Concursuri
Primăria Municipiului Brașov
Concursuri
FORMULARE ȘI PROCEDURI
FORMULARE
Adeverință vechime - model orientativ [ PDF ] [ DOC ] Model curriculum vitae [ PDF ] [ DOC ] Formular de înscriere [ PDF ] [ DOC ] Formular de inscriere - personal contractual [ PDF ] [ DOC ]
PROCEDURI
Testare cunoștințe PC - Nivel bază [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Mediu [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Nivel avansat [ PDF ] Procedură probă IT [ PDF ] Procedură limbi străine [ PDF ] Procedură probă suplimentară fizică [ PDF ]

Concursuri: 13-01-2021 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Concurs de recrutare
Serviciul Public Local de Termoficare Braşov
serviciu public cu personalitate juridică aflat în subordinea Consiliului Local Braşov, organizează concurs pentru ocuparea următorului post contractual vacant:
Consilier Juridic S I – Serviciul Administrativ – 1 post vacant
Condiţiile de desfăşurare ale concursului:
Data organizării:
- probei scrise – 13.01.2021, ora 10:00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare din str. Mihail Kogălniceanu nr. 23, bl. C7, camera 201.
- interviu - data şi ora vor fi comunicate ulterior
Concursul va consta în următoarele etape succesive :
1. selecţia dosarelor de înscriere ale candidaţilor
2. proba scrisă
3. interviu
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.
În conformitate cu prevederile art. 3 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată, poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte următoarele condiţii generale:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Consilier Juridic S I – Serviciul Administrativ – 1 post vacant;
Condiţiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de execuție de Consilier Juridic S I în cadrul Serviciului Administrativ:
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta în domeniul ştiinţelor juridice;
- vechimea in specialitatea studiilor necesară ocupării postului contractual de execuție: minim 3 ani;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - operare Windows, MS Office, Excel si posta electronica.
BIBLIOGRAFIA pentru postul contractual de execuție de Consilier Juridic S I:
- Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 – privind Codul Administrativ. cu modificările și completările ulterioare;
- Legea 554/2004 a contenciosului administrativ;
- Codul Civil din 2009 (Legea nr. 287/2009) – Republicare;
- Codul de Procedură Civilă din 2010 – Republicare;
- Codul Penal din 2009 (Legea nr. 286/2009), cu modificările și completările ulterioare;
- Codul de Procedură Penală din 2010 (LEGEA nr. 135/2010), cu modificările și completările ulterioare;
- Ordonanta 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 51/2006 – privind serviciile comunitare de utilități publice, republicată;
- Legea nr. 225/2016 – privind modificarea si completarea Legii serviciilor comunitare de utilități publice nr. 51/2006;
- Legea nr. 325/2006 – privind serviciul public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordinul nr. 91 din 20 martie 2007 pentru aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului public de alimentare cu energie termică;
- Legea 196/2018 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari şi administrarea condominiilor;
- Legea nr. 99/2016 privind achiziţiile sectoriale, cu modificările și completările ulterioare;
- H.G. nr. 394/2016 privind Normele Metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului sectorial/acordului-cadru din Legea 99/2016 privind achiziţiile sectoriale, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 273 din 29 iunie 2006 privind finanţele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;
- Codul Muncii din 2003 (Legea nr. 53 din 24 ianuarie 2003) – republicat, cu modificările și completările ulterioare;
- Hotararea 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice;
- Ordinul 483/2008 privind aprobarea Contractului-cadru de furnizare a energiei termice;
Pentru înscrierea la concurs, conform prevederilor art. 6 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată prin H.G. nr. 1027/2014, candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:
a) cerere de înscriere la concurs adresată Directorului Serviciului Public Local de Termoficare Braşov ;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate;
d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate; adeverinţa va conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
g) curriculum vitae;
Copiile actelor mai sus menţionate se vor prezenta însoţite de documentele originale, care se vor certifica pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs sau în copii legalizate conform prevederilor art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008.
Candidaţii care au depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu au antecedente penale şi vor fi declaraţi admişi la selecţia dosarelor, au obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului (proba scrisă va avea loc în data de 13.01.2021).
Dosarele de înscriere la concurs se vor depune până la data de 29.12.2020 ora 16,00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare, str. Mihail Kogălniceanu, nr. 23, bl. C7, cam. 201.
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 12-01-2021 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Concurs de recrutare
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a unor funcţii publice de execuţie vacante, după cum urmează:
1. Inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Amenajarea Teritoriului şi Gestiune Date Urbane - Direcţia Arhitect Şef;
2. Inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Protecţia Mediului - Direcţia Arhitect Şef.
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 12.01.2021, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior, la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 10.12.2020 - 29.12.2020, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8 - Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
1. Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie de Inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Amenajarea Teritoriului şi Gestiune Date Urbane - Direcţia Arhitect Şef:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de ştiinţă (RSI) - arhitectură şi urbanism, domeniul de licenţă (DL) - arhitectură sau urbanism;
- să îndeplinească condiţiile de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie de inspector clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani.
BIBLIOGRAFIA pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie de Inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Amenajarea Teritoriului şi Gestiune Date Urbane - Direcţia Arhitect Şef:
1. Constituţia României, republicată;
2. Partea a III -a - Administraţia publică locală din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
3. Titlul I și II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
4. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
6. Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare;
7. H.G. nr. 525/1996 privind aprobarea Regulamentului general de urbanism, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
8. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
2. Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de Inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Protecţia Mediului - Direcţia Arhitect Şef:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în:
- să îndeplinească condiţiile de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie de inspector clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani.
BIBLIOGRAFIA pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie de Inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Protecţia Mediului - Direcţia Arhitect Şef:
1. Constituţia României, republicată;
2. Titlul I și II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5. Legea nr. 265/2006 pentru aprobarea O.U.G. nr. 195/2002 privind protecția mediului, cu modificările și completările ulterioare;
6. Legea nr. 104/2011 privind calitatea aerului înconjurător, cu modificările și completările ulterioare;
7. Legea nr. 211/2011 privind regimul deșeurilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
8. Planul integrat de calitate a aerului în Municipiul Brașov 2018 - 2022 (Plan de măsuri) (https://brasovcity.ro/file-zone/mediu/planuri-actiune/aer/Plan%20Integrat%20de%20Calitate%20a%20Aerului%20in%20Municipiul%20Brasov%202018-2020.pdf) - H.C.L. nr. 628/31.10.2018 privind aprobarea Planului integrat de calitate a aerului în Municipiul Brașov;
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 10.12.2020 - 29.12.2020, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Lupu Georgiana - inspector în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 10.12.2020
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 12-01-2021 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Concurs de recrutare
Serviciul Public Local de Termoficare Braşov
serviciu public cu personalitate juridică aflat în subordinea Consiliului Local Braşov, organizează concurs pentru ocuparea următorului post contractual vacant:
Inspector de specialitate (Expert Achiziții) S I – Compartiment Achiziții – 1 post vacant
Condiţiile de desfăşurare ale concursului:
Data organizării:
- probei scrise – 12.01.2021, ora 10 :00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare din str. Mihail Kogălniceanu nr. 23, bl. C7, camera 201.
- interviu - data şi ora vor fi comunicate ulterior
Concursul va consta în următoarele etape succesive :
1. selecţia dosarelor de înscriere ale candidaţilor
2. proba scrisă
3. interviu
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.
În conformitate cu prevederile art. 3 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată, poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte următoarele condiţii generale:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Inspector de specialitate (Expert Achiziții) S I – Compartiment Achiziții – 1 post vacant;
Condiţiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de execuție de Inspector de specialitate (Expert Achiziții) S I în cadrul Compartimentului Achiziții:
- studii universitare de licenta absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diploma de licență sau echivalentă;
- vechime în specialitatea studiilor necesară ocupării postului contractual de execuție: minim 3 ani;
- curs de formare profesională în specialitatea postului contractual: expert achiziții;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, MS Office, Excel și poștă electronică.
BIBLIOGRAFIA pentru postul contractual de execuție de Inspector de specialitate (Expert Achiziții) S I – Compartiment Achiziții:
- Legea nr. 99/2016 privind achiziţiile sectoriale, cu modificările și completările ulterioare;
- H.G. 394/2016 privind Normele Metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului sectorial/acordului-cadru din Legea 99/2016 privind achiziţiile sectoriale, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 325/2006 – privind serviciul public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare;
-
Legea nr. 51/2006 – privind serviciile comunitare de utilități publice, republicată;
- Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 – privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Pentru înscrierea la concurs, conform prevederilor art. 6 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată prin H.G. nr. 1027/2014, candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:
a) cerere de înscriere la concurs adresată Directorului Serviciului Public Local de Termoficare Braşov ;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate;
d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate; adeverinţa va conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
g) curriculum vitae;
Copiile actelor mai sus menţionate se vor prezenta însoţite de documentele originale, care se vor certifica pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs sau în copii legalizate conform prevederilor art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008.
Candidaţii care au depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu au antecedente penale şi vor fi declaraţi admişi la selecţia dosarelor, au obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului (proba scrisă va avea loc în data de 12.01.2021).
Dosarele de înscriere la concurs se vor depune până la data de 29.12.2020 ora 16,00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare, str. Mihail Kogălniceanu, nr. 23, bl. C7, cam. 201.
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 24-12-2020 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a funcţiei publice de conducere vacante de director executiv, gradul II al Direcţiei Tehnice.
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 24.12.2020, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior, la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 24.11.2020 - 14.12.2020, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8 - Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de conducere de director executiv, gradul II al Direcţiei Tehnice:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe inginereşti, domeniul de licenţă (DL) - inginerie civilă;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţiile de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (2) lit. b) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru funcţia publică de conducere de director executiv se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani.
BIBLIOGRAFIA
1. Constituţia României, republicată;
2. Partea a III -a - Administraţia publică locală din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
3. Titlul I și II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
4. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
6. O.G. nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
7. H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice;
8. Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
9. H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
10. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
11. Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
12. H.G. nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora, cu modificările şi completările ulterioare.
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49, lit. a) – i) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 24.11.2020 - 14.12.2020, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copie a diplomei de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz, în situaţia în care diploma de absolvire sau de licenţă a candidatului nu este echivalentă cu diploma de studii universitare de master în specialitate, conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
f) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
g) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
h) cazierul judiciar;
i) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Lupu Georgiana - inspector în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 24.11.2020
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 07-12-2020 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Braşov organizează concurs de recrutare, la sediul din Braşov, Bd. Eroilor nr.8, pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacante de consilier, clasa I, grad profesional asistent la Serviciul Stare Civilă – 1 post, pe perioadă nedeterminată, cu durata normală a timpului de lucru de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, concurs de recrutare organizat în temeiul prevederilor art.II ale Legii nr.203/2020 pentru modificarea şi completarea Legii nr.55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19.
Condiţiile de desfăşurare a concursului:
Concursul se organizează după următorul program:
• proba scrisă în data de 17.12.2020 ora 10:00;
• data şi ora interviului se vor afişa împreună cu rezultatele de la proba scrisă la sediul instituţiei.
Concursul de recrutare constă în următoarele etape succesive şi anume:
- selecţia dosarelor de înscriere ale candidaţilor;
- proba scrisă;
- interviul.
Candidaţii vor depune dosarul de înscriere la concurs la secretariatul comisiei de concurs.
Perioada pentru depunerea dosarelor de înscriere la concurs este 16.11.2020 - 07.12.2020 ora 16.00.
Condiţiile de participare la concurs prevăzute de lege precum şi condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacante, sunt următoarele:
a) să îndeplinească condiţiile prevăzute de art.465 alin.(1)-(2), Partea a VI-a, Titlul II-Statutul funcționarilor publici din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
b) să îndeplinească condiţiile specifice prevăzute în fişa postului aferentă funcţiei publice de execuţie vacante şi anume:
studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) științe sociale, ramura de știință(RSI) științe juridice sau științe administrative, domeniul de licență (DL) drept sau științe administrative, specializarea (S) drept sau administrație publică,
vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de execuţie vacante de consilier, clasa I, gradul profesional asistent: minimum 1 an.
Atribuţiile prevăzute în fişa postului aferente funcţiei publice de execuţie vacante de consilier, clasa I, grad profesional asistent sunt:
1. înregistrează naşterile produse pe raza municipiului Braşov;
2. întocmeşte actele de naştere în baza hotărârilor judecătoreşti de adopţie;
3. întocmeşte actele de naştere în baza hotărârilor judecătoreşti de înregistrare tardivă a naşterii;
4. înregistrează căsătoriile încheiate în raza administrativ teritorială a municipiului Braşov;
5. înscrie menţiunile de divorţ pe baza hotărârilor judecătoreşti rămase definitive şi irevocabile;
6. înregistrează decesele produse pe raza municipiului Braşov;
7. întocmeşte comunicări de naşteri, comunicări de deces;
8. întocmeşte lista certificatelor anulate, divorţurilor la Serviciul de Evidenţă a Persoanelor;
9. întocmeşte borderourile livretelor militare, pentru persoanele decedate şi supuse obligaţiilor militare;
10. întocmeşte lista persoanelor decedate, foste cu ultimul domiciliu în municipiul Braşov şi le transmite la S.C. R.I.A.L. Braşov, pentru verificarea regimului juridic al locuinţelor în conformitate cu H.C.L. nr. 51/28.02.2000;
11. întocmeşte lista persoanelor decedate sub 18 ani, foste cu ultimul domiciliu în municipiul Braşov, care beneficiază de alocaţii de stat şi le transmite la Agenţiei pentru Prestaţii Sociale Braşov;
12. întocmeşte lista persoanelor decedate cu drept de vot şi le transmite la Serviciul de Evidenţă a Persoanelor, din raza teritorială de la ultimul domiciliu, în vederea radierii din listele electorale;
13. întocmeşte opisul alfabetic precum şi registrul desfăşurător al certificatelor de stare civilă;
14. preia declaraţiile de bunuri pentru întocmirea sesizării pentru deschiderea procedurii succesorale şi le predă şefului de serviciu;
15. întocmeşte, înscrie şi expediază menţiunile de modificare a stării civile a persoanelor;
16. întocmeşte actele de stare civilă corespunzătoare, urmare aprobărilor date de Primarul Municipiului Braşov;
17. soluţionează corespondenţa repartizată în termenele legale;
18. eliberează certificate de stare civilă sau dovezi privind înregistrarea unui act de stare civilă la cererea persoanelor îndreptăţite, precum şi cele solicitate prin corespondenţă;
19. completează şi expediază extrase (de naştere, căsătorie, deces) la cererea autorităţilor publice;
20. întocmeşte si eliberează livretele de familie cu ocazia oficierii căsătoriei;
21. întocmeşte şi eliberează livretele de familie familiilor constituite până la data intrării în vigoare a H.G. nr. 495/1997, la cererea scrisă a reprezentantului familiei;
22. asigură actualizarea datelor din livretul de familie pentru orice situaţie apărută ulterior emiterii documentului;
23. dă relaţii, în timpul programului cu publicul, cu privire la activitatea Serviciului de Stare Civilă;
24. asigură desfăşurarea activităţii peste programul normal de muncă, precum şi în zilele de repaus săptămânal, respectiv sâmbăta şi duminica, conform programărilor făcute;
25. soluţionează cererile şi toate lucrările repartizate în termenele legale, descărcându-le în baza de date: Regist;
26. constată contravenţiile şi aplică sancţiunile la regimul actelor de stare civilă, urmărind încasarea amenzilor aplicate;
27. operează sentinţele judecătoreşti rămase definitive şi irevocabile cu privire la anularea, modificarea, completarea actelor de stare civilă;
28. operează dispoziţiile de primar privind rectificarea unui act de stare civilă;
29. operează sentinţele civile rămase definitive şi irevocabile privind stabilirea filiaţiei, tăgada paternităţii, încuviinţarea purtării numelui, etc.;
30. operează şi soluţionează conform procedurii menţiunile de pierdere, renunţare, redobândire şi acordarea cetăţeniei române;
31. face verificări ori de câte ori este nevoie în RNEP și în REN-FEC;
32. întocmeşte situaţia statistică şi o expediază cu buletinele statistice la Direcţia Judeţeană de Statistică la termenele stabilite;
33. introduce în calculator datele cuprinse în actele înscrise în registrele de stare civilă;
34. întocmeşte anunţuri (afişe) cu privire la informaţiile de interes public şi le afişează la avizierul instituţiei;
35. afişează publicaţiile privind încheierea unei căsătorii;
36. primeşte cererile de solicitări de aprobare a transcrierilor certificatelor sau extraselor de stare civilă eliberate de autorităţile străine şi le transmite D.J.C.E.P. în vederea obţinerii avizului prealabil şi întocmeşte referatul de aprobare a primarului;
37. primeşte dosarele de schimbare a numelui de familie şi/sau a prenumelui pe cale administrativă;
38. primeşte cererile privind rectificarea unui act de stare civilă;
39. preia cererile de divorţ pe cale administrativă ;
40. confruntă datele din documentele prezentate cu datele înscrise în cererea de divorţ, certificând pentru conformitate copiile depuse;
41. solicită Direcţiei pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date, prin intermediul Direcţiei Judeţene Comunitare de Evidenţă a Persoanelor, alocarea din Registrul Unic al Certificatelor de Divorţ număr de certificat de divorţ;
42. întocmeşte şi eliberează certificatul de divorţ;
43. întocmeşte referatul de respingere a certificatului de divorţ, sau, după caz, întocmeşte dispoziţie de respingere a cererii de divorţ, în situaţia prevăzută de lege;
44. operează pe marginea actului de căsătorie menţiunile privind regimul matrimonial ales;
45. respectă Procedura privind circuitul documentelor la Serviciul Stare Civilă;
46. asigură condițiile de climatizare, sonorizare, curățenie și ale celorlalte cerințe bunei funcționări în spațiul special destinat solemnității oficierii, precum și în celelalte spații destinate Serviciului Stare Civilă;
47. îndeplineşte orice alte sarcini dispuse de șefii ierarhic superiori în realizarea atribuțiilor de serviciu ale instituției.
Bibliografia pentru concursul de recrutare :
• Constituția României, republicată;
• O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare
Partea VI Statutul funcţionarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administraţia publică şi evidenţa personalului plătit din fonduri publice
• Titlul I - Dispoziţii generale
și
• Titlul II - Statutul funcţionarilor publici;
• O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
• Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
• Codul Civil aprobat prin Legea 287/2009, republicată, cu modificările şi completările ulterioare - Cartea I – Titlul I şi Titlul II, Cartea II – Titlul I, Titlul II şi Titlul III;
• Legea nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civilă – republicată, cu modificările și completările ulterioare;
• H.G. nr. 495/1997 privind conţinutul, eliberarea şi actualizarea livretului de familie - M. Of. nr. 246 din 19.09.1997;
• Metodologia cu privire la aplicarea unitară a dispoziţiilor în materie de stare civilă aprobată prin H.G. 64/2011 – cu modificările și completările ulterioare.
• O.G. nr.84/2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor, cu modificările şi completările ulterioare;
• O.G. nr.41/2003 privind dobândirea şi schimbarea pe cale administrativă a numelor persoanelor fizice, cu modificările şi completările ulterioare;
• O.G. nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor – M.Of. 410/2001, cu modificările şi completările ulterioare.
• Legea nr.21/1991 a cetățeniei române, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
• REGULAMENT (UE) nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor) (Text cu relevanţă pentru SEE), cu modificările şi completările ulterioare;
• Legea nr.273/2004 privind regimul juridic al adopției, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu:
1. formularul de înscriere - tip;
2. copia actului de identitate şi copii de pe actele de stare civilă (certificat de naştere, certificat de căsătorie, după caz);
3. copiile diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
4. copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
5. adeverinţa privind activitatea desfăşurată după data de 01.01.2011, document ce atesta vechimea în muncă/în specialitate, conform modelului din anexa nr.2D din H.G. nr.611/2008;
6. cazierul judiciar / declarație pe propria răspundere ca nu are antecedente penale care sa-l facă incompatibil cu funcția publică, cu obligația de a-și completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar pe tot parcursul desfășurării concursului, dar nu mai târziu de data și ora organizării interviului;
7. copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
8. declaraţia pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică;
9. curriculum vitae, conform modelului comun european.
Notă: Documentele se prezintă copii legalizate sau documentele se prezintă în copii însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs .
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice.
Adeverinţele privind activitatea desfăşurată după data de 01.01.2011 care au un alt format decât cel prevăzut în anexa nr.2D din H.G. nr.611/2008 trebuie să cuprindă elemente similare celor prevăzute în modelul din anexă şi din care să rezulte cel puţin următoarele informaţii: funcţia/funcţiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfăşurării activităţii, vechimea în muncă acumulată, precum şi vechimea în specialitatea studiilor.
Formularul de înscriere se pune la dispoziţie candidaţilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autorităţii sau instituţiei publice organizatoare a concursului, sau se poate descărca de pe pagina de internet www.brasovcity.ro-secţiunea CONCURSURI.
Bibliografia şi condiţiile specifice de ocupare a postului se vor afişa şi pe pagina de internet www.brasovcity.ro-secţiunea CONCURSURI.
Coordonatele de contact pentru primirea dosarelor de concurs sunt:
-sediul din Bd. Eroilor nr.8 Braşov,tel. mobil 0747011819, tel. fix 0268/416550-interior 139, fax 0268/415161, adresa e-mail contabilitate@spclepbv.ro, persoana de contact Isbăşoiu Rodica-Lenuţa, consilier la Serviciul Logistic din cadrul SPCLEP Braşov.
Data afişării: 16.11.2020, ora 8.00
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 03-12-2020 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Primăria Municipiului Braşov organizează concurs de recrutare în vederea ocupării următoarelor posturi contractuale vacante din cadrul Compartimentului Protecţia Mediului - Direcţia Arhitect Şef
1. Inspector de specialitate S debutant
2. Consilier S IA
Concursul constă în următoarele etape succesive şi anume:
1. selecţia dosarelor de înscriere ale candidaţilor
2. probă scrisă
3. interviul
În conformitate cu prevederile art. 3 din H.G. nr.286/2011, cu modificările şi completările ulterioare, în vederea participării la concurs, fiecare candidat trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii generale:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza
adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit
cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra
statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea
justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar
face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit
reabilitarea.
1. Condiţiile specifice de participare la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de Inspector de specialitate S debutant în cadrul Compartimentului Protecţia Mediului - Direcţia Arhitect Şef
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe inginereşti, domeniul de licenţă (DL) - ingineria mediului sau studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă şi studii universitare de master în domeniul protecţiei mediului;
2. Condiţiile specifice de participare la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de consilier S IA în cadrul Compartimentului Protecţia Mediului - Direcţia Arhitect Şef
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe inginereşti, domeniul de licenţă (DL) - ingineria mediului sau studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă şi studii universitare de master în domeniul protecţiei mediului;
- vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei contractuale: minim 7ani.
BIBLIOGRAFIA
1. Partea a III -a, Titlul V, Capitolele III şi IV din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
2. Legea nr. 265/2006 pentru aprobarea O.U.G. nr.195/2005 privind protecţia mediului, cu modificările şi completările ulterioare;
3. O.U.G. nr. 195/2005 aprobată prin Legea nr. 265/2006 privind protecţia mediului, cu modificările şi completările ulterioare;
4. Legea nr. 104/2011 privind calitatea aerului înconjurător, cu modificările şi completările ulterioare;
5. Legea nr. 211/2011 privind regimul deşeurilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
6. Planul integrat de calitate a aerului în Municipiul Brașov 2018 - 2022 (Plan de măsuri) (https://brasovcity.ro/file-zone/mediu/planuri-
actiune/aer/Plan%20Integrat%20de%20Calitate%20a%20Aerului%20in%20
Municipiul%20 Brasov%202018-2020.pdf) - H.C.L. nr. 628/31.10.2018 privind
aprobarea Planului integrat de calitate a aerului în Municipiul Brașov.
Conform art. 6 din H.G. nr. 286/2011, cu modificările şi completările ulterioare, pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:
1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;
2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
5. cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează (cu obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului);
6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
7. curriculum vitae.
Notă: copiile actelor se prezintă însoţite de documentele în original, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, sau în copii legalizate.
Concursul se va desfăşura conform următorului calendar:
Data limită de depunere a dosarelor: 03.12.2020, ora 16:00.
- Afișare rezultat selecție dosare de concurs: 08.12.2020.
- Termen contestație selecție dosare de concurs: 09.12.2020.
- Termen soluționare contestație selecție dosare de concurs: 10.12.2020.
Proba scrisă: 15.12.2020, ora 10:00.
- Notare și comunicare rezultate proba scrisă: 16.12.2020.
- Termen contestație rezultate proba scrisă: 17.12.2020.
- Termen soluționare contestație proba scrisă: 18.12.2020.
Interviu: 21.12.2020, ora 10:00.
- Notare și comunicare interviu: 22.12.2020.
- Termen contestație rezultate interviu: 23.12.2020.
- Termen soluționare contestație rezultate interviu: 24.12.2020.
Afișare rezultate finale concurs: 28.12.2020, ora 12:00.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Braşov, telefon 0268/ 41.65.50 int.147
Data afişării anunţului: 17.11.2020
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 26-11-2020 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de lucru, 8 ore/zi 40 ore/săptămână, a funcţiei publice de execuţie vacante de consilier achiziţii publice clasa I grad profesional superior din cadrul Serviciului Achiziţii Publice.
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 26.11.2020, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior, la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8.
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 23.10 - 11.11.2020, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8, Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
Condiţiile de participare generale şi specifice:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în unul din domeniile fundamentale (DFI):
-- științe inginereşti
-- ştiinţe sociale, ramura de știință (RSI) - științe juridice
-- ştiinţe sociale, ramura de știință (RSI) - ştiinţe economice;
- perfecţionare/specializare în domeniul achiziţiilor publice.
- să îndeplinească condiţiile de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie de consilier achiziţii publice clasa I, se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de minim 7 ani;
BIBLIOGRAFIA :
1. Constituţia României, republicată;
2. Titlul I şi II ale părţii a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
5. Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
6. HG nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016, cu modificările ulterioare;
7. Legea nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrări şi concesiunile de servicii, cu modificările și completările ulterioare;
8. HG nr. 867/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii din Legea nr. 100/2016, cu modificările ulterioare;
9. Legea nr. 101/2016 privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, cu modificările și completările ulterioare, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, cu modificările şi completările ulterioare;
10. Legea nr. 99/2016 privind achiziţiile sectoriale, cu modificările și completările ulterioare;
11. HG nr. 394/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului sectorial/acordului-cadru din Legea nr. 99/2016 privind achiziţiile sectoriale, cu modificările şi completările ulterioare.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere sprin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date de contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Rebegea Adriana - consilier în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 23.10.2020
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 26-11-2020 ora 15:00
Vezi în pagină separată
Concurs de proiecte de management pentru ocuparea postului de manager
al Filarmonicii Braşov
Primăria Municipiului Braşov, în conformitate cu prevederile Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul instituţiilor publice de cultură, aprobată prin Legea 269/2009, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Ordinului Ministerului Culturii nr. 2799/10.12.2015 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi desfăşurare a concursului de proiecte de management, a Regulamentului-cadru de organizare şi desfăşurare a evaluării managementului, a modelului-cadru al caietului de obiective, a modelului-cadru al raportului de activitate, precum şi a modelului-cadru al contractului de management, organizează concursul de proiecte de management pentru ocuparea postului de manager al Filarmonicii Braşov, instituție aflată în subordinea Consiliului Local al Municipiului Braşov.
Condiţii de participare:
Candidatul trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:
a) are cetăţenia română sau a unuia dintre statele membre ale Uniunii Europene;
b) are capacitate deplină de exerciţiu;
c) are studii universitare absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de activitate al instituţiei:
– Domeniul fundamental - Ştiinţe umaniste şi arte; ramura de ştiinţă - Arte; Domeniul de licenţă - Muzică, conform prevederilor H.G. nr. 299/2020 privind aprobarea Nomenclatorului domeniilor şi al specializărilor/programelor de studii universitare şi a structurii instituţiilor de învăţământ superior pentru anul universitar 2020 - 2021;
d) are vechime în specialitatea studiilor, menţionate la lit. c), de minimum 3 ani;
e) are experienţă în domeniul activităţii manageriale de minimum 3 ani sau specializări în domeniul managementului1;
f) nu a suferit condamnări penale şi civile pentru fapte ce l-ar face incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
g) nu i-a încetat contractul individual de muncă, raportul de serviciu sau contractul de management pentru motive imputabile;
h) cunoaşte limba română, scris şi vorbit.
Concursul se organizează conform prevederilor Regulamentului de organizare şi desfăşurare a concursului de proiecte de management, elaborat în temeiul Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul instituţiilor publice de cultură, aprobată prin Legea 269/2009, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Ordinului Ministerului Culturii nr. 2799/10.12.2015 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi desfăşurare a concursului de proiecte de management, a Regulamentului-cadru de organizare şi desfăşurare a evaluării managementului, a modelului-cadru al caietului de obiective, a modelului-cadru al raportului de activitate, precum şi a modelului-cadru al contractului de management, aprobat prin Dispoziţia de Primar nr. 2301/04.11.2020, după cum urmează:
1. 04.11.2020 , aducerea la cunoştinţă publică a:
- condiţiilor de participare la concursul de proiecte de management;
- caietului de obiective;
- regulamentului de organizare şi desfăşurare a concursului de proiecte de management;
- calendarului concursului, cu precizarea termenului/perioadei pentru fiecare etapă;
- actelor necesare înscrierii la concursul de proiecte de management care fac obiectul dosarului de concurs;
- informaţiilor privind condiţiile tehnice de redactare a proiectului de management şi condiţiile de prezentare a acestuia;
- datelor pentru depunerea dosarelor de concurs;
- bibliografiei.
2. 26.11.2020 ora 15:00, data limită de depunere a proiectelor de management şi a dosarelor de concurs de către candidaţi;
3. 27.11.2020 - 02.12.2020, selecţia dosarelor;
4. 03.12.2020, anunţarea candidaţilor privind selecţia dosarelor;
5. 04.12.2020 - 10.12.2020, analiza proiectelor de management – prima etapă;
6. 11.12.2020, aducerea la cunoştinţa candidaţilor a notei obţinute la prima etapă şi afişarea acesteia la sediul Primăriei Municipiului Braşov;
7. 15.12.2020, susţinerea proiectelor de management în cadrul unui interviu - a doua etapă;
8. 16.12.2020, proba scrisă de departajare, după caz;
9. 16.12.2020, aducerea la cunoştinţa candidaţilor şi la cunoştinţa publică a rezultatului concursului şi afişarea acestuia la sediul Primăriei Municipiului Braşov;
10. 17.12.2020 - 21.12.2020, depunerea contestaţiilor;
11. 22.12.2020, aducerea la cunoştinţa publică a rezultatului final al concursului, în situaţia în care nu au fost depuse contestaţii;
12. 22.12.2020 - 24.12.2020, soluţionarea contestaţiilor, după caz;
13. 28.12.2020, aducerea la cunoştinţă publică a rezultatului final al concursului, după soluţionarea contestaţiilor, prin afişare la sediul Primăriei Municipiului Braşov.
Dosarele de concurs şi proiectele de management se depun, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, B-dul. Eroilor nr. 8, Braşov, până în data de 26.11.2020, ora 15:00 – Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni – parter, camera 1.
Dosarul de concurs conţine:
Plicul A:
a) cerere de înscriere la concurs cu precizarea datelor personale de contact: telefon mobil şi adresă de e-mail, conform modelului anexat;
b) copie după actul de identitate;
c) curriculum vitae, conform modelului anexat;
d) diplome de studii şi, după caz, documente care atestă efectuarea unor specializări2;
e) adeverinţa care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
f) cazierul judiciar – în cazul persoanelor cu cetăţenie română sau acte similare în situaţia persoanelor cu altă cetăţenie;
g) copia carnetului de muncă şi, după caz, adeverinţă care să ateste vechimea în specialitatea studiilor (ulterior datei de 01.01.2011 vechimea se probează cu adeverinţă eliberată de angajator), conform modelului anexat;
h) declaraţie pe proprie răspundere că nu a fost lucrător al securităţii sau colaborator al acesteia, în sensul art. 2 lit. a) - c) din O.U.G. nr. 24/2008 privind accesul la propriul dosar şi deconspirarea Securităţii, conform modelului anexat;
i) declaraţie pe propria răspundere că nu i-a încetat contractul individual de muncă, raportul de serviciu sau contractul de management pentru motive imputabile, conform modelului anexat;
j) declaraţie pe propria răspundere, prin care se angajează, dacă este cazul, să renunţe la postul de conducere deţinut, în condiţiile în care este declarat câştigător în cadrul acestui concurs de management, conform modelului anexat.
Atenţie! DOSARELE INCOMPLETE VOR FI ELIMINATE.
Plicul B: PROIECTUL DE MANAGEMENT
Sub sancţiunea eliminării din concurs, proiectul de management, trebuie întocmit şi structurat conform cerinţelor din Caietul de obiective, în format scris, prezentat în dosar cu şină, şi în format electronic (CD), fără a fi personalizat, fără a avea semnături şi fără a conţine indicii privind identitatea autorului (ex. motouri, etc.).
Candidaţii la concursul pentru ocuparea postului de manager al Filarmonicii Braşov din subordinea Consiliului Local Braşov, vor redacta proiectele de management ce vor avea maximum 100 de pagini, inclusiv anexe, (format A4, marginile paginii: stânga: 2 cm, dreapta: 2 cm, sus: 1,25 cm, jos: 1,25 cm), cu caractere Times New Roman, dimensiunea fontului de 12 pentru textul de bază şi de 14 pentru titluri, fără pasaje subliniate, bold sau italic (se aplică şi titlurilor, capitolelor, subcapitolelor), distanţa dintre rânduri de 1,5.
Distanţa dintre rânduri solicitată se va folosi şi în tabele, reprezentări grafice, etc.
Se vor folosi obligatoriu diacriticele specifice limbii române.
Paginile vor fi numerotate în partea dreaptă jos, începând cu prima pagină.
Eventualele fotografii, grafice, prezentări în Power Point sau alte prelucrări de imagine vor fi incluse obligatoriu în anexe.
Proiectul de management va avea obligatoriu titlul: „Proiect de management pentru ocuparea postului de manager al Filarmonicii Braşov”.
Proiectul de management va fi salvat pe CD în format pdf.
Proiectul de management trebuie să respecte întocmai structura din caietul de obiective, precum şi numerotarea capitolelor, subcapitolelor, subpunctelor.
La întocmirea propriei analize (socioculturale, a activităţii instituţiei, etc.) se vor păstra subtitlurile din caietul de obiective, analiza constând în interpretarea datelor de către candidat în vederea extragerii informaţiilor relevante, necesare în construirea propunerilor privind conducerea şi dezvoltarea instituţiei.
Proiectele manageriale care nu respectă condiţiile de mai sus vor fi eliminate din concurs în etapa de selecţie.
La depunerea dosarului de concurs copiile actelor se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate de către secretariatul comisiei de concurs, sau în copii legalizate. Documentele depuse într-o limbă străină vor fi însoţite obligatoriu de traduceri legalizate.
Regulamentul concursului şi caietul de obiective se pot descărca de pe pagina oficială de internet a Primăriei Municipiului Braşov (www.brasovcity.ro).
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Primăria Municipiului Braşov, telefon 0268/416550, int. 138, (luni–joi între orele 8:00–15:00; vineri între orele 8:00–13:00).
BIBLIOGRAFIE:
o
- Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul instituţiilor publice de cultură, aprobată prin Legea 269/2009 cu modificările şi completările ulterioare;
o
- Ordinul ministrului culturii nr. 2799/2015 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare și desfășurare a concursului de proiecte de management, a Regulamentului-cadru de organizare și desfășurare a evaluării managementului, a modelului-cadru al caietului de obiective, a modelului-cadru al raportului de activitate, precum și a modelului-cadru al contractului de management;
o
- Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
o
- Legea nr. 53/2003 – Codul Muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
o
- Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice;
o
- Ordonanţa Guvernului nr. 119/1999 privind controlul intern şi controlul financiar preventiv, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
o
- Ordonanţa Guvernului nr. 21/2007 privind instituţiile şi companiile de spectacole sau concerte, precum şi desfăşurarea activităţii de impresariat artistic, cu modificările şi completările ulterioare;
o
- Ordonanţa Guvernului nr. 48/2016 privind modificarea şi completarea unor acte normative în domeniul culturii, cu modificările şi completările ulterioare;
o
- Legea nr. 500/2002 privind finanțele publice, cu modificările și completările ulterioare;
o
- Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
o
- Strategia pentru cultură a Municipiului Braşov aprobată prin HCL nr. 478/2015, care se găseşte pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov, https://www.brasovcity.ro/file-zone/financiar/program-investitii/cultura/2020/Strategie%20pentru%20cultura.pdf.
1
Condiţia de pregătire sau experienţă în management poate fi substituită de pregătirea în management atestată cu certificat de absolvire (manager de proiect, manager cultural etc.) sau experienţă în conducerea unei instituţii, companii, organizaţii neguvernamentale etc., dovedită prin adeverinţă.
2
În cazul diplomelor de studii sau a documentelor care atestă efectuarea unor specializări în altă ţară, trebuie să fie însoţite de dovada recunoaşterii acestora în România, conform prevederilor legale. La evaluarea dosarului de concurs, nu vor fi luate în considerare diplomele de studii sau documentele care atestă efectuarea unor specializări, cu termenul de valabilitate expirat.
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 11-11-2020 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Primăria Municipiului Braşov organizează concurs de recrutare în vederea ocupării unui post contractual vacant:
Muncitor calificat M I ( electrician) în cadrul Serviciului Administrativ.
Concursul constă în următoarele etape succesive şi anume:
1. selecţia dosarelor de înscriere ale candidaţilor
2. probă practică
3. interviul
În conformitate cu prevederile art. 3 din H.G. nr.286/2011, cu modificările şi completările ulterioare, în vederea participării la concurs, fiecare candidat trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii generale:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibil incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţii specifice de participare la concurs:
- nivelul studiilor: studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat sau şcoală profesională absolvită cu diplomă;
- diplomă sau certificat de calificare în meseria de electrician în instalaţii electrice de joasă tensiune;
- vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei contractuale: minim 4 ani.
BIBLIOGRAFIA
1. Hotărârea nr. 1146 /2006 privind cerinţele minime de securitate şi sănătate pentru utilizarea în muncă de către lucrători a echipamentelor de muncă - anexa 1 - punctul 3 - Cerinţe minime suplimentare aplicabile echipamentelor de muncă specifice;
2. Normă tehnică din 12 mai 2011 privind stabilirea cerinţelor pentru executarea lucrărilor sub tensiune în instalaţii electrice, cod NTE 010/11/00 - Capitolul II - Domeniul de aplicare şi Capitolul VI -Metoda de lucru sub tensiune la instalaţiile electrice de joasă tensiune.
Conform art. 6 din H.G. nr. 286/2011, cu modificările şi completările ulterioare, pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:
1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;
2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
5. cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează (cu obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului);
6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
7.curriculum vitae.
Notă: copiile actelor se prezintă însoţite de documentele în original, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, sau în copii legalizate.
Calendarul de desfăşurare a concursului:
a)- data până la care se depun dosarele de înscriere: 02.11.2020, ora 16,00;
- instituţia publică la care se depun dosarele de înscriere: Primăria Municipiului Braşov, secretarul comisiei de concurs;
- termen pentru afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor de concurs: 05.11.2020;
b) - data desfăşurării probei practice: 11.11.2020, ora 10.00;
- termen pentru afişarea rezultatelor la proba practică: 12.11.2020
c) - data de desfăşurare a interviului: 17.11.2020, ora 10,00
- termen pentru afişarea rezultatelor la interviu: 18.11.2020;
d) - termen de afişare rezultate finale: 23.11.2020.
Notă: După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor, proba practică şi interviu, după caz, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului probei.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Braşov, telefon 0268/ 41.65.50 int.147.
Data afişării anunţului: 19.10.2020
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 30-10-2020 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă determinată a unor funcţii publice de execuţie temporar vacante, cu durată normală a timpului de lucru de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/ săptămână, după cum urmează:
1. Consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Autorizări Construcţii - Direcţia Arhitect Şef;
2. Inspector, clasa I, grad profesional principal din cadrul Serviciului Autorizari Construcţii - Direcţia Arhitect Şef;
3. Consilier achiziții publice, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Achiziții Publice.
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 30.10.2020, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 8 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 15.10.2020 - 22.10.2020, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
1.
1. Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie temporar vacante de Consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Autorizări Construcţii - Direcţia Arhitect Şef:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe inginereşti, ramura de ştiinţă (RSI) inginerie civilă, domeniul de licenţă (DL) - inginerie civilă, specializarea - construcţii civile, industriale şi agricole;
- să îndeplinească condiţiile de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie vacante de consilier clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani.
2. Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de executie temporar vacante de Inspector, clasa I, grad profesional principal din cadrul Serviciului Autorizări Construcţii - Direcţia Arhitect Şef:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
- să îndeplinească condiţiile de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. b) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru gradul profesional principal al funcţiei publice de execuţie vacante de inspector clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 5 ani.
BIBLIOGRAFIA pentru ocuparea funcţiilor publice de execuţie temporar vacante de Consilier, clasa I, grad profesional superior şi Inspector, clasa I, grad profesional principal, din cadrul Serviciului Autoriări Construcții - Direcția Arhitect Șef:
1. Constituţia României, republicată;
2. Titlul I și II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de trarament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
6. Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare
7. H.G. nr. 525/1996 pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, cu modificările şi completările ulterioare
8. Legea nr. 185/2013 pentru amplasarea si autorizarea mijloacelor de publicitate, cu modificările şi completările ulterioare.
3.
3. Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuție temporar vacante de consilier achiziții publice, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Achiziții Publice:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în unul din domeniile fundamentale (DFI) :
● - științe inginerești,
●- științe sociale, ramura de știință (RSI) - științe juridice,
●- științe sociale, ramura de știință (RSI) - științe economice;
- perfecționare/specializare în domeniul achizițiilor publice;
- să îndeplinească condiţiile de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie de consilier achiziții pubice clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani.
BIBLIOGRAFIA pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie temporar vacante de Consilier achiziții publice, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Achiziții Publice:
1. Constituţia României, republicată;
2. Titlul I și II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de trarament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5. Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
6. H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
7. Legea nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrări și concensiunile de servicii, cu modificările și completările ulterioare;
8. H.G. nr. 867/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii din Legea nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrări şi concesiunile de servicii, cu modificările ulterioare;
1. Legea nr. 101/2016 privind remediile și căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziție publică, a contractelor sectoriale și a contractelor de concesiune de lucrări și concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, cu modificările și completările ulterioare;
2. Legea nr. 99/2016 privind achizițiile publice sectoriale, cu modificările și completările ulterioare;
3. H.G. nr. 394/2016 privind normele de aplicare a Legii nr. 99/2016, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului sectorial/acordului-cadru din Legea nr. 99/2016 privind achiziţiile sectoriale, cu modificările și completările ulterioare.
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49, lit. a) – j) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 8 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 15.10.2020 - 22.10.2020, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Mihai Adina - inspector în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 15.10.2020