(0268) 405000 | contact@brasovcity.ro

Brasovcity.ro
  • Despre Brașov
      • Cum ajung
      • Evenimente și Cultură
      • Calendar si proceduri organizare evenimente
      • Atracții turistice
      • Agrement
      • Istorie
      • Personalități
      • Cetățeni de onoare
      • Junii Brașovului
      • Ultimele noutăți citește
      • Harta Brașovului
      • Harta puncte de interes
      • Grădina zoologică / Planetariu - cumpără bilet
      • Spectacole Planetariu
      • Statutul Municipiului Brașov
      • Tarife transport instalații pe cablu
      • Starea instalațiilor pe cablu
      • Harta domeniului schiabil
      • Caracteristici domeniu schiabil
      • Decalogul schiorului
  • Primăria
      • Primarul Municipiului Brașov
      • Organizare (Primăria Brașov)
        • Organigrama
        • Departamente
        • Servicii publice
        • Întreprinderi publice
        • Regulament Intern
        • Regulament de Organizare si Functionare
        • Codul de conduita al angajatilor
        • Planul privind egalitatea de șanse
      • Declarații de avere
      • Regulamente
      • Rapoarte
      • Achiziții
      • Licitații publice de vânzare / închiriere
      • Licitaţii închirieri spații RIAL
      • Concursuri
      • Proiecte Europene
        • Proiecte Europene finalizate
        • Proiecte Europene în implementare
      • Proiecte PNRR
        • Proiecte PNRR în implementare
      • Proiecte Regio 2021-2027
        • Proiecte Regio 2021-2027 finalizate
        • Proiecte Regio 2021-2027 în implementare
      • Parteneriate
        • Consorțiul regional integrat pentru învățământ dual
        • Centrul de excelență pentru comunități montane sustenabile
      • Strategii
        • Strategia de Dezvoltare
          Durabilă Brașov 2030
          • Strategia de dezvoltare a Municipiului Brașov
          • Viziunea de dezvoltare a Zonei Metropolitane Brașov 2030
          • Raport Sondaje
          • Studiu Analiză SWOT
          • Studiu Prognoza Demografică
        • Strategia Integrată
          de Dezvoltare Urbană
          • Analiza situației existente
          • Portofoliu de proiecte - consultare publică
          • SIDU
        • Plan de mobilitate
          urbană durabilă
          • Decizie încadrare PMUD Brașov
          • BRAȘOV - PMUD RO rev-08
          • Brosura SUMP RO v8
        • Eficiență Energetică și Neutralitate Climatică
          • PAED Brasov 2010-2020
          • PIEE Brasov 2010-2020
          • Raport monitorizare Brașov 2014
          • Raport de Monitorizare PAED 2020
          • Program de imbunatatire a eficientei energetice 2021-2030
        • Adaptare la schimbări
          climatice
          • Plan de actiune privind adaptarea la schimbarile climatice
          • Strategia privind adaptare la schimbari climatice
        • Strategia de dezvoltare a serviciilor sociale 2023 - 2033
        • Strategia pentru alimentare cu energie termica 2023 - 2033
      • Arii protejate
        • Aria protejată (Parcul Natural) Brassovia
      • Comunicate de presă
      • Ultimele noutăți citește
      • Transparență și liber acces
      • Promovare
      • Accesibilitate persoane cu dizabilități
  • Consiliul Local
      • Proiecte de hotărâre
      • Proiecte de hotărâre - dezbatere publică
      • Registrul de Hotărâri ale Consiliului Local
      • Procese verbale ședinte de consiliu
      • Atribuții
      • Regulament
      • Componență
      • Comisii
      • Contact Birou relații cu Consilieri
      • Portal extranet
      • Rapoarte de activitate
      • Arhiva video ședințe
      • Ordinul Prefectului privind constituirea Consiliul Local
  • Servicii cetățeni
      • Autentificare portal(Servicii electronice)
      • Interacționează cu Primăria (e-Funcționar)
      • Consultări publice
      • Grupuri de lucru | opinii
      • Portal instituții subordonate
      • Plăți online
      • Urbanism
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Urbanism
        • Consultare Autorizații de Construire
        • Consultare Certificate de Urbanism
        • Consultare Certificate de atestare edificare/extindere/radiere
        • PUD-uri
        • PUZ-uri
        • PUG
        • Consultare publică PUG
        • Hărți urbanism
        • Documente utile
        • Planul Urbanistic General
        • Regulamente
        • Nomenclator stradal
        • Zonarea Municipiului Brașov
      • Mediu
        • Anunțuri
        • Program curățenie
        • Calitatea aerului
        • Hărți
        • Planuri de acțiune
        • Rapoarte
        • Regulamente
        • Proiecte de mediu
        • Toaletare arbori
        • Tăieri arbori
        • Înscriere în Registrul SIA Colectare și Epurare
        • Programul Rabla Local
      • Financiar
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Taxe și Impozite
        • Prezentare Proiect Buget 2025
        • Proiect Buget
        • Indicatori Buget
        • Buget
        • Situații financiare
        • Buget general consolidat
        • Registru datorie publică
        • Program de investiții
        • Proiecte cultură - sport - social
        • Rating Municipiul Brașov
      • Parcări
        • Anunțuri (parcări reședință)
        • Programări (parcări reședință)
        • Regulamente (parcări reședință)
        • Harta parcări (parcări publice)
      • Transport
        • Anunțuri Transport
        • Interacționează cu Primăria - Transport
        • Actualizare studiu de trafic Brasov
        • Obținere permis LT online
        • Harta transportului public
        • RAT
          • HCL 734/2018 - facilități transport
        • Taxi
      • Evidența persoanelor
        • Interacționează cu Primăria - Evidența persoanelor
        • Programare online
        • Regulament programări online
        • Caută stadiu eliberare Carte de Identitate - SPCLEP BRAȘOV
      • Stare civilă
        • Interacționează cu Primăria - Stare civilă
        • Rezervare data și oră pentru încheierea căsătoriei civile
        • Rezervare dată depunere acte înregistrare naștere nou născut
        • Programare online - transcriere acte din Republica Moldova
      • Juridic
        • Contencios administrativ
          • Legea 10/2001
      • Asociații de proprietari
        • Anunțuri
        • Administratori atestați/autorizați
        • Baza de date asociații de proprietari
        • Formulare
        • Regulamente
        • Legislație
      • Situații de urgență
        • Recomandări și reguli
        • Anunțuri
        • Promo aplicația APEL 112
        • Hotărâri ale Comitetului Local pentru Situații de Urgență al Municipiului Brașov
        • Planuri
        • Pliante
        • Protecție
        • Hartă locații defibrilatoare
      • Patrimoniu și urbanism comercial Valorificare,Reg.Agricol si Fond Funciar
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Patrimoniu și urbanism comercial
      • Asfalt, becuri, curățenie...
      • Chestionar feedback
      • Raportează incidente
      • Depune petiții
      • Înscriere audiență

      • Cerere înscriere/reînscriere în creșă

      • Transparență și liber acces
      • Accesibilitate persoane cu dizabilități
  • Caută
    • În site
      • Căutare particularizată
      În servicii pentru cetățeni
      • Documente și tematici
      • Consultare Certificate de Urbanism
      • Consultare Autorizații de Construire
      • Consultare Certificate de atestare a edificării/extinderii/radierii
      • Căutare document în registratură
      • Registrul de Hotărâri ale Consiliului Local
      • Registrul Dispozitii de Primar
      • Caută stadiu eliberare Carte de Identitate - SPCLEP BRAȘOV
      În Hărți
      • Cauta in harta sectia ta de votare!
      • Harta generală
      • Harta transportului public
      • Harta parcărilor publice
      • Harta spațiilor verzi
      • Harta incidentelor
      • Harta urbanism
      • Harta puncte de interes
      • Hartă salubrizare
      • Hartă WiFi4EU
      • Hartă locații defibrilatoare
  • Contact
  • Monitor oficial local
    • Statutul unității administrativ-teritoriale
    • Regulamente privind procedurile administrative
    • Hotărârile autorității deliberative
    • Dispozițiile autorității executive
    • Documente și informații financiare
    • Alte documente
Brasovcity.ro

Consultare Certificate de Urbanism


Brasovcity.ro

Consultare Autorizații de Construire


Brasovcity.ro

Consultare Certificate de atestare a edificării/extinderii/radierii


Brasovcity.ro

Caută document în registratură


Nota: * Completarea tuturor câmpurilor este obligatorie

Brasovcity.ro

Consultare Registru H.C.L.


Brasovcity.ro

Căutare stadiu eliberare Carte de Identitate


Brasovcity.ro

Consultare Registru Dispoziții Primar

Cu caracter normativ


Primăria Braşov la un click distanţă

URBANISM



  • AUTORIZĂRI CONSTRUCȚII

  • PUD/PUZ/BRANȘAMENTE/
    RACORDĂRI REȚELE EDILITARE/
    NOMENCLATURĂ STRADALĂ

OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU CONSTRUCŢII IMOBILE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU ORGANIZĂRI DE EVENIMENTE CULTURAL - SPORTIVE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE AUTORIZAŢIE DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ
OBŢINERE CERTIFICAT DE ATESTARE EDIFICARE CONSTRUCŢIE
ADEVERINŢĂ PRIVIND MODALITATEA DE ÎNTABULARE A CONSTRUCŢIILOR REALIZATE ÎNAINTE DE ANUL 1958
ADEVERINȚĂ DESFIINȚARE
ADEVERINȚĂ RADIERE CONSTRUCȚIE DIN C.F. (IMOBILE DESFIINȚATE FĂRĂ A.D.)
LEGALIZARE CONSTRUCŢII REALIZATE FĂRĂ AUTORIZAŢIE DE CONSTRUIRE
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE
PRELUNGIRE CERTIFICAT DE URBANISM
PRELUNGIRE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE
ANUNȚ ÎNCEPERE LUCRĂRI

HARTĂ URBANISM
OBŢINERE CERTIFICAT DE NOMENCLATURĂ STRADALĂ ŞI ADRESĂ
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE AUTORIZAŢIE PENTRU EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ- – EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE – EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU CONSTRUIRE DRUMURI/STRĂZI NOI
OBȚINERE AUTORIZAȚIE PENTRU CONSTRUIRE DEUMURI/STRĂZI NOI (ILUMINAT STRADAL, SEMAFORIZĂRI, GIRAȚII)
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ – STRĂZI
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE – STRĂZI
AVIZARE TEMĂ DE PROIECTARE PENTRU PUD (PUZ)
CERERE PENTRU EMITEREA AVIZULUI DE OPORTUNITATE (P.U.Z)
APROBARE PUD (PUZ)
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU DEZLIPIRE, ALIPIRE IMOBILE, ÎNSCRIERE SERVITUTE (DOCUMENT DE INFORMARE)
PRELUNGIRE CERTIFICAT DE URBANISM
PRELUNGIRE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE
ANUNȚ ÎNCEPERE LUCRĂRI

HARTĂ URBANISM

Primăria Braşov la un click distanţă

EVIDENTA PERSOANELOR

Despre Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor
www.spclepbv.ro

EVIDENȚA PERSOANELOR - Programări online
Programare online Carte de Identitate SIMPLĂ sau provizorie – Serviciul Evidenţa Persoanelor (apasă aici)
Programare online Carte de Identitate ELECTRONICĂ – Serviciul Evidenţa Persoanelor (apasă aici)
Cautare Stadiu Eliberare Carte de Identitate (apasă aici)

Află mai multe informații despre CARTEA ELECTRONICĂ DE IDENTITATE (apasă aici)

Depunerea cererii pentru emiterea actului de identitate, se poate face în baza unei programări online SAU a unui bon de ordine emis zilnic de ordonatorul amplasat în incinta serviciului, începând cu ora 8:15. Persoanele care au programare on-line, se regăsesc pe liste afișate și NU au nevoie de bon de ordine de la ordonatorul numeric aflat în incinta instituției.

Va rugăm să consultați Regulamentul programărilor online – Serviciul Public Local de Evidență a Persoanelor Brașov

Anunț privind termenele  de eliberare ale actelor de identitate

  • Termenul de soluționare a cererilor pentru eliberarea actelor de identitate este de 10 zile lucrătoare de la data înregistrării cererii.
  • În cazul cererilor care necesită verificări suplimentare (prin structurile de poliție de ordine publică sau în cazul solicitării duplicatelor certificatelor/extraselor  de stare civilă din alte localități), termenul de soluționare a cererilor pentru eliberarea actelor de identitate este de până la 30 de zile, ce poate fi prelungit cu încă 15 zile.
  • În cazul cetățenilor aflați într-o situație deosebită ce poate justifica solicitarea eliberării actului de identitate într-un termen mai scurt decât cel stabilit (ex.:motive medicale, deplasarea urgentă în altă localitate sau în alt stat, susținerea unor concursuri/examene, efectuarea unor operațiuni notariale/bancare/poștale, etc.), aceștia pot solicita directorului executiv al SPCLEP aprobarea pentru eliberarea actului de identitate într-un termen mai scurt decât cel stabilit. Cererea motivată pentru eliberarea actului de identitate, pentru astfel de situații, se depune la lucrătorul de evidență care instrumentează lucrarea sau, după caz, la Ghișeul Eliberări-Informații, cu referire la cererea inițială depusă.
  • În situații de urgență, cetățenii se pot adresa și Direcției Județene Comunitare de Evidență a Persoanelor Brașov, cu sediul în Mun. Brașov, str. Nicolae Titulescu nr. 28.
Evidența persoanelor - Acte necesare
Eliberare carte de identitate expirare, preschimbare, schimbare domiciliu
Eliberare carte de identitate pierdere, furt, distrugere, deteriorare
Eliberare carte de identitate schimbare nume - prenume
Eliberare carte de identitate minorilor cu vârsta cuprinsă între 14 și 18 ani
Eliberarea actelor de identitate persoanelor netransportabile
Eliberarea cărții de identitate la schimbarea domiciliului din străinătate în România
Eliberarea cărții de identitate provizorii în cazul în care solicitantul actului de identitate nu deține toate documentele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate
Eliberare carte de identitate provizorie pentru cetățenii români cu domiciliul în străinătate și reședința în România
Solicitare înscriere viză reședință (Flotant)
Eliberarea adeverinţei privind istoricul de domicilii - cnp - acte de identitate emise
Eliberarea certificatului privind domiciliul din registrul național de evidență a persoanelor, precum și a formularului standard multilingv care însoţeşte certificatul privind domiciliul, necesare în străinătate
Furnizarea din R.N.E.P. a datelor cu caracter personal privind persoanele fizice
Dovada adresei de domiciliu sau reședință
Acordarea sau redobândirea cetățeniei române

Primăria Braşov la un click distanţă

TRANSPORT


ELIBERARE PERMIS DE LIBERĂ TRECERE
OBȚINERE CARD – LEGITIMAŢIE PENTRU PERSOANĂ CU HANDICAP
AVIZUL COMISIEI DE CIRCULAŢIE/ADMINISTRATOR DRUM
ELIBERARE AUTORIZAŢIE DE TRANSPORT ÎN REGIM DE TAXI (PERSOANE SAU MĂRFURI)
ELIBERARE AUTORIZAŢIE TAXI (TRANSPORT PERSOANE ÎN REGIM DE TAXI)
ELIBERARE AUTORIZAŢIE TAXI (TRANSPORT BUNURI ŞI MĂRFURI ÎN REGIM DE TAXI)
ELIBERAREA AUTORIZAŢIEI DE TRANSPORT MODIFICATĂ
OBŢINEREA AUTORIZAŢIEI DE DISPECERAT TAXI
MODIFICAREA AUTORIZAŢIEI TAXI CA URMARE A ÎNLOCUIRII AUTOVEHICULULUI CARE EXECUTĂ TRANSPORT PERSOANE ÎN REGIM DE TAXI
MODIFICAREA AUTORIZAŢIEI TAXI CU OCAZIA TRECERII AUTOVEHICULULUI DIN LEASING ÎN PROPRIETATE
PRELUNGIREA AUTORIZAŢIEI TAXI
VIZAREA AUTORIZAŢIEI DE TRANSPORT
ELIBERARE DUPLICAT AUTORIZAŢIE DE TRANSPORT/AUTORIZAŢIE TAXI
RETRAGERE AUTORIZAȚIE DE TRANSPORT
RETRAGERE AUTORIZAŢIE TAXI
CAZIER DE CONDUITĂ PROFESIONALĂ PENTRU TAXIMENTRIST SAU PENTRU PERSOANA DESEMNATĂ
DOVADA ÎNSCRIERII ÎN BAZĂ DE DATE
ELIBERARE LISTĂ DE TARIFE VIZATĂ PENTRU FIECARE AUTOVEHICUL TAXI

Primăria Braşov la un click distanţă

TAXE ȘI IMPOZITE


  • Persoane juridice

  • Persoane fizice

DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A CLADIRILOR PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE FISCALĂ PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE TEREN PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A TERENURILOR PENTRU PERSOANE JURIDICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE JURIDICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A MIJLOACELOR DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARAȚIE DECONT PRIVIND SUMELE ÎNCASATE REPREZENTÂND TAXA SPECIALĂ PENTRU PROMOVAREA TURISTICĂ A MUNICIPIULUI BRAȘOV
DECLARAȚIE TAXĂ SALVAMONT
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE SPECTACOLE PERSOANE JURIDICE
STABILIREA TAXEI DE AFIȘAJ ÎN SCOP DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE
DECLARAŢIE PENTRU STABILIREA TAXEI DE SERVICII DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE
DEPUNEREA UNEI CONTESTAȚII
SOLICITARE DE COMPENSARE SAU RESTITUIRE

CERTIFICAT FISCAL PERSOANE JURIDICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A CLADIRILOR PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE TEREN PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A TERENURILOR PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A MIJLOACELOR DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA UNEI CERERI ÎN VEDEREA SCUTIRII DE LA PLATA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE, TEREN, MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE FIZICE
DECLARAȚIE DECONT PRIVIND SUMELE ÎNCASATE REPREZENTÂND TAXA SPECIALĂ PENTRU PROMOVAREA TURISTICĂ A MUNICIPIULUI BRAȘOV
DECLARAȚIE TAXĂ SALVAMONT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE SPECTACOLE PERSOANE FIZICE
STABILIREA TAXEI DE AFIȘAJ ÎN SCOP DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE PENTRU PERSOANE FIZICE
SOLICITARE TRANSFER DOSAR AUTO PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA UNEI CONTESTAȚII PENTRU PERSOANE FIZICE
SOLICITARE DE COMPENSARE SAU RESTITUIRE PENTRU PERSOANE FIZICE
CERERE PENTRU ELIBERAREA UNEI DOVEZI DE PLATĂ PENTRU PERSOANE FIZICE

CERTIFICAT FISCAL PENTRU PERSOANE FIZICE

Primăria Braşov la un click distanţă

DOMENIUL PUBLIC


CERERE PARTENERIAT PENTRU ORGANIZARE EVENIMENTE ÎMPREUNĂ CU MUNICIPIUL BRAȘOV
OBȚINERE PARCARE DE REȘEDINȚĂ
OBŢINERE ABONAMENT PENTRU OCUPARE DOMENIUL PUBLIC P.J.
OBȚINERE ACORD OCUPARE DOMENIULUI PUBLIC PENTRU ORGANIZAŢII NON PROFIT
OBȚINERE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
PRELUNGIRE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
OBŢINERE AVIZ DE TĂIERE SAU TOALETARE ARBORI
AVIZ DE PRINCIPIU PENTRU EXECUTAREA BRANŞAMENTELOR
APROBARE DE SĂPĂTURĂ
ÎNSCRIERE ÎN PROGRAMUL NAȚIONAL DE REABILITARE TERMICĂ
FORMULAR ONLINE - AVIZ DE SĂPĂTURI ÎN REGIM DE URGENŢĂ
FORMULAR ONLINE - AVIZ DE SĂPĂTURI ÎN REGIM DE URGENŢĂ INTERVENŢIE
CERERE INCHIRIERE LOC DE PARCARE PENTRU BICICLETE

Primăria Braşov la un click distanţă

STARE CIVILĂ

Despre Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor
www.spclepbv.ro

NAȘTERI - Programări online
Rezervare dată depunere acte înregistrare naștere nou născut
NAȘTERI - Acte necesare
Înregistrarea nașterii copilului conceput în cadrul căsătoriei
Înregistrarea naşterii copilului din afara căsătoriei - mamă necăsătorită sau divorţată sau văduvă
Înregistrarea naşterii copilului din afara căsătoriei când declaraţia de recunoaştere se face în momentul înregistrării naşterii – părinţi necăsătoriţi
Înregistrarea naşterii copilului în situaţia în care unul dintre părinţi sau ambii sunt cetăţeni străini
Înregistrarea naşterii copilului în situaţia în care mama copilului are vârsta sub 14 ani, iar tatăl nu recunoaşte copilul
Înregistrarea tardivă a naşterii copiilor cu vârsta cuprinsă între 14 şi 18 ani
Înregistrarea tardivă a naşterii persoanei majore
CĂSĂTORII - Programări online
Rezervare data și oră pentru încheierea căsătoriei civile
CĂSĂTORII - Acte necesare
Acte necesare pentru încheierea căsătoriei cu un cetăţean român
Acte necesare pentru încheierea căsătoriei cu un cetăţean străin
Înscrierea divorţului pronunţat la autorităţile române
DECESE - Acte necesare
Deces
ARHIVĂ - ELIBERĂRI CERTIFICATE STARE CIVILĂ, LIVRETE DE FAMILIE ȘI OPERARE MENȚIUNI - Acte necesare
Preschimbare certificate de stare civilă
Eliberare duplicate certificate de stare civilă
Eliberare adeverinţe de stare civilă ( anexa 9)
Eliberare extrase multilingve
Întocmirea sesizării pentru deschiderea procedurii succesorale de pe urma unui defunct
Tăgadă paternitate, recunoaştere paternitate, purtare nume
Actualizări livrete de familie
TRANSCRIERI, SCHIMBĂRI DE NUME, RECTIFICĂRI, ÎNSCRIERI MENȚIUNI DIN STRĂINĂTATE, DIVORȚURI ADMINISTRATIVE - Programări online
Programare online – transcriere acte din Republica Moldova și Ucraina
Deblocarea calendarului se efectuează  AUTOMAT  la  ÎNCEPUTUL  fiecărei luni pentru luna următoare conform Regulamentului.
..
.

Prin adresa nr. 2182 din 05.02.2024, DIRECȚIA JUDEȚEANĂ COMUNITARĂ DE EVIDENȚĂ A PERSOANELOR BRAȘOV,

ne comunică următoarele:

” Prin Hotărârea nr. 494 din 22.12.2023 – privind stabilirea taxelor și tarifelor de interes județean pentru anul 2024,

Consiliul județean Brașov a stabilit următoarele taxe speciale pentru avizarea transcrierilor:

  • 219 lei – Taxă pentru avizarea transcrierii în registrele de stare civilă române a actelor de stare civilă ale cetățenilor români, întocmite de autoritățile străine, în termen de 30 zile de la data înregistrării documentației.
  • 439 lei – Taxă pentru avizarea transcrierii în registrele de stare civilă române a actelor de stare civilă ale cetățenilor români, întocmite de autoritățile străine, în regim de urgență.
  • 295 lei – Taxă pentru soluționarea cererii de schimbare a numelui și/sau prenumelui  pe cale administrativă, în termen de 30 de zile de la data înregistrării documentației.

* Plățile se vor efectua în contul: RO77TREZ13121360206XXXXX, deschis la Trezoreria Brașov, BENEFICIAR JUDEȚUL BRAȘOV – Cod de identificare fiscală 4384150 (pe ordinul de plată va fi înscrisă obligatoriu mențiunea – taxă transcriere, precum și numele titularului actului).”

TRANSCRIERI, SCHIMBĂRI DE NUME, RECTIFICĂRI, ÎNSCRIERI MENȚIUNI DIN STRĂINĂTATE, DIVORȚURI ADMINISTRATIVE - Acte necesare
Transcriere certificat de naştere
Transcriere certificat de căsătorie
Transcriere certificat de deces
Transcriere certificat de naştere - Republica Moldova
Transcriere certificat de căsătorie - Republica Moldova
Desfacerea căsătoriei prin divorţ pe cale administrativă
Înscrierea menţiunii de divorţ pronunţat în străinătate
Înscrierea menţiunii de căsătorie şi divorţ intervenite în străinătate
Înscrierea menţiunii de căsătorie şi deces intervenite în străinătate
Înscrierea menţiunii de deces intervenit în străinătate
Schimbarea numelui de familie şi - sau a prenumelui pe cale administrativă
Înscrierea menţiunii de schimbare a numelui - prenumelui intervenite în străinătate
Schimbarea numelui de familie şi - sau a prenumelui pe cale administrativă cetăţean român cu domiciliul în străinătate  
Înscriere prin menţiune pe marginea actelor de stare civilă a numelui de familie şi - sau a prenumelui retradus sau cu ortografia limbii materne 
Rectificarea actelor de stare civilă

Primăria Braşov la un click distanţă

PATRIMONIU ȘI CADASTRU


CONCESIONAREA UNUI TEREN DE MAXIM 10 MP ÎN VEDEREA REALIZĂRII UNUI ACCES DIN EXTERIOR
CONCESIONAREA UNUI TEREN PENTRU EXTINDEREA CONSTRUCȚIILOR PE TERENURI ALĂTURATE
ÎNCHIRIERE LOCUINȚE PRIN A.N.L. – TINERI ȘI FAMILII DE TINERI ÎN VÂRSTĂ DE PÂNĂ LA 35 ANI
OBȚINERE DECIZIE DE ATRIBUIRE TEREN
OBȚINERE ADEVERINŢĂ INTRAVILAN/EXTRAVILAN
OBȚINERE ADEVERINȚĂ FOND FUNCIAR
OBȚINERE CERTIFICAT DE PRODUCĂTOR
EXERCITAREA DREPTULUI DE PREEMŢIUNE
ACCEPTAREA DONAŢIILOR DE CĂTRE MUNICIPIUL BRAŞOV PRIN CONSILIUL LOCAL
CONTRACT ARENDĂ
SUBVENŢII ÎN AGRICULTURĂ
ANEXE PRIVIND RECEPŢIA LUCRĂRILOR DE CADASTRU
PROPUNERE ACORDARE DESPĂGUBIRI - VETERENI DE RĂZBOI (MOŞTENITORI)
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM DECRETULUI-LEGE NR. 189/2000
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM DECRETULUI-LEGE NR. 118/1990
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM LEGII NR. 341/2004
SOLICITARE LOCURI ÎNHUMARE – PAUPERI

Primăria Braşov la un click distanţă

TUTELĂ


PROCEDURA EFECTUĂRII ANCHETEI SOCIALE PENTRU ACORDAREA DREPTURILOR CUVENITE COPILULUI ÎN SITUAȚIA PĂRINȚILOR NECĂSĂTORIȚI

Primăria Braşov la un click distanţă

SERVICII SOCIALE


DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ

Primăria Braşov la un click distanţă

ÎNSCRIERE ÎN AUDIENȚĂ


FORMULAR ÎNSCRIERE ÎN AUDIENȚĂ

Primăria Braşov la un click distanţă

TRANSPARENȚĂ ȘI LIBER ACCES


Aceasta actiune este permisa doar daca sunteti inregistrat in contul dumneavoastra
Depune solicitare privind liberul acces la informaţii de interes public, cf.Legii nr.544/2001
Proiecte de hotărâre în dezbatere publică

Primăria Braşov la un click distanţă

DEPUNE PETIȚII (reglementate de OG nr.27/2002)


DEPUNE PETIȚII (reglementate de OG nr.27/2002)

Primăria Braşov la un click distanţă

ACTIVITĂȚI ECONOMICE
(ACORDURI DE FUNCȚIONARE)


OBȚINERE ACORD OCUPARE DOMENIULUI PUBLIC PENTRU ORGANIZAŢII NON PROFIT
OBȚINERE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
PRELUNGIRE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE

Primăria Braşov la un click distanţă

MEDIU


Programul Rabla Local

Brasovcity.ro

Starea vremii - Brașov


meteoblue

meteoblue

meteoblue
Brasovcity.ro

Căutare particularizată


Harta generală


Deschide în fereastră nouă

Harta transportului public


Deschide în fereastră nouă

Harta parcărilor publice


Deschide în fereastră nouă

Harta spațiilor verzi


Deschide în fereastră nouă

Harta urbanism


Deschide în fereastră nouă

Harta puncte de interes


Deschide în fereastră nouă

Harta sectia ta de votare


Deschide în fereastră nouă

Hartă salubrizare


Deschide în fereastră nouă

Hartă WiFi4EU


Deschide în fereastră nouă

Hartă locații defibrilatoare


Deschide în fereastră nouă

Achiziții
Primăria Municipiului Brașov

  • Acasă
  • Achiziții

 Acces rapid

  • Achiziții / Proceduri proprii

Acces rapid

Acces rapid


  • Achiziții / Proceduri proprii

28-04-2021 ora 10:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 28-04-2021 ora 10:00 - termen expirat


DATE IDENTIFICARE AUTORITATE CONTRACTANTA
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128 Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: Daniela LALA In atentia: : Daniela LALA
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de dirigenţie de şantier pentru obiectivul de de investiții: “Branșamente electrice stații de încărcare autobuze electrice”- platformă pentru stațiile de încărcare a autobuzelor electrice- întocmire documentații tehnice și execuție
Data limita depunere oferta: 21.04.2021 16:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
Valoare estimata: 1.350,00 RON
Caiet de sarcini: caiet de sarcini + formulare.pdf
Descriere contract:
Servicii de dirigenţie de şantier pentru obiectivul de de investiții: “Branșamente electrice stații de încărcare autobuze electrice”- platformă pentru stațiile de încărcare a autobuzelor electrice- întocmire documentații tehnice și execuție. Lucrările ce fac obiectul prezentului anunt sunt situate în Municipiul Braşov, respectiv stațiile RATBv S.A. capăt de linii din Municipiul Brașov : Stadionul Municipal, Timiș -Triaj, Triaj (Hărmanului), , Gara Brașov, Livada Poștei. Se va asigura serviciul de asistenţă tehnică - dirigenţie de şantier pentru obiectivul de investiţii mai sus menţionat, de la emiterea de către Beneficiar a Ordinului de începere a serviciilor pentru fiecare locație în parte și se va desfășura pe perioada : - de pregătire a execuţiei lucrărilor , perioada de execuție a lucrărilor până la finalizarea acestora prin semnarea Procesului verbal de recepție la terminarea lucrărilor , fără obiecții. - perioada de garanţiei a lucrărilor (2 ani). Ofertantul va face dovada că deține personal de specialitate, respectiv diriginți de șantier atestați . Oferta va conține Propunerea tehnică și Propunerea financiară pentru fiecare locație. Propunerea tehnică va cuprinde : - Elemente angajante pentru ofertant, respectiv precizări asupra modului în care își asumă îndeplinirea obligațiilor în conformitate cu cerințele din Documentația de atribuire, Caietul de sarcini. - Personalul minim care trebuie asigurat de consultant/ofertant, pe toată durata de execuție a lucrărilor, în corelare cu programul de lucru propus/impus de antreprenor (pe zile și luni). Pentru diriginţii de santier, se vor prezenta diplome/atestate/legitimaţii din care să reiasă specializarea acestora şi valabile la data limita de depunere a ofertelor. În scopul dovedirii experienței similare, pentru diriginți se vor prezenta CV-uri și procese verbale de recepție la terminarea lucrărilor, din care să rezulte implicarea în minim 3 proiecte similare, finalizate. Propunerea financiară se va prezenta astfel : În formularul de ofertă, valoarea ofertată va fi exprimată în lei fără TVA; TVA-ul va fi evidențiat separat. Oferta va fi prezentată defalcat pe fiecare locație , graficul de eșalonare al ofertei financiare va cuprinde următoarele : 1.- perioada de pregătire și perioada de execuţie a lucrărilor. 2.- perioada de garanție a lucrărilor, respectiv de la data semnării procesului verbal de recepție la terminarea lucrărilor, până la data semnării procesului verbal de recepție finală. Prețurile din propunerea financiară vor fi ferme și nu se vor modifica pe toată perioada de derulare a contractului.
Conditii referitoare la contract:
Durata contractului de prestare a serviciilor este de la semnare până la recepție finală. Prestarea serviciilor de dirigenție de șantier va fi corelată cu durata de execuție a lucrărilor care este de 3 luni pentru fiecare locație în parte,iar perioada de garanție a lucrărilor este de 2 ani.
Conditii de participare:
vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate in caietul de sarcini. Oferta furnizorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut Ofertantul declarat castigător va constitui garanția de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificările și completările ulterioare. Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data precizată in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.

Raspunsul de clarificari este in anexa atasată.

DOCUMENTE ANEXATE

  • Caiet de sarcini
  • Raspunsuri - Clarificari

Caiet de sarcini


Caiet de sarcini si formulare.pdf

Raspunsuri - Clarificari


Detalii.pdf
Planuri.pdf
27-04-2021 ora 14:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 27-04-2021 ora 14:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE
In atentia:

ANUNT
Denumire contract: Servicii de dirigenție de șantier aferent lucrărilor de întreținere și menținere în funcțiune a sistemului de iluminat public din municipiul Brașov
Data limita depunere oferta: 27.04.2021 14:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii Cod si denumire CPV: 71311100-2 - Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
Valoare estimata: 105.934,04 RON
Caiet de sarcini: CAIET DE SARCINI.pdf
Descriere contract: Prestarea serviciilor de dirigentie de șantier aferent lucrărilor de întreținere și menținere în funcțiune a sistemului de iluminat public din municipiul Brașov, cu respectarea cerintelor Caietului de sarcini.A vând în vedere Contractul nr. 380/23167/03.12.2020 privind delegarea gestiunii serviciului de iluminat public din municipiul Brașov, pentru buna desfășurare a lucrărilor și supravegherea acestora este nevoie de servicii specializate, conform prevederilor Legii nr.10/1995 privind calitatea în construcții.
Conditii referitoare la contract: Perioada de prestare a serviciului de supraveghere a lucrărilor se va desfășura de la data ordinului de începere a prestării serviciilor până la data de 31.12.2021, inclusiv pe durata de garanție a lucrărilor. Pentru serviciilor prestate înperioada de garanție a lucrării, prestatorul nu va percepe achizitorului fără nici un fel de costuri.
Conditii de participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate in caietul de sarcini. Oferta furnizorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire: Pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare: Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data precizată in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini, si documentatia aferentă necesară elaborării ofertei se poate descărca din prezentul anunț dar și de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov, www.brasovcity.ro, secțiunea Achiziții. Potențialii ofertanți au obligația să verifice zilnic anunțul de pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea Achiziții, pentru eventuale completări și/sau clarificari/răspunsuri la solicitări de clarificări

DOCUMENTE ANEXATE

  • Documentatie

Documentatie


CAIET DE SARCINI.pdf
Declaratie art. 59 si art. 60 cu anexa.doc
Formular Oferta financiara.doc
27-04-2021 ora 14:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 27-04-2021 ora 14:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: In atentia:
ANUNT
Denumire contract: Servicii medicale de medicina muncii
Data limita depunere oferta: 27.04.2021 14:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 85147000-1 - Servicii de medicina muncii (Rev.2)
Valoare estimata: 42.880,00 RON
Caiet de sarcini: CAIET DE SARCINI + ANEXA.pdf
Descriere contract: Asigurarea măsurilor privind securitatea şi sănătatea în muncă pentru lucrătorii din Primăria Municipiului Braşov se va realiza prin prestarea de servicii medicale de medicina muncii pentru un număr estimat de 335 angajaţi. Oferta va conţine serviciile medicale obligatorii şi investigaţiile medicale suplimentare cuprinse în Anexa la prezentul Caiet de sarcini, pentru un număr estimat de 335 angajaţi ai instituţiei. Serviciile de medicina muncii care stau la baza evaluării stării de sănătate a angajaţilor Primăriei Municipiului Braşov se efectuează la sediul instituţiei din Braşov, Bdul Eroilor nr. 8 sau la sediul prestatorului - pentru noii angajaţi. Cerinţele prevăzute în prezentul Caiet de sarcini sunt minimale şi obligatorii.
Conditii referitoare la contract: Achizitia se va face prin catalogul electronic SICAP si va fi finalizata prin inchierea unui contract de prestari servicii. Prețul contractului va fi ferm, nu se va majora ulterior şi va fi valabil până la terminarea integrală a contractului. Durata contractului va fi de la data semnarii si pana la 31.12.2021. Oferta va trebui să conţină preţul pentru toată gamă de investigaţii prezentată în Anexa la prezentul Caiet de sarcini, exprimat în lei/persoană. Valorile sunt ferme, fixe şi nu pot fi modificate pe toată perioada de derulare a contractului. Neofertarea uneia sau mai multor poziţii din cele solicitate conduce la respingerea ofertei. Nu se admit oferte parţiale sau alternative.
Conditii de participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, care pot sa presteze serviciile mentionate mai sus. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfasoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toata durata acestuia. In situatia in care ofertantul nu indeplineste oricare (una) dintre cerintele minime obligatorii prevazute in caietul de sarcini, oferta respectiva va fi respinsa, fiind considerata neconforma. Formularul de oferta se gaseste pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri.
Criterii de atribuire: pretul cel mai scazut/ angajat. În cazul în care există oferte egale, desemnarea se va face în favoarea ofertei cu discount-ul cel mai mare oferit angajaţilor Primăriei Municipiului Braşov pentru alte servicii/investigaţii medicale.
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri.

DOCUMENTE ANEXATE

    Nu există documente anexate acestei achiziții.
    23-04-2021 ora 12:00 - termen expirat
    Brasovcity.ro

    Achiziții / Proceduri proprii: 23-04-2021 ora 12:00 - termen expirat


    Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
    CIF: 4384206
    Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
    Tara: Romania
    Tel: +40 268416550/128/124
    Fax: +40 268473001
    E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
    Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE
    In atentia:

    ANUNT
    Denumire contract: ACHIZITIE DEZINFECTANTI
    Data limita depunere oferta: 23.04.2021 12:00
    Tip anunt: Cumparari directe
    Tip contract: Furnizare
    Cod si denumire CPV: 33741300-9 - Dezinfectant pentru maini (Rev.2)
    Valoare estimata: 23.060,00 RON
    Caiet de sarcini: caiet de sarcini dezinfectanti.pdf
    Descriere contract: Dezinfectanți de mâini, dezinfectanți de suprafețe pe bază de alcool și dezinfectanți de suprafețe pe bază de clor pentru acoperirea necesarului privind protecția personaluli propriu și din centrele de vaccinare din Mun. Brașov. Cantități solicitate: 380 litri dezinfectant de mâini, 240 litri dezinfectant de suprafețe. Specificatiile tehnice sunt conform Caietului de sarcini atasat.
    Conditii referitoare la contract: Livrarea se va face pe bază de comandă, în termen de 3 zile de la primirea acesteia. Livrarea se va face într-o singură tranșă.
    Conditii de participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de a furniza produsele solicitate pe bază de comanda. Oferta poate fi transmisă pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau depusă la sediul Primăriei Municipiului Brașov la Centrul de Informare pentru Cetățeni, B-dul Eroilor 8, cam. 1. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Modul de prezentare a ofertei: Ofertanții vor prezenta oferta financiară elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat conform formularului atașat la prezentul email. Oferta financiara va fi și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Neprezentarea ofertei financiare /a formularului de ofertă financiară poate determina respingerea ofertei ca inadmisibilă și/sau neconformă art. 137 din HG 395/2016. De asemenea se completează Declarația art. 59 și art. 60 aferente prezentului anunț care sunt atașate și pe site-ul www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții” în cadrul anunțului publicitar aferent.
    Criterii de atribuire: Pretul cel mai scazut.
    Informatii suplimentare: Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele vor preciza numărul anunțului publicitar și obiectul achiziției pentru care se depune oferta ! Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr. 8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potențialii ofertanți au obligația sa verifice zilnic anunțul de publicitate postat pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții”, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.

    DOCUMENTE ANEXATE

    • Documentatie achizitie
    • Raspuns clarificari

    Documentatie achizitie


    Documentatie achizitie dezinfectanti.zip

    Raspuns clarificari


    raspuns solicitare clarificari-1.pdf
    raspuns solicitare clarificari-2.pdf
    21-04-2021 ora 16:00 - termen expirat
    Brasovcity.ro

    Achiziții / Proceduri proprii: 21-04-2021 ora 16:00 - termen expirat


    DATE IDENTIFICARE AUTORITATE CONTRACTANTA
    Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
    CIF: 4384206
    Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
    Tel: +40 268416550/128 Fax: +40 268473001
    E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
    Punct(e) de contact: Daniela LALA In atentia: : Daniela LALA
    ANUNT
    Denumire contract:
    Servicii de printare, scanare, copiere, pliere planşe necesare obiectivelor de investiţii aflate în derulare la Serviciul Investiţii
    Data limita depunere oferta: 21.04.2021 16:00
    Tip anunt: Cumparari directe
    Tip contract: Servicii
    Cod si denumire CPV: 79521000-2 - Servicii de fotocopiere (Rev.2)
    Valoare estimata: 10.084,03 RON
    Caiet de sarcini: formulare .pdf
    Descriere contract:
    Încheierea unui contract de servicii având ca obiect servicii de printare, scanare, copiere, pliere planşe necesare derulării obiectivelor de investiţii. Dimensiunile planșelor care trebuie copiate pot fi: - formate atipice color/ alb negru - A0 color/ alb negru - A1 color/ alb negru - A2 color/ alb negru Oferta va fi detaliată pe tip de format /serviciu.
    Conditii referitoare la contract:
    Durata va fi de la data semnării contractului şi până la 31.12.2021, cu posibilitatea prelungirii pe primele 4 luni din anul 2022, fără a depăşi valoare estimată.
    Conditii de participare:
    Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate . Oferta furnizorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia.
    Criterii de atribuire:
    Pretul cel mai scazut pe pachet.
    Informatii suplimentare:
    Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data precizată in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.

    DOCUMENTE ANEXATE

      Nu există documente anexate acestei achiziții.
      21-04-2021 ora 16:00 - termen expirat
      Brasovcity.ro

      Achiziții / Proceduri proprii: 21-04-2021 ora 16:00 - termen expirat


      ANULARE ACHIZITIE

      Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
      CIF: 4384206
      Adresa: Strada Eroilor,
      Nr. 8 Tara: Romania
      Tel: +40 268416550/128/124
      Fax: +40 268473001
      E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
      Punct(e) de contact: DANIELA-FLORIANA LALA
      In atentia: : DANIELA-FLORIANA LALA

      ANUNT
      Denumire contract: ANULARE ACHIZITIE - Servicii de printare, scanare, copiere, pliere planşe necesare obiectivelor de investiţii aflate în derulare la Serviciul Investiţii
      Data limita depunere oferta: 21.04.2021 16:00
      Tip anunt: Cumparari directe
      Tip contract: Servicii
      Cod si denumire CPV: 79521000-2 - Servicii de fotocopiere (Rev.2)
      Valoare estimata: 10.084,03 RON
      Caiet de sarcini: NOTA JUSTIFICATIVA ANULARE ACHIZITIE.pdf
      Descriere contract: ANULARE ACHIZITIE CONFORM NOTEI JUSTIFICATIVE ANEXATA - Servicii de printare, scanare, copiere, pliere planşe necesare obiectivelor de investiţii aflate în derulare la Serviciul Investiţii
      Versiune 2 Publicat
      Data publicare versiune: 21.04.2021 10:41
      Data creare: 21.04.2021 10:41
      Versiune 1

      RETRAS

      Data publicare: 20.04.2021 08:35
      Data creare: 20.04.2021 08:11

      DOCUMENTE ANEXATE

        Nu există documente anexate acestei achiziții.
        12-04-2021 ora 10:00 - termen expirat
        Brasovcity.ro

        Achiziții / Proceduri proprii: 12-04-2021 ora 10:00 - termen expirat


        Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
        Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
        Tara: Romania
        Tel: +40 268416550/128/124
        Fax: +40 268473001
        E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
        Punct(e) de contact: DANIELA FLORIANA LALA
        In atentia: : DANIELA FLORIANA LALA

        ANUNT
        Denumire contract: Achiziția de mănuși de protecție de unică folosință pentru acoperirea necesarului privind protecția personalului din centrele de vaccinare din Muncipiului Brașov.
        Data limita depunere oferta: 12.04.2021 10:00
        Tip anunt: Cumparari directe
        Tip contract: Furnizare
        Cod si denumire CPV: 18424000-7 - Manusi (Rev.2)
        Valoare estimata: 67.500,00 RON
        Caiet de sarcini: FORMULARE MANUSI CENTRE .pdf
        Descriere contract: Achiziția de mănuși de protecție de unică folosință pentru acoperirea necesarului privind protecția personalului din centrele de vaccinare din Muncipiului Brașov.Cantitatea necesară este de 150.000 mănuși din latex nepudrate, mărimile S/M/L, în cutii de 50, 100, 200 buc./cutie.
        Conditii referitoare la contract: livrarea se va face in maxim 15 zile de la primirea comenzii.
        Conditii de participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care pot să furnizeze obiectul prezentului contract . Oferta tehnico-financiară, va fi depusă la registratura autorității contractante/Centrul de Informare Cetățeni din Brașov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brașov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Modul de prezentare a ofertei financiare: Ofertanții vor prezenta oferta financiară elaborata în lei, fără TVA. Oferta financiara va fi și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Odată cu oferta se depune și Certificatul constatator emis de Registrul Comerțului. Neprezentarea propunerii tehnice, a formularului de ofertă financiară sau a Certificatului ONRC, pot determina respingerea ofertei ca inadmisibilă și/sau neconformă art. 137 din HG 395/2016. De asemenea se completează Declarația art. 59 și art. 60 aferente prezentului anunț care sunt atașate și pe site-ul www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții” în cadrul anunțului publicitar aferent.
        Criterii de atribuire: PRETUL CEL MAI SCAZUT
        Informatii suplimentare: Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potențialii ofertanți au obligația sa verifice zilnic anunțul de publicitate postat pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții”, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări. Ca raspuns la solicitarile de clarificari precizam urmatoarele. 1. Achizitia se va finaliza prin comanda . 2.Termenul de livrare este de maxim 15 zile de la transmiterea comenzii .Durata emiterii comenzii maxim 3 zile de la achizitia din SEAP a produselor solicitate, a detaliului de atribuire . 3.Va comunicam ca dorim 12500 manusi marimea S, 105000 marimea M si 32500 marimea L. Ele pot fi ambalate in cutii avand un numar de 50 buc/cutie, 100buc/cutie sau 200

        Documente anexate: FORMULARE MANUSI CENTRE DE VACCINARE.pdf

        05-04-2021 ora 10:00 - termen expirat
        Brasovcity.ro

        Achiziții / Proceduri proprii: 05-04-2021 ora 10:00 - termen expirat


        Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
        Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
        Tel: +40 268416550/128/124
        Fax: +40 268473001
        E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
        Punct(e) de contact: DANIELA-FLORIANA LALA
        In atentia: : DANIELA-FLORIANA LALA

        ANUNT
        Denumire contract: Servicii de verificare Proiect Tehnic pentru obiectivul de investiție „ Reabilitare și modernizare Colegiul Tehnic Maria Baiulescu” - cod SMIS 126702.
        Data limita depunere oferta: 05.04.2021 10:00
        Tip anunt: Cumparari directe
        Tip contract: Servicii
        Cod si denumire CPV: 71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
        Valoare estimata: 57.000,00 RON
        Caiet de sarcini: CAIET DE SARCINI+FORMULARE.pdf
        Descriere contract: Servicii de verificare Proiect Tehnic pentru obiectivul de investiție „ Reabilitare și modernizare Colegiul Tehnic Maria Baiulescu” - cod SMIS 126702. Servicii în conformitate cu Legea nr.10/1995 privind calitatea în construcții, pentru verificarea documentaţiei tehnice din punct de vedere al cerințelor fundamentale aplicabile construcțiilor - A1, A2, Af, B, Cc, Ci, D, E, F, Ie, Is, It, Ig - la obiectivul de investiţii ,,Reabilitare și modernizare Colegiul Tehnic Maria Baiulescu ” - cod SMIS 126702.
        Conditii referitoare la contract: Termenul de predare a proiectului verificat la cerintele A1, A2, Af, B, Cc, Ci, D, E, F, Ie, Is, It, Ig: maxim 30 zile calendaristice de la data predarii documentatiei catre prestator pe baza de proces verbal. Contractul este valabil pe întreaga perioadă de executare a obligațiilor reciproce ce revin părților contractante începând cu data semnării contractului și își produce efectele până la încheierea procesului-verbal de recepție la terminarea lucrărilor. În ceea ce privește verificarea documentației aferente dispozițiilor de șantier, aceasta va fi asigurată de către verificatorul de proiect pe tot parcursul execuției lucrărilor, de la data emiterii ordinului de începere a lucrărilor până la încheierea procesului verbal de recepție la terminarea lucrărilor. În această situație, termenul de predare a documentelor verificate de către verificator este de 5 zile . Recepția serviciilor de verificare tehnică se va realiza în urma predării referatelor de verificare ( 2 exemplare original și 1 exemplar în format digital) și a documentației tehnice verificate la cerințele de calitate stabilite prin prezentul caiet de sarcini, semnate și ștampilate.
        Conditii de participare: Modul de prezentare a ofertei: Propunerea tehnică trebuie să reflecte asumarea de către ofertant a tuturor cerințelor/obligațiilor prevăzute în caietul de sarcini. Propunerea tehnică va demonstra conformitatea cu cerințele Caietului de sarcini, prin intermediul următoarelor capitole: - Se va prezenta lista verificatorilor de proiecte pentru fiecare cerință. - Persoanele nominalizate vor prezenta certificate/legitimații care să confirme acest lucru. Menționăm că certificatele/legitimațiile trebuie să fie în termen de valabilitate . - Prezentarea unui grafic de prestare a serviciilor . Propunerea financiară - va cuprinde defalcarea ofertei pentru fiecare etapă de verificare: - verificare DTAC ; - verificare PT, DDE ; - verificare dispoziții de șantier.
        Criterii de atribuire: PRETUL CEL MAI SCAZUT.
        Informatii suplimentare: Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potențialii ofertanți au obligația sa verifice zilnic anunțul de publicitate postat pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții”, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.

        Raspuns solicitare de clarificari: Cladirea Colegiului face parte din Zona de rezervatie de arhitectura cuprinsa in ansamblul urban Centrul Istoric - Cetatea Brasovului cod IMI BV-II-s-A-11295.

        Documente anexate: CAIET DE SARCINI si FORMULARE -Colegiul Tehnic Maria Baiulescu .pdf

        05-04-2021 ora 13:00 - termen expirat
        Brasovcity.ro

        Achiziții / Proceduri proprii: 05-04-2021 ora 13:00 - termen expirat


        Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
        Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
        Tel: +40 268416550/128/124
        Fax: +40 268473001
        E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
        Punct(e) de contact: DANIELA-FLORIANA LALA
        In atentia: : DANIELA-FLORIANA LALA

        ANUNT
        Denumire contract: FURNIZARE ECHIPAMENTE IT
        Data limita depunere oferta: 05.04.2021 13:00
        Tip anunt: Cumparari directe
        Tip contract: Furnizare
        Cod si denumire CPV: 30000000-9 - Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
        Valoare estimata: 112.806,00 RON
        Caiet de sarcini: FORMULARE.pdf
        Descriere contract: FURNIZARE ECHIPAMENTE IT : - 17 (șaptesprezece) Stații de lucru PC + Monitoare 23,8” - 17 (șaptesprezece) Licențe Sistem Operare - 17 (șaptesprezece) Licențe MS Office Home Business - 2 (două) Echipamente de tipărire/copiere/scanare - A4 - 120 (unasutădouăzeci) Cartușe toner (Consumabile pentru imprimante CARACTERISTICI REFERITOARE LA ECHIPAMENTE IT: 1. Stații de lucru PC + Monitoare 23.8”: I3 – 10100 (3,6-4,3 Ghz); 4 GB RAM; 256 GB; SSD M2; Video integrat; Tastatură+ mouse USB; Monitor 23,8” IPS, Full HD; 6 ms; 178/178; Contrast 1000:1 2. Licențe Sistem Operare 3. Licențe MS Office Home Business 4. Echipamente de tipărire/copiere/scanare - A4 5. -Cartușe toner bizhub 4020i/ Consumabile pentru imprimante (90.000 pagini/lună din care 30.000 față/verso)
        Conditii referitoare la contract: Criteriul de atribuire este prețul cel mai scăzut pentru fiecare reper în parte. Achiziția se va finaliza prin intermediul catalogului electronic de la operatorul economic care a prezentat prețul cel mai scăzut pentru reperul ofertat. Oferta se poate depune pentru unul sau mai multe repere. Termen de furnizare: Maximum 20 zile de la semnarea contractului / primirii comenzii de achiziție (maximum 10 zile pentru Cartușe toner), inclusiv activitatea de instalare și configurare. Activitatea de predare – primire se efectuează pe baza unui aviz de însoțire a echipamentelor/consumabilelor sau proces verbal de predare – primire întocmit de furnizor, iar activitatea de instalare și configurare se efectuează de către furnizor în prezența achizitorului şi se consemnează într-un proces verbal de recepție întocmit de achizitor și semnat de către părți. Valoarea estimata pe fiecare reper in parte este: 1. Stații de lucru PC +Monitoare 23.8”: 2.100,00 lei fără TVA x 17 bucăți =35.700,00 lei fără TVA 2. Licența Sistem Operare ; 605,00 lei fără TVA x 17 bucăți = 10.285,00 lei fără TVA 3. Licența MS Office Home Business x 1.093,00 lei fără TVA x 17 bucăți = 18.581,00 lei fără TVA 4. Echipamente de tipărire/copiere/scanare - A4: 2.100,00 lei fără TVA x 2 bucăți = 4.200,00 lei fără TVA ; 5. Cartușe toner: 12 bucăți/lună x 10 luni =120 bucăți x 367 lei/buc = 44.040,00 lei fără TVA
        Conditii de participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care pot să furnizeze și monteze produsele ce fac obiectul prezentului contract . Oferta tehnico-financiară, va fi depusă la registratura autorității contractante/Centrul de Informare Cetățeni din Brașov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brașov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Modul de prezentare a ofertei financiare: Ofertanții vor prezenta oferta financiară elaborata în lei, fără TVA. Oferta financiara va fi și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Odată cu oferta se depune și Certificatul constatator emis de Registrul Comerțului. Neprezentarea propunerii tehnice, a formularului de ofertă financiară sau a Certificatului ONRC, pot determina respingerea ofertei ca inadmisibilă și/sau neconformă art. 137 din HG 395/2016. De asemenea se completează Declarația art. 59 și art. 60 aferente prezentului anunț care sunt atașate și pe site-ul www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții” în cadrul anunțului publicitar aferent.
        Criterii de atribuire: Prețul cel mai scăzut pentru fiecare produs ofertat in parte
        Informatii suplimentare: Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potențialii ofertanți au obligația sa verifice zilnic anunțul de publicitate postat pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții”, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile.

        Documente anexate: Achizitie FURNIZARE ECHIPAMENTE IT - FORMULARE.pdf

        30-03-2021 ora 10:00 - termen expirat
        Brasovcity.ro

        Achiziții / Proceduri proprii: 30-03-2021 ora 10:00 - termen expirat


        Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
        CIF: 4384206
        Adresa: Bulevardul Eroilor, Nr. 8
        Tara: Romania
        Tel: +40 268416550/128/232
        Fax: +40 268473001
        E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
        Punct(e) de contact: FLORIANA DANIELA LALA
        In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA

        ANUNT
        Denumire contract: VERIFICARE DOCUMENTATII TEHNICE DIN PUNCT DE VEDERE AL CERINTELOR B1, Cc, Ci, D, E, F, Ie - AMENAJARI AUTORIZARE ISU - COLEGIUL TEHNIC MIRCEA CRISTEA, CORP A,B,C
        Data limita depunere oferta: 30.03.2021 10:00
        Tip anunt: Cumparari directe
        Tip contract: Servicii
        Cod si denumire CPV: 71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
        Valoare estimata: 7.042,15 RON
        Caiet de sarcini: Caiet de sarcini si formulare.pdf
        Descriere contract: Servicii de verificare a documentației tehnice din punct de vedere al cerințelor B1, Cc, Ci, D, E, F și Ie, la obiectivul de investiții „Amenajări în vederea autorizării ISU în unități de învățământ - Colegiul Tehnic Mircea Cristea Corp A, Corp B și Corp C” în conformitate cu specificațiile Caietului de sarcini
        Conditii referitoare la contract: Servicii de verificare a documentației tehnice din punct de vedere al cerințelor B1, Cc, Ci, D, E, F și Ie, la obiectivul de investiții „Amenajări în vederea autorizării ISU în unități de învățământ - Colegiul Tehnic Mircea Cristea Corp A, Corp B și Corp C” , în conformitate cu prevederile Legii nr. 10/1995 privind calitatea în construcții și în conformitate cu specificațiile Caietului de sarcini. Termenul de predare proiectului verificat la cerințele B1, Cc, Ci, D, E, F și Ie - 10 zile calendaristice de la data predării documentației de către prestator pe baza de proces verbal. Contractul va fi valabil pe întreaga perioadă de executare a obligațiilor reciproce ce revin părților, începând cu data semnării contractului și își produce efectele până la încheierea procesului-verbal de recepție la terminarea lucrărilor. Pentru asigurarea serviciilor de către verificatorii de proiecte în perioada de execuție a lucrărilor, în cazul în care apar modificări de soluții, termenul de predare al documentației verificate este de 5 zile. Plata serviciilor prestate în baza contractului se va efectua pe etape de verificare, astfel: - Se va efectua o plată a serviciilor după efectuarea recepției de verificare a documentațiilor tehnice DTAC, PT, DDE și a referatelor de verificare pe specialități, împreună cu Procesul-verbal de recepție a serviciilor de verificare, semnat de către comisia de recepție și o plată a serviciilor la finalizarea lucrărilor de execuție, după verificarea documentațiilor aferente dispozițiilor de șantier emise de proiectant pe perioada execuției lucrărilor. Decontarea serviciilor se va face pe bază de factură emisă de către prestator, depusă la sediul achizitorului Centrul de Informare Cetățeni, Camera 1, după semnarea Procesului verbal de recepție a serviciilor.
        Conditii de participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor de verificare documentații tehnice precizate. Ofertantul trebuie sa fie înregistrat la Registrul Comerțului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achiziției. Oferta poate fi transmisă pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau depusă la sediul Primăriei Municipiului Brașov la Centrul de Informare pentru Cetățeni, B-dul Eroilor 8, cam. 1. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Modul de prezentare a ofertei: Oferta va conține propunere tehnică și ofertă financiară pentru servicii de verificare documentații tehnice (Fazele DTAC, PT și DDE). Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite în totalitate toate cerințele specificate în caietul de sarcini. Modul de prezentare a ofertei financiare: Ofertanții vor prezenta oferta financiară elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat conform formularului 1 de oferta financiară. Oferta financiara va fi și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Odată cu oferta se depune și Certificatul constatator emis de Registrul Comerțului. Neprezentarea propunerii tehnice, a formularului de ofertă financiară sau a Certificatului ONRC, pot determina respingerea ofertei ca inadmisibilă și/sau neconformă art. 137 din HG 395/2016 Caietul de sarcini este atașat prezentului anunț. De asemenea se completează Declarația art. 59 și art. 60 aferente prezentului anunț care sunt atașate și pe site-ul www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții” în cadrul anunțului publicitar aferent.
        Criterii de atribuire: Prețul cel mai scăzut
        Informatii suplimentare: Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potențialii ofertanți au obligația sa verifice zilnic anunțul de publicitate postat pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții”, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.

        Documente anexate: Documentatie achizitie VERIFICARE DOCUMENTATII COLEGIUL TEHNIC MIRCEA CRISTEA.zip

        • 16
        • 17
        • 18
        • 19
        • 20
        • 21
        • 22

        Brasovcity.ro

        Copyright © 2002 - 2024 - PRIMĂRIA MUNICIPIULUI BRAȘOV, toate drepturile rezervate.
        Imaginile și articolele video din prezentul site sunt supuse legilor dreptului de autor.
        Orice reproducere este interzisă fără acordul proprietarului acestora.
        Reglementări privind prelucarea și protecția datelor cu caracter personal
        Informare privind protectia avertizorilor în interes public
        Ultima actualizare: 06-06-2025

        • abc.brasovcity.ro
        • buget2025.brasovcity.ro
        • covid19.brasovcity.ro
        • cultura.brasovcity.ro
        • educatie.brasovcity.ro
        • evenimente.brasovcity.ro
        • invatamantdual.brasovcity.ro
        • starepartii.brasovcity.ro
        • ua.brasovcity.ro
        • www.primariabrasovenilor.ro
        • finantare.primariabrasovenilor.ro
        • Portal servicii electronice
        • www.spclepbv.ro

        Solicitări frecvente   |   Chestionar satisfacție   |   Contact   |   My Brașov City Android | IOS

        Contact

        Local: (0268) 405000

        • Adresa: Bdul. Eroilor nr.8, Brasov, ROMANIA
        • Email: contact@brasovcity.ro

        Folosește Google translator: