Iubim BRASOVUL!
Echipa - Primarului Municipiului Brașov
Echipa - Primarului Municipiului Brașov
PATRAȘCU LUCIAN - Viceprimar
ATRIBUȚIILE DOMNULUI VICEPRIMAR PATRAȘCU LUCIAN
Având în vedere prevederile:
- art. 157 din O.U.G. nr. 57 din 2019 privind Codul Administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legii nr. 119 din 1996 privind actele de stare civilă, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Hotărârii Consiliului Local nr. 659/31.10.2024 privind alegerea domnului Patrașcu Lucian în funcţia de Viceprimar al Municipiului Braşov;
- Hotărârii Consiliului Local nr. 660/31.10.2024 privind alegerea domnului Ghiță Dan-Dumitru în funcţia de Viceprimar al Municipiului Braşov;
- Hotărârii Consiliului Local nr. 530 din 2020 privind aprobarea Organigramei şi a Statului de funcţii ale aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Braşov;
- Hotărârii Consiliului Local nr. 186 din 2018 privind aprobarea schimbării denumirii Direcţiei de Servicii Sociale Braşov în Direcţia de Asistenţă Socială Braşov;
- Hotărârii Consiliului Local nr. 535 din 2020 privind încetarea aplicabilităţii H.C.L. nr. 349 din 2020 privind aprobarea fuziunii prin absorbţie a Direcţiei Administrare Infrastructură Sportivă Braşov de către Clubul Sportiv Municipal Corona Braşov, instituţie publică aflată sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Braşov;
- Dispoziţiei Primarului nr. 2935/22.10.2024 privind numirea doamnei Miron Adriana-Laura în funcţia de conducere de Administrator Public al Municipiului Brașov;
În temeiul art. 157, art. 196 alin. (1) lit. b) şi art. 243 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 57 din 2019 privind Codul Administrativ, cu modificările şi completările ulterioare
Se delegă, pe durata mandatului de viceprimar, domnului viceprimar PATRAȘCU LUCIAN, exercitarea următoarelor atribuţii, prevăzute de lege în sarcina primarului, şi anume:
Art. 1. Se delegă, pe durata mandatului de viceprimar, Domnului Viceprimar PATRAȘCU LUCIAN, exercitarea următoarelor atribuţii, prevăzute de lege în sarcina primarului, şi anume:
a) Ia măsuri pentru organizarea executării şi executarea în concret a activităţilor din domeniile prevăzute la art. 129 alin. (7) lit. a), b), c), n), p), q), s) din O.U.G. nr. 57 din 2019 privind Codul Administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv, în domeniul educaţiei, serviciilor sociale pentru protecţia copilului, a persoanelor cu handicap, a persoanelor vârstnice, a familiei şi a altor persoane sau grupuri aflate în nevoie socială, sănătăţii, serviciilor comunitare de utilităţi publice de interes local, activităţi de administraţie social comunitară, precum şi în domeniul locuinţelor sociale şi celelalte unităţi locative aflate în proprietatea unităţii administrativ-teritoriale sau în administrarea sa;
b) Ia măsuri pentru asigurarea inventarierii, evidenţei statistice, inspecţiei şi controlului fumizării serviciilor publice de interes local prevăzute la art. 129 alin.(7) lit. a), b), c), n), p), q), s) din O.U.G. nr. 57 din 2019 privind Codul Administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi a bunurilor din patrimoniul public şi privat al Municipiului Braşov;
c) Atribuţia de ofiţer de stare civilă;
Art. 3.
(1) În exercitarea atribuţiilor delegate, Domnul Viceprimar PATRAȘCU LUCIAN va coordona activitatea următoarelor structuri din cadrul aparatului de specialitate al primarului:
- Direcţia Economică
- Direcţia Juridică şi de Administraţie Pub1ică Locală
(2) În exercitarea atribuţiilor delegate, Domnul Viceprimar Patrașcu Lucian va coordona activitatea următoarelor instituţii/servicii publice:
- Direcţia de Asistenţă Socială Brașov
- Creşa Brașov
- Serviciul Public Local de Termoficare Brașov
(3) În exercitarea atribuţiilor delegate Domnul Viceprimar Patrașcu Lucian va semna în numele şi pentru Primarul Municipiului Braşov, dispoziţiile şi actele date în competenţa primarului prin lege sau alte acte normative, inclusiv referatele, rapoartele de specialitate, toate tipurile de contracte emise şi gestionate de către structurile prevăzute la alin (1)-(2).
GHITĂ DAN - DUMITRU - Viceprimar
ATRIBUȚIILE DOMNULUI VICEPRIMAR GHITĂ DAN - DUMITRU
Având în vedere prevederile:
- art. 157 din O.U.G. nr. 57 din 2019 privind Codul Administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legii nr. 119 din 1996 privind actele de stare civilă, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Hotărârii Consiliului Local nr. 659/31.10.2024 privind alegerea domnului Patrașcu Lucian în funcţia de Viceprimar al Municipiului Braşov;
- Hotărârii Consiliului Local nr. 660/31.10.2024 privind alegerea domnului Ghiță Dan-Dumitru în funcţia de Viceprimar al Municipiului Braşov;
- Hotărârii Consiliului Local nr. 530 din 2020 privind aprobarea Organigramei şi a Statului de funcţii ale aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Braşov;
- Hotărârii Consiliului Local nr. 186 din 2018 privind aprobarea schimbării denumirii Direcţiei de Servicii Sociale Braşov în Direcţia de Asistenţă Socială Braşov;
- Hotărârii Consiliului Local nr. 535 din 2020 privind încetarea aplicabilităţii H.C.L. nr. 349 din 2020 privind aprobarea fuziunii prin absorbţie a Direcţiei Administrare Infrastructură Sportivă Braşov de către Clubul Sportiv Municipal Corona Braşov, instituţie publică aflată sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Braşov;
- Dispoziţiei Primarului nr. 2935/22.10.2024 privind numirea doamnei Miron Adriana-Laura în funcţia de conducere de Administrator Public al Municipiului Brașov;
În temeiul art. 157, art. 196 alin. (1) lit. b) şi art. 243 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 57 din 2019 privind Codul Administrativ, cu modificările şi completările ulterioare
Se delegă, pe durata mandatului de viceprimar, domnului viceprimar GHITĂ DAN - DUMITRU, exercitarea următoarelor atribuţii, prevăzute de lege în sarcina primarului, şi anume:
Art. 2. Se delegă, pe durata mandatului de viceprimar, Domnului Viceprimar GHITĂ DAN - DUMITRU, exercitarea următoarelor atribuţii, prevăzute de lege în sarcina primarului, şi anume:
a) Ia măsuri pentru organizarea executării şi executarea în concret a activităţilor din domeniile prevăzute la art. 129 alin. (7) lit.d), e), f), j), o), r) din O.U.G. nr. 57 din 2019 privind Codul Administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv, în domeniile culturii, tineretului, sportului, conservării, restaurării şi punerii în valoare a monumentelor istorice şi de arhitectură, a parcurilor, grădinilor publice şi rezervaţiilor naturale, serviciilor de urgenţă de tip salvamont şi de prim ajutor şi punerii în valoare, în interesul colectivităţii locale, a resurselor naturale de pe raza Municipiului Braşov;
b) Ia măsuri pentru asigurarea inventarierii, evidenţei statistice, inspecţiei şi controlului fumizării serviciilor publice de interes local prevăzute la art. 129 alin.(7) lit.d), e), f), j), o), r) din O.U.G. nr. 57 din 2019 privind Codul Administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
c) Atribuţia de ofiţer de stare civilă;
Art.4
(1) În exercitarea atribuțiilor delegate, Domnul Viceprimar GHITĂ DAN - DUMITRU va coordona activitatea următoarelor structuri din cadrul aparatului de specialitate al primarului:
- Biroul Relații Externe, Turism și Evenimente
- Compartimentul Instituții de Cultură
(2) În exercitarea atribuţiilor delegate, Domnul Viceprimar Ghiță Dan-Dumitru va coordona activitatea următoarelor instituţii/servicii publice:
- Serviciul Public Local Salvamont, Agrement şi Parking Brașov
- Grădina Zoologică Brașov
- Serviciul pentru Gestionarea Câinilor Fără Stăpân Brașov
- Direcția Administrare Infrastructură Sportivă Brașov
- Clubul Sportiv Municipal Corona Brașov
- Centrul Cultural Apollonia Hirscher Brașov
- Filarmonica Brașov
- Teatrul Sică Alexandrescu Brașov
- Teatrul pentru Copii Arlechino Brașov
- Opera Brașov
(3) În exercitarea atribuţiilor delegate Domnul Viceprimar Ghiță Dan-Dumitru va semna în numele şi pentru Primarul Municipiului Braşov, dispoziţiile şi actele date în competenţa primarului prin lege sau alte acte normative, inclusiv referatele, rapoartele de specialitate, toate tipurile de contracte emise şi gestionate de către structurile prevăzute la alin (1)-(2).
TRANDAFIR ADRIANA
Atribuţiile secretarului general al unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale
În temeiul prevederilor ORDONANŢEI DE URGENŢĂ nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ, publicat în monitorul oficial nr. 555 din 5 iulie 2019, secretarul Municipiului Braşov îndeplineşte următoarele atribuţii, după cum urmează:
Articolul 243
- Secretarul general al unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale îndeplineşte, în condiţiile legii, următoarele atribuţii:
a) avizează proiectele de hotărâri şi contrasemnează pentru legalitate dispoziţiile primarului, respectiv ale preşedintelui consiliului judeţean, hotărârile consiliului local, respectiv ale consiliului judeţean, după caz;
b) participă la şedinţele consiliului local, respectiv ale consiliului judeţean;
c) asigură gestionarea procedurilor administrative privind relaţia dintre consiliul local şi primar, respectiv consiliul judeţean şi preşedintele acestuia, precum şi între aceştia şi prefect;
d) coordonează organizarea arhivei şi evidenţa statistică a hotărârilor consiliului local şi a dispoziţiilor
primarului, respectiv a hotărârilor consiliului judeţean şi a dispoziţiilor preşedintelui consiliului judeţean;
e) asigură transparenţa şi comunicarea către autorităţile, instituţiile publice şi persoanele interesate a actelor prevăzute la lit. a);
f) asigură procedurile de convocare a consiliului local, respectiv a consiliului judeţean, şi efectuarea lucrărilor de secretariat, comunicarea ordinii de zi, întocmirea procesului-verbal al şedinţelor consiliului local, respective ale consiliului judeţean, şi redactarea hotărârilor consiliului local, respectiv ale consiliului judeţean;
g) asigură pregătirea lucrărilor supuse dezbaterii consiliului local, respectiv a consiliului judeţean, şi comisiilor de specialitate ale acestuia;
h) poate atesta, prin derogare de la prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 246/2005, cu modificările şi completările ulterioare, actul constitutiv şi statutul asociaţiilor de dezvoltare intercomunitară din care face parte unitatea administrativteritorială în cadrul căreia funcţionează;
i) poate propune primarului, respectiv preşedintelui consiliului judeţean înscrierea unor probleme în proiectul ordinii de zi a şedinţelor ordinare ale consiliului local, respectiv ale consiliului judeţean;
j) efectuează apelul nominal şi ţine evidenţa participării la şedinţele consiliului local, respectiv ale consiliului judeţean a consilierilor locali, respectiv a consilierilor judeţeni;
k) numără voturile şi consemnează rezultatul votării, pe care îl prezintă preşedintelui de şedinţă, respective preşedintelui consiliului judeţean sau, după caz, înlocuitorului de drept al acestuia;
l) informează preşedintele de şedinţă, respectiv preşedintele consiliului judeţean sau, după caz, înlocuitorul de drept al acestuia, cu privire la cvorumul şi la majoritatea necesare pentru adoptarea fiecărei hotărâri a consiliului local, respectiv a consiliului judeţean;
m) asigură întocmirea dosarelor de şedinţă, legarea, numerotarea paginilor, semnarea şi ştampilarea acestora;
n) urmăreşte ca la deliberarea şi adoptarea unor hotărâri ale consiliului local, respectiv ale consiliului judeţean să nu ia parte consilierii locali sau consilierii judeţeni care se încadrează în dispoziţiile art. 228 alin. (2); informează preşedintele de şedinţă, sau, după caz, înlocuitorul de drept al acestuia cu privire la asemenea situaţii şi face cunoscute sancţiunile prevăzute de lege în asemenea cazuri;
o) certifică conformitatea copiei cu actele originale din arhiva unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale;
p) alte atribuţii prevăzute de lege sau însărcinări date prin acte administrative de consiliul local, de primar, de consiliul judeţean sau de preşedintele consiliului judeţean, după caz.