Achiziții
Primăria Municipiului Brașov

Achiziții / Proceduri proprii: 28-06-2021 ora 10:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
CIF 4384206
B-dul Eroilor nr.8
Tel. 0268 416550 int. 165
E-mail: invest@brasovcity.ro
Denumire contract
Branșament electric pe taxă de racordare pentru obiectivul de investiții “Construire sala sport Școala Gimnazială nr.2 în Municipiul Brașov”.
Data limita depunere oferta
28.06.2021 ora 10.
Descriere contract
Lucrări pe tarif de racordare care se vor executa prin Serviciul Monitorizare Investiții SR Brașov al DEER Sucursala Brașov după selecția ofertantului prin prezenta procedură, in vederea semnarii “INCREDINTARII” necesare incheierii contractului de executie cu DEER și vor fi considerate finalizate după punerea sub tensiune a obiectivului.
Conditii referitoare la contract
Proiectul Tehnic se va elabora în maximum 10 zile de la încheierea contractului de racordare;
De la data aprobarii proiectului tehnic in Comisia Tehnico Economica a DEER Sucursala Brasov lucrărilor de branșare se vor executa în maximum 30 de zile.
Conditii de participare
Ofertantul trebuie să facă dovada că este autorizat ANRE pentru proiectare și execuție în domeniul energiei electrice pentru lucrările specifice conform Legii 123 a energiei electrice şi a gazelor naturale, a Ordinului ANRE nr.45/2016 privind aprobarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiectază, execută si verifică instalațiile electrice și a Ordinului ANRE nr.116/2016 pentru modificarea anexei la Ordinului ANRE nr.11/2013 privind aprobarea Regulamentului pentru autorizarea electricienilor, verificatorilor de proiecte, responsabililor tehnici cu execuţia, precum şi a experţilor tehnici de calitate şi extrajudiciari în domeniul instalaţiilor electrice.
Astfel trebuiesc prezentate urmatoarele
1. Atestat de tip A1 - încercări de echipamente şi instalaţii electrice de joasă şi medie tensiune;
2. Atestat de tip C1A - proiectare de linii electrice, aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0,4 kV ÷ 20 kV şi posturi de transformare cu tensiunea nominală superioară de cel mult 20 kV;
3. Atestat de tip C2A - executare de linii electrice, aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0,4 kV ÷ 20 kV şi posturi de transformare cu tensiunea nominală superioară de cel mult 20 kV; informații în legătură cu modul de asigurare a execuției tuturor operațiunilor,
În cazul în care un specialist este nominalizat pentru mai multe poziții, trebuie să-și demonstreze experiența și calificarea pentru fiecare poziție în parte.
4. Se va prezenta Certificatul Constatator ONRC al firmei, în original/copie conform cu originalul. Informațiile cuprinse în certificatul constatator trebuie să fie reale/actuale la data limită de depunere a ofertelor. Din certificat trebuie să reiasă că sunt înscrise codurile CAEN aferente prezentei achiziții .
5. Autolaborator PRAM, autorizat ISC ( conform Legea nr.10/ 1995 privind calitatea în construcții , cu modificările ulterioare ,OG nr.63/2001, privind inființarea Inspectoratului de Stat în Construcții,aprobată prin Legea nr.707/03.12.2011 cu modificările și completările ulterioare, Regulament privind controlul de stat al calității în construcții , aprobat prin HG nr.272/1994, Regulament privind autorizarea laboratorelor de analiză și încercări în activitatea de construcții, aprobat prin HG nr.808/2005, Regulament privind activitatea de metrologie în construcții aprobat prin HG nr.766/1997 cu modificările și completările ulterioare) cu personal autorizat ANRE.
Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 165 sau la e-mail invest@brasovcity.ro.
Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract.
Ofertele se vor depune pană la data precizată in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro.
Caietul de sarcini si ATR-ul necesar elaborării ofertei se poate descărca din prezentul anunț.
Director Executiv DT – ing. Mihaela Gal
Șef Serviciu Investiții- ec. Bianca Calinschi
Responsabil contract – ing. Daria Savin
DOCUMENTE ANEXATE

Achiziții / Proceduri proprii: 18-06-2021 ora 10:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: In atentia:
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de coordonare in materie de securitate si sanatate in munca pentru implementarea proiectului Realizarea unui spatiu multifunctional de recreere si sport, Cod SMIS 128053
Data limita depunere oferta:
18.06.2021 10:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71317210-8 - Servicii de consultanta sanitara si de siguranta (Rev.2)
Valoare estimata:
8.863,93 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI SI ANEXE.pdf
Descriere contract:
Servicii de coordonare in materie de securitate si sanatate in munca pentru implementarea proiectului Realizarea unui spatiu multifunctional de recreere si sport, Cod SMIS 128053, în cadrul Contractului de finanțare nr 5291/14.04.2020 pentru proiectul “Realizarea unui spațiu multifuncțional de recreere si sport", Cod SMIS 128053, Proiectul este finantat din Programul Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritară 4 - Sprijinirea dezvoltarii urbane durabile, Prioritatea de investiţii 4.2 –Realizarea de acțiuni destinate îmbunătățirii mediului urban, revitalizării orașelor, regenerării și decontaminării terenurilor industriale dezafectate (inclusiv a zonelor de reconversie), reducerii poluării aerului și promovării măsurilor de reducere a zgomotului, Obiectivul specific - Reconversia și refuncționalizarea terenurilor și suprafețelor degradate, vacante sau neutilizate din muncipiile reşedinţă de judeţ Prestarea contractului de servicii va fi considerată finalizată după semnarea Procesului verbal de recepţie final de activitate, menţionat la punctul 5 din prezentul caiet de sarcini, recepţia raportului final de activitate fiind considerată şi recepţia la finalizarea contractului. Prestările de servicii care fac obiectul prezentului caiet de sarcini se vor executa atât la amplasamentul obiectivului de investiții din Municipiul Brașov, cât și la sediul beneficiarului. Imobilul este constituit din teren neconstruit, are nr. cadastral 123045, conform cărții funciare cu nr. 123045, este în suprafață de 16.194 m2, este situat în intravilanul Municipiului Brașov, aflându-se în proprietatea Municipiului Brașov, conform extrasului de Carte funciară cu nr. 170567 din data de 06.12.2018 eliberat de OCPI Brașov.
Conditii referitoare la contract:
Modalitatea de prezentare a ofertei tehnice: Ofertantul va prezenta următoarele elemente, ca parte a propunerii tehnice: - Metodologia de prestare a serviciilor; - Organizarea şi planificarea activităţilor şi graficul de îndeplinire a serviciilor; - Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite toate cerinţele menţionate în Caietul de sarcini. - se va prezenta un grafic de prestare a serviciilor. Modul de prezentare a ofertei financiare: Oferta financiară va cuprinde valoarea totală şi graficul financiar de prestare a serviciilor. Valoarea va fi defalcată pe: perioada de proiectare și perioada de execuție. Durata contractului este de la începerea serviciilor de proiectare până la recepția la terminarea lucrărilor și cuprinde 2 etape: - perioada de prestare a serviciilor de la emiterea de către beneficiar a ordinului de începere pentru perioada de întocmire a proiectului tehnic și până la finalizarea proiectului (conform Contractului de finanțare perioada de întocmire a proiectului tehnic este de 3 luni); - perioada de prestare a serviciilor de la emiterea de către beneficiar a ordinului de începere pentru perioada de execuție a lucrărilor și până la finalizarea acestora (conform Contractului de finanțare perioada de execuție a lucrărilor este de 7 luni);
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar. Oferta trebuie sa conțină propunerea tehnică și propunerea financiară. Propunerea financiară va contine Formularul de ofertă completat și o anexă cu valorile defalcate pentru perioada de proiectare si perioada de executie . Garanția de bună execuție se va constitui și elibera conform prevederilor legale în vigoare.
Criterii de atribuire:
PRETUL CEL MAI SCAZUT.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Caietului de sarcini încărcat în prezentul anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia, oferta defalcându-se pe: perioada de proiectare si perioada de executie, conform Caietului de sarcini. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
DOCUMENTE ANEXATE

Achiziții / Proceduri proprii: 14-06-2021 ora 12:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: In atentia:
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de dirigenţie de şantier pentru obiectivul de investiții: “Branșamente electrice stații de încărcare autobuze electrice” - Capăt de linie- Stația Gara CFR, str.Gării nr. 1A, - Capăt de linie- str. Poienelor, F.N.(Roman)
Data limita depunere oferta:
14.06.2021 12:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
Valoare estimata:
11.216,57 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI SI ANEXE.pdf
Descriere contract:
Servicii de dirigenţie de şantier pentru obiectivul de investiții: “Branșamente electrice stații de încărcare autobuze electrice” - Capăt de linie- Stația Gara CFR, str.Gării nr. 1A, - Capăt de linie- str. Poienelor, F.N.(Roman) Lucrările ce fac obiectul prezentului Caiet de Sarcini supuse supravegherii sunt situate la: *Capăt de linie- Stația Gara CFR, str.Gării nr. 1A, zona studiată este Gara Brașov * Capăt de linie- str. Poienelor, F.N.(Roman)-zona studiată este str. Poienelor
Conditii referitoare la contract:
Propunerea tehnică va cuprinde : - Elemente angajante pentru ofertant, respectiv precizări asupra modului în care își asumă îndeplinirea obligațiilor în conformitate cu cerințele din Documentația de atribuire, Caietul de sarcini. - Personalul minim care trebuie asigurat de consultant/ofertant, pe toată durata de execuție a lucrărilor, în corelare cu programul de lucru propus/impus de antreprenor (pe zile și luni). Pentru diriginții de șantier, se vor prezenta atestate/legitimații valabile la data limită de depunere a ofertelor, deciziile de numire/declarații de disponibilitate. Pentru personalul solicitat, se vor prezenta diplome/atestate din care să reiasă specializarea acestora. În scopul dovedirii experienței similare, pentru diriginți se vor prezenta CV-uri și procese verbale de recepție la terminarea lucrărilor din care să rezulte implicarea în minim 1 proiect similar, finalizat. Experiența similară se referă la servicii de dirigenție pentru Instalații Electrice și Rețele electrice Pentru restul personalului solicitat, se va prezenta CV-ul și deciziile de numire/declarații de disponibilitate/contract de colaborare, din care să rezulte implicarea în cel puțin 3 proiecte. Propunerea financiară se va prezenta astfel : Oferta va fi prezentată defalcat pe fiecare locație , graficul de eșalonare al ofertei financiare va cuprinde următoarele : 1.- perioada de pregătire și . 2.- perioada de execuţie a lucrărilor 3.- perioada de garanție a lucrărilor, respectiv de la data semnării procesului verbal de recepție la terminarea lucrărilor, până la data semnării procesului verbal de recepție finală. Durata contractului de prestare a serviciilor este de la semnare până la recepție finală. Prestarea serviciilor de dirigenție de șantier va fi corelată cu durata de execuție a lucrărilor care este de 75 de zile pentru fiecare locație în parte,iar perioada de garanție a lucrărilor este de 2 ani.
Conditii de participare:
Oferta va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara conform cerintelor caietului de sarcini, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate in caietul de sarcini. Oferta, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română. Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii. fertantul declarat castigător va constitui garanția de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificările și completările ulterioare.
Criterii de atribuire:
Raport calitate -pret. Propunere financiara 40 puncte. Experienta experti cheie 60 puncte.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data precizată in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini, si documentatia aferentă necesară elaborării ofertei se poate descărca din prezentul anunț dar și de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov, www.brasovcity.ro, secțiunea Achiziții. Potențialii ofertanți au obligația să verifice zilnic anunțul de pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea Achiziții, pentru eventuale completări și/sau clarificari/răspunsuri la solicitări de clarificări.
DOCUMENTE ANEXATE

Achiziții / Proceduri proprii: 14-06-2021 ora 10:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: In atentia:
ANUNT
Denumire contract:
,,Branșamente electrice stații de încărcare autobuze electrice -platformă pentru stațiile de încărcare a autobuzelor electrice- întocmire documentații tehnice și execuție”
Data limita depunere oferta:
14.06.2021 10:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Lucrari
Cod si denumire CPV:
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
Valoare estimata:
220.766,89 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI+ANEXE (2) (1) (2).pdf
Descriere contract:
,,Branșamente electrice stații de încărcare autobuze electrice -platformă pentru stațiile de încărcare a autobuzelor electrice- întocmire documentații tehnice și execuție”. Oferta va conţine PROPUNEREA TEHNICĂ şi PROPUNEREA FINANCIARĂ .PROPUNEREA TEHNICĂ va cuprinde subcapitolele A, B, C din caietul de sarcini și va fi întocmită ținând cont de cerințele caietului de sarcini . PROPUNEREA FINANCIARĂ Oferta va fi eşalonată pentru fiecare locație în parte astfel : -proiectare, - execuție, -asistență tehnică. Oferta va cuprinde în mod obligatoriu graficul de predare documentaţii,categorii de lucrări şi durata de execuţie pe faze. VALOAREA estimata este de 220.776,89 lei din care - valoarea estimata proiectare: 100.850 lei fara TVA - valoare estimata executie lucrari: 119.916,89 lei fara TVA
Conditii referitoare la contract:
Termenul de execuție a contractului este de 3 luni în care sunt incluse atât faza de proiectare, cât și execuția lucrărilor şi nu cuprinde perioada necesară obţinerii Autorizatiei de construire (de la data depunderii cererii până la punerea la dispozitia ofertantului câştigător a Autorizaţiei de construire ). Recepția lucrărilor de execuție se va face în conformitate cu HG nr.343/2017 . Contractul se consideră încheiat dupa efectuarea Recepţiei finale, respectiv la 24 de luni de la semnarea procesului verbal de recepție la terminare a lucrărilor. Termenul de garantie a lucrarilor : 24 de luni de la semnarea procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor de proiectare si de execuție a lucrărilor menționate in Caietul de sarcini. Propunerea tehnică se va întocmi în conformitate cu cerintele Caietului de sarcini. Oferta furnizorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data precizată in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini, si documentatia aferentă necesară elaborării ofertei se poate descărca din prezentul anunț dar și de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov, www.brasovcity.ro, secțiunea Achiziții. Potențialii ofertanți au obligația să verifice zilnic anunțul de pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea Achiziții, pentru eventuale completări și/sau clarificari/răspunsuri la solicitări de clarificări.Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari.
DOCUMENTE ANEXATE

Achiziții / Proceduri proprii: 10-06-2021 ora 09:44 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact:
In atentia:
ANUNT
Denumire contract:
Intocmire Studiu de fezabilitate pentru proiectul:“ Construire Sanie de vara in Poiana Brasov“
Data limita depunere oferta:
10.06.2021 09:44
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
Valoare estimata:
129.339,00 RON
Caiet de sarcini:
tema proiectare, anexa, certif urbanism, oferta, declaratie, lista.pdf
Descriere contract:
întocmire Studiu de fezabilitate pentru proiectul:“ Construire Sanie de vara in Poiana Brasov“ Studiul de fezabilitate va cuprinde următoarele livrabile L1 - Documentația tehnică pentru obținerea avizelor și acordurilor solicitate în Certificatul de Urbanism, depunerea și susținerea acestora la avizatori L2 - Studiu topografic vizat de OCPI L3 - Studiu geotehnic L4 - Studiul peisagistic și amenajare urbana L5 - Studiu de soluție alimentare cu energie electrica L6 - Analiză Cost Beneficiu L7 - Studiul de fezabilitate inclusiv antemăsurătoare şi deviz general
Conditii referitoare la contract:
Predarea documentaţiilor se va face astfel: T1- în termen de 30 de zile de la încheierea contractului se vor preda Documentatiile de Eliberare Avize si Acorduri conform cerintelor din certificatul de urbanism- faza SF – Livrabilul L1 ; T2- în termen de 15 de zile de la eliberarea ultimului aviz/acord se va preda Studiu de fezabilitate in forma completa - Livrabilele L2- L7; Din cadrul duratei de prestare nu fac parte perioadele necesare obținerii avizelor/acordurilor și recepției documentatiilor. Proiectantul va ceda beneficiarului, drepturile de proprietate intelectuală. Ofertantii au obligatia de a transmite ”Centralizator alocare resurse pe livrabile”
Conditii de participare:
Oferta va cuprinde oferta tehnica și oferta financiară, va fi depusă pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primăriei Municipiului Brașov, in conformitate cu tema de proiectare. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Oferta financiară va fi elaborată în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfășoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toată durata acestuia. În situația în care ofertantul nu îndeplinește oricare (una) dintre cerințele minime obligatorii prevăzute pentru experții cheie, oferta respectivă va fi respinsă, fiind considerata neconforma. In conformitate cu prevederile art. 17 alin. (4), lit. a) din H.G. nr. 395/2016 (contractul ce urmează a fi încheiat va cuprinde o clauză privind cedarea drepturilor patrimoniale de autor) - „Toată documentația ce face obiectul prezentului contract, elaborata sub orice forma este și va rămâne proprietatea achizitorului și va respecta întocmai prevederile legale în vigoare, va fi completată, în conformitate cu tema de proiectare și cu realitatea din teren”. În cazul neîndeplinirii condițiilor contractuale vor fi percepute penalități de întârziere. NU SE VOR ACCEPTA DEPĂȘIRI DE TERMENE decât în cazuri temeinic justificate.
Criterii de atribuire:
“Cel mai bun raport calitate-pret”
Informatii suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Tema de proiectare si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
DOCUMENTE ANEXATE

Achiziții / Proceduri proprii: 08-06-2021 ora 11:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: In atentia:
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de proiectare având ca obiect Expertiză Tehnică de calitate a structurii construcției, la cerințele A1, A2 - Sala de Sport Colegiul Tehnic Transilvania, str. Panselelor nr.23
Data limita depunere oferta:
08.06.2021 11:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
Valoare estimata:
57.450,00 RON
Caiet de sarcini:
TEMA DE PROIECTARE SI ANEXE.pdf
Descriere contract:
Servicii de proiectare având ca obiect Expertiză Tehnică de calitate a structurii construcției, la cerințele A1, A2 - Sala de Sport Colegiul Tehnic Transilvania, str. Panselelor nr.23
Conditii referitoare la contract:
Termenul de predare a documentațiilor este de 20 de zile de la data emiterii Ordinului de începere a serviciilor. Contractul este valabil pe întreaga perioadă de executare a obligațiilor reciproce ce revin părților contractante, începând cu data semnării contractului și își produce efectele până la încheierea procesului verbal de recepție la terminarea lucrărilor. Recepția documentațiilor se va face în termen de 15 zile de la predarea acestora pe baza procesului verbal de recepție semnat fără obiecțiuni de către beneficiar.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar. Propunerea tehnică va conține: a)Expertiză tehnică de calitate a structurii construcției la cerințele A1, A2 care va cuprinde: Cercetări, experimentări, studii, relevee după caz, analize, evaluări necesare pentru cunoașterea stării tehnice a construcției existente, fundamentarea soluțiilor de consolidare și măsurilor de intervenție; Identificarea stării tehnice a elementelor structurale existente, clasa de risc seismic; Întocmirea raportului de expertiză cu formularea concluziilor și precizarea măsurilor ce se impun; b)Studiu geotehnic c)Lista experților cheie implicați în derularea contractului: - Expert tehnic atestat MLPAT cerința A1, A2 - Expert geotehnician Pentru personalul declarat în cadrul ofertei, ofertantul va prezenta următoarele documente: -Copie conformă cu originalul după diplomă/certificate/atestate care să probeze nivelul studiilor și/sau calificările solicitate; -CV; Ofertanții pot suplimenta lista personalului implicat în derularea contractului cu alt personal de specialitate pe care îl consideră necesar pentru derularea contractului. Propunerea financiară va conține: 1.Ofertă întocmire Expertiză tehnică 2.Ofertă întocmire studiu geotehnic
Criterii de atribuire:
RAPORT CALITATE PRET
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Caietului de sarcini încărcat în prezentul anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia, oferta defalcându-se conform Tema de proiectare. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
DOCUMENTE ANEXATE

Achiziții / Proceduri proprii: 07-06-2021 ora 12:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: In atentia:
ANUNT
Denumire contract:
Servicii având ca obiect întocmire “SF CONSTRUIRE GRĂDINIȚĂ ÎN CARTIER NOUA”
Data limita depunere oferta:
07.06.2021 12:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
Valoare estimata:
128.280,00 RON
Caiet de sarcini:
tema_formular oferta_declaratie_CU _CF.pdf
Descriere contract:
Servicii pentru elaborarea „SF la obiectivul de investiții Construire Grădiniță în cartier Noua”. Terenul este situat în Municipiul Brașov, str. Nucului, având suprafața terenului de 8.639 mp,categoria curți/construcții. Parcela este construibilă numai dacă se asigură accesul la drumul public, accesul mașinilor de intervenție și numai dacă există posibilitatea racordării la rețelele publice de echipare edilitară existente. - conform CU si CF anexate prezentului anunt. Prin proiectare se doreşte realizarea unui spaţiu flexibil, cu funcţiuni bine definite ca amplasament, pentru a sprijini astfel desfăşurarea procesului instructiv-educativ de implementare a metodelor pedagogice actuale. OFERTA VA CONŢINE PROPUNEREA TEHNICĂ ŞI PROPUNEREA FINANCIARĂ CONFORM CERIMNTELOR TEMEI DE PROIECTARE ATASATA . Întocmirea studiului de fezabilitate se va întocmi conform HG nr. 907/2016 şi va respecta toată legislaţia în vigoare. ● Termenul de predare a documentațiilor este de 4 luni calendaristice de la data ordinului de începere a serviciilor de proiectare. Ofertantul câștigător, la semnarea contractului, va prezenta graficul de predare al documentațiilor, care va fi anexă la contract. În realizarea graficului de execuție ofertantul nu va lua în calcul perioada necesară autorității contractante pentru verificarea documentațiilor tehnice. ● Termenul de predare a documentaţiilor nu va putea fi prelungit. ● Termenul de răspuns/modificări/completări la documentaţia întocmită de proiectant, la solicitarea verificatorilor de proiecte, este de 5 zile calendaristice ● Contractul este valabil de la data semnării contractului şi până la îndeplinirea tuturor obligațiilor contractuale Proiectantul este obligat să întocmească orice studii şi proiecte necesare în vederea obţinerii Autorizaţiei de Construire şi a Autorizaţiei ISU Proiectantul va răspunde pentru listele de cantităţi întocmite. În cazul în care în timpul execuţiei apar lucrări suplimentare din culpa proiectantului care nu au fost prevăzute în documentaţia întocmită, acestea se vor suporta de către proiectant. Contravaloarea acestora se va achita de către proiectant în termen de 15 zile de la notificarea din partea achizitorului. Ofertantul este obligat să indice în cadrul ofertei faptul că la elaborarea acestuia a ţinut cont de obligaţiile relevante din domeniile mediului social şi al relaţiilor de muncă, cu indicarea actelor normative la care se raportează.
Conditii referitoare la contract:
Ofertanţii au la dispoziţie 4 (patru) luni de la primirea ordinului de începere a serviciilor pentru elaborarea studiului de fezabilitate. Recepția documentațiilor de proiectare se va face în termen de 15 zile calendaristice de la predarea acestora, de către o comisie care va fi constituită în acest sens. Plata se va realiza după recepționarea proiectului tehnic pe baza procesului-verbal de recepție semnat fără obiecțiuni de către beneficiar, în termen de 30 zile de la depunerea facturii. Proiectul tehnic se consideră complet şi conform după verificarea acestuia de către toţi verificatorii de proiecte şi pe baza referatelor acestora. Decontarea se va realiza pe bază de factură emisă de executant (care nu cuprinde asistența tehnică). Decontarea asistenței tehnice se va face în termen de 30 zile de la data recepției la terminarea lucrărilor .
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar. Oferta trebuie sa conțină propunerea tehnică și propunerea financiară. Propunerea financiară va contine Ofertanţii vor specifica în cadrul propunerii tehnice cerinţele la care trebuie verificat proiectul tehnic, astfel încât autoritatea contractantă să poată achiziţiona în timp util serviciul de verificare a documentațiilor tehnice la cerinţele impuse, conform legislaţiei în vigoare. Ofertantul câştigător va respecta întreaga legislaţie aplicabilă pentru realizarea obiectivului de investiţii.
Criterii de atribuire:
Criteriul de atribuire este cel mai bun raport calitate-preţ, stabilit în baza factori de evaluare specificati in tema de proiectare.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Tema de proiectare si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
DOCUMENTE ANEXATE

Achiziții / Proceduri proprii: 07-06-2021 ora 10:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact:
In atentia: :
ANUNT
Denumire contract:
Intocmire documentatie necesara obtinerii Avizului de la Autoritatea Aeronautica Civila Romana pentru obiectivul de investitii Spital regional de Urgenta Brasov conform prevederilor din CU nr. 367/2021
Data limita depunere oferta:
07.06.2021 10:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
Valoare estimata:
5.000,00 RON
Caiet de sarcini:
CU+CF+ANEXE.pdf
Descriere contract:
Intocmire documentatie necesara obtinerii Avizului de la Autoritatea Aeronautica Civila Romana pentru obiectivul de investitii Spital Regional de Urgenta Brasov conform prevederilor din CU nr. 367/2021. In vederea obtinerii Avizului de la Autoritatea Aeronautica Civila Romana pentru obiectivul de investitii -Spital Regional de Urgenta Brasov este necesara intocmirea documentatiei conform prevederilor Anexei 3 la Decizia DIRECTORULUI GENERAL al RA AACR nr. D 806/26.06.2020. Terenul pus la dispozitie de catre Municipiul Brasov, in calitate de proprietar pentru implementarea investitiei este in suprafata de 164.439 mp. Atasat se regaseste CF, CU+ANEXE.
Conditii referitoare la contract:
Termen de prestare servicii: 60 de zile de la data semnarii contractului.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor ce fac obiectul prezentei achiziții. Ofertantul trebuie sa fie înregistrat la Registrul Comerțului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achiziției.Oferta va cuprinde oferta tehnica și oferta financiară, va fi depusă pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primăriei Municipiului Brașov. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Oferta financiară va fi elaborată în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfășoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toată durata acestuia.
Criterii de atribuire:
PRETUL CEL MAI SCAZUT.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Tema de proiectare si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea achizitii. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea achizitii, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
DOCUMENTE ANEXATE

Achiziții / Proceduri proprii: 04-06-2021 ora 13:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: In atentia:
ANUNT
Denumire contract:
verificarea documentațiilor tehnice - DTAC, PT, DDE - din punct de vedere al cerințelor A1, A2, B1, C, D, E, F, Ie, Ig, Is, It la obiectivul de investiții: PT EXTINDERE GRĂDINIȚA NR.17
Data limita depunere oferta:
04.06.2021 13:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
Valoare estimata:
8.900,00 RON
Caiet de sarcini:
caiet de sarcini+formular oferta+ declaratie.pdf
Descriere contract:
Obiectul achiziției este reprezentat de atribuirea/încheierea unui contract de servicii, în conformitate cu Legea nr.10/1995 privind calitatea în construcții, pentru verificarea documentației tehnice din punct de vedere al cerințelor A1, A2, B1, C, D, E, F, Ie, Ig, Is, It la obiectivul de investiții: PT EXTINDERE GRĂDINIȚA NR.17. În vederea executării lucrărilor , conform reglementărilor tehnice în vigoare, regulamentelor, procedurilor, specificațiilor tehnice, normativelor şi a instrucțiunilor tehnice pentru realizarea obiectivului de investiții PT EXTINDERE GRĂDINIȚA NR.17 se impune verificarea documentațiilor tehnice - DTAC, PT, DDE - elaborate de către SC PROFICONS PROJECT SRL, la cerințele A1, A2, B1, C, D, E, F, Ie, Ig, Is, It conform prevederilor Legii nr. 10/1995 privind calitatea în construcții.
Conditii referitoare la contract:
Termenul de predare a documentațiilor, verificate la cerințele A1, A2, B1, C, D, E, F, Ie, Ig, Is, It este de: DTAC, PT,DDE - 10 zile calendaristice de la data predării documentației către prestator pe bază de proces verbal; Contractul este valabil pe întreaga perioada de executare a obligațiilor reciproce ce revin părților contractante începând cu data semnării contractului și își produce efectele până la încheierea procesului-verbal de recepție la terminarea lucrărilor. Pentru asigurarea serviciilor de către verificatorii de proiecte în perioada de execuție a lucrărilor, în cazul în care vor apărea modificări de soluție, termenul de predare a documentelor verificate este de 5 zile.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar. Oferta trebuie sa conțină propunerea tehnică și propunerea financiară. Propunerea financiară va contine Formularul de ofertă completat și o anexă cu valorile defalcate: verificare DTAC și verificare PT,DDE, Verificare documentații aferente dispozițiilor de șantier emise de proiectant pe perioada execuției lucrărilor. Garanția de bună execuție se va constitui și elibera conform prevederilor legale în vigoare.
Criterii de atribuire:
Criteriul de atribuire este cel mai bun raport calitate-preţ, stabilit în baza factorilor de evaluare prezentati in caietul de sarcini.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Caietului de sarcini încărcat în prezentul anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia, oferta defalcându-se pentru fiecare etapă de verificare: - Verificare DTAC; - Verificare PT, DDE, pentru fiecare corp de clădire în parte, conform Caietului de sarcini. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 15.07.2020, ora 13:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
DOCUMENTE ANEXATE

Achiziții / Proceduri proprii: 02-06-2021 ora 10:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: In atentia:
ANUNT
Denumire contract:
Implementarea măsurilor de securitate propuse în “Raportul de evaluare a riscului la securitate fizică”pentru obiectivul de investiții “Reabilitare imobil str. Mureșenilor nr.7”
Data limita depunere oferta:
02.06.2021 10:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71321000-4 - Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
Valoare estimata:
107.787,00 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI+RAPORT EVALUARE+FORMULARE.pdf
Descriere contract:
Implementarea măsurilor de securitate propuse în “Raportul de evaluare a riscului la securitate fizică”pentru obiectivul de investiții “Reabilitare imobil str. Mureșenilor nr.7” Modalitatea de prezentare a ofertei tehnice Ofertantul va prezenta următoarele elemente, ca parte a propunerii tehnice: - Întocmire documentatie tehnica conform legislației în vigoare; - Furnizarea și montare - alarma - CCTV (Closed - Circuit Television) - control acces - se va prezenta un grafic de prestare a serviciilor. Modul de prezentare a ofertei financiare Oferta financiară va cuprinde valoarea totală şi graficul financiar de prestare a serviciilor.
Conditii referitoare la contract:
Termenul de finalizare a obligatiilor contractuale este 2 luni de la emiterea de către ACHIZITOR a ordinului de începere și până la recepția la terminarea lucrărilor; Durata contractul este de la semnarea acestuia pana la incheierea Procesului Verbal de receptie finala, perioada care cuprinde si garantia lucrarilor executate de 3 ani. Garanția lucrărilor executate este de 3 ani de la semnarea Procesului Verbal de Recepție a Lucrărilor fără obiecțiuni.
Conditii de participare:
Oferta va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara conform cerintelor caietului de sarcini, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate in caietul de sarcini. Oferta, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română. Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii. fertantul declarat castigător va constitui garanția de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificările și completările ulterioare.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data precizată in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini, si documentatia aferentă necesară elaborării ofertei se poate descărca din prezentul anunț dar și de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov, www.brasovcity.ro, secțiunea Achiziții. Potențialii ofertanți au obligația să verifice zilnic anunțul de pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea Achiziții, pentru eventuale completări și/sau clarificari/răspunsuri la solicitări de clarificări