(0268) 405000 | contact@brasovcity.ro

Brasovcity.ro
  • Despre Brașov
      • Cum ajung
      • Evenimente și Cultură
      • Calendar si proceduri organizare evenimente
      • Atracții turistice
      • Agrement
      • Istorie
      • Personalități
      • Cetățeni de onoare
      • Junii Brașovului
      • Ultimele noutăți citește
      • Harta Brașovului
      • Harta puncte de interes
      • Grădina zoologică / Planetariu - cumpără bilet
      • Spectacole Planetariu
      • Statutul Municipiului Brașov
      • Tarife transport instalații pe cablu
      • Starea instalațiilor pe cablu
      • Harta domeniului schiabil
      • Caracteristici domeniu schiabil
      • Decalogul schiorului
  • Primăria
      • Primarul Municipiului Brașov
      • Organizare (Primăria Brașov)
        • Organigrama
        • Departamente
        • Servicii publice
        • Întreprinderi publice
        • Regulament Intern
        • Regulament de Organizare si Functionare
        • Codul de conduita al angajatilor
        • Planul privind egalitatea de șanse
      • Declarații de avere
      • Regulamente
      • Rapoarte
      • Achiziții
      • Licitații publice de vânzare / închiriere
      • Licitaţii închirieri spații RIAL
      • Concursuri
      • Proiecte Europene
        • Proiecte Europene finalizate
        • Proiecte Europene în implementare
      • Proiecte PNRR
        • Proiecte PNRR în implementare
      • Proiecte Regio 2021-2027
        • Proiecte Regio 2021-2027 finalizate
        • Proiecte Regio 2021-2027 în implementare
      • Parteneriate
        • Consorțiul regional integrat pentru învățământ dual
        • Centrul de excelență pentru comunități montane sustenabile
      • Strategii
        • Strategia de Dezvoltare
          Durabilă Brașov 2030
          • Strategia de dezvoltare a Municipiului Brașov
          • Viziunea de dezvoltare a Zonei Metropolitane Brașov 2030
          • Raport Sondaje
          • Studiu Analiză SWOT
          • Studiu Prognoza Demografică
        • Strategia Integrată
          de Dezvoltare Urbană
          • Analiza situației existente
          • Portofoliu de proiecte - consultare publică
          • SIDU
        • Plan de mobilitate
          urbană durabilă
          • Decizie încadrare PMUD Brașov
          • BRAȘOV - PMUD RO rev-08
          • Brosura SUMP RO v8
        • Eficiență Energetică și Neutralitate Climatică
          • PAED Brasov 2010-2020
          • PIEE Brasov 2010-2020
          • Raport monitorizare Brașov 2014
          • Raport de Monitorizare PAED 2020
          • Program de imbunatatire a eficientei energetice 2021-2030
        • Adaptare la schimbări
          climatice
          • Plan de actiune privind adaptarea la schimbarile climatice
          • Strategia privind adaptare la schimbari climatice
        • Strategia de dezvoltare a serviciilor sociale 2023 - 2033
        • Strategia pentru alimentare cu energie termica 2023 - 2033
      • Arii protejate
        • Aria protejată (Parcul Natural) Brassovia
      • Comunicate de presă
      • Ultimele noutăți citește
      • Transparență și liber acces
      • Promovare
      • Accesibilitate persoane cu dizabilități
  • Consiliul Local
      • Proiecte de hotărâre
      • Proiecte de hotărâre - dezbatere publică
      • Registrul de Hotărâri ale Consiliului Local
      • Procese verbale ședinte de consiliu
      • Atribuții
      • Regulament
      • Componență
      • Comisii
      • Contact Birou relații cu Consilieri
      • Portal extranet
      • Rapoarte de activitate
      • Arhiva video ședințe
      • Ordinul Prefectului privind constituirea Consiliul Local
  • Servicii cetățeni
      • Autentificare portal(Servicii electronice)
      • Interacționează cu Primăria (e-Funcționar)
      • Consultări publice
      • Grupuri de lucru | opinii
      • Portal instituții subordonate
      • Plăți online
      • Urbanism
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Urbanism
        • Consultare Autorizații de Construire
        • Consultare Certificate de Urbanism
        • Consultare Certificate de atestare edificare/extindere/radiere
        • PUD-uri
        • PUZ-uri
        • PUG
        • Consultare publică PUG
        • Hărți urbanism
        • Documente utile
        • Planul Urbanistic General
        • Regulamente
        • Nomenclator stradal
        • Zonarea Municipiului Brașov
      • Mediu
        • Anunțuri
        • Program curățenie
        • Calitatea aerului
        • Hărți
        • Planuri de acțiune
        • Rapoarte
        • Regulamente
        • Proiecte de mediu
        • Toaletare arbori
        • Tăieri arbori
        • Înscriere în Registrul SIA Colectare și Epurare
        • Programul Rabla Local
      • Financiar
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Taxe și Impozite
        • Prezentare Proiect Buget 2025
        • Proiect Buget
        • Indicatori Buget
        • Buget
        • Situații financiare
        • Buget general consolidat
        • Registru datorie publică
        • Program de investiții
        • Proiecte cultură - sport - social
        • Rating Municipiul Brașov
      • Parcări
        • Anunțuri (parcări reședință)
        • Programări (parcări reședință)
        • Regulamente (parcări reședință)
        • Harta parcări (parcări publice)
      • Transport
        • Anunțuri Transport
        • Interacționează cu Primăria - Transport
        • Actualizare studiu de trafic Brasov
        • Obținere permis LT online
        • Harta transportului public
        • RAT
          • HCL 734/2018 - facilități transport
        • Taxi
      • Evidența persoanelor
        • Interacționează cu Primăria - Evidența persoanelor
        • Programare online
        • Regulament programări online
        • Caută stadiu eliberare Carte de Identitate - SPCLEP BRAȘOV
      • Stare civilă
        • Interacționează cu Primăria - Stare civilă
        • Rezervare data și oră pentru încheierea căsătoriei civile
        • Rezervare dată depunere acte înregistrare naștere nou născut
        • Programare online - transcriere acte din Republica Moldova
      • Juridic
        • Contencios administrativ
          • Legea 10/2001
      • Asociații de proprietari
        • Anunțuri
        • Administratori atestați/autorizați
        • Baza de date asociații de proprietari
        • Formulare
        • Regulamente
        • Legislație
      • Situații de urgență
        • Recomandări și reguli
        • Anunțuri
        • Promo aplicația APEL 112
        • Hotărâri ale Comitetului Local pentru Situații de Urgență al Municipiului Brașov
        • Planuri
        • Pliante
        • Protecție
        • Hartă locații defibrilatoare
      • Patrimoniu și urbanism comercial Valorificare,Reg.Agricol si Fond Funciar
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Patrimoniu și urbanism comercial
      • Asfalt, becuri, curățenie...
      • Chestionar feedback
      • Raportează incidente
      • Depune petiții
      • Înscriere audiență

      • Cerere înscriere/reînscriere în creșă

      • Transparență și liber acces
      • Accesibilitate persoane cu dizabilități
  • Caută
    • În site
      • Căutare particularizată
      În servicii pentru cetățeni
      • Documente și tematici
      • Consultare Certificate de Urbanism
      • Consultare Autorizații de Construire
      • Consultare Certificate de atestare a edificării/extinderii/radierii
      • Căutare document în registratură
      • Registrul de Hotărâri ale Consiliului Local
      • Registrul Dispozitii de Primar
      • Caută stadiu eliberare Carte de Identitate - SPCLEP BRAȘOV
      În Hărți
      • Cauta in harta sectia ta de votare!
      • Harta generală
      • Harta transportului public
      • Harta parcărilor publice
      • Harta spațiilor verzi
      • Harta incidentelor
      • Harta urbanism
      • Harta puncte de interes
      • Hartă salubrizare
      • Hartă WiFi4EU
      • Hartă locații defibrilatoare
  • Contact
  • Monitor oficial local
    • Statutul unității administrativ-teritoriale
    • Regulamente privind procedurile administrative
    • Hotărârile autorității deliberative
    • Dispozițiile autorității executive
    • Documente și informații financiare
    • Alte documente
Brasovcity.ro

Consultare Certificate de Urbanism


Brasovcity.ro

Consultare Autorizații de Construire


Brasovcity.ro

Consultare Certificate de atestare a edificării/extinderii/radierii


Brasovcity.ro

Caută document în registratură


Nota: * Completarea tuturor câmpurilor este obligatorie

Brasovcity.ro

Consultare Registru H.C.L.


Brasovcity.ro

Căutare stadiu eliberare Carte de Identitate


Brasovcity.ro

Consultare Registru Dispoziții Primar

Cu caracter normativ


Primăria Braşov la un click distanţă

URBANISM



  • AUTORIZĂRI CONSTRUCȚII

  • PUD/PUZ/BRANȘAMENTE/
    RACORDĂRI REȚELE EDILITARE/
    NOMENCLATURĂ STRADALĂ

OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU CONSTRUCŢII IMOBILE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU ORGANIZĂRI DE EVENIMENTE CULTURAL - SPORTIVE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE AUTORIZAŢIE DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ
OBŢINERE CERTIFICAT DE ATESTARE EDIFICARE CONSTRUCŢIE
ADEVERINŢĂ PRIVIND MODALITATEA DE ÎNTABULARE A CONSTRUCŢIILOR REALIZATE ÎNAINTE DE ANUL 1958
ADEVERINȚĂ DESFIINȚARE
ADEVERINȚĂ RADIERE CONSTRUCȚIE DIN C.F. (IMOBILE DESFIINȚATE FĂRĂ A.D.)
LEGALIZARE CONSTRUCŢII REALIZATE FĂRĂ AUTORIZAŢIE DE CONSTRUIRE
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE
PRELUNGIRE CERTIFICAT DE URBANISM
PRELUNGIRE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE
ANUNȚ ÎNCEPERE LUCRĂRI

HARTĂ URBANISM
OBŢINERE CERTIFICAT DE NOMENCLATURĂ STRADALĂ ŞI ADRESĂ
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE AUTORIZAŢIE PENTRU EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ- – EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE – EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU CONSTRUIRE DRUMURI/STRĂZI NOI
OBȚINERE AUTORIZAȚIE PENTRU CONSTRUIRE DEUMURI/STRĂZI NOI (ILUMINAT STRADAL, SEMAFORIZĂRI, GIRAȚII)
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ – STRĂZI
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE – STRĂZI
AVIZARE TEMĂ DE PROIECTARE PENTRU PUD (PUZ)
CERERE PENTRU EMITEREA AVIZULUI DE OPORTUNITATE (P.U.Z)
APROBARE PUD (PUZ)
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU DEZLIPIRE, ALIPIRE IMOBILE, ÎNSCRIERE SERVITUTE (DOCUMENT DE INFORMARE)
PRELUNGIRE CERTIFICAT DE URBANISM
PRELUNGIRE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE
ANUNȚ ÎNCEPERE LUCRĂRI

HARTĂ URBANISM

Primăria Braşov la un click distanţă

EVIDENTA PERSOANELOR

Despre Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor
www.spclepbv.ro

EVIDENȚA PERSOANELOR - Programări online
Programare online Carte de Identitate SIMPLĂ sau provizorie – Serviciul Evidenţa Persoanelor (apasă aici)
Programare online Carte de Identitate ELECTRONICĂ – Serviciul Evidenţa Persoanelor (apasă aici)
Cautare Stadiu Eliberare Carte de Identitate (apasă aici)

Despre Cartea electronică de identitate

Depunerea cererii pentru emiterea actului de identitate, se poate face în baza unei programări online SAU a unui bon de ordine emis zilnic de ordonatorul amplasat în incinta serviciului, începând cu ora 8:15. Persoanele care au programare on-line, se regăsesc pe liste afișate și NU au nevoie de bon de ordine de la ordonatorul numeric aflat în incinta instituției.

Va rugăm să consultați Regulamentul programărilor online – Serviciul Public Local de Evidență a Persoanelor Brașov

Anunț privind termenele  de eliberare ale actelor de identitate

  • Termenul de soluționare a cererilor pentru eliberarea actelor de identitate este de 10 zile lucrătoare de la data înregistrării cererii.
  • În cazul cererilor care necesită verificări suplimentare (prin structurile de poliție de ordine publică sau în cazul solicitării duplicatelor certificatelor/extraselor  de stare civilă din alte localități), termenul de soluționare a cererilor pentru eliberarea actelor de identitate este de până la 30 de zile, ce poate fi prelungit cu încă 15 zile.
  • În cazul cetățenilor aflați într-o situație deosebită ce poate justifica solicitarea eliberării actului de identitate într-un termen mai scurt decât cel stabilit (ex.:motive medicale, deplasarea urgentă în altă localitate sau în alt stat, susținerea unor concursuri/examene, efectuarea unor operațiuni notariale/bancare/poștale, etc.), aceștia pot solicita directorului executiv al SPCLEP aprobarea pentru eliberarea actului de identitate într-un termen mai scurt decât cel stabilit. Cererea motivată pentru eliberarea actului de identitate, pentru astfel de situații, se depune la lucrătorul de evidență care instrumentează lucrarea sau, după caz, la Ghișeul Eliberări-Informații, cu referire la cererea inițială depusă.
  • În situații de urgență, cetățenii se pot adresa și Direcției Județene Comunitare de Evidență a Persoanelor Brașov, cu sediul în Mun. Brașov, str. Nicolae Titulescu nr. 28.
Evidența persoanelor - Acte necesare
Eliberare carte de identitate expirare, preschimbare, schimbare domiciliu
Eliberare carte de identitate pierdere, furt, distrugere, deteriorare
Eliberare carte de identitate schimbare nume - prenume
Eliberare carte de identitate minorilor cu vârsta cuprinsă între 14 și 18 ani
Eliberarea actelor de identitate persoanelor netransportabile
Eliberarea cărții de identitate la schimbarea domiciliului din străinătate în România
Eliberarea cărții de identitate provizorii în cazul în care solicitantul actului de identitate nu deține toate documentele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate
Eliberare carte de identitate provizorie pentru cetățenii români cu domiciliul în străinătate și reședința în România
Solicitare înscriere viză reședință (Flotant)
Eliberarea adeverinţei privind istoricul de domicilii - cnp - acte de identitate emise
Eliberarea certificatului privind domiciliul din registrul național de evidență a persoanelor, precum și a formularului standard multilingv care însoţeşte certificatul privind domiciliul, necesare în străinătate
Furnizarea din R.N.E.P. a datelor cu caracter personal privind persoanele fizice
Dovada adresei de domiciliu sau reședință
Acordarea sau redobândirea cetățeniei române

Primăria Braşov la un click distanţă

TRANSPORT


ELIBERARE PERMIS DE LIBERĂ TRECERE
OBȚINERE CARD – LEGITIMAŢIE PENTRU PERSOANĂ CU HANDICAP
AVIZUL COMISIEI DE CIRCULAŢIE/ADMINISTRATOR DRUM
ELIBERARE AUTORIZAŢIE DE TRANSPORT ÎN REGIM DE TAXI (PERSOANE SAU MĂRFURI)
ELIBERARE AUTORIZAŢIE TAXI (TRANSPORT PERSOANE ÎN REGIM DE TAXI)
ELIBERARE AUTORIZAŢIE TAXI (TRANSPORT BUNURI ŞI MĂRFURI ÎN REGIM DE TAXI)
ELIBERAREA AUTORIZAŢIEI DE TRANSPORT MODIFICATĂ
OBŢINEREA AUTORIZAŢIEI DE DISPECERAT TAXI
MODIFICAREA AUTORIZAŢIEI TAXI CA URMARE A ÎNLOCUIRII AUTOVEHICULULUI CARE EXECUTĂ TRANSPORT PERSOANE ÎN REGIM DE TAXI
MODIFICAREA AUTORIZAŢIEI TAXI CU OCAZIA TRECERII AUTOVEHICULULUI DIN LEASING ÎN PROPRIETATE
PRELUNGIREA AUTORIZAŢIEI TAXI
VIZAREA AUTORIZAŢIEI DE TRANSPORT
ELIBERARE DUPLICAT AUTORIZAŢIE DE TRANSPORT/AUTORIZAŢIE TAXI
RETRAGERE AUTORIZAȚIE DE TRANSPORT
RETRAGERE AUTORIZAŢIE TAXI
CAZIER DE CONDUITĂ PROFESIONALĂ PENTRU TAXIMENTRIST SAU PENTRU PERSOANA DESEMNATĂ
DOVADA ÎNSCRIERII ÎN BAZĂ DE DATE
ELIBERARE LISTĂ DE TARIFE VIZATĂ PENTRU FIECARE AUTOVEHICUL TAXI

Primăria Braşov la un click distanţă

TAXE ȘI IMPOZITE


  • Persoane juridice

  • Persoane fizice

DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A CLADIRILOR PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE FISCALĂ PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE TEREN PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A TERENURILOR PENTRU PERSOANE JURIDICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE JURIDICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A MIJLOACELOR DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARAȚIE DECONT PRIVIND SUMELE ÎNCASATE REPREZENTÂND TAXA SPECIALĂ PENTRU PROMOVAREA TURISTICĂ A MUNICIPIULUI BRAȘOV
DECLARAȚIE TAXĂ SALVAMONT
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE SPECTACOLE PERSOANE JURIDICE
STABILIREA TAXEI DE AFIȘAJ ÎN SCOP DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE
DECLARAŢIE PENTRU STABILIREA TAXEI DE SERVICII DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE
DEPUNEREA UNEI CONTESTAȚII
SOLICITARE DE COMPENSARE SAU RESTITUIRE

CERTIFICAT FISCAL PERSOANE JURIDICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A CLADIRILOR PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE TEREN PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A TERENURILOR PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A MIJLOACELOR DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA UNEI CERERI ÎN VEDEREA SCUTIRII DE LA PLATA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE, TEREN, MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE FIZICE
DECLARAȚIE DECONT PRIVIND SUMELE ÎNCASATE REPREZENTÂND TAXA SPECIALĂ PENTRU PROMOVAREA TURISTICĂ A MUNICIPIULUI BRAȘOV
DECLARAȚIE TAXĂ SALVAMONT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE SPECTACOLE PERSOANE FIZICE
STABILIREA TAXEI DE AFIȘAJ ÎN SCOP DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE PENTRU PERSOANE FIZICE
SOLICITARE TRANSFER DOSAR AUTO PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA UNEI CONTESTAȚII PENTRU PERSOANE FIZICE
SOLICITARE DE COMPENSARE SAU RESTITUIRE PENTRU PERSOANE FIZICE
CERERE PENTRU ELIBERAREA UNEI DOVEZI DE PLATĂ PENTRU PERSOANE FIZICE

CERTIFICAT FISCAL PENTRU PERSOANE FIZICE

Primăria Braşov la un click distanţă

DOMENIUL PUBLIC


CERERE PARTENERIAT PENTRU ORGANIZARE EVENIMENTE ÎMPREUNĂ CU MUNICIPIUL BRAȘOV
OBȚINERE PARCARE DE REȘEDINȚĂ
OBŢINERE ABONAMENT PENTRU OCUPARE DOMENIUL PUBLIC P.J.
OBȚINERE ACORD OCUPARE DOMENIULUI PUBLIC PENTRU ORGANIZAŢII NON PROFIT
OBȚINERE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
PRELUNGIRE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
OBŢINERE AVIZ DE TĂIERE SAU TOALETARE ARBORI
AVIZ DE PRINCIPIU PENTRU EXECUTAREA BRANŞAMENTELOR
APROBARE DE SĂPĂTURĂ
ÎNSCRIERE ÎN PROGRAMUL NAȚIONAL DE REABILITARE TERMICĂ
FORMULAR ONLINE - AVIZ DE SĂPĂTURI ÎN REGIM DE URGENŢĂ
FORMULAR ONLINE - AVIZ DE SĂPĂTURI ÎN REGIM DE URGENŢĂ INTERVENŢIE
CERERE INCHIRIERE LOC DE PARCARE PENTRU BICICLETE

Primăria Braşov la un click distanţă

STARE CIVILĂ

Despre Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor
www.spclepbv.ro

NAȘTERI - Programări online
Rezervare dată depunere acte înregistrare naștere nou născut
NAȘTERI - Acte necesare
Înregistrarea nașterii copilului conceput în cadrul căsătoriei
Înregistrarea naşterii copilului din afara căsătoriei - mamă necăsătorită sau divorţată sau văduvă
Înregistrarea naşterii copilului din afara căsătoriei când declaraţia de recunoaştere se face în momentul înregistrării naşterii – părinţi necăsătoriţi
Înregistrarea naşterii copilului în situaţia în care unul dintre părinţi sau ambii sunt cetăţeni străini
Înregistrarea naşterii copilului în situaţia în care mama copilului are vârsta sub 14 ani, iar tatăl nu recunoaşte copilul
Înregistrarea tardivă a naşterii copiilor cu vârsta cuprinsă între 14 şi 18 ani
Înregistrarea tardivă a naşterii persoanei majore
CĂSĂTORII - Programări online
Rezervare data și oră pentru încheierea căsătoriei civile
CĂSĂTORII - Acte necesare
Acte necesare pentru încheierea căsătoriei cu un cetăţean român
Acte necesare pentru încheierea căsătoriei cu un cetăţean străin
Înscrierea divorţului pronunţat la autorităţile române
DECESE - Acte necesare
Deces
ARHIVĂ - ELIBERĂRI CERTIFICATE STARE CIVILĂ, LIVRETE DE FAMILIE ȘI OPERARE MENȚIUNI - Acte necesare
Preschimbare certificate de stare civilă
Eliberare duplicate certificate de stare civilă
Eliberare adeverinţe de stare civilă ( anexa 9)
Eliberare extrase multilingve
Întocmirea sesizării pentru deschiderea procedurii succesorale de pe urma unui defunct
Tăgadă paternitate, recunoaştere paternitate, purtare nume
Actualizări livrete de familie
TRANSCRIERI, SCHIMBĂRI DE NUME, RECTIFICĂRI, ÎNSCRIERI MENȚIUNI DIN STRĂINĂTATE, DIVORȚURI ADMINISTRATIVE - Programări online
Programare online – transcriere acte din Republica Moldova și Ucraina
Deblocarea calendarului se efectuează  AUTOMAT  la  ÎNCEPUTUL  fiecărei luni pentru luna următoare conform Regulamentului.
..
.

Prin adresa nr. 2182 din 05.02.2024, DIRECȚIA JUDEȚEANĂ COMUNITARĂ DE EVIDENȚĂ A PERSOANELOR BRAȘOV,

ne comunică următoarele:

” Prin Hotărârea nr. 494 din 22.12.2023 – privind stabilirea taxelor și tarifelor de interes județean pentru anul 2024,

Consiliul județean Brașov a stabilit următoarele taxe speciale pentru avizarea transcrierilor:

  • 219 lei – Taxă pentru avizarea transcrierii în registrele de stare civilă române a actelor de stare civilă ale cetățenilor români, întocmite de autoritățile străine, în termen de 30 zile de la data înregistrării documentației.
  • 439 lei – Taxă pentru avizarea transcrierii în registrele de stare civilă române a actelor de stare civilă ale cetățenilor români, întocmite de autoritățile străine, în regim de urgență.
  • 295 lei – Taxă pentru soluționarea cererii de schimbare a numelui și/sau prenumelui  pe cale administrativă, în termen de 30 de zile de la data înregistrării documentației.

* Plățile se vor efectua în contul: RO77TREZ13121360206XXXXX, deschis la Trezoreria Brașov, BENEFICIAR JUDEȚUL BRAȘOV – Cod de identificare fiscală 4384150 (pe ordinul de plată va fi înscrisă obligatoriu mențiunea – taxă transcriere, precum și numele titularului actului).”

TRANSCRIERI, SCHIMBĂRI DE NUME, RECTIFICĂRI, ÎNSCRIERI MENȚIUNI DIN STRĂINĂTATE, DIVORȚURI ADMINISTRATIVE - Acte necesare
Transcriere certificat de naştere
Transcriere certificat de căsătorie
Transcriere certificat de deces
Transcriere certificat de naştere - Republica Moldova
Transcriere certificat de căsătorie - Republica Moldova
Desfacerea căsătoriei prin divorţ pe cale administrativă
Înscrierea menţiunii de divorţ pronunţat în străinătate
Înscrierea menţiunii de căsătorie şi divorţ intervenite în străinătate
Înscrierea menţiunii de căsătorie şi deces intervenite în străinătate
Înscrierea menţiunii de deces intervenit în străinătate
Schimbarea numelui de familie şi - sau a prenumelui pe cale administrativă
Înscrierea menţiunii de schimbare a numelui - prenumelui intervenite în străinătate
Schimbarea numelui de familie şi - sau a prenumelui pe cale administrativă cetăţean român cu domiciliul în străinătate  
Înscriere prin menţiune pe marginea actelor de stare civilă a numelui de familie şi - sau a prenumelui retradus sau cu ortografia limbii materne 
Rectificarea actelor de stare civilă

Primăria Braşov la un click distanţă

PATRIMONIU ȘI CADASTRU


CONCESIONAREA UNUI TEREN DE MAXIM 10 MP ÎN VEDEREA REALIZĂRII UNUI ACCES DIN EXTERIOR
CONCESIONAREA UNUI TEREN PENTRU EXTINDEREA CONSTRUCȚIILOR PE TERENURI ALĂTURATE
ÎNCHIRIERE LOCUINȚE PRIN A.N.L. – TINERI ȘI FAMILII DE TINERI ÎN VÂRSTĂ DE PÂNĂ LA 35 ANI
OBȚINERE DECIZIE DE ATRIBUIRE TEREN
OBȚINERE ADEVERINŢĂ INTRAVILAN/EXTRAVILAN
OBȚINERE ADEVERINȚĂ FOND FUNCIAR
OBȚINERE CERTIFICAT DE PRODUCĂTOR
EXERCITAREA DREPTULUI DE PREEMŢIUNE
ACCEPTAREA DONAŢIILOR DE CĂTRE MUNICIPIUL BRAŞOV PRIN CONSILIUL LOCAL
CONTRACT ARENDĂ
SUBVENŢII ÎN AGRICULTURĂ
ANEXE PRIVIND RECEPŢIA LUCRĂRILOR DE CADASTRU
PROPUNERE ACORDARE DESPĂGUBIRI - VETERENI DE RĂZBOI (MOŞTENITORI)
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM DECRETULUI-LEGE NR. 189/2000
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM DECRETULUI-LEGE NR. 118/1990
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM LEGII NR. 341/2004
SOLICITARE LOCURI ÎNHUMARE – PAUPERI

Primăria Braşov la un click distanţă

TUTELĂ


PROCEDURA EFECTUĂRII ANCHETEI SOCIALE PENTRU ACORDAREA DREPTURILOR CUVENITE COPILULUI ÎN SITUAȚIA PĂRINȚILOR NECĂSĂTORIȚI

Primăria Braşov la un click distanţă

SERVICII SOCIALE


DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ

Primăria Braşov la un click distanţă

ÎNSCRIERE ÎN AUDIENȚĂ


FORMULAR ÎNSCRIERE ÎN AUDIENȚĂ

Primăria Braşov la un click distanţă

TRANSPARENȚĂ ȘI LIBER ACCES


Aceasta actiune este permisa doar daca sunteti inregistrat in contul dumneavoastra
Depune solicitare privind liberul acces la informaţii de interes public, cf.Legii nr.544/2001
Proiecte de hotărâre în dezbatere publică

Primăria Braşov la un click distanţă

DEPUNE PETIȚII (reglementate de OG nr.27/2002)


DEPUNE PETIȚII (reglementate de OG nr.27/2002)

Primăria Braşov la un click distanţă

ACTIVITĂȚI ECONOMICE
(ACORDURI DE FUNCȚIONARE)


OBȚINERE ACORD OCUPARE DOMENIULUI PUBLIC PENTRU ORGANIZAŢII NON PROFIT
OBȚINERE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
PRELUNGIRE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE

Primăria Braşov la un click distanţă

MEDIU


Programul Rabla Local

Brasovcity.ro

Starea vremii - Brașov


meteoblue

meteoblue

meteoblue
Brasovcity.ro

Căutare particularizată


Harta generală


Deschide în fereastră nouă

Harta transportului public


Deschide în fereastră nouă

Harta parcărilor publice


Deschide în fereastră nouă

Harta spațiilor verzi


Deschide în fereastră nouă

Harta urbanism


Deschide în fereastră nouă

Harta puncte de interes


Deschide în fereastră nouă

Harta sectia ta de votare


Deschide în fereastră nouă

Hartă salubrizare


Deschide în fereastră nouă

Hartă WiFi4EU


Deschide în fereastră nouă

Hartă locații defibrilatoare


Deschide în fereastră nouă

Concursuri
Primăria Municipiului Brașov

  • Acasă
  • Concursuri

Concursuri

 Acces rapid

  • Formulare și proceduri
  • Concursuri

Acces rapid

Acces rapid


  • Formulare și proceduri
  • Concursuri

FORMULARE ȘI PROCEDURI

FORMULARE
  • Adeverință vechime - model orientativ [ PDF ]  [ DOC ]
  • Model curriculum vitae [ PDF ]  [ DOC ]
  • Formular de înscriere [ PDF ]  [ DOC ]
  • Formular de inscriere - personal contractual [ PDF ]  [ DOC ]
  • PROCEDURI
  • Testare cunoștințe PC - Nivel bază [ PDF ]
  • Testare cunoștințe PC - Mediu [ PDF ]
  • Testare cunoștințe PC - Nivel avansat [ PDF ]
  • Procedură probă IT [ PDF ]
  • Procedură limbi străine [ PDF ]
  • Procedură probă suplimentară fizică [ PDF ]
  • Concursuri

    19-08-2015 ora 16:00
      Vezi în pagină separată  

    ANUNT privind rezultatele obtinute in urma sustinerii INTERVIULUI din data de 19.08.2015, ale candidatilor, in vederea ocuparii functiei contractuale de executie vacanta de administrator la Serviciul Logistic, Compartiment Administrativ Avand in vedere prevederile art.29 alin.(3) si art.30 alin.(3) din H.G. 1027/2014 pentru modificarea si completarea Regulamentului-cadru pentru stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului ... (click pentru detalii)

    Brasovcity.ro

    Concursuri: 19-08-2015 ora 16:00

      Vezi în pagină separată  

    ANUNT privind rezultatele obtinute in urma sustinerii INTERVIULUI din data de 19.08.2015, ale candidatilor, in vederea ocuparii functiei contractuale de executie vacanta de administrator la Serviciul Logistic, Compartiment Administrativ
    Avand in vedere prevederile art.29 alin.(3) si art.30 alin.(3) din H.G. 1027/2014 pentru modificarea si completarea Regulamentului-cadru pentru stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, aprobat prin H.G. nr. 286/2011, comisia de concurs a stabilit punctajul la interviu dupa cum urmeaza:

    COCAN NICOLAE-MARIUS - Punctajul obtinut la interviu 36,33; Punctajul minim pentru promovare 50,00 - RESPINS
    Data afisari: 19.08.2015

    *Nota: Eventualele contestatii pot fi depuse de candidatii nemultumiti de rezultatul concursului in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatelor, la sediul institutiei publice din Brasov , Bd. Eroilor nr.8

    14-08-2015 ora 13:10
      Vezi în pagină separată  

    ANUNT rezultatele obtinute in urma sustinerii probei scrise din data de 13.08.2015, ale candidatilor, in vederea ocuparii functiei contractuale de executie vacanta de administrator la Serviciul Logistic, Compartiment Administrativ Avand in vedere prevederile art.27 alin.(3) si art. 30 alin.(3) din H.G. 1027/2014 pentru modificarea si completarea Regulamentului-cadru pentru stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului ... (click pentru detalii)

    Brasovcity.ro

    Concursuri: 14-08-2015 ora 13:10

      Vezi în pagină separată  

    ANUNT
    rezultatele obtinute in urma sustinerii probei scrise din data de 13.08.2015, ale candidatilor, in vederea ocuparii functiei contractuale de executie vacanta de administrator la Serviciul Logistic, Compartiment Administrativ
    Avand in vedere prevederile art.27 alin.(3) si art. 30 alin.(3) din H.G. 1027/2014 pentru modificarea si completarea Regulamentului-cadru pentru stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, aprobat prin H.G. nr. 286/2011, conform carora ,,sunt declarati admisi la proba scrisa candidatii care au obtinut minimum 50 de puncte, in cazul concursurilor organizate pentru ocuparea functiilor contractuale de executie", comisia de concurs a stabilit urmatoarele rezultate:

    1. COCAN NICOLAE-MARIUS - Punctajul obtinut la proba scrisa - 63,67; Punctajul minim pentru promovare - 50.00 ADMIS
    2. BARBU IULIAN - Punctajul obtinut la proba scrisa - 14; Punctajul minim pentru promovare - 50.00 RESPINS

    Data afisarii: 14.08.2015, ora 13:10
    Interviul: 19.08.2015, ora 10:00
    *Nota: Eventualele contestatii pot fi depuse de candidatii nemultumiti de rezultatul concursului in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatelor, la sediul institutiei publice din Brasov , Bd. Eroilor nr.8

    13-08-2015 ora 10:00
      Vezi în pagină separată  

    Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov, ANUNT afisarea rezultatelor selectiei dosarelor de inscriere la concurs ale candidatilor, in vederea ocuparii functiei contractuale de executie vacanta de administrator la Serviciul Logistic, Compartiment Administrativ, Avand in vedere prevederile art.20 ale H.G. nr. 1027/2014 pentru modificarea si completarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat ... (click pentru detalii)

    Brasovcity.ro

    Concursuri: 13-08-2015 ora 10:00

      Vezi în pagină separată  

    Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov,
    ANUNT
    afisarea rezultatelor selectiei dosarelor de inscriere la concurs ale candidatilor, in vederea ocuparii functiei contractuale de executie vacanta de administrator la Serviciul Logistic, Compartiment Administrativ,
    Avand in vedere prevederile art.20 ale H.G. nr. 1027/2014 pentru modificarea si completarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 286/2011, comisia de concurs a selectat dosarele candidatilor dupa cum urmeaza:
    1. BARBU IULIAN
    nr. inreg. dosar 21030/2015 ADMIS
    2. COCAN NICOLAE-MARIUS
    nr. inreg. dosar 21118/2015 ADMIS

    *Proba scrisa in data de 13.08.2015 ora 10.00
    Data afisarii 07.08.2015

    05-08-2015 ora 16:00
      Vezi în pagină separată  

    ATENTIE privind concursul pentru ocuparea posturilor de manager la institutiile de cultura: 1. Opera Brasov 2. Filarmonica Brasov 3. Teatrul pentru copii Arlechino Brasov 4. Teatrul Sica Alexandrescu Brasov Referitor la cererile de clarificari primite pentru concursul pentru ocuparea posturilor de manager la institutiile de cultura va anexam raspunsurile solicitate.

    Documente anexate: solicitari de clarificari.zip

    Brasovcity.ro

    Concursuri: 05-08-2015 ora 16:00

      Vezi în pagină separată  

    ATENTIE


    privind concursul pentru ocuparea posturilor de manager la institutiile de cultura:
    1. Opera Brasov
    2. Filarmonica Brasov
    3. Teatrul pentru copii Arlechino Brasov
    4. Teatrul Sica Alexandrescu Brasov

    Referitor la cererile de clarificari primite pentru concursul pentru ocuparea posturilor de manager la institutiile de cultura va anexam raspunsurile solicitate.

    Documente anexate: solicitari de clarificari.zip

    04-08-2015 ora 16:00
      Vezi în pagină separată  

    Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii functiei contractuale de executie vacanta de: ingrijitor la Serviciul Logistic, Compartiment Administrativ-2 posturi; Conditiile de desfasurare a concursului: Concursul se organizeaza dupa urmatorul program: - proba scrisa in 13.08.2015 ora 10:00 - data si ora interviului se vor afisa impreuna cu rezultatele de la proba scrisa la sediul institutiei; Concursul pentru ocuparea postului vacant consta in urmatoarele etape succesive si anume: - selectia ... (click pentru detalii)

    Brasovcity.ro

    Concursuri: 04-08-2015 ora 16:00

      Vezi în pagină separată  

    Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii functiei contractuale de executie vacanta de:

  • ingrijitor la Serviciul Logistic, Compartiment Administrativ-2 posturi;
    Conditiile de desfasurare a concursului:
    Concursul se organizeaza dupa urmatorul program:
    - proba scrisa in 13.08.2015 ora 10:00
    - data si ora interviului se vor afisa impreuna cu rezultatele de la proba scrisa la sediul institutiei;
    Concursul pentru ocuparea postului vacant consta in urmatoarele etape succesive si anume:
    - selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor;
    - proba scrisa;
    - interviul;
    Candidatii vor depune dosarul de inscriere la concurs la secretariatul comisiei de concurs.Perioada pentru depunerea dosarelor de inscriere la concurs este 22.07.2015 - 04.08.2015.
    Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei contractuale de executie vacanta, sunt urmatoarele:
    - sa indeplineasca conditiile prevazute de art.3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - sa indeplineasca conditiile specifice prevazute in fisa postului aferenta functiei contractuale vacante si anume:
    - studii medii;
    - capacitate de organizare, de aptabilitate,capacitate de efort, spirit de echipa;
    - disponibilitate pentru desfasurarea serviciului, prin rotatie, in zilele de repaus saptamanal, precum si in zilele de sarbatori legale considerate nelucratoare;
    - nu necesita experienta in domeniu .
    BIBLIOGRAFIE
    " Legea administratiei publice locale nr. 215/2001 republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, Cap I-IV;
    " Legea nr.477/2004 privind Codul de conduita a personalului contractual din autoritatile si institutiile publice;
    " Legea nr.319/2006 Legea securitatii si sanatatii in munca, actualizata:
    -art.5-Termeni si expresii;
    -Sectiunea a 7-a-Instruirea lucratorilor
    -Cap.IV-Obligatiile lucratorilor;
    " Ordinul nr.536/1997 pentru aprobarea Normelor de igiena si a recomandarilor privind mediul de viata a populatiei - Cap VI Norme de igiena la unitatile de folosinta publica
    Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu:
    1. formularul de inscriere - tip;
    2. copia actului de identitate si copii de pe actele de stare civila (certificat de nastere, certificat de casatorie, dupa caz);
    3. copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
    4. copia carnetului de munca sau, dupa caz, adeverinta care sa ateste vechimea in munca, in meserie si/sau in specialitatea studiilor;
    5. adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca/in specialitate;
    6. cazierul judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza;
    7. adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice;
    8. curriculum vitae format european..
    Nota: Copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate.
    Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice.
    In cazul in care candidatul depune o declaratie pe proprie raspundere ca nu are antecedente penale, in cazul in care este declarat admis la selectia dosarelor, acesta are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai tarziu pana la data desfasurarii primei probe a concursului.
    Formularul de inscriere se pune la dispozitie candidatilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autoritatii sau institutiei publice organizatoare a concursului.
    Relatii suplimentare se pot obtine de la tel. 0268/416550 int. 139.
    Data afisarii: 22.07.2015

    04-08-2015 ora 16:00
      Vezi în pagină separată  

    Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii functiei contractuale de executie vacanta de: administrator la Serviciul Logistic, Compartiment Administrativ-1 post; Conditiile de desfasurare a concursului: Concursul se organizeaza dupa urmatorul program: - proba scrisa in 13.08.2015 ora 10:00 - data si ora interviului se vor afisa impreuna cu rezultatele de la proba scrisa la sediul institutiei; Concursul pentru ocuparea postului vacant consta in urmatoarele etape succesive si anume: - selectia ... (click pentru detalii)

    Brasovcity.ro

    Concursuri: 04-08-2015 ora 16:00

      Vezi în pagină separată  

    Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii functiei contractuale de executie vacanta de:

  • administrator la Serviciul Logistic, Compartiment Administrativ-1 post;
    Conditiile de desfasurare a concursului:
    Concursul se organizeaza dupa urmatorul program:
    - proba scrisa in 13.08.2015 ora 10:00
    - data si ora interviului se vor afisa impreuna cu rezultatele de la proba scrisa la sediul institutiei;
    Concursul pentru ocuparea postului vacant consta in urmatoarele etape succesive si anume:
    - selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor;
    - proba scrisa;
    - interviul;
    Candidatii vor depune dosarul de inscriere la concurs la secretariatul comisiei de concurs.Perioada pentru depunerea dosarelor de inscriere la concurs este 22.07.2015 - 04.08.2015.
    Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei contractuale de executie vacanta, sunt urmatoarele:
    - sa indeplineasca conditiile prevazute de art.3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - sa indeplineasca conditiile specifice prevazute in fisa postului aferenta functiei contractuale vacante si anume:
    -studii medii;
    -capacitate de organizare, de aptabilitate,capacitate de efort, spirit de echipa;
    -disponibilitate pentru desfasurarea serviciului, prin rotatie, in zilele de repaus saptamanal, precum si in zilele de sarbatori legale considerate nelucratoare;
    -nu necesita experienta in domeniu .
    BIBLIOGRAFIE
    " Legea administratiei publice locale nr. 215/2001republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, Cap I-IV;
    " Legea nr.477/2004 privind Codul de conduita a personalului contractual din autoritatile si institutiile publice;
    " Legea nr.319/2006 Legea securitatii si sanatatii in munca, actualizata:
    -art.5-Termeni si expresii;
    -Sectiunea a 7-a-Instruirea lucratorilor
    -Cap.IV-Obligatiile lucratorilor;
    " Ordinul nr.536/1997 pentru aprobarea Normelor de igiena si a recomandarilor privind mediul de viata a populatiei - Cap VI Norme de igiena la unitatile de folosinta publica
    " Norma metodologica de aplicare a Legii nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor din 11.04.2012, cu modificarile si completarile ulterioare;
    Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu:
    1. formularul de inscriere - tip;
    2. copia actului de identitate si copii de pe actele de stare civila (certificat de nastere, certificat de casatorie, dupa caz);
    3. copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
    4. copia carnetului de munca sau, dupa caz, adeverinta care sa ateste vechimea in munca, in meserie si/sau in specialitatea studiilor;
    5. adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca/in specialitate;
    6. cazierul judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza;
    7. adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice;
    8. curriculum vitae format european..
    Nota: Copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate.
    Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice.
    In cazul in care candidatul depune o declaratie pe proprie raspundere ca nu are antecedente penale, in cazul in care este declarat admis la selectia dosarelor, acesta are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai tarziu pana la data desfasurarii primei probe a concursului.
    Formularul de inscriere se pune la dispozitie candidatilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autoritatii sau institutiei publice organizatoare a concursului.
    Relatii suplimentare se pot obtine de la tel. 0268/416550 int. 139.
    Data afisarii: 22.07.2015

    03-08-2015 ora 14:30
      Vezi în pagină separată  

    Concurs pentru ocuparea postului de manager la Filarmonica Brasov Primaria Municipiului Brasov in conformitate cu prevederile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul institutiilor publice de cultura, cu modifcarile si completarile ulterioare, ale Hotararii Guvernului nr. 1301/2009 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a concursului de proiecte de management, Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a evaluarii managementului, Modelului-cadru al caietului de obiective, Modelului-cadru al raportului de activitate, precum si ... (click pentru detalii)

    Documente anexate: Filarmonica Brasov nou.zip

    Brasovcity.ro

    Concursuri: 03-08-2015 ora 14:30

      Vezi în pagină separată  

    Concurs pentru ocuparea postului de manager la Filarmonica Brasov

    Primaria Municipiului Brasov in conformitate cu prevederile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul institutiilor publice de cultura, cu modifcarile si completarile ulterioare, ale Hotararii Guvernului nr. 1301/2009 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a concursului de proiecte de management, Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a evaluarii managementului, Modelului-cadru al caietului de obiective, Modelului-cadru al raportului de activitate, precum si modelului-cadru recomandat pentru contractele de management, pentru institutiile publice de cultura - organizeaza concursul pentru ocuparea postului de manager la Filarmonica Brasov.

    Conditii de participare:

    Candidatul trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
    a) cetatenia romana sau a unuia dintre statele membre ale Uniunii Europene si domiciliul in Romania;
    b) capacitate deplina de exercitiu;
    c) are studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta [1] in domeniul fundamental - stiinte umaniste sau arte;
    d) vechime in specialitatea studiilor, mentionate la lit. c), de minim 5 ani;
    e) experienta in management minim 3 ani sau pregatire in management;
    f) nu a suferit condamnari penale si civile pentru fapte ce l-ar face incompatibil cu functia pentru care candideaza;
    g) nu detine o functie de conducere la o alta institutie din Romania [2];
    h) cunoaste limba romana, scris si vorbit.

    Concursul se organizeaza conform prevederilor Regulamentului de organizare si desfasurare a concursului, elaborat in temeiul Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul institutiilor publice de cultura, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale Hotararii Guvernului nr. 1301/2009 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a concursului de proiecte de management, Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a evaluarii managementului, Modelului-cadru al caietului de obiective, Modelului-cadru al raportului de activitate, precum si modelului-cadru recomandat pentru contractele de management, pentru institutiile publice de cultura, dupa cum urmeaza:
    1. 09.07.2015, aducerea la cunostinta publica a: conditiilor de participare la concurs, caietului de obiective, bibliografiei, prezentului regulament, precum si a datelor de depunere a dosarelor de concurs, a proiectelor de management si desfasurarea etapelor concursului;
    2. 03.08.2015, ora 14:30, data limita de depunere a proiectelor de management si a dosarelor de concurs de catre candidati;
    3. 04.08.2015 - 06.08.2015, selectia dosarelor;
    4. 07.08.2015, anuntarea rezultatelor selectiei dosarelor;
    5. 10.08.2015 -20.08.2015, analiza proiectelor de management - prima etapa;
    6. 20.08.2015, aducerea la cunostinta candidatilor a notei obtinute la prima etapa si afisarea acesteia;
    7. 24.08.2015 - 28.08.2015, sustinerea proiectelor de management in cadrul unui interviu - a doua etapa;
    8. 31.08.2015, proba scrisa de departajare, dupa caz;
    9. 01.09.2015, aducerea la cunostinta candidatilor si la cunostinta publica a rezultatului concursului si afisarea acestuia;
    10. 01.09.2015 - 02.09.2015, depunerea contestatiilor, pana la ora 14:30;
    11. 03.09.2015, aducerea la cunostinta publica a rezultatului final al concursului, in situatia in care nu au fost depuse contestatii;
    12. 03.09.2015 - 07.09.2015, solutionarea contestatiilor, dupa caz;
    13. 08.09.2015, aducerea la cunostinta publica a rezultatului final al concursului, dupa solutionarea contestatiilor.

    Dosarul de concurs trebuie sa contina:
    a) cerere de inscriere la concurs cu precizarea datelor personale de contact: telefon mobil si adresa de e-mail, conform modelului anexat;
    b) copie dupa actul de identitate;
    c) curriculum vitae (model European), conform modelului anexat;
    d) diplome de studii si, dupa caz, documente care atesta efectuarea unor specializari [3];
    e) adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului, de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;
    f) cazierul judiciar - in cazul persoanelor cu cetatenie romana sau acte similare in situatia persoanelor cu alta cetatenie;
    g) o adeverinta care sa ateste vechimea in specialitatea studiilor (ulterior datei de 01.01.2011 vechimea se probeaza cu adeverinta eliberata de angajator), conform modelului anexat;
    h) declaratie pe propria raspundere ca nu i-a incetat contractul individual de munca, raportul de serviciu sau contractul de management pentru motive imputabile in ultimii 4 ani, conform modelului anexat;
    i) declaratie pe propria raspundere, prin care se angajeaza, daca este cazul, sa renunte la postul de conducere detinut, in conditiile in care este declarat castigator in cadrul acestui concurs de management, conform modelului anexat;
    j) Sub sanctiunea eliminarii din concurs, proiectul de management, trebuie intocmit si structurat conform cerintelor din Caietul de obiective, in format scris si in format electronic (CD sau DVD), fara a fi personalizat, fara a avea semnaturi si fara a contine indicii privind identitatea autorului si va fi structurat obligatoriu pe modelul de la punctul VI.

    Candidatii la concursul pentru ocuparea posturilor de manager la institutiile de cultura din subordinea Consiliului Local Brasov, vor elabora proiectele de management in format .doc, MS Word, cu caractere Times New Roman, marime 12, distanta dintre raduri de 1,5. Eventualele fotografii, prezentari in Power Point sau alte prelucrari de imagine vor fi incluse obligatoriu in anexe. Copiile actelor din dosarul de concurs se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitate de catre secretariatul comisiei de concurs, sau in copii legalizate. Documentele depuse intr-o limba straina vor fi insotite obligatoriu de traduceri legalizate.

    Regulamentul concursului si caietul de obiective se pot obtine de la sediul Primariei Municipiului Brasov, Biroul de Resurse Umane, parter, camera 5 sau se pot descarca de pe pagina oficiala de internet a Primariei Municipiului Brasov (www.brasovcity.ro).

    Relatii suplimentare se pot obtine de la Primaria Municipiului Brasov, Biroul Resurse Umane, cam. 5 sau telefon 0268/416550, int. 142 si 147 (luni-joi intre orele 8:00-15:00; vineri intre orele 8:00-12:00).

    BIBLIOGRAFIE:
    o Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul institutiilor publice de cultura, cu modificarile si completarile ulterioare;
    o Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare;
    o Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    o Legea Cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice, cu modificarile ulterioare;
    o Ordonanta Guvernului nr. 51/1998 privind imbunatatirea sistemului de finantare a programelor, proiectelor si actiunilor culturale, cu modificarile si completarile ulterioare;
    o Ordonanta Guvernului nr. 119/1999 privind controlul intern si controlul financiar preventiv, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    o Ordonanta Guvernului nr. 21/2007 privind institutiile si companiile de spectacole sau concerte, precum si desfasurarea activitatii de impresariat artistic, actualizata.

    [1] Studii stabilite in conformitate cu prevederile Hotararii Guvernului nr. 580 din 9 iulie 2014 privind aprobarea Nomenclatorului domeniilor si al specializarilor/programelor de studii universitare si a structurii institutiilor de invatamant superior pentru anul universitar 2014-2015, precum si aprobarea titlurilor conferite absolventilor invatamantului universitar de licenta inmatriculati in anul I in anii universitari 2011-2012, 2012-2013 si 2013-2014.
    [2] Conditie aplicabila in cazul castigarii concursului de management.
    [3] in cazul diplomelor de studii sau a documentelor care atesta efectuarea unor specializari in alta tara, trebuie sa fie insotite de dovada recunoasterii acestora in Romania, conform prevederilor legale. La evaluarea dosarului de concurs, nu vor fi luate in considerare diplomele de studii sau documentele care atesta efectuarea unor specializari, cu termenul de valabilitate expirat.

    Candidatii care au depus proiectele de management pana in data de 05.06.2015 vor depune un nou dosar de concurs si un nou proiect de management elaborat in conformitate cu noile cerinte.

    Documente anexate: Filarmonica Brasov nou.zip

    03-08-2015 ora 14:30
      Vezi în pagină separată  

    Concurs pentru ocuparea postului de manager la Opera Brasov Primaria Municipiului Brasov in conformitate cu prevederile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul institutiilor publice de cultura, cu modifcarile si completarile ulterioare, ale Hotararii Guvernului nr. 1301/2009 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a concursului de proiecte de management, Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a evaluarii managementului, Modelului-cadru al caietului de obiective, Modelului-cadru al raportului de activitate, precum si ... (click pentru detalii)

    Documente anexate: Opera Brasov nou.zip

    Brasovcity.ro

    Concursuri: 03-08-2015 ora 14:30

      Vezi în pagină separată  

    Concurs pentru ocuparea postului de manager la Opera Brasov

    Primaria Municipiului Brasov in conformitate cu prevederile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul institutiilor publice de cultura, cu modifcarile si completarile ulterioare, ale Hotararii Guvernului nr. 1301/2009 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a concursului de proiecte de management, Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a evaluarii managementului, Modelului-cadru al caietului de obiective, Modelului-cadru al raportului de activitate, precum si modelului-cadru recomandat pentru contractele de management, pentru institutiile publice de cultura - organizeaza concursul pentru ocuparea postului de manager la Opera Brasov.

    Conditii de participare:
    Candidatul trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
    a) cetatenia romana sau a unuia dintre statele membre ale Uniunii Europene si domiciliul in Romania;
    b) capacitate deplina de exercitiu;
    c) are studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta [1] in domeniul fundamental - stiinte umaniste sau arte;
    d) vechime in specialitatea studiilor, mentionate la lit. c), de minim 5 ani;
    e) experienta in management minim 3 ani sau pregatire in management;
    f) nu a suferit condamnari penale si civile pentru fapte ce l-ar face incompatibil cu functia pentru care candideaza;
    g) nu detine o functie de conducere la o alta institutie din Romania [2];
    h) cunoaste limba romana, scris si vorbit.

    Concursul se organizeaza conform prevederilor Regulamentului de organizare si desfasurare a concursului, elaborat in temeiul Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul institutiilor publice de cultura, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale Hotararii Guvernului nr. 1301/2009 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a concursului de proiecte de management, Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a evaluarii managementului, Modelului-cadru al caietului de obiective, Modelului-cadru al raportului de activitate, precum si modelului-cadru recomandat pentru contractele de management, pentru institutiile publice de cultura, dupa cum urmeaza:
    1. 09.07.2015, aducerea la cunostinta publica a: conditiilor de participare la concurs, caietului de obiective, bibliografiei, prezentului regulament, precum si a datelor de depunere a dosarelor de concurs, a proiectelor de management si desfasurarea etapelor concursului;
    2. 03.08.2015, ora 14:30, data limita de depunere a proiectelor de management si a dosarelor de concurs de catre candidati;
    3. 04.08.2015 - 06.08.2015, selectia dosarelor;
    4. 07.08.2015, anuntarea rezultatelor selectiei dosarelor;
    5. 10.08.2015 -20.08.2015, analiza proiectelor de management - prima etapa;
    6. 20.08.2015, aducerea la cunostinta candidatilor a notei obtinute la prima etapa si afisarea acesteia;
    7. 24.08.2015 - 28.08.2015, sustinerea proiectelor de management in cadrul unui interviu - a doua etapa;
    8. 31.08.2015, proba scrisa de departajare, dupa caz;
    9. 01.09.2015, aducerea la cunostinta candidatilor si la cunostinta publica a rezultatului concursului si afisarea acestuia;
    10. 01.09.2015 - 02.09.2015, depunerea contestatiilor, pana la ora 14:30;
    11. 03.09.2015, aducerea la cunostinta publica a rezultatului final al concursului, in situatia in care nu au fost depuse contestatii;
    12. 03.09.2015 - 07.09.2015, solutionarea contestatiilor, dupa caz;
    13. 08.09.2015, aducerea la cunostinta publica a rezultatului final al concursului, dupa solutionarea contestatiilor.

    Dosarele de concurs si proiectelor de management se depun, la sediul Primariei Municipiului Brasov, pana in data de 03.08.2015, ora 14:30 - Biroul Resurse Umane - parter, camera 5.
    Dosarul de concurs trebuie sa contina:
    a) cerere de inscriere la concurs cu precizarea datelor personale de contact: telefon mobil si adresa de e-mail, conform modelului anexat;
    b) copie dupa actul de identitate;
    c) curriculum vitae (model European), conform modelului anexat;
    d) diplome de studii si, dupa caz, documente care atesta efectuarea unor specializari [3];
    e) adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului, de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;
    f) cazierul judiciar - in cazul persoanelor cu cetatenie romana sau acte similare in situatia persoanelor cu alta cetatenie;
    g) o adeverinta care sa ateste vechimea in specialitatea studiilor (ulterior datei de 01.01.2011 vechimea se probeaza cu adeverinta eliberata de angajator), conform modelului anexat;
    h) declaratie pe propria raspundere ca nu i-a incetat contractul individual de munca, raportul de serviciu sau contractul de management pentru motive imputabile in ultimii 4 ani, conform modelului anexat;
    i) declaratie pe propria raspundere, prin care se angajeaza, daca este cazul, sa renunte la postul de conducere detinut, in conditiile in care este declarat castigator in cadrul acestui concurs de management, conform modelului anexat;
    j) Sub sanctiunea eliminarii din concurs, proiectul de management, trebuie intocmit si structurat conform cerintelor din Caietul de obiective, in format scris si in format electronic (CD sau DVD), fara a fi personalizat, fara a avea semnaturi si fara a contine indicii privind identitatea autorului si va fi structurat obligatoriu pe modelul de la punctul VI.

    Candidatii la concursul pentru ocuparea posturilor de manager la institutiile de cultura din subordinea Consiliului Local Brasov, vor elabora proiectele de management in format .doc, MS Word, cu caractere Times New Roman, marime 12, distanta dintre raduri de 1,5. Eventualele fotografii, prezentari in Power Point sau alte prelucrari de imagine vor fi incluse obligatoriu in anexe.

    Copiile actelor din dosarul de concurs se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitate de catre secretariatul comisiei de concurs, sau in copii legalizate. Documentele depuse intr-o limba straina vor fi insotite obligatoriu de traduceri legalizate.

    Regulamentul concursului si caietul de obiective se pot obtine de la sediul Primariei Municipiului Brasov, Biroul de Resurse Umane, parter, camera 5 sau se pot descarca de pe pagina oficiala de internet a Primariei Municipiului Brasov (www.brasovcity.ro).

    Relatii suplimentare se pot obtine de la Primaria Municipiului Brasov, Biroul Resurse Umane, cam. 5 sau telefon 0268/416550, int. 142 si 147 (luni-joi intre orele 8:00-15:00; vineri intre orele 8:00-12:00).

    BIBLIOGRAFIE:
    o Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul institutiilor publice de cultura, cu modificarile si completarile ulterioare;
    o Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare;
    o Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    o Legea Cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice, cu modificarile ulterioare;
    o Ordonanta Guvernului nr. 51/1998 privind imbunatatirea sistemului de finantare a programelor, proiectelor si actiunilor culturale, cu modificarile si completarile ulterioare;
    o Ordonanta Guvernului nr. 119/1999 privind controlul intern si controlul financiar preventiv, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    o Ordonanta Guvernului nr. 21/2007 privind institutiile si companiile de spectacole sau concerte, precum si desfasurarea activitatii de impresariat artistic, actualizata.

    [1] Studii stabilite in conformitate cu prevederile Hotararii Guvernului nr. 580 din 9 iulie 2014 privind aprobarea Nomenclatorului domeniilor si al specializarilor/programelor de studii universitare si a structurii institutiilor de invatamant superior pentru anul universitar 2014-2015, precum si aprobarea titlurilor conferite absolventilor invatamantului universitar de licenta inmatriculati in anul I in anii universitari 2011-2012, 2012-2013 si 2013-2014.
    [2] Conditie aplicabila in cazul castigarii concursului de management.
    [3] in cazul diplomelor de studii sau a documentelor care atesta efectuarea unor specializari in alta tara, trebuie sa fie insotite de dovada recunoasterii acestora in Romania, conform prevederilor legale. La evaluarea dosarului de concurs, nu vor fi luate in considerare diplomele de studii sau documentele care atesta efectuarea unor specializari, cu termenul de valabilitate expirat.

    Candidatii care au depus proiectele de management pana in data de 05.06.2015 vor depune un nou dosar de concurs si un nou proiect de management elaborat in conformitate cu noile cerinte.

    Documente anexate: Opera Brasov nou.zip

    03-08-2015 ora 14:30
      Vezi în pagină separată  

    Concurs pentru ocuparea postului de manager la Teatrul Sica Alexandrescu Brasov Primaria Municipiului Brasov in conformitate cu prevederile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul institutiilor publice de cultura, cu modifcarile si completarile ulterioare, ale Hotararii Guvernului nr. 1301/2009 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a concursului de proiecte de management, Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a evaluarii managementului, Modelului-cadru al caietului de obiective, Modelului-cadru al raportului de activitate, ... (click pentru detalii)

    Documente anexate: Teatrul Sica Alexandrescu Brasov nou.zip

    Brasovcity.ro

    Concursuri: 03-08-2015 ora 14:30

      Vezi în pagină separată  

    Concurs pentru ocuparea postului de manager la Teatrul Sica Alexandrescu Brasov

    Primaria Municipiului Brasov in conformitate cu prevederile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul institutiilor publice de cultura, cu modifcarile si completarile ulterioare, ale Hotararii Guvernului nr. 1301/2009 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a concursului de proiecte de management, Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a evaluarii managementului, Modelului-cadru al caietului de obiective, Modelului-cadru al raportului de activitate, precum si modelului-cadru recomandat pentru contractele de management, pentru institutiile publice de cultura - organizeaza concursul pentru ocuparea postului de manager la Teatrul Sica Alexandrescu Brasov.

    Conditii de participare:
    Candidatul trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
    a) cetatenia romana sau a unuia dintre statele membre ale Uniunii Europene si idomiciliul in Romania;
    b) capacitate deplina de exercitiu;
    c) are studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta [1] in domeniul fundamental - stiinte umaniste sau arte;
    d) vechime in specialitatea studiilor, mentionate la lit. c), de minim 5 ani;
    e) experienta in management minim 3 ani sau pregatire in management;
    f) nu a suferit condamnari penale si civile pentru fapte ce l-ar face incompatibil cu functia pentru care candideaza;
    g) nu detine o functie de conducere la o alta institutie din Romania [2];
    h) cunoaste limba romana, scris si vorbit.

    Concursul se organizeaza conform prevederilor Regulamentului de organizare si desfasurare a concursului, elaborat in temeiul Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul institutiilor publice de cultura, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale Hotararii Guvernului nr. 1301/2009 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a concursului de proiecte de management, Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a evaluarii managementului, Modelului-cadru al caietului de obiective, Modelului-cadru al raportului de activitate, precum si modelului-cadru recomandat pentru contractele de management, pentru institutiile publice de cultura, dupa cum urmeaza:
    1. 09.07.2015, aducerea la cunostinta publica a: conditiilor de participare la concurs, caietului de obiective, bibliografiei, prezentului regulament, precum si a datelor de depunere a dosarelor de concurs, a proiectelor de management si desfasurarea etapelor concursului;
    2. 03.08.2015, ora 14:30, data limita de depunere a proiectelor de management si a dosarelor de concurs de catre candidati;
    3. 04.08.2015 - 06.08.2015, selectia dosarelor;
    4. 07.08.2015, anuntarea rezultatelor selectiei dosarelor;
    5. 10.08.2015 -20.08.2015, analiza proiectelor de management - prima etapa;
    6. 20.08.2015, aducerea la cunostinta candidatilor a notei obtinute la prima etapa si afisarea acesteia;
    7. 24.08.2015 - 28.08.2015, sustinerea proiectelor de management in cadrul unui interviu - a doua etapa;
    8. 31.08.2015, proba scrisa de departajare, dupa caz;
    9. 01.09.2015, aducerea la cunostinta candidatilor si la cunostinta publica a rezultatului concursului si afisarea acestuia;
    10. 01.09.2015 - 02.09.2015, depunerea contestatiilor, pana la ora 14:30;
    11. 03.09.2015, aducerea la cunostinta publica a rezultatului final al concursului, in situatia in care nu au fost depuse contestatii;
    12. 03.09.2015 - 07.09.2015, solutionarea contestatiilor, dupa caz;
    13. 08.09.2015, aducerea la cunostinta publica a rezultatului final al concursului, dupa solutionarea contestatiilor.

    Dosarele de concurs si proiectelor de management se depun, la sediul Primariei Municipiului Brasov, pana in data de 03.08.2015, ora 14:30 - Biroul Resurse Umane - parter, camera 5.
    Dosarul de concurs trebuie sa contina:
    a) cerere de inscriere la concurs cu precizarea datelor personale de contact: telefon mobil si adresa de e-mail, conform modelului anexat;
    b) copie dupa actul de identitate;
    c) curriculum vitae (model European), conform modelului anexat;
    d) diplome de studii si, dupa caz, documente care atesta efectuarea unor specializari [3];
    e) adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului, de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;
    f) cazierul judiciar - in cazul persoanelor cu cetatenie romana sau acte similare in situatia persoanelor cu alta cetatenie;
    g) o adeverinta care sa ateste vechimea in specialitatea studiilor (ulterior datei de 01.01.2011 vechimea se probeaza cu adeverinta eliberata de angajator), conform modelului anexat;
    h) declaratie pe propria raspundere ca nu i-a incetat contractul individual de munca, raportul de serviciu sau contractul de management pentru motive imputabile in ultimii 4 ani, conform modelului anexat;
    i) declaratie pe propria raspundere, prin care se angajeaza, daca este cazul, sa renunte la postul de conducere detinut, in conditiile in care este declarat castigator in cadrul acestui concurs de management, conform modelului anexat;
    j) Sub sanctiunea eliminarii din concurs, proiectul de management, trebuie intocmit si structurat conform cerintelor din Caietul de obiective, in format scris si in format electronic (CD sau DVD), fara a fi personalizat, fara a avea semnaturi si fara a contine indicii privind identitatea autorului si va fi structurat obligatoriu pe modelul de la punctul VI.

    Candidatii la concursul pentru ocuparea posturilor de manager la institutiile de cultura din subordinea Consiliului Local Brasov, vor elabora proiectele de management in format .doc, MS Word, cu caractere Times New Roman, marime 12, distanta dintre raduri de 1,5. Eventualele fotografii, prezentari in Power Point sau alte prelucrari de imagine vor fi incluse obligatoriu in anexe.

    Copiile actelor din dosarul de concurs se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitate de catre secretariatul comisiei de concurs, sau in copii legalizate. Documentele depuse intr-o limba straina vor fi insotite obligatoriu de traduceri legalizate.

    Regulamentul concursului si caietul de obiective se pot obtine de la sediul Primariei Municipiului Brasov, Biroul de Resurse Umane, parter, camera 5 sau se pot descarca de pe pagina oficiala de internet a Primariei Municipiului Brasov (www.brasovcity.ro).

    Relatii suplimentare se pot obtine de la Primaria Municipiului Brasov, Biroul Resurse Umane, cam. 5 sau telefon 0268/416550, int. 142 si 147 (luni-joi intre orele 8:00-15:00; vineri intre orele 8:00-12:00).

    BIBLIOGRAFIE:
    o Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul institutiilor publice de cultura, cu modificarile si completarile ulterioare;
    o Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare;
    o Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    o Legea Cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice, cu modificarile ulterioare;
    o Ordonanta Guvernului nr. 51/1998 privind imbunatatirea sistemului de finantare a programelor, proiectelor si actiunilor culturale, cu modificarile si completarile ulterioare;
    o Ordonanta Guvernului nr. 119/1999 privind controlul intern si controlul financiar preventiv, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    o Ordonanta Guvernului nr. 21/2007 privind institutiile si companiile de spectacole sau concerte, precum si desfasurarea activitatii de impresariat artistic, actualizata.

    [1] Studii stabilite in conformitate cu prevederile Hotararii Guvernului nr. 580 din 9 iulie 2014 privind aprobarea Nomenclatorului domeniilor si al specializarilor/programelor de studii universitare si a structurii institutiilor de invatamant superior pentru anul universitar 2014-2015, precum si aprobarea titlurilor conferite absolventilor invatamantului universitar de licenta inmatriculati in anul I in anii universitari 2011-2012, 2012-2013 si 2013-2014.
    [2] Conditie aplicabila in cazul castigarii concursului de management.
    [3] in cazul diplomelor de studii sau a documentelor care atesta efectuarea unor specializari in alta tara, trebuie sa fie insotite de dovada recunoasterii acestora in Romania, conform prevederilor legale. La evaluarea dosarului de concurs, nu vor fi luate in considerare diplomele de studii sau documentele care atesta efectuarea unor specializari, cu termenul de valabilitate expirat.

    Candidatii care au depus proiectele de management pana in data de 05.06.2015 vor depune un nou dosar de concurs si un nou proiect de management elaborat in conformitate cu noile cerinte.

    Documente anexate: Teatrul Sica Alexandrescu Brasov nou.zip

    03-08-2015 ora 14:30
      Vezi în pagină separată  

    Concurs pentru ocuparea postului de manager la Teatrul pentru copii Arlechino Brasov Primaria Municipiului Brasov in conformitate cu prevederile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul institutiilor publice de cultura, cu modifcarile si completarile ulterioare, ale Hotararii Guvernului nr. 1301/2009 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a concursului de proiecte de management, Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a evaluarii managementului, Modelului-cadru al caietului de obiective, Modelului-cadru al raportului de ... (click pentru detalii)

    Documente anexate: Teatrul Arlechino Brasov nou.zip

    Brasovcity.ro

    Concursuri: 03-08-2015 ora 14:30

      Vezi în pagină separată  

    Concurs pentru ocuparea postului de manager la Teatrul pentru copii Arlechino Brasov

    Primaria Municipiului Brasov in conformitate cu prevederile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul institutiilor publice de cultura, cu modifcarile si completarile ulterioare, ale Hotararii Guvernului nr. 1301/2009 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a concursului de proiecte de management, Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a evaluarii managementului, Modelului-cadru al caietului de obiective, Modelului-cadru al raportului de activitate, precum si modelului-cadru recomandat pentru contractele de management, pentru institutiile publice de cultura - organizeaza concursul pentru ocuparea postului de manager la Teatrul pentru copii Arlechino Brasov.

    Conditii de participare:
    Candidatul trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
    a) cetatenia romana sau a unuia dintre statele membre ale Uniunii Europene si domiciliul in Romania;
    b) capacitate deplina de exercitiu;
    c) are studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta [1] in domeniul fundamental - stiinte umaniste sau arte;
    d) vechime in specialitatea studiilor, mentionate la lit. c), de minim 5 ani;
    e) experienta in management minim 3 ani sau pregatire in management;
    f) nu a suferit condamnari penale si civile pentru fapte ce l-ar face incompatibil cu functia pentru care candideaza;
    g) nu detine o functie de conducere la o alta institutie din Romania [2];
    h) cunoaste limba romana, scris si vorbit.

    Concursul se organizeaza conform prevederilor Regulamentului de organizare si desfasurare a concursului, elaborat in temeiul Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul institutiilor publice de cultura, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale Hotararii Guvernului nr. 1301/2009 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a concursului de proiecte de management, Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a evaluarii managementului, Modelului-cadru al caietului de obiective, Modelului-cadru al raportului de activitate, precum si modelului-cadru recomandat pentru contractele de management, pentru institutiile publice de cultura, dupa cum urmeaza:
    1. 09.07.2015, aducerea la cunostinta publica a: conditiilor de participare la concurs, caietului de obiective, bibliografiei, prezentului regulament, precum si a datelor de depunere a dosarelor de concurs, a proiectelor de management si desfasurarea etapelor concursului;
    2. 03.08.2015, ora 14:30, data limita de depunere a proiectelor de management si a dosarelor de concurs de catre candidati;
    3. 04.08.2015 - 06.08.2015, selectia dosarelor;
    4. 07.08.2015, anuntarea rezultatelor selectiei dosarelor;
    5. 10.08.2015 -20.08.2015, analiza proiectelor de management - prima etapa;
    6. 20.08.2015, aducerea la cunostinta candidatilor a notei obtinute la prima etapa si afisarea acesteia;
    7. 24.08.2015 - 28.08.2015, sustinerea proiectelor de management in cadrul unui interviu - a doua etapa;
    8. 31.08.2015, proba scrisa de departajare, dupa caz;
    9. 01.09.2015, aducerea la cunostinta candidatilor si la cunostinta publica a rezultatului concursului si afisarea acestuia;
    10. 01.09.2015 - 02.09.2015, depunerea contestatiilor, pana la ora 14:30;
    11. 03.09.2015, aducerea la cunostinta publica a rezultatului final al concursului, in situatia in care nu au fost depuse contestatii;
    12. 03.09.2015 - 07.09.2015, solutionarea contestatiilor, dupa caz;
    13. 08.09.2015, aducerea la cunostinta publica a rezultatului final al concursului, dupa solutionarea contestatiilor.

    Dosarele de concurs si proiectelor de management se depun, la sediul Primariei Municipiului Brasov, pana in data de 03.08.2015, ora 14:30 - Biroul Resurse Umane - parter, camera 5.
    Dosarul de concurs trebuie sa contina:
    a) cerere de inscriere la concurs cu precizarea datelor personale de contact: telefon mobil si adresa de e-mail, conform modelului anexat;
    b) copie dupa actul de identitate;
    c) curriculum vitae (model European), conform modelului anexat;
    d) diplome de studii si, dupa caz, documente care atesta efectuarea unor specializari [3];
    e) adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului, de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;
    f) cazierul judiciar - in cazul persoanelor cu cetatenie romana sau acte similare in situatia persoanelor cu alta cetatenie;
    g) o adeverinta care sa ateste vechimea in specialitatea studiilor (ulterior datei de 01.01.2011 vechimea se probeaza cu adeverinta eliberata de angajator), conform modelului anexat;
    h) declaratie pe propria raspundere ca nu i-a incetat contractul individual de munca, raportul de serviciu sau contractul de management pentru motive imputabile in ultimii 4 ani, conform modelului anexat;
    i) declaratie pe propria raspundere, prin care se angajeaza, daca este cazul, sa renunte la postul de conducere detinut, in conditiile in care este declarat castigator in cadrul acestui concurs de management, conform modelului anexat;
    j) Sub sanctiunea eliminarii din concurs, proiectul de management, trebuie intocmit si structurat conform cerintelor din Caietul de obiective, in format scris si in format electronic (CD sau DVD), fara a fi personalizat, fara a avea semnaturi si fara a contine indicii privind identitatea autorului si va fi structurat obligatoriu pe modelul de la punctul VI.

    Candidatii la concursul pentru ocuparea posturilor de manager la institutiile de cultura din subordinea Consiliului Local Brasov, vor elabora proiectele de management in format .doc, MS Word, cu caractere Times New Roman, marime 12, distanta dintre raduri de 1,5. Eventualele fotografii, prezentari in Power Point sau alte prelucrari de imagine vor fi incluse obligatoriu in anexe.

    Copiile actelor din dosarul de concurs se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitate de catre secretariatul comisiei de concurs, sau in copii legalizate. Documentele depuse intr-o limba straina vor fi insotite obligatoriu de traduceri legalizate.

    Regulamentul concursului si caietul de obiective se pot obtine de la sediul Primariei Municipiului Brasov, Biroul de Resurse Umane, parter, camera 5 sau se pot descarca de pe pagina oficiala de internet a Primariei Municipiului Brasov (www.brasovcity.ro).

    Relatii suplimentare se pot obtine de la Primaria Municipiului Brasov, Biroul Resurse Umane, cam. 5 sau telefon 0268/416550, int. 142 si 147 (luni-joi intre orele 8:00-15:00; vineri intre orele 8:00-12:00).

    BIBLIOGRAFIE:
    o Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul institutiilor publice de cultura, cu modificarile si completarile ulterioare;
    o Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare;
    o Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    o Legea Cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice, cu modificarile ulterioare;
    o Ordonanta Guvernului nr. 51/1998 privind imbunatatirea sistemului de finantare a programelor, proiectelor si actiunilor culturale, cu modificarile si completarile ulterioare;
    o Ordonanta Guvernului nr. 119/1999 privind controlul intern si controlul financiar preventiv, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    o Ordonanta Guvernului nr. 21/2007 privind institutiile si companiile de spectacole sau concerte, precum si desfasurarea activitatii de impresariat artistic, actualizata.

    [1] Studii stabilite in conformitate cu prevederile Hotararii Guvernului nr. 580 din 9 iulie 2014 privind aprobarea Nomenclatorului domeniilor si al specializarilor/programelor de studii universitare si a structurii institutiilor de invatamant superior pentru anul universitar 2014-2015, precum si aprobarea titlurilor conferite absolventilor invatamantului universitar de licenta inmatriculati in anul I in anii universitari 2011-2012, 2012-2013 si 2013-2014.
    [2] Conditie aplicabila in cazul castigarii concursului de management.
    [3] in cazul diplomelor de studii sau a documentelor care atesta efectuarea unor specializari in alta tara, trebuie sa fie insotite de dovada recunoasterii acestora in Romania, conform prevederilor legale. La evaluarea dosarului de concurs, nu vor fi luate in considerare diplomele de studii sau documentele care atesta efectuarea unor specializari, cu termenul de valabilitate expirat.

    Candidatii care au depus proiectele de management pana in data de 05.06.2015 vor depune un nou dosar de concurs si un nou proiect de management elaborat in conformitate cu noile cerinte.

    Documente anexate: Teatrul Arlechino Brasov nou.zip

    • 42
    • 43
    • 44
    • 45
    • 46
    • 47
    • 48

    Brasovcity.ro

    Copyright © 2002 - 2024 - PRIMĂRIA MUNICIPIULUI BRAȘOV, toate drepturile rezervate.
    Imaginile și articolele video din prezentul site sunt supuse legilor dreptului de autor.
    Orice reproducere este interzisă fără acordul proprietarului acestora.
    Reglementări privind prelucarea și protecția datelor cu caracter personal
    Informare privind protectia avertizorilor în interes public
    Ultima actualizare: 04-06-2025

    • abc.brasovcity.ro
    • buget2025.brasovcity.ro
    • covid19.brasovcity.ro
    • cultura.brasovcity.ro
    • educatie.brasovcity.ro
    • evenimente.brasovcity.ro
    • invatamantdual.brasovcity.ro
    • starepartii.brasovcity.ro
    • ua.brasovcity.ro
    • www.primariabrasovenilor.ro
    • finantare.primariabrasovenilor.ro
    • Portal servicii electronice
    • www.spclepbv.ro

    Solicitări frecvente   |   Chestionar satisfacție   |   Contact   |   My Brașov City Android | IOS

    Contact

    Local: (0268) 405000

    • Adresa: Bdul. Eroilor nr.8, Brasov, ROMANIA
    • Email: contact@brasovcity.ro

    Folosește Google translator: