Achiziții
Primăria Municipiului Brașov
Achiziții / Proceduri proprii: 24-02-2023 ora 23:59 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Bulevardul Eroilor nr.8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550 Fax: E-mail: viorica.madar@brasovcity.ro Punct(e) de contact: VIORICA MADAR In atentia: :
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de elaborare documentații tehnico-economice în vederea creșterii performanței și eficienței energetice a clădirilor rezidențiale
Data limita depunere oferta:
24.02.2023 23:59
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
Valoare estimata:
73.205,75 RON
Caiet de sarcini:
CS+ANEXE+FORMULARE.pdf
Descriere contract:
Servicii de elaborare documentații tehnico-economice în vederea creșterii performanței și eficienței energetice a clădirilor rezidențiale - Intocmire Expertiză tehnică, Audit energetic și DALI pentru obiectivul de investiții imobilul situat în Str. SANZIENELOR nr. 7, bl. 204
Conditii referitoare la contract:
Termenul de predare a documentațiilor este de: a)maxim 30 zile calendaristice pentru predarea Expertizei tehnice și a Auditului energetic de la data emiterii ordinului de începere a prestării serviciilor de proiectare, precum și a studiilor de teren necesare, b)maxim 15 zile calendaristice pentru predarea documentațiilor necesare obținerii avizelor/ acordurilor/ autorizațiilor prevăzute în cadrul Certificatului de urbanism, termen ce se calculează de la data semnării fără obiecțiuni a Procesului verbal de recepție a documentelor prevăzute la lit. a). c)maxim 30 zile calendaristice pentru predarea Documentației de avizare a lucrărilor de intervenție de la data recepționării livrabilelor menționate la lit. a). d)Formularea și transmiterea către Autoritatea Contractantă a răspunsurilor cu privire la solicitările de clarificare formulate de către Finanțator- termenul va fi de regulă de 3 zile calendaristice, dar nu mai târziu de 1 zi lucrătoare față de termenul limită stabilit de către Finanțator pentru transmiterea acestora. e)Formularea și transmiterea către Autoritatea Contractantă a răspunsurilor cu privire la solicitările de clarificare primite din partea operatorilor economici interesați cu privire la atribuirea contractului de servicii de proiectare- faza proiect tehnic și asistență tehnică din partea proiectantului- maxim 3 zile lucrătoare de la data transmiterii de către Autoritatea Contractantă a solicitării f)5 zile calendaristice pentru efectuare/ realizare de remedieri cu privire la documentația elaborată formulate de către comisia de recepție/ auditor energetic desemnat la nivelul Autorității contractante.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț publicitar. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta va conține Propunerea tehnică și financiară. Oferta tehnică va fi fermă şi va cuprinde toate lucrările necesare pentru execuţia contractului, aşa cum sunt stipulate în caietul de sarcini sau documentele care decurg din aceasta. Propunerea financiară va cuprinde costul detaliat pentru fiecare componenta în parte, astfel: -Expertiza tehnică a clădirii -Raport de audit energetic al clădirii înainte de intervenții, inclusiv fişa de analiză termică şi energetică a clădirii, respectiv certificatul de performanţă energetică -Studii de teren (după caz, cu respectarea prevederilor legale- studiu topografic vizat OCPI și în situațiile în care datele din teren impun, actualizarea datelor cadastrale aferente teren și imobil și studiu geotehnic verficat la cerința Af) -Documentatii necesare privind obtinerea de avize si acorduri prevazute in cadrul Certificatului de urbanism -Documentație de avizare a lucrărilor de intervenție, inclusiv Anexă ce va cuprinde descrierea sumară a investiției și anume: scenariul recomandat, principalii indicatori tehnico-economici, inclusiv indicatorii de performanță energetică ce vor rezulta din aplicarea pachetelor de soluții recomandate. De asemenea, DALI va fi însoțită de Fișa tehnică a blocului de locuințe prevăzută în anexa 1 la normele metodologice de aplicare a OUG nr. 18/2009 privind creşterea performanţei energetice a blocurilor de locuinţe aprobate prin Ordinul nr. 163/540/23/2009, publicat în MO nr. 194/2009
Criterii de atribuire:
Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta conformă și admisibilă cu prețul cel mai scăzut.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei: limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietul de sarcini. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare realizării documentației solicitate. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări cu privire la documentația de atribuire, nu mai târziu de 2 zile lucrătoare până la data-limită stabilită de depunere a ofertei.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 24-02-2023 ora 23:59 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550 Fax: +40 268473001 E-mail: viorica.madar@brasovcity.ro Punct(e) de contact: VIORICA MADAR In atentia: : Ana Maria Tofan
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de elaborare documentații tehnico-economice în vederea creșterii performanței și eficienței energetice a clădirilor rezidențiale - Str. Carierei 7
Data limita depunere oferta:
24.02.2023 23:59
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
Valoare estimata:
70.305,75 RON
Caiet de sarcini:
CS+ANEXA+FORMULARE.pdf
Descriere contract:
Servicii de elaborare documentații tehnico-economice în vederea creșterii performanței și eficienței energetice a clădirilor rezidențiale - Intocmire Expertiză tehnică, Audit energetic și DALI pentru obiectivul de investiții imobilul situat în Str. Carierei nr.7, bl.3
Conditii referitoare la contract:
Termenul de predare a documentațiilor este de: a)maxim 30 zile calendaristice pentru predarea Expertizei tehnice și a Auditului energetic de la data emiterii ordinului de începere a prestării serviciilor de proiectare, precum și a studiilor de teren necesare, b)maxim 15 zile calendaristice pentru predarea documentațiilor necesare obținerii avizelor/ acordurilor/ autorizațiilor prevăzute în cadrul Certificatului de urbanism, termen ce se calculează de la data semnării fără obiecțiuni a Procesului verbal de recepție a documentelor prevăzute la lit. a). c)maxim 30 zile calendaristice pentru predarea Documentației de avizare a lucrărilor de intervenție de la data recepționării livrabilelor menționate la lit. a). d)Formularea și transmiterea către Autoritatea Contractantă a răspunsurilor cu privire la solicitările de clarificare formulate de către Finanțator- termenul va fi de regulă de 3 zile calendaristice, dar nu mai târziu de 1 zi lucrătoare față de termenul limită stabilit de către Finanțator pentru transmiterea acestora. e)Formularea și transmiterea către Autoritatea Contractantă a răspunsurilor cu privire la solicitările de clarificare primite din partea operatorilor economici interesați cu privire la atribuirea contractului de servicii de proiectare- faza proiect tehnic și asistență tehnică din partea proiectantului- maxim 3 zile lucrătoare de la data transmiterii de către Autoritatea Contractantă a solicitării f)5 zile calendaristice pentru efectuare/ realizare de remedieri cu privire la documentația elaborată formulate de către comisia de recepție/ auditor energetic desemnat la nivelul Autorității contractante.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț publicitar. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta va conține Propunerea tehnică și financiară. Oferta tehnică va fi fermă şi va cuprinde toate lucrările necesare pentru execuţia contractului, aşa cum sunt stipulate în caietul de sarcini sau documentele care decurg din aceasta. Propunerea financiară va cuprinde costul detaliat pentru fiecare componenta în parte, astfel: -Expertiza tehnică a clădirii -Raport de audit energetic al clădirii înainte de intervenții, inclusiv fişa de analiză termică şi energetică a clădirii, respectiv certificatul de performanţă energetică -Studii de teren (după caz, cu respectarea prevederilor legale- studiu topografic vizat OCPI și în situațiile în care datele din teren impun, actualizarea datelor cadastrale aferente teren și imobil și studiu geotehnic verficat la cerința Af) -Documentatii necesare privind obtinerea de avize si acorduri prevazute in cadrul Certificatului de urbanism -Documentație de avizare a lucrărilor de intervenție, inclusiv Anexă ce va cuprinde descrierea sumară a investiției și anume: scenariul recomandat, principalii indicatori tehnico-economici, inclusiv indicatorii de performanță energetică ce vor rezulta din aplicarea pachetelor de soluții recomandate. De asemenea, DALI va fi însoțită de Fișa tehnică a blocului de locuințe prevăzută în anexa 1 la normele metodologice de aplicare a OUG nr. 18/2009 privind creşterea performanţei energetice a blocurilor de locuinţe aprobate prin Ordinul nr. 163/540/23/2009, publicat în MO nr. 194/2009
Criterii de atribuire:
Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta conformă și admisibilă cu prețul cel mai scăzut.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei: limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietul de sarcini. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare realizării documentației solicitate. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări cu privire la documentația de atribuire, nu mai târziu de 2 zile lucrătoare până la data-limită stabilită de depunere a ofertei.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 20-02-2023 ora 10:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: ALLEN COLIBAN In atentia: : Ana Maria Tofan
ANUNT
Denumire contract:
Achizitie servicii de consultanta în vederea întocmirii documentatiei și asigurare asistentei privind derularea procedurii de licitatie Colectare transport și depozitare controlata a deseurilor provenite de la persoane fizice si juridice din Municipiul Brasov
Data limita depunere oferta:
20.02.2023 10:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71621000-7 - Servicii de analiza sau consultanta tehnica (Rev.2)
Valoare estimata:
117.647,06 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI + FORMULARE ASIST LICITATIE COLECTARE TRANSP DESEURI.pdf
Descriere contract:
Achizitia de servicii de consultanta în vederea întocmirii documentației și asigurarea asistenței privind derularea procedurii pentru atribuirea prin licitație publică a contractului de delegare a serviciului de salubrizare din Municipiul Brașov Activitățile ce urmează a fi realizate în cadrul contractului constau în: Elaborarea documentației necesară prestarii activităților de salubrizare si deszapezire din municipiul Brasov, astfel: -elaborarea studiului de oportunitate; -elaborarea strategiei de contractare; -elaborarea modelului de acord cadru privind prestarea serviciilor de salubrizare si deszapezire și a anexelor acestuia; -elaborarea Caietului de sarcini și a anexelor acestuia; -elaborarea instrucțiunilor către ofertanți și a formularelor necesare; -elaborare REGULAMENT - CADRU al serviciului de salubrizare si deszapezire a Mun. Brasov; -consultanta pe durata procedurii de atribuire pana la finalizarea acestuia si incheierea acordului cadru.
Conditii referitoare la contract:
Durata contractului este de la data semnării până la încheierea contractului de delegare a gestiunii, dar nu mai mult de 24 luni. Livrabilele aferente serviciilor vor fi predate achizitorului, în cel mai scurt timp posibil, dar nu mai mult de 3 luni de la data semnarii contractului, pe măsura elaborării acestora, atât în format electronic cât și un exemplar în format de hârtie.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. Ofertantul trebuie sa fie inscris in SEAP. Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta va conține Propunerea tehnică și Propunerea financiară care se vor întocmi în conformitate cu cerinţele prevăzute în caietul de sarcini.
Criterii de atribuire:
Cel mai bun raport calitate pret, cu respectarea cerintelor din caietul de sarcini, conform art.187, alin.3, lit.c) din Legea 98/ 2016 privind achizitiile publice.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau să efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentatia de participare se regăseste atasata prezentului anunt sau se poate descărca si din atașamentul de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea „Achiziții”.Limba de redactare a ofertei este limba română. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Caietului de sarcini atașat prezentului anunț de publicitate. Oferta financiara totală va fi exprimată în LEI fără TVA, cu TVA-ul evidențiat separat, va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 30 de zile. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscală, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor transmite pe adresa de e-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț. Potențialii ofertanți au obligația să consulte zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții”, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 16-02-2023 ora 15:00 - termen expirat
ANUNT
Denumire contract:
Expertiză tehnică, audit energetic și DALI pentru obiectivul de investiții - Str. Carierei nr. 3, Bloc 1
Data limita depunere oferta:
15.02.2023 14:12
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
Valoare estimata:
70.305,75 RON
Descriere contract:
Elaborare „Documentații tehnico-economice în vederea creșterii performanței energetice a clădirilor rezidențiale” - Întocmire - Expertiză tehnică, audit energetic și DALI pentru obiectivul de investiții imobilul situat în municipiul Brașov, Str. Carierei nr. 3, Bloc 1.
Conditii referitoare la contract:
Termen de predare a documentațiilor conform prevederilor caietului de sarcini :
a) maxim 30 de zile pentru predarea Expertizei tehnice și a Auditului energetic de la data emiterii ordinului de începere a serviciilor de proiectare, precum și a studiilor de teren necesare ;
b) maxim 15 zile calendaristice pentru predarea documentațiilor necesare obținerii avizelor/ acordurilor/ autorizațiilor prevăzute în Certificatul de urbanism, termen ce se calculează de la data semnării fără obiecțiuni a Procesului verbal de recepție a documentelor prevăzute la lit. a) ;
c) maxim 30 zile calendaristice pentru predarea Documentației de avizare a lucrărilor de intervenție de la data recepționării livrabilelor menționate la lit. a) . În conformitate cu prevederile art. 17 alin. (4), lit. a) din H.G. nr. 395/2016 (contractul ce urmează a fi încheiat va cuprinde o clauză privind cedarea drepturilor patrimoniale de autor) - „Toată documentația ce face obiectul prezentului contract, elaborată sub orice formă este și va rămâne proprietatea achizitorului și va respecta întocmai prevederile legale în vigoare, va fi completată, în conformitate cu prevederile caietului de sarcini și cu realitatea din teren”. În cazul neîndeplinirii condițiilor contractuale vor fi percepute penalități de întârziere.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor ce fac obiectul achiziției. Ofertantul trebuie sa fie înregistrat la Registrul Comerțului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achiziției. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Modul de prezentare a ofertei: Oferta va conține propunere tehnică și ofertă financiară pentru „Elaborare „Documentații tehnico-economice în vederea creșterii performanței energetice a clădirilor rezidențiale” - Întocmire - Expertiză tehnică, audit energetic și DALI pentru obiectivul de investiții imobilul situat în municipiul Brașov, Str. Carierei nr. 3, Bloc 1”. Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite în totalitate toate cerințele specificate în caietul de sarcini. Modul de prezentare a ofertei financiare: Ofertanții vor prezenta oferta financiară elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat conform formularului 1 de Oferta financiară. Oferta financiara va fi și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile de la depunere. Odată cu oferta se depune și Certificatul constatator emis de Registrul Comerțului, valabil la data prezentării. Neprezentarea propunerii tehnice, a formularului de ofertă financiară sau a Certificatului ONRC, pot determina respingerea ofertei ca inadmisibilă și/sau neconformă art. 137 din HG 395/2016. Caietul de sarcini este atașat prezentului anunț. Se completează Declarațiile în baza prevederilor Art. 51, 59, 60, 164, 165 și 167 din Legea 98/ 2016 atașate deasemenea prezentului anunț. NU SE VOR ACCEPTA DEPĂȘIRI DE TERMENE DE ELABORARE DOCUMENTAȚII decât în cazuri temeinic justificate, achiziția făcând parte obiectivele pe care Municipiul Brașov și le-a propus să le realizeze prin Programul Operațional Regional Centru 2021-2027.
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scăzut
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau să efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentatia de participare se poate descărca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea „Achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba română. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Caietului de sarcini atașat prezentului anunț de publicitate Oferta financiara totală va fi exprimată în LEI fără TVA, cu TVA-ul evidențiat separat, va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscală, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informații pentru Cetățeni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț. Potențialii ofertanți au obligația să consulte zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții”, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări. sub orice formă este și va rămâne proprietatea achizitorului și va respecta întocmai prevederile legale în vigoare, va fi completată, în conformitate cu prevederile caietului de sarcini și cu realitatea din teren”. În cazul neîndeplinirii condițiilor contractuale vor fi percepute penalități de întârziere.
! De consultat fișierul „21899-Solicitari de clarificări si raspunsuri.pdf” din cadrul documentației de atribuire aferenta ADV1343946 - pe : www.brasovcity.ro, secținea „Achizitii”
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 16-02-2023 ora 15:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232 Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: Ana Maria Tofan In atentia: : Ana Maria Tofan
ANUNT
Denumire contract:
Expertiză tehnică, audit energetic și DALI pentru obiectivul de investiții - B-dul Griviței nr. 61 A, Bloc 27
Data limita depunere oferta:
15.02.2023 16:12
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
Valoare estimata:
82.060,75 RON
Caiet de sarcini:
Caiet de sarcini.pdf
Descriere contract:
Elaborare „Documentații tehnico-economice în vederea creșterii performanței energetice a clădirilor rezidențiale” - Întocmire - Expertiză tehnică, audit energetic și DALI pentru obiectivul de investiții imobilul situat în municipiul Brașov, B-dul Griviței nr. 61 A, Bloc 27.
Conditii referitoare la contract:
Termen de predare a documentațiilor conform prevederilor caietului de sarcini : a) maxim 30 de zile pentru predarea Expertizei tehnice și a Auditului energetic de la data emiterii ordinului de începere a serviciilor de proiectare, precum și a studiilor de teren necesare ; b) maxim 15 zile calendaristice pentru predarea documentațiilor necesare obținerii avizelor/ acordurilor/ autorizațiilor prevăzute în Certificatul de urbanism, termen ce se calculează de la data semnării fără obiecțiuni a Procesului verbal de recepție a documentelor prevăzute la lit. a) ; c) maxim 30 zile calendaristice pentru predarea Documentației de avizare a lucrărilor de intervenție de la data recepționării livrabilelor menționate la lit. a) . În conformitate cu prevederile art. 17 alin. (4), lit. a) din H.G. nr. 395/2016 (contractul ce urmează a fi încheiat va cuprinde o clauză privind cedarea drepturilor patrimoniale de autor) - „Toată documentația ce face obiectul prezentului contract, elaborată sub orice formă este și va rămâne proprietatea achizitorului și va respecta întocmai prevederile legale în vigoare, va fi completată, în conformitate cu prevederile caietului de sarcini și cu realitatea din teren”. În cazul neîndeplinirii condițiilor contractuale vor fi percepute penalități de întârziere.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor ce fac obiectul achiziției. Ofertantul trebuie sa fie înregistrat la Registrul Comerțului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achiziției. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Modul de prezentare a ofertei: Oferta va conține propunere tehnică și ofertă financiară pentru „Elaborare „Documentații tehnico-economice în vederea creșterii performanței energetice a clădirilor rezidențiale” - Întocmire - Expertiză tehnică, audit energetic și DALI pentru obiectivul de investiții imobilul situat în municipiul Brașov, B-dul Griviței nr. 61 A, Bloc 27”. Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite în totalitate toate cerințele specificate în caietul de sarcini. Modul de prezentare a ofertei financiare: Ofertanții vor prezenta oferta financiară elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat conform formularului 1 de Oferta financiară. Oferta financiara va fi și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile de la depunere. Odată cu oferta se depune și Certificatul constatator emis de Registrul Comerțului, valabil la data prezentării. Neprezentarea propunerii tehnice, a formularului de ofertă financiară sau a Certificatului ONRC, pot determina respingerea ofertei ca inadmisibilă și/sau neconformă art. 137 din HG 395/2016. Caietul de sarcini este atașat prezentului anunț. Se completează Declarațiile în baza prevederilor Art. 51, 59, 60, 164, 165 și 167 din Legea 98/ 2016 atașate deasemenea prezentului anunț. NU SE VOR ACCEPTA DEPĂȘIRI DE TERMENE DE ELABORARE DOCUMENTAȚII decât în cazuri temeinic justificate, achiziția făcând parte obiectivele pe care Municipiul Brașov și le-a propus să le realizeze prin Programul Operațional Regional Centru 2021-2027.
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scăzut
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau să efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentatia de participare se poate descărca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea „Achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba română. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Caietului de sarcini atașat prezentului anunț de publicitate Oferta financiara totală va fi exprimată în LEI fără TVA, cu TVA-ul evidențiat separat, va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscală, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informații pentru Cetățeni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț. Potențialii ofertanți au obligația să consulte zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții”, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări. sub orice formă este și va rămâne proprietatea achizitorului și va respecta întocmai prevederile legale în vigoare, va fi completată, în conformitate cu prevederile caietului de sarcini și cu realitatea din teren”. În cazul neîndeplinirii condițiilor contractuale vor fi percepute penalități de întârziere.
! De consultat fișierul „21894-Solicitari de clarificări si raspunsuri.pdf” din cadrul documentației de atribuire aferenta ADV1343950 - pe : www.brasovcity.ro, secținea „Achizitii”
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 18-11-2022 ora 13:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232 Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
ANUNT
Denumire contract:
Elaborare Proiect tehnic, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor si executie lucrari pentru obiectivul de investitii „ Bransamente utilitati Dezvoltare Zona Economica Brasov Nord – Centru de Afaceri, Transfer Tehnologic si Incubator de Afaceri” – racordare la rete
Data limita depunere oferta:
18.11.2022 13:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Lucrari
Cod si denumire CPV:
45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
Valoare estimata:
543.072,65 RON
Caiet de sarcini:
Caiet sarcini + Doc. atrib..pdf
Descriere contract:
Elaborare Proiect tehnic, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor si executie lucrari pentru obiectivul de investitii „ Bransamente utilitati Dezvoltare Zona Economica Brasov Nord – Centru de Afaceri, Transfer Tehnologic si Incubator de Afaceri” – racordare la reteaua de canalizare -str. Institutului, conform cerintelor din caietul de sarcini si CU, atasate prezentului anunt
Conditii referitoare la contract:
Predarea documentaţiilor se va face conform precizarilor din caietul de sarcini, cap. 9 Termen execuție lucrări - 40 de zile de la ordinul de începere a lucrărilor. Garantia de buna executie - 10% din valoarea fara TVA a contractului
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț publicitar. Aceste conditii de participare, sunt valabile pentru participanții în calitate de ofertanti unici/ ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta trebuie sa conțină propunerea tehnică și propunerea financiară, care trebuie să fie elaborate în conformitate cu cerințele prevăzute în Caietul de sarcini. Ofertanții vor face dovada că sunt agreati de Compania Apa Brașov SA având în vedere că lucrările de extindere rețele apă/canal, lucrări de branșament apă/racorduri canal și lucrări de separare în rețelele administrate de Compania Apa Brașov SA sunt executate de către societăți comerciale/ persoane fizice autorizate agreate de către Companie.
Criterii de atribuire:
Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu pretul cel mai scazut, cu îndeplinirea tuturor cerințelor din documentația de atribuire și caietul de sarcini.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 19-08-2022 ora 11:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: ALLEN COLiBAN In atentia: : Isabella-Beatrice Mărășescu
ANUNT
Denumire contract:
Intocmire documentatie si asigurare asistenta privind derularea procedurii pentru atribuirea prin licitatie publică a contractului de colectare, transport si depozitare controlata a deseurilor provenite de la pers. fizice si juridice din Mun. Brasov
Data limita depunere oferta:
19.08.2022 11:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71621000-7 - Servicii de analiza sau consultanta tehnica (Rev.2)
Valoare estimata:
117.647,06 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI + FORMULARE.pdf
Descriere contract:
Intocmire documentatie si asigurare asistenta privind derularea procedurii pentru atribuirea prin licitatie publică a contractului de colectare, transport si depozitare controlata a deseurilor provenite de la pers. fizice si juridice din Mun. Brasov constând în elaborarea: - studiului de oportunitate; - elaborarea studiului de fundamentare a deciziei de delegare; - elaborarea strategiei de contractare; - elaborarea modelului contractului de delegare a gestiunii și a anexelor acestuia; - elaborarea caietului de sarcini și a anexelor acestuia; - elaborare regulament cadru al serviciului de salubrizare si deszăpezire a mun. Brasov; - consultanta pe durata procedurii de atribuire până la finalizarea acestuia și încheierea contractului de delegare, cu respectarea cerintelor specificate în Caietul de sarcini.
Conditii referitoare la contract:
Durata contractului de delegare a gestiunii va fi de la semnarea acestuia și până la încheierea acestuia dar nu mai mult de 24 de luni.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. Ofertantul trebuie sa fie inscris in SEAP. Oferta va cuprinde oferta tehnica și oferta financiară si va fi transmisă pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro sau depusă la sediul Primăriei Municipiului Brașov. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Oferta financiară va fi elaborată în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Pretul va include toate cheltuielile angajat de prestator in conditiile prevăzute in Caietul de sarcini. În situația în care ofertantul nu îndeplinește oricare (una) dintre cerințele minime obligatorii, oferta respectivă va fi respinsă, fiind considerata neconforma. Ofertantul castigator isi asuma obligatiile in conformitate cu cerintele Caietul de sarcini.
Criterii de atribuire:
Cel mai bun raport calitate pret in conformitate cu specificatiile mentionate in Caietului de sarcini.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentatia de participare se poate descarca și de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Caietul de sarcini încărcat în prezentul anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 30 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau se vor transmite pe email la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 19-08-2022 ora 12:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: Isabella-Beatrice Mărășescu In atentia: : Isabella-Beatrice Mărășescu
ANUNT
Denumire contract:
serviciilor de verificare a documentațiilor tehnice - DTAC, PT, DDE
Data limita depunere oferta:
19.08.2022 12:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
Valoare estimata:
5.000,00 RON
Caiet de sarcini:
Caiet de sarcini si sectiunea formulare.pdf
Descriere contract:
servicii: în conformitate cu Legea nr.10/1995 privind calitatea în construcții, documentatia tehnica aferenta obiectivului de investitii mai sus mentionat se impune a fi verificata din punct de vedere al cerințelor fundamentale aplicabile construcțiilor - A2, B1, C, Ie la proiect , astfel : A. Faza DTAC - Documentația pentru obținerea autorizației de construire ( DTAC ), se va verifica de către:- verificator proiect pentru cerințele : A2, B1, C, Ie. B. Faza PT, DDE Proiectul tehnic, inclusiv DDE, se va verifica de către : - verificator proiect cerințele : A2, B1, C, Ie.
Conditii referitoare la contract:
Oferta va conține PROPUNEREA TEHNICĂ și PROPUNEREA FINANCIARĂ pentru realizarea serviciilor de verificarea documentaţiilor tehnice la cerințele fundamentale aplicabile construcțiilor - A2, B1, C, Ie. la proiectul “ Realizare iluminat pârtie schi Lupului și Drumul Albastru - Poiana Brașov ” Faza PT şi execuţie lucrări”. 4.1 PROPUNEREA TEHNICĂ va cuprinde defalcarea ofertei astfel: - Verificare DTAC - Verificare PT, DDE - Verificare documentații aferente dispozițiilor de șantier emise de proiectant pe perioada execuției lucrărilor . Se va prezenta lista verificatorilor de proiecte pentru fiecare cerință. Persoanele nominalizate ca verificatori de proiecte vor prezenta atestate /legitimații care să confirme acest lucru și să fie în temen de valabilitate. 4.2 PROPUNEREA FINANCIARĂ - va cuprinde valoarea sumei prezentate pentru verificarea documentației tehnice la cerințelor la cerințele impuse( DTAC , PT, DDE). Autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul de a uza de prevederile art.221 din Legea nr. 98/2016, prin act adițional la contract, în cazul în care apar motive temeinic justificate. Termenul de predare al proiectelor verificate va fi următorul : DTAC - 3 zile calendaristice de la data predării documentației către prestator pe baza de proces verbal; PT+DDE - 3 zile calendaristice de la data predării documentației către prestator pe baza de proces verbal; Contractul este valabil pe întreaga perioadă de executare a obligațiilor reciproce ce revin părților contractante, începând cu data semnării contractului și își produce efectele până la încheierea procesului-verbal de recepție la terminarea lucrărilor. Pentru asigurarea serviciilor de către verificatorii de proiecte în perioada de execuție a lucrărilor, în cazul în care apar modificări de soluții, termenul de predare al documentației verificate este de 5 zile.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, certificate constatatoare privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (bugetul local, buget de stat, etc.) actualizate la momentul prezentarii; cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic sau a celor cu putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv si cazier fiscal emis de ANAF , iar pentru sediile secundare/punctele de lucru, o declaraţie pe propria răspundere privind îndeplinirea obligaţiilor de plată a impozitelor, taxelor sau contribuţiilor la bugetul general consolidat datorate. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar. Oferta trebuie sa conțină propunerea tehnică și propunerea financiară. Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite toate cerinţele menţionate în Caietul de sarcini. Modul de prezentare a ofertei financiare Oferta financiară va cuprinde valoarea totală cu evidențierea separat a cotei de TVA .
Criterii de atribuire:
Criteriul de atribuire al contractului este prețul cel mai scăzut.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Tema de proiectare încărcată în prezentul anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 17-08-2022 ora 12:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: Isabella-Beatrice Mărășescu In atentia: : Isabella-Beatrice Mărășescu
ANUNT
Denumire contract:
Întocmire ,,Documentații tehnice Eficientizare energetică în unități de învățământ preuniversitar, municipiul Braşov - Grădinița cu program prelungit nr.13, corp B” - faza DALI
Data limita depunere oferta:
17.08.2022 12:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
Valoare estimata:
110.656,25 RON
Caiet de sarcini:
Casiet de sarcini,CF,Cu si sectiunea formulare.pdf
Descriere contract:
Întocmire ,,Documentații tehnice Eficientizare energetică în unități de învățământ preuniversitar, municipiul Braşov - Grădinița cu program prelungit nr.13, corp B. Imobilul situat în Municipiul Brașov, str.Iuliu Maniu nr.10A, Se află într-o clădire veche compusă din parter, subsol și pod Subsolul este prevazut cu o bucătărie dotată cu aragaze pentru prepararea hranei, loc de luat masa pentru copii si diverse încăperi dotate cu mașini de spălat rufe și vase. Subsolul clădirii are probleme cu umiditatea din cauza aburilor proveniți de la prepararea hranei și a conductelor existente neizolate, iar accesul copiilor la sala de mese se realizează greu. Clădirea a suferit în anul 2000 un incendiu, iar în urma incendiului etajul a fost reconstruit preponderent din rigips. Clădirea are geamuri termopan. Intrarea în gradiniță se realizează printr-o ușă termopan. Încalzirea imobilului și furnizarea apei calde de consum este asigurată de la o centrală termică pe gaz Beretta. În spatele clădirii gradiniței se află un gard prevăzut cu o ușă cu posibilitatea de acces a proprietarului către gradinită În grădiniță există corpuri de iluminat vechi fără eficiență energetică.
Conditii referitoare la contract:
Termenul de predare a documentațiilor este de 60 de zile calendaristice de la data emiterii ordinului de începere a prestării serviciilor de proiectare. Perioada necesară derulării procesului de aprobare a documentațiilor tehnice elaborate și predate și numărul de zile necesar pentru emiterea avizelor solicitate în Certificatul de Urbanism nu sunt incluse în termenul de elaborare și predare a documentațiilor tehnice Auditul energetic va fi predat în termen de 10 zile de la emiterea Ordinului de începere a serviciilor și va fi supus spre aprobare Managerului Energetic al Municipiului Brașov Termenul de verificare a Raportului de Audit Energetic și solicitarea de remedieri/completări/clarificări cu privire la acesta este de 5 zile dela predarea acestuia către achizitor Termenul de remediere/completare/clarificare este de 3 zile de la comunicarea solicitării de către achizitor Soluțiile ce vor fi propuse prin documentația tehnică se vor prezenta și în formă tabelară pentru evaluarea indicatorilor de proiect, conform Model prezentare indicatori- PNRR anexat în eventualitate depunerii pe acest program. Ofertantul câștigător, la semnarea contractului, va prezenta graficul de predare al documentațiilor, care va fi anexă la contract. Contractul este valabil de la data semnării contractului şi până la îndeplinirea tuturor obligațiilor contractuale
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, certificate constatatoare privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (bugetul local, buget de stat, etc.) actualizate la momentul prezentarii; cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic sau a celor cu putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv si cazier fiscal emis de ANAF , iar pentru sediile secundare/punctele de lucru, o declaraţie pe propria răspundere privind îndeplinirea obligaţiilor de plată a impozitelor, taxelor sau contribuţiilor la bugetul general consolidat datorate. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar. Oferta trebuie sa conțină propunerea tehnică și propunerea financiară. Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite toate cerinţele menţionate în Caietul de sarcini. Modul de prezentare a ofertei financiare Oferta financiară va cuprinde valoarea totală cu evidențierea separat a cotei de TVA .
Criterii de atribuire:
Criteriul de atribuire al contractului este prețul cel mai scăzut.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Tema de proiectare încărcată în prezentul anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 08-08-2022 ora 09:08 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550 Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
ANUNT
Denumire contract:
Achiziție de servicii de Întocmire Studiu de fezabilitate pentru ''CONSTRUIRE PLATFORMĂ SUBTERANĂ DEȘEURI"
Data limita depunere oferta:
08.08.2022 09:08
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
Valoare estimata:
135.000,00 RON
Caiet de sarcini:
3. TEMA DE PROIECTARE, CF, MODEL DE FORMULARE .pdf
Descriere contract:
FAZELE PROIECTĂRII • Elaborarea studiului geotehnic verificat de către un verificator de proiecte atestat în domeniul Af • Elaborarea studiului topografic vizat OCPI • Elaborarea documentațiilor tehnice necesare pentru obținerea avizelor şi acordurilor conform Certificatului de Urbanism, anexat, • Orice studii și proiecte necesare pentru obținerea avizelor Elaborarea studiului de fezabilitate pentru construire platforma subterană deșeuri .În cadrul temei de proiectare sunt propuse a se realiza următoarele categorii de lucrări : A) Construire platformă subterană deșeuri Platforma subterana deseuri ce se va proiecta va avea următoarele caracteristici : - folosință actuală: - procent ocupare teren S construită/ S teren- max. 25% - regim de înălţime încadrându-se în regimul de înălţime existent în zonă, S - CUT: 1,8 - sistemul constructiv și principalele materiale de construcții permise: materiale care nu vor deprecia aspectul general al zonei Structura modulelor (detaliată intema de proiectare ) pentru platformele subterane ce fac obiectul prezentei achizitii va fi compusa din: - coloana insertie - platforma pietonala - container de 3 mc - platforma de securitate - mecanism de deschidere - buncar beton etansat perfect pentru a bloca infiltrarea apelor pluvianle in interioriul său B) Lucrări tehnico-edilitare – branşamente la rețelele de utilităţi publice׃ Platforma nu va fi racordată la reţelele edilitare (apă – canal, electric, gaz, telecomunicaţii) Se va prezenta proiectul de refacere a sistemelor rutiere afectate de săpături Montarea echipamentelor tehnice aferente se execută în varianta de amplasare subterană. Pe traseele rețelelor edilitare amplasate subteran se prevăd obligatoriu sisteme de identificare nedistructive. Se va asigura cale de acces pentru Autocompactor minim 14mc
Conditii referitoare la contract:
Proiectantul este obligat să întocmească orice studii şi proiecte necesare în vederea obţinerii avizelor din certificatul de urbanism. Ofertantul câştigător îşi asumă integral răspunderea pentru respectarea legislaţiei privind sănătatea şi securitatea muncii pentru personalul însărcinat cu realizarea lucrării, conform Legii 319/2006 privind securitatea şi sănătatea în muncă şi HG 300/2006 actualizată, privind cerinţele minime de securitatea şi sănătate pentru şantierele temporare sau mobile, precum şi toată legislaţia existentă aferentă obiectivului de investiţii. Ofertantul este obligat să indice în cadrul ofertei faptul că la elaborarea acestuia a ţinut cont de obligaţiile relevante din domeniile mediului social şi al relaţiilor de muncă, cu indicarea actelor normative la care se raportează. Notă 1 : Ofertantul câştigător va respecta întreaga legislaţie aplicabilă pentru realizarea obiectivului de investiţii.. Documentatia se va elabora în 3 (trei) exemplare redactate în limba română, cât şi pe suport magnetic (CD), partea scrisă în format PDF şi Microsoft Word şi partea desenată în AUTOCAD (dwg). Observaţie importantă: Documentaţiile vor fi îndosariate în bibliorafturi, inscripţionate cu denumirea proiectului, volumul, faza de proiectare. Documentaţia va fi scrisă cu acelaşi font, îngrijit, iar planşele vor fi prevăzute cu sistem anti rupere/ întărite în zona de îndosariere; Toate paginile numerotate vor fi stampilate şi semnate în original conform competenţelor. Formatul electronic (CD) va cuprinde toată documentaţia de proiectare, atât în format word, cât şi pdf, scanat cu semnături şi ştampile, pentru partea word, iar partea desenată în AUTOCAD (dwg). Termenul de predare a studiului geotehnic verificat la cerința Af, studiului topografic vizat la OCPI și a documentațiilor pentru obținerea avizelor este de 3 luni calendaristice de la data ordinului de începere.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. Ofertantul trebuie sa fie inscris in SEAP. Expertizele vor fi intocmite confom cerintelor din tema de proiectare atasata prezentului anunt. Resursele necesare ofertantului pentru realizarea activitatilor din contract si obtinerea rezultatelor vor fi respectate intocmai solicitarilor achizitorului din tema de proiectare Oferta va cuprinde oferta tehnica și oferta financiară, va fi depusă pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primăriei Municipiului Brașov. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Oferta financiară va fi elaborată în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfășoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toată durata acestuia. În situația în care ofertantul nu îndeplinește oricare (una) dintre cerințele minime obligatorii, oferta respectivă va fi respinsă, fiind considerata neconforma. In conformitate cu prevederile art. 17 alin. (4), lit. a) din H.G. nr. 395/2016 (contractul ce urmează a fi încheiat va cuprinde o clauză privind cedarea drepturilor patrimoniale de autor) - Ofertantul castigator isi asuma obligatiile in conformitate cu cerintele temei de proiectare . ¬
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scazut conform art 187 alin 3) lit a) din Lgea nr. 98/2016 -privind Achizițiile publice
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Tema de proiectare încărcată în prezentul anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.