Concursuri
Primăria Municipiului Brașov
Concursuri
FORMULARE ȘI PROCEDURI
FORMULARE
Adeverință vechime - model orientativ [ PDF ] [ DOC ] Model curriculum vitae [ PDF ] [ DOC ] Formular de înscriere [ PDF ] [ DOC ] Formular de inscriere - personal contractual [ PDF ] [ DOC ]
PROCEDURI
Testare cunoștințe PC - Nivel bază [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Mediu [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Nivel avansat [ PDF ] Procedură probă IT [ PDF ] Procedură limbi străine [ PDF ] Procedură probă suplimentară fizică [ PDF ]

Concursuri: 27-10-2020 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Serviciul Public Local de Termoficare Braşov
serviciu public cu personalitate juridică aflat în subordinea Consiliului Local Braşov, organizează concurs pentru ocuparea următoarelor posturi contractuale vacante:
1. Referent M I – Biroul Management Energetic – 1 post vacant;
2. Muncitor calificat (Responsabil tehnic – montare/demontare mijloace de măsurare) M, G I – Biroul Management Energetic – 1 post vacant
Condiţiile de desfăşurare ale concursului :
Data organizării - posturi vacante:
- probei scrise – 27.10.2020, ora 10:00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare din str. Mihail Kogălniceanu nr. 23, bl. C7, camera 201.
- interviu - data şi ora vor fi comunicate ulterior
Concursul va consta în următoarele etape succesive :
1. selecţia dosarelor de înscriere ale candidaţilor
2. proba scrisă
3. interviu
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.
În conformitate cu prevederile art. 3 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată, poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte următoarele condiţii generale:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
I. Referent M I – Biroul Management Energetic – 1 post vacant;
Condiţiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de execuție de Referent M I în cadrul Biroul Management Energetic:
- studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat;
- vechimea necesară ocupării postului contractual de execuție: minim 3 ani;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - operare Windows, MS Office, Excel si posta electronica;
- carnet de conducere: categ. B.
- cunoştințe generale despre sistemele de control industrial - Monitorizare, Control si Achizitii de Date (Supervisory Control And Data Acquisition) – SCADA – prezintă avantaj;
- cunoștinte generale de termotehnică și automatizări – prezintă avantaj;
- cursuri / programe de perfecționare şi/sau de specializare reprezinta un avantaj.
BIBLIOGRAFIA pentru postul contractual de execuție de Referent M I – Biroul Management Energetic:
- Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 – privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 51/2006 – privind serviciile comunitare de utilități publice, republicată;
- Legea nr. 225/2016 – privind modificarea si completarea Legii serviciilor comunitare de utilități publice nr. 51/2006;
- Legea nr. 325/2006 – privind serviciul public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea 319/2006 Sănătatea și securitatea în muncă, cu modificările și completările ulterioare;
- Hotararea 219/2007 privind promovarea cogenerării bazate pe cererea de energie termică utilă, cu modificările și completările ulterioare;
- Hotararea 1069/2007 privind aprobarea Strategiei energetice a României pentru perioada 2007-2020;
- Ordinul nr. 91 din 20 martie 2007 pentru aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului public de alimentare cu energie termică.
II. Muncitor calificat (Responsabil tehnic – montare/demontare mijloace de măsurare) M, G I – Biroul Management Energetic – 1 post vacant;
Condiţiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de execuție de Muncitor calificat (Responsabil tehnic – montare/demontare mijloace de măsurare) M, G I în cadrul Biroul Management Energetic:
- studii medii/profesionale/generale în domeniul tehnic (lacătuș mecanic, sculer, sudor, instalator, lucrător prin așchiere etc.);
- vechimea necesară ocupării postului contractual de execuție: minim 7 ani;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, MS Office, Excel și poștă electronică.
BIBLIOGRAFIA pentru postul contractual de execuție de Muncitor calificat (Responsabil tehnic – montare/demontare mijloace de măsurare) M, G I:
- Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 – privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 51/2006 – privind serviciile comunitare de utilități publice, republicată;
- Legea nr. 225/2016 – privind modificarea si completarea Legii serviciilor comunitare de utilități publice nr. 51/2006;
- Legea nr. 325/2006 – privind serviciul public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordinul nr. 91 din 20 martie 2007 pentru aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului public de alimentare cu energie termică.
Pentru înscrierea la concurs, conform prevederilor art. 6 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată prin H.G. nr. 1027/2014, candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:
a) cerere de înscriere la concurs adresată Directorului Serviciului Public Local de Termoficare Braşov ;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate;
d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate; adeverinţa va conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
g) curriculum vitae;
Copiile actelor mai sus menţionate se vor prezenta însoţite de documentele originale, care se vor certifica pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs sau în copii legalizate conform prevederilor art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008.
Candidaţii care au depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu au antecedente penale şi vor fi declaraţi admişi la selecţia dosarelor, au obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului (proba scrisă va avea loc în data de 27.10.2020).
Dosarele de înscriere la concurs se vor depune până la data de 15.10.2020 ora 16,00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare, str. Mihail Kogălniceanu, nr. 23, bl. C7, cam. 201.
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 26-10-2020 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Serviciul Public Local de Termoficare Braşov
serviciu public cu personalitate juridică aflat în subordinea Consiliului Local Braşov, organizează concurs pentru ocuparea următoarelor posturi contractuale vacante:
1. Inspector de specialitate (Relații Publice) S II – Serviciul Administrativ – 1 post vacant;
2. Consilier Juridic S I – Serviciul Administrativ – 1 post vacant;
3. Referent Casier M IA – Serviciul Financiar-Contabil – 1 post vacant.
Condiţiile de desfăşurare ale concursului :
Data organizării - posturi vacante:
- probei scrise – 26.10.2020, ora 10:00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare din str. Mihail Kogălniceanu nr. 23, bl. C7, camera 201.
- interviu - data şi ora vor fi comunicate ulterior
Concursul va consta în următoarele etape succesive:
1. selecţia dosarelor de înscriere ale candidaţilor
2. proba scrisă
3. interviu
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.
În conformitate cu prevederile art. 3 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată, poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte următoarele condiţii generale:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
I. Inspector de specialitate (Relații Publice) S II – Serviciul Administrativ – 1 post vacant;
Condiţiile specific pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de execuție de Inspector de specialitate (Relații Publice) S II în cadrul Serviciul Administrativ:
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
- vechimea necesară ocupării postului contractual de execuție: minim 1 an;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, MS Office, Excel și poștă electronică;
.
BIBLIOGRAFIA pentru postul contractual de execuție de Inspector de specialitate (Relații Publice) S II – Serviciul Administrativ:
- Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 – privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordonanta 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor, cu modificările și completările ulterioare;
-
Legea nr. 51/2006 – privind serviciile comunitare de utilități publice, republicată;
-
Legea nr. 225/2016 – privind modificarea si completarea Legii serviciilor comunitare de utilități publice nr. 51/2006;
- Legea nr. 325/2006 – privind serviciul public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea 319/2006 Sănătatea și securitatea în muncă, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordinul nr. 91 din 20 martie 2007 pentru aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului public de alimentare cu energie termică;
- Legea 196/2018 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari şi administrarea condominiilor.
II. Consilier Juridic S I – Serviciul Administrativ – 1 post vacant;
Condiţiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de execuție de Consilier Juridic S I în cadrul Serviciului Administrativ:
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta în domeniul ştiinţelor juridice;
- vechimea in specialitatea studiilor necesară ocupării postului contractual de execuție: minim 3 ani;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - operare Windows, MS Office, Excel si posta electronica.
BIBLIOGRAFIA pentru postul contractual de execuție de Consilier Juridic S I:
- Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 – privind Codul Administrativ. cu modificările și completările ulterioare;
- Legea 554/2004 a contenciosului administrativ;
- Codul Civil din 2009 (Legea nr. 287/2009) – Republicare;
- Codul de Procedură Civilă din 2010 – Republicare;
- Codul Penal din 2009 (Legea nr. 286/2009), cu modificările și completările ulterioare;
- Codul de Procedură Penală din 2010 (LEGEA nr. 135/2010), cu modificările și completările ulterioare;
- Ordonanta 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 51/2006 – privind serviciile comunitare de utilități publice, republicată;
- Legea nr. 225/2016 – privind modificarea si completarea Legii serviciilor comunitare de utilități publice nr. 51/2006;
- Legea nr. 325/2006 – privind serviciul public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea 319/2006 Sănătatea și securitatea în muncă, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordinul nr. 91 din 20 martie 2007 pentru aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului public de alimentare cu energie termică;
- Legea 196/2018 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari şi administrarea condominiilor;
- Legea 99/2016 privind achiziţiile sectoriale;
- Norme Metodologice din 2016 de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului sectorial/acordului-cadru din Legea 99/2016 privind achiziţiile sectoriale;
- Legea nr. 273 din 29 iunie 2006 privind finanţele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;
- Codul Muncii din 2003 (Legea nr. 53 din 24 ianuarie 2003) – republicat;
- Hotararea 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice;
- Ordinul 483/2008 privind aprobarea Contractului-cadru de furnizare a energiei termice;
III. Referent Casier M IA – Serviciul Financiar-Contabil – 1 post vacant;
Condiţiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de execuție de Referent Casier M IA în cadrul Serviciului Financiar-Contabil:
- studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat;
- vechimea necesară ocupării postului contractual de execuție: minim 7 ani;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, MS Office, Excel și poștă electronică;
BIBLIOGRAFIA pentru postul contractual de execuție de Referent Casier M IA:
- Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 – privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea în legatură cu gestionarea bunurilor agenţilor economici, autorităţilor sau instituţiilor publice, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea 82/1991 a contabilităţii – Republicare;
- Legea nr. 51/2006 – privind serviciile comunitare de utilități publice, republicată;
- Legea nr. 225/2016 – privind modificarea si completarea Legii serviciilor comunitare de utilități publice nr. 51/2006;
- Legea nr. 325/2006 – privind serviciul public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea 319/2006 Sănătatea și securitatea în muncă, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordinul nr. 91 din 20 martie 2007 pentru aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului public de alimentare cu energie termică;
Pentru înscrierea la concurs, conform prevederilor art. 6 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată prin H.G. nr. 1027/2014, candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:
a) cerere de înscriere la concurs adresată Directorului Serviciului Public Local de Termoficare Braşov ;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate;
d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate; adeverinţa va conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
g) curriculum vitae;
Copiile actelor mai sus menţionate se vor prezenta însoţite de documentele originale, care se vor certifica pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs sau în copii legalizate conform prevederilor art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008.
Candidaţii care au depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu au antecedente penale şi vor fi declaraţi admişi la selecţia dosarelor, au obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului (proba scrisă va avea loc în data de 26.10.2020).
Dosarele de înscriere la concurs se vor depune până la data de 15.10.2020 ora 16,00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare, str. Mihail Kogălniceanu, nr. 23, bl. C7, cam. 201.
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 23-10-2020 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Serviciul Public Local de Termoficare Braşov
serviciu public cu personalitate juridică aflat în subordinea Consiliului Local Braşov, organizează concurs de promovare pentru ocuparea următoarelor posturi contractuale de conducere vacante:
1. Director Adjunct S II – 1 post vacant;
2. Șef Serviciu S II – Serviciul Administrativ – 1 post vacant;
3. Șef ServiciuS II – Serviciul Dispecerat-Intervenții– 1 post vacant.
Condiţiile de desfăşurare ale concursului :
Data organizării - posturi vacante:
- probei scrise – 23.10.2020, ora 10:00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare din str. Mihail Kogălniceanu nr. 23, bl. C7, camera 201.
- interviu - data şi ora vor fi comunicate ulterior
Concursul va consta în următoarele etape succesive :
1. selecţia dosarelor de înscriere ale candidaţilor
2. proba scrisă
3. interviu
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.
În conformitate cu prevederile art. 3 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată, poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte următoarele condiţii generale:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
I. Director Adjunct S II – Serviciul Administrativ – 1 post vacant;
Condiţiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concursul de promovare organizat pentru ocuparea postului contractual de conducere de Director Adjunct S II:
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta în domeniul tehnic;
- vechimea în specialitatea studiilor necesară ocupării postului contractual de conducere: minim 7 ani;
- curs de formare profesională în specialitatea expert achiziții;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - operare Windows, MS Office, Excel si posta electronica.
- aptitudini legate de procesul decizional, de coordonare și organizare, de analiză și sinteză, rezolvarea operativă și eficientă a problemelor, capacitate relaționară cu superiorii, colegii, subordonații, abilități de consiliere, îndrumare și capacitate de gestionare eficientă a resurselor alocate.
BIBLIOGRAFIA pentru postul contractual de conducere de Director Adjunct S II:
- Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 – privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea 99/2016 privind achiziţiile sectoriale;
- Norme Metodologice din 2016 de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului sectorial/acordului-cadru din Legea 99/2016 privind achiziţiile sectoriale;
- Legea nr. 273 din 29 iunie 2006 privind finanţele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;
- Codul Muncii din 2003 (Legea nr. 53 din 24 ianuarie 2003) – republicat;
- Legea nr. 51/2006 – privind serviciile comunitare de utilități publice, republicată;
- Legea nr. 225/2016 – privind modificarea si completarea Legii serviciilor comunitare de utilități publice nr. 51/2006;
- Legea nr. 325/2006 – privind serviciul public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea 319/2006 Sănătatea și securitatea în muncă, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordinul nr. 91 din 20 martie 2007 pentru aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului public de alimentare cu energie termică;
- Ordinul 483/2008 privind aprobarea Contractului-cadru de furnizare a energiei termice;
- Legea 196/2018 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari şi administrarea condominiilor;
- Ordinul 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităţilor publice;
- ORDIN nr. 1.792 din 24 decembrie 2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenta şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale;
- Ordinul 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii.
II. Șef Serviciu S II – Serviciul Administrativ – 1 post vacant;
Condiţiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concursul de promovare organizat pentru ocuparea postului contractual de conducere de Șef Serviciu S II al Serviciului Administrativ:
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
- vechimea în specialitatea studiilor necesară ocupării postului contractual de conducere: minim 7 ani;
- curs de formare profesională în specialitatea Inspector resurse umane;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, MS Office, Excel și poștă electronică;
- aptitudini legate de procesul decizional, de coordonare și organizare, de analiză și sinteză, rezolvarea operativă și eficientă a problemelor, capacitate relaționară cu superiorii, colegii, subordonații, abilități de consiliere, îndrumare și capacitate de gestionare eficientă a resurselor alocate.
BIBLIOGRAFIA pentru postul contractual de conducere de Șef Serviciu S II:
- Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 – privind Codul Administrativ. cu modificările și completările ulterioare;
- Ordonanta 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 51/2006 – privind serviciile comunitare de utilități publice, republicată;
- Legea nr. 225/2016 – privind modificarea si completarea Legii serviciilor comunitare de utilități publice nr. 51/2006;
- Legea nr. 325/2006 – privind serviciul public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea 319/2006 Sănătatea și securitatea în muncă, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordinul nr. 91 din 20 martie 2007 pentru aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului public de alimentare cu energie termică;
- Legea 196/2018 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari şi administrarea condominiilor;
- Hotararea 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice;
- Ordinul 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităţilor publice.
III. Șef Serviciu S II – Serviciul Dispecerat-Intervenții – 1 post vacant;
Condiţiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concursul de promovare organizat pentru ocuparea postului contractual de conducere de Șef Serviciu S II al Serviciului Dispecerat-Intevenții:
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
- vechimea în specialitatea studiilor necesară ocupării postului contractual de conducere: minim 2 ani;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, MS Office, Excel și poștă electronică;
- aptitudini legate de procesul decizional, de coordonare și organizare, de analiză și sinteză, rezolvarea operativă și eficientă a problemelor, capacitate relaționară cu superiorii, colegii, subordonații, abilități de consiliere, îndrumare și capacitate de gestionare eficientă a resurselor alocate.
BIBLIOGRAFIA pentru postul contractual de conducere de Șef Serviciu S II:
- Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 – privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea 99/2016 privind achiziţiile sectoriale;
- Norme Metodologice din 2016 de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului sectorial/acordului-cadru din Legea 99/2016 privind achiziţiile sectoriale;
- Codul Muncii din 2003 (Legea nr. 53 din 24 ianuarie 2003) – republicat;
- Legea nr. 51/2006 – privind serviciile comunitare de utilități publice, republicată;
- Legea nr. 225/2016 – privind modificarea si completarea Legii serviciilor comunitare de utilități publice nr. 51/2006;
- Legea nr. 325/2006 – privind serviciul public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea 319/2006 Sănătatea și securitatea în muncă, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordinul nr. 91 din 20 martie 2007 pentru aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului public de alimentare cu energie termică;
- Ordinul 483/2008 privind aprobarea Contractului-cadru de furnizare a energiei termice;
- Legea 196/2018 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari şi administrarea condominiilor.
- Ordinul 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităţilor publice.
Pentru înscrierea la concurs, conform prevederilor art. 6 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată prin H.G. nr. 1027/2014, candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:
a) cerere de înscriere la concurs adresată Directorului Serviciului Public Local de Termoficare Braşov ;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate;
d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate; adeverinţa va conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
g) curriculum vitae;
Copiile actelor mai sus menţionate se vor prezenta însoţite de documentele originale, care se vor certifica pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs sau în copii legalizate conform prevederilor art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008.
Candidaţii care au depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu au antecedente penale şi vor fi declaraţi admişi la selecţia dosarelor, au obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului (proba scrisă va avea loc în data de 23.10.2020).
Dosarele de înscriere la concurs se vor depune până la data de 15.10.2020 ora 16,00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare, str. Mihail Kogălniceanu, nr. 23, bl. C7, cam. 201.
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 21-10-2020 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Primăria Municipiului Braşov organizează concurs de recrutare în vederea ocupării posturilor contractuale vacante:
1. Inspector de specialitate S debutant în cadrul Compartimentului Protecţia
Mediului - Direcţia Arhitect Şef
2. Consilier S IA în cadrul Compartimentului Protecţia Mediului - Direcţia
Arhitect Şef
Condiţiile de desfăşurare a concursului:
- data organizării: - probei scrise 29.10.2020 - ora 10,00
- interviul: data şi ora vor fi comunicate ulterior
Concursul constă în următoarele etape succesive şi anume:
1. selecţia dosarelor de înscriere ale candidaţilor
2. probă scrisă
3. interviul
În conformitate cu prevederile art. 3 din H.G. nr.286/2011, cu modificările şi completările ulterioare, în vederea participării la concurs, fiecare candidat trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii generale:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau
statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează,
atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de
unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii
specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra
umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu
serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de
corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o
incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit
reabilitarea.
1. Condiţia specifică de participare la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de Inspector de specialitate S debutant în cadrul Compartimentului Protecţia Mediului - Direcţia Arhitect Şef
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe inginereşti, domeniul de licenţă (DL) - ingineria mediului;
2. Condiţiile specifice de participare la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de consilier S IA în cadrul Compartimentului Protecţia Mediului - Direcţia Arhitect Şef
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe inginereşti, domeniul de licenţă (DL) - ingineria mediului;
- vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei contractuale: minim 7ani.
BIBLIOGRAFIA
1. Partea a III -a, Titlul V, Capitolele III şi IV din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare ;
2. Legea nr. 265/2006 pentru aprobarea O.U.G. nr.195/2005 privind protecţia mediului, cu modificările şi completările ulterioare;
3. O.U.G. nr. 195/2005 aprobată prin Legea nr. 265/2006 privind protecţia mediului, cu modificările şi completările ulterioare;
4. Legea nr. 104/2011 privind calitatea aerului înconjurător, cu modificările şi completările ulterioare;
5. Legea nr. 211/2011 privind regimul deşeurilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
6. Planul integrat de calitate a aerului în Municipiul Brașov 2018 - 2022 (Plan de măsuri) (https://brasovcity.ro/file-zone/mediu/planuri-
actiune/aer/Plan%20Integrat%20de%20Calitate%20a%20Aerului%20in%20
Municipiul%20 Brasov%202018-2020.pdf) - H.C.L. nr. 628/31.10.2018 privind
aprobarea Planului integrat de calitate a aerului în Municipiul Brașov;
Conform art. 6 din H.G. nr. 286/2011, cu modificările şi completările ulterioare, pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:
1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;
2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
5. cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează (cu obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului);
6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
7. curriculum vitae.
Notă: copiile actelor se prezintă însoţite de documentele în original, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, sau în copii legalizate.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Braşov, telefon 0268/ 41.65.50 int.147.
Dosarele de înscriere se depun la sediul instituţiei în termen de 10 zile lucrătoare de la publicarea anunţului, respectiv până în data de 21.10.2020.
Data afişării anunţului: 08.10.2020
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 14-05-2020 ora 10:00
Vezi în pagină separată
“Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a unor funcţii publice de execuţie vacante, după cum urmează:
1. Inspector, clasa I, grad profesional principal din cadrul Serviciului Amenajarea Teritoriului şi Gestiune Date Urbane - Direcţia Arhitect Şef;
2. Referent, clasa III, grad profesional superior din cadrul Serviciului Amenajarea Teritoriului şi Gestiune Date Urbane - Direcţia Arhitect Şef.
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 14.05.2020, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 13.04.2020 - 04.05.2020, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8 - Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
1. Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie de Inspector, clasa I, grad profesional principal din cadrul Serviciului Amenajarea Teritoriului şi Gestiune Date Urbane - Direcţia Arhitect Şef:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, absolvite cu diplomă de
licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe umaniste şi arte, ramura de ştiinţă (RSI)
arhitectură şi urbanism, domeniul de licenţă (DL) - arhitectură sau urbanism;
- să îndeplinească condiţiile de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. b) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ; pentru gradul profesional principal al funcţiei publice de execuţie de inspector clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 5 ani.
BIBLIOGRAFIA pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie de Inspector, clasa I, grad profesional principal din cadrul Serviciului Amenajarea Teritoriului şi Gestiune Date Urbane - Direcţia Arhitect Şef:
1. Constituţia României, republicată;
2. Partea a III -a - Administraţia publică locală din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
3. Partea a VI - a, Titlul II - Statutul funcţionarilor publici din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
4. Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare;
5. H.G. nr. 525/1996 privind aprobarea Regulamentului general de urbanism, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
6. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
2. Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de Referent, clasa III, grad profesional superior din cadrul Serviciului Amenajarea Teritoriului şi Gestiune Date Urbane - Direcţia Arhitect Şef:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
- să îndeplinească condiţia de studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat;
- să îndeplinească condiţiile de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie de referent clasa III se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani.
BIBLIOGRAFIA pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie de Referent, clasa III, grad profesional superior din cadrul Serviciului Amenajarea Teritoriului şi Gestiune Date Urbane - Direcţia Arhitect Şef:
1. Constituţia României, republicată;
2. Partea a III -a - Administraţia publică locală din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
3. Partea a VI - a, Titlul II - Statutul funcţionarilor publici din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
4. Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare;
5. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49, lit. a) – j) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 13.04.2020 - 04.05.2020, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Lupu Georgiana - inspector în cadrul Serviciului Resurse Umane.”
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 13.04.2020
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 30-03-2020 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de execuţie vacante de Inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Biroului Informaţii Publice şi Mass Media - Direcţia Relaţii Comunicare.
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 30.03.2020, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
Condiţiile de participare generale şi specifice:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
- să îndeplinească condiţiile de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G nr. 57/2019 privind privind Codul administrativ; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie de inspector clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani.
BIBLIOGRAFIA:
1. Constituţia României, republicată;
2. Partea a III -a - Administraţia publică locală din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
3. Partea a VI- a, Titlul II - Statutul funcţionarilor publici din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
4. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare;
5. O.G nr. 27/2002, privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, cu modificările şi completările ulterioare;
6. Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată cu modificările şi completările ulterioare.
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49, lit. a) – j) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 27.02.2020 - 17.03.2020, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Lupu Georgiana - inspector în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 27.02.2020
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 14-01-2020 ora 10:00
Vezi în pagină separată
“Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de execuţie vacante de consilier, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Serviciului Centrul de Informații pentru Cetățeni - Direcţia Relații Comunicare.
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 14.01.2020, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
Condiţiile de participare generale şi specifice:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - științe sociale, ramura de știință (RSI) - științe administrative, domeniul de licență( DL) - științe administrative, specializarea (S) - administrație publică;
BIBLIOGRAFIA :
1. O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
2. Constituţia României, republicată;
3. Ordonanța nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare;
5. Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată.
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49, lit. a) – j) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 09.12.2019 - 30.12.2019, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Mihai Adina - inspector în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 09.12.2019
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 03-12-2019 ora 10:00
Vezi în pagină separată
“Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de execuţie vacante de Inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Implementare şi Derulare Proiecte - Direcţia Tehnică.
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 03.12.2019, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
Condiţiile de participare generale şi specifice:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe inginereşti;
- să îndeplinească condiţiile de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G nr. 57/2019 privind privind Codul administrativ; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie de inspector clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani.
BIBLIOGRAFIA :
1. Constituţia României, republicată;
2. Partea a III -a - Administraţia publică locală din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
3. Partea a VI- a, Titlul II - Statutul funcţionarilor publici din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
4. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
5. Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
6. H.G nr. 343/2017 pentru modificarea H.G nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora;
7. H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;
8. Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49, lit. a) – j) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 01.11.2019 - 20.11.2019, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Lupu Georgiana - inspector în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 01.11.2019
Documente anexate: Proces Verbal rezultat final concurs 03.12.zip

Concursuri: 24-10-2019 ora 16:00
Vezi în pagină separată
MUNICIPIUL BRAȘOV, în calitate de autoritate publică tutelară, prin Comisia de selecţie a candidaţilor pentru funcţia de membru al Consiliului de Administraţie al Regiei Publice Locale a Pădurilor Kronstadt R.A., asistată de expertul independent specializat în recrutarea resurselor umane S.C. Pluri Consultants Romania S.R.L., organizează procedura de recrutare şi selecţie a candidaţilor pentru 6 (şase) poziţii de membru în Consiliul de Administraţie al regiei, dintre care unul reprezentant al autorităţii publice tutelare . Procedură ce va fi derulată în conformitate cu prevederile OUG nr.109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice aprobată prin Legea nr.111/2016 şi de HG nr.722/2016.
Dosarele de înscriere ale candidaţilor se vor depune la registratura Primăriei Municipiului Braşov, Bd. Eroilor Nr. 8, Braşov, Judeţul Braşov în plic închis şi sigilat, până la data de 24.10.2019 inclusiv, ora 16.00 cu menţiunea “Candidatură pentru Consiliulul de Administraţie la Regia Publică Locală a Pădurilor Kronstadt R.A. _ Nume _ Prenume” totodată se vor transmite şi electronic prin e-mail la adresa 109@pluri.ro.
Mesajele pe e-mail vor avea titlul „ Candidatura CA Regia Publică Locală a Pădurilor Kronstadt R.A. _ Nume _ Prenume”. Condiţiile de desfăşurare, respectiv de participare la concurs şi conţinutul dosarului de înscriere se găsesc pe pagina web a Primăriei Municipiului Braşov www.brasovcity.ro la secţiunea Concursuri şi pe cea a RPLP Kronstadt R.A. www.rplpkronstadt.ro la secţiunea Anunţuri
Toate candidaturile vor fi tratate cu maximă confidenţialitate
Publicat la data 24.09.2019
Documente anexate: Documentatie Concurs Kronstadt.zip

Concursuri: 16-10-2019 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Braşov organizează concurs de recrutare la sediul din Braşov, Bd. Eroilor nr.8, în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de execuţie vacante de :
Condiţiile de desfăşurare a concursului:
Concursul se organizează după următorul program:
Concursul de recrutare constă în următoarele etape succesive şi anume:
- selecţia dosarelor de înscriere ale candidaţilor;
- proba suplimentară de testare a competențelor specifice în domeniul IT-nivel mediu;
- proba scrisă;
- interviul.
Candidaţii vor depune dosarul de înscriere la concurs la secretariatul comisiei de concurs.
Perioada pentru depunerea dosarelor de înscriere la concurs este 27.09.2019 - 16.10.2019 ora 16.00.
Condiţiile de participare la concurs prevăzute de lege precum şi condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacante, sunt următoarele:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art.465 alin.(1)-(2), Partea a VI-a, Titlul II-Statutul funcționarilor publici din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţiile specifice prevăzute în fişa postului aferentă funcţiei publice de execuţie vacante şi anume:
Atribuţiile prevăzute în fişa postului aferente funcţiei publice de execuţie vacante de consilier, clasa I, grad profesional principal sunt:
1. Asigură securitatea reţelei informatice, integritatea funcţionării acesteia şi satisfacerea cerinţelor prevăzute de lege pentru funcţionarea reţelei informatice a Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Braşov;
2. Asigură satisfacerea cerinţelor prevăzute de lege pentru funcţionarea bazei de date şi are obligaţia de a asigura datelor pe care le stochează, prelucrează şi /sau difuzează îndeplinirea cerinţelor de acurateţe, integritate şi secret sau confidenţialitate pe care acestea le implică potrivit legii;
3. Are obligaţia să instituie în activitatea de administrare a bazei de date şi în cea de administrare a reţelei informatice un regim de profesionalism, conştiinciozitate, seriozitate şi solicitudine în îndeplinirea sarcinilor;
4. Execută operaţii de instalare a sistemelor de operare a software-ului de bază şi de aplicaţie pe echipamentele de calcul care compun sistemul informatic local şi participă la depanarea şi repunerea în funcţiune a echipamentelor de calcul, împreună cu specialiştii firmei care asigură asistenţa tehnică în cadrul contractelor de service al echipamentelor de calcul, de comunicaţie şi de software; are obligaţia să prevadă în contractele încheiate clauze explicite privind securitatea datelor şi a prelucrărilor;
5. Ia măsuri tehnice şi organizatorice adecvate, necesare protecţiei datelor împotriva distrugerii accidentale sau neautorizate, pierderii accidentale cât şi împotriva alterării sau accesului neautorizat, precum şi împotriva oricărei alte forme de prelucrare ilegală;
6. Ia măsuri speciale de protecţie a datelor şi informaţiilor în cazul în care datele pot fi consultate prin acces direct la reţelele informatice;
7. În îndeplinirea sarcinilor de responsabil pentru prelucrarea datelor şi de responsabil de reţea informatică are obigaţia de a nu permite citirea, modificarea sau distrugerea informaţiilor , să nu divulge identitatea acoperită prin pseudonime sau anonimat, decât autorităţilor abilitate prin lege;
8. Efectuează periodic verificări privind calitatea bazelor de date şi rezolvă anomaliile apărute;
9. Coordonează şi urmăreşte actualizarea bazelor de date;
10. Execută proceduri de depistare a neconcordanţelor şi urmăreşte rezolvarea listelor de erori rezultate în urma verificării coerenţei bazelor de date;
11.Execută activităţi pentru întreţinerea preventivă a echipamentelor informatice din dotarea S.P.C.L.E.P.Braşov;
12. Verifică periodic şi actualizează, din proprie iniţiativă sau la propunerea şefilor/responsabililor de compartimente, după avizul prealabil al directorului executiv, pagina de internet a instituţiei.
13. Are obligaţia de a asigura un echilibru între costul măsurilor de securitate, natura datelor, tipul de prelucrare şi riscurile potenţiale;
14. Răspunde de evidenţa, inventarierea, selecţionarea, păstrarea/ conservarea şi folosirea documentelor electronice precum şi de depunerea lor spre păstrare la arhivă cu respectarea regulilor de conservare care să asigure:
- conformitatea cu informaţiile ce stau la originea înregistrărilor;
- protecţia împotriva oricărei distrugeri, alterări sau înlocuiri neautorizate;
- caracterul public sau privat, inclusiv confidenţialitatea sau secretul, în măsura în care cuprind asemenea categorii de date.
15. Formează, instruieşte şi controlează personalul S.P.C.L.E.P.Braşov cu privire la utilizarea echipamentelor şi aplicaţiilor precum şi asupra asigurării confidenţialităţii datelor ;
16. Anunţă şeful ierarhic asupra realizărilor/problemelor informatice ( disfuncţionalităţilor);
17. Semnalează incidentele de hard-soft şi de aplicaţie;
18. Ţine evidenţa memoriilor externe magnetice pentru programele de aplicaţie, în scopul asigurării copiilor de siguranţă;
19. Întocmeşte statistici şi situaţii referitoare la dinamica bazelor de date;
20. Este responsabil cu evidenţa instalaţiilor tehnice (calculatoare, echipamente periferice, imprimante, UPS) pe locuri de folosinţă;
21. Certifică pe actul de lichidare al salariatului care pleacă din instituţie faptul că acesta are sau nu în administrare sau în folosinţă bunuri de natura instalaţiilor tehnice (calculatoare, echipamente periferice, imprimante, UPS);
22. Întocmeşte documentaţia privind fundamentarea cheltuielilor referitoare la asigurarea necesarului de echipamente de calcul şi periferice, de consumabile pentru aceste echipamente precum şi a cheltuielilor cu întreţinerea şi repararea acestor echipamente precum şi a sistemelor de ordonare şi dirijare şi a sistemelor de detecţie şi semnalizare şi de televiziune cu circuit închis, documentaţie necesară pentru întocmirea bugetului de venituri si cheltuieli;
23. Avizează toate achizițiile de echipamente și programe realizate în cadrul instituției;
24. În zilele de week-end, sărbători legale ori în zilele în care potrivit legii speciale sunt declarate zile nelucrătoare, participă, conform programării întocmite în conformitate cu prevederile art.22 din Regulamentul Intern, la fluidizarea participanţilor la oficieri căsătorii, precum şi la menţinerea caracterului solemn al evenimentului şi la păstrarea ordinii publice;
25. Asigură securitatea informaţiilor în cadrul sistemelor informatice utilizate în Serviciul Logistic, prin protecţia informaţiilor prelucrate, transmise şi stocarea sub formă electronică împotriva riscurilor de pierdere, distrugere sau alterare;
26. Îndeplineşte atribuţiile ce-i revin ca membru al Comisiei de monitorizare, coordonare şi îndrumare metodologică a implementării şi dezvoltării sistemului de control intern managerial din SPCLEP Braşov ;
27. Este desemnat prin decizia directorului executiv al SPCLEP Brașov ca fiind responsabil de risc la Compartimentul Analiză-Sinteză, Secretariat, Informatic;
28. Are obligaţia să-şi perfecţioneze pregătirea profesională;
29. Are obligaţia să înregistreze zilnic în caietul de evidenţă, lucrările efectuate;
30. Îndeplineşte orice alte sarcini dispuse de şefii ierarhici superiori.
BIBLIOGRAFIE
- Constituţia României, republicată;
- O.U.G. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
- Partea I Dispoziții generale,
- Partea III Administrația publică locală - Titlul I – IV
- Titlul V ( Cap. I – IV și Cap. VIII)
- Titlul VII
Partea VI Statutul funcționarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administrația publică și evidența personalului plătit din fonduri publice;
- Ordonanţa Guvernului nr. 84/2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor, cu modificările şi completările ulterioare;
- http://www.anfp.gov.ro/R/Doc/Testare%20IT/TestareITNivelMediu.pdf
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu:
1. formularul de înscriere - tip;
2. copia actului de identitate şi copii de pe actele de stare civilă (certificat de naştere, certificat de căsătorie, după caz);
3. copiile diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
4. copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
5. adeverinţa privind activitatea desfăşurată după data de 01.01.2011, document ce atesta vechimea în muncă/în specialitate, conform modelului din anexa nr.2D din H.G. nr.611/2008;
6. cazierul judiciar / declarație pe propria răspundere ca nu are antecedente penale care sa-l facă incompatibil cu funcția publică, cu obligația de a-și completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar pe tot parcursul desfășurării concursului, dar nu mai târziu de data și ora organizării interviului;
7. copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
8. declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia;
9. curriculum vitae, conform modelului comun european.
Notă: Copiile actelor se prezintă copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs .
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice.
Adeverinţele privind activitatea desfăşurată după data de 01.01.2011 care au un alt format decât cel prevăzut în anexa nr.2D din H.G. nr.611/2008 trebuie să cuprindă elemente similare celor prevăzute în modelul din anexă şi din care să rezulte cel puţin următoarele informaţii: funcţia/funcţiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfăşurării activităţii, vechimea în muncă acumulată, precum şi vechimea în specialitatea studiilor.
Formularul de înscriere se pune la dispoziţie candidaţilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autorităţii sau instituţiei publice organizatoare a concursului, sau se poate descărca de pe pagina de internet www.brasovcity.ro-secţiunea CONCURSURI.
Bibliografia şi condiţiile specifice de ocupare a postului se vor afişa şi pe pagina de internet www.brasovcity.ro-secţiunea CONCURSURI.
Procedura de organizare și desfășurare a probei suplimentare de testare a competențelor specifice în domeniul tehnologiei informației la concursurile organizate de către Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Braşov împreună cu anexele privind testarea de cunoștințe PC se afișează pe pagina de internet www.brasovcity.ro-secţiunea CONCURSURI.
Coordonatele de contact pentru primirea dosarelor de concurs sunt:
-sediul din Bd. Eroilor nr.8 Braşov,tel. mobil 0747011819, tel. fix 0268/416550-interior 139, fax 0268/415161, adresa e-mail contabilitate@spclepbv.ro, persoana de contact Isbăşoiu Rodica-Lenuţa, consilier la Serviciul Logistic din cadrul SPCLEP Braşov.
Data afişării: 27.09.2019, ora 8.00
Documente anexate: Rezultat final concurs 31.10.2019.zip