Achiziții
Primăria Municipiului Brașov
Achiziții / Proceduri proprii: 01-08-2022 ora 12:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
ANUNT
Denumire contract:
Întocmire ,,Documentații tehnice Eficientizare energetică în unități de învățământ preuniversitar, municipiul Braşov - Grădinița nr.21A” - faza DALI
Data limita depunere oferta:
01.08.2022 12:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
Valoare estimata:
115.204,00 RON
Caiet de sarcini:
Caiet de sarcini, CF,CU si sectiunea formulare.pdf
Descriere contract:
Întocmire ,,Documentații tehnice Eficientizare energetică în unități de învățământ preuniversitar, municipiul Braşov - Grădinița nr.21A” - faza DALI. Imobilul situat în Municipiul Brașov, str. Brazilor nr. 16B, a fost construit aproximativ în anul 1945 și are regim de înălțime S+P. Gradinița se află într-o cladire veche compusă din parter, subsol și pod. Imobilul are în componenta o baie, vestiar pentru copii, birou personal conducere si 2 sali de clasa destinate activitatilor educative, dintre care una din salile de clasa are peretii din lemn. Incalzirea imobilului si furnizarea apei calde de consum este asigurata de la o centrala termica pe gaz. Cladirea prezinta geamuri termopan. Intrarea in gradinita se realizeaza printr-o usa termopan prevazuta cu suprafata vitrata mare, dublata de o usa simpla din lemn. Cladirea nu este anvelopata si prezinta infiltratii la imbinarea dintre trotuar si zid.
Conditii referitoare la contract:
Termenul de predare a documentațiilor este de 60 de zile calendaristice de la data emiterii ordinului de începere a prestării serviciilor de proiectare. Perioada necesară derulării procesului de aprobare a documentațiilor tehnice elaborate și predate și numărul de zile necesar pentru emiterea avizelor solicitate în Certificatul de Urbanism nu sunt incluse în termenul de elaborare și predare a documentațiilor tehnice. Auditul energetic va fi predat în termen de 10 zile de la emiterea Ordinului de începere a serviciilor și va fi supus spre aprobare Managerului Energetic al Municipiului Brașov. Termenul de verificare a Raportului de Audit Energetic și solicitarea de remedieri/completări/clarificări cu privire la acesta este de 5 zile dela predarea acestuia către achizitor. Termenul de remediere/completare/clarificare este de 3 zile de la comunicarea solicitării de către achizitor. Ofertantul câștigător, la semnarea contractului, va prezenta graficul de predare al documentațiilor, care va fi anexă la contract. Contractul este valabil de la data semnării contractului şi până la îndeplinirea tuturor obligațiilor contractuale
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, certificate constatatoare privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (bugetul local, buget de stat, etc.) actualizate la momentul prezentarii; cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic sau a celor cu putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv si cazier fiscal emis de ANAF , iar pentru sediile secundare/punctele de lucru, o declaraţie pe propria răspundere privind îndeplinirea obligaţiilor de plată a impozitelor, taxelor sau contribuţiilor la bugetul general consolidat datorate. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar. Oferta trebuie sa conțină propunerea tehnică și propunerea financiară. Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite toate cerinţele menţionate în Caietul de sarcini. Modul de prezentare a ofertei financiare Oferta financiară va cuprinde valoarea totală cu evidențierea separat a cotei de TVA .
Criterii de atribuire:
Criteriul de atribuire al contractului este prețul cel mai scăzut.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Tema de proiectare încărcată în prezentul anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 29-07-2022 ora 11:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: In atentia:
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de dirigenţie de şantieraferent lucrărilor de realizare iluminat pârtie schi Lupului și Drumul Albastru - Poiana Brașov, faza PT şi execuţie lucrări
Data limita depunere oferta:
29.07.2022 11:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71311100-2 - Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
Valoare estimata:
45.000,00 RON
Caiet de sarcini:
Caiet de sarcini si sectiunea formulare.pdf
Descriere contract:
Obiectul achiziţiei: servicii de dirigenţie de şantier aferent lucrărilor de realizare iluminat pârtie schi Lupului și Drumul Albastru - Poiana Brașov, faza PT şi execuţie lucrări. Ofertanţii au obligaţia de a face dovada conformităţii serviciilor cu cerinţele prevăzute în caietul de sarcini şi în acest sens vor prezenta: - descrierea detaliată a metodologiei şi a planului de lucru conceput pentru prestarea serviciilor solicitate indicând momentul începerii, secvenţialitatea şi durata activităţilor propuse, precum şi sarcinile concrete care vor fi încredinţate personalului cheie implicat în îndeplinirea contractului pentru fiecare etapă/fază a proiectului astfel cum au fost descrise la cap. 3 din prezentul caiet de sarcini; - lista activităţilor considerate a fi necesare pentru îndeplinirea obiectivelor proiectului şi sarcinile încredinţate personalului cheie implicat în îndeplinirea contractului, corelate cu graficul de timp; - metodologia de supraveghere şi inspecţie a execuţiei proiectului, prin prezentarea listei de standarde şi proceduri utilizate; - prezentarea riscurilor şi ipotezelor ce pot afecta execuţia proiectului, identificând cel puţin 5 riscuri ce pot afecta execuţia proiectului şi modalitatea de acţiune în cazul apariţiei acestora; - metodologie de raportare şi comunicare cu beneficiarul, indicând inclusiv rapoartele pe care le va întocmi şi periodicitatea acestora; Ofertanţii au obligaţia de a indica în cadrul ofertei faptul că la elaborarea acesteia au ţinut cont de obligaţiile referitoare la condiţiile de muncă şi protecţia muncii, conform prevederilor legale în vigoare. Ofertantul va include în oferta tehnică descrierea fiecărui element, conform cerinţelor din caietul de sarcini. Nerespectarea sau neconformitatea cu cerinţele impuse în caietul de sarcini va atrage descalificarea ofertei ca neconformă.
Conditii referitoare la contract:
Se va alege oferta cu preţul cel mai mic oferit pentru serviciul de dirigenţie de şantier aferent lucrărilor de realizare iluminat pârtie schi Lupului și Drumul Albastru - Poiana Brașov, faza PT şi execuţie lucrări, inclusiv pe durata de garanţie a lucrărilor,cu îndeplinirea tuturor cerințelor din documentația de atribuire și caietul de sarcini.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț publicitar. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta trebuie sa conțină propunerea tehnică și propunerea financiară, care trebuie să fie elaborate în conformitate cu cerințele prevăzute în Caietul de sarcini.
Criterii de atribuire:
Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu pretul cel mai scazut, cu îndeplinirea tuturor cerințelor din documentația de atribuire și caietul de sarcini.
Informatii suplimentare:
ocumentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietul de sarcini. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare realizării documentației solicitate. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări cu privire la documentația de atribuire, nu mai târziu de 1 zi lucrătoare până la data-limită stabilită de depunere a ofertei.!
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 29-07-2022 ora 12:00 - termen expirat
ANUNT
Denumire contract:
Achiziție servicii de organizare de evenimente
Data limita depunere oferta:
29.07.2022 12:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
79952000-2 - Servicii pentru evenimente (Rev.2)
Valoare estimata:
135.000,00 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI + FORMULARE.pdf
Descriere contract:
Achiziție servicii de organizare de evenimente cu respectarea specificațiilor Caietului de sarcini
Conditii referitoare la contract:
Conform Caiet de sarcini
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului din care sa rezulte ca are in obiectul de activitate servicii similare cu obiectul contractului. Ofertantul trebuie sa fie inscris in SEAP. Oferta va cuprinde oferta tehnica și oferta financiară, va fi depusă pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro sau la sediul Primăriei Municipiului Brașov. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Oferta financiară va fi elaborată în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Prețul va include toate cheltuielile care vor fi angajate de către prestator în condițiile prevăzute în Caietul de sarcini. În situația în care ofertantul nu îndeplinește oricare (una) dintre cerințele minime obligatorii, oferta respectivă va fi respinsă, fiind considerata neconforma. Ofertantul castigator isi asuma obligatiile in conformitate cu cerintele Caietul de sarcini
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scazut
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se regaseste atasata prezentului anunt. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Caietul de sarcini încărcat în prezentul anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 28-07-2022 ora 10:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de elaborare MATERIALE DE INFORMARE SI PROMOVARE aferente proiectului "Dotarea unităților de învățământ preuniversitar de stat din Mun. Brașov cu echipamente și materiale de protecție/dispozitive medicale în vederea creșterii capacității de a gestiona stituația de de virusul SARS-COV2S
Data limita depunere oferta:
28.07.2022 10:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
Valoare estimata:
5.444,54 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI SI FORMULARE MAT PROMOVARE DEZINFECTANTI.pdf
Descriere contract:
Servicii de elaborare MATERIALE DE INFORMARE SI PROMOVARE aferente proiectului "Dotarea unităților de învățământ preuniversitar de stat din Muncipiul Brașov cu echipamente și materiale de protecție/dispozitive medicale în vederea creșterii capacității de a gestiona stituația de panedemie generată de virusul SARS-COV-2"- COD SMIS: 149430
Conditii referitoare la contract:
Durata Contractului va fi din momentul semnării contactului de furnizare servicii și până la finalizarea perioadei de implementare a proiectului 29.04.2023. În situația în care va interveni o extindere a perioadei de implementare a proiectului, contractul de servicii se va prelungi prin act adițional fără majorarea valorii acestuia. În termen de zece zile lucrătoare de la emiterea comenzii, prestatorul trebuie să prezinte achizitorului macheta materialului realizat, în vederea verificării și aprobării acestuia. Termenele de remediere a eventualelor corecturi/completări/modificări ale machetelor sunt de trei zile lucrătoare de la semnalarea acestora.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. Ofertantul trebuie sa fie inscris in SEAP. Expertizele vor fi intocmite confom cerintelor din caietul de sarcini atasata prezentului anunt. Resursele necesare ofertantului pentru realizarea activitatilor din contract si obtinerea rezultatelor vor fi respectate intocmai solicitarilor achizitorului din Caietul de sarcini Oferta va cuprinde oferta tehnica și oferta financiară, va fi depusă pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primăriei Municipiului Brașov. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Oferta financiară va fi elaborată în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Prețul va include toate cheltuielile care vor fi angajate de către prestator în condițiile prevăzute în Caiet de sarcini, respectiv concepție materiale, machetare și grafică materiale de informare și publicitate, costuri de publicare, costuri de administrare privind campania derulată în social media, costuri de deplasare și/sau transport materiale (dacă este cazul). În situația în care ofertantul nu îndeplinește oricare (una) dintre cerințele minime obligatorii, oferta respectivă va fi respinsă, fiind considerata neconforma. In conformitate cu prevederile art. 17 alin. (4), lit. a) din H.G. nr. 395/2016 (contractul ce urmează a fi încheiat va cuprinde o clauză privind cedarea drepturilor patrimoniale de autor) - Ofertantul castigator isi asuma obligatiile in conformitate cu cerintele Caietul de sarcini
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scazut conform art 187 alin 3) lit a) din Lgea nr. 98/2016 -privind Achizițiile publice
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Caietul de sarcini încărcat în prezentul anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. CLARIFICARE!!!
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 21-07-2022 ora 08:19 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268473001 Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
ANUNT
Denumire contract:
Achiziție de servicii de Întocmire Studiu de fezabilitate pentru proiectul: ”Instalatii de iluminat si nocturna pentru partiile Drumul Rosu si Subteleferic “
Data limita depunere oferta:
21.07.2022 08:19
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
Valoare estimata:
132.000,00 RON
Caiet de sarcini:
Tema de proiectare si Formulare .pdf
Descriere contract:
Achiziția serviciilor de proiectare este necesară în vederea pregătirii proiectului “Instalatii de iluminat si nocturna pentru partiile Drumul Rosu si Subteleferic”, fiind necesară elaborarea următoarelor studii, conform HG 907 /2016: L1- Documentații avize (documentatia tehnică pentru obtinerea avizelor și acordurilor solicitate în Certificatul de Urbanism ,depunerea si sustinerea acestora la avizatori) L2- Studiu topografic vizat de OCPI L3- Studiu geotehnic L4- Studiu de soluție alimentare cu energie electrica L5- Studiu de fezabilitate (SF) inclusiv antemăsurătoare si deviz general L6- Analiza cost - beneficiu ¬ Asigurarea asistentei tehnice pe perioada de derulare a procedurii de achiziție publica in vederea atribuirii contractului servicii pentru următoarele faze de proiectare. Proiectantul va răspunde la clarificări pe toată perioada de derulare a achiziției; ¬ Asigurarea asistentei tehnice pe perioada elaborarii documentatiilor tehnico-economice pentru următoarele faze de proiectare;
Conditii referitoare la contract:
Data începerii prestarii serviciilor: Data Ordinului de începere a prestarii serviciilor. Data de incheiere a prestarii serviciilor: data incheierii executiei lucrarilor si semnarea Procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor. Predarea documentaţiilor se va face astfel: T1- în termen de 30 de zile de la emiterea ordinului de începere a serviciilor de proiectare, se vor preda Documentatiile de Eliberare Avize si Acorduri conform cerintelor din certificatul de urbanism- faza SF – Livrabilul L1 ; T2- în termen de 30 de zile de la eliberarea ultimului aviz/acord se va preda Studiu de fezabilitate in forma completa - Livrabilele L2- L6; NOTĂ : Proiectantul, va preda în format electronic un set de date, în format digital CAD (dwg) sau GIS și în sistem de coordonate Stereo 70. Pe durata desfășurării contractului, elaboratorul va convoca cel puțin 3 ședințe comune de lucru cu beneficiarul pentru diverse validări și agreări de soluții/variante. Termenul de execuție va putea fi prelungit doar în cazuri temeinic justificate.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. Ofertantul trebuie sa fie inscris in SEAP. Expertizele vor fi intocmite confom cerintelor din tema de proiectare atasata prezentului anunt. Resursele necesare ofertantului pentru realizarea activitatilor din contract si obtinerea rezultatelor vor fi respectate intocmai solicitarilor achizitorului din tema de proiectare Oferta va cuprinde oferta tehnica și oferta financiară, va fi depusă pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primăriei Municipiului Brașov. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Oferta financiară va fi elaborată în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfășoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toată durata acestuia. În situația în care ofertantul nu îndeplinește oricare (una) dintre cerințele minime obligatorii, oferta respectivă va fi respinsă, fiind considerata neconforma. In conformitate cu prevederile art. 17 alin. (4), lit. a) din H.G. nr. 395/2016 (contractul ce urmează a fi încheiat va cuprinde o clauză privind cedarea drepturilor patrimoniale de autor) - Ofertantul castigator isi asuma obligatiile in conformitate cu cerintele temei de proiectare . ¬
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scazut conform art 187 alin 3) lit a) din Lgea nr. 98/2016 -privind Achizițiile publice
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Tema de proiectare încărcată în prezentul anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 15-07-2022 ora 10:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
ANUNT
Denumire contract:
Achiziţia de servicii pentru organizarea de evenimente și cursuri de formare în cadrul proiectului Măsuri pentru creșterea transparenței, eticii și integrității la Primăria Municipiului Brașov, finanțat din Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020
Data limita depunere oferta:
15.07.2022 10:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
Valoare estimata:
116.635,95 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI +FORMULARE.pdf
Descriere contract:
Se vor achiziționa servicii pentru organizarea de evenimente și cursuri de formare profesională în domeniul eticii, integrității si educației anticorupție, adresate personalului de execuție din Primaria Municipiului Brasov și consilierilor de etică, persoanelor alese prin vot și personalului de conducere, inclusiv servicii de cazare și masă pentru participanții la cursurile de formare profesională în cadrul proiectului Măsuri pentru creșterea transparenței, eticii și integrității la Primăria Municipiului Brașov, finanțat din Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020, CP15/2021 pentru regiunile mai puțin dezvoltate - Sprijinirea măsurilor referitoare la prevenirea corupției la nivelul autorităților și instituțiilor publice locale, Axa prioritară - Administrație publică și sistem, judiciar, Obiectiv Specific Creșterea transparenței, eticii și integrității în cadrul autorităților și instituțiilor publice. Ofertele trebuie să respecte specificațiile Caietului de sarcini. Valoarea estimată a achiziţiei este 79.285,95 lei fără TVA pentru serviciile de cazare și masă, respectiv 37.350,00 lei fără TVA pentru serviciile de cursuri de formare profesională. Astfel, valoarea totală estimată a contractului de servicii pentru organizarea de evenimente și cursuri de formare profesională este de 116.635,95 lei fără TVA Cod CPV secundar -55110000-4 Servicii de cazare la hotel
Conditii referitoare la contract:
Contractul este valabil până la îndeplinirea tuturor obligaţiilor contractuale, fără a depăşi data de 10.10.2022. Prestarea serviciilor va începe imediat după emiterea de către achizitor a ordinului de începere.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. Ofertantul trebuie sa fie inscris in SEAP. Oferta va cuprinde oferta tehnica și oferta financiară, va fi depusă pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primăriei Municipiului Brașov. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Oferta financiară va fi elaborată în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfășoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toată durata acestuia. În situația în care ofertantul nu îndeplinește oricare (una) dintre cerințele minime obligatorii, oferta respectivă va fi respinsă, fiind considerata neconforma.
Criterii de atribuire:
Cel mai bun raport calitate- preț în conformitate cu specificațiile Caietului de sarcini.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Caietului de sarcini atașat prezentului anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 08-07-2022 ora 13:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
ANUNT
Denumire contract:
Achiziție de servicii de realizare a documentației tehnico-economică - elaborare STUDIU DE FEZABILITATE pentru proiectul „ DEZVOLTARE REȚEA DE MOBILITATE URBANĂ, INTEGRATĂ ȘI CONECTATĂ PRIN SOLUȚII DE TRANSPORT ECOLOGIC ÎN ZONA METROPOLITANĂ BRAȘOV TRONSON PREFECTURĂ – PIETRELE LUI SOLOMON”
Data limita depunere oferta:
08.07.2022 13:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
Valoare estimata:
105.040,00 RON
Caiet de sarcini:
Caiet de sarcini, Tema proiectare, Formulare.pdf
Descriere contract:
Achiziția serviciilor necesare în vederea pregătirii Proiectului „Dezvoltare Rețea de mobilitate urbană, integrată și conectată prin soluții de transport ecologic în zona Metropolitană Brașov Tronson Prefectură – Pietrele lui Solomon”, fiind necesară elaborarea următoarelor studii conform HG 907 /2016: - Studiu de fezabilitate (SF) - Studiu geotehnic - Studiu topografic - Studiu peisagistic - Studiu energetic - Documentații avize - Expertiză tehnică - Analiza cost - beneficiu Achiziția serviciilor de elaborare a documentațiilor tehnico-economice este necesară în vederea pregătirii proiectului de interes zonal „Dezvoltare infrastructură pentru transportul verde în Municipiul Brașov – Piste pentru biciclete (și alte vehicule electrice ușoare) - Tronson Prefectură - Pietrele lui Solomon”, pentru integrarea și conectarea modalităților de transport în vederea îmbunătățirii soluțiilor de creștere a accesibilității în Municipiul Brașov.
Conditii referitoare la contract:
Termen de predare a documentațiilor este de 4 luni de la transmiterea Ordinului de începere a prestării serviciilor.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. Ofertantul trebuie sa fie inscris in SEAP. Expertizele vor fi intocmite confom cerintelor din caietul de sarcini atasat prezentului anunt. Resursele necesare ofertantului pentru realizarea activitatilor din contract si obtinerea rezultatelor vor fi respectate intocmai solicitarilor achizitorului din caietul de sarcini. Oferta va cuprinde oferta tehnica și oferta financiară, va fi depusă pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primăriei Municipiului Brașov. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Oferta financiară va fi elaborată în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfășoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toată durata acestuia. În situația în care ofertantul nu îndeplinește oricare (una) dintre cerințele minime obligatorii, oferta respectivă va fi respinsă, fiind considerata neconforma. In conformitate cu prevederile art. 17 alin. (4), lit. a) din H.G. nr. 395/2016 (contractul ce urmează a fi încheiat va cuprinde o clauză privind cedarea drepturilor patrimoniale de autor) - „Toată documentația ce face obiectul prezentului contract, elaborata sub orice forma este și va rămâne proprietatea achizitorului și va respecta întocmai prevederile legale în vigoare, va fi completată, în conformitate cu tema de proiectare și cu realitatea din teren”. În cazul neîndeplinirii condițiilor contractuale vor fi percepute penalități de întârziere. NU SE VOR ACCEPTA DEPĂȘIRI DE TERMENE decât în cazuri temeinic justificate.
Criterii de atribuire:
Cel mai bun raport calitate - preț.
Informatii suplimentare: -
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 30-06-2022 ora 11:30 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: ANNA MARIA TOFAN
ANUNT
Denumire contract:
SERVICII DE MATERIALE DE INFORMARE ȘI PUBLICITATE” pentru proiectul “Planificare strategică și digitalizarea serviciilor sociale aflate în competența Direcției de Asistență Socială Brașov”, Cod SIPOCA 1185/MySMIS 2014+ 154612
Data limita depunere oferta:
30.06.2022 11:30
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
Valoare estimata:
4.182,93 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI+FORMULARE.pdf
Descriere contract:
”Servicii de materiale de Informare și publicitate” pentru proiectul “Planificare strategică și digitalizarea serviciilor sociale aflate în competența Direcției de Asistență Socială Brașov
Conditii referitoare la contract:
Contractul de are valabilitate de la data semnării până la 09.09.2023, dar nu mai devreme de data finalizării implementării proiectului incluzând şi perioada de recepţie a serviciilor prestate.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta va conține Propunerea tehnică și Propunerea financiară care se vor întocmi în conformitate cu cerinţele prevăzute în caietul de sarcini.
Criterii de atribuire:
Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu prețul cel mai scăzut.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietul de sarcini. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare realizării documentației solicitate. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 30 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 29-06-2022 ora 11:52 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact:
ANUNT
Denumire contract:
Elaborarea documentatiei DTAD si DTOE pentru obiectivul de investiții: “Documentatii tehnice Regenerare cladiri publice imobil - str. Aleea Minerva nr. 1, desfiintare CT43”
Data limita depunere oferta:
29.06.2022 11:52
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
Valoare estimata:
69.850,00 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI CU ANEXE, FORMULAR OFERTA SI DECLARATIE .pdf
Descriere contract:
Denumire investiție: Documentaţii tehnice Regenerare clǎdiri publice imobil, str. Aleea Minerva nr. 1 - CT43, întocmire DTAD si DTOE. Imobilul este situat in Municipiu Brașov, pe str. Aleea Minerva nr.1, cartierul Astra, obiectivul supus investiției se află în proprietatea Municipiului Brașov conform CF nr.104909. Având în vedere recomandarile din Expertiza tehnică de calitate, este necesară întocmirea Documentației Tehnice pentru obtinerea Autorizatiei de Demolare DTAD si DTOE - cu respectarea avizelor și acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism nr.1309/04.05.2022. Având în vedere: - Starea avansata de degradare a cladirii urmare a infiltraţiilor masive de apa ce au afectat in timp acoperisul prefabricat, tencuieli interioare si exterioare, grinzi, stalpi si pardoselile betonate creand fisuri ce au ajuns in unele locuri si la armatura. - Condiţia fizica a elementelor de beton armat, prezenţa degradǎrii betonului prin carbonatare, a coroziunii betonului și otelului produse de diferite cauze. - Fisuri care se dezvolta in lungul barelor de armatura in zonele critice ale elementelor structurale și deformatii remanente in zonele critice ale stalpilor, pereţilor si grinzilor, este necesara întocmirea Documentației Tehnice pentru obtinerea Autorizatiei de Demolare DTAD si DTOE. Documentațiile se vor preda în 3 (trei) exemplare, redactate în limba română, pe suport de hârtie şi pe suport magnetic semnate și ștampilate în format PDF și DWG, (CD) un exemplar. Oferta va fi intocmita cu respectarea tuturor cerintelor caietului de sarcini. Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. Ofertantul trebuie sa fie inscris in SEAP.
Conditii referitoare la contract:
Termenul de predare a documentaţiilor 45 de zile calendaristice de la data emiterii ordinului de începere a prestarii serviciilor de proiectare conform caietului de sarcini. Se va asigura asistenta tehnică pe perioada derularii procedurilor de achizitie publică de serviciii de proiectare faza DALI in vederea elaborarii răspunsurilor la eventualele solicitări de clarificări. Durata de derulare a contractului: păna la indeplinirea tuturor obligatiilor contractuale.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, care pot sa presteze serviciile mentionate mai sus. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfasoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toata durata acestuia. In situatia in care ofertantul nu indeplineste oricare (una) dintre cerintele minime obligatorii prevazute in caietul de sarcini, oferta respectiva va fi respinsa, fiind considerata neconforma. Formularul de oferta se gaseste pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri sau in prezentul anunt. Oferta va trebui să conţină preţul pentru serviciile medicale obligatorii şi investigaţiile medicale suplimentare prezentate în Anexa la prezentul Caiet de sarcini pct.C, exprimat în lei/angajat. Valorile sunt ferme, fixe şi nu pot fi modificate pe toată perioada de derulare a contractului. Neofertarea uneia sau mai multor poziţii din cele solicitate conduce la respingerea ofertei. Nu se admit oferte parţiale sau alternative.
Criterii de atribuire:
pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 29-06-2022 ora 08:44 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de consultanţă elaborare documentații: Notă conceptuală, Tema de proiectare și Caiet de sarcini în vederea realizării documentațiilor tehnice de proiectare SF/DALI/PT
Data limita depunere oferta:
29.06.2022 08:44
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71530000-2 - Servicii de consultanta in constructii (Rev.2)
Valoare estimata:
48.000,00 RON
Caiet de sarcini:
3. Formulare+CAIET DE SARCINI.pdf
Descriere contract:
Întocmirea următoarelor documente: Notă conceptuală, Tema de proiectare și Caiet de sarcini în vederea realizării documentațiilor tehnice SF/DALI/PT pentru urmatoarele obiective de investitii prinse în Lista de investiții pe anul 2022: 1.Documentații tehnice Consolidare și eficientizare energetică Grădinița nr.5 : 2.SF Constuire Grădiniță cartier Stupin ; 3.Documentații tehnice Reabilitare Sala de Sport Colegiul Tehnic Mircea Cristea ; 4.Documentații tehnice Reabilitare Colegiul Național Johannes Honterus ,corp B,C,D; 5.Documentații tehnice Campus educațional str.Școlii nr.11; 6.SPF,SF Construire Stadion Municipal; 7.Documentașii tehnice Reabilitare/modernizare și eficientizare energetica Stadionul Tineretului ; 8.Audit energetic Satdionul Tineretului; 9.Documentații tehnice Modernizare /extindere Piața Astra și resistematizare zona urbană adiacentă; 10.Documentații tehnice Modernizare și extindere Piața Star și resistematizare zona urbană adiacentă ; 11.Documentații tehnice –Reconversie zone abandonate în zone verzi –zonă indistrială Rulmentul; 12.Documentații tehnice Modernizare domeniul schiabil
Conditii referitoare la contract:
Durata de execuție a contractului: Tema de proiectare pentru obiectivele de investiție menționate la pct. 1.1 din caietul de sarcini - maxim 30 zile lucrătoare Notă conceptuală pentru obiectivele de investiție menționate la pct.1.1 din caietul de sarcini - maxim 30 zile lucrătoare Caiet de sarcini pentru etapa de achiziție a serviciului de întocmire a documentațiilor tehnice SF/DALI/PT - maxim 30 zile lucrătoare. Notă 1: pentru întocmirea documentelor - Tema de proiectare, Notă conceptuală, Caiet de sarcini aferente obiectivelor de investiție menționate la pct.1.1, Autoritatea Contractantă va pune la dispoziția ofertantului câștigător certificate de urbanism obținute și alte documente existente . Documentele vor fi întocmite cu respectarea prevederilor legale . Notă 2 : - în condițiile în care se va renunța la un anumit obiectiv de investiție , Autoritatea Contractantă va informa prestatorul. În aceste condiții se vor achita doar serviciile prestate .Conditii obligatorii de indeplinit pentru ofertanți:-experiență similară a ofertantului-minim 5(cinci )servicii de proiectare /consultanță executate în domeniul construcțiilor si intalațiilor în construcții , în monumente istorice ,cu experiență în proiecte de investiții (modernizări,reabilitari ,constructii noi ).Experiența va fi dovedită prin transmiterea de documente :procese verbale de receptie sau recomandări.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta va conține Propunerea tehnică și Propunerea financiară care se vor întocmi în conformitate cu cerinţele prevăzute în caietul de sarcini.
Criterii de atribuire:
Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu prețul cel mai scăzut.
>Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietul de sarcini. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare realizării documentației solicitate. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 30 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări cu privire la documentația de atribuire, nu mai târziu de 3 zile lucrătoare până la data-limită stabilită de depunere a ofertei.