(0268) 405000 | contact@brasovcity.ro

Brasovcity.ro
  • Despre Brașov
      • Cum ajung
      • Evenimente și Cultură
      • Calendar si proceduri organizare evenimente
      • Atracții turistice
      • Agrement
      • Istorie
      • Personalități
      • Cetățeni de onoare
      • Junii Brașovului
      • Ultimele noutăți citește
      • Harta Brașovului
      • Harta puncte de interes
      • Grădina zoologică / Planetariu - cumpără bilet
      • Spectacole Planetariu
      • Statutul Municipiului Brașov
      • Tarife transport instalații pe cablu
      • Starea instalațiilor pe cablu
      • Harta domeniului schiabil
      • Caracteristici domeniu schiabil
      • Decalogul schiorului
  • Primăria
      • Primarul Municipiului Brașov
      • Organizare (Primăria Brașov)
        • Organigrama
        • Departamente
        • Servicii publice
        • Întreprinderi publice
        • Regulament Intern
        • Regulament de Organizare si Functionare
        • Codul de conduita al angajatilor
        • Planul privind egalitatea de șanse
      • Declarații de avere
      • Regulamente
      • Rapoarte
      • Achiziții
      • Licitații publice de vânzare / închiriere
      • Licitaţii închirieri spații RIAL
      • Concursuri
      • Proiecte Europene
        • Proiecte Europene finalizate
        • Proiecte Europene în implementare
      • Proiecte PNRR
        • Proiecte PNRR în implementare
      • Proiecte Regio 2021-2027
        • Proiecte Regio 2021-2027 finalizate
        • Proiecte Regio 2021-2027 în implementare
      • Parteneriate
        • Consorțiul regional integrat pentru învățământ dual
        • Centrul de excelență pentru comunități montane sustenabile
      • Strategii
        • Strategia de Dezvoltare
          Durabilă Brașov 2030
          • Strategia de dezvoltare a Municipiului Brașov
          • Viziunea de dezvoltare a Zonei Metropolitane Brașov 2030
          • Raport Sondaje
          • Studiu Analiză SWOT
          • Studiu Prognoza Demografică
        • Strategia Integrată
          de Dezvoltare Urbană
          • Analiza situației existente
          • Portofoliu de proiecte - consultare publică
          • SIDU
        • Plan de mobilitate
          urbană durabilă
          • Decizie încadrare PMUD Brașov
          • BRAȘOV - PMUD RO rev-08
          • Brosura SUMP RO v8
        • Eficiență Energetică și Neutralitate Climatică
          • PAED Brasov 2010-2020
          • PIEE Brasov 2010-2020
          • Raport monitorizare Brașov 2014
          • Raport de Monitorizare PAED 2020
          • Program de imbunatatire a eficientei energetice 2021-2030
        • Adaptare la schimbări
          climatice
          • Plan de actiune privind adaptarea la schimbarile climatice
          • Strategia privind adaptare la schimbari climatice
        • Strategia de dezvoltare a serviciilor sociale 2023 - 2033
        • Strategia pentru alimentare cu energie termica 2023 - 2033
      • Arii protejate
        • Aria protejată (Parcul Natural) Brassovia
      • Comunicate de presă
      • Ultimele noutăți citește
      • Transparență și liber acces
      • Promovare
      • Accesibilitate persoane cu dizabilități
  • Consiliul Local
      • Proiecte de hotărâre
      • Proiecte de hotărâre - dezbatere publică
      • Registrul de Hotărâri ale Consiliului Local
      • Procese verbale ședinte de consiliu
      • Atribuții
      • Regulament
      • Componență
      • Comisii
      • Contact Birou relații cu Consilieri
      • Portal extranet
      • Rapoarte de activitate
      • Arhiva video ședințe
      • Ordinul Prefectului privind constituirea Consiliul Local
  • Servicii cetățeni
      • Autentificare portal(Servicii electronice)
      • Interacționează cu Primăria (e-Funcționar)
      • Consultări publice
      • Grupuri de lucru | opinii
      • Portal instituții subordonate
      • Plăți online
      • Urbanism
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Urbanism
        • Consultare Autorizații de Construire
        • Consultare Certificate de Urbanism
        • Consultare Certificate de atestare edificare/extindere/radiere
        • PUD-uri
        • PUZ-uri
        • PUG
        • Consultare publică PUG
        • Hărți urbanism
        • Documente utile
        • Planul Urbanistic General
        • Regulamente
        • Nomenclator stradal
        • Zonarea Municipiului Brașov
      • Mediu
        • Anunțuri
        • Program curățenie
        • Calitatea aerului
        • Hărți
        • Planuri de acțiune
        • Rapoarte
        • Regulamente
        • Proiecte de mediu
        • Toaletare arbori
        • Tăieri arbori
        • Înscriere în Registrul SIA Colectare și Epurare
        • Programul Rabla Local
      • Financiar
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Taxe și Impozite
        • Prezentare Proiect Buget 2025
        • Proiect Buget
        • Indicatori Buget
        • Buget
        • Situații financiare
        • Buget general consolidat
        • Registru datorie publică
        • Program de investiții
        • Proiecte cultură - sport - social
        • Rating Municipiul Brașov
      • Parcări
        • Anunțuri (parcări reședință)
        • Programări (parcări reședință)
        • Regulamente (parcări reședință)
        • Harta parcări (parcări publice)
      • Transport
        • Anunțuri Transport
        • Interacționează cu Primăria - Transport
        • Actualizare studiu de trafic Brasov
        • Obținere permis LT online
        • Harta transportului public
        • RAT
          • HCL 734/2018 - facilități transport
        • Taxi
      • Evidența persoanelor
        • Interacționează cu Primăria - Evidența persoanelor
        • Programare online
        • Regulament programări online
        • Caută stadiu eliberare Carte de Identitate - SPCLEP BRAȘOV
      • Stare civilă
        • Interacționează cu Primăria - Stare civilă
        • Rezervare data și oră pentru încheierea căsătoriei civile
        • Rezervare dată depunere acte înregistrare naștere nou născut
        • Programare online - transcriere acte din Republica Moldova
      • Juridic
        • Contencios administrativ
          • Legea 10/2001
      • Asociații de proprietari
        • Anunțuri
        • Administratori atestați/autorizați
        • Baza de date asociații de proprietari
        • Formulare
        • Regulamente
        • Legislație
      • Situații de urgență
        • Recomandări și reguli
        • Anunțuri
        • Promo aplicația APEL 112
        • Hotărâri ale Comitetului Local pentru Situații de Urgență al Municipiului Brașov
        • Planuri
        • Pliante
        • Protecție
        • Hartă locații defibrilatoare
      • Patrimoniu și urbanism comercial Valorificare,Reg.Agricol si Fond Funciar
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Patrimoniu și urbanism comercial
      • Asfalt, becuri, curățenie...
      • Chestionar feedback
      • Raportează incidente
      • Depune petiții
      • Înscriere audiență

      • Cerere înscriere/reînscriere în creșă

      • Transparență și liber acces
      • Accesibilitate persoane cu dizabilități
  • Caută
    • În site
      • Căutare particularizată
      În servicii pentru cetățeni
      • Documente și tematici
      • Consultare Certificate de Urbanism
      • Consultare Autorizații de Construire
      • Consultare Certificate de atestare a edificării/extinderii/radierii
      • Căutare document în registratură
      • Registrul de Hotărâri ale Consiliului Local
      • Registrul Dispozitii de Primar
      • Caută stadiu eliberare Carte de Identitate - SPCLEP BRAȘOV
      În Hărți
      • Cauta in harta sectia ta de votare!
      • Harta generală
      • Harta transportului public
      • Harta parcărilor publice
      • Harta spațiilor verzi
      • Harta incidentelor
      • Harta urbanism
      • Harta puncte de interes
      • Hartă salubrizare
      • Hartă WiFi4EU
      • Hartă locații defibrilatoare
  • Contact
  • Monitor oficial local
    • Statutul unității administrativ-teritoriale
    • Regulamente privind procedurile administrative
    • Hotărârile autorității deliberative
    • Dispozițiile autorității executive
    • Documente și informații financiare
    • Alte documente
Brasovcity.ro

Consultare Certificate de Urbanism


Brasovcity.ro

Consultare Autorizații de Construire


Brasovcity.ro

Consultare Certificate de atestare a edificării/extinderii/radierii


Brasovcity.ro

Caută document în registratură


Nota: * Completarea tuturor câmpurilor este obligatorie

Brasovcity.ro

Consultare Registru H.C.L.


Brasovcity.ro

Căutare stadiu eliberare Carte de Identitate


Brasovcity.ro

Consultare Registru Dispoziții Primar

Cu caracter normativ


Primăria Braşov la un click distanţă

URBANISM



  • AUTORIZĂRI CONSTRUCȚII

  • PUD/PUZ/BRANȘAMENTE/
    RACORDĂRI REȚELE EDILITARE/
    NOMENCLATURĂ STRADALĂ

OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU CONSTRUCŢII IMOBILE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU ORGANIZĂRI DE EVENIMENTE CULTURAL - SPORTIVE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE AUTORIZAŢIE DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ
OBŢINERE CERTIFICAT DE ATESTARE EDIFICARE CONSTRUCŢIE
ADEVERINŢĂ PRIVIND MODALITATEA DE ÎNTABULARE A CONSTRUCŢIILOR REALIZATE ÎNAINTE DE ANUL 1958
ADEVERINȚĂ DESFIINȚARE
ADEVERINȚĂ RADIERE CONSTRUCȚIE DIN C.F. (IMOBILE DESFIINȚATE FĂRĂ A.D.)
LEGALIZARE CONSTRUCŢII REALIZATE FĂRĂ AUTORIZAŢIE DE CONSTRUIRE
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE
PRELUNGIRE CERTIFICAT DE URBANISM
PRELUNGIRE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE
ANUNȚ ÎNCEPERE LUCRĂRI

HARTĂ URBANISM
OBŢINERE CERTIFICAT DE NOMENCLATURĂ STRADALĂ ŞI ADRESĂ
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE AUTORIZAŢIE PENTRU EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ- – EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE – EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU CONSTRUIRE DRUMURI/STRĂZI NOI
OBȚINERE AUTORIZAȚIE PENTRU CONSTRUIRE DEUMURI/STRĂZI NOI (ILUMINAT STRADAL, SEMAFORIZĂRI, GIRAȚII)
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ – STRĂZI
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE – STRĂZI
AVIZARE TEMĂ DE PROIECTARE PENTRU PUD (PUZ)
CERERE PENTRU EMITEREA AVIZULUI DE OPORTUNITATE (P.U.Z)
APROBARE PUD (PUZ)
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU DEZLIPIRE, ALIPIRE IMOBILE, ÎNSCRIERE SERVITUTE (DOCUMENT DE INFORMARE)
PRELUNGIRE CERTIFICAT DE URBANISM
PRELUNGIRE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE
ANUNȚ ÎNCEPERE LUCRĂRI

HARTĂ URBANISM

Primăria Braşov la un click distanţă

EVIDENTA PERSOANELOR

Despre Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor
www.spclepbv.ro

EVIDENȚA PERSOANELOR - Programări online
Programare online Carte de Identitate SIMPLĂ sau provizorie – Serviciul Evidenţa Persoanelor (apasă aici)
Programare online Carte de Identitate ELECTRONICĂ – Serviciul Evidenţa Persoanelor (apasă aici)
Cautare Stadiu Eliberare Carte de Identitate (apasă aici)

Depunerea cererii pentru emiterea actului de identitate, se poate face în baza unei programări online SAU a unui bon de ordine emis zilnic de ordonatorul amplasat în incinta serviciului, începând cu ora 8:15. Persoanele care au programare on-line, se regăsesc pe liste afișate și NU au nevoie de bon de ordine de la ordonatorul numeric aflat în incinta instituției.

Va rugăm să consultați Regulamentul programărilor online – Serviciul Public Local de Evidență a Persoanelor Brașov

Anunț privind termenele  de eliberare ale actelor de identitate

  • Termenul de soluționare a cererilor pentru eliberarea actelor de identitate este de 10 zile lucrătoare de la data înregistrării cererii.
  • În cazul cererilor care necesită verificări suplimentare (prin structurile de poliție de ordine publică sau în cazul solicitării duplicatelor certificatelor/extraselor  de stare civilă din alte localități), termenul de soluționare a cererilor pentru eliberarea actelor de identitate este de până la 30 de zile, ce poate fi prelungit cu încă 15 zile.
  • În cazul cetățenilor aflați într-o situație deosebită ce poate justifica solicitarea eliberării actului de identitate într-un termen mai scurt decât cel stabilit (ex.:motive medicale, deplasarea urgentă în altă localitate sau în alt stat, susținerea unor concursuri/examene, efectuarea unor operațiuni notariale/bancare/poștale, etc.), aceștia pot solicita directorului executiv al SPCLEP aprobarea pentru eliberarea actului de identitate într-un termen mai scurt decât cel stabilit. Cererea motivată pentru eliberarea actului de identitate, pentru astfel de situații, se depune la lucrătorul de evidență care instrumentează lucrarea sau, după caz, la Ghișeul Eliberări-Informații, cu referire la cererea inițială depusă.
  • În situații de urgență, cetățenii se pot adresa și Direcției Județene Comunitare de Evidență a Persoanelor Brașov, cu sediul în Mun. Brașov, str. Nicolae Titulescu nr. 28.
Evidența persoanelor - Acte necesare
Eliberare carte de identitate expirare, preschimbare, schimbare domiciliu
Eliberare carte de identitate pierdere, furt, distrugere, deteriorare
Eliberare carte de identitate schimbare nume - prenume
Eliberare carte de identitate minorilor cu vârsta cuprinsă între 14 și 18 ani
Eliberarea actelor de identitate persoanelor netransportabile
Eliberarea cărții de identitate la schimbarea domiciliului din străinătate în România
Eliberarea cărții de identitate provizorii în cazul în care solicitantul actului de identitate nu deține toate documentele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate
Eliberare carte de identitate provizorie pentru cetățenii români cu domiciliul în străinătate și reședința în România
Solicitare înscriere viză reședință (Flotant)
Eliberarea adeverinţei privind istoricul de domicilii - cnp - acte de identitate emise
Eliberarea certificatului privind domiciliul din registrul național de evidență a persoanelor, precum și a formularului standard multilingv care însoţeşte certificatul privind domiciliul, necesare în străinătate
Furnizarea din R.N.E.P. a datelor cu caracter personal privind persoanele fizice
Dovada adresei de domiciliu sau reședință
Acordarea sau redobândirea cetățeniei române

Primăria Braşov la un click distanţă

TRANSPORT


ELIBERARE PERMIS DE LIBERĂ TRECERE
OBȚINERE CARD – LEGITIMAŢIE PENTRU PERSOANĂ CU HANDICAP
AVIZUL COMISIEI DE CIRCULAŢIE/ADMINISTRATOR DRUM
ELIBERARE AUTORIZAŢIE DE TRANSPORT ÎN REGIM DE TAXI (PERSOANE SAU MĂRFURI)
ELIBERARE AUTORIZAŢIE TAXI (TRANSPORT PERSOANE ÎN REGIM DE TAXI)
ELIBERARE AUTORIZAŢIE TAXI (TRANSPORT BUNURI ŞI MĂRFURI ÎN REGIM DE TAXI)
ELIBERAREA AUTORIZAŢIEI DE TRANSPORT MODIFICATĂ
OBŢINEREA AUTORIZAŢIEI DE DISPECERAT TAXI
MODIFICAREA AUTORIZAŢIEI TAXI CA URMARE A ÎNLOCUIRII AUTOVEHICULULUI CARE EXECUTĂ TRANSPORT PERSOANE ÎN REGIM DE TAXI
MODIFICAREA AUTORIZAŢIEI TAXI CU OCAZIA TRECERII AUTOVEHICULULUI DIN LEASING ÎN PROPRIETATE
PRELUNGIREA AUTORIZAŢIEI TAXI
VIZAREA AUTORIZAŢIEI DE TRANSPORT
ELIBERARE DUPLICAT AUTORIZAŢIE DE TRANSPORT/AUTORIZAŢIE TAXI
RETRAGERE AUTORIZAȚIE DE TRANSPORT
RETRAGERE AUTORIZAŢIE TAXI
CAZIER DE CONDUITĂ PROFESIONALĂ PENTRU TAXIMENTRIST SAU PENTRU PERSOANA DESEMNATĂ
DOVADA ÎNSCRIERII ÎN BAZĂ DE DATE
ELIBERARE LISTĂ DE TARIFE VIZATĂ PENTRU FIECARE AUTOVEHICUL TAXI

Primăria Braşov la un click distanţă

TAXE ȘI IMPOZITE


  • Persoane juridice

  • Persoane fizice

DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A CLADIRILOR PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE FISCALĂ PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE TEREN PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A TERENURILOR PENTRU PERSOANE JURIDICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE JURIDICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A MIJLOACELOR DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARAȚIE DECONT PRIVIND SUMELE ÎNCASATE REPREZENTÂND TAXA SPECIALĂ PENTRU PROMOVAREA TURISTICĂ A MUNICIPIULUI BRAȘOV
DECLARAȚIE TAXĂ SALVAMONT
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE SPECTACOLE PERSOANE JURIDICE
STABILIREA TAXEI DE AFIȘAJ ÎN SCOP DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE
DECLARAŢIE PENTRU STABILIREA TAXEI DE SERVICII DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE
DEPUNEREA UNEI CONTESTAȚII
SOLICITARE DE COMPENSARE SAU RESTITUIRE

CERTIFICAT FISCAL PERSOANE JURIDICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A CLADIRILOR PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE TEREN PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A TERENURILOR PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A MIJLOACELOR DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA UNEI CERERI ÎN VEDEREA SCUTIRII DE LA PLATA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE, TEREN, MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE FIZICE
DECLARAȚIE DECONT PRIVIND SUMELE ÎNCASATE REPREZENTÂND TAXA SPECIALĂ PENTRU PROMOVAREA TURISTICĂ A MUNICIPIULUI BRAȘOV
DECLARAȚIE TAXĂ SALVAMONT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE SPECTACOLE PERSOANE FIZICE
STABILIREA TAXEI DE AFIȘAJ ÎN SCOP DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE PENTRU PERSOANE FIZICE
SOLICITARE TRANSFER DOSAR AUTO PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA UNEI CONTESTAȚII PENTRU PERSOANE FIZICE
SOLICITARE DE COMPENSARE SAU RESTITUIRE PENTRU PERSOANE FIZICE
CERERE PENTRU ELIBERAREA UNEI DOVEZI DE PLATĂ PENTRU PERSOANE FIZICE

CERTIFICAT FISCAL PENTRU PERSOANE FIZICE

Primăria Braşov la un click distanţă

DOMENIUL PUBLIC


CERERE PARTENERIAT PENTRU ORGANIZARE EVENIMENTE ÎMPREUNĂ CU MUNICIPIUL BRAȘOV
OBȚINERE PARCARE DE REȘEDINȚĂ
OBŢINERE ABONAMENT PENTRU OCUPARE DOMENIUL PUBLIC P.J.
OBȚINERE ACORD OCUPARE DOMENIULUI PUBLIC PENTRU ORGANIZAŢII NON PROFIT
OBȚINERE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
PRELUNGIRE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
OBŢINERE AVIZ DE TĂIERE SAU TOALETARE ARBORI
AVIZ DE PRINCIPIU PENTRU EXECUTAREA BRANŞAMENTELOR
APROBARE DE SĂPĂTURĂ
ÎNSCRIERE ÎN PROGRAMUL NAȚIONAL DE REABILITARE TERMICĂ
FORMULAR ONLINE - AVIZ DE SĂPĂTURI ÎN REGIM DE URGENŢĂ
FORMULAR ONLINE - AVIZ DE SĂPĂTURI ÎN REGIM DE URGENŢĂ INTERVENŢIE
CERERE INCHIRIERE LOC DE PARCARE PENTRU BICICLETE

Primăria Braşov la un click distanţă

STARE CIVILĂ

Despre Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor
www.spclepbv.ro

NAȘTERI - Programări online
Rezervare dată depunere acte înregistrare naștere nou născut
NAȘTERI - Acte necesare
Înregistrarea nașterii copilului conceput în cadrul căsătoriei
Înregistrarea naşterii copilului din afara căsătoriei - mamă necăsătorită sau divorţată sau văduvă
Înregistrarea naşterii copilului din afara căsătoriei când declaraţia de recunoaştere se face în momentul înregistrării naşterii – părinţi necăsătoriţi
Înregistrarea naşterii copilului în situaţia în care unul dintre părinţi sau ambii sunt cetăţeni străini
Înregistrarea naşterii copilului în situaţia în care mama copilului are vârsta sub 14 ani, iar tatăl nu recunoaşte copilul
Înregistrarea tardivă a naşterii copiilor cu vârsta cuprinsă între 14 şi 18 ani
Înregistrarea tardivă a naşterii persoanei majore
CĂSĂTORII - Programări online
Rezervare data și oră pentru încheierea căsătoriei civile
CĂSĂTORII - Acte necesare
Acte necesare pentru încheierea căsătoriei cu un cetăţean român
Acte necesare pentru încheierea căsătoriei cu un cetăţean străin
Înscrierea divorţului pronunţat la autorităţile române
DECESE - Acte necesare
Deces
ARHIVĂ - ELIBERĂRI CERTIFICATE STARE CIVILĂ, LIVRETE DE FAMILIE ȘI OPERARE MENȚIUNI - Acte necesare
Preschimbare certificate de stare civilă
Eliberare duplicate certificate de stare civilă
Eliberare adeverinţe de stare civilă ( anexa 9)
Eliberare extrase multilingve
Întocmirea sesizării pentru deschiderea procedurii succesorale de pe urma unui defunct
Tăgadă paternitate, recunoaştere paternitate, purtare nume
Actualizări livrete de familie
TRANSCRIERI, SCHIMBĂRI DE NUME, RECTIFICĂRI, ÎNSCRIERI MENȚIUNI DIN STRĂINĂTATE, DIVORȚURI ADMINISTRATIVE - Programări online
Programare online – transcriere acte din Republica Moldova și Ucraina
Deblocarea calendarului se efectuează  AUTOMAT  la  ÎNCEPUTUL  fiecărei luni pentru luna următoare conform Regulamentului.
..
.

Prin adresa nr. 2182 din 05.02.2024, DIRECȚIA JUDEȚEANĂ COMUNITARĂ DE EVIDENȚĂ A PERSOANELOR BRAȘOV,

ne comunică următoarele:

” Prin Hotărârea nr. 494 din 22.12.2023 – privind stabilirea taxelor și tarifelor de interes județean pentru anul 2024,

Consiliul județean Brașov a stabilit următoarele taxe speciale pentru avizarea transcrierilor:

  • 219 lei – Taxă pentru avizarea transcrierii în registrele de stare civilă române a actelor de stare civilă ale cetățenilor români, întocmite de autoritățile străine, în termen de 30 zile de la data înregistrării documentației.
  • 439 lei – Taxă pentru avizarea transcrierii în registrele de stare civilă române a actelor de stare civilă ale cetățenilor români, întocmite de autoritățile străine, în regim de urgență.
  • 295 lei – Taxă pentru soluționarea cererii de schimbare a numelui și/sau prenumelui  pe cale administrativă, în termen de 30 de zile de la data înregistrării documentației.

* Plățile se vor efectua în contul: RO77TREZ13121360206XXXXX, deschis la Trezoreria Brașov, BENEFICIAR JUDEȚUL BRAȘOV – Cod de identificare fiscală 4384150 (pe ordinul de plată va fi înscrisă obligatoriu mențiunea – taxă transcriere, precum și numele titularului actului).”

TRANSCRIERI, SCHIMBĂRI DE NUME, RECTIFICĂRI, ÎNSCRIERI MENȚIUNI DIN STRĂINĂTATE, DIVORȚURI ADMINISTRATIVE - Acte necesare
Transcriere certificat de naştere
Transcriere certificat de căsătorie
Transcriere certificat de deces
Transcriere certificat de naştere - Republica Moldova
Transcriere certificat de căsătorie - Republica Moldova
Desfacerea căsătoriei prin divorţ pe cale administrativă
Înscrierea menţiunii de divorţ pronunţat în străinătate
Înscrierea menţiunii de căsătorie şi divorţ intervenite în străinătate
Înscrierea menţiunii de căsătorie şi deces intervenite în străinătate
Înscrierea menţiunii de deces intervenit în străinătate
Schimbarea numelui de familie şi - sau a prenumelui pe cale administrativă
Înscrierea menţiunii de schimbare a numelui - prenumelui intervenite în străinătate
Schimbarea numelui de familie şi - sau a prenumelui pe cale administrativă cetăţean român cu domiciliul în străinătate  
Înscriere prin menţiune pe marginea actelor de stare civilă a numelui de familie şi - sau a prenumelui retradus sau cu ortografia limbii materne 
Rectificarea actelor de stare civilă

Primăria Braşov la un click distanţă

PATRIMONIU ȘI CADASTRU


CONCESIONAREA UNUI TEREN DE MAXIM 10 MP ÎN VEDEREA REALIZĂRII UNUI ACCES DIN EXTERIOR
CONCESIONAREA UNUI TEREN PENTRU EXTINDEREA CONSTRUCȚIILOR PE TERENURI ALĂTURATE
ÎNCHIRIERE LOCUINȚE PRIN A.N.L. – TINERI ȘI FAMILII DE TINERI ÎN VÂRSTĂ DE PÂNĂ LA 35 ANI
OBȚINERE DECIZIE DE ATRIBUIRE TEREN
OBȚINERE ADEVERINŢĂ INTRAVILAN/EXTRAVILAN
OBȚINERE ADEVERINȚĂ FOND FUNCIAR
OBȚINERE CERTIFICAT DE PRODUCĂTOR
EXERCITAREA DREPTULUI DE PREEMŢIUNE
ACCEPTAREA DONAŢIILOR DE CĂTRE MUNICIPIUL BRAŞOV PRIN CONSILIUL LOCAL
CONTRACT ARENDĂ
SUBVENŢII ÎN AGRICULTURĂ
ANEXE PRIVIND RECEPŢIA LUCRĂRILOR DE CADASTRU
PROPUNERE ACORDARE DESPĂGUBIRI - VETERENI DE RĂZBOI (MOŞTENITORI)
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM DECRETULUI-LEGE NR. 189/2000
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM DECRETULUI-LEGE NR. 118/1990
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM LEGII NR. 341/2004
SOLICITARE LOCURI ÎNHUMARE – PAUPERI

Primăria Braşov la un click distanţă

TUTELĂ


PROCEDURA EFECTUĂRII ANCHETEI SOCIALE PENTRU ACORDAREA DREPTURILOR CUVENITE COPILULUI ÎN SITUAȚIA PĂRINȚILOR NECĂSĂTORIȚI

Primăria Braşov la un click distanţă

SERVICII SOCIALE


DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ

Primăria Braşov la un click distanţă

ÎNSCRIERE ÎN AUDIENȚĂ


FORMULAR ÎNSCRIERE ÎN AUDIENȚĂ

Primăria Braşov la un click distanţă

TRANSPARENȚĂ ȘI LIBER ACCES


Aceasta actiune este permisa doar daca sunteti inregistrat in contul dumneavoastra
Depune solicitare privind liberul acces la informaţii de interes public, cf.Legii nr.544/2001
Proiecte de hotărâre în dezbatere publică

Primăria Braşov la un click distanţă

DEPUNE PETIȚII (reglementate de OG nr.27/2002)


DEPUNE PETIȚII (reglementate de OG nr.27/2002)

Primăria Braşov la un click distanţă

ACTIVITĂȚI ECONOMICE
(ACORDURI DE FUNCȚIONARE)


OBȚINERE ACORD OCUPARE DOMENIULUI PUBLIC PENTRU ORGANIZAŢII NON PROFIT
OBȚINERE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
PRELUNGIRE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE

Primăria Braşov la un click distanţă

MEDIU


Programul Rabla Local

Brasovcity.ro

Starea vremii - Brașov


meteoblue

meteoblue

meteoblue
Brasovcity.ro

Căutare particularizată


Harta generală


Deschide în fereastră nouă

Harta transportului public


Deschide în fereastră nouă

Harta parcărilor publice


Deschide în fereastră nouă

Harta spațiilor verzi


Deschide în fereastră nouă

Harta urbanism


Deschide în fereastră nouă

Harta puncte de interes


Deschide în fereastră nouă

Harta sectia ta de votare


Deschide în fereastră nouă

Hartă salubrizare


Deschide în fereastră nouă

Hartă WiFi4EU


Deschide în fereastră nouă

Hartă locații defibrilatoare


Deschide în fereastră nouă

Achiziții
Primăria Municipiului Brașov

  • Acasă
  • Achiziții

 Acces rapid

  • Achiziții / Proceduri proprii

Acces rapid

Acces rapid


  • Achiziții / Proceduri proprii

13-08-2015 ora 10:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 13-08-2015 ora 10:00 - termen expirat


Primaria Municipiului Brasov cu sediul in B-dul. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Tel. +40 268416550/128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , adresa internet (URL):http://www.brasovcity.ro , organizeaza achizitia serviciilor ACTUALIZARE SF, PT REABILITARE TERMICA pentru blocurile de locuinte situate pe amplasamentele CALEA BUCURESTI NR.56,58,6,SALVIEI NR. 6, BL.9A ,BASARABIA NR.16, HARMANULUI NR. 11C, bl.C3 CPV: 71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: ACTUALIZARE SF, PT REABILITARE TERMICA BLOCURI LOCUINTE
CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
Descrierea contractului: Actualizarea SF, PT va tine cont de prevederile OUG nr.18/2009 cu modificarile si completarile ulterioare.Actualizarea SF, PT se va face conform prevederile HG28/2008 privind aprobarea continutului cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii. Proiectarea si realizarea lucrarilor de interventie prevazute mai sus au ca scop cresterea performantei energetice a blocurilor de locuinte, astfel incat consumul anual specific de energie calculat pentru incalzire sa scada sub 100 kWh/m2 arie utila, in conditii de eficienta economica.
Valoarea estimata fara TVA: 28502.6
Conditii contract: Oferta de pret va fi prezentata pentru toate cele 4 imobile. Oferta va mai contine asistenta tehnica si elaborarea Certificatului energetic dupa finalizarea lucrarilor de reabilitare termica.Oferta va cuprinde in mod obligatoriu graficul de predare documentatii. Ofertantul va elabora documentatiile tehnice necesare obtinerii avizelor solicitate in Certificatul de Urbanism in vederea emiterii Autorizatiei de construire sigurarea asistentei tehnice se va face pe toata perioada executarii lucrarilor de interventie, inclusiv participarea la inspectie in fazele determinante; Termenul de predare a documentatiilor ce fac obiectul prezentei teme de proiectare este de 40 zile de la incheierea contractului. Elaborarea raportului privind terminarea lucrarilor precum si punerea la dispozitia beneficiarului a certificatului de performanta energetica corespunzator blocului de locuinte izolat termic au ca termen 15 zile calendaristice de la receptia la terminarea lucrarilor.
Conditii participare: Ofertantii vor prezenta : Certificat constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate,cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei; Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4).
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 13.08.2015
Informatii suplimentare: Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile (oferta in original sa fie scanata, sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila ). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se pot depune in original pana la data 13.08.2015 ora 10;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului .Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Ofertele vor fi publicate obligatoriu de catre operatorii economici interesati si in catalogul SEAP, pana la data si ora limita indicate, respectiv 05.06.2015 ora 10:00, sub denumirea si codul CPV din cadrul prezentului anunt (in functie de acestea se va realiza filtrarea informatiilor din catalogul SEAP, de catre autoritatea contractanta.Nepublicarea informatiilor in SEAP atrage respingerea ofertelor depuse la sediul autoritatii contractante .

Documente anexate: Reabilitare termica blocuri locuinte.zip

13-08-2015 ora 10:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 13-08-2015 ora 10:00 - termen expirat


MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: SAVIN DARIA , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: STUDIU DE FEZABILITATE, PT, DDE, liste de cantitati, caiet de sarcini si asistenta tehica pentru reabilitare a instalatiei interioare de apa - canal, Gradinita nr. 26" CPV: 71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
Descrierea contractului: Studiu de Fezabilitate, PT, DDE, liste de cantitati, caiet de sarcini si asistenta tehica pentru reabilitare a instalatiei interioare de apa - canal, Gradinita nr. 26"
Valoarea estimata fara TVA: 4596.72 LEI.
Conditii contract: Studiul de fezabilitate va respecta prevederile din HGR 28/2008 privind aprobarea continutului cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii. Proiectul va respecta continutul cadru al Ordinului 863/2008 privind aprobarea "Instructiunilor de aplicare a unor prevederi din HGR 28/2008 privind aprobarea continutului cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii". Beneficiarul recomanda ca ofertantii sa viziteze amplasamentul. Proiectantul va ceda drepturile de proprietate intelectuala beneficiarului. Proiectantul va raspunde pentru listele de cantitati intocmite . In cazul in care in timpul executiei apar lucrari suplimentare (cu o valoare mai mare de 10% din valoarea contractului - diverse si neprevazute) care nu au fost prevazute in documentatia intocmita, acestea se vor suporta de catre proiectant. Termenele de predare ale documentatiilor vor fi urmatoarele : - Studiul de fezabilitate in 20 zile calendaristice de la data semnarii contractului; - Documentatiile: Proiectul Tehnic, Detaliile de Executie, Caietele de Sarcini si Listele de Cantitati in 40 zile calendaristice de la data semnarii contractului; Durata de derulare a contractului: pana la indeplinirea tuturor obligatiilor contractuale. Asistenta tehnica va fi decontata dupa finalizarea lucrarilor de executie Se vor respecta in totatlitate cerintele din tema de proiectare .
Conditii participare: Ofertantii vor prezenta : Certificat constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate,cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei; Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4).
Criterii adjudecare: PRETUL CEL MAI SCAZUT
Termen limita primire oferte: 13.08.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 13.08.2015 ORA .10:00.Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile (oferta in original sa fie scanata, sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila ). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 13.08.2015 ora 10;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului .Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Ofertele vor fi publicate obligatoriu de catre operatorii economici interesati si in catalogul SEAP, pana la data si ora limita indicate, respectiv 13.08.2015 ora 10:00, sub denumirea si codul CPV din cadrul prezentului anunt (in functie de acestea se va realiza filtrarea informatiilor din catalogul SEAP, de catre autoritatea contractanta.Nepublicarea informatiilor in SEAP atrage respingerea ofertelor depuse la sediul autoritatii contractante .

Documente anexate: Gradinita nr. 26.pdf

13-08-2015 ora 11:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 13-08-2015 ora 11:00 - termen expirat


MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: DARIA SAVIN , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: DARIA SAVIN , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: STUDIU DE FEZABILITATE, PT, DDE, liste de cantitati, caiet de sarcini si asistenta tehica pentru reabilitare a instalatiei interioare de apa - canal, Scoala generala nr. 2"
CPV: 71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
Descrierea contractului: - Lucrarile ce fac obiectul temei de proiectare sunt aferente Scolii Generale nr. 2, care este amplasata in Municipiul Brasov, Str. Stefan cel Mare si Sfant nr. 15 Studiul de fezabilitate va respecta prevederile din HGR 28/2008 privind aprobarea continutului cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii. Proiectul va respecta continutul cadru al Ordinului 863/2008 privind aprobarea "Instructiunilor de aplicare a unor prevederi din HGR 28/2008 privind aprobarea continutului cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii". Beneficiarul recomanda ca ofertantii sa viziteze amplasamentul. Proiectantul va ceda drepturile de proprietate intelectuala beneficiarului. Proiectantul va raspunde pentru listele de cantitati intocmite . In cazul in care in timpul executiei apar lucrari suplimentare (cu o valoare mai mare de 10% din valoarea contractului - Diverse si neprevazute) care nu au fost prevazute in documentatia intocmita, acestea se vor suporta de catre proiectant.
Valoarea estimata fara TVA: 16362.84 lei
Conditii contract: Studiul de fezabilitate va respecta prevederile din HGR 28/2008 privind aprobarea continutului cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii. Proiectul va respecta continutul cadru al Ordinului 863/2008 privind aprobarea "Instructiunilor de aplicare a unor prevederi din HGR 28/2008 privind aprobarea continutului cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii". Beneficiarul recomanda ca ofertantii sa viziteze amplasamentul. Proiectantul va ceda drepturile de proprietate intelectuala beneficiarului. Proiectantul va raspunde pentru listele de cantitati intocmite . In cazul in care in timpul executiei apar lucrari suplimentare (cu o valoare mai mare de 10% din valoarea contractului - Diverse si neprevazute) care nu au fost prevazute in documentatia intocmita, acestea se vor suporta de catre proiectant. Se vor respecta in totatlitate cerintele din tema de proiectare .
Conditii participare: Ofertantii vor prezenta : Certificat constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate,cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei; Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). Se vor respecta in totatlitate cerintele din tema de proiectare .
Criterii adjudecare: PRETUL CEL MAI SCAZUT
Termen limita primire oferte: 13.08.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 13.08.2015 ORA 11:00.Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile (oferta in original sa fie scanata, sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila ). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 13.08.2015 ora 11;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului .Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Ofertele vor fi publicate obligatoriu de catre operatorii economici interesati si in catalogul SEAP, pana la data si ora limita indicate, respectiv 13.08.2015 ora 11:00, sub denumirea si codul CPV din cadrul prezentului anunt (in functie de acestea se va realiza filtrarea informatiilor din catalogul SEAP, de catre autoritatea contractanta.Nepublicarea informatiilor in SEAP atrage respingerea ofertelor depuse la sediul autoritatii contractante .

Documente anexate: Scoala Generala nr 2.pdf

13-08-2015 ora 12:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 13-08-2015 ora 12:00 - termen expirat


MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: DARIA SAVIN , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: DARIA SAVIN , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: STUDIU DE FEZABILITATE, PT, DDE, DTAC, documentatia tehnica pentru obtinerea avizelor, liste de cantitati, caiet de sarcini si asistenta tehica pentru reabilitare sistem incalzire Gradinita nr. 9"
CPV: 71321200-6 - Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.2)
Descrierea contractului: Studiu de Fezabilitate, PT, DDE, DTAC, documentatia tehnica pentru obtinerea avizelor, liste de cantitati, caiet de sarcini si asistenta tehica pentru reabilitare sistem de incalzire Gradinita nr. 9 "
Valoarea estimata fara TVA: 27360.4
Conditii contract: Proiectul va respecta continutul cadru al Ordinului 863/2008 privind aprobarea "Instructiunilor de aplicare a unor prevederi din HGR 28/2008 privind aprobarea continutului cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii". Beneficiarul recomanda ca ofertantii sa viziteze amplasamentul. Proiectantul va ceda drepturile de proprietate intelectuala beneficiarului. Proiectantul va raspunde pentru listele de cantitati intocmite . In cazul in care in timpul executiei apar lucrari suplimentare (cu o valoare mai mare de 10% din valoarea contractului - Diverse si neprevazute) care nu au fost prevazute in documentatia intocmita, acestea se vor suporta de catre proiectant. Contravaloarea acestora se va achita de catre proiectant in termen de 15 zile de la notificarea din partea achizitorului. Proiectantul este obligat ca dupa contractarea lucrarilor de executie sa actualizeze devizul general. Proiectantul este obligat ca dupa finalizarea lucrarilor de executie sa intocmeasca referatul de conformitate si sa actualizeze devizul general. Se vor respecta in totatlitate cerintele din tema de proiectare .
Conditii participare: Ofertantii vor prezenta : Certificat constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate,cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei; Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4).
Criterii adjudecare: PRETUL CEL MAI SCAZUT
Termen limita primire oferte: 13.08.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 13.08.2015 ORA .12:00.Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile (oferta in original sa fie scanata, sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila ). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 13.08.2015 ora 12;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului .Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Ofertele vor fi publicate obligatoriu de catre operatorii economici interesati si in catalogul SEAP, pana la data si ora limita indicate, respectiv 13.08.2015 ora 12:00, sub denumirea si codul CPV din cadrul prezentului anunt (in functie de acestea se va realiza filtrarea informatiilor din catalogul SEAP, de catre autoritatea contractanta.Nepublicarea informatiilor in SEAP atrage respingerea ofertelor depuse la sediul autoritatii contractante .

Documente anexate: Gradinita nr. 9.pdf

13-08-2015 ora 14:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 13-08-2015 ora 14:00 - termen expirat


MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: SAVIN DARIA , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: SAVIN DARIA , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: STUDIU DE FEZABILITATE, PT, DDE, DTAC, documentatia tehnica pentru obtinerea avizelor, liste de cantitati, caiet de sarcini si asistenta tehica pentru reabilitare sistem incalzire Gradinita nr. 23" CPV: 71321200-6 - Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.2)
Descrierea contractului: Proiectul va respecta continutul cadru al Ordinului 863/2008 privind aprobarea "Instructiunilor de aplicare a unor prevederi din HGR 28/2008 privind aprobarea continutului cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii". Beneficiarul recomanda ca ofertantii sa viziteze amplasamentul. Proiectantul va ceda drepturile de proprietate intelectuala beneficiarului. Proiectantul va raspunde pentru listele de cantitati intocmite . In cazul in care in timpul executiei apar lucrari suplimentare (cu o valoare mai mare de 10% din valoarea contractului - Diverse si neprevazute) care nu au fost prevazute in documentatia intocmita, acestea se vor suporta de catre proiectant. Contravaloarea acestora se va achita de catre proiectant in termen de 15 zile de la notificarea din partea achizitorului. Studiu de Fezabilitate, PT, DDE, DTAC, documentatia tehnica pentru obtinerea avizelor, liste de cantitati, caiet de sarcini si asistenta tehica pentru reabilitare sistem incalzire Gradinita nr. 23" Proiectantul este obligat ca dupa contractarea lucrarilor de executie sa actualizeze devizul general. Proiectantul este obligat ca dupa finalizarea lucrarilor de executie sa intocmeasca referatul de conformitate si sa actualizeze devizul general.
Valoarea estimata fara TVA: 10.772,74 LEI
Conditii contract: Proiectul va respecta continutul cadru al Ordinului 863/2008 privind aprobarea "Instructiunilor de aplicare a unor prevederi din HGR 28/2008 privind aprobarea continutului cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii". Beneficiarul recomanda ca ofertantii sa viziteze amplasamentul. Proiectantul va ceda drepturile de proprietate intelectuala beneficiarului. Proiectantul va raspunde pentru listele de cantitati intocmite . In cazul in care in timpul executiei apar lucrari suplimentare (cu o valoare mai mare de 10% din valoarea contractului - Diverse si neprevazute) care nu au fost prevazute in documentatia intocmita, acestea se vor suporta de catre proiectant. Contravaloarea acestora se va achita de catre proiectant in termen de 15 zile de la notificarea din partea achizitorului. Proiectantul este obligat ca dupa contractarea lucrarilor de executie sa actualizeze devizul general. Proiectantul este obligat ca dupa finalizarea lucrarilor de executie sa intocmeasca referatul de conformitate si sa actualizeze devizul general. Se vor respecta in totatlitate cerintele din tema de proiectare .
Conditii participare: Ofertantii vor prezenta : Certificat constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate,cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei; Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). Se vor respecta in totatlitate cerintele din tema de proiectare .
Criterii adjudecare: PRETUL CEL MAI SCAZUT
Termen limita primire oferte: 13.08.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 13.08.2015 ORA 14:00.Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile (oferta in original sa fie scanata, sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila ). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 13.08.2015 ora 14;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului .Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Ofertele vor fi publicate obligatoriu de catre operatorii economici interesati si in catalogul SEAP, pana la data si ora limita indicate, respectiv 13.08.2015 ora 14:00, sub denumirea si codul CPV din cadrul prezentului anunt (in functie de acestea se va realiza filtrarea informatiilor din catalogul SEAP, de catre autoritatea contractanta.Nepublicarea informatiilor in SEAP atrage respingerea ofertelor depuse la sediul autoritatii contractante .

Documente anexate: Gradinita nr. 23.pdf

12-08-2015 ora 10:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 12-08-2015 ora 10:00 - termen expirat


MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: MUNICIPIUL BRASOV , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: LAURENTIU CAZANESCU , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Anexa 2B
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: Achizitia de servicii medicale de medicina muncii pentru angajatii Primariei Municipiului Brasov
CPV: 85147000-1-Servicii de medicina muncii (Rev.2)
Descrierea contractului: Asigurarea masurilor privind securitatea si sanatatea in munca a angajatilor Primariei municipiului Brasov se va realiza prin prestarea serviciilor medicale de medicina muncii pentru un numar estimat de 290 persoane, dintre care: -31 persoane incadrate pe functii de conducere, dintre care 2 conduc autoturismele institutiei -259 persoane incadrate pe functii de executie, dintre care 1 conduce autoturismul institutiei si 7 muncitori calificati.
Valoarea estimata fara TVA: 24193.54 RON
Conditii contract: Ofertantul va respecta in totalitate cerintele caietului de sarcini. Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% (sau 5% in cazul IMM) din valoarea contractului in lei fara TVA , in termen de 15 zile de la semnarea contractului. Prestatorul se obliga sa asigure serviciile medicale stabilite conform dispozitiilor H.G. nr. 355/2007 privind supravegherea sanatatii lucratorilor, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantii vor face dovada prin orice document edificator ca sunt abilitati sa presteze servicii medicale si de medicina muncii.
Conditii participare: Oferta tehnica va cuprinde toate specificatiile din caietul de sarcini. Perioada de valabilitate a ofertelor este de minim 30 zile de la data emiterii acestora. Propunerea financiara va evidentia pretul unitar, precum si pretul total al ofertei exprimat in lei, fara TVA, TVA va fi evidentiata separat. Ofertantii vor prezenta: Certificat constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate,cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei; Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4).
Criterii adjudecare: Criteriul de evaluare a ofertelor este "pretul cel mai scazut", in conditiile indeplinirii tuturor cerintelor tehnice.
Termen limita primire oferte: 12.08.2015
Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 30 de zile (oferta in original sa fie scanata, sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila ). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se pot depune in original pana la data 12.08.2015 ora 10;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului .Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Ofertele vor fi publicate obligatoriu de catre operatorii economici interesati si in catalogul SEAP, pana la data si ora limita indicate, respectiv 12.08.2013 ora 10:00, sub denumirea si codul CPV din cadrul prezentului anunt (in functie de acestea se va realiza filtrarea informatiilor din catalogul SEAP, de catre autoritatea contractanta.Nepublicarea informatiilor in SEAP atrage respingerea ofertelor depuse la sediul autoritatii contractante.

Documente anexate: Documentatie servicii medicale.pdf

10-08-2015 ora 10:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 10-08-2015 ora 10:00 - termen expirat


MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Cecilia Doiciu , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: Violeta Bulgariu, Marilena Petcu , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro , Adresa profilului cumparatorului: http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Denumirea achizitie: Contract de furnizare - dotari exterioare aferente proiectului Centrul National de Informare si Promovare Turistica din Poiana Brasov, cod SMIS 41384, CPV: 34992000-7-Panouri de semnalizare si panouri de semnalizare luminoase (Rev.2)
Descrierea contractului: Contract de furnizare dotari exterioare aferente proiectului Centrul National de Informare si Promovare Turistica din Poiana Brasov, cod SMIS 41384: 1 buc. firma luminoasa logo Romania, 1 buc. firma luminoasa Centrul National de Informare si Promovare Turistica, 1 buc. Logo Romania volumetric, 1 buc. catarg 8m, 2 buc. borna, 1 buc. panou/firma luminoasa semnalizarea centrului, 2 buc. geam sablat.
Valoarea estimata fara TVA: 21707.00 RON
Conditii contract: Oferta de pret se va prezenta astfel: pretul in lei cu si fara TVA. Termenele de furnizare 12 luni. Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5% (sau 2,5% in cazul IMM) din valoarea contractului in lei fara TVA , in termen de 15 zile de la semnarea contractului.
Conditii participare: Ofertantii vor prezenta : Certificat constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate, cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei; Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazutre la art. 69^1-Formularul 1
Criterii adjudecare: pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 10.08.2015
Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri. Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 30 de zile (oferta in original sa fie scanata, sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de furnizarea si montarea produselor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se pot depune in original pana la data de 10.08.2015 ora 10:00 , la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter. Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Ofertele vor fi publicate obligatoriu de catre operatorii economici interesati si in catalogul SEAP, pana la data si ora limita indicate, respectiv 10.08.2015 ora 10:00, sub denumirea si codul CPV din cadrul prezentului anunt (in functie de acestea se va realiza filtrarea informatiilor din catalogul SEAP, de catre autoritatea contractanta).Nepublicarea informatiilor in SEAP pana la data si ora limita indicate, respectiv 10.08.2015 ora 10:00, atrage respingerea ofertelor depuse la sediul autoritatii contractante. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica periodic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari.

Documente anexate: Documentatie DOTARI CNIPT.pdf

07-08-2015 ora 10:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 07-08-2015 ora 10:00 - termen expirat


Primaria Municipiului Brasov cu sediul in B-dul EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Serviciul Investitii Tel. +40 268416550/128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , adresa internet (URL):http://www.brasovcity.ro , achizitioneaza direct prestarea serviciului avand ca obiect "DALI, PT, DTAC. DDE, Caiete de sarcini si Liste de cantitati pentru realizarea obiectivului -Reabilitarea statiei de pompe termoficare CET NORD I " CPV: 71321200-6 - Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire DESCRIEREA CONTRACTULUI: Elaborare "DALI, PT , DTAC. DDE, Caiete de sarcini si Liste de cantitati pentru realizarea obiectivului -Reabilitarea statiei de pompe termoficare CET NORD I " Detaliile se regasesc in tema de proiectare. VALOAREA ESTIMATA FARA TVA: 72.900 RON CONDITII CONTRACT: oferta de pret se va prezenta astfel: pretul in lei cu si fara TVA . Termenele de predare a documentatiilor sunt urmatoarele: - DALI , Documentatia pentru obtinerea certificatului de urbanism ?i Documentatiile pentru obtinerea de avize ?i acorduri (conform cerintelor CU , pentru fiecare avizator in parte - 2 exemplare din fiecare documentatie) in termen de 30 de zile de la primirea Ordinului de Incepere a executiei contractului. - DTAC inclusiv obtinerea Autorizatiei de construire, Elaborare PT, DDE, Caiete de Sarcini, Liste de cantitati in termen de 45 de zile de la primirea Ordinului de Incepere Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% ( sau 5% in cazul IMM) din valoarea contractului in lei fara TVA , in termen de 10 zile de la semnarea contractului.. OBLIGATII SI RASPUNDERI ALE PROIECTANTULUI - Proiectantul va ceda drepturile de proprietate intelectuala beneficiarului. - Proiectantul va raspunde pentru listele de cantitati intocmite. - Proiectantul este obligat ca dupa finalizarea lucrarilor de executie sa intocmeasca referatul de conformitate precum actualizarea devizului general. DALI (conform metodologiei din HG28/2008). Documentatia pentru obtinerea Certificatului de Urbanism. Documentatia pentru autorizarea executarii lucrarilor de constructii, cu respectarea prevederilor Legii nr. 50/1991 (*republicata*) privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii Proiectul tehnic, Detalii de executie; a. Caiete de sarcini; b. Liste de cantitati; c. Documentatie economica. Alte cerinte: 1. documentatile se vor preda in 5(cinci) exemplare; 2. toate documentatile se vor prezenta si pe suport electronic(excel,word,dwg) Obligatiile OFERTANTULUI: - Va intocmi documentatia pentru obtinerea Certificatului de Urbanism; - Va intocmi documentatiile necesare obtinerii avizelor impuse prin certificatul de urbanism; - Va intocmi documentatia pentru obtinerea autorizatiei de construire; - Va asigura asistenta tehnica pe durata executiei lucrarilor; - Saptamanal proiectantul se va consulta cu beneficiarul privind stadiul proiectului. CONDITII DE PARTICIPARE Ofertantii vor prezenta : Certificat constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate, cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei; Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). CRITERII ADJUDECARE: pretul cel mai scazut TERMEN LIMITA PRIMIRE OFERTE: 07.08.2015 ora 10:00. INFORMATII SUPLIMENTARE: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile (oferta in original sa fie scanata, sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila ). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se pot depune in original pana la data de 07.08.2015 ora 10:00 , la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1,parter. Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului . Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Ofertele vor fi publicate obligatoriu de catre operatorii economici interesati si in catalogul SEAP, pana la data si ora limita indicate, respectiv 07.08.2015 ora 10:00, sub denumirea si codul CPV din cadrul prezentului anunt (in functie de acestea se va realiza filtrarea informatiilor din catalogul SEAP, de catre autoritatea contractanta).Nepublicarea informatiilor in SEAP pana la data si ora limita indicate, respectiv 07.08.2015 ora 10:00, atrage respingerea ofertelor depuse la sediul autoritatii contractante .Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica periodic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari.

Documente anexate: Reabilitare pompe.pdf

11-06-2015 ora 16:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 11-06-2015 ora 16:00 - termen expirat


ANUNT PUBLIC
Ref.:

Organizarea concursului de proiecte de management pentru institutiile de cultura din subordinea Consiliului Local


Se suspenda pentru o perioada de 30 de zile organizarea concursului de proiecte de management pentru ocuparea posturilor de manager al institutiilor de cultura din subordinea consiliului local, concurs demarat conform Anunturilor nr. 33186/04.05.2015, 33190/04.05.2015, 33191/04.05.2015, 33192/04.05.2015 aprobate de dl. George SCRIPCARU, Primar al Municipiului Brasov.
Aceasta suspendare a procedurii este impusa de crearea unui cadru juridic necesar desfasurarii concursului în bune conditii si eliminarii unor eventuale vicii de procedura, de asigurarea cresterii transparentei si dorintei autoritatii de a da posibilitatea tuturor candidatilor de a realiza proiecte de management complete, competitive si consistente din punct de vedere managerial.
De asemenea, in acest mod, autoritatea vine in sprijinul unor candidati ce au solicitat furnizarea de date suplimentare referitoare la activitatea institutiei de cultura pentru a-si putea forma o viziune manageriala mai clara avand in vedere obiectivul Primariei Municipiului Brasov si dorinta cetatenilor ca orasul lor sa devina Capitala Europeana a Culturii 2021.
Facem mentiunea ca reluarea procedurii de concurs se va face tot printr-un anunt public, cu respectarea riguroasa a prevederilor legislatiei aflate in vigoare.
Proiectele de management depuse pana la data prezentei vor ramane sigilate si vor putea fi ridicate de la sediul Primariei Municipiului Brasov, Biroul Resurse Umane - parter, camera 5, in termen de 3 zile de la publicarea anuntului, in urma intocmirii unui proces verbal de predare-primire, cu scopul de a fi refacute în conformitate cu noile cerinte.

Documente anexate: anunt suspendare concurs 2015.pdf

05-06-2015 ora 10:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 05-06-2015 ora 10:00 - termen expirat


Primaria Municipiului Brasov cu sediul in B-dul. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Tel. +40 268416550/128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , adresa internet (URL):http://www.brasovcity.ro , organizeaza achizitia serviciilor SF, PT "Reabilitare termica Scoala Generala nr.14, corp C", Stupini . CPV: 71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
Descrierea contractului: Intocmire SF, PT "Reabilitare termica Scoala Generala nr.14, corp C, Stupini" , care cuprinde urmatoarele: o Expertiza tehnica o Audit energetic, certificat de performanta energetica aferent unitatii de invatamant inainte de realizarea lucrarilor de interventii o SF (Documentatie de avizare pentru lucrarile de interventii + Deviz general) o Documentatie tehnica pentru autorizarea lucrarilor de interventii si obtinerea avizelor si acordurilor necesare emiterii autorizatiei de constructie (DTAC) + DTOE o Proiect Tehnic (PT), Liste de cantitati , caiete de sarcini o Detalii de executie (DDE) o Certificat de performanta energetica aferent unitatii de invatamant dupa realizarea lucrarilor de interventie o Asistenta tehnica de specialitate pe parcursul derularii investitiei Lucrarile de interventie sunt: - izolarea termica a peretilor exteriori si a planseului peste subsol - inlocuirea ferestrelor si usilor exterioare, daca este cazul - termoizolarea planseului peste ultimul nivel - reabilitarea acoperisului - lucrari de demontare a instalatiilor si a echipamentelor montate aparent pe fatade si remontarea acestora. - Lucrari de refacere a finisajelor anvelopei.
Valoarea estimata fara TVA: 45.161,29 RON
Conditii contract: OFERTA DE PRET SE VA PREZENTA ASTFEL:
-Proiectare: lei cu si fara TVA;
-Asistenta tehnica: lei cu si fara TVA ;
-Emitere certificat de performanta energetica aferent unitatii de invatamant dupa realizarea lucrarilor de interventie: lei cu si fara TVA.
Asistenta tehnica va fi decontata numai pe baza de raport. Oferta va cuprinde in mod obligatoriu graficul de predare documentatii si plati.
Termenul de finalizare a documentatiilor este de 3 luni.
Predarea documentatiilor se va face astfel:
-in termen de 45 zile de la incheierea contractului se va preda Expertiza tehnica, documentatia de avizare pentru lucrarile de interventii si Devizul general, DTAC , Audit energetic initial .
-in termen de 90 zile de la incheierea contractului se vor preda urmatoarele documentatii: PT, LISTE DE CANTITATI , CAIETELE DE SARCINI, DDE .
CERTIFICATUL DE PERFORMANTA ENERGETICA AFERENT UNITATII DE INVATAMANT SE VA ELIBERA DUPA REALIZAREA LUCRARILOR DE INTERVENTIE.
ASISTENTA TEHNICA SE VA PRESTA PE TOT PARCURSUL DERULARII LUCRARILOR.
Documentatia se va elabora in 4 exemplare originale, redactate in limba romana, si pe suport magnetic (CD) in format .doc, .xls si .dwg.
Listele de cantitati se vor preda obligatoriu in scris si in format electronic. In functie de programul de devize folosit de proiectant, se va consulta beneficiarul asupra modului de prezentare.
Conditii de participare
Ofertantii vor prezenta:
Certificat constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate,cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei;
Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4).
Criterii adjudecare: pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 05.06.2015 ora 10:00.
Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri .
Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile (oferta in original sa fie scanata, sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila ). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor, pe toata perioada de derulare a contractului.
Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se pot depune in original pana la data de 05.06.2015 ora 10;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului .Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Ofertele vor fi publicate obligatoriu de catre operatorii economici interesati si in catalogul SEAP, pana la data si ora limita indicate, respectiv 05.06.2015 ora 10:00, sub denumirea si codul CPV din cadrul prezentului anunt (in functie de acestea se va realiza filtrarea informatiilor din catalogul SEAP, de catre autoritatea contractanta.Nepublicarea informatiilor in SEAP atrage respingerea ofertelor depuse la sediul autoritatii contractante .
S-a atasat Extras CF pentru Scoala Generala 14.

Documente anexate: anunt achizitie SC 14 Stupini.pdf

  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61

Brasovcity.ro

Copyright © 2002 - 2024 - PRIMĂRIA MUNICIPIULUI BRAȘOV, toate drepturile rezervate.
Imaginile și articolele video din prezentul site sunt supuse legilor dreptului de autor.
Orice reproducere este interzisă fără acordul proprietarului acestora.
Reglementări privind prelucarea și protecția datelor cu caracter personal
Informare privind protectia avertizorilor în interes public
Ultima actualizare: 30-05-2025

  • abc.brasovcity.ro
  • buget2025.brasovcity.ro
  • covid19.brasovcity.ro
  • cultura.brasovcity.ro
  • educatie.brasovcity.ro
  • evenimente.brasovcity.ro
  • invatamantdual.brasovcity.ro
  • starepartii.brasovcity.ro
  • ua.brasovcity.ro
  • www.primariabrasovenilor.ro
  • finantare.primariabrasovenilor.ro
  • Portal servicii electronice
  • www.spclepbv.ro

Solicitări frecvente   |   Chestionar satisfacție   |   Contact   |   My Brașov City Android | IOS

Contact

Local: (0268) 405000

  • Adresa: Bdul. Eroilor nr.8, Brasov, ROMANIA
  • Email: contact@brasovcity.ro

Folosește Google translator: