Concursuri
Primăria Municipiului Brașov
Concursuri
FORMULARE ȘI PROCEDURI
FORMULARE
Adeverință vechime - model orientativ [ PDF ] [ DOC ] Model curriculum vitae [ PDF ] [ DOC ] Formular de înscriere [ PDF ] [ DOC ] Formular de inscriere - personal contractual [ PDF ] [ DOC ]
PROCEDURI
Testare cunoștințe PC - Nivel bază [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Mediu [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Nivel avansat [ PDF ] Procedură probă IT [ PDF ] Procedură limbi străine [ PDF ] Procedură probă suplimentară fizică [ PDF ]

Concursuri: 24-11-2015 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii functiei publice de executie vacanta de:
Conditiile de desfasurare a concursului:
Concursul se organizeaza dupa urmatorul program:
proba scrisa in 08.12.2015 ora 09:00
data si ora interviului se vor afisa impreuna cu rezultatele de la proba scrisa la sediul institutiei;
Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume:
- selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor;
- proba scrisa;
- interviul.
Candidatii vor depune dosarul de inscriere la concurs la secretariatul comisiei de concurs.Perioada pentru depunerea dosarelor de inscriere la concurs este 05.11.2015 - 24.11.2015.
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata(2), cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa indeplineasca conditiile specifice prevazute in fisa postului aferenta functiei publice vacante si anume:
a. studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor juridice sau in domeniul administratiei publice locale;
b. scris caligrafic;
c. disponibilitate pentru desfasurarea serviciului, prin rotatie, in zilele de repaus saptamanal, precum si in zilele de sarbatori legale considerate nelucratoare;
d. cunostinte operare PC (Windows,Word, Excel)- nivel mediu;
e. abilitati de comunicare in relatia cu publicul;
f. vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice vacante de consilier, clasa I, gradul profesional superior: minimum 9 ani.
BIBLIOGRAFIE
" Legea administratiei publice locale nr. 215/2001, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, Cap I-IV;
" Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarului public, republicata (2), cu modificarile si completarile ulterioare;
" Legea nr.7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, modificata si completata;
" Codul Civil aprobat prin Legea 287/2009 - Cartea I - Titlul I si Titlul II, Cartea II - Titlul I, Titlul II si Titlul III ;
" Legea nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civila - republicata;
" Hotararea Guvernului nr. 495/1997 privind continutul, eliberarea si actualizarea livretului de familie;
" Metodologia cu privire la aplicarea unitara a dispozitiilor in materie de stare civila aprobata prin HG 64/2011 ;
" Ordonanta Guvernului nr.84/2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare;
" Ordonanta Guvernului nr.41/2003 privind dobandirea si schimbarea pe cale administrativa a numelor persoanelor fizice, cu modificarile si completarile ulterioare;
" Ordonanta Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, cu modificarile si completarile ulterioare.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu:
1. formularul de inscriere - tip;
2. copia actului de identitate si copii de pe actele de stare civila (certificat de nastere, certificat de casatorie, dupa caz);
3. copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
4. copia carnetului de munca sau, dupa caz, adeverinta care sa ateste vechimea in munca;
5. adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca/in specialitate;
6. cazierul judiciar;
7. adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice;
8. declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
9. curriculum vitae format european.
Nota: Copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice.
Formularul de inscriere se pune la dispozitie candidatilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autoritatii sau institutiei publice organizatoare a concursului.
Relatii suplimentare se pot obtine de la tel. 0268/414460 int. 139.
Data afisarii: 05.11.2015

Concursuri: 24-11-2015 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii functiei publice de executie vacanta de:
Conditiile de desfasurare a concursului:
Concursul se organizeaza dupa urmatorul program:
proba scrisa in 08.12.2015 ora 09:00
data si ora interviului se vor afisa impreuna cu rezultatele de la proba scrisa la sediul institutiei;
Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume:
- selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor;
- proba scrisa;
- interviul.
Candidatii vor depune dosarul de inscriere la concurs la secretariatul comisiei de concurs.Perioada pentru depunerea dosarelor de inscriere la concurs este 05.11.2015 - 24.11.2015.
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata(2), cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa indeplineasca conditiile specifice prevazute in fisa postului aferenta functiei publice vacante si anume:
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor economice;
- cunostinte operare PC (Windows,Word, Excel)- nivel mediu;
- capacitate de adaptare la munca in echipa, seriozitate;
- vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice vacante de consilier, clasa I, gradul profesional principal: minimum 5 ani.
BIBLIOGRAFIE
" Legea administratiei publice locale nr. 215/2001, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, Cap I-IV;
" Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarului public, republicata (2), cu modificarile si completarile ulterioare;
" Legea nr.7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
" OG 84/2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare;
" Legea contabilitatii nr. 82/1991, republicata si modificata;
" Legea nr.273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare;
" O.M.F.P. nr. 1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, cu modificarile si completarile ulterioare;
" O.M.F.P. nr.2021/2013 pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin O.M.F.P. nr. 1917/2005;
" O.M.F.P. nr. 1792/2002 de aprobare a Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu modificarile si completarile ulterioare;
" Legea nr. 15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat in active corporale si necorporale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
" Decret nr. 209/1976 pentru aprobarea Regulamentului operatiilor de casa, cu modificarile si completarile ulterioare;
" O.M.F.P. nr.2861/2009 Norme privind organizarea si efectuarea inventarierii, cu modificarile si completarile ulterioare;
" O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii , cu modificarile si completarile ulterioare;
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu:
1. formularul de inscriere - tip;
2. copia actului de identitate si copii de pe actele de stare civila (certificat de nastere, certificat de casatorie, dupa caz);
3. copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
4. copia carnetului de munca sau, dupa caz, adeverinta care sa ateste vechimea in munca;
5. adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca/in specialitate;
6. cazierul judiciar;
7. adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice;
8. declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
9. curriculum vitae format european.
Nota: Copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice.
Formularul de inscriere se pune la dispozitie candidatilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autoritatii sau institutiei publice organizatoare a concursului.
Relatii suplimentare se pot obtine de la tel. 0268/414460 int. 139.
Data afisarii: 05.11.2015

Concursuri: 03-11-2015 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii functiei publice de executie vacanta de:
Conditiile de desfasurare a concursului:
Concursul se organizeaza dupa urmatorul program:
proba scrisa in 16.11.2015 ora 09:00
data si ora interviului se vor afisa impreuna cu rezultatele de la proba scrisa la sediul institutiei;
Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume:
- selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor;
- proba scrisa;
- interviul.
Candidatii vor depune dosarul de inscriere la concurs la secretariatul comisiei de concurs.Perioada pentru depunerea dosarelor de inscriere la concurs este 15.10.2015 - 03.11.2015.
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata(2), cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa indeplineasca conditiile specifice prevazute in fisa postului aferenta functiei publice vacante si anume:
˘ studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diploma de bacalaureat;
˘ scris caligrafic;
˘ disponibilitate la program prelungit si cand este cazul in zilele de repaus saptamanal sau cand cerintele profesionale o impun;
˘ cunostinte operare PC (Windows,Word, Excel)- nivel mediu;
˘ o limba straina de larga circulatie internationala;
˘ abilitati de comunicare in relatia cu publicul;
˘ vechime in specialitatea studiilor nesesare exercitarii functiei publice vacante de referent, clasa III, grad profesional asistent: minimum 6 luni.
BIBLIOGRAFIE
" Legea nr.215/2001 administratiei publice locale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
" Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata(2), cu modificarile si completarile ulterioare;
" Legea nr.677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata ;
" Legea nr.7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, modificata si completata;
" O.G. nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, cu modificarile si completarile ulterioare ;
" O.U.G.nr.97/2005 privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani, modificata si completata;
" H.G.nr.1375/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare unitara a dispozitiilor legale privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani;
" O.U.G. nr. 82/2012 pentru modificarea si completarea unor acte normative privind evidenta persoanelor, actele de identitate ale cetatenilor romani ;
" Legea 235/2013 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 82/2012 pentru modificarea si completarea unor acte normative privind evidenta persoanelor, actele de identitate ale cetatenilor romani;
" O.G. nr. 84/30.08.2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu:
1. formularul de inscriere - tip;
2. copia actului de identitate si copii de pe actele de stare civila (certificat de nastere, certificat de casatorie, dupa caz);
3. copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
4. copia carnetului de munca sau, dupa caz, adeverinta care sa ateste vechimea in munca;
5. adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca/in specialitate;
6. cazierul judiciar;
7. adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice;
8. declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
9. curriculum vitae format european.
Nota: Copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice.
Formularul de inscriere se pune la dispozitie candidatilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autoritatii sau institutiei publice organizatoare a concursului.
Relatii suplimentare se pot obtine de la tel. 0268/414460 int. 139.
Data afisarii: 15.10.2015

Concursuri: 03-11-2015 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii functiei publice de executie vacanta de:
Conditiile de desfasurare a concursului:
Concursul se organizeaza dupa urmatorul program:
proba scrisa in 16.11.2015 ora 09:00
data si ora interviului se vor afisa impreuna cu rezultatele de la proba scrisa la sediul institutiei;
Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume:
- selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor;
- proba scrisa;
- interviul.
Candidatii vor depune dosarul de inscriere la concurs la secretariatul comisiei de concurs.Perioada pentru depunerea dosarelor de inscriere la concurs este 15.10.2015 - 03.11.2015.
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata(2), cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa indeplineasca conditiile specifice prevazute in fisa postului aferenta functiei publice vacante si anume:
˘ studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diploma de bacalaureat;
˘ scris caligrafic;
˘ cunostinte operare PC (Windows,Word, Excel)- nivel mediu;
˘ vechime in specialitatea studiilor nesesare exercitarii functiei publice vacante de referent, clasa III, grad profesional asistent: minimum 6 luni.
BIBLIOGRAFIE
" Legea nr.215/2001 administratiei publice locale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, cu exceptia capitolelor V si VI;
" Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata(2), cu modificarile si completarile ulterioare;
" Legea nr.7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, modificata si completata;
" Legea nr. 16/1996 a Arhivelor Nationale, modificata si completata;
" Legea nr.544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, modificata si completata;
" O.G. nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor, cu modificarile si completarile ulterioare ;
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu:
1. formularul de inscriere - tip;
2. copia actului de identitate si copii de pe actele de stare civila (certificat de nastere, certificat de casatorie, dupa caz);
3. copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
4. copia carnetului de munca sau, dupa caz, adeverinta care sa ateste vechimea in munca;
5. adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca/in specialitate;
6. cazierul judiciar;
7. adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice;
8. declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
9. curriculum vitae format european.
Nota: Copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice.
Formularul de inscriere se pune la dispozitie candidatilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autoritatii sau institutiei publice organizatoare a concursului.
Relatii suplimentare se pot obtine de la tel. 0268/414460 int. 139.
Data afisarii: 15.10.2015

Concursuri: 03-11-2015 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr. 8, in vederea ocuparii unor posturi contractuale de executie vacante din cadrul Primariei Municipiului Brasov, dupa cum urmeaza:
I. Compartimentul Administrare Parcari - Serviciul Amenajare Drumuri Publice si Siguranta Circulatiei:
1. pompier, gradul I - 3 posturi;
2. portar, gradul I - 4 posturi;
3. referent, gradul IA - 1 post.
II. Serviciul Administrativ - Directia Relatii Comunicare:
1. paznic, gradul I - 1 post.
Data organizarii:
- probei scrise: 16.11.2015, ora 10:00
- interviul: data si ora vor fi comunicate ulterior
Concursul consta in urmatoarele etape succesive si anume:
1. selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor
2. proba scrisa
3. interviul
In conformitate cu prevederile art. 3 din H.G.nr. 286/2011, modificata si completata prin H.G. nr. 1027/2014, in vederea participarii la concurs, fiecare candidat trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii generale:
a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
d) are capacitate deplina de exercitiu;
e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.
I.1. Cerintele specifice pentru ocuparea posturilor de pompier, gradul I din cadrul Compartimentului Administrare Parcari - Serviciul Amenajare Drumuri Publice si Siguranta Circulatiei:
vechime in domeniu - minim 2 ani
program de lucru adaptat specificului institutiei
I.2. Cerintele specifice pentru ocuparea posturilor de portar, gradul I din cadrul Compartimentului Administrare Parcari - Serviciul Amenajare Drumuri Publice si Siguranta Circulatiei:
indeplineste conditiile de studii - studii gimnaziale/medii absolvite cu diploma
vechime in domeniu - minim 2 ani
program de lucru adaptat specificului institutiei
I.3. Cerintele specifice pentru ocuparea postului de referent, gradul IA din cadrul Compartimentului Administrare Parcari - Serviciul Amenajare Drumuri Publice si Siguranta Circulatiei:
indeplineste conditiile de studii - studii medii absolvite cu diploma
vechime in domeniu - minim 7 ani
program de lucru adaptat specificului institutiei
II.1. Cerintele specifice pentru ocuparea postului de paznic, gradul I din cadrul Serviciului Administrativ - Directia Relatii Comunicare:
indeplineste conditiile de studii - studii gimnaziale/medii absolvite cu diploma
vechime in domeniu - minim 2 ani
program de lucru adaptat specificului institutiei
atestat privind paza si protectia obtinut in conditiile art. 38 din Legea nr. 333/2003, republicata, privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare.
Conform art. 6 din H.G.nr. 286/2011, modificata si completata prin H.G. nr. 1027/2014, pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar de concurs care va contine urmatoarele documente:
cererea de inscriere la concurs adresata conducatorului autoritatii sau institutiei publice organizatoare;
copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz;
copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
carnetul de munca sau, dupa caz, adeverintele care atesta vechimea in munca, in meserie si/sau in specialitatea studiilor, in copie;
cazierul judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza;
adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;
curriculum vitae.
BIBLIOGRAFIA
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 333/2003, republicata, privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare.
Nota: copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs, sau in copii legalizate.
Relatii suplimentare se pot obtine la telefon 0268/ 41.65.50 int.147.
Dosarele de inscriere se depun la sediul institutiei in termen de 10 zile de la publicarea anuntului. Termenul limita de depunere a dosarelor - 03.11.2015, ora 16.00.
Data afisarii anuntului: 21.10.2015
Documente anexate: Date concurs.zip

Concursuri: 26-10-2015 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare
la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr. 8, in vederea ocuparii pe perioada nedeterminata a unor functii publice de executie vacante, dupa cum urmeaza:
I. Serviciul Amenajare Drumuri Publice si Siguranta Circulatiei - Directia Tehnica
II. Serviciul Investitii - Directia Tehnica
1. inspector clasa I grad profesional principal - 1 post
2. referent clasa III grad profesional principal - 1 post
III. Compartimentul Secretariat Arhiva - Directia Juridica si de Administratie Publica Locala
1. referent clasa III grad profesional superior - 1 post
2. referent clasa III grad profesional superior - 1 post
IV. Centrul De Informatii Pentru Cetateni - Directia Relatii Comunicare
1. inspector clasa I grad profesional principal - 1 post
Conditiile de desfasurare a concursului:
Data organizarii:
- probei scrise - 06.11.2015, ora 10:00
- interviului - data si ora vor fi comunicate ulterior
Conditii generale si specifice pentru participarea la concurs
I. Serviciul Amenajare Drumuri Publice si Siguranta Circulatiei
Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de referent clasa III grad profesional asistent, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditia de studii liceale, respective studii medii liceale, finalizate cu diploma de bacalaureat;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. a) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional asistent al functiei publice de executie de referent clasa III se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 6 luni;
BIBLIOGRAFIA
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
4. O.U.G. nr. 195/2002, privind circulatia pe drumurile publice, republicata, si Regulamentul de aplicare;
5. Ordonanta nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicata.
II. Serviciul Investitii
1. Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de inspector clasa I grad profesional principal, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditia de studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor ingineresti;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional principal al functiei publice de executie de inspector - clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 5 ani;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
2. Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de referent clasa III grad profesional principal, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditia de studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diploma de bacalaureat;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional principal al functiei publice de executie de referent clasa III se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 5 ani;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
BIBLIOGRAFIA
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
4. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii;
5. Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii;
6. H.G. nr. 273/1994 privind apobarea Regulamentului de receptie a lucrarilor de constructii si instalatii aferente acestora;
7. H.G. nr. 28/2008 privind aprobarea continutului-cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii;
8. O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.
III. Compartimentul Secretariat Arhiva
Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiilor publice de executie vacante de referent clasa III grad profesional superior, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
- sa indeplineasca conditia de studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diploma de bacalaureat;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. c) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional superior al functiei publice de executie de referent clasa III se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 9 ani;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
- curs de calificare in domeniul arhivistic - pentru unul dintre cele doua posturi.
BIBLIOGRAFIA
1. Legea nr. 188/1999 privind statutul functionarului public, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
3. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata;
4. Legea nr. 16/1996 a Arhivelor Nationale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Ordin de zi nr. 217 din 23 mai 1996;
6. Ordinul nr. 1319/2006 publicat in Monitorul Oficial nr. 486/2006 si Ordinul nr. 1414/2006, publicat in Monitorul Oficial nr.. 737/2006.
IV. Centrul de Informatii Pentru Cetateni
1. Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de inspector clasa I grad profesional principal sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
- sa indeplineasca conditia de studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor ingineresti;
- sa indeplineasca conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 5 ani;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
BIBLIOGRAFIA
1. Legea nr. 188/1999 privind statutul functionarului public, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
3. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata;
4. O.G nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor;
5. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public;
6. H.G nr. 123/2002 pentru aprobarea Normelor de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public;
7. Legea nr. 52/2003 privind transparenta decizionala in administratia publica, republicata.
Candidatii vor depune dosarele de inscriere cu documentele obligatorii prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, in termen de 20 zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial, respectiv pana in data de 26.10.2015, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov - camera nr. 1. la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr.8.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 si anume :
- formularul de inscriere - tip;
- copiile xerox a diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
- copia xerox a carnetului de munca - dupa caz;
- copia xerox a buletinului / cartii de identitate;
- copia xerox a certificatului de nastere/casatorie;
- adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca / in specialiatea studiilor absolvite necesare ocuparii functiei publice respective (cf. modelului anexat);
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare (eliberata de medicul de familie / unitatile sanitare abilitate, cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice);
- curriculum vitae (cf. modelului comun european);
- cazierul judiciar / declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia publica, cu obligatia ca in maxim 5 zile lucratoare de la data la care candidatul a fost declarat admis in urma selectiei dosarelor, sa-si completeze dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar.
- declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
- (dupa caz, copia fisei de evaluare a performantelor profesionale individuale sau recomandare de la ultimul loc de munca).
NOTA: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate cf. art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008 .
Relatii suplimentare se pot obtine de la Biroul Resurse Umane telefon 416550 int.147,160 (conditiile de participare si bibliografia se vor afisa la sediul si pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro.).
DATA AFISARII ANUNTULUI: 05.10.2015

Concursuri: 19-10-2015 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii functiei publice de executie temporar vacante de:
Conditiile de desfasurare a concursului:
Concursul se organizeaza dupa urmatorul program:
proba scrisa in 26.10.2015 ora 09:00
data si ora interviului se vor afisa impreuna cu rezultatele de la proba scrisa la sediul institutiei;
Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume:
- selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor;
- proba scrisa;
- interviul.
Candidatii vor depune dosarul de inscriere la concurs la secretariatul comisiei de concurs.Perioada pentru depunerea dosarelor de inscriere la concurs este 12.10.2015 - 19.10.2015.
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie temporar vacante, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata(2), cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa indeplineasca conditiile specifice prevazute in fisa postului aferenta functiei publice vacante si anume:
- studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diploma de bacalaureat;
- scris caligrafic;
- disponibilitate la program prelungit si cand este cazul in zilele de repaus saptamanal sau cand cerintele profesionale o impun;
- cunostinte operare PC (Windows,Word, Excel)- nivel mediu;
- o limba straina de larga circulatie internationala;
- abilitati de comunicare in relatia cu publicul;
- vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de executie temporar vacante de referent, clasa III, gradul profesional principal: minimum 5 ani.
BIBLIOGRAFIE
" Legea nr.215/2001 administratiei publice locale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
" Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata(2), cu modificarile si completarile ulterioare;
" Legea nr.677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata ;
" Legea nr.7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, modificata si completata;
" O.G. nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, cu modificarile si completarile ulterioare ;
" O.U.G.nr.97/2005 privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani, modificata si completata;
" H.G.nr.1375/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare unitara a dispozitiilor legale privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani;
" O.U.G. nr. 82/2012 pentru modificarea si completarea unor acte normative privind evidenta persoanelor, actele de identitate ale cetatenilor romani ;
" Legea 235/2013 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 82/2012 pentru modificarea si completarea unor acte normative privind evidenta persoanelor, actele de identitate ale cetatenilor romani;
" O.G. nr. 84/30.08.2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu:
1. formularul de inscriere - tip;
2. copia actului de identitate si copii de pe actele de stare civila (certificat de nastere, certificat de casatorie, dupa caz);
3. copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
4. copia carnetului de munca sau, dupa caz, adeverinta care sa ateste vechimea in munca;
5. adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca/in specialitate;
6. cazierul judiciar;
7. adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice;
8. declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
9. curriculum vitae format european.
Nota: Copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice.
Formularul de inscriere se pune la dispozitie candidatilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autoritatii sau institutiei publice organizatoare a concursului. Relatii suplimentare se pot obtine de la tel. 0268/414460 int. 139.
Data afisarii: 12.10.2015

Concursuri: 14-10-2015 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii functiei publice de executie vacanta de:
Conditiile de desfasurare a concursului:
Concursul se organizeaza dupa urmatorul program:
" proba scrisa in 26.10.2015 ora 09:00
" data si ora interviului se vor afisa impreuna cu rezultatele de la proba scrisa la sediul institutiei;
Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume:
- selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor;
- proba scrisa;
- interviul;
Candidatii vor depune dosarul de inscriere la concurs la secretariatul comisiei de concurs.Perioada pentru depunerea dosarelor de inscriere la concurs este 25.09.2015 - 14.10.2015.
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata(2), cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa indeplineasca conditiile specifice prevazute in fisa postului aferenta functiei publice vacante si anume:
studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta, in domeniul stiintelor juridice;
cunostinte operare PC (Windows,Word, Excel), nivel mediu;
scris caligrafic,
abilitati de comunicare in relatia cu publicul;
vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice vacante de consilier juridic, clasa I, gradul profesional superior: minimum 9 ani
BIBLIOGRAFIE
" Legea administratiei publice locale nr. 215/2001 - republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
" Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarului public, republicata (2), cu modificarile si completarile ulterioare;
" Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici ,modificata si completata;
" Codul Civil - Titlul I , Titlul II, Titlul III ;
" Codul de procedura Civila - Cartea I, Cartea a II-a;
" Legea 554/2004 legea contenciosului administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu:
1. formularul de inscriere - tip;
2. copia actului de identitate si copii de pe actele de stare civila (certificat de nastere, certificat de casatorie, dupa caz);
3. copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
4. copia carnetului de munca sau, dupa caz, adeverinta care sa ateste vechimea in munca;
5. adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca/in specialitate;
6. cazierul judiciar;
7. adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice;
8. declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
9. curriculum vitae format european..
Nota: Copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice.
Formularul de inscriere se pune la dispozitie candidatilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autoritatii sau institutiei publice organizatoare a concursului.
Relatii suplimentare se pot obtine de la tel. 0268/416550 int. 139.
Data afisarii: 25.09.2015

Concursuri: 28-09-2015 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare
la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr. 8, in vederea ocuparii pe perioada nedeterminata a unor functii publice de executie vacante, dupa cum urmeaza:
I. Serviciul Amenajare Drumuri Publice si Siguranta Circulatiei - Directia Tehnica
II. Serviciul Investitii - Directia Tehnica
1. inspector clasa I grad profesional principal - 1 post
2. referent clasa III grad profesional principal - 1 post
III. Compartimentul Secretariat Arhiva - Directia Juridica si de Administratie Publica Locala
1. referent clasa III grad profesional superior - 1 post
2. referent clasa III grad profesional superior - 1 post
Conditiile de desfasurare a concursului:
data organizarii: - probei scrise - 06.10.2015, ora 10,00 - interviului - data si ora vor fi comunicate ulterior
Conditii generale si specifice pentru participarea la concurs
I. Serviciul Amenajare Drumuri Publice si Siguranta Circulatiei
Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de referent clasa III grad profesional asistent, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditia de studii liceale, respective studii medii liceale, finalizate cu diploma de bacalaureat;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. a) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional asistent al functiei publice de executie de referent clasa III se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 6 luni;
BIBLIOGRAFIA
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
4. O.U.G. nr. 195/2002, privind circulatia pe drumurile publice, republicata, si Regulamentul de aplicare;
5. Ordonanta nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicata.
II. Serviciul Investitii
1. Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de inspector clasa I grad profesional principal, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditia de studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor ingineresti;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional principal al functiei publice de executie de inspector - clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 5 ani;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
2. Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de referent clasa III grad profesional principal, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditia de studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diploma de bacalaureat;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional principal al functiei publice de executie de referent clasa III se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 5 ani;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
BIBLIOGRAFIA
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
4. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii;
5. Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii;
6. H.G. nr. 273/1994 privind apobarea Regulamentului de receptie a lucrarilor de constructii si instalatii aferente acestora;
7. H.G. nr. 28/2008 privind aprobarea continutului-cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii;
8. O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.
III. Compartimentul Secretariat Arhiva
Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiilor publice de executie vacante de referent clasa III grad profesional superior, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
- sa indeplineasca conditia de studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diploma de bacalaureat;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. c) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional superior al functiei publice de executie de referent clasa III se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 9 ani;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
- curs de calificare in domeniul arhivistic - pentru unul dintre cele doua posturi
BIBLIOGRAFIA
1. Legea nr. 188/1999 privind statutul functionarului public, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
3. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata;
4. Legea nr. 16/1996 a Arhivelor Nationale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Ordin de zi nr. 217 din 23 mai 1996;
6. Ordinul nr. 1319/2006 publicat in Monitorul Oficial nr. 486/2006 si Ordinul nr. 1414/2006, publicat in Monitorul Oficial nr.. 737/2006.
Candidatii vor depune dosarele de inscriere cu documentele obligatorii prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, in termen de 20 zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial, respectiv pana in data de 28.09.2015, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov - camera nr. 1. la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr.8.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 si anume :
- formularul de inscriere - tip;
- copiile xerox a diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
- copia xerox a carnetului de munca - dupa caz;
- copia xerox a buletinului / cartii de identitate;
- copia xerox a certificatului de nastere/casatorie;
- adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca / in specialiatea studiilor absolvite necesare ocuparii functiei publice respective (cf. modelului anexat);
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare (eliberata de medicul de familie / unitatile sanitare abilitate, cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice);
- curriculum vitae (cf. modelului comun european);
- cazierul judiciar / declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia publica, cu obligatia ca in maxim 5 zile lucratoare de la data la care candidatul a fost declarat admis in urma selectiei dosarelor, sa-si completeze dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar.
- declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
- (dupa caz, copia fisei de evaluare a performantelor profesionale individuale sau recomandare de la ultimul loc de munca).
NOTA: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate cf. art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008 .
Relatii suplimentare se pot obtine de la Biroul Resurse Umane telefon 416550 int.147,160 (conditiile de participare si bibliografia se vor afisa la sediul si pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro.).
DATA AFISARII ANUNTULUI : 07.09.2015
CONCURSUL S-A SUSPENDAT.

Concursuri: 17-09-2015 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii functiei publice de executie temporar vacante de:
Conditiile de desfasurare a concursului:
Concursul se organizeaza dupa urmatorul program:
" proba scrisa in 23.09.2015 ora 09:00
" data si ora interviului se vor afisa impreuna cu rezultatele de la proba scrisa la sediul institutiei;
Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume:
- selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor;
- proba scrisa;
- interviul.
Candidatii vor depune dosarul de inscriere la concurs la secretariatul comisiei de concurs.Perioada pentru depunerea dosarelor de inscriere la concurs este 10.09.2015 - 17.09.2015.
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie temporar vacante, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata(2), cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa indeplineasca conditiile specifice prevazute in fisa postului aferenta functiei publice vacante si anume:
- studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diploma de bacalaureat;
- scris caligrafic;
- disponibilitate la program prelungit si cand este cazul in zilele de repaus saptamanal sau cand cerintele profesionale o impun;
- cunostinte operare PC (Windows,Word, Excel)- nivel mediu;
- o limba straina de larga circulatie internationala;
- abilitati de comunicare in relatia cu publicul;
- vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de executie temporar vacante de referent, clasa III, gradul profesional principal: minimum 5 ani.
BIBLIOGRAFIE
" Legea nr.215/2001 administratiei publice locale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
" Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata(2), cu modificarile si completarile ulterioare;
" Legea nr.677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata ;
" Legea nr.7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, modificata si completata;
" O.G. nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, cu modificarile si completarile ulterioare ;
" O.U.G.nr.97/2005 privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani, modificata si completata;
" H.G.nr.1375/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare unitara a dispozitiilor legale privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani;
" O.U.G. nr. 82/2012 pentru modificarea si completarea unor acte normative privind evidenta persoanelor, actele de identitate ale cetatenilor romani ;
" Legea 235/2013 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 82/2012 pentru modificarea si completarea unor acte normative privind evidenta persoanelor, actele de identitate ale cetatenilor romani;
" O.G. nr. 84/30.08.2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu:
1. formularul de inscriere - tip;
2. copia actului de identitate si copii de pe actele de stare civila (certificat de nastere, certificat de casatorie, dupa caz);
3. copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
4. copia carnetului de munca sau, dupa caz, adeverinta care sa ateste vechimea in munca;
5. adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca/in specialitate;
6. cazierul judiciar;
7. adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice;
8. declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
9. curriculum vitae format european.
Nota: Copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice.
Formularul de inscriere se pune la dispozitie candidatilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autoritatii sau institutiei publice organizatoare a concursului.
Relatii suplimentare se pot obtine de la tel. 0268/414460 int. 139.
Data afisarii: 10.09.2015