Achiziții
Primăria Municipiului Brașov

Achiziții / Proceduri proprii: 07-01-2021 ora 10:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Bulevardul Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Lucrări de iluminat la casa liftului de persoane de la Centrul de Afaceri, Transfer Tehnologic și Incubator de Afaceri
Data limita depunere oferta:
07.01.2021 10:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Lucrari
Cod si denumire CPV:
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
Valoare estimata:
2.404,80 RON
Caiet de sarcini:
Caiet de sarcini si Formulare.pdf
Descriere contract:
Lucrări de iluminat la casa liftului de persoane de la Centrul de Afaceri, Transfer Tehnologic și Incubator de Afaceri, poziționat între axele L-M / 8-9
Conditii referitoare la contract:
Lucrări de iluminat la casa liftului de persoane de la Centrul de Afaceri, Transfer Tehnologic și Incubator de Afaceri, poziționat între axele L-M / 8-9, conform prevederilor caietului de sarcini anexat. Termenul de execuție a lucrărilor : o luna de la data emiterii ordinului de începere lucrărilor Decontarea lucrărilor de execuție se va realiza în contul de Trezorerie al prestatorului/constructorului, pe bază de factură emisă de executant, după semnarea situațiilor de lucrări, din partea achizitorului.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de execuție a lucrărilor de ce fac obiectul prezentei achiziții. Ofertantul trebuie sa fie înregistrat la Registrul Comerțului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achiziției. Oferta poate fi transmisă pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau depusă la sediul Primăriei Municipiului Brașov la Centrul de Informare pentru Cetățeni, B-dul Eroilor 8, cam. 1.Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Modul de prezentare a ofertei: Oferta va conține Propunere tehnică și ofertă financiară pentru „Lucrări de iluminat la casa liftului de persoane de la Centrul de Afaceri, Transfer Tehnologic și Incubator de Afaceri”.Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite în totalitate toate cerințele specificate în caietul de sarcini. Modul de prezentare a ofertei financiare: Ofertanții vor prezenta oferta financiară elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat conform formularului 1 de oferta financiară. Prețurile din oferta financiară vor fi ferme și nu se vor modifica pe toată perioada de derulare a contractului. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Odată cu oferta se depune și Certificatul constatator emis de Registrul Comerțului. Neprezentarea propunerii tehnice, a formularului de ofertă financiară sau a Certificatului ONRC, pot determina respingerea ofertei ca inadmisibilă și/sau neconformă art. 137 din HG 395/2016. Caietul de sarcini este atașat prezentului anunț. De asemenea se completează Declarația art. 59 și art. 60 aferente prezentului anunț care sunt atașate și pe site-ul www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții” în cadrul anunțului publicitar aferent.
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scăzut, în condițiile îndeplinirii tuturor cerințelor stabilite prin caietul de sarcini.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potențialii ofertanți au obligația sa verifice zilnic anunțul de publicitate postat pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții”, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.
Documente anexate: Documentatie achizitie Lucrari Iluminat Lift CATTIA.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 07-01-2021 ora 15:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
Anunt
Denumire contract:
Servicii de publicitate în publicaţii locale, naţionale și economice 2021
Data limita depunere oferta:
07.01.2021 15:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
Valoare estimata:
50.420,00 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI ANEXA SI FORMULARE PUB LOCALE NAT SI EC.pdf
Descriere contract:
Servicii de publicitate în publicaţii locale, naţionale și economice, în conformitate cu cerințele Caietului de sarcini și a Anexei 1 la acesta.
Conditii referitoare la contract:
Conform condiții contractuale
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 și Formularul 1 de propunere financiară cu Anexa incarcate ca anexă la anuntul de pe www.brasovcity.ro/Primăria/Achiziții. Se va întocmi obligatoriu o ofertă tehnică în conformitate cu cerințele tehnice din prezentul anunț și o ofertă financiară prin completarea Formularului 1 și a Anexei la Formularul de ofertă.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut dintre ofertele care îndeplinesc în totalitate cerințele tehnice. Valoarea ofertei se va obține prin însumarea valorilor totale pentru fiecare tip de anunț. Valoarea totală pentru fiecare tip de anunț se va calcula conform formulei: număr anunțuri x valoare anunț (vezi Anexa 1 la Caietul de sarcini)
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele prezentului anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 07.01.2021, ora 15:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Eventualele solicitari de clarificari se pot solicita prin email (achizitiipublice@brasovcity.ro) până la de data de 05.01.2021 ora 15:00, iar autoritatea contractantă va răspunde până în 06.01.2021 ora 15:00.
Documente anexate: Documentatie achizitie SERVICII PUBLICITATE 2021.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 07-01-2021 ora 13:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
SERVICII DE AUDIT FINANCIAR PENTRU PROIECTUL "EFICIENTIZAREA ENERGETICA A CLADIRILOR PUBLICE DIN MUNICIPIUL BRASOV - COLEGIUL TEHNIC TRANSILVANIA CORP A - Cod SMIS 128399
Data limita depunere oferta:
07.01.2021 13:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
Valoare estimata:
15.000,00 RON
Caiet de sarcini:
CS AUDIT TRANSILVANIA.pdf
Descriere contract:
CONFORM CAIET DE SARCINI
Conditii referitoare la contract:
Durata serviciilor este de la data semnării contractului de către ambele părți și până la finalizarea implementării proiectului "EFICIENTIZAREA ENERGETICA A CLADIRILOR PUBLICE DIN MUNICIPIUL BRASOV - COLEGIUL TEHNIC TRANSILVANIA CORP A - Cod SMIS 128399. Plata serviciilor prestate de Prestator, în baza contractului de servicii de audit va fi efectuată după recepția - pe bază de proces verbal de recepţie, a fiecărui raport de audit predat beneficiarului, însoțit de raportul de activitate al auditorului, pe baza de factură fiscală.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate in caietul de sarcini. Oferta prestatorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta tehnica, financiara, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română, în conformitate cu cerințele caietului de sarcini. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar.
Criterii de atribuire:
preţul cel mai scăzut
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile.
Documente anexate: Documentatie achizitie servicii audit financiarTransilvania.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 28-12-2020 ora 12:53 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de verificare a documentației tehnice la cerințele fundamentale aplicate construcțiilor pentru obiectivul de investiţii ,,Extindere și mansardare Şcoala Generală nr. 14 - Corp A”
Data limita depunere oferta:
28.12.2020 12:53
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
Valoare estimata:
13.000,00 RON
Caiet de sarcini:
Caiet de sarcini si formulare.pdf
Descriere contract:
Servicii de verificare a documentației tehnice - DTAC, PT, DDE din punct de vedere al cerințelor A1, B1, C, D, E, F, Ie, It și Is la obiectivul de investitii: ,,Extindere și mansardare Şcoala Generală nr. 14 - Corp A”
Conditii referitoare la contract:
Verificarea documentațiilor tehnice din punct de vedere al cerințelor fundamentale aplicabile construcțiilor - A1, B1, C, D, E, F, Ie, It și Is - la obiectivul de investiții,,Extindere și mansardare Şcoala Generală nr. 14 - Corp A”, în conformitate cu prevederile Legii nr. 10/1995 privind calitatea în construcții. Termenul de predare a proiectelor verificate : DTAC, PT+DDE - 10 zile calendaristice de la data predării documentației de către prestator pe baza de proces verbal. Contractul va fi valabil pe întreaga perioadă de executare a obligațiilor reciproce ce revin părților, începând cu data semnării contractului și își produce efectele până la încheierea procesului-verbal de recepție la terminarea lucrărilor. Pentru asigurarea serviciilor de către verificatorii de proiecte în perioada de execuție a lucrărilor, în cazul în care apar modificări de soluții, termenul de predare al documentației verificare este de 5 zile. Plata serviciilor prestate în baza contractului - va fi efectuată o singură plată în contul de trezorerie al prestatorului, după efectuarea recepției de verificare a documentațiilor tehnice DTAC, PT, DDE și a referatelor de verificare pe specialități, împreună cu Procesul-verbal de recepție a serviciilor de verificare, semnat de către comisia de recepție. Decontarea serviciilor de verificarea documentației tehnice se face în baza facturii fiscale emise de către verificatorul de proiecte și depuse la sediul achizitorului, CIC, Cam. 1.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor de verificare documentații tehnice precizate. Ofertantul trebuie sa fie înregistrat la Registrul Comerțului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achiziției. Oferta poate fi transmisă pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau depusă la sediul Primăriei Municipiului Brașov la Centrul de Informare pentru Cetățeni, B-dul Eroilor 8, cam. 1. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Modul de prezentare a ofertei: Oferta va conține Propunere tehnică și ofertă financiară pentru serviciile ca fac obiectul prezentei achiziții. Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite în totalitate toate cerințele specificate în caietul de sarcini. Modul de prezentare a ofertei financiare: Ofertanții vor prezenta oferta financiară pentru serviciile de verificare, defalcate astfel: 1 Verificare DTAC; 2. Verificare PT, DDE. Oferta financiară va fi elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat conform formularului 1 de oferta financiară. Oferta financiara va fi și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Odată cu oferta se depune și Certificatul constatator emis de Registrul Comerțului. Neprezentarea propunerii tehnice, a formularului de ofertă financiară și a anexei sau a Certificatului ONRC, pot determina respingerea ofertei ca inadmisibilă și/sau neconformă art. 137 din HG 395/2016 Caietul de sarcini este atașat prezentului anunț. De asemenea se completează Declarația art. 59 și art. 60 cu anexa, aferente prezentului anunț care sunt atașate și pe site-ul www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții” în cadrul anunțului publicitar aferent.
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scăzut
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potențialii ofertanți au obligația sa verifice zilnic anunțul de publicitate postat pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții”, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.
Documente anexate: Documentatie achizitie Verificatori Scoala 14.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 28-12-2020 ora 12:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de coordonare in materie de securitate si sanatate in munca pentru proiectul "Amenajare benzi dedicate transportului public si trotuare adiacente - COD SMIS 126993
Data limita depunere oferta:
28.12.2020 12:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71317210-8 - Servicii de consultanta sanitara si de siguranta (Rev.2)
Valoare estimata:
16.500,00 RON
Descriere contract:
Achizitia serviciilor de coordonare in materie de securitate si sanatate in munca este necesara pentru implementarea Contractului de finantare nr.5019/23.12.2019 pentru proiectul "Amenajare benzi dedicate transportului public si trotuare adiacente" - COD SMIS 126993
Conditii referitoare la contract:
Conform cerintelor din caietul de sarcini
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate in caietul de sarcini. Oferta furnizorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data precizată in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, prin e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data precizată in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, prin e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.
Documente anexate: Documentatie achizitie Servicii SSM - Amenajare benzi dedicate transportului public.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 23-12-2020 ora 16:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Bulevardul Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de verificare proiect tehnic „Eficientizare energetică a clădirilor publice din Municipiul Brașov - Colegiul Tehnic Transilvania, corp A” - Cod SMIS 128399
Data limita depunere oferta:
23.12.2020 16:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
Valoare estimata:
19.538,90 RON
Caiet de sarcini:
Caiet de sarcini si formulare.pdf
Descriere contract:
Servicii de verificare proiect tehnic „Eficientizare energetică a clădirilor publice din Municipiul Brașov - Colegiul Tehnic Transilvania, Corp A”, Cod SMIS 128399 în conformitate cu specificațiile Caietului de sarcini
Conditii referitoare la contract:
Verificarea documentațiilor tehnice din punct de vedere al cerințelor fundamentale aplicabile construcțiilor - A1, A2, B1, Cc, Ci, D, E, F, Is, It, Ig, Ie - la obiectivul de investiții „Eficientizare energetică a clădirilor publice din Municipiul Brașov - Colegiul Tehnic Transilvania, Corp A”, în conformitate cu prevederile Legii nr. 10/1995 privind calitatea în construcții. Prestarea serviciilor de verificare proiect tehnic la cerințele fundamentale aplicabile construcțiilor pentru obiectivul de investiții „Eficientizare energetică a clădirilor publice din Municipiul Brașov - Colegiul Tehnic Transilvania, Corp A”, se va face în conformitate cu obiectivele contractului de finanțare nr. 5471/ 2020 finanțat prin Programul Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritară 4 - Sprijinirea dezvoltării urbane durabile, Prioritate de investiții 4.4. Durata de prestare a serviciilor : Termenul de predare a proiectelor verificate : 10 zile calendaristice de la predarea către prestator a documentației tehnice în faze de proiectare DTAC, PT, DDE, întocmite pe fiecare imobil în parte. Contractul va fi valabil pe întreaga perioadă de executare a obligațiilor reciproce, începând cu data semnării contractului și își produce efectele până la încheierea procesului-verbal de recepție la terminarea lucrărilor. Pentru asigurarea serviciilor de către verificatorii de proiecte în perioada de execuție a lucrărilor, în cazul în care apar modificări de soluții, termenul de predare al documentației verificare este de 5 zile Plata serviciilor prestate în baza contractului de prestări servicii de verificare proiect tehnic - va fi efectuată o singură plată în contul de trezorerie al prestatorului, după efectuarea recepției documentației tehnice (DTAC, PT, DDE) verificate și a referatelor de verificare pe specialități, pe baza Procesului-verbal de recepție semnat de reprezentanții nominalizați de achizitor și în baza facturii fiscale emise și depuse la sediul achizitorului.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor de verificare documentații tehnice precizate. Ofertantul trebuie sa fie înregistrat la Registrul Comerțului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achiziției. Oferta poate fi transmisă pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau depusă la sediul Primăriei Municipiului Brașov la Centrul de Informare pentru Cetățeni, B-dul Eroilor 8, cam. 1. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Modul de prezentare a ofertei: Oferta va conține Propunere tehnică și ofertă financiară pentru servicii de verificare documentații tehnice DTAC pentru implementarea măsurilor ISU, DTAC pentru lucrările de eficientizare, PT+DDE. Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite în totalitate toate cerințele specificate în caietul de sarcini. Modul de prezentare a ofertei financiare: Ofertanții vor prezenta oferta financiară elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat conform formularului 1 de oferta financiară. Oferta financiara va fi și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Odată cu oferta se depune și Certificatul constatator emis de Registrul Comerțului. Neprezentarea propunerii tehnice, a formularului de ofertă financiară și a anexei sau a Certificatului ONRC, pot determina respingerea ofertei ca inadmisibilă și/sau neconformă art. 137 din HG 395/2016 Caietul de sarcini este atașat prezentului anunț. De asemenea se completează Declarația art. 59 și art. 60 aferente prezentului anunț care sunt atașate și pe site-ul www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții” în cadrul anunțului publicitar aferent.
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scăzut, în situația respectării tuturor cerințelor stabilite prin caietul de sarcini.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potențialii ofertanți au obligația sa verifice zilnic anunțul de publicitate postat pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții”, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.
Documente anexate: Documentatie achizitie Verificatori PT COLEGIUL TRANSILVANIA.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 23-12-2020 ora 16:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Bulevardul Eroilor Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de coordonator în materie de securitate și sănătate în muncă (SSM) „Terminal transport urban Gara Brașov” - COD SMIS 126997
Data limita depunere oferta:
23.12.2020 16:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
79417000-0 - Servicii de consultanta in domeniul securitatii (Rev.2)
Valoare estimata:
22.100,00 RON
Caiet de sarcini:
Caiet de sarcini si Formulare.pdf
Descriere contract:
Servicii de coordonator în materie de securitate și sănătate în muncă (SSM) pentru implementarea proiectului „Terminal transport urban Gara Brașov” - COD SMIS 126997
Conditii referitoare la contract:
Servicii de coordonator în materie de securitate și sănătate în muncă (SSM) pentru implementarea „Terminal transport urban Gara Brașov” - COD SMIS 126997, în conformitate cu contractul de finanțare nr. 5483/ 2020 încheiat între Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Brașov, ca beneficiar, Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operațional Regional 2014-2020 și Agenția pentru Dezvoltare Regională Centru în calitate de Organism Intermediar pentru Programul Operațional Regional la nivelul Regiunii Centru. Durata contractului de prestări servicii va fi de la începerea serviciilor de proiectare și până la terminarea lucrărilor și cuprinde 2 etape: - perioada de prestare a serviciilor de la emiterea de către achizitor a ordinului de începere pentru perioada de întocmire a proiectului tehnic și până la finalizarea proiectului (conform contractului de finanțare perioada de întocmire a proiectului tehnic este de 5 luni); - perioada de prestare a serviciilor de la emiterea de către achizitor a ordinului de începere pentru perioada de execuție a lucrărilor și până la finalizarea acestora (conform contractului de finanțare perioada de execuție a lucrărilor este de 14 luni); Notă: În cazul în care perioadele de elaborare a PT-ului şi execuţie a lucrărilor vor suferi modificări, prestarea serviciilor de coordonare SSM se va derula în concordanţă cu acestea.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor de ce fac obiectul prezentei achiziții. Ofertantul trebuie sa fie înregistrat la Registrul Comerțului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achiziției. Oferta poate fi transmisă pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau depusă la sediul Primăriei Municipiului Brașov la Centrul de Informare pentru Cetățeni, B-dul Eroilor 8, cam. 1.Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Modul de prezentare a ofertei: Oferta va conține Propunere tehnică și ofertă financiară pentru „Servicii de coordonator în materie de securitate și sănătate în muncă (SSM) pentru implementarea „Terminal transport urban Gara Brașov” - COD SMIS 126997”.Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite în totalitate toate cerințele specificate în caietul de sarcini. Modul de prezentare a ofertei financiare: Ofertanții vor prezenta oferta financiară elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat conform formularului 1 de oferta financiară. Oferta financiară va cuprinde valoarea totală şi graficul financiar de prestare a serviciilor. Valoarea va fi defalcată conform art. 7.2. din caietul de sarcini și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile.Odată cu oferta se depune și Certificatul constatator emis de Registrul Comerțului. Neprezentarea propunerii tehnice, a formularului de ofertă financiară sau a Certificatului ONRC, pot determina respingerea ofertei ca inadmisibilă și/sau neconformă art. 137 din HG 395/2016. Caietul de sarcini este atașat prezentului anunț. De asemenea se completează Declarația art. 59 și art. 60 aferente prezentului anunț care sunt atașate și pe site-ul www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții” în cadrul anunțului publicitar aferent.
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scăzut, în situația respectării tuturor cerințelor stabilite prin caietul de sarcini.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potențialii ofertanți au obligația sa verifice zilnic anunțul de publicitate postat pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții”, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.
Documente anexate: Documentatie achizitie Servicii SSM - Terminal transport urban Gara Brasov.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 21-12-2020 ora 16:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Achiziţie spectacol pirotehnic cu ocazia Revelionului 2021
Data limita depunere oferta:
21.12.2020 16:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
92360000-2 - Servicii de pirotehnie (Rev.2)
Valoare estimata:
130.000,00 RON
Descriere contract:
Spectacolul pirotehnic va avea loc în data de 31 decembrie 2020, ora 00:00, după cum urmează:
- Cetăţuia de pe Straja, cu durata de 7 minute
- Parcare Mall Coresi, cu durata de 7 minute
- Avantgarden Bartolomeu, cu durata de 7 minute
Cerinţe specifice:
- sistem tragere wireless
- materialele pirotehnice folosite clasele pirotehnice Clasa 1-4: T1, T2, F2, F3, F4
- categoria T1/T2-single shots-30 mm-minim 400 buc. - 45 mm - minim 320 buc.
- categoria F4 -Roman candels - 45 mm - minim 60 buc.
- categoria F3 -One rows - minim 60 buc.
- categoria F4 - Shell 3” - minim 300 buc.
- categoria F4 - Shell 4” - minim 330 buc.
- categoria F4 - Shell 5” -120 buc.
- interval de frecvenţă al lansărilor: 0,03 sec, 1 sec, 1,5 sec, 2 sec.
- tipuri: mine, comete, comete cu coadă, mine cu spargere, candele romane, bombiţe de calibre 3”-5” cu efecte şi culori diferite: crizanteme, coroane, dalii, cascade, scoici etc.
- spectacol pirotehnic va avea 3 puncte de tragere sincronizate, cu efecte simetrice şi ritm.
Prestatorul are următoarele obligații: a)spectacol de focuri de artificii în data de 31 decembrie 2020 în locaţiile din Braşov:
- Cetăţuia de pe Straja, în intervalul orar 24:00 (31.12.2020) - 00:07 (01.01.2021), cu durata de -7 minute;
- Parcare Coresi, în intervalul orar 24:00 (31.12.2020) - 00:07 (01.01.2021), cu durata de 7 minute;
- Avantgarden Bartolomeu, în intervalul orar 24:00 (31.12.2020) - 00:07 (01.01.2021), cu durata de 7 minute;
b)Supravegherea şi prestarea serviciilor, asigurarea de resurse umane, materiale, instalații și/sau echipamente sau altele asemenea, fie de natură provizorie, fie definitive cerute de/și pentru prestarea serviciilor;
c) asigurarea montajului de schele/truse/grile, dacă sunt necesare, prin personal propriu, pentu o bună vizibilitate;
d) obținerea tuturor avizelor și aprobărilor necesare desfășurării spectacolului, conform prevederilor legale;
e) utilizarea, exclusiv, de echipamente și materiale pirotehnice marcate cu marcaj de conformitate CE, produse în spaţiul economic european.
f) asigurarea inițierii și desfășurării automatizate a focurilor de artificii, fără a fi necesară intervenția umană pe parcursul desfășurării acestora;
g) asigurarea inițierii focurilor de artificii cu echipamente wireless;
h) asumarea responsabilității pentru prestarea serviciilor în perioada convenită prin contract/comandă, precum și pentru siguranța tuturor operațiunilor și metodelor de prestare utilizate, cât și de calificarea personalului folosit pe toată durata contractului/comenzii;
i) în cadrul spectacolelor se vor asigura efecte pirotehnice la înălțime medie (30-70 m), efecte pirotehnice la înălțime mare (70-100 m) și foarte mare (100-150 m);
Conditii referitoare la contract:
Continuare obligații prestator: k) materialele pirotehnice folosite pentru focurile de artificii trebuie să fie cuprinse în clasele pirotehnice Clasa 1-4, T1 și T2, să fie ambalate și manipulate corespunzător, pentru a evita pericolele de incendiu sau de explozie pe timpul transportului, manipulării și folosirii; materialele pirotehnice folosite pentru realizarea spectacolelor cu focuri de artificii vor fi inscripționate conform grupelor pirotehnice și vor avea fișe tehnice de securitate; l) tipuri de artificii ce pot fi utilizate în spectacol: mine, comete, comete cu coadă, mină cu spargere, candele romane, bombițe, single shots; one rows, efecte acceptate: chrysantemum, crown, dahlia, waterfall, horse tail, ghost shell, peony with flashing pistil, brocade, multibreak shells; m) interval și frecvența lansărilor: combinație de 0,03 sec până la 3 sec
Alte solicitări:
- Prestatorul va prezenta o declaraţie privind respectarea reglementărilor obligatorii în domeniile mediului, social şi al relaţiilor de muncă, stabilite prin legislaţia adoptată la nivelul Uniunii Europene, legislaţia naţională, prin acorduri colective sau prin tratatele, convenţiile şi acordurile internaţionale în aceste domenii.
- Scenariul de tragere se a organiza astfel incat sa respecte conceptul“Stay safe”
- Scenariul de tragere va prezenta toate informaţiile referitoare la efectele pirotehnice utilizate, descrierea acestora, integrarea efectelor în fondul muzical, descrierea şi justificarea paletei coloristice utilizate, orice informaţie care fundamentează implementarea conceptului de eveniment.
Contractul va fi valabil de la data semnării de către ambele părți, până la stingerea tuturor obligațiilor, inclusiv recepția și plata facturilor fiscale emise de prestator. Decontarea serviciilor pirotehnice, se va realiza pe bază de factură emisă de către prestator, după semnarea Procesului verbal de recepție a serviciilor pirotehnice.Factura se va depune la CIC-Primăria Brașov, B-dul Eroilor 8,cam.1
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 și Formularul 1 de propunere financiară incarcate ca anexa la anuntul de pe www.brasovcity.ro/Primărie/Achiziții. Se va întocmi obligatoriu o ofertă tehnică în conformitate cu cerințele tehnice din prezentul anunț.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut dintre ofertele care îndeplinesc în totalitate cerințele tehnice
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele prezentului anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 21.12.2020, ora 16:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Eventualele solicitari de clarificari se pot solicita prin email (achizitiipublice@brasovcity.ro) până la de data de 17.12.2020 ora 10:00, iar autoritatea contractantă va răspunde până în 18.12.2020 ora 12:00.
Documente anexate: Documentatie achizitie SERVICII PIROTEHNICE.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 18-12-2020 ora 12:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
SERVICII DE VERIFICARE A DOCUMENTATIILOR TEHNICE LA CERINTELE FINDAMENTALE APLICABILE CONSTRUCTIILOR PENTRU AMENAJARI IN VEDEREA AUTORIZARII ISU IN UNITATILE DE INCVATAMANT - SCOALA GIMNAZIALA NR.6 SI LICEUL ANDREI MURESANU CORP A
Data limita depunere oferta:
18.12.2020 12:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
Valoare estimata:
15.803,05 RON
Caiet de sarcini:
CS VERIFICATOR SCOALA 6 SI A MURESANU CORP A.pdf
Descriere contract:
În vederea executării lucrărilor, conform reglementărilor tehnice în vigoare, a regulamentelor, procedurilor, specificaţiilor tehnice, normativelor şi a instrucţiunilor tehnice, pentru realizarea obiectivelor de investiţii enumerate se impune verificarea documentațiilor tehnice - DTAC, PT, DDE - la cerintele A, B, Cc, Ci, D,E,F, Ie, It si Is,
Conditii referitoare la contract:
conform caiet de sarcini
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar
Criterii de atribuire:
pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau din prezentul anunt. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia.Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 18.12.2020, ora 12;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizite SERVICII DE VERIFICARE PROIECT SCOALA 6 SI A MURESANU CORP A.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 14-12-2020 ora 15:30 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de verificare a documentației tehnice la cerințele fundamentale aplicabile construcțiilor, pentru obiectivul de investiţii “ Eficientizare energetică a clădirilor publice din Municipiul Brașov - Colegiul Tehnic de Transporturi - Cămin + Sală de sport”
Data limita depunere oferta:
14.12.2020 15:30
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
Valoare estimata:
11.851,13 RON
Caiet de sarcini:
cs verificare transporturi.pdf
Descriere contract:
În vederea executării lucrărilor, conform reglementărilor tehnice în vigoare, a regulamentelor, procedurilor, specificaţiilor tehnice, normativelor şi a instrucţiunilor tehnice, pentru realizarea obiectivului de investiţii “Eficientizare energetică a clădirilor publice din Municipiul Brașov - Colegiul Tehnic de Transporturi - Sală de sport + Cămin” se impune verificarea documentațiilor tehnice, la cerințele fundamentale aplicabile construcțiilor
Conditii referitoare la contract:
Conform caiet de sarcini
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar
Criterii de atribuire:
pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau din prezentul anunt. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia.Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 14.12.2020, ora 15;30, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie Colegiul Tehnic de Transporturi.zip