(0268) 405000 | contact@brasovcity.ro

Brasovcity.ro
  • Despre Brașov
      • Cum ajung
      • Evenimente și Cultură
      • Calendar si proceduri organizare evenimente
      • Atracții turistice
      • Agrement
      • Istorie
      • Personalități
      • Cetățeni de onoare
      • Junii Brașovului
      • Ultimele noutăți citește
      • Harta Brașovului
      • Harta puncte de interes
      • Grădina zoologică / Planetariu - cumpără bilet
      • Spectacole Planetariu
      • Statutul Municipiului Brașov
      • Tarife transport instalații pe cablu
      • Starea instalațiilor pe cablu
      • Harta domeniului schiabil
      • Caracteristici domeniu schiabil
      • Decalogul schiorului
  • Primăria
      • Primarul Municipiului Brașov
      • Organizare (Primăria Brașov)
        • Organigrama
        • Departamente
        • Servicii publice
        • Întreprinderi publice
        • Regulament Intern
        • Regulament de Organizare si Functionare
        • Codul de conduita al angajatilor
        • Planul privind egalitatea de șanse
      • Declarații de avere
      • Regulamente
      • Rapoarte
      • Achiziții
      • Licitații publice de vânzare / închiriere
      • Licitaţii închirieri spații RIAL
      • Concursuri
      • Proiecte Europene
        • Proiecte Europene finalizate
        • Proiecte Europene în implementare
      • Proiecte PNRR
        • Proiecte PNRR în implementare
      • Proiecte Regio 2021-2027
        • Proiecte Regio 2021-2027 finalizate
        • Proiecte Regio 2021-2027 în implementare
      • Parteneriate
        • Consorțiul regional integrat pentru învățământ dual
        • Centrul de excelență pentru comunități montane sustenabile
      • Strategii
        • Strategia de Dezvoltare
          Durabilă Brașov 2030
          • Strategia de dezvoltare a Municipiului Brașov
          • Viziunea de dezvoltare a Zonei Metropolitane Brașov 2030
          • Raport Sondaje
          • Studiu Analiză SWOT
          • Studiu Prognoza Demografică
        • Strategia Integrată
          de Dezvoltare Urbană
          • Analiza situației existente
          • Portofoliu de proiecte - consultare publică
          • SIDU
        • Plan de mobilitate
          urbană durabilă
          • Decizie încadrare PMUD Brașov
          • BRAȘOV - PMUD RO rev-08
          • Brosura SUMP RO v8
        • Eficiență Energetică și Neutralitate Climatică
          • PAED Brasov 2010-2020
          • PIEE Brasov 2010-2020
          • Raport monitorizare Brașov 2014
          • Raport de Monitorizare PAED 2020
          • Program de imbunatatire a eficientei energetice 2021-2030
        • Adaptare la schimbări
          climatice
          • Plan de actiune privind adaptarea la schimbarile climatice
          • Strategia privind adaptare la schimbari climatice
        • Strategia de dezvoltare a serviciilor sociale 2023 - 2033
        • Strategia pentru alimentare cu energie termica 2023 - 2033
      • Arii protejate
        • Aria protejată (Parcul Natural) Brassovia
      • Comunicate de presă
      • Ultimele noutăți citește
      • Transparență și liber acces
      • Promovare
      • Accesibilitate persoane cu dizabilități
  • Consiliul Local
      • Proiecte de hotărâre
      • Proiecte de hotărâre - dezbatere publică
      • Registrul de Hotărâri ale Consiliului Local
      • Procese verbale ședinte de consiliu
      • Atribuții
      • Regulament
      • Componență
      • Comisii
      • Contact Birou relații cu Consilieri
      • Portal extranet
      • Rapoarte de activitate
      • Arhiva video ședințe
      • Ordinul Prefectului privind constituirea Consiliul Local
  • Servicii cetățeni
      • Autentificare portal(Servicii electronice)
      • Interacționează cu Primăria (e-Funcționar)
      • Consultări publice
      • Grupuri de lucru | opinii
      • Portal instituții subordonate
      • Plăți online
      • Urbanism
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Urbanism
        • Consultare Autorizații de Construire
        • Consultare Certificate de Urbanism
        • Consultare Certificate de atestare edificare/extindere/radiere
        • PUD-uri
        • PUZ-uri
        • PUG
        • Consultare publică PUG
        • Hărți urbanism
        • Documente utile
        • Planul Urbanistic General
        • Regulamente
        • Nomenclator stradal
        • Zonarea Municipiului Brașov
      • Mediu
        • Anunțuri
        • Program curățenie
        • Calitatea aerului
        • Hărți
        • Planuri de acțiune
        • Rapoarte
        • Regulamente
        • Proiecte de mediu
        • Toaletare arbori
        • Tăieri arbori
        • Înscriere în Registrul SIA Colectare și Epurare
        • Programul Rabla Local
      • Financiar
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Taxe și Impozite
        • Prezentare Proiect Buget 2025
        • Proiect Buget
        • Indicatori Buget
        • Buget
        • Situații financiare
        • Buget general consolidat
        • Registru datorie publică
        • Program de investiții
        • Proiecte cultură - sport - social
        • Rating Municipiul Brașov
      • Parcări
        • Anunțuri (parcări reședință)
        • Programări (parcări reședință)
        • Regulamente (parcări reședință)
        • Harta parcări (parcări publice)
      • Transport
        • Anunțuri Transport
        • Interacționează cu Primăria - Transport
        • Actualizare studiu de trafic Brasov
        • Obținere permis LT online
        • Harta transportului public
        • RAT
          • HCL 734/2018 - facilități transport
        • Taxi
      • Evidența persoanelor
        • Interacționează cu Primăria - Evidența persoanelor
        • Programare online
        • Regulament programări online
        • Caută stadiu eliberare Carte de Identitate - SPCLEP BRAȘOV
      • Stare civilă
        • Interacționează cu Primăria - Stare civilă
        • Rezervare data și oră pentru încheierea căsătoriei civile
        • Rezervare dată depunere acte înregistrare naștere nou născut
        • Programare online - transcriere acte din Republica Moldova
      • Juridic
        • Contencios administrativ
          • Legea 10/2001
      • Asociații de proprietari
        • Anunțuri
        • Administratori atestați/autorizați
        • Baza de date asociații de proprietari
        • Formulare
        • Regulamente
        • Legislație
      • Situații de urgență
        • Recomandări și reguli
        • Anunțuri
        • Promo aplicația APEL 112
        • Hotărâri ale Comitetului Local pentru Situații de Urgență al Municipiului Brașov
        • Planuri
        • Pliante
        • Protecție
        • Hartă locații defibrilatoare
      • Patrimoniu și urbanism comercial Valorificare,Reg.Agricol si Fond Funciar
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Patrimoniu și urbanism comercial
      • Asfalt, becuri, curățenie...
      • Chestionar feedback
      • Raportează incidente
      • Depune petiții
      • Înscriere audiență

      • Cerere înscriere/reînscriere în creșă

      • Transparență și liber acces
      • Accesibilitate persoane cu dizabilități
  • Caută
    • În site
      • Căutare particularizată
      În servicii pentru cetățeni
      • Documente și tematici
      • Consultare Certificate de Urbanism
      • Consultare Autorizații de Construire
      • Consultare Certificate de atestare a edificării/extinderii/radierii
      • Căutare document în registratură
      • Registrul de Hotărâri ale Consiliului Local
      • Registrul Dispozitii de Primar
      • Caută stadiu eliberare Carte de Identitate - SPCLEP BRAȘOV
      În Hărți
      • Cauta in harta sectia ta de votare!
      • Harta generală
      • Harta transportului public
      • Harta parcărilor publice
      • Harta spațiilor verzi
      • Harta incidentelor
      • Harta urbanism
      • Harta puncte de interes
      • Hartă salubrizare
      • Hartă WiFi4EU
      • Hartă locații defibrilatoare
  • Contact
  • Monitor oficial local
    • Statutul unității administrativ-teritoriale
    • Regulamente privind procedurile administrative
    • Hotărârile autorității deliberative
    • Dispozițiile autorității executive
    • Documente și informații financiare
    • Alte documente
Brasovcity.ro

Consultare Certificate de Urbanism


Brasovcity.ro

Consultare Autorizații de Construire


Brasovcity.ro

Consultare Certificate de atestare a edificării/extinderii/radierii


Brasovcity.ro

Caută document în registratură


Nota: * Completarea tuturor câmpurilor este obligatorie

Brasovcity.ro

Consultare Registru H.C.L.


Brasovcity.ro

Căutare stadiu eliberare Carte de Identitate


Brasovcity.ro

Consultare Registru Dispoziții Primar

Cu caracter normativ


Primăria Braşov la un click distanţă

URBANISM



  • AUTORIZĂRI CONSTRUCȚII

  • PUD/PUZ/BRANȘAMENTE/
    RACORDĂRI REȚELE EDILITARE/
    NOMENCLATURĂ STRADALĂ

OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU CONSTRUCŢII IMOBILE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU ORGANIZĂRI DE EVENIMENTE CULTURAL - SPORTIVE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE AUTORIZAŢIE DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ
OBŢINERE CERTIFICAT DE ATESTARE EDIFICARE CONSTRUCŢIE
ADEVERINŢĂ PRIVIND MODALITATEA DE ÎNTABULARE A CONSTRUCŢIILOR REALIZATE ÎNAINTE DE ANUL 1958
ADEVERINȚĂ DESFIINȚARE
ADEVERINȚĂ RADIERE CONSTRUCȚIE DIN C.F. (IMOBILE DESFIINȚATE FĂRĂ A.D.)
LEGALIZARE CONSTRUCŢII REALIZATE FĂRĂ AUTORIZAŢIE DE CONSTRUIRE
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE
PRELUNGIRE CERTIFICAT DE URBANISM
PRELUNGIRE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE
ANUNȚ ÎNCEPERE LUCRĂRI

HARTĂ URBANISM
OBŢINERE CERTIFICAT DE NOMENCLATURĂ STRADALĂ ŞI ADRESĂ
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE AUTORIZAŢIE PENTRU EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ- – EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE – EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU CONSTRUIRE DRUMURI/STRĂZI NOI
OBȚINERE AUTORIZAȚIE PENTRU CONSTRUIRE DEUMURI/STRĂZI NOI (ILUMINAT STRADAL, SEMAFORIZĂRI, GIRAȚII)
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ – STRĂZI
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE – STRĂZI
AVIZARE TEMĂ DE PROIECTARE PENTRU PUD (PUZ)
CERERE PENTRU EMITEREA AVIZULUI DE OPORTUNITATE (P.U.Z)
APROBARE PUD (PUZ)
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU DEZLIPIRE, ALIPIRE IMOBILE, ÎNSCRIERE SERVITUTE (DOCUMENT DE INFORMARE)
PRELUNGIRE CERTIFICAT DE URBANISM
PRELUNGIRE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE
ANUNȚ ÎNCEPERE LUCRĂRI

HARTĂ URBANISM

Primăria Braşov la un click distanţă

EVIDENTA PERSOANELOR

Despre Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor
www.spclepbv.ro

EVIDENȚA PERSOANELOR - Programări online
Programare online Carte de Identitate SIMPLĂ sau provizorie – Serviciul Evidenţa Persoanelor (apasă aici)
Programare online Carte de Identitate ELECTRONICĂ – Serviciul Evidenţa Persoanelor (apasă aici)
Cautare Stadiu Eliberare Carte de Identitate (apasă aici)

Află mai multe informații despre CARTEA ELECTRONICĂ DE IDENTITATE (apasă aici)

Depunerea cererii pentru emiterea actului de identitate, se poate face în baza unei programări online SAU a unui bon de ordine emis zilnic de ordonatorul amplasat în incinta serviciului, începând cu ora 8:15. Persoanele care au programare on-line, se regăsesc pe liste afișate și NU au nevoie de bon de ordine de la ordonatorul numeric aflat în incinta instituției.

Va rugăm să consultați Regulamentul programărilor online – Serviciul Public Local de Evidență a Persoanelor Brașov

Anunț privind termenele  de eliberare ale actelor de identitate

  • Termenul de soluționare a cererilor pentru eliberarea actelor de identitate este de 10 zile lucrătoare de la data înregistrării cererii.
  • În cazul cererilor care necesită verificări suplimentare (prin structurile de poliție de ordine publică sau în cazul solicitării duplicatelor certificatelor/extraselor  de stare civilă din alte localități), termenul de soluționare a cererilor pentru eliberarea actelor de identitate este de până la 30 de zile, ce poate fi prelungit cu încă 15 zile.
  • În cazul cetățenilor aflați într-o situație deosebită ce poate justifica solicitarea eliberării actului de identitate într-un termen mai scurt decât cel stabilit (ex.:motive medicale, deplasarea urgentă în altă localitate sau în alt stat, susținerea unor concursuri/examene, efectuarea unor operațiuni notariale/bancare/poștale, etc.), aceștia pot solicita directorului executiv al SPCLEP aprobarea pentru eliberarea actului de identitate într-un termen mai scurt decât cel stabilit. Cererea motivată pentru eliberarea actului de identitate, pentru astfel de situații, se depune la lucrătorul de evidență care instrumentează lucrarea sau, după caz, la Ghișeul Eliberări-Informații, cu referire la cererea inițială depusă.
  • În situații de urgență, cetățenii se pot adresa și Direcției Județene Comunitare de Evidență a Persoanelor Brașov, cu sediul în Mun. Brașov, str. Nicolae Titulescu nr. 28.
Evidența persoanelor - Acte necesare
Eliberare carte de identitate expirare, preschimbare, schimbare domiciliu
Eliberare carte de identitate pierdere, furt, distrugere, deteriorare
Eliberare carte de identitate schimbare nume - prenume
Eliberare carte de identitate minorilor cu vârsta cuprinsă între 14 și 18 ani
Eliberarea actelor de identitate persoanelor netransportabile
Eliberarea cărții de identitate la schimbarea domiciliului din străinătate în România
Eliberarea cărții de identitate provizorii în cazul în care solicitantul actului de identitate nu deține toate documentele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate
Eliberare carte de identitate provizorie pentru cetățenii români cu domiciliul în străinătate și reședința în România
Solicitare înscriere viză reședință (Flotant)
Eliberarea adeverinţei privind istoricul de domicilii - cnp - acte de identitate emise
Eliberarea certificatului privind domiciliul din registrul național de evidență a persoanelor, precum și a formularului standard multilingv care însoţeşte certificatul privind domiciliul, necesare în străinătate
Furnizarea din R.N.E.P. a datelor cu caracter personal privind persoanele fizice
Dovada adresei de domiciliu sau reședință
Acordarea sau redobândirea cetățeniei române

Primăria Braşov la un click distanţă

TRANSPORT


ELIBERARE PERMIS DE LIBERĂ TRECERE
OBȚINERE CARD – LEGITIMAŢIE PENTRU PERSOANĂ CU HANDICAP
AVIZUL COMISIEI DE CIRCULAŢIE/ADMINISTRATOR DRUM
ELIBERARE AUTORIZAŢIE DE TRANSPORT ÎN REGIM DE TAXI (PERSOANE SAU MĂRFURI)
ELIBERARE AUTORIZAŢIE TAXI (TRANSPORT PERSOANE ÎN REGIM DE TAXI)
ELIBERARE AUTORIZAŢIE TAXI (TRANSPORT BUNURI ŞI MĂRFURI ÎN REGIM DE TAXI)
ELIBERAREA AUTORIZAŢIEI DE TRANSPORT MODIFICATĂ
OBŢINEREA AUTORIZAŢIEI DE DISPECERAT TAXI
MODIFICAREA AUTORIZAŢIEI TAXI CA URMARE A ÎNLOCUIRII AUTOVEHICULULUI CARE EXECUTĂ TRANSPORT PERSOANE ÎN REGIM DE TAXI
MODIFICAREA AUTORIZAŢIEI TAXI CU OCAZIA TRECERII AUTOVEHICULULUI DIN LEASING ÎN PROPRIETATE
PRELUNGIREA AUTORIZAŢIEI TAXI
VIZAREA AUTORIZAŢIEI DE TRANSPORT
ELIBERARE DUPLICAT AUTORIZAŢIE DE TRANSPORT/AUTORIZAŢIE TAXI
RETRAGERE AUTORIZAȚIE DE TRANSPORT
RETRAGERE AUTORIZAŢIE TAXI
CAZIER DE CONDUITĂ PROFESIONALĂ PENTRU TAXIMENTRIST SAU PENTRU PERSOANA DESEMNATĂ
DOVADA ÎNSCRIERII ÎN BAZĂ DE DATE
ELIBERARE LISTĂ DE TARIFE VIZATĂ PENTRU FIECARE AUTOVEHICUL TAXI

Primăria Braşov la un click distanţă

TAXE ȘI IMPOZITE


  • Persoane juridice

  • Persoane fizice

DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A CLADIRILOR PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE FISCALĂ PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE TEREN PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A TERENURILOR PENTRU PERSOANE JURIDICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE JURIDICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A MIJLOACELOR DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARAȚIE DECONT PRIVIND SUMELE ÎNCASATE REPREZENTÂND TAXA SPECIALĂ PENTRU PROMOVAREA TURISTICĂ A MUNICIPIULUI BRAȘOV
DECLARAȚIE TAXĂ SALVAMONT
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE SPECTACOLE PERSOANE JURIDICE
STABILIREA TAXEI DE AFIȘAJ ÎN SCOP DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE
DECLARAŢIE PENTRU STABILIREA TAXEI DE SERVICII DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE
DEPUNEREA UNEI CONTESTAȚII
SOLICITARE DE COMPENSARE SAU RESTITUIRE

CERTIFICAT FISCAL PERSOANE JURIDICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A CLADIRILOR PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE TEREN PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A TERENURILOR PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A MIJLOACELOR DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA UNEI CERERI ÎN VEDEREA SCUTIRII DE LA PLATA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE, TEREN, MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE FIZICE
DECLARAȚIE DECONT PRIVIND SUMELE ÎNCASATE REPREZENTÂND TAXA SPECIALĂ PENTRU PROMOVAREA TURISTICĂ A MUNICIPIULUI BRAȘOV
DECLARAȚIE TAXĂ SALVAMONT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE SPECTACOLE PERSOANE FIZICE
STABILIREA TAXEI DE AFIȘAJ ÎN SCOP DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE PENTRU PERSOANE FIZICE
SOLICITARE TRANSFER DOSAR AUTO PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA UNEI CONTESTAȚII PENTRU PERSOANE FIZICE
SOLICITARE DE COMPENSARE SAU RESTITUIRE PENTRU PERSOANE FIZICE
CERERE PENTRU ELIBERAREA UNEI DOVEZI DE PLATĂ PENTRU PERSOANE FIZICE

CERTIFICAT FISCAL PENTRU PERSOANE FIZICE

Primăria Braşov la un click distanţă

DOMENIUL PUBLIC


CERERE PARTENERIAT PENTRU ORGANIZARE EVENIMENTE ÎMPREUNĂ CU MUNICIPIUL BRAȘOV
OBȚINERE PARCARE DE REȘEDINȚĂ
OBŢINERE ABONAMENT PENTRU OCUPARE DOMENIUL PUBLIC P.J.
OBȚINERE ACORD OCUPARE DOMENIULUI PUBLIC PENTRU ORGANIZAŢII NON PROFIT
OBȚINERE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
PRELUNGIRE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
OBŢINERE AVIZ DE TĂIERE SAU TOALETARE ARBORI
AVIZ DE PRINCIPIU PENTRU EXECUTAREA BRANŞAMENTELOR
APROBARE DE SĂPĂTURĂ
ÎNSCRIERE ÎN PROGRAMUL NAȚIONAL DE REABILITARE TERMICĂ
FORMULAR ONLINE - AVIZ DE SĂPĂTURI ÎN REGIM DE URGENŢĂ
FORMULAR ONLINE - AVIZ DE SĂPĂTURI ÎN REGIM DE URGENŢĂ INTERVENŢIE
CERERE INCHIRIERE LOC DE PARCARE PENTRU BICICLETE

Primăria Braşov la un click distanţă

STARE CIVILĂ

Despre Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor
www.spclepbv.ro

NAȘTERI - Programări online
Rezervare dată depunere acte înregistrare naștere nou născut
NAȘTERI - Acte necesare
Înregistrarea nașterii copilului conceput în cadrul căsătoriei
Înregistrarea naşterii copilului din afara căsătoriei - mamă necăsătorită sau divorţată sau văduvă
Înregistrarea naşterii copilului din afara căsătoriei când declaraţia de recunoaştere se face în momentul înregistrării naşterii – părinţi necăsătoriţi
Înregistrarea naşterii copilului în situaţia în care unul dintre părinţi sau ambii sunt cetăţeni străini
Înregistrarea naşterii copilului în situaţia în care mama copilului are vârsta sub 14 ani, iar tatăl nu recunoaşte copilul
Înregistrarea tardivă a naşterii copiilor cu vârsta cuprinsă între 14 şi 18 ani
Înregistrarea tardivă a naşterii persoanei majore
CĂSĂTORII - Programări online
Rezervare data și oră pentru încheierea căsătoriei civile
CĂSĂTORII - Acte necesare
Acte necesare pentru încheierea căsătoriei cu un cetăţean român
Acte necesare pentru încheierea căsătoriei cu un cetăţean străin
Înscrierea divorţului pronunţat la autorităţile române
DECESE - Acte necesare
Deces
ARHIVĂ - ELIBERĂRI CERTIFICATE STARE CIVILĂ, LIVRETE DE FAMILIE ȘI OPERARE MENȚIUNI - Acte necesare
Preschimbare certificate de stare civilă
Eliberare duplicate certificate de stare civilă
Eliberare adeverinţe de stare civilă ( anexa 9)
Eliberare extrase multilingve
Întocmirea sesizării pentru deschiderea procedurii succesorale de pe urma unui defunct
Tăgadă paternitate, recunoaştere paternitate, purtare nume
Actualizări livrete de familie
TRANSCRIERI, SCHIMBĂRI DE NUME, RECTIFICĂRI, ÎNSCRIERI MENȚIUNI DIN STRĂINĂTATE, DIVORȚURI ADMINISTRATIVE - Programări online
Programare online – transcriere acte din Republica Moldova și Ucraina
Deblocarea calendarului se efectuează  AUTOMAT  la  ÎNCEPUTUL  fiecărei luni pentru luna următoare conform Regulamentului.
..
.

Prin adresa nr. 2182 din 05.02.2024, DIRECȚIA JUDEȚEANĂ COMUNITARĂ DE EVIDENȚĂ A PERSOANELOR BRAȘOV,

ne comunică următoarele:

” Prin Hotărârea nr. 494 din 22.12.2023 – privind stabilirea taxelor și tarifelor de interes județean pentru anul 2024,

Consiliul județean Brașov a stabilit următoarele taxe speciale pentru avizarea transcrierilor:

  • 219 lei – Taxă pentru avizarea transcrierii în registrele de stare civilă române a actelor de stare civilă ale cetățenilor români, întocmite de autoritățile străine, în termen de 30 zile de la data înregistrării documentației.
  • 439 lei – Taxă pentru avizarea transcrierii în registrele de stare civilă române a actelor de stare civilă ale cetățenilor români, întocmite de autoritățile străine, în regim de urgență.
  • 295 lei – Taxă pentru soluționarea cererii de schimbare a numelui și/sau prenumelui  pe cale administrativă, în termen de 30 de zile de la data înregistrării documentației.

* Plățile se vor efectua în contul: RO77TREZ13121360206XXXXX, deschis la Trezoreria Brașov, BENEFICIAR JUDEȚUL BRAȘOV – Cod de identificare fiscală 4384150 (pe ordinul de plată va fi înscrisă obligatoriu mențiunea – taxă transcriere, precum și numele titularului actului).”

TRANSCRIERI, SCHIMBĂRI DE NUME, RECTIFICĂRI, ÎNSCRIERI MENȚIUNI DIN STRĂINĂTATE, DIVORȚURI ADMINISTRATIVE - Acte necesare
Transcriere certificat de naştere
Transcriere certificat de căsătorie
Transcriere certificat de deces
Transcriere certificat de naştere - Republica Moldova
Transcriere certificat de căsătorie - Republica Moldova
Desfacerea căsătoriei prin divorţ pe cale administrativă
Înscrierea menţiunii de divorţ pronunţat în străinătate
Înscrierea menţiunii de căsătorie şi divorţ intervenite în străinătate
Înscrierea menţiunii de căsătorie şi deces intervenite în străinătate
Înscrierea menţiunii de deces intervenit în străinătate
Schimbarea numelui de familie şi - sau a prenumelui pe cale administrativă
Înscrierea menţiunii de schimbare a numelui - prenumelui intervenite în străinătate
Schimbarea numelui de familie şi - sau a prenumelui pe cale administrativă cetăţean român cu domiciliul în străinătate  
Înscriere prin menţiune pe marginea actelor de stare civilă a numelui de familie şi - sau a prenumelui retradus sau cu ortografia limbii materne 
Rectificarea actelor de stare civilă

Primăria Braşov la un click distanţă

PATRIMONIU ȘI CADASTRU


CONCESIONAREA UNUI TEREN DE MAXIM 10 MP ÎN VEDEREA REALIZĂRII UNUI ACCES DIN EXTERIOR
CONCESIONAREA UNUI TEREN PENTRU EXTINDEREA CONSTRUCȚIILOR PE TERENURI ALĂTURATE
ÎNCHIRIERE LOCUINȚE PRIN A.N.L. – TINERI ȘI FAMILII DE TINERI ÎN VÂRSTĂ DE PÂNĂ LA 35 ANI
OBȚINERE DECIZIE DE ATRIBUIRE TEREN
OBȚINERE ADEVERINŢĂ INTRAVILAN/EXTRAVILAN
OBȚINERE ADEVERINȚĂ FOND FUNCIAR
OBȚINERE CERTIFICAT DE PRODUCĂTOR
EXERCITAREA DREPTULUI DE PREEMŢIUNE
ACCEPTAREA DONAŢIILOR DE CĂTRE MUNICIPIUL BRAŞOV PRIN CONSILIUL LOCAL
CONTRACT ARENDĂ
SUBVENŢII ÎN AGRICULTURĂ
ANEXE PRIVIND RECEPŢIA LUCRĂRILOR DE CADASTRU
PROPUNERE ACORDARE DESPĂGUBIRI - VETERENI DE RĂZBOI (MOŞTENITORI)
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM DECRETULUI-LEGE NR. 189/2000
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM DECRETULUI-LEGE NR. 118/1990
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM LEGII NR. 341/2004
SOLICITARE LOCURI ÎNHUMARE – PAUPERI

Primăria Braşov la un click distanţă

TUTELĂ


PROCEDURA EFECTUĂRII ANCHETEI SOCIALE PENTRU ACORDAREA DREPTURILOR CUVENITE COPILULUI ÎN SITUAȚIA PĂRINȚILOR NECĂSĂTORIȚI

Primăria Braşov la un click distanţă

SERVICII SOCIALE


DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ

Primăria Braşov la un click distanţă

ÎNSCRIERE ÎN AUDIENȚĂ


FORMULAR ÎNSCRIERE ÎN AUDIENȚĂ

Primăria Braşov la un click distanţă

TRANSPARENȚĂ ȘI LIBER ACCES


Aceasta actiune este permisa doar daca sunteti inregistrat in contul dumneavoastra
Depune solicitare privind liberul acces la informaţii de interes public, cf.Legii nr.544/2001
Proiecte de hotărâre în dezbatere publică

Primăria Braşov la un click distanţă

DEPUNE PETIȚII (reglementate de OG nr.27/2002)


DEPUNE PETIȚII (reglementate de OG nr.27/2002)

Primăria Braşov la un click distanţă

ACTIVITĂȚI ECONOMICE
(ACORDURI DE FUNCȚIONARE)


OBȚINERE ACORD OCUPARE DOMENIULUI PUBLIC PENTRU ORGANIZAŢII NON PROFIT
OBȚINERE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
PRELUNGIRE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE

Primăria Braşov la un click distanţă

MEDIU


Programul Rabla Local

Brasovcity.ro

Starea vremii - Brașov


meteoblue

meteoblue

meteoblue
Brasovcity.ro

Căutare particularizată


Harta generală


Deschide în fereastră nouă

Harta transportului public


Deschide în fereastră nouă

Harta parcărilor publice


Deschide în fereastră nouă

Harta spațiilor verzi


Deschide în fereastră nouă

Harta urbanism


Deschide în fereastră nouă

Harta puncte de interes


Deschide în fereastră nouă

Harta sectia ta de votare


Deschide în fereastră nouă

Hartă salubrizare


Deschide în fereastră nouă

Hartă WiFi4EU


Deschide în fereastră nouă

Hartă locații defibrilatoare


Deschide în fereastră nouă

Achiziții
Primăria Municipiului Brașov

  • Acasă
  • Achiziții

 Acces rapid

  • Achiziții / Proceduri proprii

Acces rapid

Acces rapid


  • Achiziții / Proceduri proprii

07-01-2021 ora 10:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 07-01-2021 ora 10:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Bulevardul Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA

ANUNT
Denumire contract: Lucrări de iluminat la casa liftului de persoane de la Centrul de Afaceri, Transfer Tehnologic și Incubator de Afaceri
Data limita depunere oferta: 07.01.2021 10:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Lucrari
Cod si denumire CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
Valoare estimata: 2.404,80 RON
Caiet de sarcini: Caiet de sarcini si Formulare.pdf
Descriere contract: Lucrări de iluminat la casa liftului de persoane de la Centrul de Afaceri, Transfer Tehnologic și Incubator de Afaceri, poziționat între axele L-M / 8-9
Conditii referitoare la contract: Lucrări de iluminat la casa liftului de persoane de la Centrul de Afaceri, Transfer Tehnologic și Incubator de Afaceri, poziționat între axele L-M / 8-9, conform prevederilor caietului de sarcini anexat. Termenul de execuție a lucrărilor : o luna de la data emiterii ordinului de începere lucrărilor Decontarea lucrărilor de execuție se va realiza în contul de Trezorerie al prestatorului/constructorului, pe bază de factură emisă de executant, după semnarea situațiilor de lucrări, din partea achizitorului.
Conditii de participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de execuție a lucrărilor de ce fac obiectul prezentei achiziții. Ofertantul trebuie sa fie înregistrat la Registrul Comerțului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achiziției. Oferta poate fi transmisă pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau depusă la sediul Primăriei Municipiului Brașov la Centrul de Informare pentru Cetățeni, B-dul Eroilor 8, cam. 1.Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Modul de prezentare a ofertei: Oferta va conține Propunere tehnică și ofertă financiară pentru „Lucrări de iluminat la casa liftului de persoane de la Centrul de Afaceri, Transfer Tehnologic și Incubator de Afaceri”.Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite în totalitate toate cerințele specificate în caietul de sarcini. Modul de prezentare a ofertei financiare: Ofertanții vor prezenta oferta financiară elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat conform formularului 1 de oferta financiară. Prețurile din oferta financiară vor fi ferme și nu se vor modifica pe toată perioada de derulare a contractului. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Odată cu oferta se depune și Certificatul constatator emis de Registrul Comerțului. Neprezentarea propunerii tehnice, a formularului de ofertă financiară sau a Certificatului ONRC, pot determina respingerea ofertei ca inadmisibilă și/sau neconformă art. 137 din HG 395/2016. Caietul de sarcini este atașat prezentului anunț. De asemenea se completează Declarația art. 59 și art. 60 aferente prezentului anunț care sunt atașate și pe site-ul www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții” în cadrul anunțului publicitar aferent.
Criterii de atribuire: Prețul cel mai scăzut, în condițiile îndeplinirii tuturor cerințelor stabilite prin caietul de sarcini.
Informatii suplimentare: Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potențialii ofertanți au obligația sa verifice zilnic anunțul de publicitate postat pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții”, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.

Documente anexate: Documentatie achizitie Lucrari Iluminat Lift CATTIA.zip

07-01-2021 ora 15:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 07-01-2021 ora 15:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA

Anunt
Denumire contract: Servicii de publicitate în publicaţii locale, naţionale și economice 2021
Data limita depunere oferta: 07.01.2021 15:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
Valoare estimata: 50.420,00 RON
Caiet de sarcini: CAIET DE SARCINI ANEXA SI FORMULARE PUB LOCALE NAT SI EC.pdf
Descriere contract: Servicii de publicitate în publicaţii locale, naţionale și economice, în conformitate cu cerințele Caietului de sarcini și a Anexei 1 la acesta.
Conditii referitoare la contract: Conform condiții contractuale
Conditii de participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 și Formularul 1 de propunere financiară cu Anexa incarcate ca anexă la anuntul de pe www.brasovcity.ro/Primăria/Achiziții. Se va întocmi obligatoriu o ofertă tehnică în conformitate cu cerințele tehnice din prezentul anunț și o ofertă financiară prin completarea Formularului 1 și a Anexei la Formularul de ofertă.
Criterii de atribuire: Pretul cel mai scazut dintre ofertele care îndeplinesc în totalitate cerințele tehnice. Valoarea ofertei se va obține prin însumarea valorilor totale pentru fiecare tip de anunț. Valoarea totală pentru fiecare tip de anunț se va calcula conform formulei: număr anunțuri x valoare anunț (vezi Anexa 1 la Caietul de sarcini)
Informatii suplimentare: Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele prezentului anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 07.01.2021, ora 15:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Eventualele solicitari de clarificari se pot solicita prin email (achizitiipublice@brasovcity.ro) până la de data de 05.01.2021 ora 15:00, iar autoritatea contractantă va răspunde până în 06.01.2021 ora 15:00.

Documente anexate: Documentatie achizitie SERVICII PUBLICITATE 2021.zip

07-01-2021 ora 13:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 07-01-2021 ora 13:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA

ANUNT
Denumire contract: SERVICII DE AUDIT FINANCIAR PENTRU PROIECTUL "EFICIENTIZAREA ENERGETICA A CLADIRILOR PUBLICE DIN MUNICIPIUL BRASOV - COLEGIUL TEHNIC TRANSILVANIA CORP A - Cod SMIS 128399
Data limita depunere oferta: 07.01.2021 13:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
Valoare estimata: 15.000,00 RON
Caiet de sarcini: CS AUDIT TRANSILVANIA.pdf
Descriere contract: CONFORM CAIET DE SARCINI
Conditii referitoare la contract: Durata serviciilor este de la data semnării contractului de către ambele părți și până la finalizarea implementării proiectului "EFICIENTIZAREA ENERGETICA A CLADIRILOR PUBLICE DIN MUNICIPIUL BRASOV - COLEGIUL TEHNIC TRANSILVANIA CORP A - Cod SMIS 128399. Plata serviciilor prestate de Prestator, în baza contractului de servicii de audit va fi efectuată după recepția - pe bază de proces verbal de recepţie, a fiecărui raport de audit predat beneficiarului, însoțit de raportul de activitate al auditorului, pe baza de factură fiscală.
Conditii de participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate in caietul de sarcini. Oferta prestatorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta tehnica, financiara, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română, în conformitate cu cerințele caietului de sarcini. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar.
Criterii de atribuire: preţul cel mai scăzut
Informatii suplimentare: Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile.

Documente anexate: Documentatie achizitie servicii audit financiarTransilvania.zip

28-12-2020 ora 12:53 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 28-12-2020 ora 12:53 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA

ANUNT
Denumire contract: Servicii de verificare a documentației tehnice la cerințele fundamentale aplicate construcțiilor pentru obiectivul de investiţii ,,Extindere și mansardare Şcoala Generală nr. 14 - Corp A”
Data limita depunere oferta: 28.12.2020 12:53
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
Valoare estimata: 13.000,00 RON
Caiet de sarcini: Caiet de sarcini si formulare.pdf
Descriere contract: Servicii de verificare a documentației tehnice - DTAC, PT, DDE din punct de vedere al cerințelor A1, B1, C, D, E, F, Ie, It și Is la obiectivul de investitii: ,,Extindere și mansardare Şcoala Generală nr. 14 - Corp A”
Conditii referitoare la contract: Verificarea documentațiilor tehnice din punct de vedere al cerințelor fundamentale aplicabile construcțiilor - A1, B1, C, D, E, F, Ie, It și Is - la obiectivul de investiții,,Extindere și mansardare Şcoala Generală nr. 14 - Corp A”, în conformitate cu prevederile Legii nr. 10/1995 privind calitatea în construcții. Termenul de predare a proiectelor verificate : DTAC, PT+DDE - 10 zile calendaristice de la data predării documentației de către prestator pe baza de proces verbal. Contractul va fi valabil pe întreaga perioadă de executare a obligațiilor reciproce ce revin părților, începând cu data semnării contractului și își produce efectele până la încheierea procesului-verbal de recepție la terminarea lucrărilor. Pentru asigurarea serviciilor de către verificatorii de proiecte în perioada de execuție a lucrărilor, în cazul în care apar modificări de soluții, termenul de predare al documentației verificare este de 5 zile. Plata serviciilor prestate în baza contractului - va fi efectuată o singură plată în contul de trezorerie al prestatorului, după efectuarea recepției de verificare a documentațiilor tehnice DTAC, PT, DDE și a referatelor de verificare pe specialități, împreună cu Procesul-verbal de recepție a serviciilor de verificare, semnat de către comisia de recepție. Decontarea serviciilor de verificarea documentației tehnice se face în baza facturii fiscale emise de către verificatorul de proiecte și depuse la sediul achizitorului, CIC, Cam. 1.
Conditii de participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor de verificare documentații tehnice precizate. Ofertantul trebuie sa fie înregistrat la Registrul Comerțului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achiziției. Oferta poate fi transmisă pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau depusă la sediul Primăriei Municipiului Brașov la Centrul de Informare pentru Cetățeni, B-dul Eroilor 8, cam. 1. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Modul de prezentare a ofertei: Oferta va conține Propunere tehnică și ofertă financiară pentru serviciile ca fac obiectul prezentei achiziții. Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite în totalitate toate cerințele specificate în caietul de sarcini. Modul de prezentare a ofertei financiare: Ofertanții vor prezenta oferta financiară pentru serviciile de verificare, defalcate astfel: 1 Verificare DTAC; 2. Verificare PT, DDE. Oferta financiară va fi elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat conform formularului 1 de oferta financiară. Oferta financiara va fi și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Odată cu oferta se depune și Certificatul constatator emis de Registrul Comerțului. Neprezentarea propunerii tehnice, a formularului de ofertă financiară și a anexei sau a Certificatului ONRC, pot determina respingerea ofertei ca inadmisibilă și/sau neconformă art. 137 din HG 395/2016 Caietul de sarcini este atașat prezentului anunț. De asemenea se completează Declarația art. 59 și art. 60 cu anexa, aferente prezentului anunț care sunt atașate și pe site-ul www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții” în cadrul anunțului publicitar aferent.
Criterii de atribuire: Prețul cel mai scăzut
Informatii suplimentare: Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potențialii ofertanți au obligația sa verifice zilnic anunțul de publicitate postat pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții”, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.

Documente anexate: Documentatie achizitie Verificatori Scoala 14.zip

28-12-2020 ora 12:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 28-12-2020 ora 12:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA

ANUNT
Denumire contract: Servicii de coordonare in materie de securitate si sanatate in munca pentru proiectul "Amenajare benzi dedicate transportului public si trotuare adiacente - COD SMIS 126993
Data limita depunere oferta: 28.12.2020 12:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71317210-8 - Servicii de consultanta sanitara si de siguranta (Rev.2)
Valoare estimata: 16.500,00 RON
Descriere contract: Achizitia serviciilor de coordonare in materie de securitate si sanatate in munca este necesara pentru implementarea Contractului de finantare nr.5019/23.12.2019 pentru proiectul "Amenajare benzi dedicate transportului public si trotuare adiacente" - COD SMIS 126993
Conditii referitoare la contract: Conform cerintelor din caietul de sarcini
Conditii de participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate in caietul de sarcini. Oferta furnizorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire: Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data precizată in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, prin e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.
Informatii suplimentare: Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data precizată in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, prin e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.

Documente anexate: Documentatie achizitie Servicii SSM - Amenajare benzi dedicate transportului public.zip

23-12-2020 ora 16:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 23-12-2020 ora 16:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Bulevardul Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA

ANUNT
Denumire contract: Servicii de verificare proiect tehnic „Eficientizare energetică a clădirilor publice din Municipiul Brașov - Colegiul Tehnic Transilvania, corp A” - Cod SMIS 128399
Data limita depunere oferta: 23.12.2020 16:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
Valoare estimata: 19.538,90 RON
Caiet de sarcini: Caiet de sarcini si formulare.pdf
Descriere contract: Servicii de verificare proiect tehnic „Eficientizare energetică a clădirilor publice din Municipiul Brașov - Colegiul Tehnic Transilvania, Corp A”, Cod SMIS 128399 în conformitate cu specificațiile Caietului de sarcini
Conditii referitoare la contract: Verificarea documentațiilor tehnice din punct de vedere al cerințelor fundamentale aplicabile construcțiilor - A1, A2, B1, Cc, Ci, D, E, F, Is, It, Ig, Ie - la obiectivul de investiții „Eficientizare energetică a clădirilor publice din Municipiul Brașov - Colegiul Tehnic Transilvania, Corp A”, în conformitate cu prevederile Legii nr. 10/1995 privind calitatea în construcții. Prestarea serviciilor de verificare proiect tehnic la cerințele fundamentale aplicabile construcțiilor pentru obiectivul de investiții „Eficientizare energetică a clădirilor publice din Municipiul Brașov - Colegiul Tehnic Transilvania, Corp A”, se va face în conformitate cu obiectivele contractului de finanțare nr. 5471/ 2020 finanțat prin Programul Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritară 4 - Sprijinirea dezvoltării urbane durabile, Prioritate de investiții 4.4. Durata de prestare a serviciilor : Termenul de predare a proiectelor verificate : 10 zile calendaristice de la predarea către prestator a documentației tehnice în faze de proiectare DTAC, PT, DDE, întocmite pe fiecare imobil în parte. Contractul va fi valabil pe întreaga perioadă de executare a obligațiilor reciproce, începând cu data semnării contractului și își produce efectele până la încheierea procesului-verbal de recepție la terminarea lucrărilor. Pentru asigurarea serviciilor de către verificatorii de proiecte în perioada de execuție a lucrărilor, în cazul în care apar modificări de soluții, termenul de predare al documentației verificare este de 5 zile Plata serviciilor prestate în baza contractului de prestări servicii de verificare proiect tehnic - va fi efectuată o singură plată în contul de trezorerie al prestatorului, după efectuarea recepției documentației tehnice (DTAC, PT, DDE) verificate și a referatelor de verificare pe specialități, pe baza Procesului-verbal de recepție semnat de reprezentanții nominalizați de achizitor și în baza facturii fiscale emise și depuse la sediul achizitorului.
Conditii de participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor de verificare documentații tehnice precizate. Ofertantul trebuie sa fie înregistrat la Registrul Comerțului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achiziției. Oferta poate fi transmisă pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau depusă la sediul Primăriei Municipiului Brașov la Centrul de Informare pentru Cetățeni, B-dul Eroilor 8, cam. 1. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Modul de prezentare a ofertei: Oferta va conține Propunere tehnică și ofertă financiară pentru servicii de verificare documentații tehnice DTAC pentru implementarea măsurilor ISU, DTAC pentru lucrările de eficientizare, PT+DDE. Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite în totalitate toate cerințele specificate în caietul de sarcini. Modul de prezentare a ofertei financiare: Ofertanții vor prezenta oferta financiară elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat conform formularului 1 de oferta financiară. Oferta financiara va fi și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Odată cu oferta se depune și Certificatul constatator emis de Registrul Comerțului. Neprezentarea propunerii tehnice, a formularului de ofertă financiară și a anexei sau a Certificatului ONRC, pot determina respingerea ofertei ca inadmisibilă și/sau neconformă art. 137 din HG 395/2016 Caietul de sarcini este atașat prezentului anunț. De asemenea se completează Declarația art. 59 și art. 60 aferente prezentului anunț care sunt atașate și pe site-ul www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții” în cadrul anunțului publicitar aferent.
Criterii de atribuire: Prețul cel mai scăzut, în situația respectării tuturor cerințelor stabilite prin caietul de sarcini.
Informatii suplimentare: Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potențialii ofertanți au obligația sa verifice zilnic anunțul de publicitate postat pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții”, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.

Documente anexate: Documentatie achizitie Verificatori PT COLEGIUL TRANSILVANIA.zip

23-12-2020 ora 16:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 23-12-2020 ora 16:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Bulevardul Eroilor Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA

ANUNT
Denumire contract: Servicii de coordonator în materie de securitate și sănătate în muncă (SSM) „Terminal transport urban Gara Brașov” - COD SMIS 126997
Data limita depunere oferta: 23.12.2020 16:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 79417000-0 - Servicii de consultanta in domeniul securitatii (Rev.2)
Valoare estimata: 22.100,00 RON
Caiet de sarcini: Caiet de sarcini si Formulare.pdf
Descriere contract: Servicii de coordonator în materie de securitate și sănătate în muncă (SSM) pentru implementarea proiectului „Terminal transport urban Gara Brașov” - COD SMIS 126997
Conditii referitoare la contract: Servicii de coordonator în materie de securitate și sănătate în muncă (SSM) pentru implementarea „Terminal transport urban Gara Brașov” - COD SMIS 126997, în conformitate cu contractul de finanțare nr. 5483/ 2020 încheiat între Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Brașov, ca beneficiar, Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operațional Regional 2014-2020 și Agenția pentru Dezvoltare Regională Centru în calitate de Organism Intermediar pentru Programul Operațional Regional la nivelul Regiunii Centru. Durata contractului de prestări servicii va fi de la începerea serviciilor de proiectare și până la terminarea lucrărilor și cuprinde 2 etape: - perioada de prestare a serviciilor de la emiterea de către achizitor a ordinului de începere pentru perioada de întocmire a proiectului tehnic și până la finalizarea proiectului (conform contractului de finanțare perioada de întocmire a proiectului tehnic este de 5 luni); - perioada de prestare a serviciilor de la emiterea de către achizitor a ordinului de începere pentru perioada de execuție a lucrărilor și până la finalizarea acestora (conform contractului de finanțare perioada de execuție a lucrărilor este de 14 luni); Notă: În cazul în care perioadele de elaborare a PT-ului şi execuţie a lucrărilor vor suferi modificări, prestarea serviciilor de coordonare SSM se va derula în concordanţă cu acestea.
Conditii de participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor de ce fac obiectul prezentei achiziții. Ofertantul trebuie sa fie înregistrat la Registrul Comerțului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achiziției. Oferta poate fi transmisă pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau depusă la sediul Primăriei Municipiului Brașov la Centrul de Informare pentru Cetățeni, B-dul Eroilor 8, cam. 1.Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Modul de prezentare a ofertei: Oferta va conține Propunere tehnică și ofertă financiară pentru „Servicii de coordonator în materie de securitate și sănătate în muncă (SSM) pentru implementarea „Terminal transport urban Gara Brașov” - COD SMIS 126997”.Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite în totalitate toate cerințele specificate în caietul de sarcini. Modul de prezentare a ofertei financiare: Ofertanții vor prezenta oferta financiară elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat conform formularului 1 de oferta financiară. Oferta financiară va cuprinde valoarea totală şi graficul financiar de prestare a serviciilor. Valoarea va fi defalcată conform art. 7.2. din caietul de sarcini și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile.Odată cu oferta se depune și Certificatul constatator emis de Registrul Comerțului. Neprezentarea propunerii tehnice, a formularului de ofertă financiară sau a Certificatului ONRC, pot determina respingerea ofertei ca inadmisibilă și/sau neconformă art. 137 din HG 395/2016. Caietul de sarcini este atașat prezentului anunț. De asemenea se completează Declarația art. 59 și art. 60 aferente prezentului anunț care sunt atașate și pe site-ul www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții” în cadrul anunțului publicitar aferent.
Criterii de atribuire: Prețul cel mai scăzut, în situația respectării tuturor cerințelor stabilite prin caietul de sarcini.
Informatii suplimentare: Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potențialii ofertanți au obligația sa verifice zilnic anunțul de publicitate postat pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții”, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.

Documente anexate: Documentatie achizitie Servicii SSM - Terminal transport urban Gara Brasov.zip

21-12-2020 ora 16:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 21-12-2020 ora 16:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA

ANUNT
Denumire contract: Achiziţie spectacol pirotehnic cu ocazia Revelionului 2021
Data limita depunere oferta: 21.12.2020 16:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 92360000-2 - Servicii de pirotehnie (Rev.2)
Valoare estimata: 130.000,00 RON
Descriere contract: Spectacolul pirotehnic va avea loc în data de 31 decembrie 2020, ora 00:00, după cum urmează:
- Cetăţuia de pe Straja, cu durata de 7 minute
- Parcare Mall Coresi, cu durata de 7 minute
- Avantgarden Bartolomeu, cu durata de 7 minute
Cerinţe specifice:
- sistem tragere wireless
- materialele pirotehnice folosite clasele pirotehnice Clasa 1-4: T1, T2, F2, F3, F4
- categoria T1/T2-single shots-30 mm-minim 400 buc. - 45 mm - minim 320 buc.
- categoria F4 -Roman candels - 45 mm - minim 60 buc.
- categoria F3 -One rows - minim 60 buc.
- categoria F4 - Shell 3” - minim 300 buc.
- categoria F4 - Shell 4” - minim 330 buc.
- categoria F4 - Shell 5” -120 buc.
- interval de frecvenţă al lansărilor: 0,03 sec, 1 sec, 1,5 sec, 2 sec.
- tipuri: mine, comete, comete cu coadă, mine cu spargere, candele romane, bombiţe de calibre 3”-5” cu efecte şi culori diferite: crizanteme, coroane, dalii, cascade, scoici etc.
- spectacol pirotehnic va avea 3 puncte de tragere sincronizate, cu efecte simetrice şi ritm.
Prestatorul are următoarele obligații: a)spectacol de focuri de artificii în data de 31 decembrie 2020 în locaţiile din Braşov:
- Cetăţuia de pe Straja, în intervalul orar 24:00 (31.12.2020) - 00:07 (01.01.2021), cu durata de -7 minute;
- Parcare Coresi, în intervalul orar 24:00 (31.12.2020) - 00:07 (01.01.2021), cu durata de 7 minute;
- Avantgarden Bartolomeu, în intervalul orar 24:00 (31.12.2020) - 00:07 (01.01.2021), cu durata de 7 minute;
b)Supravegherea şi prestarea serviciilor, asigurarea de resurse umane, materiale, instalații și/sau echipamente sau altele asemenea, fie de natură provizorie, fie definitive cerute de/și pentru prestarea serviciilor;
c) asigurarea montajului de schele/truse/grile, dacă sunt necesare, prin personal propriu, pentu o bună vizibilitate;
d) obținerea tuturor avizelor și aprobărilor necesare desfășurării spectacolului, conform prevederilor legale;
e) utilizarea, exclusiv, de echipamente și materiale pirotehnice marcate cu marcaj de conformitate CE, produse în spaţiul economic european.
f) asigurarea inițierii și desfășurării automatizate a focurilor de artificii, fără a fi necesară intervenția umană pe parcursul desfășurării acestora;
g) asigurarea inițierii focurilor de artificii cu echipamente wireless;
h) asumarea responsabilității pentru prestarea serviciilor în perioada convenită prin contract/comandă, precum și pentru siguranța tuturor operațiunilor și metodelor de prestare utilizate, cât și de calificarea personalului folosit pe toată durata contractului/comenzii;
i) în cadrul spectacolelor se vor asigura efecte pirotehnice la înălțime medie (30-70 m), efecte pirotehnice la înălțime mare (70-100 m) și foarte mare (100-150 m);
Conditii referitoare la contract: Continuare obligații prestator: k) materialele pirotehnice folosite pentru focurile de artificii trebuie să fie cuprinse în clasele pirotehnice Clasa 1-4, T1 și T2, să fie ambalate și manipulate corespunzător, pentru a evita pericolele de incendiu sau de explozie pe timpul transportului, manipulării și folosirii; materialele pirotehnice folosite pentru realizarea spectacolelor cu focuri de artificii vor fi inscripționate conform grupelor pirotehnice și vor avea fișe tehnice de securitate; l) tipuri de artificii ce pot fi utilizate în spectacol: mine, comete, comete cu coadă, mină cu spargere, candele romane, bombițe, single shots; one rows, efecte acceptate: chrysantemum, crown, dahlia, waterfall, horse tail, ghost shell, peony with flashing pistil, brocade, multibreak shells; m) interval și frecvența lansărilor: combinație de 0,03 sec până la 3 sec
Alte solicitări:
- Prestatorul va prezenta o declaraţie privind respectarea reglementărilor obligatorii în domeniile mediului, social şi al relaţiilor de muncă, stabilite prin legislaţia adoptată la nivelul Uniunii Europene, legislaţia naţională, prin acorduri colective sau prin tratatele, convenţiile şi acordurile internaţionale în aceste domenii.
- Scenariul de tragere se a organiza astfel incat sa respecte conceptul“Stay safe”
- Scenariul de tragere va prezenta toate informaţiile referitoare la efectele pirotehnice utilizate, descrierea acestora, integrarea efectelor în fondul muzical, descrierea şi justificarea paletei coloristice utilizate, orice informaţie care fundamentează implementarea conceptului de eveniment.
Contractul va fi valabil de la data semnării de către ambele părți, până la stingerea tuturor obligațiilor, inclusiv recepția și plata facturilor fiscale emise de prestator. Decontarea serviciilor pirotehnice, se va realiza pe bază de factură emisă de către prestator, după semnarea Procesului verbal de recepție a serviciilor pirotehnice.Factura se va depune la CIC-Primăria Brașov, B-dul Eroilor 8,cam.1
Conditii de participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 și Formularul 1 de propunere financiară incarcate ca anexa la anuntul de pe www.brasovcity.ro/Primărie/Achiziții. Se va întocmi obligatoriu o ofertă tehnică în conformitate cu cerințele tehnice din prezentul anunț.
Criterii de atribuire: Pretul cel mai scazut dintre ofertele care îndeplinesc în totalitate cerințele tehnice
Informatii suplimentare: Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele prezentului anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 21.12.2020, ora 16:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Eventualele solicitari de clarificari se pot solicita prin email (achizitiipublice@brasovcity.ro) până la de data de 17.12.2020 ora 10:00, iar autoritatea contractantă va răspunde până în 18.12.2020 ora 12:00.

Documente anexate: Documentatie achizitie SERVICII PIROTEHNICE.zip

18-12-2020 ora 12:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 18-12-2020 ora 12:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA

ANUNT
Denumire contract: SERVICII DE VERIFICARE A DOCUMENTATIILOR TEHNICE LA CERINTELE FINDAMENTALE APLICABILE CONSTRUCTIILOR PENTRU AMENAJARI IN VEDEREA AUTORIZARII ISU IN UNITATILE DE INCVATAMANT - SCOALA GIMNAZIALA NR.6 SI LICEUL ANDREI MURESANU CORP A
Data limita depunere oferta: 18.12.2020 12:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
Valoare estimata: 15.803,05 RON
Caiet de sarcini: CS VERIFICATOR SCOALA 6 SI A MURESANU CORP A.pdf
Descriere contract: În vederea executării lucrărilor, conform reglementărilor tehnice în vigoare, a regulamentelor, procedurilor, specificaţiilor tehnice, normativelor şi a instrucţiunilor tehnice, pentru realizarea obiectivelor de investiţii enumerate se impune verificarea documentațiilor tehnice - DTAC, PT, DDE - la cerintele A, B, Cc, Ci, D,E,F, Ie, It si Is,
Conditii referitoare la contract: conform caiet de sarcini
Conditii de participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar
Criterii de atribuire: pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare: Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau din prezentul anunt. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia.Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 18.12.2020, ora 12;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

Documente anexate: Documentatie achizite SERVICII DE VERIFICARE PROIECT SCOALA 6 SI A MURESANU CORP A.zip

14-12-2020 ora 15:30 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 14-12-2020 ora 15:30 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA

ANUNT
Denumire contract: Servicii de verificare a documentației tehnice la cerințele fundamentale aplicabile construcțiilor, pentru obiectivul de investiţii “ Eficientizare energetică a clădirilor publice din Municipiul Brașov - Colegiul Tehnic de Transporturi - Cămin + Sală de sport”
Data limita depunere oferta: 14.12.2020 15:30
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
Valoare estimata: 11.851,13 RON
Caiet de sarcini: cs verificare transporturi.pdf
Descriere contract: În vederea executării lucrărilor, conform reglementărilor tehnice în vigoare, a regulamentelor, procedurilor, specificaţiilor tehnice, normativelor şi a instrucţiunilor tehnice, pentru realizarea obiectivului de investiţii “Eficientizare energetică a clădirilor publice din Municipiul Brașov - Colegiul Tehnic de Transporturi - Sală de sport + Cămin” se impune verificarea documentațiilor tehnice, la cerințele fundamentale aplicabile construcțiilor
Conditii referitoare la contract: Conform caiet de sarcini
Conditii de participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar
Criterii de atribuire: pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare: Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau din prezentul anunt. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia.Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 14.12.2020, ora 15;30, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

Documente anexate: Documentatie achizitie Colegiul Tehnic de Transporturi.zip

  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

Brasovcity.ro

Copyright © 2002 - 2024 - PRIMĂRIA MUNICIPIULUI BRAȘOV, toate drepturile rezervate.
Imaginile și articolele video din prezentul site sunt supuse legilor dreptului de autor.
Orice reproducere este interzisă fără acordul proprietarului acestora.
Reglementări privind prelucarea și protecția datelor cu caracter personal
Informare privind protectia avertizorilor în interes public
Ultima actualizare: 06-06-2025

  • abc.brasovcity.ro
  • buget2025.brasovcity.ro
  • covid19.brasovcity.ro
  • cultura.brasovcity.ro
  • educatie.brasovcity.ro
  • evenimente.brasovcity.ro
  • invatamantdual.brasovcity.ro
  • starepartii.brasovcity.ro
  • ua.brasovcity.ro
  • www.primariabrasovenilor.ro
  • finantare.primariabrasovenilor.ro
  • Portal servicii electronice
  • www.spclepbv.ro

Solicitări frecvente   |   Chestionar satisfacție   |   Contact   |   My Brașov City Android | IOS

Contact

Local: (0268) 405000

  • Adresa: Bdul. Eroilor nr.8, Brasov, ROMANIA
  • Email: contact@brasovcity.ro

Folosește Google translator: