Achiziții
Primăria Municipiului Brașov

Achiziții / Proceduri proprii: 02-06-2021 ora 11:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact:
In atentia:
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de inchieriere ecran si sonorizare outdoor
Data limita depunere oferta:
02.06.2021 11:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
79952000-2 - Servicii pentru evenimente (Rev.2)
Valoare estimata:
4.201,00 RON
Caiet de sarcini:
FORMULARE.pdf
Descriere contract:
Servicii de inchieriere ecran si sonorizare outdoor pentru evenimentul LIBER LA VIATA, LIBER LA VACCINARE.LIBER LA CINEMA din data de 06 iunie 2021. Ecran cu LED 5X3 M; SONORIZARE OUTDOOR; ASISTENTA TEHNICA NECESARA DESFASURARII IN BUNE CONDITII A EVENIMENTULUI; Evenimentul va avea loc in data de 06.06.2021, in parcarea CORESI din Brasov, in doua zone bine delimitate: zona de vaccinare si zona de cinema in aer liber
Conditii referitoare la contract:
Oferta trebuie sa conțină propunerea tehnică și propunerea financiară.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar. Oferta trebuie sa conțină propunerea tehnică și propunerea financiară. Propunerea financiară va contine Formularul de ofertă completat .
Criterii de atribuire:
PRETUL CEL MAI SCAZUT.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele prezentului anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 03.06.2021, ora 11:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
DOCUMENTE ANEXATE

Achiziții / Proceduri proprii: 28-05-2021 ora 12:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: In atentia:
ANUNT
Denumire contract:
,,Branșamente electrice stații de încărcare autobuze electrice -platformă pentru stațiile de încărcare a autobuzelor electrice- întocmire documentații tehnice și execuție”
Data limita depunere oferta:
28.05.2021 12:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Lucrari
Cod si denumire CPV:
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
Valoare estimata:
138.000,00 RON
Caiet de sarcini: CAIET DE SARCINI+ANEXE (2) (1).pdf
Descriere contract:
,,Branșamente electrice stații de încărcare autobuze electrice -platformă pentru stațiile de încărcare a autobuzelor electrice- întocmire documentații tehnice și execuție”. Oferta va conţine PROPUNEREA TEHNICĂ şi PROPUNEREA FINANCIARĂ .PROPUNEREA TEHNICĂ va cuprinde subcapitolele A, B, C din caietul de sarcini și va fi întocmită ținând cont de cerințele caietului de sarcini . PROPUNEREA FINANCIARĂ Oferta va fi eşalonată pentru fiecare locație în parte astfel : -proiectare, - execuție, -asistență tehnică. Oferta va cuprinde în mod obligatoriu graficul de predare documentaţii,categorii de lucrări şi durata de execuţie pe faze.
Conditii referitoare la contract:
Termenul de execuție a contractului este de 3 luni în care sunt incluse atât faza de proiectare, cât și execuția lucrărilor şi nu cuprinde perioada necesară obţinerii Autorizatiei de construire (de la data depunderii cererii până la punerea la dispozitia ofertantului câştigător a Autorizaţiei de construire ). Recepția lucrărilor de execuție se va face în conformitate cu HG nr.343/2017 . Contractul se consideră încheiat dupa efectuarea Recepţiei finale, respectiv la 24 de luni de la semnarea procesului verbal de recepție la terminare a lucrărilor. Termenul de garantie a lucrarilor : 24 de luni de la semnarea procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor de proiectare si de execuție a lucrărilor menționate in Caietul de sarcini. Propunerea tehnică se va întocmi în conformitate cu cerintele Caietului de sarcini. Oferta furnizorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data precizată in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini, si documentatia aferentă necesară elaborării ofertei se poate descărca din prezentul anunț dar și de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov, www.brasovcity.ro, secțiunea Achiziții. Potențialii ofertanți au obligația să verifice zilnic anunțul de pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea Achiziții, pentru eventuale completări și/sau clarificari/răspunsuri la solicitări de clarificări.Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari.
DOCUMENTE ANEXATE

Achiziții / Proceduri proprii: 25-05-2021 ora 14:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: In atentia: :
ANUNT
Denumire contract:
,,Branșamente electrice stații de încărcare autobuze electrice -platformă pentru stațiile de încărcare a autobuzelor electrice- întocmire documentații tehnice și execuție”
Data limita depunere oferta:
25.05.2021 14:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Lucrari
Cod si denumire CPV:
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
Valoare estimata:
138.000,00 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI+ANEXE (2).pdf
Descriere contract:
,,Branșamente electrice stații de încărcare autobuze electrice -platformă pentru stațiile de încărcare a autobuzelor electrice- întocmire documentații tehnice și execuție”. Oferta va conţine PROPUNEREA TEHNICĂ şi PROPUNEREA FINANCIARĂ .PROPUNEREA TEHNICĂ va cuprinde subcapitolele A, B, C din caietul de sarcini și va fi întocmită ținând cont de cerințele caietului de sarcini . PROPUNEREA FINANCIARĂ Oferta va fi eşalonată pentru fiecare locație în parte astfel : -proiectare, - execuție, -asistență tehnică. Oferta va cuprinde în mod obligatoriu graficul de predare documentaţii,categorii de lucrări şi durata de execuţie pe faze.
Conditii referitoare la contract:
Termenul de execuție a contractului este de 3 luni în care sunt incluse atât faza de proiectare, cât și execuția lucrărilor şi nu cuprinde perioada necesară obţinerii Autorizatiei de construire (de la data depunderii cererii până la punerea la dispozitia ofertantului câştigător a Autorizaţiei de construire ). Recepția lucrărilor de execuție se va face în conformitate cu HG nr.343/2017 . Contractul se consideră încheiat dupa efectuarea Recepţiei finale, respectiv la 24 de luni de la semnarea procesului verbal de recepție la terminare a lucrărilor. Termenul de garantie a lucrarilor : 24 de luni de la semnarea procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor de proiectare si de execuție a lucrărilor menționate in Caietul de sarcini. Propunerea tehnică se va întocmi în conformitate cu cerintele Caietului de sarcini. Oferta furnizorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data precizată in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini, si documentatia aferentă necesară elaborării ofertei se poate descărca din prezentul anunț dar și de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov, www.brasovcity.ro, secțiunea Achiziții. Potențialii ofertanți au obligația să verifice zilnic anunțul de pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea Achiziții, pentru eventuale completări și/sau clarificari/răspunsuri la solicitări de clarificări.Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari.
DOCUMENTE ANEXATE

Achiziții / Proceduri proprii: 19-05-2021 ora 15:30 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: In atentia:
ANUNT
Denumire contract:
serviciile de “Ridicare a vehiculelor fără stăpân sau abandonate pe terenuri aparținând domeniului public sau privat al statului ori al unităților administrativ-tertitoriale” din Municipiul Braşov
Data limita depunere oferta:
19.05.2021 15:30
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
60100000-9 - Servicii de transport rutier (Rev.2)
Valoare estimata:
126.050,42 RON
Caiet de sarcini:
caiet de sarcini.pdf
Descriere contract:
Obiectul achizitiei: Încheierte contract pentru serviciile de “Ridicare a vehiculelor fără stăpân sau abandonate pe terenuri aparținând domeniului public sau privat al statului ori al unităților administrativ-tertitoriale” din Municipiul Braşov, conform Legii nr. 421/2002 cu modificările şi completările ulterioare, cu valabilitate de la data semnarii si pana la 31.12.2021, cu posibilitatea de prelungire pe primele patru luni ale anului 2022 . Activitatea de identificare, ridicare, transport, depozitare, și eliberare a vehiculelor fără stăpân sau abandonate pe domeniul public sau privat al Municipiului Brașov conform Regulamentului aprobat prin H.C.L nr. 337/2017 Operatiile incluse în activitate sunt : - fotografierea vehiculelor supuse ridicării, inclusiv a bunurilor aflate, la vedere, în interior, care să înregistreze şi să redea data şi ora efectuării operaţiunii de ridicare ; - ridicarea şi transportul cu mijloace speciale a vehiculelor fără stăpân sau abandonate în spaţiile special amenajate ; - depozitarea şi paza (inclusiv a bunurilor aflate, la vedere, în interior) vehiculelor fără stăpân sau abandonate, ridicate de pe domeniul public ; - transportul vehiculelor la societatea care are ca obiect de activitate „colectarea şi valorificarea autovehiculelor scoase din uz (VSU) ; - preluarea documentelor de predare a vehiculelor (avize de expediţie) şi a certificatelor de distrugere de la societatea de colectare şi valorificare (VSU) şi predarea lor către autoritatea contractantă . - La cererea administratorului drumului public, prestatorul va efectua şi operaţiuni de relocare vehicule, cu prilejul desfăşurării unor evenimente, sau în urma unor lucrări de utilitate publică . În vederea desfăşurării activităţii, in oferta tehnica , ofertantul va face dovada deţinerii unui spaţiu de depozitare, de minim 800 mp sub orice formă (acte de proprietate, închiriere etc.) cu amenajările aferente, pentru depozitarea vehiculelor ridicate în conformitate cu Legea nr. 421/2002, atât pentru vehicule sub 3,5 t, cât şi pentru vehicule peste 3,5 t, amenajări care constau în : a)amenajarea terenului in conformitate cu prevederile protejarii mediului ; b)împrejmuirea cu un gard (stâlpi din beton sau metalici) a întregului perimetru ; c)montarea de indicatoare de orientare privind spaţiul de depozitare . Terenul aferent acestei activităţii va fi amenajat de către prestator pe propria cheltuială . Ofertantul trebuie să deţină autorizaţia de transport (sau echivalent), document care atestă capacitatea operatorului autorizat de a efectua aceste activităţi în condiţii de siguranţă şi calitate (de la Registrul Auto Român) Ofertantul să facă dovada că dispune de un minim de dotări tehnice, inclusiv a unui număr de minim de 2 (două) persoane pentru desfăşurarea în bune condiţii a activităţii, ce face obiectul prezentului anunt de publicitate .
Conditii referitoare la contract:
Dotarea Tehnică A) Autoutilitare specializate omologate de Registrul Auto Român care vor respecta prevederile O.G nr. 43/1997 “privind regimul drumurilor”, cu modificările şi completările ulterioare şi platforme pentru transportul vehiculelor, necesare pentru desfăşurarea activităţii de ridicare autovehicule : - pentru ridicare vehicule sub 3,5 tone – 1buc. - pentru ridicare vehicule peste 3,5 tone – 1buc. Autoutilitarele trebuie să fie dotate cu : -dispozitiv tip H de ridicare cu 4 puncte de agăţare cu capacitate de min. 3,5 t - 1 buc; -lămpi cu lumina galbenă intermitentă şi să fie echipate indicatoare şi dispozitive pentru semnalizarea locului de lucru când operează în flux curent; - pentru vehiculele peste 3,5 t autoutilitarele vor fi dotate cu dispozitiv de remorcare . Pe durata desfăşurării acţiunilor, vehiculul de ridicat şi transportat trebuie să aibă inscripţionate la loc vizibil denumirea societăţii operatoare, activitatea pe care o desfăşoară, locul de depozitare şi numărul de telefon . Remorcile pentru transportul vehiculelor : - să fie acoperite în totalitate cu table de aluminiu striate pentru o rezistenţă maximă la coroziune,aderenţă foarte bună şi o greutate proprie scăzută ; - să aibă în dotare cutie de scule, apărători de noroi ; B) Sistem de înregistrare (foto sau video) a stării autovehiculelor ce urmează a fi ridicate. Pe parcursul primului an de activitate prestatorul are obligaţia de a se dota cu cameră video de înregistrare, pentru asigurarea supravegherii vehiculelor depozitate în spaţiul de depozitare . C) Prestatorul are obligaţia să deţină minim 1 (una) buc. telefon mobil pentru a putea comunica în orice moment cu reprezentanţii Poliţiei Locale Braşov . Prestatorul trebuie să îndeplinească următoarele cerinţe, referitoare la capacitatea tehnică pe care o deţine : 1) obligativitatea prezentării Formularului C1 . 2) pentru utilajele şi dotări
Conditii de participare:
conditii mentionate in caietul de sarcini atasat mai sus. Formularul de oferta, caietul de sarcini si declaratiile se pot descarca de pe site-ul brasovcity.ro sectiunea Achizitii . Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate in caietul de sarcini. Oferta va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire:
Adjudecarea se face în favoarea ofertei care prezintă preţul cel mai scăzut / opertaţiuni menţionate în Formularul C1/vehicul , conform caiet de sarcini. Ofertantul declarat castigător va constitui garanția de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificările și completările ulterioare. Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va contine doua componentem oferta financiara si oferta tehnica Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data precizată in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.
DOCUMENTE ANEXATE

Achiziții / Proceduri proprii: 17-05-2021 ora 10:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact:
In atentia:
ANUNT
Denumire contract:
„Verificarea documentației tehnice la cerințele fundamentale aplicabile construcțiilor A1, B,C, D, E, F, Is, It, Ie, Af pentru obiectivul de investiţii „ Construire Grădiniță în cartier Tractorul zona Coresi II”
Data limita depunere oferta:
17.05.2021 10:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
Valoare estimata:
7.355,40 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI+FORMULARE.pdf
Descriere contract:
„Verificarea documentației tehnice la cerințele fundamentale aplicabile construcțiilor A1, B,C, D, E, F, Is, It, Ie, Af pentru obiectivul de investiţii „ Construire Grădiniță în cartier Tractorul zona Coresi II” Obiectul achiziției Verificare documentație tehnică : ● Studiul de fezabilitate Documentație tehnică obținere autorizație de construire DTAC Proiect tehnic, DDE.
Conditii referitoare la contract:
Termenul de predare al proiectelor verificate va fi de 10 zile calendaristice de la predarea către prestator a documentației tehnice, pe faze de proiectare SF, DTAC, PT, DDE. Contractul este valabil pe întreaga perioadă de executare a obligațiilor reciproce ce revin părților contractante, începând cu data semnării contractului și își produce efectele până la încheierea procesului-verbal de recepție la terminarea lucrărilor. Pentru asigurarea serviciilor de către verificatorii de proiecte în perioada de execuție a lucrărilor, în cazul în care apar modificări de soluții, termenul de predare al documentației verificate este de 5 zile.
Conditii de participare:
Propunerea tehnică, va cuprinde : * Verificare SF * Verificare DTAC * Verificare PT, DDE * Verificare documentații aferente dispozițiilor de șantier emise de proiectant pe perioada execuției lucrărilor . Se va prezenta lista verificatorilor de proiecte pentru fiecare cerință. Persoanele nominalizate ca verificatori de proiecte vor prezenta atestate/legitimații care să confirme acest lucru și să fie în termen de valabilitate . Propunerea financiară, va cuprinde defalcarea ofertei pentru fiecare etapă: -verificare SF - verificare DTAC, -verificare PT, DDE, -Verificare documentații aferente dispozițiilor de șantier emise de proiectant pe perioada execuției lucrărilor Terenul aferent construirii grădiniței este situat în Brașov, Str.1 Decembrie 1918.
Criterii de atribuire:
Criteriul de atribuire este cel mai bun raport calitate-preţ, conform caiet de sarcini. Propunerea financiară 45% Experiența privind numărul de proiecte verificate la cerințele fundamentale pe care urmează să le îndeplinească în viitorul contract:55%
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potențialii ofertanți au obligația sa verifice zilnic anunțul de publicitate postat pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții”, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.
DOCUMENTE ANEXATE

Achiziții / Proceduri proprii: 10-05-2021 ora 13:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact:
In atentia:
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de dirigenţie de şantier pentru obiectivul de de investiții: “Branșamente electrice stații de încărcare autobuze electrice”- platformă pentru stațiile de încărcare a autobuzelor electrice- întocmire documentații tehnice și execuție
Data limita depunere oferta:
10.05.2021 13:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
Valoare estimata:
1.350,00 RON
Caiet de sarcini:
caiet de sarcini + formulare.pdf
Descriere contract:
Servicii de dirigenţie de şantier pentru obiectivul de de investiții: “Branșamente electrice stații de încărcare autobuze electrice”- platformă pentru stațiile de încărcare a autobuzelor electrice- întocmire documentații tehnice și execuție. Lucrările ce fac obiectul prezentului anunt sunt situate în Municipiul Braşov, respectiv stațiile RATBv S.A. capăt de linii din Municipiul Brașov : Stadionul Municipal, Timiș -Triaj, Triaj (Hărmanului), , Gara Brașov, Livada Poștei. Se va asigura serviciul de asistenţă tehnică - dirigenţie de şantier pentru obiectivul de investiţii mai sus menţionat, de la emiterea de către Beneficiar a Ordinului de începere a serviciilor pentru fiecare locație în parte și se va desfășura pe perioada : - de pregătire a execuţiei lucrărilor , perioada de execuție a lucrărilor până la finalizarea acestora prin semnarea Procesului verbal de recepție la terminarea lucrărilor , fără obiecții. - perioada de garanţiei a lucrărilor (2 ani). Ofertantul va face dovada că deține personal de specialitate, respectiv diriginți de șantier atestați . Oferta va conține Propunerea tehnică și Propunerea financiară pentru fiecare locație. Propunerea tehnică va cuprinde : - Elemente angajante pentru ofertant, respectiv precizări asupra modului în care își asumă îndeplinirea obligațiilor în conformitate cu cerințele din Documentația de atribuire, Caietul de sarcini. - Personalul minim care trebuie asigurat de consultant/ofertant, pe toată durata de execuție a lucrărilor, în corelare cu programul de lucru propus/impus de antreprenor (pe zile și luni). Pentru diriginţii de santier, se vor prezenta diplome/atestate/legitimaţii din care să reiasă specializarea acestora şi valabile la data limita de depunere a ofertelor. În scopul dovedirii experienței similare, pentru diriginți se vor prezenta CV-uri și procese verbale de recepție la terminarea lucrărilor, din care să rezulte implicarea în minim 3 proiecte similare, finalizate. Propunerea financiară se va prezenta astfel : În formularul de ofertă, valoarea ofertată va fi exprimată în lei fără TVA; TVA-ul va fi evidențiat separat. Oferta va fi prezentată defalcat pe fiecare locație , graficul de eșalonare al ofertei financiare va cuprinde următoarele : 1.- perioada de pregătire și perioada de execuţie a lucrărilor. 2.- perioada de garanție a lucrărilor, respectiv de la data semnării procesului verbal de recepție la terminarea lucrărilor, până la data semnării procesului verbal de recepție finală. Prețurile din propunerea financiară vor fi ferme și nu se vor modifica pe toată perioada de derulare a contractului.
Conditii referitoare la contract:
Durata contractului de prestare a serviciilor este de la semnare până la recepție finală. Prestarea serviciilor de dirigenție de șantier va fi corelată cu durata de execuție a lucrărilor care este de 3 luni pentru fiecare locație în parte,iar perioada de garanție a lucrărilor este de 2 ani.
Conditii de participare:
vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate in caietul de sarcini. Oferta furnizorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut Ofertantul declarat castigător va constitui garanția de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificările și completările ulterioare. Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data precizată in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.
DOCUMENTE ANEXATE

Achiziții / Proceduri proprii: 10-05-2021 ora 10:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZIȚII PUBLICE
In atentia:
ANUNT
Denumire contract:
DIRIGENTIE DE SANTIER PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII: ,,BRANȘAMENTE ELECTRICE STAȚII DE ÎNCĂRCARE AUTOBUZE ELECTRICE
Data limita depunere oferta: /
10.05.2021 10:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
Valoare estimata:
16.431,26 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI BRANSAMENTE.pdf
Descriere contract:
Servicii de dirigenţie de şantier pentru derularea obiectivului de investiții:“Branșamente electrice stații de încărcare autobuze electrice”. Lucrările ce fac obiectul Caietului de Sarcini supuse supravegherii sunt situate la: *Capăt de linie bd. Saturn în vecinătate cu str. Calea București, sensul giratoriu cu str. Poienelor, * Capăt de linie str. 13 Decembrie în vecinătate cu Școala Profesională Germană Kronstadt, * Capăt de linie str. Panselelor în vecinătatea Direcției de Asistență Socială.
Conditii referitoare la contract:
Durata contractului de prestare a serviciilor este de la semnare până la recepție finală. Prestarea serviciilor de dirigenție de șantier va fi corelată cu durata de execuție a lucrărilor care este de 75 de zile pentru fiecare locație în parte,iar perioada de garanție a lucrărilor este de 2 ani.
Conditii de participare:
Oferta va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara conform cerintelor caietului de sarcini, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate in caietul de sarcini. Oferta, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română. Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii. fertantul declarat castigător va constitui garanția de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificările și completările ulterioare.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut . Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. În formularul de ofertă, valoarea ofertată va fi exprimată în lei fără TVA; TVA-ul va fi evidențiat separat. Oferta va fi prezentată defalcat pe fiecare locație , graficul de eșalonare al ofertei financiare va cuprinde următoarele : 1.- perioada de pregătire și perioada de execuţie a lucrărilor. 2.- perioada de garanție a lucrărilor, respectiv de la data semnării procesului verbal de recepție la terminarea lucrărilor, până la data semnării procesului verbal de recepție finală. Prețurile din propunerea financiară vor fi ferme și nu se vor modifica pe toată perioada de derulare a contractului.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data precizată in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini, si documentatia aferentă necesară elaborării ofertei se poate descărca din prezentul anunț dar și de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov, www.brasovcity.ro, secțiunea Achiziții. Potențialii ofertanți au obligația să verifice zilnic anunțul de pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea Achiziții, pentru eventuale completări și/sau clarificari/răspunsuri la solicitări de clarificări
DOCUMENTE ANEXATE

Achiziții / Proceduri proprii: 07-05-2021 ora 12:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact:
In atentia: :
ANUNT
Denumire contract:
serviciile de “Ridicare a vehiculelor fără stăpân sau abandonate pe terenuri aparținând domeniului public sau privat al statului ori al unităților administrativ-tertitoriale” din Municipiul Braşov
Data limita depunere oferta:
07.05.2021 12:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
60100000-9 - Servicii de transport rutier (Rev.2)
Valoare estimata:
126.050,42 RON
Caiet de sarcini:
caiet de sarcini.pdf
Descriere contract:
Obiectul achizitiei: Încheierte contract pentru serviciile de “Ridicare a vehiculelor fără stăpân sau abandonate pe terenuri aparținând domeniului public sau privat al statului ori al unităților administrativ-tertitoriale” din Municipiul Braşov, conform Legii nr. 421/2002 cu modificările şi completările ulterioare, cu valabilitate de la data semnarii si pana la 31.12.2021, cu posibilitatea de prelungire pe primele patru luni ale anului 2022 . activitatea de identificare, ridicare, transport, depozitare, și eliberare a vehiculelor fără stăpân sau abandonate pe domeniul public sau privat al Municipiului Brașov conform Regulamentului aprobat prin H.C.L nr. 337/2017 Operatiile incluse în activitate sunt : - fotografierea vehiculelor supuse ridicării, inclusiv a bunurilor aflate, la vedere, în interior, care să înregistreze şi să redea data şi ora efectuării operaţiunii de ridicare ; - ridicarea şi transportul cu mijloace speciale a vehiculelor fără stăpân sau abandonate în spaţiile special amenajate ; - depozitarea şi paza (inclusiv a bunurilor aflate, la vedere, în interior) vehiculelor fără stăpân sau abandonate, ridicate de pe domeniul public ; - transportul vehiculelor la societatea care are ca obiect de activitate „colectarea şi valorificarea autovehiculelor scoase din uz (VSU) ; - preluarea documentelor de predare a vehiculelor (avize de expediţie) şi a certificatelor de distrugere de la societatea de colectare şi valorificare (VSU) şi predarea lor către autoritatea contractantă . - La cererea administratorului drumului public, prestatorul va efectua şi operaţiuni de relocare vehicule, cu prilejul desfăşurării unor evenimente, sau în urma unor lucrări de utilitate publică . În vederea desfăşurării activităţii, ofertantul va face dovada deţinerii unui spaţiu de depozitare, de minim 800 mp sub orice formă (acte de proprietate, închiriere etc.) cu amenajările aferente, pentru depozitarea vehiculelor ridicate în conformitate cu Legea nr. 421/2002, atât pentru vehicule sub 3,5 t, cât şi pentru vehicule peste 3,5 t, amenajări care constau în : a)amenajarea terenului in conformitate cu prevederile protejarii mediului ; b)împrejmuirea cu un gard (stâlpi din beton sau metalici) a întregului perimetru ; c)montarea de indicatoare de orientare privind spaţiul de depozitare . Terenul aferent acestei activităţii va fi amenajat de către prestator pe propria cheltuială .
Conditii referitoare la contract:
conditii mentionate in caietul de sarcini atasat mai sus. Formularul de oferta si declaratiile se pot descarca de pe site-ul brasovcity.ro sectiunea Achizitii
Conditii de participare:
vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate in caietul de sarcini. Oferta va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire:
Adjudecarea se face în favoarea ofertei care prezintă preţul cel mai scăzut / opertaţiuni menţionate în Formularul C1/vehicul , conform caiet de sarcini. Ofertantul declarat castigător va constitui garanția de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificările și completările ulterioare. Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data precizată in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.
DOCUMENTE ANEXATE

Achiziții / Proceduri proprii: 06-05-2021 ora 10:00 - termen expirat
DATE IDENTIFICARE AUTORITATE CONTRACTANTA
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Bulevardul Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: FLORIANA DANIELA LALA In atentia: : FLORIANA DANIELA LALA
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de închiriere, amplasare și întreținere a toaletelor ecologice mobile pentru municipiul Brașov
Data limita depunere oferta: 06.05.2021 10:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 45215500-2 - Toalete publice (Rev.2)
Valoare estimata: 105.937,00 RON
Caiet de sarcini: Caiet de sarcini cu anexe si formulare.pdf
Descriere contract:
Servicii de închiriere, amplasare și întreținere a toaletelor ecologice mobile pentru municipiul Brașov - în conformitate cu specificațiile Caietului de sarcini
Conditii referitoare la contract:
Servicii de închiriere, amplasare și întreținere a toaletelor ecologice mobile pentru municipiul Brașov , în conformitate cu specificațiile Caietului de sarcini. Contractul va fi valabil pe întreaga perioadă de executare a obligațiilor reciproce ce revin părților, începând cu data semnării contractului și își produce efectele până 31.12.2021. Decontarea serviciilor se va face pe bază de factură emisă de către prestator, depusă la sediul achizitorului Centrul de Informare Cetățeni, Camera 1, după semnarea Procesului verbal de recepție a serviciilor.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor ce fac obiectul prezentei achiziții. Ofertantul trebuie sa fie înregistrat la Registrul Comerțului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achiziției. Oferta poate fi transmisă pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau depusă la sediul Primăriei Municipiului Brașov la Centrul de Informare pentru Cetățeni, B-dul Eroilor 8, cam. 1. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Modul de prezentare a ofertei: Oferta va conține propunere tehnică și ofertă financiară pentru serviciile de închiriere, amplasare și întreținere a toaletelor ecologice mobile pentru municipiul Brașov. Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite în totalitate toate cerințele specificate în caietul de sarcini. Modul de prezentare a ofertei financiare: Ofertanții vor prezenta oferta financiară elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat conform formularului 1 de oferta financiară. Oferta financiara va fi și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Odată cu oferta se depune și Certificatul constatator emis de Registrul Comerțului. Neprezentarea propunerii tehnice, a formularului de ofertă financiară sau a Certificatului ONRC, pot determina respingerea ofertei ca inadmisibilă și/sau neconformă art. 137 din HG 395/2016 Caietul de sarcini este atașat prezentului anunț. De asemenea se completează Declarația art. 59 și art. 60 aferente prezentului anunț care sunt atașate și pe site-ul www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții” în cadrul anunțului publicitar aferent.
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scăzut/ total ofertă conform Anexei 2 la Caietul de sarcini
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro, cu specificarea numărului de anunț publicitar din SEAP. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potențialii ofertanți au obligația sa verifice zilnic anunțul de publicitate postat pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții”, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.
CLARIFICARI:
Clarificare : Valoarea totală rezultată din Formularul de ofertă nr. 1, va fi compusă din următoarele :
- pentru un număr de 26 buc toalete, zilele de închiriere vor fi în număr de 244;
- pentru un număr de 26 buc toalete, frecvența de întreținere a acestora va fi de 173 zile.
DOCUMENTE ANEXATE

Achiziții / Proceduri proprii: 28-04-2021 ora 10:00 - termen expirat
DATE IDENTIFICARE AUTORITATE CONTRACTANTA
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128 Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: Daniela LALA In atentia: : Daniela LALA
ANUNT
Denumire contract:
,, Branșamente electrice stații de încărcare autobuze electrice -platformă pentru stațiile de încărcare a autobuzelor electrice- întocmire documentații tehnice și execuție”
Data limita depunere oferta: 21.04.2021 13:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Lucrari
Cod si denumire CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
Valoare estimata: 138.000,00 RON
Caiet de sarcini: CAIET DE SARCINI+FORMULARE.pdf
Descriere contract:
,, Branșamente electrice stații de încărcare autobuze electrice -platformă pentru stațiile de încărcare a autobuzelor electrice- întocmire documentații tehnice și execuție” Oferta va conţine PROPUNEREA TEHNICĂ şi PROPUNEREA FINANCIARĂ PROPUNEREA TEHNICĂ va cuprinde subcapitolele A, B, C din caietul de sarcini și va fi întocmită ținând cont de cerințele caietului de sarcini . PROPUNEREA FINANCIARĂ Oferta va fi eşalonată pentru fiecare locație în parte astfel : -proiectare, - execuție, -asistență tehnică. Oferta va cuprinde în mod obligatoriu graficul de predare documentaţii,categorii de lucrări şi durata de execuţie pe faze.
Conditii referitoare la contract:
Termenul de execuție a contractului este de 3 luni în care sunt incluse atât faza de proiectare, cât și execuția lucrărilor şi nu cuprinde perioada necesară obţinerii Autorizatiei de construire (de la data depunderii cererii până la punerea la dispozitia ofertantului câştigător a Autorizaţiei de construire ). Recepția lucrărilor de execuție se va face în conformitate cu HG nr.343/2017 . Contractul se consideră încheiat dupa efectuarea Recepţiei finale, respectiv la 24 de luni de la semnarea procesului verbal de recepție la terminare a lucrărilor. Termenul de garantie a lucrarilor : 24 de luni de la semnarea procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor de proiectare si de execuție a lucrărilor menționate in Caietul de sarcini. Propunerea tehnică se va întocmi în conformitate cu cerintele Caietului de sarcini. Oferta furnizorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data precizată in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini, si documentatia aferentă necesară elaborării ofertei se poate descărca din prezentul anunț dar și de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov, www.brasovcity.ro, secțiunea Achiziții. Potențialii ofertanți au obligația să verifice zilnic anunțul de pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea Achiziții, pentru eventuale completări și/sau clarificari/răspunsuri la solicitări de clarificări.Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari.
Raspunsul de clarificari este in anexa atasată.