Concursuri
Primăria Municipiului Brașov
Concursuri
FORMULARE ȘI PROCEDURI
FORMULARE
Adeverință vechime - model orientativ [ PDF ] [ DOC ] Model curriculum vitae [ PDF ] [ DOC ] Formular de înscriere [ PDF ] [ DOC ] Formular de inscriere - personal contractual [ PDF ] [ DOC ]
PROCEDURI
Testare cunoștințe PC - Nivel bază [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Mediu [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Nivel avansat [ PDF ] Procedură probă IT [ PDF ] Procedură limbi străine [ PDF ] Procedură probă suplimentară fizică [ PDF ]

Concursuri: 15-09-2021 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 15.09.2021 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 30.08.2021 ora 16:00
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a unei funcţii publice de execuţie vacante, de:
Inspector, clasa I, grad profesional asistent din cadrul Serviciului Autorizări Construcţii - Direcţia Arhitect Şef (Id post 184600)
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei suplimentare de testare a competențelor specifice în domeniul tehnologiei informației- nivel de bază : 13.09.2021, ora 10.00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, b-dul Eroilor nr. 8,
- probei scrise: 15.09.2021, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior, la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 11.08.2021 - 30.08.2021, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8 - Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie de Inspector, clasa I, grad profesional asistent din cadrul Serviciului Autorizări Construcţii - Direcţia Arhitect Şef:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile: arhitectură, urbanism sau construcții;
- cunoștințe de operare pe calculator - nivel de bază;
- să îndeplinească condiţia de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzută de art. 468 alin. (1) lit. a) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru gradul profesional asistent al funcţiei publice de execuţie de inspector clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 1 an.
Bibliografie/tematică:
a. Constituţia României, republicată;
b. O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare - Partea a III-a şi Partea a VI-a - Titlul I şi II ;
c. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
e. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
f. Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare
g. H.G. nr. 525/1996 pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, cu modificările şi completările ulterioare
h. Legea nr. 185/2013 pentru amplasarea si autorizarea mijloacelor de publicitate, cu modificările şi completările ulterioare.
- Procedura de organizare și desfășurare a probei suplimentare de testarea a competențelor specifice în domeniul tehnologiei informației și Anexa nr. 1 - Testare cunoștințe PC - nivel de bază - este afișată pe site-ul instituției, www.brasovcity.ro. , la secțiunea Concursuri/Proceduri.
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 11.08.2021 - 30.08.2021, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a. formularul de înscriere - tip;
b. curriculum vitae, modelul comun european;
c. copia actului de identitate;
d. copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e. copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f. copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g. cazierul judiciar;
h. declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Mihăileanu Xenia - consilier în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 11.08.2021
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 02-09-2021 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 02.09.2021 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 18.08.2021 ora 16:00
ERATĂ
la anunțul publicat de Primăria Municipiului Brașov în data de 30.07.2021 privind organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea funcție publice de execuție vacante de inspector, clasa I, grad profesional asistent în cadrul Serviciului Autorizări Construcții – Direcţia Arhitect Șef.
S-a constatat necesitatea amânării concursului ca urmare a unei erori materiale, motiv pentru care concursul va fi reprogramat.
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a unei funcţii publice de execuţie vacante, de:
Inspector, clasa I, grad profesional asistent din cadrul Serviciului Autorizări Construcţii - Direcţia Arhitect Şef (Id post 184600)
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei suplimentare de testare a competențelor specifice în domeniul tehnologiei informației- nivel de bază : 31.08.2021, ora 10.00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- probei scrise: 02.09.2021, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior, la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 30.07.2021 - 18.08.2021, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8 - Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie de Inspector, clasa I, grad profesional asistent din cadrul Serviciului Autorizări Construcţii - Direcţia Arhitect Şef:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - ştiinte umaniste şi arte, ramura de ştiinţă (RSI) - Arhitectură şi urbanism, domeniul de licenţă (DL) - arhitectură, specializarea (S) - arhitectură;
- cunoștințe de operare pe calculator - nivel de bază;
- să îndeplinească condiţia de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzută de art. 468 alin. (1) lit. a) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru gradul profesional asistent al funcţiei publice de execuţie de inspector clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 1 an.
Bibliografie/tematică:
1. Constituţia României, republicată;
2. O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare - Partea a III-a şi Partea a VI-a - Titlul I şi II ;
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
6. Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare
7. H.G. nr. 525/1996 pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, cu modificările şi completările ulterioare
8. Legea nr. 185/2013 pentru amplasarea si autorizarea mijloacelor de publicitate, cu modificările şi completările ulterioare.
- Procedura de organizare și desfășurare a probei suplimentare de testarea a competențelor specifice în domeniul tehnologiei informației și Anexa nr. 1 - Testare cunoștințe PC - nivel de bază - este afișată pe site-ul instituției, www.brasovcity.ro. , la secțiunea Concursuri/Proceduri.
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 30.07.2021 - 18.08.2021, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Mihăileanu Xenia - consilier în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 30.07.2021
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 02-09-2021 ora 13:00
Vezi în pagină separată
Dată limită depunere dosar: 30.08.2021
Fundaţia Monumentelor Istorice Braşov organizează concurs pentru ocuparea postului vacant de asistent manager (cod COR 334303).
Concursul va consta în susţinerea unui interviu, care se va susţine la sediul Fundaţiei.
În vederea participării la concurs, fiecare candidat trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii generale:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice de participare la concursul organizat pentru ocuparea postului vacant de asistent mamager sunt:
1. Studii de specialitate : studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă.
2. Vechimea în specialitatea necesară : minim 5 ani
3. Cunoştinţe de operare calculator : operare/bază
4. Limbi străine : limba engleză
5. Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare :
-Bun organizator
-Abilități pentru lucrul în echipă
-Abilități de comunicare
-Creativitate, deschidere spre idei noi
-Spirit de inițiativă
-Adaptabilitate
6. Cunoştinţe necesare:
-Cunoștințe de elaborare și management a proiectelor cu finanțare națională și internațională
-Cunoștințe de management financiar al proiectelor
-Cunoașterea unei limbi străine
-Operarea pe calculator a programelor uzuale (Office) și comunicarea în rețele sociale
-Cunoștințe de comunicare media
7. Cunoștințe care ar reprezenta un avantaj
-Cunoștințe de procedură administrativă în urbanism și amenajarea teritoriului
-Cunoașterea a două limbi străine
-Training pentru acțiuni comunitare și voluntariat
8. Experiența utilă
-Experiența în managementul proiectelor
-Experiența în activități și programe în parteneriat cu societatea civilă
-Experiența lucrului în rețele de organizații.
RESPONSABILITĂŢI :
1. Asigură activitățile curente ale organizației;
2. br>2. Activează în Comisia de coordonare a Programului Multianual, ca înlocuitor împuternicit al directorului executiv
3. Organizează activitățile ce revin Fundației, pentru aplicarea Regulamentului de intervenție pentru creşterea calității arhitectural-ambientale a clădirilor din zonele de acțiune prioritară în Municipiul Brașov
4. Completează baza de date privind inventarul stării clădirilor din patrimoniul Centrului istoric
5. Inițiază și participă în programele Fundației pentru reabilitarea și promovarea patrimoniului construit
6. Asigură consultanță și asistență pentru proprietarii care vor beneficia de procedura de cofinanțare a intervențiilor asupra anvelopelor clădirilor
7. Participă la întâlnirile cu proprietarii de imobile din zonele prioritare de intervenție
8. Colaborează la elaborarea rapoartelor Fundației pe activități, intervenții, proiecte și programe
9. Elaborează materiale de comunicare, gestionează contul Fundației în rețelele sociale și colaborează cu media pentru promovarea activităților și programelor Fundației..
BIBLIOGRAFIA
1. Legea 50/1991 privind autorizarea executarii constructiilor şi unele masuri pentru realizarea locuintelor, republicată ;
2. Legea 193/2019 pentru modificarea și completarea Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții ;
3. Ordinul MLPTL 839 din17 octombrie 2009 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicata, cu modificarile şi completarile ulterioare;
4. Legea 10/1995 privind calitatea în construcții, republicată;
5. Legea 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice, cu toate modificarile şi completarile ulterioare, republicată;
6. Legea 350/2001 actualizată, privind amenajarea teritoriului şi urbanismul;
7. HG nr. 525/1996 pentru aprobarea Regulamentului General de Urbanism republicat;
8. Legea 153/2011 privind creșterea calității architectural-ambientale a clădirilor, completată și modificată de Legea 166/2016 ;
9. Normele metodologice din 28 septembrie 2011 pentru aplicarea Legii nr. 153/2011 privind creșterea calității architectural-ambientale a clădirilor;
10. Ordin nr. 2314/2004 din 8 iulie 2004 al Ministerului Culturii şi Cultelor privind aprobarea Listei monumentelor istorice, actualizata, şi a Listei monumentelor istorice disparute;
11. Ordin 2361 din 12 iulie 2010 pentru modificarea anexei nr.1 la Ordinul 2314/2004;
12. LEGE nr. 157 din 7 octombrie 1997privind ratificarea Convenţiei pentru protecţia patrimoniului arhitectural al Europei, adoptată la Granada la 3 octombrie 1985;
13. Legea nr. 196/2018 privind înființarea, organizarea și funcționarea asociațiilor de proprietari și administrarea condominiilor;
14. OUG 57/2019 privind Codul Administrativ;
15. Legea nr. 227 / 2015 privind Codul fiscal cu modificările și completările ulterioare;
16. Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare;
17. HCL 367 din 25.06.2021, care aprobă Regulamentul de intervenție pentru creşterea calității arhitectural-ambientale a clădirilor din zonele de acțiune prioritară în Municipiul Brașov și Programul Multianual pentru realizarea lucrărilor de intervenţie asupra clădirilor cu valoare cultural arhitecturală din zonele de acțiune prioritară ale Municipiului Brașov, anexă a Regulamentului.
Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor trimite până la data de 30.08.2021 următoarele documente, pe adresa de e-mail: radu.dascalu@brasovcity.ro
-copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
-copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
-carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
-cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
-adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
-curriculum vitae.
Concursul se va desfășura sub formă de interviu și va avea loc în data de 02.09.2021, ora 13.00 la sediul Fundației Monumentelor Istorice din Brasov, B-dul Mihail Kogalniceanu, bl. C7 cam. 303.
PREȘEDINTELE FUNDAȚIEI MONUMENTELOR ISTORICE
Consilier local
Bogdan Bart
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 02-09-2021 ora 13:00
Vezi în pagină separată
Dată limită depunere dosar: 30.08.2021
Fundaţia Monumentelor Istorice Braşov organizează concurs pentru ocuparea postului vacant de director executiv.
Concursul va consta în susţinerea unui interviu, care se va susţine la sediul Fundaţiei.
În vederea participării la concurs fiecare candidat trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii generale:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice de participare la concursul organizat pentru ocuparea postului vacant de director executiv sunt:
1. Studii de specialitate: Studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă.
2. Vechimea în specialitatea necesară: minim 7 ani;
3. Cunoștințe necesare:
1. Cunoștințe profesionale în domeniul
2. administrației publice
3. 2. Cunoștințe de bază în domeniul
4. arhitecturii, patrimoniului și
5. construcțiilor
6. 3. Cunoștințe de procedură administrativă
7. în urbanism și amenajarea teritoriului
8. 4. Cunoștințe de elaborare și
9. management a proiectelor cu finanțare
10. națională și internațională
11. 5. Cunoștințe de management financiar al
12. proiectelor
13. 6. Cunoașterea unei limbi străine
14. 7. Operarea pe calculator a programelor
15. uzuale (Office) și comunicarea în rețele
16. sociale
17. 8. Cunoștințe de comunicare media
- Cunoștințe profesionale în domeniul administrației publice;
- Cunoștințe de bază în domeniul arhitecturii, patrimoniului și construcțiilor;
- Cunoștințe de procedură administrativă în urbanism și amenajarea teritoriului;
- Cunoștințe de elaborare și management a proiectelor cu finanțare națională și internațională;
- Cunoștințe de management financiar al proiectelor;
- Cunoașterea unei limbi străine;
- Operarea pe calculator a programelor uzuale (Office) și comunicarea în rețele sociale;
- Cunoștințe de comunicare media.
4. Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare:
- Spirit de inițiativă;
- Bun organizator;
- Abilități pentru lucrul în echipă;
- Abilități de comunicare;
- Creativitate, inovare, deschidere spre idei noi;
- Abilități de aplicare a politicilor publice și programelor.
RESPONSABILITĂŢI :
a) Asigură managementul Fundației
b)Colaborează cu parteneri, sponsori, colaboratori, rețele de profil pentru reabilitarea și promovarea patrimoniului construit al Brașovului
c)Asigură colaborarea cu instituțiile și organizațiile societății civile implicate în reabilitarea patrimoniului, conservarea istorică, promovarea identității culturale a comunității
d)Activează în Comisia de coordonare a Programului Multianual
e)Conduce activitățile ce revin Fundației, pentru aplicarea Regulamentului de intervenție pentru creşterea calității arhitectural-ambientale a clădirilor din zonele de acțiune prioritară în Municipiul Brașov
f)Colaborează la documentarea tehnică pe teren pentru inventarul stării clădirilor din Centrul Istoric al Municipiului Brașov
g)Participă la inventarul stării clădirilor din patrimoniul Centrului Istoric;
h)Participă la monitorizarea intervențiilor asupra clădirilor din Centrul Istoric;
i)Asigură consultanță și asistență pentru proprietarii care vor beneficia de procedura de cofinanțare a intervențiilor asupra anvelopelor clădirilor;
j) Participă la întâlnirile cu proprietarii de imobile ale căror fațade au fost selectate;
k)Participă la întâlnirile cu Asociațiile Civice Stradale din Centrul istoric al municipiului Brașov;
l)Colaborează cu instituțiile implicate și cu media la campania de informare privind aplicarea Programului Multianual şi Regulamentului în zonele prioritare.
BIBLIOGRAFIA
1. Legea 50/1991 privind autorizarea executarii constructiilor şi unele masuri pentru realizarea locuintelor, republicată ;
2. Legea 193/2019 pentru modificarea și completarea Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții ;
3. Ordinul MLPTL 839 din17 octombrie 2009 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicata, cu modificarile şi completarile ulterioare;
4. Legea 10/1995 privind calitatea în construcții, republicată ;
5. Legea 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice, cu toate modificarile şi completarile ulterioare, republicată ;
6. Legea 350/2001 actualizată, privind amenajarea teritoriului şi urbanismul ;
7. HG nr. 525/1996 pentru aprobarea Regulamentului General de Urbanism republicat ;
8. Legea 153/2011 privind creșterea calității architectural-ambientale a clădirilor, completată și modificată de Legea 166/2016 ;
9. Normele metodologice din 28 septembrie 2011 pentru aplicarea Legii nr. 153/2011 privind creșterea calității architectural-ambientale a clădirilor;
10. Ordin nr. 2314/2004 din 8 iulie 2004 al Ministerului Culturii şi Cultelor privind aprobarea Listei monumentelor istorice, actualizata, şi a Listei monumentelor istorice disparute;
11. Ordin 2361 din 12 iulie 2010 pentru modificarea anexei nr.1 la Ordinul 2314/2004;
12. LEGE nr. 157 din 7 octombrie 1997privind ratificarea Convenţiei pentru protecţia patrimoniului arhitectural al Europei, adoptată la Granada la 3 octombrie 1985;
13. Legea nr. 196/2018 privind înființarea, organizarea și funcționarea asociațiilor de proprietari și administrarea condominiilor;
14. OUG 57/2019 privind Codul Administrativ;
15. Legea nr. 227 / 2015 privind Codul fiscal cu modificările și completările ulterioare;
16. Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare;
17. HCL 367 din 25.06.2021, care aprobă Regulamentul de intervenție pentru creşterea calității arhitectural-ambientale a clădirilor din zonele de acțiune prioritară în Municipiul Brașov și Programul Multianual pentru realizarea lucrărilor de intervenţie asupra clădirilor cu valoare cultural arhitecturală din zonele de acțiune prioritară ale Municipiului Brașov, anexă a Regulamentului.
Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor trimite până la data de 30.08.2021 următoarele documente, pe adresa de e-mail: radu.dascalu@brasovcity.ro
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
- carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
- cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
- adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
- curriculum vitae.
-
- Concursul se va desfășura sub formă de interviu și va avea loc în data de 02.09.2021, ora 13.00 la sediul Fundației Monumentelor Istorice din Brasov, B-dul Mihail Kogalniceanu, bl. C7 cam. 303.
PREȘEDINTELE FUNDAȚIEI MONUMENTELOR ISTORICE
Consilier local
Bogdan Bart
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 02-09-2021 ora 13:00
Vezi în pagină separată
Dată limită depunere dosar: 30.08.2021
Fundaţia Monumentelor Istorice Braşov organizează concurs pentru ocuparea postului vacant de inginer, expert tehnic.
Concursul va consta în susţinerea unui interviu, care se va susţine la sediul Fundaţiei.
În vederea participării la concurs, fiecare candidat trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii generale:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice de participare la concursul organizat pentru ocuparea postului vacant de inginer, expert tehnic sunt:
1. Studii de specialitate : studii universitare cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe inginereşti, ramura de ştiinţă (RSI) - inginerie civilă.
2. Atestat eliberat de Ministerul Culturii.
3. Vechimea în specialitatea necesară : minim 5 ani
4. Cunoştinţe de operare calculator : operare/bază
5. Limbi străine : limba engleză
6. Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare :
- Spirit de observație
- Capacități de analiză și sinteză a informațiilor
- Bun organizator
- Creativitate, deschidere spre idei noi
- Abilități de comunicare
- Adaptabilitate
- Operativitate
Cunoştinţe necesare:
- Expert tehnic construcții și patrimoniu.
- Operarea la calculator a programelor uzuale (Office)
Cunoștințe care ar reprezenta un avantaj
- Expert tehnic atestat de Ministerul Culturii
- Cunoștințe privind procedura administrativă a clădirilor din zonele de protecție de arhitectură
Experiența utilă
- Experiență în expertizarea clădirilor și de patrimoniu (monumente istorice sau clădiri din situri protejate);
- Colaborare cu experți din domeniul propriu și alte domenii
RESPONSABILITĂŢI :
a. Elaborează Nota tehnică de evaluare pentru clădirile notificate prin Programul Multianual;
b. Elaborează expertiza tehnică pentru clădirile la care se efectuează intervenții de urgență;
c. Oferă consultanță și expertiză pentru intervențiile de reabilitare aprobate în cadrul Programului Multianual;
d. Colaborează la activitățile ce revin Fundației, pentru aplicarea Regulamentului de intervenție pentru creşterea calității arhitectural-ambientale a clădirilor din zonele de acțiune prioritară în Municipiul Brașov;
e. Colaborează cu informații și recomandări la inventarul stării clădirilor din zonele de acțiune prioritară;
f. Asigură consultanță și asistență pentru proprietarii care vor beneficia de procedura de cofinanțare a intervențiilor asupra anvelopelor clădirilor;
g. Participă la întâlnirile cu proprietarii de imobile din zonele prioritare de intervenție.
BIBLIOGRAFIA
1. Legea 50/1991 privind autorizarea executarii constructiilor şi unele masuri pentru realizarea locuintelor, republicată ;
2. Legea 193/2019 pentru modificarea și completarea Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții ;
3. Ordinul MLPTL 839 din17 octombrie 2009 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicata, cu modificarile şi completarile ulterioare;
4. Legea 10/1995 privind calitatea în construcții, republicată;
5. Legea 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice, cu toate modificarile şi completarile ulterioare, republicată;
6. Legea 350/2001 actualizată, privind amenajarea teritoriului şi urbanismul;
7. HG nr. 525/1996 pentru aprobarea Regulamentului General de Urbanism republicat;
8. Legea 153/2011 privind creșterea calității architectural-ambientale a clădirilor, completată și modificată de Legea 166/2016 ;
9. Normele metodologice din 28 septembrie 2011 pentru aplicarea Legii nr. 153/2011 privind creșterea calității architectural-ambientale a clădirilor;
10. Ordin nr. 2314/2004 din 8 iulie 2004 al Ministerului Culturii şi Cultelor privind aprobarea Listei monumentelor istorice, actualizata, şi a Listei monumentelor istorice disparute;
11. Ordin 2361 din 12 iulie 2010 pentru modificarea anexei nr.1 la Ordinul 2314/2004;
12. LEGE nr. 157 din 7 octombrie 1997privind ratificarea Convenţiei pentru protecţia patrimoniului arhitectural al Europei, adoptată la Granada la 3 octombrie 1985;
13. Legea nr. 196/2018 privind înființarea, organizarea și funcționarea asociațiilor de proprietari și administrarea condominiilor;
14. OUG 57/2019 privind Codul Administrativ;
15. Legea nr. 227 / 2015 privind Codul fiscal cu modificările și completările ulterioare;
16. Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare;
17. HCL 367 din 25.06.2021, care aprobă Regulamentul de intervenție pentru creşterea calității arhitectural-ambientale a clădirilor din zonele de acțiune prioritară în Municipiul Brașov și Programul Multianual pentru realizarea lucrărilor de intervenţie asupra clădirilor cu valoare cultural arhitecturală din zonele de acțiune prioritară ale Municipiului Brașov, anexă a Regulamentului.
Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor trimite până la data de 30.08.2021 următoarele documente, pe adresa de e-mail: radu.dascalu@brasovcity.ro
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
- carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
- cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
- adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
- curriculum vitae.
Concursul se va desfășura sub formă de interviu și va avea loc în data de 02.09.2021, ora 13.00 la sediul Fundației Monumentelor Istorice din Brasov, B-dul Mihail Kogalniceanu, bl. C7 cam. 303.
PREȘEDINTELE FUNDAȚIEI MONUMENTELOR ISTORICE
Consilier local
Bogdan Bart
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 26-08-2021 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 26.08.2021 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 11.08.2021 ora 16:00
Concurs de recrutare
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a funcţiei publice de execuţie vacante de Referent de specialitate clasa II grad profesional superior din cadrul Serviciului Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, în subordinea Secretarului general al Municipiului Braşov.
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei suplimentare de testare a competenţelor specifice în domeniul tehnologiei informaţiei - nivel de bază: 24.08.2021, ora 10:00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, B-dul Eroilor nr. 8.
- probei scrise: 26.08.2021, ora 10:00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, B-dul Eroilor nr. 8.
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior, la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, B-dul Eroilor nr. 8.
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 23.07.2021 - 11.08.2021, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie vacante de Referent de specialitate clasa II grad profesional superior din cadrul Serviciului Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, în subordinea Secretarului general al Municipiului Braşov :
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii superioare de scurtă durată absolvite cu diplomă, în perioada anterioară aplicării celor trei cicluri tip Bologna - în domeniul tehnic;
- competenţe în domeniul tehnologiei informaţiei - nivel de bază;
- să îndeplinească condiţia de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie de referent de specialitate clasa II se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani.
Bibliografia / Tematica
1. Constituţia României, republicată;
2. O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare - Partea a III-a, Partea a VI-a - Titlul I şi II ;
3. O.G. nr.137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
5. O.G. nr.27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, cu modificările și completările ulterioare;
6. H.C.L. nr. 243/2005 privind Regulamentul pentru eliberarea şi folosirea permiselor de liberă trecere pe străzile din Municipiul Braşov, cu modificările şi completările ulterioare. (descarca)
Regulament pentru eliberarea si folosirea permiselor de libera trecere
7. Procedura de organizare şi desfăşurare a probei suplimentare de testare a cunoştinţelor specifice în domeniul tehnologiei informaţiei şi Tematica: Anexa nr. 1 - Testare cunoştinţe PC - nivel bază sunt afişate pe site-ul instituţiei, www.brasovcity.ro, la secţiunea Concursuri\Proceduri.
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49, lit. a) – j) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 23.07.2021 - 11.08.2021, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni - camera nr. 1.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documente:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcţiei;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate.
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date de contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Rebegea Adriana - consilier în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 23.07.2021.
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 25-08-2021 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 25.08.2021 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 10.08.2021 ora 16:00
Concurs de recrutare
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de lucru de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/ săptămână, a funcţiei publice de execuţie vacante de Consilier juridic, clasa I, grad profesional principal din cadrul Biroului pentru Aplicarea Legii nr. 10/2001 - Direcţia Juridică și de Administrație Publică Locală:
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei suplimentare de testare a competențelor specifice în domeniul tehnologiei informației- nivel de bază : 23.08.2021, ora 10.00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, b-dul Eroilor nr. 8,
- probei scrise: 25.08.2021, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 22.07.2021 - 10.08.2021, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie vacante de consilier juridic, clasa I, grad profesional principal din cadrul Biroului pentru Aplicarea Legii nr. 10/2001 - Direcţia Juridică și de Administrație Publică Locală:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe sociale, ramura de ştiinţă (RSI) - științe juridice, domeniul de licenţă (DL) - drept, specializarea (S) - drept;
- cunoștințe de operare pe calculator - nivel de bază;
- să îndeplinească condiţiile de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. b) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru gradul profesional principal al funcţiei publice de execuţie vacante de consilier juridic clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 5 ani.
Bibliografie și tematica:
1. Constituţia României, republicată;
2.Partea a III-a - Administrație Publică Locală și Titlul I și II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5. Legea nr. 10/2001 privind regim juridic al unor imobile preluate în mod abuziv în perioada 6 martie 1945 - 22 decembrie 1989, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
6. Legea nr. 165/2013 - privind măsurile pentru finalizarea procesului de restituire, în natură sau prin echivalent, a imobilelor preluate în mod abuziv în perioada regimului comunist în România, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
7. Legea nr. 134/2010, privind Codul de procedură civilă, republicată, cu modificările și completările ulterioare- Cartea II, Titlul I ( Art. 192 - 455).
- Procedura de organizare și desfășurare a probei suplimentare de testare a competențelor specifice în domeniul tehnologiei informației și Anexa nr. 1 - Testare cunoștințe PC - nivel de bază - se afișează pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov.
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49, lit. a) – j) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 22.07.2021 - 10.08.2021, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Mihai Adina - inspector în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 22.07.2021
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 09-08-2021 ora
Vezi în pagină separată
Dată limită depunere dosar: 06.08.2021
Concurs de recrutare
Fundaţia Monumentelor Istorice Braşov organizează concurs pentru ocuparea postului vacant de director executiv.
Concursul va consta în susţinerea unui interviu, care se va susţine la sediul Fundaţiei.
În vederea participării la concurs fiecare candidat trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii generale:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice de participare la concursul organizat pentru ocuparea postului vacant de director executiv sunt:
1. Studii de specialitate: Studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă.
2. Vechimea în specialitatea necesară: minim 7 ani;
3. Cunoștințe necesare:
- Cunoștințe profesionale în domeniul administrației publice
- Cunoștințe de bază în domeniul arhitecturii, patrimoniului și construcțiilor
- Cunoștințe de procedură administrativă în urbanism și amenajarea teritoriului
- Cunoștințe de elaborare și management a proiectelor cu finanțare națională și internațională
- Cunoștințe de management financiar al proiectelor
- Cunoașterea unei limbi străine
- Operarea pe calculator a programelor uzuale (Office) și comunicarea în rețele sociale
- Cunoștințe de comunicare media.
4. Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare:
- Spirit de inițiativă;
- Bun organizator;
- Abilități pentru lucrul în echipă;
- Abilități de comunicare;
- Creativitate, inovare, deschidere spre idei noi;
- Abilități de aplicare a politicilor publice și programelor.
RESPONSABILITĂŢI :
a) Asigură managementul Fundației
b) Colaborează cu parteneri, sponsori, colaboratori, rețele de profil pentru reabilitarea și promovarea patrimoniului construit al Brașovului
c) Asigură colaborarea cu instituțiile și organizațiile societății civile implicate în reabilitarea patrimoniului, conservarea istorică, promovarea identității culturale a comunității
d) Activează în Comisia de coordonare a Programului Multianual
e) Conduce activitățile ce revin Fundației, pentru aplicarea Regulamentului de intervenție pentru creşterea calității arhitectural-ambientale a clădirilor din zonele de acțiune prioritară în Municipiul Brașov
f) Colaborează la documentarea tehnică pe teren pentru inventarul stării clădirilor din Centrul Istoric al Municipiului Brașov
g) Participă la inventarul stării clădirilor din patrimoniul Centrului Istoric;
h) Participă la monitorizarea intervențiilor asupra clădirilor din Centrul Istoric;
i) Asigură consultanță și asistență pentru proprietarii care vor beneficia de procedura de cofinanțare a intervențiilor asupra anvelopelor clădirilor;
j) Participă la întâlnirile cu proprietarii de imobile ale căror fațade au fost selectate;
k)Participă la întâlnirile cu Asociațiile Civice Stradale din Centrul istoric al municipiului Brașov;
l) Colaborează cu instituțiile implicate și cu media la campania de informare privind aplicarea Programului Multianual şi Regulamentului în zonele prioritare.
BIBLIOGRAFIA
1. Legea 50/1991 privind autorizarea executarii constructiilor şi unele masuri pentru realizarea locuintelor, republicată ;
2. Legea 193/2019 pentru modificarea și completarea Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții ;
3. Ordinul MLPTL 839 din17 octombrie 2009 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicata, cu modificarile şi completarile ulterioare;
4. Legea 10/1995 privind calitatea în construcții, republicată ;
5. Legea 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice, cu toate modificarile şi completarile ulterioare, republicată ;
6. Legea 350/2001 actualizată, privind amenajarea teritoriului şi urbanismul ;
7. HG nr. 525/1996 pentru aprobarea Regulamentului General de Urbanism republicat ;
8. Legea 153/2011 privind creșterea calității architectural-ambientale a clădirilor, completată și modificată de Legea 166/2016 ;
9. Normele metodologice din 28 septembrie 2011 pentru aplicarea Legii nr. 153/2011 privind creșterea calității architectural-ambientale a clădirilor;
10. Ordin nr. 2314/2004 din 8 iulie 2004 al Ministerului Culturii şi Cultelor privind aprobarea Listei monumentelor istorice, actualizata, şi a Listei monumentelor istorice disparute;
11. Ordin 2361 din 12 iulie 2010 pentru modificarea anexei nr.1 la Ordinul 2314/2004;
12. LEGE nr. 157 din 7 octombrie 1997privind ratificarea Convenţiei pentru protecţia patrimoniului arhitectural al Europei, adoptată la Granada la 3 octombrie 1985;
13. Legea nr. 196/2018 privind înființarea, organizarea și funcționarea asociațiilor de proprietari și administrarea condominiilor;
14. OUG 57/2019 privind Codul Administrativ;
15. Legea nr. 227 / 2015 privind Codul fiscal cu modificările și completările ulterioare;
16. Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare;
17. HCL 367 din 25.06.2021, care aprobă Regulamentul de intervenție pentru creşterea calității arhitectural-ambientale a clădirilor din zonele de acțiune prioritară în Municipiul Brașov și Programul Multianual pentru realizarea lucrărilor de intervenţie asupra clădirilor cu valoare cultural arhitecturală din zonele de acțiune prioritară ale Municipiului Brașov, anexă a Regulamentului.
Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor trimite până la data de 06.08.2021 următoarele documente, pe adresa de e-mail: radu.dascalu@brasovcity.ro
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
- carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
- cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
- adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
- curriculum vitae.
Concursul se va desfășura sub formă de interviu și va avea loc în data de 09.08.2021 la sediul Fundației Monumentelor Istorice din Brasov, B-dul Mihail Kogalniceanu, bl. C7 cam. 303.
PREȘEDINTELE FUNDAȚIEI MONUMENTELOR ISTORICE
Consilier local
Bogdan Bart
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 09-08-2021 ora
Vezi în pagină separată
Dată limită depunere dosar: 06.08.2021
Concurs de recrutare
Fundaţia Monumentelor Istorice Braşov organizează concurs pentru ocuparea postului vacant de asistent manager (cod COR 334303).
Concursul va consta în susţinerea unui interviu, care se va susţine la sediul Fundaţiei.
În vederea participării la concurs, fiecare candidat trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii generale:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice de participare la concursul organizat pentru ocuparea postului vacant de inginer, expert tehnic sunt:
1. Studii de specialitate : studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă.
2. Vechimea în specialitatea necesară : minim 5 ani
3. Cunoştinţe de operare calculator : operare/bază
4. Limbi străine : limba engleză
5. Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare :
- Bun organizator
- Abilități pentru lucrul în echipă
- Abilități de comunicare
- Creativitate, deschidere spre idei noi
- Spirit de inițiativă
- Adaptabilitate
6. Cunoştinţe necesare:
- Cunoștințe de elaborare și management a proiectelor cu finanțare națională și internațională
- Cunoștințe de management financiar al proiectelor
- Cunoașterea unei limbi străine
- Operarea pe calculator a programelor uzuale (Office) și comunicarea în rețele sociale
- Cunoștințe de comunicare media
7. Cunoștințe care ar reprezenta un avantaj
- Cunoștințe de procedură administrativă în urbanism și amenajarea teritoriului
- Cunoașterea a două limbi străine
- Training pentru acțiuni comunitare și voluntariat
8. Experiența utilă
- Experiența în managementul proiectelor
- Experiența în activități și programe în parteneriat cu societatea civilă
- Experiența lucrului în rețele de organizații.
RESPONSABILITĂŢI :
1. Asigură activitățile curente ale organizației;
2.Activează în Comisia de coordonare a Programului Multianual, ca înlocuitor împuternicit al directorului executiv
3.Organizează activitățile ce revin Fundației, pentru aplicarea Regulamentului de intervenție pentru creşterea calității arhitectural-ambientale a clădirilor din zonele de acțiune prioritară în Municipiul Brașov
4.Completează baza de date privind inventarul stării clădirilor din patrimoniul Centrului istoric
5.Inițiază și participă în programele Fundației pentru reabilitarea și promovarea patrimoniului construit
6.Asigură consultanță și asistență pentru proprietarii care vor beneficia de procedura de cofinanțare a intervențiilor asupra anvelopelor clădirilor
7.Participă la întâlnirile cu proprietarii de imobile din zonele prioritare de intervenție
8.Colaborează la elaborarea rapoartelor Fundației pe activități, intervenții, proiecte și programe
9.Elaborează materiale de comunicare, gestionează contul Fundației în rețelele sociale și colaborează cu media pentru promovarea activităților și programelor Fundației..
BIBLIOGRAFIA
1. Legea 50/1991 privind autorizarea executarii constructiilor şi unele masuri pentru realizarea locuintelor, republicată ;
2.Legea 193/2019 pentru modificarea și completarea Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții ;
3.Ordinul MLPTL 839 din17 octombrie 2009 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicata, cu modificarile şi completarile ulterioare;
4.Legea 10/1995 privind calitatea în construcții, republicată;
5.Legea 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice, cu toate modificarile şi completarile ulterioare, republicată;
6.Legea 350/2001 actualizată, privind amenajarea teritoriului şi urbanismul;
7.HG nr. 525/1996 pentru aprobarea Regulamentului General de Urbanism republicat;
8.Legea 153/2011 privind creșterea calității architectural-ambientale a clădirilor, completată și modificată de Legea 166/2016 ;
9.Normele metodologice din 28 septembrie 2011 pentru aplicarea Legii nr. 153/2011 privind creșterea calității architectural-ambientale a clădirilor;
10.Ordin nr. 2314/2004 din 8 iulie 2004 al Ministerului Culturii şi Cultelor privind aprobarea Listei monumentelor istorice, actualizata, şi a Listei monumentelor istorice disparute;
11.Ordin 2361 din 12 iulie 2010 pentru modificarea anexei nr.1 la Ordinul 2314/2004;
12.LEGE nr. 157 din 7 octombrie 1997privind ratificarea Convenţiei pentru protecţia patrimoniului arhitectural al Europei, adoptată la Granada la 3 octombrie 1985;
13.Legea nr. 196/2018 privind înființarea, organizarea și funcționarea asociațiilor de proprietari și administrarea condominiilor;
14.OUG 57/2019 privind Codul Administrativ;
15.Legea nr. 227 / 2015 privind Codul fiscal cu modificările și completările ulterioare;
16. Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare;
17.HCL 367 din 25.06.2021, care aprobă Regulamentul de intervenție pentru creşterea calității arhitectural-ambientale a clădirilor din zonele de acțiune prioritară în Municipiul Brașov și Programul Multianual pentru realizarea lucrărilor de intervenţie asupra clădirilor cu valoare cultural arhitecturală din zonele de acțiune prioritară ale Municipiului Brașov, anexă a Regulamentului.
Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor trimite până la data de 06.08.2021 următoarele documente, pe adresa de e-mail: radu.dascalu@brasovcity.ro
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
- carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
- cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
- adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
- curriculum vitae.
Concursul se va desfășura sub formă de interviu și va avea loc în data de 09.08.2021 la sediul Fundației Monumentelor Istorice din Brasov, B-dul Mihail Kogalniceanu, bl. C7 cam. 303.
PREȘEDINTELE FUNDAȚIEI MONUMENTELOR ISTORICE
Consilier local
Bogdan Bart
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 09-08-2021 ora
Vezi în pagină separată
Dată limită depunere dosar: 06.08.2021
Concurs de recrutare
Fundaţia Monumentelor Istorice Braşov organizează concurs pentru ocuparea postului vacant de inginer, expert tehnic.
Concursul va consta în susţinerea unui interviu, care se va susţine la sediul Fundaţiei.
În vederea participării la concurs, fiecare candidat trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii generale:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice de participare la concursul organizat pentru ocuparea postului vacant de inginer, expert tehnic sunt:
1. Studii de specialitate : studii universitare cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe inginereşti, ramura de ştiinţă (RSI) - inginerie civilă.
2. Vechimea în specialitatea necesară : minim 5 ani
3. Cunoştinţe de operare calculator : operare/bază
4. Limbi străine : limba engleză
5. Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare :
- Spirit de observație
- Capacități de analiză și sinteză a informațiilor
- Bun organizator
- Creativitate, deschidere spre idei noi
- Abilități de comunicare
- Adaptabilitate
- Operativitate
6. Cunoştinţe necesare:
- Expert tehnic construcții și patrimoniu.
- Operarea la calculator a programelor uzuale (Office)
7. Cunoștințe care ar reprezenta un avantaj
- Expert tehnic atestat de Ministerul Culturii
- Cunoștințe privind procedura administrativă a clădirilor din zonele de protecție de arhitectură
8. Experiența utilă
- Experiență în expertizarea clădirilor și de patrimoniu (monumente istorice sau clădiri din situri protejate);
- Colaborare cu experți din domeniul propriu și alte domenii
RESPONSABILITĂŢI :
a. Elaborează Nota tehnică de evaluare pentru clădirile notificate prin Programul Multianual;
b. Elaborează expertiza tehnică pentru clădirile la care se efectuează intervenții de urgență;
c. Oferă consultanță și expertiză pentru intervențiile de reabilitare aprobate în cadrul Programului Multianual;
d. Colaborează la activitățile ce revin Fundației, pentru aplicarea Regulamentului de intervenție pentru creşterea calității arhitectural-ambientale a clădirilor din zonele de acțiune prioritară în Municipiul Brașov;
e. Colaborează cu informații și recomandări la inventarul stării clădirilor din zonele de acțiune prioritară;
f. Asigură consultanță și asistență pentru proprietarii care vor beneficia de procedura de cofinanțare a intervențiilor asupra anvelopelor clădirilor;
g. Participă la întâlnirile cu proprietarii de imobile din zonele prioritare de intervenție.
BIBLIOGRAFIA
1. Legea 50/1991 privind autorizarea executarii constructiilor şi unele masuri pentru realizarea locuintelor, republicată ;
2. Legea 193/2019 pentru modificarea și completarea Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții ;
3. Ordinul MLPTL 839 din17 octombrie 2009 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicata, cu modificarile şi completarile ulterioare;
4. Legea 10/1995 privind calitatea în construcții, republicată;
5. Legea 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice, cu toate modificarile şi completarile ulterioare, republicată;
1.
6. Legea 350/2001 actualizată, privind amenajarea teritoriului şi urbanismul;
2.
7. HG nr. 525/1996 pentru aprobarea Regulamentului General de Urbanism republicat;
3.
8. Legea 153/2011 privind creșterea calității architectural-ambientale a clădirilor, completată și modificată de Legea 166/2016 ;
9. Normele metodologice din 28 septembrie 2011 pentru aplicarea Legii nr. 153/2011 privind creșterea calității architectural-ambientale a clădirilor;
10. Ordin nr. 2314/2004 din 8 iulie 2004 al Ministerului Culturii şi Cultelor privind aprobarea Listei monumentelor istorice, actualizata, şi a Listei monumentelor istorice disparute;
11. Ordin 2361 din 12 iulie 2010 pentru modificarea anexei nr.1 la Ordinul 2314/2004;
12. LEGE nr. 157 din 7 octombrie 1997privind ratificarea Convenţiei pentru protecţia patrimoniului arhitectural al Europei, adoptată la Granada la 3 octombrie 1985;
13. Legea nr. 196/2018 privind înființarea, organizarea și funcționarea asociațiilor de proprietari și administrarea condominiilor;
14. OUG 57/2019 privind Codul Administrativ;
15. Legea nr. 227 / 2015 privind Codul fiscal cu modificările și completările ulterioare;
16. Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare;
17. HCL 367 din 25.06.2021, care aprobă Regulamentul de intervenție pentru creşterea calității arhitectural-ambientale a clădirilor din zonele de acțiune prioritară în Municipiul Brașov și Programul Multianual pentru realizarea lucrărilor de intervenţie asupra clădirilor cu valoare cultural arhitecturală din zonele de acțiune prioritară ale Municipiului Brașov, anexă a Regulamentului.
Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor trimite până la data de 06.08.2021 următoarele documente, pe adresa de e-mail: radu.dascalu@brasovcity.ro
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
- carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
- cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
- adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
- curriculum vitae.
Concursul se va desfășura sub formă de interviu și va avea loc în data de 09.08.2021 la sediul Fundației Monumentelor Istorice din Brasov, B-dul Mihail Kogalniceanu, bl. C7 cam. 303.
PREȘEDINTELE FUNDAȚIEI MONUMENTELOR ISTORICE
Consilier local
Bogdan Bart