(0268) 405000 | contact@brasovcity.ro

Brasovcity.ro
  • Despre Brașov
      • Cum ajung
      • Evenimente și Cultură
      • Calendar si proceduri organizare evenimente
      • Atracții turistice
      • Agrement
      • Istorie
      • Personalități
      • Cetățeni de onoare
      • Junii Brașovului
      • Ultimele noutăți citește
      • Harta Brașovului
      • Harta puncte de interes
      • Grădina zoologică / Planetariu - cumpără bilet
      • Spectacole Planetariu
      • Statutul Municipiului Brașov
      • Tarife transport instalații pe cablu
      • Starea instalațiilor pe cablu
      • Harta domeniului schiabil
      • Caracteristici domeniu schiabil
      • Decalogul schiorului
  • Primăria
      • Primarul Municipiului Brașov
      • Organizare (Primăria Brașov)
        • Organigrama
        • Departamente
        • Servicii publice
        • Întreprinderi publice
        • Regulament Intern
        • Regulament de Organizare si Functionare
        • Codul de conduita al angajatilor
        • Planul privind egalitatea de șanse
      • Declarații de avere
      • Regulamente
      • Rapoarte
      • Achiziții
      • Licitații publice de vânzare / închiriere
      • Licitaţii închirieri spații RIAL
      • Concursuri
      • Proiecte Europene
        • Proiecte Europene finalizate
        • Proiecte Europene în implementare
      • Proiecte PNRR
        • Proiecte PNRR în implementare
      • Proiecte Regio 2021-2027
        • Proiecte Regio 2021-2027 finalizate
        • Proiecte Regio 2021-2027 în implementare
      • Parteneriate
        • Consorțiul regional integrat pentru învățământ dual
        • Centrul de excelență pentru comunități montane sustenabile
      • Strategii
        • Strategia de Dezvoltare
          Durabilă Brașov 2030
          • Strategia de dezvoltare a Municipiului Brașov
          • Viziunea de dezvoltare a Zonei Metropolitane Brașov 2030
          • Raport Sondaje
          • Studiu Analiză SWOT
          • Studiu Prognoza Demografică
        • Strategia Integrată
          de Dezvoltare Urbană
          • Analiza situației existente
          • Portofoliu de proiecte - consultare publică
          • SIDU
        • Plan de mobilitate
          urbană durabilă
          • Decizie încadrare PMUD Brașov
          • BRAȘOV - PMUD RO rev-08
          • Brosura SUMP RO v8
        • Eficiență Energetică și Neutralitate Climatică
          • PAED Brasov 2010-2020
          • PIEE Brasov 2010-2020
          • Raport monitorizare Brașov 2014
          • Raport de Monitorizare PAED 2020
          • Program de imbunatatire a eficientei energetice 2021-2030
        • Adaptare la schimbări
          climatice
          • Plan de actiune privind adaptarea la schimbarile climatice
          • Strategia privind adaptare la schimbari climatice
        • Strategia de dezvoltare a serviciilor sociale 2023 - 2033
        • Strategia pentru alimentare cu energie termica 2023 - 2033
      • Arii protejate
        • Aria protejată (Parcul Natural) Brassovia
      • Comunicate de presă
      • Ultimele noutăți citește
      • Transparență și liber acces
      • Promovare
      • Accesibilitate persoane cu dizabilități
  • Consiliul Local
      • Proiecte de hotărâre
      • Proiecte de hotărâre - dezbatere publică
      • Registrul de Hotărâri ale Consiliului Local
      • Procese verbale ședinte de consiliu
      • Atribuții
      • Regulament
      • Componență
      • Comisii
      • Contact Birou relații cu Consilieri
      • Portal extranet
      • Rapoarte de activitate
      • Arhiva video ședințe
      • Ordinul Prefectului privind constituirea Consiliul Local
  • Servicii cetățeni
      • Autentificare portal(Servicii electronice)
      • Interacționează cu Primăria (e-Funcționar)
      • Consultări publice
      • Grupuri de lucru | opinii
      • Portal instituții subordonate
      • Plăți online
      • Urbanism
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Urbanism
        • Consultare Autorizații de Construire
        • Consultare Certificate de Urbanism
        • Consultare Certificate de atestare edificare/extindere/radiere
        • PUD-uri
        • PUZ-uri
        • PUG
        • Consultare publică PUG
        • Hărți urbanism
        • Documente utile
        • Planul Urbanistic General
        • Regulamente
        • Nomenclator stradal
        • Zonarea Municipiului Brașov
      • Mediu
        • Anunțuri
        • Program curățenie
        • Calitatea aerului
        • Hărți
        • Planuri de acțiune
        • Rapoarte
        • Regulamente
        • Proiecte de mediu
        • Toaletare arbori
        • Tăieri arbori
        • Înscriere în Registrul SIA Colectare și Epurare
        • Programul Rabla Local
      • Financiar
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Taxe și Impozite
        • Prezentare Proiect Buget 2025
        • Proiect Buget
        • Indicatori Buget
        • Buget
        • Situații financiare
        • Buget general consolidat
        • Registru datorie publică
        • Program de investiții
        • Proiecte cultură - sport - social
        • Rating Municipiul Brașov
      • Parcări
        • Anunțuri (parcări reședință)
        • Programări (parcări reședință)
        • Regulamente (parcări reședință)
        • Harta parcări (parcări publice)
      • Transport
        • Anunțuri Transport
        • Interacționează cu Primăria - Transport
        • Actualizare studiu de trafic Brasov
        • Obținere permis LT online
        • Harta transportului public
        • RAT
          • HCL 734/2018 - facilități transport
        • Taxi
      • Evidența persoanelor
        • Interacționează cu Primăria - Evidența persoanelor
        • Programare online
        • Regulament programări online
        • Caută stadiu eliberare Carte de Identitate - SPCLEP BRAȘOV
      • Stare civilă
        • Interacționează cu Primăria - Stare civilă
        • Rezervare data și oră pentru încheierea căsătoriei civile
        • Rezervare dată depunere acte înregistrare naștere nou născut
        • Programare online - transcriere acte din Republica Moldova
      • Juridic
        • Contencios administrativ
          • Legea 10/2001
      • Asociații de proprietari
        • Anunțuri
        • Administratori atestați/autorizați
        • Baza de date asociații de proprietari
        • Formulare
        • Regulamente
        • Legislație
      • Situații de urgență
        • Recomandări și reguli
        • Anunțuri
        • Promo aplicația APEL 112
        • Hotărâri ale Comitetului Local pentru Situații de Urgență al Municipiului Brașov
        • Planuri
        • Pliante
        • Protecție
        • Hartă locații defibrilatoare
      • Patrimoniu și urbanism comercial Valorificare,Reg.Agricol si Fond Funciar
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Patrimoniu și urbanism comercial
      • Asfalt, becuri, curățenie...
      • Chestionar feedback
      • Raportează incidente
      • Depune petiții
      • Înscriere audiență

      • Cerere înscriere/reînscriere în creșă

      • Transparență și liber acces
      • Accesibilitate persoane cu dizabilități
  • Caută
    • În site
      • Căutare particularizată
      În servicii pentru cetățeni
      • Documente și tematici
      • Consultare Certificate de Urbanism
      • Consultare Autorizații de Construire
      • Consultare Certificate de atestare a edificării/extinderii/radierii
      • Căutare document în registratură
      • Registrul de Hotărâri ale Consiliului Local
      • Registrul Dispozitii de Primar
      • Caută stadiu eliberare Carte de Identitate - SPCLEP BRAȘOV
      În Hărți
      • Cauta in harta sectia ta de votare!
      • Harta generală
      • Harta transportului public
      • Harta parcărilor publice
      • Harta spațiilor verzi
      • Harta incidentelor
      • Harta urbanism
      • Harta puncte de interes
      • Hartă salubrizare
      • Hartă WiFi4EU
      • Hartă locații defibrilatoare
  • Contact
  • Monitor oficial local
    • Statutul unității administrativ-teritoriale
    • Regulamente privind procedurile administrative
    • Hotărârile autorității deliberative
    • Dispozițiile autorității executive
    • Documente și informații financiare
    • Alte documente
Brasovcity.ro

Consultare Certificate de Urbanism


Brasovcity.ro

Consultare Autorizații de Construire


Brasovcity.ro

Consultare Certificate de atestare a edificării/extinderii/radierii


Brasovcity.ro

Caută document în registratură


Nota: * Completarea tuturor câmpurilor este obligatorie

Brasovcity.ro

Consultare Registru H.C.L.


Brasovcity.ro

Căutare stadiu eliberare Carte de Identitate


Brasovcity.ro

Consultare Registru Dispoziții Primar

Cu caracter normativ


Primăria Braşov la un click distanţă

URBANISM



  • AUTORIZĂRI CONSTRUCȚII

  • PUD/PUZ/BRANȘAMENTE/
    RACORDĂRI REȚELE EDILITARE/
    NOMENCLATURĂ STRADALĂ

OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU CONSTRUCŢII IMOBILE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU ORGANIZĂRI DE EVENIMENTE CULTURAL - SPORTIVE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE AUTORIZAŢIE DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ
OBŢINERE CERTIFICAT DE ATESTARE EDIFICARE CONSTRUCŢIE
ADEVERINŢĂ PRIVIND MODALITATEA DE ÎNTABULARE A CONSTRUCŢIILOR REALIZATE ÎNAINTE DE ANUL 1958
ADEVERINȚĂ DESFIINȚARE
ADEVERINȚĂ RADIERE CONSTRUCȚIE DIN C.F. (IMOBILE DESFIINȚATE FĂRĂ A.D.)
LEGALIZARE CONSTRUCŢII REALIZATE FĂRĂ AUTORIZAŢIE DE CONSTRUIRE
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE
PRELUNGIRE CERTIFICAT DE URBANISM
PRELUNGIRE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE
ANUNȚ ÎNCEPERE LUCRĂRI

HARTĂ URBANISM
OBŢINERE CERTIFICAT DE NOMENCLATURĂ STRADALĂ ŞI ADRESĂ
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE AUTORIZAŢIE PENTRU EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ- – EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE – EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU CONSTRUIRE DRUMURI/STRĂZI NOI
OBȚINERE AUTORIZAȚIE PENTRU CONSTRUIRE DEUMURI/STRĂZI NOI (ILUMINAT STRADAL, SEMAFORIZĂRI, GIRAȚII)
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ – STRĂZI
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE – STRĂZI
AVIZARE TEMĂ DE PROIECTARE PENTRU PUD (PUZ)
CERERE PENTRU EMITEREA AVIZULUI DE OPORTUNITATE (P.U.Z)
APROBARE PUD (PUZ)
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU DEZLIPIRE, ALIPIRE IMOBILE, ÎNSCRIERE SERVITUTE (DOCUMENT DE INFORMARE)
PRELUNGIRE CERTIFICAT DE URBANISM
PRELUNGIRE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE
ANUNȚ ÎNCEPERE LUCRĂRI

HARTĂ URBANISM

Primăria Braşov la un click distanţă

EVIDENTA PERSOANELOR

Despre Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor
www.spclepbv.ro

EVIDENȚA PERSOANELOR - Programări online
Programare online Carte de Identitate SIMPLĂ sau provizorie – Serviciul Evidenţa Persoanelor (apasă aici)
Programare online Carte de Identitate ELECTRONICĂ – Serviciul Evidenţa Persoanelor (apasă aici)
Cautare Stadiu Eliberare Carte de Identitate (apasă aici)

Depunerea cererii pentru emiterea actului de identitate, se poate face în baza unei programări online SAU a unui bon de ordine emis zilnic de ordonatorul amplasat în incinta serviciului, începând cu ora 8:15. Persoanele care au programare on-line, se regăsesc pe liste afișate și NU au nevoie de bon de ordine de la ordonatorul numeric aflat în incinta instituției.

Va rugăm să consultați Regulamentul programărilor online – Serviciul Public Local de Evidență a Persoanelor Brașov

Anunț privind termenele  de eliberare ale actelor de identitate

  • Termenul de soluționare a cererilor pentru eliberarea actelor de identitate este de 10 zile lucrătoare de la data înregistrării cererii.
  • În cazul cererilor care necesită verificări suplimentare (prin structurile de poliție de ordine publică sau în cazul solicitării duplicatelor certificatelor/extraselor  de stare civilă din alte localități), termenul de soluționare a cererilor pentru eliberarea actelor de identitate este de până la 30 de zile, ce poate fi prelungit cu încă 15 zile.
  • În cazul cetățenilor aflați într-o situație deosebită ce poate justifica solicitarea eliberării actului de identitate într-un termen mai scurt decât cel stabilit (ex.:motive medicale, deplasarea urgentă în altă localitate sau în alt stat, susținerea unor concursuri/examene, efectuarea unor operațiuni notariale/bancare/poștale, etc.), aceștia pot solicita directorului executiv al SPCLEP aprobarea pentru eliberarea actului de identitate într-un termen mai scurt decât cel stabilit. Cererea motivată pentru eliberarea actului de identitate, pentru astfel de situații, se depune la lucrătorul de evidență care instrumentează lucrarea sau, după caz, la Ghișeul Eliberări-Informații, cu referire la cererea inițială depusă.
  • În situații de urgență, cetățenii se pot adresa și Direcției Județene Comunitare de Evidență a Persoanelor Brașov, cu sediul în Mun. Brașov, str. Nicolae Titulescu nr. 28.
Evidența persoanelor - Acte necesare
Eliberare carte de identitate expirare, preschimbare, schimbare domiciliu
Eliberare carte de identitate pierdere, furt, distrugere, deteriorare
Eliberare carte de identitate schimbare nume - prenume
Eliberare carte de identitate minorilor cu vârsta cuprinsă între 14 și 18 ani
Eliberarea actelor de identitate persoanelor netransportabile
Eliberarea cărții de identitate la schimbarea domiciliului din străinătate în România
Eliberarea cărții de identitate provizorii în cazul în care solicitantul actului de identitate nu deține toate documentele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate
Eliberare carte de identitate provizorie pentru cetățenii români cu domiciliul în străinătate și reședința în România
Solicitare înscriere viză reședință (Flotant)
Eliberarea adeverinţei privind istoricul de domicilii - cnp - acte de identitate emise
Eliberarea certificatului privind domiciliul din registrul național de evidență a persoanelor, precum și a formularului standard multilingv care însoţeşte certificatul privind domiciliul, necesare în străinătate
Furnizarea din R.N.E.P. a datelor cu caracter personal privind persoanele fizice
Dovada adresei de domiciliu sau reședință
Acordarea sau redobândirea cetățeniei române

Primăria Braşov la un click distanţă

TRANSPORT


ELIBERARE PERMIS DE LIBERĂ TRECERE
OBȚINERE CARD – LEGITIMAŢIE PENTRU PERSOANĂ CU HANDICAP
AVIZUL COMISIEI DE CIRCULAŢIE/ADMINISTRATOR DRUM
ELIBERARE AUTORIZAŢIE DE TRANSPORT ÎN REGIM DE TAXI (PERSOANE SAU MĂRFURI)
ELIBERARE AUTORIZAŢIE TAXI (TRANSPORT PERSOANE ÎN REGIM DE TAXI)
ELIBERARE AUTORIZAŢIE TAXI (TRANSPORT BUNURI ŞI MĂRFURI ÎN REGIM DE TAXI)
ELIBERAREA AUTORIZAŢIEI DE TRANSPORT MODIFICATĂ
OBŢINEREA AUTORIZAŢIEI DE DISPECERAT TAXI
MODIFICAREA AUTORIZAŢIEI TAXI CA URMARE A ÎNLOCUIRII AUTOVEHICULULUI CARE EXECUTĂ TRANSPORT PERSOANE ÎN REGIM DE TAXI
MODIFICAREA AUTORIZAŢIEI TAXI CU OCAZIA TRECERII AUTOVEHICULULUI DIN LEASING ÎN PROPRIETATE
PRELUNGIREA AUTORIZAŢIEI TAXI
VIZAREA AUTORIZAŢIEI DE TRANSPORT
ELIBERARE DUPLICAT AUTORIZAŢIE DE TRANSPORT/AUTORIZAŢIE TAXI
RETRAGERE AUTORIZAȚIE DE TRANSPORT
RETRAGERE AUTORIZAŢIE TAXI
CAZIER DE CONDUITĂ PROFESIONALĂ PENTRU TAXIMENTRIST SAU PENTRU PERSOANA DESEMNATĂ
DOVADA ÎNSCRIERII ÎN BAZĂ DE DATE
ELIBERARE LISTĂ DE TARIFE VIZATĂ PENTRU FIECARE AUTOVEHICUL TAXI

Primăria Braşov la un click distanţă

TAXE ȘI IMPOZITE


  • Persoane juridice

  • Persoane fizice

DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A CLADIRILOR PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE FISCALĂ PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE TEREN PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A TERENURILOR PENTRU PERSOANE JURIDICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE JURIDICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A MIJLOACELOR DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARAȚIE DECONT PRIVIND SUMELE ÎNCASATE REPREZENTÂND TAXA SPECIALĂ PENTRU PROMOVAREA TURISTICĂ A MUNICIPIULUI BRAȘOV
DECLARAȚIE TAXĂ SALVAMONT
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE SPECTACOLE PERSOANE JURIDICE
STABILIREA TAXEI DE AFIȘAJ ÎN SCOP DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE
DECLARAŢIE PENTRU STABILIREA TAXEI DE SERVICII DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE
DEPUNEREA UNEI CONTESTAȚII
SOLICITARE DE COMPENSARE SAU RESTITUIRE

CERTIFICAT FISCAL PERSOANE JURIDICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A CLADIRILOR PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE TEREN PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A TERENURILOR PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A MIJLOACELOR DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA UNEI CERERI ÎN VEDEREA SCUTIRII DE LA PLATA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE, TEREN, MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE FIZICE
DECLARAȚIE DECONT PRIVIND SUMELE ÎNCASATE REPREZENTÂND TAXA SPECIALĂ PENTRU PROMOVAREA TURISTICĂ A MUNICIPIULUI BRAȘOV
DECLARAȚIE TAXĂ SALVAMONT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE SPECTACOLE PERSOANE FIZICE
STABILIREA TAXEI DE AFIȘAJ ÎN SCOP DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE PENTRU PERSOANE FIZICE
SOLICITARE TRANSFER DOSAR AUTO PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA UNEI CONTESTAȚII PENTRU PERSOANE FIZICE
SOLICITARE DE COMPENSARE SAU RESTITUIRE PENTRU PERSOANE FIZICE
CERERE PENTRU ELIBERAREA UNEI DOVEZI DE PLATĂ PENTRU PERSOANE FIZICE

CERTIFICAT FISCAL PENTRU PERSOANE FIZICE

Primăria Braşov la un click distanţă

DOMENIUL PUBLIC


CERERE PARTENERIAT PENTRU ORGANIZARE EVENIMENTE ÎMPREUNĂ CU MUNICIPIUL BRAȘOV
OBȚINERE PARCARE DE REȘEDINȚĂ
OBŢINERE ABONAMENT PENTRU OCUPARE DOMENIUL PUBLIC P.J.
OBȚINERE ACORD OCUPARE DOMENIULUI PUBLIC PENTRU ORGANIZAŢII NON PROFIT
OBȚINERE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
PRELUNGIRE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
OBŢINERE AVIZ DE TĂIERE SAU TOALETARE ARBORI
AVIZ DE PRINCIPIU PENTRU EXECUTAREA BRANŞAMENTELOR
APROBARE DE SĂPĂTURĂ
ÎNSCRIERE ÎN PROGRAMUL NAȚIONAL DE REABILITARE TERMICĂ
FORMULAR ONLINE - AVIZ DE SĂPĂTURI ÎN REGIM DE URGENŢĂ
FORMULAR ONLINE - AVIZ DE SĂPĂTURI ÎN REGIM DE URGENŢĂ INTERVENŢIE
CERERE INCHIRIERE LOC DE PARCARE PENTRU BICICLETE

Primăria Braşov la un click distanţă

STARE CIVILĂ

Despre Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor
www.spclepbv.ro

NAȘTERI - Programări online
Rezervare dată depunere acte înregistrare naștere nou născut
NAȘTERI - Acte necesare
Înregistrarea nașterii copilului conceput în cadrul căsătoriei
Înregistrarea naşterii copilului din afara căsătoriei - mamă necăsătorită sau divorţată sau văduvă
Înregistrarea naşterii copilului din afara căsătoriei când declaraţia de recunoaştere se face în momentul înregistrării naşterii – părinţi necăsătoriţi
Înregistrarea naşterii copilului în situaţia în care unul dintre părinţi sau ambii sunt cetăţeni străini
Înregistrarea naşterii copilului în situaţia în care mama copilului are vârsta sub 14 ani, iar tatăl nu recunoaşte copilul
Înregistrarea tardivă a naşterii copiilor cu vârsta cuprinsă între 14 şi 18 ani
Înregistrarea tardivă a naşterii persoanei majore
CĂSĂTORII - Programări online
Rezervare data și oră pentru încheierea căsătoriei civile
CĂSĂTORII - Acte necesare
Acte necesare pentru încheierea căsătoriei cu un cetăţean român
Acte necesare pentru încheierea căsătoriei cu un cetăţean străin
Înscrierea divorţului pronunţat la autorităţile române
DECESE - Acte necesare
Deces
ARHIVĂ - ELIBERĂRI CERTIFICATE STARE CIVILĂ, LIVRETE DE FAMILIE ȘI OPERARE MENȚIUNI - Acte necesare
Preschimbare certificate de stare civilă
Eliberare duplicate certificate de stare civilă
Eliberare adeverinţe de stare civilă ( anexa 9)
Eliberare extrase multilingve
Întocmirea sesizării pentru deschiderea procedurii succesorale de pe urma unui defunct
Tăgadă paternitate, recunoaştere paternitate, purtare nume
Actualizări livrete de familie
TRANSCRIERI, SCHIMBĂRI DE NUME, RECTIFICĂRI, ÎNSCRIERI MENȚIUNI DIN STRĂINĂTATE, DIVORȚURI ADMINISTRATIVE - Programări online
Programare online – transcriere acte din Republica Moldova și Ucraina
Deblocarea calendarului se efectuează  AUTOMAT  la  ÎNCEPUTUL  fiecărei luni pentru luna următoare conform Regulamentului.
..
.

Prin adresa nr. 2182 din 05.02.2024, DIRECȚIA JUDEȚEANĂ COMUNITARĂ DE EVIDENȚĂ A PERSOANELOR BRAȘOV,

ne comunică următoarele:

” Prin Hotărârea nr. 494 din 22.12.2023 – privind stabilirea taxelor și tarifelor de interes județean pentru anul 2024,

Consiliul județean Brașov a stabilit următoarele taxe speciale pentru avizarea transcrierilor:

  • 219 lei – Taxă pentru avizarea transcrierii în registrele de stare civilă române a actelor de stare civilă ale cetățenilor români, întocmite de autoritățile străine, în termen de 30 zile de la data înregistrării documentației.
  • 439 lei – Taxă pentru avizarea transcrierii în registrele de stare civilă române a actelor de stare civilă ale cetățenilor români, întocmite de autoritățile străine, în regim de urgență.
  • 295 lei – Taxă pentru soluționarea cererii de schimbare a numelui și/sau prenumelui  pe cale administrativă, în termen de 30 de zile de la data înregistrării documentației.

* Plățile se vor efectua în contul: RO77TREZ13121360206XXXXX, deschis la Trezoreria Brașov, BENEFICIAR JUDEȚUL BRAȘOV – Cod de identificare fiscală 4384150 (pe ordinul de plată va fi înscrisă obligatoriu mențiunea – taxă transcriere, precum și numele titularului actului).”

TRANSCRIERI, SCHIMBĂRI DE NUME, RECTIFICĂRI, ÎNSCRIERI MENȚIUNI DIN STRĂINĂTATE, DIVORȚURI ADMINISTRATIVE - Acte necesare
Transcriere certificat de naştere
Transcriere certificat de căsătorie
Transcriere certificat de deces
Transcriere certificat de naştere - Republica Moldova
Transcriere certificat de căsătorie - Republica Moldova
Desfacerea căsătoriei prin divorţ pe cale administrativă
Înscrierea menţiunii de divorţ pronunţat în străinătate
Înscrierea menţiunii de căsătorie şi divorţ intervenite în străinătate
Înscrierea menţiunii de căsătorie şi deces intervenite în străinătate
Înscrierea menţiunii de deces intervenit în străinătate
Schimbarea numelui de familie şi - sau a prenumelui pe cale administrativă
Înscrierea menţiunii de schimbare a numelui - prenumelui intervenite în străinătate
Schimbarea numelui de familie şi - sau a prenumelui pe cale administrativă cetăţean român cu domiciliul în străinătate  
Înscriere prin menţiune pe marginea actelor de stare civilă a numelui de familie şi - sau a prenumelui retradus sau cu ortografia limbii materne 
Rectificarea actelor de stare civilă

Primăria Braşov la un click distanţă

PATRIMONIU ȘI CADASTRU


CONCESIONAREA UNUI TEREN DE MAXIM 10 MP ÎN VEDEREA REALIZĂRII UNUI ACCES DIN EXTERIOR
CONCESIONAREA UNUI TEREN PENTRU EXTINDEREA CONSTRUCȚIILOR PE TERENURI ALĂTURATE
ÎNCHIRIERE LOCUINȚE PRIN A.N.L. – TINERI ȘI FAMILII DE TINERI ÎN VÂRSTĂ DE PÂNĂ LA 35 ANI
OBȚINERE DECIZIE DE ATRIBUIRE TEREN
OBȚINERE ADEVERINŢĂ INTRAVILAN/EXTRAVILAN
OBȚINERE ADEVERINȚĂ FOND FUNCIAR
OBȚINERE CERTIFICAT DE PRODUCĂTOR
EXERCITAREA DREPTULUI DE PREEMŢIUNE
ACCEPTAREA DONAŢIILOR DE CĂTRE MUNICIPIUL BRAŞOV PRIN CONSILIUL LOCAL
CONTRACT ARENDĂ
SUBVENŢII ÎN AGRICULTURĂ
ANEXE PRIVIND RECEPŢIA LUCRĂRILOR DE CADASTRU
PROPUNERE ACORDARE DESPĂGUBIRI - VETERENI DE RĂZBOI (MOŞTENITORI)
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM DECRETULUI-LEGE NR. 189/2000
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM DECRETULUI-LEGE NR. 118/1990
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM LEGII NR. 341/2004
SOLICITARE LOCURI ÎNHUMARE – PAUPERI

Primăria Braşov la un click distanţă

TUTELĂ


PROCEDURA EFECTUĂRII ANCHETEI SOCIALE PENTRU ACORDAREA DREPTURILOR CUVENITE COPILULUI ÎN SITUAȚIA PĂRINȚILOR NECĂSĂTORIȚI

Primăria Braşov la un click distanţă

SERVICII SOCIALE


DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ

Primăria Braşov la un click distanţă

ÎNSCRIERE ÎN AUDIENȚĂ


FORMULAR ÎNSCRIERE ÎN AUDIENȚĂ

Primăria Braşov la un click distanţă

TRANSPARENȚĂ ȘI LIBER ACCES


Aceasta actiune este permisa doar daca sunteti inregistrat in contul dumneavoastra
Depune solicitare privind liberul acces la informaţii de interes public, cf.Legii nr.544/2001
Proiecte de hotărâre în dezbatere publică

Primăria Braşov la un click distanţă

DEPUNE PETIȚII (reglementate de OG nr.27/2002)


DEPUNE PETIȚII (reglementate de OG nr.27/2002)

Primăria Braşov la un click distanţă

ACTIVITĂȚI ECONOMICE
(ACORDURI DE FUNCȚIONARE)


OBȚINERE ACORD OCUPARE DOMENIULUI PUBLIC PENTRU ORGANIZAŢII NON PROFIT
OBȚINERE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
PRELUNGIRE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE

Primăria Braşov la un click distanţă

MEDIU


Programul Rabla Local

Brasovcity.ro

Starea vremii - Brașov


meteoblue

meteoblue

meteoblue
Brasovcity.ro

Căutare particularizată


Harta generală


Deschide în fereastră nouă

Harta transportului public


Deschide în fereastră nouă

Harta parcărilor publice


Deschide în fereastră nouă

Harta spațiilor verzi


Deschide în fereastră nouă

Harta urbanism


Deschide în fereastră nouă

Harta puncte de interes


Deschide în fereastră nouă

Harta sectia ta de votare


Deschide în fereastră nouă

Hartă salubrizare


Deschide în fereastră nouă

Hartă WiFi4EU


Deschide în fereastră nouă

Hartă locații defibrilatoare


Deschide în fereastră nouă

Achiziții
Primăria Municipiului Brașov

  • Acasă
  • Achiziții

 Acces rapid

  • Achiziții / Proceduri proprii

Acces rapid

Acces rapid


  • Achiziții / Proceduri proprii

01-10-2015 ora 12:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 01-10-2015 ora 12:00 - termen expirat


MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Orantes Dinca si Dan Mihaileanu , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: Nicoleta Giugiuc , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Denumirea achizitie: Contract de furnizare si montarea a 800 mp de suprafata de amortizare cauciucata
CPV: 33682000-4-Dale de cauciuc (Rev.2)
Descrierea contractului: Contract de furnizare si montarea a 800 mp de suprafata de amortizare cauciucata Ofertantii vor prezenta in oferta de pret, structura de pret pentru furnizarea produselor si pentru montajul acestora in teren si vor cuprinde toate costurile, respectiv cheltuielile legate de transport, manipulare, montare in teren precum si folosirea utilajelor specifice montarii si fixarii acestora in teren, obtinerea de avize si autorizatii privind accesul mijloacelor de transport in zonele cu limita de tonaj, eliberarea terenului si transportul la rampa a deseurilor rezultate, asigurarea spatiului necesar depozitarii pana la montarea lor in teren, etc
Valoarea estimata fara TVA: 129032.00 RON
Conditii contract: - conform caietului de sarcini
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara si propunere tehnica; in propunerea tehnica se vor respecta conditiile tehnice din caietul de sarcini.Se va depune Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului. Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele caietului de sarcini.
Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire a contractului este pretul cel mai scazut / total achizitie si montaj, cu respectarea conditiilor solicitate in prezentul caiet de sarcini si prin fisa de date a achizitiei.
Termen limita primire oferte: 01.10.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 01.10.2015 ORA 12:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei. Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de furnizarea si montarea produselor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 01.10.2015 ora 12;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contarctului.

Documente anexate: Documentatie achizitie dale de cauciuc.zip

01-10-2015 ora 12:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 01-10-2015 ora 12:00 - termen expirat


MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: Marilena Petcu , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.brasovcity.ro
Tip anunt: Cumparari directe Tip contract: Furnizare Denumirea achizitie: Dotari exterioare aferente proiectului "Centrul National de Informare si Promovare Turistica din Poiana Brasov", cod SMIS 41384
CPV: 34992000-7-Panouri de semnalizare si panouri de semnalizare luminoase (Rev.2)
Descrierea contractului: Obiectivul prezentului contract consta in furnizarea si montajul urmatoarelor dotari: 1.Firma luminoasa (120 x 50cm ) logo Romania, cu respectarea prevederilor Manualului de Brand-1buc.;2.Firma luminoasa "Centru National de Informare si Promovare Turistica " 1 buc.;3.Logo Romania volumetric ( realizat din acelasi material din care este izolat peretele, cu lumina interioara, dimensiune orientativa 3x2m), fara slogan, cu respectarea prevederilor Manualului de brand-1 buc.4.Catarg 8m aluminiu ( inclusiv panza imprimata cu brandul de tara)-1 buc.5.Borna (material care sa reziste la intemperii, max. 80Cm inaltime si luminate interior)-2 buc.6.Panou/firmă luminoasă semnalizarea centrului national de informare si promovare turistică este realizată prin utilizarea simbolului "i" scris cu alb pe fond albastru, cu următoarele dimensiuni: 500 mm x500 mm, amplasat/amplasată la intrarea in centrul national de informare si promovare turistică- 1 buc;7.Sablare geamuri pentru usi de intrare (3 usi x2 geamuri/fiecare cu dim. 70x200cm ) 8,4 mp
Valoarea estimata fara TVA: 21707.00 RON
Conditii contract: Produsele vor fi montate la amplasamentul CNIPT Poiana Brasov in jud. Brasov, loc. Poiana Brasov, str. Poiana Soarelui. -Furnizorul va asigura montajul/instalarea tuturor produselor, fara costuri suplimentare. Culorile produselor livrate vor fi stabilite de catre ofertantul declarat castigator impreuna cu autoritatea contractanta.Durata contractului este de 20 zile de la data semnarii acestuia, incluzand si perioada de receptiei a produselor;Garantia produselor va fi de mimim 24 luni. .
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara si propunere tehnica;. Oferta financiara cuprinde formularul de oferta, precum si anexa la formularul de oferta si vor fi completate in LEI cu si fara TVA;Oferta financiara va cuprinde toate cheltuielile legate de furnizarea produselor, inclusiv transportul si montarea acestora; In propunerea tehnica se vor respecta conditiile tehnice din caietul de sarcini.Se vor depune urmatoarele documente: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator eliberat de ORC-original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate,cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei; Documentele care atesta statutul de IMM .
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut Termen limita primire oferte: 01.10.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 01.10.2015 ORA 12:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara cuprinde formularul de oferta, precum si anexa la formularul de oferta si vor fi completate in LEI cu si fara TVA;Oferta financiara va cuprinde toate cheltuielile legate de furnizarea produselor, inclusiv transportul si montarea acestora;Oferta are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei (oferta in original sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila).Propunerea tehnica se va depune in original si va cuprinde modalitatea de indeplinire a cerintelor din caietul de sarcini. Ofertele se pot depune in original pana la data de 01.10.2015 ora 12;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele vor fi depuse intr-un plic si vor avea inscrise pe plic: denumirea ofertantului,datele de identificare ale acestuia denumirea contractului.Operatorul economic are obligatia de a depune oferta la adresa si pana la data limita pentru depunere, stabilite in anunt. Riscurile transmiterii ofertei, cad in sarcina ofertantului. Ofertantul desemnat castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului.

Documente anexate: Documentatie Dotari exterioare.zip

01-10-2015 ora 12:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 01-10-2015 ora 12:00 - termen expirat


MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: Marilena Petcu , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.brasovcity.ro
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Denumirea achizitie: Mobilier si birotica aferente proiectului "Centrul National de Informare si Promovare Turistica din Poiana Brasov", cod SMIS 41384
CPV: 39130000-2-Mobilier de birou (Rev.2)
Descrierea contractului: Obiectivul prezentului contract consta in furnizarea si montajul urmatoarelor: 1 Masa rotunda -1 buc. 2 Scaun vizitator- 6 buc 3 Scaun ergonomic cu cotiere -2 buc 4 Birou compus din trei piese-2 buc 5 Suport mobil pentru flipchart-1 buc 6 Stand pliante-4 buc 7 Harta turistica-1 buc. 8 Jaluzele 40mp-1 buc 9 Cos gunoi-2 buc 10 Aspirator cu spalare- 1buc 11 Trusa fixa de prim ajutor-1 buc 12 Info Desk-1buc 13 Stingator P6-2buc.
Valoarea estimata fara TVA: 12901.00 RON
Conditii contract: Produsele vor fi montate la amplasamentul CNIPT Poiana Brasov in jud. Brasov, loc. Poiana Brasov, str. Poiana Soarelui. -Furnizorul va asigura montajul/instalarea tuturor produselor, fara costuri suplimentare. Culorile produselor livrate vor fi stabilite de catre ofertantul declarat castigator impreuna cu autoritatea contractanta. - durata contractului 15 zile de la semnarea contractului. -Cerintele din caietul de sarcini sunt obligatorii si vor fi respectate in totalitate.
Conditii participare: Conditii participare: Ofertantii vor prezenta : Certificat constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate,cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei; Documentele care atesta statutul de IMM, (daca este cazul - Formularul 4), precum si formularul 69^1.
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 01.10.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 01.10.2015 ORA 12:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara cuprinde formularul de oferta, precum si anexa la formularul de oferta si vor fi completate in LEI cu si fara TVA;Oferta financiara va cuprinde toate cheltuielile legate de furnizarea produselor, inclusiv transportul si montarea acestora;Oferta are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei (oferta in original sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila).Propunerea tehnica se va depune in original si va cuprinde modalitatea de indeplinire a cerintelor din caietul de sarcini. Ofertele se pot depune in original pana la data de 01.10.2015 ora 12;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele vor fi depuse intr-un plic si vor avea inscrise pe plic :denumirea ofertantului,datele de identificare ale acestuia denumirea contractului.Operatorul economic are obligatia de a depune oferta la adresa si pana la data limita pentru depunere, stabilite in anunt. Riscurile transmiterii ofertei, cad in sarcina ofertantului. Ofertantul desemnat castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului.

Documente anexate: Documentatie Dotari interioare.zip

30-09-2015 ora 10:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 30-09-2015 ora 10:00 - termen expirat


MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: MUNICIPIUL BRASOV , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: DINCA ORANTES , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt >Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Denumirea achizitie: Achizitia a 3000 buc rigle din lemn cu dimensiunile de 200 x 6 x 4.5 cm si 500 buc rigle din lemn cu dimensiunile de 200 x 9 x 4.5 cm, necesare inlocuirii riglelor distruse si degradate de la bancile amplasate pe raza municipiului Brasov.
CPV: 03419100-1-Produse din cherestea (Rev.2)
Descrierea contractului: Furnizare rigle din lemn pentru banci cu urmatoarele dimensiuni: 200 x 6 x 4.5 cm si 200 x 9 x 4.5 cm. Riglele vor fi din lemn uscat de rasinoase, fara noduri, crapaturi si alte defectiuni, avand dimensiunile indicate de beneficiar si vor fi achizitionate impreuna cu cate doua suruburi cu cap torbant (Ř 8 mm, L = 150 mm) prevazute cu saibe si piulite, necesare pentru prinderea acestora la bancile existente in municipiu. Finisarea riglelor se va face prin slefuirea tuturor fatetelor si eliminarea muchiilor taioase, finalizate si pregatite pentru etapa de vopsire.
Valoarea estimata fara TVA: 48387.09 RON
Conditii contract: Produsele vor fi furnizate pana la data de 15.12.2015, cand se va face si receptia acestora, de catre o comisie compusa din reprezentanti ai beneficiarului si ai furnizorului, prin proces - verbal de receptie in functie de cantitatea de produse furnizate, cu respectarea termenului final mentionat in contractul de furnizare. Pentru produsele oferite se va asigura o garantie de 12 luni, timp in care va inlocui pe cheltuiala proprie defectiunile aparute exclusiv din vina lui ( exceptie cazurile de vandalism, fenomene naturale extreme, etc.).
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara si propunere tehnica; in propunerea tehnica se vor respecta conditiile tehnice din caietul de sarcini.Se va depune Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului. Certificatul constatator trebuie sa certifice faptul ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati principale sau secundare ce fac obiectul achizitiei publice. Certificat de inmatriculare. Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele caietului de sarcini.
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 30.09.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 30.09.2015 ORA 10:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei.Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de furnizarea produselor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 30.09.2015 ora 10;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului .Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic.Dupa depunerea in termenul limita, respectiv 30.09.2015 ora 10:00, la Centrul de Informatii Cetateni a ofertelor in plic sigilat, ofertele vor fi publicate obligatoriu de catre operatorii economici interesati si in catalogul SEAP, pana la data de 30.09.2015 ora 11:00, ora limita , sub denumirea si codul CPV din cadrul prezentului anunt (in functie de acestea se va realiza filtrarea informatiilor din catalogul SEAP, de catre autoritatea contractanta.Nepublicarea informatiilor in SEAP atrage respingerea ofertelor depuse la sediul autoritatii contractante.

Documente anexate: Documentatie achizitie rigle.zip

24-09-2015 ora 10:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 24-09-2015 ora 10:00 - termen expirat


MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Lidia Bulgarea , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: Mihaela Gal , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: " DALI REPARATII CAPITALE SALA DE SPORT SCOALA PROFESIONALA GERMANA KRONSTADT"
CPV: 71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
Descrierea contractului: A. Documentatia de proiectare va cuprinde : o Studiu topografic vizat de OCPI daca este cazul o Audit energetic + Certificat de performanta energetica aferent unitatii de invatamant inainte de realizarea lucrarilor de interventii o Documentatie pentru obtinerea avizelor impuse prin Certificatul de urbanism o Documentatie de avizare pentru lucrarile de interventii(DALI) + Deviz general o Documentatie tehnica pentru autorizarea lucrarilor de constructii (DTAC) +DTOE o Liste de cantitati lucrari (F1-F6 B. Lucrarile propuse : 1. Lucrarile de interventie pentru reabilitare vor respecta solutiile indicate in expertiza tehnica daca este cazul, in auditul energetic pentru atingerea performantelor energetice si vor cuprinde: a) Reabilitare termica a peretilor exteriori; b) Reabilitare tamplarie exterioara; c) Reabilitarea terasei; d) lucrari de demontare a instalatiilor si a echipamentelor montate aparent pe fatadele /terasa unitatii de invatamant, precum si remontarea acestora dupa efectuarea lucrarilor de izolare termica; e) lucrari de refacere a finisajelor anvelopei, f) lucrari de consolidare daca este cazul. 2. Lucrarile de interventie pentru reabilitarea sistemului de incalzire 3. Lucrarile de interventie pentru reabilitarea instalatiei electrice vor cuprinde, fara a se limita la acestea : inlocuirea instalatiei electrice, a tablourilor electrice si a corpurilor de iluminat. 4. Lucrarile de interventie pentru reabilitarea instalatiilor sanitare vor cuprinde, fara a se limita la acestea : inlocuirea instalatiilor sanitare si a corpurilor sanitare. 5. Lucrarile de interventie pentru reparatii si finisaje interioare vor cuprinde, fara a se limita la acestea : o reparatii tencuieli interioare o zugraveli interioare o inlocuire usi interioare degradate o inlocuire pardoseala in sala de sport o inlocuire gresie, faianta in grupuri sanitare 6. Realizarea lucrarilor de instalatii: avertizare incendiu ,hidranti, senzori pentru supraveghere interioara si exterioara, paratrasnet,ventilatie daca este cazul.
Valoarea estimata fara TVA: 23208.00 RON
Conditii contract: Ofertantul castigator va avea urmatoarele obligatii: 1. va obtine, avizele impuse prin certificatul de urbanism (pentru toti detinatorii de retele tehnico-edilitare) 2. va intocmi si va face demersurile necesare in vederea elaborarii eventualelor studii necesare obtinerii avizelor din certificatul de urbanism 3. la intocmirea documentatiilor tehnice ce fac obiectul prezentei teme proiectantul va tine cont si se va conforma cerintelor din avize Se va respecta in totalitate Tema DE proiectare.
Conditii participare: Ofertantii vor prezenta : Certificat constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate,cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei; Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4).
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut; Oferta va cuprinde PROPUNERE TEHNICA si PROPUNERE FINANCIARA 1. Propunerea tehnica va trata aspectele din Tema de proietare in viziunea conceptuala a ofertantului si va cuprinde solutii la aceste probleme Propunerea financiara se va prezenta defalcat -Studiu topografic vizat de OCPI daca este cazul -Audit energetic + Certificat de performanta energetica aferent unitatii de invatamant inainte de realizarea lucrarilor de interventii -Documentatie pentru obtinerea avizelor impuse prin Certificatul de urbanism -Documentatie de avizare pentru lucrarile de interventii(DALI) + Deviz general -Documentatie tehnica pentru autorizarea lucrarilor de constructii (DTAC) +DTOE -Liste de cantitati lucrari (F1-F6) Documentatia se va elabora in 4 (patru) exemplare originale, redactate in limba romana, cat si pe suport magnetic (CD) in format .doc, .xls si .dwg TERMEN DE PREDARE-2 luni de la data incheierii contractului
Termen limita primire oferte: 24.09.2015
Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 30 de zile (oferta in original sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila ). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se pot depune in original pana la data 24.09.2015 ora 10;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului .Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Ofertele vor fi publicate obligatoriu de catre operatorii economici interesati si in catalogul electronic SEAP, pana la data si ora limita indicate, respectiv 24.09.2015 ora 12:00, sub denumirea si codul CPV din cadrul prezentului anunt (in functie de acestea se va realiza filtrarea informatiilor din catalogul SEAP, de catre autoritatea contractanta.Nepublicarea ofertei in catalogul electronic al achizitiilor pana la data si ora limita stabilita de autoritatea contractanta atrage respingerea ofertelor depuse la sediul autoritatii contractante. Pot fi solicitate clarificari pana in data de 21.09.2015.

SE DECALEAZA DATA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA CENTRUL DE INFORMATII PENTRU CETATENI PENTRU DATA DE 29.09.2015 ORA 10:00 SI DATA DE DEPUNERE A OFERTEI IN CATALOGUL ELECTRONIC.

Documente anexate: Dali sala de sport kronstadt.zip

16-09-2015 ora 12:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 16-09-2015 ora 12:00 - termen expirat



MUNICIPIUL BRASOV Adresa postala: BD. EROILOR NR.8, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania,
Punct(e) de contact: Violeta Bulgariu,
Tel. +40 268416550/128/124, Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro, Fax: +40 268473001
Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro , Adresa profilului cumparatorului: http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt:
Tip anunt: Cumparari directe; Tip contract: Furnizare;
Denumirea achizitie: Mobilier si birotica aferente proiectului "Centrul National de Informare si Promovare Turistica din Poiana Brasov", cod SMIS 41384
CPV: 39130000-2 - Mobilier de birou (Rev.2)
Descrierea contractului: Obiectivul prezentului contract consta in furnizarea si montajul urmatoarelor:
1 Masa rotunda - 1 buc.
2 Scaun vizitator - 6 buc
3 Scaun ergonomic cu cotiere - 2 buc
4 Birou compus din trei piese - 2 buc
5 Suport mobil pentru flipchart - 1 buc
6 Stand pliante - 4 buc
7 Harta turistica - 1 buc.
8 Jaluzele 40mp - 1 buc
9 Cos gunoi - 2 buc
10 Aspirator cu spalare - 1buc
11 Trusa fixa de prim ajutor - 1 buc
12 Info Desk - 1 buc
13 Stingator P6 - 2 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 12.901 lei
Conditii contract: Produsele vor fi montate la amplasamentul CNIPT Poiana Brasov in jud. Brasov, loc.Poiana Brasov, str.Poiana Soarelui.
-Furnizorul va asigura montajul/instalarea tuturor produselor, fara costuri suplimentare.
Culorile produselor livrate vor fi stabilite de catre ofertantul declarat castigator impreuna cu autoritatea contractanta.
- Durata contractului 15 zile de la semnarea contractului.
- Cerintele din caietul de sarcini sunt obligatorii si vor fi respectate in totalitate.
Conditii participare:
Ofertantii vor prezenta:
Certificat constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate, cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei;
Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4), precum si formularul 69^1.
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut.
Termen limita primire oferte: 16.09.2015
Informatii suplimentare:
TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV, CIC, B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 16.09.2015 ORA 12:00
Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri.
Limba de redactare a ofertei: romana.
Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei
(oferta in original sa fie scanata, sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila).
Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor, pe toata perioada de derulare a contractului.
Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului:
Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu.
Ofertele se pot depune in original pana la data de 16.09.2015 ora 12;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr.8, camera1, parter.
Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului.
Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic.
Dupa depunerea in termenul limita, respective 16.09.2015 ora 12:00, la Centrul de Informatii Cetateni a ofertelor in plic sigilat.
Ofertele vor fi publicate obligatoriu de catre operatorii economici interesati si in catalogul SEAP, pana la data de 16.09.2015 ora 13.00 - ora limita,
sub denumirea si codul CPV din cadrul prezentului anunt (in functie de acestea se va realiza filtrarea informatiilor din catalogul SEAP, de catre autoritatea contractanta.
Nepublicarea informatiilor in SEAP atrage respingerea ofertelor depuse la sediul autoritatii contractante .

Documente anexate: Caiet de sarcini dotari interioare CNIPT.pdf

16-09-2015 ora 10:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 16-09-2015 ora 10:00 - termen expirat



MUNICIPIUL BRASOV Adresa postala: BD. EROILOR NR.8, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania,
Punct(e) de contact: Violeta Bulgariu,
Tel. +40 268416550/128/124, Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro, Fax: +40 268473001
Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro , Adresa profilului cumparatorului: http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt:
Tip anunt: Cumparari directe; Tip contract: Furnizare si/sau servicii
Denumirea achizitie: Dotari exterioare aferente proiectului "Centrul National de Informare si Promovare Turistica din Poiana Brasov", cod SMIS 41384
CPV: 34992000-7 - Panouri de semnalizare si panouri de semnalizare luminoase (Rev.2)
Descrierea contractului: Obiectivul prezentului contract consta in furnizarea si montajul urmatoarelor dotari:
1.Firma luminoasa (120 x 50cm ) logo Romania, cu respectarea prevederilor Manualului de Brand-1buc.;
2.Firma luminoasa "Centru National de Informare si Promovare Turistica " 1 buc.;
3.Logo Romania volumetric ( realizat din acelasi material din care este izolat peretele, cu lumina interioara, dimensiune orientativa 3x2m), fara slogan, cu respectarea prevederilor Manualului de brand-1 buc.
4.Catarg 8m aluminiu ( inclusiv panza imprimata cu brandul de tara)-1 buc.
5.Borna (material care sa reziste la intemperii, max. 80Cm inaltime si luminate interior)-2 buc.
6.Panou/firma luminoasa semnalizarea centrului national de informare si promovare turistica este realizata prin utilizarea simbolului "i" scris cu alb pe fond albastru, cu urmatoarele dimensiuni: 500 mm x500 mm, amplasat/amplasata la intrarea in centrul national de informare si promovare turistica- 1 buc;
7.Sablare geamuri pentru usi de intrare (3 usi x2 geamuri/fiecare cu dim. 70x200cm ) 8,4 mp
Valoarea estimata fara TVA: 21.707 lei
Conditii contract: Produsele vor fi montate la amplasamentul CNIPT Poiana Brasov in jud. Brasov, loc. Poiana Brasov, str. Poiana Soarelui, f.n.;Durata contractului este de 20 zile de la data semnarii acestuia, incluzand si perioada de receptiei a produselor;Garantia produselor va fi de mimim 24 luni.
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara si propunere tehnica; in propunerea tehnica se vor respecta conditiile tehnice din caietul de sarcini.Se va depune Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului. Certificatul constatator trebuie sa certifice faptul ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati principale sau secundare ce fac obiectul achizitiei publice., Certificat de imnatriculare .
Criterii adjudecare: pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 16.09.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 16.09.2015 ORA 10:00
Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana.
Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei..Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor, pe toata perioada de derulare a contractului.
Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 16.09.2015 ora 10;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului .
Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic.
Dupa depunerea in termenul limita, respectiv 16.09.2015 ora 10:00, la Centrul de Informatii Cetateni a ofertelor in plic sigilat, ofertele vor fi publicate obligatoriu de catre operatorii economici interesati si in catalogul SEAP, pana la data de 16.09.2015 ora 11:00, ora limita , sub denumirea si codul CPV din cadrul prezentului anunt (in functie de acestea se va realiza filtrarea informatiilor din catalogul SEAP, de catre autoritatea contractanta.
Nepublicarea informatiilor in SEAP atrage respingerea ofertelor depuse la sediul autoritatii contractante.

Documente anexate: Caiet de sarcini dotari exterioare CNIPT.pdf

09-09-2015 ora 10:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 09-09-2015 ora 10:00 - termen expirat


Primaria Municipiului Brasov cu sediul in B-dul EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007, Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , adresa internet (URL):http://www.brasovcity.ro, achizitioneaza direct servicii de traducere autorizata in cadrul proiectului "Renovarea cladirilor municipale si a scolilor, utilizand tehnologii de constructii inteligente"
CPV: 79530000-8-Servicii de traducere
DESCRIEREA CONTRACTULUI: Serviciile de traducere solicitate in caietul de sarcini sunt destinate desfasurarii in bune conditii a activitatilor specifice proiectului "Renovarea cladirilor municipale si a scolilor, utilizand tehnologii de constructii inteligente" - Acord de implementare nr. PCER/A4/RO-CH 10. Prestatorul de servicii trebuie sa asigure traducerea autorizata a aprox. 1270 pagini standard (2000 de caractere, cu spatii/ pagina), din limba engleza in limba romana, precum si retroversiune, in functie de necesitatile Achizitorului, pe toata durata de implementare a proiectului. Obiectul traducerilor: - documentatii de achizitie publica; - parti ale proiectului tehnic si ale anexelor sale; - rapoarte de progres; - solicitari de clarificari si raspunsuri la respectivele solicitari; - contracte si acorduri; - materiale in cadrul campaniilor de publicitate a proiectului; - rapoarte de audit; - corespondenta cu organismele si autoritatile PCER; - altele, dupa caz.
Detaliile se regasesc in caietul de sarcini anexat
VALOAREA ESTIMATA FARA TVA: 31.681,46 RON
CONDITII CONTRACT:
Traducerile trebuie sa intruneasca urmatoarele conditii: - sa redea sensul din limba sursa in limba tinta; - sa respecte numarul de paragrafe, fraze si structuri independente din textul sursa; - sa redea in mod complet si adecvat documentele de tradus, fara greseli gramaticale si utlizand diacritice; - sa fie certificate prin parafare si stampila; - sa aiba proprietatea asupra termenilor, in domenii specializate precum tehnic, economic, juridic si altele, dupa caz.. Achizitorul va transmite Prestatorului documentele de tradus in format fizic (tiparit), sau in format electronic (via email), dupa caz, cu confirmare de primire. Termenele de predare a documentelor traduse curg de la data primirii lor de catre Prestator si sunt urmatoarele: - intre 20 si 50 de pagini standard: max. 2 zile lucratoare; - intre 50 si 100 de pagini standard: max. 3 zile lucratoare; - intre 100 si 200 de pagini standard: max- 5 zile lucratoare; - pentru documentatii mai mari de 200 de pagini standard, termenele si conditiile de predare vor fi stabilite de comun acord cu Achizitorul. Prestatorul este obligat sa pastreze confidentialitatea asupra documentelor traduse. Durata contractului este de la semnarea contractului pina la 23.07.2017, incluzand si perioada de predare a documentelor. Se solicita garantie de buna executie a contractului, in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului.Documentele traduse vor fi predate pe baza de proces verbal de predare-primire, semnat la sediul Achizitorului
CONDITII DE PARTICIPARE
Ofertantii vor prezenta in oferta depusa la sediul autoritatii contractante , urmatoarele documente in original (sau copie "conform cu originalul") si copie:
a.Propunerea tehnica.
Ofertantul trebuie sa prezinte in cadrul Propunerii tehnice Detalierea tehnica a serviciilor, in care sa se demonstreze indeplinirea cerintelor continute in Caietul de sarcini.
b.Propunerea financiara.
Ofertantul va prezenta tariful per pagina standard de traducere (2000 de caractere, cu spatii), care va fi acelasi indiferent de continutul documentului (tehnic, economic, juridic, etc). Acest tarif va fi fara TVA, la care se adauga TVA aferent (daca este platitor de TVA), precum si orice alte elemente de natura financiara sau comerciala care sunt necesare pentru evaluarea ofertei.
c.Criterii de calificare
Pentru calificare, ofertantii trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte:
1. Situatia personala a ofertantului: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, depunere Formularul nr. 1
2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare): Depunere Certificat de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului achizitiei (pentru persoane juridice) - Depunere Autorizatie de traducator emisa de Ministerul Justitiei, in copie certificata conform cu originalul (pentru persoane fizice si pentru personalul implicat in derularea contractului)
3. Capacitatea tehnica de exercitare a activitatii profesionale: Prestatorul trebuie sa dispuna de capacitatea de a efectua traduceri si retroversiuni, in termenele impuse de Achizitor, a unui numar considerabil de documente, cu continut complex. Pentru personalul care va fi implicat in derularea contractului, ofertantul trebuie sa prezinte urmatoarele documente: - CV pentru traducatorul autorizat pentru limba solicitata in caietul de sarcini si documente justificative care sa ateste informatiile furnizate in CV , insotita de autorizatie traducator pentru limba engleza - copie conforma cu originalul; - CV pentru coordonatorul activitatilor de traduceri si documente justificative care sa ateste informatiile furnizate in CV
CRITERIU ADJUDECARE: pretul cel mai scazut
TERMEN LIMITA PRIMIRE OFERTE: 09.09.2015 ora 10:00.
INFORMATII SUPLIMENTARE:
Ofertele se pot depune in original pana la data de 09.09.2015 ora 10;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.
Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Dupa depunerea in termenul limita la Centrul de Informatii Cetateni a ofertelor in plic sigilat, ofertele vor fi publicate obligatoriu de catre operatorii economici si in catalogul SEAP, pana la data de 09.09.2015 ora 12:00, ora limita , sub denumirea si codul CPV din cadrul prezentului anunt. Nepublicarea in SEAP , in termenul precizat atrage respingerea ofertelor depuse la sediul autoritatii contractante .
Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 30 de zile. Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor, pe toata perioada de derulare a contractului. Ofertele vor fi depuse in plic , cu scrisoare de inaintare si vor avea inscrise pe plic datele de identificare ale ofertantului, denumirea (obiectul) contractului.
Termen limita de solicitare eventuale clarificari: 07.09.2015, ora 16:00.
Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

Documente anexate: Traduceri.zip

08-09-2015 ora 10:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 08-09-2015 ora 10:00 - termen expirat


MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: MUNICIPIUL BRASOV , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: HORIA COMAN , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Denumirea achizitie: Furnizare carburanti auto,benzina si motorina, pe baza de bonuri valorice
CPV: 09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
Descrierea contractului: Achizitionarea a 39 carnete (25 file/ carnet, 50 lei/ fila) - necesare alimentarii pacului auto cu benzina+ si motorina+, aproximativ 7500 litri.
Valoarea estimata fara TVA: 40322.58 RON
Conditii contract: Livrarea se va face la sediul beneficiarului - Primaria Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr.8, Brasov. Termen de livrare 5 zile de la data emiterii comenzii. Facturile se inregistreaza la Centru de Informatii pentru Cetateni,din cadrul Primariei Municipiului Brasov, iar achitarea se va face prin O.P. in termen de 15 zile de la receptia bonurilor valorice.
Conditii participare: Furnizorul trebuie sa asigure alimentarea cu benzina si motorina prin bonuri valorice de carburanti la nivel national, se va prezenta o lista cuprinzand locatiile unde detine benzinarii. Ofertantii vor prezenta: Certificat constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate,cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei; Se va depune Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Criterii adjudecare: Pretul mediu cel mai scazut calculat pe carburant (benzina, motorina), pret valabil la data publicarii de catre Autoritatea Contractanta a anuntului pe SEAP (se va prezenta lista cuprinzand preturile carburantilor la pompa din data publicarii de catre Autoritatea Contractanta a anuntului in SEAP)
Termen limita primire oferte: 08.09.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 08.09.2015 ORA 10:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile (oferta in original sa fie scanata, sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila ). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de executarea contractului , pe toata perioada de derulare a acestuia. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 08.09.2015 ora 10;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului .Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Dupa depunerea in termenul limita la Centrul de Informatii Cetateni a ofertelor in plic sigilat, ofertele vor fi publicate obligatoriu de catre operatorii economici interesati si in catalogul SEAP, pana la data de 08.09.2015 ora 11:00, ora limita , sub denumirea si codul CPV din cadrul prezentului anunt (in functie de acestea se va realiza filtrarea informatiilor din catalogul SEAP, de catre autoritatea contractanta.Nepublicarea informatiilor in SEAP atrage respingerea ofertelor depuse la sediul autoritatii contractante.

Documente anexate: ACHIZ BONURI CARB.zip

07-09-2015 ora 10:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 07-09-2015 ora 10:00 - termen expirat


MUNICIPIUL BRASOV, BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Bianca Kraila Lorincz , Tel. +40 268416550/200; Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Lucrari
Denumirea achizitie: Lucrari de constructii pentru stabilizarea taluzelor prin construirea unui zid de sprijin din beton si prin gabionaj pentru proiectul:"IMBUNATATIREA VALORII ECONOMICE A PADURII "
CPV: 45246200-5 - Lucrari de protectie a malurilor (Rev.2) , 45262510-9 - Zidarie de piatra
Descrierea contractului: COD CPV: 45262510-9 - Zidarie de piatra; 45246200-5 - Lucrari de protectie a malurilor lucrari de stabilizare a taluzelor prin construirea unui zid de sprijin din beton si prin gabionaj: -zid beton terasa II 61,5 mc, -zid beton terasa III 92,9 mc, -gabion 734 mc. Lista de lucrari este intocmita de proiectant, SC Civilcad SRL, iar preturile sunt conforme cu documentatia tehnica intocmita de acesta.
Valoarea estimata fara TVA: 230286.00 lei
Conditii contract: Ofertantul declarat castigator are obligatia de a realiza toate lucrarile prevazute in in proiectul tehnic anexat, evitand producerea de accidente in aria de desfasurare a lucrarilor.Detaliile se regasesc proiectul tehnic anexat. Ofertantul va respecta in totalitate cerintele proiectului tehnic.
Conditii participare: Ofertantii vor prezenta : Certificat constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate,cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei; Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4).
Criterii adjudecare: pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 07.09.2015 ora 10:00; postare in SEAP in catalogul electronic 07.09.2015 ora 11:00
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 07.09.2015 ORA 10:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile (oferta in original sa fie scanata, sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila ). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de executarea contractului , pe toata perioada de derulare a acestuia. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu.
Ofertele se pot depune in original pana la data de 07.09.2015 ora 10;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter. Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului .Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic.
Dupa depunerea in termenul limita la Centrul de Informatii Cetateni a ofertelor in plic sigilat, ofertele vor fi publicate obligatoriu de catre operatorii economici interesati si in catalogul SEAP, pana la data de 07.09.2015 ora 11:00, ora limita , sub denumirea si codul CPV din cadrul prezentului anunt (in functie de acestea se va realiza filtrarea informatiilor din catalogul SEAP, de catre autoritatea contractanta.Nepublicarea informatiilor in SEAP atrage respingerea ofertelor depuse la sediul autoritatii contractante .

Documente anexate: Achizitie Gabion.zip

  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60

Brasovcity.ro

Copyright © 2002 - 2024 - PRIMĂRIA MUNICIPIULUI BRAȘOV, toate drepturile rezervate.
Imaginile și articolele video din prezentul site sunt supuse legilor dreptului de autor.
Orice reproducere este interzisă fără acordul proprietarului acestora.
Reglementări privind prelucarea și protecția datelor cu caracter personal
Informare privind protectia avertizorilor în interes public
Ultima actualizare: 03-06-2025

  • abc.brasovcity.ro
  • buget2025.brasovcity.ro
  • covid19.brasovcity.ro
  • cultura.brasovcity.ro
  • educatie.brasovcity.ro
  • evenimente.brasovcity.ro
  • invatamantdual.brasovcity.ro
  • starepartii.brasovcity.ro
  • ua.brasovcity.ro
  • www.primariabrasovenilor.ro
  • finantare.primariabrasovenilor.ro
  • Portal servicii electronice
  • www.spclepbv.ro

Solicitări frecvente   |   Chestionar satisfacție   |   Contact   |   My Brașov City Android | IOS

Contact

Local: (0268) 405000

  • Adresa: Bdul. Eroilor nr.8, Brasov, ROMANIA
  • Email: contact@brasovcity.ro

Folosește Google translator: