(0268) 405000 | contact@brasovcity.ro

Brasovcity.ro
  • Despre Brașov
      • Cum ajung
      • Evenimente și Cultură
      • Calendar si proceduri organizare evenimente
      • Atracții turistice
      • Agrement
      • Istorie
      • Personalități
      • Cetățeni de onoare
      • Junii Brașovului
      • Ultimele noutăți citește
      • Harta Brașovului
      • Harta puncte de interes
      • Grădina zoologică / Planetariu - cumpără bilet
      • Spectacole Planetariu
      • Statutul Municipiului Brașov
      • Tarife transport instalații pe cablu
      • Starea instalațiilor pe cablu
      • Harta domeniului schiabil
      • Caracteristici domeniu schiabil
      • Decalogul schiorului
  • Primăria
      • Primarul Municipiului Brașov
      • Organizare (Primăria Brașov)
        • Organigrama
        • Departamente
        • Servicii publice
        • Întreprinderi publice
        • Regulament Intern
        • Regulament de Organizare si Functionare
        • Codul de conduita al angajatilor
        • Planul privind egalitatea de șanse
      • Declarații de avere
      • Regulamente
      • Rapoarte
      • Achiziții
      • Licitații publice de vânzare / închiriere
      • Licitaţii închirieri spații RIAL
      • Concursuri
      • Proiecte Europene
        • Proiecte Europene finalizate
        • Proiecte Europene în implementare
      • Proiecte PNRR
        • Proiecte PNRR în implementare
      • Proiecte Regio 2021-2027
        • Proiecte Regio 2021-2027 finalizate
        • Proiecte Regio 2021-2027 în implementare
      • Parteneriate
        • Consorțiul regional integrat pentru învățământ dual
        • Centrul de excelență pentru comunități montane sustenabile
      • Strategii
        • Strategia de Dezvoltare
          Durabilă Brașov 2030
          • Strategia de dezvoltare a Municipiului Brașov
          • Viziunea de dezvoltare a Zonei Metropolitane Brașov 2030
          • Raport Sondaje
          • Studiu Analiză SWOT
          • Studiu Prognoza Demografică
        • Strategia Integrată
          de Dezvoltare Urbană
          • Analiza situației existente
          • Portofoliu de proiecte - consultare publică
          • SIDU
        • Plan de mobilitate
          urbană durabilă
          • Decizie încadrare PMUD Brașov
          • BRAȘOV - PMUD RO rev-08
          • Brosura SUMP RO v8
        • Eficiență Energetică și Neutralitate Climatică
          • PAED Brasov 2010-2020
          • PIEE Brasov 2010-2020
          • Raport monitorizare Brașov 2014
          • Raport de Monitorizare PAED 2020
          • Program de imbunatatire a eficientei energetice 2021-2030
        • Adaptare la schimbări
          climatice
          • Plan de actiune privind adaptarea la schimbarile climatice
          • Strategia privind adaptare la schimbari climatice
        • Strategia de dezvoltare a serviciilor sociale 2023 - 2033
        • Strategia pentru alimentare cu energie termica 2023 - 2033
      • Arii protejate
        • Aria protejată (Parcul Natural) Brassovia
      • Comunicate de presă
      • Ultimele noutăți citește
      • Transparență și liber acces
      • Promovare
      • Accesibilitate persoane cu dizabilități
  • Consiliul Local
      • Proiecte de hotărâre
      • Proiecte de hotărâre - dezbatere publică
      • Registrul de Hotărâri ale Consiliului Local
      • Procese verbale ședinte de consiliu
      • Atribuții
      • Regulament
      • Componență
      • Comisii
      • Contact Birou relații cu Consilieri
      • Portal extranet
      • Rapoarte de activitate
      • Arhiva video ședințe
      • Ordinul Prefectului privind constituirea Consiliul Local
  • Servicii cetățeni
      • Autentificare portal(Servicii electronice)
      • Interacționează cu Primăria (e-Funcționar)
      • Consultări publice
      • Grupuri de lucru | opinii
      • Portal instituții subordonate
      • Plăți online
      • Urbanism
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Urbanism
        • Consultare Autorizații de Construire
        • Consultare Certificate de Urbanism
        • Consultare Certificate de atestare edificare/extindere/radiere
        • PUD-uri
        • PUZ-uri
        • PUG
        • Consultare publică PUG
        • Hărți urbanism
        • Documente utile
        • Planul Urbanistic General
        • Regulamente
        • Nomenclator stradal
        • Zonarea Municipiului Brașov
      • Mediu
        • Anunțuri
        • Program curățenie
        • Calitatea aerului
        • Hărți
        • Planuri de acțiune
        • Rapoarte
        • Regulamente
        • Proiecte de mediu
        • Toaletare arbori
        • Tăieri arbori
        • Înscriere în Registrul SIA Colectare și Epurare
        • Programul Rabla Local
      • Financiar
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Taxe și Impozite
        • Prezentare Proiect Buget 2025
        • Proiect Buget
        • Indicatori Buget
        • Buget
        • Situații financiare
        • Buget general consolidat
        • Registru datorie publică
        • Program de investiții
        • Proiecte cultură - sport - social
        • Rating Municipiul Brașov
      • Parcări
        • Anunțuri (parcări reședință)
        • Programări (parcări reședință)
        • Regulamente (parcări reședință)
        • Harta parcări (parcări publice)
      • Transport
        • Anunțuri Transport
        • Interacționează cu Primăria - Transport
        • Actualizare studiu de trafic Brasov
        • Obținere permis LT online
        • Harta transportului public
        • RAT
          • HCL 734/2018 - facilități transport
        • Taxi
      • Evidența persoanelor
        • Interacționează cu Primăria - Evidența persoanelor
        • Programare online
        • Regulament programări online
        • Caută stadiu eliberare Carte de Identitate - SPCLEP BRAȘOV
      • Stare civilă
        • Interacționează cu Primăria - Stare civilă
        • Rezervare data și oră pentru încheierea căsătoriei civile
        • Rezervare dată depunere acte înregistrare naștere nou născut
        • Programare online - transcriere acte din Republica Moldova
      • Juridic
        • Contencios administrativ
          • Legea 10/2001
      • Asociații de proprietari
        • Anunțuri
        • Administratori atestați/autorizați
        • Baza de date asociații de proprietari
        • Formulare
        • Regulamente
        • Legislație
      • Situații de urgență
        • Recomandări și reguli
        • Anunțuri
        • Promo aplicația APEL 112
        • Hotărâri ale Comitetului Local pentru Situații de Urgență al Municipiului Brașov
        • Planuri
        • Pliante
        • Protecție
        • Hartă locații defibrilatoare
      • Patrimoniu și urbanism comercial Valorificare,Reg.Agricol si Fond Funciar
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Patrimoniu și urbanism comercial
      • Asfalt, becuri, curățenie...
      • Chestionar feedback
      • Raportează incidente
      • Depune petiții
      • Înscriere audiență

      • Cerere înscriere/reînscriere în creșă

      • Transparență și liber acces
      • Accesibilitate persoane cu dizabilități
  • Caută
    • În site
      • Căutare particularizată
      În servicii pentru cetățeni
      • Documente și tematici
      • Consultare Certificate de Urbanism
      • Consultare Autorizații de Construire
      • Consultare Certificate de atestare a edificării/extinderii/radierii
      • Căutare document în registratură
      • Registrul de Hotărâri ale Consiliului Local
      • Registrul Dispozitii de Primar
      • Caută stadiu eliberare Carte de Identitate - SPCLEP BRAȘOV
      În Hărți
      • Cauta in harta sectia ta de votare!
      • Harta generală
      • Harta transportului public
      • Harta parcărilor publice
      • Harta spațiilor verzi
      • Harta incidentelor
      • Harta urbanism
      • Harta puncte de interes
      • Hartă salubrizare
      • Hartă WiFi4EU
      • Hartă locații defibrilatoare
  • Contact
  • Monitor oficial local
    • Statutul unității administrativ-teritoriale
    • Regulamente privind procedurile administrative
    • Hotărârile autorității deliberative
    • Dispozițiile autorității executive
    • Documente și informații financiare
    • Alte documente
Brasovcity.ro

Consultare Certificate de Urbanism


Brasovcity.ro

Consultare Autorizații de Construire


Brasovcity.ro

Consultare Certificate de atestare a edificării/extinderii/radierii


Brasovcity.ro

Caută document în registratură


Nota: * Completarea tuturor câmpurilor este obligatorie

Brasovcity.ro

Consultare Registru H.C.L.


Brasovcity.ro

Căutare stadiu eliberare Carte de Identitate


Brasovcity.ro

Consultare Registru Dispoziții Primar

Cu caracter normativ


Primăria Braşov la un click distanţă

URBANISM



  • AUTORIZĂRI CONSTRUCȚII

  • PUD/PUZ/BRANȘAMENTE/
    RACORDĂRI REȚELE EDILITARE/
    NOMENCLATURĂ STRADALĂ

OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU CONSTRUCŢII IMOBILE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU ORGANIZĂRI DE EVENIMENTE CULTURAL - SPORTIVE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE AUTORIZAŢIE DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ
OBŢINERE CERTIFICAT DE ATESTARE EDIFICARE CONSTRUCŢIE
ADEVERINŢĂ PRIVIND MODALITATEA DE ÎNTABULARE A CONSTRUCŢIILOR REALIZATE ÎNAINTE DE ANUL 1958
ADEVERINȚĂ DESFIINȚARE
ADEVERINȚĂ RADIERE CONSTRUCȚIE DIN C.F. (IMOBILE DESFIINȚATE FĂRĂ A.D.)
LEGALIZARE CONSTRUCŢII REALIZATE FĂRĂ AUTORIZAŢIE DE CONSTRUIRE
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE
PRELUNGIRE CERTIFICAT DE URBANISM
PRELUNGIRE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE
ANUNȚ ÎNCEPERE LUCRĂRI

HARTĂ URBANISM
OBŢINERE CERTIFICAT DE NOMENCLATURĂ STRADALĂ ŞI ADRESĂ
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE AUTORIZAŢIE PENTRU EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ- – EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE – EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU CONSTRUIRE DRUMURI/STRĂZI NOI
OBȚINERE AUTORIZAȚIE PENTRU CONSTRUIRE DEUMURI/STRĂZI NOI (ILUMINAT STRADAL, SEMAFORIZĂRI, GIRAȚII)
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ – STRĂZI
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE – STRĂZI
AVIZARE TEMĂ DE PROIECTARE PENTRU PUD (PUZ)
CERERE PENTRU EMITEREA AVIZULUI DE OPORTUNITATE (P.U.Z)
APROBARE PUD (PUZ)
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU DEZLIPIRE, ALIPIRE IMOBILE, ÎNSCRIERE SERVITUTE (DOCUMENT DE INFORMARE)
PRELUNGIRE CERTIFICAT DE URBANISM
PRELUNGIRE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE
ANUNȚ ÎNCEPERE LUCRĂRI

HARTĂ URBANISM

Primăria Braşov la un click distanţă

EVIDENTA PERSOANELOR

Despre Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor
www.spclepbv.ro

EVIDENȚA PERSOANELOR - Programări online
Programare online Carte de Identitate SIMPLĂ sau provizorie – Serviciul Evidenţa Persoanelor (apasă aici)
Programare online Carte de Identitate ELECTRONICĂ – Serviciul Evidenţa Persoanelor (apasă aici)
Cautare Stadiu Eliberare Carte de Identitate (apasă aici)

Depunerea cererii pentru emiterea actului de identitate, se poate face în baza unei programări online SAU a unui bon de ordine emis zilnic de ordonatorul amplasat în incinta serviciului, începând cu ora 8:15. Persoanele care au programare on-line, se regăsesc pe liste afișate și NU au nevoie de bon de ordine de la ordonatorul numeric aflat în incinta instituției.

Va rugăm să consultați Regulamentul programărilor online – Serviciul Public Local de Evidență a Persoanelor Brașov

Anunț privind termenele  de eliberare ale actelor de identitate

  • Termenul de soluționare a cererilor pentru eliberarea actelor de identitate este de 10 zile lucrătoare de la data înregistrării cererii.
  • În cazul cererilor care necesită verificări suplimentare (prin structurile de poliție de ordine publică sau în cazul solicitării duplicatelor certificatelor/extraselor  de stare civilă din alte localități), termenul de soluționare a cererilor pentru eliberarea actelor de identitate este de până la 30 de zile, ce poate fi prelungit cu încă 15 zile.
  • În cazul cetățenilor aflați într-o situație deosebită ce poate justifica solicitarea eliberării actului de identitate într-un termen mai scurt decât cel stabilit (ex.:motive medicale, deplasarea urgentă în altă localitate sau în alt stat, susținerea unor concursuri/examene, efectuarea unor operațiuni notariale/bancare/poștale, etc.), aceștia pot solicita directorului executiv al SPCLEP aprobarea pentru eliberarea actului de identitate într-un termen mai scurt decât cel stabilit. Cererea motivată pentru eliberarea actului de identitate, pentru astfel de situații, se depune la lucrătorul de evidență care instrumentează lucrarea sau, după caz, la Ghișeul Eliberări-Informații, cu referire la cererea inițială depusă.
  • În situații de urgență, cetățenii se pot adresa și Direcției Județene Comunitare de Evidență a Persoanelor Brașov, cu sediul în Mun. Brașov, str. Nicolae Titulescu nr. 28.
Evidența persoanelor - Acte necesare
Eliberare carte de identitate expirare, preschimbare, schimbare domiciliu
Eliberare carte de identitate pierdere, furt, distrugere, deteriorare
Eliberare carte de identitate schimbare nume - prenume
Eliberare carte de identitate minorilor cu vârsta cuprinsă între 14 și 18 ani
Eliberarea actelor de identitate persoanelor netransportabile
Eliberarea cărții de identitate la schimbarea domiciliului din străinătate în România
Eliberarea cărții de identitate provizorii în cazul în care solicitantul actului de identitate nu deține toate documentele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate
Eliberare carte de identitate provizorie pentru cetățenii români cu domiciliul în străinătate și reședința în România
Solicitare înscriere viză reședință (Flotant)
Eliberarea adeverinţei privind istoricul de domicilii - cnp - acte de identitate emise
Eliberarea certificatului privind domiciliul din registrul național de evidență a persoanelor, precum și a formularului standard multilingv care însoţeşte certificatul privind domiciliul, necesare în străinătate
Furnizarea din R.N.E.P. a datelor cu caracter personal privind persoanele fizice
Dovada adresei de domiciliu sau reședință
Acordarea sau redobândirea cetățeniei române

Primăria Braşov la un click distanţă

TRANSPORT


ELIBERARE PERMIS DE LIBERĂ TRECERE
OBȚINERE CARD – LEGITIMAŢIE PENTRU PERSOANĂ CU HANDICAP
AVIZUL COMISIEI DE CIRCULAŢIE/ADMINISTRATOR DRUM
ELIBERARE AUTORIZAŢIE DE TRANSPORT ÎN REGIM DE TAXI (PERSOANE SAU MĂRFURI)
ELIBERARE AUTORIZAŢIE TAXI (TRANSPORT PERSOANE ÎN REGIM DE TAXI)
ELIBERARE AUTORIZAŢIE TAXI (TRANSPORT BUNURI ŞI MĂRFURI ÎN REGIM DE TAXI)
ELIBERAREA AUTORIZAŢIEI DE TRANSPORT MODIFICATĂ
OBŢINEREA AUTORIZAŢIEI DE DISPECERAT TAXI
MODIFICAREA AUTORIZAŢIEI TAXI CA URMARE A ÎNLOCUIRII AUTOVEHICULULUI CARE EXECUTĂ TRANSPORT PERSOANE ÎN REGIM DE TAXI
MODIFICAREA AUTORIZAŢIEI TAXI CU OCAZIA TRECERII AUTOVEHICULULUI DIN LEASING ÎN PROPRIETATE
PRELUNGIREA AUTORIZAŢIEI TAXI
VIZAREA AUTORIZAŢIEI DE TRANSPORT
ELIBERARE DUPLICAT AUTORIZAŢIE DE TRANSPORT/AUTORIZAŢIE TAXI
RETRAGERE AUTORIZAȚIE DE TRANSPORT
RETRAGERE AUTORIZAŢIE TAXI
CAZIER DE CONDUITĂ PROFESIONALĂ PENTRU TAXIMENTRIST SAU PENTRU PERSOANA DESEMNATĂ
DOVADA ÎNSCRIERII ÎN BAZĂ DE DATE
ELIBERARE LISTĂ DE TARIFE VIZATĂ PENTRU FIECARE AUTOVEHICUL TAXI

Primăria Braşov la un click distanţă

TAXE ȘI IMPOZITE


  • Persoane juridice

  • Persoane fizice

DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A CLADIRILOR PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE FISCALĂ PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE TEREN PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A TERENURILOR PENTRU PERSOANE JURIDICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE JURIDICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A MIJLOACELOR DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARAȚIE DECONT PRIVIND SUMELE ÎNCASATE REPREZENTÂND TAXA SPECIALĂ PENTRU PROMOVAREA TURISTICĂ A MUNICIPIULUI BRAȘOV
DECLARAȚIE TAXĂ SALVAMONT
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE SPECTACOLE PERSOANE JURIDICE
STABILIREA TAXEI DE AFIȘAJ ÎN SCOP DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE
DECLARAŢIE PENTRU STABILIREA TAXEI DE SERVICII DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE
DEPUNEREA UNEI CONTESTAȚII
SOLICITARE DE COMPENSARE SAU RESTITUIRE

CERTIFICAT FISCAL PERSOANE JURIDICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A CLADIRILOR PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE TEREN PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A TERENURILOR PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A MIJLOACELOR DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA UNEI CERERI ÎN VEDEREA SCUTIRII DE LA PLATA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE, TEREN, MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE FIZICE
DECLARAȚIE DECONT PRIVIND SUMELE ÎNCASATE REPREZENTÂND TAXA SPECIALĂ PENTRU PROMOVAREA TURISTICĂ A MUNICIPIULUI BRAȘOV
DECLARAȚIE TAXĂ SALVAMONT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE SPECTACOLE PERSOANE FIZICE
STABILIREA TAXEI DE AFIȘAJ ÎN SCOP DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE PENTRU PERSOANE FIZICE
SOLICITARE TRANSFER DOSAR AUTO PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA UNEI CONTESTAȚII PENTRU PERSOANE FIZICE
SOLICITARE DE COMPENSARE SAU RESTITUIRE PENTRU PERSOANE FIZICE
CERERE PENTRU ELIBERAREA UNEI DOVEZI DE PLATĂ PENTRU PERSOANE FIZICE

CERTIFICAT FISCAL PENTRU PERSOANE FIZICE

Primăria Braşov la un click distanţă

DOMENIUL PUBLIC


CERERE PARTENERIAT PENTRU ORGANIZARE EVENIMENTE ÎMPREUNĂ CU MUNICIPIUL BRAȘOV
OBȚINERE PARCARE DE REȘEDINȚĂ
OBŢINERE ABONAMENT PENTRU OCUPARE DOMENIUL PUBLIC P.J.
OBȚINERE ACORD OCUPARE DOMENIULUI PUBLIC PENTRU ORGANIZAŢII NON PROFIT
OBȚINERE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
PRELUNGIRE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
OBŢINERE AVIZ DE TĂIERE SAU TOALETARE ARBORI
AVIZ DE PRINCIPIU PENTRU EXECUTAREA BRANŞAMENTELOR
APROBARE DE SĂPĂTURĂ
ÎNSCRIERE ÎN PROGRAMUL NAȚIONAL DE REABILITARE TERMICĂ
FORMULAR ONLINE - AVIZ DE SĂPĂTURI ÎN REGIM DE URGENŢĂ
FORMULAR ONLINE - AVIZ DE SĂPĂTURI ÎN REGIM DE URGENŢĂ INTERVENŢIE
CERERE INCHIRIERE LOC DE PARCARE PENTRU BICICLETE

Primăria Braşov la un click distanţă

STARE CIVILĂ

Despre Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor
www.spclepbv.ro

NAȘTERI - Programări online
Rezervare dată depunere acte înregistrare naștere nou născut
NAȘTERI - Acte necesare
Înregistrarea nașterii copilului conceput în cadrul căsătoriei
Înregistrarea naşterii copilului din afara căsătoriei - mamă necăsătorită sau divorţată sau văduvă
Înregistrarea naşterii copilului din afara căsătoriei când declaraţia de recunoaştere se face în momentul înregistrării naşterii – părinţi necăsătoriţi
Înregistrarea naşterii copilului în situaţia în care unul dintre părinţi sau ambii sunt cetăţeni străini
Înregistrarea naşterii copilului în situaţia în care mama copilului are vârsta sub 14 ani, iar tatăl nu recunoaşte copilul
Înregistrarea tardivă a naşterii copiilor cu vârsta cuprinsă între 14 şi 18 ani
Înregistrarea tardivă a naşterii persoanei majore
CĂSĂTORII - Programări online
Rezervare data și oră pentru încheierea căsătoriei civile
CĂSĂTORII - Acte necesare
Acte necesare pentru încheierea căsătoriei cu un cetăţean român
Acte necesare pentru încheierea căsătoriei cu un cetăţean străin
Înscrierea divorţului pronunţat la autorităţile române
DECESE - Acte necesare
Deces
ARHIVĂ - ELIBERĂRI CERTIFICATE STARE CIVILĂ, LIVRETE DE FAMILIE ȘI OPERARE MENȚIUNI - Acte necesare
Preschimbare certificate de stare civilă
Eliberare duplicate certificate de stare civilă
Eliberare adeverinţe de stare civilă ( anexa 9)
Eliberare extrase multilingve
Întocmirea sesizării pentru deschiderea procedurii succesorale de pe urma unui defunct
Tăgadă paternitate, recunoaştere paternitate, purtare nume
Actualizări livrete de familie
TRANSCRIERI, SCHIMBĂRI DE NUME, RECTIFICĂRI, ÎNSCRIERI MENȚIUNI DIN STRĂINĂTATE, DIVORȚURI ADMINISTRATIVE - Programări online
Programare online – transcriere acte din Republica Moldova și Ucraina
Deblocarea calendarului se efectuează  AUTOMAT  la  ÎNCEPUTUL  fiecărei luni pentru luna următoare conform Regulamentului.
..
.

Prin adresa nr. 2182 din 05.02.2024, DIRECȚIA JUDEȚEANĂ COMUNITARĂ DE EVIDENȚĂ A PERSOANELOR BRAȘOV,

ne comunică următoarele:

” Prin Hotărârea nr. 494 din 22.12.2023 – privind stabilirea taxelor și tarifelor de interes județean pentru anul 2024,

Consiliul județean Brașov a stabilit următoarele taxe speciale pentru avizarea transcrierilor:

  • 219 lei – Taxă pentru avizarea transcrierii în registrele de stare civilă române a actelor de stare civilă ale cetățenilor români, întocmite de autoritățile străine, în termen de 30 zile de la data înregistrării documentației.
  • 439 lei – Taxă pentru avizarea transcrierii în registrele de stare civilă române a actelor de stare civilă ale cetățenilor români, întocmite de autoritățile străine, în regim de urgență.
  • 295 lei – Taxă pentru soluționarea cererii de schimbare a numelui și/sau prenumelui  pe cale administrativă, în termen de 30 de zile de la data înregistrării documentației.

* Plățile se vor efectua în contul: RO77TREZ13121360206XXXXX, deschis la Trezoreria Brașov, BENEFICIAR JUDEȚUL BRAȘOV – Cod de identificare fiscală 4384150 (pe ordinul de plată va fi înscrisă obligatoriu mențiunea – taxă transcriere, precum și numele titularului actului).”

TRANSCRIERI, SCHIMBĂRI DE NUME, RECTIFICĂRI, ÎNSCRIERI MENȚIUNI DIN STRĂINĂTATE, DIVORȚURI ADMINISTRATIVE - Acte necesare
Transcriere certificat de naştere
Transcriere certificat de căsătorie
Transcriere certificat de deces
Transcriere certificat de naştere - Republica Moldova
Transcriere certificat de căsătorie - Republica Moldova
Desfacerea căsătoriei prin divorţ pe cale administrativă
Înscrierea menţiunii de divorţ pronunţat în străinătate
Înscrierea menţiunii de căsătorie şi divorţ intervenite în străinătate
Înscrierea menţiunii de căsătorie şi deces intervenite în străinătate
Înscrierea menţiunii de deces intervenit în străinătate
Schimbarea numelui de familie şi - sau a prenumelui pe cale administrativă
Înscrierea menţiunii de schimbare a numelui - prenumelui intervenite în străinătate
Schimbarea numelui de familie şi - sau a prenumelui pe cale administrativă cetăţean român cu domiciliul în străinătate  
Înscriere prin menţiune pe marginea actelor de stare civilă a numelui de familie şi - sau a prenumelui retradus sau cu ortografia limbii materne 
Rectificarea actelor de stare civilă

Primăria Braşov la un click distanţă

PATRIMONIU ȘI CADASTRU


CONCESIONAREA UNUI TEREN DE MAXIM 10 MP ÎN VEDEREA REALIZĂRII UNUI ACCES DIN EXTERIOR
CONCESIONAREA UNUI TEREN PENTRU EXTINDEREA CONSTRUCȚIILOR PE TERENURI ALĂTURATE
ÎNCHIRIERE LOCUINȚE PRIN A.N.L. – TINERI ȘI FAMILII DE TINERI ÎN VÂRSTĂ DE PÂNĂ LA 35 ANI
OBȚINERE DECIZIE DE ATRIBUIRE TEREN
OBȚINERE ADEVERINŢĂ INTRAVILAN/EXTRAVILAN
OBȚINERE ADEVERINȚĂ FOND FUNCIAR
OBȚINERE CERTIFICAT DE PRODUCĂTOR
EXERCITAREA DREPTULUI DE PREEMŢIUNE
ACCEPTAREA DONAŢIILOR DE CĂTRE MUNICIPIUL BRAŞOV PRIN CONSILIUL LOCAL
CONTRACT ARENDĂ
SUBVENŢII ÎN AGRICULTURĂ
ANEXE PRIVIND RECEPŢIA LUCRĂRILOR DE CADASTRU
PROPUNERE ACORDARE DESPĂGUBIRI - VETERENI DE RĂZBOI (MOŞTENITORI)
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM DECRETULUI-LEGE NR. 189/2000
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM DECRETULUI-LEGE NR. 118/1990
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM LEGII NR. 341/2004
SOLICITARE LOCURI ÎNHUMARE – PAUPERI

Primăria Braşov la un click distanţă

TUTELĂ


PROCEDURA EFECTUĂRII ANCHETEI SOCIALE PENTRU ACORDAREA DREPTURILOR CUVENITE COPILULUI ÎN SITUAȚIA PĂRINȚILOR NECĂSĂTORIȚI

Primăria Braşov la un click distanţă

SERVICII SOCIALE


DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ

Primăria Braşov la un click distanţă

ÎNSCRIERE ÎN AUDIENȚĂ


FORMULAR ÎNSCRIERE ÎN AUDIENȚĂ

Primăria Braşov la un click distanţă

TRANSPARENȚĂ ȘI LIBER ACCES


Aceasta actiune este permisa doar daca sunteti inregistrat in contul dumneavoastra
Depune solicitare privind liberul acces la informaţii de interes public, cf.Legii nr.544/2001
Proiecte de hotărâre în dezbatere publică

Primăria Braşov la un click distanţă

DEPUNE PETIȚII (reglementate de OG nr.27/2002)


DEPUNE PETIȚII (reglementate de OG nr.27/2002)

Primăria Braşov la un click distanţă

ACTIVITĂȚI ECONOMICE
(ACORDURI DE FUNCȚIONARE)


OBȚINERE ACORD OCUPARE DOMENIULUI PUBLIC PENTRU ORGANIZAŢII NON PROFIT
OBȚINERE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
PRELUNGIRE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE

Primăria Braşov la un click distanţă

MEDIU


Programul Rabla Local

Brasovcity.ro

Starea vremii - Brașov


meteoblue

meteoblue

meteoblue
Brasovcity.ro

Căutare particularizată


Harta generală


Deschide în fereastră nouă

Harta transportului public


Deschide în fereastră nouă

Harta parcărilor publice


Deschide în fereastră nouă

Harta spațiilor verzi


Deschide în fereastră nouă

Harta urbanism


Deschide în fereastră nouă

Harta puncte de interes


Deschide în fereastră nouă

Harta sectia ta de votare


Deschide în fereastră nouă

Hartă salubrizare


Deschide în fereastră nouă

Hartă WiFi4EU


Deschide în fereastră nouă

Hartă locații defibrilatoare


Deschide în fereastră nouă

Achiziții
Primăria Municipiului Brașov

  • Acasă
  • Achiziții

 Acces rapid

  • Achiziții / Proceduri proprii

Acces rapid

Acces rapid


  • Achiziții / Proceduri proprii

29-06-2022 ora 11:52 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 29-06-2022 ora 11:52 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact:

ANUNT
Denumire contract: Elaborarea documentatiei DTAD si DTOE pentru obiectivul de investiții: “Documentatii tehnice Regenerare cladiri publice imobil - str. Aleea Minerva nr. 1, desfiintare CT43”
Data limita depunere oferta: 29.06.2022 11:52
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
Valoare estimata: 69.850,00 RON
Caiet de sarcini: CAIET DE SARCINI CU ANEXE, FORMULAR OFERTA SI DECLARATIE .pdf
Descriere contract: Denumire investiție: Documentaţii tehnice Regenerare clǎdiri publice imobil, str. Aleea Minerva nr. 1 - CT43, întocmire DTAD si DTOE. Imobilul este situat in Municipiu Brașov, pe str. Aleea Minerva nr.1, cartierul Astra, obiectivul supus investiției se află în proprietatea Municipiului Brașov conform CF nr.104909. Având în vedere recomandarile din Expertiza tehnică de calitate, este necesară întocmirea Documentației Tehnice pentru obtinerea Autorizatiei de Demolare DTAD si DTOE - cu respectarea avizelor și acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism nr.1309/04.05.2022. Având în vedere: - Starea avansata de degradare a cladirii urmare a infiltraţiilor masive de apa ce au afectat in timp acoperisul prefabricat, tencuieli interioare si exterioare, grinzi, stalpi si pardoselile betonate creand fisuri ce au ajuns in unele locuri si la armatura. - Condiţia fizica a elementelor de beton armat, prezenţa degradǎrii betonului prin carbonatare, a coroziunii betonului și otelului produse de diferite cauze. - Fisuri care se dezvolta in lungul barelor de armatura in zonele critice ale elementelor structurale și deformatii remanente in zonele critice ale stalpilor, pereţilor si grinzilor, este necesara întocmirea Documentației Tehnice pentru obtinerea Autorizatiei de Demolare DTAD si DTOE. Documentațiile se vor preda în 3 (trei) exemplare, redactate în limba română, pe suport de hârtie şi pe suport magnetic semnate și ștampilate în format PDF și DWG, (CD) un exemplar. Oferta va fi intocmita cu respectarea tuturor cerintelor caietului de sarcini. Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. Ofertantul trebuie sa fie inscris in SEAP.
Conditii referitoare la contract: Termenul de predare a documentaţiilor 45 de zile calendaristice de la data emiterii ordinului de începere a prestarii serviciilor de proiectare conform caietului de sarcini. Se va asigura asistenta tehnică pe perioada derularii procedurilor de achizitie publică de serviciii de proiectare faza DALI in vederea elaborarii răspunsurilor la eventualele solicitări de clarificări. Durata de derulare a contractului: păna la indeplinirea tuturor obligatiilor contractuale.
Conditii de participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, care pot sa presteze serviciile mentionate mai sus. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfasoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toata durata acestuia. In situatia in care ofertantul nu indeplineste oricare (una) dintre cerintele minime obligatorii prevazute in caietul de sarcini, oferta respectiva va fi respinsa, fiind considerata neconforma. Formularul de oferta se gaseste pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri sau in prezentul anunt. Oferta va trebui să conţină preţul pentru serviciile medicale obligatorii şi investigaţiile medicale suplimentare prezentate în Anexa la prezentul Caiet de sarcini pct.C, exprimat în lei/angajat. Valorile sunt ferme, fixe şi nu pot fi modificate pe toată perioada de derulare a contractului. Neofertarea uneia sau mai multor poziţii din cele solicitate conduce la respingerea ofertei. Nu se admit oferte parţiale sau alternative.
Criterii de atribuire: pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri.

DOCUMENTE ANEXATE

  • Documentație

Documentație


CF pentru CT43 Minerva1.pdf
CT43-certificat de urbanismDEMOLARE.pdf
Caiet de sarcini.pdf
Declaratie art. 59 si art. 60 cu anexa.doc
Extras CF.pdf
Formular Oferta.doc
Raport de expertiza.pdf
29-06-2022 ora 08:44 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 29-06-2022 ora 08:44 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro

ANUNT
Denumire contract: Servicii de consultanţă elaborare documentații: Notă conceptuală, Tema de proiectare și Caiet de sarcini în vederea realizării documentațiilor tehnice de proiectare SF/DALI/PT
Data limita depunere oferta: 29.06.2022 08:44
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71530000-2 - Servicii de consultanta in constructii (Rev.2)
Valoare estimata: 48.000,00 RON
Caiet de sarcini: 3. Formulare+CAIET DE SARCINI.pdf
Descriere contract: Întocmirea următoarelor documente: Notă conceptuală, Tema de proiectare și Caiet de sarcini în vederea realizării documentațiilor tehnice SF/DALI/PT pentru urmatoarele obiective de investitii prinse în Lista de investiții pe anul 2022: 1.Documentații tehnice Consolidare și eficientizare energetică Grădinița nr.5 : 2.SF Constuire Grădiniță cartier Stupin ; 3.Documentații tehnice Reabilitare Sala de Sport Colegiul Tehnic Mircea Cristea ; 4.Documentații tehnice Reabilitare Colegiul Național Johannes Honterus ,corp B,C,D; 5.Documentații tehnice Campus educațional str.Școlii nr.11; 6.SPF,SF Construire Stadion Municipal; 7.Documentașii tehnice Reabilitare/modernizare și eficientizare energetica Stadionul Tineretului ; 8.Audit energetic Satdionul Tineretului; 9.Documentații tehnice Modernizare /extindere Piața Astra și resistematizare zona urbană adiacentă; 10.Documentații tehnice Modernizare și extindere Piața Star și resistematizare zona urbană adiacentă ; 11.Documentații tehnice –Reconversie zone abandonate în zone verzi –zonă indistrială Rulmentul; 12.Documentații tehnice Modernizare domeniul schiabil
Conditii referitoare la contract: Durata de execuție a contractului: Tema de proiectare pentru obiectivele de investiție menționate la pct. 1.1 din caietul de sarcini - maxim 30 zile lucrătoare Notă conceptuală pentru obiectivele de investiție menționate la pct.1.1 din caietul de sarcini - maxim 30 zile lucrătoare Caiet de sarcini pentru etapa de achiziție a serviciului de întocmire a documentațiilor tehnice SF/DALI/PT - maxim 30 zile lucrătoare. Notă 1: pentru întocmirea documentelor - Tema de proiectare, Notă conceptuală, Caiet de sarcini aferente obiectivelor de investiție menționate la pct.1.1, Autoritatea Contractantă va pune la dispoziția ofertantului câștigător certificate de urbanism obținute și alte documente existente . Documentele vor fi întocmite cu respectarea prevederilor legale . Notă 2 : - în condițiile în care se va renunța la un anumit obiectiv de investiție , Autoritatea Contractantă va informa prestatorul. În aceste condiții se vor achita doar serviciile prestate .Conditii obligatorii de indeplinit pentru ofertanți:-experiență similară a ofertantului-minim 5(cinci )servicii de proiectare /consultanță executate în domeniul construcțiilor si intalațiilor în construcții , în monumente istorice ,cu experiență în proiecte de investiții (modernizări,reabilitari ,constructii noi ).Experiența va fi dovedită prin transmiterea de documente :procese verbale de receptie sau recomandări.
Conditii de participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta va conține Propunerea tehnică și Propunerea financiară care se vor întocmi în conformitate cu cerinţele prevăzute în caietul de sarcini.
Criterii de atribuire: Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu prețul cel mai scăzut. >Informatii suplimentare: Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietul de sarcini. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare realizării documentației solicitate. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 30 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări cu privire la documentația de atribuire, nu mai târziu de 3 zile lucrătoare până la data-limită stabilită de depunere a ofertei.

DOCUMENTE ANEXATE

  • Documentație

Documentație


2. Fomulare.docx
Caiet de sarcini.pdf
28-06-2022 ora 12:16 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 28-06-2022 ora 12:16 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: In atentia: :

ANUNT
Denumire contract: Achiziție de servicii de realizare a documentației tehnico-economică - elaborare STUDIU DE FEZABILITATE pentru proiectul „ DEZVOLTARE REȚEA DE MOBILITATE URBANĂ, INTEGRATĂ ȘI CONECTATĂ PRIN SOLUȚII DE TRANSPORT ECOLOGIC ÎN ZONA METROPOLITANĂ BRAȘOV TRONSON PREFECTURĂ – PIETRELE LUI SOLOMON”
Data limita depunere oferta: 28.06.2022 12:16
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
Valoare estimata: 105.040,00 RON
Descriere contract: Achiziția serviciilor necesare în vederea pregătirii Proiectului „Dezvoltare Rețea de mobilitate urbană, integrată și conectată prin soluții de transport ecologic în zona Metropolitană Brașov Tronson Prefectură – Pietrele lui Solomon”, fiind necesară elaborarea următoarelor studii conform HG 907 /2016: - Studiu de fezabilitate (SF) - Studiu geotehnic - Studiu topografic - Studiu peisagistic - Studiu energetic - Documentații avize - Expertiză tehnică - Analiza cost - beneficiu Achiziția serviciilor de elaborare a documentațiilor tehnico-economice este necesară în vederea pregătirii proiectului de interes zonal „Dezvoltare infrastructură pentru transportul verde în Municipiul Brașov – Piste pentru biciclete (și alte vehicule electrice ușoare) - Tronson Prefectură - Pietrele lui Solomon”, pentru integrarea și conectarea modalităților de transport în vederea îmbunătățirii soluțiilor de creștere a accesibilității în Municipiul Brașov.
Conditii referitoare la contract: Termen de predare a documentațiilor este de 4 luni de la transmiterea Ordinului de începere a prestării serviciilor.
Conditii de participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. Ofertantul trebuie sa fie inscris in SEAP. Expertizele vor fi intocmite confom cerintelor din caietul de sarcini atasat prezentului anunt. Resursele necesare ofertantului pentru realizarea activitatilor din contract si obtinerea rezultatelor vor fi respectate intocmai solicitarilor achizitorului din caietul de sarcini. Oferta va cuprinde oferta tehnica și oferta financiară, va fi depusă pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primăriei Municipiului Brașov. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Oferta financiară va fi elaborată în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfășoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toată durata acestuia. În situația în care ofertantul nu îndeplinește oricare (una) dintre cerințele minime obligatorii, oferta respectivă va fi respinsă, fiind considerata neconforma. In conformitate cu prevederile art. 17 alin. (4), lit. a) din H.G. nr. 395/2016 (contractul ce urmează a fi încheiat va cuprinde o clauză privind cedarea drepturilor patrimoniale de autor) - „Toată documentația ce face obiectul prezentului contract, elaborata sub orice forma este și va rămâne proprietatea achizitorului și va respecta întocmai prevederile legale în vigoare, va fi completată, în conformitate cu tema de proiectare și cu realitatea din teren”. În cazul neîndeplinirii condițiilor contractuale vor fi percepute penalități de întârziere. NU SE VOR ACCEPTA DEPĂȘIRI DE TERMENE decât în cazuri temeinic justificate.
Criterii de atribuire: Cel mai bun raport calitate - preț.
Informatii suplimentare: Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Tema de proiectare încărcată în prezentul anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

DOCUMENTE ANEXATE

  • Documentație

Documentație


Caiet de sarcini si Tema de proiectare.pdf
MODELE DE FORMULARE.docx
28-06-2022 ora 12:30 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 28-06-2022 ora 12:30 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro

ANUNT
Denumire contract: Servicii de consultanţă elaborare documentații: Notă conceptuală, Tema de proiectare și Caiet de sarcini în vederea realizării documentațiilor tehnice de proiectare SF/DALI/PT - Documentatii tehnice monumente istorice
Data limita depunere oferta: 28.06.2022 12:30
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71530000-2 - Servicii de consultanta in constructii (Rev.2)
Valoare estimata: 48.000,00 RON
Descriere contract: Întocmirea următoarelor documente: Notă conceptuală, Tema de proiectare și Caiet de sarcini în vederea realizării documentațiilor tehnice de proiectare SF/DALI/PT pentru următoarele obiective de investiții prinse în Lista de investiții pe anul 2022 : Documentatii tehnice monumente istorice : 1.Ziduri, turnuri, bastioane și alte monumente ; 2.Casa Sfatului; 3.Casa Tartler str. Poarta Schei nr.14; 4.Turn str. Mureșenilor nr.1; 5.Turn str. Mureșenilor nr.9; 6.Zidul Cetății și turnuri Aleea Brediceanu; 7.Turnul Alb; 8.bastionul Postavarilor Aleea Brediceanu; 9.Turnul Vânătorilor Aleea Brediceanu; 10.Poarta Ecaterina; 11.Poarta Schei; 12.Cetățuia Brașov
Conditii referitoare la contract: Tema de proiectare pentru obiectivele de investiție menționate la pct. 1.1 din caietul de sarcini - maxim 30 zile lucrătoare Notă conceptuală pentru obiectivele de investiție menționate la pct.1.1 din caietul de sarcini - maxim 30 zile lucrătoare Caiet de sarcini pentru etapa de achiziție a serviciului de întocmire a documentațiilor tehnice SF/DALI/PT - maxim 30 zile lucrătoare. Notă 1: pentru întocmirea documentelor - Tema de proiectare, Notă conceptuală, Caiet de sarcini aferente obiectivelor de investiție menționate la pct.1.1, Autoritatea Contractantă va pune la dispoziția ofertantului câștigător certificate de urbanism obținute și alte documente existente . Documentele vor fi întocmite cu respectarea prevederilor legale . Notă 2 : - în condițiile în care se va renunța la un anumit obiectiv de investiție , Autoritatea Contractantă va informa prestatorul. În aceste condiții se vor achita doar serviciile prestate . Notă 3 : Serviciile de consultanță sunt necesare implementării obiectivelor de investiții de la pct. 1.1 prin Programul POR 2021-2027 ADR CENTRU - Prioritatea 7 - O regiune de turism sustenabil.
Conditii de participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta va conține Propunerea tehnică și Propunerea financiară care se vor întocmi în conformitate cu cerinţele prevăzute în caietul de sarcini.
Criterii de atribuire: Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu prețul cel mai scăzut.
Informatii suplimentare: Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietul de sarcini. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare realizării documentației solicitate. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 30 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări cu privire la documentația de atribuire, nu mai târziu de 3 zile lucrătoare până la data-limită stabilită de depunere a ofertei.

DOCUMENTE ANEXATE

  • Documentație

Documentație


CAIET DE SARCINI elaborare TP.pdf
FORMULARE.docx
23-06-2022 ora 11:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 23-06-2022 ora 11:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: ANNA MARIA TOFAN In atentia:

ANUNT
Denumire contract: Expertiză tehnică de calitate a structurii construcției la cerințele A1, A2 pentru obiectivul de investiții Școala Gimnaziala nr. 3 ”GHEORGHE LAZAR” Brasov.
Data limita depunere oferta: 23.06.2022 11:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
Valoare estimata: 60.240,00 RON
Caiet de sarcini: Caiet de sarcini CU si formulare.pdf
Descriere contract: Expertiză tehnică de calitate a structurii construcției la cerințele A1, A2 pentru obiectivul de investiții Școala Gimnaziala nr. 3 ”GHEORGHE LAZAR” Brasov. Expertiza tehnică va aprecia starea tehnică a structurii construcției, în vederea realizării lucrărilor de mansardare. Activitatea desfășurată pentru evaluarea construcției, rezultatele examinării și a studiilor efectuate în vederea evaluării, precum și concluziile referitoare la siguranța structurii și necesitatea intervențiilor de consolidare structurală și nestructurală, inclusiv natura și proporțiile acestor intervenții, trebuie prezentate în raportul de expertiză a construcției.
Conditii referitoare la contract: Termen de predare a documentațiilor este de 30 de zile de la ordinul de incepere a serviciilor de proiectare.
Conditii de participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. Ofertantul trebuie sa fie inscris in SEAP. Expertiză Tehnică de calitate a structurii construcțiilor, la cerințele A1, A2 studiu geotehnic vor fi intocmite confom cerintelor din caietul de sarcini atasat prezentului anunt. Resursele necesare ofertantului pentru realizarea activitatilor din contract si obtinerea rezultatelor vor fi respectate intocmai solicitarilor achizitorului din caietul de sarcini. Oferta va cuprinde oferta tehnica și oferta financiară, va fi depusă pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primăriei Municipiului Brașov. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Oferta financiară va fi elaborată în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfășoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toată durata acestuia. În situația în care ofertantul nu îndeplinește oricare (una) dintre cerințele minime obligatorii, oferta respectivă va fi respinsă, fiind considerata neconforma. In conformitate cu prevederile art. 17 alin. (4), lit. a) din H.G. nr. 395/2016 (contractul ce urmează a fi încheiat va cuprinde o clauză privind cedarea drepturilor patrimoniale de autor) - „Toată documentația ce face obiectul prezentului contract, elaborata sub orice forma este și va rămâne proprietatea achizitorului și va respecta întocmai prevederile legale în vigoare, va fi completată, în conformitate cu tema de proiectare și cu realitatea din teren”. În cazul neîndeplinirii condițiilor contractuale vor fi percepute penalități de întârziere. NU SE VOR ACCEPTA DEPĂȘIRI DE TERMENE decât în cazuri temeinic justificate.
Criterii de atribuire: PRETUL CEL MAI SCAZUT
Informatii suplimentare: Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Tema de proiectare încărcată în prezentul anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

DOCUMENTE ANEXATE

  • Documentație

Documentație


Caiet de sarcini CU si formulare.pdf
Sectiunea formulare.doc
21-06-2022 ora 11:59 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 21-06-2022 ora 11:59 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro

ANUNT
Denumire contract: Actualizarea Studiului de Fezabilitate pentru obiectivul de investiție „Construire Sală Sport Școala Gimnazială nr.4
Data limita depunere oferta: 21.06.2022 11:59
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
Valoare estimata: 83.250,00 RON
Caiet de sarcini: caiet de sarcini- anexe si formular oferta .pdf
Descriere contract: Obiectul achiziţiei este reprezentat de atribuirea unui contract de servicii având ca obiect prestarea de servicii de actualizare a Studiului de Fezabilitate pentru obiectivul de investiții ”Construire sală sport Școala Gimnazială nr.4” Oferta va conține propunerea tehnică și propunerea financiară. În cadrul propunerii tehnice, ofertantul va prezenta modalitatea de îndeplinire a cerințelor prezentului caiet de sarcini precum și lista experților care vor participa la îndeplinirea contractului : - Minim un arhitect - Minim un inginer proiectant instalații ( electrice, sanitare, termice) . Pentru personalul declarat în cadrul ofertei, ofertantul va prezenta : CV- uri, diplome din care să reiasă specializările în domeniul menționat sau echivalent pentru persoane fizice străine. Pentru experiența similară se vor prezenta minim 3 contracte de servicii similare în care să fi fost implicat demonstrată prin procese verbale de recepție. Propunerea financiară va cuprinde : - actualizarea studiului de fezabilitate cu respectarea legislației în vigoare - asistența tehnică pe perioada derulării obiectivului de investiții
Conditii referitoare la contract: Termenul de predare a documentațiilor este de 15 de zile calendaristice de la emiterea ordinului de începere a serviciilor de proiectare. Contractul este valabil pe întreaga perioadă de executare a obligațiilor reciproce ce revin părților contractante, începând cu data semnării contractului și își produce efectele până la încheierea procesului verbal de recepție la terminarea lucrărilor. Predarea documentaţiei se va face atât pe suport de hârtie în 4 exemplare originale cât şi în format electronic DWG si PDF (pentru planşe) şi format doc. şi PDF (pentru părţile scrise). Garanția de bună execuție se va constitui și elibera conform prevederilor legale.
Conditii de participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, care pot sa presteze serviciile mentionate mai sus. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfasoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toata durata acestuia. In situatia in care ofertantul nu indeplineste oricare (una) dintre cerintele minime obligatorii prevazute in caietul de sarcini, oferta respectiva va fi respinsa, fiind considerata neconforma. Formularul de oferta se gaseste pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri sau in prezentul anunt. Oferta va trebui să conţină preţul pentru serviciile medicale obligatorii şi investigaţiile medicale suplimentare prezentate în Anexa la prezentul Caiet de sarcini pct.C, exprimat în lei/angajat. Valorile sunt ferme, fixe şi nu pot fi modificate pe toată perioada de derulare a contractului. Neofertarea uneia sau mai multor poziţii din cele solicitate conduce la respingerea ofertei. Nu se admit oferte parţiale sau alternative.
Criterii de atribuire: pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri.

DOCUMENTE ANEXATE

  • Documentație

Documentație


Declaratie art. 59 si art. 60 cu anexa.doc
Formular Oferta.doc
caiet de sarcini- anexe si formular oferta .pdf
17-06-2022 ora 10:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 17-06-2022 ora 10:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE In atentia:
ANUNT
Denumire contract: Servicii de coordonare în materie de securitate și sănătate în muncă pentru obiectivul de investiții: Modernizarea şi extinderea sistemului de iluminat public din municipiul Braşov, faza PT și Execuție - partea a III-a
Data limita depunere oferta: 17.06.2022 10:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71521000-6 - Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
Valoare estimata: 30.000,00 RON
Caiet de sarcini: CAIET DE SARCINI+FORMULARE.pdf
Descriere contract: SERVICII DE COORDONARE ÎN MATERIE DE SECURITATE ȘI SĂNĂTATE ÎN MUNCĂ pentru obiectivul de investiții: „Modernizarea şi extinderea sistemului de iluminat public din municipiul Braşov aferent obiectivelor: str. Candid Muslea, str. Valeriu Braniste, str. Constantin Lecca, str. IuliuS Romer, str. Brădetului, str. Căliman, str. Coștila, aleea Cioplea, str. Defileului, str. Cercelușului, str. Garofiței, aleea Cornișei, Cimitir Sprenghi - iluminat perimetral de siguranță, str. Capra Neagră, str. Cavalului 2D1-2 D10, str. Pârâul Rece, str. Dascălul Costea, str. Parcul Verde, str. Lânii zona Ocolitoare - pârâul Ghimbășel (tronson principal și tronson secundar), Drumul de SE - (Pasaj CFR - Ocolitoare), str. Zizinului tronson Gemenii- pasaj rutier (1 latură), str. Lemnarilor, str. Nicovalei 33, str. Carpaților parțial, str. Molidului nr.43A (parcare imobile bloc A, bloc B, bloc C), str. Camil Petrescu - etapa a II-a, str. de legatură între str. Turnului și str. Camil Petrescu, str. Tismana, str. Plugarilor 3A, str. Plugarilor, str. Surlașului, str. Nicovalei 42-92, cartier nou- str. Carpatilor v.a.v. str. Colonia Metrom, str. Lotusului, str. Salciei, str. Sitarului, str. Nicolae Orghidan, str. Fluierașului, str. Morarului, str. Berzei” Faza P.T. ŞI EXECUŢIE.
Conditii referitoare la contract: Durata contractului este 15 luni - perioada de prestare a serviciilor de la emiterea de către beneficiar a ordinului de începere și până la recepția la terminarea lucrărilor; Prestarea contractului de servicii va fi considerată finalizată după semnarea Procesului verbal de recepţie finală de activitate, menționat la punctul 5 din prezentul caiet de sarcini, recepţia raportului final de activitate fiind considerată şi recepţia la finalizarea contractului.
Conditii de participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta va conține Propunerea tehnică și Propunerea financiară care se vor întocmi în conformitate cu cerinţele prevăzute în caietul de sarcini.
Criterii de atribuire: Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu prețul cel mai scăzut.
Informatii suplimentare: Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietul de sarcini. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare realizării documentației solicitate. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 30 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări cu privire la documentația de atribuire, nu mai târziu de 3 zile lucrătoare până la data-limită stabilită de depunere a ofertei.

DOCUMENTE ANEXATE

  • Documentație

Documentație


CAIET DE SARCINI si FORMULARE.pdf
FORMULARE.docx
16-06-2022 ora 15:27 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 16-06-2022 ora 15:27 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE In atentia:

ANUNT
Denumire contract: Serviciil de dirigentie de santier aferent lucrarilor: Modernizarea şi extinderea sistemului de iluminat public din municipiul Braşov, faza PT și Execuție - partea a III-a
Data limita depunere oferta: 16.06.2022 15:27
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71311100-2 - Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
Valoare estimata: 105.387,00 RON
Caiet de sarcini: CAIET DE SARCINI+FORMULARE.pdf
Descriere contract: SERVICII DE DIRIGENȚIE DE ȘANTIER aferent lucrărilor: „Modernizarea şi extinderea sistemului de iluminat public din municipiul Braşov aferent obiectivelor: str. Candid Muslea, str. Valeriu Braniste, str. Constantin Lecca, str. IuliuS Romer, str. Brădetului, str. Căliman, str. Coștila, aleea Cioplea, str. Defileului, str. Cercelușului, str. Garofiței, aleea Cornișei, Cimitir Sprenghi - iluminat perimetral de siguranță, str. Capra Neagră, str. Cavalului 2D1-2 D10, str. Pârâul Rece, str. Dascălul Costea, str. Parcul Verde, str. Lânii zona Ocolitoare - pârâul Ghimbășel (tronson principal și tronson secundar), Drumul de SE - (Pasaj CFR - Ocolitoare), str. Zizinului tronson Gemenii- pasaj rutier (1 latură), str. Lemnarilor, str. Nicovalei 33, str. Carpaților parțial, str. Molidului nr.43A (parcare imobile bloc A, bloc B, bloc C), str. Camil Petrescu - etapa a II-a, str. de legatură între str. Turnului și str. Camil Petrescu, str. Tismana, str. Plugarilor 3A, str. Plugarilor, str. Surlașului, str. Nicovalei 42-92, cartier nou- str. Carpatilor v.a.v. str. Colonia Metrom, str. Lotusului, str. Salciei, str. Sitarului, str. Nicolae Orghidan, str. Fluierașului, str. Morarului, str. Berzei” Faza P.T. ŞI EXECUŢIE.
Conditii referitoare la contract: Contractul va intra în vigoare în momentul primirii ordinului de începere a prestării serviciului. Perioada de execuţie: - perioada de execuţie/furnizare a serviciului de supraveghere a lucrărilor se va desfăşura pe toată durata contractului de execuţie a lucrărilor, inclusiv pe durata de garanţie a lucrărilor. - pentru serviciile prestate în perioada de garanţie a lucrării, prestatorul nu va percepe beneficiarului nici un fel de costuri. - în condiţiile în care, din motive obiective, perioada de derulare a realizării investiţiei se va prelungi, contractul de servicii de supraveghere a lucrărilor va fi prelungit în mod automat cu aceeaşi perioadă, fără modificarea valorii acestuia. Plăţile se vor efectua în funcție de înaintarea la plată a lucrărilor executate de către constructor, însă fără a depăşi valorile stabilite, prin studiul de fezabilitate. Notă: - nu se decontează alte cheltuieli suplimentare (transport, cazare, etc.) - prestatorul este obligat să suporte toate cheltuielile cu personalul(asigurări, indemnizaţii transport cazare, etc.) precum şi toate cheltuielile cu organizarea şi funcţionarea biroului său în şantier.
Conditii de participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta va conține Propunerea tehnică și Propunerea financiară care se vor întocmi în conformitate cu cerinţele prevăzute în caietul de sarcini.
Criterii de atribuire: Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu prețul cel mai scăzut.
Informatii suplimentare: Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietul de sarcini. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare realizării documentației solicitate. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 30 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări cu privire la documentația de atribuire, nu mai târziu de 3 zile lucrătoare până la data-limită stabilită de depunere a ofertei.

DOCUMENTE ANEXATE

  • Documentație

Documentație


CAIET DE SARCINI si FORMULARE.pdf
FORMULARE.docx
15-06-2022 ora 10:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 15-06-2022 ora 10:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE In atentia:

ANUNT
Denumire contract: Serviciil de verificare a documentațiilor tehnice - DTAC, PT, DDE - din punct de vedere al cerințelor A2, B1, C, Ie, la proiectul - Modernizarea şi extinderea sistemului de iluminat public din municipiul Braşov, faza PT și Execuție - partea a III-a
Data limita depunere oferta: 15.06.2022 10:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
Valoare estimata: 22.610,00 RON
Caiet de sarcini: CAIET DE SARCINI + FORMULARE.pdf
Descriere contract: Servicii de verificare a documentațiilor tehnice - DTAC, PT, DDE - din punct de vedere al cerințelor A2, B1, C, Ie, la proiectul : „Modernizarea şi extinderea sistemului de iluminat public din municipiul Braşov aferent obiectivelor: str. Candid Muslea, str. Valeriu Braniste, str. Constantin Lecca, str. IuliuS Romer, str. Brădetului, str. Căliman, str. Coștila, aleea Cioplea, str. Defileului, str. Cercelușului, str. Garofiței, aleea Cornișei, Cimitir Sprenghi - iluminat perimetral de siguranță, str. Capra Neagră, str. Cavalului 2D1-2 D10, str. Pârâul Rece, str. Dascălul Costea, str. Parcul Verde, str. Lânii zona Ocolitoare - pârâul Ghimbășel (tronson principal și tronson secundar), Drumul de SE - (Pasaj CFR - Ocolitoare), str. Zizinului tronson Gemenii- pasaj rutier (1 latură), str. Lemnarilor, str. Nicovalei 33, str. Carpaților parțial, str. Molidului nr.43A (parcare imobile bloc A, bloc B, bloc C), str. Camil Petrescu - etapa a II-a, str. de legatură între str. Turnului și str. Camil Petrescu, str. Tismana, str. Plugarilor 3A, str. Plugarilor, str. Surlașului, str. Nicovalei 42-92, cartier nou- str. Carpatilor v.a.v. str. Colonia Metrom, str. Lotusului, str. Salciei, str. Sitarului, str. Nicolae Orghidan, str. Fluierașului, str. Morarului, str. Berzei” Faza P.T. ŞI EXECUŢIE.
Conditii referitoare la contract: Termenul de predare al proiectelor verificate va fi următorul : DTAC - 3 zile calendaristice de la data predării documentației către prestator pe baza de proces verbal; PT+DDE - 3 zile calendaristice de la data predării documentației către prestator pe baza de proces verbal; Contractul este valabil pe întreaga perioadă de executare a obligațiilor reciproce ce revin părților contractante, începând cu data semnării contractului și își produce efectele până la încheierea procesului-verbal de recepție la terminarea lucrărilor. Pentru asigurarea serviciilor de către verificatorii de proiecte în perioada de execuție a lucrărilor, în cazul în care apar modificări de soluții, termenul de predare al documentației verificate este de 5 zile.
Conditii de participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta va conține Propunerea tehnică și Propunerea financiară care se vor întocmi cu respectarea condițiilor din caietul de sarcini.
Criterii de atribuire: Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu prețul cel mai scăzut.
Informatii suplimentare: Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietul de sarcini. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare realizării documentației solicitate. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 30 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări cu privire la documentația de atribuire, nu mai târziu de 3 zile lucrătoare până la data-limită stabilită de depunere a ofertei.

DOCUMENTE ANEXATE

  • Documentație

Documentație


CAIET DE SARCINI SI FORMULARE.pdf
31-05-2022 ora 15:54 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 31-05-2022 ora 15:54 - termen expirat


ANUNȚ

Anunt de anulare a achizitiei directe pentru achiziţiei serviciilor de verificare tehnică a proiectării la cerințele fundamentale aplicabile construcțiilor A1, A2, A4, B1, B2, C, Cc, Ci, D, E, F, Ie, Is, It, Ig, pentru obiectivul de investiții „Infrastructură de garaj pentru transportul public”

Urmare a anuntului publicat pe site www.brasovcity.ro în data de 14.02.2022, anunt cu termen limita depunere oferte 21.02.2022 ora 09:00.
În data de 31.05.2022 autoritatea contractantă a publicat următoarul anunț:
Achizitie directa având ca obiect “Achiziţiei serviciilor de verificare tehnică a proiectării la cerințele fundamentale aplicabile construcțiilor A1, A2, A4, B1, B2, C, Cc, Ci, D, E, F, Ie, Is, It, Ig, pentru obiectivul de investiții „Infrastructură de garaj pentru transportul public, anulată deoarece documentatia necesita modificari si completari.
In temeiul ART. 212 LEGE nr. 98 din 19 mai 2016(*actualizată*) privind achiziţiile publice: (1) Autoritatea contractantă anuleaza procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică/acordului-cadru în următoarele cazuri: c) dacă încălcări ale prevederilor legale afectează procedura de atribuire sau dacă este imposibilă încheierea contractului; (2) În sensul dispoziţiilor alin. (1) lit. c), prin încălcări ale prevederilor legale se înţelege situaţia în care, pe parcursul procedurii de atribuire, se constată erori sau omisiuni, iar autoritatea contractantă se află în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca aceasta să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 2 alin. (2). conform urmatorul anunt:Achizitie directa anulata “; documentatia necesita modificari si completari.
Ca urmare a inițierii în SEAP a achiziției directe având obiectul mai sus precizat, initiată cu nr. ADV1270553/14.02.2022, în conformitate cu prevederile art.7 alin. (5) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, coroborat cu art. 43 alin (2) din H.G nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, s-au primit în termenul stabilit, până la data de 21.02.2022 ora 09:00, două oferte, după cum urmează:
1. SC SAFE DREAMS SRL, ofertă primită prin e-mail la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro, în data de 21.02.2022 ora 08:54 AM inregistrata la sediul Primariei Municipiului Brasov cu nr.18716/21.02.2022.
2. SC BIMART SOLUTIONS SRL, ofertă primită prin e-mail la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro, în data de 21.02.2022 ora 08:44 AM inregistrata la sediul Primariei Municipiului Brasov cu nr.18723/21.02.2022.
In temeiul Art.212 LEGE nr. 98 din 19 mai 2016(*actualizată*) privind achiziţiile publice: (1) Autoritatea contractantă are obligaţia de a anula procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică/acordului-cadru în următoarele cazuri: c) dacă încălcări ale prevederilor legale afectează procedura de atribuire sau dacă este imposibilă încheierea contractului; (2) În sensul dispoziţiilor alin. (1) lit. c), prin încălcări ale prevederilor legale se înţelege situaţia în care, pe parcursul procedurii de atribuire, se constată erori sau omisiuni, iar autoritatea contractantă se află în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca aceasta să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 2 alin. (2).

DOCUMENTE ANEXATE

    Nu există documente anexate acestei achiziții.

    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11

    Brasovcity.ro

    Copyright © 2002 - 2024 - PRIMĂRIA MUNICIPIULUI BRAȘOV, toate drepturile rezervate.
    Imaginile și articolele video din prezentul site sunt supuse legilor dreptului de autor.
    Orice reproducere este interzisă fără acordul proprietarului acestora.
    Reglementări privind prelucarea și protecția datelor cu caracter personal
    Informare privind protectia avertizorilor în interes public
    Ultima actualizare: 03-06-2025

    • abc.brasovcity.ro
    • buget2025.brasovcity.ro
    • covid19.brasovcity.ro
    • cultura.brasovcity.ro
    • educatie.brasovcity.ro
    • evenimente.brasovcity.ro
    • invatamantdual.brasovcity.ro
    • starepartii.brasovcity.ro
    • ua.brasovcity.ro
    • www.primariabrasovenilor.ro
    • finantare.primariabrasovenilor.ro
    • Portal servicii electronice
    • www.spclepbv.ro

    Solicitări frecvente   |   Chestionar satisfacție   |   Contact   |   My Brașov City Android | IOS

    Contact

    Local: (0268) 405000

    • Adresa: Bdul. Eroilor nr.8, Brasov, ROMANIA
    • Email: contact@brasovcity.ro

    Folosește Google translator: