Achiziții
Primăria Municipiului Brașov

Achiziții / Proceduri proprii: 04-11-2020 ora 13:59 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de dirigenție de șantier privind execuția lucrărilor pentru „Amenajare trasee de mountain bike Poiana Brașov”
Data limita depunere oferta:
04.11.2020 13:59
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
Valoare estimata:
17.000,00 RON
Caiet de sarcini:
Caiet de sarcini cu formulare anexe.pdf
Descriere contract:
Servicii de dirigenție de șantier privind execuția lucrărilor pentru „Amenajare trasee de mountain bike Poiana Brașov”
Conditii referitoare la contract:
Durata contractului de prestări servicii va fi de la data emiterii ordinului de începere a lucrărilor de „Amenajare trasee de mountain bike Poiana Brașov” și până la finalizarea acestora. Pentru perioada de execuție a lucrărilor, plata se va face în baza raportului dirigintelui de șantier. Pentru fiecare lună se va întocmi și se va preda de către beneficiar până la data de 10 le lunii următoare, un raport al dirigintelui de șantier pentru perioada de execuție a lucrărilor. Decontarea se va face după recepționarea serviciilor în termen de 30 de zile, pe baza procesului verbal de recepție. Pentru perioada de garanție a lucrărilor, plata se va face în baza raportului dirigintelui de șantier întocmit după semnarea procesului verbal de recepție finală. Valabilitatea ofertei va fi de minim 90 de zile.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate în caietul de sarcini. Ofertantul trebuie sa fie înregistrat la Registrul Comerțului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achiziției. Odată cu oferta se va depune și Certificatul constatator emis de Registrul Comerțului, actualizat. De asemenea se completează formularele și Declarația art. 59 și art. 60 aferente prezentului anunț (atașate la caietul de sarcini cu formulare anexe). Propunerea tehnică va cuprinde : Elemente angajante pentru ofertant, respectiv precizări asupra modului în care ofertantul își asumă îndeplinirea obligațiilor în conformitate cu cerințele documentației de atribuire, Caietul de sarcini; Personalul minim care trebuie asigurat de consultant/ofertant, pe toată durata de execuție a lucrărilor, în corelare cu programul de lucru propus pe zile și luni; Graficul de prestare a serviciilor și de efectuare a plăților. Toate cerințele privind caietul de sarcini și specificațiile tehnice sunt minimale și obligatorii. Oferta financiară va fi prezentată defalcat, cu valori pe fiecare etapă de realizare a obiectivului de investiție și pentru fiecare categorie de servicii, astfel: 1. În perioada execuției lucrărilor; 2. În perioada de garanție a lucrărilor. Oferta financiară va fi exprimată în lei, fără TVA TVA-ul va fi evidențiat separat.
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scăzut
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscală, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț publicitar, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B-dul Eroilor nr. 8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Formulare se vor descarca din de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov, www.brasovcity.ro, din secțiunea „Achiziții” de la anunțul de publicitate aferent. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.
Documente anexate: Dosar achizitie servicii de dirigentie de santier -Amenajare trasee de mountain bike.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 30-10-2020 ora 11:54 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
“Asigurarea bunurilor aparţinând Domeniului Schiabil din Poiana Braşov”
Data limita depunere oferta:
30.10.2020 11:54
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
66510000-8 - Servicii de asigurare (Rev.2)
Valoare estimata:
82.980,75 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI+FORMULARE.pdf
Descriere contract:
“Asigurarea bunurilor aparţinând Domeniului Schiabil din Poiana Braşov”, respectiv I Asigurare utilaje neînmatriculabile (tip CASCO) pentru 6 maşini de bătut zăpada tip Pisten Bully II Asigurare pentru Instalaţiile de transport pe cablu pe pârtia Lupului şi în zona Ruia. III Asigurare instalaţii pentru producere zăpadă artificială – 120 lăncii pentru zăpadă şi 29 tunuri pentru zăpadă. IV Asigurare construcţii/instalaţii V Asigurare maşini/aparate de retur carduri RFID Skidata, conform descrierilor caietului de sarcini.
Conditii referitoare la contract:
Conform cerintelor din caietul de sarcini.
Conditii de participare:
Oferta va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Pretul din propunerea financiară va fi ferm și nu se va modifica pe toată perioada de derulare a contractului.
Criterii de atribuire:
În urma evaluării ofertelor, achiziţia se va efectua cu operatorul economic care îndeplineşte cerinţele impuse şi care prezintă “preţul cel mai scăzut” pentru întreg pachetul. Ofertele trebuie sa conţină informaţii privind riscurile asigurate, sume asigurate, bunuri asigurate, franşize, prime de asigurare şi vor fi valabile cel puţin până la data de 31.12.2020.
Informatii suplimentare:
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt, la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: CAIET DE SARCINI si FORMULARE asigurarea bunurilor-domeniului Schiabil.pdf

Achiziții / Proceduri proprii: 21-10-2020 ora 12:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Furnizare ”DOTĂRI SALĂ DE SPORT COLEGIUL TEHNIC TRANSILVANIA”
Data limita depunere oferta:
21.10.2020 12:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Furnizare
Cod si denumire CPV:
37400000-2 - Articole si echipament de sport (Rev.2)
Valoare estimata:
130.548,50 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI DOTARI SALA SPORT COLEGIUL TRANSILVANIA.pdf
Descriere contract:
Obiectul contractului este achiziționarea dotărilor/echipamentelor/articolelor sportive, conform caietului de sarcini și listelor și fișelor tehnice anexate la anuntul publicitar, necesare desfășurării activităților sportive de către persoane cu dizabilități la Sala de Sport a Colegiului Tehnic Transilvania, situată pe str. Panselelor nr.23, Brașov. Toate produsele livrate vor respecta în mod obligatoriu caracteristicile stricte din fişele tehnice. Nu se accepta în fişele tehnice anexate la documentaţie trimiteri la pliante, cataloage, etc. ci se vor completa toate caracteristicile produselor ofertate. Furnizorul va prezenta odată cu oferta documente ce garantează calitatea produselor (certificate de calitate, declaraţii de conformitate produs).
Conditii referitoare la contract:
Perioada de livrare și montaj, dacă este cazul, a dotărilor de specialitate este de 30 zile, mai puțin pentru scaunele cu rotile sport pentru care termenul de livrare este de 6 luni, de la comanda fermă a achizitorului. La livrare produsele vor fi însoţite de declaraţia de conformitate/calitate din partea producătorului, certificatul de garanţie şi/sau alte documente necesare identificării acestora. Plata produselor se va face numai după montarea şi recepţionarea acestora, în termen de 30 de zile de la data primirii facturii emisă de furnizor şi numai după semnarea Procesului verbal de recepţie calitativă şi cantitativă. Facturile se vor depune la Centrul de Informare pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov, b-dul.Eroilor nr.8, cam.1. Achitarea facturii se va face prin virament în contul bancar al furnizorului.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care pot să furnizeze și monteze (dacă este cazul) produsele ce fac obiectul prezentului contract . Oferta tehnico-financiară, va fi depusă la registratura autorității contractante/Centrul de Informare Cetățeni din Brașov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brașov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Oferta tehnică va conține obligatoriu fotografii pentru fiecare produs ofertat, atasate Fișelor tehnice completate corespunzător. Oferta financiară va fi elaborata în lei fără TVA, având menționat TVA-ul separat. De asemenea se va completa si Anexa la Formularul de ofertă. Prețul ofertat va conține cheltuielile de transport, manopera de montaj şi punere în funcţiune (dacă este cazul).
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scazut în condițiile respectarii specificatiilor tehnice.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potențialii ofertanți au obligația sa verifice zilnic anunțul de publicitate postat pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții”, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile.
Documente anexate: Documentatie achizitie DOTARI SALA SPORT COLEGIUL TEHNIC TRANSILVANIA.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 20-10-2020 ora 10:37 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de verificare a documentaţiei tehnice aferentă proiectului “Realizarea unui spațiu multifuncțional de recreere si sport", Cod SMIS 128053 în cadrul Contractului de finanțare nr 5291/14.04.2020 pentru proiectul “Realizarea unui spațiu multifuncțional de recreere si sport", Cod SMIS 1280
Data limita depunere oferta:
20.10.2020 10:37
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
Valoare estimata:
10.000,00 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI.pdf
Descriere contract:
Servicii de verificare a documentaţiei tehnice aferentă proiectului “Realizarea unui spațiu multifuncțional de recreere si sport", Cod SMIS 128053 Verificarea proiectului tehnic se va realiza dupa cum urmează: a.Verificarea proiectului pentru autorizarea lucrărilor de construire b.Verificarea proiectului de organizare a execuției lucrărilor c.Verificarea proiectului tehnic și a caietelor de sarcini d.Verificarea detaliilor de execuție e.Verificarea, dacă se impune, a dispozițiilor de șantier, emise de către proiectant, pentru soluționarea neconformităților constatate în proiect și a defectelor apărute în faza de execuție a lucrărilor , până la recepția la terminarea lucrărilor f.Verificarea, dacă se impune, a proiectelor întocmite în urma unor eventuale rapoarte de expertiză tehnică de calitate după însușirea acestora de către experții tehnici , în vederea confirmării că proiectele respectă cerințele stabilite prin lege g.Întocmirea referatelor de verificare a documentatiei tehnice prezentate spre verificare, în conformitate cu prevederile legale. Verificarea documentației se va realiza pentru următoarele cerinţe: B1 - siguranța în exploatare pentru construcții: D - igienă, sănătate și mediu înconjurător pentru toate domeniile; E - economie de energie prin izolare termică corespunzătoare construcțiilor și instalațiilor din construcții pentru toate domeniile; Iint - instalații aferente clădirilor, care cuprind: - instalații de apă și canalizare; - instalații de stingere a incendiilor; - instalații de încălzire, ventilare, climatizare, condiționare a aerului; Ig - instalații de utilizare gaze, indiferent de regimul de presiune, Ie - instalații electrice aferente construcțiilor,
Conditii referitoare la contract:
Prestarea serviciilor presupune verificarea documentaţiei tehnice aferentă proiectului “Realizarea unui spațiu multifuncțional de recreere si sport", Cod SMIS 128053 in faza D.T.P.Th , D.A.C.- documentație pentru obținerea Autorizației de Construire , D.T.O.E- documentatie tehnica pentru organizarea executiei lucrarilor . Servicii de verificare a documentaţiei tehnice aferentă proiectului , se va realiza în baza Studiului de Fezabilitate realizat de SC SPIRI COM SRL. Documentatia tehnica va fi verificata in termen de 10 zile de la transmiterea ei de catre Achizitor. CONDITIILE REFERITOARE LA contract sunt conform cerintelor din caietul de sarcini
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau din prezentul anunt. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia.Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie servicii de verificare a documentatiei tehnice-Cod SMIS 128053.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 20-10-2020 ora 10:00 - termen expirat
Date identificare autoritate contractanta
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: MUNICIPIUL BRASOV
In atentia: CRISTINA IULIA RACOVITA
Anunt
Denumire contract:
SERVICII DE ASISTENTA TEHNICA - DIRIGENTIE DE SANTIER pentru urmarirea realizarii obiectivului de investitii EFICIENTIZARE ENERGETICA A CLADIRILOR DIN MUNICIPIUL BRASOV COLEGIUL TEHNIC DE TRANSPORTURI - SALA DE SPORT SI CAMIN
Data limita depunere oferta:
20.10.2020 10:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71311100-2 - Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
Valoare estimata:
60.000,00 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI SI FORMULARE AS TEHNICA COL DE TRANSP.pdf
Descriere contract:
SERVICII DE ASISTENTA TEHNICA - DIRIGENTIE DE SANTIER pentru urmarirea realizarii obiectivului de investitii EFICIENTIZARE ENERGETICA A CLADIRILOR DIN MUNICIPIUL BRASOV COLEGIUL TEHNIC DE TRANSPORTURI - SALA DE SPORT SI CAMIN
Conditii referitoare la contract:
Conform cerintelor din caietul de sarcini
Conditii de participare:
Oferta va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Pretul din propunerea financiară va fi ferm și nu se va modifica pe toată perioada de derulare a contractului. Graficul de esalonare a ofertei financiare astfel: 1- perioada de executie a lucrarilor 2 - perioada de garantie a lucrarilor, respectiv de la data semnarii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, pana la data semnarii procesului de reptie finala.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt, la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari
Documente anexate: Dosar achizitie SERVICII DE ASISTENTA TEHNICA - DIRIGENTIE DE SANTIER-EFICIENTIZARE ENERGETICA.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 19-10-2020 ora 10:30 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de audit financiar pentru implementarea proiectului ,,Extindere sistem de management informatizat al sistemului de transport public”, CodSMIS 127412
Data limita depunere oferta:
19.10.2020 10:30
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
Valoare estimata:
42.016,81 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI AUDIT EXTINDERE SISTEM MISTP.pdf
Descriere contract:
Achiziţia serviciilor de audit financiar în cadrul proiectului ,,Extindere sistem de management informatizat al sistemului de transport public”, Cod SMIS 127412. În cadrul acestei activități se va efectua auditarea financiară a proiectului astfel încât toate cheltuielile aferente acestuia să fie certificate înaintea Cererii de Rambursare finale. Numărul rapoartelor de audit financiar (intermediare și final): 3 rapoarte de audit, dintre care două rapoarte intermediare şi un raport de audit final. Un raport de audit va îngloba mai multe cereri de rambursare, valoarea maximă eligibilă nu poate depăşi limita maximă eligibilă stabilită. Rapoartele de audit financiar intermediare se vor elabora la solicitarea beneficiarului, astfel încât să acopere toate cererile de rambursare depuse la Autoritatea de Management/Organismul Intermediar – POR, până la data efectuării auditării.
Conditii referitoare la contract:
Durata serviciilor este de la data semnării contractului de către ambele părți și până la finalizarea implementării proiectului ,,Extindere sistem de management informatizat al sistemului de transport public”, Cod SMIS 127412, respectiv până la 30.04.2023. Plata serviciilor prestate de Prestator, în baza contractului de servicii de audit va fi efectuată după recepția - pe bază de proces verbal de recepţie, a fiecărui raport de audit predat beneficiarului, însoțit de raportul de activitate al auditorului, pe baza de factură fiscală.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate in caietul de sarcini. Oferta prestatorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta tehnica, financiara, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română, în conformitate cu cerințele caietului de sarcini. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar.
Criterii de atribuire:
Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertei care prezintă preţul cel mai scăzut.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile.
Documente anexate: Documentatie achizitie SERVICII AUDIT FINANCIAR PROIECT MISTP.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 16-10-2020 ora 10:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: CRISTINA IULIA RACOVITA
Anunt
Denumire contract:
Servicii de verificare a documentației tehnice la cerințele fundamentale aplicabile construcțiilor, pentru obiectivul de investiţii „ Extindere Liceul de Arte H.M. Teutsch”.
Data limita depunere oferta:
16.10.2020 10:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
Valoare estimata:
28.950,96 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI SI FORMULARE VERIFICIATOR HM TEUTSCH.pdf
Descriere contract:
Servicii de verificare a documentației tehnice la cerințele fundamentale aplicabile construcțiilor, pentru obiectivul de investiţii „ Extindere Liceul de Arte H.M. Teutsch” Prestarea serviciilor în conformitate cu Legea nr.10/1995 privind calitatea în construcții, pentru verificarea documentaţiei tehnice din punct de vedere al cerințelor fundamentale aplicabile construcțiilor - A1, B1, C, D, E, F, Is, It, Ie, Ig- la obiectivul de investiţii „Extindere Liceul de Arte H.M. Teutsch”.
Conditii referitoare la contract:
Conform cerintelor din caietul de sarcini
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau din prezentul anunt. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia.Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie VERIFICARE DOC. Liceul de Arte H.M. Teutsch.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 16-10-2020 ora 10:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: CRISTINA IULIA RACOVITA
Anunt
Denumire contract:
Servicii de coordonare in materie de securitate si sanatate in munca pe durata elaborarii proiectului tehnic si a realizarii lucrarilor Eficientizare energetica a cladirilor publice din Mun. Brasov - Colegiul Tehnic de Transporturi - Sala de sport si camin
Data limita depunere oferta:
16.10.2020 10:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
79714000-2 - Servicii de supraveghere (Rev.2)
Valoare estimata:
27.300,00 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI SI FORMULARE VERIFICIATOR HM TEUTSCH.pdf
Descriere contract:
Servicii de coordonare în materie de securitate şi sănătate în muncă, pe durata elaborării proiectului tehnic și a realizării lucrărilor pentru proiectul “Eficientizare energetică a clădirilor publice din Municipiul Brașov - Colegiul Tehnic de Transporturi - Sală de sport + Camin ” Activitatea coordonatorului SSM pe perioada elaborarii proiectuluio tehnic si a executoiei lucrarilor prewsupune indeplinirea atributiilor si aspectelor impuse de Hotararea 300/2006 (actualizata) privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru santierele temporare sau mobile
Conditii referitoare la contract:
Conform cerintelor din caietul de sarcini
Conditii de participare:
vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate in caietul de sarcini. Oferta furnizorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut Ofertantul declarat castigător va constitui garanția de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificările și completările ulterioare. Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data precizată in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.
Documente anexate: Documentatie achizitie SSM COLEGIUL DE TRANSPORTURI SALA SPORT SI CAMIN.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 07-10-2020 ora 12:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
ACHIZITIE SISTEM SUPRAVEGHERE VIDEO PARCARE “ SPITALUL MILITAR REGINA MARIA ”
Data limita depunere oferta:
07.10.2020 12:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Furnizare
Cod si denumire CPV:
32235000-9 - Sistem de supraveghere cu circuit inchis (Rev.2)
Valoare estimata:
41.974,10 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI SUPRAVEGHERE.pdf
Descriere contract:
Obiectul contractului este ACHIZITIE SISTEM SUPRAVEGHERE VIDEO PARCARE “ SPITALUL MILITAR REGINA MARIA ”, respectiv: 1.Camera video color tip bullet 23 bucăți 2.Camera video color tip dome 2 bucăți 3.NVR 32 CANALE 1 bucată 4.HDD 8 TB 2 Bucăți 5.UPS BACK-UP NVR 1 Bucată 6.MONITOR LED 50 INCH 4K 1 Bucată 7.Switch Comunicatie 1 Bucată 8.Switch Poe la latitudinea ofertantului 9.Rack 1 Bucată 10.Centrala de alarmă 1 Bucată 11. Detector de mișcare IR 3 Bucăți 12. CONTACT MAGNETIC 5 Bucăți 13. BUTON PANICA MOBIL 1 Bucată 14. DETECTOR DE SOC SI VIBRATII 2 Bucăți 15. TASTATURA LCD 1 Bucată 16. SIRENA DE EXTERIOR 1 Bucată 17.Acumulator 12V 7 Ah pt alarma 3 Bucăți 18.Sistem de control acces standalone 1 Bucată 19.Sursa de alimentare 12V 5A 1 Bucată 20.Materiale auxiliare (pat cablu, cablu utp, cablu alarma, accesorii , feronerie diversa, electromagnet, cablu de fibra optica, sfp-uri, etc.) Toate produsele livrate vor respecta în mod obligatoriu caracteristicile stricte din Caietului de sarcini. Achizitia are ca obiect: întocmirea unui proiect S.T.A, obținerea avizelor obligatorii, achiziționarea si montajul unui sistem de supraveghere video pentru Parcarea Supraetajată Regina Maria (interior și exterior) .
Conditii referitoare la contract:
DOCUMENTAȚIE MINIMĂ NECESARĂ PENTRU CALIFICARE: - Prezentarea de referințe pentru lucrări similare executate / a portofoliului de clienți (eventual scrisori de recomandare din partea clienților), acorduri de participare la licitații pentru furnizare de produse si prestare de servicii similare; - Dovada experienței similare de minim 2 ani ; - Prezentarea acoperirii teritoriale (echipă zona Brașov) ; - Dovada existenței unui dispecerat pentru sesizări (telefon disponibil 24 h) . Garantia va fi minim 24 luni de la punerea in functiune.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care pot să proiecteze, sa furnizeze și sa monteze produsele ce fac obiectul prezentului contract . Oferta tehnico-financiară, va fi depusă la registratura autorității contractante/Centrul de Informare Cetățeni din Brașov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brașov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Oferta tehnică va conține obligatoriu fotografii pentru fiecare produs ofertat, atasate Fișelor tehnice completate corespunzător. Oferta financiară va fi elaborata în lei fără TVA, având menționat TVA-ul separat. De asemenea se va completa si Anexa la Formularul de ofertă. Prețul ofertat va conține cheltuielile de transport, manopera de montaj şi punere în funcţiune.
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scazut în condițiile respectarii specificatiilor tehnice.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potențialii ofertanți au obligația sa verifice zilnic anunțul de publicitate postat pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții”, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile.
Documente anexate: CAIET DE SARCINI SUPRAVEGHERE.pdf

Achiziții / Proceduri proprii: 24-09-2020 ora 12:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Furnizare ”DOTĂRI SALĂ DE SPORT COLEGIUL TEHNIC TRANSILVANIA”
Data limita depunere oferta:
24.09.2020 12:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Furnizare
Cod si denumire CPV:
37400000-2 - Articole si echipament de sport (Rev.2)
Valoare estimata:
130.548,50 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI DOTARI SALA SPORT COLEGIUL TRANSILVANIA.pdf
Descriere contract:
Obiectul contractului este achiziționarea dotărilor/echipamentelor/articolelor sportive, conform listelor și fișelor tehnice anexate caietului de sarcini, necesare desfășurării activităților sportive de către persoane cu dizabilități la Sala de Sport a Colegiului Tehnic Transilvania, situată pe str. Panselelor nr.23, Brașov. Toate produsele livrate vor respecta în mod obligatoriu caracteristicile stricte din fişele tehnice anexate Caietului de sarcini. Nu se accepta în fişele tehnice anexate la documentaţie trimiteri la pliante, cataloage, etc. ci se vor completa toate caracteristicile produselor ofertate. Furnizorul va prezenta odată cu oferta documente ce garantează calitatea produselor (certificate de calitate, declaraţii de conformitate produs).
Conditii referitoare la contract:
Perioada de livrare și montaj, dacă este cazul, a dotărilor de specialitate este de 30 zile, mai puțin pentru scaunele cu rotile sport pentru care termenul de livrare este de 6 luni, de la comanda fermă a achizitorului. La livrare produsele vor fi însoţite de declaraţia de conformitate/calitate din partea producătorului, certificatul de garanţie şi/sau alte documente necesare identificării acestora. Plata produselor se va face numai după montarea şi recepţionarea acestora, în termen de 30 de zile de la data primirii facturii emisă de furnizor şi numai după semnarea Procesului verbal de recepţie calitativă şi cantitativă. Facturile se vor depune la Centrul de Informare pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov, b-dul.Eroilor nr.8, cam.1. Achitarea facturii se va face prin virament în contul bancar al furnizorului.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care pot să furnizeze și monteze (dacă este cazul) produsele ce fac obiectul prezentului contract . Oferta tehnico-financiară, va fi depusă la registratura autorității contractante/Centrul de Informare Cetățeni din Brașov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brașov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Oferta tehnică va conține obligatoriu fotografii pentru fiecare produs ofertat, atasate Fișelor tehnice completate corespunzător. Oferta financiară va fi elaborata în lei fără TVA, având menționat TVA-ul separat. De asemenea se va completa si Anexa la Formularul de ofertă. Prețul ofertat va conține cheltuielile de transport, manopera de montaj şi punere în funcţiune (dacă este cazul).
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scazut în condițiile respectarii specificatiilor tehnice.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potențialii ofertanți au obligația sa verifice zilnic anunțul de publicitate postat pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții”, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile.
Documente anexate: Documentatie achizitie DOTARI SALA DE SPORT COLEGIUL TRANSILVANIA.zip