Achiziții
Primăria Municipiului Brașov

Achiziții / Proceduri proprii: 01-09-2020 ora 13:00 - termen expirat
ANUNŢ
În vederea ducerii la îndeplinire a HCL 331/30.06.2020, Municipiul Braşov, reprezentat legal prin Primar, George Scripcaru, cu sediul în Braşov, B-dul Eroilor nr. 8, CIF 4384206, organizează licitaţia publică privind închirierea spațiului comercial nr. 5, înscris în CF nr. 134246-C1-U6 Brașov, nr.cad. 134246-C1-U6 și a spațiului comercial nr. 7, înscris în CF nr. 134246-C1-U8 Brașov, nr.cad. 134246-C1-U8 (cu destinația spațiu comercial - comerț cu amănuntul), fiecare spațiu în suprafață de 11,46 m.p., proprietatea publică a Municipiului Brașov, situate în Brașov, str. Uranus nr. 1.
Licitaţia va avea loc în data de 02.09.2020, ora 12:00, la sediul Primăriei, termenul limită de depunere a ofertelor (într-un exemplar) la Centrul de Informare pentru Cetăţeni, masa nr.4 sau 5, din cadrul Primăriei Municipiului Braşov, Bd. Eroilor nr. 8, fiind 01.09.2020, ora 13:00.
Persoanele interesate au dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire, cu cel puţin 10 zile lucrătoare, înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor, respectiv 18.08.2020, ora. 13.00.
Documentaţia pentru elaborarea ofertelor se poate achiziţiona de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov - www.brasovcity.ro sau printr-o solicitare pe adresa de e-mail patrimbv@brasovcity.ro.
Soluționarea eventualelor litigii se va efectua prin Tribunalul Brașov, Secția Contencios Administrativ Fiscal și în termenele prevăzute de Legea Contenciosului Administrativ nr. 554/2004.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Administrare Patrimoniu şi Urbanism Comercial, din cadrul Primăriei Municipiului Braşov, telefon 0268/416550, interior 199, adresă e-mail patrimbv@brasovcity.ro.
Documente anexate: Documentatie atribuire licitatie SP.COM 5 SI 7.pdf

Achiziții / Proceduri proprii: 31-08-2020 ora 10:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: MUNICIPIUL BRASOV
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
FURNIZARE DE PRODUSE SI SERVICII DE INFORMARE SI PUBLICITATE PENTRU PROIECTUL CONSTRUIRE GRADINITE IN ZONA TRACTORUL CORESI-COD SMIS 127287
Data limita depunere oferta:
31.08.2020 10:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Furnizare
Cod si denumire CPV:
39294100-0 - Produse informative si de promovare (Rev.2)
Valoare estimata:
66.403,01 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI SI FORMULARE FURN PUB CORESI.pdf
Descriere contract:
Furnizarea de produse si servicii de informare si publicitate a proiectului Construire gradinite in zona Tractorul Coresi finantat prin Programul Operational Regional 2014-2020, Axa prioritara 4 - Cresterea calitatii infrastructurii in vederea asigurarii accesului sporit la educatie timpurie si sprijinirea participarii parintilor pe piata fortei de munca, acestea constau in: - 350 buc rucsac personalizat - 350 buc. mascota plus personalizata - 351 buc vesta reflectorizanta - 310 buc. tricouri personalizate - 250 buc. umbreala personalizata - 400 pungi cadou personalizate - 400 magneti personalizati
Conditii referitoare la contract:
Durata contractului este de la data semnarii contractului de furnizare si pana la finalizarea perioadei de implementare a proiectului, respectiv 30.11.2021.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care pot să furnizeze produsele ce fac obiectul prezentului contract . Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnică a produselor furnizate cu indicațiilor precizate și oferta financiară, va fi depusă la registratura autorității contractante/Centrul de Informare Cetățeni din Brașov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brașov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. oferta trebuie sa prezinte detalierea tehnica a materialelor, in care sa se demonstreze indeplinirea cerintelor continute in caietul de sarcini. In cadrul propunerii financiare ofertantii vor prezenta bugetul detaliat pentru fiecare categorie de material detaliat, dupa cum urmeaza: - costuri elaborare (grafica) - costuri de productie Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Oferta financiară va fi elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat. Prețul va include toate cheltuielile care vor fi angajate de către prestator în condiţiile prevăzute de prezentul Caiet de sarcini, respectiv concepție materiale, machetare şi grafică materiale de informare și publicitate, costuri publicare, autorizații şi avize de montaj panouri/plăci inclusiv montaj, costuri de deplasare şi/sau transport materiale (dacă este cazul).
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o oferta sau să efectueze achiziția. La recepție, în cazul bunurilor deteriorate sau cu deficiențe cantitative și calitative, furnizorul va proceda la înlocuirea bunurilor necorespunzătoare și/sau completarea lipsurilor cantitative și calitative fără a modifica oferta financiară. Bunurile respinse vor fi înlocuite. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128/232 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentația se poate descarca de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov: www.brasovcity.ro/ secțiunea licitații și concursuri. Limba de redactare a ofertei este limba română. Oferta financiara are caracter ferm și obligatoriu din punctul de vedere al contractului. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: Denumire/nume ofertant, adresa sediului social,telefon, email, date de identificare fiscala (cod fiscal, ONRC), cont de trezorerie, persoana responsabilă de contract și calitatea acesteia. Potențialii ofertanți au obligația de a verifica zilnic invitația de participare postată pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.
Documente anexate: Documentatie achizitie FURNIZARE MATERIALE DE INFORMARE SI PUIB TRACTORU CORESI 2.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 28-08-2020 ora 13:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
PUBLICARE ANUNTURI DE PRESA, REALIZARE PANOU TEMPORAR SI PERMANENET SI ETICHETE AUTOCOLANTE AFERENTE PROIECTULUI ,,INFRASTRUCTURA DE GARAJ PENTRU TRANSPORTUL PUBLIC,, COD SMIS 126998
Data limita depunere oferta:
28.08.2020 13:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Furnizare
Cod si denumire CPV:
30192170-3 - Panouri de afisare (Rev.2)
Valoare estimata:
12.605,04 RON
Caiet de sarcini:
CS SUSTINERE MASURI INFO PUB INFRASTRUCTURA GARAJ.pdf
Descriere contract:
PUBLICARE ANUNTURI DE PRESA, REALIZARE PANOU TEMPORAR SI PERMANENET SI ETICHETE AUTOCOLANTE AFERENTE PROIECTULUI ,,INFRASTRUCTURA DE GARAJ PENTRU TRANSPORTUL PUBLIC,, COD SMIS 126998
Conditii referitoare la contract:
Durata contractului va fi din momentul semnarii contractului si pana la finalizarea perioadei de implementare a proiectului, conform contractului de finantare - 31.03.2021. Furnizorul va aloca personalul corespunzator din punct de vedere al expertizei si alocarii timpului), precum si echipamentelele necesare in vederea ffinalizarii eficiente a tuturor activitatilor solicitate pentru atingerea obiectivelor contractului. Ofertantul se va angaja in mod ferm si irevocabil ca va urma toate indicatiile primite de la achizitor cu privire la continutul, modul de realizare si prezentare a materialelor publicitare care fac obiectul achizitiei. La variantele de concept prezentate de catre ofertantul declarat castigator, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita clarificari.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate în caietul de sarcini. Ofertantul trebuie sa fie înregistrat la Registrul Comerțului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achiziției. Odată cu oferta se depune și Certificatul constatator emis de Registrul Comerțului. De asemenea se completează formularele și Declarația art. 59 și art. 60 aferente prezentului anunț. Modul de prezentare a ofertei tehnice: Ofertantul trebuie să prezinte detalierea tehnică a materialelor, în care să se demonstreze îndeplinirea cerințelor conținute în Caietul de sarcini atașat prezentului anunț publicitar. Oferta financiara va fi elaborată în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscală, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț publicitar, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B-dul Eroilor nr. 8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Formulare se vor descarca din de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov, www.brasovcity.ro, din secțiunea „Achiziții” de la anunțul de publicitate aferent. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.
Documente anexate: Documentatie achizitie publicitate si anunturi de presa infrastructura garaj.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 28-08-2020 ora 13:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Denumire contract: .Realizarea şi furnizarea materialelor de informare şi publicitate aferente proiectului ,,Achiziția de mijloace de transport moderne”, cod SMIS - 126996
Data limita depunere oferta:
28.08.2020 13:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Furnizare
Cod si denumire CPV:
30192170-3 - Panouri de afisare (Rev.2)
Valoare estimata:
2.521,00 RON
Caiet de sarcini:
Caiet de sarcini mat informare.pdf
Descriere contract:
Realizarea şi furnizarea materialelor de informare şi publicitate aferente proiectului ,,Achiziția de mijloace de transport moderne”, cod SMIS - 126996. Ofertantul are următoarele obligaţii:1. Să realizeze conceptul grafic al materialelor de promovare, cu respectarea Manualului de Identitate Vizuală 2014-2020 în vigoare, www.inforegio.ro şi www.adrcentru.ro. 2. Să producă şi să livreze/difuzeze materialele de promovare şi publicitate la termenele stabilite. Ofertantul va trebui sa realizeze urmatoarele produse si sa presteze servicii de publicitate: 1. Panou de informare temporar pe toată durata de implementare a proiectului –obligatoriu-1 BUC, 2. Placă permanentă la terminarea proiectului, dar nu mai târziu de 3 luni de la încheierea proiectului-1 BUC 3. Etichete autocolante ce vor fi amplasate pe echipamentele achiziționate în cadrul proiectului-35 BUC Valorile maxime eligibile sunt: -panou temporar: valoare maxim eligibilă 1.033, 61 lei fără TVA - placă permanentă: valoare maxim eligibilă 1.033,61 lei fără TVA - etichete autocolante: valoare maxim eligibilă 453,78 lei fără TVA Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnică a produselor furnizate cu indicațiilor precizate și oferta financiară, va fi depusă la registratura autorității contractante/Centrul de Informare Cetățeni din Brașov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brașov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Oferta financiară va fi elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat.
Conditii referitoare la contract:
Oferta va contine servicii care sa corespunda cerintelor minimale din prezentul caiet de sarcini, respectiv organizarea activitatilor si structurarea acestora in cadrul ofertei financiare ce urmeaza a fi prestate pentru ducerea la indeplinire a cerintelor din caietul de sarcini. Propunerea tehnica va fi elaborata astfel incat sa rezulte ca sunt indeplinite in totalitate cerintele aferente Caietului de sarcini. Propunerea tehnica trebuie sa reflecte asumarea de catre ofertant a tuturor cerintelor/obligatiilor prevazute in Caietul de sarcini. Ofertanţii vor prezenta bugetul detaliat pentru fiecare categorie de produs, respectiv costurile elaborare şi realizare materiale de informare şi publicitate pentru fiecare tip de material în parte;
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care pot să furnizeze produsele ce fac obiectul prezentului contract . Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnică a produselor furnizate cu indicațiilor precizate și oferta financiară, va fi depusă la registratura autorității contractante/Centrul de Informare Cetățeni din Brașov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brașov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Oferta financiară va fi elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat. Prețul ofertat va conține cheltuielile privind furnizarea produselor cât și încărcare, descărcarea și transportul acestora la adresa indicată de achizitor.
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scazut.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o oferta sau să efectueze achiziția. La recepție, în cazul bunurilor deteriorate sau cu deficiențe cantitative și calitative, furnizorul va proceda la înlocuirea bunurilor necorespunzătoare și/sau completarea lipsurilor cantitative și calitative fără a modifica oferta financiară. Bunurile respinse vor fi înlocuite. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 195 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentația se poate descarca de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov: www.brasovcity.ro/ secțiunea licitații și concursuri. Limba de redactare a ofertei este limba română. Oferta financiara are caracter ferm și obligatoriu din punctul de vedere al contractului. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: Denumire/nume ofertant, adresa sediului social,telefon, email, date de identificare fiscala (cod fiscal, ONRC), cont de trezorerie, persoana responsabilă de contract și calitatea acesteia. Potențialii ofertanți au obligația de a verifica zilnic invitația de participare postată pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.
Documente anexate: Documentatie achizitie realizare materiale de informare si publicitate cod SMIS-126996.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 21-08-2020 ora 13:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Bulevardul Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
Denumire contract:
Servicii de coordonator în materie de securitate și sănătate în muncă (SSM) - pentru urmărirea realizării obiectivului de investiții „Eficientizare energetică a clădirilor din municipiul Brașov - Colegiul național Dr. Ioan Meșotă - Corp A + Sala de sport”
Data limita depunere oferta:
21.08.2020 13:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
79714000-2 - Servicii de supraveghere (Rev.2)
Valoare estimata:
31.200,00 RON
Caiet de sarcini:
Caiet de sarcini SSM.pdf
Descriere contract:
Servicii de coordonator în materie de securitate și sănătate în muncă (SSM) - pentru urmărirea realizării obiectivului de investiții „Eficientizare energetică a clădirilor din municipiul Brașov - Colegiul național Dr. Ioan Meșotă - Corp A + Sala de sport”
Conditii referitoare la contract:
Durata contractului este de la semnarea acestuia până la recepția la terminarea lucrărilor Prestarea contractului de servicii va fi considerată finalizată după semnarea Procesului verbal la terminarea lucrărilor
Conditii de participare:
Modalitatea de prezentare a propunerii tehnice Ofertantul va prezenta următoarele elemente ca parte a propunerii tehnice: - Metodologia de prestare a serviciilor; - Organizarea și planificarea activităților și graficul de implementare a serviciilor: - propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite toate cerințele menționate în caietul de sarcini ; - Se va prezenta un grafic de prestare a serviciilor Modalitatea de prezentare a ofertei financiare: Oferta financiara va cuprinde valoarea totală și graficul de prestare a serviciilor
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scăzut, în condițiile respectării cerințelor caietului de sarcini
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potențialii ofertanți au obligația sa verifice zilnic anunțul de publicitate postat pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții”, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile.
Documente anexate: Documentatie achizitie ADV Coordonator SSMA MESOTA.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 21-08-2020 ora 10:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Servicii având ca obiect verificarea documentațiilor tehnice - DTAC, PT, DDE - din punct de vedere al cerințelor - A1, Af, 1, C, D, E, F, Ie Reabilitare invelitoare scoala gimnaziala nr.15 corp A
Data limita depunere oferta:
21.08.2020 10:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
Valoare estimata:
10.990,00 RON
Caiet de sarcini:
CS VERIFICATOR SI FORMULARE SC 15 A.pdf
Descriere contract:
Servicii având ca obiect verificarea documentațiilor tehnice - DTAC, PT, DDE - din punct de vedere al cerințelor - A1, Af, 1, C, D, E, F, Ie Reabilitare invelitoare scoala gimnaziala nr.15 corp A
Conditii referitoare la contract:
Conform cerintelor din caietul de sarcini
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau din prezentul anunt. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia.Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 21.08.2020, ora 10:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie VERIFICATOR REABILITARE INVELITOARE SC 15A.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 21-08-2020 ora 10:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV, CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
Anunt
Denumire contract:
ACHIZITIA DE SERVICII/ PRODUSE PENTRU SUSTINEREA MASURILOR DE INFORMARE SI BUBLICITATE AFERENTE PROIECTULUI ,,INFRASTRUCTURA DE GARAJ PENTRU TRANSPORTUL PUBLIC,, COD SMIS 126998
Data limita depunere oferta:
21.08.2020 10:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Furnizare
Cod si denumire CPV:
30192170-3 - Panouri de afisare (Rev.2)
Valoare estimata:
12.605,04 RON
Caiet de sarcini:
CS SUSTINERE MASURI INFO PUB INFRASTRUCTURA GARAJ.pdf
Descriere contract:
ACHIZITIA DE SERVICII/ PRODUSE PENTRU SUSTINEREA MASURILOR DE INFORMARE SI BUBLICITATE AFERENTE PROIECTULUI ,,INFRASTRUCTURA DE GARAJ PENTRU TRANSPORTUL PUBLIC,, COD SMIS 126998
Conditii referitoare la contract:
Durata contractului va fi din momentul semnarii contractului si pana la finalizarea perioadei de implementare a proiectului, conform contractului de finantare - 31.03.2021. Furnizorul va aloca personalul corespunzator din punct de vedere al expertizei si alocarii timpului), precum si echipamentelele necesare in vederea ffinalizarii eficiente a tuturor activitatilor solicitate pentru atingerea obiectivelor contractului. Ofertantul se va angaja in mod ferm si irevocabil ca va urma toate indicatiile primite de la achizitor cu privire la continutul, modul de realizare si prezentare a materialelor publicitare care fac obiectul achizitiei. La variantele de concept prezentate de catre ofertantul declarat castigator, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita clarificari.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate în caietul de sarcini. Ofertantul trebuie sa fie înregistrat la Registrul Comerțului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achiziției. Odată cu oferta se depune și Certificatul constatator emis de Registrul Comerțului. De asemenea se completează formularele și Declarația art. 59 și art. 60 aferente prezentului anunț. Modul de prezentare a ofertei tehnice: Ofertantul trebuie să prezinte detalierea tehnică a materialelor, în care să se demonstreze îndeplinirea cerințelor conținute în Caietul de sarcini atașat prezentului anunț publicitar. Oferta financiara va fi elaborată în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscală, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț publicitar, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B-dul Eroilor nr. 8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Formulare se vor descarca din de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov, www.brasovcity.ro, din secțiunea „Achiziții” de la anunțul de publicitate aferent. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.
Documente anexate: Documentatie achizitie sustinere masuri info pub infrastructura garaj.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 21-08-2020 ora 10:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Achiziţionarea serviciilor pentru promovare a proiectului ,,INFRASTRUCTURA DE GARAJ PENTRU TRANSPORTUL PUBLIC,, COD SMIS 126998
Data limita depunere oferta:
21.08.2020 10:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
Valoare estimata:
84.033,61 RON
Caiet de sarcini:
CS PROMOVARE INFRASTRUCTURA GARAJ.pdf
Descriere contract:
Achiziţionarea serviciilor pentru promovare a proiectului ,,INFRASTRUCTURA DE GARAJ PENTRU TRANSPORTUL PUBLIC,, COD SMIS 126998 Durata Contractului va fi din momentul semnării contactului de servicii și până la finalizarea perioadei de implementare a proiectului, conform contractului de finanțare semnat aceasta este 31 octombrie 2022, dar poate fi prelungita prin act adițional la contractul de servicii. În situația în care va interveni o extindere a perioadei de implementare a proiectului, contractul de se va prelungi prin act adițional fără majorarea valorii acestuia. Prestatorul de servicii va prezenta în cadrul propunerii tehnice un grafic al fazelor necesare pentru realizarea serviciilor ofertate în conformitate cu Calendarul termenelor pentru acceptanța livrabilelor pus la dispoziție de către Beneficiar.
Conditii referitoare la contract:
Durata Contractului va fi din momentul semnării contactului de servicii și până la finalizarea perioadei de implementare a proiectului, conform contractului de finanțare semnat aceasta este 31 octombrie 2022, dar poate fi prelungita prin act adițional la contractul de servicii. În situația în care va interveni o extindere a perioadei de implementare a proiectului, contractul de se va prelungi prin act adițional fără majorarea valorii acestuia. Prestatorul de servicii va prezenta în cadrul propunerii tehnice un grafic al fazelor necesare pentru realizarea serviciilor ofertate în conformitate cu Calendarul termenelor pentru acceptanța livrabilelor pus la dispoziție de către Beneficiar.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate în caietul de sarcini. Ofertantul trebuie sa fie înregistrat la Registrul Comerțului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achiziției. Odată cu oferta se depune și Certificatul constatator emis de Registrul Comerțului. De asemenea se completează formularele și Declarația art. 59 și art. 60 aferente prezentului anunț. Modul de prezentare a ofertei tehnice: Ofertantul trebuie să prezinte detalierea tehnică a materialelor, în care să se demonstreze îndeplinirea cerințelor conținute în Caietul de sarcini atașat prezentului anunț publicitar. Oferta financiara va fi elaborată în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscală, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț publicitar, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B-dul Eroilor nr. 8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Formulare se vor descarca din de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov, www.brasovcity.ro, din secțiunea „Achiziții” de la anunțul de publicitate aferent. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.
Documente anexate: Documentatie achizitie promovare infrastructura garaj.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 20-08-2020 ora 15:00 - termen expirat
În vederea ducerii la îndeplinire a HCL 330/30.06.2020, Municipiul Braşov, reprezentat legal prin Primar, George Scripcaru, cu sediul în Braşov, B-dul Eroilor nr. 8, CIF 4384206 organizează licitaţia publică privind închirierea spațiilor cu destinația de servicii complementare din cadru CATTIA (restaurant, spații auxiliare și cafenea), în suprafață de 680,26 mp, proprietatea publică a Municipiului Brașov, situate în Brașov, str. Institutului nr. 35 .
Licitaţia va avea loc în data de 21.08.2020, ora 12:00, la sediul Primăriei, termenul limită de depunere a ofertelor (într-un exemplar) la Centrul de Informare pentru Cetăţeni, masa nr.4 sau 5, din cadrul Primăriei Municipiului Braşov, Bd. Eroilor nr. 8, fiind 20.08.2020, ora 15:00.
Persoanele interesate au dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire, cu cel puţin 10 zile lucrătoare, înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor, respectiv 06.08.2020 ora. 16.00.
Documentaţia pentru elaborarea ofertelor se poate achiziţiona de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov - www.brasovcity.ro sau printr-o solicitare pe adresa de e-mail patrimbv@brasovcity.ro.
Soluționarea eventualelor litigii se vor efectua prin Tribunalul Brașov, Secția Contencios Administrativ Fiscal și în termenele prevăzute de Legea Contenciosului Administrativ nr. 554/2004.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Administrare Patrimoniu şi Urbanism Comercial, din cadrul Primăriei Municipiului Braşov, telefon 0268/416550, interior 199, adresă e-mail patrimbv@brasovcity.ro.
Prezentul anunț se transmite către publicare în data de 29.07.2020.
Documente anexate: Documentatie atribuire CATTIA.pdf

Achiziții / Proceduri proprii: 19-08-2020 ora 16:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
SERVICII PENTRU ACȚIUNILE DE PROMOVARE A OBIECTIVULUI DE INVESTIȚII ,,REALIZARE INFRASTRUCTURA INTEGRATA PENTRU TRAFIC PIETONAL SI CICLISM CU FACILITATI COMPLEMENTARE -TRASEUL 1”-COD SMIS 126994
Data limita depunere oferta:
19.08.2020 16:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
Valoare estimata:
84.033,61 RON
Caiet de sarcini:
CS +FORMULARE.pdf
Descriere contract:
Servicii pentru acțiunile de promovare a obiectivului de investiții ,,realizare infrastructura integrata pentru trafic pietonal si ciclism cu facilitati complementare -Traseul 1”-Cod SMIS 126994. Prestarea/furnizarea serviciilor pentru actiunile de promovare a obiectivului de investitii, respectiv: achizitia serviciilor de realizare și difuzare spoturi audio-video, realizare panouri informare, kit-uri promoționale (vestă reflectorizantă, tricou personalizat, șapcă personalizată, șnur personalizat, insignă inscripționată, umbrelă personalizată, rucsac personalizat). Cerințele specifice privind prestarea serviciilor și furnizarea produselor publicitare se găsesc detaliate în caietul de sarcini atașat prezentului anunț publicitar. Se vor respecta întocmai cerințele solicitate prin Caietul de sarcini.
Conditii referitoare la contract:
Realizarea materialelor de informare şi publicitate în conformitate cu contractul de finanțare nr. 5156/09.03.2020 încheiat între Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Brașov, ca beneficiar, Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operaţional Regional 2014-2020 și Agenția pentru Dezvoltare Regională Centru în calitate de Organism Intermediar pentru Programul Operațional Regional la nivelul Regiunii Centru. Durata contractului de prestări servicii va fi de la data semnării și până la finalizarea perioadei de implementare a proiectului, respectiv 31.05.2021 cu posibilitate de prelungire prin Act Adițional - în situația în care va interveni o extindere a perioadei de implementare a proiectului, fără majorarea valorii contractului. Plățile se vor realiza numai după prestarea serviciilor, cu prezentarea dovezii prestării acestora, respectiv a conformității cu prevederile prevăzute în caietul de sarcini, în baza proceselor verbale de recepție cantitativă și calitativă, semnate fără obiecțiuni.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate în caietul de sarcini. Ofertantul trebuie sa fie înregistrat la Registrul Comerțului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achiziției. Odată cu oferta se depune și Certificatul constatator emis de Registrul Comerțului. De asemenea se completează formularele și Declarația art. 59 și art. 60 aferente prezentului anunț. Propunerea tehnică trebuie să demonstreze o înţelegere profundă a subiectului şi a modului în care conceptul propus va contribui la atingerea obiectivelor vizate de Autoritatea Contractantă. Toate cerințele privind caietul de sarcini şi specificațiile tehnice sunt minimale şi obligatorii. Metodologia și planul de lucru sunt componente cheie și obligatorii ale ofertei tehnice. Oferta tehnică trebuie prezentată în următoarea structură: a)metodologia pentru prezentarea serviciilor; b)planul utilizat pentru prezentarea serviciilor. Oferta financiară și detalierea pe categorii de costuri (producție etc.), TVA-ul fiind evidențiat separat (realizată conform modelului de formular de ofertă). Ofertanții vor prezenta în oferta financiară prețul pentru fiecare tip de material, detaliat pentru fiecare categorie de servicii şi produse, respectiv: costuri elaborare (grafica), costuri producție, costuri publicare/difuzare, costuri montaj/producție pentru fiecare tip de material/produs/serviciu în parte. Prețul va include toate cheltuielile care vor fi angajate de către prestator în condițiile prevăzute de prezentul Caiet de sarcini, respectiv concepție materiale, machetare şi grafică, costuri difuzare, autorizații şi avize de montaj panouri, inclusiv montaj, costuri de deplasare şi/sau transport materiale (dacă este cazul).
Criterii de atribuire:
PRETUL CEL MAI SCĂZUT
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscală, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț publicitar, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B-dul Eroilor nr. 8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Formulare se vor descarca din de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov, www.brasovcity.ro, din secțiunea „Achiziții” de la anunțul de publicitate aferent. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.
Documente anexate: Documentatie achizitie ADV SERVICII PROMOVARE TRASEUL1 si clarificari.zip