Achiziții
Primăria Municipiului Brașov

Achiziții / Proceduri proprii: 21-10-2020 ora 12:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Furnizare ”DOTĂRI SALĂ DE SPORT COLEGIUL TEHNIC TRANSILVANIA”
Data limita depunere oferta:
21.10.2020 12:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Furnizare
Cod si denumire CPV:
37400000-2 - Articole si echipament de sport (Rev.2)
Valoare estimata:
130.548,50 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI DOTARI SALA SPORT COLEGIUL TRANSILVANIA.pdf
Descriere contract:
Obiectul contractului este achiziționarea dotărilor/echipamentelor/articolelor sportive, conform caietului de sarcini și listelor și fișelor tehnice anexate la anuntul publicitar, necesare desfășurării activităților sportive de către persoane cu dizabilități la Sala de Sport a Colegiului Tehnic Transilvania, situată pe str. Panselelor nr.23, Brașov. Toate produsele livrate vor respecta în mod obligatoriu caracteristicile stricte din fişele tehnice. Nu se accepta în fişele tehnice anexate la documentaţie trimiteri la pliante, cataloage, etc. ci se vor completa toate caracteristicile produselor ofertate. Furnizorul va prezenta odată cu oferta documente ce garantează calitatea produselor (certificate de calitate, declaraţii de conformitate produs).
Conditii referitoare la contract:
Perioada de livrare și montaj, dacă este cazul, a dotărilor de specialitate este de 30 zile, mai puțin pentru scaunele cu rotile sport pentru care termenul de livrare este de 6 luni, de la comanda fermă a achizitorului. La livrare produsele vor fi însoţite de declaraţia de conformitate/calitate din partea producătorului, certificatul de garanţie şi/sau alte documente necesare identificării acestora. Plata produselor se va face numai după montarea şi recepţionarea acestora, în termen de 30 de zile de la data primirii facturii emisă de furnizor şi numai după semnarea Procesului verbal de recepţie calitativă şi cantitativă. Facturile se vor depune la Centrul de Informare pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov, b-dul.Eroilor nr.8, cam.1. Achitarea facturii se va face prin virament în contul bancar al furnizorului.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care pot să furnizeze și monteze (dacă este cazul) produsele ce fac obiectul prezentului contract . Oferta tehnico-financiară, va fi depusă la registratura autorității contractante/Centrul de Informare Cetățeni din Brașov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brașov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Oferta tehnică va conține obligatoriu fotografii pentru fiecare produs ofertat, atasate Fișelor tehnice completate corespunzător. Oferta financiară va fi elaborata în lei fără TVA, având menționat TVA-ul separat. De asemenea se va completa si Anexa la Formularul de ofertă. Prețul ofertat va conține cheltuielile de transport, manopera de montaj şi punere în funcţiune (dacă este cazul).
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scazut în condițiile respectarii specificatiilor tehnice.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potențialii ofertanți au obligația sa verifice zilnic anunțul de publicitate postat pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții”, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile.
Documente anexate: Documentatie achizitie DOTARI SALA SPORT COLEGIUL TEHNIC TRANSILVANIA.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 20-10-2020 ora 10:37 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de verificare a documentaţiei tehnice aferentă proiectului “Realizarea unui spațiu multifuncțional de recreere si sport", Cod SMIS 128053 în cadrul Contractului de finanțare nr 5291/14.04.2020 pentru proiectul “Realizarea unui spațiu multifuncțional de recreere si sport", Cod SMIS 1280
Data limita depunere oferta:
20.10.2020 10:37
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
Valoare estimata:
10.000,00 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI.pdf
Descriere contract:
Servicii de verificare a documentaţiei tehnice aferentă proiectului “Realizarea unui spațiu multifuncțional de recreere si sport", Cod SMIS 128053 Verificarea proiectului tehnic se va realiza dupa cum urmează: a.Verificarea proiectului pentru autorizarea lucrărilor de construire b.Verificarea proiectului de organizare a execuției lucrărilor c.Verificarea proiectului tehnic și a caietelor de sarcini d.Verificarea detaliilor de execuție e.Verificarea, dacă se impune, a dispozițiilor de șantier, emise de către proiectant, pentru soluționarea neconformităților constatate în proiect și a defectelor apărute în faza de execuție a lucrărilor , până la recepția la terminarea lucrărilor f.Verificarea, dacă se impune, a proiectelor întocmite în urma unor eventuale rapoarte de expertiză tehnică de calitate după însușirea acestora de către experții tehnici , în vederea confirmării că proiectele respectă cerințele stabilite prin lege g.Întocmirea referatelor de verificare a documentatiei tehnice prezentate spre verificare, în conformitate cu prevederile legale. Verificarea documentației se va realiza pentru următoarele cerinţe: B1 - siguranța în exploatare pentru construcții: D - igienă, sănătate și mediu înconjurător pentru toate domeniile; E - economie de energie prin izolare termică corespunzătoare construcțiilor și instalațiilor din construcții pentru toate domeniile; Iint - instalații aferente clădirilor, care cuprind: - instalații de apă și canalizare; - instalații de stingere a incendiilor; - instalații de încălzire, ventilare, climatizare, condiționare a aerului; Ig - instalații de utilizare gaze, indiferent de regimul de presiune, Ie - instalații electrice aferente construcțiilor,
Conditii referitoare la contract:
Prestarea serviciilor presupune verificarea documentaţiei tehnice aferentă proiectului “Realizarea unui spațiu multifuncțional de recreere si sport", Cod SMIS 128053 in faza D.T.P.Th , D.A.C.- documentație pentru obținerea Autorizației de Construire , D.T.O.E- documentatie tehnica pentru organizarea executiei lucrarilor . Servicii de verificare a documentaţiei tehnice aferentă proiectului , se va realiza în baza Studiului de Fezabilitate realizat de SC SPIRI COM SRL. Documentatia tehnica va fi verificata in termen de 10 zile de la transmiterea ei de catre Achizitor. CONDITIILE REFERITOARE LA contract sunt conform cerintelor din caietul de sarcini
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau din prezentul anunt. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia.Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie servicii de verificare a documentatiei tehnice-Cod SMIS 128053.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 20-10-2020 ora 10:00 - termen expirat
Date identificare autoritate contractanta
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: MUNICIPIUL BRASOV
In atentia: CRISTINA IULIA RACOVITA
Anunt
Denumire contract:
SERVICII DE ASISTENTA TEHNICA - DIRIGENTIE DE SANTIER pentru urmarirea realizarii obiectivului de investitii EFICIENTIZARE ENERGETICA A CLADIRILOR DIN MUNICIPIUL BRASOV COLEGIUL TEHNIC DE TRANSPORTURI - SALA DE SPORT SI CAMIN
Data limita depunere oferta:
20.10.2020 10:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71311100-2 - Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
Valoare estimata:
60.000,00 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI SI FORMULARE AS TEHNICA COL DE TRANSP.pdf
Descriere contract:
SERVICII DE ASISTENTA TEHNICA - DIRIGENTIE DE SANTIER pentru urmarirea realizarii obiectivului de investitii EFICIENTIZARE ENERGETICA A CLADIRILOR DIN MUNICIPIUL BRASOV COLEGIUL TEHNIC DE TRANSPORTURI - SALA DE SPORT SI CAMIN
Conditii referitoare la contract:
Conform cerintelor din caietul de sarcini
Conditii de participare:
Oferta va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Pretul din propunerea financiară va fi ferm și nu se va modifica pe toată perioada de derulare a contractului. Graficul de esalonare a ofertei financiare astfel: 1- perioada de executie a lucrarilor 2 - perioada de garantie a lucrarilor, respectiv de la data semnarii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, pana la data semnarii procesului de reptie finala.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt, la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari
Documente anexate: Dosar achizitie SERVICII DE ASISTENTA TEHNICA - DIRIGENTIE DE SANTIER-EFICIENTIZARE ENERGETICA.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 19-10-2020 ora 10:30 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de audit financiar pentru implementarea proiectului ,,Extindere sistem de management informatizat al sistemului de transport public”, CodSMIS 127412
Data limita depunere oferta:
19.10.2020 10:30
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
Valoare estimata:
42.016,81 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI AUDIT EXTINDERE SISTEM MISTP.pdf
Descriere contract:
Achiziţia serviciilor de audit financiar în cadrul proiectului ,,Extindere sistem de management informatizat al sistemului de transport public”, Cod SMIS 127412. În cadrul acestei activități se va efectua auditarea financiară a proiectului astfel încât toate cheltuielile aferente acestuia să fie certificate înaintea Cererii de Rambursare finale. Numărul rapoartelor de audit financiar (intermediare și final): 3 rapoarte de audit, dintre care două rapoarte intermediare şi un raport de audit final. Un raport de audit va îngloba mai multe cereri de rambursare, valoarea maximă eligibilă nu poate depăşi limita maximă eligibilă stabilită. Rapoartele de audit financiar intermediare se vor elabora la solicitarea beneficiarului, astfel încât să acopere toate cererile de rambursare depuse la Autoritatea de Management/Organismul Intermediar – POR, până la data efectuării auditării.
Conditii referitoare la contract:
Durata serviciilor este de la data semnării contractului de către ambele părți și până la finalizarea implementării proiectului ,,Extindere sistem de management informatizat al sistemului de transport public”, Cod SMIS 127412, respectiv până la 30.04.2023. Plata serviciilor prestate de Prestator, în baza contractului de servicii de audit va fi efectuată după recepția - pe bază de proces verbal de recepţie, a fiecărui raport de audit predat beneficiarului, însoțit de raportul de activitate al auditorului, pe baza de factură fiscală.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate in caietul de sarcini. Oferta prestatorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta tehnica, financiara, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română, în conformitate cu cerințele caietului de sarcini. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar.
Criterii de atribuire:
Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertei care prezintă preţul cel mai scăzut.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile.
Documente anexate: Documentatie achizitie SERVICII AUDIT FINANCIAR PROIECT MISTP.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 16-10-2020 ora 10:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: CRISTINA IULIA RACOVITA
Anunt
Denumire contract:
Servicii de verificare a documentației tehnice la cerințele fundamentale aplicabile construcțiilor, pentru obiectivul de investiţii „ Extindere Liceul de Arte H.M. Teutsch”.
Data limita depunere oferta:
16.10.2020 10:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
Valoare estimata:
28.950,96 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI SI FORMULARE VERIFICIATOR HM TEUTSCH.pdf
Descriere contract:
Servicii de verificare a documentației tehnice la cerințele fundamentale aplicabile construcțiilor, pentru obiectivul de investiţii „ Extindere Liceul de Arte H.M. Teutsch” Prestarea serviciilor în conformitate cu Legea nr.10/1995 privind calitatea în construcții, pentru verificarea documentaţiei tehnice din punct de vedere al cerințelor fundamentale aplicabile construcțiilor - A1, B1, C, D, E, F, Is, It, Ie, Ig- la obiectivul de investiţii „Extindere Liceul de Arte H.M. Teutsch”.
Conditii referitoare la contract:
Conform cerintelor din caietul de sarcini
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau din prezentul anunt. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia.Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie VERIFICARE DOC. Liceul de Arte H.M. Teutsch.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 16-10-2020 ora 10:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: CRISTINA IULIA RACOVITA
Anunt
Denumire contract:
Servicii de coordonare in materie de securitate si sanatate in munca pe durata elaborarii proiectului tehnic si a realizarii lucrarilor Eficientizare energetica a cladirilor publice din Mun. Brasov - Colegiul Tehnic de Transporturi - Sala de sport si camin
Data limita depunere oferta:
16.10.2020 10:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
79714000-2 - Servicii de supraveghere (Rev.2)
Valoare estimata:
27.300,00 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI SI FORMULARE VERIFICIATOR HM TEUTSCH.pdf
Descriere contract:
Servicii de coordonare în materie de securitate şi sănătate în muncă, pe durata elaborării proiectului tehnic și a realizării lucrărilor pentru proiectul “Eficientizare energetică a clădirilor publice din Municipiul Brașov - Colegiul Tehnic de Transporturi - Sală de sport + Camin ” Activitatea coordonatorului SSM pe perioada elaborarii proiectuluio tehnic si a executoiei lucrarilor prewsupune indeplinirea atributiilor si aspectelor impuse de Hotararea 300/2006 (actualizata) privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru santierele temporare sau mobile
Conditii referitoare la contract:
Conform cerintelor din caietul de sarcini
Conditii de participare:
vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate in caietul de sarcini. Oferta furnizorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut Ofertantul declarat castigător va constitui garanția de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificările și completările ulterioare. Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data precizată in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.
Documente anexate: Documentatie achizitie SSM COLEGIUL DE TRANSPORTURI SALA SPORT SI CAMIN.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 07-10-2020 ora 12:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
ACHIZITIE SISTEM SUPRAVEGHERE VIDEO PARCARE “ SPITALUL MILITAR REGINA MARIA ”
Data limita depunere oferta:
07.10.2020 12:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Furnizare
Cod si denumire CPV:
32235000-9 - Sistem de supraveghere cu circuit inchis (Rev.2)
Valoare estimata:
41.974,10 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI SUPRAVEGHERE.pdf
Descriere contract:
Obiectul contractului este ACHIZITIE SISTEM SUPRAVEGHERE VIDEO PARCARE “ SPITALUL MILITAR REGINA MARIA ”, respectiv: 1.Camera video color tip bullet 23 bucăți 2.Camera video color tip dome 2 bucăți 3.NVR 32 CANALE 1 bucată 4.HDD 8 TB 2 Bucăți 5.UPS BACK-UP NVR 1 Bucată 6.MONITOR LED 50 INCH 4K 1 Bucată 7.Switch Comunicatie 1 Bucată 8.Switch Poe la latitudinea ofertantului 9.Rack 1 Bucată 10.Centrala de alarmă 1 Bucată 11. Detector de mișcare IR 3 Bucăți 12. CONTACT MAGNETIC 5 Bucăți 13. BUTON PANICA MOBIL 1 Bucată 14. DETECTOR DE SOC SI VIBRATII 2 Bucăți 15. TASTATURA LCD 1 Bucată 16. SIRENA DE EXTERIOR 1 Bucată 17.Acumulator 12V 7 Ah pt alarma 3 Bucăți 18.Sistem de control acces standalone 1 Bucată 19.Sursa de alimentare 12V 5A 1 Bucată 20.Materiale auxiliare (pat cablu, cablu utp, cablu alarma, accesorii , feronerie diversa, electromagnet, cablu de fibra optica, sfp-uri, etc.) Toate produsele livrate vor respecta în mod obligatoriu caracteristicile stricte din Caietului de sarcini. Achizitia are ca obiect: întocmirea unui proiect S.T.A, obținerea avizelor obligatorii, achiziționarea si montajul unui sistem de supraveghere video pentru Parcarea Supraetajată Regina Maria (interior și exterior) .
Conditii referitoare la contract:
DOCUMENTAȚIE MINIMĂ NECESARĂ PENTRU CALIFICARE: - Prezentarea de referințe pentru lucrări similare executate / a portofoliului de clienți (eventual scrisori de recomandare din partea clienților), acorduri de participare la licitații pentru furnizare de produse si prestare de servicii similare; - Dovada experienței similare de minim 2 ani ; - Prezentarea acoperirii teritoriale (echipă zona Brașov) ; - Dovada existenței unui dispecerat pentru sesizări (telefon disponibil 24 h) . Garantia va fi minim 24 luni de la punerea in functiune.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care pot să proiecteze, sa furnizeze și sa monteze produsele ce fac obiectul prezentului contract . Oferta tehnico-financiară, va fi depusă la registratura autorității contractante/Centrul de Informare Cetățeni din Brașov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brașov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Oferta tehnică va conține obligatoriu fotografii pentru fiecare produs ofertat, atasate Fișelor tehnice completate corespunzător. Oferta financiară va fi elaborata în lei fără TVA, având menționat TVA-ul separat. De asemenea se va completa si Anexa la Formularul de ofertă. Prețul ofertat va conține cheltuielile de transport, manopera de montaj şi punere în funcţiune.
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scazut în condițiile respectarii specificatiilor tehnice.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potențialii ofertanți au obligația sa verifice zilnic anunțul de publicitate postat pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții”, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile.
Documente anexate: CAIET DE SARCINI SUPRAVEGHERE.pdf

Achiziții / Proceduri proprii: 24-09-2020 ora 12:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Furnizare ”DOTĂRI SALĂ DE SPORT COLEGIUL TEHNIC TRANSILVANIA”
Data limita depunere oferta:
24.09.2020 12:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Furnizare
Cod si denumire CPV:
37400000-2 - Articole si echipament de sport (Rev.2)
Valoare estimata:
130.548,50 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI DOTARI SALA SPORT COLEGIUL TRANSILVANIA.pdf
Descriere contract:
Obiectul contractului este achiziționarea dotărilor/echipamentelor/articolelor sportive, conform listelor și fișelor tehnice anexate caietului de sarcini, necesare desfășurării activităților sportive de către persoane cu dizabilități la Sala de Sport a Colegiului Tehnic Transilvania, situată pe str. Panselelor nr.23, Brașov. Toate produsele livrate vor respecta în mod obligatoriu caracteristicile stricte din fişele tehnice anexate Caietului de sarcini. Nu se accepta în fişele tehnice anexate la documentaţie trimiteri la pliante, cataloage, etc. ci se vor completa toate caracteristicile produselor ofertate. Furnizorul va prezenta odată cu oferta documente ce garantează calitatea produselor (certificate de calitate, declaraţii de conformitate produs).
Conditii referitoare la contract:
Perioada de livrare și montaj, dacă este cazul, a dotărilor de specialitate este de 30 zile, mai puțin pentru scaunele cu rotile sport pentru care termenul de livrare este de 6 luni, de la comanda fermă a achizitorului. La livrare produsele vor fi însoţite de declaraţia de conformitate/calitate din partea producătorului, certificatul de garanţie şi/sau alte documente necesare identificării acestora. Plata produselor se va face numai după montarea şi recepţionarea acestora, în termen de 30 de zile de la data primirii facturii emisă de furnizor şi numai după semnarea Procesului verbal de recepţie calitativă şi cantitativă. Facturile se vor depune la Centrul de Informare pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov, b-dul.Eroilor nr.8, cam.1. Achitarea facturii se va face prin virament în contul bancar al furnizorului.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care pot să furnizeze și monteze (dacă este cazul) produsele ce fac obiectul prezentului contract . Oferta tehnico-financiară, va fi depusă la registratura autorității contractante/Centrul de Informare Cetățeni din Brașov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brașov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Oferta tehnică va conține obligatoriu fotografii pentru fiecare produs ofertat, atasate Fișelor tehnice completate corespunzător. Oferta financiară va fi elaborata în lei fără TVA, având menționat TVA-ul separat. De asemenea se va completa si Anexa la Formularul de ofertă. Prețul ofertat va conține cheltuielile de transport, manopera de montaj şi punere în funcţiune (dacă este cazul).
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scazut în condițiile respectarii specificatiilor tehnice.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potențialii ofertanți au obligația sa verifice zilnic anunțul de publicitate postat pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții”, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile.
Documente anexate: Documentatie achizitie DOTARI SALA DE SPORT COLEGIUL TRANSILVANIA.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 23-09-2020 ora 15:43 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Bulevardul Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Servicii pentru acţiunile de promovare a obiectivului de investiţii „Terminal transoport urban Gara Brașov”, cod SMIS 126997
Data limita depunere oferta:
23.09.2020 15:43
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
79342200-5 - Servicii de promovare (Rev.2)
Valoare estimata:
84.033,61 RON
Caiet de sarcini:
Caiet sarcini cu anexe si formulare.pdf
Descriere contract:
Servicii pentru acțiunile de promovare a obiectivului de investiții „Terminal transport urban Gara Brașov”, cod SMIS 126997, ce constau în : „Realizare și difuzare spoturi audio-video” Realizarea unor spoturi audio-video destinate să contribuie la creșterea atractivității transportului în comun prin prezentarea noilor mijloace de transport în comun care vor intra în componența flotei operatorului regional. - difuzarea spotului audio: va avea o durată de minimum 30 de secunde și va beneficia de minimum 260 de difuzări la 2 (două)posturi locale de radio, timp de 4 (patru) luni; - difuzarea spotului video: va beneficia de minimum 130 de apariții la un post local de televiziune.
Conditii referitoare la contract:
Realizarea materialelor de informare și publicitate în conformitate cu contractul de finanțare nr. 5843/2020 încheiat între Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Brașov, ca beneficiar, Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operaţional Regional 2014-2020 și Agenția pentru Dezvoltare Regională Centru în calitate de Organism Intermediar pentru Programul Operațional Regional la nivelul Regiunii Centru. Durata contractului de prestări servicii va fi de la data semnării și până la finalizarea perioadei de implementare a proiectului, respectiv 31.03.2022 cu posibilitate de prelungire prin Act Adițional - în situația în care va interveni o extindere a perioadei de implementare a proiectului, fără majorarea valorii contractului. Plățile se vor realiza numai după prestarea serviciilor, cu prezentarea dovezii prestării acestora, respectiv a conformității cu prevederile prevăzute în caietul de sarcini, în baza proceselor verbale de recepție cantitativă și calitativă, semnate fără obiecțiuni.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate în caietul de sarcini. Ofertantul trebuie sa fie înregistrat la Registrul Comerțului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achiziției. Odată cu oferta se va depune și Certificatul constatator emis de Registrul Comerțului, actualizat. De asemenea se completează formularele și Declarația art. 59 și art. 60 aferente prezentului anunț (atașate la caietul de sarcini cu anexe). Propunerea tehnică trebuie să demonstreze o înţelegere profundă a subiectului şi a modului în care conceptul propus va contribui la atingerea obiectivelor vizate de Autoritatea Contractantă. Toate cerințele privind caietul de sarcini şi specificațiile tehnice sunt minimale şi obligatorii. Metodologia și planul de lucru sunt componente cheie și obligatorii ale ofertei tehnice. Oferta tehnică trebuie prezentată în următoarea structură: a) metodologia pentru prezentarea serviciilor; b )planul utilizat pentru prezentarea serviciilor. Oferta financiară va prezenta prețul pentru fiecare tip de material (spot audio-video), detaliat pentru fiecare categorie, respectiv: costuri elaborare (grafică), costuri producție, costuri publicare/difuzare, costuri montaj/producție pentru fiecare tip de material/produs/serviciu în parte, TVA-ul fiind evidențiat separat (realizată conform modelului de formular de ofertă) Ofertanții vor prezenta bugetul detaliat pentru fiecare categorie de servicii, respectiv: - costuri elaborare și realizare materiale de promovare pentru fiecare tip de material în parte.
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scăzut, în situația respectării tuturor cerințelor stabilite prin caietul de sarcini
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscală, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț publicitar, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B-dul Eroilor nr. 8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Formulare se vor descarca din de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov, www.brasovcity.ro, din secțiunea „Achiziții” de la anunțul de publicitate aferent. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.
Documente anexate: Documentatie achizitie SPOTURI TERMINAL.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 04-09-2020 ora 13:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Denumire contract: .Realizarea şi furnizarea materialelor de informare şi publicitate aferente proiectului ,,Achiziția de mijloace de transport moderne”, cod SMIS - 126996
Data limita depunere oferta:
04.09.2020 13:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Furnizare
Cod si denumire CPV:
30192170-3 - Panouri de afisare (Rev.2)
Valoare estimata:
2.521,00 RON
Caiet de sarcini:
Caiet de sarcini.pdf
Descriere contract:
Realizarea şi furnizarea materialelor de informare şi publicitate aferente proiectului ,,Achiziția de mijloace de transport moderne”, cod SMIS - 126996. Ofertantul are următoarele obligaţii:1. Să realizeze conceptul grafic al materialelor de promovare, cu respectarea Manualului de Identitate Vizuală 2014-2020 în vigoare, www.inforegio.ro şi www.adrcentru.ro. 2. Să producă şi să livreze/difuzeze materialele de promovare şi publicitate la termenele stabilite. Ofertantul va trebui sa realizeze urmatoarele produse si sa presteze servicii de publicitate: 1. Panou de informare temporar pe toată durata de implementare a proiectului –obligatoriu-1 BUC, 2. Placă permanentă la terminarea proiectului, dar nu mai târziu de 3 luni de la încheierea proiectului-1 BUC 3. Etichete autocolante ce vor fi amplasate pe echipamentele achiziționate în cadrul proiectului-35 BUC Valorile maxime eligibile sunt: -panou temporar: valoare maxim eligibilă 1.033, 61 lei fără TVA - placă permanentă: valoare maxim eligibilă 1.033,61 lei fără TVA - etichete autocolante: valoare maxim eligibilă 453,78 lei fără TVA Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnică a produselor furnizate cu indicațiilor precizate și oferta financiară, va fi depusă la registratura autorității contractante/Centrul de Informare Cetățeni din Brașov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brașov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Oferta financiară va fi elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat.
Conditii referitoare la contract:
Oferta va contine servicii care sa corespunda cerintelor minimale din prezentul caiet de sarcini, respectiv organizarea activitatilor si structurarea acestora in cadrul ofertei financiare ce urmeaza a fi prestate pentru ducerea la indeplinire a cerintelor din caietul de sarcini. Propunerea tehnica va fi elaborata astfel incat sa rezulte ca sunt indeplinite in totalitate cerintele aferente Caietului de sarcini. Propunerea tehnica trebuie sa reflecte asumarea de catre ofertant a tuturor cerintelor/obligatiilor prevazute in Caietul de sarcini. Ofertanţii vor prezenta bugetul detaliat pentru fiecare categorie de produs, respectiv costurile elaborare şi realizare materiale de informare şi publicitate pentru fiecare tip de material în parte;
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care pot să furnizeze produsele ce fac obiectul prezentului contract . Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnică a produselor furnizate cu indicațiilor precizate și oferta financiară, va fi depusă la registratura autorității contractante/Centrul de Informare Cetățeni din Brașov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brașov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Oferta financiară va fi elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat. Prețul ofertat va conține cheltuielile privind furnizarea produselor cât și încărcare, descărcarea și transportul acestora la adresa indicată de achizitor.
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scazut.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o oferta sau să efectueze achiziția. La recepție, în cazul bunurilor deteriorate sau cu deficiențe cantitative și calitative, furnizorul va proceda la înlocuirea bunurilor necorespunzătoare și/sau completarea lipsurilor cantitative și calitative fără a modifica oferta financiară. Bunurile respinse vor fi înlocuite. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 195 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentația se poate descarca de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov: www.brasovcity.ro/ secțiunea licitații și concursuri. Limba de redactare a ofertei este limba română. Oferta financiara are caracter ferm și obligatoriu din punctul de vedere al contractului. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: Denumire/nume ofertant, adresa sediului social,telefon, email, date de identificare fiscala (cod fiscal, ONRC), cont de trezorerie, persoana responsabilă de contract și calitatea acesteia. Potențialii ofertanți au obligația de a verifica zilnic invitația de participare postată pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.
Documente anexate: Documentatie achizitie realizare materiale de informare si publicitate SMIS-126996.zip