(0268) 405000 | contact@brasovcity.ro

Brasovcity.ro
  • Despre Brașov
      • Cum ajung
      • Evenimente și Cultură
      • Calendar si proceduri organizare evenimente
      • Atracții turistice
      • Agrement
      • Istorie
      • Personalități
      • Cetățeni de onoare
      • Junii Brașovului
      • Ultimele noutăți citește
      • Harta Brașovului
      • Harta puncte de interes
      • Grădina zoologică / Planetariu - cumpără bilet
      • Spectacole Planetariu
      • Statutul Municipiului Brașov
      • Tarife transport instalații pe cablu
      • Starea instalațiilor pe cablu
      • Harta domeniului schiabil
      • Caracteristici domeniu schiabil
      • Decalogul schiorului
  • Primăria
      • Primarul Municipiului Brașov
      • Organizare (Primăria Brașov)
        • Organigrama
        • Departamente
        • Servicii publice
        • Întreprinderi publice
        • Regulament Intern
        • Regulament de Organizare si Functionare
        • Codul de conduita al angajatilor
        • Planul privind egalitatea de șanse
      • Declarații de avere
      • Regulamente
      • Rapoarte
      • Achiziții
      • Licitații publice de vânzare / închiriere
      • Licitaţii închirieri spații RIAL
      • Concursuri
      • Proiecte Europene
        • Proiecte Europene finalizate
        • Proiecte Europene în implementare
      • Proiecte PNRR
        • Proiecte PNRR în implementare
      • Proiecte Regio 2021-2027
        • Proiecte Regio 2021-2027 finalizate
        • Proiecte Regio 2021-2027 în implementare
      • Parteneriate
        • Consorțiul regional integrat pentru învățământ dual
        • Centrul de excelență pentru comunități montane sustenabile
      • Strategii
        • Strategia de Dezvoltare
          Durabilă Brașov 2030
          • Strategia de dezvoltare a Municipiului Brașov
          • Viziunea de dezvoltare a Zonei Metropolitane Brașov 2030
          • Raport Sondaje
          • Studiu Analiză SWOT
          • Studiu Prognoza Demografică
        • Strategia Integrată
          de Dezvoltare Urbană
          • Analiza situației existente
          • Portofoliu de proiecte - consultare publică
          • SIDU
        • Plan de mobilitate
          urbană durabilă
          • Decizie încadrare PMUD Brașov
          • BRAȘOV - PMUD RO rev-08
          • Brosura SUMP RO v8
        • Eficiență Energetică și Neutralitate Climatică
          • PAED Brasov 2010-2020
          • PIEE Brasov 2010-2020
          • Raport monitorizare Brașov 2014
          • Raport de Monitorizare PAED 2020
          • Program de imbunatatire a eficientei energetice 2021-2030
        • Adaptare la schimbări
          climatice
          • Plan de actiune privind adaptarea la schimbarile climatice
          • Strategia privind adaptare la schimbari climatice
        • Strategia de dezvoltare a serviciilor sociale 2023 - 2033
        • Strategia pentru alimentare cu energie termica 2023 - 2033
      • Arii protejate
        • Aria protejată (Parcul Natural) Brassovia
      • Comunicate de presă
      • Ultimele noutăți citește
      • Transparență și liber acces
      • Promovare
      • Accesibilitate persoane cu dizabilități
  • Consiliul Local
      • Proiecte de hotărâre
      • Proiecte de hotărâre - dezbatere publică
      • Registrul de Hotărâri ale Consiliului Local
      • Procese verbale ședinte de consiliu
      • Atribuții
      • Regulament
      • Componență
      • Comisii
      • Contact Birou relații cu Consilieri
      • Portal extranet
      • Rapoarte de activitate
      • Arhiva video ședințe
      • Ordinul Prefectului privind constituirea Consiliul Local
  • Servicii cetățeni
      • Autentificare portal(Servicii electronice)
      • Interacționează cu Primăria (e-Funcționar)
      • Consultări publice
      • Grupuri de lucru | opinii
      • Portal instituții subordonate
      • Plăți online
      • Urbanism
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Urbanism
        • Consultare Autorizații de Construire
        • Consultare Certificate de Urbanism
        • Consultare Certificate de atestare edificare/extindere/radiere
        • PUD-uri
        • PUZ-uri
        • PUG
        • Consultare publică PUG
        • Hărți urbanism
        • Documente utile
        • Planul Urbanistic General
        • Regulamente
        • Nomenclator stradal
        • Zonarea Municipiului Brașov
      • Mediu
        • Anunțuri
        • Program curățenie
        • Calitatea aerului
        • Hărți
        • Planuri de acțiune
        • Rapoarte
        • Regulamente
        • Proiecte de mediu
        • Toaletare arbori
        • Tăieri arbori
        • Înscriere în Registrul SIA Colectare și Epurare
        • Programul Rabla Local
      • Financiar
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Taxe și Impozite
        • Prezentare Proiect Buget 2025
        • Proiect Buget
        • Indicatori Buget
        • Buget
        • Situații financiare
        • Buget general consolidat
        • Registru datorie publică
        • Program de investiții
        • Proiecte cultură - sport - social
        • Rating Municipiul Brașov
      • Parcări
        • Anunțuri (parcări reședință)
        • Programări (parcări reședință)
        • Regulamente (parcări reședință)
        • Harta parcări (parcări publice)
      • Transport
        • Anunțuri Transport
        • Interacționează cu Primăria - Transport
        • Actualizare studiu de trafic Brasov
        • Obținere permis LT online
        • Harta transportului public
        • RAT
          • HCL 734/2018 - facilități transport
        • Taxi
      • Evidența persoanelor
        • Interacționează cu Primăria - Evidența persoanelor
        • Programare online
        • Regulament programări online
        • Caută stadiu eliberare Carte de Identitate - SPCLEP BRAȘOV
      • Stare civilă
        • Interacționează cu Primăria - Stare civilă
        • Rezervare data și oră pentru încheierea căsătoriei civile
        • Rezervare dată depunere acte înregistrare naștere nou născut
        • Programare online - transcriere acte din Republica Moldova
      • Juridic
        • Contencios administrativ
          • Legea 10/2001
      • Asociații de proprietari
        • Anunțuri
        • Administratori atestați/autorizați
        • Baza de date asociații de proprietari
        • Formulare
        • Regulamente
        • Legislație
      • Situații de urgență
        • Recomandări și reguli
        • Anunțuri
        • Promo aplicația APEL 112
        • Hotărâri ale Comitetului Local pentru Situații de Urgență al Municipiului Brașov
        • Planuri
        • Pliante
        • Protecție
        • Hartă locații defibrilatoare
      • Patrimoniu și urbanism comercial Valorificare,Reg.Agricol si Fond Funciar
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Patrimoniu și urbanism comercial
      • Asfalt, becuri, curățenie...
      • Chestionar feedback
      • Raportează incidente
      • Depune petiții
      • Înscriere audiență

      • Cerere înscriere/reînscriere în creșă

      • Transparență și liber acces
      • Accesibilitate persoane cu dizabilități
  • Caută
    • În site
      • Căutare particularizată
      În servicii pentru cetățeni
      • Documente și tematici
      • Consultare Certificate de Urbanism
      • Consultare Autorizații de Construire
      • Consultare Certificate de atestare a edificării/extinderii/radierii
      • Căutare document în registratură
      • Registrul de Hotărâri ale Consiliului Local
      • Registrul Dispozitii de Primar
      • Caută stadiu eliberare Carte de Identitate - SPCLEP BRAȘOV
      În Hărți
      • Cauta in harta sectia ta de votare!
      • Harta generală
      • Harta transportului public
      • Harta parcărilor publice
      • Harta spațiilor verzi
      • Harta incidentelor
      • Harta urbanism
      • Harta puncte de interes
      • Hartă salubrizare
      • Hartă WiFi4EU
      • Hartă locații defibrilatoare
  • Contact
  • Monitor oficial local
    • Statutul unității administrativ-teritoriale
    • Regulamente privind procedurile administrative
    • Hotărârile autorității deliberative
    • Dispozițiile autorității executive
    • Documente și informații financiare
    • Alte documente
Brasovcity.ro

Consultare Certificate de Urbanism


Brasovcity.ro

Consultare Autorizații de Construire


Brasovcity.ro

Consultare Certificate de atestare a edificării/extinderii/radierii


Brasovcity.ro

Caută document în registratură


Nota: * Completarea tuturor câmpurilor este obligatorie

Brasovcity.ro

Consultare Registru H.C.L.


Brasovcity.ro

Căutare stadiu eliberare Carte de Identitate


Brasovcity.ro

Consultare Registru Dispoziții Primar

Cu caracter normativ


Primăria Braşov la un click distanţă

URBANISM



  • AUTORIZĂRI CONSTRUCȚII

  • PUD/PUZ/BRANȘAMENTE/
    RACORDĂRI REȚELE EDILITARE/
    NOMENCLATURĂ STRADALĂ

OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU CONSTRUCŢII IMOBILE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU ORGANIZĂRI DE EVENIMENTE CULTURAL - SPORTIVE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE AUTORIZAŢIE DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ
OBŢINERE CERTIFICAT DE ATESTARE EDIFICARE CONSTRUCŢIE
ADEVERINŢĂ PRIVIND MODALITATEA DE ÎNTABULARE A CONSTRUCŢIILOR REALIZATE ÎNAINTE DE ANUL 1958
ADEVERINȚĂ DESFIINȚARE
ADEVERINȚĂ RADIERE CONSTRUCȚIE DIN C.F. (IMOBILE DESFIINȚATE FĂRĂ A.D.)
LEGALIZARE CONSTRUCŢII REALIZATE FĂRĂ AUTORIZAŢIE DE CONSTRUIRE
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE
PRELUNGIRE CERTIFICAT DE URBANISM
PRELUNGIRE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE
ANUNȚ ÎNCEPERE LUCRĂRI

HARTĂ URBANISM
OBŢINERE CERTIFICAT DE NOMENCLATURĂ STRADALĂ ŞI ADRESĂ
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE AUTORIZAŢIE PENTRU EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ- – EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE – EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU CONSTRUIRE DRUMURI/STRĂZI NOI
OBȚINERE AUTORIZAȚIE PENTRU CONSTRUIRE DEUMURI/STRĂZI NOI (ILUMINAT STRADAL, SEMAFORIZĂRI, GIRAȚII)
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ – STRĂZI
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE – STRĂZI
AVIZARE TEMĂ DE PROIECTARE PENTRU PUD (PUZ)
CERERE PENTRU EMITEREA AVIZULUI DE OPORTUNITATE (P.U.Z)
APROBARE PUD (PUZ)
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU DEZLIPIRE, ALIPIRE IMOBILE, ÎNSCRIERE SERVITUTE (DOCUMENT DE INFORMARE)
PRELUNGIRE CERTIFICAT DE URBANISM
PRELUNGIRE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE
ANUNȚ ÎNCEPERE LUCRĂRI

HARTĂ URBANISM

Primăria Braşov la un click distanţă

EVIDENTA PERSOANELOR

Despre Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor
www.spclepbv.ro

EVIDENȚA PERSOANELOR - Programări online
Programare online Carte de Identitate SIMPLĂ sau provizorie – Serviciul Evidenţa Persoanelor (apasă aici)
Programare online Carte de Identitate ELECTRONICĂ – Serviciul Evidenţa Persoanelor (apasă aici)
Cautare Stadiu Eliberare Carte de Identitate (apasă aici)

Află mai multe informații despre CARTEA ELECTRONICĂ DE IDENTITATE (apasă aici)

Depunerea cererii pentru emiterea actului de identitate, se poate face în baza unei programări online SAU a unui bon de ordine emis zilnic de ordonatorul amplasat în incinta serviciului, începând cu ora 8:15. Persoanele care au programare on-line, se regăsesc pe liste afișate și NU au nevoie de bon de ordine de la ordonatorul numeric aflat în incinta instituției.

Va rugăm să consultați Regulamentul programărilor online – Serviciul Public Local de Evidență a Persoanelor Brașov

Anunț privind termenele  de eliberare ale actelor de identitate

  • Termenul de soluționare a cererilor pentru eliberarea actelor de identitate este de 10 zile lucrătoare de la data înregistrării cererii.
  • În cazul cererilor care necesită verificări suplimentare (prin structurile de poliție de ordine publică sau în cazul solicitării duplicatelor certificatelor/extraselor  de stare civilă din alte localități), termenul de soluționare a cererilor pentru eliberarea actelor de identitate este de până la 30 de zile, ce poate fi prelungit cu încă 15 zile.
  • În cazul cetățenilor aflați într-o situație deosebită ce poate justifica solicitarea eliberării actului de identitate într-un termen mai scurt decât cel stabilit (ex.:motive medicale, deplasarea urgentă în altă localitate sau în alt stat, susținerea unor concursuri/examene, efectuarea unor operațiuni notariale/bancare/poștale, etc.), aceștia pot solicita directorului executiv al SPCLEP aprobarea pentru eliberarea actului de identitate într-un termen mai scurt decât cel stabilit. Cererea motivată pentru eliberarea actului de identitate, pentru astfel de situații, se depune la lucrătorul de evidență care instrumentează lucrarea sau, după caz, la Ghișeul Eliberări-Informații, cu referire la cererea inițială depusă.
  • În situații de urgență, cetățenii se pot adresa și Direcției Județene Comunitare de Evidență a Persoanelor Brașov, cu sediul în Mun. Brașov, str. Nicolae Titulescu nr. 28.
Evidența persoanelor - Acte necesare
Eliberare carte de identitate expirare, preschimbare, schimbare domiciliu
Eliberare carte de identitate pierdere, furt, distrugere, deteriorare
Eliberare carte de identitate schimbare nume - prenume
Eliberare carte de identitate minorilor cu vârsta cuprinsă între 14 și 18 ani
Eliberarea actelor de identitate persoanelor netransportabile
Eliberarea cărții de identitate la schimbarea domiciliului din străinătate în România
Eliberarea cărții de identitate provizorii în cazul în care solicitantul actului de identitate nu deține toate documentele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate
Eliberare carte de identitate provizorie pentru cetățenii români cu domiciliul în străinătate și reședința în România
Solicitare înscriere viză reședință (Flotant)
Eliberarea adeverinţei privind istoricul de domicilii - cnp - acte de identitate emise
Eliberarea certificatului privind domiciliul din registrul național de evidență a persoanelor, precum și a formularului standard multilingv care însoţeşte certificatul privind domiciliul, necesare în străinătate
Furnizarea din R.N.E.P. a datelor cu caracter personal privind persoanele fizice
Dovada adresei de domiciliu sau reședință
Acordarea sau redobândirea cetățeniei române

Primăria Braşov la un click distanţă

TRANSPORT


ELIBERARE PERMIS DE LIBERĂ TRECERE
OBȚINERE CARD – LEGITIMAŢIE PENTRU PERSOANĂ CU HANDICAP
AVIZUL COMISIEI DE CIRCULAŢIE/ADMINISTRATOR DRUM
ELIBERARE AUTORIZAŢIE DE TRANSPORT ÎN REGIM DE TAXI (PERSOANE SAU MĂRFURI)
ELIBERARE AUTORIZAŢIE TAXI (TRANSPORT PERSOANE ÎN REGIM DE TAXI)
ELIBERARE AUTORIZAŢIE TAXI (TRANSPORT BUNURI ŞI MĂRFURI ÎN REGIM DE TAXI)
ELIBERAREA AUTORIZAŢIEI DE TRANSPORT MODIFICATĂ
OBŢINEREA AUTORIZAŢIEI DE DISPECERAT TAXI
MODIFICAREA AUTORIZAŢIEI TAXI CA URMARE A ÎNLOCUIRII AUTOVEHICULULUI CARE EXECUTĂ TRANSPORT PERSOANE ÎN REGIM DE TAXI
MODIFICAREA AUTORIZAŢIEI TAXI CU OCAZIA TRECERII AUTOVEHICULULUI DIN LEASING ÎN PROPRIETATE
PRELUNGIREA AUTORIZAŢIEI TAXI
VIZAREA AUTORIZAŢIEI DE TRANSPORT
ELIBERARE DUPLICAT AUTORIZAŢIE DE TRANSPORT/AUTORIZAŢIE TAXI
RETRAGERE AUTORIZAȚIE DE TRANSPORT
RETRAGERE AUTORIZAŢIE TAXI
CAZIER DE CONDUITĂ PROFESIONALĂ PENTRU TAXIMENTRIST SAU PENTRU PERSOANA DESEMNATĂ
DOVADA ÎNSCRIERII ÎN BAZĂ DE DATE
ELIBERARE LISTĂ DE TARIFE VIZATĂ PENTRU FIECARE AUTOVEHICUL TAXI

Primăria Braşov la un click distanţă

TAXE ȘI IMPOZITE


  • Persoane juridice

  • Persoane fizice

DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A CLADIRILOR PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE FISCALĂ PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE TEREN PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A TERENURILOR PENTRU PERSOANE JURIDICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE JURIDICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A MIJLOACELOR DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARAȚIE DECONT PRIVIND SUMELE ÎNCASATE REPREZENTÂND TAXA SPECIALĂ PENTRU PROMOVAREA TURISTICĂ A MUNICIPIULUI BRAȘOV
DECLARAȚIE TAXĂ SALVAMONT
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE SPECTACOLE PERSOANE JURIDICE
STABILIREA TAXEI DE AFIȘAJ ÎN SCOP DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE
DECLARAŢIE PENTRU STABILIREA TAXEI DE SERVICII DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE
DEPUNEREA UNEI CONTESTAȚII
SOLICITARE DE COMPENSARE SAU RESTITUIRE

CERTIFICAT FISCAL PERSOANE JURIDICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A CLADIRILOR PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE TEREN PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A TERENURILOR PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A MIJLOACELOR DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA UNEI CERERI ÎN VEDEREA SCUTIRII DE LA PLATA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE, TEREN, MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE FIZICE
DECLARAȚIE DECONT PRIVIND SUMELE ÎNCASATE REPREZENTÂND TAXA SPECIALĂ PENTRU PROMOVAREA TURISTICĂ A MUNICIPIULUI BRAȘOV
DECLARAȚIE TAXĂ SALVAMONT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE SPECTACOLE PERSOANE FIZICE
STABILIREA TAXEI DE AFIȘAJ ÎN SCOP DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE PENTRU PERSOANE FIZICE
SOLICITARE TRANSFER DOSAR AUTO PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA UNEI CONTESTAȚII PENTRU PERSOANE FIZICE
SOLICITARE DE COMPENSARE SAU RESTITUIRE PENTRU PERSOANE FIZICE
CERERE PENTRU ELIBERAREA UNEI DOVEZI DE PLATĂ PENTRU PERSOANE FIZICE

CERTIFICAT FISCAL PENTRU PERSOANE FIZICE

Primăria Braşov la un click distanţă

DOMENIUL PUBLIC


CERERE PARTENERIAT PENTRU ORGANIZARE EVENIMENTE ÎMPREUNĂ CU MUNICIPIUL BRAȘOV
OBȚINERE PARCARE DE REȘEDINȚĂ
OBŢINERE ABONAMENT PENTRU OCUPARE DOMENIUL PUBLIC P.J.
OBȚINERE ACORD OCUPARE DOMENIULUI PUBLIC PENTRU ORGANIZAŢII NON PROFIT
OBȚINERE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
PRELUNGIRE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
OBŢINERE AVIZ DE TĂIERE SAU TOALETARE ARBORI
AVIZ DE PRINCIPIU PENTRU EXECUTAREA BRANŞAMENTELOR
APROBARE DE SĂPĂTURĂ
ÎNSCRIERE ÎN PROGRAMUL NAȚIONAL DE REABILITARE TERMICĂ
FORMULAR ONLINE - AVIZ DE SĂPĂTURI ÎN REGIM DE URGENŢĂ
FORMULAR ONLINE - AVIZ DE SĂPĂTURI ÎN REGIM DE URGENŢĂ INTERVENŢIE
CERERE INCHIRIERE LOC DE PARCARE PENTRU BICICLETE

Primăria Braşov la un click distanţă

STARE CIVILĂ

Despre Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor
www.spclepbv.ro

NAȘTERI - Programări online
Rezervare dată depunere acte înregistrare naștere nou născut
NAȘTERI - Acte necesare
Înregistrarea nașterii copilului conceput în cadrul căsătoriei
Înregistrarea naşterii copilului din afara căsătoriei - mamă necăsătorită sau divorţată sau văduvă
Înregistrarea naşterii copilului din afara căsătoriei când declaraţia de recunoaştere se face în momentul înregistrării naşterii – părinţi necăsătoriţi
Înregistrarea naşterii copilului în situaţia în care unul dintre părinţi sau ambii sunt cetăţeni străini
Înregistrarea naşterii copilului în situaţia în care mama copilului are vârsta sub 14 ani, iar tatăl nu recunoaşte copilul
Înregistrarea tardivă a naşterii copiilor cu vârsta cuprinsă între 14 şi 18 ani
Înregistrarea tardivă a naşterii persoanei majore
CĂSĂTORII - Programări online
Rezervare data și oră pentru încheierea căsătoriei civile
CĂSĂTORII - Acte necesare
Acte necesare pentru încheierea căsătoriei cu un cetăţean român
Acte necesare pentru încheierea căsătoriei cu un cetăţean străin
Înscrierea divorţului pronunţat la autorităţile române
DECESE - Acte necesare
Deces
ARHIVĂ - ELIBERĂRI CERTIFICATE STARE CIVILĂ, LIVRETE DE FAMILIE ȘI OPERARE MENȚIUNI - Acte necesare
Preschimbare certificate de stare civilă
Eliberare duplicate certificate de stare civilă
Eliberare adeverinţe de stare civilă ( anexa 9)
Eliberare extrase multilingve
Întocmirea sesizării pentru deschiderea procedurii succesorale de pe urma unui defunct
Tăgadă paternitate, recunoaştere paternitate, purtare nume
Actualizări livrete de familie
TRANSCRIERI, SCHIMBĂRI DE NUME, RECTIFICĂRI, ÎNSCRIERI MENȚIUNI DIN STRĂINĂTATE, DIVORȚURI ADMINISTRATIVE - Programări online
Programare online – transcriere acte din Republica Moldova și Ucraina
Deblocarea calendarului se efectuează  AUTOMAT  la  ÎNCEPUTUL  fiecărei luni pentru luna următoare conform Regulamentului.
..
.

Prin adresa nr. 2182 din 05.02.2024, DIRECȚIA JUDEȚEANĂ COMUNITARĂ DE EVIDENȚĂ A PERSOANELOR BRAȘOV,

ne comunică următoarele:

” Prin Hotărârea nr. 494 din 22.12.2023 – privind stabilirea taxelor și tarifelor de interes județean pentru anul 2024,

Consiliul județean Brașov a stabilit următoarele taxe speciale pentru avizarea transcrierilor:

  • 219 lei – Taxă pentru avizarea transcrierii în registrele de stare civilă române a actelor de stare civilă ale cetățenilor români, întocmite de autoritățile străine, în termen de 30 zile de la data înregistrării documentației.
  • 439 lei – Taxă pentru avizarea transcrierii în registrele de stare civilă române a actelor de stare civilă ale cetățenilor români, întocmite de autoritățile străine, în regim de urgență.
  • 295 lei – Taxă pentru soluționarea cererii de schimbare a numelui și/sau prenumelui  pe cale administrativă, în termen de 30 de zile de la data înregistrării documentației.

* Plățile se vor efectua în contul: RO77TREZ13121360206XXXXX, deschis la Trezoreria Brașov, BENEFICIAR JUDEȚUL BRAȘOV – Cod de identificare fiscală 4384150 (pe ordinul de plată va fi înscrisă obligatoriu mențiunea – taxă transcriere, precum și numele titularului actului).”

TRANSCRIERI, SCHIMBĂRI DE NUME, RECTIFICĂRI, ÎNSCRIERI MENȚIUNI DIN STRĂINĂTATE, DIVORȚURI ADMINISTRATIVE - Acte necesare
Transcriere certificat de naştere
Transcriere certificat de căsătorie
Transcriere certificat de deces
Transcriere certificat de naştere - Republica Moldova
Transcriere certificat de căsătorie - Republica Moldova
Desfacerea căsătoriei prin divorţ pe cale administrativă
Înscrierea menţiunii de divorţ pronunţat în străinătate
Înscrierea menţiunii de căsătorie şi divorţ intervenite în străinătate
Înscrierea menţiunii de căsătorie şi deces intervenite în străinătate
Înscrierea menţiunii de deces intervenit în străinătate
Schimbarea numelui de familie şi - sau a prenumelui pe cale administrativă
Înscrierea menţiunii de schimbare a numelui - prenumelui intervenite în străinătate
Schimbarea numelui de familie şi - sau a prenumelui pe cale administrativă cetăţean român cu domiciliul în străinătate  
Înscriere prin menţiune pe marginea actelor de stare civilă a numelui de familie şi - sau a prenumelui retradus sau cu ortografia limbii materne 
Rectificarea actelor de stare civilă

Primăria Braşov la un click distanţă

PATRIMONIU ȘI CADASTRU


CONCESIONAREA UNUI TEREN DE MAXIM 10 MP ÎN VEDEREA REALIZĂRII UNUI ACCES DIN EXTERIOR
CONCESIONAREA UNUI TEREN PENTRU EXTINDEREA CONSTRUCȚIILOR PE TERENURI ALĂTURATE
ÎNCHIRIERE LOCUINȚE PRIN A.N.L. – TINERI ȘI FAMILII DE TINERI ÎN VÂRSTĂ DE PÂNĂ LA 35 ANI
OBȚINERE DECIZIE DE ATRIBUIRE TEREN
OBȚINERE ADEVERINŢĂ INTRAVILAN/EXTRAVILAN
OBȚINERE ADEVERINȚĂ FOND FUNCIAR
OBȚINERE CERTIFICAT DE PRODUCĂTOR
EXERCITAREA DREPTULUI DE PREEMŢIUNE
ACCEPTAREA DONAŢIILOR DE CĂTRE MUNICIPIUL BRAŞOV PRIN CONSILIUL LOCAL
CONTRACT ARENDĂ
SUBVENŢII ÎN AGRICULTURĂ
ANEXE PRIVIND RECEPŢIA LUCRĂRILOR DE CADASTRU
PROPUNERE ACORDARE DESPĂGUBIRI - VETERENI DE RĂZBOI (MOŞTENITORI)
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM DECRETULUI-LEGE NR. 189/2000
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM DECRETULUI-LEGE NR. 118/1990
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM LEGII NR. 341/2004
SOLICITARE LOCURI ÎNHUMARE – PAUPERI

Primăria Braşov la un click distanţă

TUTELĂ


PROCEDURA EFECTUĂRII ANCHETEI SOCIALE PENTRU ACORDAREA DREPTURILOR CUVENITE COPILULUI ÎN SITUAȚIA PĂRINȚILOR NECĂSĂTORIȚI

Primăria Braşov la un click distanţă

SERVICII SOCIALE


DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ

Primăria Braşov la un click distanţă

ÎNSCRIERE ÎN AUDIENȚĂ


FORMULAR ÎNSCRIERE ÎN AUDIENȚĂ

Primăria Braşov la un click distanţă

TRANSPARENȚĂ ȘI LIBER ACCES


Aceasta actiune este permisa doar daca sunteti inregistrat in contul dumneavoastra
Depune solicitare privind liberul acces la informaţii de interes public, cf.Legii nr.544/2001
Proiecte de hotărâre în dezbatere publică

Primăria Braşov la un click distanţă

DEPUNE PETIȚII (reglementate de OG nr.27/2002)


DEPUNE PETIȚII (reglementate de OG nr.27/2002)

Primăria Braşov la un click distanţă

ACTIVITĂȚI ECONOMICE
(ACORDURI DE FUNCȚIONARE)


OBȚINERE ACORD OCUPARE DOMENIULUI PUBLIC PENTRU ORGANIZAŢII NON PROFIT
OBȚINERE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
PRELUNGIRE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE

Primăria Braşov la un click distanţă

MEDIU


Programul Rabla Local

Brasovcity.ro

Starea vremii - Brașov


meteoblue

meteoblue

meteoblue
Brasovcity.ro

Căutare particularizată


Harta generală


Deschide în fereastră nouă

Harta transportului public


Deschide în fereastră nouă

Harta parcărilor publice


Deschide în fereastră nouă

Harta spațiilor verzi


Deschide în fereastră nouă

Harta urbanism


Deschide în fereastră nouă

Harta puncte de interes


Deschide în fereastră nouă

Harta sectia ta de votare


Deschide în fereastră nouă

Hartă salubrizare


Deschide în fereastră nouă

Hartă WiFi4EU


Deschide în fereastră nouă

Hartă locații defibrilatoare


Deschide în fereastră nouă

Achiziții
Primăria Municipiului Brașov

  • Acasă
  • Achiziții

 Acces rapid

  • Achiziții / Proceduri proprii

Acces rapid

Acces rapid


  • Achiziții / Proceduri proprii

28-11-2016 ora 10:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 28-11-2016 ora 10:00 - termen expirat


MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: MOISA ELENA , Tel. +40 268416550/184/152/128 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Anexa 2B
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: Servicii de paza si protectie pentru santierul de constructii aferent obiectivului de investitii "Dezvoltare zona economica Brasov Nord - Centru de afaceri, transfer tehnologic si incubator de afaceri ", amplasat in str. Institutului nr. 35, Brasov.
CPV: 79713000-5-Servicii de paza (Rev.2)
Descrierea contractului: Paza si interventia va fi asigurata de catre societati comerciale specializate de paza si protectie ce sunt constituite si functioneaza potrivit legislatiei comerciale si prevederile legale in vigoare: Legea 333/2003 (actualizata ) si HG 301/2012, avand ca obiect de activitate paza obiectivelor, bunurilor sau valorilor, paza transporturilor de bunuri si valori importante, in conditii de maxima siguranta a acestora, precum si protectia persoanelor. Prin serviciile de paza si protectie trebuie sa se asigure paza impotriva furturilor si a distrugerii bunurilor precum si a altor actiuni producatoare de pagube materiale in cadrul santierului de constructii aferent obiectivului de investitii "Dezvoltare zona economica Brasov Nord - Centru de afaceri, transfer tehnologic si incubator de afaceri ", amplasat in str. Institutului nr. 35, Brasov.
Valoarea estimata fara TVA: 82992.00 RON
Conditii contract: CONFORM CAIETULUI DE SARCINI POSTAT PE SITE-UL Primariei Municipiului Brasov www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri
Conditii participare: Ofertele se vor depune la sediul Primariei Municipiului Brasov - CIC,situata in Bdul Eroilor nr.8, in plic sigilat si stampilat, continand DOCUMENTELE DE CALIFICARE, PROPUNEREA TEHNICA, PROPUNEREA FINANCIARA, in 2 (doua) exemplare (1 exemplar original si 1 exemplar copie) pe care se va mentiona "Servicii de paza si protectie pentru santierul de constructii aferent obiectivului de investitii "Dezvoltare zona economica Brasov Nord - Centru de afaceri, transfer tehnologic si incubator de afaceri".
Criterii adjudecare: SELECTIE DE OFERTE CRITERIUL "Pretul cel mai scazut"
Termen limita primire oferte: 28.11.2016
Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri. Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se depun in original pana la data de 28.11.2016 ora 10:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1,parter. Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului.

Documente anexate: Documentatie paza CATTIA.zip

24-11-2016 ora 14.00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 24-11-2016 ora 14.00 - termen expirat


Primaria Municipiului Brasov
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: Servicii de publicitate in publicatii locale, nationale, economice si Monitorul Oficial
CPV: 79341000-6-Servicii de publicitate (Rev.2)
Descrierea contractului: Obiectul achizitiei il constituie Achizitia de servicii de publicitate in publicatii locale, nationale, economice si Monitorul Oficial. Publicarea anunturilor in cotidienele locale se va face sub forma de anunturi la mica publicitate, in pagina de publicitate, sau anunturi caseta, incadrate la mare publicitate, in pagina redactionala. Publicarea anunturilor in cotidienele nationale si cele economice se va face sub forma de anunturi la mica publicitate, in pagina de publicitate.
Valoarea estimata fara TVA: 14000.00 RON
Conditii contract: Conform Caietului de Sarcini
Conditii participare: Ofertele se vor depune la sediul Primariei Municipiului Brasov Bdul Eroilor nr.8 - CIC, cam.1, in plic sigilat si stampilat, continand PROPUNEREA FINANCIARA in 2 (doua) exemplare (1 exemplar original si 1 exemplar copie) pe care se va mentiona "Oferta pentru Servicii de publicitate in publicatii locale, nationale, economice si Monitorul Oficial"
Criterii adjudecare: PRETUL CEL MAI SCAZUT
Termen limita primire oferte: 24.11.2016
Informatii suplimentare: Caietul de sarcini se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri. Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu, va fi semnata si stampilata. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se depun in original pana la data de 24.11.2016 ora 14:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter. Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, obiectul contractului. Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic

Documente anexate: Caiet de sarcini servicii publicitate.pdf

23-11-2016 ora 10:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 23-11-2016 ora 10:00 - termen expirat



Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: SERVICII DE ORGANIZARE EVENIMENT "BRASOV - ORAS DE POVESTE"
CPV: 79952100-3-Servicii de organizare de evenimente culturale (Rev.2)
Descrierea contractului: Servicii de organizare evenimente culturale si artistice; Servicii anexe si conexe organizarii si prestarii evenimentelor culturale si artistice; Servicii de inchiriere si montare a scenei si aparaturii specifice pentru momentele artistice; Servicii de promovare a evenimentelor
Valoarea estimata fara TVA: 235000.00 RON
Conditii contract: IN CONFORMITATE CU CAIETUL DE SARCINI
Conditii participare: Ofertele se vor depune la sediul Primariei Municipiului Brasov - CIC in plic sigilat si stampilat, continand DOCUMENTELE DE CALIFICARE, PROPUNEREA TEHNICA, PROPUNEREA FINANCIARA, in 2 (doua) exemplare (1 exemplar original si 1 exemplar copie) pe care se va mentiona "OFERTA PENTRU PROCEDURA DE SELECTIE DE OFERTE IN VEDEREA ATRIBUIRII CONTRACTULUI DE SERVICII - SERVICII DE ORGANIZARE A EVENIMENTULUI "BRASOV - ORAS DE POVESTE" 2016"
Criterii adjudecare: PRETUL CEL MAI SCAZUT
Termen limita primire oferte: 23.11.2016
Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov - www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata). Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se depun in original pana la data de 23.11.2016 ora 10:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter. Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Finalizarea achizitiei se va face în SEAP prin intermediul catalogului electronic.

Documente anexate: CAIET SARCINI.pdf

23-11-2016 ora 11:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 23-11-2016 ora 11:00 - termen expirat



Autoritate contractanta MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Horea Coman , Tel. +40 268416550/170/150 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Denumirea achizitie: ACHIZITIE STEAGURI
CPV: 35821000-5-Steaguri (Rev.2)
Descrierea contractului:
- Steag Romania, exterior - 4 bucati,
dimensiune 1,44 x 2,16 m, prindere cu carlige pe catarg
- Steag Romania, exterior - 12 bucati,
dimensiune 1,20 x 1,80 m, prindere pe lance
- Steag UE, exterior - 12 bucati,
dimensiune 1,20 x 1,80 m, prindere pe lance
- Steag România, exterior - 4 bucati,
dimensiune 2 x 3 m, prindere cu carlige pe catarg
- Steag UE, exterior - 4 bucati,
dimensiune 2 x 3 m, prindere cu carlige pe catarg
- Steag Brasov, exterior - 4 bucati,
dimensiune 2 x 3 m, prindere cu carlige pe catarg
- Steag Romania, exterior - 4 bucati,
dimensiune 3 x 4,5 m, prindere cu carlige pe catarg
- Steag Romania, exterior - 400 bucati,
dimensiune 0,90 x 1,35 m, prindere pe lance
Conditii contract: Garantia de buna executie a contractului este de 10% din valoarea fara TVA a acestuia si se constituie prin virament bancar sau direct la casierie. Garantia de buna executie se constituie in maxim 5 zile lucratoare de la semnarea contractului. Furnizorul se obliga sa furnizeze produsele la standardele si/ sau performantele de calitate corespunzatoare. Furnizorul se obliga sa transporte si sa descarce produsele pe cheltuiala proprie in locatia stabilita de achizitor. Furnizorul are obligatia de a garanta ca produsele furnizate prin contract sunt noi, nefolosite.
Conditii participare: Oferta va contine pretul cumulat/pachet; pachetul fiind compus din produsele si cantitatile specificate in "descriere contract". Ofertele se vor depune la sediul Primariei Municipiului Brasov - CIC in plic sigilat si stampilat, continand DOCUMENTELE DE CALIFICARE, PROPUNEREA FINANCIARA, in 2 (doua) exemplare (1 exemplar original si 1 exemplar copie) pe care se va mentiona "OFERTA PENTRU PROCEDURA DE SELECTIE DE OFERTE IN VEDEREA ATRIBUIRII CONTRACTULUI DE FURNIZARE STEAGURI"
Criterii adjudecare: PRETUL CEL MAI SCAZUT/PACHET
Termen limita primire oferte: 23.11.2016
Informatii suplimentare: Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata). Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se depun in original pana la data de 23.11.2016 ora 11:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter. Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic.

Documente anexate: Solicitare si raspuns clarificari steaguri.pdf

22-11-2016 ora 10:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 22-11-2016 ora 10:00 - termen expirat


MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Gal Mihaela , Tel. +40 268416550/128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: "Monitorizarea Lacului de acumulare si inzapezire - Platoul Ruia din Poiana Brasov"
CPV: 71700000-5-Servicii de monitorizare si de control (Rev.2)
Descrierea contractului: MONITORIZAREA LACULUI DE ACUMULARE SI INZAPEZIRE DIN POIANA BRASOV LAC DE ACUMULARE SI INZAPEZIRE. Este amplasat in intravilanul Municipiului Brasov in sudul zonei locuite a statiunii Poiana Brasov pe versantul nordic al Masivului Postavarul, in nord - estul Poienii Ruia in imediata vecinatate a Drumului Rosu. Capacitate de inmagazinare: 120.000 mc, Suprafata luciu de apa: 14.000 mp, Adancime apa: max. 13,00 m Descrierea si caracteristicile tehnice si constructive ale lacului de acumulare sunt descrise in Instructiuni de Urmarirea Comportarii Constructiilor pentru barajul si lacul de acumulare si inzapezire Poiana Brasov Judetul Brasov ce face parte integranta din prezentul caiet de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 62025.00 RON
Conditii contract: Monitorizarea Lacului de acumulare si inzapezire se desfasoara sub forma de urmarire curenta si consta in observarea si înregistrarea unor aspecte, fenomene si parametri ce pot semnala modificari ale capacitatii constructiilor de a îndeplini cerintele de rezistenta, stabilitate si durabilitate stabilite prin proiect. Monitorizarea Lacului de acumulare si inzapezire se realizeaza prin observatii vizuale si prin masuratori efectuate asupra elementelor si parametrilor care caracterizeaza starea si comportarea în timp. Activitatea de monitorizarea Lacului de acumulare si inzapezire din Poiana Brasov - Platoul Ruia va fi organizata pe doua niveluri de analiza : - Nivelul I - cuprinde inspectiile vizuale, masuratorile la aparatele si dispozitivele de masura, prelucrarea si interpretarea primara a datelor. - Nivelul II - cuprinde sinteza periodica a observatiilor, masuratorilor si a inspectiilor tehnice, precum si interpretarea acestora din punct de vedere al sigurantei barajului. La sfarsitul anului se va intocmi un Raport de sinteza anuala
Conditii participare: Oferta tehnica va cuprinde toate specificatiile din caietul de sarcini. Perioada de valabilitate a ofertelor este de minim 30 zile de la data emiterii acestora. Propunerea financiara va evidentia pretul unitar, precum si pretul total al ofertei exprimat în lei fara TVA, TVA va fi evidentiata separat. Ofertantii care va prezenta pretul cel mai scazut, va fi contactat pentru depunerea Certificatului constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate,cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei si Certificatul C.U.I.- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 22.11.2016
Informatii suplimentare: Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata). Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se depun in original pana la data de 22.11.2016 ora 10:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1,parter. Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Finalizarea achizitiei se va face în SEAP prin intermediul catalogului electronic. Ofertele vor fi publicate obligatoriu de catre operatorii economici interesati si în catalogul SEAP, pana la data si ora limita indicate, respectiv 22.11.2016 ora 10:00, sub denumirea si codul CPV din cadrul prezentului anunt (in functie de acestea se va realiza filtrarea informatiilor din catalogul SEAP, de catre autoritatea contractanta).Nepublicarea informatiilor in SEAP pana la data si ora limita indicate, respectiv 22.11.2016 ora 10:00, atrage respingerea ofertelor depuse la sediul autoritatii contractante. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica periodic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari.

Documente anexate: caiet de sarcini monitorizarea lacului de acumulare si inzapezire.pdf

22-11-2016 ora 10:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 22-11-2016 ora 10:00 - termen expirat


MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: GARCEA LUCIAN , Tel. +40 268416550/143/175 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: "Asigurarea bunurilor apartinand Domeniului Schiabil din Poiana Brasov"
CPV: 66510000-8 - Servicii de asigurare (Rev.2)
Descrierea contractului: In vederea deschiderii sezonului de schi 2016 - 2017, este necesara asigurarea bunurilor apartinand domeniului schiabil, dar si incheierea politei de raspundere civila fata de terti a operatorului de transport pe cablu.
Valoarea estimata: 120.000 RON fara TVA
Conditii contract: In conformitate cu caietul de sarcini
Conditii participare: Oferta tehnica va cuprinde toate specificatiile din caietul de sarcini. Perioada de valabilitate a ofertelor este de minim 30 zile de la data emiterii acestora. Propunerea financiara va evidentia pretul unitar pentru fiecare polita in parte, precum si valoarea totala a ofertei exprimate in lei fara TVA.
Criterii adjudecare: "pretul cel mai scazut" pentru intreg pachetul
Termen limita primire oferte: 21.11.2016
Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata). Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se depun in original pana la data de 22.11.2016 ora 10:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1,parter. Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic.

Documente anexate: CAIET DE SARCINI asigurarea bunurilor apartinand Domeniului Schiabil.pdf

18-11-2016 ora 10:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 18-11-2016 ora 10:00 - termen expirat


MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: GABRIELA VLAD , Tel. +40 268416550/128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare si/sau servicii
Denumirea achizitie: "Achizitie si montare contoare pasante la imobilul situat in Brasov, str. Prundului nr.1"
CPV: 38550000-5-Contoare (Rev.2)
Descrierea contractului: "Achizitie si montare contoare pasante la imobilul situat in Brasov, str. Prundului nr.1" Furnizarea, instalarea, punerea in functiune si receptia produselor achizitionate se va face la imobilul situat in Brasov, str. Prundului nr.1. Personalul care executa operatiuluile de instalare pentru fiecare categorie de montaj, respectiv instalatii de apa, gaz, electrice, trebuie sa fie calificat si autorizat. Dupa efectuarea lucrarii de instalare contoare, aceasta va fi avizata de reprezentantii Companiilor de Apa, Gaz, Electrica.
Valoarea estimata fara TVA: 10833.00 RON
Conditii contract: 1. Se vor respecta tehnologiile si normativele specifice fiecarei operatii in parte. La montarea contoarelor se vor respecta indicatiile date de furnizorii acestora si prevederile normativelor in vigoare. 2. Contractantul are obligatia de a executa lucrarile prevazute in contract cu profesionalismul si promptiudinea cuvenite angajamentului asumat. 3. Contractantul se obliga sa supravegheze executarea lucrarilor, sa asigure resursele umane si orice alte asemenea, fie de natura provizorie, fie definitiva cerute de/si pentru contract, in masura in care necesitatea asigurarii acestora este prevazuta in contract sau se poate deduce in mod rezonabil din contract. 4. Contractantul este raspunzator atat de siguranta tuturor operatiunilor si metodelor de executie utilizate, cat si de calificarea personalului folosit pe toata durata contractului. 5. Contractantul are obligatia ca personalul care efectueaza lucrarile de instalare a contoarelor pasante sa fie calificat si autorizat in executarea lucrarilor pentru instalatii de apa, gaz, electrice. Operatorul economic care executa lucrarile sa fie autorizat conform prevederilor legale in vigoare. 6. Pe tot parcursul executiei lucrarilor se vor respecta reglementarile de prevenire si stingere a incendiilor. 7. Contractantul este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii.
Conditii participare: Oferta tehnica va cuprinde toate specificatiile din caietul de sarcini. Perioada de valabilitate a ofertelor este de minim 30 zile de la data emiterii acestora. Propunerea financiara va evidentia pretul unitar, precum si pretul total al ofertei exprimat in lei fara TVA, TVA va fi evidentiata separat. Ofertantii vor prezenta: Certificat constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate,cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei;
Criterii adjudecare: PRETUL CEL MAI SCAZUT
Termen limita primire oferte: 18.11.2016
Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 30 de zile (oferta in original sa fie scanata, sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila ). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de furnizarea, montarea si autorizare a produselor(contoarelor), pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se depun in original pana la data de 18.11.2016 ora 10:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1,parter. Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea obiectrului achizitiei. Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Ofertele vor fi publicate obligatoriu de catre operatorii economici interesati si in catalogul SEAP, pana la data si ora limita indicate, respectiv 18.11.2016 ora 10:00, sub denumirea si codul CPV din cadrul prezentului anunt (in functie de acestea se va realiza filtrarea informatiilor din catalogul SEAP, de catre autoritatea contractanta). Nepublicarea informatiilor in SEAP pana la data si ora limita indicate, respectiv 18.11.2016 ora 10:00, atrage respingerea ofertelor depuse la sediul autoritatii contractante. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica periodic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari.

Documente anexate: CAIET SI FORMULAR.pdf

03-11-2016 ora 10:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 03-11-2016 ora 10:00 - termen expirat


Autoritate contractanta
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: GABRIELA VLAD , Tel. +40 268416550/128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare si/sau servicii
Denumirea achizitie: "Achizitie si montare contoare pasante la imobilul situat in Brasov, str. Prundului nr.1"
CPV: 38550000-5-Contoare (Rev.2)
Descrierea contractului: "Achizitie si montare contoare pasante la imobilul situat in Brasov, str. Prundului nr.1"
Furnizarea, instalarea, punerea in functiune si receptia produselor achizitionate se va face la imobilul situat in Brasov, str. Prundului nr.1.
Personalul care executa operatiunile de instalare pentru fiecare categorie de montaj, respectiv instalatii de apa, gaz, electrice, trebuie sa fie calificat si autorizat. Dupa efectuarea lucrarii de instalare contoare, aceasta va fi avizata de reprezentantii Companiilor de Apa, Gaz, Electrica.
Valoarea estimata fara TVA: 10833.00 RON
Conditii contract:
1. Se vor respecta tehnologiile si normativele specifice fiecarei operatii in parte. La montarea contoarelor se vor respecta indicatiile date de furnizorii acestora si prevederile normativelor in vigoare. 2. Contractantul are obligatia de a executa lucrarile prevazute in contract cu profesionalismul si promptiudinea cuvenite angajamentului asumat.
3. Contractantul se obliga sa supravegheze executarea lucrarilor, sa asigure resursele umane si orice alte asemenea, fie de natura provizorie, fie definitiva cerute de/si pentru contract, in masura in care necesitatea asigurarii acestora este prevazuta in contract sau se poate deduce in mod rezonabil din contract.
4. Contractantul este raspunzator atat de siguranta tuturor operatiunilor si metodelor de executie utilizate, cat si de calificarea personalului folosit pe toata durata contractului.
5. Contractantul are obligatia ca personalul care efectueaza lucrarile de instalare a contoarelor pasante sa fie calificat si autorizat in executarea lucrarilor pentru instalatii de apa, gaz, electrice. Operatorul economic care executa lucrarile sa fie autorizat conform prevederilor legale in vigoare.
6. Pe tot parcursul executiei lucrarilor se vor respecta reglementarile de prevenire si stingere a incendiilor.
7. Contractantul este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii.
Conditii participare:
Oferta tehnica va cuprinde toate specificatiile din caietul de sarcini.
Perioada de valabilitate a ofertelor este de minim 30 zile de la data emiterii acestora.
Propunerea financiara va evidentia pretul unitar, precum si pretul total al ofertei exprimat in lei fara TVA. TVA va fi evidentiata separat.
Ofertantii vor prezenta:
Certificat constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate,cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei;
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 03.11.2016 ora 10:00
Informatii suplimentare:
Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri .
Limba de redactare a ofertei: romana.
Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 30 de zile (oferta in original sa fie scanata, sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila ).
Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de furnizarea, montarea si autorizare a produselor(contoarelor), pe toata perioada de derulare a contractului.
Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului:
Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract.
Ofertele se pot depune in original pana la data de 03.11.2016 ora 10:00 , la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1,parter. Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului . Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic.
Ofertele vor fi publicate obligatoriu de catre operatorii economici interesati si in catalogul SEAP, pana la data si ora limita indicate, respectiv 03.11.2016 ora 10:00, sub denumirea si codul CPV din cadrul prezentului anunt (in functie de acestea se va realiza filtrarea informatiilor din catalogul SEAP, de catre autoritatea contractanta).
Nepublicarea informatiilor in SEAP pana la data si ora limita indicate, respectiv 03.11.2016 ora 10:00, atrage respingerea ofertelor depuse la sediul autoritatii contractante.
Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica periodic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari.

Documente anexate: CAIET SI FORMULAR contoare pasante.pdf

25-05-2016 ora 09:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 25-05-2016 ora 09:00 - termen expirat


MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Mihaela Gal , Tel. +40 268416550/184 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Denumirea achizitie: Intocmire SF Extindere Scoala Generala (Gimnaziala) nr. 2 - CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
Descrierea contractului: Intocmire SF Extindere Scoala Generala (Gimnaziala) nr. 2 - care cuprinde urmatoarele: o Expertiza tehnica a corpului existent o Studiu geotehnic o Studiu topografic o Studiu de fezabilitate (inclusiv antemasuratori) o Deviz general o Documentatie pentru obtinerea avizelor impuse prin Certificatul de urbanism.
Valoarea estimata fara TVA: 26471.25 lei
Conditii contract: Conform Temei de proiectare postata pe site-ul autoritatii contractante Oferta de pret se va prezenta astfel: pretul defalcat in lei, cu si fara TVA . TERMENUL DE PREDARE a documentatiei este data de 2 luni de la semnarea contractului de prestari servicii. Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5% din valoarea contractului in lei fara TVA , in termen de 5 zile de la semnarea contractului. Documentatia se va elabora in 3 exemplare originale, redactate in limba romana si pe suport magnetic (CD) in format .doc, .xls si .dwg. Termenul de predare a documentatiilor este de 2 (doua) luni de la semnarea contractului.
Conditii participare: Ofertantii vor prezenta in oferta depusa la sediul autoritatii contractante , urmatoarele documente in original si copie: a.Propunerea tehnica . Ofertantul trebuie sa demostreze in cadrul Propunerii tehnice indeplinirea cerintelor continute in Tema de proiectare. b.Propunerea financiara . Ofertantul trebuie sa prezinte Formularul B FORMULAR DE OFERTA indicat in Sectiunea Formulare. Pretul include toate cheltuielile care vor fi angajate de catre prestator in conditiile prevazute de Tema de proiectare. c.Criterii de calificare -cerinte 1. Declaratie privind eligibilitatea 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 4..Certificat constatator emis de ORC in original din care sa reiasa obiectul de activitate, cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei; 5. Certificat de participare la achizitia directa cu ofertă independentă 6. Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele Temei de proiectare.
Criterii adjudecare: pretul cel mai scazut, cu indeplinirea tuturor cerintelor din documentatia de atribuire.Neindeplinirea tuturor cerintelor din documentatia de atribuire conduce la respingerea ofertei. Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului
Termen limita primire oferte: 25.05.2016, ora 9:00
Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/ sectiunea Primaria Brasov / licitatii si concursuri TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV : 25.05.2016, ora 09:00. La Centrul de informare cetateni. Nota : Neprezentarea propunerii tehnice si/sau financiare la data limita de depunere a ofertelor are ca efect respingerea ofertei. Documentele care compun oferta trebuie sa fie indosariate, lizibile, numerotate, semnate si stampilate Nu se vor lua in calcul ofertele care au fost depuse dupa data si ora limita de depunere a ofertelor. Aceste oferte vor fi returnate ofertantului, nedeschise, fiind respinse. Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor , pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, telefon, fax, e-mail, adresa, date de identificare fiscala. Ofertele se depun in original la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1,parter. Ofertele vor fi depuse in plic , cu scrisoare de inaintare (conform model anexat) si vor avea inscrise pe plic datele de identificare ale ofertantului, denumirea (obiectul) contractului . Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

Documente anexate: Documentatie SC gen 2.zip

23-05-2016 ora 09:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 23-05-2016 ora 09:00 - termen expirat


Primaria Municipiului Brasov cu sediul in B-dul EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007, Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Investitii, Serviciul Achizitii Publice , Tel. +40 268416550/152/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268/473001 , adresa internet (URL):http://www.brasovcity.ro, achizitioneaza direct servicii avand ca obiect SF extindere SCOALA GENERALA (GIMNAZIALA) NR.1 , cod CPV 71322000-1 Servicii de proiectare tehnica prntru constructia de lucrari publice
DESCRIEREA CONTRACTULUI:
Descrierea contractului se regaseste in Tema de proiectare postata pe site-ul autoritatii contractante si cuprinde urmatoarele.

  • Expertiza tehnica a corpului existent
  • Studiu geotehnic
  • Studiu topografic
  • Studiu de fezabilitate (inclusiv antemasuratori)
  • Deviz general
  • Documentatie pentru obtinerea avizelor impuse prin Certificatul de urbanism.
    VALOAREA ESTIMATA FARA TVA: 24.842,25 RON
    CONDITII CONTRACT:
    Conform Temei de proiectare postata pe site-ul autoritatii contractante Oferta de pret se va prezenta astfel: pretul defalcat in lei, cu si fara TVA . TERMENUL DE PREDARE a documentatiei este data de 2 luni de la semnarea contractului de prestari servicii. Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5% din valoarea contractului in lei fara TVA , in termen de 5 zile de la semnarea contractului. Documentatia se va elabora in 3 exemplare originale, redactate in limba romana si pe suport magnetic (CD) in format .doc, .xls si .dwg
    CONDITII DE PARTICIPARE
    Ofertantii vor prezenta in oferta depusa la sediul autoritatii contractante , urmatoarele documente in original si copie:
    a.Propunerea tehnica . Ofertantul trebuie sa demostreze in cadrul Propunerii tehnice indeplinirea cerintelor continute in Tema de proiectare.
    b.Propunerea financiara . Ofertantul trebuie sa prezinte Formularul B FORMULAR DE OFERTA indicat in Sectiunea Formulare. Pretul include toate cheltuielile care vor fi angajate de catre prestator in conditiile prevazute de Tema de proiectare.
    c.Criterii de calificare -cerinte
    1. Declaratie privind eligibilitatea
    2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006
    3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006
    4.Certificat constatator emis de ORC in original din care sa reiasa obiectul de activitate, cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei;
    5. Certificat de participare la achizitia directa cu ofertă independentă
    6. Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4).
    Ofertantul va respecta in totalitate cerintele Temei de proiectare.
    CRITERIU ADJUDECARE: pretul cel mai scazut, cu indeplinirea tuturor cerintelor din documentatia de atribuire.Neindeplinirea tuturor cerintelor din documentatia de atribuire conduce la respingerea ofertei.
    Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului.
    TERMEN LIMITA PRIMIRE OFERTE: 23.05.2016.
    INFORMATII SUPLIMENTARE:
    Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/ sectiunea Primaria Brasov / licitatii si concursuri
    TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV: 23.05.2016, ora 09:00.
    Nota: Neprezentarea propunerii tehnice si/sau financiare la data limita de depunere a ofertelor are ca efect respingerea ofertei.
    Documentele care compun oferta trebuie sa fie indosariate, lizibile, numerotate, semnate si stampilate
    Nu se vor lua in calcul ofertele care au fost depuse dupa data si ora limita de depunere a ofertelor. Aceste oferte vor fi returnate ofertantului, nedeschise, fiind respinse.
    Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor , pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, telefon, fax, e-mail, adresa, date de identificare fiscala.
    Ofertele se depun in original la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1,parter.
    Ofertele vor fi depuse in plic , cu scrisoare de inaintare (conform model anexat) si vor avea inscrise pe plic datele de identificare ale ofertantului, denumirea (obiectul) contractului .
    Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

    Documente anexate: Documentatie SF EXTINDERE SCOALA 1.zip

    • 48
    • 49
    • 50
    • 51
    • 52
    • 53
    • 54

    Brasovcity.ro

    Copyright © 2002 - 2024 - PRIMĂRIA MUNICIPIULUI BRAȘOV, toate drepturile rezervate.
    Imaginile și articolele video din prezentul site sunt supuse legilor dreptului de autor.
    Orice reproducere este interzisă fără acordul proprietarului acestora.
    Reglementări privind prelucarea și protecția datelor cu caracter personal
    Informare privind protectia avertizorilor în interes public
    Ultima actualizare: 06-06-2025

    • abc.brasovcity.ro
    • buget2025.brasovcity.ro
    • covid19.brasovcity.ro
    • cultura.brasovcity.ro
    • educatie.brasovcity.ro
    • evenimente.brasovcity.ro
    • invatamantdual.brasovcity.ro
    • starepartii.brasovcity.ro
    • ua.brasovcity.ro
    • www.primariabrasovenilor.ro
    • finantare.primariabrasovenilor.ro
    • Portal servicii electronice
    • www.spclepbv.ro

    Solicitări frecvente   |   Chestionar satisfacție   |   Contact   |   My Brașov City Android | IOS

    Contact

    Local: (0268) 405000

    • Adresa: Bdul. Eroilor nr.8, Brasov, ROMANIA
    • Email: contact@brasovcity.ro

    Folosește Google translator: