Licitaţii publice de vânzare / închiriere
Primăria Municipiului Brașov
Licitaţii publice de vânzare / închiriere
Licitaţii publice de vânzare / închiriere: 20-01-2025 ora 11:00
Vezi în pagină separată
Termen limită pentru depunerea solicitărilor de clarificare: 10.01.2025 ora 15:00
Termenul limită de depunere a ofertelor: 20.01.2025 ora 11:00
LICITAȚIE PUBLICĂ DE ÎNCHIRIERE
1. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: se scoate la licitație spațiul, în suprafață de 43 mp, cu destinația de servicii complementare (spațiu destinat servirii băuturilor) din cadrul imobilului Centrul de Agrement și Divertisment Poiana Brașov, situat în Poiana Brașov, str. Valea Dragă nr. 2A, aparținând domeniului privat al Municipiului Brașov și administrat de către Serviciului Public Local Salvamont, Agrement și Parking. Închirierea se face conform H.C.L. nr. 205/25.04.2024, republicat prin H.C.L. nr. 395/28.06.2024 și prevederilor Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 57/03.07.2019 privind Codul administrativ.
2. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Serviciul Public Local Salvamont, Agrement și Parking, str. Poiana Doamnei NR.20B, Brașov, județul Brașov, telefon 0368103194, fax 0368103194, email: office@salvamontbrasov.ro.
3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: documentația de atribuire se obține la cerere în format electronic de la compartiment resurse umane, juridic, achiziții publice, adresa de e-mail: office@salvamontbrasov.ro.
3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: compartiment resurse umane, juridic, achiziții publice, telefon 0368/103.194, adresa de e-mail: office@salvamontbrasov.ro.
3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: gratuit.
3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificărilor: 10/01/2025, ora 15:00.
4. Informații privind ofertele:
4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 20/01/2025, ora 11:00.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Poiana Brașov, str. Poiana Doamnei nr. 20B, județul Brașov.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: 1 exemplar, într-un plic sigilat format A4.
5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 20/01/2025, ora 12:00, la Centrul de Agrement și Divertisment Poiana Brașov, str. Valea Dragă nr.2A, Poiana Brașov, județul Brașov.
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Brașov, localitatea Brașov, str. Bd. 15 Noiembrie nr.45, județul Brașov, telefon 0268/419.615, e-mail: trbrasov@just.ro, cod poștal: 500097.
DOCUMENTE ANEXATE
Licitaţii publice de vânzare / închiriere: 15-01-2025 ora 11:00
Vezi în pagină separată
Termen limită pentru depunerea solicitărilor de clarificare: 30.12.2024 ora 12:00
Termenul limită de depunere a ofertelor: 15.01.2025 ora 11:00
ANUNȚ DE LICITAȚIE PUBLICĂ
În vederea ducerii la îndeplinire a prevederilor Hotărârii Consiliului Local Brașov nr. 417/2024, Municipiul Brașov, cu sediul în Municipiul Brașov, Bulevarrdul Eroilor nr. 8, județul Brașov, cod fiscal: 4384206, www.brașovcity.ro, telefon: +040752103067 și +40268416550, persoană contact – Stoian Raluca, organizează licitație publică privind concesionarea lotului format din Cabinetele nr. 5 și nr. 6, în suprafață totală de 55,69 mp, situate în Municipiul Brașov, Strada Cometei nr. 1, identificate prin:
- CF nt. 134393-C1-U5 Brașov, nr. cad. 134393-C1-U5, reprezentând „Laborator”, în suprafață utilă de 10,23 mp, cu cota de 2,28 din părțile comune: terenul construit și neconstruit cu nr. cad. 134393 de 970 mp, fundațiile zidurile, branșamentele la rețelele edilitare, acoperișul tip terasă, holurile, 2 depozite, boxa (TE), anexa; grupurile sanitare, boxa, casa scării, sp.administrativ, vestiar tehniceni, turnare, scara serviciu + scara;
- CF nr. 134393-C1-U15 Brașov, nr. cad, 134393-C1-U15 reprezentând „Cabinet Medical Stomatologic”, în suprafață utilă de 17,31 mp, cu cota de 3,85 din părțile comune: terenul construit și neconstruit cu nr. cad. 134393 de 970 mp, fundațiile zidurile, branșamentele la rețelele edilitare, acoperișul tip terasă, holurile, 2 depozite, boxa (TE), anexa; grupurile sanitare, boxa, casa scării, sp.administrativ, vestiar tehniceni, turnare, scara serviciu + scara.
Prețul de pornire al licitației publice, conform Raportului de evaluare întocmit de Societatea DANINA STAR SRL, aprobat prin HCL nr. 410 din 28.06.2024, este de 1007,27 euro/an/lot format din Cabinetele nr. 5 și nr. 6 în suprafață totală de 55,69 mp.
Documentația de atribuire care conține: Caietul de sarcini, Fișa de date a procedurii, Contractul de concesiune, Formulare, pe suport de hârtie se poate achiziționa de la Centrul de Informații pentru Cetățeni, masa nr. 4 sau nr. 5, din cadrul Primăriei Municipiului Brașov, contra sumei de 20 lei, de luni până joi între orele 8:00 – 16:00 și vineri între orele 8:00 – 13:00, prețul acestuia urmând să se achite la casieria Primăriei Municipiului Brașov din incinta Primăriei Brașov, B-dul Eroilor nr. 8.
Documentația de atribuire se poate obține și gratuit în format electronic de pe site-ul Primăriei Brașov: www.brasovcity.ro, din Secțiunea „Licitații publice de vânzare/închiriere.”
Informații suplimentare se pot obține de la Serviciul Administrare Patrimoniu și Urbanism Comercial, camera 119, din cadrul Primăriei Municipiului Brașov, telefon 0268/416550, interior 375, persoana de contact Raluca Stoian.
Data limită până la care se pot solicita clarificări este 30 decembrie 2024 ora 12:00
Municipiul Brașov va răspunde la clarificările solicitate în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data înregistrării solicitărilor.
Data limită pentru depunerea ofertelor este 15.01.2025, ora 11:00.
Ofertantul are obligația de a elabora oferta în conformitate cu prevederile Documentației de atribuire.
Ofertele se redactează în limba română.
Oferta are caracter obligatoriu, din punct de vedere al conținutului, pe toată perioada sa de valabilitate, respectiv 90 de zile de la data înregistrării ei.
Fiecare participant poate depune numai o singură ofertă. Riscurile legate de transmiterea ofertei, inclusiv forța majoră, cad în sarcina persoanei interesate.
Oferta depusă la o altă adresă a Primăriei Brașov decât cea stabilită sau după expirarea datei limită pentru depunere se returnează nedeschisă
Ofertele se depun și se înregistrază la sediul Primăriei Municipiului Brașov, din Brașov, B-dul Eroilor nr. 8, județul Brașov, la Centrul Informații Cetățeni – Primăria Brașov, în ordinea primirii lor, precizându-se data și ora, într-un singur exemplar semnat de ofertant, în două plicuri sigilate, unul exterior și unul interior.
Pe plicul exterior se va indica: Numele și adresa autorității contractante: „Primăria Municipiului Brașov, B-dul Eroilor nr. 8, Brașov, Județul Brașov”, precum și obiectul licitației pentru care este depusă oferta, respectiv: „Licitație publică de concesionare a lotului format din Cabinetele nr. 5 și nr. 6, în suprafață totală de 55,69 mp, situate în Municipiul Brașov, Str. Cometei nr. 1.” .
Acesta va trebui să conțină:
-Formularele F1 și F2 din documentația de atribuire, semnate de ofertant, fără îngroșări, ștersături sau modificări;
-Acte doveditoare privind calitățile și capacitățile ofertantului, respectiv: actele menționate la punctul III.2.1.a din Fișa de date, parte integrantă din documentația de atribuire.
- Acte doveditoare privind intrarea în posesia caietului de sarcini, respectiv. copia chitanței cu care s-a achiziționat Caietul de sarcini sau prima pagină a Caietului de sarcini, descărcat de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov;
- Dovada achitării garanției de participare la licitație;
- Formularele 3-5 din documentația de atribuire;
Ofertantul trebuie să constituie garanția pentru participare, în sumă de 5.000 lei.
Ofertantul trebuie să precizeze pe documentul doveditor al plății garanției de participare obiectul licitației, respectiv: „Licitația publică de concesionare a lotului format din Cabinetele nr. 5 și nr. 6, situate în Municipiul Brașov, Str. Cometei nr. 1.” .
Garanția pentru participare poate fi constituită prin ordin de plată în contul organizatorului licitației, respectiv contul: RO06.TREZ.1315.006X.X00.0170 deschis la Trezorerie Brașov, cod fiscal 4384206.
Ofertele care nu sunt însoțite de dovada constituirii garanției pentru participare vor fi respinse.
Organizatorul procedurii are dreptul de a vira garanția pentru participare în bugetul propriu, ofertantul pierzând suma constituită, atunci când acesta din urmă se află în oricare dintre următoarele situații:
a) își retrage oferta în perioada de valabilitate a acesteia;
b) oferta sa fiind stabilită câștigătoare, refuză să semneze contractul de închiriere în perioada de valabilitate a ofertei;
c) înainte de semnarea contractului de închiriere nu achită garanția de bună plată, care reprezintă contravaloarea unei redevențe anuale.
Garanția pentru participare constituită de ofertantul a cărui ofertă a fost stabilită ca fiind câștigătoare se restituie de către organizatorul licitației în cel mult 5 zile lucrătoare de la data la care ofertantul a făcut dovada constituirii garanției de bună plată al cărui nivel este de 1 (una) redevență adjudecată.
Garanția pentru participare, constituită de ofertanți ale căror oferte nu au fost stabilite ca fiind câștigătoare, se returnează de către organizatorul procedurii în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la data expirării termenului pentru depunerea eventualelor contestații (5 zile de la data transmiterii adresei Primăriei Municipiului Brașov, privind rezultatul licitației).
Pe plicul interior, care conține oferta propriu zisă, se înscriu numele sau denumirea ofertantului, precum și domiciliul sau sediul social al acestuia, după caz.
Acesta conține Formularul 6, din documentația de atribuire.
Ședința publică de deschidere a ofertelor se va desfășura la sediul Primăriei Municipiului Brașov, din Brașov, B-dul Eroilor nr. 8, Județul Brașov, în data de 15 ianuarie 2025, ora 12:00.
În cazul în care, în urma publicării anunțului de licitație nu au fost depuse cel puțin două oferte valabile, U.A.T. – Municipiul Brașov este obligat să anuleze procedura și să organizeze o nouă licitație.
Adjudecarea licitației se va face în favoarea ofertei cu cel mai mare nivel al redevenței, exprimat în euro (fără TVA)/lună/lot cabinete medicale nr. 5 și nr. 6.
Clasamentul ofertelor se stabilește prin ordonarea crescătoare a ofertelor respective, oferta câștigătoare fiind cea de pe primul loc, respectiv cea cu nivelul cel mai mare al redevenței.
În cazul în care două sau mai multe oferte sunt situate pe primul loc, autoritatea contractantă va solicita ofertanților o nouă propunere financiară, iar contractul va fi atribuit ofertantului a cărui nouă propunere financiară are prețul cel mai mare.
Soluționarea litigiilor este de competența Tribunalului Brașov, iar termenul de contestație este de 10 zile de la data primirii adresei Primăriei Municipiului Brașov, privind rezultatul licitației.
Anunțul de licitație a fost transmis către instituțiile abilitate, în vederea publicării, după cum urmează
- Monitorul Oficial – Partea a VI-a 10.12.2024;
- Transilvania Expres:12.12.2024;
- Jurnalul Național:12.12.2024;
DOCUMENTE ANEXATE
Licitaţii publice de vânzare / închiriere: 09-09-2024 ora 12:00
Vezi în pagină separată
Termen limită pentru depunerea solicitărilor de clarificare: 26.08.2024 ora 12:00
Termenul limită de depunere a ofertelor: 09.09.2024 ora 11:00
ANUNȚ DE LICITAȚIE PUBLICĂ DE INCHIRIERE
În vederea ducerii la îndeplinire a prevederilor HCL nr. 415/28.06.2024, Municipiul Braşov, cu sediul în B-dul Eroilor nr. 8 din Municipiul Brașov, județul Brașov, Cod fiscal: 4384206, www.brasovcity.ro, telefon: +040752103067 și +40268416550, persoană contact - Protopopescu Maria-Magdalena, organizează licitaţia publică privind închirierea unui lot compus din imobile situate în Municipiul Brașov, pe fosta platformă industrială” Rulmentul”, între str. 13 Decembrie și str. Henri Coandă fn, identificate prin:
-CF 112996 Brașov nr. top (9060/2/4, 9103/4/a/3, 9103/4/a/4, 9103/4/a/5)/2/1/187, reprezentând: depozit deschis laminate – depozit laminate deservit de pod rulant – suprafață construită 192 mp și teren în suprafață de 5.213 mp,
-CF 112448 Brașov cad.112448, reprezentând: teren în suprafață de 5.289 mp,
-CF 113658 Brașov nr. top (9060/2/4, 9103/4/a/3, 9103/4/a/4, 9103/4/a/5)/2/1/185, reprezentând: anexă depozit laminate – suprafață construită 141 mp și teren în suprafață de 141 mp,
-CF 113686 Brașov nr. top (9060/2/4, 9103/4/a/3, 9103/4/a/4, 9103/4/a/5)/2/1/188 Brașov, reprezentând: anexă tehnico- socială – suprafață construită desfășurată de 668 mp și teren în suprafață de 1.767 mp.
Preţul de pornire al licitaţiei publice, conform HCL nr. 415/2024, este de 5753 euro ( fără TVA) / lună/lot de imobile.
Valoarea minimă a chiriei estimate fără TVA este de 276.144 euro/lot de imobile pentru o perioadă de 4 ani respectiv, pentru chiria minimă de 5.753 euro( fără TVA) /lună/lot de imobile.
Documentaţia de atribuire ce conține: Caietul de sarcini, Contractul de închiriere și Fișe de date ale procedurii, pe suport de hârtie se poate achiziţiona de la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, masa nr.4 sau nr. 5, din cadrul Primăriei Municipiului Braşov, contra sumei de 28 lei, de luni până joi între orele 8:00-16:00 şi vineri între orele 8:00 – 13:00, prețul acesteia urmând a se achita la casieria ¬¬¬¬ ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬Direcției Fiscale Brașov din incinta Primăriei Brașov, B-dul Eroilor nr. 8.
Documentația de atribuire se poate obține și gratuit în format electronic de pe site- ul Primăria Municipiului Brașov , www.brasovcity.ro, din Secțiunea ”Licitații publice de vânzare/închiriere. ”
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Administrare Patrimoniu şi Urbanism Comercial, camera 119, din cadrul Primăriei Municipiului Braşov, telefon 0268/416550, interior 373, persoană contact: Protopopescu Maria - Magdalena .
Data limită până la care se pot solicita clarificări este 26.08.2024, ora 12:00.
Municipiul Brașov va răspunde la clarificările solicitate în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data înregistrării solicitărilor.
Data limită pentru depunerea ofertelor este 09.09.2024, ora 11:00.
Ofertantul are obligaţia de a elabora oferta în conformitate cu prevederile Documentaţiei de atribuire.
Ofertele se redactează în limba română.
Oferta are caracter obligatoriu , din punct de vedere al conținutului, pe toată perioada sa de valabilitate respectiv, 90 de zile de la data înregistrării ei.
Fiecare participant poate depune doar o singură ofertă. Riscurile legate de transmiterea ofertei, inclusiv forța majoră, cad în sarcina persoanei interesate.
Oferta depusă la o altă adresă a Primăriei Municipiului Brașov decât cea stabilită sau după expirarea datei limită pentru depunere se returnează nedeschisă.
Ofertele se depun și se înregistrează la sediul Primăriei Municipiului Brașov din Brașov, B-dul Eroilor nr. 8, județul Brașov, la Centrul Informații Cetățeni - Primăria Brașov, în ordinea primirii lor, precizându-se data şi ora, într-un sigur exemplar semnat de ofertant, în două plicuri sigilate , unul exterior și unul interior.
Pe plicul exterior se va indica: Numele și adresa autorității contractante: ”Primăria Municipiului Brașov, B-dul Eroilor nr. 8, Brașov, județul Brașov precum și obiectul licitatiei pentru care este depusă oferta, respectiv: ” Licitație de închiriere un lot compus din imobile situate în Municipiul Brașov, pe fosta platformă industrială ” Rulmentul” , între str. 13 Decembrie și str. Henri Coandă. ”
Acesta va trebui să conțină:
- Formularele F1 și F2 din documentația de atribuire, semnate de ofertant, fără îngroșări, ștersături sau modificări;
- Acte doveditoare privind calitățile și capacitățile ofertantului, respectiv: actele menționate la punctul III.2.1.a din Fișa de date, parte integrantă din documentația de atribuire.
-Acte doveditoare privind intrarea în posesia caietului de sarcini, respectiv: copie de pe chitanța cu care s-a achiziționat caietul de sarcini sau prima pagina a caietului de sarcini descărcat de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov;
- dovada achitării garanției de participare la licitație;
- Formularele 3-5 din documentația de atribuire.
Ofertantul trebuie să constituie garanţia pentru participare în sumă de 28.765 lei. Ofertantul va trebui să precizeze pe documentul doveditor al plății garanţiei de participare obiectul licitației , respectiv: ” Licitație de închiriere un lot compus din imobile situate în Municipiul Brașov, pe fosta platformă industrială ” Rulmentul” , între str. 13 Decembrie și str. Henri Coandă. ”
Garanţia pentru participare poate fi constituită prin ordin de plată în contul organizatorului licitaţiei, respectiv contul RO06.TREZ.1315.006X.X00.0170 deschis la Trezoreria Brașov, cod fiscal 4384206.
Ofertele care nu sunt însoţite de dovada constituirii garanţiei pentru participare vor fi respinse.
Organizatorul procedurii are dreptul de a vira garanţia pentru participare în bugetul propriu, ofertantul pierzând suma constituită, atunci când acesta din urma se află în oricare dintre următoarele situaţii:
a) - îşi retrage oferta în perioada de valabilitate a acesteia;
b) - oferta sa fiind stabilită câştigătoare, refuză să semneze contractul de închiriere în perioada de valabilitate a ofertei;
c) - înainte de semnarea contractului de închiriere nu achită garanţia de bună plată ce reprezintă contravaloarea a două chirii lunare.
Garanţia pentru participare constituită de ofertantul a cărui ofertă a fost stabilită ca fiind câştigătoare se restituie de către organizatorul licitaţiei în cel mult 5 zile lucrătoare de la data la care ofertantul a făcut dovada constituirii garanţiei de bună plată al cărui nivel este de 3 (trei) chirii adjudecate.
Garanţia pentru participare, constituită de ofertanţii ale căror oferte nu au fost stabilite ca fiind câştigătoare, se returnează de către organizatorul procedurii în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la data expirării termenului pentru depunerea eventualelor contestaţii (5 zile de la data transmiterii adresei Primăriei Municipiului Brașov, privind rezultatul licitației
Pe plicul interior, care conține oferta propriu zisă, se înscriu numele sau denumirea ofertantului, precum și domiciliul sau sediul social al acestuia, după caz.
Acesta conține Formularul 6, din documetația de atribuire.
Ședința publică de deschidere a ofertelor se va desfășura la sediul Primăriei Municipiului Brașov din Brașov, B-dul Eroilor nr. 8, județul Brașov, în data de 09.09.2024, ora 12:00.
În cazul în care în urma publicării anunţului de licitaţie nu au fost depuse cel puţin două oferte valabile, U.A.T – Municipiul Brașov este obligat să anuleze procedura şi să organizeze o nouă licitaţie.
În cazul în care devine necesară prelungirea termenului de depunere a ofertei ca urmare a unor modificări faţă de informaţiile deja publicate şi incluse în documentaţia de atribuire sau ca urmare a apariţiei unor motive obiective şi justificate, U.A.T – Municipiul Brașov are dreptul de a prelungi termenul de depunere a ofertei.
Adjudecarea licitaţiei se va face în favoarea ofertei cu cel mai mare nivel al chiriei, exprimat în euro ( fără TVA) /lună/ lot imobile.
Clasamentul ofertelor se stabilește prin ordonarea crescătoare a ofertelor respective, oferta cîștigătoare fiind cea de pe primul loc, respectiv cea cu nivelul cel mai mare al chiriei.
În cazul în care se clasează pe primul loc minim două oferte, cu un nivel egal al chiriei din care, unul dintre ofertanți este locatarul care a deținut în chirie lotul de imobile supus licitației publice în baza contractului de închiriere nr. 80918/2018, modificat prin actul adițional nr. 1/2022, acesta din urmă are un drept de preferință, conform prevederilor cuprinse la art. 1828 alin.(1) din Codul Civil.
În cazul în care două sau mai multe oferte sunt situate pe primul loc, autoritatea constractantă va solicita ofertanților o nouă propunere financiară, iar contractul va fi atribuit ofertantului a cărui nouă propunere financiară are prețul cel mai mare.
Soluționarea litigiilor este de competența Tribunalului Brașov iar termenul de contestație este de 10 zile de la data primirii adresei Primăriei Municipiului Brașov, privind rezultatul licitației.
Anunțul de licitație a fost transmis către instituțiile abilitate, în vederea publicării.
DOCUMENTE ANEXATE
Licitaţii publice de vânzare / închiriere: 12-06-2024 ora 11:00
Vezi în pagină separată
Termen limită pentru depunerea solicitărilor de clarificare: 04.06.2024 ora 15:00
Termenul limită de depunere a ofertelor: 12.06.2024 ora 11:00
LICITAȚIE PUBLICĂ DE ÎNCHIRIERE
Termen limită pentru depunerea solicitărilor de clarificare: 04.06.2024 ora 15:00
Termenul limită de depunere a ofertelor: 12.06.2024 ora 11:00
Denumire: SERVICIUL PUBLIC LOCAL SALVAMONT, AGREMENT ȘI PARCHING
Adresa: Brașov, Poiana Brașov, Str. Poiana Doamnei nr.20B
Cod fiscal 35800774
Persoană de contact: Murariu Andreea
Telefon: 0368/103194; Mobil: 0724.059952
Adresă e-mail: office@salvamontbrasov.ro
Adresa web: www.brasovcity.ro
Serviciul Public Local Salvamont, Agrement și Parking, în calitate de administrator al imobilului Centrul de Agrement și Divertisment Poiana Brașov, scoate la licitație spațiul, în suprafață de 43 mp, cu destinația de servicii complementare (spațiu destinat servirii băuturilor), situat în Poiana Brașov, str. Valea Dragă nr. 2A, județul Brașov.
Închirierea se face conform H.C.L. nr. 205/25.04.2024 și prevederilor Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 57/03.07.2019 privind Codul administrativ.
Solicitare detalii și documentația de atribuire: email office@salvamontbrasov.ro sau telefon 0368/103.194.
Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 04.06.2024, ora 15:00.
Data-limită de depunere a ofertelor: 12.06.2024, ora 11:00, la sediul instituției.
Data la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 12.06.2024, ora 12:00, la Centrul de Agrement și Divertisment Poiana Brașov, Poiana Brașov, Str. Valea Dragă nr. 2A, județul Brașov.
Se recomandă vizitarea amplasamentului. (Persoană de contact – D-ra. Andreea Murariu, nr. telefon 0724.059952).
Documentația de atribuire se obține la cerere în format electronic de la Compartiment Resurse Umane, Juridic, Achiziții Publice, adresa de email office@salvamontbrasov.ro, telefon 0368/103.194. Obținerea unui exemplar al documentației de atribuire nu implică costuri.
Instanța competentă în soluționarea litigiilor apărute: Tribunalul Brașov, loc. Brașov, str. B-dul 15 Noiembrie nr.45, jud. Brașov, telefon 0268/419.615, email trbrasov@just.ro, cod poștal: 500097.
DOCUMENTE ANEXATE
Licitaţii publice de vânzare / închiriere: 20-01-2024 ora 12:00
Vezi în pagină separată
Termen limită pentru depunerea solicitărilor de clarificare: 08.01.2024 ora 13:00
Termenul limită de depunere a ofertelor: 15.01.2024 ora 12:00
,,Închiriere spațiu/spații pentru relocarea temporară a activității școlare (învățământ primar, gimnazial sau liceal), pentru școlile din Municipiul Brașov al căror sediu urmează să fie reabilitat”, cu următoarea modificare:
În vederea ducerii la îndeplinire a HCL 720/06.09.2022, Municipiul Braşov, reprezentat legal prin Primar, Allen Coliban, cu sediul în Braşov, B-dul Eroilor nr. 8, CIF 4384206, organizează procedura privind ,,Închiriere spațiu/spații pentru relocarea temporară a activității școlare (învățământ primar, gimnazial sau liceal), pentru școlile din Municipiul Brașov al căror sediu urmează să fie reabilitat”.
Se modifică informațiile din anunțul publicat pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov - www.brasovcity.ro, la secțiunea Licitații publice de vânzare/închiriere, în data de 03.11.2023, după cum urmează:
Termenul limită de depunere a ofertelor (într-un exemplar) la Centrul de Informare pentru Cetăţeni, masa nr.4 sau 5, din cadrul Primăriei Municipiului Braşov, Bd. Eroilor nr. 8, se prelungește până la data de 15.01.2024, ora 12:00.
Persoanele interesate au dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire până în data de 8.01.2024, ora 13:00.
Termenul limită de transmitere a răspunsurilor la clarificările solicitate de ofertanți de către autoritatea contractantă este: 10.01.2024, ora 14:00.
Ședința de deschidere a ofertelor va avea loc în data de 18.01.2024, ora 10:00, la sediul Primăriei Municipiului Brașov din Brașov, B-dul Eroilor nr. 8.
Calendarul procedurii se modifică în mod corespunzător.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Administrare Patrimoniu şi Urbanism Comercial, din cadrul Primăriei Municipiului Braşov, telefon 0268/416550, interior 199, 0752103067, adresă e-mail patrimbv@brasovcity.ro.
DOCUMENTE ANEXATE
Licitaţii publice de vânzare / închiriere: 03-01-2024 ora 12:00
Vezi în pagină separată
Termen limită pentru depunerea solicitărilor de clarificare: 20.11.2023 ora 13:00
Termenul limită de depunere a ofertelor: 03.01.2024 ora 12:00
,,Închiriere spațiu/spații pentru relocarea temporară a activității școlare (învățământ primar, gimnazial sau liceal), pentru școlile din Municipiul Brașov al căror sediu urmează să fie reabilitat”, cu următoarea modificare:
În vederea ducerii la îndeplinire a HCL 720/06.09.2022, Municipiul Braşov, reprezentat legal prin Primar, Allen Coliban, cu sediul în Braşov, B-dul Eroilor nr. 8, CIF 4384206, organizează procedura privind ,,Închiriere spațiu/spații pentru relocarea temporară a activității școlare (învățământ primar, gimnazial sau liceal), pentru școlile din Municipiul Brașov al căror sediu urmează să fie reabilitat”.
Se modifică informațiile din anunțul publicat pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov - www.brasovcity.ro, la secțiunea Licitații publice de vânzare/închiriere., în data de 05.09.2023, după cum urmează:
Termenul limită de depunere a ofertelor (într-un exemplar) la Centrul de Informare pentru Cetăţeni, masa nr.4 sau 5, din cadrul Primăriei Municipiului Braşov, Bd. Eroilor nr. 8, se prelungește cu 60 zile calendaristice, până la data de 03.01.2024, ora 12:00.
Persoanele interesate au dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire până în data de 20.11.2023, ora 13:00.
Termenul limită de transmitere a răspunsurilor la clarificările solicitate de ofertanți de către autoritatea contractantă este: 27.11.2023, ora 14:00.
Ședința de deschidere a ofertelor va avea loc în data de 11.01.2024, ora 10:00, la sediul Primăriei Municipiului Brașov din Brașov, B-dul Eroilor nr. 8.
Calendarul procedurii se modifică în mod corespunzător.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Administrare Patrimoniu şi Urbanism Comercial, din cadrul Primăriei Municipiului Braşov, telefon 0268/416550, interior 199, 0752103067, adresă e-mail patrimbv@brasovcity.ro.
DOCUMENTE ANEXATE
Licitaţii publice de vânzare / închiriere: 03-11-2023 ora 12:00
Vezi în pagină separată
Termen limită pentru depunerea solicitărilor de clarificare: 16.10.2023 ora 13:00
Termenul limită de depunere a ofertelor: 03.11.2023 ora 12:00
Prelungire anunț pentru ,,Închiriere spațiu/spații pentru relocarea temporară a activității școlare (învățământ primar, gimnazial sau liceal), pentru școlile din Municipiul Brașov al căror sediu urmează să fie reabilitat”
În vederea ducerii la îndeplinire a HCL 720/06.09.2022, Municipiul Braşov, reprezentat legal prin Primar, Allen Coliban, cu sediul în Braşov, B-dul Eroilor nr. 8, CIF 4384206, organizează procedura privind ,,Închiriere spațiu/spații pentru relocarea temporară a activității școlare (învățământ primar, gimnazial sau liceal), pentru școlile din Municipiul Brașov al căror sediu urmează să fie reabilitat”.
Se modifică informațiile din anunțul publicat pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov - www.brasovcity.ro, la secțiunea Licitații publice de vânzare/închiriere., în data de 21.07.2023, după cum urmează:
Termenul limită de depunere a ofertelor (într-un exemplar) la Centrul de Informare pentru Cetăţeni, masa nr. 4 sau 5, din cadrul Primăriei Municipiului Braşov, Bd. Eroilor nr. 8, se prelungește cu 60 zile calendaristice, până la data de 03.11.2023, ora 12:00.
Persoanele interesate au dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire până în data de 16.10.2023, ora 13:00.
Termenul limită de transmitere a răspunsurilor la clarificările solicitate de ofertanți de către autoritatea contractantă este: 23.10.2023, ora 14:00.
Ședința de deschidere a ofertelor va avea loc în data de 14.11.2023, ora 10:00, la sediul Primăriei Municipiului Brașov din Brașov, B-dul Eroilor nr. 8.
Calendarul procedurii se modifică în mod corespunzător.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Administrare Patrimoniu şi Urbanism Comercial, din cadrul Primăriei Municipiului Braşov, telefon 0268/416550, interior 199, 0752103067, adresă e-mail patrimbv@brasovcity.ro.
Prezentul anunț se transmite către publicare în data de 04.09.2023, după ora 12:00.
DOCUMENTE ANEXATE
Licitaţii publice de vânzare / închiriere: 04-09-2023 ora 12:00
Vezi în pagină separată
Termen limită pentru depunerea solicitărilor de clarificare: 10.08.2023 ora 13:00
Termenul limită de depunere a ofertelor: 04.09.2023 ora 12:00
În vederea ducerii la îndeplinire a HCL 720/06.09.2022, Municipiul Braşov, reprezentat legal prin Primar, Allen Coliban, cu sediul în Braşov, B-dul Eroilor nr. 8, CIF 4384206, organizează procedura privind “Închiriere spațiu/spații pentru relocarea temporară a activității școlare (învățământ primar, gimnazial sau liceal), pentru școlile din Municipiul Brașov al căror sediu urmează să fie reabilitat”.
Se modifică informațiile din anunțul publicat pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov - www.brasovcity.ro, la secțiunea Licitații publice de vânzare/închiriere., în data de 24.04.2023, după cum urmează:
Termenul limită de depunere a ofertelor (într-un exemplar) la Centrul de Informare pentru Cetăţeni, masa nr.4 sau 5, din cadrul Primăriei Municipiului Braşov, Bd. Eroilor nr. 8, se prelungește cu 30 de zile calendaristice, până la data de 04.09.2023, ora 12:00.
Persoanele interesate au dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire până în data de 10.08.2023, ora 13:00.
Termenul limită de transmitere a răspunsurilor la clarificările solicitate de ofertanți de către autoritatea contractantă este: 18.08.2023, ora 14:00.
Ședința de deschidere a ofertelor va avea loc în data de 12.09.2023, ora 10:00, la sediul Primăriei Municipiului Brașov din Brașov, B-dul Eroilor nr. 8.
Calendarul procedurii se modifică în mod corespunzător.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Administrare Patrimoniu şi Urbanism Comercial, din cadrul Primăriei Municipiului Braşov, telefon 0268/416550, interior 199, 0752103067, adresă e-mail patrimbv@brasovcity.ro.
Prezentul anunț se transmite către publicare în data de 20.07.2023, după ora 12:00.
DOCUMENTE ANEXATE
Licitaţii publice de vânzare / închiriere: 20-07-2023 ora 12:00
Vezi în pagină separată
Termen limită pentru depunerea solicitărilor de clarificare: 07.07.2023 ora 13:00
Termenul limită de depunere a ofertelor: 20.07.2023 ora 12:00
În vederea ducerii la îndeplinire a HCL 720/06.09.2022, Municipiul Braşov, reprezentat legal prin Primar, Allen Coliban, cu sediul în Braşov, B-dul Eroilor nr. 8, CIF 4384206, organizează procedura privind “Închiriere spațiu/spații pentru relocarea temporară a activității școlare (învățământ primar, gimnazial sau liceal), pentru școlile din Municipiul Brașov al căror sediu urmează să fie reabilitat”.
Se modifică informațiile din anunțul publicat pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov - www.brasovcity.ro, la secțiunea Licitații publice de vânzare/închiriere., în data de 17.05.2023, după cum urmează:
Termenul limită de depunere a ofertelor (într-un exemplar) la Centrul de Informare pentru Cetăţeni, masa nr.4 sau 5, din cadrul Primăriei Municipiului Braşov, Bd. Eroilor nr. 8, se prelungește cu 30 de zile lucrătoare, până la data de 20.07.2023, ora 12:00.
Persoanele interesate au dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire până în data de 07.07.2023, ora 13:00.
Termenul limită de transmitere a răspunsurilor la clarificările solicitate de ofertanți de către autoritatea contractantă este: 14.07.2023, ora 14:00.
Ședința de deschidere a ofertelor va avea loc în data de 31.07.2023, ora 10:00, la sediul Primăriei Municipiului Brașov din Brașov, B-dul Eroilor nr. 8.
Calendarul procedurii se modifică în mod corespunzător.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Administrare Patrimoniu şi Urbanism Comercial, din cadrul Primăriei Municipiului Braşov, telefon 0268/416550, interior 199, 0752103067, adresă e-mail patrimbv@brasovcity.ro.
Prezentul anunț se transmite către publicare în data de 19.06.2023, după ora 12:00.
DOCUMENTE ANEXATE
Licitaţii publice de vânzare / închiriere: 17-05-2023 ora 12:00
Vezi în pagină separată
Termen limită pentru depunerea solicitărilor de clarificare: 04.05.2023 ora 13:00
Termenul limită de depunere a ofertelor: 17.05.2023 ora 12:00
În vederea ducerii la îndeplinire a HCL 720/06.09.2022, Municipiul Braşov, reprezentat legal prin Primar, Allen Coliban, cu sediul în Braşov, B-dul Eroilor nr. 8, CIF 4384206, organizează procedura privind ,,Închiriere spațiu/spații pentru relocarea temporară a activității școlare (învățământ primar, gimnazial sau liceal), pentru școlile din Municipiul Brașov al căror sediu urmează să fie reabilitat”.
Se modifică informațiile din anunțul publicat pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov - www.brasovcity.ro, la secțiunea Licitații publice de vânzare/închiriere., în data de 03.04.2023, după cum urmează:
Termenul limită de depunere a ofertelor (într-un exemplar) la Centrul de Informare pentru Cetăţeni, masa nr.4 sau 5, din cadrul Primăriei Municipiului Braşov, Bd. Eroilor nr. 8, se prelungește cu 15 zile lucrătoare, până la data de 17.05.2023, ora 12:00.
Persoanele interesate au dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire până în data de 04.05.2023, ora 13:00.
Termenul limită de transmitere a răspunsurilor la clarificările solicitate de ofertanți de către autoritatea contractantă este: 11.05.2023, ora 14:00.
Ședința de deschidere a ofertelor va avea loc în data de 30.05.2023, ora 10:00, la sediul Primăriei Municipiului Brașov din Brașov, B-dul Eroilor nr. 8.
Calendarul procedurii se modifică în mod corespunzător.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Administrare Patrimoniu şi Urbanism Comercial, din cadrul Primăriei Municipiului Braşov, telefon 0268/416550, interior 199, 0752103067, adresă e-mail patrimbv@brasovcity.ro.
Prezentul anunț se transmite către publicare în data de 25.04.2023, după ora 12:00.