(0268) 405000 | contact@brasovcity.ro

Brasovcity.ro
  • Despre Brașov
      • Cum ajung
      • Evenimente și Cultură
      • Calendar si proceduri organizare evenimente
      • Atracții turistice
      • Agrement
      • Istorie
      • Personalități
      • Cetățeni de onoare
      • Junii Brașovului
      • Ultimele noutăți citește
      • Harta Brașovului
      • Harta puncte de interes
      • Grădina zoologică / Planetariu - cumpără bilet
      • Spectacole Planetariu
      • Statutul Municipiului Brașov
      • Tarife transport instalații pe cablu
      • Starea instalațiilor pe cablu
      • Harta domeniului schiabil
      • Caracteristici domeniu schiabil
      • Decalogul schiorului
  • Primăria
      • Primarul Municipiului Brașov
      • Organizare (Primăria Brașov)
        • Organigrama
        • Departamente
        • Servicii publice
        • Întreprinderi publice
        • Regulament Intern
        • Regulament de Organizare si Functionare
        • Codul de conduita al angajatilor
        • Planul privind egalitatea de șanse
      • Declarații de avere
      • Regulamente
      • Rapoarte
      • Achiziții
      • Licitații publice de vânzare / închiriere
      • Licitaţii închirieri spații RIAL
      • Concursuri
      • Proiecte Europene
        • Proiecte Europene finalizate
        • Proiecte Europene în implementare
      • Proiecte PNRR
        • Proiecte PNRR în implementare
      • Proiecte Regio 2021-2027
        • Proiecte Regio 2021-2027 finalizate
        • Proiecte Regio 2021-2027 în implementare
      • Parteneriate
        • Consorțiul regional integrat pentru învățământ dual
        • Centrul de excelență pentru comunități montane sustenabile
      • Strategii
        • Strategia de Dezvoltare
          Durabilă Brașov 2030
          • Strategia de dezvoltare a Municipiului Brașov
          • Viziunea de dezvoltare a Zonei Metropolitane Brașov 2030
          • Raport Sondaje
          • Studiu Analiză SWOT
          • Studiu Prognoza Demografică
        • Strategia Integrată
          de Dezvoltare Urbană
          • Analiza situației existente
          • Portofoliu de proiecte - consultare publică
          • SIDU
        • Plan de mobilitate
          urbană durabilă
          • Decizie încadrare PMUD Brașov
          • BRAȘOV - PMUD RO rev-08
          • Brosura SUMP RO v8
        • Eficiență Energetică și Neutralitate Climatică
          • PAED Brasov 2010-2020
          • PIEE Brasov 2010-2020
          • Raport monitorizare Brașov 2014
          • Raport de Monitorizare PAED 2020
          • Program de imbunatatire a eficientei energetice 2021-2030
        • Adaptare la schimbări
          climatice
          • Plan de actiune privind adaptarea la schimbarile climatice
          • Strategia privind adaptare la schimbari climatice
        • Strategia de dezvoltare a serviciilor sociale 2023 - 2033
        • Strategia pentru alimentare cu energie termica 2023 - 2033
      • Arii protejate
        • Aria protejată (Parcul Natural) Brassovia
      • Comunicate de presă
      • Ultimele noutăți citește
      • Transparență și liber acces
      • Promovare
      • Accesibilitate persoane cu dizabilități
  • Consiliul Local
      • Proiecte de hotărâre
      • Proiecte de hotărâre - dezbatere publică
      • Registrul de Hotărâri ale Consiliului Local
      • Procese verbale ședinte de consiliu
      • Atribuții
      • Regulament
      • Componență
      • Comisii
      • Contact Birou relații cu Consilieri
      • Portal extranet
      • Rapoarte de activitate
      • Arhiva video ședințe
      • Ordinul Prefectului privind constituirea Consiliul Local
  • Servicii cetățeni
      • Autentificare portal(Servicii electronice)
      • Interacționează cu Primăria (e-Funcționar)
      • Consultări publice
      • Grupuri de lucru | opinii
      • Portal instituții subordonate
      • Plăți online
      • Urbanism
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Urbanism
        • Consultare Autorizații de Construire
        • Consultare Certificate de Urbanism
        • Consultare Certificate de atestare edificare/extindere/radiere
        • PUD-uri
        • PUZ-uri
        • PUG
        • Consultare publică PUG
        • Hărți urbanism
        • Documente utile
        • Planul Urbanistic General
        • Regulamente
        • Nomenclator stradal
        • Zonarea Municipiului Brașov
      • Mediu
        • Anunțuri
        • Program curățenie
        • Calitatea aerului
        • Hărți
        • Planuri de acțiune
        • Rapoarte
        • Regulamente
        • Proiecte de mediu
        • Toaletare arbori
        • Tăieri arbori
        • Înscriere în Registrul SIA Colectare și Epurare
        • Programul Rabla Local
      • Financiar
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Taxe și Impozite
        • Prezentare Proiect Buget 2025
        • Proiect Buget
        • Indicatori Buget
        • Buget
        • Situații financiare
        • Buget general consolidat
        • Registru datorie publică
        • Program de investiții
        • Proiecte cultură - sport - social
        • Rating Municipiul Brașov
      • Parcări
        • Anunțuri (parcări reședință)
        • Programări (parcări reședință)
        • Regulamente (parcări reședință)
        • Harta parcări (parcări publice)
      • Transport
        • Anunțuri Transport
        • Interacționează cu Primăria - Transport
        • Actualizare studiu de trafic Brasov
        • Obținere permis LT online
        • Harta transportului public
        • RAT
          • HCL 734/2018 - facilități transport
        • Taxi
      • Evidența persoanelor
        • Interacționează cu Primăria - Evidența persoanelor
        • Programare online
        • Regulament programări online
        • Caută stadiu eliberare Carte de Identitate - SPCLEP BRAȘOV
      • Stare civilă
        • Interacționează cu Primăria - Stare civilă
        • Rezervare data și oră pentru încheierea căsătoriei civile
        • Rezervare dată depunere acte înregistrare naștere nou născut
        • Programare online - transcriere acte din Republica Moldova
      • Juridic
        • Contencios administrativ
          • Legea 10/2001
      • Asociații de proprietari
        • Anunțuri
        • Administratori atestați/autorizați
        • Baza de date asociații de proprietari
        • Formulare
        • Regulamente
        • Legislație
      • Situații de urgență
        • Recomandări și reguli
        • Anunțuri
        • Promo aplicația APEL 112
        • Hotărâri ale Comitetului Local pentru Situații de Urgență al Municipiului Brașov
        • Planuri
        • Pliante
        • Protecție
        • Hartă locații defibrilatoare
      • Patrimoniu și urbanism comercial Valorificare,Reg.Agricol si Fond Funciar
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Patrimoniu și urbanism comercial
      • Asfalt, becuri, curățenie...
      • Chestionar feedback
      • Raportează incidente
      • Depune petiții
      • Înscriere audiență

      • Cerere înscriere/reînscriere în creșă

      • Transparență și liber acces
      • Accesibilitate persoane cu dizabilități
  • Caută
    • În site
      • Căutare particularizată
      În servicii pentru cetățeni
      • Documente și tematici
      • Consultare Certificate de Urbanism
      • Consultare Autorizații de Construire
      • Consultare Certificate de atestare a edificării/extinderii/radierii
      • Căutare document în registratură
      • Registrul de Hotărâri ale Consiliului Local
      • Registrul Dispozitii de Primar
      • Caută stadiu eliberare Carte de Identitate - SPCLEP BRAȘOV
      În Hărți
      • Cauta in harta sectia ta de votare!
      • Harta generală
      • Harta transportului public
      • Harta parcărilor publice
      • Harta spațiilor verzi
      • Harta incidentelor
      • Harta urbanism
      • Harta puncte de interes
      • Hartă salubrizare
      • Hartă WiFi4EU
      • Hartă locații defibrilatoare
  • Contact
  • Monitor oficial local
    • Statutul unității administrativ-teritoriale
    • Regulamente privind procedurile administrative
    • Hotărârile autorității deliberative
    • Dispozițiile autorității executive
    • Documente și informații financiare
    • Alte documente
Brasovcity.ro

Consultare Certificate de Urbanism


Brasovcity.ro

Consultare Autorizații de Construire


Brasovcity.ro

Consultare Certificate de atestare a edificării/extinderii/radierii


Brasovcity.ro

Caută document în registratură


Nota: * Completarea tuturor câmpurilor este obligatorie

Brasovcity.ro

Consultare Registru H.C.L.


Brasovcity.ro

Căutare stadiu eliberare Carte de Identitate


Brasovcity.ro

Consultare Registru Dispoziții Primar

Cu caracter normativ


Primăria Braşov la un click distanţă

URBANISM



  • AUTORIZĂRI CONSTRUCȚII

  • PUD/PUZ/BRANȘAMENTE/
    RACORDĂRI REȚELE EDILITARE/
    NOMENCLATURĂ STRADALĂ

OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU CONSTRUCŢII IMOBILE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU ORGANIZĂRI DE EVENIMENTE CULTURAL - SPORTIVE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE AUTORIZAŢIE DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ
OBŢINERE CERTIFICAT DE ATESTARE EDIFICARE CONSTRUCŢIE
ADEVERINŢĂ PRIVIND MODALITATEA DE ÎNTABULARE A CONSTRUCŢIILOR REALIZATE ÎNAINTE DE ANUL 1958
ADEVERINȚĂ DESFIINȚARE
ADEVERINȚĂ RADIERE CONSTRUCȚIE DIN C.F. (IMOBILE DESFIINȚATE FĂRĂ A.D.)
LEGALIZARE CONSTRUCŢII REALIZATE FĂRĂ AUTORIZAŢIE DE CONSTRUIRE
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE
PRELUNGIRE CERTIFICAT DE URBANISM
PRELUNGIRE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE
ANUNȚ ÎNCEPERE LUCRĂRI

HARTĂ URBANISM
OBŢINERE CERTIFICAT DE NOMENCLATURĂ STRADALĂ ŞI ADRESĂ
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE AUTORIZAŢIE PENTRU EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ- – EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE – EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU CONSTRUIRE DRUMURI/STRĂZI NOI
OBȚINERE AUTORIZAȚIE PENTRU CONSTRUIRE DEUMURI/STRĂZI NOI (ILUMINAT STRADAL, SEMAFORIZĂRI, GIRAȚII)
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ – STRĂZI
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE – STRĂZI
AVIZARE TEMĂ DE PROIECTARE PENTRU PUD (PUZ)
CERERE PENTRU EMITEREA AVIZULUI DE OPORTUNITATE (P.U.Z)
APROBARE PUD (PUZ)
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU DEZLIPIRE, ALIPIRE IMOBILE, ÎNSCRIERE SERVITUTE (DOCUMENT DE INFORMARE)
PRELUNGIRE CERTIFICAT DE URBANISM
PRELUNGIRE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE
ANUNȚ ÎNCEPERE LUCRĂRI

HARTĂ URBANISM

Primăria Braşov la un click distanţă

EVIDENTA PERSOANELOR

Despre Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor
www.spclepbv.ro

EVIDENȚA PERSOANELOR - Programări online
Programare online Carte de Identitate SIMPLĂ sau provizorie – Serviciul Evidenţa Persoanelor (apasă aici)
Programare online Carte de Identitate ELECTRONICĂ – Serviciul Evidenţa Persoanelor (apasă aici)
Cautare Stadiu Eliberare Carte de Identitate (apasă aici)

Depunerea cererii pentru emiterea actului de identitate, se poate face în baza unei programări online SAU a unui bon de ordine emis zilnic de ordonatorul amplasat în incinta serviciului, începând cu ora 8:15. Persoanele care au programare on-line, se regăsesc pe liste afișate și NU au nevoie de bon de ordine de la ordonatorul numeric aflat în incinta instituției.

Va rugăm să consultați Regulamentul programărilor online – Serviciul Public Local de Evidență a Persoanelor Brașov

Anunț privind termenele  de eliberare ale actelor de identitate

  • Termenul de soluționare a cererilor pentru eliberarea actelor de identitate este de 10 zile lucrătoare de la data înregistrării cererii.
  • În cazul cererilor care necesită verificări suplimentare (prin structurile de poliție de ordine publică sau în cazul solicitării duplicatelor certificatelor/extraselor  de stare civilă din alte localități), termenul de soluționare a cererilor pentru eliberarea actelor de identitate este de până la 30 de zile, ce poate fi prelungit cu încă 15 zile.
  • În cazul cetățenilor aflați într-o situație deosebită ce poate justifica solicitarea eliberării actului de identitate într-un termen mai scurt decât cel stabilit (ex.:motive medicale, deplasarea urgentă în altă localitate sau în alt stat, susținerea unor concursuri/examene, efectuarea unor operațiuni notariale/bancare/poștale, etc.), aceștia pot solicita directorului executiv al SPCLEP aprobarea pentru eliberarea actului de identitate într-un termen mai scurt decât cel stabilit. Cererea motivată pentru eliberarea actului de identitate, pentru astfel de situații, se depune la lucrătorul de evidență care instrumentează lucrarea sau, după caz, la Ghișeul Eliberări-Informații, cu referire la cererea inițială depusă.
  • În situații de urgență, cetățenii se pot adresa și Direcției Județene Comunitare de Evidență a Persoanelor Brașov, cu sediul în Mun. Brașov, str. Nicolae Titulescu nr. 28.
Evidența persoanelor - Acte necesare
Eliberare carte de identitate expirare, preschimbare, schimbare domiciliu
Eliberare carte de identitate pierdere, furt, distrugere, deteriorare
Eliberare carte de identitate schimbare nume - prenume
Eliberare carte de identitate minorilor cu vârsta cuprinsă între 14 și 18 ani
Eliberarea actelor de identitate persoanelor netransportabile
Eliberarea cărții de identitate la schimbarea domiciliului din străinătate în România
Eliberarea cărții de identitate provizorii în cazul în care solicitantul actului de identitate nu deține toate documentele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate
Eliberare carte de identitate provizorie pentru cetățenii români cu domiciliul în străinătate și reședința în România
Solicitare înscriere viză reședință (Flotant)
Eliberarea adeverinţei privind istoricul de domicilii - cnp - acte de identitate emise
Eliberarea certificatului privind domiciliul din registrul național de evidență a persoanelor, precum și a formularului standard multilingv care însoţeşte certificatul privind domiciliul, necesare în străinătate
Furnizarea din R.N.E.P. a datelor cu caracter personal privind persoanele fizice
Dovada adresei de domiciliu sau reședință
Acordarea sau redobândirea cetățeniei române

Primăria Braşov la un click distanţă

TRANSPORT


ELIBERARE PERMIS DE LIBERĂ TRECERE
OBȚINERE CARD – LEGITIMAŢIE PENTRU PERSOANĂ CU HANDICAP
AVIZUL COMISIEI DE CIRCULAŢIE/ADMINISTRATOR DRUM
ELIBERARE AUTORIZAŢIE DE TRANSPORT ÎN REGIM DE TAXI (PERSOANE SAU MĂRFURI)
ELIBERARE AUTORIZAŢIE TAXI (TRANSPORT PERSOANE ÎN REGIM DE TAXI)
ELIBERARE AUTORIZAŢIE TAXI (TRANSPORT BUNURI ŞI MĂRFURI ÎN REGIM DE TAXI)
ELIBERAREA AUTORIZAŢIEI DE TRANSPORT MODIFICATĂ
OBŢINEREA AUTORIZAŢIEI DE DISPECERAT TAXI
MODIFICAREA AUTORIZAŢIEI TAXI CA URMARE A ÎNLOCUIRII AUTOVEHICULULUI CARE EXECUTĂ TRANSPORT PERSOANE ÎN REGIM DE TAXI
MODIFICAREA AUTORIZAŢIEI TAXI CU OCAZIA TRECERII AUTOVEHICULULUI DIN LEASING ÎN PROPRIETATE
PRELUNGIREA AUTORIZAŢIEI TAXI
VIZAREA AUTORIZAŢIEI DE TRANSPORT
ELIBERARE DUPLICAT AUTORIZAŢIE DE TRANSPORT/AUTORIZAŢIE TAXI
RETRAGERE AUTORIZAȚIE DE TRANSPORT
RETRAGERE AUTORIZAŢIE TAXI
CAZIER DE CONDUITĂ PROFESIONALĂ PENTRU TAXIMENTRIST SAU PENTRU PERSOANA DESEMNATĂ
DOVADA ÎNSCRIERII ÎN BAZĂ DE DATE
ELIBERARE LISTĂ DE TARIFE VIZATĂ PENTRU FIECARE AUTOVEHICUL TAXI

Primăria Braşov la un click distanţă

TAXE ȘI IMPOZITE


  • Persoane juridice

  • Persoane fizice

DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A CLADIRILOR PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE FISCALĂ PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE TEREN PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A TERENURILOR PENTRU PERSOANE JURIDICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE JURIDICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A MIJLOACELOR DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARAȚIE DECONT PRIVIND SUMELE ÎNCASATE REPREZENTÂND TAXA SPECIALĂ PENTRU PROMOVAREA TURISTICĂ A MUNICIPIULUI BRAȘOV
DECLARAȚIE TAXĂ SALVAMONT
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE SPECTACOLE PERSOANE JURIDICE
STABILIREA TAXEI DE AFIȘAJ ÎN SCOP DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE
DECLARAŢIE PENTRU STABILIREA TAXEI DE SERVICII DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE
DEPUNEREA UNEI CONTESTAȚII
SOLICITARE DE COMPENSARE SAU RESTITUIRE

CERTIFICAT FISCAL PERSOANE JURIDICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A CLADIRILOR PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE TEREN PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A TERENURILOR PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A MIJLOACELOR DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA UNEI CERERI ÎN VEDEREA SCUTIRII DE LA PLATA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE, TEREN, MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE FIZICE
DECLARAȚIE DECONT PRIVIND SUMELE ÎNCASATE REPREZENTÂND TAXA SPECIALĂ PENTRU PROMOVAREA TURISTICĂ A MUNICIPIULUI BRAȘOV
DECLARAȚIE TAXĂ SALVAMONT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE SPECTACOLE PERSOANE FIZICE
STABILIREA TAXEI DE AFIȘAJ ÎN SCOP DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE PENTRU PERSOANE FIZICE
SOLICITARE TRANSFER DOSAR AUTO PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA UNEI CONTESTAȚII PENTRU PERSOANE FIZICE
SOLICITARE DE COMPENSARE SAU RESTITUIRE PENTRU PERSOANE FIZICE
CERERE PENTRU ELIBERAREA UNEI DOVEZI DE PLATĂ PENTRU PERSOANE FIZICE

CERTIFICAT FISCAL PENTRU PERSOANE FIZICE

Primăria Braşov la un click distanţă

DOMENIUL PUBLIC


CERERE PARTENERIAT PENTRU ORGANIZARE EVENIMENTE ÎMPREUNĂ CU MUNICIPIUL BRAȘOV
OBȚINERE PARCARE DE REȘEDINȚĂ
OBŢINERE ABONAMENT PENTRU OCUPARE DOMENIUL PUBLIC P.J.
OBȚINERE ACORD OCUPARE DOMENIULUI PUBLIC PENTRU ORGANIZAŢII NON PROFIT
OBȚINERE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
PRELUNGIRE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
OBŢINERE AVIZ DE TĂIERE SAU TOALETARE ARBORI
AVIZ DE PRINCIPIU PENTRU EXECUTAREA BRANŞAMENTELOR
APROBARE DE SĂPĂTURĂ
ÎNSCRIERE ÎN PROGRAMUL NAȚIONAL DE REABILITARE TERMICĂ
FORMULAR ONLINE - AVIZ DE SĂPĂTURI ÎN REGIM DE URGENŢĂ
FORMULAR ONLINE - AVIZ DE SĂPĂTURI ÎN REGIM DE URGENŢĂ INTERVENŢIE
CERERE INCHIRIERE LOC DE PARCARE PENTRU BICICLETE

Primăria Braşov la un click distanţă

STARE CIVILĂ

Despre Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor
www.spclepbv.ro

NAȘTERI - Programări online
Rezervare dată depunere acte înregistrare naștere nou născut
NAȘTERI - Acte necesare
Înregistrarea nașterii copilului conceput în cadrul căsătoriei
Înregistrarea naşterii copilului din afara căsătoriei - mamă necăsătorită sau divorţată sau văduvă
Înregistrarea naşterii copilului din afara căsătoriei când declaraţia de recunoaştere se face în momentul înregistrării naşterii – părinţi necăsătoriţi
Înregistrarea naşterii copilului în situaţia în care unul dintre părinţi sau ambii sunt cetăţeni străini
Înregistrarea naşterii copilului în situaţia în care mama copilului are vârsta sub 14 ani, iar tatăl nu recunoaşte copilul
Înregistrarea tardivă a naşterii copiilor cu vârsta cuprinsă între 14 şi 18 ani
Înregistrarea tardivă a naşterii persoanei majore
CĂSĂTORII - Programări online
Rezervare data și oră pentru încheierea căsătoriei civile
CĂSĂTORII - Acte necesare
Acte necesare pentru încheierea căsătoriei cu un cetăţean român
Acte necesare pentru încheierea căsătoriei cu un cetăţean străin
Înscrierea divorţului pronunţat la autorităţile române
DECESE - Acte necesare
Deces
ARHIVĂ - ELIBERĂRI CERTIFICATE STARE CIVILĂ, LIVRETE DE FAMILIE ȘI OPERARE MENȚIUNI - Acte necesare
Preschimbare certificate de stare civilă
Eliberare duplicate certificate de stare civilă
Eliberare adeverinţe de stare civilă ( anexa 9)
Eliberare extrase multilingve
Întocmirea sesizării pentru deschiderea procedurii succesorale de pe urma unui defunct
Tăgadă paternitate, recunoaştere paternitate, purtare nume
Actualizări livrete de familie
TRANSCRIERI, SCHIMBĂRI DE NUME, RECTIFICĂRI, ÎNSCRIERI MENȚIUNI DIN STRĂINĂTATE, DIVORȚURI ADMINISTRATIVE - Programări online
Programare online – transcriere acte din Republica Moldova și Ucraina
Deblocarea calendarului se efectuează  AUTOMAT  la  ÎNCEPUTUL  fiecărei luni pentru luna următoare conform Regulamentului.
..
.

Prin adresa nr. 2182 din 05.02.2024, DIRECȚIA JUDEȚEANĂ COMUNITARĂ DE EVIDENȚĂ A PERSOANELOR BRAȘOV,

ne comunică următoarele:

” Prin Hotărârea nr. 494 din 22.12.2023 – privind stabilirea taxelor și tarifelor de interes județean pentru anul 2024,

Consiliul județean Brașov a stabilit următoarele taxe speciale pentru avizarea transcrierilor:

  • 219 lei – Taxă pentru avizarea transcrierii în registrele de stare civilă române a actelor de stare civilă ale cetățenilor români, întocmite de autoritățile străine, în termen de 30 zile de la data înregistrării documentației.
  • 439 lei – Taxă pentru avizarea transcrierii în registrele de stare civilă române a actelor de stare civilă ale cetățenilor români, întocmite de autoritățile străine, în regim de urgență.
  • 295 lei – Taxă pentru soluționarea cererii de schimbare a numelui și/sau prenumelui  pe cale administrativă, în termen de 30 de zile de la data înregistrării documentației.

* Plățile se vor efectua în contul: RO77TREZ13121360206XXXXX, deschis la Trezoreria Brașov, BENEFICIAR JUDEȚUL BRAȘOV – Cod de identificare fiscală 4384150 (pe ordinul de plată va fi înscrisă obligatoriu mențiunea – taxă transcriere, precum și numele titularului actului).”

TRANSCRIERI, SCHIMBĂRI DE NUME, RECTIFICĂRI, ÎNSCRIERI MENȚIUNI DIN STRĂINĂTATE, DIVORȚURI ADMINISTRATIVE - Acte necesare
Transcriere certificat de naştere
Transcriere certificat de căsătorie
Transcriere certificat de deces
Transcriere certificat de naştere - Republica Moldova
Transcriere certificat de căsătorie - Republica Moldova
Desfacerea căsătoriei prin divorţ pe cale administrativă
Înscrierea menţiunii de divorţ pronunţat în străinătate
Înscrierea menţiunii de căsătorie şi divorţ intervenite în străinătate
Înscrierea menţiunii de căsătorie şi deces intervenite în străinătate
Înscrierea menţiunii de deces intervenit în străinătate
Schimbarea numelui de familie şi - sau a prenumelui pe cale administrativă
Înscrierea menţiunii de schimbare a numelui - prenumelui intervenite în străinătate
Schimbarea numelui de familie şi - sau a prenumelui pe cale administrativă cetăţean român cu domiciliul în străinătate  
Înscriere prin menţiune pe marginea actelor de stare civilă a numelui de familie şi - sau a prenumelui retradus sau cu ortografia limbii materne 
Rectificarea actelor de stare civilă

Primăria Braşov la un click distanţă

PATRIMONIU ȘI CADASTRU


CONCESIONAREA UNUI TEREN DE MAXIM 10 MP ÎN VEDEREA REALIZĂRII UNUI ACCES DIN EXTERIOR
CONCESIONAREA UNUI TEREN PENTRU EXTINDEREA CONSTRUCȚIILOR PE TERENURI ALĂTURATE
ÎNCHIRIERE LOCUINȚE PRIN A.N.L. – TINERI ȘI FAMILII DE TINERI ÎN VÂRSTĂ DE PÂNĂ LA 35 ANI
OBȚINERE DECIZIE DE ATRIBUIRE TEREN
OBȚINERE ADEVERINŢĂ INTRAVILAN/EXTRAVILAN
OBȚINERE ADEVERINȚĂ FOND FUNCIAR
OBȚINERE CERTIFICAT DE PRODUCĂTOR
EXERCITAREA DREPTULUI DE PREEMŢIUNE
ACCEPTAREA DONAŢIILOR DE CĂTRE MUNICIPIUL BRAŞOV PRIN CONSILIUL LOCAL
CONTRACT ARENDĂ
SUBVENŢII ÎN AGRICULTURĂ
ANEXE PRIVIND RECEPŢIA LUCRĂRILOR DE CADASTRU
PROPUNERE ACORDARE DESPĂGUBIRI - VETERENI DE RĂZBOI (MOŞTENITORI)
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM DECRETULUI-LEGE NR. 189/2000
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM DECRETULUI-LEGE NR. 118/1990
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM LEGII NR. 341/2004
SOLICITARE LOCURI ÎNHUMARE – PAUPERI

Primăria Braşov la un click distanţă

TUTELĂ


PROCEDURA EFECTUĂRII ANCHETEI SOCIALE PENTRU ACORDAREA DREPTURILOR CUVENITE COPILULUI ÎN SITUAȚIA PĂRINȚILOR NECĂSĂTORIȚI

Primăria Braşov la un click distanţă

SERVICII SOCIALE


DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ

Primăria Braşov la un click distanţă

ÎNSCRIERE ÎN AUDIENȚĂ


FORMULAR ÎNSCRIERE ÎN AUDIENȚĂ

Primăria Braşov la un click distanţă

TRANSPARENȚĂ ȘI LIBER ACCES


Aceasta actiune este permisa doar daca sunteti inregistrat in contul dumneavoastra
Depune solicitare privind liberul acces la informaţii de interes public, cf.Legii nr.544/2001
Proiecte de hotărâre în dezbatere publică

Primăria Braşov la un click distanţă

DEPUNE PETIȚII (reglementate de OG nr.27/2002)


DEPUNE PETIȚII (reglementate de OG nr.27/2002)

Primăria Braşov la un click distanţă

ACTIVITĂȚI ECONOMICE
(ACORDURI DE FUNCȚIONARE)


OBȚINERE ACORD OCUPARE DOMENIULUI PUBLIC PENTRU ORGANIZAŢII NON PROFIT
OBȚINERE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
PRELUNGIRE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE

Primăria Braşov la un click distanţă

MEDIU


Programul Rabla Local

Brasovcity.ro

Starea vremii - Brașov


meteoblue

meteoblue

meteoblue
Brasovcity.ro

Căutare particularizată


Harta generală


Deschide în fereastră nouă

Harta transportului public


Deschide în fereastră nouă

Harta parcărilor publice


Deschide în fereastră nouă

Harta spațiilor verzi


Deschide în fereastră nouă

Harta urbanism


Deschide în fereastră nouă

Harta puncte de interes


Deschide în fereastră nouă

Harta sectia ta de votare


Deschide în fereastră nouă

Hartă salubrizare


Deschide în fereastră nouă

Hartă WiFi4EU


Deschide în fereastră nouă

Hartă locații defibrilatoare


Deschide în fereastră nouă

Achiziții
Primăria Municipiului Brașov

  • Acasă
  • Achiziții

 Acces rapid

  • Achiziții / Proceduri proprii

Acces rapid

Acces rapid


  • Achiziții / Proceduri proprii

09-10-2015 ora 12:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 09-10-2015 ora 12:00 - termen expirat


MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Nicoleta Giugiuc , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: Larisa Andrei , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro , Adresa profilului cumparatorului: http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: Contract de prestari servicii de realizare de materiale de informare si publicitate in cadrul proiectului: "Reabilitarea retelelor de transport si distributie energie termica in zona rezidentiala Tractorul din Brasov",
79342200-5 - Servicii de promovare (Rev.2)
Descrierea contractului: Serviciile de realizare de materiale de informare si publicitate pentru obiectivul de investitii "Reabilitarea retelelor de transport si distributie energie termica in zona rezidentiala Tractorul din Brasov", cofinantat prin Programul de Cooperare Elvetiano-Roman vizand reducerea disparitatilor economice si sociale in cadrul Uniunii Europene extinse - PCER/Aria de concentrare 4-Imbunatatirea mediului inconjurator, Obiectivul 1-Acord de implementare nr. PCER/A4/RO-CH 07.Ofertantul castigator va presta si furniza urmatoarele servicii si produse : pliante 5000 buc., afise stradale 50 buc., panouri temporare de informare 2 buc., placi comemorative permanente 2 buc., anunt de presa 4 buc., conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 59626.29 RON
Conditii contract: Caracteristicile tehnice ale materialelor de informare si publicitate sunt prevazute in caietul de sarcini. Durata contractului este de la semnarea contractului pina la 25.06.2017. Se solicita garantie de buna executie a contractului, in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului. Termenele pentru livrabile si de publicare anunturi de presa sunt prevazute in caietul de sarcini. >Conditii participare: Ofertantii vor prezenta in oferta depusa la sediul autoritatii contractante, urmatoarele documente in original si copie: a. Propunerea tehnica- ofertantul trebuie sa prezinte in cadrul Propunerii tehnice detalierea tehnica a materialelor, in care sa se demonstreze indeplinirea cerintelor continute in Caietul de sarcini. b.Propunerea financiara. Ofertantul trebuie sa prezinte Formularul B FORMULAR DE OFERTA si Anexa la acesta. Pretul include toate cheltuielile care vor fi angajate de catre prestator in conditiile prevazute de Caietul de sarcini, respectiv conceptie materiale, machetare si grafica materiale, afisare, autorizatii si avize de montaj panouri/placi comemorative c.Criterii de calificare - cerinte: 1. Situatia personala a ofertantului: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. 2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare): o Certificat de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului achizitiei. o Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului care sa ateste faptul ca acesta nu este in stare de faliment ori lichidare, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor. Acestea se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". 3. Capacitatea tehnica de exercitare a activitatii profesionale: -lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani. Pentru fiecare serviciu mentionat, se va prezenta certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale in bune conditii.
Criterii adjudecare: Atribuirea contractului se va face in favoarea ofertei care prezinta pretul cel mai scazut si care indeplineste cerintele din caietul de sarcini.
Termen limita primire oferte: 09.10.2015
Informatii suplimentare: Locul si termenul limita de depunere a ofertelor : Primaria Municipiului Brasov, Centrul de Informatii pentru Cetateni, camera 1, parter, b-dul Eroilor nr. 8 pana la data de 09.10.2015 ora 12:00. Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro / Primaria Brasov - licitatii si concursuri. Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara cuprinde formularul de oferta, precum si anexa la formularul de oferta si vor fi completate in LEI cu si fara TVA; Oferta financiara va cuprinde toate cheltuielile legate prestarea serviciilor, respectiv de furnizarea produselor, inclusiv transportul, instalarea si montarea acestora; Oferta are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei (oferta in original va mentiona data emiterii si va fi semnata si stampilata). Propunerea tehnica se va depune in original si va cuprinde modalitatea de indeplinire a cerintelor din caietul de sarcini. Ofertele vor fi depuse intr-un plic si vor avea inscrise pe plic : denumirea ofertantului, datele de identificare ale acestuia denumirea contractului. Operatorul economic are obligatia de a depune oferta la adresa si pana la data limita pentru depunere, stabilite in anunt. Riscurile transmiterii ofertei, cad in sarcina ofertantului. Ofertantul desemnat castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei: limba romana. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

Documente anexate: Servicii promovare proiect Tractorul.zip

09-10-2015 ora 12:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 09-10-2015 ora 12:00 - termen expirat


Autoritate contractanta MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Investitii , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: Mihaela Gal , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare ,Denumirea achizitie: ACHIZITIE SI MONTAJ CENTRALA TERMICA SI BRANSAMENT GAZ SCOALA GIMNAZIALA nr.13 BRASOV - corp A+B
CPV: 39715210-2-Echipament de incalzire centrala (Rev.2)
Descrierea contractului: ACHIZITIE SI MONTAJ CENTRALA TERMICA SI BRANSAMENT GAZ SCOALA GIMNAZIALA nr.13 BRASOV - corp A+B, respectiv: o Achizitia si montarea centralei termice cu utilajele si echipamentele aferente inclusiv automatizarea (cazan si boiler pentru asigurarea apei calde daca este cazul), 460kw. o realizare bransamente gaz o verificare, spalare, probe la instalatiile de incalzire interioare atat distributia cat si corpurile de incalzire, instalatii utilizare gaz metan, instalatii electrice din camera centralei, o ISCIR-izarea centralelor termice, o amenajare spatiu centrala termica.
Valoarea estimata fara TVA: 132397.20 RON
Conditii contract: conform caietului de sarcini
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara si propunere tehnica; in propunerea tehnica se vor respecta conditiile tehnice din caietul de sarcini.Se va depune Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului. Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele caietului de sarcini. Operatorul economic care depune oferta trebuie sa faca dovada autorizarii ANRE conform Ord. ANRE nr. 11/2011 prin prezentarea de documente doveditoare in acest sens, valabile la data limita de depuunere a ofertei.
Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire a contractului este pretul cel mai scazut / total achizitie si montaj, cu respectarea conditiilor solicitate in prezentul caiet de sarcini.
Termen limita primire oferte: 09.10.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 09.10.2015 ORA 12:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei. Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de furnizarea si montarea produselor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 09.10.2015 ora 12;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contarctului. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

Documente anexate: Scoala generala 13.zip

08-10-2015 ora 12:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 08-10-2015 ora 12:00 - termen expirat


MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: MUNICIPIUL BRASOV , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: Mihaela Gal, Lidia Bulgarea , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Denumirea achizitie: ACHIZITIE SI MONTAJ CENTRALA TERMICA SI BRANSAMENT GAZ SCOALA GIMNAZIALA nr.11,CORP C
CPV: 39715210-2-Echipament de incalzire centrala (Rev.2)
Descrierea contractului: ACHIZITIE SI MONTAJ CENTRALA TERMICA SI BRANSAMENT GAZ SCOALA GIMNAZIALA nr.11,CORP C o Achizitia si montarea centralei termice cu utilajele si echipamentele aferente inclusiv automatizarea (cazan si boiler pentru asigurarea apei calde daca este cazul), 115kw-120kw. o realizare bransamente gaz o verificare, spalare, probe la instalatiile de incalzire interioare atat distributia cat si corpurile de incalzire, instalatii utilizare gaz metan, instalatii electrice din camera centralei, o ISCIR-izarea centralelor termice, o amenajare spatiu centrala termica.
Valoarea estimata fara TVA: 50885.20 RON
Conditii contract: conform caietului de sarcini o Achizitia si montarea centralei termice cu utilajele si echipamentele aferente inclusiv automatizarea (cazan si boiler pentru asigurarea apei calde daca este cazul), 115kw-120kw. o realizare bransamente gaz o verificare, spalare, probe la instalatiile de incalzire interioare atat distributia cat si corpurile de incalzire, instalatii utilizare gaz metan, instalatii electrice din camera centralei, o ISCIR-izarea centralelor termice, o amenajare spatiu centrala termica.
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara si propunere tehnica; in propunerea tehnica se vor respecta conditiile tehnice din caietul de sarcini.Se va depune Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului. Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele caietului de sarcini. Operatorul economic care depune oferta trebuie sa faca dovada autorizarii ANRE conform Ord. ANRE nr. 11/2011 prin prezentarea de documente doveditoare in acest sens, valabile la data limita de depuunere a ofertei.
Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire a contractului este pretul cel mai scazut / total achizitie si montaj, cu respectarea conditiilor solicitate in prezentul caiet de sarcini. Termen limita primire oferte: 08.10.2015
Termen limita primire oferte: 08.10.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 08.10.2015 ORA 12:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei. Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de furnizarea si montarea produselor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 08.10.2015 ora 12;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contarctului. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

Documente anexate: Achizitie centrala sc gen 11.zip

08-10-2015 ora 12:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 08-10-2015 ora 12:00 - termen expirat


MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Servicuiul Investitii , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: Mihaela Gal, Lidia Bulgarea , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro , Adresa profilului cumparatorului: http://www.brasovcity.ro
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Denumirea achizitie: ACHIZITIE SI MONTAJ CENTRALA TERMICA SI BRANSAMENT GAZ Liceul de Arte Plastice Hans Mattis Teutsch"
CPV: 39715210-2-Echipament de incalzire centrala (Rev.2)
Descrierea contractului: Achizitia si montarea centralei termice cu utilajele si echipamentele aferente inclusiv automatizarea (cazan si boiler pentru asigurarea apei calde daca este cazul),350-360kw. realizare bransamente gaz verificare, spalare, probe la instalatiile de incalzire interioare atat distributia cat si corpurile de incalzire, instalatii utilizare gaz metan, instalatii electrice din camera centralei, ISCIR-izarea centralelor termice, amenajare spatiu centrala termica.
Valoarea estimata fara TVA: 115044.80 RON
Conditii contract: - conform caietului de sarcini; Propunerea financiara se va prezenta astfel: o Achizitia si montarea centralei termice cu utilajele si echipamentele aferente inclusiv automatizarea o Amenajare spatiu centrala termica o Instalatie gaz metan inclusiv bransament o ISCIR-izarea centralelor termice
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara si propunere tehnica; in propunerea tehnica se vor respecta conditiile tehnice din caietul de sarcini.Se va depune Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului. Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele caietului de sarcini. Operatorul economic care depune oferta trebuie sa faca dovada autorizarii ANRE conform Ord. ANRE nr. 11/2011 prin prezentarea de documente doveditoare, valabile la data limita de depunere a ofertei.
Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire a contractului este pretul cel mai scazut / total achizitie si montaj, cu respectarea conditiilor solicitate in prezentul caiet de sarcini
Termen limita primire oferte: 08.10.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 08.10.2015 ORA 12:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 30 de zile (oferta in original sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de furnizarea si montarea produselor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 08.10.2015 ora 12;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contarctului. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

Documente anexate: Achizitie directa -HANS MATIS TEUSCH - CENTRALA.zip

08-10-2015 ora 14:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 08-10-2015 ora 14:00 - termen expirat


MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Lidia Bulgarea , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: Mihaela Gal , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro , Adresa profilului cumparatorului: http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Denumirea achizitie: Achizitie si montaj centrala termica si bransament gaz Scoala Gimnaziala nr. 25.
CPV: 39715210-2-Echipament de incalzire centrala (Rev.2)
Descrierea contractului: ACHIZITIE SI MONTAJ CENTRALA TERMICA SI BRANSAMENT GAZ SCOALA GIMNAZIALA nr.25, respectiv: o Achizitia si montarea centralei termice cu utilajele si echipamentele aferente inclusiv automatizarea (cazan si boiler pentru asigurarea apei calde daca este cazul),380kw. o realizare bransamente gaz o verificare, spalare, probe la instalatiile de incalzire interioare atat distributia cat si corpurile de incalzire, instalatii utilizare gaz metan, instalatii electrice din camera centralei, o ISCIR-izarea centralelor termice, o amenajare spatiu centrala termica.
Valoarea estimata fara TVA: 132397.20 RON
Conditii contract: conform caietului de sarcini
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara si propunere tehnica; in propunerea tehnica se vor respecta conditiile tehnice din caietul de sarcini.Se va depune Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului. Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele caietului de sarcini. Operatorul economic care depune oferta trebuie sa faca dovada autorizarii ANRE conform Ord. ANRE nr. 11/2011 prin prezentarea de documente doveditoare, valabile la data limita de depuunere a ofertei. >Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire a contractului este pretul cel mai scazut / total achizitie si montaj, cu respectarea conditiilor solicitate in prezentul caiet de sarcini.
Termen limita primire oferte: 08.10.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 08.10.2015 ORA 14:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei. Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de furnizarea si montarea produselor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 08.10.2015 ora 14;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contarctului. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

Documente anexate: Achizitie directa centrala termica scoala 25.zip

05-10-2015 ora 12:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 05-10-2015 ora 12:00 - termen expirat


MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: Marilena petcu , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.brasovcity.ro
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Denumirea achizitie: Echipamente IT aferente proiectului "Centrul National de Informare si Promovare Turistica din Poiana Brasov", cod SMIS 41384
CPV: 48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
Descrierea contractului: Obiectivul prezentului contract consta in furnizarea, instalarea, configurarea, instruirea si punerea in functiune a urmatoarelor echipamente: ECHIPAMENTE ELECTRONICE Calculator ( PC)buc.2;Touch-screen, buc.1;Imprimanta multifunctionala buc.1;LED Smart Full HD, diagonala 101cm buc.1;Telefon buc.1,Fax multifunctional buc.1
Valoarea estimata fara TVA: 33940.00 RON >Conditii contract: Produsele vor fi montate la amplasamentul CNIPT Poiana Brasov in jud. Brasov, loc. Poiana Brasov, str. Poiana Soarelui. -Furnizorul va asigura instalare, configurare, instruire si punere in functiune a tuturor produselor, fara costuri suplimentare.Durata contractului este de 30 zile de la data semnarii acestuia, incluzand si perioada de receptiei a produselor;Garantia produselor va fi de mimim 24 luni. .
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara si propunere tehnica. Oferta financiara cuprinde formularul de oferta, precum si anexa la formularul de oferta si vor fi completate in LEI cu si fara TVA;Oferta financiara va cuprinde toate cheltuielile legate de furnizarea produselor, inclusiv transportul si montarea acestora; In propunerea tehnica se vor completa fisele tehnice anexe la caietul de sarcini si se vor respecta conditiile tehnice din caietul de sarcini.Se vor depune urmatoarele documente: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator eliberat de ORC-original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate,cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei; Documentele care atesta statutul de IMM .
Criterii adjudecare: pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 05.10.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 05.10.2015 ORA 12:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara cuprinde formularul de oferta, precum si anexa la formularul de oferta si vor fi completate in LEI cu si fara TVA;Oferta financiara va cuprinde toate cheltuielile legate de furnizarea produselor, inclusiv transportul si montarea acestora;Oferta are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei (oferta in original sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila).Propunerea tehnica se va depune in original si va cuprinde modalitatea de indeplinire a cerintelor din caietul de sarcini. Ofertele se pot depune in original pana la data de 05.10.2015 ora 12;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele vor fi depuse intr-un plic si vor avea inscrise pe plic :denumirea ofertantului,datele de identificare ale acestuia denumirea contractului.Operatorul economic are obligatia de a depune oferta la adresa si pana la data limita pentru depunere, stabilite in anunt. Riscurile transmiterii ofertei, cad in sarcina ofertantului. Ofertantul desemnat castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului.

Documente anexate: Documentatie echipamente IT CNIPT.zip

02-10-2015 ora 12:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 02-10-2015 ora 12:00 - termen expirat


MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Lidia Bulgarea , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: Nicoleta Giugiuc , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: DALI pentru Camin Persoane fara Adapost, str. Panselelor nr. 23
CPV: 71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
Descrierea contractului: DALI pentru Camin Persoane fara Adapost, str. Panselelor nr. 23 - intocmire documentatii tehnice, conform temei de proiectare si Certificatului de Urbanism nr. 2756/17.09.2015
Valoarea estimata fara TVA: 26146.00 RON
Conditii contract: - conform temei de proiectare
Conditii participare: Oferta va cuprinde PROPUNERE TEHNICA si PROPUNERE FINANCIARA. Propunerea tehnica va trata aspectele din Tema de proietare si certificatul de urbanism nr. 2756/17.09.2015 in viziunea conceptuala a ofertantului si va cuprinde solutii la aceste probleme. Se va depune Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului. Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele Temei de proiectare la intocmirea ofertei tehnice.
Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire a contractului este pretul cel mai scazut, cu respectarea conditiilor solicitate in Tema de proiectare, certificatul de urbanism si prin fisa de date a achizitiei.
Termen limita primire oferte: 02.10.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 02.10.2015 ORA 12:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 30 de zile (oferta in original sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 02.10.2015 ora 12;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului.

Documente anexate: Documentatie DALI Panselelor 23.zip

02-10-2015 ora 12:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 02-10-2015 ora 12:00 - termen expirat


MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Lidia Bulgarea , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: Nicoleta Giugiuc , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: DALI pentru Blocul de Locuinte Sociale, str. Zizinului nr. 126C, Municipiul Brasov
CPV: 71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
Descrierea contractului: DALI pentru Blocul de Locuinte Sociale, str. Zizinului nr. 126C, Municipiul Brasov - intocmire documentatii tehnice, conform temei de proiectare si Certificatului de Urbanism nr. 2757/17.09.2015
Valoarea estimata fara TVA: 17024.00 RON
Conditii contract: conform Temei de proiectare
Conditii participare: Oferta va cuprinde PROPUNERE TEHNICA si PROPUNERE FINANCIARA. Propunerea tehnica va trata aspectele din Tema de proietare si Certificatului de Urbanism nr. 2757/17.09.2015 in viziunea conceptuala a ofertantului si va cuprinde solutii la aceste probleme. Se va depune Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului. Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele Temei de proiectare si ale Certificatului de Urbanism nr. 2757/17.09.2015la la intocmirea ofertei tehnice.
Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire a contractului este pretul cel mai scazut, cu respectarea conditiilor solicitate in Tema de proiectare, Certificatul de urbanism si prin fisa de date a achizitiei
Termen limita primire oferte: 02.10.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 02.10.2015 ORA 12:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 30 de zile (oferta in original sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 02.10.2015 ora 12;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului.

Documente anexate: Documentatie DALI Zizinului 126C.zip

02-10-2015 ora 12:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 02-10-2015 ora 12:00 - termen expirat


MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Serviciul Strategii Programe de Dezvoltare , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: Isabella Marasescu, Adina Patraulea, Violeta Bulgariu , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: achizitia de servicii de realizare de materiale de informare si publicitate in cadrul proiectului:" Renovarea cladirilor municipale si a scolilor, utilizand tehnologii de constructii inteligente", coduri CPV 79341000-6 -Servicii de publicitate si 79342200-5-Servicii de promovare
CPV: 79341000-6-Servicii de publicitate (Rev.2)
Descrierea contractului: Serviciile de realizare de materiale de informare si publicitate sunt destinate desfasurarii in bune conditii a activitatilor specifice proiectului "Renovarea cladirilor municipale si a scolilor, utilizand tehnologii de constructii inteligente", cofinantat prin Programul de cooperare Elvetiano-Roman , vizand reducerea disparitatilor economice si sociale in cadrul Uniunii Europene extinsa - PCER/Aria de concentrare 4/Imbunatatirea mediului inconjurator , Obiectivul 1-Acord de implementare nr. PCER/A4/RO-CH 10. Acestea au scopul de a promova obiectivele proiectului de finantare, stadiul realizarii lucrarilor si rezultatele ce urmeaza a fi obtinute in urma implementarii acestuia. Obiectul contractului: publicare anunturi de presa;furnizare pliante, brosuri , autocolante ,furnizare , instalare si afisare afise stradale ,furnizare si instalare panouri publicitare si placi comemorative permanente
Valoarea estimata fara TVA: 56572.52 RON
Conditii contract: Datele tehnice ale materialelor de informare si publicitate sunt prevazute in caietul de sarcini.Durata contractului este de la semnarea contractului pina la 25.06.2017.Se solicita garantie de buna executie a contractului, in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului.Termenele de livrare/montare a produselor si de publicare anunturi de presa sunt prevazute in caietul de sarcini.
Conditii participare: Ofertantii vor prezenta in oferta depusa la sediul autoritatii contractante , urmatoarele documente in original si copie: a.Propunerea tehnica . Ofertantul trebuie sa prezinte in cadrul Propunerii tehnice Detalierea tehnica a materialelor , in care sa se demonstreze indeplinirea cerintelor continute in Caietul de sarcini. b.Propunerea financiara . Ofertantul trebuie sa prezinte Formularul B FORMULAR DE OFERTA indicat in Sectiunea Formulare. Pretul include toate cheltuielile care vor fi angajate de catre prestator in conditiile prevazute de Caiet de sarcini, respectiv conceptie materiale, machetare si grafica materiale, afisare, autorizatii si avize de montaj panouri/placi c.Criterii de calificare -cerinte: 1. Situatia personala a ofertantului: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. 2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare): Certificat de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului achizitiei. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului care sa ateste faptul ca acesta nu este in stare de faliment ori lichidare, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor. Acestea se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". 3. Capacitatea tehnica de exercitare a activitatii profesionale: -lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani. Pentru fiecare serviciu mentionat, se va prezenta certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale in bune conditii. >Criterii adjudecare: Atribuirea contractului se va face in favoarea ofertei care prezinta pretul cel mai scazut si care indeplineste cerintele din caietul de sarcini.
Termen limita primire oferte: 02.10.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , Centrul de Informatii pentru Cetateni , camera 1, parter , B-DUL EROILOR NR.8 este 02.10.2015 ORA 12:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara cuprinde formularul de oferta, precum si anexa la formularul de oferta si vor fi completate in LEI cu si fara TVA;Oferta financiara va cuprinde toate cheltuielile legate de furnizarea produselor, inclusiv transportul si montarea acestora;Oferta are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei (oferta in original va mentiona data emiterii si va fi semnata si stampilata).Propunerea tehnica se va depune in original si va cuprinde modalitatea de indeplinire a cerintelor din caietul de sarcini. Ofertele vor fi depuse intr-un plic si vor avea inscrise pe plic :denumirea ofertantului,datele de identificare ale acestuia denumirea contractului.Operatorul economic are obligatia de a depune oferta la adresa si pana la data limita pentru depunere, stabilite in anunt. Riscurile transmiterii ofertei, cad in sarcina ofertantului. Ofertantul desemnat castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului.Limba de redactare a ofertei: limba romana.Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

Documente anexate: Anunt publicitate RENOVARE CLADIRI.zip

01-10-2015 ora 10:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 01-10-2015 ora 10:00 - termen expirat


MUNICIPIUL BRASOV - BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Primaria Municipiului Brasov - Serviciul Zone verzi , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: Dinca Orantes , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Denumirea achizitie: Furnizarea si montarea a 20 de elemente de fitness si a unui echipament de gimnastica in aer liber ,street workout in Municipiul Brasov-CPV 37440000-4 Echipamente fitness
CPV: 37440000-4 - Echipament de fitness (Rev.2)
Descrierea contractului: Furnizarea si montarea a urmatoarelor: 1.Aparat de fitness pentru musculatura muschilor abdominali si oblici 2.Aparat de fitness pentru musculatura membrelor inferioare 3.Aparat de fitness pentru musculatura membrelor inferioare 4.Aparat de fitness pentru musculatura membrelor inferioare si a muschilor oblici 5.Aparat de fitness pentru musculatura membrelor superioare si a muschilor pieptului 6.Aparat de fitness pentru musculatura membrelor inferioare 7.Aparat de fitness pentru musculatura membrelor inferioare 8.Aparat de fitness pentru muschii abdominali si ai spatelui 9.Aparat de fitness pentru musculatura membrelor superioare, muschilor abdominali, muschilor spatelui si a muschilor oblici 10.Aparat de fitness pentru musculatura membrelor superioare, muschilor dorsali, muschilor pieptului si a muschilor membrelor inferioare 11.Ansamblu de gimnastica ,street workout
Valoarea estimata fara TVA: 124032.26
Conditii contract: Ofertantul declarat castigator are obligatia de a furniza toate aparatele de fitness solicitate prin caietul de sarcini, cu respectarea tuturor cerintelor din acesta. Ofertantul va respecta in totalitate cerintele caietului de sarcini.
Conditii participare: Ofertantii vor prezenta : Certificat constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate,cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei; Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4); ofertantul va prezenta o lista cu echipamente tehnice si utilaje care sa contina minim o autoutilitara cu platforma cu o masa totala de maxim 3,5 tone.Pentru montarea echipamentelor de fitness, ofertantii vor face dovada autorizarii pentru montarea si instalarea echipamentelor pentru agrement, eliberate de autoritatile competente in domeniu - I.S.C.I.R. sau echivalent conform prevederilor Hotararii Guvernului nr. 435/2010 privind regimul de introducere pe piata si de exploatare a echipamentelor pentru agrement si a prevederilor Ordinului Ministrului Economiei nr. 2.154/2009 pentru aprobarea prescriptiilor tehnice PT CR 4-2009 "Autorizarea persoanelor juridice pentru efectuarea de lucrari la instalatii/echipamente" Ofertantul trebuie sa aiba o persoana autorizata de catre autoritatile competente in domeniu - I.S.C.I.R, sau echivalent, Aceasta persoana va fi responsabila cu certificarea calitatii montajului in teren a echipamentelor, iar ofertantul va face dovada autorizatiei prin prezentarea in copie lizibila certificata ,,conform cu originalul".
Criterii adjudecare: pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 01.10.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 01.10.2015 ORA 10:00.
Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 60 de zile (oferta in original sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila ). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de executarea contractului , pe toata perioada de derulare a acestuia. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele vor depune in original pana la data de 01.10.2015 ora 10;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului .Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Dupa depunerea in termenul limita la Centrul de Informatii Cetateni a ofertelor in plic sigilat, ofertele vor fi publicate obligatoriu de catre operatorii economici interesati si in catalogul SEAP, pana la data de 01.10.2015 ora 12:00, ora limita , sub denumirea si codul CPV din cadrul prezentului anunt (in functie de acestea se va realiza filtrarea informatiilor din catalogul SEAP, de catre autoritatea contractanta.Nepublicarea ofertei in termenul stabilit de autoritate , respectiv pana in data de 01.10.2015 ora 12:00 in catalogul electronic SEAP, atrage respingerea ofertelor chiar daca acestea au fost depuse la sediul autoritatii contractante.

Documente anexate: Documentatie_ ECHIPAMENTE FITNESS.zip

  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59

Brasovcity.ro

Copyright © 2002 - 2024 - PRIMĂRIA MUNICIPIULUI BRAȘOV, toate drepturile rezervate.
Imaginile și articolele video din prezentul site sunt supuse legilor dreptului de autor.
Orice reproducere este interzisă fără acordul proprietarului acestora.
Reglementări privind prelucarea și protecția datelor cu caracter personal
Informare privind protectia avertizorilor în interes public
Ultima actualizare: 03-06-2025

  • abc.brasovcity.ro
  • buget2025.brasovcity.ro
  • covid19.brasovcity.ro
  • cultura.brasovcity.ro
  • educatie.brasovcity.ro
  • evenimente.brasovcity.ro
  • invatamantdual.brasovcity.ro
  • starepartii.brasovcity.ro
  • ua.brasovcity.ro
  • www.primariabrasovenilor.ro
  • finantare.primariabrasovenilor.ro
  • Portal servicii electronice
  • www.spclepbv.ro

Solicitări frecvente   |   Chestionar satisfacție   |   Contact   |   My Brașov City Android | IOS

Contact

Local: (0268) 405000

  • Adresa: Bdul. Eroilor nr.8, Brasov, ROMANIA
  • Email: contact@brasovcity.ro

Folosește Google translator: