Achiziții
Primăria Municipiului Brașov
Achiziții / Proceduri proprii: 29-02-2016 ora 11:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: MUNICIPIUL BRASOV , Tel. +40 268416550/197/128 , In atentia: In atentia Gabriela Rogoz, Spiridon C. Ciprian , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro , Adresa profilului cumparatorului: http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: Servicii de intretinere la sistemul de alarmare la efractie, incendiu, TVCI, generator electric si sistem climatizare HVAC.
CPV: 50000000-5-Servicii de reparare si intretinere (Rev.2)
Descrierea contractului: Prin prezenta achizitie se urmareste incheierea unui Contract de achizitie publica care va asigura servicii specifice de intretinere si corective la sistemul de alarmare la efractie, incendiu, TVCI, generator electric si sistem climatizare HVAC pentru Primaria Municipiului Brasov.
Valoarea estimata fara TVA: 45833.33 RON
Conditii contract: Contractul de achizitie servicii de intretinere la sistemul de alarmare la efractie, incendiu, TVCI, generator electric si sistem climatizare HVAC va fi intra in vigoare la data semnarii si va fi scadent la data de 31.12.2016. Se vor respecta conditiile tehnice si de confidentialitate conform caietului de sarcini.
Conditii participare: 50730000-1 servicii intretinere reparare grupuri refrigerare 50532300-6 servicii de reparare ti de intretinere a generatoarelor Ofertantii vor completa formularele atasate caietului de sarcini. Ofertantii trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte minime de calificare:Pentru persoane juridice romane - Certificat de inregistrare emis de ONRC, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de nregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie, anexindu-se si traducerea automata in limba romana. Ofertantul trebuie sa faca dovada unei experiente similare, respectiv sa prezinte cel putin un contract incheiat care sa contina un obiect similar de servicii de intretinere la sistemul de alarmare la efractie, incendiu, TVCI, generator electric si sistem climatizare HVAC.Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfasoare servicii ce fac obiectul prezentului Caiet de sarcini si sa detina personal calificat si specializat pentru asigurarea serviciilor de mentenanta si intretinere a celor 5 sisteme implementate, astfel: Ofertantul (societatea) trebuie sa fie autorizat IGPR (licenta de functionare pentru a desfasura activitati de proiectare, instalare, modificare sau intretinere a sistemelor de alarmare impotriva efractiei si/sau servicii privind sistemele de securizare.Ofertantul trebuie sa fie autorizat AGFR - Asociatia Generala a Frigotehnistilor din Romania.Personalul de interventie (Tehnicienii) trebuie sa fie avizati / autorizati IGPR, ARTS, ANRE si respectiv cu calificare de Frigotehnist.Ofertantul va face dovada calificarii/autorizarii asa cum s-a mentionat mai sus si va depune odata cu oferta, copii conform cu originalul
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut/abonament lunar incluzand si perioada de receptie a serviciilor.
Termen limita primire oferte: 29.02.2016
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV, CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 29.02.2016 ORA 11:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri. Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a acesteia, care este de 30 zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Plicul cu oferta va fi insotit de Scrisoare de inaintare (conform Formularului din Sectiunea Formulare). Ofertele se vor depune in plic sigilat si stampilat, continand Documentele de calificare, Propunerea tehnica, Oferta financiara, in 2 exemplare: 1 exemplar original ti 1 exemplar copie, pe care se va mentiona: "Oferta pentru achizitia directa in vederea atribuirii Contractului de Servicii de intretinere la sistemul de alarmare la efractie, incendiu, TVCI, generator electric si sistem climatizare HVAC" pana la data de 29.02.2016 ora 11:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie licitatie.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 22-02-2016 ora 11:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: MUNICIPIUL BRASOV , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: GEORGETA SMARANDACHE, HORIA COMAN , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro , Adresa profilului cumparatorului: http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
>Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: Contract Achizitie Servicii de Telefonie Mobila
CPV: 64212000-5-Servicii de telefonie mobila (Rev.2)
Descrierea contractului: Prin prezenta achizitie se urmareste incheierea unui Contract de achizitie publica care va asigura servicii specifice de telefonie mobila pentru Primaria Municipiului Brasov.
Valoarea estimata fara TVA: 44166.67 RON
Conditii contract: DURATA: Contractul pentru servicii de telefonie mobila si servicii de trafic internet se incheie pe o perioada de 12 luni calendaristice de la data semnarii. Nu se vor lua in considerare ofertele care prevad costuri pentru taxa/tariful de instalare (conectare), aceasta fiind obligatoriu gratuita. Conditii tehnice minime conform anexa 1 si elemente tehnice solicitate conform anexa 2, atasate la caietul de sarcini. LOCUL DE LIVRARE: Furnizorul va livra cartelele la sediul beneficiarului Primaria Municipiului Brasov, B-dul Eroilor, nr. 8, Brasov, judetul Brasov. TERMEN DE LIVRARE: Termenul de livrare al cartelelor SIM si al aparatelor telefonice este de 24 ore de la semnarea contractului.
Conditii participare: Ofertantii vor completa formularele atasate caietului de sarcini. Ofertantii vor prezenta in oferta depusa la sediul autoritatii contractante , urmatoarele documente in original (sau copie "conform cu originalul") si copie: Certificat inmatriculare emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate, cuprinzand informatii valabile/ reale la data limita de depunere a ofertei; Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 1). Operatorul trebuie sa detina licenta 3G emisa de ANCOM si va prezenta in acest sens orice document care atesta acest lucru, valabil la data depunerii ofertei. Aria de acoperire a operatorului trebuie sa fie de minim 70% din suprafata teritoriului Romaniei. Ofertantul va respecta in totalitate cerintele caietului de sarcini.
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut pe abonament
Termen limita primire oferte: 22.02.2016
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 22.02.2016 ORA 11:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a acesteia, care este de 30 zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 22.02.2016 ora 11:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter. Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Telefonie mobila.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 22-02-2016 ora 09:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: CECILIA DOICIU , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: Alice Dudu , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro , Adresa profilului cumparatorului: http://www.brasovcity.ro
Tip anunt: Anexa 2B
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: "Servicii de leasing pentru personalul necesar la Sala Patria din Brasov, B-dul 15 Noiembrie nr. 50A".
CPV: 79610000-3 - Servicii de plasare de personal (Rev.2)
Descrierea contractului: Servicii de leasing pentru personalul necesar la Sala Patria din Brasov, B-dul 15 Noiembrie nr. 50A, Functie Nr. salariati temporari Paznic 4 Servant pompier 4 - asigurarea personalului descris in tabelul de mai sus, in regim de 24h/zi, 7 zile/saptamana. Este necesara asigurarea in permanenta a unei echipe formata dintr-un paznic si un servant pompier.
Valoarea estimata fara TVA: 160000 LEI
Conditii contract: Valabilitatea ofertei este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor Durata contractului: 10 luni, de la 01.03.2016 pana la 31.12.2016 Prestatorul va avea calitatea de angajator al salariatilor temporari, pe toata durata contractului, cu toate drepturile si obligatiile ce decurg din aceasta calitate, exceptie facand acele drepturi si obligatii care revin achizitorului in baza contractului si a dispozitiilor legale. In momentul intrarii in vigoare a contractului, prestatorul este in masura sa furnizeze imediat personalul necesar achizitorului, garantand existenta autorizatiei de exercitare a meseriei si valabilitatea acesteia pentru posturile contractate. Salariatii temporari ai prestatorului desfasoara activitatea stabilita prin contract in conditii de munca normale. Prestatorul va realiza instruirea introductiv-generala la angajare, in domeniul SSM si SU, in conformitate cu legislatia in vigoare si va trimite fisele de instruire, in original, catre achizitor.
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara ,se vor respecta conditiile din caietul de sarcini.Se vor completa si depune formularele din Sectiunea Formulare , se va prezenta certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului,documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul ). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele documentatiei. Ofertantii vor prezenta Propunerea Tehnica care sa respecte cerintele din caietul de sarcini si Propunerea Financiara conform anexei la caietul de sarcini.Propunerea Tehnica va include: -descrierea modului de repartizare a schimburilor in care lucreaza personalul; -numarul orelor de zi/noapte lucrate lunar de personalul contractat; -modul de calcul al salariului de baza; -modul de monitorizare a activitatii fiecarei persoane angajate temporar (de ex. numar de ore lucrate lunar, numar de ore lucrate ziua, numar de ore lucrate noaptea, concedii, recuperari).
Criterii adjudecare: "Pretul cel mai scazut"
Termen limita primire oferte: 22.02.2016
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV, CIC, B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 22.02.2016 ORA 9:00. Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu pe toata durata de derulare a contractului. Perioada de valabilitate a ofertei este de 90 de zile (oferta in original sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila). Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 22.02.2016 ORA 9:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Personal patria.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 22-02-2016 ora 10:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV - Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Cecilia Doiciu , Tel. +40 268416550/128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro , Tip anunt: Anexa 2B
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: "Servicii de curatenie pentru Sala Patria din Brasov, B-dul 15 Noiembrie nr. 50A, si CNIPT Poiana Brasov, str. Poiana Soarelui fn".
CPV: 90900000-6 - Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
Descrierea contractului: Servicii de curatenie si igienizare pentru Sala Patria din Brasov si Centrul National de Informare si Promovare Turistica din Poiana Brasov.
Valoarea estimata fara TVA: 134600
Conditii contract: Contractul se incheie pe o perioada de maxim 11 luni. o Prestatorul se obliga sa presteze serviciile la care se angajeaza prin contract, la standardele si performantele in vigoare, existente in domeniu la data semnarii contractului. Prestatorul se obliga sa supravegheze prestarea serviciilor, sa asigure resursele umane, materialele, instalatiile, echipamentele si orice alte asemenea, fie de natura provizorie, fie definitiva cerute de si pentru contract, in masura in care necesitatea asigurarii acestora este prevazuta in contract sau se poate deduce in mod rezonabil din contract. o Prestatorul este pe deplin responsabil pentru executia serviciilor in conformitate cu oferta sa. Oferta se va intocmi cu respectarea tuturor cetintelor din caietul de sarcini.
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara ,se vor respecta conditiile din caietul de sarcini.Se vor completa si depune formularele din Sectiunea Formulare , se va prezenta certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului,documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul ). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele documentatiei. Propunerea Financiara va fi intocmita conform tabelelor din caietul de sarcini si va include valoarea serviciilor de curatenie exprimata in lei/m2 fara TVA, valoarea totala lunara a serviciilor ce vor fi oferite, exprimata in lei fara TVA, precum si valoarea totala a contractului (01.02.2016 - 31.12.2016), exprimata in lei fara TVA.
Criterii adjudecare: PRETUL CEL MAI SCAZUT
Termen limita primire oferte: 22.02.2016
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 22.02.2016 ORA 10:00. Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu pe toata durata de derulare a contractului. Perioada de valabilitate a ofertei este de 90 de zile (oferta in original sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila). Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 22.02.2016 ORA 10:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Servicii de curatenie.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 18-02-2016 ora 11:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV - Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: LIDIA BULGAREA , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: CRISTINA ENACHE , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro , Adresa profilului cumparatorului: http://www.brasovcity.ro
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Lucrari
Denumirea achizitie: "Reabilitare termica bloc locuinte - str. Salviei nr.6"
C+M - 325.936 lei fara TVA Diverse si neprevazute - 16.297 lei fara TVA, reprezentand 5% din valoarea C+M
CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
Descrierea contractului:
a) lucrari de reabilitare termica a anvelopei: a1) izolarea termica a fatadei - parte vitrata, prin inlocuirea tamplariei exterioare existente, inclusiv a celei aferente accesului in blocul de locuinte, cu tamplarie termoizolanta pentru imbunatatirea performantei energetice a partii vitrate, tamplarie dotata cu dispozitive/fante/grile pentru aerisirea controlata a spatiilor ocupate si evitarea aparitiei condensului pe elementele de anvelopa; a2) izolarea termica a fatadei - parte opaca, inclusiv termo-hidroizolarea terasei, respectiv termoizolarea planseului peste ultimul nivel in cazul existentei sarpantei, cu sisteme termoizolante; b) inchiderea balcoanelor si/sau a logiilor cu tamplarie termoizolanta, inclusiv izolarea termica a parapetilor. c) izolarea termica a planseului peste subsol, in cazul in care prin proiectarea blocului sunt prevazute apartamente la parter. d) repararea acoperisului tip terasa/sarpanta, inclusiv repararea sistemului de colectare a apelor meteorice de la nivelul terasei, respectiv a sistemului de colectare si evacuare a apelor meteorice la nivelul invelitoarei tip sarpanta; e) demontarea instalatiilor si a echipamentelor montate aparent pe fatadele/terasa blocului de locuinte, precum si remontarea acestora dupa efectuarea lucrarilor de interventie; f) refacerea finisajelor interioare in zonele de interventie; g) repararea trotuarelor de protectie, in scopul eliminarii infiltratiilor la infrastructura blocului de locuinte.Lucrarile prevazute sunt fundamentate in raportul de audit energetic, dupa caz, in raportul de expertiza tehnica si sunt detaliate in proiectul tehnic si detaliile de executie. Atentie! Termosistemul va fi complementat cu fasii termoizolante incombustibile realizate din vata minerala cu latimea de 40 cm prevazute pe directia orizontala sub glaful exterior al ferestrelor la fiecare nivel, iar pe directia verticala intre limitele anvelopei corespunzatoare fiecarei unitati locative - apartament. La aplicarea termosistemului se va acorda
o atentie deosebita inchiderii puntilor termice existente.Lucrarile de interventie au ca scop cresterea performantei energetice a blocurilor de locuinte, astfel incat consumul anual specific de energie calculat pentru incalzire sa scada sub 100 kWh/mË› arie utila, in conditii de eficienta economica.
Valoarea estimata fara TVA: 342233
>Conditii contract: Durata de executare a lucrarilor este de 3 LUNI de la semnarea contractului si constituirea garantiei de buna executie. Garantia lucrarilor sa fie de minim 3 ani. Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante(declaratia 69^1 a conflicctului de interese) :Adina Alexandrina Durbaca Viceprimar al Municipiul Brasov Bucur Ciprian Viceprimar al Municipiului Brasov ,Isabella Marasescu Sef Serviciu Achizitii Publice, Presedintele comisiei de evaluare Valeria Mavrodin Sef Serviciu Contencios, Alexandru Marian Barbu Consilier juridic, Attila Radnoti Director Executiv, Directia Tehnica, Marilena Tudorache Director Directia Economica, Liliana Horga Director Executiv adjunct Directia Tehnica, Lidia Bulgarea Sef Serviciu Investitii, Cristina Gratiana Enache Serviciul Investitii Nicoleta Giugiuc Serviciul Achizitii Publice Mihaela Gal Serviciul Investitii Ileana Bija Serviciul Investitii Adina Patraulea Serviciul Achizitii Publice Maria Oprea Sef Seviciu Buget CFP, Ramona Mandrea Serviciul Investitii Liliana Ferezan Serviciu Financiar Contabilitate Pitis Paula Sef Birou Aplicarea Legii 10/2001, Xenia Mihaileanu Serviciul Investitii Alice Dudu Serviciul Achizitii Publice Zamora Anda Maria Consilier juridic
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara ,se vor respecta conditiile tehnice din caietul de sarcini.Se vor completa si depune formularele din Sectiunea Formulare , certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului,documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul ). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele documentatiei. Propunerea tehnica va respecta in totalitate cerintele caietului de sarcini si ale memoriului tehnic.
Criterii adjudecare: PRETUL CEL MAI SCAZUT
Termen limita primire oferte: 18.02.2016
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 18.02.2016 ORA 11:00. Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu pe toata durata de derulare a contractului. Perioada de valabilitate a ofertei este de 60 de zile (oferta in original sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila). Pretul este ferm si fix in lei pe toata durata de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 18.02.2016 ORA 11:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Reabilitare bloc.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 12-02-2016 ora 11:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: MUNICIPIUL BRASOV , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: LAURENTIU CAZANESCU; SORIN TOARCEA , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: Achizitia de abonamente publicatii locale si nationale
CPV: 79980000-7-Servicii de abonare (Rev.2)
Descrierea contractului: Achizitia de abonamente publicatii locale si nationale pentru anul 2016, conform cerintelor privind asigurarea serviciilor de furnizare abonamente publicatii atasate invitatiei de participare publicata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro.
Valoarea estimata fara TVA: 36190.00 RON
Conditii contract: Publicatiile vor fi furnizate pentru perioada 01.01.2016 - 31.12.2016. Furnizorul se obliga sa transporte publicatiile pana la sediul beneficiarului, b-dul Eroilor nr. 8, Brasov, pe cheltuiala proprie. Livrarea se va face zilnic pana la ora 7.00. Publicatiile vor fi predate la portarul Primariei Municipiului Brasov. La livrare produsele vor fi impartite pe seturi pentru fiecare directie/persoana in parte. Receptia se va face prin numarare.
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara, in propunerea financiara se vor respecta conditiile privind asigurarea serviciilor de furnizare abonamente publicatii. Se va depune Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului. Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele privind asigurarea serviciilor de furnizarea abonamente publicatii atasate invitatiei de participare publicata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro.
Criterii adjudecare: pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 12.02.2016
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 12.02.2016 ORA 11:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri. Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile (oferta in original sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila). Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 12.02.2016 ORA 11:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Abonamente.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 22-12-2015 ora 11:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: MUNICIPIUL BRASOV , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: LAURENTIU CAZANESCU , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: MONITORIZAREA LACULUI DE ACUMULARE SI INZAPEZIRE DIN POIANA BRASOV - PLATOUL RUIA
CPV: 71700000-5-Servicii de monitorizare si de control (Rev.2)
Descrierea contractului: MONITORIZAREA LACULUI DE ACUMULARE SI INZAPEZIRE DIN POIANA BRASOV - PLATOUL RUIA Obiectul prezentului caiet de sarcini este monitorizarea Lacului de acumulare si inzapezire din Poiana Brasov - Platoul Ruia conform regulamentului de functionare si exploatare avizat de Administratia Bazinala de Apa Olt.
Valoarea estimata fara TVA: 64050.00 RON
Conditii contract: Durata contractului este cuprinsa intre 01.01.2016 - 31.12.2016 Monitorizarea Lacului de acumulare si inzapezire se desfasoara sub forma de urmarire curenta si consta in observarea si înregistrarea unor aspecte, fenomene si parametri ce pot semnala modificari ale capacitatii constructiilor de a îndeplini cerintele de rezistenta, stabilitate si durabilitate stabilite prin proiect.
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara si propunere tehnica; in propunerea tehnica se vor respecta conditiile tehnice din caietul de sarcini.Se va depune Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului. Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele caietului de sarcini.
Criterii adjudecare: pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 22.12.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 22.12.2015 ORA 11:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: româna. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 30 de zile (oferta in original sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila). Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pâna la data de 22.12.2015 ORA 11:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie LAC RUIA.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 22-12-2015 ora 11:00 - termen expirat
Autoritate contractanta - MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: Bdul Eroilor nr.8 , Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: Marasescu Isabela, Tel.+40 268416550/128/232, Fax: +40 268473001, Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Denumirea achizitie: Furnizare Pachete software Microsoft SharePoint 2013, prin procedura de achizitie directa
CPV: 48200000-0 Pachete software pentru retele internet si intranet
Descrierea contractului: Achizitionarea de pachete software de baza pentru platforma Portalului intranet si extranet (portal internet securizat) utilizat de catre institutie, de la versiunea curenta, la SharePoint versiunea 2013, cu urmatoarele componente:
- Pachete software Server Microsoft SharePoint 2013
- Pachete CAL Standard Microsoft SharePoint 2013, pentru 150 de utilizatori
Valoarea estimata fara TVA: 92.564,01 lei
Conditii contract: conform Caietului de sarcini intocmit de Serviciul Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor
>Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara si propunere tehnica; In propunerea tehnica se vor respecta conditiile tehnice din Caietul de sarcini intocmit de serviciul de specialitate.
Se vor completa si depune formularele atasate la documentatie:
Formularul 1: Formular de oferta
Formularul 2: Declaratie privind eligibilitatea
Formularul 3: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Formularul 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Formularul 5: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Formularul 6: Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii - daca este cazul (pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004)
De asemenea ofertantul va depune Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului.
Ofertantul va respecta in totalitate cerintele Caietului de sarcini
Criterii adjudecare: pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 22.12.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV, B-DUL EROILOR NR. 8, CENTRUL DE INFORMATII PENTRU CETATENI, CAMERA1 - PARTER, ESTE DATA DE 22.12.2015 ORA 11:00
Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri. Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 30 de zile (oferta in original va avea data emiterii si va contine semnatura si stampila). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de furnizarea si predarea produselor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 22.12.2015 ora 11:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1, parter. Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscris pe plic: denumirea ofertantului si denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului.
Documente anexate: Documentatie.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 27-11-2015 ora 11:00 - termen expirat
Autoritate contractanta - MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: GABRIELA VLAD , Tel. +40 268416550/128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Denumirea achizitie: Furnizare Licente software
CPV: 48218000-9 - Pachete software pentru gestionarea licentelor (Rev.2)
Descrierea contractului: Achizitionarea a 3 licente Windows Server 2012 R2 Datacenter si 2 licente Windows Server 2012 External connector pentru completarea si modificarea licentierii clusterului VMware 5.5 implementat in cadrul institutiei, compus din 2 servere cu 4 procesoare fizice, si realocarea licentelor Windows Server 2008 R2 existente pentru inlocuirea sistemelor de operare Windows Server 2003, asupra carora producatorul nu mai asigura suport incepand cu 14 Iulie 2015. Pe langa licentele pe care le solicita, beneficiarul va aloca o licenta Windows Server servicii de instalare, reconfigurare si migrare pentru serverele cu sistem de operare Windows Server 2003 existente, 2012 Datacenter pe care o detine deja pentru licentierea serverelor. - servicii de instalare, reconfigurare si migrare pentru serverele cu sistem de operare Windows Server 2003 existente.
Valoarea estimata fara TVA: 94354.82
Conditii contract: conform Caietului de sarcini Directiei Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara si propunere tehnica; in propunerea tehnica se vor respecta conditiile tehnice din referatul intocmit de serviciul de specialitate.Se va depune Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului. Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele referatului.
Criterii adjudecare: pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 27.11.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 27.11.2015 ORA 11:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 30 de zile (oferta in original sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de furnizarea si montarea produselor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 27.11.2015 ora 11:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contarctului
Documente anexate: Documentatie licente.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 24-11-2015 ora 12:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Investitii , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: Mihaela Gal , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro , Adresa profilului cumparatorului: http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Lucrari
Denumirea achizitie: "Amenajare zona turistica Poiana Brasov-Extindere capacitate parcare si constructie terminal transport public-deviere retea apa si retea canalizare Poiana Mica, jud. Brasov".
CPV: 45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
Descrierea contractului: "Amenajare zona turistica Poiana Brasov-Extindere capacitate parcare si constructie terminal transport public-deviere retea apa si retea canalizare Poiana Mica, jud. Brasov". Lucrarile ce se vor executa sunt cele prevazute in caietul de sarcini si proiectul tehnic nr.010411/2011 intocmit de proiectantul Compania Apa Brasov SA"
Valoarea estimata fara TVA: 183736.70 RON
Conditii contract: conform caietului de sarcini
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara si propunere tehnica; in propunerea tehnica se vor respecta conditiile tehnice din caietul de sarcini si din proiectul proiectul tehnic nr.010411/2011 intocmit de proiectantul Compania Apa Brasov SA". Se va depune Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului, documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele caietului de sarcini si ale proiectului tehnic nr.010411/2011 intocmit de proiectantul Compania Apa Brasov SA".
Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire a contractului este pretul cel mai scazut, cu respectarea conditiilor solicitate in caietul de sarcini si proiectul tehnic nr.010411/2011 intocmit de proiectantul Compania Apa Brasov SA".
Termen limita primire oferte: 17.11.2015
Informatii suplimentare: termenul limita de depunere a ofertelor la Primaria Municipiului Brasov , CIC , B-dul Eroilor nr.8 este 17.11.2015 ora 12:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei. Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de executia lucrarilor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 17.11.2015 ora 12;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1, parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contarctului. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie lucrari apa canalizare Poiana Mica.zip