Achiziții
Primăria Municipiului Brașov

Achiziții / Proceduri proprii: 18-02-2016 ora 11:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV - Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: LIDIA BULGAREA , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: CRISTINA ENACHE , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro , Adresa profilului cumparatorului: http://www.brasovcity.ro
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Lucrari
Denumirea achizitie: "Reabilitare termica bloc locuinte - str. Salviei nr.6"
C+M - 325.936 lei fara TVA Diverse si neprevazute - 16.297 lei fara TVA, reprezentand 5% din valoarea C+M
CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
Descrierea contractului:
a) lucrari de reabilitare termica a anvelopei: a1) izolarea termica a fatadei - parte vitrata, prin inlocuirea tamplariei exterioare existente, inclusiv a celei aferente accesului in blocul de locuinte, cu tamplarie termoizolanta pentru imbunatatirea performantei energetice a partii vitrate, tamplarie dotata cu dispozitive/fante/grile pentru aerisirea controlata a spatiilor ocupate si evitarea aparitiei condensului pe elementele de anvelopa; a2) izolarea termica a fatadei - parte opaca, inclusiv termo-hidroizolarea terasei, respectiv termoizolarea planseului peste ultimul nivel in cazul existentei sarpantei, cu sisteme termoizolante; b) inchiderea balcoanelor si/sau a logiilor cu tamplarie termoizolanta, inclusiv izolarea termica a parapetilor. c) izolarea termica a planseului peste subsol, in cazul in care prin proiectarea blocului sunt prevazute apartamente la parter. d) repararea acoperisului tip terasa/sarpanta, inclusiv repararea sistemului de colectare a apelor meteorice de la nivelul terasei, respectiv a sistemului de colectare si evacuare a apelor meteorice la nivelul invelitoarei tip sarpanta; e) demontarea instalatiilor si a echipamentelor montate aparent pe fatadele/terasa blocului de locuinte, precum si remontarea acestora dupa efectuarea lucrarilor de interventie; f) refacerea finisajelor interioare in zonele de interventie; g) repararea trotuarelor de protectie, in scopul eliminarii infiltratiilor la infrastructura blocului de locuinte.Lucrarile prevazute sunt fundamentate in raportul de audit energetic, dupa caz, in raportul de expertiza tehnica si sunt detaliate in proiectul tehnic si detaliile de executie. Atentie! Termosistemul va fi complementat cu fasii termoizolante incombustibile realizate din vata minerala cu latimea de 40 cm prevazute pe directia orizontala sub glaful exterior al ferestrelor la fiecare nivel, iar pe directia verticala intre limitele anvelopei corespunzatoare fiecarei unitati locative - apartament. La aplicarea termosistemului se va acorda
o atentie deosebita inchiderii puntilor termice existente.Lucrarile de interventie au ca scop cresterea performantei energetice a blocurilor de locuinte, astfel incat consumul anual specific de energie calculat pentru incalzire sa scada sub 100 kWh/mË› arie utila, in conditii de eficienta economica.
Valoarea estimata fara TVA: 342233
>Conditii contract: Durata de executare a lucrarilor este de 3 LUNI de la semnarea contractului si constituirea garantiei de buna executie. Garantia lucrarilor sa fie de minim 3 ani. Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante(declaratia 69^1 a conflicctului de interese) :Adina Alexandrina Durbaca Viceprimar al Municipiul Brasov Bucur Ciprian Viceprimar al Municipiului Brasov ,Isabella Marasescu Sef Serviciu Achizitii Publice, Presedintele comisiei de evaluare Valeria Mavrodin Sef Serviciu Contencios, Alexandru Marian Barbu Consilier juridic, Attila Radnoti Director Executiv, Directia Tehnica, Marilena Tudorache Director Directia Economica, Liliana Horga Director Executiv adjunct Directia Tehnica, Lidia Bulgarea Sef Serviciu Investitii, Cristina Gratiana Enache Serviciul Investitii Nicoleta Giugiuc Serviciul Achizitii Publice Mihaela Gal Serviciul Investitii Ileana Bija Serviciul Investitii Adina Patraulea Serviciul Achizitii Publice Maria Oprea Sef Seviciu Buget CFP, Ramona Mandrea Serviciul Investitii Liliana Ferezan Serviciu Financiar Contabilitate Pitis Paula Sef Birou Aplicarea Legii 10/2001, Xenia Mihaileanu Serviciul Investitii Alice Dudu Serviciul Achizitii Publice Zamora Anda Maria Consilier juridic
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara ,se vor respecta conditiile tehnice din caietul de sarcini.Se vor completa si depune formularele din Sectiunea Formulare , certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului,documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul ). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele documentatiei. Propunerea tehnica va respecta in totalitate cerintele caietului de sarcini si ale memoriului tehnic.
Criterii adjudecare: PRETUL CEL MAI SCAZUT
Termen limita primire oferte: 18.02.2016
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 18.02.2016 ORA 11:00. Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu pe toata durata de derulare a contractului. Perioada de valabilitate a ofertei este de 60 de zile (oferta in original sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila). Pretul este ferm si fix in lei pe toata durata de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 18.02.2016 ORA 11:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Reabilitare bloc.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 12-02-2016 ora 11:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: MUNICIPIUL BRASOV , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: LAURENTIU CAZANESCU; SORIN TOARCEA , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: Achizitia de abonamente publicatii locale si nationale
CPV: 79980000-7-Servicii de abonare (Rev.2)
Descrierea contractului: Achizitia de abonamente publicatii locale si nationale pentru anul 2016, conform cerintelor privind asigurarea serviciilor de furnizare abonamente publicatii atasate invitatiei de participare publicata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro.
Valoarea estimata fara TVA: 36190.00 RON
Conditii contract: Publicatiile vor fi furnizate pentru perioada 01.01.2016 - 31.12.2016. Furnizorul se obliga sa transporte publicatiile pana la sediul beneficiarului, b-dul Eroilor nr. 8, Brasov, pe cheltuiala proprie. Livrarea se va face zilnic pana la ora 7.00. Publicatiile vor fi predate la portarul Primariei Municipiului Brasov. La livrare produsele vor fi impartite pe seturi pentru fiecare directie/persoana in parte. Receptia se va face prin numarare.
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara, in propunerea financiara se vor respecta conditiile privind asigurarea serviciilor de furnizare abonamente publicatii. Se va depune Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului. Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele privind asigurarea serviciilor de furnizarea abonamente publicatii atasate invitatiei de participare publicata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro.
Criterii adjudecare: pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 12.02.2016
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 12.02.2016 ORA 11:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri. Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile (oferta in original sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila). Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 12.02.2016 ORA 11:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Abonamente.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 22-12-2015 ora 11:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: MUNICIPIUL BRASOV , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: LAURENTIU CAZANESCU , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: MONITORIZAREA LACULUI DE ACUMULARE SI INZAPEZIRE DIN POIANA BRASOV - PLATOUL RUIA
CPV: 71700000-5-Servicii de monitorizare si de control (Rev.2)
Descrierea contractului: MONITORIZAREA LACULUI DE ACUMULARE SI INZAPEZIRE DIN POIANA BRASOV - PLATOUL RUIA Obiectul prezentului caiet de sarcini este monitorizarea Lacului de acumulare si inzapezire din Poiana Brasov - Platoul Ruia conform regulamentului de functionare si exploatare avizat de Administratia Bazinala de Apa Olt.
Valoarea estimata fara TVA: 64050.00 RON
Conditii contract: Durata contractului este cuprinsa intre 01.01.2016 - 31.12.2016 Monitorizarea Lacului de acumulare si inzapezire se desfasoara sub forma de urmarire curenta si consta in observarea si înregistrarea unor aspecte, fenomene si parametri ce pot semnala modificari ale capacitatii constructiilor de a îndeplini cerintele de rezistenta, stabilitate si durabilitate stabilite prin proiect.
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara si propunere tehnica; in propunerea tehnica se vor respecta conditiile tehnice din caietul de sarcini.Se va depune Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului. Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele caietului de sarcini.
Criterii adjudecare: pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 22.12.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 22.12.2015 ORA 11:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: româna. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 30 de zile (oferta in original sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila). Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pâna la data de 22.12.2015 ORA 11:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie LAC RUIA.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 22-12-2015 ora 11:00 - termen expirat
Autoritate contractanta - MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: Bdul Eroilor nr.8 , Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: Marasescu Isabela, Tel.+40 268416550/128/232, Fax: +40 268473001, Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Denumirea achizitie: Furnizare Pachete software Microsoft SharePoint 2013, prin procedura de achizitie directa
CPV: 48200000-0 Pachete software pentru retele internet si intranet
Descrierea contractului: Achizitionarea de pachete software de baza pentru platforma Portalului intranet si extranet (portal internet securizat) utilizat de catre institutie, de la versiunea curenta, la SharePoint versiunea 2013, cu urmatoarele componente:
- Pachete software Server Microsoft SharePoint 2013
- Pachete CAL Standard Microsoft SharePoint 2013, pentru 150 de utilizatori
Valoarea estimata fara TVA: 92.564,01 lei
Conditii contract: conform Caietului de sarcini intocmit de Serviciul Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor
>Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara si propunere tehnica; In propunerea tehnica se vor respecta conditiile tehnice din Caietul de sarcini intocmit de serviciul de specialitate.
Se vor completa si depune formularele atasate la documentatie:
Formularul 1: Formular de oferta
Formularul 2: Declaratie privind eligibilitatea
Formularul 3: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Formularul 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Formularul 5: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Formularul 6: Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii - daca este cazul (pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004)
De asemenea ofertantul va depune Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului.
Ofertantul va respecta in totalitate cerintele Caietului de sarcini
Criterii adjudecare: pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 22.12.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV, B-DUL EROILOR NR. 8, CENTRUL DE INFORMATII PENTRU CETATENI, CAMERA1 - PARTER, ESTE DATA DE 22.12.2015 ORA 11:00
Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri. Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 30 de zile (oferta in original va avea data emiterii si va contine semnatura si stampila). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de furnizarea si predarea produselor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 22.12.2015 ora 11:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1, parter. Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscris pe plic: denumirea ofertantului si denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului.
Documente anexate: Documentatie.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 27-11-2015 ora 11:00 - termen expirat
Autoritate contractanta - MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: GABRIELA VLAD , Tel. +40 268416550/128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Denumirea achizitie: Furnizare Licente software
CPV: 48218000-9 - Pachete software pentru gestionarea licentelor (Rev.2)
Descrierea contractului: Achizitionarea a 3 licente Windows Server 2012 R2 Datacenter si 2 licente Windows Server 2012 External connector pentru completarea si modificarea licentierii clusterului VMware 5.5 implementat in cadrul institutiei, compus din 2 servere cu 4 procesoare fizice, si realocarea licentelor Windows Server 2008 R2 existente pentru inlocuirea sistemelor de operare Windows Server 2003, asupra carora producatorul nu mai asigura suport incepand cu 14 Iulie 2015. Pe langa licentele pe care le solicita, beneficiarul va aloca o licenta Windows Server servicii de instalare, reconfigurare si migrare pentru serverele cu sistem de operare Windows Server 2003 existente, 2012 Datacenter pe care o detine deja pentru licentierea serverelor. - servicii de instalare, reconfigurare si migrare pentru serverele cu sistem de operare Windows Server 2003 existente.
Valoarea estimata fara TVA: 94354.82
Conditii contract: conform Caietului de sarcini Directiei Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara si propunere tehnica; in propunerea tehnica se vor respecta conditiile tehnice din referatul intocmit de serviciul de specialitate.Se va depune Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului. Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele referatului.
Criterii adjudecare: pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 27.11.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 27.11.2015 ORA 11:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 30 de zile (oferta in original sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de furnizarea si montarea produselor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 27.11.2015 ora 11:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contarctului
Documente anexate: Documentatie licente.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 24-11-2015 ora 12:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Investitii , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: Mihaela Gal , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro , Adresa profilului cumparatorului: http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Lucrari
Denumirea achizitie: "Amenajare zona turistica Poiana Brasov-Extindere capacitate parcare si constructie terminal transport public-deviere retea apa si retea canalizare Poiana Mica, jud. Brasov".
CPV: 45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
Descrierea contractului: "Amenajare zona turistica Poiana Brasov-Extindere capacitate parcare si constructie terminal transport public-deviere retea apa si retea canalizare Poiana Mica, jud. Brasov". Lucrarile ce se vor executa sunt cele prevazute in caietul de sarcini si proiectul tehnic nr.010411/2011 intocmit de proiectantul Compania Apa Brasov SA"
Valoarea estimata fara TVA: 183736.70 RON
Conditii contract: conform caietului de sarcini
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara si propunere tehnica; in propunerea tehnica se vor respecta conditiile tehnice din caietul de sarcini si din proiectul proiectul tehnic nr.010411/2011 intocmit de proiectantul Compania Apa Brasov SA". Se va depune Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului, documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele caietului de sarcini si ale proiectului tehnic nr.010411/2011 intocmit de proiectantul Compania Apa Brasov SA".
Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire a contractului este pretul cel mai scazut, cu respectarea conditiilor solicitate in caietul de sarcini si proiectul tehnic nr.010411/2011 intocmit de proiectantul Compania Apa Brasov SA".
Termen limita primire oferte: 17.11.2015
Informatii suplimentare: termenul limita de depunere a ofertelor la Primaria Municipiului Brasov , CIC , B-dul Eroilor nr.8 este 17.11.2015 ora 12:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei. Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de executia lucrarilor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 17.11.2015 ora 12;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1, parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contarctului. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie lucrari apa canalizare Poiana Mica.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 18-11-2015 ora 10:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Primaria Municipiului Brasov , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: Dna Cecilia Doiciu , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.brasovcity.ro
Tip anunt: Anexa 2B
Tip contract: Servicii Denumirea achizitie: "Servicii de organizare a evenimentului "Brasov - Oras din Poveste 2015."
CPV: 79952100-3 - Servicii de organizare de evenimente culturale (Rev.2)
Descrierea contractului: Ofertantii vor prezenta propunerea tehnica ?i financiara pentru organizarea evenimentelor din data de 6 decembrie si din perioada 17- 31 decembrie 2015 conform cerintelor din caietul de sarcini si va cuprinde: 1.Aprinderea iluminatului ornamental pentru sarbatorile de iarna - 6 decembrie 2015, ora 17:30 Piata Sfatului 2.In intervalul 17 - 19 decembrie 2015 ofertantul va organiza un concert de colinde cu grupuri/formatii de colindatori profesioniste din toate regiunile tarii: Moldova, Muntenia, Banat, Maramures, Oltenia, Transilvania. 3.Revelion 2015 - in Piata Sfatului. 4.Promovarea evenimentului conform cerintelor din caietul de sarcini. Se vor respecta cerintele din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 200.000 lei
Conditii contract: Contractul se incheie pe o perioada de maxim 2 luni. o Pentru organizarea evenimentului care face obiectul prezentului contract, prestatorul se obliga sa contacteze institu?iile abilitate daca este cazul (poli?ie, poli?ia locala, jandarmeria) in vederea stabilirii detaliilor necesare pentru buna organizare ?i desfa?urare a evenimentului. o Prestatorul se obliga sa comunice Uniunii Compozitorilor ?i Muzicologilor din Romania_ Asocia?ia pentru Drepturile de Autor UCMR-ADA, raportul semnat ?i ?tampilat de reprezentan?ii sai legali, cuprinzand denumirea ?i data de desfa?urare a evenimentului, denumirea, autorul ?i durata de utilizare a operelor muzicale prin comunicare publica aprobata prin decizia ORDA 365/2006. o Prestatorul are obliga?ia sa plateasca remunera?iile reprezentand drepturile patrimoniale de autor pentru utilizarea operelor musicale conform pct 7 titlu II din Metodologia privind utilizarea operelor muzicale prin comunicare publica aprobata prin decizia ORDA 365/2006. o Prestatorul este pe deplin raspunzator de serviciile pe care le presteaza. In cazul in care din cauza neindeplinirii serviciilor la calitatea ofertata autoritatea contractanta sufera prejudicii, atunci prestatorul va plati de indata contravaloarea prejudiciilor create.
Conditii participare: Conform caietului de sarcini.
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 18.11.2015 ORA 10:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara cuprinde formularul de oferta, precum si anexa la formularul de oferta si vor fi completate in LEI cu si fara TVA;Oferta financiara va cuprinde toate cheltuielile legate de prestatrea serviciilor, inclusiv transportul, montarea si demontarea scenelor, instalatiilor si toate cheltuielile cu formatiile si artistii din oferta;Oferta are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei (oferta in original sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila).Propunerea tehnica se va depune in original si va cuprinde modalitatea de indeplinire a cerintelor din caietul de sarcini. Ofertele se pot depune in original pana la data de 18.11.2015 ora 10;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele vor fi depuse intr-un plic si vor avea inscrise pe plic :denumirea ofertantului,datele de identificare ale acestuia denumirea contractului.Operatorul economic are obligatia de a depune oferta la adresa si pana la data limita pentru depunere, stabilite in anunt. Riscurile transmiterii ofertei, cad in sarcina ofertantului. Ofertantul desemnat castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului.
Documente anexate: Brasov oras de poveste.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 16-11-2015 ora 12:00 - termen expirat
Autoritate contractanta MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: Nicoleta Giugiuc , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro, Adresa profilului cumparatorului: http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Denumirea achizitie: "Achizitie de materiale publicitare - albume" conform cerintelor din caietul de sarcini.
CPV: 22110000-4 - Carti tiparite (Rev.2)
Descrierea contractului: Achizitie albume in limba romana (300 buc) si limba engleza (800 buc) conform cerintelor din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 44000
Conditii contract: conform caietului de sarcini.
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara si propunere tehnica; in propunerea tehnica se vor respecta conditiile tehnice din caietul de sarcini. declaratie privind eligibilitatea - Formular 2, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 - Formular 3, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 4, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formular 5, Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului. Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 (daca este cazul - Formularul 1). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele caietului de sarcini
Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire a contractului este pretul cel mai scazut, cu respectarea conditiilor solicitate in caietul de sarcini.
Termen limita primire oferte: 16.11.2015
Informatii suplimentare: Termenul limita de depunere a ofertelor la primaria municipiului brasov, cic, b-dul eroilor nr.8 este 16.11.2015 ora 12:00. Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri. Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile (oferta in original sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de furnizarea produselor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 16.11.2015 ora 12;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter. Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului.
Documente anexate: Achizitie albume.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 16-11-2015 ora 12:00 - termen expirat
Autoritate contractanta MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: Nicoleta Giugiuc , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro , Adresa profilului cumparatorului: http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Denumirea achizitie: "Achizitia de materiale publicitare - Brosuri cu ansamblul monumentelor de arhitectura, de arta si memorial" conform cerintelor din caietul de sarcini.
CPV: 22150000-6 - Brosuri (Rev.2)
Descrierea contractului: "Achizitia de materiale publicitare - Brosuri cu ansamblul monumentelor de arhitectura, de arta si memorial" in limba romana 2000 buc, in limba engleza 7000 buc, in limba germana 2000 buc., conform cerintelor din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 44000
Conditii contract: conform caietului de sarcini
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara si propunere tehnica; in propunerea tehnica se vor respecta conditiile tehnice din caietul de sarcini. declaratie privind eligibilitatea - Formular 2, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 - Formular 3, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 4, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formular 5, Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului. Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 (daca este cazul - Formularul 1). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele caietului de sarcini
Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire a contractului este pretul cel mai scazut, cu respectarea conditiilor solicitate in caietul de sarcini
Termen limita primire oferte: 16.11.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 16.11.2015 ORA 12:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 30 de zile (oferta in original sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de furnizarea produselor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 16.11.2015 ora 12;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter. Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului.
Documente anexate: Achizitie brosuri.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 30-10-2015 ora 11:00 - termen expirat
Vizualizare anunt publicitate numarul 21850
Autoritate contractanta
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: CRISTINA ENACHE , Tel. +40 268416550/128/124 , in atentia: CRISTINA ENACHE , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: . Realizarea si distribuirea dei autocolante pe echipamentele achizitionate, dupa cum urmeaza: 500 bucati autocolante si placa permanenta
CPV: 79342200-5-Servicii de promovare (Rev.2)
Descrierea contractului: 1. Realizarea si distribuirea dei autocolante pe echipamentele achizitionate, dupa cum urmeaza: - 500 buc. autocolante ce vor fi aplicate pe echipamentele si dotarile achizitionate in cadrul proiectului, respectand regulile de identitate vizuala (in termen de 10 zile de la comanda beneficiarului) 2. Realizarea si amplasarea de placi permanente - 1 (una) placa permanenta montata pe amplasamentul lucrarii (in termen de 10 zile de la comanda beneficiarului)
Valoarea estimata fara TVA: 12040.00 RON
Conditii contract: Realizarea si distribuirea de autocolante pe echipamentele achizitionate, dupa cum urmeaza: 500 buc. autocolante ce vor fi aplicate pe echipamentele si Dotarile achizitionate in cadrul proiectului, respectand regulile de identitate vizuala (in termen de 10 zile de la comanda beneficiarului) b. Realizarea si amplasarea de placi permanente - 1 (una) placa permanenta montata pe amplasamentul lucrarii (in termen de 10 zile de la comanda beneficiarului) PREZENTAREA OFERTEI , TERMEN DE PREDARE SI OBLIGATII PRESTATOR CONFORM CAIET DE SARCINI
Conditii participare: Propunere tehnica , propunere financiara si un plic separat cu urmatoarele documente : Certificat constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate,cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei; documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4, declaratie art.69^1 din OUG nr 34/2006.
Criterii adjudecare: PRETUL CEL MAI SCAZUT
Termen limita primire oferte: 30.10.2015
Informatii suplimentare: NOTA!!!!!!Prezentul anunt reprezinta o erata la anunturile nr 21843/22.102015 si 21846/22.10.2015. TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 30.10.2015 ORA 11:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile (oferta in original sa fie scanata, sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila ). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor, pe toata perioada de derulare a contractului. Propunerea tehnica va respecta toate cerintele caietului de sarcini. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 30.10.2015 ora 11;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter. Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului . Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Dupa depunerea in termenul limita la Centrul de Informatii Cetateni a ofertelor in plic sigilat, sub denumirea si codul CPV din cadrul prezentului anunt (in functie de acestea se va realiza filtrarea informatiilor din catalogul SEAP, de catre autoritatea contractanta. Nepublicarea informatiilor in SEAP atrage respingerea ofertelor depuse la sediul autoritatii contractante.
Documente anexate: documentatie materiale informare .pdf