Achiziții
Primăria Municipiului Brașov

Achiziții / Proceduri proprii: 18-08-2020 ora 10:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
Anunt
Denumire contract:
Servicii având ca obiect verificarea documentațiilor tehnice - DTAC, PT, DDE - din punct de vedere al cerințelor A, B, Cc, Ci, D, E, F, Ie, It, Is
Data limita depunere oferta:
18.08.2020 10:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
Valoare estimata:
47.821,04 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI VERIFICARE DOCUMENTATII TEHNICE ISU UNITATI DE INV.pdf
Descriere contract:
Verificarea documentațiilor tehnice - DTAC, PT, DDE - din punct de vedere al cerințelor A, B, Cc, Ci, D, E, F, Ie, It, Is Servicii de verificare a documentației tehnice la cerințele fundamentale aplicabile construcțiilor, pentru obiectivele de investiții: 1.Amenajări în vederea autorizării ISU în unitățile de învățământ - pentru Grădinița cu program prelungit nr.22 2.Amenajări în vederea autorizării ISU în unitățile de învățământ - pentru Grădinița cu program prelungit nr.23 3.Amenajări în vederea autorizării ISU în unitățile de învățământ - pentru Grădinița cu program prelungit nr.25 4.Documentații tehnice în vederea obținerii autorizației PSI în unitățile de învățământ - Colegiul Național Grigore Antipa 5.Documentații tehnice în vederea obținerii autorizației PSI în unitățile de învățământ - Școala Generală nr.14, corp C Valoarea estimată totală a achiziției este de 47.821,04lei fără TVA, din care 1.- pentru Grădinița cu program prelungit nr.22 - 12.408,39 lei fără TVA; 2. - pentru Grădinița cu program prelungit nr.23 - 7.717,73 lei fără TVA; 3.- pentru Grădinița cu program prelungit nr.25 - 8.657,98 lei fără TVA; 4.- pentru Colegiul Național Grigore Antipa - 15.717,99 lei fără TVA; 5. -pentru Școala Generală nr.14, corp C - 3.318,95 lei fără TVA;
Conditii referitoare la contract:
Conform cerintelor din caietul de sarcini
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar
Criterii de atribuire:
pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau din prezentul anunt. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia.Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 18.08.2020, ora 10:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie VERIFICARE DOCUMENTATII ISU UNITATI DE INVATAMANT.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 18-08-2020 ora 13:12 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Bulevardul Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de Audit financiar extern, pentru implementarea proiectului „Sistem centralizat de monitorizare și control al traficului în Municipiul Brașov”, Cod SMIS 127411
Data limita depunere oferta:
18.08.2020 13:12
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
Valoare estimata:
50.420,17 RON
Caiet de sarcini:
Caiet de sarcini AuditF.pdf
Descriere contract:
Servicii de audit financiar extern pentru implementarea proiectului „Sistem centralizat de monitorizare și control al traficului în Municipiul Brașov”, Cod SMIS 127411
Conditii referitoare la contract:
Prestare de servicii de audit financiar extern pe toată durata de implementare a proiectului, în conformitate cu contractul de finanțare nr. 5167/ 2020 încheiat între Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Brașov, ca beneficiar, Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operațional Regional 2014-2020 și Agenția pentru Dezvoltare Regională Centru în calitate de Organism Intermediar pentru Programul Operațional Regional la nivelul Regiunii Centru. Auditorul financiar se obligă să întocmească 3 rapoarte de audit financiar dintre care 2 rapoarte intermediare și un raport de audit final. Un raport de audit va îngloba mai multe cereri de rambursare, valoarea maximă eligibilă nu poate depăși limita maximă eligibilă stabilită. Rapoartele intermediare de audit financiar se vor elabora la solicitarea achizitorului, astfel încât să acopere toate cererile de rambursare depuse la Autoritatea de Management/Organismul Intermediar - POR, până la data efectuării auditării. Auditorul financiar se obligă să ofere suport achizitorului până la data obținerii rambursării sumelor solicitate prin Cererile de rambursare (intermediară și finală), chiar dacă această perioadă o depășește pe cea de implementare a proiectului. Toate rapoartele de audit și documentele relevante ale proiectului vor deveni proprietatea UAT Municipiul Brașov. Plata serviciilor prestate de Prestator, în baza contractului de servicii de audit va fi efectuată după recepția fiecărui raport de audit predat achizitorului, însoțit de raportul de activitate al auditorului, pe baza de factură fiscală. Durata serviciilor de audit financiar este de la semnarea contractului până la transmiterea cererii de rambursare finală, respectiv maxim 3 luni de la data finalizării proiectului (31.12.2022, cu posibilitatea de prelungire prin act adițional la contractul de finanțare)
Conditii de participare:
Personal minim solicitat: un auditor financiar autorizat care trebuie sa dețină carnet de membru CAFR vizat, cu mențiunea „activ” pe anul respectiv, care se va prezenta în copie „conform cu originalul”; trebuie să fie înscris în Registrul auditorilor financiari activi, întocmit de Camera Auditorilor Financiari din România înregistrată fiscal în România; trebuie sa dețină Certificat de atestare a calității de auditor financiar eliberat de CAFR care se va prezenta în copie „conform cu originalul”; va prezenta o Declarație pe proprie răspundere cu privire la respectarea criteriilor de bună reputație, conform art. 3 din Hotărârea CAFR nr. 27/2016. Modul de prezentare a ofertei tehnice: Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite în totalitate toate cerințele conținute în caietul de sarcini În cadrul propunerii tehnice, ofertantul va elabora o metodologie și un plan de lucru ca și componente cheie și obligatorii ale ofertei tehnice. Modul de prezentare a ofertei financiare: Ofertanții vor prezenta în oferta financiară prețul pentru serviciile de audit financiar extern pentru implementarea proiectului „Sistem centralizat de monitorizare și control al traficului în Municipiul Brașov”, Cod SMIS 127411, TVA-ul fiind evidențiat separat conform formularului 1 de oferta financiara. Caietul de sarcini este atașat prezentului anunț. Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate în caietul de sarcini. Ofertantul trebuie sa fie înregistrat la Registrul Comerțului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achiziției. Odată cu oferta se depune și Certificatul constatator emis de Registrul Comerțului. De asemenea se completează formularul de oferta financiara și Declarația art. 59 și art. 60 aferente prezentului anunț care sunt atașate pe site-ul www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții” din anunțului publicitar aferent.
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scăzut, în situația respectării tuturor cerințelor stabilite prin caietul de sarcini.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potențialii ofertanți au obligația sa verifice zilnic anunțul de publicitate postat pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții”, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile.
Documente anexate: Documentatie achizitie audit financiar proiect SCMCT.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 18-08-2020 ora 11:53 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Bulevardul Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Container birou (spațiu de lucru) - Sistem modular de monitorizare a parametrilor atmosferici relevanti
Data limita depunere oferta:
18.08.2020 11:53
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Furnizare
Cod si denumire CPV:
44613000-0 - Containere de mari dimensiuni (Rev.2)
Valoare estimata:
14.823,53 RON
Caiet de sarcini:
Specificatii tehnice container.pdf
Descriere contract:
Container birou (spațiu de lucru) - Sistem modular de monitorizare a parametrilor atmosferici relevanți, conform specificațiilor tehnice atașate prezentului anunț
Conditii referitoare la contract:
Durata de livrare, prestare și/sau execuție - Maxim 1 lună de la data semnării contractului Omologare, Avizare: 1. Producătorul, furnizorul sau reprezentantul autorizat, va prezenta declarația CE de conformitate 2. Furnizorul va livra produsul împreună cu certificatul de garanție valabil 24 de luni
Conditii de participare:
Container tip birou/spațiu de lucru destinat activităților de management al activităților de management al activităților de zbor și activităților de mentenanță ale vectorilor aerieni utilizați pentru achiziția de date atmosferice și testere cu transmiterea lor în timp real 1. Producătorul, furnizorul sau reprezentantul autorizat, va prezenta declarația CE de conformitate 2. Furnizorul va livra produsul împreună cu certificatul de garanție valabil 24 de luni
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scazut în condițiile respectarii specificatiilor tehnice
>Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potențialii ofertanți au obligația sa verifice zilnic anunțul de publicitate postat pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții”, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile.
Documente anexate: Documentatie achizite ADV Container.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 14-08-2020 ora 12:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Servicii pentru acţiunile de promovare a obiectivului de investiţii Construire park & ride - Bartolomeu, cod SMIS 126992
Data limita depunere oferta:
14.08.2020 12:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
79342200-5 - Servicii de promovare (Rev.2)
Valoare estimata:
84.033,61 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI PROMOVARE PARK&RIDE.pdf
Descriere contract:
Etapa 1: Campania de publicitate audio şi video care va consta în: -realizarea unui spot video cu o durată de minim 30 secunde -difuzarea spotului video. Acesta va avea 60 de difuzări la un post local de televiziune, pe parcursul a 12 săptămâni, difuzarea se va realiza zilnic, de luni până vineri, o singură dată pe zi, în intervalul orar 17:00-20:00 -realizarea unui spot audio cu o durata de minim 30 secunde. - difuzarea spotului audio. Acesta va avea 700 de difuzări la două posturi locale de radio respectiv 350 difuzări pe post, pe parcursul a 20 de săptămâni, respectiv difuzarea se va realiza zilnic, de luni până duminică, de 2 sau de 3 ori la fiecare post de radio, în intervalul orar 7:00-10:00 şi 15:00-18:00. Etapa 2: Realizarea a 200 de kituri de produse de promovare, care vor include următoarele componente: - Tricou personalizat; - Şapcă personalizată; - Şnur personalizat; - Umbrelă personalizată; - Breloc personalizat.
Conditii referitoare la contract:
Realizarea materialelor de informare şi publicitate în conformitate cu contractul de finanțare nr. 5159/09.03.2020 încheiat între Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Brașov, ca beneficiar, Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operaţional Regional 2014-2020 și Agenția pentru Dezvoltare Regională Centru în calitate de Organism Intermediar pentru Programul Operațional Regional la nivelul Regiunii Centru. Durata contractului de prestări servicii va fi de la data semnării și până la finalizarea perioadei de implementare a proiectului, respectiv 30.06.2022 cu posibilitate de prelungire prin Act Adițional - în situația în care va interveni o extindere a perioadei de implementare a proiectului, fără majorarea valorii contractului. Plățile se vor realiza numai după prestarea serviciilor, cu prezentarea dovezii prestării acestora, respectiv a conformității cu prevederile prevăzute în caietul de sarcini, în baza proceselor verbale de recepție cantitativă și calitativă, semnate fără obiecțiuni.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate în caietul de sarcini. Ofertantul trebuie sa fie înregistrat la Registrul Comerțului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achiziției. Odată cu oferta se depune și Certificatul constatator emis de Registrul Comerțului. De asemenea se completează formularele și Declarația art. 59 și art. 60 aferente prezentului anunț. Propunerea tehnică trebuie să demonstreze o înţelegere profundă a subiectului şi a modului în care conceptul propus va contribui la atingerea obiectivelor vizate de Autoritatea Contractantă. Toate cerințele privind caietul de sarcini şi specificațiile tehnice sunt minimale şi obligatorii. Metodologia și planul de lucru sunt componente cheie și obligatorii ale ofertei tehnice. Oferta tehnică trebuie prezentată în următoarea structură: a)metodologia pentru prezentarea serviciilor; b)planul utilizat pentru prezentarea serviciilor. Oferta financiară și detalierea pe categorii de costuri (producție etc.), TVA-ul fiind evidențiat separat (realizată conform modelului de formular de ofertă). Ofertanții vor prezenta în oferta financiară prețul pentru fiecare tip de material, detaliat pentru fiecare categorie de servicii şi produse, respectiv: costuri elaborare (grafica), costuri producție, costuri publicare/difuzare, costuri montaj/producție pentru fiecare tip de material/produs/serviciu în parte. Prețul va include toate cheltuielile care vor fi angajate de către prestator în condițiile prevăzute de prezentul Caiet de sarcini, respectiv concepție materiale, machetare şi grafică, costuri difuzare, autorizații şi avize de montaj panouri, inclusiv montaj, costuri de deplasare şi/sau transport materiale (dacă este cazul).
Criterii de atribuire:
PRETUL CEL MAI SCĂZUT cu respectarea tuturor cerințelor din Caietul de sarcini atasat în anunț
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscală, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț publicitar, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B-dul Eroilor nr. 8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Formularele se vor descarca de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov, www.brasovcity.ro, din secțiunea „Achiziții” de la anunțul publicitar aferent. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.
Documente anexate: Documentatie achizitie SERVICII PROMOVARE PARK&RIDE.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 12-08-2020 ora 09:59 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Realizarea serviciilor de publicitate audio-video pentru promovarea proiectului ,,Achiziția de mijloace de transport moderne””, cod SMIS - 126996
Data limita depunere oferta:
12.08.2020 09:59
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
Valoare estimata:
84.033,61 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI.pdf
Descriere contract:
Realizarea serviciilor de publicitate audio-video pentru promovarea proiectului ,,Achiziția de mijloace de transport moderne””, cod SMIS - 126996 Serviciile de publicitate audio-video constau în: - realizarea unui spot video cu o durată de minim 30 secunde - difuzarea spotului video. Acesta va avea mimim 130 de difuzări la un post local de televiziune, timp de 4 luni. - realizarea unui spot audio cu o durata de minim 30 secunde. - difuzarea spotului audio. Acesta va avea minim 260 de difuzari la doua posturi locale, timp de 4 luni.
Conditii referitoare la contract:
Oferta va contine servicii care sa corespunda cerintelor minimale din prezentul caiet de sarcini, respectiv organizarea activitatilor si structurarea acestora in cadrul ofertei financiare ce urmeaza a fi prestate pentru ducerea la indeplinire a cerintelor din caietul de sarcini. Propunerea tehnica va fi elaborata astfel incat sa rezulte ca sunt indeplinite in totalitate cerintele aferente Caietului de sarcini. Propunerea tehnica trebuie sa reflecte asumarea de catre ofertant a tuturor cerintelor/obligatiilor prevazute in Caietul de sarcini. Ofertanţii vor prezenta bugetul detaliat pentru fiecare categorie de produs, respectiv costurile elaborare şi realizare materiale de informare şi publicitate pentru fiecare tip de material în parte;
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care pot să furnizeze produsele ce fac obiectul prezentului contract . Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnică a produselor furnizate cu indicațiilor precizate și oferta financiară, va fi depusă la registratura autorității contractante/Centrul de Informare Cetățeni din Brașov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brașov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Oferta financiară va fi elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat. Prețul ofertat va conține cheltuielile privind furnizarea produselor cât și încărcare, descărcarea și transportul acestora la adresa indicată de achizitor.
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scazut.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o oferta sau să efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 195 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentația se poate descarca de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov: www.brasovcity.ro/ secțiunea licitații și concursuri. Limba de redactare a ofertei este limba română. Oferta financiara are caracter ferm și obligatoriu din punctul de vedere al contractului. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: Denumire/nume ofertant, adresa sediului social,telefon, email, date de identificare fiscala (cod fiscal, ONRC), cont de trezorerie, persoana responsabilă de contract și calitatea acesteia. Potențialii ofertanți au obligația de a verifica zilnic invitația de participare postată pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.
Documente anexate: Documentatie achizitie serviciilor de publicitate audio-video.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 12-08-2020 ora 08:46 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
.Realizarea şi furnizarea materialelor de informare şi publicitate aferente proiectului ,,Achiziția de mijloace de transport moderne”, cod SMIS - 126996
Data limita depunere oferta:
12.08.2020 08:46
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Furnizare
Cod si denumire CPV:
30192170-3 - Panouri de afisare (Rev.2)
Valoare estimata:
2.521,00 RON
Caiet de sarcini:
Caiet de sarcini.pdf
Descriere contract:
Realizarea şi furnizarea materialelor de informare şi publicitate aferente proiectului ,,Achiziția de mijloace de transport moderne”, cod SMIS - 126996. Ofertantul are următoarele obligaţii:1. Să realizeze conceptul grafic al materialelor de promovare, cu respectarea Manualului de Identitate Vizuală 2014-2020 în vigoare, www.inforegio.ro şi www.adrcentru.ro. 2. Să producă şi să livreze/difuzeze materialele de promovare şi publicitate la termenele stabilite. Ofertantul va trebui sa realizeze urmatoarele produse si sa presteze servicii de publicitate: 1. Panou de informare temporar pe toată durata de implementare a proiectului –obligatoriu-1 BUC, 2. Placă permanentă la terminarea proiectului, dar nu mai târziu de 3 luni de la încheierea proiectului-1 BUC 3. Etichete autocolante ce vor fi amplasate pe echipamentele achiziționate în cadrul proiectului-35 BUC Valorile maxime eligibile sunt: -panou temporar: valoare maxim eligibilă 1.033, 61 lei fără TVA - placă permanentă: valoare maxim eligibilă 1.033,61 lei fără TVA - etichete autocolante: valoare maxim eligibilă 453,78 lei fără TVA Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnică a produselor furnizate cu indicațiilor precizate și oferta financiară, va fi depusă la registratura autorității contractante/Centrul de Informare Cetățeni din Brașov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brașov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Oferta financiară va fi elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat.
Conditii referitoare la contract:
Oferta va contine servicii care sa corespunda cerintelor minimale din prezentul caiet de sarcini, respectiv organizarea activitatilor si structurarea acestora in cadrul ofertei financiare ce urmeaza a fi prestate pentru ducerea la indeplinire a cerintelor din caietul de sarcini. Propunerea tehnica va fi elaborata astfel incat sa rezulte ca sunt indeplinite in totalitate cerintele aferente Caietului de sarcini. Propunerea tehnica trebuie sa reflecte asumarea de catre ofertant a tuturor cerintelor/obligatiilor prevazute in Caietul de sarcini. Ofertanţii vor prezenta bugetul detaliat pentru fiecare categorie de produs, respectiv costurile elaborare şi realizare materiale de informare şi publicitate pentru fiecare tip de material în parte;
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care pot să furnizeze produsele ce fac obiectul prezentului contract . Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnică a produselor furnizate cu indicațiilor precizate și oferta financiară, va fi depusă la registratura autorității contractante/Centrul de Informare Cetățeni din Brașov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brașov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Oferta financiară va fi elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat. Prețul ofertat va conține cheltuielile privind furnizarea produselor cât și încărcare, descărcarea și transportul acestora la adresa indicată de achizitor.
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scazut.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o oferta sau să efectueze achiziția. La recepție, în cazul bunurilor deteriorate sau cu deficiențe cantitative și calitative, furnizorul va proceda la înlocuirea bunurilor necorespunzătoare și/sau completarea lipsurilor cantitative și calitative fără a modifica oferta financiară. Bunurile respinse vor fi înlocuite. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 195 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentația se poate descarca de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov: www.brasovcity.ro/ secțiunea licitații și concursuri. Limba de redactare a ofertei este limba română. Oferta financiara are caracter ferm și obligatoriu din punctul de vedere al contractului. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: Denumire/nume ofertant, adresa sediului social,telefon, email, date de identificare fiscala (cod fiscal, ONRC), cont de trezorerie, persoana responsabilă de contract și calitatea acesteia. Potențialii ofertanți au obligația de a verifica zilnic invitația de participare postată pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.
Documente anexate: Documentatie achizitie materialelor de informare si publicitate.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 12-08-2020 ora 11:10 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Furnizare materiale electrice si echipamente electrice
Data limita depunere oferta:
12.08.2020 11:10
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Furnizare
Cod si denumire CPV:
31000000-6 - Masini, aparate, echipamente si consumabile electrice; iluminat (Rev.2)
Valoare estimata:
2.450,02 RON
Caiet de sarcini:
Anexa 1.pdf
Descriere contract:
Achiziționarea de materiale electrice: - Pachet 25 Buc x Tub neon tip SMD cu LED 18W, lumina rece 6500K, 120cm = 4 pachete - Lampa emergenta 30 LED 7H permanent 19-915/P -20buc -Proiector Slim LED SMD 20W alb rece, 220 V, Ip.65- 5 Buc -Intrerupător ST 16A cu led -6 buc -Șir cleme de10A01750 -5 buc -Sir cleme 15A 01798 - 5 buc -Sir cleme 25A 1774 AMB - 5 buc -Conector terminal 6 mmp 10 poli 31-323 - 3 set -Conector terminal 4 mmp 10 poli 31-322- 3 set -Tub termocontractabil subtire Cellpack 127190, tip SR1F, fara adeziv, negru, 6.4 - 3.2 / 1200 mm - 5 buc -Tub termocontractabil subtire Cellpack, 127189, tip SR1F, fara adeziv, negru, 4.8 - 2.4 / 1200 mm - 5 buc - Tub termocontractabil subtire Cellpack, 127191, tip SR1F, fara adeziv, negru, 9.5 - 4.8 / 1200 mm -5 buc Achiziționarea de echipamente electrice: -Detector de Tensiune tip Creion pentru Control Curent Electric -1 buc -Clampmetru digital Expert 266 TCM-1S-266 - 1 buc
Conditii referitoare la contract:
Produsele trebuie sa detina toate avizele necesare pentru a fi comercializate, certificate de garantie, certificate de conformitate, etc, dupa caz. Acestea vor fi ambalate si sigilate de catre producator, iar pe ambalajul acestora vor fi aplicate elemente de identificare si de siguranta care vor completa caracteristicile tehnice ale produselor.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei.Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar.
Criterii de atribuire:
Adjudecarea se va face in favoarea ofertei care prezinta pretul cel mai scazut cu respectarea cerintelor tehnice descrise in Anexa 1 pentru fiecare produs si a celor descrise mai sus in prezentul anunt.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta financiara va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie materiale electrice.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 12-08-2020 ora 09:59 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Realizarea serviciilor de publicitate audio-video pentru promovarea proiectului ,,Achiziția de mijloace de transport moderne”, cod SMIS - 126996
Data limita depunere oferta:
12.08.2020 09:59
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
Valoare estimata:
84.033,61 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI.pdf
Descriere contract:
Realizarea serviciilor de publicitate audio-video pentru promovarea proiectului ,,Achiziția de mijloace de transport moderne””, cod SMIS - 126996 Serviciile de publicitate audio-video constau în: - realizarea unui spot video cu o durată de minim 30 secunde - difuzarea spotului video. Acesta va avea mimim 130 de difuzări la un post local de televiziune, timp de 4 luni. - realizarea unui spot audio cu o durata de minim 30 secunde. - difuzarea spotului audio. Acesta va avea minim 260 de difuzari la doua posturi locale, timp de 4 luni.
Conditii referitoare la contract:
Oferta va contine servicii care sa corespunda cerintelor minimale din prezentul caiet de sarcini, respectiv organizarea activitatilor si structurarea acestora in cadrul ofertei financiare ce urmeaza a fi prestate pentru ducerea la indeplinire a cerintelor din caietul de sarcini. Propunerea tehnica va fi elaborata astfel incat sa rezulte ca sunt indeplinite in totalitate cerintele aferente Caietului de sarcini. Propunerea tehnica trebuie sa reflecte asumarea de catre ofertant a tuturor cerintelor/obligatiilor prevazute in Caietul de sarcini. Ofertanţii vor prezenta bugetul detaliat pentru fiecare categorie de produs, respectiv costurile elaborare şi realizare materiale de informare şi publicitate pentru fiecare tip de material în parte;
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care pot să furnizeze produsele ce fac obiectul prezentului contract . Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnică a produselor furnizate cu indicațiilor precizate și oferta financiară, va fi depusă la registratura autorității contractante/Centrul de Informare Cetățeni din Brașov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brașov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Oferta financiară va fi elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat. Prețul ofertat va conține cheltuielile privind furnizarea produselor cât și încărcare, descărcarea și transportul acestora la adresa indicată de achizitor.
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scazut.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o oferta sau să efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 195 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentația se poate descarca de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov: www.brasovcity.ro/ secțiunea licitații și concursuri. Limba de redactare a ofertei este limba română. Oferta financiara are caracter ferm și obligatoriu din punctul de vedere al contractului. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: Denumire/nume ofertant, adresa sediului social,telefon, email, date de identificare fiscala (cod fiscal, ONRC), cont de trezorerie, persoana responsabilă de contract și calitatea acesteia. Potențialii ofertanți au obligația de a verifica zilnic invitația de participare postată pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.
Solicitare de clarificari :
- cate difuzari pt spot radio vor fi? in anunt ( 260 dif ) si in caietul de sarcini ( 240 dif ) - vor fi 2 posturi radio, iar difuzarile se impart in mod egal?
- pt difuzarile la radio si tv se accepta posture si regionale sau doar locale?
Raspuns :
1. vor fi 260 de difuzări
2. difuzările se împart în mod egal, 130/post radio
3. difuzările se vor face doar la ,,posturi locale”, nu online.
Documente anexate: Documentatie achizitie realizare materiale de informare si publicitate.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 27-07-2020 ora 11:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de informare și publicitate pentru implementarea proiectului ,,Extindere sistem de management informatizat al sistemului de transport public” Cod SMIS 127412
Data limita depunere oferta:
27.07.2020 11:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
Valoare estimata:
96.638,65 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI CU ANEXA PUNCTAJ.pdf
Descriere contract:
Pachetul de informare și publicitate conține următoarele componente:
Etapa 1:
•Publicarea unui anunț de presă la lansarea proiectului (în mediul online) -1 buc
•Propunere tehnică ce conține machete pentru fiecare tip de material de informare sau publicitate prevăzut în contract
Etapa 2:
•Realizarea și amplasarea de panouri temporare - 2 buc
•Realizarea următoarelor materiale de informare, publicitate și promovare a proiectului:
•Pliante - 1500 buc care vor promova obiectivele şi activităţile propuse în cadrul proiectului
•Realizare spot audio și difuzare radio - 1 buc
Etapa 3:
•Realizarea următoarelor materiale de informare și promovare a rezultatelor obținute în cadrul proiectului:
•Pliante - 3500 buc care vor promova rezultatele obținute în cadrul proiectului
•Autocolante - 100 buc
•Afișe stradale - 100 buc
•Broșuri - 3.500 buc
•Roll-up - 2 buc
•Realizare videoclip - 4 min -1 buc
•Realizare spot video (eșantion din videoclip, cu o durată de 30 de sec.) si difuzare spot video pe canale TV - 1 buc
•Realizarea și amplasarea de plăci permanente – 2 buc.
•Publicarea unui anunţ/comunicat de presă (on-line) la finalizarea proiectului – 1 buc.
Conditii referitoare la contract:
Realizarea materialelor de informare şi publicitate și de promovare aferente proiectului, în conformitate cu contractul de finanțare nr. 5564/27.05.2020 încheiat între Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Brașov, ca beneficiar, Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operaţional Regional 2014-2020 și Agenția pentru Dezvoltare Regională Centru în calitate de Organism Intermediar pentru Programul Operațional Regional la nivelul Regiunii Centru. Durata Contractului va fi de la data semnării și până la finalizarea perioadei de implementare a proiectului, respectiv 30.04.2023, cu posibilitatea prelungirii prin Act Adițional - în situația în care va interveni o extindere a perioadei de implementare a proiectului, fără majorarea valorii acestuia. Plățile se vor realiza numai după prestarea serviciilor, cu prezentarea dovezii prestării acestora, respectiv a conformității cu prevederile prevăzute în caietul de sarcini, în baza proceselor verbale de recepție cantitativă și calitativă, semnate fără obiecțiuni.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate în caietul de sarcini. Ofertantul trebuie sa fie înregistrat la Registrul Comerțului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achiziției. Odată cu oferta se depune și Certificatul constatator emis de Registrul Comerțului. De asemenea se completează formularele și Declarația art. 59 și art. 60 aferente prezentului anunț. Toate cerințele specificate in prezentul Caiet de sarcini sunt obligatorii si considerate minimale pentru realizarea contractului in parametrii de performanta, calitate si timp solicitați de Beneficiar. Ofertanții vor elabora propunerea tehnică in conformitate cu cerințele prevăzute în prezentul Caiet de sarcini. Informațiile din propunerea tehnică trebuie să permită identificarea cu ușurință a corespondenței cu specificațiile minime precum şi cu toate cerinţele impuse în Caietul de sarcini - pentru aceasta, se va prezenta, sintetic, modul in care ofertantul înțelege sa îndeplinească fiecare cerință in parte. Ofertantul trebuie să prezinte detalierea tehnică a materialelor, în care să se demonstreze îndeplinirea cerințelor conținute în Caietul de sarcini. Ofertanții vor prezenta în oferta financiară prețul pentru fiecare tip de material, detaliat pentru fiecare categorie de servicii si produse, respectiv: costuri elaborare (grafica), costuri producție, costuri publicare/difuzare, costuri montaj/producție pentru fiecare tip de material/produs/serviciu în parte. Oferta financiară şi detalierea pe categorii de costuri (producţie etc.), TVA-ul fiind evidenţiat separat (realizată conform modelului de formular de ofertă).
Criterii de atribuire:
Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertei celei mai avantajoase din punct de vedere economic, aplicând criteriul de atribuire cel mai bun raport calitate-preț. Metodologia de evaluare este prezentat în Anexa la Caietul de sarcini.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128/232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscală, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț publicitar, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B-dul Eroilor nr. 8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Formularele se vor descarca de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov, www.brasovcity.ro, din secțiunea „Achiziții” de la anunțul de publicitate aferent. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Prețul va include toate cheltuielile care vor fi angajate de către prestator în condițiile prevăzute de prezentul Caiet de sarcini, respectiv concepție materiale, machetare şi grafică materiale de informare și publicitate, costuri publicare, autorizații şi avize de montaj panouri/plăci inclusiv montaj, costuri de deplasare şi/sau transport materiale (dacă este cazul).
Documente anexate: Documentatie achizitie servicii informare promovare proiect extindere MISTP.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 24-07-2020 ora 15:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Bulevardul Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de audit financiar pentru implementarea proiectului ”TERMINAL TRANSPORT URBAN GARA BRAȘOV”, cod SMIS 126997
Data limita depunere oferta:
24.07.2020 15:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
Valoare estimata:
8.403,36 RON
Caiet de sarcini:
Caiet de sarcini Audit TERMINAL.pdf
Descriere contract:
Servicii de audit financiar pentru implementarea proiectului ”TERMINAL TRANSPORT URBAN GARA BRAȘOV”, cod SMIS 126997, în conformitate cu specificațiile Caietului de sarcini
Conditii referitoare la contract:
Prestare de servicii de audit financiar pe toată durata de implementare a proiectului, în conformitate cu contractul de finanțare nr. 5483/ 2020 încheiat între Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Brașov, ca beneficiar, Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operațional Regional 2014-2020 și Agenția pentru Dezvoltare Regională Centru în calitate de Organism Intermediar pentru Programul Operațional Regional la nivelul Regiunii Centru. Auditorul financiar se obligă să întocmească 3 rapoarte de audit financiar dintre care 2 rapoarte intermediare și un raport de audit final. Un raport de audit va îngloba mai multe cereri de rambursare, valoarea maximă eligibilă nu poate depăși limita maximă eligibilă stabilită. Rapoartele intermediare de audit financiar se vor elabora la solicitarea achizitorului, astfel încât să acopere toate cererile de rambursare depuse la Autoritatea de Management/Organismul Intermediar - POR. Auditorul financiar se obligă să ofere suport achizitorului până la data obținerii rambursării sumelor solicitate prin Cererile de rambursare (intermediară și finală), chiar dacă această perioadă o depășește pe cea de implementare a proiectului. Toate rapoartele de audit și documentele relevante ale proiectului vor deveni proprietatea UAT Municipiul Brasov. Plata serviciilor prestate de Prestator, în baza contractului de servicii de audit va fi efectuată după recepția fiecărui raport de audit predat achizitorului, însoţit de raportul de activitate al auditorului, pe baza de factură fiscală. Durata serviciilor de audit financiar este de la semnarea contractului până la transmiterea cererii de rambursare finală, respectiv maxim 3 luni de la data finalizării proiectului (31.10.2022, cu posibilitatea de prelungire prin act adițional la contractul de finanțare)
Conditii de participare:
Cerințe minime : Personal minim solicitat: un auditor financiar autorizat care trebuie sa dețină carnet de membru CAFR vizat, cu mențiunea „activ” pe anul respectiv, care se va prezenta în copie „conform cu originalul”; trebuie să fie înscris în Registrul auditorilor financiari activi, întocmit de Camera Auditorilor Financiari din România înregistrată fiscal în România; trebuie sa dețină Certificat de atestare a calității de auditor financiar eliberat de CAFR care se va prezenta în copie „conform cu originalul”; va prezenta o Declarație pe proprie răspundere cu privire la respectarea criteriilor de bună reputație, conform art. 3 din Hotărârea CAFR nr. 27/2016. Modul de prezentare a ofertei tehnice: Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite în totalitate toate cerințele conținute în caietul de sarcini În cadrul propunerii tehnice, ofertantul va elabora o metodologie și un plan de lucru ca și componente cheie și obligatorii ale ofertei tehnice. Modul de prezentare a ofertei financiare: Ofertanții vor prezenta în oferta financiară prețul pentru serviciile de audit financiar pentru implementarea proiectului ”TERMINAL TRANSPORT URBAN GARA BRAȘOV”, cod SMIS 126997, TVA-ul fiind evidențiat separat conform formularului 1 de oferta financiara. Caietul de sarcini este atașat prezentului anunț. Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate în caietul de sarcini. Ofertantul trebuie sa fie înregistrat la Registrul Comerțului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achiziției. Odată cu oferta se depune și Certificatul constatator emis de Registrul Comerțului. De asemenea se completează formularul de oferta financiara și Declarația art. 59 și art. 60 aferente prezentului anunț care sunt atașate pe site-ul www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții” în cadrul anunțului publicitar aferent.
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scăzut, în situația respectării tuturor cerințelor stabilite prin caietul de sarcini.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potențialii ofertanți au obligația sa verifice zilnic anunțul de publicitate postat pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții”, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile.
Documente anexate: Documentatie achizitie audit terminal Gara Brasov.zip