Achiziții
Primăria Municipiului Brașov
Achiziții / Proceduri proprii: 30-05-2023 ora 11:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Bulevardul Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: ALLEN COLiBAN In atentia: : Ana Maria Tofan
ANUNT
Denumire contract:
Studiu de fezabilitate Amenajare parc zona Avantgarden Bartolomeu
Data limita depunere oferta:
30.05.2023 11:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
Valoare estimata:
268.750,00 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI+ANEXE.pdf
Descriere contract:
Obiectul achiziției este reprezentat de încheierea unui contract de servicii pentru întocmirea unui studiu de fezabilitate pentru Amenajare Parc zona Avantgarden Bartolomeu. Pentru întocmirea Studiului Fezabilitate pentru amenajare parc, prestatorul trebuie să: - analizeze variantele pentru realizarea lucrării AMENAJARE PARC ZONA AVANTGARDEN BARTOLOMEU - Să fundamenteze și să propună – fără a se limita la datele și informațiile cuprinse în Referatul de Necesitate, sau prezentul Caiet de Sarcini – minim două scenarii / opțiuni tehnico-economice diferite - Să recomande – justificat și documentat – scenariul /opțiunea tehnico-economic(ă) optim(ă) pentru realizarea obiectivului de investiții. - Terenurile se află în intravilanul Municipiului Brașov, în cartierul Bartolomeu Nord, localizate astfel: 1. Pe suprafața imobilului care corespunde parcelei cadastrale nr. 1185/2//11 în suprafață totală de 4,55 ha. Imobilul este proprietate privată, făcând obiectul Legii nr. 18/1991. Din punct de vedere urbanistic, terenul aferent - Nr.Cf./cad/topo 1185/2//11 în suprafață de 4,55 ha se încadrează, conform PUZ Str. Fânarului – reactualizare, aprobat cu HCL 803/2018, în destinația Zonă de Spații Verzi și Dotări de Agrement. Se admit numai funcțiunile de spațiu verde: - spații verzi amenajate; - parcuri de joacă pentru copii; - dotări sportive și de agrement. Sunt interzise: - sunt interzise orice fel de constucții și amenajări ce nu se înscriu în sfera utilizărilor admise mai sus. 2. Pe suprafața imobilului situat în jud. Brașov, Mun. Brașov, str. Lebedei, nre C.F.: 150688, 118084, 118085, 106151, în suprafață totală de 4,18 ha. Imobilul este proprietate privată, având folosința actuală de teren arabil, curți construcții. Din punct de vedere urbanistic, terenul aferent -Nr. C.F.: 150688, 118084, 118085, 106151 se încadrează conform PUZ Str. Fânarului – reactualizare, aprobat cu HCL 803/2018, în destinația: parțial ZM1 – zonă mixtă, regim de înălțime P+15-17E, parțial ZLC3 – zonă de locuințe colective cu regim de înălțime P+8, P+10-12 niveluri. Prin Certificatul de Urbanism nr. 656/15.03.2023, este precizat că Autorizația de Construire pentru scopul ”întocmire studiu de fezabilitate pentru amenajare parc” va fi eliberată numai având la bază o documentație de tip PUZ, în conformitate cu Legea 350/2001 modificată cu OUG nr. 27/2008, art. 32, alin (1), lit. c). Studiu de fezabilitate elaborat trebuie să conțină o structură, în acord cu HG 907/2016, cu respectarea prevederilor art 7 și a conținutului cadru din anexa 4 privind etapele și elaborarea conținutului-cadrul al documentațiilor tehnico-economice
Conditii referitoare la contract:
Ofertantul castigator va constitui garantia de buna executie de 10% din valoarea contractului fara TVA in conformitate cu Art.154 din Legea 98/2016 actualizata. Durata prestatii serviciilor este de 200 de zile la emiterea ordinului de incepere.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț publicitar. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta va conține Propunerea tehnică și financiară, conform Caietului de Sarcini.
Criterii de atribuire:
Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta conformă și admisibilă cu prețul cel mai scăzut.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” . Limba de redactare a ofertei: limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietul de sarcini . Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare realizării documentației solicitate. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 29-05-2023 ora 11:29 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: ALLEN COLiBAN In atentia: : Ana Maria Tofan
ANUNT
Denumire contract:
Studiu fezabilitate : Extinderea retelelor de alimentare cu apa si canalizare in cartierele Stupini, Tractorul 1 si str. Narciselor in Municipiul Brasov
Data limita depunere oferta:
29.05.2023 11:29
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71322200-3 - Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
Valoare estimata:
262.000,00 RON
Caiet de sarcini:
caiet de sarcini SF exitindere retela apa- formulare-planse.pdf
Descriere contract:
Scopul intocmirii documentatiei tehnice SF este acela de extindere a retelelor de alimentare cu apa si de canalizare in cartierele Stupini si Tractorul1 si pe str Narciselor in Mun Brasov, ca urmare a aglomerarilor urbane din zonele studiate si estimarile de dezvoltare urbanistica conform numarului de Autorizatii de construire emise de Primaria Brasov.Astfel, - in cartierul Stupini au fost emise 288 de autorizatii de construire pentru locuinte , 13 blocuri cu un total de 129 apartamente, - in cartierul Trcatorul 1 au fost emise 51 de autorizatii pentru locuinte , 88 pentru blocuri cu un total de 3372 de apartamente, - pe str Narciselor au fost emise 4 autorizatii de construire pentru blocuri cu un total de 272 de apartamente. Prin extinderea retelelor de apa si canalizare va creste nivelul de deservire a municipiului Brasov creindu-se astfel conditii pentru dezvoltarea economica a zonei pe termen mediu si lung , precum si crearea conditiilor de confort a riveranilor , respectarea Directivelor Europene privind protectia mediului si a apelor.
Conditii referitoare la contract:
Ofertantul castigator va constitui garantia de buna executie de 10% din valoarea contractului fara TVA in conformitate cu Art.154 din Legea 98/2016 actualizata.Termenul de executie este de maxim 6 luni.Ofertele care depasesc termenul de 6 luni vor fi respinse.Termenul ofertat este termenul propus de ofertant.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț publicitar. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta va conține Propunerea tehnică și financiară, conform Caietului de Sarcini.
Criterii de atribuire:
Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta conformă și admisibilă cu prețul cel mai scăzut.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” . Limba de redactare a ofertei: limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietul de sarcini . Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare realizării documentației solicitate. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 27-05-2023 ora 12:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: ALLEN COLiBAN In atentia: : Ana Maria Tofan
ANUNT
Denumire contract:
Strategia de Infrastructura Verde a Municipiului Brasov
Data limita depunere oferta:
27.05.2023 12:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71335000-5 - Studii tehnice (Rev.2)
Valoare estimata:
144.000,00 RON
Caiet de sarcini:
Caiet de sarcini infrastructa verde - formulare.pdf
Descriere contract:
Obiectul achiziției este reprezentat de încheierea unui contract de servicii pentru elaborarea strategiei de infrastructură verde a Municipiului Braşov Elaborarea strategiei de infrastructură verde a Municipiului Brașov – durata: 22 săptămâni (de la data emiterii ordinului de începere a prestării serviciilor). Suprafețele propuse pentru extinderea spațiilor verzi nu trebuie să fie din cele deja existente în evidențele beneficiarului, gestionate ca spații verzi. Prestatorul va solicita beneficiarului o situație a spațiilor verzi și varianta actualizată a limitei intravilanului. Etapa I: (55% din valoarea totală a contractului) Durata: predare în termen de 11 săptămâni de la semnarea contractului 1.Viziunea, misiunea și obiectivele strategiei de infrastructură verde; 2.Strategia de dezvoltare/implementare a sistemului verde urban. (piese scrise și piese desenate: fișe cu propuneri de programe/proiecte punctuale (reconversie, revitalizare, reintegrare, valorificare etc.) pentru fiecare din principalele zone cu potențial de integrare în sistemul verde urban și plan general); 3. Elaborarea politicilor și regulamentelor privind planificarea și managementul infrastructurii verzi urbane; Se vor prezenta indicatori de planificare și management al spațiilor verzi: politica urbană verde în contextul legal, instrumente de planificare, metode alternative de integrare a spațiilor verzi private, implicarea cetățenilor etc. 4. Stabilirea, prioritizarea și etapizarea proiectelor și programelor pentru următorii 20 de ani. Se va ține seama de perioada minimă necesară de implementare a acestora. Etapa a II-a (45% din valoarea contractului) Durata: predare în termen de 11 săptămâni de la predarea etapei I 5.Strategii de finanțare a proiectelor și programelor și estimarea costurilor de implementare, eșalonare pe următorii 20 de ani; Se va specifica în mod concret, pentru fiecare proiect sau program propus, tipurile de fonduri care pot fi accesate precum și duratele estimative de implementare. Se va prezenta bugetul estimat pentru includerea de noi suprafețe în sistemul verde urban precum și de întreținere a acestuia (se va prezenta o metodă simplă de calcul valoric estimativ care să poată fi ușor actualizată pe parcursul perioadei de aplicare a strategiei de infrastuctură verde) 6.Ghid privind managementul sustenabil al curților și grădinilor private 7. Studii de impact privind politicile, programele și proiectele propuse (beneficii ecologice, sociale, economice asociate măsurilor propuse în strategie privind infrastructura verde urbană); Se va pune accentul pe prezentarea surplusului de beneficii adus de implementarea strategiei și se vor prezenta valorile cantitative rezultate pe baza datelor furnizate de către beneficiar: suprafețe spații verzi totale, suprafețe spații verzi pe cap de locuitor, etc.
Conditii referitoare la contract:
Ofertantul castigator va constitui garantia de buna executie de 10% din valoarea contractului fara TVA in conformitate cu Art.154 din Legea 98/2016 actualizata. Durata prestatii serviciilor este de 5 luni de la emiterea ordinului de incepere.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț publicitar. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta va conține Propunerea tehnică și financiară, conform Caietului de Sarcini.
Criterii de atribuire:
Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta conformă și admisibilă cu prețul cel mai scăzut.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” . Limba de redactare a ofertei: limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietul de sarcini . Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare realizării documentației solicitate. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 26-05-2023 ora 14:01 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: B-dul Eroilor nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550 Fax: E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: ALLEN COLiBAN In atentia: :
ANUNT
Denumire contract:
FURNIZARE SI AMPLASARE DE MATERIALE INFORMATIVE PRIVIND INVESTITIILE NERAMBURSABILA ALE PRIMARIEI BRASOV
Data limita depunere oferta:
26.05.2023 14:01
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Furnizare
Cod si denumire CPV:
22462000-6 - Materiale publicitare (Rev.2)
Valoare estimata:
50.000,00 RON
Caiet de sarcini:
Caiet sarcini furnizare si amplasare materiale publicitare _ formulare.pdf
Descriere contract:
Realizarea materialelor necesare campaniei de informare cu privire la investitiile aflate in derulare la nivelul Municipiului Brasov. Vor fi furnizate si amplasate : 600 de afise in statiile RAT , in loturi de minim 20 de afise , si 6.000 de afise in loturi de minim 200, in zonele care permit accesul publicului, dupa grafica si conceptul transmise de achizitor, conform manualelor de identitate vizuala aprobate pentru fiecare program de finantare in parte.
Conditii referitoare la contract:
Furnizarea si amplasarea materialelor, sa va face in termen de 10 zile de la solicitarea achizitorului. Valabilitatea ofertei finaciare este de 90 zile.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț publicitar. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta va conține Propunerea tehnică și financiară, conform Caietului de Sarcini.
Criterii de atribuire:
Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta conformă și admisibilă cu prețul cel mai scăzut.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” . Limba de redactare a ofertei: limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietul de sarcini . Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare realizării documentației solicitate. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea achiziții.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 26-05-2023 ora 12:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Bulevardul Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: ALLEN COLiBAN In atentia: : Ana Maria Tofan
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de asistență tehnică prin dirigenție de șantier pe durata execuției lucrărilor pentru implementarea proiectului „Sistem centralizat de monitorizare și control al traficului în Municipiul Brașov” Cod SMIS 127411
Data limita depunere oferta:
26.05.2023 12:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
Valoare estimata:
270.000,00 RON
Caiet de sarcini:
SE_CS DIRIGENTIE DE SANTIER_CS 127411 revizuit final.pdf
Descriere contract:
Servicii de asistență tehnică prin dirigenție de șantier pe durata execuției lucrărilor pentru implementarea proiectului „Sistem centralizat de monitorizare și control al traficului în Municipiul Brașov” Cod SMIS 127411 Serviciile de dirigenție de șantier vizează buna derulare a execuției lucrărilor aferente Acordului contractual nr. 146/ 67304/ 09.05.2023 având ca obiect : „Proiectare, asistență tehnică din partea proiectantului și execuție lucrări implementare proiect „Sistem Centralizat de Monitorizare și Control al Traficului în Municipiul Brașov” - Cod SMIS 127411”
Conditii referitoare la contract:
Servicii de asistență tehnică prin dirigenție de șantier pe durata execuției lucrărilor pentru implementarea în proiectului „Sistem centralizat de monitorizare și control al traficului în Municipiul Brașov” Cod SMIS 127411. Durata contractului de dirigenție de șantier va fi de la data semnării și până la data finalizării implementării proiectului „Sistem centralizat de monitorizare și control al traficului în Municipiul Brașov” Cod SMIS 127411, respectiv până la semnarea procesului verbal de recepție la terminarea lucrărilor - durată calculată, astfel: - maxim 3 luni - perioada de prestare a serviciilor de la emiterea de către beneficiar a ordinului de începere pentru perioada de proiectare și pregătire a execuției lucrărilor; - 12 luni - perioada de prestare a serviciilor de la emiterea de către beneficiar a ordinului de începere pentru perioada de execuție a lucrărilor și până la finalizarea acestora; - 60 luni - perioada de garanției a lucrărilor. În cazul în care perioada de execuție a lucrărilor va suferi modificări, atunci prestarea serviciilor de dirigenție de șantier se va derula în concordanță cu aceasta, fără modificarea prețului contractului. Plățile în cadrul contractului se vor efectua prin ordin de plată, după recepția serviciilor, în baza procesului verbal de recepție, semnat de comisia de recepție a achizitorului și prestatorului, în termen de 30 zile de la primirea facturii electronice pe platforma Ro e-Factura în cadrul Sistemului National de facturare electronică și înregistrarea la Primăria Municipiului Brașov, Centrul de Informații pentru Cetățeni, corelate cu informațiile prevăzute în Caietul de sarcini/Contractul de achiziție. Decontarea serviciilor se va face în conformitate cu precizările din secțiunea „8. Modalități de plată” din caietul de sarcini.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate în caietul de sarcini. Ofertantul trebuie sa fie înregistrat la Registrul Comerțului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achiziției. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Modul de prezentare a ofertei: Oferta va conține propunere tehnică și ofertă financiară pentru prestarea de servicii de asistență tehnică prin dirigenție de șantier pentru implementarea proiectului „Sistem centralizat de monitorizare și control al traficului în Municipiul Brașov” Cod SMIS 127411. Propunerea tehnică și propunerea financiară vor fi elaborate în conformitate cu cerințele de la secțiunea „8. Prezentarea ofertei” din caietul de sarcini, astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite în totalitate toate cerințele specificate în acesta. Modul de prezentare a ofertei financiare: Ofertanții vor prezenta oferta financiară elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat conform formularului 3 de Oferta financiară. Oferta financiara va fi și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile de la depunere. Odată cu oferta se depune și Certificatul constatator emis de Registrul Comerțului, valabil la data prezentării. Neprezentarea propunerii tehnice, a formularului de ofertă financiară sau a Certificatului ONRC, pot determina respingerea ofertei ca inadmisibilă și/sau neconformă art. 137 din HG 395/2016. Caietul de sarcini este atașat prezentului anunț. Se completează Declarațiile în baza prevederilor Art. 51, 59, 60, 164, 165 și 167 din Legea 98/ 2016 atașate deasemenea prezentului anunț. Se solicită prezentarea a minim un contract similar de tip servicii de asistență tehnică prin dirigenție de șantier, de o valoare cel puțin egală cu valoarea estimată a contractului.
Criterii de atribuire:
Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertei cu „cel mai bun raport calitate-preț”, cu îndeplinirea tuturor cerințelor din documentația de atribuire și Caietul de sarcini, atașat. Metodologia de evaluare este prezentată în cadrul Caietului de sarcini, la secțiunea „9. Modalitatea de atribuire”
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscală, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț publicitar, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B-dul Eroilor nr. 8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Formulare se vor descarca din de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov, www.brasovcity.ro, din secțiunea „Achiziții” de la anunțul de publicitate aferent. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 23-05-2023 ora 14:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: ALLEN COLiBAN In atentia: : Ana Maria Tofan
ANUNT
Denumire contract:
FURNIZARE SI MONTARE DE ECHIPAMENTE DE FITNESS
Data limita depunere oferta:
23.05.2023 14:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Furnizare
Cod si denumire CPV:
37440000-4 - Echipament de fitness (Rev.2)
Valoare estimata:
269.900,00 RON
Caiet de sarcini:
caiet de sarcini + documente fitness.pdf
Descriere contract:
FURNIZARE SI MONTARE DE ECHIPAMENTE DE FITNESS
Conditii referitoare la contract:
Livrarea si montarea acestora se va face in termen de 90 zile de la data emiterii comenzii privind furnizarea. Ofertantul castigator va constitui garantia de buna executie de 10% din valoarea contractului fara TVA in conformitate cu Art.154 din Legea 98/2016 actualizata. Durata de valabilitatea contractului va fi de 120 zile de la data intrarii in vigoare.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț publicitar. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta va conține Propunerea tehnică și financiară, conform Caietului de Sarcini. Oferta tehnică va fi fermă şi va cuprinde toate caracteristicile tehnice, aşa cum sunt stipulate în caietul de sarcini sau documentele care decurg din aceasta. Propunerea financiară va cuprinde costul detaliat pentru fiecare componenta în parte, conform Anexa 1 la Formularul de oferta finaciara F3.
Criterii de atribuire:
Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta conformă și admisibilă cu prețul cel mai scăzut.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei: limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietul de sarcini . Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare realizării documentației solicitate. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Formularele editabile se pot descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se pot solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 22-05-2023 ora 12:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: ALLEN COLiBAN In atentia: : Ana Maria Tofan
Denumire contract: Elaborare Studiu de fezabilitate pentru proiectul: Dezvoltare rețea de mobilitate urbană, intefrată și conectată prin soluții de transport ecologic - Traseul Centrul istoric-Piața Unirii-Prund-Belvedere
Data limita depunere oferta: 22.05.2023 12:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
Valoare estimata: 237.473,76 RON
Caiet de sarcini: CAIET SARCINI+TEMA PROIECTARE+FORMULARE.pdf
Descriere contract:
Elaborare Studiu de fezabilitate pentru proiectul: Dezvoltare rețea de mobilitate urbană, intefrată și conectată prin soluții de transport ecologic - Traseul Centrul istoric-Piața Unirii-Prund-Belvedere
Conditii referitoare la contract:
Durata de elaborare documentatie tehnica (L1-L5) este de 3 luni de data emiterii ordinului de incepere. Termenul necesar obtinerii avizelor din Certifictaul de Urbanism nu este inclus in cele 3 luni. Ofertantul castigator va constitui garantia de buna executie de 10% din valoare contractului fara TVA in conformitate cu Art.154 din Legea 98/2016 actualizata.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț publicitar. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta va conține Propunerea tehnică și financiară, conform Caietului de Sarcini. Oferta tehnică va fi fermă şi va cuprinde toate lucrările necesare pentru execuţia contractului, aşa cum sunt stipulate în caietul de sarcini sau documentele care decurg din aceasta. Propunerea financiară va cuprinde costul detaliat pentru fiecare componenta în parte, conform Anexa 1 la Formularul de oferta finaciara F3.
Criterii de atribuire:
Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta conformă și admisibilă cu prețul cel mai scăzut.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei: limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietul de sarcini si in Tema de Proiectare. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare realizării documentației solicitate. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de120 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Cerificatul de Urbanism , Studiul de Trafic si Formularele editabile se pot descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 22-05-2023 ora 12:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: ALLEN COLiBAN In atentia: : Ana Maria Tofan
Denumire contract:
Elaborare “Studiu de fezabilitate pentru reteaua de mobilitate urbana, integrata si conectata prin solutii de transport ecologic in Municipiul Brasov -Racadau-Centru, Timis -Centru, Faget - Ceasu Rau, Livada Postei -Prund”
Data limita depunere oferta: 22.05.2023 12:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
Valoare estimate: 206.831,98 RON
Caiet de sarcini: Caiet de sarcini+ Tema proiectare SF Mobilitate Urbana. Racadau -Centru,Timis-Centru, Faget -Ceasu Rau,Livada Postei-Prund.pdf
Descriere contract: Elaborare “Studiu de fezabilitate pentru reteaua de mobilitate urbana, integrata si conectata prin solutii de transport ecologic in Municipiul Brasov -Racadau-Centru, Timis -Centru, Faget - Ceasu Rau, Livada Postei -Prund”
Conditii referitoare la contract: Durata de elaborare documentatie tehnica (L1-L5) este de 3 luni de data emiterii ordinului de incepere. Termenul necesar obtinerii avizelor din Certifictaul de Urbanism nu este inclus in cele 3 luni. Ofertantul castigator va constitui garantia de buna executie de 10% din valoarea contractului fara TVA in conformitate cu Art.154 din Legea 98/2016 actualizata.
Conditii de participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț publicitar. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta va conține Propunerea tehnică și financiară, conform Caietului de Sarcini. Oferta tehnică va fi fermă şi va cuprinde toate lucrările necesare pentru execuţia contractului, aşa cum sunt stipulate în caietul de sarcini sau documentele care decurg din aceasta. Propunerea financiară va cuprinde costul detaliat pentru fiecare componenta în parte, conform Anexa 1 la Formularul de oferta finaciara F3.
Criterii de atribuire: Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta conformă și admisibilă cu prețul cel mai scăzut.
Informatii suplimentare: Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei: limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietul de sarcini si in Tema de Proiectare. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare realizării documentației solicitate. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de120 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Cerificatul de Urbanism , Studiul de Trafic si Formularele editabile se pot descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 19-05-2023 ora 13:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Bulevardul Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: ALLEN COLiBAN In atentia: : Ana Maria Tofan
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de întreținere și reparații instalații termice și de ventilare-climatizare
Data limita depunere oferta:
19.05.2023 13:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
Valoare estimata:
265.680,00 RON
Caiet de sarcini:
Caiet de sarcini cu Anexa si Formulare.pdf
Descriere contract:
Servicii de întreținere și reparații instalații termice, ventilare - climatizare, la obiectivul ,,CENTRU DE AFACERI, TRANSFER TEHNOLOGIC ȘI INCUBATOR DE AFACERI” din Municipiul Brașov Scopul serviciilor ce fac obiectul contractului este, dar fără a se limita, următorul : i.reducerea costurilor asociate utilizării echipamentelor, ii.maximizarea disponibilității echipamentelor, iii.menținerea echipamentelor în parametrii optimi de funcționare, iv.minimizarea întreruperilor în activitatea autorității contractantei datorită indisponibilității temporare si/sau permanente a echipamentelor, v.reacție rapida în cazul unui incident, vi.etc. În cadrul contractului se vor realiza următoarele servicii standard: - Mentenanță standard planificata (preventiva) și întreținerea simplă a echipamentelor; - Mentenanță predictiva; - Mentenanță corectivă. Serviciile ce urmează a fi prestate pentru instalațiile termice și de ventilare-climatizare, atribuțiile și responsabilitățile părților se regăsesc detaliate în cuprinsul Caietului de sarcini cu Anexa, atașate prezentului anunț.
Conditii referitoare la contract:
Servicii de întreținere și reparații instalații termice, ventilare - climatizare, la obiectivul ,,CENTRU DE AFACERI, TRANSFER TEHNOLOGIC ȘI INCUBATOR DE AFACERI” din Municipiul Brașov, ce constau în menținerea și reabilitarea/readucerea instalațiilor termice și de ventilare - climatizare într-o stare optimă de funcționare. Serviciile ce fac obiectul contractului se vor presta de data semnării și până la data de 31.12.2023. Durata contractului este de la semnare și până la decontarea serviciilor, perioadă ce include și recepția serviciilor prestate de ofertant până la data de 31.12.2023.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor ce fac obiectul achiziției. Ofertantul trebuie sa fie înregistrat la Registrul Comerțului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achiziției și să facă dovada Certificării EN 50001:2018 pentru sisteme de management al energiei. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Modul de prezentare a ofertei: Oferta va conține propunere tehnică și ofertă financiară pentru prestarea de servicii de întreținere și reparații instalații termice, ventilare - climatizare. Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite în totalitate toate cerințele specificate în caietul de sarcini. Modul de prezentare a ofertei financiare: Ofertanții vor prezenta oferta financiară elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat conform formularului 3 de Oferta financiară. Oferta financiara va fi și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile de la depunere. Odată cu oferta se depune și Certificatul constatator emis de Registrul Comerțului, valabil la data prezentării. Neprezentarea propunerii tehnice, a formularului de ofertă financiară sau a Certificatului ONRC, pot determina respingerea ofertei ca inadmisibilă și/sau neconformă art. 137 din HG 395/2016. Caietul de sarcini este atașat prezentului anunț. Se completează Declarațiile în baza prevederilor Art. 51, 59, 60, 164, 165 și 167 din Legea 98/ 2016 atașate deasemenea prezentului anunț.
Criterii de atribuire:
Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta conformă și admisibilă din punct de vedere tehnico-financiar și a cărui ofertă prezintă „prețul cel mai scăzut”
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau să efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentatia de participare se poate descărca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea „Achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba română. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Caietului de sarcini atașat prezentului anunț de publicitate Oferta financiara totală va fi exprimată în LEI fără TVA, cu TVA-ul evidențiat separat, va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscală, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informații pentru Cetățeni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț. Potențialii ofertanți au obligația să consulte zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții”, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 21-04-2023 ora 13:00 - termen expirat
ANUNȚ DE INTENȚIE
Municipiul Brasov, reprezentat de Primar Allen Coliban, cu sediul in B-dul Eroilor nr. 8, Brasov intentioneaza a achizitia servicii de asistenta si reprezentare juridica in instanta a Municipiului Brasov in dosar 4786/197/2023 al Judecatoriei Brasov .
Anuntul se adreseaza avocatilor definitivi, care au o vechime neintrerupta in profesie de cel putin 5 ani de la definitivare si care au experienta relevanta in domeniul privind Dreptul mediului.
Avocatii interesati se pot adresa pentru informatii privind dosarele mai sus mentionate la Serviciul Contencios din cadrul Primariei Municipiului Brasov cu sediul in B-dul Eroilor nr. 8, zilnic intre orele 8,00 - 15,00 de luni pana joi si intre orele 8,00 - 12,30 in ziua de vineri.
Termenul de depunere a ofertei financiare si a documentelor ce insotesc oferta, la sediul Primariei Municipiului Brasov din B-dul Eroilor nr. 8 este data de 21.04.2023, ora 13.
Verificarea documentelor si stabilirea ofertei castigatoare va avea loc la sediul Primariei Municipiului Brasov in data de 26.04.2023.