Achiziții
Primăria Municipiului Brașov

Achiziții / Proceduri proprii: 27-07-2021 ora 12:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: In atentia:
ANUNT
Denumire contract:
Furnizarea si montarea unui ansamblu mobilier de arta urbana, necesar a se asambla pe raza Municipiului Brasov, zona centrului istoric-proiect bugetare participativa
Data limita depunere oferta:
27.07.2021 12:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Furnizare
Cod si denumire CPV:
37524100-8 - Jocuri educative (Rev.2)
Valoare estimata:
42.016,81 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI SI ANEXE.pdf
Descriere contract:
Furnizarea si montarea unui ansamblu mobilier de arta urbana, necesar a se asambla pe raza Municipiului Brasov, zona centrului istoric Proiectul presupune realizarea unui ansamblu de 5 obiecte asimilabile ca formă compus din 5 scaune de dimensiuni diferite, care prin formă şi dimensiuni să creeze un modul tip piedestal. Obiectele vor fi realizate din profile metalice, îmbinate prin sudură în Mig-Mag, cordoanele de sudură vor fi netede şi rezistente.
Conditii referitoare la contract:
Ansamblul va fi livrat şi montat în termen de 30 de zile de la intrarea în vigoare a contractului. Montarea, amplasarea acestuia în teren se va face în locaţia indicată de beneficiar, pe cheltuiala furnizorului, unde se va face şi recepţia montajului şi a funcţionalităţii.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care pot să furnizeze produsele ce fac obiectul prezentului contract în termen de 30 de zile de la data semnării contractului. Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnică a produselor furnizate cu indicațiilor precizate și oferta financiară cu anexă, va fi depusă până la data de 26.07.2021 inclusiv, la registratura autorității contractante/Centrul de Informare Cetățeni din Brașov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brașov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Oferta financiară va fi elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat. Prețul ofertat va conține cheltuielile privind furnizarea produselor cât și încărcare, descărcarea și transportul acestora la adresa indicată de achizitor. Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului, certificate constatatoare privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (bugetul local, buget de stat, etc.) actualizate la momentul prezentarii; cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic sau a celor cu putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv si cazier fiscal emis de ANAF . Pentru fiecare produs solicitat, ofertanţii vor prezenta o documentaţie tehnică care va cuprinde în text şi planşe, toate caracteristicile tehnice ale produselor, materialele folosite, finisajele, informaţii referitoare la capacitate, dimensiuni, îmbinări, materialele din care sunt confecţionate. Informaţi
Criterii de atribuire:
PRETUL CEL MAI SCAZUT, CU RESPECTAREA CONDITIILOR SOLICITATE IN CAIETUL DE SARCINI.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea achizitii. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea achizitii, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
DOCUMENTE ANEXATE

Achiziții / Proceduri proprii: 27-07-2021 ora 11:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: In atentia:
ANUNT
Denumire contract:
Intocmire „PT Extindere Grădinița nr.26”
Data limita depunere oferta:
27.07.2021 11:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
Valoare estimata:
124.766,40 RON
Caiet de sarcini:
TEMA DE PROIECTARE SI ANEXE.pdf
Descriere contract:
Intocmire „PT Extindere Grădinița nr.26”. Autoritatea contractanta va pune la dispoziţia ofertantului Studiu de Fezabilitate întocmit de către SC STIGMA BUILDING MANAGEMENT SBM SRL.
Conditii referitoare la contract:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor ce fac obiectul prezentei achiziții. Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului, certificate constatatoare privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (bugetul local, buget de stat, etc.) actualizate la momentul prezentarii; cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic sau a celor cu putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv si cazier fiscal emis de ANAF . ● Termenul de predare a documentațiilor este de 8 luni calendaristice de la data ordinului de începere a serviciilor de proiectare. Ofertantul câștigător, la semnarea contractului, va prezenta graficul de predare al documentațiilor, care va fi anexă la contract. ● Contractul este valabil de la data semnării contractului şi până la finalizarea lucrărilor și obținerea Autorizației ISU.
Conditii de participare:
Propunerea tehnică a ofertantului trebuie să cuprindă informaţii şi detalii: - elemente angajante pentru ofertant, respectiv precizări asupra modului în care își asumă îndeplinirea obligațiilor precizate în documentația de atribuire, Temei de proiectare și Documentația de Avizare a Lucrărilor de intervenție; - descrierea activităților pe fiecare etapă, elemente de particularitate care să releve respectarea cerințelor temei de proiectare; - documentații pentru obținerea avizelor (acordurilor) și obținerea acestora, inclusiv plata lor. - orice studii și proiecte necesare pentru obținerea avizelor și a Autorizației de Construire, inclusiv actualizare date cadastrale - Documentația în vederea obținerii Autorizației de Construire (DTAC+DTOE) ; - întocmire PT, deviz general, DDE, Liste Cantități și Caiete de Sarcini, conform conținutului cadru din HG 907/2016; - verificarea documentaţiilor de către vertificatori pentru cerinţele impuse ( unde e cazul); - asistență tehnică pe perioada de achiziție a lucrărilor și pe perioada de execuție a lucrărilor; - as-build și obţinerea Autorizaţiei ISU; -certificat energetic la finalizarea lucrărilor. Ofertanţii vor prezenta o listă cu personalul implicat/calificat în activitatea de proiectare, CONFORM CERINTELOR TEMEI DE PROIECTARE. Întocmirea proiectului tehnic va cuprinde: - Documentaţii pentru obţinerea avizelor și costul acestora - Verificarea proiectului tehnic la cerințele fundamentale; - Documentaţia în vederea obţinerii Autorizaţiei de Construire (DTAC+DTOE) - PT, deviz general, DDE, Liste de Cantități și Caiete de sarcini; - asistenţă tehnică pe perioada procedurii de atribuire a contractului de servicii de proiectare și pe perioada de execuție a lucrărilor -certificat energetic la finalizarea lucrărilor -as-build și obţinerea Autorizaţiei ISU - Oferta va cuprinde în mod obligatoriu graficul de predare documentaţii pe faze şi plăţi.
Criterii de atribuire:
RAPORT CALITATE PRET
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Caietului de sarcini încărcat în prezentul anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia, Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
DOCUMENTE ANEXATE

Achiziții / Proceduri proprii: 27-07-2021 ora 11:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: In atentia:
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de asistență tehnică-dirigenţie de şantier pentru urmărirea realizării execuției lucrărilor necesare pentru ,,Amenajări în vederea autorizării ISU în unități de învățământ” - COLEGIUL DE ȘTIINȚE GRIGORE ANTIPA - COLEGIUL NAȚIONAL APRILY LAJOS CORP A
Data limita depunere oferta:
27.07.2021 11:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
Valoare estimata:
132.692,34 RON
Caiet de sarcini:
Caiet de sarcini si formulare.pdf
Descriere contract:
Servicii de asistență tehnică-dirigenţie de şantier pentru urmărirea realizării execuției lucrărilor necesare pentru ,,Amenajări în vederea autorizării ISU în unități de învățământ” - COLEGIUL DE ȘTIINȚE GRIGORE ANTIPA - COLEGIUL NAȚIONAL APRILY LAJOS CORP A
Conditii referitoare la contract:
Durata contractului de dirigenţie de şantier este de la data semnării contractului de servicii de dirigenţie de şantier până la recepţia finală a lucrărilor, care cuprinde execuţia lucrărilor, recepţia la terminarea lucrărilor, perioada de garanţie a lucrărilor executate şi recepţia finală. Procesul verbal de recepție la terminarea lucrărilor se consideră finalizat după obținerea Autorizației de funcționare ISU. Obligațiile contractuale se consideră a fi îndeplinite după obținerea Autorizației ISU pentru toate obiectivele, respectiv: - COLEGIUL DE ȘTIINȚE GRIGORE ANTIPA - COLEGIUL NAȚIONAL APRILY LAJOS CORP A Durata de supraveghere a execuție lucrărilor este de 12 luni de la emiterea ordinului de începere a lucrărilor transmis executantului. Garanția lucrărilor executate va fi de 36 luni, de la data semnării procesului verbal de recepție la terminarea lucrărilor.
Conditii de participare:
Propunerea tehnică (defalcat pe fiecare unitate de învățământ) va cuprinde : - Elemente angajante pentru ofertant, respectiv precizări asupra modului în care își asumă îndeplinirea obligațiilor în conformitate cu cerințele din Documentația de atribuire, Caietul de sarcini. - Personalul minim care trebuie asigurat de consultant/ofertant, pe toată durata de execuție a lucrărilor, în corelare cu programul de lucru propus/impus de antreprenor (pe zile și luni). - Pentru diriginţii de santier, se vor prezenta diplome/atestate/legitimaţii din care să reiasă specializarea acestora şi valabile la data limita de depunere a ofertelor, deciziile de numire/declarații de disponibilitate. - În scopul dovedirii experienței similare, pentru diriginți se vor prezenta CV-uri și procese verbale de recepție la terminarea lucrărilor, din care să rezulte implicarea în minim 1 proiect similar, finalizat. Prin proiecte similare se înţeleg proiecte pentru construcție nouă și/sau modernizare și/sau reabilitare de construcţii civile. - Grafic cantitativ defalcat pe perioada de: - pregătire execuţie lucrări; - servicii în perioada execuției lucrărilor; - recepţia lucrărilor; - după recepţia la terminarea lucrărilor până la recepţia finală; Propunerea financiară (defalcat pe fiecare unitate de învățământ) se va prezenta astfel : În formularul de ofertă, valoarea ofertată va fi exprimată în lei fără TVA; TVA-ul va fi evidențiat separat. Oferta va fi prezentată defalcată, cu valori pe fiecare etapă de realizare a obiectivului de investiție. Graficul de eșalonare al ofertei financiare va cuprinde următoarele : 1.- în perioada de pregătire a execuției lucrărilor. 2.- în perioada de execuţie a lucrărilor. 2.- în perioada de garanție a lucrărilor, respectiv de la data semnării procesului verbal de recepție la terminarea lucrărilor, până la data semnării procesului verbal de recepție finală.
Criterii de atribuire:
RAPORT CALITATE-PRET
Informatii suplimentare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului, certificate constatatoare privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (bugetul local, buget de stat, etc.) actualizate la momentul prezentarii; cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic sau a celor cu putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv si cazier fiscal emis de ANAF . Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data precizată in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.
DOCUMENTE ANEXATE

Achiziții / Proceduri proprii: 12-07-2021 ora 10:42 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Intocmire Studiu de fezabilitate pentru proiectul:“ Construire Sanie de vara in Poiana Brasov“
Data limita depunere oferta:
12.07.2021 10:42
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
Valoare estimata:
129.339,00 RON
Caiet de sarcini:
tema proiectare, anexa, certif urbanism, oferta, declaratie, lista (2).pdf
Descriere contract:
Intocmire Studiu de fezabilitate pentru proiectul:“ Construire Sanie de vara in Poiana Brasov“ Studiul de fezabilitate va cuprinde următoarele livrabile L1 - Documentația tehnică pentru obținerea avizelor și acordurilor solicitate în Certificatul de Urbanism, depunerea și susținerea acestora la avizatori L2 - Studiu topografic vizat de OCPI L3 - Studiu geotehnic L4 - Studiul peisagistic și amenajare urbana L5 - Studiu de soluție alimentare cu energie electrica L6 - Analiză Cost Beneficiu L7 - Studiul de fezabilitate inclusiv antemăsurătoare şi deviz general
Conditii referitoare la contract:
Predarea documentaţiilor se va face astfel: T1- în termen de 30 de zile de la încheierea contractului se vor preda Documentatiile de Eliberare Avize si Acorduri conform cerintelor din certificatul de urbanism- faza SF – Livrabilul L1 ; T2- în termen de 15 de zile de la eliberarea ultimului aviz/acord se va preda Studiu de fezabilitate in forma completa - Livrabilele L2- L7; Din cadrul duratei de prestare nu fac parte perioadele necesare obținerii avizelor/acordurilor și recepției documentatiilor. Proiectantul va ceda beneficiarului, drepturile de proprietate intelectuală. Ofertantii au obligatia de a transmite ”Centralizator alocare resurse pe livrabile”
Conditii de participare:
Oferta va cuprinde oferta tehnica și oferta financiară, va fi depusă pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primăriei Municipiului Brașov, in conformitate cu tema de proiectare. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Oferta financiară va fi elaborată în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfășoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toată durata acestuia. În situația în care ofertantul nu îndeplinește oricare (una) dintre cerințele minime obligatorii prevăzute pentru experții cheie, oferta respectivă va fi respinsă, fiind considerata neconforma. In conformitate cu prevederile art. 17 alin. (4), lit. a) din H.G. nr. 395/2016 (contractul ce urmează a fi încheiat va cuprinde o clauză privind cedarea drepturilor patrimoniale de autor) - „Toată documentația ce face obiectul prezentului contract, elaborata sub orice forma este și va rămâne proprietatea achizitorului și va respecta întocmai prevederile legale în vigoare, va fi completată, în conformitate cu tema de proiectare și cu realitatea din teren”. În cazul neîndeplinirii condițiilor contractuale vor fi percepute penalități de întârziere. NU SE VOR ACCEPTA DEPĂȘIRI DE TERMENE decât în cazuri temeinic justificate.
Criterii de atribuire:
“Cel mai bun raport calitate-pret”
Informatii suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Tema de proiectare si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
DOCUMENTE ANEXATE

Achiziții / Proceduri proprii: 08-07-2021 ora 13:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: In atentia:
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de asistență tehnică-dirigenţie de şantier pentru urmărirea realizării execuției lucrărilor necesare pentru Extindere Școala Gimnazială nr.30
Data limita depunere oferta:
08.07.2021 13:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
Valoare estimata:
47.520,00 RON
Descriere contract:
Servicii de asistență tehnică-dirigenţie de şantier pentru urmărirea realizării execuției lucrărilor necesare pentru Extindere Școala Gimnazială nr.30,în Municipiul Braşov, Str. 1 Decembrie 1918
Conditii referitoare la contract:
Propunerea tehnică va cuprinde : - Elemente angajante pentru ofertant, respectiv precizări asupra modului în care își asumă îndeplinirea obligațiilor în conformitate cu cerințele din Documentația de atribuire, Caietul de sarcini; -Personalul minim care trebuie asigurat de consultant/ofertant, pe toată durata de execuție a lucrărilor, în corelare cu programul de lucru propus/impus de antreprenor (pe zile și luni); -Pentru diriginţii de santier, se vor prezenta diplome/atestate/legitimaţii din care să reiasă specializarea acestora şi valabile la data limita de depunere a ofertelor, deciziile de numire/declarații de disponibilitate; -În scopul dovedirii experienței similare, pentru diriginți se vor prezenta CV-uri și procese verbale de recepție la terminarea lucrărilor, din care să rezulte implicarea în minim 1 proiect similar, finalizat. Prin proiecte similare se înţeleg proiecte pentru construcție nouă și/sau modernizare și/sau reabilitare de construcţii civile; -Grafic cantitativ defalcat pe perioada de: - pregătire execuţie lucrări; - servicii în perioada execuției lucrărilor; - recepţia lucrărilor; - după recepţia la terminarea lucrărilor până la recepţia finală; Durata contractului de dirigenţie de şantier este de la data semnării contractului de servicii de dirigenţie de şantier până la recepţia finală a lucrărilor, care cuprinde execuţia lucrărilor de 24 luni, recepţia la terminarea lucrărilor, perioada de garanţie a lucrărilor executate (36 de luni) şi recepţia finală.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului, certificate constatatoare privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (bugetul local, buget de stat, etc.) actualizate la momentul prezentarii; cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic sau a celor cu putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv si cazier fiscal emis de ANAF . De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar. Oferta va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara conform cerintelor caietului de sarcini, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate in caietul de sarcini. Oferta, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română. Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii. Ofertantul declarat castigător va constitui garanția de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificările și completările ulterioare.
Criterii de atribuire:
Raport calitate -pret. Propunere financiara 40 puncte. Experienta experti cheie 60 puncte.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data precizată in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini, si documentatia aferentă necesară elaborării ofertei se poate descărca din prezentul anunț dar și de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov, www.brasovcity.ro, secțiunea Achiziții. Potențialii ofertanți au obligația să verifice zilnic anunțul de pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea Achiziții, pentru eventuale completări și/sau clarificari/răspunsuri la solicitări de clarificări.
DOCUMENTE ANEXATE

Achiziții / Proceduri proprii: 06-07-2021 ora 13:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: In atentia:
ANUNT
Denumire contract:
Studiu de fezabilitate privind modernizarea şi extinderea sistemului de iluminat public din municipiul Braşov etapa a III- a
Data limita depunere oferta:
06.07.2021 13:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
Valoare estimata:
126.050,42 RON
Caiet de sarcini:
Tema de proiectare, formular oferta si declaratie.pdf
Descriere contract:
Lucrări privind modernizarea şi extinderea sistemului de iluminat public se vor executa pe domeniul public al municipiului Brașov, respectiv în spaţiul trotuarelor aferente drumurilor publice sau zona verde situată în apropierea căilor de circulaţie. Lucrările sunt finanţate din fondurile proprii ale municipiului Braşov. Studiul de fezabilitate va conține și Caietul de sarcini pentru faza P.T. și execuție. Studiul de fezabilitate va conține câte un deviz general pentru fiecare obiectiv din tema de proiectare. Se va analiza fiecare obiectiv în parte şi se va întocmi documentaţie separată pentru fiecare. Lungimea totală a relei de iluminat analizată este de 20,98 km , conform anexa nr.1. Propunerea tehnică va respecta în totalitate cerinţele temei de proiectare şi prevederile H.G. nr. 907/2016 și va conține ridicări topo pe fiecare stradă în parte, studiu geo și obținerea avizelor necesare obținerii autorizației de construcție.
Conditii referitoare la contract:
Durata de execuţie este de 100 de zile de la data încheierii contractului Plata se va efectua după verificare şi recepţie
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului, certificate constatatoare privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (bugetul local, buget de stat, etc.) actualizate la momentul prezentarii; cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic sau a celor cu putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv si cazier fiscal emis de ANAF . De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar. Oferta trebuie sa conțină propunerea tehnică și propunerea financiară. Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite toate cerinţele menţionate în Tema de proiectare. Modul de prezentare a ofertei financiare Oferta financiară va cuprinde valoarea totală cu evidențierea separat a cotei de TVA .
Criterii de atribuire:
Modalitatea de atribuire este cel mai bun raport calitate-preţ, stabilit în baza următorilor factori de evaluare: -Propunerea financiară -40puncte -Experiența experților cheie concretizată în numărul de proiecte/contracte la nivelul cărora au îndeplinit acelaşi tip de activităţi sau activităţi similare celor pe care urmează să le îndeplineasca în viitorul contract-60 puncte
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Tema de proiectare încărcată în prezentul anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
DOCUMENTE ANEXATE

Achiziții / Proceduri proprii: 05-07-2021 ora 09:02 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: In atentia:
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de verificare tehnica a documentațiilor tehnice pentru implementarea proiectului “Construire parcare subterana Zona Garii Brasov si pasaje pietonale subterane Zona Garii Brașov “ LOT 1 și “Construire parcaj subteran Centrul Civic Brașov ” - LOT 2.
Data limita depunere oferta:
05.07.2021 09:02
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV:
71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
Valoare estimata:
60.000,00 RON
Caiet de sarcini: CAIETE DE SARCINI SI ANEXE.pdf
)
Descriere contract:
Servicii de verificare tehnica a documentațiilor tehnice pentru implementarea proiectului “Construire parcare subterana Zona Garii Brasov si pasaje pietonale subterane Zona Garii Brașov “ LOT 1 și “Construire parcaj subteran Centrul Civic Brașov ” - LOT 2.
Conditii referitoare la contract:
Obiectul contractului de achiziție publică ce urmează a fi atribuit constă în verificarea tehnică de calitate de către specialiști verificatori de proiecte atestati a documentației tehnice elaborate pentru investiția “Construire parcaj subteran Centrul Civic Brașov ” si “Construire parcare subterana Zona Garii Brasov si pasaje pietonale subterane Zona Garii Brașov”, în conformitate cu Legea 10/1995 privind calitatea în construcții, pentru următoarele cerințe de calitate: Structura: A1 , A2 Geotehnica: Af Arhitectura: B1 , C . D ,E , F Instalatii: It, Is. Se, Ie, Drumuri: A4, B2, D Termenul de predare al proiectelor verificate va fi următorul : * 10 zile calendaristice, de la predarea către prestator, a documentației tehnice, pe faze de proiectare: documentații tehnice pentru obținerea avizelor, DTAC, PT+DDE. Contractul este valabil pe întreaga perioadă de executare a obligațiilor reciproce ce revin părților contractante, începând cu data semnării contractului și își produce efectele până la încheierea procesului-verbal de recepție la terminarea lucrărilor. Pentru asigurarea serviciilor de către verificatorii de proiecte în perioada de execuție a lucrărilor, în cazul în care apar modificări de soluții, termenul de predare al documentației verificate este de 5 zile.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului, certificate constatatoare privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (bugetul local, buget de stat, etc.) actualizate la momentul prezentarii; cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic sau a celor cu putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv si cazier fiscal emis de ANAF . De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar. 3.1 PROPUNEREA TEHNICĂ va cuprinde ¬Verificare documentații tehnice pentru obținerea avizelor ¬Verificare DTAC ¬Verificare PT, DDE ¬Verificare documentații aferente dispozițiilor de șantier emise de proiectant pe perioada execuției lucrărilor . Se va prezenta lista verificatorilor de proiecte pentru fiecare cerință. Persoanele nominalizate ca fiind verificator proiecte, vor prezenta certificate/legitimații care să confirme acest lucru. Menționăm că certificatele/legitimațiile trebuie să fie în termen de valabilitate . 3.2 PROPUNEREA FINANCIARĂ - pentru serviciile de verificare, va cuprinde defalcarea ofertei astfel: ¬Verificare documentații tehnice pentru obținerea avizelor ¬Verificare DTAC ¬Verificare PT, DDE ¬Verificare documentații aferente dispozițiilor de șantier emise de proiectant pe perioada execuției lucrărilor .
Criterii de atribuire:
Raport calitate-pret conform caiete de sarcini atasate.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Caietului de sarcini încărcat în prezentul anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
DOCUMENTE ANEXATE

Achiziții / Proceduri proprii: 02-07-2021 ora 10:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: In atentia: :
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de coordonator în materie de securitate și sănătate în muncă (SSM) pentru urmărirea realizării obiectivului de investiții ,, REABILITARE ÎNVELITOARE ȘCOALA GIMNAZIALĂ NR.15, CORP A ”
Data limita depunere oferta:
02.07.2021 10:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
79714000-2 - Servicii de supraveghere (Rev.2)
Valoare estimata:
8.100,00 RON
Descriere contract:
Servicii de coordonator în materie de securitate și sănătate în muncă (SSM) pentru urmărirea realizării obiectivului de investiții ,, REABILITARE ÎNVELITOARE ȘCOALA GIMNAZIALĂ NR.15, CORP A ” Prestările de servicii care fac obiectul prezentului caiet de sarcini se vor executa la amplasamentul obiectivului de investiții din str. Mihai Viteazul nr.100.
Conditii referitoare la contract:
Durata contractului este de la semnarea acestuia până la recepția la terminarea lucrărilor.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului, certificate constatatoare privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (bugetul local, buget de stat, etc.) actualizate la momentul prezentarii; cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic sau a celor cu putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv si cazier fiscal emis de ANAF . De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar. Oferta trebuie sa conțină propunerea tehnică și propunerea financiară. Propunerea financiară va contine Formularul de ofertă completat și o anexă cu valorile defalcate pentru perioada de proiectare si perioada de executie . Garanția de bună execuție se va constitui și elibera conform prevederilor legale în vigoare. Modalitatea de prezentare a ofertei tehnice Ofertantul va prezenta următoarele elemente, ca parte a propunerii tehnice: - Metodologia de prestare a serviciilor; - Organizarea şi planificarea activităților și graficul de îndeplinire a serviciilor; - Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite toate cerinţele menţionate în Caietul de sarcini. - se va prezenta un grafic de prestare a serviciilor. Modul de prezentare a ofertei financiare Oferta financiară va cuprinde valoarea totală şi graficul financiar de prestare a serviciilor.
Criterii de atribuire:
PRETUL CEL MAI SCAZUT.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Caietului de sarcini încărcat în prezentul anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
DOCUMENTE ANEXATE

Achiziții / Proceduri proprii: 02-07-2021 ora 10:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: In atentia:
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de coordonator în materie de securitate şi sănătate în muncă (SSM), pt,,Execuția lucrărilor necesare pentru obținerea autorizatiei de funcționare la incendiu și a cantităților de lucrări suplimentare în vederea finalizării lucrărilor de ,,Reparații capitale Colegiul Național Unirea -corp A
Data limita depunere oferta:
02.07.2021 10:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
79714000-2 - Servicii de supraveghere (Rev.2)
Valoare estimata:
2.400,00 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI, DECLARATIE SI FORMULAR OFERTA.pdf
Descriere contract:
Servicii de coordonator în materie de securitate şi sănătate în muncă (SSM), pentru, ,,Execuția lucrărilor necesare pentru obținerea autorizatiei de funcționare la incendiu și a cantităților de lucrări suplimentare în vederea finalizării lucrărilor de ,,Reparații capitale Colegiul Național Unirea - Corp A”. - CONFORM CAIETULUI DE SARCINI ANEXAT
Conditii referitoare la contract:
Durata contractului este de semnarea contractului până la recepția la terminarea lucrărilor, respectiv 2 luni. În cazul în care perioada de execuție a lucrărilor va suferi modificări, prestarea serviciilor de coordonator SSM se va derula în concordanță cu aceasta. Prestarea contractului de servicii va fi considerată finalizată după semnarea Procesului verbal de recepţie final de activitate, menţionat la punctul 5 din prezentul caiet de sarcini, recepţia raportului final de activitate fiind considerată şi recepţia la finalizarea contractului.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului, certificate constatatoare privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (bugetul local, buget de stat, etc.) actualizate la momentul prezentarii; cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic sau a celor cu putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv si cazier fiscal emis de ANAF . De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar. Oferta trebuie sa conțină propunerea tehnică și propunerea financiară. Garanția de bună execuție se va constitui și elibera conform prevederilor legale în vigoare. Modalitatea de prezentare a ofertei tehnice Ofertantul va prezenta următoarele elemente, ca parte a propunerii tehnice: - Metodologia de prestare a serviciilor; - Organizarea şi planificarea activităţilor şi graficul de îndeplinire a serviciilor; - Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite toate cerinţele menţionate în Caietul de sarcini. Modul de prezentare a ofertei financiare Oferta financiară va cuprinde valoarea totală cu evidențierea separat a cotei de TVA Se va prezenta un grafic financiar de prestare a serviciilor corelat cu graficul de îndeplinire a serviciilor prezentat în oferta tehnică.
Criterii de atribuire:
Adjudecarea se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu preţul cel mai scăzut.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Caietului de sarcini încărcat în prezentul anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
DOCUMENTE ANEXATE

Achiziții / Proceduri proprii: 01-07-2021 ora 10:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001 E
-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: In atentia:
ANUNT
Denumire contract:
Intocmire documentatie necesara obtinerii Avizului de la Autoritatea Aeronautica Civila Romana pentru obiectivul de investitii Spital regional de Urgenta Brasov conform prevederilor din CU nr. 367/2021
Data limita depunere oferta:
01.07.2021 10:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
Valoare estimata:
12.000,00 RON
Caiet de sarcini:
CU+CF+ANEXE (1).pdf
Descriere contract:
Intocmire documentatie necesara obtinerii Avizului de la Autoritatea Aeronautica Civila Romana pentru obiectivul de investitii Spital Regional de Urgenta Brasov conform prevederilor din CU nr. 367/2021. In vederea obtinerii Avizului de la Autoritatea Aeronautica Civila Romana pentru obiectivul de investitii -Spital Regional de Urgenta Brasov este necesara intocmirea documentatiei conform prevederilor Anexei 3 la Decizia DIRECTORULUI GENERAL al RA AACR nr. D 806/26.06.2020. Terenul pus la dispozitie de catre Municipiul Brasov, in calitate de proprietar pentru implementarea investitiei este in suprafata de 164.439 mp. Atasat se regaseste CF, CU+ANEXE.
Conditii referitoare la contract:
Termen de prestare servicii: 60 de zile de la data semnarii contractului.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor ce fac obiectul prezentei achiziții. Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului, certificate constatatoare privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (bugetul local, buget de stat, etc.) actualizate la momentul prezentarii; cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic sau a celor cu putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv si cazier fiscal emis de ANAF .Oferta va cuprinde oferta tehnica și oferta financiară, va fi depusă pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primăriei Municipiului Brașov. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Oferta financiară va fi elaborată în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfășoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toată durata acestuia.
Criterii de atribuire:
PRETUL CEL MAI SCAZUT.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Tema de proiectare si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea achizitii. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea achizitii, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.