Concursuri
Primăria Municipiului Brașov
Concursuri
FORMULARE ȘI PROCEDURI
FORMULARE
Adeverință vechime - model orientativ [ PDF ] [ DOC ] Model curriculum vitae [ PDF ] [ DOC ] Formular de înscriere [ PDF ] [ DOC ] Formular de inscriere - personal contractual [ PDF ] [ DOC ]
PROCEDURI
Testare cunoștințe PC - Nivel bază [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Mediu [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Nivel avansat [ PDF ] Procedură probă IT [ PDF ] Procedură limbi străine [ PDF ] Procedură probă suplimentară fizică [ PDF ]

Concursuri: 09-11-2021 ora
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 09.11.2021
Dată limită depunere dosar: 18.10.2021 ora 15:00
Primăria Municipiului Brașov, în conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul instituţiilor publice de cultură, aprobată prin Legea nr. 269/2009, cu modificările şi completările ulterioare, coroborate cu prevederile Ordinului Ministrului Culturii nr. 2799/2015 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi desfăşurare a concursului de proiecte de management, a Regulamentului-cadru de organizare şi desfăşurare a evaluării managementului, a modelului-cadru al caietului de obiective, a modelului-cadru al raportului de activitate, precum şi a modelului-cadru al contractului de management, organizează concursul de proiecte de management pentru ocuparea postului de manager al Operei Brașov, instituție aflată în subordinea Consiliului Local al Municipiului Braşov.
Condiții de participare:
Candidatul trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
a) are cetăţenia română sau a unuia dintre statele membre ale Uniunii Europene;
b) are capacitate deplină de exerciţiu;
c) are studii universitare absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul de activitate al instituției:
- Domeniul fundamental-Științe umaniste și arte; Ramura de Științe -Arte, Domeniul de licență-Muzică și Domeniul de licență-Teatru și Artele Spectacolului conform prevederilor H.G. nr. 403/2021 privind aprobarea Nomenclatorului domeniilor și al specializărilor/programelor de studii universitare și a structurii instituțiilor de învățământ superior pentru anul universitar 2021-2022;
d)are vechime în specialitatea studiilor, menționate la lit.c, de minimum 3 ani;
e)are experiență în domeniul activității manageriale de minimum 3 ani sau specializări în domeniul managementului¹;
f)nu a suferit condamnări penale și/sau civile pentru fapte ce l-ar face incompatibil cu funcția pentru care candidează;
g)nu i-a încetat contractul individual de muncă, raportul de serviciu sau contractul de management pentru motive imputabile;
h)cunoaște limba română, scris și vorbit.
Concursul se organizează conform prevederilor Regulamentului de organizare și desfășurare a concursului de proiecte de management, elaborat în temeiul Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul instituţiilor publice de cultură, aprobată prin Legea nr. 269/2009, cu modificările şi completările ulterioare, corroborate cu dispozițiile Ordinului Ministerului Culturii nr. 2799/2015 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi desfăşurare a concursului de proiecte de management, a Regulamentului-cadru de organizare şi desfăşurare a evaluării managementului, a modelului-cadru al caietului de obiective, a modelului-cadru al raportului de activitate, precum şi a modelului-cadru al contractului de management, aprobat prin Dispoziția de Primar nr. 1920/23.09.2021, după cum urmează:
1. Data de 24.09.2021, aducerea la cunoștință publică a:
-condițiilor de participare la concursul de proiecte de management;
-caietului de obiective;
-regulamentului de organizare și desfășurare a concursului de proiecte de management;
-calendarului concursului, cu precizarea termenului/perioadei pentru fiecare etapă
-actelor necesare înscrierii la concursul de proiecte de management care fac obiectul dosarului de concurs;
-informațiilor privind condițiile tehnice de redactare a proiectului de management și condițiile de prezentare a acestuia;
-datelor pentru depunerea dosarelor de concurs;
-bibliografiei;
2. 18.10.2021, ora 15.00, data limită de depunere a proiectelor de management și a dosarelor de concurs de către candidați;
3. 19.10.2021-25.10.2021, selecția dosarelor;
4. 26.10.2021, anunțarea candidaților privind selecția dosarelor;
5. 27.10.2021-04.11.2021, analiza proiectelor de management -prima etapă;
6. 05.11.2021, aducerea la cunoștința candidaților a notei obținute la prima etapă și afișarea acesteia la sediul Primăriei Municipiului Brașov;
7. 09.11.2021, susținerea proiectelor de management în cadrul unui interviu -a doua etapă
8. 10.11.2021, proba scrisă de departajare, după caz;
9. 10.11.2021, aducerea la cunoștința candidaților și la cunoștința publică a rezultatului concursului și afișarea acestuia la sediul Primăriei Brașov, la sediul Operei Brașov și pe pagina de internet a Primăriei Brașov;
10. 11.11.2021-15.11.2021, ora 15.00 depunerea contestațiilor;
11. 16.11.2021, aducerea la cunoștința publică a rezultatului final al concursului, în situația în care nu au fost depuse contestații;
12. 16.11.2021-18.11.2021, soluționarea contestațiilor, după caz;
13. 19.11.2021, aducerea la cunoștința publică a rezultatului final al concursului, după soluționarea contestațiilor, prin afișare la sediul Primăriei Municipiului Brașov.
Dosarele de concurs și proiectele de management se depun, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B-dul Eroilor nr.8, mun. Brașov, până în data de 18.10.2021, ora 15:00-Centrul de Informații pentru Cetățeni-parter, camera 1.
Dosarul de concurs conține:
Plicul A:
a. cerere de înscriere la concurs cu precizarea datelor personale de contact: telefon mobil și adresă de e-mail, conform modelului anexat;
b. copie după actul de identitate;
c. curriculum vitae, conform modelului anexat;
d. diplome de studii și, după caz, documente care atestă efectuarea unor specializări²;
e. adeverința care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
f. cazierul judiciar, în cazul persoanelor cu cetățenie română sau acte similare în situația persoanelor cu altă cetățenie;
g. copia carnetului de muncă și, după caz, adeverința care să ateste vechimea în specialitatea studiilor (ulterior datei de 01.01.2011 vechimea se probează cu adeverință eliberată de angajator), conform modelului anexat;
h. declarație pe proprie răspundere că nu a fost lucrător al securității sau colaborator al acesteia, în sensul art.2 lit a)-c) din OUG nr. 24/2008 privind accesul la propriul dosar și deconspirarea Securității conform modelului anexat;
i. declarație pe proprie răspundere că nu i-a încetat contractul individual de muncă, raportul de serviciu sau contractul de management pentru motive imputabile, conform modelului anexat;
j. Declarație pe proprie răspundere, prin care se angajează, dacă este cazul, să renunțe la postul de conducere deținut, în condițiile în care este declarat câștigător în cadrul acestui concurs de management, conform modelului anexat.
ATENTIE! DOSARELE INCOMPLETE VOT FI ELIMINATE
Plicul B: PROIECTUL DE MANAGEMENT
Sub sancțiunea eliminării din concurs, proiectul de management, trebuie întocmit și structurat conform cerințelor din Caietul de obiective, în format scris, prezentat în dosar cu șină, și în format electronic (CD), fără a fi personalizat, fără a avea semnături și fără a conține indicii privind identitatea autorului (ex. motouri, etc).
Candidații la concursul pentru ocuparea postului de manager al Operei Brașov din subordinea Consiliului Local al mun. Brașov, vor redacta proiectele de management ce vor avea maximum 100 de pagini, inclusiv anexe, (format A4, marginile paginii: stânga: 2 cm, dreapta: 2 cm, sus: 1,25 cm, jos: 1,25 cm), cu caractere Times New Roman, dimensiunea fontului de 12 pentru textul de bază și de 14 pentru titluri, fără pasaje subliniate, bold sau italic (se aplică și titlurilor, capitolelor, subcapitolelor), distanța dintre rânduri de 1.5.
Distanța dintre rânduri solicitată se va folosi și în tabele, reprezentări grafice , etc.
Se vor folosi obligatoriu diacriticele specifice limbii române.
Paginile vor fi numerotate în partea dreaptă jos, începând cu prima pagină.
Eventualele fotografii, grafice, prezentări în Power Point sau alte prelucrări de imagine vor fi incluse obligatoriu în anexe.
Proiectul de management va avea obligatoriu titlul: ,,Proiect de management pentru ocuparea postului de manager al Operei Brașov,,
Proiectul de management va fi salvat pe CD în format pdf.
Proiectul de management trebuie să respecte întocmai structura din caietul de obiective, precum și numerotarea capitolelor, subcapitolelor, subpunctelor.
La întocmirea propriei analize (socioculturale, a activității instituției, etc.)se vor păstra subtitlurile din caietul de obiective, analiza constând în interpretarea datelor de către candidat în vederea extragerii informațiilor relevante, necesare în construirea propunerilor privind conducerea și dezvoltarea instituției.
Proiectele manageriale care nu respectă condițiile de mai sus vor fi eliminate din concurs în etapa de selecție.
La depunerea dosarului de concurs copiile actelor se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate de către secretariatul comisiei de concurs, sau în copii legalizate. Documentele depuse într-o limbă străină vor fi însoțite obligatoriu de traduceri legalizate.
Regulamentul concursului și caietul de obiective se pot descărca de pe pagina oficială de internet a Primăriei Brașov (www.brasovcity.ro).
Relații suplimentare se pot obține de la Primăria Municipiulu Brașov, tel.0268416550, int.151, (luni-joi între orele 08.00-15.00, vineri între orele 08.00:13.00).
BIBLIOGRAFIE
a. Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul instituţiilor publice de cultură, aprobată prin Legea nr. 269/2009, cu modificările şi completările ulterioare;
b. Ordinul Ministrului Culturii nr. 2799/2015 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi desfăşurare a concursului de proiecte de management, a Regulamentului-cadru de organizare şi desfăşurare a evaluării managementului, a modelului-cadru al caietului de obiective, a modelului-cadru al raportului de activitate, precum şi a modelului-cadru al contractului de management;
c. Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
d. Legea nr. 53/2003-Codul Muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
e. Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice;
f. Ordonanța Guvernului nr. 119/1999 privind controlul intern și controlul financiar preventiv, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
g. Ordonanța Guvernului nr. 21/2007 privind instituțiile și companiile de spectacole sau concerte, precum și desfășurarea activității de impresariat artistic, cu modificările și completările ulterioare;
h. Ordonanța Guvernului nr. 48/2016 privind modificarea și completarea unor acte normative în domeniul culturii, cu modificările și completările ulterioare;
i. Legea nr. 500/2002 privind finanțele publice, cu modificările și completările ulterioare;
j. Partea a III-a-Titlul V-Capitolul III, Capitolul IV, Capitolul VIII; Partea a III-a-Titlul VII-Capitolul I; Partea a V-a-Titlul I-Capitolul I, Capitolul II, Capitolul III din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul Administrativ;
k. Strategia pentru cultură a Municipiului Brașov aprobată prin HCL nr. 478/2015, care se găsește pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov, https://www.brasovcity.ro/file-zone/financiar/program-investitii/cultura/2020/Strategie%20pentru%20cultura.pdf
¹Condiția de pregătire sau experiență în management poate fi substituită de pregătirea în management atestată cu certificat de absolvire (manager de proiect, manager cultural, etc) sau experiență în conducerea unei instituții, companii, organizații neguvernamentale etc., dovedită prin adeverință.
²În cazul diplomelor de studii sau a documentelor care atestă efectuarea unor specializări în altă țară, acestea trebuie să fie însoțite de dovada recunoașterii acestora în România, conform prevederilor legale. La evaluarea dosarului de concurs, nu vor fi luate în considerare diplomele de studii sau documentele care atestă efectuarea unor specializări, cu termenul de valabilitate expirat.
În cazul în care, în virtutea unor dispoziții normative impuse de protecția sănătății populației, apare imposibilitatea respectării unor termene din calendarul concursului, calendarul poate suporta modificări, care vor fi făcute publice pe site-ul Primăriei Brașov și a Operei Brașov.
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 25-10-2021 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 25.10.2021 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 13.10.2021 ora 16:00
CONCURS DE RECRUTARE
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a funcţiei publice de execuţie vacante Inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Cadastru, Valorificare, Registru Agricol şi Fond Funciar - Direcţia Juridică și de Administrație Publică Locală.
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 25.10.2021, ora 10:00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior, la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 24.09.2021 - 13.10.2021, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8 - Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie de Inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Cadastru, Valorificare, Registru Agricol şi Fond Funciar - Direcţia Juridică și de Administrație Publică Locală:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă înîn domeniul fundamental (DFI) - ştiinte inginereşti sau în domeniul fundamental (DFI) - ştiinte sociale, ramura de ştiinţă (RSI) - ştiinţe juridice;
- să îndeplinească condiţia de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzută de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie de inspector clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani.
Bibliografie/tematică:
1. Constituţia României, republicată;
2. Titlul I, II şi III - Partea I, Titlul I, II şi V - Partea a III-a, Partea a V-a, Partea a VI-a; Partea a VII-a din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5. Legea nr. 7/1996 privind cadastru şi publicitarea imobiliară, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
6. Ordinul ANCPI nr. 700/2014 privind aprobarea Regulamentului de avizare, recepţie şi înscriere în evidenţele de cadastru şi carte funciară, republicat, cu modificările și completările ulterioare;
7. Cartea a III -a din Legea nr. 287/2009 privind Codul Civil, cu modificările și completările ulterioare.
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 24.09.2021 - 13.10.2021, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a. formularul de înscriere - tip;
b. curriculum vitae, modelul comun european;
c. copia actului de identitate;
d. copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e. copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f. copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g. cazierul judiciar;
h. declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Lupu Georgiana - inspector în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 24.09.2021
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 14-10-2021 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 14.10.2021 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 28.09.2021 ora 16:00
CONCURS DE RECRUTARE
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a unei funcţii publice de execuţie vacante, de:
- Consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Autoritate Tutelară - Direcţia Juridică și de Administrație Publică Locală (Id post 184740 )
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei suplimentare de testare a competențelor specifice în domeniul tehnologiei informației- nivel de bază : 12.10.2021 , ora 10.00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, b-dul Eroilor nr. 8,
- probei scrise: 14.10.2021, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior, la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 09.09.2021 - 28.09.2021, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8 - Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie de Consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Autoritate Tutelară - Direcţia Juridică și de Administrație Publică Locală:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
- cunoștințe de operare pe calculator - nivel de bază;
- să îndeplinească condiţia de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzută de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie de consilier clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani.
Bibliografie/tematică:
;
1. Constituţia României, republicată;
2. O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare - Partea a III-a - Titlul I, II, III, IV, V şi Partea a VI-a - Titlul I şi II ;
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5. Noul Cod Civil: Cartea I -Titlul I, Titlul II, Titlul III; Cartea II - Titlul I, Titlul II, Titlul III, Titlul IV, Titlul V;
6. Legea nr. 71/2011 pentru punerea în aplicare a Legii nr. 287/2009 privind Codul Civil, republicat, cu modificările și completările ulterioare, Capitolul III, Capitolul IV, Capitolul X ( art. 224 - 229);
7. Legea nr. 17/2000, privind asistența socială a persoanelor vârstnice, republicată, cu modificările și completările ulterioare, Capitolul IV;
8. H.G. nr. 52/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a O.U.G. nr. 111/2010 privind concediul și indemnizația lunară pentru creșterea copiilor, cu modificările și completările ulterioare, Capitolul I;
9. Legea nr. 61/1993, privind alocația de stat pentru copii, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
- Procedura de organizare și desfășurare a probei suplimentare de testarea a competențelor specifice în domeniul tehnologiei informației și Anexa nr. 1 - Testare cunoștințe PC - nivel de bază - este afișată pe site-ul instituției, www.brasovcity.ro. , la secțiunea Concursuri/Proceduri.
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 09.09.2021 - 28.09.2021, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Mihai Adina - inspector în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 09.09.2021
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 08-10-2021 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 08.10.2021 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 27.09.2021 ora 16:00
CONCURS DE RECRUTARE
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs de promovare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a funcţiei publice de conducere vacante, de:
Sef birou, gradul II al Biroului de Urbanism, Proiectare şi Sistematizare Urbană - Direcţia Arhitect Şef (Id post 549016 )
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 08.10.2021, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior, la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 07.09.2021 - 27.09.2021, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8 - Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de conducere de şef birou, gradul II al Biroului de Urbanism, Proiectare şi Sistematizare Urbană - Direcţia Arhitect Şef :
- să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile: urbanism, arhitectură sau construcţii;
- să fie absolvenţi cu diplomă ai studiilor universitare de masterat în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzută de art. 468 alin. (2) lit. a) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru ocuparea funcţiei publice de conducere de şef birou se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de conducere de minim 5 ani.
- să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată.
Bibliografie/tematică:
1. Constituţia României, republicată;
2. O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare - Partea a VI-a - Titlul I şi II ;
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
6. Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare
7. H.G. nr. 525/1996 pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, cu modificările şi completările ulterioare
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copie a diplomei de master în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz, în situaţia în care diploma de absolvire sau de licenţă a candidatului nu este echivalentă cu diploma de studii universitare de master în specialitate, conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
f) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
g) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
h) cazierul administrativ.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate.
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Mihăileanu Xenia - consilier în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 07.09.2021
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 08-10-2021 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 08.10.2021 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 27.09.2021 ora 16:00
Concurs de recrutare
Serviciul Public Local de Termoficare Braşov
-serviciu public cu personalitate juridică aflat în subordinea Consiliului Local Braşov- organizează concurs pentru ocuparea următorului post contractual vacant:
Muncitor calificat (Instalator) M, G I – Serviciu Dispecerat-Intervenții - 1 post vacant:
Condiţiile de desfăşurare ale concursului:
Data organizării - post vacant:
- proba scrisă: 08.10.2021, ora 10:00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare din str. Mihail Kogălniceanu nr. 23, bl. C7, camera 201.
- interviul: data şi ora vor fi comunicate ulterior.
Concursul va consta în următoarele etape succesive:
1. selecţia dosarelor de înscriere
2. proba scrisă
3. interviul
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.
În conformitate cu prevederile art. 3 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată, poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte următoarele condiţii generale:
a. are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b. cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d. are capacitate deplină de exerciţiu;
e. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f. îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Muncitor calificat (Instalator) M, G I – Serviciu Dispecerat-Intervenții - 1 post vacant:
Condiţiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de execuție de Muncitor calificat (Instalator) M, G I – Serviciu Dispecerat-Intervenții:
- studii medii/profesionale/generale;
- calificare profesională de instalator;
- vechimea necesară ocupării postului contractual de execuție: minim 3 ani;
BIBLIOGRAFIA pentru postul contractual de execuție de: Muncitor calificat (Instalator) M, G I – Serviciul Dispecerat-Intevenții:
- Legea nr. 325/2006 – privind serviciul public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare.
- Ordinul nr. 91/2007 pentru aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului public de alimentare cu energie termică;
- Dispozițiile articolelor 430, 432, 433, 434, 437, 438, 439, 440, 441, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 458 din Ordonanță de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
Pentru înscrierea la concurs, conform prevederilor art. 6 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată prin H.G. nr. 1027/2014, candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:
a. cerere de înscriere la concurs adresată Directorului Serviciului Public Local de Termoficare Braşov;
b. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate;
d. carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e. cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate; adeverinţa va conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
g. curriculum vitae;
Copiile actelor mai sus menţionate se vor prezenta însoţite de documentele originale, care se vor certifica pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs sau în copii legalizate conform prevederilor art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008.
Candidaţii care au depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu au antecedente penale şi vor fi declaraţi admişi la selecţia dosarelor, au obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului (proba scrisă va avea loc în data de 08.10.2021).
Dosarele de înscriere la concurs se vor depune până la data de 27.09.2021 ora 16:00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare, str. Mihail Kogălniceanu, nr. 23, bl. C7, cam. 201.
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 07-10-2021 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 07.10.2021 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 27.09.2021 ora 16:00
Concurs de recrutare
Serviciul Public Local de Termoficare Braşov
serviciu public cu personalitate juridică aflat în subordinea Consiliului Local Braşov, organizează concurs pentru ocuparea următorului post contractual vacant:
Muncitor calificat (responsabil tehnic al activității de montare/demontare contoare) M, G I – Birou Contoare – 1 post vacant:
Condiţiile de desfăşurare ale concursului:
Data organizării - post vacant:
- proba scrisă: 07.10.2021, ora 10:00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare din str. Mihail Kogălniceanu nr. 23, bl. C7, camera 201.
- interviul: data şi ora vor fi comunicate ulterior
Concursul va consta în următoarele etape succesive :
1. selecţia dosarelor de înscriere
2. proba scrisă
3. interviul
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.
În conformitate cu prevederile art. 3 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată, poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte următoarele condiţii generale:
a. are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b. cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d. are capacitate deplină de exerciţiu;
e. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f. îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Muncitor calificat (responsabil tehnic al activității de montare/demontare contoare) M, G I – Birou Contoare – 1 post vacant:
Condiţiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de execuție de Muncitor calificat (responsabil tehnic al activității de montare/demontare contoare) M, G I Birou Contoare:
- studii medii/profesionale/generale;
- vechimea necesară ocupării postului contractual de execuție: minim 3 ani;
- calificare profesională de instalator, lăcătuș mecanic, sudor reprezintă un avantaj și nu o condiție obligatorie.
BIBLIOGRAFIA pentru postul contractual de execuție de:
Muncitor calificat (responsabil tehnic al activității de montare/demontare contoare) M, G I Birou Contoare:
- Legea nr. 325/2006 – privind serviciul public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare.
- Ordinul nr. 91/2007 pentru aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului public de alimentare cu energie termică;
- Dispozițiile articolelor 430, 432, 433, 434, 437, 438, 439, 440, 441, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 458 din Ordonanță de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
Pentru înscrierea la concurs, conform prevederilor art. 6 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată prin H.G. nr. 1027/2014, candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:
a. cerere de înscriere la concurs adresată Directorului Serviciului Public Local de Termoficare Braşov;
b. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate;
d. carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e. cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate; adeverinţa va conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
g. curriculum vitae;
Copiile actelor mai sus menţionate se vor prezenta însoţite de documentele originale, care se vor certifica pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs sau în copii legalizate conform prevederilor art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008.
Candidaţii care au depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu au antecedente penale şi vor fi declaraţi admişi la selecţia dosarelor, au obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului (proba scrisă va avea loc în data de 07.10.2021).
Dosarele de înscriere la concurs se vor depune până la data de 27.09.2021 ora 16:00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare, str. Mihail Kogălniceanu, nr. 23, bl. C7, cam. 201.
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 06-10-2021 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 06.10.2021 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 27.09.2021 ora 16:00
Concurs de recrutare
Serviciul Public Local de Termoficare Braşov
-serviciu public cu personalitate juridică aflat în subordinea Consiliului Local Braşov- organizează concurs pentru ocuparea următorului post contractual vacant:
Muncitor calificat (Sudor) M, G I – Birou Contoare - 1 post vacant:
Condiţiile de desfăşurare ale concursului:
Data organizării - post vacant:
- proba scrisă: 06.10.2021, ora 10:00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare din str. Mihail Kogălniceanu nr. 23, bl. C7, camera 201.
- interviul: data şi ora vor fi comunicate ulterior
Concursul va consta în următoarele etape succesive :
1. selecţia dosarelor de înscriere
2. proba scrisă
3. interviul
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.
În conformitate cu prevederile art. 3 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată, poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte următoarele condiţii generale:
a. are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b. cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d. are capacitate deplină de exerciţiu;
e. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f. îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Muncitor calificat (Sudor) M, G I – Birou Contoare - 1 post vacant:
Condiţiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de execuție de Muncitor calificat (Sudor) M, G I – Birou Contoare:
- studii medii/profesionale/generale;
- calificare profesională de sudor;
- vechimea necesară ocupării postului contractual de execuție: minim 3 ani;
BIBLIOGRAFIA pentru postul contractual de execuție de: Muncitor calificat (Sudor) M, G I – Birou Contoare:
- Legea nr. 325/2006 – privind serviciul public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare.
- Ordinul nr. 91/2007 pentru aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului public de alimentare cu energie termică;
- Dispozițiile articolelor 430, 432, 433, 434, 437, 438, 439, 440, 441, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 458 din Ordonanță de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
- Prescripția tehnică PT CR 9-2013 privind autorizarea sudorilor care execută lucrări de sudare la instalațiile sub presiune și la instalațiile de ridicat și a operatorilor sudare țevi și fitinguri din polietilenă de înaltă densitate (PEHD) din 30.04.2013.
Pentru înscrierea la concurs, conform prevederilor art. 6 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată prin H.G. nr. 1027/2014, candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:
a. cerere de înscriere la concurs adresată Directorului Serviciului Public Local de Termoficare Braşov;
b. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate;
d. carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e. cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate; adeverinţa va conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
g. curriculum vitae;
Copiile actelor mai sus menţionate se vor prezenta însoţite de documentele originale, care se vor certifica pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs sau în copii legalizate conform prevederilor art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008.
Candidaţii care au depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu au antecedente penale şi vor fi declaraţi admişi la selecţia dosarelor, au obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului (proba scrisă va avea loc în data de 06.10.2021).
Dosarele de înscriere la concurs se vor depune până la data de 27.09.2021 ora 16:00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare, str. Mihail Kogălniceanu, nr. 23, bl. C7, cam. 201.
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 05-10-2021 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 05.10.2021 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 20.09.2021 ora 16:00
Concurs de recrutare
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a unei funcţii publice de execuţie vacante, de:
- Inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Relații cu Asociațiile de Proprietari - Direcţia Juridică și de Administrație Publică Locală (Id post 184751 )
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei suplimentare de testare a competențelor specifice în domeniul tehnologiei informației- nivel de bază : 30.09.2021 , ora 10.00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, b-dul Eroilor nr. 8,
- probei scrise: 05.10.2021, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior, la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 01.09.2021 - 20.09.2021, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8 - Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie de Inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Relații cu Asociațiile de Proprietari - Direcţia Juridică și de Administrație Publică Locală:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în
domeniul fundamental (DFI) - ştiinte sociale, ramura de ştiinţă (RSI) - științe economice;
- cunoștințe de operare pe calculator - nivel de bază;
- să îndeplinească condiţia de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzută de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie de inspector clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani.
Bibliografie/tematică:
1. Constituţia României, republicată;
2. O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5. Legea nr. 196/2018 privind înființarea, organizarea și funcționarea asociațiilor de proprietari și administrarea condominiilor, cu modificările și completările ulterioare;
6. Ordonanța Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravențiilor, cu modificările și completările ulterioare;
7. Ordonanța Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, cu modificările și completările ulterioare;
8. Ordinul nr. 3103/2017 privind aprobarea Reglementărilor contabile pentru persoanele juridice fără scop patrimonial, cu modificările și completările ulterioare;
9. Ordinul nr. 2634/2015 privind documentele financiar contabile, cu modificările și completările ulterioare;
10. Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanții și răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor, cu modificările și compeltările ulterioare;
11. Ordinul MDRAP nr. 1058/2019 privind aprobarea conținutului -cadru al statutului asociației de proprietari și al regulamentului condominiului.
- Procedura de organizare și desfășurare a probei suplimentare de testarea a competențelor specifice în domeniul tehnologiei informației și Anexa nr. 1 - Testare cunoștințe PC - nivel de bază - este afișată pe site-ul instituției, www.brasovcity.ro. , la secțiunea Concursuri/Proceduri.
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 01.09.2021 - 20.09.2021, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a. formularul de înscriere - tip;
b. curriculum vitae, modelul comun european;
c. copia actului de identitate;
d. copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e. copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f. copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g. cazierul judiciar;
h. declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Mihai Adina - inspector în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 01.09.2021
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 28-09-2021 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 28.09.2021 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 13.09.2021 ora 16:00
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a unei funcţii publice de execuţie vacante, de:
- Inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Autoritate Tutelară - Direcţia Juridică și de Administrație Publică Locală (Id post 184741 )
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei suplimentare de testare a competențelor specifice în domeniul tehnologiei informației- nivel de bază : 24.09.2021 , ora 10.00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, b-dul Eroilor nr. 8,
- probei scrise: 28.09.2021, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior, la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 25.08.2021 - 13.09.2021, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8 - Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie de Inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Autoritate Tutelară - Direcţia Juridică și de Administrație Publică Locală:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - ştiinte sociale, ramura de ştiinţă (RSI) - sociologie, domeniul de licenţă (DL) - asistență socială;
sau, în domeniul fundamental (DFI) - ştiinte sociale, ramura de ştiinţă (RSI) - științe juridice, domeniul de licenţă (DL) - drept;
- cunoștințe de operare pe calculator - nivel de bază;
- să îndeplinească condiţia de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzută de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie de inspector clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7ani.
Bibliografie/tematică:
1. Constituţia României, republicată;
2. O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare - Partea a III-a - Titlul I, II, III, IV, V şi Partea a VI-a - Titlul I şi II ;
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5. Noul Cod Civil: Cartea I -Titlul I, Titlul II, Titlul III; Cartea II - Titlul I, Titlul II, Titlul III, Titlul IV, Titlul V;
6. Legea nr. 71/2011 pentru punerea în aplicare a Legii nr. 287/2009 privind Codul Civil, republicat, cu modificările și completările ulterioare, Capitolul III, Capitolul IV, Capitolul X ( art. 224 - 229);
7. Legea nr. 17/2000, privind asistența socială a persoanelor vârstnice, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
8. H.G. nr. 52/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a O.U.G. nr. 111/2010 privind concediul și indemnizația lunară pentru creșterea copiilor, cu modificările și completările ulterioare;
9. Legea nr. 61/1993, privind alocația de stat pentru copii, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
- Procedura de organizare și desfășurare a probei suplimentare de testarea a competențelor specifice în domeniul tehnologiei informației și Anexa nr. 1 - Testare cunoștințe PC - nivel de bază - este afișată pe site-ul instituției, www.brasovcity.ro. , la secțiunea Concursuri/Proceduri.
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 25.08.2021 - 13.09.2021, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a. formularul de înscriere - tip;
b. curriculum vitae, modelul comun european;
c. copia actului de identitate;
d. copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e. copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f. copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g. cazierul judiciar;
h. declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Mihai Adina - inspector în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 25.08.2021
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 27-09-2021 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 27.09.2021 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 17.09.2021 ora 13:30
CONCURS RECRUTARE
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul în Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a funcţiei contractuale de conducere vacante, de:
Director, gradul II al Clubului Sportiv Municipal Corona Braşov, instituţie publică aflată sub autoritatea Consiliului Local Braşov
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 27.09.2021, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior, la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 10 de zile lucratoare de la data publicării anunţului, respectiv până în data de 17.09.2021, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8 - Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
Concursul constă în următoarele etape succesive şi anume:
1. selecţia dosarelor de înscriere ale candidaţilor
2. probă scrisă
3. interviul
În conformitate cu prevederile art. 3 din H.G.nr. 286/2011, modificată şi completată prin H.G. nr. 1027/2014, în vederea participării la concurs, fiecare candidat trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii generale:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Conditiile specifice de participare la concurs :
Să îndeplinească cerinţele specifice prevăzute în fişa postului aferentă funcţiei de conducere, astfel:
- nivelul studiilor: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
- să fie absolvenţi cu diplomă ai studiilor universitare de masterat în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
- condiţia de vechime în specialitatea studiilor absolvite de minim 7 ani.
Bibliografie/tematică:
1. O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare - Partea a III-a, Titlul V, Capitolele III şi IV şi Titlul VII şi Partea a VI-a, Titlul III ;
2. 2. Legea nr. 53/2003 - privind Codul Muncii, cu modificările şi completările ulterioare;
3. 3. Legea – cadru nr. 153/2017 - privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;
4. 4. Legea nr. 98/2016 - privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
5. 5. Legea nr. 101/2016 - privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achizitie publica, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor;
6. 6. Legea nr. 69/2000 - privind educatia fizica si sport, cu modificările şi completările ulterioare;
7. 7. H.G. nr. 884/2001 - pentru aprobarea Regulamentului de punere în aplicare a dispoziţiilor Legii educaţiei fizice şi sportului nr. 69/2000;
8. 8. Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare.
Conform art. 6 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată prin H.G nr. 1027/2014, pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:
1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;
2. 2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
3. 3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
4. 4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
5. 5. cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează (cu obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului cel mai târziu până la data desfăşurării probei scrise);
6. 6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
7. 7. curriculum vitae.
Concursul se va desfăşura conform următorului calendar:
Data limită de depunere a dosarelor: 17.09.2021, ora 13,30
- Afişare rezultat selecţie dosare de concurs: 21.09.2021
- Termen contestaţie selecţie dosare de concurs:22.09.2021
- Termen solutionare contestatie selectie dosare de concurs:23.09.2021
Proba scrisă: 27.09.2021, ora 10,00
- Notare şi comunicare rezultate proba scrisă:28.09.2021
- Termen contestaţie rezultate proba scrisă:29.09.2021
- Termen soluţionare contestaţie proba scrisă:30.09.2021
Interviu: 01.10.2021
- Notare şi comunicare rezultate interviu:04.10.2021
- Termen contestaţie rezultate interviu:05.10.2021
- Termen soluţionare contestatie interviu:06.10.2021
Afişare rezultate finale concurs: 07.10.2021
Notă: copiile actelor se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, sau în copii legalizate.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Braşov, telefon 0268/ 41.65.50 int.147.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 03.09.2021