț. Se completează Declarațiile în baza prevederilor Art. 51, 59, 60, 164, 165 și 167 din Legea 98/ 2021 atașate deasemenea prezentului anunț.
Criterii de atribuire: Prețul cel mai scăzut
Informatii suplimentare: Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, Cam. 1 la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. De asemenea se completează Declarațiile privind respectarea prevederilor Art. 51, 59, 60, 164, 165 și 167 din Legea 98/ 2021 aferente prezentului anunț și care sunt atașate și pe site-ul www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții” în cadrul anunțului publicitar aferent (Secțiunea formulare). Ofertantul câștigător va depune oferta sa în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț publicitar, în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potențialii ofertanți au obligația sa verifice zilnic anunțul de publicitate postat pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții”, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări. Număr zile până la care operatorii economici pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor este de 2 zile. Autoritatea contractantă va răspunde la clarificări în a 2 -a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.

DOCUMENTE ANEXATE

  • Documentație

Documentație


Sectiunea formulare SERV AUDIT.doc
Sectiunea formulare SERV AUDIT.pdf
26-11-2021 ora 15:30 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 26-11-2021 ora 15:30 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Bulevardul Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232 Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: ANNA MARIA TOFAN

ANUNT
Denumire contract: Servicii de mentenanță sistem de supraveghere video instalat la imobilul din Brașov, str. Dimitrie Anghel nr. 19 (Cimitirul Municipal)
Data limita depunere oferta: 26.11.2021 15:30
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 50324100-3 - Servicii de intretinere a sistemelor (Rev.2)
Valoare estimata: 1.272,00 RON
Caiet de sarcini: Caiet de sarcini si Sectiunea Formulare.pdf
Descriere contract: „Servicii de mentenanță sistem de supraveghere video instalat la imobilul din Brașov, str. Dimitrie Anghel nr. 19 (Cimitirul Municipal)” proprietatea municipiului Brașov, în conformitate cu prevederile caietului de sarcini
Conditii referitoare la contract: „Servicii de mentenanță sistem de supraveghere video instalat la imobilul din Brașov, str. Dimitrie Anghel nr. 19 (Cimitirul Municipal)” proprietatea municipiului Brașov, în conformitate cu prevederile caietului de sarcini anexat. Contractul se va derula de la semnării acestuia și până la data de 31.12.2021
Conditii de participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor ce fac obiectul achiziției. Ofertantul trebuie sa fie înregistrat la Registrul Comerțului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achiziției. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Modul de prezentare a ofertei: Oferta va conține propunere tehnică și ofertă financiară pentru „Servicii de mentenanță sistem de supraveghere video instalat la imobilul din Brașov, str. Dimitrie Anghel nr. 19 (Cimitirul Municipal)”. Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite în totalitate toate cerințele specificate în caietul de sarcini. Modul de prezentare a ofertei financiare: Ofertanții vor prezenta oferta financiară elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat conform formularului 1 de Oferta financiară. Oferta financiara va fi și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 30 de zile. Odată cu oferta se depune și Certificatul constatator emis de Registrul Comerțului, valabil la data prezentării. Neprezentarea propunerii tehnice, a formularului de ofertă financiară sau a Certificatului ONRC, pot determina respingerea ofertei ca inadmisibilă și/sau neconformă art. 137 din HG 395/2016. Caietul de sarcini este atașat prezentului anunț. Se completează Declarațiile în baza prevederilor Art. 51, 59, 60, 164, 165 și 167 din Legea 98/ 2021 atașate deasemenea prezentului anunț.
Criterii de atribuire: Pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare: Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, Cam. 1 la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. De asemenea se completează Declarațiile privind respectarea prevederilor Art. 51, 59, 60, 164, 165 și 167 din Legea 98/ 2021 aferente prezentului anunț și care sunt atașate și pe site-ul www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții” în cadrul anunțului publicitar aferent (Secțiunea formulare). Ofertantul câștigător va depune oferta sa în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț publicitar, în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potențialii ofertanți au obligația sa verifice zilnic anunțul de publicitate postat pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții”, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări. Număr zile până la care operatorii economici pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor este de 2 zile. Autoritatea contractantă va răspunde la clarificări în a 2 -a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.

DOCUMENTE ANEXATE

  • Documentație

Documentație


Caiet de sarcini.pdf
Sectiunea formulare MENTENANTA.doc
Sectiunea formulare MENTENANTA.pdf
25-11-2021 ora 13:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 25-11-2021 ora 13:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: Anna maria Tofan

ANUNT
Denumire contract: Documentații tehnice Eficientizare energetică în unități de învățământ preuniversitar, municipiul Braşov - Grădinița nr.2 - faza DALI
Data limita depunere oferta: 25.11.2021 13:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
Valoare estimata: 48.050,00 RON
Caiet de sarcini: Tema Proiectare, CU, CF si sectiunea formulare.pdf
Descriere contract: Documentații tehnice Eficientizare energetică în unități de învățământ preuniversitar, municipiul Braşov - Grădinița nr.2 - faza DALI. Descrierea situaţiei existente׃ Imobilul situat în Municipiul Brașov, str. Constantin Brâncoveanu nr.33, a fost construit aproximativ în anul 1903 și are regim de înălțime S+P+2E.Corpul grădiniței este compus din:- subsol: Casa scării ,Depozit, Magazie materiale, Spălătorie, Atelier reparații, Pivniță , Coridor, Sala de sport, Depozit material didactic, Coridor- parter: 2 săli clasă , vestiar, Windfang, casa scării, cabinet medical , izolator, 2 săli mese, centrală termică, 2 coridoare, birou administrație, 2 holuri, birou direcțiune, sala consiliu, grup sanitar,- etaj 1: 5 săli de clasă, grup sanitar, casa scării, 2 colidoare,- etaj 2: 4 săli de clasă, grup sanitar, spălător, casa scării, colidor, vestiar personal, cabinet metodic, birou contabilitate Accesul în clădire se face pietonal prin strada Constantin Brâncoveanu. Clădirea mai are un acces pe fațada posterioară printr-un acces auto din strada Fântâna Roșie. Circulația pe verticală este asigurată de o scară din beton armat, cu câte două rampe, prevăzute cu balustrade metalice de protecție. Între parter și etajul 1, scara a fost consolidată prin adăugarea unui vang de metal. Clădirea beneficiază de un subsol. Accesul în subsolul se face printr-o scară de beton armat amplasată în continuarea scării. Lucrările de intervenţie proiectate vor conduce la creşterea eficienţei energetice a clădirilor publice cu destinația unități de învățământ și îmbunătățirea calității mediului prin reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră prin reducerea anuală a consumului final de energie, prin îndeplinirea indicatorilor de performanță din Ghidul de finanţare din anul 2021 a Programului privind creşterea eficienţei energetice şi gestionarea inteligentă a energiei în clădirile publice.Se va asigura asistenţa tehnică pe perioada derulării procedurilor de achiziţie publică de servicii de proiectare în vederea elaborării răspunsurilor la eventualele solicitări de clarificări. Se va asigura asistența de specialitate pe tot timpul evaluării proiectului si sprijinul în elaborarea/ modificarea documentației solicitată de evaluator /finanțator în perioada de evaluare a proiectului. Beneficiarul va pune la dispoziţia ofertanţilor Certificatul de Urbanism. Durata de derulare a contractului: până la îndeplinirea tuturor obligaţiilor contractuale.
Conditii referitoare la contract: Termenul de predare a documentațiilor este de 40 de zile de la data ordinului de începere a serviciilor de proiectare, dar nu mai târziu de data de depunere a cererii de finanțare, conform apelului de proiect lansat la data de 20.09.2021, sub sancțiunea neefectuării plății. Ofertanții se vor conforma în elaborarea documentațiilor tehnice cu prevederile Ghidului de finanțare a Programului privind creșterea eficienței eneregtice și gestionarea inteligentă a energiei în clădirile publice -
Conditii de participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, certificate constatatoare privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (bugetul local, buget de stat, etc.) actualizate la momentul prezentarii; cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic sau a celor cu putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv si cazier fiscal emis de ANAF , iar pentru sediile secundare/punctele de lucru, o declaraţie pe propria răspundere privind îndeplinirea obligaţiilor de plată a impozitelor, taxelor sau contribuţiilor la bugetul general consolidat datorate. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar. Oferta trebuie sa conțină propunerea tehnică și propunerea financiară. Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite toate cerinţele menţionate în Tema de proiectare. Modul de prezentare a ofertei financiare Oferta financiară va cuprinde valoarea totală cu evidențierea separat a cotei de TVA .
Criterii de atribuire: Modalitatea de atribuire este cel mai bun raport calitate-preţ, stabilit în baza următorilor factori de evaluare: -Propunerea financiara - P1- 40 puncte.-Demonstrarea unei metodologii adecvate de implementare a contractului, precum şi o planificare adecvată a resurselor umane şi a activităţilor - P2-30 puncte .-Experienta expertilor cheie implicati în derularea contractului - P3-30 puncte FORMA DE PREZENTARE A DOCUMENTAŢIEI:Documentaţiile tehnice se vor elabora în 3 (trei) exemplare redactate în limba română, cât şi pe suport magnetic (CD), partea scrisă în format PDF şi Microsoft Word şi partea desenată în AUTOCAD (dwg).Observaţie importantă:Documentaţiile vor fi îndosariate în bibliorafturi, inscripţionate cu denumirea proiectului, volumul, faza de proiectare.Documentaţia va fi scrisă cu acelaşi font, îngrijit, iar planşele vor fi prevăzute cu sistem anti rupere/ întărite în zona de îndosariere;Toate paginile numerotate vor fi stampilate şi semnate în original conform competenţelor
Informatii suplimentare: Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Tema de proiectare încărcată în prezentul anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.Numar zile până la care operatorii economici pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor este de 3 zile. Autoritatea contractantă va răspunde la clarificări în a 2 -a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.

DOCUMENTE ANEXATE

  • Documentație

Documentație


Sectiunera formulare.docx
Tema Proiectare CU CF si sectiunea formulare.pdf
24-11-2021 ora 10:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 24-11-2021 ora 10:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro

ANUNT
Denumire contract: Întocmire documentație de avizare a lucrărilor de intervenții (DALI) și audit energetic pentru obiectivul de investiții Creșterea eficienței energetice a infrastructurii de iluminat public (stradal/pietonal)din Municipiul Brașov
Data limita depunere oferta: 24.11.2021 10:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 79930000-2 - Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
Valoare estimata: 84.033,61 RON
Caiet de sarcini: Tema de proiectare si Formulare.pdf
Descriere contract: Obiectivul contractului constă în prestarea serviciilor de proiectare, întocmire documentație de avizare a lucrărilor de intervenție DALI și audit energetic, necesare întocmirii cererii de finanțare pentru accesarea fondurilor necesare realizarii obiectivului de investitii Creșterea eficienței energetice a infrastructurii de iluminat public (stradal/pietonal)din Municipiul Brașov; - întocmire documentație de avizare a lucrărilor de intervenții, elaboprata pe baza expertizelor, studiilor, auditurilor ori analizelor de specialitate in raport cu specificul investitiei„Creșterea eficienței energetice a infrastructurii de iluminat public (stradal/pietonal)din Municipiul Brașov”; - întocmire audit energetic; - documentație obținere certificate de urbanism și avize solicitate în certificatul de urbanism, dacă este cazul.
Conditii referitoare la contract: Recepția se va realiza după predarea Documentației ce face obiectul prezentei Teme de proiectare. Decontarea serviciilor pentru elaborarea documentației de proiectare și a documentelor anexă, se va face numai după semnarea procesului verbal de recepție, fără obiecțiuni, pe bază de factură emisă de prestator. Documentațiile/studiile se vor preda conform termenului stabilit prin contract și prin prezenta Temă de proiectare. În cazul în care, din motive ce nu pot fi imputate Prestatorului, proiectul nu mai este depus la finanțare sau nu mai este finanțat, Prestatorul va fi plătit integral, pe baza procesului verbal de Recepție a Documentației. Facturile se vor depune la Centrul de Informații pentru Cetățeni din cadrul Primăriei Municipiului Brașov, B-dul Eroilor nr.8, cam.1. Plata se va fface pe baza facturii/facturilor emise de executant în baza situațiilor de plată, vizate și confirmate de achizitor, în contul prestatorului.
Conditii de participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț publicitar. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta trebuie sa conțină propunerea tehnică și propunerea financiară, care trebuie să fie elaborate în conformitate cu cerințele prevăzute în Tema de proiectare. Modul de prezentare a ofertei financiare: oferta financiară va cuprinde valoarea totală exprimată în LEI fără TVA, cu evidențierea separat a cotei de TVA. Propunerea financiară se va prezenta detaliat astfel: - DALI, conform prevederilor HG 907/2016, particularizată pentru obiectivul de investiție propus; - audit energetic. Raport audit; - documentații în vederea obținerii certificatului de urbanism și avize/acorduri dacă este cazul.
Criterii de atribuire: Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu cel mai bun raport calitate-preț, cu îndeplinirea tuturor cerințelor din documentația de atribuire și tema de proiectare. Cel mai bun raport calitate-pret, rezultă din aplicarea următorilor factori de evaluare: 1. Propunerea financiară - P1- 40 puncte, 2. Experienta expertilor cheie implicati în derularea contractului - P2 - 60 puncte,
Informatii suplimentare: Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietul de sarcini. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare realizării documentației solicitate. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări cu privire la documentația de atribuire, nu mai târziu de 3 zile lucrătoare până la data-limită stabilită de depunere a ofertei.

DOCUMENTE ANEXATE

  • Documentație

Documentație


Formulare.pdf
24-11-2021 ora 13:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 24-11-2021 ora 13:00 - termen expirat


Prin prezenta, vă aducem la cunoștință că Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor, cu sediul în mun. Brașov, bld. Eroilor nr. 8, jud. Brașov, cod poștal 500007, C.U.I. 17773744, tel. 0268414460, fax 0268415161, e-mail office@spclepbv.ro , intenționează să achiziționeze: „SISTEM VIDEO DE SUPRAVEGHERE TVCI IP 4K – PROIECTARE, ÎNTOCMIRE DOCUMENTAȚIE PENTRU AVIZARE, FURNIZARE, INSTALARE”.

Legislație aplicabilă: având în vedere valoarea estimată a contractului, autoritatea contractantă va aplica prevederile art. 7 alin. (5) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, care stipulează că „autoritatea contractantă are dreptul de a achiziționa direct produse sau servicii, în cazul în care valoarea estimată a achiziției, fără TVA, este mai mică decăt 135.060 lei” și principiile menționate la art. 2 alin. (2) din același act normativ.
Achiziția va fi realizată prin intermediul catalogului electronic pus la dispoziție de SEAP.
Oferta financiară se va transmite concomitent pe adresa de e-mail: office@spclepbv.ro și în catalogul electronic SEAP. Autoritatea contractantă va achiziționa sistemul video de supraveghere din catalogul electronic de la operatorul economic care ofertează prețul cel mai scăzut. Pentru identificare, oferta de preț se va publica în catalogul electronic sub denumirea „Sistem de supraveghere video TVCI IP 4K – SPCLEP Brașov”.
Oferta tehnică privind prevederile caietului de sarcini, formularele și cerințele obligatorii pentru ofertanți se vor transmite pe adresa de e-mail office@spclepbv.ro .
Cod CPV: 32323500-8 Sistem video de supraveghere (Rev.2); 71242000-6 Pregătire de proiecte și proiectare, estimare a costurilor (Rev.2).
Obiectul achiziției directe: proiectare, întocmire documentație pentru avizare, furnizare și execuție de lucrări de instalare sistem video de supraveghere TVCI IP 4K în vederea implementării măsurilor necesare pentru asigurarea securității și a pazei căilor de acces și a zonei sălilor de așteptare din sediul Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Brașov, Bld. Eroilor nr. 8, mun. Brașov, jud. Brașov.
Valoarea estimată a achiziției: 26638,66 lei fără TVA, respectiv 31700 lei cu TVA, alocați după cum urmează:
a. 25210,08 lei fără TVA, respectiv 30000,00 lei cu TVA pentru furnizare, execuție de lucrări de instalare și punere în funcțiune a sistemului video de supraveghere TVCI IP 4K;
b. 1428,57 lei fără TVA, respectiv 1700 lei cu TVA pentru întocmirea “Proiectului privind sistemul tehnic de securitate” și a documentației pentru obținerea avizului de la Inspectoratul de Poliție al Județului Brașov.
Sursa de finanţare: fonduri proprii.
Perioada de valabilitate a ofertelor: 60 de zile de la data limită de depunere a ofertelor.
Data limită pentru depunerea ofertei: 24.11.2021, ora 13:00.
Data limită până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 22.11.2021, ora 16:00. Solicitările de clarificări vor fi formulate în scris și se vor transmite pe adresa de e-mail: office@spclepbv.ro sau prin fax 0268415161.
Data limită pentru comunicarea rezultatului evaluării ofertelor: 25.11.2021, ora 12:00.
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut, exprimat în lei, fără TVA, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor solicitate.
Termen de execuție pentru elaborarea proiectului tehnic, întocmirea documentației pentru obținerea avizului de la Inspectoratul de Poliție al Județului Brașov, furnizarea, realizarea lucrărilor de instalare și punere în funcțiune: 21 decembrie 2021.

DOCUMENTE ANEXATE

  • Documentație

Documentație


1. Formularele nr. 1-6.docx
1. Invitatie participare si Documentatie de atribuire.pdf
2. Clarificari - Solicitari si raspunsuri.pdf
23-11-2021 ora 10:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 23-11-2021 ora 10:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro

ANUNT
Denumire contract: Efectuarea unui studiu privind fezabilitatea din punct de vedere tehnic, economic și al mediului înconjurător a utilizării sistemelor alternative de înaltă eficiență pentru obiectivul de investiție Spitalul Regional de Urgență Brașov
Data limita depunere oferta: 23.11.2021 10:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71314300-5 - Servicii de consultanta in eficienta energetica (Rev.2)
Valoare estimata: 52.000,00 RON
Caiet de sarcini: Caiet de sarcini + Formulare.pdf
Descriere contract: Obiectul contractului constă în: ”Servicii de efectuare a unui studiu privind fezabilitatea din punct de vedere tehnic, economic și al mediului înconjurător a utilizării sistemelor alternative de înaltă eficiență pentru obiectivul de investiție Spitalul Regional de Urgență Brașov”, amplasament: Str. Institutului f.n., Brașov. conform prevederilor legale naționale și comunitare în vigoare.
Conditii referitoare la contract: Termenul de prestare a serviciilor și de predare a documentelor elaborate este de 40 de zile calendaristice de la data semnării contractului de părțile contractante. Prestarea serviciilor va începe imediat după semnarea contractului, fără a fi necesar ca Autoritatea Contractantă să emită un ordin de începere. Decontarea serviciilor efectuate se face după semnarea Procesului Verbal de predare-primire a documentației solicitate, fără obiecțiuni, în baza facturii emise de către prestator.
Conditii de participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț publicitar. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta trebuie sa conțină propunerea tehnică și propunerea financiară., care trebuie să fie elaborate astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite toate cerinţele menţionate în Caietul de sarcini. Modul de prezentare a ofertei financiare: oferta financiară va cuprinde valoarea totală exprimată în LEI fără TVA, cu evidențierea separat a cotei de TVA.
Criterii de atribuire: Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu cel mai bun raport calitate-preț, cu îndeplinirea tuturor cerințelor din documentația de atribuire și caietul de sarcini. Cel mai bun raport calitate-pret, rezultă din aplicarea următorilor factori de evaluare: 1. Propunerea financiară - P1- 40 puncte, 2. Experienta expertilor cheie implicati în derularea contractului - P2 - 20 puncte, 3. Experienta concretizata in numarul de proiecte/contracte in domeniu - 40 puncte.
Informatii suplimentare: Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietul de sarcini. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare realizării documentației solicitate. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări cu privire la documentația de atribuire, nu mai târziu de 3 zile lucrătoare până la data-limită stabilită de depunere a ofertei.

DOCUMENTE ANEXATE

  • Documentație

Documentație


Formulare.doc
23-11-2021 ora 10:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 23-11-2021 ora 10:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro

ANUNT
Denumire contract: Efectuarea unui studiu privind fezabilitatea din punct de vedere tehnic, economic și al mediului înconjurător a utilizării sistemelor alternative de înaltă eficiență pentru obiectivul de investiție Spitalul Regional de Urgență Brașov
Data limita depunere oferta: 23.11.2021 10:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71314300-5 - Servicii de consultanta in eficienta energetica (Rev.2)
Valoare estimata: 52.000,00 RON
Caiet de sarcini: CS+Formulare+Clarificari.pdf
Descriere contract: Obiectul contractului constă în: ”Servicii de efectuare a unui studiu privind fezabilitatea din punct de vedere tehnic, economic și al mediului înconjurător a utilizării sistemelor alternative de înaltă eficiență pentru obiectivul de investiție Spitalul Regional de Urgență Brașov”, amplasament: Str. Institutului f.n., Brașov. conform prevederilor legale naționale și comunitare în vigoare.
Conditii referitoare la contract: Termenul de prestare a serviciilor și de predare a documentelor elaborate este de 40 de zile calendaristice de la data semnării contractului de părțile contractante. Prestarea serviciilor va începe imediat după semnarea contractului, fără a fi necesar ca Autoritatea Contractantă să emită un ordin de începere. Decontarea serviciilor efectuate se face după semnarea Procesului Verbal de predare-primire a documentației solicitate, fără obiecțiuni, în baza facturii emise de către prestator.
Conditii de participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț publicitar. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta trebuie sa conțină propunerea tehnică și propunerea financiară., care trebuie să fie elaborate astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite toate cerinţele menţionate în Caietul de sarcini. Modul de prezentare a ofertei financiare: oferta financiară va cuprinde valoarea totală exprimată în LEI fără TVA, cu evidențierea separat a cotei de TVA.
Criterii de atribuire: Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu cel mai bun raport calitate-preț, cu îndeplinirea tuturor cerințelor din documentația de atribuire și caietul de sarcini. Cel mai bun raport calitate-pret, rezultă din aplicarea următorilor factori de evaluare: 1. Propunerea financiară - P1- 40 puncte, 2. Experienta expertilor cheie implicati în derularea contractului - P2 - 20 puncte, 3. Experienta concretizata in numarul de proiecte/contracte in domeniu - 40 puncte.
Informatii suplimentare: Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietul de sarcini. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare realizării documentației solicitate. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări cu privire la documentația de atribuire, nu mai târziu de 3 zile lucrătoare până la data-limită stabilită de depunere a ofertei.

!Clarificare: Atasat raspunsuri la solicitarile de clarificari la documentatia de atribuire.

DOCUMENTE ANEXATE

  • Documentație

Documentație


Planse.pdf
Raspuns consolidat la solicitarile de clarificari.pdf

  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14

Brasovcity.ro

Copyright © 2002 - 2024 - PRIMĂRIA MUNICIPIULUI BRAȘOV, toate drepturile rezervate.
Imaginile și articolele video din prezentul site sunt supuse legilor dreptului de autor.
Orice reproducere este interzisă fără acordul proprietarului acestora.
Reglementări privind prelucarea și protecția datelor cu caracter personal
Informare privind protectia avertizorilor în interes public
Ultima actualizare: 02-06-2025

  • abc.brasovcity.ro
  • buget2025.brasovcity.ro
  • covid19.brasovcity.ro
  • cultura.brasovcity.ro
  • educatie.brasovcity.ro
  • evenimente.brasovcity.ro
  • invatamantdual.brasovcity.ro
  • starepartii.brasovcity.ro
  • ua.brasovcity.ro
  • www.primariabrasovenilor.ro
  • finantare.primariabrasovenilor.ro
  • Portal servicii electronice
  • www.spclepbv.ro

Solicitări frecvente   |   Chestionar satisfacție   |   Contact   |   My Brașov City Android | IOS

Contact

Local: (0268) 405000

  • Adresa: Bdul. Eroilor nr.8, Brasov, ROMANIA
  • Email: contact@brasovcity.ro

Folosește Google translator: