Achiziții
Primăria Municipiului Brașov

Achiziții / Proceduri proprii: 24-03-2021 ora 10:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
SERVICII DE ASISTENȚĂ TEHNICĂ- DIRIGENȚIE DE ȘANTIER pentru urmărirea realizării obiectivului de investiții “EFICIENTIZARE ENERGETICĂ A CLĂDIRILOR DIN MUNICIPIUL BRAȘOV – COLEGIUL TEHNIC TRANSILVANIA, CORP A ” cod SMIS 128399
Data limita depunere oferta:
24.03.2021 10:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
Valoare estimata:
90.000,00 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI+FORMULARE.pdf
Descriere contract:
Obiectul contractului îl reprezintă achiziționarea de Servicii DE ASISTENȚĂ TEHNICĂ - DIRIGENȚIE DE ȘANTIER pentru urmărirea realizării obiectivului de investiții “Eficientizare energetică a clădirilor publice din Municipiul Brașov - Colegiul Tehnic Transilvania, corp A”
Conditii referitoare la contract:
Conform caiet de astacini atasat. Durata contractului este de la ordinul de incepere a serviciilor de dirigentie de santier pana la receptia finala a lucrarilor supuse supravegherii. Termenul de executie a lucrarilor este de 15 luni iar perioada de garanţiei a lucrărilor 60 luni de la semnarea procesului verbal de recepție la terminarea lucrărilor.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate in Caietul de sarcini. Propunerea tehnică se va întocmi în conformitate cu cerintele Caietului de sarcini. Propunerea financiară va avea o valabilitate de minim 90 de zile si va fi prezentată in lei, cu doua zecimale. Oferta furnizorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data precizată in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini, si documentatia aferentă necesară elaborării ofertei se poate descărca din prezentul anunț dar și de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov, www.brasovcity.ro, secțiunea Achiziții. Potențialii ofertanți au obligația să verifice zilnic anunțul de pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea Achiziții, pentru eventuale completări și/sau clarificari/răspunsuri la solicitări de clarificări.
Documente anexate: Documentatie achizitie DIRIGENTIE COLEGIUL TEHNIC TRANSILVANIA.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 12-03-2021 ora 09:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Achiziţie materiale curăţenie pentru cele 5 (cinci) centre de vaccinare din Municipiul Braşov
Data limita depunere oferta:
12.03.2021 09:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Furnizare
Cod si denumire CPV:
39831240-0 - Produse de curatenie (Rev.2)
Valoare estimata:
50.420,17 RON
Caiet de sarcini:
FORMULARE 5 .doc
Descriere contract:
Pentru asigurarea condiţiilor igienico-sanitare din incinta cele 5 (cinci) centre de vaccinare din Municipiul Braşov în special pentru protecţia contra bacteriilor şi viruşilor este necesară achiziţionarea de materiale de curăţenie, necesare desfăşurării activităţilor zilnice în condiţii optime. Centrele de vaccinare au rmătoarele repere: - centrul de vaccinare CATTIA situat pe strada Institutului Nr.35 - centrul de vaccinare fost punct termic - strada Gloriei Nr.13 - centrul de vaccinare fost cinematograf Popular situat pe strada Mureşenilor - centrul de vaccinare SALA SPORTURILOR situat pe B-dul Gării - centrul de vaccinare CĂMINUL PENTRU PERSOANE VÂRSTNICE situat pe strada Gladiolelor Solicităm demersurile necesare efecturii achiziţiei pentru materialele de curăţenie pentru cele 5 amplasamente menţionate.
Conditii referitoare la contract:
Contractul este valabil de la data semnării până la finele anului 2021 pentru fiecare centru de vaccinare în parte cu posibillitate prelungirii prin Acte Adiţionale pentru primele 4 luni ale anului 2022.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate in caietul de sarcini. Oferta furnizorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei.Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”Achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta financiara va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 12.03.2021, ora 09:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”Achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Solicitarile de clarificari si raspusurile se regasesc in atasament.
Documente anexate: Documentatie achizitie MATERIALE CURATENIE CENTRE DE VACCINARE- clarificari-raspunsuri 2.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 12-03-2021 ora 09:23 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Bulevardul Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: DANIELA FLORIANA LALA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Dotarea cu medicamente a truselor de urgență din centrele de vaccinare anti-COVID-19 a populației
Data limita depunere oferta:
12.03.2021 09:23
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Furnizare
Cod si denumire CPV:
33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
Valoare estimata:
7.042,17 RON
Caiet de sarcini:
Pachet medicamente.doc
Descriere contract:
Dotarea cu medicamente a truselor de urgență din centrele de vaccinare anti-COVID-19 a populației. Pentru dotarea celor 16 fluxuri de vaccinare, amenajate în 5 centre de vaccinare din Municipiul Brașov, este nevoie de achiziția medicamentelor / a 5 (cinci) pachete de medicamente, ce intră în alcătuirea truselor de urgență.
Conditii referitoare la contract:
Dotarea cu medicamente a truselor de urgență din cele 16 fluxuri de vaccinare, amenajate în 5 centre de vaccinare anti-COVID-19 a populației. Pachetul de medicamente va conține următoarele: Paracetamol (tb. 500 mg) - 1 cutie Adrenalină (1‰) - 20 fiole Hemisuccinat de hidrocortizon (100 mg) - 20 flacoane Captopril (tb. 25 mg) - 1 cutie Furosemid - 5 fiole No-Spa (tb. 40 mg) - 10 tablete Aspirina (tb. 75 mg sau 100 mg) - 1 cutie Diazepam - 5 fiole Ventolin inhalator (spray) - 1 buc Ser fiziologic - 5 buc Soluție Ringer - 5 buc Glucoză (5%) - 5 buc Glucoză (10 %) - 5 buc Adrenostazin - 5 fiole Nitroglicerină (tb. sublinguale) - 1 cutie Metoclopramid - 5 fiole Perfuzor - 2 buc Branule roz - 2 buc. Branule albastre - 2 buc. - Se vor oferta și livra 5 (cinci) pachete identice de medicamente, așa cum sunt acestea specificate mai sus. - Produsele se vor furniza pe bază de comandă. - Decontarea produselor furnizate se va face pe bază de factură emisă de către furnizor, depusă la sediul achizitorului Centrul de Informare Cetățeni, Camera 1.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de a furniza produsele solicitate pe bază de comanda. Oferta poate fi transmisă pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau depusă la sediul Primăriei Municipiului Brașov la Centrul de Informare pentru Cetățeni, B-dul Eroilor 8, cam. 1. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Modul de prezentare a ofertei: Ofertanții vor prezenta oferta financiară elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat conform formularului atașat la prezentul email. Oferta financiara va fi și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 30 de zile. Neprezentarea ofertei financiare /a formularului de ofertă financiară poate determina respingerea ofertei ca inadmisibilă și/sau neconformă art. 137 din HG 395/2016. De asemenea se completează Declarația art. 59 și art. 60 aferente prezentului anunț care sunt atașate și pe site-ul www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții” în cadrul anunțului publicitar aferent.
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scăzut
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele vor preciza numărul anunțului publicitar și obiectul achiziției pentru care se depune oferta ! Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr. 8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potențialii ofertanți au obligația sa verifice zilnic anunțul de publicitate postat pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții”, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.
Documente anexate: Documentatie achizitie - Pachet medicamente.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 08-03-2021 ora 10:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE
In atentia: : LALA FLORIANA DANIELA
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de verificare tehnică la cerinţa Af a proiectului tehnic pentru implementarea proiectului “Construire park&ride - Bartolomeu”, cod SMIS 126992
Data limita depunere oferta:
08.03.2021 10:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
Valoare estimata:
2.500,00 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI VERIFICARE PROIECT LA CERINTA Af.pdf
Descriere contract:
Obiectul contractului de achiziție publică ce urmează a fi atribuit constă în verificarea tehnică de calitate de către specialiști verificatori de proiecte atestati, a documentației tehnice (proiect tehnic) elaborate pentru investiția “Construire park&ride - Bartolomeu”, în conformitate cu Legea 10/1995 privind calitatea în construcții, pentru cerinţa fundamentală Af - "Rezistenţa şi stabilitatea terenului de fundare al construcţiilor şi masivelor de pământ"
Conditii referitoare la contract:
Termenul de predare al proiectelor verificate va fi următorul : * 10 zile calendaristice, de la predarea către prestator, a documentației tehnice, pe faze de proiectare: DTAC, PT+DDE. Contractul este valabil pe întreaga perioadă de executare a obligațiilor reciproce ce revin părților contractante, începând cu data semnării contractului și își produce efectele până la încheierea procesului-verbal de recepție la terminarea lucrărilor. Pentru asigurarea serviciilor de către verificatorii de proiecte în perioada de execuție a lucrărilor, în cazul în care apar modificări de soluții, termenul de predare al documentației verificate este de 5 zile. RECEPŢIE ŞI MODALITĂŢI DE PLATĂ: a) Se va efectua o singură plată pentru serviciile prestate după efectuarea recepției a documentației tehnice (DTAC, PT, DDE) verificate și a referatelor de verificare pe specialități, pe baza Procesului verbal de recepție, semnat fără obiecțiuni de către comisia de recepție. b) Decontarea serviciilor de verificare a documentațiilor aferente dispozițiilor de șantier emise de proiectant pe perioada execuției lucrărilor se va efectua dupa receptia la terminarea lucrarilor. c) Decontarea serviciilor de verificare, se va realiza pe bază de factură emisă de către verificatorul de proiecte, după semnarea Procesului verbal de recepție a serviciilor de verificare. Factura se va depune la Centrul de informare pentru Cetățeni din cadrul Primăriei Municipiului Brașov, B-dul Eroilor nr.8, cam.1.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele cap. 3 - PREZENTAREA OFERTEI, din Caietul de sarcini. Oferta financiara se va prezenta defalcat, completând Anexa la Formularul de oferta.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Caietului de sarcini încărcat în prezentul anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia, oferta defalcându-se conform Caietului de sarcini. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 08.03.2021, ora 10:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie VERIFICARE PROIECT LA CERINTA Park si Ride.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 01-03-2021 ora 10:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
„Verificarea documentației tehnice la cerințele fundamentale aplicabile construcțiilor A1, B1,C, D, E, F, Is, It, Ie pentru obiectivul de investiţii „ Mansardare Școala Gimnazială nr.9-corp B”
Data limita depunere oferta:
01.03.2021 10:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
Valoare estimata:
15.787,56 RON
Caiet de sarcini:
caiet sarcini, declaratie, lista si oferta.pdf
Descriere contract:
„Verificarea documentației tehnice la cerințele fundamentale aplicabile construcțiilor A1, B1,C, D, E, F, Is, It, Ie pentru obiectivul de investiţii „ Mansardare Școala Gimnazială nr.9-corp B” Verificarea documentației tehnice contine : -Documentație tehnică obținere autorizație de construire DTAC -Proiect tehnic, DDE.
Conditii referitoare la contract:
Termenul de predare al proiectelor verificate va fi de 10 zile calendaristice de la predarea către prestator a documentației tehnice, pe faze de proiectare DTAC, PT, DDE. Contractul este valabil pe întreaga perioadă de executare a obligațiilor reciproce ce revin părților contractante, începând cu data semnării contractului și își produce efectele până la încheierea procesului-verbal de recepție la terminarea lucrărilor. Pentru asigurarea serviciilor de către verificatorii de proiecte în perioada de execuție a lucrărilor, în cazul în care apar modificări de soluții, termenul de predare al documentației verificate este de 5 zile.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate in caietul de sarcini. Oferta prestatorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta tehnica, financiara, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română, în conformitate cu cerințele caietului de sarcini. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Caiet sarcini- declaratie-lista si oferta Mansaradare Sc Gimnaziala nr.9-corp B.pdf

Achiziții / Proceduri proprii: 26-02-2021 ora 10:30 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
EXPERTIZE TEHNICE ,,ZID DE INCINTĂ AL CETĂȚII BRAȘOV”
Data limita depunere oferta:
26.02.2021 10:30
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
Valoare estimata:
68.000,00 RON
Caiet de sarcini:
TEMA PROIECTARE+CU.pdf
Descriere contract:
Servicii având ca obiect: Expertize tehnice ,,ZID DE INCINTĂ AL CETĂȚII BRAȘOV” respectiv: - Expertiză tehnică de calitate a structurii construcției afectate, la cerințele A4, B2, D; - Expertixză tehnică din punct de vedere istoric și arhitectural pentru obiectivul de investiții ,,Zid de incinta al cetății Brașov”
Conditii referitoare la contract:
Termenul de prestare a serviciilor este de 45 de zile de la primirea ordinului de incepere a serviciilor.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor de proiectare si de execuție a lucrărilor menționate in Caietul de sarcini. Propunerea tehnică se va întocmi în conformitate cu cerintele Caietului de sarcini. Propunerea financiară va avea o valabilitate de minim 90 de zile si va fi prezentată in lei, cu doua zecimale Oferta furnizorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data precizată in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini, si documentatia aferentă necesară elaborării ofertei se poate descărca din prezentul anunț dar și de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov, www.brasovcity.ro, secțiunea Achiziții. Potențialii ofertanți au obligația să verifice zilnic anunțul de pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea Achiziții, pentru eventuale completări și/sau clarificari/răspunsuri la solicitări de clarificări. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor:24.02.2021.Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari: 25.02.2021.
Documente anexate: Documentatie achizitie EXPERTIZA ZID CETATE.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 26-02-2021 ora 10:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
SERVICII DE ASISTENTA TEHNICA -DIRIGENTIE DE SANTIER PENTRU REALIZAREA UNUI SPATIU MULTIFUNCTIONAL DE RECREERE SI SPORT
Data limita depunere oferta:
26.02.2021 10:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
Valoare estimata:
44.876,00 RON
Caiet de sarcini:
Caiet de sarcini dirigentie Baiulescu.pdf
Descriere contract:
SERVICII DE ASISTENTA TEHNICA -DIRIGENTIE DE SANTIER PENTRU REALIZAREA UNUI SPATIU MULTIFUNCTIONAL DE RECREERE SI SPORT Prestatorul va asigura consultanţa de specialitate pe toată perioada de execuţie a lucrărilor.
Conditii referitoare la contract:
Oferta tehnică va conține modul de prestare a serviciilor în concordanță cu caietul de sarcini al achizitiei. Oferta financiară va fi prezentată în concordanță cu caietul de sarcini al achizitiei.Prestatorul are obligaţia de a realiza activitatea ce face obiectul contractului de consultanţă începând cu data predarii amplasamentului pentru executia lucrarilor până la recepţia finală a lucrării de executie
Conditii de participare:
Oferta va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara conform cerintelor caietului de sarcini, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Propunerea tehnică va cuprinde : - Elemente angajante pentru ofertant, respectiv precizări asupra modului în care își asumă îndeplinirea obligațiilor în conformitate cu cerințele din Caietul de sarcini. - Personalul minim care trebuie asigurat de consultant/ofertant, pe toată durata de execuție a lucrărilor, în corelare cu programul de lucru propus/impus de antreprenor (pe zile și luni). Pentru diriginţii de santier propusi , se vor prezenta diplome/atestate/legitimaţii din care să reiasă specializarea acestora şi valabile la data limita de depunere a ofertelor. În scopul dovedirii experienței similare, pentru diriginți se vor prezenta CV-uri și procese verbale de recepție la terminarea lucrărilor, din care să rezulte implicarea în minim 3 proiecte similare, finalizate. Prin proiecte similare se înţeleg proiecte pentru construcție nouă și/sau modernizare și/sau reabilitare de construcţii civile. Propunerea financiară se va prezenta astfel : Oferta va fi prezentată defalcat, cu valori pe fiecare etapă de realizare a obiectivului de investiție si pentru fiecare categorie de servicii asa cum sunt menţionate in prezentul Caiet de Sarcini.
Criterii de atribuire:
Atribuirea se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu preţul cel mai scăzut, cu indeplinirea tuturor cerintelor din caietul de sarcini. Ofertele care nu respecta cerintele Caietului de sarcini vor fi declarate neconforme.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei
Documente anexate: Caiet de sarcini dirigentie Baiulescu.pdf

Achiziții / Proceduri proprii: 25-02-2021 ora 15:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Bulevardul Eroilor Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de verificare tehnică a proiectării la cerințele A1, A2, A4, B1, B2, D, C, Ie, Is și It, pentru implementarea proiectului „Terminal transport urban Gara Brașov” Cod SMIS 126997
Data limita depunere oferta:
25.02.2021 15:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
Valoare estimata:
46.500,00 RON
Caiet de sarcini:
Caiet sarcini si Sectiunea formulare.pdf
Descriere contract:
Servicii de verificare tehnică a proiectării la cerințele fundamentale aplicabile construcțiilor A1, A2, A4, B1, B2, D, C, Ie, Is și It, pentru implementarea proiectului „Terminal transport urban Gara Brașov” Cod SMIS 126997, în conformitate cu specificațiile Caietului de sarcini
Conditii referitoare la contract:
Servicii de verificare a documentațiilor tehnice din punct de vedere al cerințelor fundamentale aplicabile construcțiilor A1, A2, A4, B1, B2, D, C, Ie, Is și It, pentru implementarea proiectului „Terminal transport urban Gara Brașov” Cod SMIS 126997, în conformitate cu prevederile Legii nr. 10/1995 privind calitatea în construcții. Termenul de predare a proiectelor verificate : - documentații DTAC - 10 zile calendaristice de la data predării documentației de către prestator pe baza de proces verbal; - documentații PT+DDE - 10 zile calendaristice de la data predării documentației de către prestator pe baza de proces verbal. PT+DDE - 10 zile calendaristice de la data predării documentației de către prestator pe baza de proces verbal. Contractul va fi valabil pe întreaga perioadă de executare a obligațiilor reciproce ce revin părților, începând cu data semnării contractului și își produce efectele până la încheierea procesului-verbal de recepție la terminarea lucrărilor. Pentru asigurarea serviciilor de către verificatorii de proiecte în perioada de execuție a lucrărilor, în cazul în care apar modificări de soluții, termenul de predare al documentației verificate este de 5 zile. Plata serviciilor prestate în baza contractului se va efectua pe etape de verificare, astfel: a) o plată a serviciilor după efectuarea recepției de verificare a documentațiilor tehnice DTAC, PT, DDE și a referatelor de verificare pe specialități, împreună cu Procesul-verbal de recepție a serviciilor de verificare, semnat de către comisia de recepție; b) o plată a serviciilor la finalizarea lucrărilor de execuție, după verificarea documentațiilor aferente dispozițiilor de șantier emise de proiectant pe perioada execuției lucrărilor. Decontarea serviciilor de verificarea documentației tehnice se va face în contul de trezorerie al prestatorului, în baza facturilor emise de către prestator și depuse la sediul achizitorului, CIC,Cam. 1, după semnarea proceselor verbale la terminarea serviciilor
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor de verificare documentații tehnice precizate. Ofertantul trebuie sa fie înregistrat la Registrul Comerțului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achiziției. Oferta poate fi transmisă pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau depusă la sediul Primăriei Municipiului Brașov la Centrul de Informare pentru Cetățeni, B-dul Eroilor 8, cam. 1. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Modul de prezentare a ofertei: Oferta va conține propunere tehnică și ofertă financiară pentru servicii de verificare documentații tehnice (Fazele DTAC, PT și DDE). Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite în totalitate toate cerințele specificate în caietul de sarcini. Modul de prezentare a ofertei financiare: Ofertanții vor prezenta oferta financiară elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat conform formularului 1 de oferta financiară. Oferta financiara va fi și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Odată cu oferta se depune și Certificatul constatator emis de Registrul Comerțului. Neprezentarea propunerii tehnice, a formularului de ofertă financiară sau a Certificatului ONRC, pot determina respingerea ofertei ca inadmisibilă și/sau neconformă art. 137 din HG 395/2016 Caietul de sarcini este atașat prezentului anunț. De asemenea se completează Declarația art. 59 și art. 60 aferente prezentului anunț care sunt atașate și pe site-ul www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții” în cadrul anunțului publicitar aferent.
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scăzut, în situația respectării tuturor cerințelor stabilite prin caietul de sarcini.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potențialii ofertanți au obligația sa verifice zilnic anunțul de publicitate postat pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții”, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.
Documente anexate: Documentatie achizitie Verificatori TERMINAL.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 25-02-2021 ora 15:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
întocmire Studiu de fezabilitate pentru proiectul:“ Construire Sanie de vara in Poiana Brasov“
Data limita depunere oferta:
25.02.2021 15:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
Valoare estimata:
129.339,00 RON
Caiet de sarcini:
tema proiectare, anexa, certif urbanism, oferta, declaratie, lista.pdf
Descriere contract:
întocmire Studiu de fezabilitate pentru proiectul:“ Construire Sanie de vara in Poiana Brasov“ Studiul de fezabilitate va cuprinde următoarele livrabile L1 - Documentația tehnică pentru obținerea avizelor și acordurilor solicitate în Certificatul de Urbanism, depunerea și susținerea acestora la avizatori L2 - Studiu topografic vizat de OCPI L3 - Studiu geotehnic L4 - Studiul peisagistic și amenajare urbana L5 - Studiu de soluție alimentare cu energie electrica L6 - Analiză Cost Beneficiu L7 - Studiul de fezabilitate inclusiv antemăsurătoare şi deviz general
Conditii referitoare la contract:
Predarea documentaţiilor se va face astfel: T1- în termen de 30 de zile de la încheierea contractului se vor preda Documentatiile de Eliberare Avize si Acorduri conform cerintelor din certificatul de urbanism- faza SF – Livrabilul L1 ; T2- în termen de 15 de zile de la eliberarea ultimului aviz/acord se va preda Studiu de fezabilitate in forma completa - Livrabilele L2- L7; Din cadrul duratei de prestare nu fac parte perioadele necesare obținerii avizelor/acordurilor și recepției documentatiilor. Proiectantul va ceda beneficiarului, drepturile de proprietate intelectuală. Ofertantii au obligatia de a transmite ”Centralizator alocare resurse pe livrabile”
Conditii de participare:
Oferta va cuprinde oferta tehnica și oferta financiară, va fi depusă pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primăriei Municipiului Brașov, in conformitate cu tema de proiectare. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Oferta financiară va fi elaborată în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfășoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toată durata acestuia. În situația în care ofertantul nu îndeplinește oricare (una) dintre cerințele minime obligatorii prevăzute pentru experții cheie, oferta respectivă va fi respinsă, fiind considerata neconforma. In conformitate cu prevederile art. 17 alin. (4), lit. a) din H.G. nr. 395/2016 (contractul ce urmează a fi încheiat va cuprinde o clauză privind cedarea drepturilor patrimoniale de autor) - „Toată documentația ce face obiectul prezentului contract, elaborata sub orice forma este și va rămâne proprietatea achizitorului și va respecta întocmai prevederile legale în vigoare, va fi completată, în conformitate cu tema de proiectare și cu realitatea din teren”. În cazul neîndeplinirii condițiilor contractuale vor fi percepute penalități de întârziere. NU SE VOR ACCEPTA DEPĂȘIRI DE TERMENE decât în cazuri temeinic justificate.
Criterii de atribuire:
“Cel mai bun raport calitate-pret”
Informatii suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Tema de proiectare si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Tema proiectare-anexa-certif urbanism-oferta-declaratie-lista SF Sanie de vara.pdf

Achiziții / Proceduri proprii: 25-02-2021 ora 10:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Furnizarea de produse şi servicii de informare şi publicitate
Data limita depunere oferta:
25.02.2021 10:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Furnizare
Cod si denumire CPV:
39294100-0 - Produse informative si de promovare (Rev.2)
Valoare estimata:
3.000,00 RON
Caiet de sarcini:
formulare .pdf
Descriere contract:
Furnizarea de produse şi servicii de publicitate pentru realizarea proiectului vizând achiziţia celor 20 autobuze electrice (10 autobuze de 8m şi 10 autobuze de 12m) destinate transportului public local Furnizarea de produse şi servicii de publicitate pentru realizarea proiectului vizând achiziţia celor 20 autobuze electrice (10 autobuze de 8m şi 10 autobuze de 12m) destinate transportului public local din Muncipiul Braşov, finanțat prin Administraţia Fondului pentru Mediu constă în: servicii de colantare/inscripţionare - Realizarea şi montajul de autocolante pentru 20 autobuze electrice. Grafica unui autocolant se compune din: -Logo-ul Guvernului României insoţit de înscrisul "Administraţia Fondului pentru Mediu" -Logo-ul Primariei Muncipiului Braşov însoţit de înscrisul "Primăria Municipiului Braşov" - Înscris cu "Finanţat din Fondul pentru Mediu" cu dimensiunea de 1,5 m x 0,5m Suprafaţa personalizată/inscripţionată a unui autobuz este de: 2 mp Autocolantele trebuie să reziste la: -intemperii: ploaie, praf, umezeală etc. -domeniul temperaturilor în care sunt exploatate autobuzele şi în care nu trebuie să se producă deteriorarea colantului: -200C/+700C -acţiunea intensă a razelor solare, fără să sufere modificări calitative şi de aspect (decolorare, degradare) -acţiuni mecanice (spălare în instalaţii cu jeturi de apă, cu perii) Specificaţii tehnice pentru realizarea autocolantelor : - autocolant laminat - suprafaţa inscriptionata a unui autobuz este de: 2 mp - cantitate: se vor colanta 20 autobuze cu aceeasi grafică Montajul autocolantelor se va face la locaţia RAT Braşov şi va consta în inscripţionarea fiecărui autobuz cu acceaşi grafică, din cele 20 de autobuze electrice achiziţionate în cadrul proiectului.
Conditii referitoare la contract:
Furnizarea de produse şi servicii de publicitate pentru realizarea proiectului vizând achiziţia celor 20 autobuze electrice (10 autobuze de 8m şi 10 autobuze de 12m) destinate transportului public local Furnizarea de produse şi servicii de publicitate pentru realizarea proiectului vizând achiziţia celor 20 autobuze electrice (10 autobuze de 8m şi 10 autobuze de 12m) destinate transportului public local din Muncipiul Braşov, finanțat prin Administraţia Fondului pentru Mediu constă în: servicii de colantare/inscripţionare - Realizarea şi montajul de autocolante pentru 20 autobuze electrice. Durata contractului: de la data semnării, până la finalizarea livrării celor 20 autobuze electrice conform contractului de furnizare nr. 175/25.05.2020. Decontarea produselor se va face în contul de trezorerie al furnizorului, în baza facturilor emise de acesta și depuse la sediul achizitorului, CIC ,Cam. 1.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de furnizare a produselor ofertate. Ofertantul trebuie sa fie înregistrat la Registrul Comerțului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achiziției. Oferta poate fi transmisă pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau depusă la sediul Primăriei Municipiului Brașov la Centrul de Informare pentru Cetățeni, B-dul Eroilor 8, cam. 1. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Modul de prezentare a ofertei: Oferta va conține propunere tehnică și ofertă financiară. Modul de prezentare a ofertei financiare: Ofertanții vor prezenta oferta financiară elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat conform formularului 1 de oferta financiară. Oferta financiara va fi și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Odată cu oferta se depune și Certificatul constatator emis de Registrul Comerțului. Neprezentarea propunerii tehnice, a formularului de ofertă financiară sau a Certificatului ONRC, pot determina respingerea ofertei ca inadmisibilă și/sau neconformă art. 137 din HG 395/2016. Formularele sunt atașate prezentului anunț. De asemenea se completează Declarația art. 59 și art. 60 aferente prezentului anunț care sunt atașate și pe site-ul www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții” în cadrul anunțului publicitar aferent.
Criterii de atribuire:
PRETUL CEL MAI SCAZUT
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potențialii ofertanți au obligația sa verifice zilnic anunțul de publicitate postat pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții”, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.
Documente anexate: Documentatie achizitie AUTOCOLANTE AUTOBUZE.zip