Concursuri
Primăria Municipiului Brașov
Concursuri
FORMULARE ȘI PROCEDURI
FORMULARE
Adeverință vechime - model orientativ [ PDF ] [ DOC ] Model curriculum vitae [ PDF ] [ DOC ] Formular de înscriere [ PDF ] [ DOC ] Formular de inscriere - personal contractual [ PDF ] [ DOC ]
PROCEDURI
Testare cunoștințe PC - Nivel bază [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Mediu [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Nivel avansat [ PDF ] Procedură probă IT [ PDF ] Procedură limbi străine [ PDF ] Procedură probă suplimentară fizică [ PDF ]

Concursuri: 26-04-2021 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 26.04.2021 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 14.04.2021 ora 16:00
Concurs de recrutare
Serviciul Public Local de Termoficare Braşov
serviciu public cu personalitate juridică aflat în subordinea Consiliului Local Braşov, organizează concurs pentru ocuparea următorului post contractual vacant:
Muncitor calificat (Operator pompe) M, G I – Serviciul Producție, Transport, Distribuție Energie Termică /Compartiment Chimic – Hidro - 1 post vacant
Condiţiile de desfăşurare ale concursului:
Data organizării - post vacant:
- proba scrisă – 26.04.2021, ora 10:00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare din str. Mihail Kogălniceanu nr. 23, bl. C7, camera 201.
- interviu - data şi ora vor fi comunicate ulterior
Concursul va consta în următoarele etape succesive :
1. selecţia dosarelor de înscriere ale candidaţilor
2. proba scrisă
3. interviu
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.
În conformitate cu prevederile art. 3 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată, poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte următoarele condiţii generale:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Muncitor calificat (Operator pompe) M, G I – Serviciul Producție, Transport, Distribuție Energie Termică /Compartiment Chimic – Hidro – 1 post vacant;
Condiţiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de execuție de Muncitor calificat (Operator pompe) M, G I – Serviciul Producție, Transport, Distribuție Energie Termică /Compartiment Chimic - Hidro:
- studii medii/profesionale/generale;
- vechimea necesară ocupării postului contractual de execuție: minim 7 ani;
- experiență în activitatea de exploatarea a instalațiilor pentru pompaj termoficare și transport termoficare: minim 3 ani.
BIBLIOGRAFIA pentru postul contractual de execuție de Muncitor calificat (Operator Pompe) M, G I – Serviciul Producție, Transport, Distribuție Energie Termică /Compartiment Chimic – Hidro:
- Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 – privind Codul Administrativ. cu modificările și completările ulterioare;
Legea nr. 51/2006 – privind serviciile comunitare de utilități publice, republicată, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 225/2016 – privind modificarea si completarea Legii serviciilor comunitare de utilități publice nr. 51/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 325/2006 – privind serviciul public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare.
Pentru înscrierea la concurs, conform prevederilor art. 6 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată prin H.G. nr. 1027/2014, candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:
a) cerere de înscriere la concurs adresată Directorului Serviciului Public Local de Termoficare Braşov ;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate;
d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate; adeverinţa va conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
g) curriculum vitae;
Copiile actelor mai sus menţionate se vor prezenta însoţite de documentele originale, care se vor certifica pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs sau în copii legalizate conform prevederilor art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008.
Candidaţii care au depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu au antecedente penale şi vor fi declaraţi admişi la selecţia dosarelor, au obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului (proba scrisă va avea loc în data de 26.04.2021).
Dosarele de înscriere la concurs se vor depune până la data de 14.04.2021 ora 16,00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare, str. Mihail Kogălniceanu, nr. 23, bl. C7, cam. 201.
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 22-04-2021 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 22.04.2021 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 07.04.2021 ora 16:00
Concurs de recrutare
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a 2 (două) funcţii publice de execuţie vacante din cadrul Serviciului Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor - Direcţia Tehnologii Informaţionale şi Servicii Electronice.
1. Consilier clasa I grad profesional superior - 1 post
2. Inspector clasa I grad profesional superior - 1 post
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei suplimentare de testare a competenţelor specifice în domeniul tehnologiei informaţiei - nivel avansat: 19.04.2021, ora 10:00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, B-dul Eroilor nr. 8.
- probei suplimentare de testare a competenţelor specifice în domeniul tehnologiei informaţiei - nivel mediu: 20.04.2021, ora 10:00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, B-dul Eroilor nr. 8.
- probei scrise: 22.04.2021, ora 10:00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, B-dul Eroilor nr. 8.
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior, la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, B-dul Eroilor nr. 8.
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 19.03.2021 - 07.04.2021, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
1. Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie vacante de consilier clasa I grad profesional superior - 1 post:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în unul din domeniile:
- să îndeplinească condiţia de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie de consilier clasa I, se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani.
2. Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie vacante de inspector clasa I grad profesional superior - 1 post:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în unul din domeniile:
- competenţe în domeniul tehnologiei informaţiei - nivel mediu;
- perfecţionări/specializări în domeniul tehnologiei informaţiei;
- să îndeplinească condiţiile de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie de inspector clasa I, se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani.
BIBLIOGRAFIA şi TEMATICA pentru ocuparea funcţiilor publice de execuţie vacante de consilier clasa I grad profesional superior - 1 post şi inspector clasa I grad profesional superior - 1 post din cadrul Serviciului Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor - Direcţia Tehnologii Informaţionale şi Servicii Electronice 1.
1. Constituţia României, republicată; 2.
2. O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare - Partea a III-a, Partea a VI-a - Titlul I şi II ; 3.
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare; 4.
Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; 5.
Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor) - capitolul II; 6.
6. Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare; 7.
7. HG nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016, cu modificările ulterioare; 8.
8. HG nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare.
- Procedura de organizare şi desfăşurare a probei suplimentare de testare a cunoştinţelor specifice în domeniul tehnologiei informaţiei şi tematica: Anexa nr. 1a - Testare cunoştinţe PC - nivel mediu şi Anexa nr. 1b - Testare cunoştinţe PC - nivel avansat sunt afişate pe site-ul instituţiei, www.brasovcity.ro, la secţiunea Concursuri\Proceduri.
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49, lit. a) – j) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 19.03.2021 - 07.04.2021, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni - camera nr. 1.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documente:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcţiei;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate.
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date de contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Rebegea Adriana - consilier în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 19.03.2021.
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 20-04-2021 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 20.04.2021 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 05.04.2021 ora 16:00
Concurs de recrutare
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul în Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a unor funcţii publice de execuţie vacante, după cum urmează:
1. Inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Protecția Mediului -Direcției Arhitect Șef;
2. Inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Amenajarea Teritoriului şi Gestiune Date Urbane - Direcţia Arhitect Şef;
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 20.04.2021, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 17.03.2021- 05.04.2021, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
1. Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcției publice de execuție de inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Protecția Mediului - Direcția Arhitect Șef :
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe inginerești, domeniul de licenţă (DL) - ingineria mediului;
- să îndeplinească condiţiile de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie de inspector clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani.
BIBLIOGRAFIA pentru ocuparea funcției publice de execuție de inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Protecția Mediului - Direcția Arhitect Șef:
1. Constituţia României, republicată;
2. Titlul I și II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de trarament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5. Legea nr. 265/2006 pentru aprobarea O.U.G. nr. 195/2002 privind protecția mediului, cu modificările și completările ulterioare;
6. Legea nr. 104/2011 privind calitatea aerului înconjurător, cu modificările și completările ulterioare;
7. Legea nr. 211/2011 privind regimul deșeurilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
8. Planul integrat de calitate a aerului în Municipiul Brașov 2018 - 2022 (Plan de măsuri)
(https://brasovcity.ro/file-zone/mediu/planuri-actiune/aer/Plan%20Integrat%20de%20Calitate%20a%20Aerului%20in%20Municipiul%20Brasov%202018-2020.pdf) - H.C.L. nr. 628/31.10.2018 privind aprobarea Planului integrat de calitate a aerului în Municipiul Brașov;
1. Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcției publice de execuție de inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Amenajarea Teritoriului și Gestiune Date Urbane - Direcția Arhitect Șef :
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental ( DFI) - științe umaniste și arte, ramura de știință (RSI) - arhitectură și urbanism, domeniul de licenţă (DL) - arhitectură sau urbanism;
- să îndeplinească condiţiile de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie de inspector clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani.
BIBLIOGRAFIA pentru ocuparea funcției publice de execuție de inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Amenajarea Teritoriului și Gestiune Date Urbane - Direcția Arhitect Șef:
1. Constituţia României, republicată;
2. Partea a III-a Administrația publică locală și Titlul I și II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de trarament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5. Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare;
6. H.G. nr. 525/1996 privind aprobarea Regulamentului general de urbanism, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
7. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49, lit. a) – j) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările și completările ulterioare, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 17.03.2021- 05.04.2021, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Mihai Adina - inspector în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 17.03.2021
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 16-04-2021 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 16.04.2021 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 07.04.2021 ora 16:00
Concurs de recrutare
Primăria Municipiului Braşov organizează concurs de recrutare în vederea ocupării unui post contractual vacant de:
- Inspector de specialitate S I A în cadrul Compartimentului Instituţii de Cultură
Condiţiile de desfăşurare a concursului
Data organizării:
Proba scrisă: în data de 16.04.2021, ora 10,00, la sediul Primăriei Municipiului Braşov
B-dul Eroilor nr. 8.
Concursul constă în următoarele etape succesive şi anume:
1. selecţia dosarelor de înscriere ale candidaţilor
2. probă scrisă
3. interviul
În conformitate cu prevederile art. 3 din H.G. nr. 286/2011, cu modificările şi completările ulterioare, în vederea participării la concurs fiecare candidat trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii generale:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice de participare la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de Inspector de specialitate S IA în cadrul Compartimentului Instituţii de Cultură:
BIBLIOGRAFIA
1. Partea a III-a, Titlul V, Capitolele III şi IV şi Titlul VII şi Partea a VI-a, Titlul III din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
2. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4. O.U.G. nr. 189/2008 privind managementul instituţiilor publice de cultură, cu modificările şi completările ulterioare;
5. Ordinul nr. 2799/2015 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi desfăşurare a concursului de proiecte de management, a Regulamentului-cadru de organizare şi desfăşurare a evaluării managementului, a modelului-cadru al caietului de obiective, a modelului-cadrului al raportului de activitate precum şi a modelului-cadru al contractului de management, cu modificările şi completările ulterioare.
Conform art. 6 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată prin H.G nr. 1027/2014, pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:
1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;
2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
5. cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează (cu obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului cel mai târziu până la data desfăşurării probei scrise);
6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
7. curriculum vitae.
Concursul se va desfăşura conform următorului calendar:
Data limită de depunere a dosarelor: 07.04.2021, ora 16,00
- Afişare rezultat selecţie dosare de concurs: 09.04.2021
- Termen contestaţie selecţie dosare de concurs: 12.04.2021
- Termen solutionare contestatie selectie dosare de concurs: 13.04.2021
Proba scrisă: 16.04.2021, ora 10,00
- Notare şi comunicare rezultate proba scrisă: 19.04.2021
- Termen contestaţie rezultate proba scrisă: 20.04.2021
- Termen soluţionare contestaţie proba scrisă: 21.04.2021
Interviu: 22.04.2021
- Notare şi comunicare rezultate interviu: 23.04.2021
- Termen contestaţie rezultate interviu: 26.04.2021
- Termen soluţionare contestatie interviu: 27.04.2021
Afişare rezultate finale concurs: 28.04.2021
Notă: copiile actelor se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, sau în copii legalizate.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Braşov, telefon 0268/ 41.65.50 int.147.
Data afişării anunţului: 24.03.2021
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 12-04-2021 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 12.04.2021 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 29.03.2021 ora 16:00
Concurs de recrutare
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a funcţiei publice de conducere vacante de Şef serviciu, gradul II al Serviciului Amenajare Drumuri Publice şi Siguranţa Circulaţiei - Direcţia Tehnică.
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 12.04.2021, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior, la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 10.03.2021 - 29.03.2021, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8 - Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de conducere de şef serviciu, gradul II al Serviciului Amenajare Drumuri Publice şi Siguranţa Circulaţiei - Direcţia Tehnică:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe inginereşti, domeniul de licenţă (DL) - inginerie civilă;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţiile de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (2) lit. a) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru funcţia publică de conducere de şef serviciu se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 5 ani.
BIBLIOGRAFIA
1. Constituţia României, republicată;
2. Partea a III -a - Administraţia publică locală din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
3. Titlul I și II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
4. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
6. O.G. nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
7. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
8. Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
9. H.G. nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora, cu modificările şi completările ulterioare.
10. Normativ AND 605-2016 privind mixturile asfaltice executate la cald;
11. H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice;
12.Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
13. H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 10.03.2021 - 29.03.2021, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copie a diplomei de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz, în situaţia în care diploma de absolvire sau de licenţă a candidatului nu este echivalentă cu diploma de studii universitare de master în specialitate, conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
f) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
g) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
h) cazierul judiciar;
i) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Lupu Georgiana - inspector în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 10.03.2021
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 06-04-2021 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 06.04.2021 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 22.03.2021 ora 16:00
Concurs de recrutare
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul în Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de lucru de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/ săptămână, a funcţi publice de execuţie vacante de consilier juridic, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Administrare Patrimoniu și Urbanism Comercial - Direcția Tehnică.
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 06.04.2021, ora 10:00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 03.03.2021 - 22.03.2021, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie vacante
de consilier juridic, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Administrare Patrimoniu și Urbanism Comercial - Direcţia Tehnică:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe sociale, ramura de ştiinţă (RSI) - științe juridice, domeniul de licenţă (DL) - drept, specializarea (S) - drept;
- să îndeplinească condiţiile de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie vacante de consilier juridic clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani.
BIBLIOGRAFIA pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacante de Consilier juridic, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Administrare Patrimoniu și Urbanism Comercial - Direcția Tehnică:
1. Constituţia României, republicată;
2. O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5. Capitolul II - Concesionarea terenurilor pentru construcții din Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
6. Legea 287 2009 privind Codul Civil, republicat, cu modificările și completările ulterioare - Cartea III -Titlul I, Titlul III, Titlul IV;
7. Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, cu modificările ulterioare;
8. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările ulterioare.
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 03.03.2021 - 22.03.2021, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Mihai Adina - inspector în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 03.03.2021
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 06-04-2021 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 06.04.2021 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 29.03.2021 ora 16:00
Concurs de recrutare
Primăria Municipiului Braşov organizează concurs de recrutare în vederea ocupării următoarelor posturi contractuale vacante din cadrul Biroului de Urbanism Proiectare si Sistematizare Urbană - Direcţia Arhitect Şef
1. Inspector de specialitate S IA
2. Inspector de specialitate S I (2 posturi)
Concursul constă în următoarele etape succesive şi anume:
1. selecţia dosarelor de înscriere ale candidaţilor
2. probă scrisă
3. interviul
În conformitate cu prevederile art. 3 din H.G. nr.286/2011, cu modificările şi completările ulterioare, în vederea participării la concurs, fiecare candidat trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii generale:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza
adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit
cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra
statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea
justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar
face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit
reabilitarea.
1.
1. Condiţiile specifice de participare la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de inspector de specialitate S IA
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe umaniste şi arte (RSI) - arhitectură şi urbanism (DL) - arhitectură sau urbanism;
- vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei contractuale: minim 7 ani;
-specializări: specialist atestat Registrul Urbaniştilor din România, cf art.16 alin.(4) din “Regulamentul referitor la organizarea şi funcţionarea Registrului Urbaniştilor din România ” aprobat prin Hotărârea Consiliului Superior al Registrului Urbaniştilor din România nr. 101/29 iulie 2010, în coordonarea elaborării documentaţiilor de amenajarea teritoriului şi de urbanism de tipul:
* planurilor urbanistice zonale împreună cu regulamentele locale aferente acestora, simbol «D(z0)» sau echivalent al acestuia conform tabelului de echivalenţă simboluri 2006/2010 aferente dreptului de semnătura, prezentate pe pagina oficială a Registrului Urbaniştilor din Români;
* planurilor urbanistice de detaliu, simbol «E» sau echivalent al acestuia conform tabelului de echivalenţă simboluri 2006/2010 aferente dreptului se semnătură, prezentate pe pagina oficială a Registrului Urbaniştilor din România;
- experienţă în elaborarea documentaţiilor de urbanism;
- cunoştinţe de operare/programare pe calculator: nivel avansat în utilizarea proiectare - Arhicad/Autocad; nivel mediu în utilizare programe de editare şi design -ex. Adobe Photoshop; nivel avansat în utilizarea programelor de editare de texte, de comunicare electronică şi internet;
- limbi străine - cunoştinţe limbă engleză- nivel mediu.
2. Condiţiile specifice de participare la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de inspector de specialitate S I
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe inginereşti, ramură de ştiinţă (RSI) - inginerie civilă, domeniul de licenţă (DL) - ingineria civilă, specializare (S) - căi ferate, drumuri şi poduri sau inginerie urbană şi dezvoltare regională;
- vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei contractuale: minim 4 ani;
- specializări: specialist atestat Registrul Urbaniştilor din România, cf art.16 alin.(5) din “Regulamentul referitor la organizarea şi funcţionarea Registrului Urbaniştilor din România ” aprobat prin Hotărârea Consiliului Superior al Registrului Urbaniştilor din România nr. 101/29 iulie 2010, în elaborarea unei părţi din documentaţia de amenajarea teritoriului sau de urbanism de tipul -căi de comunicaţii şi transporturi, simbol «G(7)» sau angajamentul de a obţine atestarea în termen de maximum 6 luni;
- experienţă în elaborarea documentaţiilor de urbanism-secţiunea specifică domeniului de specializare;
- cunoştinţe de operare/programare pe calculator: nivel avansat în utilizarea proiectare - Arhicad/Autocad şi în utilizarea programelor de editare de texte, de comunicare electronică şi internet;
- limbi străine - cunoştinţe limbă engleză- nivel mediu.
3. Condiţiile specifice de participare la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de inspector de specialitate S I
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe inginereşti, ramură de ştiinţă (RSI) - inginerie civilă, domeniul de licenţă (DL) - ingineria instalaţiilor;
- vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei contractuale: minim 4 ani.
- specializări: specialist atestat Registrul Urbaniştilor din România, cf art.16 alin.(5) din “Regulamentul referitor la organizarea şi funcţionarea Registrului Urbaniştilor din România ” aprobat prin Hotărârea Consiliului Superior al Registrului Urbaniştilor din România nr. 101/29 iulie 2010, în elaborarea unei părţi din documentaţia de amenajarea teritoriului sau de urbanism de tipul - echipare edilitară, simbol «G(1)» sau angajamentul de a obţine atestarea în termen de maximum 6 luni.
- experienţă în elaborarea documentaţiilor de urbanism-secţiunea specifică domeniului de specializare;
- cunoştinţe de operare/programare pe calculator: nivel avansat în utilizarea proiectare - Arhicad/Autocad şi în utilizarea programelor de editare de texte, de comunicare electronică şi internet;
- limbi străine - cunoştinţe limbă engleză- nivel mediu.
BIBLIOGRAFIA
1. Partea a III -a, Titlul V, Capitolele III şi IV şi Titlul VII din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare ;
2. Partea a VI -a, Titlul III din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare ;
3. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
4. Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare;
5. H.G. nr. 525/1996 pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, cu modificările şi completările ulterioare;
Conform art. 6 din H.G. nr. 286/2011, cu modificările şi completările ulterioare, pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:
1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;
2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
5. cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează (cu obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului);
6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
7. curriculum vitae.
Notă: copiile actelor se prezintă însoţite de documentele în original, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, sau în copii legalizate.
Concursul se va desfăşura conform următorului calendar:
Data limită de depunere a dosarelor: 29.03.2021, ora 16:00.
- Afișare rezultat selecție dosare de concurs: 31.03.2021.
- Termen contestație selecție dosare de concurs: 01.04.2021.
- Termen soluționare contestație selecție dosare de concurs: 02.04.2021.
Proba scrisă: 06.04.2021, ora 10:00.
- Notare și comunicare rezultate proba scrisă: 07.04.2021.
- Termen contestație rezultate proba scrisă: 08.04.2021.
- Termen soluționare contestație proba scrisă: 09.04.2021.
Interviu: 12.04.2021, ora 10:00.
- Notare și comunicare interviu: 13.04.2021.
- Termen contestație rezultate interviu: 14.04.2021.
- Termen soluționare contestație rezultate interviu: 15.04.2021.
Afișare rezultate finale concurs: 16.04.2021, ora 12:00.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Braşov, telefon 0268/ 41.65.50 int.147
Data afişării anunţului: 15.03.2021
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 11-03-2021 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 11.03.2021 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 02.03.2021 ora 16:00
Concurs de recrutare
Serviciul Public Local de Termoficare Braşov
serviciu public cu personalitate juridică aflat sub autoritatea Consiliului Local Braşov, organizează concurs pentru ocuparea următorului post contractual vacant:
Inginer Șef S II – Departament Tehnic – 1 post vacant
Condiţiile de desfăşurare ale concursului :
Data organizării:
proba scrisa – 11.03.2021, ora 10,00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare din str. Mihail Kogălniceanu nr. 23, bl. C7, camera 201.
interviu - data şi ora vor fi comunicate ulterior
Concursul va consta în următoarele etape succesive :
1. selecţia dosarelor de înscriere ale candidaţilor
2. proba scrisă
3. interviu
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.
În conformitate cu prevederile art. 3 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată, poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte următoarele condiţii generale:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Inginer Șef S II – Departament Tehnic – 1 post vacant;
Condiţiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de conducere de Inginer Șef S II – Departament Tehnic:
- studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diploma de licență sau echivalentă în științe inginerești;
- studii universitare de master absolvite cu diplomă în domeniul administraţiei publice, management sau în științe inginerești;
- vechime în specialitatea studiilor necesară ocupării postului contractual de conducere: minim 2 ani;
- curs specializare: auditor energetic pentru clădiri și instalații aferente;
- carnet de conducere: categ. B.
- cunoştințe generale despre sistemele de control industrial - Monitorizare, Control și Achiziții de Date (Supervisory Control And Data Acquisition) – SCADA;
- cunostințe de utilizare a calculatorului – nivel avansat - operare Windows, MS Office, Excel și poștă electronică.
BIBLIOGRAFIA pentru postul contractual de conducere de Inginer Șef S II – Departament Tehnic:
- Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 – privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 273 din 29 iunie 2006 privind finanţele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;
- Codul Muncii din 2003 (Legea nr. 53 din 24 ianuarie 2003) – republicat;
- Legea nr. 51/2006 – privind serviciile comunitare de utilități publice, republicată;
- Legea nr. 225/2016 – privind modificarea si completarea Legii serviciilor comunitare de utilități publice nr. 51/2006;
- Legea nr. 325/2006 – privind serviciul public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea 319/2006 Sănătatea și securitatea în muncă, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordinul nr. 91 din 20 martie 2007 pentru aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului public de alimentare cu energie termică;
- Ordinul 483/2008 privind aprobarea Contractului-cadru de furnizare a energiei termice;
- Legea 196/2018 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari şi administrarea condominiilor;
- Ordinul 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităţilor publice;
- ORDIN nr. 1.792 din 24 decembrie 2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenta şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale;
- Ordinul 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii.
Pentru înscrierea la concurs, conform prevederilor art. 6 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată prin H.G. nr. 1027/2014, candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:
a) cerere de înscriere la concurs adresată Directorului Serviciului Public Local de Termoficare Braşov ;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate;
d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate; adeverinţa va conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
g) curriculum vitae;
Copiile actelor mai sus menţionate se vor prezenta însoţite de documentele originale, care se vor certifica pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs sau în copii legalizate conform prevederilor art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008.
Candidaţii care au depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu au antecedente penale şi vor fi declaraţi admişi la selecţia dosarelor, au obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului (proba scrisă va avea loc în data de 11.03.2021).
Dosarele de înscriere la concurs se vor depune până la data de 02.03.2021 ora 16,00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare, str. Mihail Kogălniceanu, nr. 23, bl. C7, cam. 201.
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 09-03-2021 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 09.03.2021 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 01.03.2021 ora 16:00
Concurs de recrutare
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă determinată, cu durată normală a timpului de lucru, a funcţiei publice de execuţie temporar vacante de referent de specialitate, clasa II, grad profesional superior din cadrul Serviciului Administrare Patrimoniu şi Urbanism Comercial - Direcţia Tehnică.
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 09.03.2021, ora 10:00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior, la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 8 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 22.02.2021 - 01.03.2021, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
Condiţiile de participare generale şi specifice
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii superioare de scurtă durată, absolvite cu diplomă, în perioada anterioară aplicării celor trei cicluri tip Bologna;
- să îndeplinească condiţiile de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie vacante de referent de specialitate clasa II se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani.
BIBLIOGRAFIA :
1. Constituţia României, republicată;
2. Titlul I și II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de trarament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5. O.G. nr. 99/2000 republicată, privind comercializarea produselor şi serviciilor de piaţă;
6. H.C.L. nr. 587/2019 republicată, privind aprobarea Regulamentului privind comercializarea produselor şi serviciilor de piaţă în Municipiul Braşov;
7. H.C.L. nr. 201/2006 republicată, privind aprobarea procedurii de utlizare temporară a locurilor publice aparţinând domeniului public al Municipiului Braşov;
8. H.C.L. nr. 635/2006 republicată, privind Regulamentul de organizarea şi desfăşurarea activităţii de publicare, reclamă şi afişaj în Municipiul Braşov.
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49, lit. a) – j) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 8 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 22.02.2021 - 01.03.2021, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Stefan Erzsebet - referent de specialitate în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 22.02.2021
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 08-03-2021 ora 14:00
Vezi în pagină separată
Dată limită depunere dosar: 08.03.2021 ora 14:00
Concurs de selecție a 3 reprezentanți ai societății civile din cadrul Comisiei mixte tehnice pentru înființarea Ariei protejate (Parcul Natural) Brassovia (CMTIAPB), în conformitate cu Hotărârea Consiliului Local nr. 42 din 27 ianuarie 2021 privind organizarea Comisiei mixte tehnice pentru înființarea Ariei protejate (Parcul Natural) Brassovia (CMTIAPB) și stabilirea componenței acesteia.
Data limită de depunere a dosarelor de intenție : 08.03.2021, ora 14.00
Depunerea candidaturii se va face în 2 pași:
- Trimiterea prin e-mail la adresa contact@brasovcity.ro cu subiectul "Acte dosar de intenție - Nume Prenume - CMTIAPB" a documentelor: Copia actului de identitate sau oricărui alt document care atestă identitatea potrivit legii , după caz precum și Curriculum vitae-ul (CV), model Europass
- Răspunsul la întrebări accesând link-ul: https://www.brasovcity.ro/ro/grupuri_lucru
Rezultatele se vor publica pe pagina oficială a Primăriei Muncipiului Brașov https://www.brasovcity.ro și se vor afișa la avizierul Primăriei Muncipiului Brașov.
Afişare rezultate finale: 17.03.2021
Rezultatele finale se vor publica pe pagina oficială a Primăriei Muncipiului Brașov https://www.brasovcity.ro și se vor afișa la avizierul Primăriei Muncipiului Brașov.
Primăria Municipiului Brașov face public Anunțul privind "Selecția a 3 reprezentanți ai societății civile din cadrul Comisiei mixte tehnice pentru înființarea Ariei protejate (Parcul Natural) Brașovia (CMTIAPB)", în conformitate cu Hotărârea Consiliului Local nr. 42 din 27 ianuarie 2021 privind organizarea Comisiei mixte tehnice pentru înființarea Ariei protejate (Parcul Natural) Brașovia (CMTIAPB) și stabilirea componenței acesteia.
DESPRE COMISIA MIXTĂ TEHNICĂ PENTRU ÎNFIINȚAREA ARIEI PROTEJATE (PARCUL NATURAL) BRAȘOVIA (CMTIAPB)
În scopul îmbunătăţirii calităţii vietii, a nivelului de confort al cetățenilor și dezvoltării spaţiale sustenabile a Municipiului Brașov, precum şi în vederea conservării biodiversităţii şi a dezvoltării turismului sustenabil, în coordonarea Primarului Municipiului Brașov, se constituie Comisia mixtă tehnică pentru Înfiintarea Ariei protejate (Parcul Natural) Brașovia (CMTIAPB) în conformitate cu art. 127 alin. (3) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ.
Scopul declarat al PN Brașovia este protejarea, conservarea peisajului terestru și recreerea. Comisia CMTIAPB este organ consultativ cu atribuții de analiză, expertizare tehnică și consultanță, care asigură fundamentarea și susținerea procedurii de înființare a Ariei Protejate (Parc Natural) Brașovia în Municipiul Brașov. Principalele obiective ale CMTIAPB sunt de realizare a documentației necesare în vederea instituirii regimului de arie naturală protejată de interes național, întocmirea studiilor de oportunitate și prefezabilitate pentru înfiintarea ariei protejate (Parc Natural) Brașovia, strategia de dezvoltare a turismului sustenabil si ecoturismului în parcul natural Brașovia, crearea schemelor de funcționare administrativă și finanțare a ariei protejate (Parc Natural) Brașovia.
Componența CMTIAPB - 13 membri, dintre care:
- 3 consilieri locali
- 3 membri din aparatul de specialitate al primarului
- 4 membri dintre inițiatorii concenptului de proiect "Parc Natural Brașovia"
- 3 reprezentanți ai societății civile
În vederea participării, persoana interesată trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:
- are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
- cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
- are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
- studii în unul din domeniile: conservarea naturii, silvicultură, geoștiințe, științe biologice, sociologie, economie, legislativ-juridic, și/sau cu experiență în inființarea ariilor protejate.
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
- un curriculum vitae (CV), model Europass;
- răspunsul la următoarele întrebări (Click aici pentru a răspunde completând Formularul online):
- Ce te motivează să faci parte din comisie?
- Cu ce crezi că poți sprijini comisia și înființarea ariei protejate Brașovia?
- În opinia ta, cum crezi că ar trebui să arate parcul, ce activități pot fi implementate în vederea dezvoltării durabile a zonei, creșterea calității vieții și a nivelului de confort al cetățenilor, conservarea biodiversității si dezvoltarea turismului sustenabil?
- Cum vezi parcul contribuind la binele cetății peste 10 ani?
- Ce ramuri ale economiei locale ar putea fi influențate semnificativ, pozitiv sau negativ, direct sau indirect, prin inființarea Ariei Protejate (Parcul Natural) Brașovia?
- Câte ore pe săptămână te poți implica pentru munca în comisie?
- Ai mai fost implicat în proiecte de voluntariat iar în cazul afirmativ ne poți da mai multe detalii asupra acțiunilor de voluntariat la care ai participat?
- Ai mai lucrat în domeniul ariilor protejate?
- Ai mai lucrat la elaborarea de studii de fundamentare necesare înființării unei arii protejate?
- Locuiești în Brașov și ai disponibilitate de a te deplasa în pădurile din împrejurimile Brașovului?
SELECȚIA:
Selectarea celor 3 reprezentanți ai societății civile se realizează de Primarul Municipiului Brașov, conform Hotărârii Consiliului Local nr. 42 din 27 ianuarie 2021 privind organizarea Comisiei mixte tehnice pentru înființarea Ariei protejate (Parcul Natural) Brașovia (CMTIAPB) și stabilirea componenței acesteia, la propunerea unei comisii formate din 3 representanți, câte unul din fiecare categorie ce constituie comisia CMTIAPB: consilieri locali, membri din aparatul de specialitate, membri inițiatori. Criteriile de selecție sunt:
- experiența în proiecte similare;
- înțelegerea subiectului;
- disponibilitatea de timp.
Data limită de depunere a dosarelor de intenție : 08.03.2021, ora 14.00
Depunerea candidaturii se va face în 2 pași:
- Trimiterea prin e-mail la adresa contact@brasovcity.ro cu subiectul "Acte dosar de intenție - Nume Prenume - CMTIAPB" a documentelor: Copia actului de identitate sau oricărui alt document care atestă identitatea potrivit legii , după caz precum și Curriculum vitae-ul (CV), model Europass
- Răspunsul la întrebări accesând link-ul: https://www.brasovcity.ro/ro/grupuri_lucru
Rezultatele se vor publica pe pagina oficială a Primăriei Muncipiului Brașov https://www.brasovcity.ro și se vor afișa la avizierul Primăriei Muncipiului Brașov.
Afişare rezultate finale: 17.03.2021
Rezultatele finale se vor publica pe pagina oficială a Primăriei Muncipiului Brașov https://www.brasovcity.ro și se vor afișa la avizierul Primăriei Muncipiului Brașov.