(0268) 405000 | contact@brasovcity.ro

Brasovcity.ro
  • Despre Brașov
      • Cum ajung
      • Evenimente și Cultură
      • Calendar si proceduri organizare evenimente
      • Atracții turistice
      • Agrement
      • Istorie
      • Personalități
      • Cetățeni de onoare
      • Junii Brașovului
      • Ultimele noutăți citește
      • Harta Brașovului
      • Harta puncte de interes
      • Grădina zoologică / Planetariu - cumpără bilet
      • Spectacole Planetariu
      • Statutul Municipiului Brașov
      • Tarife transport instalații pe cablu
      • Starea instalațiilor pe cablu
      • Harta domeniului schiabil
      • Caracteristici domeniu schiabil
      • Decalogul schiorului
  • Primăria
      • Primarul Municipiului Brașov
      • Organizare (Primăria Brașov)
        • Organigrama
        • Departamente
        • Servicii publice
        • Întreprinderi publice
        • Regulament Intern
        • Regulament de Organizare si Functionare
        • Codul de conduita al angajatilor
        • Planul privind egalitatea de șanse
      • Declarații de avere
      • Regulamente
      • Rapoarte
      • Achiziții
      • Licitații publice de vânzare / închiriere
      • Licitaţii închirieri spații RIAL
      • Concursuri
      • Proiecte Europene
        • Proiecte Europene finalizate
        • Proiecte Europene în implementare
      • Proiecte PNRR
        • Proiecte PNRR în implementare
      • Proiecte Regio 2021-2027
        • Proiecte Regio 2021-2027 finalizate
        • Proiecte Regio 2021-2027 în implementare
      • Parteneriate
        • Consorțiul regional integrat pentru învățământ dual
        • Centrul de excelență pentru comunități montane sustenabile
      • Strategii
        • Strategia de Dezvoltare
          Durabilă Brașov 2030
          • Strategia de dezvoltare a Municipiului Brașov
          • Viziunea de dezvoltare a Zonei Metropolitane Brașov 2030
          • Raport Sondaje
          • Studiu Analiză SWOT
          • Studiu Prognoza Demografică
        • Strategia Integrată
          de Dezvoltare Urbană
          • Analiza situației existente
          • Portofoliu de proiecte - consultare publică
          • SIDU
        • Plan de mobilitate
          urbană durabilă
          • Decizie încadrare PMUD Brașov
          • BRAȘOV - PMUD RO rev-08
          • Brosura SUMP RO v8
        • Eficiență Energetică și Neutralitate Climatică
          • PAED Brasov 2010-2020
          • PIEE Brasov 2010-2020
          • Raport monitorizare Brașov 2014
          • Raport de Monitorizare PAED 2020
          • Program de imbunatatire a eficientei energetice 2021-2030
        • Adaptare la schimbări
          climatice
          • Plan de actiune privind adaptarea la schimbarile climatice
          • Strategia privind adaptare la schimbari climatice
        • Strategia de dezvoltare a serviciilor sociale 2023 - 2033
        • Strategia pentru alimentare cu energie termica 2023 - 2033
      • Arii protejate
        • Aria protejată (Parcul Natural) Brassovia
      • Comunicate de presă
      • Ultimele noutăți citește
      • Transparență și liber acces
      • Promovare
      • Accesibilitate persoane cu dizabilități
  • Consiliul Local
      • Proiecte de hotărâre
      • Proiecte de hotărâre - dezbatere publică
      • Registrul de Hotărâri ale Consiliului Local
      • Procese verbale ședinte de consiliu
      • Atribuții
      • Regulament
      • Componență
      • Comisii
      • Contact Birou relații cu Consilieri
      • Portal extranet
      • Rapoarte de activitate
      • Arhiva video ședințe
      • Ordinul Prefectului privind constituirea Consiliul Local
  • Servicii cetățeni
      • Autentificare portal(Servicii electronice)
      • Interacționează cu Primăria (e-Funcționar)
      • Consultări publice
      • Grupuri de lucru | opinii
      • Portal instituții subordonate
      • Plăți online
      • Urbanism
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Urbanism
        • Consultare Autorizații de Construire
        • Consultare Certificate de Urbanism
        • Consultare Certificate de atestare edificare/extindere/radiere
        • PUD-uri
        • PUZ-uri
        • PUG
        • Consultare publică PUG
        • Hărți urbanism
        • Documente utile
        • Planul Urbanistic General
        • Regulamente
        • Nomenclator stradal
        • Zonarea Municipiului Brașov
      • Mediu
        • Anunțuri
        • Program curățenie
        • Calitatea aerului
        • Hărți
        • Planuri de acțiune
        • Rapoarte
        • Regulamente
        • Proiecte de mediu
        • Toaletare arbori
        • Tăieri arbori
        • Înscriere în Registrul SIA Colectare și Epurare
        • Programul Rabla Local
      • Financiar
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Taxe și Impozite
        • Prezentare Proiect Buget 2025
        • Proiect Buget
        • Indicatori Buget
        • Buget
        • Situații financiare
        • Buget general consolidat
        • Registru datorie publică
        • Program de investiții
        • Proiecte cultură - sport - social
        • Rating Municipiul Brașov
      • Parcări
        • Anunțuri (parcări reședință)
        • Programări (parcări reședință)
        • Regulamente (parcări reședință)
        • Harta parcări (parcări publice)
      • Transport
        • Anunțuri Transport
        • Interacționează cu Primăria - Transport
        • Actualizare studiu de trafic Brasov
        • Obținere permis LT online
        • Harta transportului public
        • RAT
          • HCL 734/2018 - facilități transport
        • Taxi
      • Evidența persoanelor
        • Interacționează cu Primăria - Evidența persoanelor
        • Programare online
        • Regulament programări online
        • Caută stadiu eliberare Carte de Identitate - SPCLEP BRAȘOV
      • Stare civilă
        • Interacționează cu Primăria - Stare civilă
        • Rezervare data și oră pentru încheierea căsătoriei civile
        • Rezervare dată depunere acte înregistrare naștere nou născut
        • Programare online - transcriere acte din Republica Moldova
      • Juridic
        • Contencios administrativ
          • Legea 10/2001
      • Asociații de proprietari
        • Anunțuri
        • Administratori atestați/autorizați
        • Baza de date asociații de proprietari
        • Formulare
        • Regulamente
        • Legislație
      • Situații de urgență
        • Recomandări și reguli
        • Anunțuri
        • Promo aplicația APEL 112
        • Hotărâri ale Comitetului Local pentru Situații de Urgență al Municipiului Brașov
        • Planuri
        • Pliante
        • Protecție
        • Hartă locații defibrilatoare
      • Patrimoniu și urbanism comercial Valorificare,Reg.Agricol si Fond Funciar
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Patrimoniu și urbanism comercial
      • Asfalt, becuri, curățenie...
      • Chestionar feedback
      • Raportează incidente
      • Depune petiții
      • Înscriere audiență

      • Cerere înscriere/reînscriere în creșă

      • Transparență și liber acces
      • Accesibilitate persoane cu dizabilități
  • Caută
    • În site
      • Căutare particularizată
      În servicii pentru cetățeni
      • Documente și tematici
      • Consultare Certificate de Urbanism
      • Consultare Autorizații de Construire
      • Consultare Certificate de atestare a edificării/extinderii/radierii
      • Căutare document în registratură
      • Registrul de Hotărâri ale Consiliului Local
      • Registrul Dispozitii de Primar
      • Caută stadiu eliberare Carte de Identitate - SPCLEP BRAȘOV
      În Hărți
      • Cauta in harta sectia ta de votare!
      • Harta generală
      • Harta transportului public
      • Harta parcărilor publice
      • Harta spațiilor verzi
      • Harta incidentelor
      • Harta urbanism
      • Harta puncte de interes
      • Hartă salubrizare
      • Hartă WiFi4EU
      • Hartă locații defibrilatoare
  • Contact
  • Monitor oficial local
    • Statutul unității administrativ-teritoriale
    • Regulamente privind procedurile administrative
    • Hotărârile autorității deliberative
    • Dispozițiile autorității executive
    • Documente și informații financiare
    • Alte documente
Brasovcity.ro

Consultare Certificate de Urbanism


Brasovcity.ro

Consultare Autorizații de Construire


Brasovcity.ro

Consultare Certificate de atestare a edificării/extinderii/radierii


Brasovcity.ro

Caută document în registratură


Nota: * Completarea tuturor câmpurilor este obligatorie

Brasovcity.ro

Consultare Registru H.C.L.


Brasovcity.ro

Căutare stadiu eliberare Carte de Identitate


Brasovcity.ro

Consultare Registru Dispoziții Primar

Cu caracter normativ


Primăria Braşov la un click distanţă

URBANISM



  • AUTORIZĂRI CONSTRUCȚII

  • PUD/PUZ/BRANȘAMENTE/
    RACORDĂRI REȚELE EDILITARE/
    NOMENCLATURĂ STRADALĂ

OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU CONSTRUCŢII IMOBILE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU ORGANIZĂRI DE EVENIMENTE CULTURAL - SPORTIVE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE AUTORIZAŢIE DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ
OBŢINERE CERTIFICAT DE ATESTARE EDIFICARE CONSTRUCŢIE
ADEVERINŢĂ PRIVIND MODALITATEA DE ÎNTABULARE A CONSTRUCŢIILOR REALIZATE ÎNAINTE DE ANUL 1958
ADEVERINȚĂ DESFIINȚARE
ADEVERINȚĂ RADIERE CONSTRUCȚIE DIN C.F. (IMOBILE DESFIINȚATE FĂRĂ A.D.)
LEGALIZARE CONSTRUCŢII REALIZATE FĂRĂ AUTORIZAŢIE DE CONSTRUIRE
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE
PRELUNGIRE CERTIFICAT DE URBANISM
PRELUNGIRE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE
ANUNȚ ÎNCEPERE LUCRĂRI

HARTĂ URBANISM
OBŢINERE CERTIFICAT DE NOMENCLATURĂ STRADALĂ ŞI ADRESĂ
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE AUTORIZAŢIE PENTRU EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ- – EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE – EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU CONSTRUIRE DRUMURI/STRĂZI NOI
OBȚINERE AUTORIZAȚIE PENTRU CONSTRUIRE DEUMURI/STRĂZI NOI (ILUMINAT STRADAL, SEMAFORIZĂRI, GIRAȚII)
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ – STRĂZI
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE – STRĂZI
AVIZARE TEMĂ DE PROIECTARE PENTRU PUD (PUZ)
CERERE PENTRU EMITEREA AVIZULUI DE OPORTUNITATE (P.U.Z)
APROBARE PUD (PUZ)
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU DEZLIPIRE, ALIPIRE IMOBILE, ÎNSCRIERE SERVITUTE (DOCUMENT DE INFORMARE)
PRELUNGIRE CERTIFICAT DE URBANISM
PRELUNGIRE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE
ANUNȚ ÎNCEPERE LUCRĂRI

HARTĂ URBANISM

Primăria Braşov la un click distanţă

EVIDENTA PERSOANELOR

Despre Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor
www.spclepbv.ro

EVIDENȚA PERSOANELOR - Programări online
Programare online Carte de Identitate SIMPLĂ sau provizorie – Serviciul Evidenţa Persoanelor (apasă aici)
Programare online Carte de Identitate ELECTRONICĂ – Serviciul Evidenţa Persoanelor (apasă aici)
Cautare Stadiu Eliberare Carte de Identitate (apasă aici)

Află mai multe informații despre CARTEA ELECTRONICĂ DE IDENTITATE (apasă aici)

Depunerea cererii pentru emiterea actului de identitate, se poate face în baza unei programări online SAU a unui bon de ordine emis zilnic de ordonatorul amplasat în incinta serviciului, începând cu ora 8:15. Persoanele care au programare on-line, se regăsesc pe liste afișate și NU au nevoie de bon de ordine de la ordonatorul numeric aflat în incinta instituției.

Va rugăm să consultați Regulamentul programărilor online – Serviciul Public Local de Evidență a Persoanelor Brașov

Anunț privind termenele  de eliberare ale actelor de identitate

  • Termenul de soluționare a cererilor pentru eliberarea actelor de identitate este de 10 zile lucrătoare de la data înregistrării cererii.
  • În cazul cererilor care necesită verificări suplimentare (prin structurile de poliție de ordine publică sau în cazul solicitării duplicatelor certificatelor/extraselor  de stare civilă din alte localități), termenul de soluționare a cererilor pentru eliberarea actelor de identitate este de până la 30 de zile, ce poate fi prelungit cu încă 15 zile.
  • În cazul cetățenilor aflați într-o situație deosebită ce poate justifica solicitarea eliberării actului de identitate într-un termen mai scurt decât cel stabilit (ex.:motive medicale, deplasarea urgentă în altă localitate sau în alt stat, susținerea unor concursuri/examene, efectuarea unor operațiuni notariale/bancare/poștale, etc.), aceștia pot solicita directorului executiv al SPCLEP aprobarea pentru eliberarea actului de identitate într-un termen mai scurt decât cel stabilit. Cererea motivată pentru eliberarea actului de identitate, pentru astfel de situații, se depune la lucrătorul de evidență care instrumentează lucrarea sau, după caz, la Ghișeul Eliberări-Informații, cu referire la cererea inițială depusă.
  • În situații de urgență, cetățenii se pot adresa și Direcției Județene Comunitare de Evidență a Persoanelor Brașov, cu sediul în Mun. Brașov, str. Nicolae Titulescu nr. 28.
Evidența persoanelor - Acte necesare
Eliberare carte de identitate expirare, preschimbare, schimbare domiciliu
Eliberare carte de identitate pierdere, furt, distrugere, deteriorare
Eliberare carte de identitate schimbare nume - prenume
Eliberare carte de identitate minorilor cu vârsta cuprinsă între 14 și 18 ani
Eliberarea actelor de identitate persoanelor netransportabile
Eliberarea cărții de identitate la schimbarea domiciliului din străinătate în România
Eliberarea cărții de identitate provizorii în cazul în care solicitantul actului de identitate nu deține toate documentele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate
Eliberare carte de identitate provizorie pentru cetățenii români cu domiciliul în străinătate și reședința în România
Solicitare înscriere viză reședință (Flotant)
Eliberarea adeverinţei privind istoricul de domicilii - cnp - acte de identitate emise
Eliberarea certificatului privind domiciliul din registrul național de evidență a persoanelor, precum și a formularului standard multilingv care însoţeşte certificatul privind domiciliul, necesare în străinătate
Furnizarea din R.N.E.P. a datelor cu caracter personal privind persoanele fizice
Dovada adresei de domiciliu sau reședință
Acordarea sau redobândirea cetățeniei române

Primăria Braşov la un click distanţă

TRANSPORT


ELIBERARE PERMIS DE LIBERĂ TRECERE
OBȚINERE CARD – LEGITIMAŢIE PENTRU PERSOANĂ CU HANDICAP
AVIZUL COMISIEI DE CIRCULAŢIE/ADMINISTRATOR DRUM
ELIBERARE AUTORIZAŢIE DE TRANSPORT ÎN REGIM DE TAXI (PERSOANE SAU MĂRFURI)
ELIBERARE AUTORIZAŢIE TAXI (TRANSPORT PERSOANE ÎN REGIM DE TAXI)
ELIBERARE AUTORIZAŢIE TAXI (TRANSPORT BUNURI ŞI MĂRFURI ÎN REGIM DE TAXI)
ELIBERAREA AUTORIZAŢIEI DE TRANSPORT MODIFICATĂ
OBŢINEREA AUTORIZAŢIEI DE DISPECERAT TAXI
MODIFICAREA AUTORIZAŢIEI TAXI CA URMARE A ÎNLOCUIRII AUTOVEHICULULUI CARE EXECUTĂ TRANSPORT PERSOANE ÎN REGIM DE TAXI
MODIFICAREA AUTORIZAŢIEI TAXI CU OCAZIA TRECERII AUTOVEHICULULUI DIN LEASING ÎN PROPRIETATE
PRELUNGIREA AUTORIZAŢIEI TAXI
VIZAREA AUTORIZAŢIEI DE TRANSPORT
ELIBERARE DUPLICAT AUTORIZAŢIE DE TRANSPORT/AUTORIZAŢIE TAXI
RETRAGERE AUTORIZAȚIE DE TRANSPORT
RETRAGERE AUTORIZAŢIE TAXI
CAZIER DE CONDUITĂ PROFESIONALĂ PENTRU TAXIMENTRIST SAU PENTRU PERSOANA DESEMNATĂ
DOVADA ÎNSCRIERII ÎN BAZĂ DE DATE
ELIBERARE LISTĂ DE TARIFE VIZATĂ PENTRU FIECARE AUTOVEHICUL TAXI

Primăria Braşov la un click distanţă

TAXE ȘI IMPOZITE


  • Persoane juridice

  • Persoane fizice

DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A CLADIRILOR PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE FISCALĂ PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE TEREN PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A TERENURILOR PENTRU PERSOANE JURIDICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE JURIDICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A MIJLOACELOR DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARAȚIE DECONT PRIVIND SUMELE ÎNCASATE REPREZENTÂND TAXA SPECIALĂ PENTRU PROMOVAREA TURISTICĂ A MUNICIPIULUI BRAȘOV
DECLARAȚIE TAXĂ SALVAMONT
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE SPECTACOLE PERSOANE JURIDICE
STABILIREA TAXEI DE AFIȘAJ ÎN SCOP DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE
DECLARAŢIE PENTRU STABILIREA TAXEI DE SERVICII DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE
DEPUNEREA UNEI CONTESTAȚII
SOLICITARE DE COMPENSARE SAU RESTITUIRE

CERTIFICAT FISCAL PERSOANE JURIDICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A CLADIRILOR PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE TEREN PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A TERENURILOR PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A MIJLOACELOR DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA UNEI CERERI ÎN VEDEREA SCUTIRII DE LA PLATA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE, TEREN, MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE FIZICE
DECLARAȚIE DECONT PRIVIND SUMELE ÎNCASATE REPREZENTÂND TAXA SPECIALĂ PENTRU PROMOVAREA TURISTICĂ A MUNICIPIULUI BRAȘOV
DECLARAȚIE TAXĂ SALVAMONT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE SPECTACOLE PERSOANE FIZICE
STABILIREA TAXEI DE AFIȘAJ ÎN SCOP DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE PENTRU PERSOANE FIZICE
SOLICITARE TRANSFER DOSAR AUTO PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA UNEI CONTESTAȚII PENTRU PERSOANE FIZICE
SOLICITARE DE COMPENSARE SAU RESTITUIRE PENTRU PERSOANE FIZICE
CERERE PENTRU ELIBERAREA UNEI DOVEZI DE PLATĂ PENTRU PERSOANE FIZICE

CERTIFICAT FISCAL PENTRU PERSOANE FIZICE

Primăria Braşov la un click distanţă

DOMENIUL PUBLIC


CERERE PARTENERIAT PENTRU ORGANIZARE EVENIMENTE ÎMPREUNĂ CU MUNICIPIUL BRAȘOV
OBȚINERE PARCARE DE REȘEDINȚĂ
OBŢINERE ABONAMENT PENTRU OCUPARE DOMENIUL PUBLIC P.J.
OBȚINERE ACORD OCUPARE DOMENIULUI PUBLIC PENTRU ORGANIZAŢII NON PROFIT
OBȚINERE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
PRELUNGIRE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
OBŢINERE AVIZ DE TĂIERE SAU TOALETARE ARBORI
AVIZ DE PRINCIPIU PENTRU EXECUTAREA BRANŞAMENTELOR
APROBARE DE SĂPĂTURĂ
ÎNSCRIERE ÎN PROGRAMUL NAȚIONAL DE REABILITARE TERMICĂ
FORMULAR ONLINE - AVIZ DE SĂPĂTURI ÎN REGIM DE URGENŢĂ
FORMULAR ONLINE - AVIZ DE SĂPĂTURI ÎN REGIM DE URGENŢĂ INTERVENŢIE
CERERE INCHIRIERE LOC DE PARCARE PENTRU BICICLETE

Primăria Braşov la un click distanţă

STARE CIVILĂ

Despre Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor
www.spclepbv.ro

NAȘTERI - Programări online
Rezervare dată depunere acte înregistrare naștere nou născut
NAȘTERI - Acte necesare
Înregistrarea nașterii copilului conceput în cadrul căsătoriei
Înregistrarea naşterii copilului din afara căsătoriei - mamă necăsătorită sau divorţată sau văduvă
Înregistrarea naşterii copilului din afara căsătoriei când declaraţia de recunoaştere se face în momentul înregistrării naşterii – părinţi necăsătoriţi
Înregistrarea naşterii copilului în situaţia în care unul dintre părinţi sau ambii sunt cetăţeni străini
Înregistrarea naşterii copilului în situaţia în care mama copilului are vârsta sub 14 ani, iar tatăl nu recunoaşte copilul
Înregistrarea tardivă a naşterii copiilor cu vârsta cuprinsă între 14 şi 18 ani
Înregistrarea tardivă a naşterii persoanei majore
CĂSĂTORII - Programări online
Rezervare data și oră pentru încheierea căsătoriei civile
CĂSĂTORII - Acte necesare
Acte necesare pentru încheierea căsătoriei cu un cetăţean român
Acte necesare pentru încheierea căsătoriei cu un cetăţean străin
Înscrierea divorţului pronunţat la autorităţile române
DECESE - Acte necesare
Deces
ARHIVĂ - ELIBERĂRI CERTIFICATE STARE CIVILĂ, LIVRETE DE FAMILIE ȘI OPERARE MENȚIUNI - Acte necesare
Preschimbare certificate de stare civilă
Eliberare duplicate certificate de stare civilă
Eliberare adeverinţe de stare civilă ( anexa 9)
Eliberare extrase multilingve
Întocmirea sesizării pentru deschiderea procedurii succesorale de pe urma unui defunct
Tăgadă paternitate, recunoaştere paternitate, purtare nume
Actualizări livrete de familie
TRANSCRIERI, SCHIMBĂRI DE NUME, RECTIFICĂRI, ÎNSCRIERI MENȚIUNI DIN STRĂINĂTATE, DIVORȚURI ADMINISTRATIVE - Programări online
Programare online – transcriere acte din Republica Moldova și Ucraina
Deblocarea calendarului se efectuează  AUTOMAT  la  ÎNCEPUTUL  fiecărei luni pentru luna următoare conform Regulamentului.
..
.

Prin adresa nr. 2182 din 05.02.2024, DIRECȚIA JUDEȚEANĂ COMUNITARĂ DE EVIDENȚĂ A PERSOANELOR BRAȘOV,

ne comunică următoarele:

” Prin Hotărârea nr. 494 din 22.12.2023 – privind stabilirea taxelor și tarifelor de interes județean pentru anul 2024,

Consiliul județean Brașov a stabilit următoarele taxe speciale pentru avizarea transcrierilor:

  • 219 lei – Taxă pentru avizarea transcrierii în registrele de stare civilă române a actelor de stare civilă ale cetățenilor români, întocmite de autoritățile străine, în termen de 30 zile de la data înregistrării documentației.
  • 439 lei – Taxă pentru avizarea transcrierii în registrele de stare civilă române a actelor de stare civilă ale cetățenilor români, întocmite de autoritățile străine, în regim de urgență.
  • 295 lei – Taxă pentru soluționarea cererii de schimbare a numelui și/sau prenumelui  pe cale administrativă, în termen de 30 de zile de la data înregistrării documentației.

* Plățile se vor efectua în contul: RO77TREZ13121360206XXXXX, deschis la Trezoreria Brașov, BENEFICIAR JUDEȚUL BRAȘOV – Cod de identificare fiscală 4384150 (pe ordinul de plată va fi înscrisă obligatoriu mențiunea – taxă transcriere, precum și numele titularului actului).”

TRANSCRIERI, SCHIMBĂRI DE NUME, RECTIFICĂRI, ÎNSCRIERI MENȚIUNI DIN STRĂINĂTATE, DIVORȚURI ADMINISTRATIVE - Acte necesare
Transcriere certificat de naştere
Transcriere certificat de căsătorie
Transcriere certificat de deces
Transcriere certificat de naştere - Republica Moldova
Transcriere certificat de căsătorie - Republica Moldova
Desfacerea căsătoriei prin divorţ pe cale administrativă
Înscrierea menţiunii de divorţ pronunţat în străinătate
Înscrierea menţiunii de căsătorie şi divorţ intervenite în străinătate
Înscrierea menţiunii de căsătorie şi deces intervenite în străinătate
Înscrierea menţiunii de deces intervenit în străinătate
Schimbarea numelui de familie şi - sau a prenumelui pe cale administrativă
Înscrierea menţiunii de schimbare a numelui - prenumelui intervenite în străinătate
Schimbarea numelui de familie şi - sau a prenumelui pe cale administrativă cetăţean român cu domiciliul în străinătate  
Înscriere prin menţiune pe marginea actelor de stare civilă a numelui de familie şi - sau a prenumelui retradus sau cu ortografia limbii materne 
Rectificarea actelor de stare civilă

Primăria Braşov la un click distanţă

PATRIMONIU ȘI CADASTRU


CONCESIONAREA UNUI TEREN DE MAXIM 10 MP ÎN VEDEREA REALIZĂRII UNUI ACCES DIN EXTERIOR
CONCESIONAREA UNUI TEREN PENTRU EXTINDEREA CONSTRUCȚIILOR PE TERENURI ALĂTURATE
ÎNCHIRIERE LOCUINȚE PRIN A.N.L. – TINERI ȘI FAMILII DE TINERI ÎN VÂRSTĂ DE PÂNĂ LA 35 ANI
OBȚINERE DECIZIE DE ATRIBUIRE TEREN
OBȚINERE ADEVERINŢĂ INTRAVILAN/EXTRAVILAN
OBȚINERE ADEVERINȚĂ FOND FUNCIAR
OBȚINERE CERTIFICAT DE PRODUCĂTOR
EXERCITAREA DREPTULUI DE PREEMŢIUNE
ACCEPTAREA DONAŢIILOR DE CĂTRE MUNICIPIUL BRAŞOV PRIN CONSILIUL LOCAL
CONTRACT ARENDĂ
SUBVENŢII ÎN AGRICULTURĂ
ANEXE PRIVIND RECEPŢIA LUCRĂRILOR DE CADASTRU
PROPUNERE ACORDARE DESPĂGUBIRI - VETERENI DE RĂZBOI (MOŞTENITORI)
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM DECRETULUI-LEGE NR. 189/2000
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM DECRETULUI-LEGE NR. 118/1990
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM LEGII NR. 341/2004
SOLICITARE LOCURI ÎNHUMARE – PAUPERI

Primăria Braşov la un click distanţă

TUTELĂ


PROCEDURA EFECTUĂRII ANCHETEI SOCIALE PENTRU ACORDAREA DREPTURILOR CUVENITE COPILULUI ÎN SITUAȚIA PĂRINȚILOR NECĂSĂTORIȚI

Primăria Braşov la un click distanţă

SERVICII SOCIALE


DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ

Primăria Braşov la un click distanţă

ÎNSCRIERE ÎN AUDIENȚĂ


FORMULAR ÎNSCRIERE ÎN AUDIENȚĂ

Primăria Braşov la un click distanţă

TRANSPARENȚĂ ȘI LIBER ACCES


Aceasta actiune este permisa doar daca sunteti inregistrat in contul dumneavoastra
Depune solicitare privind liberul acces la informaţii de interes public, cf.Legii nr.544/2001
Proiecte de hotărâre în dezbatere publică

Primăria Braşov la un click distanţă

DEPUNE PETIȚII (reglementate de OG nr.27/2002)


DEPUNE PETIȚII (reglementate de OG nr.27/2002)

Primăria Braşov la un click distanţă

ACTIVITĂȚI ECONOMICE
(ACORDURI DE FUNCȚIONARE)


OBȚINERE ACORD OCUPARE DOMENIULUI PUBLIC PENTRU ORGANIZAŢII NON PROFIT
OBȚINERE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
PRELUNGIRE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE

Primăria Braşov la un click distanţă

MEDIU


Programul Rabla Local

Brasovcity.ro

Starea vremii - Brașov


meteoblue

meteoblue

meteoblue
Brasovcity.ro

Căutare particularizată


Harta generală


Deschide în fereastră nouă

Harta transportului public


Deschide în fereastră nouă

Harta parcărilor publice


Deschide în fereastră nouă

Harta spațiilor verzi


Deschide în fereastră nouă

Harta urbanism


Deschide în fereastră nouă

Harta puncte de interes


Deschide în fereastră nouă

Harta sectia ta de votare


Deschide în fereastră nouă

Hartă salubrizare


Deschide în fereastră nouă

Hartă WiFi4EU


Deschide în fereastră nouă

Hartă locații defibrilatoare


Deschide în fereastră nouă

Achiziții
Primăria Municipiului Brașov

  • Acasă
  • Achiziții

 Acces rapid

  • Achiziții / Proceduri proprii

Acces rapid

Acces rapid


  • Achiziții / Proceduri proprii

07-04-2017 ora 12.00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 07-04-2017 ora 12.00 - termen expirat


MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: GABRIELA VLAD , Tel. +40 268416550/128/232 , In atentia: CECILIA DOICIU , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Anexa 2B
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: SERVICII DE ORGANIZARE A EVENIMENTULUI "ZILELE BRASOVULUI - 2017"
CPV: 79952100-3-Servicii de organizare de evenimente culturale (Rev.2)
Descrierea contractului: Servicii de organizare eveniment: "Zilele Brasovului - 2017" 1) Servicii de organizare si prestare evenimentelor culturale si artistice: - organizarea de spectacole artistice ce au ca element principal muzica, dansul, reprezentatii diverse; 2) Servicii anexe si conexe organizarii si prestarii evenimentelor cultural si artistice: - decorarea si dotarea locatiilor in care se vor desfasura evenimentele; - realizarea unor decoruri; - servicii de inchiriere, montare a scenelor si a aparaturii specifice pentru momentele artistice; - servicii de promovare a evenimentelor; - logistica, etc.
Valoarea estimata fara TVA: 252000.00 RON
Conditii contract: In conformitate cu cerintele prevazute in caietul de sarcini
Conditii participare: Ofertantii vor prezenta certificat constatator emis de ONRC in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati principale sau secundare ce fac obiectul prezentei achizitii publice, informatii valabile la data limita de depunere a ofertelor. Oferta va fi depusa in original in plic sigilat, cu stampila ofertantului si cu mentiunea "A nu se deschide inainte de data 7.04.2017, orele 12,00", pana la data de 7.04.2017, orele 10,00" la Registratura autoritatii contractante / Centrul de Informare Cetateni din Brasov, Bd. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA ul separat.
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut, in conditiile respectarii cerintelor caietului de sarcini si a programului.
Termen limita primire oferte: 07.04.2017
Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract.

Documente anexate: Documentatie Zilele Brasovului.zip

06-04-2017 ora 10:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 06-04-2017 ora 10:00 - termen expirat


MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: SERVICIUL RESURSE UMANE , Tel. +40 268416550/128/147 , In atentia: ZMARANDACHE GEORGETA , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Anexa 2B
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: Servicii de formare profesionala CURS ACHIZITII PUBLICE
CPV: 80530000-8-Servicii de formare profesionala (Rev.2)
Descrierea contractului: Servicii de formare profesionala - CURS ACHIZITII PUBLICE Organizarea si desfasurarea, cu costuri minime, a unei etape de perfectionare si instruire, cu durata de minim 32 de ore in domeniul achizitiilor publice, la sediul Primariei Municipiului Brasov din B-dul Eroilor nr. 8, cu lectori din cadrul Agentiei Nationale de Achizitii Publice, pentru un numar estimat de 67 persoane.
Valoarea estimata fara TVA: 45042.00 RON
Conditii contract: Conform prevederilor solicitate prin Caietul de sarcini.
Conditii participare: Prestatorul de servicii are obligatia sa asigure lectori experti din cadrul ANAP, suport de curs, logistica necesara, testare si certificare acreditata, cu respectarea tuturor cerintelor Caietului de sarcini
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut/persoana/curs, cu respectarea tuturor cerintelor Caietului de sarcini.
Termen limita primire oferte: 06.04.2017
Informatii suplimentare: Termenul limita de depunere a ofertelor la Primaria Municipiului Brasov, CIC , B-dul Eroilor nr.8: 06.04.2017, ora 10:00. Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea "licitatii si concursuri". Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare. Ofertele se vor depune la sediul Primariei Municipiului Brasov, Centrul de Informare pentru Cetateni, in plic sigilat si stampilat, continand Documentele de calificare, Propunerea tehnica, Oferta financiara, in 2 exemplare: 1 exemplar original si 1 exemplar copie, pe care se va mentiona: "Oferta pentru Servicii de formare profesionala CURS ACHIZITII PUBLICE". Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

Documente anexate: Documentatie si anulare - formare profesionala.zip

06-04-2017 ora 10.00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 06-04-2017 ora 10.00 - termen expirat


ANULARE ANUNT PUBLICITATE SEAP NR.83840/30.03.2017

Anuntul de publicitate nr. 83840 postat pe SEAP in data de 30.03.2017, referitor la Servicii de formare profesionala - curs achizitii publice, SE ANULEAZA. Procedura se va relua la o data ulterioara.

24-03-2017 ora 10:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 24-03-2017 ora 10:00 - termen expirat


Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: SERVICII DE TELEFONIE MOBILA SI SERVICII DE TRAFIC INTERNET
CPV: 64212000-5-Servicii de telefonie mobila (Rev.2)
Descrierea contractului: Servicii de telefonie mobila pentru desfasurarea in conditii optime a activitatilor serviciilor din cadrul Primariei Brasov, privind comunicarea cu alte institutii si persoane.
Valoarea estimata fara TVA: 16806.72 RON
Conditii contract: Pachetul integrat de servicii ofertat trebuie sa includa: 1. Abonament lunar de grup (100 utilizatori) voce si trafic internet cu convorbiri gratuite si nelimitate in grup. 2. Consum inclus in abonament 30.000 minute nationale lunar. 3. Trafic internet inclus in abonament - 300 GB lunar. 4. SMS incluse in abonament - 2000 SMS nationale lunar. 5. Posibilitatea de a aloca pe numere, serviciile din pachet, la solicitarea beneficiarului. 6. Pentru fiecare SIM contractat se va asigura gratuit, telefon mobil nou, care va permite folosirea serviciilor din pachetul ofertat.Operatorul trebuie sa detina licenta 3G emisa de ANCOM. Aria de acoperire a operatorului sa fie de minim 70% din suprafata teritoriului Romaniei. Serviciile trebuie sa fie asigurate permanent 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana, 365 de zile pe an, operatorul va desemna o persoana de contact din partea sa care sa asigure asistenta tehnica 24/24 pentru serviciile prestate. Sa permita efectuarea de convorbiri telefonice in toate retelele de telefonie mobila sau fixa din Romania. Conectare la solicitare la serviciul roaming si international, fara constituirea unui fond de garantie si fara a se percepe taxa de deschidere. Pentru toate serviciile care fac obiectul acestui contract de achizitie publica, prestatorul se obliga sa asigure disponibilitatea acestora cu caracter permanent si sigur, cu timp de raspuns la sesizare de maxim 2 ore si de remediere in maxim 24 de ore. Pentru zilele de sambata, duminica si sarbatori legale, termenele de raspuns la sesizare si de remediere pot fi prelungite la maxim 48 de ore. Contravaloarea cartelelor SIM trebuie inclusa in valoarea abonamentului si va asigura un numar de SIM-uri de inlocuire gratuit. Termenul de livrare al cartelelor SIM si al aparatelor telefonice este de 24 ore de la semnarea contractului.
Conditii participare: Operatorul sa detina licenta 3G emisa de ANCOM. Aria de acoperire a operatorului sa fie de minim 70% din suprafata teritoriului Romaniei. Conditii tehnice minime obligatorii pentru operatorul de servicii de telefonie mobila si servicii de trafic internet mobil conform caiet sarcini.
Criterii adjudecare: PRETUL CEL MAI SCAZUT PE ABONAMENT
Termen limita primire oferte: 24.03.2017
Informatii suplimentare: Termenul limita de depunere a ofertelor la Primaria Municipiului Brasov, CIC , B-dul Eroilor nr.8: 24.03.2017, ora 10:00. Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea "licitatii si concursuri". Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare. Ofertele se vor depune la sediul Primariei Municipiului Brasov, Centrul de Informare pentru Cetateni, in plic sigilat si stampilat, continand Documentele de calificare, Propunerea tehnica, Oferta financiara, in 2 exemplare: 1 exemplar original si 1 exemplar copie, pe care se va mentiona: "Oferta pentru achizitia directa in vederea atribuirii Contractului de Servicii de telefonie mobila si servicii de trafic internet". Ofertantul castigator isi va depune oferta in Catalogul electronic - SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. In vederea elaborarii ofertei tehnice si financiare ofertantii trebuie tina cont de modelul prezentat in anexa 1 si anexa 2 a Caietului de sarcini.

Documente anexate: CAIET DE SARCINI telefonie.pdf

13-03-2017 ora 10:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 13-03-2017 ora 10:00 - termen expirat


Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: Servicii de reparare si intretinere a echipamentelor informatice
CPV: 50312000-5-Repararea si intretinerea echipamentului informatic (Rev.2)
Descrierea contractului: Servicii de reparare si intretinere a echipamentelor informatice, de tip preventiv si corectiv
Valoarea estimata fara TVA: 55000.00 RON
Conditii contract: DURATA: pana la data de 31.12.2017 - prestare servicii tip: abonament lunar pentru serviciile de corectie preventiva si conform Fisei de interventie corectiva, incluzand si perioada de receptie a serviciilor prestate. Conditiile tehnice conform Caietului de sarcini.LOCUL DE LIVRARE:Sediul benefeiciarului, Primaria Municipiului Brasov, B-dul Eroilor, nr. 8, Brasov, judetul Brasov. TERMEN DE PRESTARE: Activitatea se presteaza la cerere conform conditiilor din Caietul de sarcini.
Conditii participare:
Ofertantii vor depune documentele solicitate prin Caietul de sarcini:
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 59 si 60 din Legea 98/2016;
- Certificat de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- Certificat unic de inregistrare a firmei;
- Ofertantul trebuie sa faca dovada unei experiente similare, sa prezinte cel putin un contract incheiat care sa contina un obiect similar de Servicii de reparare si intre?inere a echipamentelor informatice insotit de un proces verbal de recep?ie cantitativa/calitativa sau orice document justificativ semnat/confirmat de beneficiar, care sa ateste indeplinirea obligatiilor contractuale;
- Certificat ISO 9001 - managementul calitatii, ISO 14001 - pentru protectia mediului, ISO 27001 - pentru securitatea informatiei;
- Ofertantul trebuie sa detina personal calificat pentru executarea serviciilor solicitate in vederea indeplinirii obligatiilor contractuale, cel putin o certificare Microsoft pentru Windows Server si una pentru Microsoft Exchange Server, studii certificate de electronist pentru a putea diagnostica corect problemele aparute la echipamentele de calcul si a putea face separarea intre probleme de natura hardware si cele de natura software/configurare;
- Se va prezenta un formular cu personalul alocat pentru contract precum si perioada de disponibilitate a acestuia pentru incheierea contractului de servicii ce face obiectul achizitiei;
- Ofertantul va face dovada calificarii/autorizarii asa cum s-a mentionat mai sus si va depune documentele de calificare odata cu oferta - in original, respectiv copii conform cu originalul ale documentelor solicitate.
Criterii adjudecare: Adjudecarea se va face in favoarea ofertantului care va prezenta oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic, pe baza criteriului de atribuire "cel mai bun raport calitate-pret", cu respectarea tuturor cerintelor Caietului de sarcini.
Termen limita primire oferte: 13.03.2017 ora 10.00
Informatii suplimentare: Termenul limita de depunere a ofertelor la Primaria Municipiului Brasov, CIC , B-dul Eroilor nr.8: 13.03.2017, ora 10:00. Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea "licitatii si concursuri". Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare. Ofertele se vor depune la sediul Primariei Municipiului Brasov, Centrul de Informare pentru Cetateni, in plic sigilat si stampilat, continand Documentele de calificare, Propunerea tehnica, Oferta financiara, in 2 exemplare: 1 exemplar original si 1 exemplar copie, pe care se va mentiona: "Oferta pentru achizitia directa in vederea atribuirii Contractului de Servicii de reparare si intretinere a echipamentelor informatice" Ofertantul castigator isi va depune oferta Catalogul electronic - SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. In vederea elaborarii ofertei tehnice si financiare ofertantii trebuie - in mod obligatoriu - sa realizeze in cadrul etapei de ofertare, inspectia tehnica a locatiilor in care sunt instalate si operate sistemele din cadrul prezentei documentatii.

Documente anexate: Documentatie reparare echipamente.zip

06-03-2017 ora 10:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 06-03-2017 ora 10:00 - termen expirat


Denumirea achizitie: Servicii de intretinere la sistemul de alarmare la efractie, incendiu, TVCI, generator electric si sistem climatizare HVAC
CPV: 50000000-5-Servicii de reparare si intretinere (Rev.2)
Descrierea contractului: Contract de achizitie publica de servicii care vor asigura Servicii specifice de intretinere la sistemul de alarmare la efractie, incendiu, TVCI, generator electric si sistem climatizare HVAC din cadrul Primariei Municipiului Brasov. Cod CPV: 50000000-5 servicii intretinere si reparare 50730000-1 servicii intretinere reparare grupuri refrigerare 50532300-6 servicii de reparare si de intretinere a generatoarelor
Valoarea estimata fara TVA: 46218.48 RON
Conditii contract: Contractul de achizitie servicii de intretinere la sistemul de alarmare la efractie, incendiu, TVCI, generator electric si sistem climatizare HVAC va fi intra in vigoare la data semnarii si va fi scadent la data de 31.12.2017. Se vor respecta toate obligatiile, conditiile tehnice si de confidentialitate conform caietului de sarcini. Garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA.
Conditii participare: Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfasoare servicii ce fac obiectul prezentului Caiet de sarcini si sa detina personal calificat si specializat pentru asigurarea serviciilor de mentenanta si intretinere a celor 5 sisteme implementate, astfel: Ofertantul (societatea) trebuie sa fie autorizat IGPR (licenta de functionare pentru a desfasura activitati de proiectare, instalare, modificare sau intretinere a sistemelor de alarmare impotriva efractiei si/sau servicii privind sistemele de securizare.Ofertantul trebuie sa fie autorizat AGFR - Asociatia Generala a Frigotehnistilor din Romania.Personalul de interventie (Tehnicienii) trebuie sa fie avizati / autorizati IGPR, ARTS, ANRE si respectiv cu calificare de Frigotehnist.Ofertantul va face dovada calificarii/autorizarii asa cum s-a mentionat mai sus si va depune odata cu oferta, copii conform cu originalul, inclusiv copie dupa CUI al firmei.
Criterii adjudecare: Adjudecarea se va face in favoarea ofertantului care va prezenta oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic, pe baza criteriului de atribuire "cel mai bun raport calitate-pret", cu respectarea tuturor cerintelor din prezentul caiet de sarcini.Factorii de evaluare: Pretul oferta: Pf - 80 puncte.Termen de remediere al defectelor ce presupun interventie corectiva, cu risc scazut : Pt1 - 10 puncte Termen de remediere al defectelor ce presupun interventie corectiva, cu risc mediu : Pt2 - 10 puncte.Descrierea algoritmului de calcul: 1. Punctajul financiar se calculeazaPentru oferta cu cel mai mic pret se acorda punctajul maxim alocat - 80 puncte.Pentru celelalte oferte, punctajul se va calcula potrivit formulei: Pf= Pret min/Pret oferta x 80, unde Pf - punctaj financiar oferta;Pret min - cel mai mic pret dintre toate ofertele Pret oferta-pretul ofertei 2. Punctajul ethnic.2.1. Punctajul pentru T.
Termen limita primire oferte: 06.03.2017
Informatii suplimentare: Termenul limita de depunere a ofertelor la Primaria Municipiului Brasov, CIC, B-dul Eroilor nr.8: 06.03.2017, ora 10:00. Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri. Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata). Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare. Ofertele se vor depune in plic sigilat si stampilat, continand Documentele de calificare, Propunerea tehnica, Oferta financiara, pe care se va mentiona: "Oferta pentru achizitia directa in vederea atribuirii Contractului de Servicii de intretinere la sistemul de alarmare la efractie, incendiu, TVCI, generator electric si sistem climatizare HVAC". Ofertantul castigator isi va depune oferta Catalogul electronic - SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.In vederea elaborarii ofertei tehnice si financiare ofertantii trebuie - in mod obligatoriu - sa realizeze in cadrul etapei de ofertare, inspectia tehnica a locatiilor in care sunt instalate si operate sistemele din cadrul prezentei documentatii.

Documente anexate: Documentatie sisteme alarmare.zip

11-01-2017 ora 15:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 11-01-2017 ora 15:00 - termen expirat


MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: STROE AGURITA , Tel. +40 268416550/128/232 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: "STUDIU ISTORIC - STR. SF.IOAN, ZONA PARCARE ARO"
CPV: 79311100-8-Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
Descrierea contractului: "STUDIU ISTORIC - STR.SF.IOAN, ZONA PARCARE ARO" - Studiu privind evolutia istorica, culturala si urbanistic arhitecturala - Studiu privind zona protejata cu valoare culturala, istorica si arhitectural urbanistica. In vederea obtinerii Autorizatiei de construire pentru reabilitarea zonei ARO BRASOV este necesara intocmirea unui studiu istoric penrtu str. Sf. Ioan, zona parcare ARO, studiu solicitat si de Directia Judeteana pentru Cultura Brasov si care trebuie sa includa si cercetarea arheologica necesara. Studiul istoric are drept obiectiv stabilirea evolutiei istorice, culturale si arhitectural-urbanistice a zonei protejate, restrictiile generale pentru conservarea patrimoniului natural si construit, precum si prioritati de interventie si masuri de urmat in vederea restaurarii si reconversiei functionale a fondului construit protejat inclus in Lista Monumentelor Istorice si a fondului construit valoros (cu valoare arhitecturala si/sau istorica) care nu se regaseste in lista monumentelor protejate prin legislatia in vigoare.
Valoarea estimata fara TVA: 37500.00 RON
Conditii contract: Conform celor mentionate in Tema de proiectare ce se regaseste in atasament pe www.brasovcity.ro Termenul de finalizare al documentatiilor este de 45 de zile de la data semnarii contractului. Documentatia se va elabora in 4 exemplare originale, redactate in limba romana, cat si pe suport magnetic (CD) in format .doc, .xls si .dwg. Receptia se va face in termen de 10 zile de la predarea documentatiei. Plata se va realiza numai pentru documentatiile intocmite, predate si receptionate pe baza procesului verbal de receptie semnat fara obiectiuni de catre beneficiar. Decontarea se va realiza pe baza de factura emisa de prestator. Facturile se vor depune la Centrul de Informare pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr.8, cam.1. Achitarea facturii se va face prin virament in contul bancar al prestatorului.
Conditii participare: Oferta tehnica va cuprinde toate specificatiile din Tema de proiectare. Perioada de valabilitate a ofertelor este de minim 30 zile de la data emiterii acestora. Propunerea financiara va evidentia pretul ofertei exprimat in lei fara TVA. Ofertantul care va prezenta pretul cel mai scazut, va fi contactat pentru depunerea Certificatului constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate,cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei, Certificatul C.U.I. - copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si Declaratie privind conflictul de interese conform Legii nr.98/2016. Oferta se va depune la Centrul de Informare pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr.8, cam.1, pana la data de 11.01.2017 ora 15.00, in plic sigilat pe care va fi mentionat obiectul achizitiei: "STUDIU ISTORIC - STR. SF.IOAN, ZONA PARCARE ARO", precum si adresa si datele de contact ale ofertantului.
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 11.01.2017
Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri. Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata). Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare.

Documente anexate: Tema de proiectare Studiu istoric.pdf

21-12-2016 ora 12:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 21-12-2016 ora 12:00 - termen expirat



MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania Punct(e) de contact: STROE AGURITA, RADU BARBU , Tel. +40 268416550/128/232 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: "STUDIU ISTORIC - STR.SF.IOAN, ZONA PARCARE ARO"
CPV: 79311100-8-Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
Descrierea contractului: "STUDIU ISTORIC - STR.SF.IOAN, ZONA PARCARE ARO" - Studiu privind evolutia istorica, culturala si urbanistic arhitecturala - Studiu privind zona protejata cu valoare culturala, istorica si arhitectural urbanistica in vederea obtinerii Autorizatiei de constrire pentru reabilitarea zonei ARO BRASOV este necesara intocmirea unui studiu istoric penrtu str. Sf. Ioan, zona parcare ARO, studiu solicitat si de Directia Judeteana pentru Cultura Brasov si care trebuie sa includa si cercetarea arheologica necesara. Studiul istoric are drept obiectiv stabilirea evolutiei istorice, culturale si arhitectural-urbanistice a zonei protejate, restrictiile generale pentru conservarea patrimoniului natural si construit, precum si prioritati de interventie si masuri de urmat in vederea restaurarii si reconversiei functionale a fondului construit protejat inclus in Lista Monumentelor Istorice si a fondului construit valoros (cu valoare arhitecturala si/sau istorica) care nu se regaseste in lista monumentelor protejate prin legislatia in vigoare.
Valoarea estimata fara TVA: 37500.00 RON
Conditii contract: Conform celor mentionate in Tema de proiectare ce se regaseste in atasament pe www.brasovcity.ro Termenul de finalizare al documentatiilor este de 45 de zile de la data semnarii contractului. Documentatia se va elabora in 4 exemplare originale, redactate in limba romana, cat si pe suport magnetic (CD) in format .doc, .xls si .dwg. Receptia se va face in termen de 10 zile de la la predarea documentatiei. Plata se va realiza numai pentru documentatiile intocmite, predate si receptionate pe baza procesului verbal de receptie semnat fara obiectiuni de catre beneficiar. Decontarea se va realiza pe baza de factura emisa de prestator. Facturile se vor depune la Centrul de Informare pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul.Eroilor nr.8, cam.1. Achitarea facturii se va face prin virament în contul bancar al prestatorului.
Conditii participare: Oferta tehnica va cuprinde toate specificatiile din Tema de proiectare. Perioada de valabilitate a ofertelor este de minim 30 zile de la data emiterii acestora. Propunerea financiara va evidentia pretul ofertei exprimat in lei fara TVA, TVA va fi evidentiata separat. Ofertantul care va prezenta pretul cel mai scazut, va fi contactat pentru depunerea Certificatului constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate,cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei, Certificatul C.U.I.- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si Declaratie privind conflictul de interese conform Legii nr.98/2016
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 21.12.2016
Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri. Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata). Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare.

Documente anexate: Tema de proiectare Studiu istoric.pdf

12-12-2016 ora 10:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 12-12-2016 ora 10:00 - termen expirat


MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: MIHAELA GAL , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: "Monitorizarea Lacului de acumulare si inzapezire - Platoul Ruia din Poiana Brasov"
CPV: 71700000-5-Servicii de monitorizare si de control (Rev.2)
Descrierea contractului: MONITORIZAREA LACULUI DE ACUMULARE SI INZAPEZIRE DIN POIANA BRASOV LAC DE ACUMULARE SI INZAPEZIRE. Este amplasat in intravilanul Municipiului Brasov in sudul zonei locuite a statiunii Poiana Brasov pe versantul nordic al Masivului Postavarul, in nord - estul Poienii Ruia in imediata vecinatate a Drumului Rosu. Capacitate de inmagazinare: 120.000 mc, Suprafata luciu de apa: 14.000 mp, Adancime apa: max. 13,00 m Descrierea si caracteristicile tehnice si constructive ale lacului de acumulare sunt descrise in Instructiuni de Urmarirea Comportarii Constructiilor pentru barajul si lacul de acumulare si inzapezire Poiana Brasov Judetul Brasov ce face parte integranta din prezentul caiet de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 62025.00 RON
Conditii contract: Monitorizarea Lacului de acumulare si inzapezire se desfasoara sub forma de urmarire curenta si consta in observarea si inregistrarea unor aspecte, fenomene si parametri ce pot semnala modificari ale capacitatii constructiilor de a indeplini cerintele de rezistenta, stabilitate si durabilitate stabilite prin proiect. Monitorizarea Lacului de acumulare si inzapezire se realizeaza prin observatii vizuale si prin masuratori efectuate asupra elementelor si parametrilor care caracterizeaza starea si comportarea in timp. Activitatea de monitorizarea Lacului de acumulare si inzapezire din Poiana Brasov - Platoul Ruia va fi organizata pe doua niveluri de analiza : - Nivelul I - cuprinde inspectiile vizuale, masuratorile la aparatele si dispozitivele de masura, prelucrarea si interpretarea primara a datelor. - Nivelul II - cuprinde sinteza periodica a observatiilor, masuratorilor si a inspectiilor tehnice, precum si interpretarea acestora din punct de vedere al sigurantei barajului. La sfarsitul anului se va intocmi un Raport de sinteza anuala
Conditii participare: Oferta tehnica va cuprinde toate specificatiile din caietul de sarcini. Perioada de valabilitate a ofertelor este de minim 30 zile de la data emiterii acestora. Propunerea financiara va evidentia pretul unitar, precum si pretul total al ofertei exprimat in lei fara TVA, TVA va fi evidentiata separat. Ofertantii care va prezenta pretul cel mai scazut, va fi contactat pentru depunerea Certificatului constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate,cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei si Certificatul C.U.I.- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 12.12.2016
Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata). Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se depun in original pana la data de 12.12.2016 ora 10:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1,parter. Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Ofertele vor fi publicate obligatoriu de catre operatorii economici interesati si in catalogul SEAP, pana la data si ora limita indicate, respectiv 12.12.2016 ora 10:00, sub denumirea si codul CPV din cadrul prezentului anunt (in functie de acestea se va realiza filtrarea informatiilor din catalogul SEAP, de catre autoritatea contractanta).Nepublicarea informatiilor in SEAP pana la data si ora limita indicate, respectiv 12.12.2016 ora 10:00, atrage respingerea ofertelor depuse la sediul autoritatii contractante. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica periodic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari.

Documente anexate: caiet de sarcini monitorizare lac.pdf

08-12-2016 ora 11:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 08-12-2016 ora 11:00 - termen expirat


MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul financiar contabilitate , Tel. +40 268416550/143/128 , In atentia: Garcea Lucian , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: "Asigurarea bunurilor apartinand Domeniului Schiabil din Poiana Brasov". In vederea deschiderii sezonului de schi 2016 - 2017, este necesara asigurarea bunurilor apartinand domeniului schiabil.
CPV: 66510000-8-Servicii de asigurare (Rev.2)
Descrierea contractului: Conform caietului de sarcini postat pe site: www.brasovcity.ro. Activitatea pentru care este necesara asigurarea: Transport pe cablu, instalatii/amenajari pentru schi. Se vor achizitiona urmatoarele tipuri de asigurari: 1.Asigurare utilaje neinmatriculabile (tip CASCO) pentru autovehicule (utilaje) neinmatriculabile; 3.Asigurare constructii 4.Asigurare utilaje producere zapada artificiala.
Valoarea estimata fara TVA: 69197.00 RON
Conditii contract: Durata serviciilor de asigurare este de 12 luni, respectiv decembrie 2016 - decembrie 2017, exceptie fiind asigurarea Casco pentru cele 4 masini de batut zapada tip Pisten Bully care necesita o perioada de asigurare de 5 luni, respectiv decembrie 2016 - aprilie 2017.
Valabilitate oferta - cel putin pana la 31.12.2016.
Oferta se va intocmi pentru intreg pachetul.
Nu se accepta oferte alternative.
Plata se va face intr-o singura rata, dupa emiterea politei de asigurare.
Oferta tehnica va cuprinde toate specificatiile din caietul de sarcini.
Data limita pentru solicitarea clarificarilor este cu 24 de ore inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Conditii participare: Oferta tehnica va cuprinde toate specificatiile din caietul de sarcini.
Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire - pretul cel mai scazut pentru intreg pachetul de asigurari
Termen limita primire oferte: 08.12.2016
Informatii suplimentare: Pachetul de asigurari va fi postat si in SEAP. Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri. Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata). Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se depun in original pana la data de 08.12.2016 ora 11:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter.
Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului.
Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic.

Documente anexate: Caiet sarcini dom.schiabil.pdf

  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53

Brasovcity.ro

Copyright © 2002 - 2024 - PRIMĂRIA MUNICIPIULUI BRAȘOV, toate drepturile rezervate.
Imaginile și articolele video din prezentul site sunt supuse legilor dreptului de autor.
Orice reproducere este interzisă fără acordul proprietarului acestora.
Reglementări privind prelucarea și protecția datelor cu caracter personal
Informare privind protectia avertizorilor în interes public
Ultima actualizare: 06-06-2025

  • abc.brasovcity.ro
  • buget2025.brasovcity.ro
  • covid19.brasovcity.ro
  • cultura.brasovcity.ro
  • educatie.brasovcity.ro
  • evenimente.brasovcity.ro
  • invatamantdual.brasovcity.ro
  • starepartii.brasovcity.ro
  • ua.brasovcity.ro
  • www.primariabrasovenilor.ro
  • finantare.primariabrasovenilor.ro
  • Portal servicii electronice
  • www.spclepbv.ro

Solicitări frecvente   |   Chestionar satisfacție   |   Contact   |   My Brașov City Android | IOS

Contact

Local: (0268) 405000

  • Adresa: Bdul. Eroilor nr.8, Brasov, ROMANIA
  • Email: contact@brasovcity.ro

Folosește Google translator: