(0268) 405000 | contact@brasovcity.ro

Brasovcity.ro
  • Despre Brașov
      • Cum ajung
      • Evenimente și Cultură
      • Calendar si proceduri organizare evenimente
      • Atracții turistice
      • Agrement
      • Istorie
      • Personalități
      • Cetățeni de onoare
      • Junii Brașovului
      • Ultimele noutăți citește
      • Harta Brașovului
      • Harta puncte de interes
      • Grădina zoologică / Planetariu - cumpără bilet
      • Spectacole Planetariu
      • Statutul Municipiului Brașov
      • Tarife transport instalații pe cablu
      • Starea instalațiilor pe cablu
      • Harta domeniului schiabil
      • Caracteristici domeniu schiabil
      • Decalogul schiorului
  • Primăria
      • Primarul Municipiului Brașov
      • Organizare (Primăria Brașov)
        • Organigrama
        • Departamente
        • Servicii publice
        • Întreprinderi publice
        • Regulament Intern
        • Regulament de Organizare si Functionare
        • Codul de conduita al angajatilor
        • Planul privind egalitatea de șanse
      • Declarații de avere
      • Regulamente
      • Rapoarte
      • Achiziții
      • Licitații publice de vânzare / închiriere
      • Licitaţii închirieri spații RIAL
      • Concursuri
      • Proiecte Europene
        • Proiecte Europene finalizate
        • Proiecte Europene în implementare
      • Proiecte PNRR
        • Proiecte PNRR în implementare
      • Proiecte Regio 2021-2027
        • Proiecte Regio 2021-2027 finalizate
        • Proiecte Regio 2021-2027 în implementare
      • Parteneriate
        • Consorțiul regional integrat pentru învățământ dual
        • Centrul de excelență pentru comunități montane sustenabile
      • Strategii
        • Strategia de Dezvoltare
          Durabilă Brașov 2030
          • Strategia de dezvoltare a Municipiului Brașov
          • Viziunea de dezvoltare a Zonei Metropolitane Brașov 2030
          • Raport Sondaje
          • Studiu Analiză SWOT
          • Studiu Prognoza Demografică
        • Strategia Integrată
          de Dezvoltare Urbană
          • Analiza situației existente
          • Portofoliu de proiecte - consultare publică
          • SIDU
        • Plan de mobilitate
          urbană durabilă
          • Decizie încadrare PMUD Brașov
          • BRAȘOV - PMUD RO rev-08
          • Brosura SUMP RO v8
        • Eficiență Energetică și Neutralitate Climatică
          • PAED Brasov 2010-2020
          • PIEE Brasov 2010-2020
          • Raport monitorizare Brașov 2014
          • Raport de Monitorizare PAED 2020
          • Program de imbunatatire a eficientei energetice 2021-2030
        • Adaptare la schimbări
          climatice
          • Plan de actiune privind adaptarea la schimbarile climatice
          • Strategia privind adaptare la schimbari climatice
        • Strategia de dezvoltare a serviciilor sociale 2023 - 2033
        • Strategia pentru alimentare cu energie termica 2023 - 2033
      • Arii protejate
        • Aria protejată (Parcul Natural) Brassovia
      • Comunicate de presă
      • Ultimele noutăți citește
      • Transparență și liber acces
      • Promovare
      • Accesibilitate persoane cu dizabilități
  • Consiliul Local
      • Proiecte de hotărâre
      • Proiecte de hotărâre - dezbatere publică
      • Registrul de Hotărâri ale Consiliului Local
      • Procese verbale ședinte de consiliu
      • Atribuții
      • Regulament
      • Componență
      • Comisii
      • Contact Birou relații cu Consilieri
      • Portal extranet
      • Rapoarte de activitate
      • Arhiva video ședințe
      • Ordinul Prefectului privind constituirea Consiliul Local
  • Servicii cetățeni
      • Autentificare portal(Servicii electronice)
      • Interacționează cu Primăria (e-Funcționar)
      • Consultări publice
      • Grupuri de lucru | opinii
      • Portal instituții subordonate
      • Plăți online
      • Urbanism
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Urbanism
        • Consultare Autorizații de Construire
        • Consultare Certificate de Urbanism
        • Consultare Certificate de atestare edificare/extindere/radiere
        • PUD-uri
        • PUZ-uri
        • PUG
        • Consultare publică PUG
        • Hărți urbanism
        • Documente utile
        • Planul Urbanistic General
        • Regulamente
        • Nomenclator stradal
        • Zonarea Municipiului Brașov
      • Mediu
        • Anunțuri
        • Program curățenie
        • Calitatea aerului
        • Hărți
        • Planuri de acțiune
        • Rapoarte
        • Regulamente
        • Proiecte de mediu
        • Toaletare arbori
        • Tăieri arbori
        • Înscriere în Registrul SIA Colectare și Epurare
        • Programul Rabla Local
      • Financiar
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Taxe și Impozite
        • Prezentare Proiect Buget 2025
        • Proiect Buget
        • Indicatori Buget
        • Buget
        • Situații financiare
        • Buget general consolidat
        • Registru datorie publică
        • Program de investiții
        • Proiecte cultură - sport - social
        • Rating Municipiul Brașov
      • Parcări
        • Anunțuri (parcări reședință)
        • Programări (parcări reședință)
        • Regulamente (parcări reședință)
        • Harta parcări (parcări publice)
      • Transport
        • Anunțuri Transport
        • Interacționează cu Primăria - Transport
        • Actualizare studiu de trafic Brasov
        • Obținere permis LT online
        • Harta transportului public
        • RAT
          • HCL 734/2018 - facilități transport
        • Taxi
      • Evidența persoanelor
        • Interacționează cu Primăria - Evidența persoanelor
        • Programare online
        • Regulament programări online
        • Caută stadiu eliberare Carte de Identitate - SPCLEP BRAȘOV
      • Stare civilă
        • Interacționează cu Primăria - Stare civilă
        • Rezervare data și oră pentru încheierea căsătoriei civile
        • Rezervare dată depunere acte înregistrare naștere nou născut
        • Programare online - transcriere acte din Republica Moldova
      • Juridic
        • Contencios administrativ
          • Legea 10/2001
      • Asociații de proprietari
        • Anunțuri
        • Administratori atestați/autorizați
        • Baza de date asociații de proprietari
        • Formulare
        • Regulamente
        • Legislație
      • Situații de urgență
        • Recomandări și reguli
        • Anunțuri
        • Promo aplicația APEL 112
        • Hotărâri ale Comitetului Local pentru Situații de Urgență al Municipiului Brașov
        • Planuri
        • Pliante
        • Protecție
        • Hartă locații defibrilatoare
      • Patrimoniu și urbanism comercial Valorificare,Reg.Agricol si Fond Funciar
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Patrimoniu și urbanism comercial
      • Asfalt, becuri, curățenie...
      • Chestionar feedback
      • Raportează incidente
      • Depune petiții
      • Înscriere audiență

      • Cerere înscriere/reînscriere în creșă

      • Transparență și liber acces
      • Accesibilitate persoane cu dizabilități
  • Caută
    • În site
      • Căutare particularizată
      În servicii pentru cetățeni
      • Documente și tematici
      • Consultare Certificate de Urbanism
      • Consultare Autorizații de Construire
      • Consultare Certificate de atestare a edificării/extinderii/radierii
      • Căutare document în registratură
      • Registrul de Hotărâri ale Consiliului Local
      • Registrul Dispozitii de Primar
      • Caută stadiu eliberare Carte de Identitate - SPCLEP BRAȘOV
      În Hărți
      • Cauta in harta sectia ta de votare!
      • Harta generală
      • Harta transportului public
      • Harta parcărilor publice
      • Harta spațiilor verzi
      • Harta incidentelor
      • Harta urbanism
      • Harta puncte de interes
      • Hartă salubrizare
      • Hartă WiFi4EU
      • Hartă locații defibrilatoare
  • Contact
  • Monitor oficial local
    • Statutul unității administrativ-teritoriale
    • Regulamente privind procedurile administrative
    • Hotărârile autorității deliberative
    • Dispozițiile autorității executive
    • Documente și informații financiare
    • Alte documente
Brasovcity.ro

Consultare Certificate de Urbanism


Brasovcity.ro

Consultare Autorizații de Construire


Brasovcity.ro

Consultare Certificate de atestare a edificării/extinderii/radierii


Brasovcity.ro

Caută document în registratură


Nota: * Completarea tuturor câmpurilor este obligatorie

Brasovcity.ro

Consultare Registru H.C.L.


Brasovcity.ro

Căutare stadiu eliberare Carte de Identitate


Brasovcity.ro

Consultare Registru Dispoziții Primar

Cu caracter normativ


Primăria Braşov la un click distanţă

URBANISM



  • AUTORIZĂRI CONSTRUCȚII

  • PUD/PUZ/BRANȘAMENTE/
    RACORDĂRI REȚELE EDILITARE/
    NOMENCLATURĂ STRADALĂ

OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU CONSTRUCŢII IMOBILE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU ORGANIZĂRI DE EVENIMENTE CULTURAL - SPORTIVE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE AUTORIZAŢIE DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ
OBŢINERE CERTIFICAT DE ATESTARE EDIFICARE CONSTRUCŢIE
ADEVERINŢĂ PRIVIND MODALITATEA DE ÎNTABULARE A CONSTRUCŢIILOR REALIZATE ÎNAINTE DE ANUL 1958
ADEVERINȚĂ DESFIINȚARE
ADEVERINȚĂ RADIERE CONSTRUCȚIE DIN C.F. (IMOBILE DESFIINȚATE FĂRĂ A.D.)
LEGALIZARE CONSTRUCŢII REALIZATE FĂRĂ AUTORIZAŢIE DE CONSTRUIRE
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE
PRELUNGIRE CERTIFICAT DE URBANISM
PRELUNGIRE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE
ANUNȚ ÎNCEPERE LUCRĂRI

HARTĂ URBANISM
OBŢINERE CERTIFICAT DE NOMENCLATURĂ STRADALĂ ŞI ADRESĂ
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE AUTORIZAŢIE PENTRU EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ- – EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE – EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU CONSTRUIRE DRUMURI/STRĂZI NOI
OBȚINERE AUTORIZAȚIE PENTRU CONSTRUIRE DEUMURI/STRĂZI NOI (ILUMINAT STRADAL, SEMAFORIZĂRI, GIRAȚII)
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ – STRĂZI
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE – STRĂZI
AVIZARE TEMĂ DE PROIECTARE PENTRU PUD (PUZ)
CERERE PENTRU EMITEREA AVIZULUI DE OPORTUNITATE (P.U.Z)
APROBARE PUD (PUZ)
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU DEZLIPIRE, ALIPIRE IMOBILE, ÎNSCRIERE SERVITUTE (DOCUMENT DE INFORMARE)
PRELUNGIRE CERTIFICAT DE URBANISM
PRELUNGIRE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE
ANUNȚ ÎNCEPERE LUCRĂRI

HARTĂ URBANISM

Primăria Braşov la un click distanţă

EVIDENTA PERSOANELOR

Despre Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor
www.spclepbv.ro

EVIDENȚA PERSOANELOR - Programări online
Programare online Carte de Identitate SIMPLĂ sau provizorie – Serviciul Evidenţa Persoanelor (apasă aici)
Programare online Carte de Identitate ELECTRONICĂ – Serviciul Evidenţa Persoanelor (apasă aici)
Cautare Stadiu Eliberare Carte de Identitate (apasă aici)

Depunerea cererii pentru emiterea actului de identitate, se poate face în baza unei programări online SAU a unui bon de ordine emis zilnic de ordonatorul amplasat în incinta serviciului, începând cu ora 8:15. Persoanele care au programare on-line, se regăsesc pe liste afișate și NU au nevoie de bon de ordine de la ordonatorul numeric aflat în incinta instituției.

Va rugăm să consultați Regulamentul programărilor online – Serviciul Public Local de Evidență a Persoanelor Brașov

Anunț privind termenele  de eliberare ale actelor de identitate

  • Termenul de soluționare a cererilor pentru eliberarea actelor de identitate este de 10 zile lucrătoare de la data înregistrării cererii.
  • În cazul cererilor care necesită verificări suplimentare (prin structurile de poliție de ordine publică sau în cazul solicitării duplicatelor certificatelor/extraselor  de stare civilă din alte localități), termenul de soluționare a cererilor pentru eliberarea actelor de identitate este de până la 30 de zile, ce poate fi prelungit cu încă 15 zile.
  • În cazul cetățenilor aflați într-o situație deosebită ce poate justifica solicitarea eliberării actului de identitate într-un termen mai scurt decât cel stabilit (ex.:motive medicale, deplasarea urgentă în altă localitate sau în alt stat, susținerea unor concursuri/examene, efectuarea unor operațiuni notariale/bancare/poștale, etc.), aceștia pot solicita directorului executiv al SPCLEP aprobarea pentru eliberarea actului de identitate într-un termen mai scurt decât cel stabilit. Cererea motivată pentru eliberarea actului de identitate, pentru astfel de situații, se depune la lucrătorul de evidență care instrumentează lucrarea sau, după caz, la Ghișeul Eliberări-Informații, cu referire la cererea inițială depusă.
  • În situații de urgență, cetățenii se pot adresa și Direcției Județene Comunitare de Evidență a Persoanelor Brașov, cu sediul în Mun. Brașov, str. Nicolae Titulescu nr. 28.
Evidența persoanelor - Acte necesare
Eliberare carte de identitate expirare, preschimbare, schimbare domiciliu
Eliberare carte de identitate pierdere, furt, distrugere, deteriorare
Eliberare carte de identitate schimbare nume - prenume
Eliberare carte de identitate minorilor cu vârsta cuprinsă între 14 și 18 ani
Eliberarea actelor de identitate persoanelor netransportabile
Eliberarea cărții de identitate la schimbarea domiciliului din străinătate în România
Eliberarea cărții de identitate provizorii în cazul în care solicitantul actului de identitate nu deține toate documentele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate
Eliberare carte de identitate provizorie pentru cetățenii români cu domiciliul în străinătate și reședința în România
Solicitare înscriere viză reședință (Flotant)
Eliberarea adeverinţei privind istoricul de domicilii - cnp - acte de identitate emise
Eliberarea certificatului privind domiciliul din registrul național de evidență a persoanelor, precum și a formularului standard multilingv care însoţeşte certificatul privind domiciliul, necesare în străinătate
Furnizarea din R.N.E.P. a datelor cu caracter personal privind persoanele fizice
Dovada adresei de domiciliu sau reședință
Acordarea sau redobândirea cetățeniei române

Primăria Braşov la un click distanţă

TRANSPORT


ELIBERARE PERMIS DE LIBERĂ TRECERE
OBȚINERE CARD – LEGITIMAŢIE PENTRU PERSOANĂ CU HANDICAP
AVIZUL COMISIEI DE CIRCULAŢIE/ADMINISTRATOR DRUM
ELIBERARE AUTORIZAŢIE DE TRANSPORT ÎN REGIM DE TAXI (PERSOANE SAU MĂRFURI)
ELIBERARE AUTORIZAŢIE TAXI (TRANSPORT PERSOANE ÎN REGIM DE TAXI)
ELIBERARE AUTORIZAŢIE TAXI (TRANSPORT BUNURI ŞI MĂRFURI ÎN REGIM DE TAXI)
ELIBERAREA AUTORIZAŢIEI DE TRANSPORT MODIFICATĂ
OBŢINEREA AUTORIZAŢIEI DE DISPECERAT TAXI
MODIFICAREA AUTORIZAŢIEI TAXI CA URMARE A ÎNLOCUIRII AUTOVEHICULULUI CARE EXECUTĂ TRANSPORT PERSOANE ÎN REGIM DE TAXI
MODIFICAREA AUTORIZAŢIEI TAXI CU OCAZIA TRECERII AUTOVEHICULULUI DIN LEASING ÎN PROPRIETATE
PRELUNGIREA AUTORIZAŢIEI TAXI
VIZAREA AUTORIZAŢIEI DE TRANSPORT
ELIBERARE DUPLICAT AUTORIZAŢIE DE TRANSPORT/AUTORIZAŢIE TAXI
RETRAGERE AUTORIZAȚIE DE TRANSPORT
RETRAGERE AUTORIZAŢIE TAXI
CAZIER DE CONDUITĂ PROFESIONALĂ PENTRU TAXIMENTRIST SAU PENTRU PERSOANA DESEMNATĂ
DOVADA ÎNSCRIERII ÎN BAZĂ DE DATE
ELIBERARE LISTĂ DE TARIFE VIZATĂ PENTRU FIECARE AUTOVEHICUL TAXI

Primăria Braşov la un click distanţă

TAXE ȘI IMPOZITE


  • Persoane juridice

  • Persoane fizice

DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A CLADIRILOR PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE FISCALĂ PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE TEREN PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A TERENURILOR PENTRU PERSOANE JURIDICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE JURIDICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A MIJLOACELOR DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARAȚIE DECONT PRIVIND SUMELE ÎNCASATE REPREZENTÂND TAXA SPECIALĂ PENTRU PROMOVAREA TURISTICĂ A MUNICIPIULUI BRAȘOV
DECLARAȚIE TAXĂ SALVAMONT
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE SPECTACOLE PERSOANE JURIDICE
STABILIREA TAXEI DE AFIȘAJ ÎN SCOP DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE
DECLARAŢIE PENTRU STABILIREA TAXEI DE SERVICII DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE
DEPUNEREA UNEI CONTESTAȚII
SOLICITARE DE COMPENSARE SAU RESTITUIRE

CERTIFICAT FISCAL PERSOANE JURIDICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A CLADIRILOR PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE TEREN PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A TERENURILOR PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A MIJLOACELOR DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA UNEI CERERI ÎN VEDEREA SCUTIRII DE LA PLATA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE, TEREN, MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE FIZICE
DECLARAȚIE DECONT PRIVIND SUMELE ÎNCASATE REPREZENTÂND TAXA SPECIALĂ PENTRU PROMOVAREA TURISTICĂ A MUNICIPIULUI BRAȘOV
DECLARAȚIE TAXĂ SALVAMONT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE SPECTACOLE PERSOANE FIZICE
STABILIREA TAXEI DE AFIȘAJ ÎN SCOP DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE PENTRU PERSOANE FIZICE
SOLICITARE TRANSFER DOSAR AUTO PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA UNEI CONTESTAȚII PENTRU PERSOANE FIZICE
SOLICITARE DE COMPENSARE SAU RESTITUIRE PENTRU PERSOANE FIZICE
CERERE PENTRU ELIBERAREA UNEI DOVEZI DE PLATĂ PENTRU PERSOANE FIZICE

CERTIFICAT FISCAL PENTRU PERSOANE FIZICE

Primăria Braşov la un click distanţă

DOMENIUL PUBLIC


CERERE PARTENERIAT PENTRU ORGANIZARE EVENIMENTE ÎMPREUNĂ CU MUNICIPIUL BRAȘOV
OBȚINERE PARCARE DE REȘEDINȚĂ
OBŢINERE ABONAMENT PENTRU OCUPARE DOMENIUL PUBLIC P.J.
OBȚINERE ACORD OCUPARE DOMENIULUI PUBLIC PENTRU ORGANIZAŢII NON PROFIT
OBȚINERE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
PRELUNGIRE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
OBŢINERE AVIZ DE TĂIERE SAU TOALETARE ARBORI
AVIZ DE PRINCIPIU PENTRU EXECUTAREA BRANŞAMENTELOR
APROBARE DE SĂPĂTURĂ
ÎNSCRIERE ÎN PROGRAMUL NAȚIONAL DE REABILITARE TERMICĂ
FORMULAR ONLINE - AVIZ DE SĂPĂTURI ÎN REGIM DE URGENŢĂ
FORMULAR ONLINE - AVIZ DE SĂPĂTURI ÎN REGIM DE URGENŢĂ INTERVENŢIE
CERERE INCHIRIERE LOC DE PARCARE PENTRU BICICLETE

Primăria Braşov la un click distanţă

STARE CIVILĂ

Despre Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor
www.spclepbv.ro

NAȘTERI - Programări online
Rezervare dată depunere acte înregistrare naștere nou născut
NAȘTERI - Acte necesare
Înregistrarea nașterii copilului conceput în cadrul căsătoriei
Înregistrarea naşterii copilului din afara căsătoriei - mamă necăsătorită sau divorţată sau văduvă
Înregistrarea naşterii copilului din afara căsătoriei când declaraţia de recunoaştere se face în momentul înregistrării naşterii – părinţi necăsătoriţi
Înregistrarea naşterii copilului în situaţia în care unul dintre părinţi sau ambii sunt cetăţeni străini
Înregistrarea naşterii copilului în situaţia în care mama copilului are vârsta sub 14 ani, iar tatăl nu recunoaşte copilul
Înregistrarea tardivă a naşterii copiilor cu vârsta cuprinsă între 14 şi 18 ani
Înregistrarea tardivă a naşterii persoanei majore
CĂSĂTORII - Programări online
Rezervare data și oră pentru încheierea căsătoriei civile
CĂSĂTORII - Acte necesare
Acte necesare pentru încheierea căsătoriei cu un cetăţean român
Acte necesare pentru încheierea căsătoriei cu un cetăţean străin
Înscrierea divorţului pronunţat la autorităţile române
DECESE - Acte necesare
Deces
ARHIVĂ - ELIBERĂRI CERTIFICATE STARE CIVILĂ, LIVRETE DE FAMILIE ȘI OPERARE MENȚIUNI - Acte necesare
Preschimbare certificate de stare civilă
Eliberare duplicate certificate de stare civilă
Eliberare adeverinţe de stare civilă ( anexa 9)
Eliberare extrase multilingve
Întocmirea sesizării pentru deschiderea procedurii succesorale de pe urma unui defunct
Tăgadă paternitate, recunoaştere paternitate, purtare nume
Actualizări livrete de familie
TRANSCRIERI, SCHIMBĂRI DE NUME, RECTIFICĂRI, ÎNSCRIERI MENȚIUNI DIN STRĂINĂTATE, DIVORȚURI ADMINISTRATIVE - Programări online
Programare online – transcriere acte din Republica Moldova și Ucraina
Deblocarea calendarului se efectuează  AUTOMAT  la  ÎNCEPUTUL  fiecărei luni pentru luna următoare conform Regulamentului.
..
.

Prin adresa nr. 2182 din 05.02.2024, DIRECȚIA JUDEȚEANĂ COMUNITARĂ DE EVIDENȚĂ A PERSOANELOR BRAȘOV,

ne comunică următoarele:

” Prin Hotărârea nr. 494 din 22.12.2023 – privind stabilirea taxelor și tarifelor de interes județean pentru anul 2024,

Consiliul județean Brașov a stabilit următoarele taxe speciale pentru avizarea transcrierilor:

  • 219 lei – Taxă pentru avizarea transcrierii în registrele de stare civilă române a actelor de stare civilă ale cetățenilor români, întocmite de autoritățile străine, în termen de 30 zile de la data înregistrării documentației.
  • 439 lei – Taxă pentru avizarea transcrierii în registrele de stare civilă române a actelor de stare civilă ale cetățenilor români, întocmite de autoritățile străine, în regim de urgență.
  • 295 lei – Taxă pentru soluționarea cererii de schimbare a numelui și/sau prenumelui  pe cale administrativă, în termen de 30 de zile de la data înregistrării documentației.

* Plățile se vor efectua în contul: RO77TREZ13121360206XXXXX, deschis la Trezoreria Brașov, BENEFICIAR JUDEȚUL BRAȘOV – Cod de identificare fiscală 4384150 (pe ordinul de plată va fi înscrisă obligatoriu mențiunea – taxă transcriere, precum și numele titularului actului).”

TRANSCRIERI, SCHIMBĂRI DE NUME, RECTIFICĂRI, ÎNSCRIERI MENȚIUNI DIN STRĂINĂTATE, DIVORȚURI ADMINISTRATIVE - Acte necesare
Transcriere certificat de naştere
Transcriere certificat de căsătorie
Transcriere certificat de deces
Transcriere certificat de naştere - Republica Moldova
Transcriere certificat de căsătorie - Republica Moldova
Desfacerea căsătoriei prin divorţ pe cale administrativă
Înscrierea menţiunii de divorţ pronunţat în străinătate
Înscrierea menţiunii de căsătorie şi divorţ intervenite în străinătate
Înscrierea menţiunii de căsătorie şi deces intervenite în străinătate
Înscrierea menţiunii de deces intervenit în străinătate
Schimbarea numelui de familie şi - sau a prenumelui pe cale administrativă
Înscrierea menţiunii de schimbare a numelui - prenumelui intervenite în străinătate
Schimbarea numelui de familie şi - sau a prenumelui pe cale administrativă cetăţean român cu domiciliul în străinătate  
Înscriere prin menţiune pe marginea actelor de stare civilă a numelui de familie şi - sau a prenumelui retradus sau cu ortografia limbii materne 
Rectificarea actelor de stare civilă

Primăria Braşov la un click distanţă

PATRIMONIU ȘI CADASTRU


CONCESIONAREA UNUI TEREN DE MAXIM 10 MP ÎN VEDEREA REALIZĂRII UNUI ACCES DIN EXTERIOR
CONCESIONAREA UNUI TEREN PENTRU EXTINDEREA CONSTRUCȚIILOR PE TERENURI ALĂTURATE
ÎNCHIRIERE LOCUINȚE PRIN A.N.L. – TINERI ȘI FAMILII DE TINERI ÎN VÂRSTĂ DE PÂNĂ LA 35 ANI
OBȚINERE DECIZIE DE ATRIBUIRE TEREN
OBȚINERE ADEVERINŢĂ INTRAVILAN/EXTRAVILAN
OBȚINERE ADEVERINȚĂ FOND FUNCIAR
OBȚINERE CERTIFICAT DE PRODUCĂTOR
EXERCITAREA DREPTULUI DE PREEMŢIUNE
ACCEPTAREA DONAŢIILOR DE CĂTRE MUNICIPIUL BRAŞOV PRIN CONSILIUL LOCAL
CONTRACT ARENDĂ
SUBVENŢII ÎN AGRICULTURĂ
ANEXE PRIVIND RECEPŢIA LUCRĂRILOR DE CADASTRU
PROPUNERE ACORDARE DESPĂGUBIRI - VETERENI DE RĂZBOI (MOŞTENITORI)
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM DECRETULUI-LEGE NR. 189/2000
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM DECRETULUI-LEGE NR. 118/1990
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM LEGII NR. 341/2004
SOLICITARE LOCURI ÎNHUMARE – PAUPERI

Primăria Braşov la un click distanţă

TUTELĂ


PROCEDURA EFECTUĂRII ANCHETEI SOCIALE PENTRU ACORDAREA DREPTURILOR CUVENITE COPILULUI ÎN SITUAȚIA PĂRINȚILOR NECĂSĂTORIȚI

Primăria Braşov la un click distanţă

SERVICII SOCIALE


DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ

Primăria Braşov la un click distanţă

ÎNSCRIERE ÎN AUDIENȚĂ


FORMULAR ÎNSCRIERE ÎN AUDIENȚĂ

Primăria Braşov la un click distanţă

TRANSPARENȚĂ ȘI LIBER ACCES


Aceasta actiune este permisa doar daca sunteti inregistrat in contul dumneavoastra
Depune solicitare privind liberul acces la informaţii de interes public, cf.Legii nr.544/2001
Proiecte de hotărâre în dezbatere publică

Primăria Braşov la un click distanţă

DEPUNE PETIȚII (reglementate de OG nr.27/2002)


DEPUNE PETIȚII (reglementate de OG nr.27/2002)

Primăria Braşov la un click distanţă

ACTIVITĂȚI ECONOMICE
(ACORDURI DE FUNCȚIONARE)


OBȚINERE ACORD OCUPARE DOMENIULUI PUBLIC PENTRU ORGANIZAŢII NON PROFIT
OBȚINERE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
PRELUNGIRE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE

Primăria Braşov la un click distanţă

MEDIU


Programul Rabla Local

Brasovcity.ro

Starea vremii - Brașov


meteoblue

meteoblue

meteoblue
Brasovcity.ro

Căutare particularizată


Harta generală


Deschide în fereastră nouă

Harta transportului public


Deschide în fereastră nouă

Harta parcărilor publice


Deschide în fereastră nouă

Harta spațiilor verzi


Deschide în fereastră nouă

Harta urbanism


Deschide în fereastră nouă

Harta puncte de interes


Deschide în fereastră nouă

Harta sectia ta de votare


Deschide în fereastră nouă

Hartă salubrizare


Deschide în fereastră nouă

Hartă WiFi4EU


Deschide în fereastră nouă

Hartă locații defibrilatoare


Deschide în fereastră nouă

Achiziții
Primăria Municipiului Brașov

  • Acasă
  • Achiziții

 Acces rapid

  • Achiziții / Proceduri proprii

Acces rapid

Acces rapid


  • Achiziții / Proceduri proprii

23-05-2016 ora 11:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 23-05-2016 ora 11:00 - termen expirat


Municipiul Brasov - B-dul EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Investitii-Ramona Mandrea, Mihaela Gal, Tel. +40 268416550/152/128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , adresa internet (URL):http://www.brasovcity.ro , achizitioneaza direct "servicii de paza si protectie pentru santierul de constructii aferent obiectivului de investitii " DEZVOLTARE ZONA ECONOMICA BRASOV NORD - CENTRU DE AFACERI, TRANSFER TEHNOLOGIC SI INCUBATOR DE AFACERI "
CPV: 79713000-5 - Servicii de paza
DESCRIEREA CONTRACTULUI: servicii de paza si protectie pentru santierul de constructii aferent obiectivului de investitii " DEZVOLTARE ZONA ECONOMICA BRASOV NORD - CENTRU DE AFACERI, TRANSFER TEHNOLOGIC SI INCUBATOR DE AFACERI "amplasat in str. Institutului nr. 35, Brasov. , suprafata de aproximativ 10.000 mp Prin serviciile de paza si protectie trebuie sa se asigure paza impotriva furturilor si a distrugerii bunurilor precum si a altor actiuni producatoare de pagube materiale in cadrul santierului de constructii aferent obiectivului de investitii mai sus mentionat.
Detaliile se regasesc in caietul de sarcini
VALOAREA ESTIMATA FARA TVA: 129.948 RON
CONDITII CONTRACT: oferta de pret se va prezenta astfel: pretul in lei cu si fara TVA . - Durata contractului este de 6 luni de la data semnarii acestuia. Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% ( sau 5% in cazul IMM) din valoarea contractului in lei fara TVA , in termen de 15 zile de la semnarea contractului.. OBLIGATII SI RASPUNDERI ALE PRESTATORULUI-conform caietului de sarcini .Operatorii economici ofertanti trebuie sa indeplineasca cerintele din caietul de sarcini
CONDITII DE PARTICIPARE
Oferta va cuprinde propunerea financiara , propunerea tehnica si documentele de calificare.Ofertantii trebuie sa depuna urmatoarele documente: 1. declaratie privind eligibilitatea 2. declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 3.Pentru persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului achizitiei. 4. Licenta de functionare conform Legii nr. 333/2003 actualizata , pentru efectuarea serviciilor ofertate . eliberata de catre IGPR , in termen de valabilitate 5. dovada calificarii si atestarii agentilor de securitate conform prevederilor legale 6. lista cu contractele in derulare 7. dovada detinerii Certificatului SR EN ISO 9001 -2008 sau echivalent si dovada detinerii Certificatului OHSAS 18001 -2007 sau echivalent 8..Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 9. certificat de participare la procedura cu ofertă independentă -Documentul care atesta statutul de IMM-daca este cazul
Prevederile prezentului anunt se completeaza cu prevederile caietului de sarcini postat pe site-ul autoritatii contractante.
CRITERII ADJUDECARE: pretul cel mai scazut , cu indeplinirea tuturor cerintelor din documentatia de atribuire. 1. Propunerea tehnica - va respecta cerintele din Caietul de sarcini. 2. Propunerea financiara - va fi detaliata conform cerintelor din Caietul de sarcini. Ofertantul va respecta in totalitate cerintele documentatiei .Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului.Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari
TERMEN LIMITA PRIMIRE OFERTE: 23.05.2016 ora 11:00.
INFORMATII SUPLIMENTARE: Ofertele se pot depune pana la data de 23.05.2016 ora 11:00. la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter. Ofertele se vor depune in plic sigilat , continand Documentele de calificare, Propunerea tehnica, Propunerea financiara, in original si copie.Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/ sectiunea Primaria Brasov / licitatii si concursuri . Propunerea financiara - va fi detaliata conform cerintelor din Caietul de sarcini. Ofertantul va respecta in totalitate cerintele documentatiei.Nu se vor lua in calcul ofertele care au fost depuse dupa data si ora limita de depunere a ofertelor.Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica periodic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari. Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm, fix si obligatoriu pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului.Denumirea achizitiei directe se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Propunerea tehnica va contine descrierea detaliata a serviciilor ce urmeaza a fi prestate si a personalului ce urmeaza a fi alocat pentru efectuarea prestatiilor.Neprezentarea propunerii tehnice si/sau financiare la data limita de depunere a ofertelor are ca efect respingerea ofertei. Documentele care compun oferta trebuie sa fie indosariate, lizibile, numerotate, semnate si stampilate .Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere ofertelor si vor fi prezentate in original.

Documente anexate: Documentatie CATTIA 23.05.2016.zip

18-05-2016 ora 10:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 18-05-2016 ora 10:00 - termen expirat


Municipiul Brasov - B-dul EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Investitii-Ramona Mandrea, Mihaela Gal, Tel. +40 268416550/152/128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , adresa internet (URL):http://www.brasovcity.ro , achizitioneaza direct "servicii de paza si protectie pentru santierul de constructii aferent obiectivului de investitii " DEZVOLTARE ZONA ECONOMICA BRASOV NORD - CENTRU DE AFACERI, TRANSFER TEHNOLOGIC SI INCUBATOR DE AFACERI "
CPV: 79713000-5 - Servicii de paza
DESCRIEREA CONTRACTULUI: servicii de paza si protectie pentru santierul de constructii aferent obiectivului de investitii " DEZVOLTARE ZONA ECONOMICA BRASOV NORD - CENTRU DE AFACERI, TRANSFER TEHNOLOGIC SI INCUBATOR DE AFACERI "amplasat in str. Institutului nr. 35, Brasov. , suprafata de aproximativ 10.000 mp Prin serviciile de paza si protectie trebuie sa se asigure paza impotriva furturilor si a distrugerii bunurilor precum si a altor actiuni producatoare de pagube materiale in cadrul santierului de constructii aferent obiectivului de investitii mai sus mentionat.
Detaliile se regasesc in caietul de sarcini
VALOAREA ESTIMATA FARA TVA: 129.948 RON
CONDITII CONTRACT: oferta de pret se va prezenta astfel: pretul in lei cu si fara TVA . - Durata contractului este de 6 luni de la data semnarii acestuia. Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% ( sau 5% in cazul IMM) din valoarea contractului in lei fara TVA , in termen de 15 zile de la semnarea contractului.. OBLIGATII SI RASPUNDERI ALE PRESTATORULUI-conform caietului de sarcini .Operatorii economici ofertanti trebuie sa indeplineasca cerintele din caietul de sarcini
CONDITII DE PARTICIPARE
Oferta va cuprinde propunerea financiara , propunerea tehnica si documentele de calificare.Ofertantii trebuie sa depuna urmatoarele documente: 1. declaratie privind eligibilitatea 2. declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 3.Pentru persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului achizitiei. 4. Licenta de functionare conform Legii nr. 333/2003 actualizata , pentru efectuarea serviciilor ofertate . eliberata de catre IGPR , in termen de valabilitate 5. dovada calificarii si atestarii agentilor de securitate conform prevederilor legale 6. lista cu contractele in derulare 7. dovada detinerii Certificatului SR EN ISO 9001 -2008 sau echivalent si dovada detinerii Certificatului OHSAS 18001 -2007 sau echivalent 8. lista cu dotarea tehnica necesara realizarii serviciului de paza a obiectivelor. 9.Personalul care indeplineste atributiile de paza si interventie trebuie sa aiba dotarea mentionata in caietul de sarcini 10.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 11. certificat de participare la procedura cu oferta independenta -Documentul care atesta statutul de IMM-daca este cazul
Prevederile prezentului anunt se completeaza cu prevederile caietului de sarcini postat pe site-ul autoritatii contractante.
CRITERII ADJUDECARE: pretul cel mai scazut , cu indeplinirea tuturor cerintelor din documentatia de atribuire. 1. Propunerea tehnica - va respecta cerintele din Caietul de sarcini. 2. Propunerea financiara - va fi detaliata conform cerintelor din Caietul de sarcini. Ofertantul va respecta in totalitate cerintele documentatiei .Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului.Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari
TERMEN LIMITA PRIMIRE OFERTE: 18.05.2016 ora 10:00.
INFORMATII SUPLIMENTARE: Ofertele se pot depune pana la data de 18.05.2016 ora 10:00. la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter. Ofertele se vor depune in plic sigilat , continand Documentele de calificare, Propunerea tehnica, Propunerea financiara, in original si copie.Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/ sectiunea Primaria Brasov / licitatii si concursuri . Propunerea financiara - va fi detaliata conform cerintelor din Caietul de sarcini. Ofertantul va respecta in totalitate cerintele documentatiei.Nu se vor lua in calcul ofertele care au fost depuse dupa data si ora limita de depunere a ofertelor.Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica periodic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari. Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm, fix si obligatoriu pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului.Denumirea achizitiei directe se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Propunerea tehnica va contine descrierea detaliata a serviciilor ce urmeaza a fi prestate si a personalului ce urmeaza a fi alocat pentru efectuarea prestatiilor.Neprezentarea propunerii tehnice si/sau financiare la data limita de depunere a ofertelor are ca efect respingerea ofertei. Documentele care compun oferta trebuie sa fie indosariate, lizibile, numerotate, semnate si stampilate .Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere ofertelor si vor fi prezentate in original.

Documente anexate: CAIET SARCINI paza si protectie II.pdf

26-04-2016 ora 11:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 26-04-2016 ora 11:00 - termen expirat



DENUMIRE ACHIZITIE - Primaria Municipiului Brasov cu sediul in B-dul EROILOR NR.8, Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007, Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Investitii, Serviciul Achizitii Publice , Tel. +40 268416550/152/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268/473001 , adresa internet (URL):http://www.brasovcity.ro, achizitioneaza direct servicii de Intocmire Documentatie tehnica necesara "Finalizarii lucrarilor de inchidere a depozitului de deseuri industriale nepericuloase clasa B, Timis - Triaj"
cod CPV 71242000-6-Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor
DESCRIEREA CONTRACTULUI - se regaseste in Tema de proiectare postata pe site-ul autoritatii contractante . Documentatia tehnica necesara "Finalizarii lucrarilor de inchidere a depozitului de deseuri industriale nepericuloase clasa B, Timis - Triaj" cuprinde urmatoarele proiecte tehnice cu anexele si plansele necesare aferente:
- Documentatie de fundamentare pentru avizul de gospod?rire a apelor emis de Administratia Bazinala de Apa Olt - Serviciul de Gospodarire a Apelor Brasov;
- Raport tehnic pentru aviz/acord de mediu emis de Agentia Pentru Protectia Mediului Brasov pentru lucrarile care se vor executa asupra depozitului,
Documentatia tehnica pentru autorizarea lucrarilor de constructii / inchidere depozit deseuri va mai cuprinde:
1. Expertiza tehnica intocmita si stampilata de un expert tehnic autorizat in conditiile legii. Expertii trebuie sa fie inscrisi in Registrul National al elaboratorilor de studii pentru protectia mediului si sa aiba Certificat de inregistrare valabil pentru anul 2016;
2. Studiu topografic vizat de OCPI;
3. Studiul geotehnic care va contine obligatoriu referatul de verificare, stampila verificatorului si proba de pamant.Expertul tehnic este obligatoriu sa fie inscris in Registrul National al elaboratorilor de studii pentru protectia mediului si sa aiba Certificat de inregistrare valabil pentru anul 2016;
4. Documentatie de avizare pentru lucrarile de interventii (DALI) + Deviz general;
5. Faza DALI va contine cele 2 scenarii conform prevederilor HG nr.28/2008 privind aprobarea continutului cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii;
6. Documentatie pentru obtinerea avizelor si acordurilor necesare emiterii autorizatiei de constructie (DTAC) + DTOE;
7. PT, Detalii de executie (DDE), Liste de cantitati lucrari care se vor intocmi in concordanta cu experiza tehnica privind starea actuala a depozitului , caiete de sarcini;
8. Proiect tehnic de executie a lucrarilor de inchidere si mentinere in siguranta a depozitului de deseuri industriale nepericuloase, clasa B, Tmis - Triaj care va include si devizul general de lucrari si planse privind straturile vegetale pentru acoperire depozit;
9. Caiet de sarcini aferent documentatiei de atribuire pentru executia lucrarilor de inchidere depozit deseuri
10. Estimare de pret la nivel de proiect tehnic-deviz confidential
11. Documentatie pentru autorizare PSI conform legislatiei in vigoare verificata si stampilata de catre verificator de proiect
12. Asistenta tehnica de specialitate pe parcursul derularii investitiei.
VALOAREA ESTIMATA FARA TVA: 118.000 RON
CONDITII CONTRACT - Conform Temei de proiectare postata pe site-ul autoritatii contractante Oferta de pret se va prezenta astfel: pretul in lei cu si fara TVA . TERMENUL DE PREDARE a documentatiei este data de 60 zile de la semnarea contractului de prestari servicii. Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% ( sau 5% in cazul IMM) din valoarea contractului in lei fara TVA , in termen de 15 zile de la semnarea contractului. Documentatia se va elabora in 4 (patru) exemplare originale, redactate in limba romana si pe suport magnetic (CD) in format .doc, .xls si .dwg
CONDITII DE PARTICIPARE - Ofertantii vor prezenta in oferta depusa la sediul autoritatii contractante , urmatoarele documente in original si copie:
a.Propunerea tehnica . Ofertantul trebuie sa demostreze in cadrul Propunerii tehnice indeplinirea cerintelor continute in Tema de proiectare.
b.Propunerea financiara . Ofertantul trebuie sa prezinte Formularul B FORMULAR DE OFERTA indicat in Sectiunea Formulare. Pretul include toate cheltuielile care vor fi angajate de catre prestator in conditiile prevazute de Tema de proiectare.
c.Criterii de calificare -cerinte
d. Declaratie privind eligibilitatea
e. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006
f.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006
g.Certificat constatator emis de ORC in original din care sa reiasa obiectul de activitate, cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei;
h. Certificat de participare la achizitia directa cu ofertă independentă
i. Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4).
Ofertantul va respecta in totalitate cerintele Temei de proiectare.
CRITERIU ADJUDECARE - pretul cel mai scazut, cu indeplinirea tuturor cerintelor din documentatia de atribuire.Neindeplinirea tuturor cerintelor din documentatia de atribuire conduce la respingerea ofertei.
Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului.
TERMEN LIMITA PRIMIRE OFERTE: 26.04.2016.
INFORMATII SUPLIMENTARE - Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/ sectiunea Primaria Brasov / licitatii si concursuri
TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV : 26.04.2016, ora 11:00.
Nota : Neprezentarea propunerii tehnice si/sau financiare la data limita de depunere a ofertelor are ca efect respingerea ofertei.
Documentele care compun oferta trebuie sa fie indosariate, lizibile, numerotate, semnate si stampilate
Nu se vor lua in calcul ofertele care au fost depuse dupa data si ora limita de depunere a ofertelor. Aceste oferte vor fi returnate ofertantului, nedeschise, fiind respinse.
Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor , pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, telefon, fax, e-mail, adresa, date de identificare fiscala.
Ofertele se depun in original la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1,parter.
Ofertele vor fi depuse in plic , cu scrisoare de inaintare (conform model anexat) si vor avea inscrise pe plic datele de identificare ale ofertantului, denumirea (obiectul) contractului .
Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

Documente anexate: Depozit Timis Triaj.zip

19-04-2016 ora 11:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 19-04-2016 ora 11:00 - termen expirat


Municipiul Brasov - B-dul EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Investitii-Ramona Mandrea, Mihaela Gal, Tel. +40 268416550/152/128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , adresa internet (URL):http://www.brasovcity.ro , achizitioneaza "Lucrari necesare pentru ca obiectivul de investitii ""Centru de Afaceri, Transfer Tehnologic si Incubator de afaceri" sa intre in conservare pentru o perioada de maxim 3 luni "
CPV:
44112000-8-Diverse structuri de constructii
45200000-9-Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice
DESCRIEREA CONTRACTULUI: Lucrari necesare pentru ca obiectivul de investitii "Centru de Afaceri, Transfer Tehnologic si Incubator de afaceri" sa intre in conservare pentru o perioada de maxim 3 luni. Lucrarile ce fac obiectul caietului de sarcini se vor executa la obiectivul de investitii " Centru de Afaceri, Transfer Tehnologic si Incubator de afaceri" situat in Brasov, str. Institutului 35.
Pentru intrarea in conservare a imobilului pe o perioada scurta de pana la 3 luni este necesara finalizarea executiei elementelor critice a caror lipsa poate pune in pericol siguranta cladirii in eventualitatea unui seism sau a unor fenomene meteorologice extreme (ploi insemnate cantitativ).
Detaliile se regasesc in caietul de sarcini
VALOAREA ESTIMATA FARA TVA: 189.832,07 RON
CONDITII CONTRACT: oferta de pret se va prezenta astfel: pretul in lei cu si fara TVA .
Durata lucrarilor de executie este de 60 de zile de la semnarea contractului. Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% ( sau 5% in cazul IMM) din valoarea contractului in lei fara TVA , in termen de 15 zile de la semnarea contractului.
Se va face receptie la terminarea lucrarilor si receptie finala, dupa expirarea perioadei de garantie, in conformitate cu HGR 273/1994, actualizata
Garantia lucrarilor executate va fi de 60 de luni de la data finalizarii lucrarilor prevazute in documentatia atasata caietului de sarcini, precum si dupa implinirea acestui termen pentru viciile rezultate din respectarea normelor si legislatiei privind executia lucrarilor.
Ofertantul are obligatia de a face dovada ca dispune de personal specializat angajat pentru executia lucrarilor , conform prevederilor caietului de sarcini .
Pe tot parcursul executiei lucrarilor se vor respecta reglementarile de prevenire si stingere a incendiilor.
Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii.
OBLIGATII SI RASPUNDERI ALE executantului-conform caietului de sarcini si legislatiei in vigoare
CONDITII DE PARTICIPARE
Oferta va cuprinde propunerea financiara , propunerea tehnica si documentele de calificare.
Se vor completa si depune formularele din Sectiunea Formulare , se va prezenta certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului, documentul care atesta statutul de IMM, pentru a beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul ). Ofertantul va face dovada detinerii Certificatului de inregistrare si Implementare al Sistemului de Management al Calitatii SR EN ISO din seria 9001 sau Standard echivalent , in termen de valabilitate.
Ofertantul va respecta in totalitate cerintele documentatiei. Ofertantii vor prezenta Propunerea Tehnica care va respecta cerintele din caietul de sarcini.
Prevederile prezentului anunt se completeaza cu prevederile caietului de sarcini postat pe site-ul autoritatii contractante.
CRITERII ADJUDECARE: pretul cel mai scazut , cu indeplinirea tuturor cerintelor din documentatia de atribuire. 1. Propunerea tehnica - va respecta cerintele din Caietul de sarcini
2. Propunerea financiara - va fi detaliata conform cerintelor din Caietul de sarcini. Ofertantul va respecta in totalitate cerintele documentatiei .Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului.Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari
TERMEN LIMITA PRIMIRE OFERTE: 19.04.2016 ora 11:00.
INFORMATII SUPLIMENTARE: Ofertele se pot depune pana la data de 19.04.2016 ora 11:00. la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter. Ofertele se vor depune in plic sigilat , continand Documentele de calificare, Propunerea tehnica, Propunerea financiara, in original si copie.Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/ sectiunea Primaria Brasov / licitatii si concursuri .
Ofertantul va respecta in totalitate cerintele documentatiei.Nu se vor lua in calcul ofertele care au fost depuse dupa data si ora limita de depunere a ofertelor.Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica periodic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari. Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm, fix si obligatoriu pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului.Denumirea achizitiei directe se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Propunerea tehnica va contine descrierea detaliata a lucrarilor ce urmeaza a fi executate .Neprezentarea propunerii tehnice si/sau financiare la data limita de depunere a ofertelor are ca efect respingerea ofertei. Documentele care compun oferta trebuie sa fie indosariate, lizibile, numerotate, semnate si stampilate .Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere ofertelor si vor fi prezentate in original sau copie "conform cu originalul ".

Documente anexate: Documentatie Conservare CATTIA.zip

18-04-2016 ora 9:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 18-04-2016 ora 9:00 - termen expirat



MUNICIPIUL BRASOV ,BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: GABRIELA VLAD , Tel. +40 268416550/128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Denumirea achizitie: Servicii de organizare a evenimentului "Zilele Brasovului" 2016
CPV: 79952100-3 - Servicii de organizare de evenimente culturale (Rev.2)
Tip contract: Servicii - Anexa 2B
Descrierea contractului: Achizitia urmatoarelor servicii: 1) Servicii de organizare si prestare evenimentelor culturale si artistice: - organizarea de spectacole artistice ce au ca element principal muzica, dansul, reprezentatii diverse; 2) Servicii anexe si conexe organizarii si prestarii evenimentelor cultural si artistice: - decorarea si dotarea locatiilor in care se vor desfasura evenimentele; - realizarea unor decoruri; - servicii de inchiriere, montare a scenelor si a aparaturii specifice pentru momentele artistice; - servicii de promovare a evenimentelor; - logistica, etc.
Valoarea estimata fara TVA: 250.000 lei
Conditii contract: oContractul se incheie pe o perioada de maxim 2 luni. oPentru organizarea evenimentului care face obiectul prezentului contract, prestatorul se obliga sa contacteze institu?iile abilitate daca este cazul (poli?ie, poli?ia locala, jandarmeria) in vederea stabilirii detaliilor necesare pentru buna organizare ?i desfa?urare a evenimentului. oPrestatorul se obliga sa comunice Uniunii Compozitorilor ?i Muzicologilor din Romania Asocia?ia pentru Drepturile de Autor UCMR-ADA, raportul semnat ?i ?tampilat de reprezentan?ii sai legali, cuprinzand denumirea ?i data de desfa?urare a evenimentului, denumirea, autorul ?i durata de utilizare a operelor muzicale prin comunicare publica aprobata prin decizia ORDA 365/2006. oPrestatorul are obliga?ia sa plateasca remunera?iile reprezentand drepturile patrimoniale de autor pentru utilizarea operelor musicale conform pct 7 titlu II din Metodologia privind utilizarea operelor muzicale prin comunicare publica aprobata prin decizia ORDA 365/2006. oPrestatorul este pe deplin raspunzator de serviciile pe care le presteaza. In cazul in care din cauza neindeplinirii serviciilor la calitatea ofertata autoritatea contractanta sufera prejudicii, atunci prestatorul va plati de indata contravaloarea prejudiciilor create.
Conditii participare: se vor completa formularele anexa la documentatie , se va depune certificat ORC. se va respecta cu strictete si in totalitate Caietul de sarcini.
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 18.04.2016 ora 9:00
Termen de deschidere: 18.04.2016 ora 11:00, sala de consiliu, Primaria Municipiului Brasov
Informatii suplimentare: TERMEN LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR - 18.04.2016 ORA 9:00 , PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8.Documentatia se descarca de pe site-ul Primariei www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei-romana. Ofertantii vor prezenta Propunerea Tehnica care sa respecte cerintele din caietul de sarcini si Propunerea Financiara detaliata pe fiecare eveniment si pe fiecare cerinta. Oferta financiara va cuprinde totalitatea preturilor pentru categoriile de lucrari si servicii necesare realizarii obiectului contractului, conform standardelor si normativelor in vigoare. La elaborarea propunerii financiare, ofertantul va tine seama de intreaga gama de servicii prevazute in Caietul de sarcini si de costurile aferente realizarii acestor servicii pe perioada evenimentelor. Oferta financiara va fi prezentata in lei, cu TVA-ul evidentiat separat pentru fiecare lucrare/ serviciu in parte pe formularul anexat la Formularul de oferta.Oferta va respecta calendarul evenimentelor si programul.Programul final , poate suferi mici modificari, acesta fiind definitivat si aprobat de autoritatea contractanta ulterior semnarii contractului si respectat intocmai de catre furnizorul de servicii desemnat castigator, fara costuri suplimentare pentru autoritatea contractanta. Deschiderea ofertelor va avea loc in data de 18.04.2016 ora 11:00 la sediul Primariei Municipiului Brasov , B-dul Eroilor nr. 8, sala de consiliu.Ofertele vor fi depuse intr-un plic si vor avea inscrise pe plic :denumirea ofertantului,datele de identificare ale acestuia denumirea contractului.Operatorul economic are obligatia de a depune oferta la adresa si pana la data limita pentru depunere, stabilite in anunt. Riscurile transmiterii ofertei, cad in sarcina ofertantului. Ofertantul desemnat castigator isi va posta oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din anunt, pana la semnarea contractului.Pentru clarificari se va urmari site-ul www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii

Documente anexate: Documentatie Zilele Brasovului.zip

15-04-2016 ora 13:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 15-04-2016 ora 13:00 - termen expirat


Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov - Bd. Eroilor nr.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Persoana de contact: Cristina Ienesel , Tel. +40 268414460/139 , E-mail: sep@brasovcity.ro , Fax: +40 268415161 Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: SERVICII MEDICALE DE MEDICINA MUNCII - CPV: 85147000-1
Descrierea contractului: prestarea de servicii medicale de medicina muncii pentru salariatii institutiei pe anul 2016 (49 persoane).
Valoarea estimata: 5000 lei
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunerea financiara conform conditiilor din caietul de sarcini atasat prezentului anunt
Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire a contractului este pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 15.04.2016 ora 13:00
Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri. Oferta financiara va fi exprimata in lei; are caracter ferm si obligatoriu pe toata durata de derulare a contractului. Oferta in original sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului.

Documente anexate: caiet sarcini servicii medicale.pdf

06-04-2016 ora 12:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 06-04-2016 ora 12:00 - termen expirat



Municipiul Brasov - B-dul EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Investitii-Ramona Mandrea, Mihaela Gal, Tel. +40 268416550/152/128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , adresa internet (URL):http://www.brasovcity.ro , achizitioneaza direct "servicii de paza si protectie pentru santierul de constructii aferent obiectivului de investitii " DEZVOLTARE ZONA ECONOMICA BRASOV NORD - CENTRU DE AFACERI, TRANSFER TEHNOLOGIC SI INCUBATOR DE AFACERI "
CPV: 79713000-5 - Servicii de paza
DESCRIEREA CONTRACTULUI: servicii de paza si protectie pentru santierul de constructii aferent obiectivului de investitii " DEZVOLTARE ZONA ECONOMICA BRASOV NORD - CENTRU DE AFACERI, TRANSFER TEHNOLOGIC SI INCUBATOR DE AFACERI "amplasat in str. Institutului nr. 35, Brasov. , suprafata de aproximativ 10.000 mp Prin serviciile de paza si protectie trebuie sa se asigure paza impotriva furturilor si a distrugerii bunurilor precum si a altor actiuni producatoare de pagube materiale in cadrul santierului de constructii aferent obiectivului de investitii mai sus mentionat.
Detaliile se regasesc in caietul de sarcini
VALOAREA ESTIMATA FARA TVA: 129.948 RON
CONDITII CONTRACT: oferta de pret se va prezenta astfel: pretul in lei cu si fara TVA . - Durata contractului este de 6 luni de la data semnarii acestuia. Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% ( sau 5% in cazul IMM) din valoarea contractului in lei fara TVA , in termen de 15 zile de la semnarea contractului.. OBLIGATII SI RASPUNDERI ALE PRESTATORULUI-conform caietului de sarcini Operatorii economici ofertanti trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte tehnice: - sa detina Licenta de functionare conform Legii nr.333/2003 (actualizata ) pentru efectuarea serviciilor ofertate, eliberata de catre IGPR , in termen de valabilitate; - sa posede autorizatie pentru detinerea de armament si munitie letale si neletale , astfel incat sa poata raspunde solicitarilor beneficiarului; - sa faca dovada calificarii si atestarii agentilor de securitate conform prevederilor legale; - sa prezinte lista cu contractele in derulare Societatile specializate de paza si protectie trebuie sa prezinte licenta eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane valabila pentru anul 2016.
CONDITII DE PARTICIPARE
Oferta va cuprinde propunerea financiara , propunerea tehnica si documentele de calificare.Ofertantii trebuie sa depuna urmatoarele documente: 1. declaratie privind eligibilitatea 2. declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 3.Pentru persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului achizitiei. 4. Licenta de functionare conform Legii nr. 333/2003 actualizata , pentru efectuarea serviciilor ofertate . eliberata de catre IGPR , in termen de valabilitate 5. Autorizatie pentru detinerea de armament si munitie letale si neletale , astfel incat sa poata raspunde solicitarilor beneficiarului 6. dovada calificarii si atestarii agentilor de securitate conform prevederilor legale 7. lista cu contractele in derulare 8. dovada detinerii Certificatului SR EN ISO 9001 -2008 sau echivalent si dovada detinerii Certificatului OHSAS 18001 -2007 sau echivalent 9. lista cu dotarea tehnica necesara realizarii serviciului de paza a obiectivelor. 10.Personalul care indeplineste atributiile de paza si interventie trebuie sa aiba dotarea mentionata in caietul de sarcini 11.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 12. certificat de participare la procedura cu ofertă independentă -Documentul care atesta statutul de IMM-daca este cazul
Prevederile prezentului anunt se completeaza cu prevederile caietului de sarcini postat pe site-ul autoritatii contractante.
CRITERII ADJUDECARE: pretul cel mai scazut , cu indeplinirea tuturor cerintelor din documentatia de atribuire. 1. Propunerea tehnica - va respecta cerintele din Caietul de sarcini. 2. Propunerea financiara - va fi detaliata conform cerintelor din Caietul de sarcini. Ofertantul va respecta in totalitate cerintele documentatiei .Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului.Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari
TERMEN LIMITA PRIMIRE OFERTE: 06.04.2016 ora 12:00.
INFORMATII SUPLIMENTARE: Ofertele se pot depune pana la data de 06.04.2016 ora 12:00. la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter. Ofertele se vor depune in plic sigilat , continand Documentele de calificare, Propunerea tehnica, Propunerea financiara, in original si copie.Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/ sectiunea Primaria Brasov / licitatii si concursuri . Propunerea financiara - va fi detaliata conform cerintelor din Caietul de sarcini. Ofertantul va respecta in totalitate cerintele documentatiei.Nu se vor lua in calcul ofertele care au fost depuse dupa data si ora limita de depunere a ofertelor.Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica periodic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari. Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm, fix si obligatoriu pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului.Denumirea achizitiei directe se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Propunerea tehnica va contine descrierea detaliata a serviciilor ce urmeaza a fi prestate si a personalului ce urmeaza a fi alocat pentru efectuarea prestatiilor.Neprezentarea propunerii tehnice si/sau financiare la data limita de depunere a ofertelor are ca efect respingerea ofertei. Documentele care compun oferta trebuie sa fie indosariate, lizibile, numerotate, semnate si stampilate .Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere ofertelor si vor fi prezentate in original.

Documente anexate: Documentatie CATTIA.zip

04-04-2016 ora 9:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 04-04-2016 ora 9:00 - termen expirat


MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: MUNICIPIUL BRASOV , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: LAURENTIU CAZANESCU, CECILIA DOICIU , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: Servicii de traducere autorizata si interpretariat, pentru documente respectiv actiuni care se desfasoara la nivelul serviciilor din cadrul Primariei Municipiului Brasov
CPV: 79530000-8-Servicii de traducere (Rev.2)
Descrierea contractului: Serviciile de traducere respectiv interpretariat solicitate in caietul de sarcini sunt destinate desfasurarii in bune conditii a activitatilor specifice Directiei Economice, Serviciului Informatic respectiv Serviciului Programe, Strategii din cadrul Primariei Municipiului Brasov - Servicii de interpretariat - cod CPV 79540000-1
Valoarea estimata fara TVA: 100000.00 RON
Conditii contract: Durata contractului este de la semnarea contractului pina la 31.12.2016, incluzand si perioada de predare a documentelor.
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara si propunerea tehnica, se vor respecta conditiile din caietul de sarcini. Se vor completa si depune formularele din Sectiunea Formulare. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictuluide interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare - in original Certificat de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului achizitiei (pentru persoane juridice) Autorizatie de traducator emisa de Ministerul Justitiei, in copie certificata conform cu originalul (pentru persoane fizice), pentru limbile engleza, franceza, germana Se vor prezenta documente care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004(daca este cazul). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele documentatiei. Propunerea Tehnica va respecta in totalitate cerintele din caietul de sarcini. Pentru personalul care va fi implicat in derularea contractului, ofertantul trebuie sa prezinte urmatoarele documente: -CV-uri pentru traducatorii autorizati pentru limbile solicitate in caietul de sarcini si documente justificative care sa ateste informatiile furnizate in CV (diploma studii superioare profil filologic, specializari in domeniile tehnic, economic, juridic, lista de lucrari relevante traduse, altele dupa caz), insotita de autorizatie traducator pentru limba engleza - copie conforma cu originalul; -CV pentru coordonatorul activitatilor de traduceri si documente justificative care sa ateste informatiile furnizate in CV (diploma studii superioare profil filologic, specializari in domeniile tehnic, economic, juridic, lista de lucrari relevante traduse, altele dupa caz).
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut. Ofertantul va prezenta tariful per pagina standard de traducere (2000 de caractere, cu spatii), care va fi acelasi indiferent de continutul documentului (tehnic, economic, juridic, etc). Acest tarif va fi fara TVA, la care se adauga TVA aferent (daca este platitor de TVA), precum si orice alte elemente de natura financiara sau comerciala care sunt necesare pentru evaluarea ofertei. Tariful pentru serviciile de interpretariat va fi prezentat in lei/h . daca tarifele sunt diferite pentru cele trei limbi, se va prezenta tariful pentru fiecare din cele 3 limbi.
Termen limita primire oferte: 04.04.2016
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 04.04.2016 ORA 9:00. Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in lei cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu pe toata durata de derulare a contractului. Perioada de valabilitate a ofertei este de 30 de zile (oferta in original sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila). Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 04.04.2016 ORA 9:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari

Documente anexate: Documentatie traducere.zip

29-03-2016 ora 9:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 29-03-2016 ora 9:00 - termen expirat


MUNICIPIUL BRASOV - BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: MIHAELA GAL , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: RAMONA MANDREA , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro , Adresa profilului cumparatorului: achizitiipublice@brasovcity.ro
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: SERVICII DE PAZA SI PROTECTIE PT. SANTIERUL OBIECTIVULUI DE INVESTITII EXTINDERE CAPACITATE PARCARE IN POIANA BRASOV - CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
Descrierea contractului: prestarea de servicii de paza si protectie impotriva furturilor si a distrugerii bunurilor precum si a altor actiuni producatoare de pagube materiale pentru santierul de constructii aferent obiectivului de investitii "Extindere capacitate parcare in Poiana Brasov ", amplasat zona Poiana Mica,Poiana Brasov, suprafata de 9688 mp din care 2866 mp suprafata construita. 1. Un post permanent 24h din 24h la punctul de acces control si patrulare cu misiunea de a asigura paza , protectia si monitorizarea obiectivului pe toata durata serviciului a bunurilor si valorilor depozitate in incinta acestuia si dupa caz permiterea accesului numai pentru personalul stabilit de catre beneficiar . 2. Un post temporar de luni pana duminica intre orele 19.00 - 07.00 de patrulare cu misiunea de a asigura paza , protectia si monitorizarea obiectivului pe toata durata serviciului a bunurilor si valorilor depozitate in incinta acestuia si dupa caz permiterea accesului numai pentru personalul stabilit de catre beneficiar
Valoarea estimata fara TVA: 67686.6
Conditii contract: Operatorii economici ofertanti trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte tehnice: - sa detina Licenta de functionare conform Legii nr.333/2003 (actualizata ) pentru efectuarea serviciilor ofertate, eliberata de catre IGPR , in termen de valabilitate; - sa posede autorizatie pentru detinerea de armament si munitie letale si neletale , astfel incat sa poata raspunde solicitarilor beneficiarului; - sa faca dovada calificarii si atestarii agentilor de securitate conform prevederilor legale; - sa prezinte lista cu contractele in derulare Personalul care indeplineste atributiile de paza si interventie trebuie sa aiba minim urmatoarea dotare : 1. uniforma tip, adecvata sezonului 2. baston de cauciuc sau tomfa 3. pulverizator iritant lacrimogen de capacitate medie (50 ml) 4. mijloace de avertizare sonore si luminoase (fluier, lanterna) 5. dispozitiv individual de iluminat de tip "hands free" 6. mijloace de comunicare - telefon mobil, statie radio (dupa nevoi si solicitari). Societatile specializate de paza si protectie trebuie sa prezinte in copie legalizata licenta eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane valabila pentru anul 2016. Durata contractului este de 6 (sase) luni de la data semnarii.
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara ,se vor respecta conditiile din caietul de sarcini.Se vor completa si depune formularele din Sectiunea Formulare , se va prezenta certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului,documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul ). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele documentatiei. Ofertantii vor prezenta Propunerea Tehnica care sa respecte cerintele din caietul de sarcini. Prestatorul va respecta Legea nr.319/2006 privind securitatea si sanatatea in munca si normele de aplicare ale acesteia, Legea nr.307/2006 privind apararea impotirva incendiilor, Ordinul nr.163/2007 pentru aprobarea Normelor generale privind apararea impotriva incendiilor. Ofertantul va face dovada detinerii Certificatului de inregistrare si Implementare al Sistemului de Management al Calitatii SR EN ISO 9001-2008 sau Standard echivalent si a Sistemului de Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale OHSAS 18001-2007 sau echivalent.
Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire a contractului este pretul cel mai scazut Oferta tehnica va contine descrierea detaliata a serviciilor ce urmeaza a fi prestate si a personalului ce urmeaza a fi alocat pentru efectuarea prestatiilor.Ofertantul are obligatia de a face dovada conformitatii serviciilor cu cerintele prevazute in prezentul Caiet de sarcini. Oferta va cuprinde in mod obligatoriu : 1. Lista cu dotarea tehnica necesara realizarii serviciului de paza a obiectivelor 2. Totalul cheltuielilor pentru cele 6 (sase ) luni defalcate dupa cum urmeaza: - contravaloarea serviciilor de paza : tarif lei (fara TVA) /ora/agent, - contravaloarea inchirierii cabinei de paza (daca este cazul), - contravaloarea inchirierii grupului sanitar (daca este cazul)
Termen limita primire oferte: 29.03.2016
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 29.03.2016 ORA 9:00. Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in lei cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu pe toata durata de derulare a contractului. Perioada de valabilitate a ofertei este de 90 de zile (oferta in original sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila). Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 29.03.2016 ORA 9:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

Documente anexate: Paza Parcare.zip

23-03-2016 ora 10:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 23-03-2016 ora 10:00 - termen expirat



MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: GABRIELA VLAD, CIPRIAN SPIRIDON COLTEA , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro , Adresa profilului cumparatorului: http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A ECHIPAMENTELOR INFORMATICE
CPV: 50312000-5-Repararea si intretinerea echipamentului informatic (Rev.2)
Descrierea contractului: Primaria Brasov solicita achizitionarea Serviciilor de reparare si intretinere a echipamentelor informatice
Valoarea estimata fara TVA: 69170.00 RON
Conditii contract: DURATA: pana la data de 31.12.2016 - prestare servicii tip: abonament lunar pentru serviciile de corectie preventiva si conform Fisei de interventie corectiva, incluzand si perioada de receptie a serviciilor prestate. Conditiile tehnice conform Caietului de sarcini.LOCUL DE LIVRARE:Sediul benefeiciarului, Primaria Municipiului Brasov, B-dul Eroilor, nr. 8, Brasov, judetul Brasov. TERMEN DE LIVRARE:Activitatea se presteaza la cerere conform conditiilor din Caietul de sarcini.
Conditii participare: Ofertantii vor completa formularele atasate Caietului de sarcini;Pentru persoane juridice romane: Certificat de inregistrare emis de ONRC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, valabil/real la data depunerii ofertei;Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie conform cu originalul, anexandu-se si traducerea automata in limba romana). Ofertantul trebuie sa faca dovada unei experiente similare, respectiv sa prezinte cel putin un contract incheiat care sa contina un obiect similar de Servicii de reparare ti intretinere a echipamentelor informatice insotit de un proces verbal de receptie cantitativa/calitativa sau orice document justificativ semnat/confirmat de beneficiar, care sa ateste indeplinirea obligatiilor contractuale.Capacitatea tehnica a ofertantului pentru indeplinirea contractului: ISO 9001 - managementul calitatii, ISO 14001 - pentru protectia mediului, ISO 27001 - pentru securitatea informatiei.Ofertantul trebuie sa detina personal calificat pentru executarea serviciilor solicitate in vederea indeplinirii obligatiilor contractuale conform cerintelor din Caietul de sarcini si va prezenta un document cu personalul alocat pentru contract precum si perioada de disponibilitate a acestuia.Ofertantul va face dovada calificarii/autorizarii ata cum s-a mentionat in Caietul de sarcini si va depune odata cu oferta, copii conform cu originalul ale documentelor doveditoare (certificate/diplome/legitimatii/documente justificative),valabile pentru anul 2016. Ofertantul va prezenta o Declaratie privind respectarea dispozitiilor privind protectia mediului, a normelor privin
Criterii adjudecare: Oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic
Termen limita primire oferte: 23.03.2016
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV, CIC, B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 23.03.2016 ORA 10.00. documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri. Limba de redactare a ofertei:romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA;are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe tota perioada de valabilitatea a acesteia, care ste de 30 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului:nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se vor depune in original si copie pana la data de 23.03.2016 ora 10.00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter. Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului,datele de identificare si denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnareacontractului. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

Documente anexate: Servici calculatoare.zip

  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55

Brasovcity.ro

Copyright © 2002 - 2024 - PRIMĂRIA MUNICIPIULUI BRAȘOV, toate drepturile rezervate.
Imaginile și articolele video din prezentul site sunt supuse legilor dreptului de autor.
Orice reproducere este interzisă fără acordul proprietarului acestora.
Reglementări privind prelucarea și protecția datelor cu caracter personal
Informare privind protectia avertizorilor în interes public
Ultima actualizare: 04-06-2025

  • abc.brasovcity.ro
  • buget2025.brasovcity.ro
  • covid19.brasovcity.ro
  • cultura.brasovcity.ro
  • educatie.brasovcity.ro
  • evenimente.brasovcity.ro
  • invatamantdual.brasovcity.ro
  • starepartii.brasovcity.ro
  • ua.brasovcity.ro
  • www.primariabrasovenilor.ro
  • finantare.primariabrasovenilor.ro
  • Portal servicii electronice
  • www.spclepbv.ro

Solicitări frecvente   |   Chestionar satisfacție   |   Contact   |   My Brașov City Android | IOS

Contact

Local: (0268) 405000

  • Adresa: Bdul. Eroilor nr.8, Brasov, ROMANIA
  • Email: contact@brasovcity.ro

Folosește Google translator: