Departamente - Primăria Municipiului Brașov
Primăria Municipiului Brașov
Departamente - Primăria Municipiului Brașov
Departamente - Primăria Municipiului Brașov
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI BRAȘOV / Centrul de Informații pentru Cetățeni
ANDREEA ANAMARIA COFARU Adresa: B-dul. Eroilor nr. 8, parter, cam. 1 Telefon: +40 268 405000 Fax: +40 268 472627 Email: cicbv@brasovcity.ro
DESCRIEREA ACTIVITĂȚII:
Serviciul Centrul de Informații pentru Cetățeni este structura din cadrul Primăriei Municipiului Brașov care asigură relația directă cu beneficiarii activității desfășurate de autoritatea publică locală. Activitatea serviciului este organizată pe domenii de activitate și se concentrează pe furnizarea de informații și gestionarea eficientă a documentelor.
ACTIVITATEA DE INFORMARE ȘI RELAȚII CU PUBLICUL
Asigură comunicarea directă dintre cetățeni și Primărie.
Oferă informații privind serviciile și activitățile Primăriei Municipiul Brașov.
Îndrumă cetățenii către serviciile publice din subordinea Consiliului Local Brașov și societățile/regiile cu acționar/asociat Municipiul Brașov.
Explică procedurile administrative și documentele necesare pentru diferite solicitări.
Oferă asistență pentru completarea formularelor tipizate și în pregătirea dosarelor necesare.
Actualizează materiale informative (formularele tip, anunțuri, etc.)
ACTIVITATEA DE REGISTRATURĂ – MANAGEMENTUL DOCUMENTELOR
Asigură primirea, înregistrarea și distribuirea documentelor de la cetățeni, instituții, agenți procedurali și agenți economici, adresate primăriei, în mod direct, prin servicii poștale, curieri, fax sau poștă electronică.
Asigură organizarea și desfășurarea activității de înregistrare a documentelor adresate Primăriei Municipiului Braşov, în aplicația informatică INFOCET – modul registratură, şi distribuirea acestora către structurile de specialitate ale instituției.
Asigură înregistrarea audiențelor pentru primar, viceprimari, administrator public și funcționarii cu atribuții de conducere .
ACTIVITATEA DE ELIBERARE A DOCUMENTELOR
Asigură eliberarea documentelor emise de structurile de specialitate din cadrul Primăriei Municipiului Brașov, în mod direct, titularilor.
Asigură activitatea de ștampilare a documentelor emise de structurile de specialitate din cadrul Primăriei Municipiului Brașov și expedierea acestora prin serviciile poștale.
Asigură relația de predare-primire a documentelor între Primărie și factori poștali, curieri, agenți procedurali, etc..
Aceste activități se desfășoară într-un spațiu delimitat de activitatea de front-office pentru a se asigura protecția datelor cu caracter personal.
ACTIVITATEA DE COMUNICARE A ACTELOR DE PROCEDURĂ DE LA INSTANȚELE DE JUDECATĂ
Asigură îndeplinirea obligațiilor privind comunicarea citațiilor și a altor acte de procedură în baza Legii nr.134/2010 și Legii nr.135/2010, privind Codul de Procedură Civilă și Codul de Procedură Penală.
Citațiile și actele de procedură. Acestea se înregistrează în baza de date a instituției, se păstrează pentru o perioadă de 9 zile, timp în care pot fi ridicate de către titular. În cazul neprezentării titularului, actele de procedură se returnează instanțelor de judecată, după completarea corespunzătoare a procesului verbal de înmânare.
PUNCT UNIC PENTRU EMITEREA DOCUMENTELOR PE LOC ȘI REDUCEREA TIMPULUI DE AȘTEPTARE:
1. permise de liberă trecere (LT) cu valabilitate zilnică;
2. îregistrare și radiere din circulație a vehiculelor pentru care, potrivit legii, nu există obligativitatea înmatriculării.
3. carduri-legitimație de parcare pentru persoane cu handicap;
4. acorduri de ocupare a domeniului public cu schele/materiale de construcții/utilaje/autovehicule;
5. adeverințe privind nedeținerea de terenuri agricole (pentru cazuri sociale);
6. adeverințe privind denumirea corectă a arterei;
ASIGURAREA COMUNICĂRII ȘI COOPERARII CU INSTITUȚIILE PUBLICE
Colaborează cu toate serviciile publice din subordinea Consiliului Local Brașov, societăți/regii cu acționar/asociat Municipiul Brașov în vederea actualizării informațiilor necesare structurii de asistență.
Asigură schimbul de documente și informatii între Primăria Municipiului Brașov și serviciile publice din subordinea Consiliului Local Brașov, societăți/regii cu acționar/asociat Municipiul Brașov.
Monitorizarea gradului de satisfacție al cetățenilor
Colectează feedback prin chestionare, discuții libere cu cetățenii și analiza tipurilor de solicitări.
Propune măsuri de îmbunătățire a serviciilor publice.
ALTE INFORMAȚII:
INFORMAȚII GENERALE: PROGRAM CU PUBLICUL LA SERVICIUL CENTRUL DE INFORMAȚII PENTRU CETĂȚENI
PRELUĂRI DOCUMENTE:
LUNI-JOI: 08:00-14:00
VINERI: 08:00-13:00
ELIBERĂRI DOCUMENTE:
LUNI-JOI: 08:00-16:00
VINERI: 08:00-13.00
COORDONATE DE CONTACT
Local: (0268) 405.000
Internațional: +40 268 405.000
Fax: +40 268 472.627
Adresa: B-dul Eroilor nr. 8, C.P. 500007, Brașov, România
E-mail: contact@brasovcity.ro
Site: www.brasovcity.ro