Achiziții
Primăria Municipiului Brașov

Achiziții / Proceduri proprii: 29-03-2016 ora 9:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV - BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: MIHAELA GAL , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: RAMONA MANDREA , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro , Adresa profilului cumparatorului: achizitiipublice@brasovcity.ro
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: SERVICII DE PAZA SI PROTECTIE PT. SANTIERUL OBIECTIVULUI DE INVESTITII EXTINDERE CAPACITATE PARCARE IN POIANA BRASOV - CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
Descrierea contractului: prestarea de servicii de paza si protectie impotriva furturilor si a distrugerii bunurilor precum si a altor actiuni producatoare de pagube materiale pentru santierul de constructii aferent obiectivului de investitii "Extindere capacitate parcare in Poiana Brasov ", amplasat zona Poiana Mica,Poiana Brasov, suprafata de 9688 mp din care 2866 mp suprafata construita. 1. Un post permanent 24h din 24h la punctul de acces control si patrulare cu misiunea de a asigura paza , protectia si monitorizarea obiectivului pe toata durata serviciului a bunurilor si valorilor depozitate in incinta acestuia si dupa caz permiterea accesului numai pentru personalul stabilit de catre beneficiar . 2. Un post temporar de luni pana duminica intre orele 19.00 - 07.00 de patrulare cu misiunea de a asigura paza , protectia si monitorizarea obiectivului pe toata durata serviciului a bunurilor si valorilor depozitate in incinta acestuia si dupa caz permiterea accesului numai pentru personalul stabilit de catre beneficiar
Valoarea estimata fara TVA: 67686.6
Conditii contract: Operatorii economici ofertanti trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte tehnice: - sa detina Licenta de functionare conform Legii nr.333/2003 (actualizata ) pentru efectuarea serviciilor ofertate, eliberata de catre IGPR , in termen de valabilitate; - sa posede autorizatie pentru detinerea de armament si munitie letale si neletale , astfel incat sa poata raspunde solicitarilor beneficiarului; - sa faca dovada calificarii si atestarii agentilor de securitate conform prevederilor legale; - sa prezinte lista cu contractele in derulare Personalul care indeplineste atributiile de paza si interventie trebuie sa aiba minim urmatoarea dotare : 1. uniforma tip, adecvata sezonului 2. baston de cauciuc sau tomfa 3. pulverizator iritant lacrimogen de capacitate medie (50 ml) 4. mijloace de avertizare sonore si luminoase (fluier, lanterna) 5. dispozitiv individual de iluminat de tip "hands free" 6. mijloace de comunicare - telefon mobil, statie radio (dupa nevoi si solicitari). Societatile specializate de paza si protectie trebuie sa prezinte in copie legalizata licenta eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane valabila pentru anul 2016. Durata contractului este de 6 (sase) luni de la data semnarii.
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara ,se vor respecta conditiile din caietul de sarcini.Se vor completa si depune formularele din Sectiunea Formulare , se va prezenta certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului,documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul ). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele documentatiei. Ofertantii vor prezenta Propunerea Tehnica care sa respecte cerintele din caietul de sarcini. Prestatorul va respecta Legea nr.319/2006 privind securitatea si sanatatea in munca si normele de aplicare ale acesteia, Legea nr.307/2006 privind apararea impotirva incendiilor, Ordinul nr.163/2007 pentru aprobarea Normelor generale privind apararea impotriva incendiilor. Ofertantul va face dovada detinerii Certificatului de inregistrare si Implementare al Sistemului de Management al Calitatii SR EN ISO 9001-2008 sau Standard echivalent si a Sistemului de Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale OHSAS 18001-2007 sau echivalent.
Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire a contractului este pretul cel mai scazut Oferta tehnica va contine descrierea detaliata a serviciilor ce urmeaza a fi prestate si a personalului ce urmeaza a fi alocat pentru efectuarea prestatiilor.Ofertantul are obligatia de a face dovada conformitatii serviciilor cu cerintele prevazute in prezentul Caiet de sarcini. Oferta va cuprinde in mod obligatoriu : 1. Lista cu dotarea tehnica necesara realizarii serviciului de paza a obiectivelor 2. Totalul cheltuielilor pentru cele 6 (sase ) luni defalcate dupa cum urmeaza: - contravaloarea serviciilor de paza : tarif lei (fara TVA) /ora/agent, - contravaloarea inchirierii cabinei de paza (daca este cazul), - contravaloarea inchirierii grupului sanitar (daca este cazul)
Termen limita primire oferte: 29.03.2016
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 29.03.2016 ORA 9:00. Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in lei cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu pe toata durata de derulare a contractului. Perioada de valabilitate a ofertei este de 90 de zile (oferta in original sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila). Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 29.03.2016 ORA 9:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Paza Parcare.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 23-03-2016 ora 10:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: GABRIELA VLAD, CIPRIAN SPIRIDON COLTEA , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro , Adresa profilului cumparatorului: http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A ECHIPAMENTELOR INFORMATICE
CPV: 50312000-5-Repararea si intretinerea echipamentului informatic (Rev.2)
Descrierea contractului: Primaria Brasov solicita achizitionarea Serviciilor de reparare si intretinere a echipamentelor informatice
Valoarea estimata fara TVA: 69170.00 RON
Conditii contract: DURATA: pana la data de 31.12.2016 - prestare servicii tip: abonament lunar pentru serviciile de corectie preventiva si conform Fisei de interventie corectiva, incluzand si perioada de receptie a serviciilor prestate. Conditiile tehnice conform Caietului de sarcini.LOCUL DE LIVRARE:Sediul benefeiciarului, Primaria Municipiului Brasov, B-dul Eroilor, nr. 8, Brasov, judetul Brasov. TERMEN DE LIVRARE:Activitatea se presteaza la cerere conform conditiilor din Caietul de sarcini.
Conditii participare: Ofertantii vor completa formularele atasate Caietului de sarcini;Pentru persoane juridice romane: Certificat de inregistrare emis de ONRC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, valabil/real la data depunerii ofertei;Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie conform cu originalul, anexandu-se si traducerea automata in limba romana). Ofertantul trebuie sa faca dovada unei experiente similare, respectiv sa prezinte cel putin un contract incheiat care sa contina un obiect similar de Servicii de reparare ti intretinere a echipamentelor informatice insotit de un proces verbal de receptie cantitativa/calitativa sau orice document justificativ semnat/confirmat de beneficiar, care sa ateste indeplinirea obligatiilor contractuale.Capacitatea tehnica a ofertantului pentru indeplinirea contractului: ISO 9001 - managementul calitatii, ISO 14001 - pentru protectia mediului, ISO 27001 - pentru securitatea informatiei.Ofertantul trebuie sa detina personal calificat pentru executarea serviciilor solicitate in vederea indeplinirii obligatiilor contractuale conform cerintelor din Caietul de sarcini si va prezenta un document cu personalul alocat pentru contract precum si perioada de disponibilitate a acestuia.Ofertantul va face dovada calificarii/autorizarii ata cum s-a mentionat in Caietul de sarcini si va depune odata cu oferta, copii conform cu originalul ale documentelor doveditoare (certificate/diplome/legitimatii/documente justificative),valabile pentru anul 2016. Ofertantul va prezenta o Declaratie privind respectarea dispozitiilor privind protectia mediului, a normelor privin
Criterii adjudecare: Oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic
Termen limita primire oferte: 23.03.2016
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV, CIC, B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 23.03.2016 ORA 10.00. documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri. Limba de redactare a ofertei:romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA;are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe tota perioada de valabilitatea a acesteia, care ste de 30 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului:nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se vor depune in original si copie pana la data de 23.03.2016 ora 10.00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter. Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului,datele de identificare si denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnareacontractului. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Servici calculatoare.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 23-03-2016 ora 10:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: GABRIELA VLAD, CIPRIAN SPIRIDON COLTEA , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro , Adresa profilului cumparatorului: http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: SERVICII DE REPARATII SI INTRETINERE A PERIFERICELOR INFORMATICE
CPV: 50323000-5-Servicii de reparare si de intretinere a perifericelor informatice (Rev.2)
Descrierea contractului: Primaria Brasov solicita achizitionarea Serviciilor de reparare si intretinere a perifericelor informatice
Valoarea estimata fara TVA: 70000.00 RON
Conditii contract: Durata contractului: pana la data de 31.12.2016 - prestare servicii tip: abonament lunar pentru serviciile de corec?ie preventiva ?i, conform Fisei de interven?ie corectiva, incluzand si perioada de receptie a serviciilor prestate.Conditiile tehnice conform Caietului de sarcini.LOCUL DE LIVRARE:Sediul benefeiciarului, Primaria Municipiului Brasov, B-dul Eroilor, nr. 8, Brasov, judetul Brasov. TERMEN DE LIVRARE:Activitatea se presteaza la cerere conform conditiilor din Caietul de sarcini.
Conditii participare: Ofertantii vor completa formularele atasate Caietului de sarcini;Pentru persoane juridice romane: Certificat de inregistrare emis de ONRC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, valabil/real la data depunerii ofertei;Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie conform cu originalul, anexandu-se si traducerea automata in limba romana). Ofertantul trebuie sa faca dovada unei experiente similare, respectiv sa prezinte cel putin un contract incheiat care sa contina un obiect similar de Servicii de reparare si intretinere a perifericelor informatice, insotit de un proces verbal de receptie cantitativa/calitativa sau orice document justificativ semnat/confirmat de beneficiar, care sa ateste indeplinirea obligatiilor contractuale.Ofertantul trebuie sa detina personal tehnic pentru executarea serviciilor solicitate pentru incheierea contractului;si va prezenta un document cu personalul alocat pentru contract precum si perioada de disponibilitate a acestuia.Ofertantul va face dovada calificarii/autorizarii asa cum s-a mentionat in Caietul de sarcini si va depune odata cu oferta, copii conform cu originalul ale documentelor doveditoare (certificate/diplome/legitimatii/documente justificative),valabile pentru anul 2016. Ofertantul va prezenta o Declaratie privind respectarea dispozitiilor privind protectia mediului, a normelor privind securitatea si sanatatea in munca si a normelor de protectie a muncii.
Criterii adjudecare: Oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic
Termen limita primire oferte: 23.03.2016
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV, CIC, B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 23.03.2016 ORA 10.00. documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri. Limba de redactare a ofertei:romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA;are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe tota perioada de valabilitatea a acesteia, care ste de 30 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului:nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se vor depune in original si copie pana la data de 23.03.2016 ora 10.00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter. Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului,datele de identificare si denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnareacontractului. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Servicii periferice.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 23-03-2016 ora 10:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: GABRIELA VLAD, CIPRIAN SPIRIDON COLTEA , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro , Adresa profilului cumparatorului: http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Denumirea achizitie: Furnizare si montare de cartuse toner / cartuse cerneala si servicii de reumplere cartuse
CPV: 30125100-2-Cartuse de toner (Rev.2)
Descrierea contractului: Primaria Brasov solicita achizi?ionarea urmatoarelor produse si servicii: Furnizare si montare de cartuse toner / cartuse cerneala ?i servicii de reumplere cartu?e, COD CPV: 30125100-2 Cartuse toner; COD CPV: 30192113-6 Cartuse cerneala.
Valoarea estimata fara TVA: 55000.00 RON
Conditii contract: DURATA: pana la data de 31.12.2016, incluzand si perioada de receptie a produselor furnizate si serviciilor prestate. Conditiile tehnice conform Caietului de sarcini.LOCUL DE LIVRARE, INSTALARE SI TESTARE:Sediul benefeiciarului, Primaria Municipiului Brasov, B-dul Eroilor, nr. 8, Brasov, judetul Brasov. TERMEN DE LIVRARE:Activitatea se presteaza la cerere, pe baza necesitatii, pe principiul "just in time", in ziua solicitarii se vor furniza, instala si testa produsele.
Conditii participare: Ofertantii vor completa formularele atasate Caietului de sarcini;Pentru persoane juridice romane: Certificat de inregistrare emis de ONRC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, valabil/real la data depunerii ofertei;Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie conform cu originalul, anexandu-se si traducerea automata in limba romana). Ofertantul trebuie sa faca dovada unei experiente similare, respectiv sa prezinte cel putin un contract incheiat care sa contina un obiect similar de Furnizare si montare de cartuse toner / cartuse cerneala si servicii de reumplere cartuse, insotit de un proces verbal de recep?ie cantitativa/calitativa sau orice document justificativ semnat/confirmat de beneficiar, care sa ateste indeplinirea obliga?iilor contractuale. Ofertantul trebuie sa detina personal tehnic pentru executarea serviciilor solicitate pentru indeplinirea contractului si sa puna la dispozitia autoritatii contractante un responsabil de contract/executie si tehnicieni; Se va prezenta un document cu personalul alocat pentru contract precum si perioada de disponibilitate a acestuia, pentru incheierea contractului de furnizare ce face obiectul achizitiei; Ofertantul va face dovada calificarii personalului tehnic asa cum s-a mentionat mai sus si va depune odata cu oferta, copii conform cu originalul ale documentelor doveditoare (certificate/diplome/legitimatii/documente justificative), care trebuie sa fie valabile pentru anul 2016. Ofertantul va prezenta o Declaratie privind respectarea dispozitiilor privind protectia mediului si a normelor de protectie a muncii.
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 23.03.2016
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV, CIC, B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 23.03.2016 ORA 10.00. documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri. Limba de redactare a ofertei:romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA;are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe tota perioada de valabilitatea a acesteia, care ste de 30 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului:nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se vor depune in original si copie pana la data de 23.03.2016 ora 10.00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter. Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului,datele de identificare si denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnareacontractului. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Furnizare si montare cartuse.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 17-03-2016 ora 11:00 - termen expirat
Anunt
"In vederea ducerii la indeplinire a HCL nr. 732/2015 privind scoaterea la licitatie publica in vederea inchirierii unor amplasamente destinate comertului stradal, in zona istorica a Municipiului Brasov, Primaria Municipiului Brasov, cu sediul in Municipiul Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, organizeaza a doua licitatie publica pentru inchirierea amplasamentelor 19 si 23 destinate comertului stradal, cuprinse in HCL nr. 732/2015, astfel:
1. Pozitia/amplasament nr. 19
Adresa: Str. Republicii nr. 1
Suprafata (mp): 3
Destinatia: Toneta vanzare inghetata
Chirie minima lei/mp/zi: 6
Chirie minima lei/an: 6.570
Chirie minima lei/luna: 547,5
2. Pozitia/amplasament nr. 23
Adresa: Str. Grigoras Dinicu colt cu Str. Diaconu Coresi
Suprafata (mp): 5
Destinatia: Atelaj de tip "caruta rustica", sau tip de mobilier comercial incadrat in zona
Chirie minima lei/mp/zi: 6
Chirie minima lei/an: 10.950
Chirie minima lei/luna: 912,5
Licitatia, organizata a doua oara pentru amplasamentele 19 si 23, va avea loc in data de 18.03.2016, ora 11:00, la sediul Primariei.
Termenul limita de depunere al ofertelor este 17.03.2016, ora 11:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov.
Documentatia pentru elaborarea ofertelor se poate achizitiona de la Centrul de Informatii pentru Cetateni, din cadrul Primariei Municipiului Brasov, incepand cu data publicarii prezentului anunt, contra sumei de 200 lei, de Luni pana Joi, intre orele 8:00 - 13:30 si 13:30 - 16:00 sau vineri intre orele 8-13.
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Administrare Patrimoniu si Urbanism Comercial, camera 119, din cadrul Primariei Municipiului Brasov, telefon 0268/416550, interior 199."

Achiziții / Proceduri proprii: 14-03-2016 ora 9:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Cecilia Doiciu , Tel. +40 268416550/272/142 , In atentia: Cecilia Doiciu , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: "Realizare proiect tehnic (PT), detalii de executie (DDE), D.T.A.C, D.T.O.E. pentru lucrarile de reabilitare a cladirii OPEREI BRASOV".
CPV: 71221000-3 - Servicii de arhitectura pentru constructii (Rev.2)
Descrierea contractului: Proiectul tehnic, detaliile de executie, caietele de sarcini, listele de cantitati de lucrari, estimarea de pret la nivel de proiect tehnic si detalii de executie, avizele solicitate prin Certificatul de Urbanism, documentatie tehnica pentru obtinerea autorizatie de construire (D.T.A.C.), documentatie tehnica pentru organizarea executiei lucrarilor (D.T.O.E.), intocmirea documentelor pentru eliberarea autorizatiei de construire, scenariul la foc, conf. prevederilor legale Ordinul nr. 119/2009 si conf. Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile si completarile ulterioare in vigoare, pentru lucrarile de reabilitare a cladirii OPEREI BRASOV, str. Bisericii Romane nr. 51. Prestatorul va asigura verificarea proiectului tehnic conform prevederilor Legii 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile si completarile ulterioare. Contractantul: - va asigura asistenta autoritatii contractante, - va asigura pe toata durata evaluarii tehnice a proiectului raspunsurile la clarificarile solicitate de OI legate de proiectul tehnic care face obiectul contractului, - va asigura verificarea proiectului si asigurarea asistentei tehnice pe perioada de executie. In perioada de executie a proiectului, proiectantul va asigura asistenta pe parcursul executiei lucrarilor prin vizarea notelor de renuntare/comanda suplimentara, prin furnizarea de solutii in eventualitatea aparitiei de situatii de fapt neprevazute la momentul realizarii proiectului tehnic, etc. Solutia detaliata in cadrul proiectului tehnic trebuie sa tina cont de documentatia pusa la dispozitie de catre autoritatea contractanta.
>Valoarea estimata fara TVA: 100000.00
Conditii contract: Criteriul de atribuire a contractului este pretul cel mai scazut. -elaborarea documentatiei tehnico- economice in faza de proiect tehnic, detalii de executie, D.T.A.C, D.T.O.E. pentru lucrari de reabilitare a cladirii OPEREI BRASOV, str. Bisericii Romane nr. 51, formata din corp A1 - D+P+3E si corp A2 - P+2E. Termen de finalizare: 40 de zile de la data semnarii contractului. 1. Propunerea tehnica va respecta cerintele din Caietul de sarcini. 2. Propunerea financiara - detaliata pe fiecare activitate si subactivitate in parte. CERINTE MINIME OBLIGATORII 1. Proiect tehnic pentru reabilitarea cladirii Operei Brasov. 2. Detalii de executie reabilitarea cladirii Operei Brasov. 3. Instalatii termice. 4. Instalatii electrice. 5. Instalatii aer conditionat.
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara ,se vor respecta conditiile din caietul de sarcini.Se vor completa si depune formularele din Sectiunea Formulare , se va prezenta certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului,documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul ). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele documentatiei. Ofertantii vor prezenta Propunerea Tehnica care sa respecte cerintele din caietul de sarcini si Propunerea Financiara conform anexei la caietul de sarcini.Propunerea Tehnica va respecta in totalitate cerintele din caietul de sarcini. O data cu inaintarea propunerii sale, proiectantul va prezenta o programare esalonata in timp a fazelor necesare proiectarii, identificand in mod clar durata fazelor de proiectare. Termenul de finalizare a documentatiei tehnico-economice: cel mult 40 zile incepand de la data semnarii contractului.
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 14.03.2016
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 14.03.2016 ORA 9:00. Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu pe toata durata de derulare a contractului. Perioada de valabilitate a ofertei este de 90 de zile (oferta in original sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila). Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 14.03.2016 ORA 9:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Invitatie Opera.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 07-03-2016 ora 11:00 - termen expirat
"In vederea ducerii la indeplinire a HCL nr. 732/2015 privind scoaterea la licitatie publica in vederea inchirierii unor amplasamente destinate comertului stradal, in zona istorica a Municipiului Brasov, Primaria Municipiului Brasov, cu sediul in Municipiul Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, organizeaza licitatie publica pentru inchirierea unor amplasamente destinate comertului stradal, descrise in anexa la caietul de sarcini aprobat prin HCL nr. 732/2015.
Licitatia va avea loc in data de 07.03.2016, ora 11:00, la sediul Primariei.
Termenul limita de depunere al ofertelor este 04.03.2016, ora 11:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov.
Preturile de plecare ale licitatiei, conform HCL nr. 732/2015, sunt de 1,2 lei/mp/zi pentru comercializarea de carte si de 6,0 lei /mp/zi pentru comert stradal altul decat cel de carte.
Documentatia pentru elaborarea ofertelor se poate achizitiona de la Centrul de Informatii pentru Cetateni, din cadrul Primariei Municipiului Brasov, incepand cu data de 25.02.2016, contra sumei de 200 lei, de Luni pana Joi, intre orele 8:00 - 13:30 si 13:30 - 16:00 sau vineri intre orele 8-13.
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Administrare Patrimoniu si Urbanism Comercial, camera 119, din cadrul Primariei Municipiului Brasov, telefon 0268/416550, interior 190."

Achiziții / Proceduri proprii: 03-03-2016 ora 11:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: MUNICIPIUL BRASOV , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: SORIN TOARCEA, LAURENTIU CAZANESCU , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: Achizitia de servicii de publicitate in publicatii locale, nationale si Monitorul Oficial.
CPV: 79341000-6-Servicii de publicitate (Rev.2)
Descrierea contractului: Achizitia de servicii de publicitate in publicatii locale, nationale si Monitorul Oficial.
Valoarea estimata fara TVA: 62822.48 RON
Conditii contract: Perioada de prestare a serviciilor este cuprinsa intre data semnarii contractului si 31.12.2016. Publicarea anunturilor in cotidienele nationale se va face sub forma de anunturi la mica publicitate, in pagina de publicitate. Anunturile din cotidienele locale si/sau nationale sunt alb-negru. Publicarea anunturilor in Monitorul Oficial se va face in partea a III-a. Transmiterea anunturilor pentru publicare in cotidienele locale sau nationale se va face in ziua anterioara publicarii pana la ora 11.00. Transmiterea anunturilor pentru publicarea in Monitorul Oficial partea a III-a se va face cu cel putin 4 zile lucratoare inainte de data publicarii. Machetarea anunturilor la marea publicitate intra in sarcina prestatorului, publicarea se va face doar dupa obtinerea bunului de tipar de la beneficiar.
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara, in propunerea financiara se vor respecta conditiile din caietul de sarcini pentru achizitia de servicii de publicitate. Se vor completa si depune formularele din Sectiunea Formulare , se va depune Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului. Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele privind asigurarea serviciilor de furnizarea abonamente publicatii atasate invitatiei de participare publicata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro.
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut Cea mai buna oferta va fi aleasa cea mai scazuta oferta rezultata prin insumarea ofertei pe cuvant din fiecare cotidian local, respectiv Transilvania Expres (a), Monitorul Expres (b) si Buna Ziua Brasov (c), ofertei pe cuvant cotidian national (d), oferta per mia de caractere la Monitorul Oficial (e) si centimetru patrat cotidian local, pentru fiecare cotidian local, respectiv Transilvania Expres (f), Monitorul Expres (g) si Buna Ziua Brasov (h), si oferta pe cuvant site de stiri local(i) conform formulei a+b+c+d+e+f+g+h+i = oferta de pret.
(Se completeaza cu punctul (i) sectiunea Criterii adjudecare conform completare/clarificare anunt publicitate numarul 29412/ 23.02.2016).
Termen limita primire oferte: 29.02.2016
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 29.02.2016 ORA 11:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri. Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile (oferta in original sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila). Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 29.02.2016 ORA 11:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Modificari si completari
Criterii adjudecare: Se completeaza cu punctul (i) textul de mai jos. Pretul cel mai scazut. Cea mai buna oferta va fi aleasa cea mai scazuta oferta rezultata prin insumarea ofertei pe cuvant din fiecare cotidian local, respectiv Transilvania Expres (a), Monitorul Expres (b) si Buna Ziua Brasov (c), ofertei pe cuvant cotidian national (d), oferta per mia de caractere la Monitorul Oficial (e) si centimetru patrat cotidian local, pentru fiecare cotidian local, respectiv Transilvania Expres (f), Monitorul Expres (g) si Buna Ziua Brasov (h), si oferta pe cuvant site de stiri local(i) conform formulei a+b+c+d+e+f+g+h+i = oferta de pret.
Conditii contract: Se completeaza conditiile contract dupa cum urmeaza: - dupa tiparirea anunturilor/comunicatelor, furnizorul serviciilor de publicitate va pune la dispozitia beneficiarului, in termen de doua zile lucratoare, un exemplar al publicatiei respective: cotidian local, cotidian national si|sau Monitorul Oficial; - dupa aparitia anuntului|comunicatului pe un site de stiri local cu trafic ridicat, furnizorul serviciilor de publicitate va pune la dispozitia beneficiarului, in maxim o zi lucratoare, link-ul cu anuntul|comunicatul publicat.
Termen limita primire oferte: 03.03.2016
Informatii suplimentare: Se decaleaza termenul de depunere a ofetelor pana in data de 03.03.2016 ora 11:00 datorita clarificarilor primite cu privire la documentatia de atribuire.
Documente anexate: anunturi presa 2016.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 29-02-2016 ora 11:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: MUNICIPIUL BRASOV , Tel. +40 268416550/197/128 , In atentia: In atentia Gabriela Rogoz, Spiridon C. Ciprian , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro , Adresa profilului cumparatorului: http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: Servicii de intretinere la sistemul de alarmare la efractie, incendiu, TVCI, generator electric si sistem climatizare HVAC.
CPV: 50000000-5-Servicii de reparare si intretinere (Rev.2)
Descrierea contractului: Prin prezenta achizitie se urmareste incheierea unui Contract de achizitie publica care va asigura servicii specifice de intretinere si corective la sistemul de alarmare la efractie, incendiu, TVCI, generator electric si sistem climatizare HVAC pentru Primaria Municipiului Brasov.
Valoarea estimata fara TVA: 45833.33 RON
Conditii contract: Contractul de achizitie servicii de intretinere la sistemul de alarmare la efractie, incendiu, TVCI, generator electric si sistem climatizare HVAC va fi intra in vigoare la data semnarii si va fi scadent la data de 31.12.2016. Se vor respecta conditiile tehnice si de confidentialitate conform caietului de sarcini.
Conditii participare: 50730000-1 servicii intretinere reparare grupuri refrigerare 50532300-6 servicii de reparare ti de intretinere a generatoarelor Ofertantii vor completa formularele atasate caietului de sarcini. Ofertantii trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte minime de calificare:Pentru persoane juridice romane - Certificat de inregistrare emis de ONRC, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de nregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie, anexindu-se si traducerea automata in limba romana. Ofertantul trebuie sa faca dovada unei experiente similare, respectiv sa prezinte cel putin un contract incheiat care sa contina un obiect similar de servicii de intretinere la sistemul de alarmare la efractie, incendiu, TVCI, generator electric si sistem climatizare HVAC.Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfasoare servicii ce fac obiectul prezentului Caiet de sarcini si sa detina personal calificat si specializat pentru asigurarea serviciilor de mentenanta si intretinere a celor 5 sisteme implementate, astfel: Ofertantul (societatea) trebuie sa fie autorizat IGPR (licenta de functionare pentru a desfasura activitati de proiectare, instalare, modificare sau intretinere a sistemelor de alarmare impotriva efractiei si/sau servicii privind sistemele de securizare.Ofertantul trebuie sa fie autorizat AGFR - Asociatia Generala a Frigotehnistilor din Romania.Personalul de interventie (Tehnicienii) trebuie sa fie avizati / autorizati IGPR, ARTS, ANRE si respectiv cu calificare de Frigotehnist.Ofertantul va face dovada calificarii/autorizarii asa cum s-a mentionat mai sus si va depune odata cu oferta, copii conform cu originalul
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut/abonament lunar incluzand si perioada de receptie a serviciilor.
Termen limita primire oferte: 29.02.2016
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV, CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 29.02.2016 ORA 11:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri. Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a acesteia, care este de 30 zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Plicul cu oferta va fi insotit de Scrisoare de inaintare (conform Formularului din Sectiunea Formulare). Ofertele se vor depune in plic sigilat si stampilat, continand Documentele de calificare, Propunerea tehnica, Oferta financiara, in 2 exemplare: 1 exemplar original ti 1 exemplar copie, pe care se va mentiona: "Oferta pentru achizitia directa in vederea atribuirii Contractului de Servicii de intretinere la sistemul de alarmare la efractie, incendiu, TVCI, generator electric si sistem climatizare HVAC" pana la data de 29.02.2016 ora 11:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie licitatie.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 22-02-2016 ora 11:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: MUNICIPIUL BRASOV , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: GEORGETA SMARANDACHE, HORIA COMAN , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro , Adresa profilului cumparatorului: http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
>Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: Contract Achizitie Servicii de Telefonie Mobila
CPV: 64212000-5-Servicii de telefonie mobila (Rev.2)
Descrierea contractului: Prin prezenta achizitie se urmareste incheierea unui Contract de achizitie publica care va asigura servicii specifice de telefonie mobila pentru Primaria Municipiului Brasov.
Valoarea estimata fara TVA: 44166.67 RON
Conditii contract: DURATA: Contractul pentru servicii de telefonie mobila si servicii de trafic internet se incheie pe o perioada de 12 luni calendaristice de la data semnarii. Nu se vor lua in considerare ofertele care prevad costuri pentru taxa/tariful de instalare (conectare), aceasta fiind obligatoriu gratuita. Conditii tehnice minime conform anexa 1 si elemente tehnice solicitate conform anexa 2, atasate la caietul de sarcini. LOCUL DE LIVRARE: Furnizorul va livra cartelele la sediul beneficiarului Primaria Municipiului Brasov, B-dul Eroilor, nr. 8, Brasov, judetul Brasov. TERMEN DE LIVRARE: Termenul de livrare al cartelelor SIM si al aparatelor telefonice este de 24 ore de la semnarea contractului.
Conditii participare: Ofertantii vor completa formularele atasate caietului de sarcini. Ofertantii vor prezenta in oferta depusa la sediul autoritatii contractante , urmatoarele documente in original (sau copie "conform cu originalul") si copie: Certificat inmatriculare emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate, cuprinzand informatii valabile/ reale la data limita de depunere a ofertei; Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 1). Operatorul trebuie sa detina licenta 3G emisa de ANCOM si va prezenta in acest sens orice document care atesta acest lucru, valabil la data depunerii ofertei. Aria de acoperire a operatorului trebuie sa fie de minim 70% din suprafata teritoriului Romaniei. Ofertantul va respecta in totalitate cerintele caietului de sarcini.
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut pe abonament
Termen limita primire oferte: 22.02.2016
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 22.02.2016 ORA 11:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a acesteia, care este de 30 zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 22.02.2016 ora 11:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter. Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Telefonie mobila.zip