Achiziții
Primăria Municipiului Brașov

Achiziții / Proceduri proprii: 13-08-2015 ora 11:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: DARIA SAVIN , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: DARIA SAVIN , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: STUDIU DE FEZABILITATE, PT, DDE, liste de cantitati, caiet de sarcini si asistenta tehica pentru reabilitare a instalatiei interioare de apa - canal, Scoala generala nr. 2"
CPV: 71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
Descrierea contractului: - Lucrarile ce fac obiectul temei de proiectare sunt aferente Scolii Generale nr. 2, care este amplasata in Municipiul Brasov, Str. Stefan cel Mare si Sfant nr. 15 Studiul de fezabilitate va respecta prevederile din HGR 28/2008 privind aprobarea continutului cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii. Proiectul va respecta continutul cadru al Ordinului 863/2008 privind aprobarea "Instructiunilor de aplicare a unor prevederi din HGR 28/2008 privind aprobarea continutului cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii". Beneficiarul recomanda ca ofertantii sa viziteze amplasamentul. Proiectantul va ceda drepturile de proprietate intelectuala beneficiarului. Proiectantul va raspunde pentru listele de cantitati intocmite . In cazul in care in timpul executiei apar lucrari suplimentare (cu o valoare mai mare de 10% din valoarea contractului - Diverse si neprevazute) care nu au fost prevazute in documentatia intocmita, acestea se vor suporta de catre proiectant.
Valoarea estimata fara TVA: 16362.84 lei
Conditii contract: Studiul de fezabilitate va respecta prevederile din HGR 28/2008 privind aprobarea continutului cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii. Proiectul va respecta continutul cadru al Ordinului 863/2008 privind aprobarea "Instructiunilor de aplicare a unor prevederi din HGR 28/2008 privind aprobarea continutului cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii". Beneficiarul recomanda ca ofertantii sa viziteze amplasamentul. Proiectantul va ceda drepturile de proprietate intelectuala beneficiarului. Proiectantul va raspunde pentru listele de cantitati intocmite . In cazul in care in timpul executiei apar lucrari suplimentare (cu o valoare mai mare de 10% din valoarea contractului - Diverse si neprevazute) care nu au fost prevazute in documentatia intocmita, acestea se vor suporta de catre proiectant. Se vor respecta in totatlitate cerintele din tema de proiectare .
Conditii participare: Ofertantii vor prezenta : Certificat constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate,cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei; Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). Se vor respecta in totatlitate cerintele din tema de proiectare .
Criterii adjudecare: PRETUL CEL MAI SCAZUT
Termen limita primire oferte: 13.08.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 13.08.2015 ORA 11:00.Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile (oferta in original sa fie scanata, sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila ). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 13.08.2015 ora 11;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului .Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Ofertele vor fi publicate obligatoriu de catre operatorii economici interesati si in catalogul SEAP, pana la data si ora limita indicate, respectiv 13.08.2015 ora 11:00, sub denumirea si codul CPV din cadrul prezentului anunt (in functie de acestea se va realiza filtrarea informatiilor din catalogul SEAP, de catre autoritatea contractanta.Nepublicarea informatiilor in SEAP atrage respingerea ofertelor depuse la sediul autoritatii contractante .
Documente anexate: Scoala Generala nr 2.pdf

Achiziții / Proceduri proprii: 13-08-2015 ora 12:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: DARIA SAVIN , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: DARIA SAVIN , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: STUDIU DE FEZABILITATE, PT, DDE, DTAC, documentatia tehnica pentru obtinerea avizelor, liste de cantitati, caiet de sarcini si asistenta tehica pentru reabilitare sistem incalzire Gradinita nr. 9"
CPV: 71321200-6 - Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.2)
Descrierea contractului: Studiu de Fezabilitate, PT, DDE, DTAC, documentatia tehnica pentru obtinerea avizelor, liste de cantitati, caiet de sarcini si asistenta tehica pentru reabilitare sistem de incalzire Gradinita nr. 9 "
Valoarea estimata fara TVA: 27360.4
Conditii contract: Proiectul va respecta continutul cadru al Ordinului 863/2008 privind aprobarea "Instructiunilor de aplicare a unor prevederi din HGR 28/2008 privind aprobarea continutului cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii". Beneficiarul recomanda ca ofertantii sa viziteze amplasamentul. Proiectantul va ceda drepturile de proprietate intelectuala beneficiarului. Proiectantul va raspunde pentru listele de cantitati intocmite . In cazul in care in timpul executiei apar lucrari suplimentare (cu o valoare mai mare de 10% din valoarea contractului - Diverse si neprevazute) care nu au fost prevazute in documentatia intocmita, acestea se vor suporta de catre proiectant. Contravaloarea acestora se va achita de catre proiectant in termen de 15 zile de la notificarea din partea achizitorului. Proiectantul este obligat ca dupa contractarea lucrarilor de executie sa actualizeze devizul general. Proiectantul este obligat ca dupa finalizarea lucrarilor de executie sa intocmeasca referatul de conformitate si sa actualizeze devizul general. Se vor respecta in totatlitate cerintele din tema de proiectare .
Conditii participare: Ofertantii vor prezenta : Certificat constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate,cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei; Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4).
Criterii adjudecare: PRETUL CEL MAI SCAZUT
Termen limita primire oferte: 13.08.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 13.08.2015 ORA .12:00.Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile (oferta in original sa fie scanata, sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila ). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 13.08.2015 ora 12;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului .Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Ofertele vor fi publicate obligatoriu de catre operatorii economici interesati si in catalogul SEAP, pana la data si ora limita indicate, respectiv 13.08.2015 ora 12:00, sub denumirea si codul CPV din cadrul prezentului anunt (in functie de acestea se va realiza filtrarea informatiilor din catalogul SEAP, de catre autoritatea contractanta.Nepublicarea informatiilor in SEAP atrage respingerea ofertelor depuse la sediul autoritatii contractante .
Documente anexate: Gradinita nr. 9.pdf

Achiziții / Proceduri proprii: 13-08-2015 ora 14:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: SAVIN DARIA , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: SAVIN DARIA , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: STUDIU DE FEZABILITATE, PT, DDE, DTAC, documentatia tehnica pentru obtinerea avizelor, liste de cantitati, caiet de sarcini si asistenta tehica pentru reabilitare sistem incalzire Gradinita nr. 23"
CPV: 71321200-6 - Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.2)
Descrierea contractului: Proiectul va respecta continutul cadru al Ordinului 863/2008 privind aprobarea "Instructiunilor de aplicare a unor prevederi din HGR 28/2008 privind aprobarea continutului cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii". Beneficiarul recomanda ca ofertantii sa viziteze amplasamentul. Proiectantul va ceda drepturile de proprietate intelectuala beneficiarului. Proiectantul va raspunde pentru listele de cantitati intocmite . In cazul in care in timpul executiei apar lucrari suplimentare (cu o valoare mai mare de 10% din valoarea contractului - Diverse si neprevazute) care nu au fost prevazute in documentatia intocmita, acestea se vor suporta de catre proiectant. Contravaloarea acestora se va achita de catre proiectant in termen de 15 zile de la notificarea din partea achizitorului. Studiu de Fezabilitate, PT, DDE, DTAC, documentatia tehnica pentru obtinerea avizelor, liste de cantitati, caiet de sarcini si asistenta tehica pentru reabilitare sistem incalzire Gradinita nr. 23" Proiectantul este obligat ca dupa contractarea lucrarilor de executie sa actualizeze devizul general. Proiectantul este obligat ca dupa finalizarea lucrarilor de executie sa intocmeasca referatul de conformitate si sa actualizeze devizul general.
Valoarea estimata fara TVA: 10.772,74 LEI
Conditii contract: Proiectul va respecta continutul cadru al Ordinului 863/2008 privind aprobarea "Instructiunilor de aplicare a unor prevederi din HGR 28/2008 privind aprobarea continutului cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii". Beneficiarul recomanda ca ofertantii sa viziteze amplasamentul. Proiectantul va ceda drepturile de proprietate intelectuala beneficiarului. Proiectantul va raspunde pentru listele de cantitati intocmite . In cazul in care in timpul executiei apar lucrari suplimentare (cu o valoare mai mare de 10% din valoarea contractului - Diverse si neprevazute) care nu au fost prevazute in documentatia intocmita, acestea se vor suporta de catre proiectant. Contravaloarea acestora se va achita de catre proiectant in termen de 15 zile de la notificarea din partea achizitorului. Proiectantul este obligat ca dupa contractarea lucrarilor de executie sa actualizeze devizul general. Proiectantul este obligat ca dupa finalizarea lucrarilor de executie sa intocmeasca referatul de conformitate si sa actualizeze devizul general. Se vor respecta in totatlitate cerintele din tema de proiectare .
Conditii participare: Ofertantii vor prezenta : Certificat constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate,cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei; Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). Se vor respecta in totatlitate cerintele din tema de proiectare .
Criterii adjudecare: PRETUL CEL MAI SCAZUT
Termen limita primire oferte: 13.08.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 13.08.2015 ORA 14:00.Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile (oferta in original sa fie scanata, sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila ). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 13.08.2015 ora 14;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului .Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Ofertele vor fi publicate obligatoriu de catre operatorii economici interesati si in catalogul SEAP, pana la data si ora limita indicate, respectiv 13.08.2015 ora 14:00, sub denumirea si codul CPV din cadrul prezentului anunt (in functie de acestea se va realiza filtrarea informatiilor din catalogul SEAP, de catre autoritatea contractanta.Nepublicarea informatiilor in SEAP atrage respingerea ofertelor depuse la sediul autoritatii contractante .
Documente anexate: Gradinita nr. 23.pdf

Achiziții / Proceduri proprii: 12-08-2015 ora 10:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: MUNICIPIUL BRASOV , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: LAURENTIU CAZANESCU , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Anexa 2B
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: Achizitia de servicii medicale de medicina muncii pentru angajatii Primariei Municipiului Brasov
CPV: 85147000-1-Servicii de medicina muncii (Rev.2)
Descrierea contractului: Asigurarea masurilor privind securitatea si sanatatea in munca a angajatilor Primariei municipiului Brasov se va realiza prin prestarea serviciilor medicale de medicina muncii pentru un numar estimat de 290 persoane, dintre care: -31 persoane incadrate pe functii de conducere, dintre care 2 conduc autoturismele institutiei -259 persoane incadrate pe functii de executie, dintre care 1 conduce autoturismul institutiei si 7 muncitori calificati.
Valoarea estimata fara TVA: 24193.54 RON
Conditii contract: Ofertantul va respecta in totalitate cerintele caietului de sarcini. Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% (sau 5% in cazul IMM) din valoarea contractului in lei fara TVA , in termen de 15 zile de la semnarea contractului. Prestatorul se obliga sa asigure serviciile medicale stabilite conform dispozitiilor H.G. nr. 355/2007 privind supravegherea sanatatii lucratorilor, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantii vor face dovada prin orice document edificator ca sunt abilitati sa presteze servicii medicale si de medicina muncii.
Conditii participare: Oferta tehnica va cuprinde toate specificatiile din caietul de sarcini. Perioada de valabilitate a ofertelor este de minim 30 zile de la data emiterii acestora. Propunerea financiara va evidentia pretul unitar, precum si pretul total al ofertei exprimat in lei, fara TVA, TVA va fi evidentiata separat. Ofertantii vor prezenta: Certificat constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate,cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei; Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4).
Criterii adjudecare: Criteriul de evaluare a ofertelor este "pretul cel mai scazut", in conditiile indeplinirii tuturor cerintelor tehnice.
Termen limita primire oferte: 12.08.2015
Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 30 de zile (oferta in original sa fie scanata, sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila ). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se pot depune in original pana la data 12.08.2015 ora 10;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului .Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Ofertele vor fi publicate obligatoriu de catre operatorii economici interesati si in catalogul SEAP, pana la data si ora limita indicate, respectiv 12.08.2013 ora 10:00, sub denumirea si codul CPV din cadrul prezentului anunt (in functie de acestea se va realiza filtrarea informatiilor din catalogul SEAP, de catre autoritatea contractanta.Nepublicarea informatiilor in SEAP atrage respingerea ofertelor depuse la sediul autoritatii contractante.
Documente anexate: Documentatie servicii medicale.pdf

Achiziții / Proceduri proprii: 10-08-2015 ora 10:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Cecilia Doiciu , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: Violeta Bulgariu, Marilena Petcu , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro , Adresa profilului cumparatorului: http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Denumirea achizitie: Contract de furnizare - dotari exterioare aferente proiectului Centrul National de Informare si Promovare Turistica din Poiana Brasov, cod SMIS 41384,
CPV: 34992000-7-Panouri de semnalizare si panouri de semnalizare luminoase (Rev.2)
Descrierea contractului: Contract de furnizare dotari exterioare aferente proiectului Centrul National de Informare si Promovare Turistica din Poiana Brasov, cod SMIS 41384: 1 buc. firma luminoasa logo Romania, 1 buc. firma luminoasa Centrul National de Informare si Promovare Turistica, 1 buc. Logo Romania volumetric, 1 buc. catarg 8m, 2 buc. borna, 1 buc. panou/firma luminoasa semnalizarea centrului, 2 buc. geam sablat.
Valoarea estimata fara TVA: 21707.00 RON
Conditii contract: Oferta de pret se va prezenta astfel: pretul in lei cu si fara TVA. Termenele de furnizare 12 luni. Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5% (sau 2,5% in cazul IMM) din valoarea contractului in lei fara TVA , in termen de 15 zile de la semnarea contractului.
Conditii participare: Ofertantii vor prezenta : Certificat constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate, cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei; Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazutre la art. 69^1-Formularul 1
Criterii adjudecare: pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 10.08.2015
Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri. Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 30 de zile (oferta in original sa fie scanata, sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de furnizarea si montarea produselor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se pot depune in original pana la data de 10.08.2015 ora 10:00 , la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter. Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Ofertele vor fi publicate obligatoriu de catre operatorii economici interesati si in catalogul SEAP, pana la data si ora limita indicate, respectiv 10.08.2015 ora 10:00, sub denumirea si codul CPV din cadrul prezentului anunt (in functie de acestea se va realiza filtrarea informatiilor din catalogul SEAP, de catre autoritatea contractanta).Nepublicarea informatiilor in SEAP pana la data si ora limita indicate, respectiv 10.08.2015 ora 10:00, atrage respingerea ofertelor depuse la sediul autoritatii contractante. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica periodic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari.
Documente anexate: Documentatie DOTARI CNIPT.pdf

Achiziții / Proceduri proprii: 07-08-2015 ora 10:00 - termen expirat
Primaria Municipiului Brasov cu sediul in B-dul EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Serviciul Investitii Tel. +40 268416550/128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , adresa internet (URL):http://www.brasovcity.ro , achizitioneaza direct prestarea serviciului avand ca obiect "DALI, PT, DTAC. DDE, Caiete de sarcini si Liste de cantitati pentru realizarea obiectivului -Reabilitarea statiei de pompe termoficare CET NORD I " CPV: 71321200-6 - Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire DESCRIEREA CONTRACTULUI: Elaborare "DALI, PT , DTAC. DDE, Caiete de sarcini si Liste de cantitati pentru realizarea obiectivului -Reabilitarea statiei de pompe termoficare CET NORD I " Detaliile se regasesc in tema de proiectare. VALOAREA ESTIMATA FARA TVA: 72.900 RON CONDITII CONTRACT: oferta de pret se va prezenta astfel: pretul in lei cu si fara TVA . Termenele de predare a documentatiilor sunt urmatoarele: - DALI , Documentatia pentru obtinerea certificatului de urbanism ?i Documentatiile pentru obtinerea de avize ?i acorduri (conform cerintelor CU , pentru fiecare avizator in parte - 2 exemplare din fiecare documentatie) in termen de 30 de zile de la primirea Ordinului de Incepere a executiei contractului. - DTAC inclusiv obtinerea Autorizatiei de construire, Elaborare PT, DDE, Caiete de Sarcini, Liste de cantitati in termen de 45 de zile de la primirea Ordinului de Incepere Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% ( sau 5% in cazul IMM) din valoarea contractului in lei fara TVA , in termen de 10 zile de la semnarea contractului.. OBLIGATII SI RASPUNDERI ALE PROIECTANTULUI - Proiectantul va ceda drepturile de proprietate intelectuala beneficiarului. - Proiectantul va raspunde pentru listele de cantitati intocmite. - Proiectantul este obligat ca dupa finalizarea lucrarilor de executie sa intocmeasca referatul de conformitate precum actualizarea devizului general. DALI (conform metodologiei din HG28/2008). Documentatia pentru obtinerea Certificatului de Urbanism. Documentatia pentru autorizarea executarii lucrarilor de constructii, cu respectarea prevederilor Legii nr. 50/1991 (*republicata*) privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii Proiectul tehnic, Detalii de executie; a. Caiete de sarcini; b. Liste de cantitati; c. Documentatie economica. Alte cerinte: 1. documentatile se vor preda in 5(cinci) exemplare; 2. toate documentatile se vor prezenta si pe suport electronic(excel,word,dwg) Obligatiile OFERTANTULUI: - Va intocmi documentatia pentru obtinerea Certificatului de Urbanism; - Va intocmi documentatiile necesare obtinerii avizelor impuse prin certificatul de urbanism; - Va intocmi documentatia pentru obtinerea autorizatiei de construire; - Va asigura asistenta tehnica pe durata executiei lucrarilor; - Saptamanal proiectantul se va consulta cu beneficiarul privind stadiul proiectului. CONDITII DE PARTICIPARE Ofertantii vor prezenta : Certificat constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate, cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei; Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). CRITERII ADJUDECARE: pretul cel mai scazut TERMEN LIMITA PRIMIRE OFERTE: 07.08.2015 ora 10:00. INFORMATII SUPLIMENTARE: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile (oferta in original sa fie scanata, sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila ). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se pot depune in original pana la data de 07.08.2015 ora 10:00 , la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1,parter. Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului . Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Ofertele vor fi publicate obligatoriu de catre operatorii economici interesati si in catalogul SEAP, pana la data si ora limita indicate, respectiv 07.08.2015 ora 10:00, sub denumirea si codul CPV din cadrul prezentului anunt (in functie de acestea se va realiza filtrarea informatiilor din catalogul SEAP, de catre autoritatea contractanta).Nepublicarea informatiilor in SEAP pana la data si ora limita indicate, respectiv 07.08.2015 ora 10:00, atrage respingerea ofertelor depuse la sediul autoritatii contractante .Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica periodic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari.
Documente anexate: Reabilitare pompe.pdf

Achiziții / Proceduri proprii: 11-06-2015 ora 16:00 - termen expirat
ANUNT PUBLIC
Ref.: Organizarea concursului de proiecte de management pentru institutiile de cultura din subordinea Consiliului Local
Se suspenda pentru o perioada de 30 de zile organizarea concursului de proiecte de management pentru ocuparea posturilor de manager al institutiilor de cultura din subordinea consiliului local, concurs demarat conform Anunturilor nr. 33186/04.05.2015, 33190/04.05.2015, 33191/04.05.2015, 33192/04.05.2015 aprobate de dl. George SCRIPCARU, Primar al Municipiului Brasov.
Aceasta suspendare a procedurii este impusa de crearea unui cadru juridic necesar desfasurarii concursului în bune conditii si eliminarii unor eventuale vicii de procedura, de asigurarea cresterii transparentei si dorintei autoritatii de a da posibilitatea tuturor candidatilor de a realiza proiecte de management complete, competitive si consistente din punct de vedere managerial.
De asemenea, in acest mod, autoritatea vine in sprijinul unor candidati ce au solicitat furnizarea de date suplimentare referitoare la activitatea institutiei de cultura pentru a-si putea forma o viziune manageriala mai clara avand in vedere obiectivul Primariei Municipiului Brasov si dorinta cetatenilor ca orasul lor sa devina Capitala Europeana a Culturii 2021.
Facem mentiunea ca reluarea procedurii de concurs se va face tot printr-un anunt public, cu respectarea riguroasa a prevederilor legislatiei aflate in vigoare.
Proiectele de management depuse pana la data prezentei vor ramane sigilate si vor putea fi ridicate de la sediul Primariei Municipiului Brasov, Biroul Resurse Umane - parter, camera 5, in termen de 3 zile de la publicarea anuntului, in urma intocmirii unui proces verbal de predare-primire, cu scopul de a fi refacute în conformitate cu noile cerinte.
Documente anexate: anunt suspendare concurs 2015.pdf

Achiziții / Proceduri proprii: 05-06-2015 ora 10:00 - termen expirat
Primaria Municipiului Brasov cu sediul in B-dul. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Tel. +40 268416550/128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , adresa internet (URL):http://www.brasovcity.ro , organizeaza achizitia serviciilor SF, PT "Reabilitare termica Scoala Generala nr.14, corp C", Stupini .
CPV: 71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
Descrierea contractului: Intocmire SF, PT "Reabilitare termica Scoala Generala nr.14, corp C, Stupini" , care cuprinde urmatoarele: o Expertiza tehnica o Audit energetic, certificat de performanta energetica aferent unitatii de invatamant inainte de realizarea lucrarilor de interventii o SF (Documentatie de avizare pentru lucrarile de interventii + Deviz general) o Documentatie tehnica pentru autorizarea lucrarilor de interventii si obtinerea avizelor si acordurilor necesare emiterii autorizatiei de constructie (DTAC) + DTOE o Proiect Tehnic (PT), Liste de cantitati , caiete de sarcini o Detalii de executie (DDE) o Certificat de performanta energetica aferent unitatii de invatamant dupa realizarea lucrarilor de interventie o Asistenta tehnica de specialitate pe parcursul derularii investitiei Lucrarile de interventie sunt: - izolarea termica a peretilor exteriori si a planseului peste subsol - inlocuirea ferestrelor si usilor exterioare, daca este cazul - termoizolarea planseului peste ultimul nivel - reabilitarea acoperisului - lucrari de demontare a instalatiilor si a echipamentelor montate aparent pe fatade si remontarea acestora. - Lucrari de refacere a finisajelor anvelopei.
Valoarea estimata fara TVA: 45.161,29 RON
Conditii contract: OFERTA DE PRET SE VA PREZENTA ASTFEL:
-Proiectare: lei cu si fara TVA;
-Asistenta tehnica: lei cu si fara TVA ;
-Emitere certificat de performanta energetica aferent unitatii de invatamant dupa realizarea lucrarilor de interventie: lei cu si fara TVA.
Asistenta tehnica va fi decontata numai pe baza de raport. Oferta va cuprinde in mod obligatoriu graficul de predare documentatii si plati.
Termenul de finalizare a documentatiilor este de 3 luni.
Predarea documentatiilor se va face astfel:
-in termen de 45 zile de la incheierea contractului se va preda Expertiza tehnica, documentatia de avizare pentru lucrarile de interventii si Devizul general, DTAC , Audit energetic initial .
-in termen de 90 zile de la incheierea contractului se vor preda urmatoarele documentatii: PT, LISTE DE CANTITATI , CAIETELE DE SARCINI, DDE .
CERTIFICATUL DE PERFORMANTA ENERGETICA AFERENT UNITATII DE INVATAMANT SE VA ELIBERA DUPA REALIZAREA LUCRARILOR DE INTERVENTIE.
ASISTENTA TEHNICA SE VA PRESTA PE TOT PARCURSUL DERULARII LUCRARILOR.
Documentatia se va elabora in 4 exemplare originale, redactate in limba romana, si pe suport magnetic (CD) in format .doc, .xls si .dwg.
Listele de cantitati se vor preda obligatoriu in scris si in format electronic. In functie de programul de devize folosit de proiectant, se va consulta beneficiarul asupra modului de prezentare.
Conditii de participare
Ofertantii vor prezenta:
Certificat constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate,cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei;
Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4).
Criterii adjudecare: pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 05.06.2015 ora 10:00.
Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri .
Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile (oferta in original sa fie scanata, sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila ). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor, pe toata perioada de derulare a contractului.
Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se pot depune in original pana la data de 05.06.2015 ora 10;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului .Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Ofertele vor fi publicate obligatoriu de catre operatorii economici interesati si in catalogul SEAP, pana la data si ora limita indicate, respectiv 05.06.2015 ora 10:00, sub denumirea si codul CPV din cadrul prezentului anunt (in functie de acestea se va realiza filtrarea informatiilor din catalogul SEAP, de catre autoritatea contractanta.Nepublicarea informatiilor in SEAP atrage respingerea ofertelor depuse la sediul autoritatii contractante .
S-a atasat Extras CF pentru Scoala Generala 14.
Documente anexate: anunt achizitie SC 14 Stupini.pdf

Achiziții / Proceduri proprii: 05-06-2015 ora 10:00 - termen expirat
Primaria Municipiului Brasov cu sediul in B-dul. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Tel. +40 268416550/128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , adresa internet (URL):http://www.brasovcity.ro , achizitioneaza direct prestarea serviciului avand ca obiect " Studiu de oportunitate si solutie de traseu Asigurare acces zona Centru - Cartier Bartolomeu"
CPV: 79311000-7 - Servicii de studii
Descrierea contractului: Elaborare " Studiu de oportunitate si solutie de traseu Asigurare acces zona Centru - Cartier Bartolomeu"
Obiectivul general al proiectului este de identificare a solutiilor optime care sa fie dezvoltate in fazele urmatoare de proiectare si sa ofere posibilitati de solutionare a accesului facil in zona de interes descrisa mai sus .
In analiza celor doua variante de traversare se va tine seama de posibilitatea asigurarii fluentei circulatiei pe strazile de pe ambele parti ale liniei, impactul asupra obiectivelor existente in zona si in mod special cerintele urbanistice legate de monumentul Bisericii Sfantul Bartolomeu, amplasata in vecinatatea intersectiei. In urma studiului celor 2 amplasamente se va propune varianta optima din punct de vedere al proiectantului, pentru dezvoltarea acesteia in etapele urmatoare.
Se va lua in considerare si varianta unui pasaj rutier peste liniile de cale ferata.
Continutul studiului:
A. Piese scrise
B. B. Piese desenate:
C. Proiectantul, pentru scenariul recomandat, va obtine avizele Comisiei de circulatie si Comisiei tehnice de amenajarea teritoriului si urbanism din cadrul Primariei Municipiului Brasov.
Detaliile se regasesc in tema de proiectare.
Valoarea estimata fara TVA: 50. 000 RON
Conditii contract: OFERTA DE PRET SE VA PREZENTA ASTFEL:
PRETUL PE STUDIU IN LEI CU SI FARA TVA.
Termen de predare Studiul va fi predat in termen de 60 de zile.
Forma de prezentare a documentatiei Documentatia se va elabora in 4 (patru) exemplare originale, redactate in limba romana in format doc si pdf, cat si pe suport magnetic (CD).
Conditii de participare
Ofertantii vor prezenta :
Certificat constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate,cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei;
Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4).
Criterii adjudecare: pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 5.06.2015 ora 10:00.
Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri.
Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile (oferta in original sa fie scanata, sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila ). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor, pe toata perioada de derulare a contractului.
Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se pot depune in original pana la data de 05.06.2015 ora 10;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului .Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Ofertele vor fi publicate obligatoriu de catre operatorii economici interesati si in catalogul SEAP, pana la data si ora limita indicate, respectiv 05.06.2015 ora 10:00, sub denumirea si codul CPV din cadrul prezentului anunt (in functie de acestea se va realiza filtrarea informatiilor din catalogul SEAP, de catre autoritatea contractanta.Nepublicarea informatiilor in SEAP atrage respingerea ofertelor depuse la sediul autoritatii contractante .
Potentialii ofertanti au obligatia de a ferifica periodic invitatia de particiapre postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari.
Documente anexate: anunt achizitie bartolomeu.pdf

Achiziții / Proceduri proprii: 05-06-2015 ora 10:00 - termen expirat
Primaria Municipiului Brasov cu sediul in B-dul. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Tel. +40 268416550/128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , adresa internet (URL):http://www.brasovcity.ro , achizitioneaza direct prestarea serviciului avand ca obiect "Studiu de oportunitate si solutie de traseu Drum acces zona Tractorul"
CPV: 79311000-7 - Servicii de studii
Descrierea contractului: Elaborare "Studiu de oportunitate si solutie de traseu Drum acces zona Tractorul"
Obiectivul general al studiului ce face obiectul achizitiei este de identificare a solutiilor optime care sa ofere informatii competente privind posibilitatile de solutionare a accesului facil in zona de interes descrisa in tema de proiectare anexata la prezentul anunt.
Studiul trebuie sa ofere solutii pentru urmatoarele probleme:
- racordarea pasajului la B-dul Garii cu asigurarea fluentei traficului, atat pe bulevardul existent, cat si pe pasajul propus
- solutie tehnica de principiu privind forma si structura pasajului
- racordarea rampei opuse a pasajului la strada Turnului din cartierul Tractorul.
Continutul studiului
A. Piese scrise
Date privind amplasamentul si terenul pe care urmeaza sa se amplaseze obiectivul de investitie-conform temei de proiectare
B. Piese desenate
Proiectantul, pentru scenariul recomandat, va obtine avizele Comisiei de circulatie si Comisiei tehnice de amenajarea teritoriului si urbanism din cadrul Primariei Municipiului Brasov
Detaliile se regasesc in tema de proiectare.
Valoarea estimata fara TVA: 50. 000 RON
Conditii contract: OFERTA DE PRET SE VA PREZENTA ASTFEL:
PRETUL PE STUDIU IN LEI CU SI FARA TVA.
Termen de predare Studiul va fi predat in termen de 60 de zile.
Forma de prezentare a documentatiei Documentatia se va elabora în 4 (patru) exemplare originale, redactate în limba romana în format doc ?i pdf, cat ?i pe suport magnetic (CD).
Conditii de participare
Ofertantii vor prezenta:
Certificat constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate,cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei;
Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4).
Criterii adjudecare: pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 5.06.2015 ora 10:00.
Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri .
Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile (oferta in original sa fie scanata, sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila ). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor, pe toata perioada de derulare a contractului.
Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se pot depune in original pana la data de 05.06.2015 ora 10;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.
Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului . Finalizarea achizitiei se va face în SEAP prin intermediul catalogului electronic. Ofertele vor fi publicate obligatoriu de catre operatorii economici interesati si în catalogul SEAP, pana la data si ora limita indicate, respectiv 05.06.2015 ora 10:00, sub denumirea si codul CPV din cadrul prezentului anunt (in functie de acestea se va realiza filtrarea informatiilor din catalogul SEAP, de catre autoritatea contractanta.Nepublicarea informatiilor in SEAP atrage respingerea ofertelor depuse la sediul autoritatii contractante .
Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica periodic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari.
Documente anexate: anunt achizitie Tractorul.pdf