(0268) 405000 | contact@brasovcity.ro

Brasovcity.ro
  • Despre Brașov
      • Cum ajung
      • Evenimente și Cultură
      • Calendar si proceduri organizare evenimente
      • Atracții turistice
      • Agrement
      • Istorie
      • Personalități
      • Cetățeni de onoare
      • Junii Brașovului
      • Ultimele noutăți citește
      • Harta Brașovului
      • Harta puncte de interes
      • Grădina zoologică / Planetariu - cumpără bilet
      • Spectacole Planetariu
      • Statutul Municipiului Brașov
      • Tarife transport instalații pe cablu
      • Starea instalațiilor pe cablu
      • Harta domeniului schiabil
      • Caracteristici domeniu schiabil
      • Decalogul schiorului
  • Primăria
      • Primarul Municipiului Brașov
      • Organizare (Primăria Brașov)
        • Organigrama
        • Departamente
        • Servicii publice
        • Întreprinderi publice
        • Regulament Intern
        • Regulament de Organizare si Functionare
        • Codul de conduita al angajatilor
        • Planul privind egalitatea de șanse
      • Declarații de avere
      • Regulamente
      • Rapoarte
      • Achiziții
      • Licitații publice de vânzare / închiriere
      • Licitaţii închirieri spații RIAL
      • Concursuri
      • Proiecte Europene
        • Proiecte Europene finalizate
        • Proiecte Europene în implementare
      • Proiecte PNRR
        • Proiecte PNRR în implementare
      • Proiecte Regio 2021-2027
        • Proiecte Regio 2021-2027 finalizate
        • Proiecte Regio 2021-2027 în implementare
      • Parteneriate
        • Consorțiul regional integrat pentru învățământ dual
        • Centrul de excelență pentru comunități montane sustenabile
      • Strategii
        • Strategia de Dezvoltare
          Durabilă Brașov 2030
          • Strategia de dezvoltare a Municipiului Brașov
          • Viziunea de dezvoltare a Zonei Metropolitane Brașov 2030
          • Raport Sondaje
          • Studiu Analiză SWOT
          • Studiu Prognoza Demografică
        • Strategia Integrată
          de Dezvoltare Urbană
          • Analiza situației existente
          • Portofoliu de proiecte - consultare publică
          • SIDU
        • Plan de mobilitate
          urbană durabilă
          • Decizie încadrare PMUD Brașov
          • BRAȘOV - PMUD RO rev-08
          • Brosura SUMP RO v8
        • Eficiență Energetică și Neutralitate Climatică
          • PAED Brasov 2010-2020
          • PIEE Brasov 2010-2020
          • Raport monitorizare Brașov 2014
          • Raport de Monitorizare PAED 2020
          • Program de imbunatatire a eficientei energetice 2021-2030
        • Adaptare la schimbări
          climatice
          • Plan de actiune privind adaptarea la schimbarile climatice
          • Strategia privind adaptare la schimbari climatice
        • Strategia de dezvoltare a serviciilor sociale 2023 - 2033
        • Strategia pentru alimentare cu energie termica 2023 - 2033
      • Arii protejate
        • Aria protejată (Parcul Natural) Brassovia
      • Comunicate de presă
      • Ultimele noutăți citește
      • Transparență și liber acces
      • Promovare
      • Accesibilitate persoane cu dizabilități
  • Consiliul Local
      • Proiecte de hotărâre
      • Proiecte de hotărâre - dezbatere publică
      • Registrul de Hotărâri ale Consiliului Local
      • Procese verbale ședinte de consiliu
      • Atribuții
      • Regulament
      • Componență
      • Comisii
      • Contact Birou relații cu Consilieri
      • Portal extranet
      • Rapoarte de activitate
      • Arhiva video ședințe
      • Ordinul Prefectului privind constituirea Consiliul Local
  • Servicii cetățeni
      • Autentificare portal(Servicii electronice)
      • Interacționează cu Primăria (e-Funcționar)
      • Consultări publice
      • Grupuri de lucru | opinii
      • Portal instituții subordonate
      • Plăți online
      • Urbanism
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Urbanism
        • Consultare Autorizații de Construire
        • Consultare Certificate de Urbanism
        • Verificare Certificat de Urbanism nou
        • Consultare Certificate de atestare edificare/extindere/radiere
        • PUD-uri
        • PUZ-uri
        • PUG
        • Consultare publică PUG
        • Hărți urbanism
        • Documente utile
        • Planul Urbanistic General
        • Regulamente
        • Nomenclator stradal
        • Zonarea Municipiului Brașov
      • Mediu
        • Anunțuri
        • Program curățenie
        • Calitatea aerului
        • Hărți
        • Planuri de acțiune
        • Rapoarte
        • Regulamente
        • Proiecte de mediu
        • Toaletare arbori
        • Tăieri arbori
        • Înscriere în Registrul SIA Colectare și Epurare
        • Programul Rabla Local
      • Financiar
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Taxe și Impozite
        • Prezentare Proiect Buget 2025
        • Proiect Buget
        • Indicatori Buget
        • Buget
        • Situații financiare
        • Buget general consolidat
        • Registru datorie publică
        • Program de investiții
        • Proiecte cultură - sport - social
        • Rating Municipiul Brașov
      • Parcări
        • Anunțuri (parcări reședință)
        • Programări (parcări reședință)
        • Regulamente (parcări reședință)
        • Harta parcări (parcări publice)
      • Transport
        • Anunțuri Transport
        • Interacționează cu Primăria - Transport
        • Actualizare studiu de trafic Brasov
        • Obținere permis LT online
        • Harta transportului public
        • RAT
          • HCL 734/2018 - facilități transport
        • Taxi
      • Evidența persoanelor
        • Interacționează cu Primăria - Evidența persoanelor
        • Programare online
        • Regulament programări online
        • Caută stadiu eliberare Carte de Identitate - SPCLEP BRAȘOV
      • Stare civilă
        • Interacționează cu Primăria - Stare civilă
        • Rezervare data și oră pentru încheierea căsătoriei civile
        • Rezervare dată depunere acte înregistrare naștere nou născut
        • Programare online - transcriere acte din Republica Moldova
      • Juridic
        • Contencios administrativ
          • Legea 10/2001
      • Asociații de proprietari
        • Anunțuri
        • Administratori atestați/autorizați
        • Baza de date asociații de proprietari
        • Formulare
        • Regulamente
        • Legislație
      • Situații de urgență
        • Recomandări și reguli
        • Anunțuri
        • Promo aplicația APEL 112
        • Hotărâri ale Comitetului Local pentru Situații de Urgență al Municipiului Brașov
        • Planuri
        • Pliante
        • Protecție
        • Hartă locații defibrilatoare
      • Patrimoniu și urbanism comercial Valorificare,Reg.Agricol si Fond Funciar
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Patrimoniu și urbanism comercial
      • Asfalt, becuri, curățenie...
      • Chestionar feedback
      • Raportează incidente
      • Depune petiții
      • Înscriere audiență

      • Cerere înscriere/reînscriere în creșă

      • Transparență și liber acces
      • Accesibilitate persoane cu dizabilități
  • Caută
    • În site
      • Căutare particularizată
      În servicii pentru cetățeni
      • Documente și tematici
      • Consultare Certificate de Urbanism
      • Consultare Autorizații de Construire
      • Consultare Certificate de atestare a edificării/extinderii/radierii
      • Căutare document în registratură
      • Registrul de Hotărâri ale Consiliului Local
      • Registrul Dispozitii de Primar
      • Caută stadiu eliberare Carte de Identitate - SPCLEP BRAȘOV
      În Hărți
      • Cauta in harta sectia ta de votare!
      • Harta generală
      • Harta transportului public
      • Harta parcărilor publice
      • Harta spațiilor verzi
      • Harta incidentelor
      • Harta urbanism
      • Harta puncte de interes
      • Hartă salubrizare
      • Hartă WiFi4EU
      • Hartă locații defibrilatoare
  • Contact
  • Monitor oficial local
    • Statutul unității administrativ-teritoriale
    • Regulamente privind procedurile administrative
    • Hotărârile autorității deliberative
    • Dispozițiile autorității executive
    • Documente și informații financiare
    • Alte documente
Brasovcity.ro

Consultare Certificate de Urbanism


Brasovcity.ro

Consultare Autorizații de Construire


Brasovcity.ro

Consultare Certificate de atestare a edificării/extinderii/radierii


Brasovcity.ro

Verificare Certificat de Urbanism


Brasovcity.ro

Caută document în registratură


Nota: * Completarea tuturor câmpurilor este obligatorie

Brasovcity.ro

Consultare Registru H.C.L.


Brasovcity.ro

Căutare stadiu eliberare Carte de Identitate


Brasovcity.ro

Consultare Registru Dispoziții Primar

Cu caracter normativ


Primăria Braşov la un click distanţă

URBANISM


CERTIFICATE DE URBANISM
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU CONSTRUCŢII IMOBILE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU ORGANIZĂRI DE EVENIMENTE CULTURAL - SPORTIVE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU DEZLIPIRE, ALIPIRE IMOBILE, ÎNSCRIERE SERVITUTE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU CONSTRUIRE DRUMURI/STRĂZI NOI
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE (DOCUMENT DE INFORMARE)
PRELUNGIRE CERTIFICAT DE URBANISM
AUTORIZAȚII DE CONSTRUIRE
OBŢINERE AUTORIZAŢIE DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ
OBŢINERE AUTORIZAŢIE PENTRU EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ- – EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
OBȚINERE AUTORIZAȚIE PENTRU CONSTRUIRE DRUMURI/STRĂZI NOI (ILUMINAT STRADAL, SEMAFORIZĂRI, GIRAȚII)
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ – STRĂZI
PRELUNGIRE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE
REGULARIZARE TAXE
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE – STRĂZI
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE – EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
CERTIFICAT DE ATESTARE EDIFICARE CONSTRUCȚIE
OBŢINERE CERTIFICAT DE ATESTARE EDIFICARE CONSTRUCŢIE
CERTIFICAT DE NOMENCLATURĂ STRADALĂ ȘI ADRESĂ
OBŢINERE CERTIFICAT DE NOMENCLATURĂ STRADALĂ ŞI ADRESĂ
ADEVERINTE
ADEVERINŢĂ PRIVIND MODALITATEA DE ÎNTABULARE A CONSTRUCŢIILOR REALIZATE ÎNAINTE DE ANUL 1958
ADEVERINȚĂ DESFIINȚARE
ADEVERINȚĂ RADIERE CONSTRUCȚIE DIN C.F. (IMOBILE DESFIINȚATE FĂRĂ A.D.)
LEGALIZARE
LEGALIZARE CONSTRUCŢII REALIZATE FĂRĂ AUTORIZAŢIE DE CONSTRUIRE
ANUNTURI
ANUNȚ ÎNCEPERE LUCRĂRI
PUD/PUZ
CERERE PENTRU EMITEREA AVIZULUI DE OPORTUNITATE (P.U.Z)
AVIZARE TEMĂ DE PROIECTARE PENTRU PUD (PUZ)
APROBARE PUD (PUZ)
HARTĂ URBANISM

Primăria Braşov la un click distanţă

EVIDENTA PERSOANELOR

Despre Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor
www.spclepbv.ro

EVIDENȚA PERSOANELOR - Programări online

Cererile pentru eliberarea Cărților de Identitate Electronice pentru copiii cu vârsta cuprinsă între 0-14 ani cât și pentru preschimbarea Cărților de identitate aflate în termen de valabilitate (nu expiră în maxim 6 luni), se depun DOAR în baza unei programări on-line.

 

Programare online acte de identitate:

  • HUB.MAI.GOV.RO programare (apasă aici)
  • SPCLEPBV.RO programare (apasă aici)

 

Vă rugăm să consultați Regulamentul programărilor online – Serviciul Public Local de Evidență a Persoanelor Brașov

Depunerea cererii pentru emiterea actului de identitate, se poate face în baza unei programări online SAU a unui bon de ordine emis zilnic de ordonatorul amplasat în incinta serviciului, începând cu ora 8:15. Persoanele care au programare on-line, se regăsesc pe liste afișate și NU au nevoie de bon de ordine de la ordonatorul numeric aflat în incinta instituției.

Cautare Stadiu Eliberare Carte de Identitate – model vechi (apasă aici)

ADEVERINȚA privind atestarea domiciliului/reședinței se poate obține ONLINE (semnat electronic) (apasă aici)

Anunț privind termenele de eliberare ale actelor de identitate:

  • Termenul de soluționare a cererilor pentru eliberarea actelor de identitate este de 15 zile lucrătoare de la data înregistrării cererii.
  • În cazul cererilor care necesită verificări suplimentare (prin structurile de poliție de ordine publică sau în cazul solicitării duplicatelor certificatelor/extraselor  de stare civilă din alte localități), termenul de soluționare a cererilor pentru eliberarea actelor de identitate este de până la 30 de zile, ce poate fi prelungit cu încă 15 zile.
  • În cazul cetățenilor aflați într-o situație deosebită ce poate justifica solicitarea eliberării actului de identitate într-un termen mai scurt decât cel stabilit (ex.:motive medicale, deplasarea urgentă în altă localitate sau în alt stat, susținerea unor concursuri/examene, efectuarea unor operațiuni notariale/bancare/poștale, etc.), aceștia pot solicita directorului executiv al SPCLEP aprobarea pentru eliberarea actului de identitate într-un termen mai scurt decât cel stabilit. Cererea motivată pentru eliberarea actului de identitate, pentru astfel de situații, se depune la lucrătorul de evidență care instrumentează lucrarea sau, după caz, la Ghișeul Eliberări-Informații, cu referire la cererea inițială depusă.
  • În situații de urgență, cetățenii se pot adresa și Direcției Județene Comunitare de Evidență a Persoanelor Brașov, cu sediul în Mun. Brașov, str. Nicolae Titulescu nr. 28.

Află mai multe informații despre CARTEA ELECTRONICĂ DE IDENTITATE (apasă aici)

Evidența persoanelor - Acte necesare
Eliberare carte de identitate expirare, preschimbare, schimbare domiciliu
Eliberare carte de identitate electronică C.E.I. pentru minori 0 - 14 ani
Eliberare carte de identitate pierdere, furt, distrugere, deteriorare
Eliberare carte de identitate schimbare nume - prenume
Eliberare carte de identitate minorilor cu vârsta cuprinsă între 14 și 18 ani
Eliberarea actelor de identitate persoanelor netransportabile
Eliberarea cărții de identitate la schimbarea domiciliului din străinătate în România
Eliberarea cărții de identitate provizorii în cazul în care solicitantul actului de identitate nu deține toate documentele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate
Eliberare carte de identitate provizorie pentru cetățenii români cu domiciliul în străinătate și reședința în România
Solicitare înscriere viză reședință (Flotant)
Eliberarea adeverinţei privind istoricul de domicilii - cnp - acte de identitate emise
Eliberarea certificatului privind domiciliul din registrul național de evidență a persoanelor, precum și a formularului standard multilingv care însoţeşte certificatul privind domiciliul, necesare în străinătate
Furnizarea din R.N.E.P. a datelor cu caracter personal privind persoanele fizice
Dovada adresei de domiciliu sau reședință
Acordarea sau redobândirea cetățeniei române

Primăria Braşov la un click distanţă

TRANSPORT


ELIBERARE PERMIS DE LIBERĂ TRECERE
OBȚINERE CARD – LEGITIMAŢIE PENTRU PERSOANĂ CU HANDICAP
AVIZUL COMISIEI DE CIRCULAŢIE/ADMINISTRATOR DRUM
ELIBERARE AUTORIZAŢIE DE TRANSPORT ÎN REGIM DE TAXI (PERSOANE SAU MĂRFURI)
ELIBERARE AUTORIZAŢIE TAXI (TRANSPORT PERSOANE ÎN REGIM DE TAXI)
ELIBERARE AUTORIZAŢIE TAXI (TRANSPORT BUNURI ŞI MĂRFURI ÎN REGIM DE TAXI)
ELIBERAREA AUTORIZAŢIEI DE TRANSPORT MODIFICATĂ
OBŢINEREA AUTORIZAŢIEI DE DISPECERAT TAXI
MODIFICAREA AUTORIZAŢIEI TAXI CA URMARE A ÎNLOCUIRII AUTOVEHICULULUI CARE EXECUTĂ TRANSPORT PERSOANE ÎN REGIM DE TAXI
MODIFICAREA AUTORIZAŢIEI TAXI CU OCAZIA TRECERII AUTOVEHICULULUI DIN LEASING ÎN PROPRIETATE
PRELUNGIREA AUTORIZAŢIEI TAXI
VIZAREA AUTORIZAŢIEI DE TRANSPORT
ELIBERARE DUPLICAT AUTORIZAŢIE DE TRANSPORT/AUTORIZAŢIE TAXI
RETRAGERE AUTORIZAȚIE DE TRANSPORT
RETRAGERE AUTORIZAŢIE TAXI
CAZIER DE CONDUITĂ PROFESIONALĂ PENTRU TAXIMENTRIST SAU PENTRU PERSOANA DESEMNATĂ
DOVADA ÎNSCRIERII ÎN BAZĂ DE DATE
ELIBERARE LISTĂ DE TARIFE VIZATĂ PENTRU FIECARE AUTOVEHICUL TAXI

Primăria Braşov la un click distanţă

TAXE ȘI IMPOZITE


  • Persoane juridice

  • Persoane fizice

DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A CLADIRILOR PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE FISCALĂ PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE TEREN PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A TERENURILOR PENTRU PERSOANE JURIDICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE JURIDICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A MIJLOACELOR DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARAȚIE DECONT PRIVIND SUMELE ÎNCASATE REPREZENTÂND TAXA SPECIALĂ PENTRU PROMOVAREA TURISTICĂ A MUNICIPIULUI BRAȘOV
DECLARAȚIE TAXĂ SALVAMONT
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE SPECTACOLE PERSOANE JURIDICE
STABILIREA TAXEI DE AFIȘAJ ÎN SCOP DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE
DECLARAŢIE PENTRU STABILIREA TAXEI DE SERVICII DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE
DEPUNEREA UNEI CONTESTAȚII
SOLICITARE DE COMPENSARE SAU RESTITUIRE

CERTIFICAT FISCAL PERSOANE JURIDICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A CLADIRILOR PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE TEREN PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A TERENURILOR PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A MIJLOACELOR DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA UNEI CERERI ÎN VEDEREA SCUTIRII DE LA PLATA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE, TEREN, MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE FIZICE
DECLARAȚIE DECONT PRIVIND SUMELE ÎNCASATE REPREZENTÂND TAXA SPECIALĂ PENTRU PROMOVAREA TURISTICĂ A MUNICIPIULUI BRAȘOV
DECLARAȚIE TAXĂ SALVAMONT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE SPECTACOLE PERSOANE FIZICE
STABILIREA TAXEI DE AFIȘAJ ÎN SCOP DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE PENTRU PERSOANE FIZICE
SOLICITARE TRANSFER DOSAR AUTO PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA UNEI CONTESTAȚII PENTRU PERSOANE FIZICE
SOLICITARE DE COMPENSARE SAU RESTITUIRE PENTRU PERSOANE FIZICE
CERERE PENTRU ELIBERAREA UNEI DOVEZI DE PLATĂ PENTRU PERSOANE FIZICE

CERTIFICAT FISCAL PENTRU PERSOANE FIZICE

Primăria Braşov la un click distanţă

DOMENIUL PUBLIC


CERERE PARTENERIAT PENTRU ORGANIZARE EVENIMENTE ÎMPREUNĂ CU MUNICIPIUL BRAȘOV
OBȚINERE PARCARE DE REȘEDINȚĂ
OBŢINERE ABONAMENT PENTRU OCUPARE DOMENIUL PUBLIC P.J.
OBȚINERE ACORD OCUPARE DOMENIULUI PUBLIC PENTRU ORGANIZAŢII NON PROFIT
OBȚINERE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
PRELUNGIRE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
OBŢINERE AVIZ DE TĂIERE SAU TOALETARE ARBORI
AVIZ DE PRINCIPIU PENTRU EXECUTAREA BRANŞAMENTELOR
APROBARE DE SĂPĂTURĂ
ÎNSCRIERE ÎN PROGRAMUL NAȚIONAL DE REABILITARE TERMICĂ
FORMULAR ONLINE - AVIZ DE SĂPĂTURI ÎN REGIM DE URGENŢĂ
FORMULAR ONLINE - AVIZ DE SĂPĂTURI ÎN REGIM DE URGENŢĂ INTERVENŢIE
CERERE INCHIRIERE LOC DE PARCARE PENTRU BICICLETE

Primăria Braşov la un click distanţă

STARE CIVILĂ

Despre Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor
www.spclepbv.ro

NAȘTERI - Programări online
Rezervare dată depunere acte înregistrare naștere nou născut
NAȘTERI - Acte necesare
Înregistrarea nașterii copilului conceput în cadrul căsătoriei
Înregistrarea naşterii copilului din afara căsătoriei - mamă necăsătorită sau divorţată sau văduvă
Înregistrarea naşterii copilului din afara căsătoriei când declaraţia de recunoaştere se face în momentul înregistrării naşterii – părinţi necăsătoriţi
Înregistrarea naşterii copilului în situaţia în care unul dintre părinţi sau ambii sunt cetăţeni străini
Înregistrarea naşterii copilului în situaţia în care mama copilului are vârsta sub 14 ani, iar tatăl nu recunoaşte copilul
Înregistrarea tardivă a naşterii copiilor cu vârsta cuprinsă între 14 şi 18 ani
Înregistrarea tardivă a naşterii persoanei majore
CĂSĂTORII - Programări online
Rezervare data și oră pentru încheierea căsătoriei civile
CĂSĂTORII - Acte necesare
Acte necesare pentru încheierea căsătoriei cu un cetăţean român
Acte necesare pentru încheierea căsătoriei cu un cetăţean străin
Înscrierea divorţului pronunţat la autorităţile române
DECESE - Acte necesare
Deces
ARHIVĂ - ELIBERĂRI CERTIFICATE STARE CIVILĂ, LIVRETE DE FAMILIE ȘI OPERARE MENȚIUNI - Acte necesare
Preschimbare certificate de stare civilă
Eliberare duplicate certificate de stare civilă
Eliberare adeverinţe de stare civilă ( anexa 9)
Eliberare extrase multilingve
Întocmirea sesizării pentru deschiderea procedurii succesorale de pe urma unui defunct
Tăgadă paternitate, recunoaştere paternitate, purtare nume
Actualizări livrete de familie
TRANSCRIERI, SCHIMBĂRI DE NUME, RECTIFICĂRI, ÎNSCRIERI MENȚIUNI DIN STRĂINĂTATE, DIVORȚURI ADMINISTRATIVE - Programări online
Programare online – transcriere acte din Republica Moldova și Ucraina
Deblocarea calendarului se efectuează  AUTOMAT  la  ÎNCEPUTUL  fiecărei luni pentru luna următoare conform Regulamentului.
..
.

Prin adresa nr. 2182 din 05.02.2024, DIRECȚIA JUDEȚEANĂ COMUNITARĂ DE EVIDENȚĂ A PERSOANELOR BRAȘOV,

ne comunică următoarele:

” Prin Hotărârea nr. 494 din 22.12.2023 – privind stabilirea taxelor și tarifelor de interes județean pentru anul 2024,

Consiliul județean Brașov a stabilit următoarele taxe speciale pentru avizarea transcrierilor:

  • 219 lei – Taxă pentru avizarea transcrierii în registrele de stare civilă române a actelor de stare civilă ale cetățenilor români, întocmite de autoritățile străine, în termen de 30 zile de la data înregistrării documentației.
  • 439 lei – Taxă pentru avizarea transcrierii în registrele de stare civilă române a actelor de stare civilă ale cetățenilor români, întocmite de autoritățile străine, în regim de urgență.
  • 295 lei – Taxă pentru soluționarea cererii de schimbare a numelui și/sau prenumelui  pe cale administrativă, în termen de 30 de zile de la data înregistrării documentației.

* Plățile se vor efectua în contul: RO77TREZ13121360206XXXXX, deschis la Trezoreria Brașov, BENEFICIAR JUDEȚUL BRAȘOV – Cod de identificare fiscală 4384150 (pe ordinul de plată va fi înscrisă obligatoriu mențiunea – taxă transcriere, precum și numele titularului actului).”

TRANSCRIERI, SCHIMBĂRI DE NUME, RECTIFICĂRI, ÎNSCRIERI MENȚIUNI DIN STRĂINĂTATE, DIVORȚURI ADMINISTRATIVE - Acte necesare
Transcriere certificat de naştere
Transcriere certificat de căsătorie
Transcriere certificat de deces
Transcriere certificat de naştere - Republica Moldova
Transcriere certificat de căsătorie - Republica Moldova
Desfacerea căsătoriei prin divorţ pe cale administrativă
Înscrierea menţiunii de divorţ pronunţat în străinătate
Înscrierea menţiunii de căsătorie şi divorţ intervenite în străinătate
Înscrierea menţiunii de căsătorie şi deces intervenite în străinătate
Înscrierea menţiunii de deces intervenit în străinătate
Schimbarea numelui de familie şi - sau a prenumelui pe cale administrativă
Înscrierea menţiunii de schimbare a numelui - prenumelui intervenite în străinătate
Schimbarea numelui de familie şi - sau a prenumelui pe cale administrativă cetăţean român cu domiciliul în străinătate  
Înscriere prin menţiune pe marginea actelor de stare civilă a numelui de familie şi - sau a prenumelui retradus sau cu ortografia limbii materne 
Rectificarea actelor de stare civilă

Primăria Braşov la un click distanţă

PATRIMONIU ȘI CADASTRU


CONCESIONAREA UNUI TEREN DE MAXIM 10 MP ÎN VEDEREA REALIZĂRII UNUI ACCES DIN EXTERIOR
CONCESIONAREA UNUI TEREN PENTRU EXTINDEREA CONSTRUCȚIILOR PE TERENURI ALĂTURATE
ÎNCHIRIERE LOCUINȚE PRIN A.N.L. – TINERI ȘI FAMILII DE TINERI ÎN VÂRSTĂ DE PÂNĂ LA 35 ANI
OBȚINERE DECIZIE DE ATRIBUIRE TEREN
OBȚINERE ADEVERINŢĂ INTRAVILAN/EXTRAVILAN
OBȚINERE ADEVERINȚĂ FOND FUNCIAR
OBȚINERE CERTIFICAT DE PRODUCĂTOR
EXERCITAREA DREPTULUI DE PREEMŢIUNE
ACCEPTAREA DONAŢIILOR DE CĂTRE MUNICIPIUL BRAŞOV PRIN CONSILIUL LOCAL
CONTRACT ARENDĂ
SUBVENŢII ÎN AGRICULTURĂ
ANEXE PRIVIND RECEPŢIA LUCRĂRILOR DE CADASTRU
PROPUNERE ACORDARE DESPĂGUBIRI - VETERENI DE RĂZBOI (MOŞTENITORI)
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM DECRETULUI-LEGE NR. 189/2000
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM DECRETULUI-LEGE NR. 118/1990
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM LEGII NR. 341/2004
SOLICITARE LOCURI ÎNHUMARE – PAUPERI

Primăria Braşov la un click distanţă

TUTELĂ


PROCEDURA EFECTUĂRII ANCHETEI SOCIALE PENTRU ACORDAREA DREPTURILOR CUVENITE COPILULUI ÎN SITUAȚIA PĂRINȚILOR NECĂSĂTORIȚI

Primăria Braşov la un click distanţă

SERVICII SOCIALE


DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ

Primăria Braşov la un click distanţă

ÎNSCRIERE ÎN AUDIENȚĂ


FORMULAR ÎNSCRIERE ÎN AUDIENȚĂ

Primăria Braşov la un click distanţă

TRANSPARENȚĂ ȘI LIBER ACCES


Aceasta actiune este permisa doar daca sunteti inregistrat in contul dumneavoastra
Depune solicitare privind liberul acces la informaţii de interes public, cf.Legii nr.544/2001
Proiecte de hotărâre în dezbatere publică

Primăria Braşov la un click distanţă

DEPUNE PETIȚII (reglementate de OG nr.27/2002)


DEPUNE PETIȚII (reglementate de OG nr.27/2002)

Primăria Braşov la un click distanţă

ACTIVITĂȚI ECONOMICE
(ACORDURI DE FUNCȚIONARE)


OBȚINERE ACORD OCUPARE DOMENIULUI PUBLIC PENTRU ORGANIZAŢII NON PROFIT
OBȚINERE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
PRELUNGIRE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE

Primăria Braşov la un click distanţă

MEDIU


Programul Rabla Local

Brasovcity.ro

Starea vremii - Brașov


meteoblue

meteoblue

meteoblue
Brasovcity.ro

Căutare particularizată


Harta generală


Deschide în fereastră nouă

Harta transportului public


Deschide în fereastră nouă

Harta parcărilor publice


Deschide în fereastră nouă

Harta spațiilor verzi


Deschide în fereastră nouă

Harta urbanism


Deschide în fereastră nouă

Harta puncte de interes


Deschide în fereastră nouă

Harta sectia ta de votare


Deschide în fereastră nouă

Hartă salubrizare


Deschide în fereastră nouă

Hartă WiFi4EU


Deschide în fereastră nouă

Hartă locații defibrilatoare


Deschide în fereastră nouă

Achiziții
Primăria Municipiului Brașov

  • Acasă
  • Achiziții

 Acces rapid

  • Achiziții / Proceduri proprii

Acces rapid

Acces rapid


  • Achiziții / Proceduri proprii

30-06-2020 ora 14:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 30-06-2020 ora 14:00 - termen expirat



Denumire contract: Servicii de consultanta pentru MANAGEMENTUL OBIECTIVULUI DE INVESTITII “Eficientizare energetica acladirilor publice din Municipiul Brasov - Colegiul Tehnic Transilvania corp A, cod SMIS 128399
Data limita depunere oferta: 30.06.2020 14:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71621000-7 - Servicii de analiza sau consultanta tehnica (Rev.2)
Valoare estimata: 30.000,98 RON
Caiet de sarcini: CS CONSULTANTA.pdf
Descriere contract: Prestarea serviciilor de consultanta pentru managementul obiectivului de investiii "Eficientizare energetica a cladirilor publice din Municipiul Brasov - Colegiul Tehnic Transilvania corp A, conform contractului de fionantare nr.5471/08.05.2020
Conditii referitoare la contract: durata contractului de consultanta pentur amnagementul obiectivului de investitii este de la semnarea contractului de servicii si pana la finalizarea implementarii proiectului
Conditii de participare: vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate in caietul de sarcini. Oferta furnizorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire: Pretul cel mai scazut Ofertantul declarat castigător va constitui garanția de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificările și completările ulterioare. Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii.
Informatii suplimentare: Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data precizată in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.

Documente anexate: Documentatie achizitie consultanta colegiul Transilvania corp A.zip

30-06-2020 ora 14:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 30-06-2020 ora 14:00 - termen expirat



Denumire contract: Servicii de coordonare in materie de securitate si sanatate in munca pentru proiectul "Eficientizare energetica a cladirilor publice din Municipiul Brasov - Colegiul Tehnic Transilvania Corp A - COD SMIS 128399
Data limita depunere oferta: 30.06.2020 14:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 79714000-2 - Servicii de supraveghere (Rev.2)
Valoare estimata: 22.100,00 RON
Caiet de sarcini: CS SSM.pdf
Descriere contract: Activitatea coordonatorului in materie de securitate si sanatate in munca pe perioada elaborarii proiectului tehnic si a executiei lucrarilor presupune indeplinirea atributiilor si aspectelor impuse de Hotararea nr.300/23006 (actualizata) privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru santierele temporare sau mobile
Conditii referitoare la contract: DContractul cuprinde 2 etape: - perioada de prestare a serviciilor de la emiterea de catre beneficiar a ordinului de incepere a serviciilor pentru perioada de intocmire a proiectului tehnic si pana la receptia calitativa si cantitativa a proiectului - perioada de prestare a serviciilor de la emiterea de catre beneficiar a ordinului de incepere pentru executia lucrarilor si pana la receptia la terminarea lucrarilor
Conditii de participare: vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate in caietul de sarcini. Oferta furnizorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire: Pretul cel mai scazut Ofertantul declarat castigător va constitui garanția de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificările și completările ulterioare. Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii.
Informatii suplimentare: Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data precizată in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.

Documente anexate: Documentatie achizitie SSM Colegiul Tehnic Transilvania corp A.zip

26-06-2020 ora 14:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 26-06-2020 ora 14:00 - termen expirat



DENUMIRE CONTRACT “Servicii de verificare a documentatiei tehnice la cerintele fundamentale aplicabile constructiilor - A, B, Cc, Ci, D, E, F, Ie, It, Is - pentru "DOCUMENTATII TEHNICE PENTRU OBTINERE AUTORIZATIE PSI - SCOALA Gimanziala nr.11, CORP A”
DATA LIMITA DEPUNERE OFERTA 26.06.2020 14:00
TIP ANUNT Achizitii directe
TIP CONTRACT Servicii
COD CPV SAU DENUMIRE * 71328000-3 Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
Valoarea achizitiei:* 13.774,44 RON
DESCRIERE CONTRACT Se vor presta servicii de verificare a proiectului tehnic la cerintele fundamentale aplicabile constructiilor - A, B, Cc, Ci, D, E, F, Ie, It, Is - pentru "DOCUMENTATII TEHNICE PENTRU OBTINERE AUTORIZATIE PSI - SCOALA Gimanziala nr.11, CORP A. Suprafata desfasurata propusa pentru obiectivul de investitii "DOCUMENTATII TEHNICE PENTRU OBTINERE AUTORIZATIE PSI - SCOALA Gimanziala nr.11, CORP A " este de 3847,61mp
CONDITII REFERITOARE LA CONTRACT Termenul de predare a proiectului verificat la cerintele A,B,Cc,Ci,D,E,F,Ie, It, Is este de maxim 10 zile de la data predarii documentatiei catre prestator, pe fraze de proiectare: DTAC, PT+DDE. In cazul in care vor aparea modificari de solutie, termenul de predare a documentelor verificate este de 5 zile.
CONDITII DE PARTICIPARE431/2000 Oferta va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata în lei, fara TVA, se va detalia oferta de pret pentru fiecare faza de proiectare in parte. Oferta financiara va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia.
CRITERII DE ATRIBUIRE Pretul cel mai scazut
INFORMATII SUPLIMENTARE Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau pe email la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Formulare se pot descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Erata:Nu există caiet de sarcini, toate datele necesare întocmirii ofertei se regăsesc în anunț.

Documente anexate: Documentatie achizitie servicii de verificare documentatii tehnice scoala gimnaziala nr.11.zip

18-06-2020 ora 10:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 18-06-2020 ora 10:00 - termen expirat


DATE IDENTIFICARE AUTORITATE CONTRACTANTA

ANUNT
Denumire contract: Servicii de audit financiar pentru implementarea proiectului ”CONSTRUIRE GRADINITE IN ZONA TRACTORUL CORESI”, cod SMIS 127287, în conformitate cu cerințele Caietului de sarcini atasat în prezentul anunt.
Data limita depunere oferta: 18.06.2020 10:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
Valoare estimata: 21.008,40 RON
Caiet de sarcini: CAIET DE SARCINI AUDIT FINANCIAR PROIECT CORESI.pdf
Descriere contract: Servicii de audit financiar pentru implementarea proiectului ”CONSTRUIRE GRADINITE IN ZONA TRACTORUL CORESI”, cod SMIS 127287, în conformitate cu cerințele Caietului de sarcini atasat în prezentul anunt.
Conditii referitoare la contract: Perioada de prestare a serviciilor de audit financiar durează pe toată perioada de implementare a proiectului. Durata contractului de servicii este până la finalizarea implementării proiectului care prin Contractul de finanţare se termină la data de 30.11.2021, dar poate fi prelungit prin act adiţional. Auditorul financiar se obligă să ofere suport beneficiarului până la data obținerii rambursării sumelor solicitate prin Cererile de rambursare (intermediară și finală), chiar dacă această perioadă o depășește pe cea de implementare a proiectului. Toate rapoartele de audit și documentele relevante ale proiectului vor deveni proprietatea UAT Municipiul Brasov. Plata serviciilor prestate de Prestator, în baza contractului de servicii de audit va fi efectuată după recepția fiecărui raport de audit predat beneficiarului, însoţit de raportul de activitate al auditorului, pe baza de factură fiscală.
Conditii de participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate in caietul de sarcini. Oferta prestatorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta tehnica, financiara, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar.
Criterii de atribuire: Pretul cel mai scazut, în condițiile respectării cerințelor din Caietul de Sarcini. Ofertantul declarat castigător va constitui garanția de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificările și completările ulterioare. Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii.
Informatii suplimentare: Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile.

Documente anexate: Documentatie achizitie SERVICII DE AUDIT FINANCIAR CONSTRUIRE GRADINITE TRACTORUL.zip

18-06-2020 ora 11:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 18-06-2020 ora 11:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA

ANUNT
Denumire contract: Realizarea și furnizarea materialelor de informare și publicitate aferente proiectului: Construire Park&Ride Bartolomeu
Data limita depunere oferta: 18.06.2020 11:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Cod si denumire CPV: 30192170-3 - Panouri de afisare (Rev.2)
Valoare estimata: 12.605,04 RON
Caiet de sarcini: CAIET DE SARCINI PRODUSE INFORMARE SI PUBLICITATE PARK&RIDE.pdf
Descriere contract: Realizarea şi furnizarea materialelor de informare şi publicitate aferente proiectului “Construire park & ride - Bartolomeu”, cod SMIS 126992, în conformitate cu cerințele caietului de sarcini. Materialele privind informarea şi publicitatea proiectului vor respecta indicațiile tehnice din Manualul de Identitate Vizuală pentru Programul Operațional Regional (POR) 2014-2020 (ediția în vigoare la data elaborării materialelor). Manualul de Identitate Vizuală pentru Programul Operațional Regional (POR) 2014-2020 varianta actualizată (sursa: http://inforegio.ro/ro/documente-strategice/miv) Pentru o bună înţelegere a contextului în care se derulezează proiectul ofertanţii vor consulta site-urile www.inforegio.ro si www.adrcentru.ro. Ofertantul are următoarele obligaţii: 1.Să realizeze conceptul grafic al materialelor de informare şi publicitate cu respectarea obligatorie a indicaţiilor tehnice ale Manualului de Identitate Vizuală a Programului Operatioanl Regional 2014-2020 în vigoare, www.inforegio.ro şi www.adrcentru.ro. Manualul de Identitate Vizuală (MIV) a POR 2014-2020 conţine un sistem de instrucţiuni, reguli şi recomandări de aplicare a elementelor de identitate vizuală: logo-uri, slogan, culori acceptate, fonturi etc, cu scopul de a asigura coerenţa şi dezvoltarea armonioasă în timp a imaginii Programului Operaţional Regional 2014-2020; 2.Să realizeze, livreze şi să monteze (unde este cazul) materialele de informare şi publicitate la termenele şi în cantităţile stabilite. 3.Anunț de presă privind începerea şi finalizarea proiectului (în mediul online)
Conditii referitoare la contract: Durata Contractului va fi din momentul semnării contractului de furnizare produse și până la finalizarea perioadei de implementare a proiectului, în prezent, conform contractului de finanţare - 30 iunie 2022, dar care se va putea prelungi dacă va fi cazul. În situația în care va interveni o extindere a perioadei de implementare a proiectului, contractul de furnizare se va prelungi prin act adițional fără majorarea valorii acestuia. Operatorul economic are obligația de a asigura, fără costuri suplimentare, transportul și/sau punerea în operă a produselor/materialelor rezultate în urma prestării serviciilor, la locul/locurile menționate de acesta. Plata produselor se va face în lei, prin ordin de plata, în baza facturilor fiscale şi a proceselor verbale de recepţie cantitativă şi calitativă a produselor, în maxim 30 zile de la recepţia fiecărui produs.
Conditii de participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate in caietul de sarcini. Oferta furnizorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta tehnica, financiara, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar.
Criterii de atribuire: Prețul cel mai scăzut.
Informatii suplimentare: Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile.

Documente anexate: Documentatie achizitie INFORMARE SI PUBLICITATE PARK&RIDE.zip

17-06-2020 ora 13:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 17-06-2020 ora 13:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA

ANUNT
Denumire contract: DOCUMENTATII TEHNICE EXTINDERE CORP C PRIN DEZAFECTARE(ATELIERE) - COLEGIUL NICOLAE TITULESCU - EXPERTIZA TEHNICA
Data limita depunere oferta: 17.06.2020 13:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
Valoare estimata: 45.280,00 RON
Descriere contract: Expertiza tehnica va cuprinde, fara a se limita la acestea, urmatoarele: 1. Probe laborator 2. Studiu geotehnic 3. Expertiza tehnica de calitate pentru cerintele A1 si A2
Conditii referitoare la contract: Expertul tebuie sa fie atestat pentru domeniile A1 si A2. Termenul de predare al expertizei este de 45 de zile calendaristice, de la semnarea contractului. Contractul este valabil pe întreaga perioadă de executare a obligațiilor reciproce ce revin părților contractante, începând cu data semnării contractului și își produce efectele până la încheierea procesului-verbal de recepție a documentatiilor tehnice.
Conditii de participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul "Declaratie art.59 si art. 60" incarcat ca anexa la anuntul publicitar
Criterii de atribuire: pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare: Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Caietului de sarcini încărcat în prezentul anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia, oferta defalcându-se pentru: - Probe laborator; - Studiu geotehnic - Expertiza tehnica de calitate pentru exigentele A1 si A2. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 17.06.2020, ora 13:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter, sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

Documente anexate: Documentatie achizitie EXTINDERE CORP C.zip

16-06-2020 ora 10:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 16-06-2020 ora 10:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA

ANUNT
Denumire contract: Furnizarea de produse si servicii de realizare a materialelor de informare si publicitate pentru proiectul „Realizarea unui spatiu multifunctional de recreere si sport”
Data limita depunere oferta: 16.06.2020 10:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Cod si denumire CPV: 39294100-0 - Produse informative si de promovare (Rev.2)
Valoare estimata: 10.000,00 RON
Caiet de sarcini: CAIET DE SARCINI PRODUSE DE INFORMARE.pdf
Descriere contract: Furnizarea de produse si servicii de realizare a materialelor de informare si publicitate pentru proiectul „Realizarea unui spatiu multifunctional de recreere si sport”.Ofertantul are următoarele obligaţii: 1.Să realizeze conceptul grafic al materialelor de informare si publicitate cu respectarea obligatorie a indicatiilor tehnice ale Manualului de Identitate Vizuală a Programului Operatioanl Regional 2014-2020 în vigoare, www.inforegio.ro şi www.adrcentru.ro. Manualul de Identitate Vizuala (MIV) a POR 2014-2020 contine un sistem de instructiuni, reguli si recomandari de aplicare a elementelor de identitate vizuala: logo-uri, slogan, culori acceptate, fonturi etc, cu scopul de a asigura coerenta si dezvoltarea armonioasa in timp a imaginii Programului Operational Regional 2014-2020; 2. Să creeze, sa realizeze, livreze si monteze (unde este cazul) materialele de informare şi publicitate la termenele si in cantitatile stabilite. Ofertantul va trebui sa realizeze urmatoarele produse si sa presteze servicii de publicitate: Anunț de presă privind începerea proiectului - obligatoriu-1 buc, Panou de informare temporar dublu pe toata durata de implementare a proiectului –obligatoriu 1 buc, Anunţ/comunicat de presă la finalizarea proiectului – obligatoriu 1 buc, Placa permanentea dubla la terminarea proiectului, dar nu mai tarziu de 3 luni de la Incheierea proiectului 1 buc, Etichete autocolante printate si laminate 300x300 mm 9 buc. Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnică a produselor furnizate cu indicațiilor precizate și oferta financiară, va fi depusă la registratura autorității contractante/Centrul de Informare Cetățeni din Brașov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brașov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Oferta financiară va fi elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat.
Conditii referitoare la contract: Oferta va contine servicii care sa corespunda cerintelor minimale din prezentul caiet de sarcini, respectiv organizarea activitatilor si structurarea acestora in cadrul ofertei financiare ce urmeaza a fi prestate pentru ducerea la indeplinire a cerintelor din caietul de sarcini. Propunerea tehnica va fi elaborata astfel incat sa rezulte ca sunt indeplinite in totalitate cerintele aferente Caietului de sarcini. Propunerea tehnica trebuie sa reflecte asumarea de catre ofertant a tuturor cerintelor/obligatiilor prevazute in Caietul de sarcini. Ofertanţii vor prezenta bugetul detaliat pentru fiecare categorie de servicii, respectiv: - costuri elaborare şi realizare materiale de informare si publicitate și montare acolo unde este cazul pentru fiecare tip de material în parte.
Conditii de participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care pot să furnizeze produsele ce fac obiectul prezentului contract . Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnică a produselor furnizate cu indicațiilor precizate și oferta financiară, va fi depusă la registratura autorității contractante/Centrul de Informare Cetățeni din Brașov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brașov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Oferta financiară va fi elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat. Prețul ofertat va conține cheltuielile privind furnizarea produselor cât și încărcare, descărcarea și transportul acestora la adresa indicată de achizitor.
Criterii de atribuire: Prețul cel mai scazut.
Informatii suplimentare: Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o oferta sau să efectueze achiziția. La recepție, în cazul bunurilor deteriorate sau cu deficiențe cantitative și calitative, furnizorul va proceda la înlocuirea bunurilor necorespunzătoare și/sau completarea lipsurilor cantitative și calitative fără a modifica oferta financiară. Bunurile respinse vor fi înlocuite. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 195 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentația se poate descarca de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov: www.brasovcity.ro/ secțiunea licitații și concursuri. Limba de redactare a ofertei este limba română. Oferta financiara are caracter ferm și obligatoriu din punctul de vedere al contractului. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: Denumire/nume ofertant, adresa sediului social,telefon, email, date de identificare fiscala (cod fiscal, ONRC), cont de trezorerie, persoana responsabilă de contract și calitatea acesteia. Potențialii ofertanți au obligația de a verifica zilnic invitația de participare postată pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.

Documente anexate: Documentatie achizitie - materialelor de informare si publicitate.zip

15-06-2020 ora 14:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 15-06-2020 ora 14:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA

ANUNT
Denumire contract: Servicii de verificare a documentației tehnice la cerințele fundamentale aplicabile construcțiilor, pentru obiectivul de investiţii ” Documentații tehnice Accesibilizarea spațiilor publice pentru persoane cu dizabilități în unități de învățământ ”
Data limita depunere oferta: 15.06.2020 14:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
Valoare estimata: 9.600,00 RON
Caiet de sarcini: CAIET DE SARCINI+ANEXE.pdf
Descriere contract: Servicii de verificare documentații tehnice DTAC, PT, DDE la cerințele fundamentale aplicabile construcțiilor - A, B - la obiectivul de investiţii ” Documentații tehnice Accesibilizarea spațiilor publice pentru persoane cu dizabilități în unități de învățământ ”, în conformitate cu cerințele Caietului de sarcini încărcat în prezentul anunț.
Conditii referitoare la contract: Termenul de predare al proiectelor verificate va fi următorul : * 20 zile calendaristice de la predarea către prestator a documentației tehnice, pe faze de proiectare DTAC, PT, DDE, întocmite pe fiecare unitate de învățământ si locație în parte. Contractul este valabil pe întreaga perioadă de executare a obligațiilor reciproce ce revin părților contractante, începând cu data semnării contractului și își produce efectele până la încheierea procesului-verbal de recepție la terminarea lucrărilor. Pentru asigurarea serviciilor de către verificatorii de proiecte în perioada de execuție a lucrărilor, în cazul în care apar modificări de soluții, termenul de predare al documentației verificate este de 5 zile. Propunerea tehnică, va cuprinde : * Verificare DTAC, pentru fiecare unitate de învățământ și locație în parte * Verificare PT, DDE, ” ” ” * Verificare documentații aferente dispozițiilor de șantier emise de proiectant pe perioada execuției lucrărilor . Se va prezenta lista verificatorilor de proiecte pentru fiecare cerință. Persoanele nominalizate ca verificatori de proiecte vor prezenta atestate / legitimații care să confirme acest lucru și să fie în termen de valabilitate . Propunerea financiară, va cuprinde defalcarea ofertei pentru fiecare locație în parte.
Conditii de participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar. Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor de audit precizate. Oferta furnizorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primăriei Municipiului Brașov. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Oferta financiara va fi elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire: Prețul cel mai scăzut, în condițiile respectării cerințelor din caietul de sarcini.
Informatii suplimentare: Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Caietului de sarcini încărcat în prezentul anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia, oferta defalcându-se pentru fiecare etapă de verificare: - Verificare DTAC; - Verificare PT, DDE, conform Caietului de sarcini. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 25.05.2020, ora 10:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

Documente anexate: CAIET DE SARCINI si ANEXE servicii de verificare a documentatiei tehnice.pdf

29-05-2020 ora 12:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 29-05-2020 ora 12:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA

ANUNT
Denumire contract: Servicii de audit financiar pentru implementarea proiectului ”Construire PARK&RIDE - Bartolomeu”, cod SMIS 126992, în conformitate cu cerințele Caietului de sarcini atasat în prezentul anunt.
Data limita depunere oferta: 29.05.2020 12:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
Valoare estimata: 8.403,36 RON
Caiet de sarcini: CAIET DE SARCINI AUDIT FINANCIAR PARK&RIDE.pdf
Descriere contract: Servicii de audit financiar pentru implementarea proiectului ”Construire PARK&RIDE - Bartolomeu”, cod SMIS 126992, în conformitate cu cerințele Caietului de sarcini atasat în prezentul anunt.
Conditii referitoare la contract: Perioada de prestare a serviciilor de audit financiar durează pe toată perioada de implementare a proiectului. Durata contractului de servicii este până la finalizarea implementării proiectului care prin Contractul de finanţare se termină la data de 30.06.2022, dar poate fi prelungit prin act adiţional. Auditorul financiar se obligă să ofere suport beneficiarului până la data obținerii rambursării sumelor solicitate prin Cererile de rambursare (intermediară și finală), chiar dacă această perioadă o depășește pe cea de implementare a proiectului. Toate rapoartele de audit și documentele relevante ale proiectului vor deveni proprietatea UAT Municipiul Brasov. Plata serviciilor prestate de Prestator, în baza contractului de servicii de audit va fi efectuată după recepția fiecărui raport de audit predat beneficiarului, însoţit de raportul de activitate al auditorului, pe baza de factură fiscală.
Conditii de participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate in caietul de sarcini. Oferta prestatorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta tehnica, financiara, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar.
Criterii de atribuire: Pretul cel mai scazut, în condițiile respectării cerințelor din Caietul de Sarcini. Ofertantul declarat castigător va constitui garanția de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificările și completările ulterioare. Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii.
Informatii suplimentare: Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile.

Documente anexate: Documentatie achizitie Servicii de audit financiar.zip

25-05-2020 ora 10:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 25-05-2020 ora 10:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA

ANUNT
Denumire contract: Furnizarea de produse si servicii de informare şi publicitate - pentru proiectul Construire gradinite in zona Tractorul Coresi cod SMIS 127287
Data limita depunere oferta: 25.05.2020 10:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Cod si denumire CPV: 39294100-0 - Produse informative si de promovare (Rev.2)
Valoare estimata: 29.069,36 RON
Caiet de sarcini: CAIET DE SARCINI FURN PROD INFO PUB GR CORESI.pdf
Descriere contract: Achizitia de materiale de informare şi publicitate în cadrul proiectului ,,Construire gradinite in zona Tractorul Coresi” - cod SMIS 127287. Oferta va conţine servicii care să corespundă cerinţelor minimale din prezentul caiet de sarcini, respectiv organizarea activităţilor şi structurarea acestora în cadrul ofertei financiare ce urmează a fi prestate pentru ducerea la îndeplinire a cerinţelor din caietul de sarcini. Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte ca sunt îndeplinite în totalitate cerinţele aferente Caietului de sarcini. Propunerea tehnică trebuie să reflecte asumarea de către ofertant a tuturor cerinţelor/obligaţiilor prevăzute în Caietul de sarcini. Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnică a produselor furnizate cu indicațiilor precizate și oferta financiară, va fi depusă la registratura autorității contractante/Centrul de Informare Cetățeni din Brașov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brașov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Oferta financiară va fi elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat.
Conditii referitoare la contract: Propunerea tehnică trebuie să respecte cerințele minime obligatorii solicitate prin prezentul caiet de sarcini. Toate cerinţele privind caietul de sarcini şi specificaţiile tehnice sunt minimale şi obligatorii. Ofertantul se va angaja în mod ferm şi irevocabil că va urma toate indicaţiile primite de la achizitor cu privire la conţinutul, modul de realizare şi prezentare a materialelor publicitare care fac obiectul prezentei achizitii. Ofertantul declarat câstigător va colabora în permanenţă cu echipa care asigură managementul proiectului, în vederea atingerii obiectivului şi va face toate modificările solicitate de aceasta. Ofertantul se va angaja în mod ferm şi irevocabil să efectueze orice modificări solicitate de achizitor ca urmare a transmiterii către Organismul Intermediar ADR CENTRU spre avizare a materialelor publicitare ce fac obiectul prezentului caiet de sarcini. Ofertantul se va angaja în mod ferm şi irevocabil să respecte prevederile din Manualul de Identitate Vizuala POR 2014-2020 în vigoare. Ofertantul se va angaja în mod ferm şi irevocabil să nu folosească în indeplinirea contractului imagini, texte şi/sau alte materiale care sunt supuse legislaţiei din materia drepturilor de autor. În cazul în care ofertantul va folosi astfel de materiale el se obligă să suporte toate costurile aferente (drepturi de proprietate intelectuală etc). Ofertantul se va angaja în mod ferm şi irevocabil să asigure în preţul ofertat transportul şi montajul la sediul achizitorului sau la locaţia proiectului, în funcţie de tipul de material de informare şi publicitate. Ofertantul se va angaja în mod ferm şi irevocabil să înlocuiască, fără cheltuieli suplimentare pentru achizitor, produsele livrate în baza contractului dacă acestea nu corespund standardelor de calitate solicitate prin documentaţ Ofertantul va prezenta în cadrul ofertei de preţ un centralizator din care să reiasă preţul fiecarei activităţi de realizare a materialelor de informare şi publicitate ofertate.
Conditii de participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care pot să furnizeze produsele ce fac obiectul prezentului contract . Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnică a produselor furnizate cu indicațiilor precizate și oferta financiară, va fi depusă la registratura autorității contractante/Centrul de Informare Cetățeni din Brașov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brașov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Oferta financiară va fi elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat. Prețul ofertat va conține cheltuielile privind furnizarea produselor cât și încărcare, descărcarea și transportul acestora la adresa indicată de achizitor.
Criterii de atribuire: Prețul cel mai scazut
Informatii suplimentare: Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o oferta sau să efectueze achiziția.Documentația se poate descarca de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov: www.brasovcity.ro/ secțiunea Achiziții și concursuri. Limba de redactare a ofertei este limba română. Oferta financiara are caracter ferm și obligatoriu din punctul de vedere al contractului. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: Denumire/nume ofertant, adresa sediului social,telefon, email, date de identificare fiscala (cod fiscal, ONRC), cont de trezorerie, persoana responsabilă de contract și calitatea acesteia. Potențialii ofertanți au obligația de a verifica zilnic anunțul de participare postată pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.

Documente anexate: Documentatie achizitie furnizarea de produse si servicii TRACTORU CORESI.zip

  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32

Brasovcity.ro

Copyright © 2002 - 2024 - PRIMĂRIA MUNICIPIULUI BRAȘOV, toate drepturile rezervate.
Imaginile și articolele video din prezentul site sunt supuse legilor dreptului de autor.
Orice reproducere este interzisă fără acordul proprietarului acestora.
Reglementări privind prelucarea și protecția datelor cu caracter personal
Informare privind protectia avertizorilor în interes public
Formular avertizare în interes public
Declarație pentru a beneficia de protecția privind răspunderea pentru încălcarea confidențialității
Ultima actualizare: 04-07-2025

  • abc.brasovcity.ro
  • buget2025.brasovcity.ro
  • covid19.brasovcity.ro
  • cultura.brasovcity.ro
  • educatie.brasovcity.ro
  • evenimente.brasovcity.ro
  • invatamantdual.brasovcity.ro
  • starepartii.brasovcity.ro
  • ua.brasovcity.ro
  • www.primariabrasovenilor.ro
  • finantare.primariabrasovenilor.ro
  • Portal servicii electronice
  • www.spclepbv.ro

Solicitări frecvente   |   Chestionar satisfacție   |   Contact   |   My Brașov City Android | IOS

Contact

Local: (0268) 405000

  • Adresa: Bdul. Eroilor nr.8, Brasov, ROMANIA
  • Email: contact@brasovcity.ro

Folosește Google translator: