(0268) 405000 | contact@brasovcity.ro

Brasovcity.ro
  • Despre Brașov
      • Cum ajung
      • Evenimente și Cultură
      • Calendar si proceduri organizare evenimente
      • Atracții turistice
      • Agrement
      • Istorie
      • Personalități
      • Cetățeni de onoare
      • Junii Brașovului
      • Ultimele noutăți citește
      • Harta Brașovului
      • Harta puncte de interes
      • Grădina zoologică / Planetariu - cumpără bilet
      • Spectacole Planetariu
      • Statutul Municipiului Brașov
      • Tarife transport instalații pe cablu
      • Starea instalațiilor pe cablu
      • Harta domeniului schiabil
      • Caracteristici domeniu schiabil
      • Decalogul schiorului
  • Primăria
      • Primarul Municipiului Brașov
      • Organizare (Primăria Brașov)
        • Organigrama
        • Departamente
        • Servicii publice
        • Întreprinderi publice
        • Regulament Intern
        • Regulament de Organizare si Functionare
        • Codul de conduita al angajatilor
        • Planul privind egalitatea de șanse
      • Declarații de avere
      • Regulamente
      • Rapoarte
      • Achiziții
      • Licitații publice de vânzare / închiriere
      • Licitaţii închirieri spații RIAL
      • Concursuri
      • Proiecte Europene
        • Proiecte Europene finalizate
        • Proiecte Europene în implementare
      • Proiecte PNRR
        • Proiecte PNRR în implementare
      • Proiecte Regio 2021-2027
        • Proiecte Regio 2021-2027 finalizate
        • Proiecte Regio 2021-2027 în implementare
      • Parteneriate
        • Consorțiul regional integrat pentru învățământ dual
        • Centrul de excelență pentru comunități montane sustenabile
      • Strategii
        • Strategia de Dezvoltare
          Durabilă Brașov 2030
          • Strategia de dezvoltare a Municipiului Brașov
          • Viziunea de dezvoltare a Zonei Metropolitane Brașov 2030
          • Raport Sondaje
          • Studiu Analiză SWOT
          • Studiu Prognoza Demografică
        • Strategia Integrată
          de Dezvoltare Urbană
          • Analiza situației existente
          • Portofoliu de proiecte - consultare publică
          • SIDU
        • Plan de mobilitate
          urbană durabilă
          • Decizie încadrare PMUD Brașov
          • BRAȘOV - PMUD RO rev-08
          • Brosura SUMP RO v8
        • Eficiență Energetică și Neutralitate Climatică
          • PAED Brasov 2010-2020
          • PIEE Brasov 2010-2020
          • Raport monitorizare Brașov 2014
          • Raport de Monitorizare PAED 2020
          • Program de imbunatatire a eficientei energetice 2021-2030
        • Adaptare la schimbări
          climatice
          • Plan de actiune privind adaptarea la schimbarile climatice
          • Strategia privind adaptare la schimbari climatice
        • Strategia de dezvoltare a serviciilor sociale 2023 - 2033
        • Strategia pentru alimentare cu energie termica 2023 - 2033
      • Arii protejate
        • Aria protejată (Parcul Natural) Brassovia
      • Comunicate de presă
      • Ultimele noutăți citește
      • Transparență și liber acces
      • Promovare
      • Accesibilitate persoane cu dizabilități
  • Consiliul Local
      • Proiecte de hotărâre
      • Proiecte de hotărâre - dezbatere publică
      • Registrul de Hotărâri ale Consiliului Local
      • Procese verbale ședinte de consiliu
      • Atribuții
      • Regulament
      • Componență
      • Comisii
      • Contact Birou relații cu Consilieri
      • Portal extranet
      • Rapoarte de activitate
      • Arhiva video ședințe
      • Ordinul Prefectului privind constituirea Consiliul Local
  • Servicii cetățeni
      • Autentificare portal(Servicii electronice)
      • Interacționează cu Primăria (e-Funcționar)
      • Consultări publice
      • Grupuri de lucru | opinii
      • Portal instituții subordonate
      • Plăți online
      • Urbanism
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Urbanism
        • Consultare Autorizații de Construire
        • Consultare Certificate de Urbanism
        • Consultare Certificate de atestare edificare/extindere/radiere
        • PUD-uri
        • PUZ-uri
        • PUG
        • Consultare publică PUG
        • Hărți urbanism
        • Documente utile
        • Planul Urbanistic General
        • Regulamente
        • Nomenclator stradal
        • Zonarea Municipiului Brașov
      • Mediu
        • Anunțuri
        • Program curățenie
        • Calitatea aerului
        • Hărți
        • Planuri de acțiune
        • Rapoarte
        • Regulamente
        • Proiecte de mediu
        • Toaletare arbori
        • Tăieri arbori
        • Înscriere în Registrul SIA Colectare și Epurare
        • Programul Rabla Local
      • Financiar
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Taxe și Impozite
        • Prezentare Proiect Buget 2025
        • Proiect Buget
        • Indicatori Buget
        • Buget
        • Situații financiare
        • Buget general consolidat
        • Registru datorie publică
        • Program de investiții
        • Proiecte cultură - sport - social
        • Rating Municipiul Brașov
      • Parcări
        • Anunțuri (parcări reședință)
        • Programări (parcări reședință)
        • Regulamente (parcări reședință)
        • Harta parcări (parcări publice)
      • Transport
        • Anunțuri Transport
        • Interacționează cu Primăria - Transport
        • Actualizare studiu de trafic Brasov
        • Obținere permis LT online
        • Harta transportului public
        • RAT
          • HCL 734/2018 - facilități transport
        • Taxi
      • Evidența persoanelor
        • Interacționează cu Primăria - Evidența persoanelor
        • Programare online
        • Regulament programări online
        • Caută stadiu eliberare Carte de Identitate - SPCLEP BRAȘOV
      • Stare civilă
        • Interacționează cu Primăria - Stare civilă
        • Rezervare data și oră pentru încheierea căsătoriei civile
        • Rezervare dată depunere acte înregistrare naștere nou născut
        • Programare online - transcriere acte din Republica Moldova
      • Juridic
        • Contencios administrativ
          • Legea 10/2001
      • Asociații de proprietari
        • Anunțuri
        • Administratori atestați/autorizați
        • Baza de date asociații de proprietari
        • Formulare
        • Regulamente
        • Legislație
      • Situații de urgență
        • Recomandări și reguli
        • Anunțuri
        • Promo aplicația APEL 112
        • Hotărâri ale Comitetului Local pentru Situații de Urgență al Municipiului Brașov
        • Planuri
        • Pliante
        • Protecție
        • Hartă locații defibrilatoare
      • Patrimoniu și urbanism comercial Valorificare,Reg.Agricol si Fond Funciar
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Patrimoniu și urbanism comercial
      • Asfalt, becuri, curățenie...
      • Chestionar feedback
      • Raportează incidente
      • Depune petiții
      • Înscriere audiență

      • Cerere înscriere/reînscriere în creșă

      • Transparență și liber acces
      • Accesibilitate persoane cu dizabilități
  • Caută
    • În site
      • Căutare particularizată
      În servicii pentru cetățeni
      • Documente și tematici
      • Consultare Certificate de Urbanism
      • Consultare Autorizații de Construire
      • Consultare Certificate de atestare a edificării/extinderii/radierii
      • Căutare document în registratură
      • Registrul de Hotărâri ale Consiliului Local
      • Registrul Dispozitii de Primar
      • Caută stadiu eliberare Carte de Identitate - SPCLEP BRAȘOV
      În Hărți
      • Cauta in harta sectia ta de votare!
      • Harta generală
      • Harta transportului public
      • Harta parcărilor publice
      • Harta spațiilor verzi
      • Harta incidentelor
      • Harta urbanism
      • Harta puncte de interes
      • Hartă salubrizare
      • Hartă WiFi4EU
      • Hartă locații defibrilatoare
  • Contact
  • Monitor oficial local
    • Statutul unității administrativ-teritoriale
    • Regulamente privind procedurile administrative
    • Hotărârile autorității deliberative
    • Dispozițiile autorității executive
    • Documente și informații financiare
    • Alte documente
Brasovcity.ro

Consultare Certificate de Urbanism


Brasovcity.ro

Consultare Autorizații de Construire


Brasovcity.ro

Consultare Certificate de atestare a edificării/extinderii/radierii


Brasovcity.ro

Caută document în registratură


Nota: * Completarea tuturor câmpurilor este obligatorie

Brasovcity.ro

Consultare Registru H.C.L.


Brasovcity.ro

Căutare stadiu eliberare Carte de Identitate


Brasovcity.ro

Consultare Registru Dispoziții Primar

Cu caracter normativ


Primăria Braşov la un click distanţă

URBANISM



  • AUTORIZĂRI CONSTRUCȚII

  • PUD/PUZ/BRANȘAMENTE/
    RACORDĂRI REȚELE EDILITARE/
    NOMENCLATURĂ STRADALĂ

OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU CONSTRUCŢII IMOBILE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU ORGANIZĂRI DE EVENIMENTE CULTURAL - SPORTIVE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE AUTORIZAŢIE DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ
OBŢINERE CERTIFICAT DE ATESTARE EDIFICARE CONSTRUCŢIE
ADEVERINŢĂ PRIVIND MODALITATEA DE ÎNTABULARE A CONSTRUCŢIILOR REALIZATE ÎNAINTE DE ANUL 1958
ADEVERINȚĂ DESFIINȚARE
ADEVERINȚĂ RADIERE CONSTRUCȚIE DIN C.F. (IMOBILE DESFIINȚATE FĂRĂ A.D.)
LEGALIZARE CONSTRUCŢII REALIZATE FĂRĂ AUTORIZAŢIE DE CONSTRUIRE
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE
PRELUNGIRE CERTIFICAT DE URBANISM
PRELUNGIRE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE
ANUNȚ ÎNCEPERE LUCRĂRI

HARTĂ URBANISM
OBŢINERE CERTIFICAT DE NOMENCLATURĂ STRADALĂ ŞI ADRESĂ
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE AUTORIZAŢIE PENTRU EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ- – EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE – EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU CONSTRUIRE DRUMURI/STRĂZI NOI
OBȚINERE AUTORIZAȚIE PENTRU CONSTRUIRE DEUMURI/STRĂZI NOI (ILUMINAT STRADAL, SEMAFORIZĂRI, GIRAȚII)
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ – STRĂZI
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE – STRĂZI
AVIZARE TEMĂ DE PROIECTARE PENTRU PUD (PUZ)
CERERE PENTRU EMITEREA AVIZULUI DE OPORTUNITATE (P.U.Z)
APROBARE PUD (PUZ)
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU DEZLIPIRE, ALIPIRE IMOBILE, ÎNSCRIERE SERVITUTE (DOCUMENT DE INFORMARE)
PRELUNGIRE CERTIFICAT DE URBANISM
PRELUNGIRE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE
ANUNȚ ÎNCEPERE LUCRĂRI

HARTĂ URBANISM

Primăria Braşov la un click distanţă

EVIDENTA PERSOANELOR

Despre Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor
www.spclepbv.ro

EVIDENȚA PERSOANELOR - Programări online
Programare online Carte de Identitate SIMPLĂ sau provizorie – Serviciul Evidenţa Persoanelor (apasă aici)
Programare online Carte de Identitate ELECTRONICĂ – Serviciul Evidenţa Persoanelor (apasă aici)
Cautare Stadiu Eliberare Carte de Identitate (apasă aici)

Află mai multe informații despre CARTEA ELECTRONICĂ DE IDENTITATE (apasă aici)

Depunerea cererii pentru emiterea actului de identitate, se poate face în baza unei programări online SAU a unui bon de ordine emis zilnic de ordonatorul amplasat în incinta serviciului, începând cu ora 8:15. Persoanele care au programare on-line, se regăsesc pe liste afișate și NU au nevoie de bon de ordine de la ordonatorul numeric aflat în incinta instituției.

Va rugăm să consultați Regulamentul programărilor online – Serviciul Public Local de Evidență a Persoanelor Brașov

Anunț privind termenele  de eliberare ale actelor de identitate

  • Termenul de soluționare a cererilor pentru eliberarea actelor de identitate este de 10 zile lucrătoare de la data înregistrării cererii.
  • În cazul cererilor care necesită verificări suplimentare (prin structurile de poliție de ordine publică sau în cazul solicitării duplicatelor certificatelor/extraselor  de stare civilă din alte localități), termenul de soluționare a cererilor pentru eliberarea actelor de identitate este de până la 30 de zile, ce poate fi prelungit cu încă 15 zile.
  • În cazul cetățenilor aflați într-o situație deosebită ce poate justifica solicitarea eliberării actului de identitate într-un termen mai scurt decât cel stabilit (ex.:motive medicale, deplasarea urgentă în altă localitate sau în alt stat, susținerea unor concursuri/examene, efectuarea unor operațiuni notariale/bancare/poștale, etc.), aceștia pot solicita directorului executiv al SPCLEP aprobarea pentru eliberarea actului de identitate într-un termen mai scurt decât cel stabilit. Cererea motivată pentru eliberarea actului de identitate, pentru astfel de situații, se depune la lucrătorul de evidență care instrumentează lucrarea sau, după caz, la Ghișeul Eliberări-Informații, cu referire la cererea inițială depusă.
  • În situații de urgență, cetățenii se pot adresa și Direcției Județene Comunitare de Evidență a Persoanelor Brașov, cu sediul în Mun. Brașov, str. Nicolae Titulescu nr. 28.
Evidența persoanelor - Acte necesare
Eliberare carte de identitate expirare, preschimbare, schimbare domiciliu
Eliberare carte de identitate pierdere, furt, distrugere, deteriorare
Eliberare carte de identitate schimbare nume - prenume
Eliberare carte de identitate minorilor cu vârsta cuprinsă între 14 și 18 ani
Eliberarea actelor de identitate persoanelor netransportabile
Eliberarea cărții de identitate la schimbarea domiciliului din străinătate în România
Eliberarea cărții de identitate provizorii în cazul în care solicitantul actului de identitate nu deține toate documentele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate
Eliberare carte de identitate provizorie pentru cetățenii români cu domiciliul în străinătate și reședința în România
Solicitare înscriere viză reședință (Flotant)
Eliberarea adeverinţei privind istoricul de domicilii - cnp - acte de identitate emise
Eliberarea certificatului privind domiciliul din registrul național de evidență a persoanelor, precum și a formularului standard multilingv care însoţeşte certificatul privind domiciliul, necesare în străinătate
Furnizarea din R.N.E.P. a datelor cu caracter personal privind persoanele fizice
Dovada adresei de domiciliu sau reședință
Acordarea sau redobândirea cetățeniei române

Primăria Braşov la un click distanţă

TRANSPORT


ELIBERARE PERMIS DE LIBERĂ TRECERE
OBȚINERE CARD – LEGITIMAŢIE PENTRU PERSOANĂ CU HANDICAP
AVIZUL COMISIEI DE CIRCULAŢIE/ADMINISTRATOR DRUM
ELIBERARE AUTORIZAŢIE DE TRANSPORT ÎN REGIM DE TAXI (PERSOANE SAU MĂRFURI)
ELIBERARE AUTORIZAŢIE TAXI (TRANSPORT PERSOANE ÎN REGIM DE TAXI)
ELIBERARE AUTORIZAŢIE TAXI (TRANSPORT BUNURI ŞI MĂRFURI ÎN REGIM DE TAXI)
ELIBERAREA AUTORIZAŢIEI DE TRANSPORT MODIFICATĂ
OBŢINEREA AUTORIZAŢIEI DE DISPECERAT TAXI
MODIFICAREA AUTORIZAŢIEI TAXI CA URMARE A ÎNLOCUIRII AUTOVEHICULULUI CARE EXECUTĂ TRANSPORT PERSOANE ÎN REGIM DE TAXI
MODIFICAREA AUTORIZAŢIEI TAXI CU OCAZIA TRECERII AUTOVEHICULULUI DIN LEASING ÎN PROPRIETATE
PRELUNGIREA AUTORIZAŢIEI TAXI
VIZAREA AUTORIZAŢIEI DE TRANSPORT
ELIBERARE DUPLICAT AUTORIZAŢIE DE TRANSPORT/AUTORIZAŢIE TAXI
RETRAGERE AUTORIZAȚIE DE TRANSPORT
RETRAGERE AUTORIZAŢIE TAXI
CAZIER DE CONDUITĂ PROFESIONALĂ PENTRU TAXIMENTRIST SAU PENTRU PERSOANA DESEMNATĂ
DOVADA ÎNSCRIERII ÎN BAZĂ DE DATE
ELIBERARE LISTĂ DE TARIFE VIZATĂ PENTRU FIECARE AUTOVEHICUL TAXI

Primăria Braşov la un click distanţă

TAXE ȘI IMPOZITE


  • Persoane juridice

  • Persoane fizice

DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A CLADIRILOR PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE FISCALĂ PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE TEREN PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A TERENURILOR PENTRU PERSOANE JURIDICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE JURIDICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A MIJLOACELOR DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARAȚIE DECONT PRIVIND SUMELE ÎNCASATE REPREZENTÂND TAXA SPECIALĂ PENTRU PROMOVAREA TURISTICĂ A MUNICIPIULUI BRAȘOV
DECLARAȚIE TAXĂ SALVAMONT
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE SPECTACOLE PERSOANE JURIDICE
STABILIREA TAXEI DE AFIȘAJ ÎN SCOP DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE
DECLARAŢIE PENTRU STABILIREA TAXEI DE SERVICII DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE
DEPUNEREA UNEI CONTESTAȚII
SOLICITARE DE COMPENSARE SAU RESTITUIRE

CERTIFICAT FISCAL PERSOANE JURIDICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A CLADIRILOR PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE TEREN PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A TERENURILOR PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A MIJLOACELOR DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA UNEI CERERI ÎN VEDEREA SCUTIRII DE LA PLATA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE, TEREN, MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE FIZICE
DECLARAȚIE DECONT PRIVIND SUMELE ÎNCASATE REPREZENTÂND TAXA SPECIALĂ PENTRU PROMOVAREA TURISTICĂ A MUNICIPIULUI BRAȘOV
DECLARAȚIE TAXĂ SALVAMONT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE SPECTACOLE PERSOANE FIZICE
STABILIREA TAXEI DE AFIȘAJ ÎN SCOP DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE PENTRU PERSOANE FIZICE
SOLICITARE TRANSFER DOSAR AUTO PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA UNEI CONTESTAȚII PENTRU PERSOANE FIZICE
SOLICITARE DE COMPENSARE SAU RESTITUIRE PENTRU PERSOANE FIZICE
CERERE PENTRU ELIBERAREA UNEI DOVEZI DE PLATĂ PENTRU PERSOANE FIZICE

CERTIFICAT FISCAL PENTRU PERSOANE FIZICE

Primăria Braşov la un click distanţă

DOMENIUL PUBLIC


CERERE PARTENERIAT PENTRU ORGANIZARE EVENIMENTE ÎMPREUNĂ CU MUNICIPIUL BRAȘOV
OBȚINERE PARCARE DE REȘEDINȚĂ
OBŢINERE ABONAMENT PENTRU OCUPARE DOMENIUL PUBLIC P.J.
OBȚINERE ACORD OCUPARE DOMENIULUI PUBLIC PENTRU ORGANIZAŢII NON PROFIT
OBȚINERE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
PRELUNGIRE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
OBŢINERE AVIZ DE TĂIERE SAU TOALETARE ARBORI
AVIZ DE PRINCIPIU PENTRU EXECUTAREA BRANŞAMENTELOR
APROBARE DE SĂPĂTURĂ
ÎNSCRIERE ÎN PROGRAMUL NAȚIONAL DE REABILITARE TERMICĂ
FORMULAR ONLINE - AVIZ DE SĂPĂTURI ÎN REGIM DE URGENŢĂ
FORMULAR ONLINE - AVIZ DE SĂPĂTURI ÎN REGIM DE URGENŢĂ INTERVENŢIE
CERERE INCHIRIERE LOC DE PARCARE PENTRU BICICLETE

Primăria Braşov la un click distanţă

STARE CIVILĂ

Despre Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor
www.spclepbv.ro

NAȘTERI - Programări online
Rezervare dată depunere acte înregistrare naștere nou născut
NAȘTERI - Acte necesare
Înregistrarea nașterii copilului conceput în cadrul căsătoriei
Înregistrarea naşterii copilului din afara căsătoriei - mamă necăsătorită sau divorţată sau văduvă
Înregistrarea naşterii copilului din afara căsătoriei când declaraţia de recunoaştere se face în momentul înregistrării naşterii – părinţi necăsătoriţi
Înregistrarea naşterii copilului în situaţia în care unul dintre părinţi sau ambii sunt cetăţeni străini
Înregistrarea naşterii copilului în situaţia în care mama copilului are vârsta sub 14 ani, iar tatăl nu recunoaşte copilul
Înregistrarea tardivă a naşterii copiilor cu vârsta cuprinsă între 14 şi 18 ani
Înregistrarea tardivă a naşterii persoanei majore
CĂSĂTORII - Programări online
Rezervare data și oră pentru încheierea căsătoriei civile
CĂSĂTORII - Acte necesare
Acte necesare pentru încheierea căsătoriei cu un cetăţean român
Acte necesare pentru încheierea căsătoriei cu un cetăţean străin
Înscrierea divorţului pronunţat la autorităţile române
DECESE - Acte necesare
Deces
ARHIVĂ - ELIBERĂRI CERTIFICATE STARE CIVILĂ, LIVRETE DE FAMILIE ȘI OPERARE MENȚIUNI - Acte necesare
Preschimbare certificate de stare civilă
Eliberare duplicate certificate de stare civilă
Eliberare adeverinţe de stare civilă ( anexa 9)
Eliberare extrase multilingve
Întocmirea sesizării pentru deschiderea procedurii succesorale de pe urma unui defunct
Tăgadă paternitate, recunoaştere paternitate, purtare nume
Actualizări livrete de familie
TRANSCRIERI, SCHIMBĂRI DE NUME, RECTIFICĂRI, ÎNSCRIERI MENȚIUNI DIN STRĂINĂTATE, DIVORȚURI ADMINISTRATIVE - Programări online
Programare online – transcriere acte din Republica Moldova și Ucraina
Deblocarea calendarului se efectuează  AUTOMAT  la  ÎNCEPUTUL  fiecărei luni pentru luna următoare conform Regulamentului.
..
.

Prin adresa nr. 2182 din 05.02.2024, DIRECȚIA JUDEȚEANĂ COMUNITARĂ DE EVIDENȚĂ A PERSOANELOR BRAȘOV,

ne comunică următoarele:

” Prin Hotărârea nr. 494 din 22.12.2023 – privind stabilirea taxelor și tarifelor de interes județean pentru anul 2024,

Consiliul județean Brașov a stabilit următoarele taxe speciale pentru avizarea transcrierilor:

  • 219 lei – Taxă pentru avizarea transcrierii în registrele de stare civilă române a actelor de stare civilă ale cetățenilor români, întocmite de autoritățile străine, în termen de 30 zile de la data înregistrării documentației.
  • 439 lei – Taxă pentru avizarea transcrierii în registrele de stare civilă române a actelor de stare civilă ale cetățenilor români, întocmite de autoritățile străine, în regim de urgență.
  • 295 lei – Taxă pentru soluționarea cererii de schimbare a numelui și/sau prenumelui  pe cale administrativă, în termen de 30 de zile de la data înregistrării documentației.

* Plățile se vor efectua în contul: RO77TREZ13121360206XXXXX, deschis la Trezoreria Brașov, BENEFICIAR JUDEȚUL BRAȘOV – Cod de identificare fiscală 4384150 (pe ordinul de plată va fi înscrisă obligatoriu mențiunea – taxă transcriere, precum și numele titularului actului).”

TRANSCRIERI, SCHIMBĂRI DE NUME, RECTIFICĂRI, ÎNSCRIERI MENȚIUNI DIN STRĂINĂTATE, DIVORȚURI ADMINISTRATIVE - Acte necesare
Transcriere certificat de naştere
Transcriere certificat de căsătorie
Transcriere certificat de deces
Transcriere certificat de naştere - Republica Moldova
Transcriere certificat de căsătorie - Republica Moldova
Desfacerea căsătoriei prin divorţ pe cale administrativă
Înscrierea menţiunii de divorţ pronunţat în străinătate
Înscrierea menţiunii de căsătorie şi divorţ intervenite în străinătate
Înscrierea menţiunii de căsătorie şi deces intervenite în străinătate
Înscrierea menţiunii de deces intervenit în străinătate
Schimbarea numelui de familie şi - sau a prenumelui pe cale administrativă
Înscrierea menţiunii de schimbare a numelui - prenumelui intervenite în străinătate
Schimbarea numelui de familie şi - sau a prenumelui pe cale administrativă cetăţean român cu domiciliul în străinătate  
Înscriere prin menţiune pe marginea actelor de stare civilă a numelui de familie şi - sau a prenumelui retradus sau cu ortografia limbii materne 
Rectificarea actelor de stare civilă

Primăria Braşov la un click distanţă

PATRIMONIU ȘI CADASTRU


CONCESIONAREA UNUI TEREN DE MAXIM 10 MP ÎN VEDEREA REALIZĂRII UNUI ACCES DIN EXTERIOR
CONCESIONAREA UNUI TEREN PENTRU EXTINDEREA CONSTRUCȚIILOR PE TERENURI ALĂTURATE
ÎNCHIRIERE LOCUINȚE PRIN A.N.L. – TINERI ȘI FAMILII DE TINERI ÎN VÂRSTĂ DE PÂNĂ LA 35 ANI
OBȚINERE DECIZIE DE ATRIBUIRE TEREN
OBȚINERE ADEVERINŢĂ INTRAVILAN/EXTRAVILAN
OBȚINERE ADEVERINȚĂ FOND FUNCIAR
OBȚINERE CERTIFICAT DE PRODUCĂTOR
EXERCITAREA DREPTULUI DE PREEMŢIUNE
ACCEPTAREA DONAŢIILOR DE CĂTRE MUNICIPIUL BRAŞOV PRIN CONSILIUL LOCAL
CONTRACT ARENDĂ
SUBVENŢII ÎN AGRICULTURĂ
ANEXE PRIVIND RECEPŢIA LUCRĂRILOR DE CADASTRU
PROPUNERE ACORDARE DESPĂGUBIRI - VETERENI DE RĂZBOI (MOŞTENITORI)
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM DECRETULUI-LEGE NR. 189/2000
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM DECRETULUI-LEGE NR. 118/1990
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM LEGII NR. 341/2004
SOLICITARE LOCURI ÎNHUMARE – PAUPERI

Primăria Braşov la un click distanţă

TUTELĂ


PROCEDURA EFECTUĂRII ANCHETEI SOCIALE PENTRU ACORDAREA DREPTURILOR CUVENITE COPILULUI ÎN SITUAȚIA PĂRINȚILOR NECĂSĂTORIȚI

Primăria Braşov la un click distanţă

SERVICII SOCIALE


DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ

Primăria Braşov la un click distanţă

ÎNSCRIERE ÎN AUDIENȚĂ


FORMULAR ÎNSCRIERE ÎN AUDIENȚĂ

Primăria Braşov la un click distanţă

TRANSPARENȚĂ ȘI LIBER ACCES


Aceasta actiune este permisa doar daca sunteti inregistrat in contul dumneavoastra
Depune solicitare privind liberul acces la informaţii de interes public, cf.Legii nr.544/2001
Proiecte de hotărâre în dezbatere publică

Primăria Braşov la un click distanţă

DEPUNE PETIȚII (reglementate de OG nr.27/2002)


DEPUNE PETIȚII (reglementate de OG nr.27/2002)

Primăria Braşov la un click distanţă

ACTIVITĂȚI ECONOMICE
(ACORDURI DE FUNCȚIONARE)


OBȚINERE ACORD OCUPARE DOMENIULUI PUBLIC PENTRU ORGANIZAŢII NON PROFIT
OBȚINERE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
PRELUNGIRE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE

Primăria Braşov la un click distanţă

MEDIU


Programul Rabla Local

Brasovcity.ro

Starea vremii - Brașov


meteoblue

meteoblue

meteoblue
Brasovcity.ro

Căutare particularizată


Harta generală


Deschide în fereastră nouă

Harta transportului public


Deschide în fereastră nouă

Harta parcărilor publice


Deschide în fereastră nouă

Harta spațiilor verzi


Deschide în fereastră nouă

Harta urbanism


Deschide în fereastră nouă

Harta puncte de interes


Deschide în fereastră nouă

Harta sectia ta de votare


Deschide în fereastră nouă

Hartă salubrizare


Deschide în fereastră nouă

Hartă WiFi4EU


Deschide în fereastră nouă

Hartă locații defibrilatoare


Deschide în fereastră nouă

Achiziții
Primăria Municipiului Brașov

  • Acasă
  • Achiziții

 Acces rapid

  • Achiziții / Proceduri proprii

Acces rapid

Acces rapid


  • Achiziții / Proceduri proprii

18-08-2020 ora 10:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 18-08-2020 ora 10:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA

Anunt
Denumire contract: Servicii având ca obiect verificarea documentațiilor tehnice - DTAC, PT, DDE - din punct de vedere al cerințelor A, B, Cc, Ci, D, E, F, Ie, It, Is
Data limita depunere oferta: 18.08.2020 10:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
Valoare estimata: 47.821,04 RON
Caiet de sarcini: CAIET DE SARCINI VERIFICARE DOCUMENTATII TEHNICE ISU UNITATI DE INV.pdf
Descriere contract: Verificarea documentațiilor tehnice - DTAC, PT, DDE - din punct de vedere al cerințelor A, B, Cc, Ci, D, E, F, Ie, It, Is Servicii de verificare a documentației tehnice la cerințele fundamentale aplicabile construcțiilor, pentru obiectivele de investiții: 1.Amenajări în vederea autorizării ISU în unitățile de învățământ - pentru Grădinița cu program prelungit nr.22 2.Amenajări în vederea autorizării ISU în unitățile de învățământ - pentru Grădinița cu program prelungit nr.23 3.Amenajări în vederea autorizării ISU în unitățile de învățământ - pentru Grădinița cu program prelungit nr.25 4.Documentații tehnice în vederea obținerii autorizației PSI în unitățile de învățământ - Colegiul Național Grigore Antipa 5.Documentații tehnice în vederea obținerii autorizației PSI în unitățile de învățământ - Școala Generală nr.14, corp C Valoarea estimată totală a achiziției este de 47.821,04lei fără TVA, din care 1.- pentru Grădinița cu program prelungit nr.22 - 12.408,39 lei fără TVA; 2. - pentru Grădinița cu program prelungit nr.23 - 7.717,73 lei fără TVA; 3.- pentru Grădinița cu program prelungit nr.25 - 8.657,98 lei fără TVA; 4.- pentru Colegiul Național Grigore Antipa - 15.717,99 lei fără TVA; 5. -pentru Școala Generală nr.14, corp C - 3.318,95 lei fără TVA;
Conditii referitoare la contract: Conform cerintelor din caietul de sarcini
Conditii de participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar
Criterii de atribuire: pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare: Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau din prezentul anunt. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia.Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 18.08.2020, ora 10:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

Documente anexate: Documentatie achizitie VERIFICARE DOCUMENTATII ISU UNITATI DE INVATAMANT.zip

18-08-2020 ora 13:12 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 18-08-2020 ora 13:12 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Bulevardul Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA

ANUNT
Denumire contract: Servicii de Audit financiar extern, pentru implementarea proiectului „Sistem centralizat de monitorizare și control al traficului în Municipiul Brașov”, Cod SMIS 127411
Data limita depunere oferta: 18.08.2020 13:12
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
Valoare estimata: 50.420,17 RON
Caiet de sarcini: Caiet de sarcini AuditF.pdf
Descriere contract: Servicii de audit financiar extern pentru implementarea proiectului „Sistem centralizat de monitorizare și control al traficului în Municipiul Brașov”, Cod SMIS 127411
Conditii referitoare la contract: Prestare de servicii de audit financiar extern pe toată durata de implementare a proiectului, în conformitate cu contractul de finanțare nr. 5167/ 2020 încheiat între Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Brașov, ca beneficiar, Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operațional Regional 2014-2020 și Agenția pentru Dezvoltare Regională Centru în calitate de Organism Intermediar pentru Programul Operațional Regional la nivelul Regiunii Centru. Auditorul financiar se obligă să întocmească 3 rapoarte de audit financiar dintre care 2 rapoarte intermediare și un raport de audit final. Un raport de audit va îngloba mai multe cereri de rambursare, valoarea maximă eligibilă nu poate depăși limita maximă eligibilă stabilită. Rapoartele intermediare de audit financiar se vor elabora la solicitarea achizitorului, astfel încât să acopere toate cererile de rambursare depuse la Autoritatea de Management/Organismul Intermediar - POR, până la data efectuării auditării. Auditorul financiar se obligă să ofere suport achizitorului până la data obținerii rambursării sumelor solicitate prin Cererile de rambursare (intermediară și finală), chiar dacă această perioadă o depășește pe cea de implementare a proiectului. Toate rapoartele de audit și documentele relevante ale proiectului vor deveni proprietatea UAT Municipiul Brașov. Plata serviciilor prestate de Prestator, în baza contractului de servicii de audit va fi efectuată după recepția fiecărui raport de audit predat achizitorului, însoțit de raportul de activitate al auditorului, pe baza de factură fiscală. Durata serviciilor de audit financiar este de la semnarea contractului până la transmiterea cererii de rambursare finală, respectiv maxim 3 luni de la data finalizării proiectului (31.12.2022, cu posibilitatea de prelungire prin act adițional la contractul de finanțare)
Conditii de participare: Personal minim solicitat: un auditor financiar autorizat care trebuie sa dețină carnet de membru CAFR vizat, cu mențiunea „activ” pe anul respectiv, care se va prezenta în copie „conform cu originalul”; trebuie să fie înscris în Registrul auditorilor financiari activi, întocmit de Camera Auditorilor Financiari din România înregistrată fiscal în România; trebuie sa dețină Certificat de atestare a calității de auditor financiar eliberat de CAFR care se va prezenta în copie „conform cu originalul”; va prezenta o Declarație pe proprie răspundere cu privire la respectarea criteriilor de bună reputație, conform art. 3 din Hotărârea CAFR nr. 27/2016. Modul de prezentare a ofertei tehnice: Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite în totalitate toate cerințele conținute în caietul de sarcini În cadrul propunerii tehnice, ofertantul va elabora o metodologie și un plan de lucru ca și componente cheie și obligatorii ale ofertei tehnice. Modul de prezentare a ofertei financiare: Ofertanții vor prezenta în oferta financiară prețul pentru serviciile de audit financiar extern pentru implementarea proiectului „Sistem centralizat de monitorizare și control al traficului în Municipiul Brașov”, Cod SMIS 127411, TVA-ul fiind evidențiat separat conform formularului 1 de oferta financiara. Caietul de sarcini este atașat prezentului anunț. Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate în caietul de sarcini. Ofertantul trebuie sa fie înregistrat la Registrul Comerțului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achiziției. Odată cu oferta se depune și Certificatul constatator emis de Registrul Comerțului. De asemenea se completează formularul de oferta financiara și Declarația art. 59 și art. 60 aferente prezentului anunț care sunt atașate pe site-ul www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții” din anunțului publicitar aferent.
Criterii de atribuire: Prețul cel mai scăzut, în situația respectării tuturor cerințelor stabilite prin caietul de sarcini.
Informatii suplimentare: Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potențialii ofertanți au obligația sa verifice zilnic anunțul de publicitate postat pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții”, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile.

Documente anexate: Documentatie achizitie audit financiar proiect SCMCT.zip

18-08-2020 ora 11:53 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 18-08-2020 ora 11:53 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Bulevardul Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA

ANUNT
Denumire contract: Container birou (spațiu de lucru) - Sistem modular de monitorizare a parametrilor atmosferici relevanti
Data limita depunere oferta: 18.08.2020 11:53
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Cod si denumire CPV: 44613000-0 - Containere de mari dimensiuni (Rev.2)
Valoare estimata: 14.823,53 RON
Caiet de sarcini: Specificatii tehnice container.pdf
Descriere contract: Container birou (spațiu de lucru) - Sistem modular de monitorizare a parametrilor atmosferici relevanți, conform specificațiilor tehnice atașate prezentului anunț
Conditii referitoare la contract: Durata de livrare, prestare și/sau execuție - Maxim 1 lună de la data semnării contractului Omologare, Avizare: 1. Producătorul, furnizorul sau reprezentantul autorizat, va prezenta declarația CE de conformitate 2. Furnizorul va livra produsul împreună cu certificatul de garanție valabil 24 de luni
Conditii de participare: Container tip birou/spațiu de lucru destinat activităților de management al activităților de management al activităților de zbor și activităților de mentenanță ale vectorilor aerieni utilizați pentru achiziția de date atmosferice și testere cu transmiterea lor în timp real 1. Producătorul, furnizorul sau reprezentantul autorizat, va prezenta declarația CE de conformitate 2. Furnizorul va livra produsul împreună cu certificatul de garanție valabil 24 de luni
Criterii de atribuire: Prețul cel mai scazut în condițiile respectarii specificatiilor tehnice >Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potențialii ofertanți au obligația sa verifice zilnic anunțul de publicitate postat pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții”, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile.

Documente anexate: Documentatie achizite ADV Container.zip

14-08-2020 ora 12:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 14-08-2020 ora 12:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA

ANUNT
Denumire contract: Servicii pentru acţiunile de promovare a obiectivului de investiţii Construire park & ride - Bartolomeu, cod SMIS 126992
Data limita depunere oferta: 14.08.2020 12:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 79342200-5 - Servicii de promovare (Rev.2)
Valoare estimata: 84.033,61 RON
Caiet de sarcini: CAIET DE SARCINI PROMOVARE PARK&RIDE.pdf
Descriere contract: Etapa 1: Campania de publicitate audio şi video care va consta în: -realizarea unui spot video cu o durată de minim 30 secunde -difuzarea spotului video. Acesta va avea 60 de difuzări la un post local de televiziune, pe parcursul a 12 săptămâni, difuzarea se va realiza zilnic, de luni până vineri, o singură dată pe zi, în intervalul orar 17:00-20:00 -realizarea unui spot audio cu o durata de minim 30 secunde. - difuzarea spotului audio. Acesta va avea 700 de difuzări la două posturi locale de radio respectiv 350 difuzări pe post, pe parcursul a 20 de săptămâni, respectiv difuzarea se va realiza zilnic, de luni până duminică, de 2 sau de 3 ori la fiecare post de radio, în intervalul orar 7:00-10:00 şi 15:00-18:00. Etapa 2: Realizarea a 200 de kituri de produse de promovare, care vor include următoarele componente: - Tricou personalizat; - Şapcă personalizată; - Şnur personalizat; - Umbrelă personalizată; - Breloc personalizat.
Conditii referitoare la contract: Realizarea materialelor de informare şi publicitate în conformitate cu contractul de finanțare nr. 5159/09.03.2020 încheiat între Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Brașov, ca beneficiar, Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operaţional Regional 2014-2020 și Agenția pentru Dezvoltare Regională Centru în calitate de Organism Intermediar pentru Programul Operațional Regional la nivelul Regiunii Centru. Durata contractului de prestări servicii va fi de la data semnării și până la finalizarea perioadei de implementare a proiectului, respectiv 30.06.2022 cu posibilitate de prelungire prin Act Adițional - în situația în care va interveni o extindere a perioadei de implementare a proiectului, fără majorarea valorii contractului. Plățile se vor realiza numai după prestarea serviciilor, cu prezentarea dovezii prestării acestora, respectiv a conformității cu prevederile prevăzute în caietul de sarcini, în baza proceselor verbale de recepție cantitativă și calitativă, semnate fără obiecțiuni.
Conditii de participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate în caietul de sarcini. Ofertantul trebuie sa fie înregistrat la Registrul Comerțului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achiziției. Odată cu oferta se depune și Certificatul constatator emis de Registrul Comerțului. De asemenea se completează formularele și Declarația art. 59 și art. 60 aferente prezentului anunț. Propunerea tehnică trebuie să demonstreze o înţelegere profundă a subiectului şi a modului în care conceptul propus va contribui la atingerea obiectivelor vizate de Autoritatea Contractantă. Toate cerințele privind caietul de sarcini şi specificațiile tehnice sunt minimale şi obligatorii. Metodologia și planul de lucru sunt componente cheie și obligatorii ale ofertei tehnice. Oferta tehnică trebuie prezentată în următoarea structură: a)metodologia pentru prezentarea serviciilor; b)planul utilizat pentru prezentarea serviciilor. Oferta financiară și detalierea pe categorii de costuri (producție etc.), TVA-ul fiind evidențiat separat (realizată conform modelului de formular de ofertă). Ofertanții vor prezenta în oferta financiară prețul pentru fiecare tip de material, detaliat pentru fiecare categorie de servicii şi produse, respectiv: costuri elaborare (grafica), costuri producție, costuri publicare/difuzare, costuri montaj/producție pentru fiecare tip de material/produs/serviciu în parte. Prețul va include toate cheltuielile care vor fi angajate de către prestator în condițiile prevăzute de prezentul Caiet de sarcini, respectiv concepție materiale, machetare şi grafică, costuri difuzare, autorizații şi avize de montaj panouri, inclusiv montaj, costuri de deplasare şi/sau transport materiale (dacă este cazul).
Criterii de atribuire: PRETUL CEL MAI SCĂZUT cu respectarea tuturor cerințelor din Caietul de sarcini atasat în anunț
Informatii suplimentare: Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscală, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț publicitar, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B-dul Eroilor nr. 8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Formularele se vor descarca de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov, www.brasovcity.ro, din secțiunea „Achiziții” de la anunțul publicitar aferent. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.

Documente anexate: Documentatie achizitie SERVICII PROMOVARE PARK&RIDE.zip

12-08-2020 ora 09:59 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 12-08-2020 ora 09:59 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA

ANUNT
Denumire contract: Realizarea serviciilor de publicitate audio-video pentru promovarea proiectului ,,Achiziția de mijloace de transport moderne””, cod SMIS - 126996
Data limita depunere oferta: 12.08.2020 09:59
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
Valoare estimata: 84.033,61 RON
Caiet de sarcini: CAIET DE SARCINI.pdf
Descriere contract: Realizarea serviciilor de publicitate audio-video pentru promovarea proiectului ,,Achiziția de mijloace de transport moderne””, cod SMIS - 126996 Serviciile de publicitate audio-video constau în: - realizarea unui spot video cu o durată de minim 30 secunde - difuzarea spotului video. Acesta va avea mimim 130 de difuzări la un post local de televiziune, timp de 4 luni. - realizarea unui spot audio cu o durata de minim 30 secunde. - difuzarea spotului audio. Acesta va avea minim 260 de difuzari la doua posturi locale, timp de 4 luni.
Conditii referitoare la contract: Oferta va contine servicii care sa corespunda cerintelor minimale din prezentul caiet de sarcini, respectiv organizarea activitatilor si structurarea acestora in cadrul ofertei financiare ce urmeaza a fi prestate pentru ducerea la indeplinire a cerintelor din caietul de sarcini. Propunerea tehnica va fi elaborata astfel incat sa rezulte ca sunt indeplinite in totalitate cerintele aferente Caietului de sarcini. Propunerea tehnica trebuie sa reflecte asumarea de catre ofertant a tuturor cerintelor/obligatiilor prevazute in Caietul de sarcini. Ofertanţii vor prezenta bugetul detaliat pentru fiecare categorie de produs, respectiv costurile elaborare şi realizare materiale de informare şi publicitate pentru fiecare tip de material în parte;
Conditii de participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care pot să furnizeze produsele ce fac obiectul prezentului contract . Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnică a produselor furnizate cu indicațiilor precizate și oferta financiară, va fi depusă la registratura autorității contractante/Centrul de Informare Cetățeni din Brașov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brașov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Oferta financiară va fi elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat. Prețul ofertat va conține cheltuielile privind furnizarea produselor cât și încărcare, descărcarea și transportul acestora la adresa indicată de achizitor.
Criterii de atribuire: Prețul cel mai scazut.
Informatii suplimentare: Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o oferta sau să efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 195 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentația se poate descarca de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov: www.brasovcity.ro/ secțiunea licitații și concursuri. Limba de redactare a ofertei este limba română. Oferta financiara are caracter ferm și obligatoriu din punctul de vedere al contractului. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: Denumire/nume ofertant, adresa sediului social,telefon, email, date de identificare fiscala (cod fiscal, ONRC), cont de trezorerie, persoana responsabilă de contract și calitatea acesteia. Potențialii ofertanți au obligația de a verifica zilnic invitația de participare postată pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.

Documente anexate: Documentatie achizitie serviciilor de publicitate audio-video.zip

12-08-2020 ora 08:46 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 12-08-2020 ora 08:46 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA

ANUNT
Denumire contract: .Realizarea şi furnizarea materialelor de informare şi publicitate aferente proiectului ,,Achiziția de mijloace de transport moderne”, cod SMIS - 126996
Data limita depunere oferta: 12.08.2020 08:46
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Cod si denumire CPV: 30192170-3 - Panouri de afisare (Rev.2)
Valoare estimata: 2.521,00 RON
Caiet de sarcini: Caiet de sarcini.pdf
Descriere contract: Realizarea şi furnizarea materialelor de informare şi publicitate aferente proiectului ,,Achiziția de mijloace de transport moderne”, cod SMIS - 126996. Ofertantul are următoarele obligaţii:1. Să realizeze conceptul grafic al materialelor de promovare, cu respectarea Manualului de Identitate Vizuală 2014-2020 în vigoare, www.inforegio.ro şi www.adrcentru.ro. 2. Să producă şi să livreze/difuzeze materialele de promovare şi publicitate la termenele stabilite. Ofertantul va trebui sa realizeze urmatoarele produse si sa presteze servicii de publicitate: 1. Panou de informare temporar pe toată durata de implementare a proiectului –obligatoriu-1 BUC, 2. Placă permanentă la terminarea proiectului, dar nu mai târziu de 3 luni de la încheierea proiectului-1 BUC 3. Etichete autocolante ce vor fi amplasate pe echipamentele achiziționate în cadrul proiectului-35 BUC Valorile maxime eligibile sunt: -panou temporar: valoare maxim eligibilă 1.033, 61 lei fără TVA - placă permanentă: valoare maxim eligibilă 1.033,61 lei fără TVA - etichete autocolante: valoare maxim eligibilă 453,78 lei fără TVA Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnică a produselor furnizate cu indicațiilor precizate și oferta financiară, va fi depusă la registratura autorității contractante/Centrul de Informare Cetățeni din Brașov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brașov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Oferta financiară va fi elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat.
Conditii referitoare la contract: Oferta va contine servicii care sa corespunda cerintelor minimale din prezentul caiet de sarcini, respectiv organizarea activitatilor si structurarea acestora in cadrul ofertei financiare ce urmeaza a fi prestate pentru ducerea la indeplinire a cerintelor din caietul de sarcini. Propunerea tehnica va fi elaborata astfel incat sa rezulte ca sunt indeplinite in totalitate cerintele aferente Caietului de sarcini. Propunerea tehnica trebuie sa reflecte asumarea de catre ofertant a tuturor cerintelor/obligatiilor prevazute in Caietul de sarcini. Ofertanţii vor prezenta bugetul detaliat pentru fiecare categorie de produs, respectiv costurile elaborare şi realizare materiale de informare şi publicitate pentru fiecare tip de material în parte;
Conditii de participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care pot să furnizeze produsele ce fac obiectul prezentului contract . Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnică a produselor furnizate cu indicațiilor precizate și oferta financiară, va fi depusă la registratura autorității contractante/Centrul de Informare Cetățeni din Brașov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brașov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Oferta financiară va fi elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat. Prețul ofertat va conține cheltuielile privind furnizarea produselor cât și încărcare, descărcarea și transportul acestora la adresa indicată de achizitor.
Criterii de atribuire: Prețul cel mai scazut.
Informatii suplimentare: Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o oferta sau să efectueze achiziția. La recepție, în cazul bunurilor deteriorate sau cu deficiențe cantitative și calitative, furnizorul va proceda la înlocuirea bunurilor necorespunzătoare și/sau completarea lipsurilor cantitative și calitative fără a modifica oferta financiară. Bunurile respinse vor fi înlocuite. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 195 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentația se poate descarca de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov: www.brasovcity.ro/ secțiunea licitații și concursuri. Limba de redactare a ofertei este limba română. Oferta financiara are caracter ferm și obligatoriu din punctul de vedere al contractului. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: Denumire/nume ofertant, adresa sediului social,telefon, email, date de identificare fiscala (cod fiscal, ONRC), cont de trezorerie, persoana responsabilă de contract și calitatea acesteia. Potențialii ofertanți au obligația de a verifica zilnic invitația de participare postată pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.

Documente anexate: Documentatie achizitie materialelor de informare si publicitate.zip

12-08-2020 ora 11:10 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 12-08-2020 ora 11:10 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA

ANUNT
Denumire contract: Furnizare materiale electrice si echipamente electrice
Data limita depunere oferta: 12.08.2020 11:10
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Cod si denumire CPV: 31000000-6 - Masini, aparate, echipamente si consumabile electrice; iluminat (Rev.2)
Valoare estimata: 2.450,02 RON
Caiet de sarcini: Anexa 1.pdf
Descriere contract: Achiziționarea de materiale electrice: - Pachet 25 Buc x Tub neon tip SMD cu LED 18W, lumina rece 6500K, 120cm = 4 pachete - Lampa emergenta 30 LED 7H permanent 19-915/P -20buc -Proiector Slim LED SMD 20W alb rece, 220 V, Ip.65- 5 Buc -Intrerupător ST 16A cu led -6 buc -Șir cleme de10A01750 -5 buc -Sir cleme 15A 01798 - 5 buc -Sir cleme 25A 1774 AMB - 5 buc -Conector terminal 6 mmp 10 poli 31-323 - 3 set -Conector terminal 4 mmp 10 poli 31-322- 3 set -Tub termocontractabil subtire Cellpack 127190, tip SR1F, fara adeziv, negru, 6.4 - 3.2 / 1200 mm - 5 buc -Tub termocontractabil subtire Cellpack, 127189, tip SR1F, fara adeziv, negru, 4.8 - 2.4 / 1200 mm - 5 buc - Tub termocontractabil subtire Cellpack, 127191, tip SR1F, fara adeziv, negru, 9.5 - 4.8 / 1200 mm -5 buc Achiziționarea de echipamente electrice: -Detector de Tensiune tip Creion pentru Control Curent Electric -1 buc -Clampmetru digital Expert 266 TCM-1S-266 - 1 buc
Conditii referitoare la contract: Produsele trebuie sa detina toate avizele necesare pentru a fi comercializate, certificate de garantie, certificate de conformitate, etc, dupa caz. Acestea vor fi ambalate si sigilate de catre producator, iar pe ambalajul acestora vor fi aplicate elemente de identificare si de siguranta care vor completa caracteristicile tehnice ale produselor.
Conditii de participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei.Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar.
Criterii de atribuire: Adjudecarea se va face in favoarea ofertei care prezinta pretul cel mai scazut cu respectarea cerintelor tehnice descrise in Anexa 1 pentru fiecare produs si a celor descrise mai sus in prezentul anunt.
Informatii suplimentare: Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta financiara va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

Documente anexate: Documentatie achizitie materiale electrice.zip

12-08-2020 ora 09:59 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 12-08-2020 ora 09:59 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA

ANUNT
Denumire contract: Realizarea serviciilor de publicitate audio-video pentru promovarea proiectului ,,Achiziția de mijloace de transport moderne”, cod SMIS - 126996
Data limita depunere oferta: 12.08.2020 09:59
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
Valoare estimata: 84.033,61 RON
Caiet de sarcini: CAIET DE SARCINI.pdf
Descriere contract: Realizarea serviciilor de publicitate audio-video pentru promovarea proiectului ,,Achiziția de mijloace de transport moderne””, cod SMIS - 126996 Serviciile de publicitate audio-video constau în: - realizarea unui spot video cu o durată de minim 30 secunde - difuzarea spotului video. Acesta va avea mimim 130 de difuzări la un post local de televiziune, timp de 4 luni. - realizarea unui spot audio cu o durata de minim 30 secunde. - difuzarea spotului audio. Acesta va avea minim 260 de difuzari la doua posturi locale, timp de 4 luni.
Conditii referitoare la contract: Oferta va contine servicii care sa corespunda cerintelor minimale din prezentul caiet de sarcini, respectiv organizarea activitatilor si structurarea acestora in cadrul ofertei financiare ce urmeaza a fi prestate pentru ducerea la indeplinire a cerintelor din caietul de sarcini. Propunerea tehnica va fi elaborata astfel incat sa rezulte ca sunt indeplinite in totalitate cerintele aferente Caietului de sarcini. Propunerea tehnica trebuie sa reflecte asumarea de catre ofertant a tuturor cerintelor/obligatiilor prevazute in Caietul de sarcini. Ofertanţii vor prezenta bugetul detaliat pentru fiecare categorie de produs, respectiv costurile elaborare şi realizare materiale de informare şi publicitate pentru fiecare tip de material în parte;
Conditii de participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care pot să furnizeze produsele ce fac obiectul prezentului contract . Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnică a produselor furnizate cu indicațiilor precizate și oferta financiară, va fi depusă la registratura autorității contractante/Centrul de Informare Cetățeni din Brașov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brașov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Oferta financiară va fi elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat. Prețul ofertat va conține cheltuielile privind furnizarea produselor cât și încărcare, descărcarea și transportul acestora la adresa indicată de achizitor.
Criterii de atribuire: Prețul cel mai scazut.
Informatii suplimentare: Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o oferta sau să efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 195 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentația se poate descarca de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov: www.brasovcity.ro/ secțiunea licitații și concursuri. Limba de redactare a ofertei este limba română. Oferta financiara are caracter ferm și obligatoriu din punctul de vedere al contractului. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: Denumire/nume ofertant, adresa sediului social,telefon, email, date de identificare fiscala (cod fiscal, ONRC), cont de trezorerie, persoana responsabilă de contract și calitatea acesteia. Potențialii ofertanți au obligația de a verifica zilnic invitația de participare postată pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.

Solicitare de clarificari : - cate difuzari pt spot radio vor fi? in anunt ( 260 dif ) si in caietul de sarcini ( 240 dif ) - vor fi 2 posturi radio, iar difuzarile se impart in mod egal? - pt difuzarile la radio si tv se accepta posture si regionale sau doar locale? Raspuns : 1. vor fi 260 de difuzări 2. difuzările se împart în mod egal, 130/post radio 3. difuzările se vor face doar la ,,posturi locale”, nu online.

Documente anexate: Documentatie achizitie realizare materiale de informare si publicitate.zip

27-07-2020 ora 11:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 27-07-2020 ora 11:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA

ANUNT
Denumire contract: Servicii de informare și publicitate pentru implementarea proiectului ,,Extindere sistem de management informatizat al sistemului de transport public” Cod SMIS 127412
Data limita depunere oferta: 27.07.2020 11:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
Valoare estimata: 96.638,65 RON
Caiet de sarcini: CAIET DE SARCINI CU ANEXA PUNCTAJ.pdf
Descriere contract: Pachetul de informare și publicitate conține următoarele componente:
Etapa 1:
•Publicarea unui anunț de presă la lansarea proiectului (în mediul online) -1 buc
•Propunere tehnică ce conține machete pentru fiecare tip de material de informare sau publicitate prevăzut în contract
Etapa 2:
•Realizarea și amplasarea de panouri temporare - 2 buc
•Realizarea următoarelor materiale de informare, publicitate și promovare a proiectului:
•Pliante - 1500 buc care vor promova obiectivele şi activităţile propuse în cadrul proiectului
•Realizare spot audio și difuzare radio - 1 buc
Etapa 3:
•Realizarea următoarelor materiale de informare și promovare a rezultatelor obținute în cadrul proiectului:
•Pliante - 3500 buc care vor promova rezultatele obținute în cadrul proiectului
•Autocolante - 100 buc
•Afișe stradale - 100 buc
•Broșuri - 3.500 buc
•Roll-up - 2 buc
•Realizare videoclip - 4 min -1 buc
•Realizare spot video (eșantion din videoclip, cu o durată de 30 de sec.) si difuzare spot video pe canale TV - 1 buc
•Realizarea și amplasarea de plăci permanente – 2 buc.
•Publicarea unui anunţ/comunicat de presă (on-line) la finalizarea proiectului – 1 buc.
Conditii referitoare la contract: Realizarea materialelor de informare şi publicitate și de promovare aferente proiectului, în conformitate cu contractul de finanțare nr. 5564/27.05.2020 încheiat între Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Brașov, ca beneficiar, Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operaţional Regional 2014-2020 și Agenția pentru Dezvoltare Regională Centru în calitate de Organism Intermediar pentru Programul Operațional Regional la nivelul Regiunii Centru. Durata Contractului va fi de la data semnării și până la finalizarea perioadei de implementare a proiectului, respectiv 30.04.2023, cu posibilitatea prelungirii prin Act Adițional - în situația în care va interveni o extindere a perioadei de implementare a proiectului, fără majorarea valorii acestuia. Plățile se vor realiza numai după prestarea serviciilor, cu prezentarea dovezii prestării acestora, respectiv a conformității cu prevederile prevăzute în caietul de sarcini, în baza proceselor verbale de recepție cantitativă și calitativă, semnate fără obiecțiuni.
Conditii de participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate în caietul de sarcini. Ofertantul trebuie sa fie înregistrat la Registrul Comerțului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achiziției. Odată cu oferta se depune și Certificatul constatator emis de Registrul Comerțului. De asemenea se completează formularele și Declarația art. 59 și art. 60 aferente prezentului anunț. Toate cerințele specificate in prezentul Caiet de sarcini sunt obligatorii si considerate minimale pentru realizarea contractului in parametrii de performanta, calitate si timp solicitați de Beneficiar. Ofertanții vor elabora propunerea tehnică in conformitate cu cerințele prevăzute în prezentul Caiet de sarcini. Informațiile din propunerea tehnică trebuie să permită identificarea cu ușurință a corespondenței cu specificațiile minime precum şi cu toate cerinţele impuse în Caietul de sarcini - pentru aceasta, se va prezenta, sintetic, modul in care ofertantul înțelege sa îndeplinească fiecare cerință in parte. Ofertantul trebuie să prezinte detalierea tehnică a materialelor, în care să se demonstreze îndeplinirea cerințelor conținute în Caietul de sarcini. Ofertanții vor prezenta în oferta financiară prețul pentru fiecare tip de material, detaliat pentru fiecare categorie de servicii si produse, respectiv: costuri elaborare (grafica), costuri producție, costuri publicare/difuzare, costuri montaj/producție pentru fiecare tip de material/produs/serviciu în parte. Oferta financiară şi detalierea pe categorii de costuri (producţie etc.), TVA-ul fiind evidenţiat separat (realizată conform modelului de formular de ofertă).
Criterii de atribuire: Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertei celei mai avantajoase din punct de vedere economic, aplicând criteriul de atribuire cel mai bun raport calitate-preț. Metodologia de evaluare este prezentat în Anexa la Caietul de sarcini.
Informatii suplimentare: Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128/232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscală, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț publicitar, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B-dul Eroilor nr. 8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Formularele se vor descarca de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov, www.brasovcity.ro, din secțiunea „Achiziții” de la anunțul de publicitate aferent. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Prețul va include toate cheltuielile care vor fi angajate de către prestator în condițiile prevăzute de prezentul Caiet de sarcini, respectiv concepție materiale, machetare şi grafică materiale de informare și publicitate, costuri publicare, autorizații şi avize de montaj panouri/plăci inclusiv montaj, costuri de deplasare şi/sau transport materiale (dacă este cazul).

Documente anexate: Documentatie achizitie servicii informare promovare proiect extindere MISTP.zip

24-07-2020 ora 15:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 24-07-2020 ora 15:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Bulevardul Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA

ANUNT
Denumire contract: Servicii de audit financiar pentru implementarea proiectului ”TERMINAL TRANSPORT URBAN GARA BRAȘOV”, cod SMIS 126997
Data limita depunere oferta: 24.07.2020 15:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
Valoare estimata: 8.403,36 RON
Caiet de sarcini: Caiet de sarcini Audit TERMINAL.pdf
Descriere contract: Servicii de audit financiar pentru implementarea proiectului ”TERMINAL TRANSPORT URBAN GARA BRAȘOV”, cod SMIS 126997, în conformitate cu specificațiile Caietului de sarcini
Conditii referitoare la contract: Prestare de servicii de audit financiar pe toată durata de implementare a proiectului, în conformitate cu contractul de finanțare nr. 5483/ 2020 încheiat între Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Brașov, ca beneficiar, Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operațional Regional 2014-2020 și Agenția pentru Dezvoltare Regională Centru în calitate de Organism Intermediar pentru Programul Operațional Regional la nivelul Regiunii Centru. Auditorul financiar se obligă să întocmească 3 rapoarte de audit financiar dintre care 2 rapoarte intermediare și un raport de audit final. Un raport de audit va îngloba mai multe cereri de rambursare, valoarea maximă eligibilă nu poate depăși limita maximă eligibilă stabilită. Rapoartele intermediare de audit financiar se vor elabora la solicitarea achizitorului, astfel încât să acopere toate cererile de rambursare depuse la Autoritatea de Management/Organismul Intermediar - POR. Auditorul financiar se obligă să ofere suport achizitorului până la data obținerii rambursării sumelor solicitate prin Cererile de rambursare (intermediară și finală), chiar dacă această perioadă o depășește pe cea de implementare a proiectului. Toate rapoartele de audit și documentele relevante ale proiectului vor deveni proprietatea UAT Municipiul Brasov. Plata serviciilor prestate de Prestator, în baza contractului de servicii de audit va fi efectuată după recepția fiecărui raport de audit predat achizitorului, însoţit de raportul de activitate al auditorului, pe baza de factură fiscală. Durata serviciilor de audit financiar este de la semnarea contractului până la transmiterea cererii de rambursare finală, respectiv maxim 3 luni de la data finalizării proiectului (31.10.2022, cu posibilitatea de prelungire prin act adițional la contractul de finanțare)
Conditii de participare: Cerințe minime : Personal minim solicitat: un auditor financiar autorizat care trebuie sa dețină carnet de membru CAFR vizat, cu mențiunea „activ” pe anul respectiv, care se va prezenta în copie „conform cu originalul”; trebuie să fie înscris în Registrul auditorilor financiari activi, întocmit de Camera Auditorilor Financiari din România înregistrată fiscal în România; trebuie sa dețină Certificat de atestare a calității de auditor financiar eliberat de CAFR care se va prezenta în copie „conform cu originalul”; va prezenta o Declarație pe proprie răspundere cu privire la respectarea criteriilor de bună reputație, conform art. 3 din Hotărârea CAFR nr. 27/2016. Modul de prezentare a ofertei tehnice: Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite în totalitate toate cerințele conținute în caietul de sarcini În cadrul propunerii tehnice, ofertantul va elabora o metodologie și un plan de lucru ca și componente cheie și obligatorii ale ofertei tehnice. Modul de prezentare a ofertei financiare: Ofertanții vor prezenta în oferta financiară prețul pentru serviciile de audit financiar pentru implementarea proiectului ”TERMINAL TRANSPORT URBAN GARA BRAȘOV”, cod SMIS 126997, TVA-ul fiind evidențiat separat conform formularului 1 de oferta financiara. Caietul de sarcini este atașat prezentului anunț. Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate în caietul de sarcini. Ofertantul trebuie sa fie înregistrat la Registrul Comerțului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achiziției. Odată cu oferta se depune și Certificatul constatator emis de Registrul Comerțului. De asemenea se completează formularul de oferta financiara și Declarația art. 59 și art. 60 aferente prezentului anunț care sunt atașate pe site-ul www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții” în cadrul anunțului publicitar aferent.
Criterii de atribuire: Prețul cel mai scăzut, în situația respectării tuturor cerințelor stabilite prin caietul de sarcini.
Informatii suplimentare: Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potențialii ofertanți au obligația sa verifice zilnic anunțul de publicitate postat pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții”, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile.

Documente anexate: Documentatie achizitie audit terminal Gara Brasov.zip

  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29

Brasovcity.ro

Copyright © 2002 - 2024 - PRIMĂRIA MUNICIPIULUI BRAȘOV, toate drepturile rezervate.
Imaginile și articolele video din prezentul site sunt supuse legilor dreptului de autor.
Orice reproducere este interzisă fără acordul proprietarului acestora.
Reglementări privind prelucarea și protecția datelor cu caracter personal
Informare privind protectia avertizorilor în interes public
Ultima actualizare: 06-06-2025

  • abc.brasovcity.ro
  • buget2025.brasovcity.ro
  • covid19.brasovcity.ro
  • cultura.brasovcity.ro
  • educatie.brasovcity.ro
  • evenimente.brasovcity.ro
  • invatamantdual.brasovcity.ro
  • starepartii.brasovcity.ro
  • ua.brasovcity.ro
  • www.primariabrasovenilor.ro
  • finantare.primariabrasovenilor.ro
  • Portal servicii electronice
  • www.spclepbv.ro

Solicitări frecvente   |   Chestionar satisfacție   |   Contact   |   My Brașov City Android | IOS

Contact

Local: (0268) 405000

  • Adresa: Bdul. Eroilor nr.8, Brasov, ROMANIA
  • Email: contact@brasovcity.ro

Folosește Google translator: