Achiziții
Primăria Municipiului Brașov

Achiziții / Proceduri proprii: 22-07-2020 ora 11:00 - termen expirat
Denumire contract:
PT Reabilitare subsol Gradinita cu program prelungit nr.2
Data limita depunere oferta:
22.07.2020 11:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
Valoare estimata:
85.000,00 RON
Caiet de sarcini:
PT SUBSOL GRADINITA 2.zip.p7s
Descriere contract:
realizarea documentatiei tehnico-economice pentru fazele DTAC, DTOE, PT(DDE, Caiete de sarcini, Liste de cantitati) asistenta pe perioada derularii procedurii de stribuire a contractului de lucrari asigurarea asistentei tehnice pe perioada de executie
Conditii referitoare la contract:
Se vor respecta cerintele solicitate prin Tema de proiectare.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul "Declaratie art.59 si art. 60" incarcat ca anexa la anuntul publicitar
Criterii de atribuire:
cel mai bun raport calitate/pret in conformitate cu cerintele din tema de proiectare
Informatii suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau pe email la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Formulare se pot descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Anuntul publicitar contine atasat Tema de proiectare si formularele, iar pentru restul documentelor aferente achizitiei si necesare intocmirii ofertei tehnico-financiare, va rugam sa transmiteti o solicitare la adresa de email: achizitiipublice@brasovcity.ro, iar acestea vor fi transmise prin intermediul wetransfer.ro, datorita volumului mare pe care il contin.
Documente anexate: Documentatie achizitie PT subsol gradinita 2.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 21-07-2020 ora 15:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
SERVICII PENTRU ACȚIUNILE DE PROMOVARE A OBIECTIVULUI DE INVESTIȚII ,,REALIZARE INFRASTRUCTURA INTEGRATA PENTRU TRAFIC PIETONAL SI CICLISM CU FACILITATI COMPLEMENTARE -TRASEUL 2”-COD SMIS 126995
Data limita depunere oferta:
21.07.2020 15:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
Valoare estimata:
84.033,61 RON
Caiet de sarcini:
CS+FORMULARE.pdf
Descriere contract:
Servicii pentru acțiunile de promovare a obiectivului de investiții ,,realizare infrastructura integrata pentru trafic pietonal si ciclism cu facilitati complementare -Traseul 2”-Cod SMIS 126995. Prestarea/furnizarea serviciilor pentru actiunile de promovare a obiectivului de investitii, respectiv: achizitia serviciilor de realizare și difuzare spoturi audio-video, realizare panouri informare, hărți și kit-uri promoționale (vestă reflectorizantă, tricou personalizat, șapcă personalizată, șnur personalizat, insignă inscripționată, umbrelă personalizată, rucsac personalizat). Cerințele specifice privind prestarea serviciilor și furnizarea produselor publicitare se găsesc detaliate în caietul de sarcini atașat prezentului anunț publicitar. Se vor respecta întocmai cerințele solicitate prin Caietul de sarcini.
Conditii referitoare la contract:
Realizarea materialelor de informare şi publicitate în conformitate cu contractul de finanțare nr. 5154/09.03.2020 încheiat între Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Brașov, ca beneficiar, Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operaţional Regional 2014-2020 și Agenția pentru Dezvoltare Regională Centru în calitate de Organism Intermediar pentru Programul Operațional Regional la nivelul Regiunii Centru. Durata contractului de prestări servicii va fi de la data semnării și până la finalizarea perioadei de implementare a proiectului, respectiv 30.06.2021 cu posibilitate de prelungire prin Act Adițional - în situația în care va interveni o extindere a perioadei de implementare a proiectului, fără majorarea valorii contractului. Plățile se vor realiza numai după prestarea serviciilor, cu prezentarea dovezii prestării acestora, respectiv a conformității cu prevederile prevăzute în caietul de sarcini, în baza proceselor verbale de recepție cantitativă și calitativă, semnate fără obiecțiuni.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate în caietul de sarcini. Ofertantul trebuie sa fie înregistrat la Registrul Comerțului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achiziției. Odată cu oferta se depune și Certificatul constatator emis de Registrul Comerțului. De asemenea se completează formularele și Declarația art. 59 și art. 60 aferente prezentului anunț. Propunerea tehnică trebuie să demonstreze o înţelegere profundă a subiectului şi a modului în care conceptul propus va contribui la atingerea obiectivelor vizate de Autoritatea Contractantă. Toate cerințele privind caietul de sarcini şi specificațiile tehnice sunt minimale şi obligatorii. Metodologia și planul de lucru sunt componente cheie și obligatorii ale ofertei tehnice. Oferta tehnică trebuie prezentată în următoarea structură: a)metodologia pentru prezentarea serviciilor; b)planul utilizat pentru prezentarea serviciilor. Oferta financiară și detalierea pe categorii de costuri (producție etc.), TVA-ul fiind evidențiat separat (realizată conform modelului de formular de ofertă). Ofertanții vor prezenta în oferta financiară prețul pentru fiecare tip de material, detaliat pentru fiecare categorie de servicii şi produse, respectiv: costuri elaborare (grafica), costuri producție, costuri publicare/difuzare, costuri montaj/producție pentru fiecare tip de material/produs/serviciu în parte. Prețul va include toate cheltuielile care vor fi angajate de către prestator în condițiile prevăzute de prezentul Caiet de sarcini, respectiv concepție materiale, machetare şi grafică, costuri difuzare, autorizații şi avize de montaj panouri, inclusiv montaj, costuri de deplasare şi/sau transport materiale (dacă este cazul).
Criterii de atribuire:
PRETUL CEL MAI SCĂZUT
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscală, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț publicitar, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B-dul Eroilor nr. 8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Formulare se vor descarca din de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov, www.brasovcity.ro, din secțiunea „Achiziții” de la anunțul de publicitate aferent. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.
Documente anexate: Documentatie achizitie servicii de promovare publicitate-traseul 2.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 20-07-2020 ora 11:00 - termen expirat
FURNIZARE DE PRODUSE SI SERVICII DE INFORMARE SI PUBLICITATE PENTRU PROIECTUL “EFICIENTIZARE ENERGETICA A CLADIRILOR PUBLICE DIN MUNICIPIUL BRASOV - COLEGIUL TEHNIC TRANSILVANIA CORP A - COD SMIS 128399
Data limita depunere oferta:
20.07.2020 11:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Furnizare
Cod si denumire CPV:
30192170-3 - Panouri de afisare (Rev.2)
Valoare estimata:
25.000,00 RON
Descriere contract:
FURNIZARE DE PRODUSE SI SERVICII DE INFORMARE SI PUBLICITATE PENTUR PROIECTUL “EFICIENTIZARE ENERGETICA A CLADIRILOR PUBLICE DIN MUNICIPIUL BRASOV - COLEGIUL TEHNIC TRANSILVANIA CORP A - COD SMIS 128399 - - Publicarea unui anunt/comunicat de presa(on-line) la inceperea proiectului - Realizqare si amplasare panou temporar - Realizare de pliante - 5000 bucati - Realizarea de autocolante - 100 buc - Publicarea unui anunt/comunicat de presa(on-line) la finalizarea proiectului - Realizare si amplasare placa permanenta
Conditii referitoare la contract:
Durata contractului este de la data semnării până la finalizarea implementării proiectului COD SMIS 128399 , respectiv 31.07.2022.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care pot să furnizeze și monteze produsele ce fac obiectul prezentului contract . Oferta tehnica si oferta financiară, vor fi depuse la registratura autorității contractante/Centrul de Informare Cetățeni din Brașov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brașov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Oferta financiară va fi elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat.
Criterii de atribuire:
pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o oferta sau să efectueze achiziția.Documentația se poate descarca de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov: www.brasovcity.ro/ secțiunea Achiziții și concursuri. Limba de redactare a ofertei este limba română. Oferta financiara are caracter ferm și obligatoriu din punctul de vedere al contractului. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: Denumire/nume ofertant, adresa sediului social,telefon, email, date de identificare fiscala (cod fiscal, ONRC), cont de trezorerie, persoana responsabilă de contract și calitatea acesteia. Potențialii ofertanți au obligația de a verifica zilnic anunțul de participare postată pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări
Documente anexate: Documentatie achizitie informare si publicitate proiect - COD SMIS 128399.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 17-07-2020 ora 10:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
Anunt
Denumire contract:
Servicii de audit financiar pentru implementarea proiectului ,,Infrastructura garaj pentru transport public,,
Data limita depunere oferta:
17.07.2020 10:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
Valoare estimata:
12.605,04 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI SI FORMULARE AUDIT INFRASTRUCTURA GARAJ.pdf
Descriere contract:
Servicii de audit financiar pentru implementarea proiectului ,,Infrastructura garaj pentru transport public,, cod SMIS 126998 Achizitia serviciilor e audit financiar este necesara pentru verificarea cheltuielilor din cadrul contractului de finantare nr.5428/13.05.2020.
Conditii referitoare la contract:
Durata serviciilor este de la semnarea contractului pana la transmiterea cererii de rambursare finala, respectiv maxim 3 luni de la data finalizarii proiectului (31.10.2022, cu posibilitatea de prelungire in act additional la contractul finantare). auditorul financiar se obliga ofere rt beneficiarului pana la data obtinerii rambursarii sumelorsolicitate prin cererile de rambursare (intermediara si finala), chiar daca aceasta perioada o depaseste pe cea de implementare a proiectului.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate in caietul de sarcini. Oferta prestatorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta tehnica, financiara, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile.
Documente anexate: Documentatie achizitie audit financiar infrastructura garaj.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 17-07-2020 ora 10:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
Anunt
Denumire contract:
Servicii de coordonator in materie de securitate si sanatate in munca (SSM) pentru proiectul Infrastructura de garaj pentru transportul public
Data limita depunere oferta:
17.07.2020 10:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
79714000-2 - Servicii de supraveghere (Rev.2)
Valoare estimata:
48.300,00 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI SI FORMULARE.pdf
Descriere contract:
Servicii de coordonator in materie de securitate si sanatate in munca (SSM) pentru proiectul Infrastructura de garaj pentru transportul public, cod SMIS 126998 Prestarea serviciilor de coordonator in materie de securitate si sanatate in munca (SSM) pentru proiectul Infrastructura de garaj pentru transportul public, se vor executa atat la amplasamentul obiectivului de investitii din str. Harmanului nr.49, Brasov cat si la sediul beneficiarului.
Conditii referitoare la contract:
Contractul cuprinde 2 etape: - perioada de prestare a serviciilor de la emiterea de catre beneficiar a ordinului de incepere pentru perioada de intocmire a proiectului tehnic si pana la finalizarea proiectului - perioada de prestare a serviciilor de la emiterea de catre beneficiar a ordinului de incepere pentru perioada de executive lucrarilor si pana la finalizarea acestora.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate in caietul de sarcini. Oferta furnizorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data precizată in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.
Documente anexate: Documentatie achizitie coordonator SSM infrastructura garaj.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 16-07-2020 ora 10:00 - termen expirat
Date identificare autoritate contractanta
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Bulevardul Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: CRISTINA IULIA RACOVITA
Anunt
Denumire contract:
PT MANSARDARE ȘCOALA GIMNAZIALĂ NR.9 - CORP B
Data limita depunere oferta:
16.07.2020 10:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
Valoare estimata:
55.634,22 RON
Caiet de sarcini:
TP SI FORMULARE PT SC 9 CORP B.pdf
Descriere contract:
PT MANSARDARE ȘCOALA GIMNAZIALĂ NR.9 - CORP B În vederea realizării lucrărilor la obiectivul de investiţii se propune realizarea unui etaj mansardat pentru crearea unui mediu favorabil educării şi asigurării condiţiilor de confort şi igienă corespunzătoare pentru un număr sporit de copii. Propunerea de mansardare va avea următoarele spații : 6 săli de clasă, cancelarie, birou, grup sanitar fete, băieți și personal, spații de depozitare, spații multifuncțional.
Conditii referitoare la contract:
Propunerea tehnică trebuie astfel întocmita încât aceasta să permită identificarea cu ușurința a corespondentei cu specificațiile tehnice din Tema de proiectare.Propunerea tehnică va cuprinde - elemente angajante pentru ofertant, respectiv precizări asupra modului în care își asumă îndeplinirea obligațiilor precizate în documentația de atribuire, Tema de proiectare și Studiul de Fezabilitate;-descrierea activităților pe fiecare etapă, elemente de particularitate care să releve respectarea cerințelor Temei de Proiectare;-documentații pentru obținerea avizelor și obținerea acestora, inclusiv plata lor. - orice studii și proiecte necesare pentru obținerea avizelor și a Autorizației de Construire, inclusiv actualizare date cadastrale- studiu geotehnic elaborat la faza PT, verificat la cerința Af. - Documentația în vederea obținerii Autorizației de Construire (DTAC+DTOE) ;- întocmire PT, deviz general, DDE, Antemăsurători, Liste Cantități și Caietele de Sarcini, conform conținutului cadru din HG 907/2016- asistență tehnică pe toată perioada de execuție a lucrărilor, până la recepția la terminarea lucrărilor;- as built;- certificat energetic la finalizarea lucrărilor; Ofertanţii vor prezenta o listă cu personalul implicat/calificat în activitatea de proiectare. În mod obligatoriu vor deţine în echipă, fără a se limita la aceştia: Oferta va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata în lei, fara TVA. Oferta financiara va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. BENEFICIARUL RECOMANDA VIZITAREA AMPLASAMENTULUI.
Conditii de participare:
Se vor respecta cerintele solicitate prin Tema de proiectare. Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul "Declaratie art.59 si art. 60" incarcat ca anexa la anuntul publicitar
Criterii de atribuire:
Criteriul de atribuire este cel mai bun raport calitate pret, conform factorilor de evaluare din Tema de proiectare
Informatii suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-405000, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau pe email la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Formulare se pot descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Anuntul publicitar contine atasat Tema de proiectare si formularele, iar pentru restul documentelor aferente achizitiei si necesare intocmirii ofertei tehnico-financiare, va rugam sa transmiteti o solicitare la adresa de email: achizitiipublice@brasovcity.ro, iar acestea vor fi transmise prin intermediul wetransfer.ro, datorita volumului mare pe care il contin.
Lista versiuni anunt publicitar
Documente anexate: Documentatie achizitie PT - Mansardare Scoala Gimnaziala nr. 9 Corp B.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 16-07-2020 ora 12:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Bulevardul Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232 Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
REALIZAREA ȘI FURNIZAREA PACHETULUI DE SERVICII ȘI PRODUSE PENTRU ACȚIUNILE OBLIGATORII DE INFORMARE ȘI PUBLICITATE ÎN CADRUL PROIECTULUI ”TERMINAL TRANSPORT URBAN GARA BRAȘOV”, COD SMIS 126997
Data limita depunere oferta:
16.07.2020 12:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Furnizare
Cod si denumire CPV:
30192170-3 - Panouri de afisare (Rev.2)
Valoare estimata:
12.605,04 RON
Caiet de sarcini:
Caiet de sarcini.pdf
Descriere contract:
Realizarea și furnizarea pachetului de servicii și produse pentru acțiunile obligatorii de informare și publicitate, respectiv anunțuri de presă online privind începerea și finalizarea proiectului, realizarea de autocolante, panou de informare temporare pe durata implementării proiectului și placă permanentă la terminarea proiectului „Terminal transport urban Gara Brașov”.
Conditii referitoare la contract:
Realizarea și furnizarea pachetului de servicii și produse necesare pentru acțiunile obligatorii de informare și publicitate în conformitate cu contractul de finanțare nr. 5483/ 2020 încheiat între Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Brașov, ca beneficiar, Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operațional Regional 2014-2020 și Agenția pentru Dezvoltare Regională Centru în calitate de Organism Intermediar pentru Programul Operațional Regional la nivelul Regiunii Centru. Durata contractului de prestări servicii va fi de la data semnării și până la recepția plăci permanente (maxim 3 luni de la finalizarea lucrărilor), respectiv până la finalizarea perioadei de implementare a proiectului 31.03.2022 cu posibilitate de prelungire prin Act Adițional - în situația în care va interveni o extindere a perioadei de implementare a proiectului, fără majorarea valorii contractului. Plățile se vor realiza numai după prestarea serviciilor, cu prezentarea dovezii prestării acestora, respectiv a conformității cu prevederile prevăzute în caietul de sarcini, în baza proceselor verbale de recepție cantitativă și calitativă, semnate fără obiecțiuni.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate în caietul de sarcini. Ofertantul trebuie sa fie înregistrat la Registrul Comerțului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achiziției. Odată cu oferta se depune și Certificatul constatator emis de Registrul Comerțului. De asemenea se completează formularele și Declarația art. 59 și art. 60 aferente prezentului anunț. Modul de prezentare a ofertei tehnice: Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite în totalitate toate cerințele erințelor conținute în Caietul de sarcini atașat prezentului anunț publicitar. În cadrul propunerii tehnice, ofertantul trebuie să prezinte un concept pentru materialele de promovare ce urmează a fi realizate. Modul de prezentare a ofertei financiare: Ofertanții vor prezenta în oferta financiară prețul pentru fiecare tip de material, detaliat pentru fiecare categorie de servicii și produse, respectiv: costuri elaborare (grafica), costuri producție, costuri publicare/difuzare, costuri montaj/producție pentru fiecare tip de material/produs/serviciu în parte. Oferta financiară și detalierea pe categorii de costuri (producție etc.), TVA-ul fiind evidențiat separat (realizată conform modelului de formular de ofertă). Prețul va include toate cheltuielile care vor fi angajate de către prestator în condițiile prevăzute de prezentul Caiet de sarcini, respectiv concepție materiale, machetare și grafică materiale de informare și publicitate, costuri publicare, autorizații și avize de montaj panouri/plăci inclusiv montaj, costuri de deplasare și/sau transport materiale (dacă este cazul). Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Oferta financiara va fi elaborată în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scăzut, în situația respectării tuturor cerințelor stabilite prin caietul de sarcini
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscală, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț publicitar, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B-dul Eroilor nr. 8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Formulare se vor descarca din de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov, www.brasovcity.ro, din secțiunea „Achiziții” de la anunțul de publicitate aferent. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.
Documente anexate: Documentatie achizitie publicitate - terminal transport urban Gara Brasov.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 15-07-2020 ora 12:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Bulevardul Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
P.T. Amenajări în vederea autorizării ISU în unități de învățământ - Liceul Andrei Mureșanu, Corp A
Data limita depunere oferta:
15.07.2020 12:00
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
Valoare estimata:
40.835,07 RON
Caiet de sarcini:
Tema de proiectare PT Andrei Muresanu.pdf
Descriere contract:
Întocmire P.T. Amenajări în vederea autorizării ISU în unități de învățământ - Liceul Andrei Mureșanu, Corp A, respectiv: a) întocmire documentații în vederea obținerii avizelor solicitate în Certificatul de urbanism și tuturor studiilor solicitate, necesare pentru obținerea autorizației de construire, inclusiv plan de situație întocmit conform prevederilor Legii nr. 50/1991 cu completările și modificările ulterioare, vizat de OCPI Brașov, conform CU; b) actualizarea datelor cadastrale (dacă este cazul); c) întocmire DTAC, DTOE, deviz general; d) întocmire PT, DDE, caiete de sarcini, liste de cantități, antemăsurători, în baza corelării cu cerințele din Avizul ISU; e) Asistenta tehnica pe perioada de execuție a lucrărilor ce se vor executa în baza proiectului tehnic întocmit conform prezentului contract; f) întocmire as - built; g) întocmire documentație pentru obținerea Autorizației de securitate la incendiu.
Conditii referitoare la contract:
Propunerea tehnică trebuie astfel întocmita încât aceasta să permită identificarea cu ușurința a corespondentei cu specificațiile tehnice din Tema de proiectare. Propunerea tehnică va cuprinde : 1. Abordarea propusă 2. Graficul fizic al contractului. 3.Personalul de specialitate implicat în realizarea documentațiilor tehnice. Elementul principal al ofertei financiare este Formularul de ofertă +anexa la acesta (vezi Secțiunea Formulare) pe care ofertanții trebuie să le prezinte. Propunerea financiară va prezenta costul detaliat pentru: a) întocmire documentații în vederea obținerii avizelor solicitate în Certificatul de urbanism și tuturor studiilor solicitate, necesare pentru obținerea autorizației de construire, inclusiv plan de situație întocmit conform prevederilor L 50/1991 cu completările și modificările ulterioare, vizat de OCPI Brașov, conform CU; b) actualizarea datelor cadastrale (dacă este cazul); c) întocmire DTAC, DTOE, deviz general; d) întocmire PT, DDE, caiete de sarcini, liste de cantități, antemăsurători, în baza corelării cu cerințele din Avizul ISU; e) Asistenta tehnica pe perioada de execuție a lucrărilor ce se vor executa în baza proiectului tehnic întocmit conform prezentului contract; f) întocmire as - built; g) întocmire documentație pentru obținerea Autorizației de securitate la incendiu. Oferta va cuprinde în mod obligatoriu graficul de predare documentații pe faze. Oferta va fi transmisă pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau depusă la sediul Primăriei Mun. Brașov. Oferta, precum și documentele care o însoțesc, vor fi elaborate în limba româna. Oferta financiară va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia și va fi elaborata în lei, fără TVA. Achizitorul recomandă vizitarea amplasamentului. Termen de predare documentații: 4 luni de la semnare contract; 7 zile de la semnare PV la terminare lucrări pt obținerea Autoriz. ISU. Contractul va fi valabil până la obținerea Autoriz. ISU
Conditii de participare:
Se vor respecta cerințele solicitate prin Tema de proiectare. Ofertantul trebuie sa fie înregistrat la Registrul Comerțului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achiziției. Odată cu oferta se depune și Certificatul constatator emis de Registrul Comerțului. De asemenea se completează formularele și Declarația art. 59 și art. 60 aferente prezentului anunț de publicitate. Formulare se vor descarca din de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov, www.brasovcity.ro, din secțiunea „Achiziții” de la anunțul de publicitate aferent. Tema de proiectare este atașată atât la prezentul anunț de publicitate dar și în secțiunea precizată mai sus.
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scăzut
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă sa accepte o oferta sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscală, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune până la data și ora precizate în prezentul anunț publicitar, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B-dul Eroilor nr 8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau pe email la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Formulare se vor descarca din prezentul anunț dar și de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov, www.brasovcity.ro, din secțiunea „Achiziții” de la anunțul de publicitate aferent . Potențialii ofertanți au obligația să verifice zilnic anunțul publicitar de pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, din secțiunea „Achiziții”, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări. Anunțul publicitar conține atașat Tema de proiectare și formularele, iar pentru restul documentelor aferente achiziției și necesare întocmirii ofertei tehnico-financiare, vă rugam să transmiteți o solicitare la adresa de email: achizitiipublice@brasovcity.ro, iar acestea vor fi transmise prin intermediul wetransfer.ro, datorita volumului mare pe care îl conțin.
Documente anexate: Documentatie achizitie PT Amenajari pentru autorizare ISU - A.Muresanu.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 15-07-2020 ora 13:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Verificarea documentaţiei tehnice la cerințele fundamentale aplicabile construcțiilor - B1, C(Cc+Ci) D, E, F, Is, Ie, pentru obiectivul de investiţii ”Amenajare în vederea autorizării ISU în unități de învățământ Școala Profesională Kronstadt - corp A și corp C”
Data limita depunere oferta:
15.07.2020 13:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
Valoare estimata:
36.740,37 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI VERIFICARE PT AMENAJARI ISU SCOALA KRONSTADT.pdf
Descriere contract:
Verificarea documentaţiei tehnice la cerințele fundamentale aplicabile construcțiilor - B1, C(Cc+Ci) D, E, F, Is, Ie, pentru obiectivul de investiţii ”Amenajare în vederea autorizării ISU în unități de învățământ Școala Profesională Kronstadt - corp A și corp C”, în conformitate cu cerințele Caietului de sarcini încărcat în prezentul anunț.
Conditii referitoare la contract:
Termenul de predare al proiectelor verificate va fi următorul : 30 zile calendaristice, de la semnarea contractului și predarea către prestator, a documentației tehnice, pe faze de proiectare: DTAC, PT+DDE. Contractul este valabil pe întreaga perioadă de executare a obligațiilor reciproce ce revin părților contractante, începând cu data semnării contractului și își produce efectele până la încheierea procesului-verbal de recepție la terminarea lucrărilor. Pentru asigurarea serviciilor de către verificatorii de proiecte în perioada de execuție a lucrărilor, în cazul în care apar modificări de soluții, termenul de predare al documentației verificate este de 5 zile.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar. Oferta trebuie sa conțină propunerea tehnică și propunerea financiară. Propunerea financiară va contine Formularul de ofertă completat și o anexă cu valorile defalcate: verificare DTAC și verificare PT+DDE, pentru fiecare corp de clădire în parte.
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scăzut, în condițiile respectării cerințelor din caietul de sarcini.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Caietului de sarcini încărcat în prezentul anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia, oferta defalcându-se pentru fiecare etapă de verificare: - Verificare DTAC; - Verificare PT, DDE, pentru fiecare corp de clădire în parte, conform Caietului de sarcini. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 15.07.2020, ora 13:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie - verificarea documentatiei tehnice scoala Profesionala Kronstadt.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 14-07-2020 ora 14:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Bulevardul Eroilor Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: CRISTINA IULIA RACOVITA
Anunt
Denumire contract:
Servicii de consultanta pentru implementarea proiectului infrastructura de garaj pentru transportul public, cod SMIS 126998
Data limita depunere oferta:
14.07.2020 14:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
Valoare estimata:
117.207,90 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI SI FORMULARE INFRASTRUCTURA GARAJ.pdf
Descriere contract:
Servicii de consultanta pentru implementarea proiectului infrastructura de garaj pentru transportul public, cod SMIS 126998 Achizitia serviciilor de consultanță este necesară pentru implementarea Contractului de finanțare nr. 5428/13.05.2020 pentru proiectul ,,Infrastructură de garaj pentru transportul public”, cod SMIS 126998, finanțat prin Programul Operational Regional 2014-2020, Axa prioritară 4, Prioritatea de investiţii 4.E, Obiectul specific 4.1 - Reducerea emisiilor de carbon în municipiile reşedinţă de judeţ prin investiţiile bazate pe planurile de mobilitate urbană, cod SMIS 126998.
Conditii referitoare la contract:
Durata contractului de consultanta pentul obiectivului de investitii - ,,Implementarea proiectului infrastructura de garaj pentru transportul public, este de la semnarea contractului de servicii si pana la finalizarea implementarii proiectului.
Conditii de participare:
vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate in caietul de sarcini. Oferta furnizorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-405000, interior 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile.
Documente anexate: Servicii de consultanta infrastructura garaj, Cod SMIS 126998.zip